Het Nintendo DS Topic Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.327 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:04:
Ik heb een zwarte lite gehaald vandaag. Voor mensen in Utrecht, ze hebben ze zowel bij de mediamarkt als eplaza.

Voor die het over de handstrap hebben, ookal had je er een gekregen, waar wou je hem aan bevestigen? :D
Hebben ze daar (of ergens anders in en om Hoog Catharijne) ook screenprotectors in de schappen staan?

Ik zit er ernstig over te denken er vandaag of morgen eentje te halen, maar ik wil dan wel gelijk een protector erbij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:15

3style

...

Links onder heb je een volumeknop om het tikken harder en zachter te laten klinken... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Net met suc6 mijn DS Lite voorzien van de flashme firmware. Alleen merkte ik dat de firmware die atm online staat nog de oude NDS-FW-V7 (270kb) is, zonder DS Lite ondersteuning. Gelukkig had ik de nieuwe NDS-FW-V7 (526kb) incl DS Lite ondersteuning nog ergens liggen (en gelijk ook ff online gezet voor de liefhebbers, totdat ie weer op de orginele site staat).

Hmm ik kom net ook tot de ontdekking, dat het andere opstart geluid bij MKDS weg is :P (natuurlijk ivm andere firmware die er nu op staat). Verder werkt alles gewoon naar behoren! ;)

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Op welke stand hebben de DSL bezitters hier hem over het algemeen staan?
Ik ben nu terug op stand 1. Is min of meer hetzelfde als de oude DS en ik aan een stuk zuiniger voor de DSL. Vind het meer dan genoeg. Ik zet hem wel feller als ik in de zon zit ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

Standaard op stand 3...wrm een Lite kopen als je hem toch op stand 1 zet :P
Het scherm moet natuurlijk wel tot zijn recht komen O-) _/-\o_

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MandaloR321 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:24:
Net met suc6 mijn DS Lite voorzien van de flashme firmware. Alleen merkte ik dat de firmware die atm online staat nog de oude NDS-FW-V7 (270kb) is, zonder DS Lite ondersteuning. Gelukkig had ik de nieuwe NDS-FW-V7 (526kb) incl DS Lite ondersteuning nog ergens liggen (en gelijk ook ff online gezet voor de liefhebbers, totdat ie weer op de orginele site staat).

Hmm ik kom net ook tot de ontdekking, dat het andere opstart geluid bij MKDS weg is :P (natuurlijk ivm andere firmware die er nu op staat). Verder werkt alles gewoon naar behoren! ;)
Wat was je SL1 tool? (foto zou leuk zijn :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Om nog terug te komen op het opstartgeluidje van Mario Kart DS in de Lite; bij mij is het gewoon 'Vroem, vroem, yahoo!'. Ik heb een Japanse Lite.. is het bij andere mensen met een Lite wel anders? Mijn MKDS is gewoon een Nederlandse. :>

YouTube filmpje met het verschil.

[ Voor 20% gewijzigd door jelbo op 22-06-2006 13:44 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:41:
[...]

Wat was je SL1 tool? (foto zou leuk zijn :) )
Een plain schroevendraaier met wat tape op 't uiteinde. Ook al kon ik niet echt iets vinden waarvoor ze je waarschuwen wat kortsluiting kan maken tijdens het bridgen van je SL1. Maar goed beter save then sorry ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.berns.demon.nl/joost/dslite/flashtool.jpg

Zo mijn hori screen protectors zijn ook gearriveerd, gelijk ff attachen :)

[ Voor 9% gewijzigd door MandaloR op 22-06-2006 14:02 ]

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

jelbo schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:43:
Om nog terug te komen op het opstartgeluidje van Mario Kart DS in de Lite; bij mij is het gewoon 'Vroem, vroem, yahoo!'. Ik heb een Japanse Lite.. is het bij andere mensen met een Lite wel anders? Mijn MKDS is gewoon een Nederlandse. :>

