Lucky bastards, ik moet nog wachten tot eind juli.
Ja ja, ik heb hem in m'n handen nuVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:21:
[...]
Je hebt hem echt vandaag gekregen?
Ik heb hem ook besteld bij de Bart Smit en het zou erg leuk zijn als ik hem ook vandaag zou krijgen
Dalijk maar eens de stad afstropen. Als Replay hem niet heeft dan heeft Dixons hem wellicht wel...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik heb hem net 15min geleden ook in ontvangst kunnen nemen. Dit keer 100% pixel perfect
. En DAMN!! dat scherm blijft me verbazen, wat een genot
En wit is zo sexy! I think I'm in love
jB
Verwijderd
Ohhhh ik wil hem ook
Kan niet wachten
Hoop echt dat ik hem vandaag ook krijg.
Ik heb de zwarte besteld. Ik wou de witte wel maar ik heb ook een zwarte GBA SP en die bevalt mij prima.
Wit lijkt mij een beetje irritant fel aan de ogen.
Kan niet wachten
Ik heb de zwarte besteld. Ik wou de witte wel maar ik heb ook een zwarte GBA SP en die bevalt mij prima.
Wit lijkt mij een beetje irritant fel aan de ogen.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 12:20 ]
Als iemand de zwarte binnenheeft, kan die dan even wat foto's ervan maken? Ben echt benieuwd hoe die er uitziet.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Verwijderd
Die T*fus replay heeft hem niet. Ze zetten het wel leuk op hun site neer maar als je bij die winkel komt (zoals ik) zeggen ze vrolijk dat ze hem niet hebben en dat degeene die ze krijgen reserveringen zijnDeddiekoel schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:49:
Dalijk maar eens de stad afstropen. Als Replay hem niet heeft dan heeft Dixons hem wellicht wel...

De Lokale intertoys had hem ook niet, hij kwam volgens hun pas de 26e uit :x Op de bartsmit site staat dat ze hem wel de 23e hebben dus dan vrijdag daar maar kijken want online bestellen zie ik niet zitten.
Als je die in Leiden bedoelt, ik vind die vrouw die daar werkt ook verschrikkelijk. Altijd chagerijnig en ongeïnteresseerd. En erg goedkoop zijn ze meestal ook niet.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Mijn ervaring is dat Dixons vaak ook 1 à 2 dagen voor de officiële verkoop verkoopt (misschien plaatsafhankelijk).
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Ik weet dat er hier en daar in winkels in de VS en in Japan er download stations staan waar je game demos naar je DS kan downloaden. Weet iemand of er ook download stations ergens in Nederland staan?
Moet je bij dooie pixels trouwens je DS naar Nintendo sturen of naar de winkel waar je de DS heb gekocht?
Een uurtje geleden is die van mij ook afgeleverd.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:21:
[...]
Je hebt hem echt vandaag gekregen?
Ik heb hem ook besteld bij de Bart Smit en het zou erg leuk zijn als ik hem ook vandaag zou krijgen
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe Zelda, vooral door de windwaker stijl. (itt tot velen sprak the windwaker me erg aan)
[ Voor 109% gewijzigd door pagani op 21-06-2006 13:19 ]
Verwijderd
ik ken twee winkels die dat hebben, bij nedgame (www.nedgame.com) en bij de dimplus (www.dimplus.nl)Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:55:
Ik weet dat er hier en daar in winkels in de VS en in Japan er download stations staan waar je game demos naar je DS kan downloaden. Weet iemand of er ook download stations ergens in Nederland staan?
ik had hem gepreorderd bij de e-plaza, maar ik dacht dat ze hem daar pas vrijdag zouden krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:22:
Ik heb em niet besteld, is die ook los te halen?
Of is die alweer overal uitverkocht
nerd die ik ben, heb ik hem dinsdag online bij consoleshop besteld om hem vandaag binnen te krijgen (2 dagen eerder, hehe)
nu zal ik hem zo wel krijgen, maar ik werd net ook gebeld door de e-plaza dat ze hem binnen hebben.
dus bij e-plaza hebben ze hem ook.
[ Voor 3% gewijzigd door Fubaruba op 21-06-2006 13:52 ]
Zojuist een witte DS lite bij de Bart Smit gekocht. Ze waren vanochtend aangekomen. Wat een sleek apparaatje zeg.
De voordelen tov een 'gewone' DS:
+ Veel mooier design
+ Kleiner
+ Lichter
+ Veel betere schermen - Holy shit, stand 4 is gewoon oogverblindend. Met alle gevolgen van dien: kleuren komen er veel beter uit, zowel in DS games als in GBA games. Dit heb ik zij aan zij vergeleken met mijn 'gewone' ds.
