idd heehhepaknaald schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:23:
[...]
Niets vetter dan 's ochtends om 7u30 in de trein je sprankelend nieuwe witte DS Lite uit de zak toveren om je medetreinreizigers een naar gevoel te geven(wit kan gemakkelijk vervangen worden door zwart in deze lofrede
)
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Maar ik heb alleen een GBA flash-cart, geen "pass-through" kaartje voor de DS ofzo, dus kan ik het nog niet draaien wanneer ik de DS heb.MandaloR321 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:00:
[...] Als je dan toch een GBA flash-cart hebt, kunt je misschien dit eens proberenOnderaan staat een pixelfixer, waarmee je ook door de RGB kleuren kunt cyclen.
linkje

En ik heb gelezen dat een pixel fixer 'GBA-mode' ook niet echt handig is vanwege de verschillende scherm-resolutie, even niet aan gedacht

Inderdaad.. precies wat ik al zei ja. Zal weinig tot geen merkbare invloed hebben IMO.MetroidPrime schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:16:
[...]
Ik denk niet dat de volledige zwarte DS Lite voorraad voor heel Europa in één enkele container past.
Ik denk dat we sowieso geen stormloop op de DS Lite moeten verwachten hier in Europa omdat de hardcore fans er allang een uit Australië in huis hebben. Zelfs nu nog zijn er mensen die voor het enorme (IMO) prijsverschil uitwijken naar de VS... De verkopen in Europa gaan volgens mij erg tegenvallen, en ik hoop niet dat Nintendo dat misinterpreteert en Europa als een verloren markt ziet..KeN. schreef op maandag 19 juni 2006 @ 01:48:
Inderdaad.. precies wat ik al zei ja. Zal weinig tot geen merkbare invloed hebben IMO.

* NMe telt intussen de dagen af tot vrijdag.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ookal doen de berichten op het forum soms anders vermoeden.
Nog maar 4 nachtjes slapen. \o/
This is the Way.
Of werkt ook WiFiMe niet op de Lite?
Nog niet geloof ik. Je kunt in ieder geval geen Download Station op je PC maken via WiFi, dus zal WifiMe ook wel niet werken.apNia schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:13:
KeN >> als ik zo m'n Lite heb, kan ik er bij jou dan via WiFiMe FlashMe op keilen?
Anoniem: 87302
ok, ik weet dat dvd creef die dingen opstuurt als gift. Sturen deze gasten em ook op als gift. Ik heb al ruim een maand een ds lite maar wil een tweede voor me meissie. Heb geen zin 150 euro te betalen.Schweino schreef op zondag 18 juni 2006 @ 13:06:
[...]
Als je mijn post gelezen had, had je kunnen zien dat de prijs inclusief verzendkosten is. BTW + invoerrechten blijft altijd een gok natuurlijk als je iets van buiten de EU bestelt, maar ook al zou je 25% extra moeten betalen dan is het nog goedkoper dan de 149 euro die een Lite hier moet gaan kosten.
Heb ik al geprobeerd en nope.. het werkt nietapNia schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:13:
KeN >> als ik zo m'n Lite heb, kan ik er bij jou dan via WiFiMe FlashMe op keilen?
Ik ga één dezer dagen een passme2 kopen denk ik. Alleen flashen van een lite is een riskante onderneming. Ik pop wel online @ MSN voor er weer mensen gaan zeuren
Anoniem: 93354

