Het Nintendo DS Topic Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.291 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Is er eigenlijk al iets bekend over de opvolger van de ds-lite?

ds-lite micro mss :')

ik heb het gevoel alsof nintendo altijd wel een of twee stappen van te voren al geplanned heeft

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/05/Gameboyline.jpg/600px-Gameboyline.jpg
  1. Game Boy, Game Boy Pocket, Game Boy Light, Game Boy Color,
  2. Game Boy Advance, Game Boy Advance SP, Game Boy Advance SP (with brighter backlight), Game Boy Micro.
  3. DS, Ds-lite, DS-lite/rumble, DS-lite/rumble ipod, Ds-lite rumble/ipod/camera, ds-lite etc. Pda oid

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 15-06-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Het is inderdaad wel pijnlijk. Maar ik vind in beide gevallen (GB en GBA) dat je vanaf versie 2 je al geen buil meer valt, alhoewel de stap van pocket naar color wel groot is natuurlijk. Maar ik zou bijv de SP boven de Micro verkiezen... Dus ik denk dat na de Lite ik wel stop met kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 17:18
Ik was vandaag in de V&D te Nijmegen, ze hadden al een DS demopod met Brain training. Viel me wel op hoe slick dat ding eruitzag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Maakt bij de meeste games niet uit, maar in Brain Age schijnt soms wel wat moeilijker Engels te zitten en het komt je hersenleeftijd natuurlijk niet ten goede als je eerst flink aan het vertalen moet. Ik haal deze wel in Nederland.
brain training wil je echt wel in het nederlands spelen. Er zitten aardig wat taaloefeningen in, en ook stemcommando's zijn volledig afgestemd op je eigen taal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 17:04

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mwah, als je goed bent in Engels zie ik geen reden om hem niet in het Engels te spelen. Ikzelf ben bijvoorbeeld minstens net zo vloeiend in het Engels als in het Nederlands, en in het Engels lijkt het me leuker om te doen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:01

Piggen

Lekker bakkie

Ik kan wel aardig Engels, maar vloeiend is het niet. De Nederlandse versie is ook leuker voor m'n broertje, kan die er ook eens mee spelen. Is de game in de Nederlandse versie ook in het Engels te spelen, of is het menu alleen in het Engels als je die taal selecteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MPmad schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:38:
Ik kan wel aardig Engels, maar vloeiend is het niet. De Nederlandse versie is ook leuker voor m'n broertje, kan die er ook eens mee spelen. Is de game in de Nederlandse versie ook in het Engels te spelen, of is het menu alleen in het Engels als je die taal selecteert?
Het spel bevat 6 talen; het gehele spel wordt in de gekozen taal ingesteld, dus zowel de menu's als de oefeningen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 21:13

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

-NMe- schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:12:
Mwah, als je goed bent in Engels zie ik geen reden om hem niet in het Engels te spelen. Ikzelf ben bijvoorbeeld minstens net zo vloeiend in het Engels als in het Nederlands, en in het Engels lijkt het me leuker om te doen. :P
In de demo die ik even heb uitgeprobeerd is het echter belachelijk moeilijk om de uitspraak op de juiste manier eruit te krijgen. Ik moest op een gegeven moment bijna John-Cleese achtige imitaties uitvoeren om het juiste woord goedgekeurd te krijgen, dat is dus écht niet handig.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Twee Dee schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:16:
[...]

In de demo die ik even heb uitgeprobeerd is het echter belachelijk moeilijk om de uitspraak op de juiste manier eruit te krijgen. Ik moest op een gegeven moment bijna John-Cleese achtige imitaties uitvoeren om het juiste woord goedgekeurd te krijgen, dat is dus écht niet handig.
Oeh, des te beter, dan ga ik het spel helemaal in het Engels proberen. Ik heb altijd al een Brits accent willen kweken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
-NMe- schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:23:
[...]