+ Betere ergonomie - geen scherpe randen, veel comfortabeler om vast te houden
+ Betere buttons - zowel de vierpuntsdruktoets, de LR knoppen als de XYBA knoppen zijn veel fijner
De voordelen tov een 'gewone' DS:
+ Veel mooier design
+ Kleiner
+ Lichter
+ Veel betere schermen - Holy shit, stand 4 is gewoon oogverblindend. Met alle gevolgen van dien: kleuren komen er veel beter uit, zowel in DS games als in GBA games. Dit heb ik zij aan zij vergeleken met mijn 'gewone' ds.
+ Betere ergonomie - geen scherpe randen, veel comfortabeler om vast te houden
+ Betere buttons - zowel de vierpuntsdruktoets, de LR knoppen als de XYBA knoppen zijn veel fijner
[ Voor 3% gewijzigd door Falch op 21-06-2006 13:54 ]
Uh, zojuist?????
* paknaald gaat snel douchen om de BS te bezoeken!
* paknaald gaat snel douchen om de BS te bezoeken!
Verwijderd
de vracht kom pas vrijdag binnen bij onze e-plaza 
de vorige vracht was gisteren en daar zat hij niet bij
de vorige vracht was gisteren en daar zat hij niet bij
Ik zit nog te twijfelen of ik de Lite binnenkort wel ga aanschaffen, dit vooral door het gebrek aan toppers de komende tijd. Ik kan zo niet bedenken welke goede spellen er nog in of vlak na de zomer uitkomen eigenlijk.
Heeft iemand hem al bij Dixons zien liggen?
Heb nog niets van Replay gehoord...
Heb nog niets van Replay gehoord...
Verwijderd
Kan het niveau van nuttigheid van posts iets hoger worden? Posts met slechts "w00t" of "ik heb hem" (dus zonder de winkel die hem heeft te vermelden) zijn voor niemand nuttig.
Reageren op modbreaks kan via mail
Al zijn impressies natuurlijk nooit verkeerd
Valt me overigens wel op dat de DS lite launch hype op de fora 'groter' lijkt dan bij de originele DS. Er lijken meer mensen op het systeem te wachten
Al zijn impressies natuurlijk nooit verkeerd
Valt me overigens wel op dat de DS lite launch hype op de fora 'groter' lijkt dan bij de originele DS. Er lijken meer mensen op het systeem te wachten
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 16:10 ]
Orderstatus: Uw order is ontvangen
hij zou afgeleverd worden bij de dixons in helmond.
maar hoe moet is de status nu lezen?
Product is binnen of bestelling is binnen?
nou ja bel straxjes wel ff
hij zou afgeleverd worden bij de dixons in helmond.
maar hoe moet is de status nu lezen?
Product is binnen of bestelling is binnen?
nou ja bel straxjes wel ff
Verwijderd
Ik heb hem!
Bij de bartsmit liggen ze ''volop'' in de winkels. Wel opschieten want die mevrouw aan de kassa zij dat ze heel snel verkopen.
Ik ben zelf uiteindelijk voor de zwarte gegaan. Ben niet 100% zeker van mijn keuze maar heb gewoon mijn twijfels bij de witte wat betreft de kleur. Wit blijft gewoon nooit wit. Daarbij ziet de zwarte er wel 2x zo duur uit als de psp terwijl de witte er wat ''goedkoper'' uitziet (je ziet ook alle kieren en afhankelijk van het licht wil de kleur ''wit'' ook nogal eens veranderen zag ik in de winkel). De binnenkant van de zwarte had alleen wel wat zwarter gemogen want die is nu een klein beetje zwartgrijsachtig.
Ik ben zelf uiteindelijk voor de zwarte gegaan. Ben niet 100% zeker van mijn keuze maar heb gewoon mijn twijfels bij de witte wat betreft de kleur. Wit blijft gewoon nooit wit. Daarbij ziet de zwarte er wel 2x zo duur uit als de psp terwijl de witte er wat ''goedkoper'' uitziet (je ziet ook alle kieren en afhankelijk van het licht wil de kleur ''wit'' ook nogal eens veranderen zag ik in de winkel). De binnenkant van de zwarte had alleen wel wat zwarter gemogen want die is nu een klein beetje zwartgrijsachtig.
Hoe lang duurt 't denk je voor ze weer aangevuld zijn?
Verwijderd
Ik werd net gebeld. zelfs waar ik woon hebben ze em. Hij was niet verstuurd per normale vracht, maar per post.
Iemand een idee hoe ik die hori protectors erop krijg?
ik kan geen japans. Welke moet op het bovenste scherm? wit of rood?
Verwijderd
Vraagje aan degene die hem reeds bij Bart Smit hebben zien liggen. Als je via internet besteld met een spel erbij dan krijg je vijftien euro korting op het spel (of het pakket als geheel, net hoe je het wilt zien). Geldt deze aanbieding ook in winkel?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Nope, de aanbieding geldt alleen op de website. Ik vroeg er nog naar, maar ze wisten niet eens waar ik 't over had.