Anoniem: 151447
Ja ik ga ook zitten zweten als ik ga flashen. Maar voorbij de 4% kun je vaak recoveren. Denk eraan dat je SL1-tool aan de zijkant niet geleidt!.KeN. schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:08:
[...]
Heb ik al geprobeerd en nope.. het werkt niet
Ik ga één dezer dagen een passme2 kopen denk ik. Alleen flashen van een lite is een riskante onderneming. Ik pop wel online @ MSN voor er weer mensen gaan zeuren![]()
Ik krijg ze een dezer dagen binnen, op eBay 3 stuks gehaald van een gast uit Hongkong. 1 euro per screen protector maar wel 8 euro verzendkosten per protector-NMe- schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:16:
Woei, vandaag alvast de Hori screenprotectors binnen gekregen. Nou het apparaat zelf nog.
Ze staan er dan ook niet meer op, staat een stuk terug ook in dit topic.Anoniem: 93354 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:30:
Heeft iemand die link naar die hori dingen op zuiderpark nog? heb die hele site afgezocht maar kan ze gewoon niet vinden![]()
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 155599
Ik vond die grijs witte hori tasjes mooi, maar die zijn er niet meer bij zuiderpark. en je wilt 20 Games meenemen? en dat zullen er alleen maar meer worden. Is het niet tijd voor zo'n backup geval. 20games in een keer kwijt raken/gestolen worden lijkt mij iig een te groot risico om ze overal mee naar toe te sjouwen.MaxBurn schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:32:
Weet iemand een goede carry case..naja case..ik wil liever zo'n stoffen tasje. Probleem is..ik heb bijna 20 DS games en de meeste cases gaan tot 6-8 games. Ik wil ze eigenlijk allemaal vervoeren
Je hebt verschillende merken, wat ik ervan zie.
Joytech
Hori
En nog wat bijzonder spul lady bags e.d.
Wat wil je precies? Harde omhulsels, zachte omhulsel, ruimte voor hoeveel games? 4 lijkt mij al voldoende, Wil je ook met de ds-lite in de case kunnen spelen?
Edit: of was dit een verkapte kijk mij nou eens heel veel spelletjes hebben post? in dat geval
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 20-06-2006 09:40 ]
Damn you Nintendo!!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hij bedoeld dat wanneer je, je DS lite wilt gaan flashen je op moet letten. De randen rond het contact punt zijn namelijk van metaal oft geleiden stroom, waardoor dus de kans bestaat dat je kortsluiting maakt en dus je DS bricked. Dit is simpel op te lossen door wat tape om bijvoorbeeld je paperclip te doen waardoor je geen kortsluiting meer kan maken met de randen (wel met de SL1 natuurlijk-NMe- schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:10:
Geleiding aan de zijkanten?Waar reageer je op? * MandaloR volgt het niet.
jB
Dokter Bibber
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 20-06-2006 11:05 ]
Anoniem: 151447
Ik gebruik mijn backupdevice vooral voor MP3's en films(Moonshell) en zo hoef ik niet al men NDS games mee te nemen. En voor games die ik normaal toch niet koop.
ik zag op wikipedia
De Nintendo DS Lite is een variant op de Nintendo DS, een draagbare spelcomputer. Het werd aangekondigd op 26 januari 2006 en is in Japan sinds 2 maart 2006 te koop voor een prijs van 16.800 Yen (ongeveer €120).
In Australië zal de console vanaf 1 juni 2006 te koop zijn (AU$ 199.95; ongeveer €120), in Noord-Amerika vanaf 11 juni 2006 (USD$ 129.99; ongeveer €100). In Europa zal de handheld 23 juni (ongeveer €150) beschikbaar zijn.
Enfin minimaal verschil van 30E tot 50E.
En gesprek samengevat.
Bedrijfsgeheim, retail structuur, retailers zijn tevreden zijn met lagere marges in amerika, europa vereist meer lokalisatie (meerdere talen, meerdere verpakingen) terwijl bijvoorbeeld in amerika je maar een doos nodig hebt. En de rest van het gesprek alweer vergeten.
Ik had dit nummer iig gebeld
Bedrijfsinformatie / Algemene inlichtingen
Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein
Telefoon: 030-6097100
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Het hele eiereneten is gewoon dat Nintendo hier sterker denkt te staan dan in Amerika en dat creditcards en dus online aankopen in het buitenland hier zeldzamer zijn. Mensen betalen het hier wel, en dat weet Nintendo donders goed. Marketing.