Oeh, des te beter, dan ga ik het spel helemaal in het Engels proberen. Ik heb altijd al een Brits accent willen kweken. :P
Laat 'ns horen ;)
Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/706/706180/brain-age-train-your-brain-in-minutes-a-day-20060509115646534.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Moet lukken toch? en nee ik ga het niet opnemen :+

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb geen mic, en àls ik er een had nam ik nog niks op. :+ Maar zo te zien is het best te doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
-NMe- schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:37:
Ik heb geen mic, en àls ik er een had nam ik nog niks op. :+ Maar zo te zien is het best te doen? :P
Het is de bedoeling dat je zo'n 15 schermen zoals deze opleest. Aan het eind geeft het spel aan hoeveel woorden lettergrepen per seconde je haalde.

[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 15-06-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04 16:53
Ik ben van plan een flashcard voor m'n Nintendo DS te kopen.
Niet om illigaal roms mee af te spelen maar om de games die ik heb gekocht te backuppen op de flashcard (dus wel gewoon roms downloaden van games die ik al heb).
Nu weet ik alleen niet voor welke flashcard ik het beste kan kiezen ik heb er namelijk al meerdere voorbij zien komen.
Kan iemand mij vertellen welke flashcard voor de DS goed commerciele spelen kan afspelen?

Alvast bedankt,

MvG,

Maarten Kroon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

M3 Adapter, (Of Supercard)maar je mag hier niet over roms enzo praten.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 15-06-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 93354 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 00:23:
Schijnbaar is er een container met zwarte DS lites gejat.
[afbeelding]
daar staat de dief !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik hoop toch echt niet dat die chinese diefstal mijn kans op een zwarte DSL om zeep helpt..

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb dus ook sinds kort de Engelse versie, en ik vind het ook gewoon leuk. Gaat prima, en je drillt er nog wat je Engels mee. Bij die bovenstaande tekst had ik de eerste keer een Car speed rating btw, dus die viel nog wel mee :)

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 15-06-2006 22:13 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35

Tarin

Just plain weird.

Brain Training is inderdaad zo gek nog niet. Ben nu voor de tweede dag bezig, en tot nu toe vind ik het leuker dan Animal Crossing ;).
Ben wel de eerste vertaalfout tegen gekomen: Professor dinges heeft het op een gegeven moment over 'tekeningen' als er grafieken bedoeld worden.
En dat hoofdrekenen gaat me nog niet zo fantastisch af.. komt eigenlijk door twee dingen: ik zit elke keer 's avonds laat BT te doen, en dat stomme ding herkent m'n 9's af en toe als een 7 :P.

Tetris DS is ook uber, ik vind de extra spelmodi niet zo superfantastisch, 'push' gaat te lang duren (tenminste, je er eigenlijk een totaal andere taktiek voor toepassen) en 'catch' is gewoon helemaal niet aan mij besteed. 'Mission' is dan wel weer geinig, 'puzzle' af en toe, maar gaat vervelen, en 'touch' is te vaag.
Maar het gouwe ouwe spel is weer heerlijk. Toch maar weer eens kijken of ik het draadloze netwerk hier wat stabieler krijg, ga ik weer online DSen :).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, dat probleem heb ik ook, maar dan dat mijn 4 als 9 herkend wordt. Ik ben er al achter dat hem met 2 losse lijnen zeg maar schrijven beter werkt. En de 7 zonder dat horizontale streepje er nog doorheen werkt ook beter. Deed het eergisteren voor het eerst (66 jaar), vandaag voor de tweede keer (34 jaar). Zit dus iig progressie in :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-07 18:46

Nitai

Live the life you love.

Ik had het gisteren ook laat gedaan en ik had een leeftijd van 73 jaar, vandaag in de middag nog eens gedaan (en afgezien van de fout herkende letters) heb ik heb ik nu een leeftijd van 37... :) zit zeker progressie in! Alleen nu eens proberen in de ochtend vroeg de training te doen.
spoiler:
Trouwens als je kusgeluiden (vaag ja...don't ask) maakt, of lacht in het titel scherm dan doet de Prof. bepaalde gezichtsexpressies.

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 15-06-2006 23:00 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:45
Ik heb hier een battery pack van Bigben interactive en een lichtblauwe DS.
Helaas Gaat de DS niet aan als ik de accu vervang door de bigben accu. Het rode lampje gaat heel even aan als ik wil gaan opladen en daarna weer uit.

Doe ik iets fout? Of is de accu kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35

Tarin

Just plain weird.