Verwijderd
hier wel. Folder ds plus game is 175E (5euro korting minimaal iig)Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:36:
Vraagje aan degene die hem reeds bij Bart Smit hebben zien liggen. Als je via internet besteld met een spel erbij dan krijg je vijftien euro korting op het spel (of het pakket als geheel, net hoe je het wilt zien). Geldt deze aanbieding ook in winkel?
Alvast bedankt.
hori protectors. Welke boven welke onder?
Verwijderd
Waar is hier? en is dat bij de Bart Smit of andere winkel?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:40:
[...]
hier wel. Folder ds plus game is 175E (5euro korting minimaal iig)
hori protectors. Welke boven welke onder?
Moet je even naar de flexibiliteit kijken. Degene die op het touchscreen moet, is namelijk flexibeler, omdat deze dunner is ivm gevoeligheids behoud van het touch scherm.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:31:
Ik werd net gebeld. zelfs waar ik woon hebben ze em. Hij was niet verstuurd per normale vracht, maar per post.
jB
Hmm, zwart is toch wel ERG fingerprint heaven
ik heb hem net bij bart smit gehaald hij is zooo mooi.....
srry maar nu wil ik eigk ook wel wat home made pics ipv die opgepoetste fotosoep versies...
t liefst van een zwarte!
t liefst van een zwarte!
This is the Way.
Verwijderd
Hmm heb net voor het eerst met mijn dsl gespeeld, maar is het normaal dat die knoppen zo brak zijn? en dan vooral de Dpad? dat ding klikt echt heel erg bij mij en ik heb het gevoel dat de knoppen ook niet zo goed reageren als bij de oude DS.
Ik ben er ook nog niet achter hoe ik hem goed kan vasthouden want ik krepeer nu van de pijn in mijn duim na een paar potjes mariokart omdat die knop zo verrot klein is.
Ik ben er ook nog niet achter hoe ik hem goed kan vasthouden want ik krepeer nu van de pijn in mijn duim na een paar potjes mariokart omdat die knop zo verrot klein is.
Verwijderd
zwarte en witte even getest in de winkel om een keuze te maken
ben toch voor de witte gegaan.
heb hem bij nedgame Groningen vandaan, ze hebben er genoeg
edit: al mensen met dode pixels of andere gebreken btw?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 17:13 ]
Verwijderd
Wel een beetje flauw dat er geen thumbstrap bij de Lite zit, hoe moet ik nou Mario 64 spelen, met de stylus?

Idd erg flauw.. what about metroid?? die kan ik echt niet zonder thumbstrap spelenVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:12:
Wel een beetje flauw dat er geen thumbstrap bij de Lite zit, hoe moet ik nou Mario 64 spelen, met de stylus?
This space is occupied
Verwijderd
De stylus van de DSlite is toch veel beter als van de oude ds?
Ik vond die thumbstrap in het begin ook beter omdat ik de stylus niet gewend was. Maar nadat ik Kirby enzo met de Stylus moest doen vond ik het veel beter werken.
Ik vond die thumbstrap in het begin ook beter omdat ik de stylus niet gewend was. Maar nadat ik Kirby enzo met de Stylus moest doen vond ik het veel beter werken.
Ik ook ! Pics ! Filmpjes ! kom op mensen ! Plaatjes/filmpjes zeggen meer dan 1000woorden...HIValicious schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:49:
srry maar nu wil ik eigk ook wel wat home made pics ipv die opgepoetste fotosoep versies...
t liefst van een zwarte!
Jeweettoch...
Edit: als er geen tumbstrapding bijzit... hoe kom je er dan aan? kun je die los kopen? (ik heb geen "oude" DS gehad.. dus daarvan kan ik het niet gebruiken...)
[ Voor 21% gewijzigd door Dutchie! op 21-06-2006 17:32 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
ik wist helemaal niet dat zoveel mensen die thumbstrap gebruikten
heb dat ding van mijn DS phat nog nooit aangeraakt
Niets anders gebruikt bij 't spelen van Mario 64 DS. Perfecte simulatie van het analoge stickje van de n64 controllerVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:33:
ik wist helemaal niet dat zoveel mensen die thumbstrap gebruikten![]()
Is het trouwens normaal dat er helemaal geen strap bij de Lite zit?
Ik kan me herinneren dat mijn japanse enamel navy er wel 1 had (zonder thumb natuurlijk).
jB
Hij staat gewoon in de vitrine bij de Bart Smit en de Dixons. De real deal zegt meer dan 1000 pics...Aap schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:30:
[...]
Ik ook ! Pics ! Filmpjes ! kom op mensen ! Plaatjes/filmpjes zeggen meer dan 1000woorden...
Ik was er vandaag om hem te halen (de 175 euro i.c.m. NSMB), maar NSMB hadden ze niet. Kut is dat, nog 2 dagen wachten... Dixons hadden ze hem ook niet, ze verwachten hem vrijdag.