/rant
De Australische en Amerikaanse prijzen zijn exclusief BTW. Om ze beter te vergelijken kun je beter de Europese prijs (een gemiddelde van alle Europese BTWs) zonder BTW nemen: €150 - 19% = €126.Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:21:
Net Nintendo marketing aan de lijn gehad.
ik zag op wikipedia
De Nintendo DS Lite is een variant op de Nintendo DS, een draagbare spelcomputer. Het werd aangekondigd op 26 januari 2006 en is in Japan sinds 2 maart 2006 te koop voor een prijs van 16.800 Yen (ongeveer €120).
In Australië zal de console vanaf 1 juni 2006 te koop zijn (AU$ 199.95; ongeveer €120), in Noord-Amerika vanaf 11 juni 2006 (USD$ 129.99; ongeveer €100). In Europa zal de handheld 23 juni (ongeveer €150) beschikbaar zijn.
Enfin minimaal verschil van 30E tot 50E.
Daarnaast is de invoerbelasting hoger dan in de VS en wordt meestal een verhouding €1=US$1,16 gebruikt.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Heeft geen signature.
Het klopt wel met wat Nintendo hier doet... In Duitsland heb je een voorkant in het duits, in frankrijk in het frans e.d. Hierdoor moeten er dus verschillende voorkanten gedrukt worden. Hier gaat dus meer tijd en geld inzitten... voor ons.-NMe- schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:28:
Die lokalisatie is bullshit, want er staat gewoon Engels, Duits, Frans, enz. op elke doos en in elk boekje. Althans, dat was zo voor mijn GBA SP, en dat zal voor de DS Lite echt niet anders zijn, lijkt me. Die extra kosten zijn dus eenmalig.
Als de duitsers&fransen nou gewoon ook engels konden, was het al een stuk anders. Want dan maakt Nintendo gewoon 1voorkant en 1vertaling voor zowel Europa&Amerika. Hoeven ze gelijk de games niet meer te vertalen in het duits en frans
Jammer natuurlijk wel dat ze daardoor de prijs bij ons omhoog gooien

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Op zich vind ik het irritanter dat we daardoor moeten wachten tot games uitkomen. Lokalisatie vertraagt de boel vaak heel erg, en dat alleen maar omdat die Duitsers/Fransen/Spanjaarden/Italianen geen Engels kennen of willen kennen. We moeten er langer op wachten en betalen nog meer ook.Aap schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:40:
Het klopt wel met wat Nintendo hier doet... In Duitsland heb je een voorkant in het duits, in frankrijk in het frans e.d. Hierdoor moeten er dus verschillende voorkanten gedrukt worden. Hier gaat dus meer tijd en geld inzitten... voor ons.
Als de duitsers&fransen nou gewoon ook engels konden, was het al een stuk anders. Want dan maakt Nintendo gewoon 1voorkant en 1vertaling voor zowel Europa&Amerika. Hoeven ze gelijk de games niet meer te vertalen in het duits en frans
Jammer natuurlijk wel dat ze daardoor de prijs bij ons omhoog gooien