Klinkt als een lege accu. Ze worden over het algemeen (bijna) leeg aangeleverd, dus je zal de boel eerst even op moeten laden.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Nog een week te gaan. kHoop dat Replay (of anders Dixons of zo) de DSL eerder in de winkel legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07 08:34
Dit taalgebruik is nergens voor nodig.

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-06-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik moest je post een paar keer doorlezen voor ik ’m door had.
Maar ik denk niet dat één container zo’n invloed grote zal hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Naja, het zal maar net de container zijn die voor Nederland was. Ik weet niet of er dan nog tijd is om de boel te herverdelen. Maakt voor mij verder ook niet uit, ik heb toch een witte besteld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Vraagje: heeft er iemand wel eens een kapote DS game gehad? ik heb nog geen DS en ik weet niet of ik de Lite op de Launchdag kan halen maar ik zie hier en daar online/winkel wel steeds leuke aanbiedingen. Nu wil ik dus DS games kopen, zonder een DS zelf te hebben, omdat ik andere de aanbieding mis. Is dit riskant? Bij spellen met een CD / DVD zou ik het niet doen... vaak genoeg dat het ding niet doet.. maar zijn er wel eens problemen met DS games? (zoja, kan je deze nog ruilen eventueel? bijv. 1maand na aankoop?)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Defecte games moeten ze hoe dan ook ruilen, zelfs al is het software. Ik denk ook niet dat daar vaak een probleem van gemaakt zal worden.

Daarnaast heb ik zelf nog nooit een probleem gehad met Nintendo games. Ik heb mijn DS ook nog niet, maar ik verwacht niet dat dat anders zal zijn dan bij de GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfde hier, nog nooit een deffect Nintendo spel gehad of het moet aan mezelf hebben gelegen. Bijvoorbeeld door me gamecube disks als bierfiltertje te gebruiken ofzo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aap schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:20:
Vraagje: heeft er iemand wel eens een kapote DS game gehad? ik heb nog geen DS en ik weet niet of ik de Lite op de Launchdag kan halen maar ik zie hier en daar online/winkel wel steeds leuke aanbiedingen. Nu wil ik dus DS games kopen, zonder een DS zelf te hebben, omdat ik andere de aanbieding mis. Is dit riskant? Bij spellen met een CD / DVD zou ik het niet doen... vaak genoeg dat het ding niet doet.. maar zijn er wel eens problemen met DS games? (zoja, kan je deze nog ruilen eventueel? bijv. 1maand na aankoop?)
eh ik heb net geprobeerd phoenix wright te kopen. via cd-wow heb ook nog geen lite
games en stuk? laag risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

.KeN. schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:37:
Ik moest je post een paar keer doorlezen voor ik ’m door had.
Maar ik denk niet dat één container zo’n invloed grote zal hebben..
Volgens IGN was het een container waarvan de inhoud een waarde van $2,3 miljoen had, dat zijn toch wel aardig wat DS Lites.

Weet er iemand toevallig of er hier ook een demo bij de DS Lite wordt geleverd, net zoals in de VS en Australië gebeurd is?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 09-07 20:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat voor demo kwam er bij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

apNia schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:40:
Wat voor demo kwam er bij dan?
Ik dacht dat het de Brain Training demo was.

EDIT: Ik kan nergens meer iets terugvinden over een demo die bij de DS Lite in de VS zat, kennelijk was deze actie alleen voor Australië bedoeld.

[ Voor 29% gewijzigd door MetroidPrime op 16-06-2006 13:47 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

In Australië zat idd Brain Age erbij.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

GRMBL, het moge duidelijk zijn dat bestellen in Australie op alle fronten een goed idee was. Ik troost me dan maar met het feit dat ik dit idee ook had. Alleen jammer dat ik het niet heb uitgevoerd (of iig heb terug gedraaid...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Bij Bart Smit is de DS Lite nu online te bestellen. Ik meen mij te herinneren dat je daar alleen dingen kunt bestellen die ook daadwerkelijk op voorraad zijn, dus je hebt een redelijk grote kans dat als je daar nu besteld, je op tijd voor de release een DS Lite hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ze doen daar net zo goed aan pre-orders, hoor :)
Er staat ook gewoon "Wordt 23 juni verwacht!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