Verwijderd
Yep, ze zijn hem niet toevallig bij die van mij vergeten -- er staat in het boekje (bij dat diagram van de Lite) dat ie 'not included' is... Vriend van me heeft import (Navy) en daar zit 'ie ook niet bij.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 18:05 ]
Ik heb de laatste zwarte bij Bart Smit weten te regelen. Bij Replay hadden ze een witte voor me...
Let vooral op de vingerafdrukken!

Open

Dicht

Ding rokt, heb net mijn NWC details over gezet. Weet iemand hoe je de brightness moet verstellen? De brightness kun je aanpassen in het openingsscherm met het icoontje links onder. Heb hem nu op stand 2 staan!
Heb ook, met extreem veel moeite, de thumbstrap over gezet! Inderdaad schraal dattie niet bij de lite zit. Heb trouwens als reden om de zwarte te nemen bedacht dat de witte teveel oplicht in de zon...
Let vooral op de vingerafdrukken!

Open

Dicht

Ding rokt, heb net mijn NWC details over gezet. Weet iemand hoe je de brightness moet verstellen? De brightness kun je aanpassen in het openingsscherm met het icoontje links onder. Heb hem nu op stand 2 staan!
Heb ook, met extreem veel moeite, de thumbstrap over gezet! Inderdaad schraal dattie niet bij de lite zit. Heb trouwens als reden om de zwarte te nemen bedacht dat de witte teveel oplicht in de zon...
[ Voor 87% gewijzigd door Deddiekoel op 21-06-2006 19:12 ]
Enige manier die ik ken tot op heden is in het normale menuutje linksonderin(op je touch-screen), daar staat een zonnetje.
Zat zelf trouwens ook een beetje raar op te kijken toen er geen strap uit de verpakking kwam, toch iets wat ik wel graag zou willen.
Zat zelf trouwens ook een beetje raar op te kijken toen er geen strap uit de verpakking kwam, toch iets wat ik wel graag zou willen.
[ Voor 36% gewijzigd door Schalkie op 21-06-2006 18:19 ]
Ja hier, 1 dode pixel...Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:08:
zwarte en witte even getest in de winkel om een keuze te maken![]()
Ben er blij mee
Verwijderd
Is het nog steeds zo dat je hem kan inruilen als je dode pixels hebt ?.Thomaszki schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:49:
[...]
Ja hier, 1 dode pixel...Verder echt een super apparaat !
Ben er blij meespeelt lekker en scherm ziet er top uit
Binnenkort wat meer spellen kopen want heb er pas 2.
Of moet je daarvoor Nintendo bellen ?.
Hmph, heb hem besteld waar ik woon (in Engeland). Nog niks gehoord van ze
Verwijderd
Ik wilde net even de helderheid van de schermpjes vergelijken, dus ik start Mario Kart in mijn oude DS, en daarna in mijn Lite. Blijkt dat hij bij de Lite een ander opstartgeluidje heeft!
Dan begin je je toch af te vragen hoe lang de Lite al gepland was
Yes!
Ik heb mn witte NDS lite, pixel perfect! Wat een prachtig beeld een wereld van verschil met mijn oude DS. Ik dacht eerst dat ie op zn felst stond,zo scherp. Toen keek ik in het menu bleek dat hij nog 1 stand hoger kon
Ik heb mn witte NDS lite, pixel perfect! Wat een prachtig beeld een wereld van verschil met mijn oude DS. Ik dacht eerst dat ie op zn felst stond,zo scherp. Toen keek ik in het menu bleek dat hij nog 1 stand hoger kon
[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 21-06-2006 19:34 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
hmm ik heb mijn ds lite white vandaag ook ontvangen van consoleshop.nl
Maar ik kreeg er geen Wrist Strap voor de ds niet bij =S
bij die website stond dat je er dat wel bij kreeg
Heeft iemand hem wel gekregen ? of krijg je dat niet bij de ds lite?
Op de Lite is het 'Vroem vroem, yahoo!' dacht ik. Op de gewone DS anders?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:32:
Ik wilde net even de helderheid van de schermpjes vergelijken, dus ik start Mario Kart in mijn oude DS, en daarna in mijn Lite. Blijkt dat hij bij de Lite een ander opstartgeluidje heeft!
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Op de doos staat vermeld wat er in hoort te zitten... Op mijn doos staat geen wrist of thumb strap vermeldfong06 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:52:
hmm ik heb mijn ds lite white vandaag ook ontvangen van consoleshop.nl
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Dat had ik netzo. Kon dus nog standje hoger .
Ik heb hem nu dus ook
ow wat is hij mooi. Heb een zwarte en die vingervlekken boeien mij niet.
Als ik aan het spelen ben dan zie ik die buitenkant toch niet.
En wat een verschil met m'n oude DS jeutje
Ik heb hem nu dus ook
Als ik aan het spelen ben dan zie ik die buitenkant toch niet.
En wat een verschil met m'n oude DS jeutje
Verwijderd
Bij mij is dat het op de oude DS, maar op de Lite 'Vroem vroem, here we go!'. Ik heb die cartridge zeker wel tien keer omgewisseld, maar het blijft zojelbo schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:54:
[...]