Ja-NMe- schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:47:
[...]
Op zich vind ik het irritanter dat we daardoor moeten wachten tot games uitkomen. Lokalisatie vertraagt de boel vaak heel erg, en dat alleen maar omdat die Duitsers/Fransen/Spanjaarden/Italianen geen Engels kennen of willen kennen. We moeten er langer op wachten en betalen nog meer ook.
Voor mensen die tijd over hebben, check ongeveer elke dag play.com Daar staan sommige games soms maar 1 of 2 dagen in de aanbieding. Mario Kart DS, was pas 28euro. En nu weer terug op 39euro. Ook Polarium stond er pas voor 16euro en nu weer op 24euro ofzo (weet het niet meer precies).
En het is zo bij play.com, als je een prijs ziet en de game orderd, krijg je hem ook voor die prijs
Ik zou dan toch nog even naar de gameshop gaan/bellen, want ik kreeg net een telefoontje van de shop dat ze ze vandaag al binnen hebben gekregen en dat ik hem op kan komen halen. En daarin zijn ze niet de enige, want op www.replay.nl staat hij ook al. Erg lekker, want de werkweek duurt anders zo lang als je zo naar vrijdag uitkijkt (doe ik sowieso al, daar niet van).dommerick schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:32:
crap, ik moet morgen aan boord voor twee maanden en nu dacht ik nog even een ds lite aan te schaffenDuurt het nog 3 dagen
![]()
![]()
Dat word waarschijnlijk maar een gewone ds met mario kart en nog 3 leuke spellen heeft er iemand nog aanraders. Dan ben ik vooral geinteresseerd in lange speelduur en leuke gameplay. Mario en Luigi partners in time is 1 titel die me leuk lijkt. Metroid prime hunters ook wel en dan nog 1 goede titel om mezelf even te vermaken
Nu nog even kijken of ik m'n broertje z'n irischeque kan aftroggelen voor de aanschaf van een game.
[ Voor 5% gewijzigd door Piggen op 20-06-2006 14:18 ]
Anoniem: 127597
Je weet dat hij bij gameshop 30 euro duurder is?MPmad schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:09:
[...]
Ik zou dan toch nog even naar de gameshop gaan/bellen, want ik kreeg net een telefoontje van de shop dat ze ze vandaag al binnen hebben gekregen en dat ik hem op kan komen halen. En daarin zijn ze niet de enige, want op www.replay.nl staat hij ook al. Erg lekker, want de werkweek duurt anders zo lang als je zo naar vrijdag uitkijkt (doe ik sowieso al, daar niet van).
Nu nog even kijken of ik m'n broertje z'n irischeque kan aftroggelen voor de aanschaf van een game.
En waarom zit replay niet in de buurt?
Mario Kart: € 29,50 bij www.gcshop.nlAap schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:56:
[...]
Ja![]()
![]()
![]()
Voor mensen die tijd over hebben, check ongeveer elke dag play.com Daar staan sommige games soms maar 1 of 2 dagen in de aanbieding. Mario Kart DS, was pas 28euro. En nu weer terug op 39euro. Ook Polarium stond er pas voor 16euro en nu weer op 24euro ofzo (weet het niet meer precies).
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Neejoh, de gameshop, niet gameshop.nlAnoniem: 127597 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:22:
[...]
Je weet dat hij bij gameshop 30 euro duurder is?![]()
En waarom zit replay niet in de buurt?
Ik gaf de Replay ook maar als voorbeeld. Ik naam aan dat de meeste gameshops hem dan wel binnen gekregen zullen hebben. Of ze hem al verkopen is een ander verhaal.
Bij Bart Smit lopen ze trouwens ook al lekker warm. Op de site staan wat bundels. Met Brain Training voor €165 en met Mario (vanaf 30 juni) of Nintendogs voor €175. Datum staat nog wel steeds op 23 juni.
[ Voor 50% gewijzigd door Piggen op 20-06-2006 14:33 ]
Heeft geen signature.
Weet je toevallig ook winkels in Overijssel (Twente) die de DS binnen krijgen morgen?
Ik ga zo wel even naar intertoys, neem aan dat die hem ook hebben als replay heb ook heeft. De vraag is alleen of ze hem ookal verkopen.
Phoenix Wright heeft mij wel een tijdje bezig gehouden. Leuke game !dommerick schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:32:
crap, ik moet morgen aan boord voor twee maanden en nu dacht ik nog even een ds lite aan te schaffenDuurt het nog 3 dagen
![]()
![]()
Dat word waarschijnlijk maar een gewone ds met mario kart en nog 3 leuke spellen heeft er iemand nog aanraders. Dan ben ik vooral geinteresseerd in lange speelduur en leuke gameplay. Mario en Luigi partners in time is 1 titel die me leuk lijkt. Metroid prime hunters ook wel en dan nog 1 goede titel om mezelf even te vermaken
Anoniem: 134033
Zeker leuke game! Aanrader. Mario Kart is ook erg leuk..KeN. schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:53:
[...]
Phoenix Wright heeft mij wel een tijdje bezig gehouden. Leuke game !
Anoniem: 14027
Ben benieuwd
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 14027 op 20-06-2006 18:27 ]
Zit verder nog maar te wachten tot ik een telefoontje krijg over de lite. Toen ik hem bestelde dacht de onwetende achter de toonbank dat ik een psp bedoelde

Geef de link daarvan dan eens, ik zie niks namelijk.hattorihanzo schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:30:
op inkoopacties.net draait er nu een ac voor supercards en hori ds protectors, just to let you guys know....
De screenprotector lijkt echter die van de normale DS te zijn.
tnx m8!Anoniem: 127597 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:04:
Voor degenen die hem heel graag willen: www.consoleshop.nl
Voor 19:30 besteld.. morgen binnen
ik heb hem besteld, ben benieuwd of ie er dan ook echt morgen al is!
thank god for internetshops en iDeal... ideal.. huhuh!
Dat valt volgens mij wel mee. Nintendo vertaalde vroeger vanuit het Engels naar de talen die voor Europa nodig zijn. De spellen moesten dus eerst door Nintendo of Amerika naar het Engels vertaald worden voordat Nintendo of Europe er mee aan de slag kon. Tegenwoordig worden de spellen juist direct vanuit het Japans vertaald, zodat er eerder aan de vertaling begonnen kan worden. Zo zouden alle westerse vertalingen ongeveer tegelijkertijd klaar moeten zijn met de Engelse vertaling. De vertaling zou dan geen geldige reden meer moeten zijn om een spel hier later uit te laten komen dan in de VS.-NMe- schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:47:
[...]
Op zich vind ik het irritanter dat we daardoor moeten wachten tot games uitkomen. Lokalisatie vertraagt de boel vaak heel erg, en dat alleen maar omdat die Duitsers/Fransen/Spanjaarden/Italianen geen Engels kennen of willen kennen. We moeten er langer op wachten en betalen nog meer ook.
Mijn DS Lite is verzonden, hopelijk heb ik hem morgen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ty for the advice en phoenix wright staat dan toch maar op mijn lijstje net als super mario 64 ds. Maar ja beiden lagen er niet en had geen zin nog meer winkels af te gaan, achteraf spijt van ofc