MPmad schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:21:
Ze doen daar net zo goed aan pre-orders, hoor :)
Er staat ook gewoon "Wordt 23 juni verwacht!"
Bart Smit doet niet aan pre-orders(in ieder geval niet zoals ze het in de winkels doen). Een paar dagen terug stond er nog op de site dat je de DS Lite kon reserveren. Dan krijg je een emailtje zodra de DS Lite op voorraad en te bestellen is. Aangezien het "Reserveren" knopje vervangen is door een "Bestel direct" knopje, kun je er wel van uitgaan dat ze de DS Lite op voorraad hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 16-06-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Als je nu iets ('direct') besteld wat over een week pas verwacht wordt, noem ik het toch echt een pre-order.

Reken er maar niet op dat ze hem op voorraad hebben. Dan zouden ze ook nog een proces van Nintendo kunnen verwachten als ze hem nu al zouden verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Piggen op 16-06-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

MPmad schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:32:
Als je nu iets besteld wat over een week pas verwacht wordt, noem ik het toch echt een pre-order.

Reken er maar niet op dat ze hem op voorraad hebben. Dan zouden ze ook nog een proces van Nintendo kunnen verwachten als ze hem nu al zouden verkopen.
Kennelijk was het een foutje op de website, want je kunt nu niet meer bestellen. Je kunt nu alleen nog reserveren(wat dus heel anders werkt dan pre-orderen normaal werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-07 09:23

NetAmp

"for indoor use only"

MetroidPrime schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:42:
[...] (wat dus heel anders werkt dan pre-orderen normaal werkt).
Ja dat klopt. Ik had gevraagd hoe het precies zit, en kreeg dit antwoord in een e-mail terug:
De producten worden over het algemeen op de dag van de release bij u thuis afgeleverd. Twee dagen van te voren ontvangt u bericht per sms dat de reservering is te bestellen via www.bartsmit.com of telefonisch 0900-0599.
Nouja dan ga ik liever gewoon naar een winkel |:( scheelt verzendkosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gamecube had ik gereseveert bij bartsmit.com en die had ik toen wel 3 dagen voor de release binnen gekregen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag in de eplaza ge pre ordered. en alvast brain training daar gekocht ^_^

lieve verkoper heeft een vriend van mij een wii laten pre-orderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163041

Als je je DS lite voor de eerste keer oplaadt, is het dan schadelijk voor je batterij als je er ook tegelijk op speelt ? Ik weet dat het kan als je aan het opladen bent, maar is het verstandig dat te doen bij de eerste keer dat je hem oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Of het schadelijk is weet ik niet, maar ik kon bij mijn GBA SP destijds ook niet wachten, en heb het gewoon gedaan. Batterij doet het nog altijd prima. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05-2024
beste mannen, die japanse modellen van yesasia zijn 110v, wat zijn hiervan de gevolgen? en hoe zit het met de taal? zijn er verder nog verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hattorihanzo schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 00:33:
beste mannen, die japanse modellen van yesasia zijn 110v, wat zijn hiervan de gevolgen? en hoe zit het met de taal? zijn er verder nog verschillen?
beste heer op got begroeten wij elkaar niet heb ik mij laten vertellen :)

p.s. hoe kun je snel testen of je een dode pixel hebt. enkel braintraining in bezit dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je zal een adapter moeten kopen om de oplader in je stopcontact te kunnen steken, en voor de taal krijg je bij een aantal bedrijven een stap-voor-stap howto voor het aanpassen ervan. AFAIK moet die gewoon Engels te krijgen zijn. En het enige verdere verschil dat ik ken is dat Japanners andere kleuren tot hun beschikking hebben. :P
Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 00:47:
beste heer op got begroeten wij elkaar niet heb ik mij laten vertellen :)
offtopic:
Dat geldt eigenlijk alleen voor vervelende ruimte-innemende teksten onderaan elke post:
Hoi,

...