Op de Lite is het 'Vroem vroem, yahoo!' dacht ik. Op de gewone DS anders?
Ben ik gewoon gek, of hebben meer mensen dit
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 20:09 ]
http://www.gamer.nl/doc/33017Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:08:
[...]
Bij mij is dat het op de oude DS, maar op de Lite 'Vroem vroem, here we go!'. Ik heb die cartridge zeker wel tien keer omgewisseld, maar het blijft zo
Ben ik gewoon gek, of hebben meer mensen dit
Toch nog een voordeel dat ik heb gewacht tot de NL release. Naast dat ik nu een zwarte heb heb ik nu ook 500 sterren!
Ik kreeg er maar 250. Ik zal eens een mailtje sturen.
Niet dat ik er veel aan heb als er alleen maar wallpapers en ringtones in die sterrencatalogus staan.
Niet dat ik er veel aan heb als er alleen maar wallpapers en ringtones in die sterrencatalogus staan.
Is het normaal dat je 2x500 sterpunten krijgt bij een DS-lite?
Ik had er 2 kaartjes van ieder 500 in zitten, en beide werkte
Ik had er 2 kaartjes van ieder 500 in zitten, en beide werkte
[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 21-06-2006 21:02 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Ik heb een zwarte lite gehaald vandaag. Voor mensen in Utrecht, ze hebben ze zowel bij de mediamarkt als eplaza.
Voor die het over de handstrap hebben, ookal had je er een gekregen, waar wou je hem aan bevestigen?
Voor die het over de handstrap hebben, ookal had je er een gekregen, waar wou je hem aan bevestigen?
Aan het strap dingetje naast de DS cartridge ingangVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:04:
Aan je duim? verder nergens aan natuurlijk. Aan de DS is hij sowiso te kort en onhandig voor dan.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:04:
This space is occupied
Iemand die een DS Lite heeft gekocht, maar niets met zijn sterren doet mag mij mailen
Hebben die MediaMarkten er net als Bart Smit ook een aktie bij dat je bij een DS Lite een spel er iets goedkoper bij kan kopen?
Die krijg je als je een code, die bij een Nintendo-product zit, invoert. Daarmee kun je dan dingen kopen in de sterrencatalogus op nintendo.nl (registratie vereist).
Het klinkt alleen mooier dan het is, want er staan alleen maar wallpapers en ringtones in. Eens in het half jaar ofzo wordt er een beperkt aantal waardevollere artikelen (games, hardware of goodies) bijgevuld, die binnen een half uur weg zijn omdat Nintendo-bezitters (die allemaal onderhand wel meer dan 10.000 sterren hebben) als aasgieren op die catalogus zitten. Daarna kunnen we het weer een half jaar doen met ringtones en wallpapers.
[ Voor 12% gewijzigd door Piggen op 21-06-2006 23:14 ]
Verwijderd
Hoeveel kostte ie bij mediamarkt / eplaza? Nog acties?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:04:
Ik heb een zwarte lite gehaald vandaag. Voor mensen in Utrecht, ze hebben ze zowel bij de mediamarkt als eplaza.
Bij Toys "r" us in piazza center Eindhoven hadden ze 'm ook al; 149,- euro.
Verwijderd
Schalkie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:14:
Aan het strap dingetje naast de DS cartridge ingang
Helemaal gemist, dan zou het idd leuk zijn als er ook een stap mee kwam. Alhoewel, ik weet niet ok ik hem zou gebruiken...
Oh, en kwa prijzen had Mediamark hem voor 146, eplaza 150. Geen package kortingen in de winkels. Dus als je die 15 euro korting wil hebben zal je het door de website van eplaza or brat smit moeten doen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 23:41 ]
ik zal morgen eens kijken bij intertoys kijken of ze de ds met spel in een voordeel bundel verkopen.
ik heb nog een paar kado bonnen
waarom vrijdag donderdag is toch een veel betere dag voor de Release van de nintendo ds lite
ik heb nog een paar kado bonnen
waarom vrijdag donderdag is toch een veel betere dag voor de Release van de nintendo ds lite
rvl
Ik vind het erg jammer dat de strap er niet bijzit. Dit is toch in het begin van de DS neergezet als een van de besturings methoden. Wellicht niet de beste maar ze hadden er wel mee door mogen gaan imo, zo'n strap kost niets.
Mijn eerste DSL indrukken: ik had niet verwacht dat de kleuren er zo goed op het scherm zouden uitzien! Ik heb het met mijn oude DS vergeleken en de kleuren daarop zien er erg bleek uit vergeleken met de DS Lite, zelfs als de helderheid daarvan op de laagste stand staat. Vooral het touchscreen van de DSL ziet er veel mooier uit dan die van mijn oude DS. Het touchscreen van de originele DS ziet er duidelijk anders uit dan het bovenste scherm, bij de Lite is dit verschil weg en is het touchscreen net zo helder als het bovenste scherm.