Heeft geen signature.
Damn!! Ik heb 'm ook besteld. Ik kon de verleiding niet weerstaandaFubar schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:02:
[...]
tnx m8!
ik heb hem besteld, ben benieuwd of ie er dan ook echt morgen al is!
thank god for internetshops en iDeal... ideal.. huhuh!

Ben ook benieuwd of hij morgen binnen is. En natuurlijk dat ik dit keer geen gekloot met pixels heb net als mijn Navy DS een maand trug
jB
Anoniem: 128052
Logisch als hij pas 23 juni uit is.dommerick schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:15:
Zo uiteindelijk maar een gewone ds gekocht, 3 winkels afgeweest en nergens de lite te bekennen. (zal wel een nadeel van zeeland zijn) Nu heb ik mario kart, meteos en metroid prime hunters erbij gekocht. De rest koop ik wel eens een keer als ik aan wal ben ofzo in een of andere haven. Want met de ds kan je toch zelfs japanse spellen spelen zonder decoder (of hoe dat dan ook heet
) ?
Hij hoopte dat een winkel deze eerder zou verkopen. (als je het topic een beetje gelezen zou hebben had ik je dit niet hoeven te vertellen)
Maar goed mijn broer koopt ook een DS Lite in de winkel...ruil ik hem evt wel om met zijn bonnetjeAnoniem: 93354 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:48:
Daarom bestel ik mijn DS niet online. Dan wacht ik liever 2 dagen langer.
Ik ga der eerlijk gezegd niet van uit dat 't nodig zal zijn