Groetjes,
Pietje
"Beste mannen" lijkt me verder niet storend en ook geen probleem. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 17-06-2006 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste schatjes ^_^,
de hori white grey pouch is niet meer te koop bij zuiderpark :'( alles afgezocht, maar het is wss bruut van de site weg gehaald. erg zonde. ach ja 20E voor een tasje is mss ook wel veel.

lik-sang wel, maar geen creditcard.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 17-06-2006 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Bij lik-sang kan je ook met paypal betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Bianca schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 03:28:
Bij lik-sang kan je ook met paypal betalen :)
Of gewoon met een overschrijving.
Het model zelf is 5.2V, waar je hem ook koopt. Het enige dat verschilt is de oplader die erbij zit die in Japan uiteraard geschikt is voor het 110v stopcontact daar. Je kunt of voor een paar euro een step-down convertor halen, of voor een paar euro een GBA/DS oplader (of in het geval van een DS Lite een DS Lite oplader).

[ Voor 62% gewijzigd door Captain N op 17-06-2006 09:06 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 09:03:
[...]

Of gewoon met een overschrijving.
idd:
Direct deposit into one of our local bank accounts:
You will be able to deposit the total amount of your order into one of our local bank accounts in your own country or to our Hong Kong payment centre. After your order has been received, you will find the bank and payment details in your email inbox for your convenience.
Note: Bank transfers carried out in the Euro currency within the EU can now be done for the same cost as national in-country bank transfers if you use our IBAN number (supplied in the payment details email).
Hoe werkt dat precies met verzendkosten. verhoogt de verzendkosten zich staps gewijs? of per gewicht stappen? enfin is het redelijk vast en kan ik beter meer dingen gaan zoeken om te kopen zodat ik de verzendkosten eruit kan halen. of het enkel houden bij die hori case
Als je ons online winkelmandje gebruikt dan heb je het gemak van een totaal prijs te zien, met de verzendkosten inbegrepen van alle spullen die je besteld hebt. Voeg simpelweg alles toe aan je boodschappenmandje dat je wilt hebben en volg de stappen op je scherm als je naar de kassa gaat. De verzend kosten worden meteen berekend door onze software. Je kunt kiezen tussen verschillde verzendopties, zoals verzending via een Express dienst zoals UPS of EMS Speedpost (aanbevolen voor spoed verzendingen, levering duurt gewoonlijk slechts 2 tot 4 dagen), luchtpost (aanbevolen voor kleinere en niet-spoed zendingen, duurt ongeveer 7 tot 30 dagen afhankelijk van de bestemming) of verzending via GROUND (normale postdienst, zeevracht, alleen aanbevolen voor zeer grote bestelling, verzending duurt ongeveer 4 tot 6 weken). UPS heeft als enigste de mogelijkheid om te kunnen zien waar je bestelling is.
hier werd ik iig niet veel wijzer van

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 17-06-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-07 09:23

NetAmp

"for indoor use only"

outcast within schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 00:47:
[...]p.s. hoe kun je snel testen of je een dode pixel hebt. enkel braintraining in bezit dan
Nou volgens mij kan je het beste een volledig wit scherm en vervolgens een volledig zwart scherm bekijken op je DS. Dan moet je vrij snel kunnen zien of er pixels afwijken.
Het menu van de DS zelf is sowieso al bijna helemaal wit... en een zwart scherm krijg je vaak wel bij het opstarten van een spel... Heb je ook geen GBA spel ofzo?

Ik zat er zelf ook al over te denken hoe ik dat ga testen. Nou heb ik een GBA flash-cart en ik dacht eraan om even een 'homebrew' ROM in elkaar te zetten met een aantal vlakken, ieder volledig in 1 kleur, als een screen-test. Wellicht wat omslachtig :9 maar je moet wat he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 11-07 16:52

jelbo

Hij doet het niet!

Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 10:26:
Hoe werkt dat precies met verzendkosten. verhoogt de verzendkosten zich staps gewijs? of per gewicht stappen? enfin is het redelijk vast en kan ik beter meer dingen gaan zoeken om te kopen zodat ik de verzendkosten eruit kan halen. of het enkel houden bij die hori case
De verzendkosten starten met een basistarief en gaan a.d.h.v. het gewicht omhoog. Dat de software het automatisch berekend wil dus zeggen dat het systeem weet hoeveel een artikel weegt en zo de verzendkosten kan betalen. :) Je kunt het trouwens gewoon testen door wat dingen in je winkelwagen te gooien en al wat afrekenstappen door te lopen zonder de order te bevestigen.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

NetAmp schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 10:32:
[...]