YouTube filmpje met het verschil.
Ik krijg op mijn oude DS :"Vroem, vroem. Yahoo!". Op mijn DS Lite krijg ik echter "Vroem vroem. Here we go!". Ik heb het meerdere keren uitgeprobeerd en ik krijg steeds hetzelfde opstart geluidje bij zowel de oude DS als de DS Lite. Kennelijk hebben de makers van Mario Kart DS alvast rekening gehouden met de Lite.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:59

NetAmp

"for indoor use only"

Stelling: waarom zou je nog flashen nu er bijv. een MAX Media Launcher is?
Ik ben wel benieuwd wat de voordelen zijn tegenover de "risico's" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

NetAmp schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:34:
Stelling: waarom zou je nog flashen nu er bijv. een MAX Media Launcher is?
Ik ben wel benieuwd wat de voordelen zijn tegenover de "risico's" ;)
Omdat je dan niet elke keer met je passkey hoeft lopen te kloten.
Deddiekoel schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:29:
Ik ben nu terug op stand 1. Is min of meer hetzelfde als de oude DS en ik aan een stuk zuiniger voor de DSL. Vind het meer dan genoeg. Ik zet hem wel feller als ik in de zon zit ;-)
Same here.. Standje 1 :9 ;)
Nog steeds beter dan de ori-DS. Zet ’m wel hoger als het echt nodig is.

[ Voor 30% gewijzigd door Ken. op 22-06-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

.KeN. schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:35:
[...]Omdat je dan niet elke keer met je passkey hoeft lopen te kloten.
Nee, de Max Launcher is juist een vervanger voor de lastige passkey :*)
Hij is even klein als een normale DS cartridge, en je kan zo heel snel software starten vanaf je GBA flashkaart (als ik die site mag geloven).
"The MediaMax Launcher eliminates the need to even attempt this risky procedure. If you don't want an ugly passkey / superpass sticking out the top of your sleek console, then the MediaMax Launcher is the product you are looking for."
"In fact, even if you have a passmeSuperPass, the MediaMax Launcher is THE ideal replacement."
bron: http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7100

[ Voor 18% gewijzigd door NetAmp op 22-06-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 13:18
NetAmp schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:39:
Nee, de Max Launcher is juist een vervanger voor de lastige passkey :*)
Hij is even klein als een normale DS cartridge, en je kan zo heel snel software starten vanaf je GBA flashkaart (als ik die site mag geloven).
Met een passme kan je DS nog steeds gebricked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

wAizz schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:47:
[...]Met een passme kan je DS nog steeds gebricked worden.
Ohja je hebt gelijk :/
http://ndshb.com/modules....News&file=article&sid=105
I would still suggest EVERYONE that purchases one of these devices installs FlashMe onto their DS before going to far into the homebrew scene. Main reason is the recovery code. You are able to launch unliscensed software on the NDS that isn't authorized by Nintendo. There is no way to tell if it will do harm to your DS's firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Die Datel card is interessant. Is een GBA flash card verplicht of kun je ook images booten/streamen via WiFi?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik vind die Datel ook wel enorm interessant. Hiermee kun je dus demo's etc afspelen. Is er ook al wat leuks qua homebrew? En welke GBA flash card is er die gebruik maakt van SD kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

ari3 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:19:
Die Datel card is interessant. [...]
Dat leek mij dus ook interessant maar blijkbaar moet je wel erg oppassen wat voor images/ROMs je draait :/
Voor WiFi stream moet je altijd aangepaste firmware hebben anders kan je niet in het menu van je DS voor "Wireless Download Play" kiezen. (correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

MandaloR321 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:00:
[...]

Een plain schroevendraaier met wat tape op 't uiteinde. Ook al kon ik niet echt iets vinden waarvoor ze je waarschuwen wat kortsluiting kan maken tijdens het bridgen van je SL1. Maar goed beter save then sorry ;)
http://www.dspassme.com/FlashMe.shtml :)

daar had ik 't gelezen...
2) I believe there is some component within the sl1 hole which is very easy to touch and short out in at least this version of the ds lite (I got mine around May 1, from lik sang, its navy blue). It seems signficiantly easier to short that than it is to short sl1. Whenever that happens the nds turns off. I can easily understand why people are having this happen to them when they have only gotten to 1%. I consider myself very lucky to have gotten to 47% the first time. It literally took me 15-20 tries before I got up to 100%, just to get the correct orientation & size of the tool in the hole, to get sl1 shorted, while not making the ds turn off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

ari3 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:19:
Die Datel card is interessant. Is een GBA flash card verplicht of kun je ook images booten/streamen via WiFi?
Ik denk niet dat dat werkt. De Max Media Launcher (MML) bypassed hier de normale opstartprocedure en probeert direct code vanuit het GBA slot te booten. Om via WiFi demo's te ontvangen moet je in het BIOS zijn.