jB
Black DS Lite Shipment Stolen
Looks like someone in China really wants to play Brain Age.
by David Adams
June 15, 2006 - In a story which gives new meaning to the term "black market," a shipment of black Nintendo DS Lite consoles was stolen in China while en route to Europe, according to a Sina report (by way of Gamasutra). The shipment, which also included software, is valued at $18 million Hong Kong dollars ($2.3 million).
Nintendo plans to introduce black DS Lites in Europe on June 23.
As of this writing, the thieves have yet to be found. Hong Kong officials are offering $1 million Hong Kong dollars for information leading to arrest. We hope it wasn't any of our readers lost in Lite lust! Come to think of it, though, if it was, please let us know, because we could totally use that cash.
Hmm.. ik kreeg een paar uur later pas een orderbevestiging en ik heb nog geen mail gekregen dat hij is verzondenMandaloR321 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:22:
Net een bericht gekregen dat de bestelling is verzonden!
En......in hoeverre is dat nieuws dat hier nog niet behandeld is?
Heerlijk spel, jammer alleen dat de magie er niet meer bijziet die je vroeger voelde toen je voor het eerst SMB1 speelde.
Heb hem nu compleet uitgespeeld, vreemd genoeg heb ik geen zin om hem nog een keer in zijn geheel uit te spelen.
Vroeger met SMB1 heb ik dat spel wel 20x uitgespeeld voor mijn gevoel...
Zijn er ook anderde die toch een beetje dat stukje teleurstelling voelen? Dat de Nintendo magie toch een beetje hoorde bij de tijdsgeest, je leeftijd en dat er weinig alternatieven waren om mee te vergelijken?
Voor mijn gevoel ben ik (zijn we) te verwend met het huidige spellenaanbod waardoor een spel als NSMB niet meer aanvoelt als dat magische spel waar je vol verwachting op hebt zitten wachten. Dat terwijl ik NSMB echt als waardige opvolger zie van de 2d mario platformer en waar ik ook ontzettend naar uit heb lopen kijken.
Oh..ik had het bericht hier nergens gezien nog..foutje?-NMe- schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:29:
[...]
En......in hoeverre is dat nieuws dat hier nog niet behandeld is?
Nee het was een serieuze postAnoniem: 155599 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:37:
[...]
Is het niet tijd voor zo'n backup geval. 20games in een keer kwijt raken/gestolen worden lijkt mij iig een te groot risico om ze overal mee naar toe te sjouwen.
Ik heb hem nog niet gespeeld maar het verschil in beleving ligt in de leeftijd. (Dat zie ik namelijk bij zoveel games) Niet in gebrek aan magie of gebrek aan alternatieven. Je had toen ook ZAT platformers, naja..de NES in het begin niet maar rond SMB2 enz welZijn er ook anderde die toch een beetje dat stukje teleurstelling voelen? Dat de Nintendo magie toch een beetje hoorde bij de tijdsgeest, je leeftijd en dat er weinig alternatieven waren om mee te vergelijken?
[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 20-06-2006 21:52 ]
Vergeet niet dat SMB1 geen savefunctie of passwordsysteem heeft waardoor je het spel elke keer van voor af aan moest beginnen!Staip schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:33:
Heb hem nu compleet uitgespeeld, vreemd genoeg heb ik geen zin om hem nog een keer in zijn geheel uit te spelen.
Vroeger met SMB1 heb ik dat spel wel 20x uitgespeeld voor mijn gevoel...
nofi, maar ik word een beetje moe van deze vraag, want hij wordt hier zo vaak gesteld... Als dit nog niet in de openingspost staat, kan iemand dat dan even erin zetten?Schalkie schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:38:
Over die Hori screenprotectors had ik nog een vraag. Merk je visueel zeg maar dat je een screenprotector hebt? Zijn die dingen redelijk makkelijk aan te brengen en hoe werken de Hori protectors, via plak werk of een soort van statisch gebeuren? Dank u..
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Excuses, inmiddels je post gevonden. En inderdaad wel een leuk iets om in de startpost te verwerken.Captain N schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:07:
[...]
nofi, maar ik word een beetje moe van deze vraag, want hij wordt hier zo vaak gesteld... Als dit nog niet in de openingspost staat, kan iemand dat dan even erin zetten?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hori Screenprotectors:
* Is stoere poep
* Volgens velen de besten
* Officially licenced by Nintendo
* Plakt niet
* Kwaliteit beeld gaat niet/nauwelijks achteruit
* o.a. via play-asia.com of lik-sang.com te verkrijgen. (Zeik niet over creditcards..er is ook paypal
De schutterstaal mag er uit uiteraard..
[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 20-06-2006 22:20 ]
Mwah, ze moeten er natuurlijk wel vanaf kunnen, dan krijg je ze makkelijker schoon.-Sander schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:25:
Dat ze niet plakken vind ik eerder een erg groot nadeel.
Trouwens, waarom zou je ze bij Lik-sang bestellen als je ze in Europa ook bij heel veel winkels kan krijgen zonder CC en voor hetzelfde of minder geld?
ik heb Scotch.-NMe- schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:29:
[...]
Mwah, ze moeten er natuurlijk wel vanaf kunnen, dan krijg je ze makkelijker schoon.
dus geef mij maar plakkracht
Ik heb net het ds brain training boekje doorgelezen (boekje lezen?!? ja heb nog geen ds)
Maar was wel voorpret. heb er zin in
zijn er niet zo veel he hier? mensen met case ervaringenMaxBurn schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:45:
[...]
Nee het was een serieuze postIk wil eigenlijk alleen zachte cases en eentje voor max 6 games(op zak) en dan een voor meer (b.v. voor naar me hotels e.d. / in me koffer) Ik wou gewoon wat gebruikerservaringen weten..that's all
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Er zijn 4 versies, ze zijn allemaal hetzelfde alleen de volgorde van te verkrijgen honden is verschillend. Maar het is wel delijk nuttig om gelijk voor het leukste ras te kiezen, want naar mijn ervaring komen maar heel weinig mensen bij de laatste rassen in lijn, daar heb je echt achterlijk veel trainers points voor nodig. En daar heb je er niet veel van als je het spel al na 2 weken beu bent zoals ikzelf.Angeloonie schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:37:
Ik heb er hier niets over kunnen vinden, maar je hebt van Nintendogs een stuk of 5 verschillende versies. Maar in allemaal zitten dus wat verschillende honden. Is er geen versie met alle honden ofzo? En zijn alle versies exact hetzelfde of is er onderling ook nog verschil? (behalve de honden dan).