De knoppen en D-pad van de Lite voelen veel beter aan dan die van de originele DS, alleen vind ik de start- en selectknoppen op een vreemde plek zitten, bij de originele GBA zaten deze knoppen aan de linkerkant.
Het gewicht en met name de gewichtsverdeling van de Lite zijn enorm verbeterd ten opzichte van de originele DS. De originele DS begon na een tijdje gespeeld te hebben enorm zwaar aan te voelen en met de DS is dat niet meer het geval. Ik heb zelf redelijk grote handen en daar had ik bij de originele DS regelmatig problemen mee(o.a. kramp), grappig genoeg heb ik daar juist bij de kleinere DS Lite geen last meer van.
Ik heb absoluut geen spijt van mijn aanschaf van de originele DS, maar de originele DS heeft IMHO geen bestaansrecht meer zodra de produktietekorten van de Lite zijn opgelost.
De knoppen en D-pad van de Lite voelen veel beter aan dan die van de originele DS, alleen vind ik de start- en selectknoppen op een vreemde plek zitten, bij de originele GBA zaten deze knoppen aan de linkerkant.
Het gewicht en met name de gewichtsverdeling van de Lite zijn enorm verbeterd ten opzichte van de originele DS. De originele DS begon na een tijdje gespeeld te hebben enorm zwaar aan te voelen en met de DS is dat niet meer het geval. Ik heb zelf redelijk grote handen en daar had ik bij de originele DS regelmatig problemen mee(o.a. kramp), grappig genoeg heb ik daar juist bij de kleinere DS Lite geen last meer van.
Ik heb absoluut geen spijt van mijn aanschaf van de originele DS, maar de originele DS heeft IMHO geen bestaansrecht meer zodra de produktietekorten van de Lite zijn opgelost.
Je overdrijft nu wel heel erg. Er komt ongeveer eens in de één of twee maanden een update. Er zijn dit jaar al drie of vier updates van de sterrencatalogus geweest. Engeland heeft twee weken terug een update gehad, dus dat betekent dat Nederland binnenkort weer snel aan de buurt zou moeten zijn. Het duurt tegenwoordig bovendien zelfs enkele uren(en soms zelfs dagen!!!) voordat de sterrencatalogus weer leeg is.MPmad schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:12:
[...]
Die krijg je als je een code, die bij een Nintendo-product zit, invoert. Daarmee kun je dan dingen kopen in de sterrencatalogus op nintendo.nl (registratie vereist).
Het klinkt alleen mooier dan het is, want er staan alleen maar wallpapers en ringtones in. Eens in het half jaar ofzo wordt er een beperkt aantal waardevollere artikelen (games, hardware of goodies) bijgevuld, die binnen een half uur weg zijn omdat Nintendo-bezitters (die allemaal onderhand wel meer dan 10.000 sterren hebben) als aasgieren op die catalogus zitten. Daarna kunnen we het weer een half jaar doen met ringtones en wallpapers.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Vandaag de mijne in Utecht bij de Bart Smit opgehaald.
Gekregen voor m'n verjaardag van m'n vriendinnetje.
Ik thuis, dat ding uit z'n verpakking en mijn gloednieuwe Sonic Rush van 25,- euro erin prikken en toen....
Een mooie dode pixel
zo midden op het scherm.
Gelijk even naar de BS gebeld.
Half uurtje later had ik een nieuwe, zonder enige mankementen.
Bleek gelijk de eerste van de dag te zijn die de zijne omruilde.
Ik thuis, dat ding uit z'n verpakking en mijn gloednieuwe Sonic Rush van 25,- euro erin prikken en toen....
Een mooie dode pixel
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Er zijn maar weinig met dode pixels als ik op verschillende fora lees.MGSNK schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 01:13:
Ik ga hem morgen even omruilen aangezien ik om 17.55 bij de winkel was
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Mensen in Gooooooodesnaam let er op! Test 'm in de winkel! Kan je 'm gelijk omruilen!MGSNK schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 01:13:
Vandaag de mijne in Utecht bij de Bart Smit opgehaald.
Een mooie dode pixelzo midden op het scherm.
[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 22-06-2006 09:15 ]
Bij Bartsmit gisteren een witte Lite gekocht. Bij dooie pixels kon ik hem gewoon met de kassebon ruilen volgens de verkoper. Ik had er geen.
Hij is zoo mooi...
Ik kan er uren naar kijken...
Ik zit nu wel te twijfelen of ik zo'n screen potection er op ga doen. Ik vraag me af hoe snel die krassen zullen komen wanneer je gewoon voorzichtig bent.
Hij is zoo mooi...
Ik zit nu wel te twijfelen of ik zo'n screen potection er op ga doen. Ik vraag me af hoe snel die krassen zullen komen wanneer je gewoon voorzichtig bent.