Ik zat er zelf ook al over te denken hoe ik dat ga testen. Nou heb ik een GBA flash-cart en ik dacht eraan om even een 'homebrew' ROM in elkaar te zetten met een aantal vlakken, ieder volledig in 1 kleur, als een screen-test. Wellicht wat omslachtig :9 maar je moet wat he ;)
Als je dan toch een GBA flash-cart hebt, kunt je misschien dit eens proberen ;) Onderaan staat een pixelfixer, waarmee je ook door de RGB kleuren kunt cyclen.
linkje

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik ben er 95% zeker van dat ik ook maar de DS Lite ga halen :9 alleen ben ik opzoek gegaan naar echte toppertjes ervoor. Wie heeft er aanraders? ik heb de TS doorbebekijken maar hier staat (jammer genoeg) geen Musthave/Toppers in (zoals in het Gamecube topic) Misschien kan dit nog gemaakt worden?

Wie heeft er topppers! :) New Super Mario Bros wil ik zoiezo en eigenlijk Mario64 ook. Mario Kart schijnt ook leuk te zijn... wie heeft er nog meer toppertjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Aap schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:33:
wie heeft er nog meer toppertjes!
Metroid Prime : Hunters (Een van de eerste, in mijn optiek, vette FPS op een handeld)
Tetris DS
Meteos (geweldige puzzlegame)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 15:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Castlevania: Dawn of Sorrow!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-07 18:46

Nitai

Live the life you love.

New Mario Bros
Yoshi Touch and Go
Mariokart DS
Super Mario 64
Brain Training

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Net bij de Intertoys de Lite gezien...wat een bruut ding man. Ik wist al zeker dat ik hem ging halen, maar nu kan ik niet meer wachten :D

Ik kan de Brain age demo door de halve winkel lezen, en hij ziet er nog strakker uit dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 11-07 16:52

jelbo

Hij doet het niet!

Ik heb een barstje in m'n DS Lite :o Echt niet te geloven, ik ben er altijd enorm zuinig mee en ik weet zeker dat die barst er eerst niet zat. Zo zit ie (even snel in Paint):

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/9826/dslcrack3jy.png

Ik heb hem dus geïmporteerd dus geen garantie. Wat zou ik ermee doen, een beetje lijm in het barstje spuiten? Het barstje is al helemaal naar de andere kant gescheurd zeg maar ;(

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 07-07 10:13
jep, druppel seconde lijm erop leggen of het einde van het scheurtje rond boren met een boorjte dan scheurt ie niet meer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoezo zou je geen garantie hebben als je iets importeert? Het lijkt me dat je ook bij import dat ding terug moet kunnen sturen? Alleen krijg je dan natuurlijk dat ze gaan zeggen dat dit je eigen schuld is en zit je zelf met de verzendkosten te kijken en heb je alsnog een gescheurd ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
waarom terugsturen? ik ga ervan uit dat big n nederland je er wel mee kan helpen.

EDIT: trouwens, ik denk niet dat je überhaupt op support hoeft te rekenen als je een barstje hebt in je ds dat "er eerst niet in zat"....

maar ik wil dus veel in de zon spelen, denk dat die witte lite dan langzaam gaat vergelen, dus misschien maar zon mooie blauwe halen van de heren uit azië
Het model zelf is 5.2V, waar je hem ook koopt. Het enige dat verschilt is de oplader die erbij zit die in Japan uiteraard geschikt is voor het 110v stopcontact daar. Je kunt of voor een paar euro een step-down convertor halen, of voor een paar euro een GBA/DS oplader (of in het geval van een DS Lite een DS Lite oplader).
en dat voor maar 9 euros! ik ga er serieus overna denken, geen verzendkosten bij yesasia, wat wil iemand nog meer? ohja, garantie...hmm

[ Voor 62% gewijzigd door hattorihanzo op 17-06-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Als ze je er al mee willen helpen, zal het tegen betaling zijn. Op veel coulance hoef je niet te rekenen. Dat is nu eenmaal het risico van importeren.