[ Voor 24% gewijzigd door SD5k op 20-06-2006 22:41 ]
? Want er zitten hier geen NDS gebruikers....?Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:33:
[...]
zijn er niet zo veel he hier? mensen met case ervaringen
Wat Sander zegt alleen wat uitgebreider: Elke versie heeft alle honden alleen de honden die je vanaf het begin krijgt zijn verschillend. Je kan alle honden vrijspelen. De nieuwe Dalmatians and Friends is zover ik het weet met dezelfde honden. Het enige verschil is dat je met dalmatiers begint die (naar horen zeggen) redelijk moeilijk vrij te spelen zijn in de andere versies.Ik heb er hier niets over kunnen vinden, maar je hebt van Nintendogs een stuk of 5 verschillende versies. Maar in allemaal zitten dus wat verschillende honden. Is er geen versie met alle honden ofzo? En zijn alle versies exact hetzelfde of is er onderling ook nog verschil? (behalve de honden dan).
[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 20-06-2006 22:43 ]
want ik hoor niks van andere usersMaxBurn schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:40:
[...]
? Want er zitten hier geen NDS gebruikers....?
Hmm ik vond net dit: http://uk.codejunkies.com...l=&page=1&p=17&i=8837&s=8-Sander schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:39:
[...]
Er zijn 4 versies, ze zijn allemaal hetzelfde alleen de volgorde van te verkrijgen honden is verschillend. Maar het is wel delijk nuttig om gelijk voor het leukste ras te kiezen, want naar mijn ervaring komen maar heel weinig mensen bij de laatste rassen in lijn, daar heb je echt achterlijk veel trainers points voor nodig. En daar heb je er niet veel van als je het spel al na 2 weken beu bent zoals ikzelf.![]()
Dit ding plaatst een savegame met alle honden van 3 verschillende versies op je DS schijnbaar. Maar als je dus die trainerpoints heb kan je alle honden van alle versies wel unlocken?
Een beetje bedrijf melkt mensen niet uit met 5 verschillende versies met alleen andere hondenMaxBurn schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:46:
Die ligt volgens mij overal in de winkel, maar ja. Een beetje gamer gebruikt geen cheats ...alhoewel Nintendogs niet voor de typische gamer is
gouden combo. Dat kunnen ze als geen ander.
edit: Super mario Me bijvoorbeeld
[ Voor 204% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 20-06-2006 23:11 ]
Hoeveel games hebben ze dan al gemaakt met de klanten in de hoofdrol?Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:02:
Nintendo en hun klanten uitmelken.
[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 20-06-2006 23:07 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
MetroidPrime schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:07:
[...]
Hoeveel games hebben ze dan al gemaakt met de klanten in de hoofdrol?
<XBOXfanboyMODUS>Evenveel als ze klanten hebben... geen.MetroidPrime schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:07:
Hoeveel games hebben ze dan al gemaakt met de klanten in de hoofdrol?
Gelukkig wonen we hier bijna allemaal in europa, in Japan is er vast weer een een andere extra variant.Blackbird-ce schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:08:
als we dan toch gaan mieren******, dan zijn er toch echt 5 versies van Nintendogs: Amerika heeft de Best Friends edition, Europa de Dalmations & Friends
En het enige dat anders is aan die Best Friends edition is dat alle rassen van het begin beschikbaar zijn.
wtf? nu al?_-= Erikje =-_ schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:04:
Zo, mijn DS lite is zojuist bezorgt door Bart Smit, wel vaag, want ze zouden pas de 23 mogen uitleveren

Anoniem: 113087
Maar even doen dus
Anoniem: 119750
Je hebt hem echt vandaag gekregen?_-= Erikje =-_ schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:16:
Daarom heb ik 'm op m'n werk laten bezorgen, nu nog een spelletje
Ik heb hem ook besteld bij de Bart Smit en het zou erg leuk zijn als ik hem ook vandaag zou krijgen
Dit topic is gesloten.