Ik heb ook een witte, super mooi 
Inderdaad wel jammer dat er geen thumb-ding bij zit of een polsbandje. Maarja de prachtige schermen maken wel wat goed

Sowieso ga ik eerst removable Scotch tape kopen om zonodig dat ding weer een beetje los te halen en evt. stofjes te verwijderen. Verder nog iemand tips?
Inderdaad wel jammer dat er geen thumb-ding bij zit of een polsbandje. Maarja de prachtige schermen maken wel wat goed
Ik had vantevoren al die screenprotector van Hori besteld, maar ik heb nog nergens een goede (= niet Japanse) instructie gevonden hoe ik die erop moet zetten3style schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:18:
Sowieso ga ik eerst removable Scotch tape kopen om zonodig dat ding weer een beetje los te halen en evt. stofjes te verwijderen. Verder nog iemand tips?
Verwijderd
Dat vind ik niet. Mijn Dpad vind ik veel te klikkerig en de knoppen lijken soms niet goed te reageren.De knoppen en D-pad van de Lite voelen veel beter aan dan die van de originele DS
Wat mij trouwens wel opvalt bij de DSL schermen is dat de kleuren behoorlijk anders zijn dan op de DS. En dan bedoel ik niet veel feller, maar echt anders. Bv die woestijnlevels in mariokart. Op de oude DS zijn die echt geel, terwijl ze op de DSL meer naar oranje neigen.
Verwijderd
Ik heb alweer mijn 2de screen protector verneukt ^_^ (nou ja bubbels en stof) (en ik had em niet opgeplakt maar iemand anders, (Ik kocht em en iemand anders nam em even mee naar huis terwijl ik ging werken)NetAmp schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:33:
Ik heb ook een witte, super mooi
Inderdaad wel jammer dat er geen thumb-ding bij zit of een polsbandje. Maarja de prachtige schermen maken wel wat goed![]()
[...]
Ik had vantevoren al die screenprotector van Hori besteld, maar ik heb nog nergens een goede (= niet Japanse) instructie gevonden hoe ik die erop moet zetten
Screen protectors.
hier staan wel links enzo.
Ik vind de ds-lite niet zo mooi als op de Inet foto's
Braintraining is erg leuk, maar nu ik het zo speel begin ik echt zin te krijgen in meer spelletjes (terwijl ik me zo had voorgenomen tevreden te zijn met brain training (en phoenix wright maar dat duurt nog een eeuwigheid cd-wow)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 09:42 ]
Na het douchen de screenprotector opplakkenNetAmp schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:33:
Verwijderd
en hoe los je het op als het kwaad al is geschied. Bubbels en stof onder mijn bovenste protector.wAizz schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:42:
[...]
Na het douchen de screenprotector opplakkenIn zo'n vochtige omgeving heb je minder kans dat er stof blijft dwarrelen.
Trouwens zo'n ds-lite. Ik ga deze niet meer zo makkelijk uit handen geven. Gister amper iets op gespeeld.
Plus ik voel me zo ongemakkelijk als iemand anders erop speelt. (ik zal de lite echt leuk vinden denk ik
Oja in de winkel gister, Ik liep binnen en het eerste wat ik tegen de verkoper zei was: Let there be Lite! en hij oja ik had je net aan de lijn niet?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 09:51 ]
Verwijderd
ik zit nog steeds een klein beetje te twijfelen
een DSL halen voor NSMB, Mario Kart, Tetris en Zelda... en wellicht Castlevania
vind niet echt dat er veel andere boeiende games uitkomen (Metroid Hunters? doe mij maar 2d Metroid), en aangezien NSMB erg makkelijk schijnt te zijn... hmz... twijfel twijfel, 't blijft wel een mooi ding en er komen vast nog wel meer nieuwe games uit die ik wel leuk vind, en natuurlijk kan ik wel de gba mario's en metroid's halen
magoed, straks maar ff langs de MM ofzo, kijken of ze een demo-pod hebben staan
een DSL halen voor NSMB, Mario Kart, Tetris en Zelda... en wellicht Castlevania
vind niet echt dat er veel andere boeiende games uitkomen (Metroid Hunters? doe mij maar 2d Metroid), en aangezien NSMB erg makkelijk schijnt te zijn... hmz... twijfel twijfel, 't blijft wel een mooi ding en er komen vast nog wel meer nieuwe games uit die ik wel leuk vind, en natuurlijk kan ik wel de gba mario's en metroid's halen
magoed, straks maar ff langs de MM ofzo, kijken of ze een demo-pod hebben staan
Losmaken (via een hoek of met plakband) en opnieuw proberenVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:49:
[...]
en hoe los je het op als het kwaad al is geschied. Bubbels en stof onder mijn bovenste protector.
Of zijn deze maar 1x bruikbaar?
Verwijderd
Had het meer over stof verwijdering. (je moet trouwens voorzichtig zijn met het losmaken via een hoekje, zo heb ik mijn eerst protector verschmukt)wAizz schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:55:
[...]