Terugsturen naar overzee kost ook een fortuin, dus ik zou het zelf proberen te fixen met de bovengenoemde tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb net ook de lite voor het eerst echt gezien (demopod). Er zat alleen een brain training demo in, maar ik was nu niet bepaald overdonderd door de kwaliteit van de schermen. Maar dat was ik ook niet van het PSP scherm... Moet gewoon even wachten totdat ik er zelf een heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Deddiekoel schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:45:
Heb net ook de lite voor het eerst echt gezien (demopod). Er zat alleen een brain training demo in, maar ik was nu niet bepaald overdonderd door de kwaliteit van de schermen. Maar dat was ik ook niet van het PSP scherm... Moet gewoon even wachten totdat ik er zelf een heb.
Ik snap dan ook niet waarom er Brain Age inzit als de troef van de Lite de verbeterde schermen. Brain age is alleen wat statische beelden met weinig kleuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze willen Brain Games natuurlijk meteen hier hypen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:44
hattorihanzo schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:53:
maar ik wil dus veel in de zon spelen, denk dat die witte lite dan langzaam gaat vergelen, dus misschien maar zon mooie blauwe halen van de heren uit azië
Ik denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn hoor.
Het is wit, en wit weerkaatst licht ipv het te absorberen, zoals donkere kleuren.
En het is plastic, dan moet het nogal lang in de zon liggen wil dat verkleuren.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mijn Gameboy Classic was ook ooit zeer licht grijs :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Captain N schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:34:
Mijn Gameboy Classic was ook ooit zeer licht grijs :P
Mja, maar dat zal waarschijnlijk meer vuil zijn dan dat hij verkleurd is door de zon.
En de DSL is van glad plastic, de GB was ruw, dus zo snel zal de DSL niet "vies" worden...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Mjah wit verkleurd altijd volgens mij tenzij het bijna nooit in het licht komt (zoals een ipod). Ik denk dat ik toch maar voor de zwarte ga, heb geen zin in een verkleurde DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 14:05

SD5k

>4&X

Wit verkleurd natuurlijk lang niet altijd, dat hangt gewoon van de gebruikte kunsstofsoort af uiteraard. Ik zie een DS Lite nog niet zo snel verkleuren eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Als iets verkleurd... zal je volgens mij het verchil pas gaan zien na 5jaar ofzo. :)

Eigenlijk dus wat -sander ook zegt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als een witte DS geel wordt, dan wordt een zwarte grijs in de zon. Verkleuringen krijg je ook met andere kleuren wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
En dan zal het verkleuren nog zo langzaam gaan dat je het verschil pas ziet als je je verkleurde DSL naast een nieuwe DSL legt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 07-07 10:13
Ik keek net naar m'n ooit mooi licht grijze/witte Gameboy classic, hij is nu bruin/geel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik keek net naar m'n ooit mooi licht grijze/witte Gameboy classic, hij is nu bruin/geel :)
Natuurlijk was de classic gameboy van totaal andere goedkope plastic gemaakt. Nintendo zal echt wel een beetje kwaliteit kunstof gebruiken. Ook die laklaag eroverheen zal misschien wel helpen het verkleuren tegen te gaan. Maar dan nog duurt het 20 jaar voordat je DS lite is verkleurt. Ik zal de keuze voor zwart/wit niet laten afhangen van zo een argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 11-07 00:56
Ik las het volgende op een ander forum:
US DS Lite - Under £70 inc Shipping

Goto http://www.dvdstars.com/ and add DS lite to basket. Enter 'AVFORUMS' as the Promotion Code, to get 10% off the order. Currently, this brings the total to £68.31 inc Shipping.
Dat is dus 107 euro inc verzenden. Lijkt me de goedkoopste optie tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Schweino schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:47:
Ik las het volgende op een ander forum:

[...]

Dat is dus 107 euro inc verzenden. Lijkt me de goedkoopste optie tot nu toe.
hoe zit het met shippingcosts en import taxes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 12:26
Hoe waarschijnlijk is het eigenlijk dat de DS Lite vrijdag uitverkocht zal raken? Oftewel, zal ik er een bestellen of gewoon naar de winkel gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

paknaald schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:07:
Hoe waarschijnlijk is het eigenlijk dat de DS Lite vrijdag uitverkocht zal raken? Oftewel, zal ik er een bestellen of gewoon naar de winkel gaan?
Ik heb er een opzij laten leggen bij de Intertoys in de dichtstbijzijnde stad, aangezien een klasgenoot van me daar werkt. Volgens hem ben ik nog steeds de enige die gereserveerd heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Waar is de tijd dat je altijd wat leuks kado kreeg als je een spel reserveerde? Ik heb nog steeds m'n Banjo Kazooie rugzak die ik toen bij het spel had gekregen omdat ik hem had gereserveerd. :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 11-07 00:56
Anoniem: 87302 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:01:
[...]