Losmaken (via een hoek of met plakband) en opnieuw proberen
Of zijn deze maar 1x bruikbaar?
Ik zag wel eens reserve batterijen voorbij komen, maar het verwissellen is niet zo 1-2-3 gebeurt aangezien er een schroefje op het klepje zit.
Iemand anders ook last van een 'tikkend' geluid elke seconde ofzo bij de DS?
Heb ik nu tweemaal gehad; een reset verhelpt het probleem wel, al hoop ik niet op een sluimerend defect. Ook zo lastig, een probleem dat zich zeg 2 op de 10 keer voordoet
Heb ik nu tweemaal gehad; een reset verhelpt het probleem wel, al hoop ik niet op een sluimerend defect. Ook zo lastig, een probleem dat zich zeg 2 op de 10 keer voordoet

Verwijderd
Ik heb gisteren een zwarte DS Lite gisteren binnen gekregen.
Echter, ik wil deze meenemen naar Japan en heb dus een probleempje met m'n AC adapter (230V) daar. Heeft er iemand misschien een DS Lite met Japanse (of USA, 2 potig) adapter (100V) die deze met me wil ruilen?
Ja.. ! Dat zou echt ideaal zijn..
ik wil wel met je ruilen. Mijn DS is een Japanse met idem adapter.
ik wil wel met je ruilen. Mijn DS is een Japanse met idem adapter.
Ja, ikVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:05:
Ik heb gisteren een zwarte DS Lite gisteren binnen gekregen.Echter, ik wil deze meenemen naar Japan en heb dus een probleempje met m'n AC adapter (230V) daar. Heeft er iemand misschien een DS Lite met Japanse (of USA, 2 potig) adapter (100V) die deze met me wil ruilen?
Verwijderd
Misschien beter als iedereen, die dit wil, naar mij een email stuurt (zie mijn profile). Mijn voorkeur gaat natuurlijk naar iemand die dicht bij mij in de buurt woont.. per post is altijd wat lastig.
Die knoppen lijken mij niet goed te zijn hoor. Bij mij klikken de knoppen juist helemaal niet, helemaal tov de oude DS.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:34:
[...]
Dat vind ik niet. Mijn Dpad vind ik veel te klikkerig en de knoppen lijken soms niet goed te reageren.
Wat mij trouwens wel opvalt bij de DSL schermen is dat de kleuren behoorlijk anders zijn dan op de DS. En dan bedoel ik niet veel feller, maar echt anders. Bv die woestijnlevels in mariokart. Op de oude DS zijn die echt geel, terwijl ze op de DSL meer naar oranje neigen.
Maar die kleuren viel mij ook al op. Met name de kleur geel. Bij zowel Brain Training als NSMB knalt geel er echt uit en lijkt ook niet hetzelfde geel als op de oude DS.
Verder zijn de schermen wel indrukwekkend, met name zwart is echt zwart!
Verwijderd
Bij mij klikken ze als op een mobiele telefoon, dus dat hoort echt niet? ik merk wel dat het minder word maar als ik bv de hele tijd link/rechts heb gebruikt en ik gebruik dan beneden dan klikt die echt extra hard maar daarna weer minder en het lijkt ook minder te worden naarmate ik hem meer gebruik.
Verwijderd
de vierpunts toets vind ik wat gammel? (niet dat ik em kan gebruiken, vanwege geen spellen)Deddiekoel schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:55:
[...]
Die knoppen lijken mij niet goed te zijn hoor. Bij mij klikken de knoppen juist helemaal niet, helemaal tov de oude DS.
maar er zit wel speling in. Ik kan em heen en weer schuiven. Dat kon je niet met de8bit nes.
Het ziet er een stuk minder stevig uit iig
Verwijderd
Ja mijne beweegt ook een klein beetje heen en weer. Hij klikt ook alleen (of vooral) als ik mijn duim erop houd en dan ga bewegen over de hele dpad (link naar rechts). Als ik mijn duim een beetje optil tijdens het bewegen dan heb ik het niet, behalve bij naar onder.
Is dit nou een ''defect'' of is het normaal?
Dat is de klokpaknaald schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:04:
Iemand anders ook last van een 'tikkend' geluid elke seconde ofzo bij de DS?

Ik zou eens naar een Bart Smit of andere winkel gaan waar ze een demo-pod hebben. De demo-pod die ik heb gezien had de knoppen zoals ik ze nu heb en zoals ze volgens mij moeten zijn.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 11:12:
Ja mijne beweegt ook een klein beetje heen en weer. Hij klikt ook alleen (of vooral) als ik mijn duim erop houd en dan ga bewegen over de hele dpad (link naar rechts). Als ik mijn duim een beetje optil tijdens het bewegen dan heb ik het niet, behalve bij naar onder.
Als ze in de winkel waar jij hem hebt gekocht ook een pod hebben staan kun je direct het verschil laten zien...
Dit topic is gesloten.