hoe zit het met shippingcosts en import taxes?
Als je mijn post gelezen had, had je kunnen zien dat de prijs inclusief verzendkosten is. BTW + invoerrechten blijft altijd een gok natuurlijk als je iets van buiten de EU bestelt, maar ook al zou je 25% extra moeten betalen dan is het nog goedkoper dan de 149 euro die een Lite hier moet gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 20:13

NoTimeRemains

I know

is/komt er nu wel of niet een zwarte lite?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

HIValicious schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:34:
is/komt er nu wel of niet een zwarte lite?
Waarom zou die er niet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:37:
[...]

Waarom zou die er niet komen?
dat lading nieuwtje :')

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 18-06-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik denk niet dat de volledige zwarte DS Lite voorraad voor heel Europa in één enkele container past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

MetroidPrime schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:16:
[...]
Ik denk niet dat de volledige zwarte DS Lite voorraad voor heel Europa in één enkele container past.
Nee maar die ene die over blijft heb ik al besteld dus jullie hebben pech :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:51

S2S

disjfa schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:19:
[...]

Nee maar die ene die over blijft heb ik al besteld dus jullie hebben pech :P
Ik neem denk ik toch wit :)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 12:26
S2S schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:01:
[...]
Ik neem denk ik toch wit :)
Niets vetter dan 's ochtends om 7u30 in de trein je sprankelend nieuwe witte DS Lite uit de zak toveren om je medetreinreizigers een naar gevoel te geven :*) (wit kan gemakkelijk vervangen worden door zwart in deze lofrede B) )

[ Voor 12% gewijzigd door paknaald op 18-06-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:59
mmm hoewel ik mijn DS nog niet thuis heb (BLACK) heb ik al wel flink wat spelen via Ebay in bestelling staan.

Sonic Rush voor 25euro
Metroid Prime 25 euro
New Mario Bros. 20 euro
Castlevania 20 euro

Kan niet wachten tot 23 juni >:)

[ Voor 9% gewijzigd door MGSNK op 18-06-2006 17:34 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga van de week ook maar een DS Lite kopen. Zit alleen nog te twijvelen of ik zwart of wit haal. Allebij heel erg mooi. Maar ik ga wel een Zwarte Wii kopen, dus een bijpassende DS is wel mooi :P

Wil alleen eerst even die Zwarte ds in het echt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De zwarte wii zouden ze witte controllers moeten geven, dat is het mooist. Witte wii is niet zo mooi vind ik, maar de zwarte controller is weer lelijker dan de witte (ik vond grote witte oppervlaktes lelijk?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja vind ik ook :p Maarja tweede controller maar gewoon in het wit kopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
-Sander schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 22:12:
Wit verkleurd natuurlijk lang niet altijd, dat hangt gewoon van de gebruikte kunsstofsoort af uiteraard. Ik zie een DS Lite nog niet zo snel verkleuren eigenlijk.
Naja, je kunt natuurlijk naïef wezen en zeggen dat deze gewoon door gebruik verkleurd is of gefotografeerd met zwak/geel licht.....

Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2006/02/nintendo_ds_lite_front.jpg
-NMe- schreef op zondag 18 juni 2006 @ 00:05:
Als een witte DS geel wordt, dan wordt een zwarte grijs in de zon. Verkleuringen krijg je ook met andere kleuren wel. :)
wil niet dat die van mij er zo uit gaat zien. als mijn zwarte verkleurd en grijs wordt zou ik dat juist mooier vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door hattorihanzo op 18-06-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah die ds is lelijk zo :x denk toch wel dat dat voor een gedeelte door verkleuring komt. Zwart verkleurd veel minder denk ik. Heb veel zwarte pc hardware (muis, tobo etc) en die blijven echt zwart terwijl al het witte duidelijk niet meer wit is.
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.