De MML heeft heb ik gelezen wel een bug waardoor sleep mode niet werkt. Hier een overzichtje van alle soorten NoPasses die er nu zijn. Zelf heb ik hem nog niet kunnen testen, ik heb alvast de MML gekocht om ooit eens een kaartje te kopen die niet uit m'n Lite steekt :) Ik heb m gekocht bij Game247.nl

Hier is nog een filmpje te zien van iemand die z'n Lite flashed.

[ Voor 7% gewijzigd door jelbo op 22-06-2006 15:52 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:29:
Ik had even gespeeld toen ik em net had. Dus al wandelend door de stad. Meteen maar op stand vier gezet. Maar savonds toch maar terug naar 1 gezet aangezien het bijna pijn deed aan mijn ogen zo fel.

Goed spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft free record shop hem eigenlijk al?
Of slaan ze hem over net als de Micro, staat ook niet op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

NetAmp schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:43:
[...]
Dat leek mij dus ook interessant maar blijkbaar moet je wel erg oppassen wat voor images/ROMs je draait :/
Voor WiFi stream moet je altijd aangepaste firmware hebben anders kan je niet in het menu van je DS voor "Wireless Download Play" kiezen. (correct me if i'm wrong)
Ik neem aan dat je je DS net zo hard kunt 'bricken' met slechte roms als anderen methoden. Wat zou die aangepaste f/w daar anders in zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

Had ik ook gelezen ja :) ...ik kon de plekken alleen niet spotten op mijn DS Lite. Maar goed, toch maar tape gebruikt, you never know ;)

En gamen (bv MKDS) in een slecht belichte ruimte (wc in dit geval), is ook niet gezond voor een mens. Kleuren zijn zo helder en scherp dat een mens er bijna epileptische aanvallen van krijgt :? (tip ga zo dus geen rainbow road spelen :+ )

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 17:00:
Heeft free record shop hem eigenlijk al?
Of slaan ze hem over net als de Micro, staat ook niet op hun site.
De FRS in Nieuwegein had hem vandaag, dus ik denk de andere ook.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 19:53
Hmm, ik heb net een DS Lite gehaald, maar als ik bijvoorbeeld naar opties ga en ik wil terug
dan moet ik direct weer de hele DS uit doen? Is dat normaal of doe ik iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 17:13:
[...]

Ik neem aan dat je je DS net zo hard kunt 'bricken' met slechte roms als anderen methoden. Wat zou die aangepaste f/w daar anders in zijn?
Flashme heeft een recovery code erin. Als je firmware wordt overschreven kun je altijd nog opnieuw Flashme installen via A+B+Start+Select

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:39
Bij de Phat DS is het zo dat als je in DS menu iets wilt veranderen, je de DS altijd uit moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

RollieBollie schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:59:
Bij de Phat DS is het zo dat als je in DS menu iets wilt veranderen, je de DS altijd uit moet zetten.
Hetzelfde geldt voor de Lite. Het enige verschil voor zover ik weet is dat de Lite firmware extra beveiligingen heeft (geen WiFi demo's vanaf PC, PassMe1 werkt niet) en de helderheidsfunctie.

Ik gebruik trouwens altijd setting 3, lekker fel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Vraagje: Mario kart & New Super Mario Bros kun je spelen zonder de touchscreen aan te raken?

Vandaag bij de Dixons gestaan.. en oe... de zwarte ziet er mooi uit... en de witte ook... kan nu al niet meer kiezen :+

Want ik wil dus wel gelijk kunnen gamen als ik de DS Lite haal, alleen niet zonder Hori beschermlaagje.. en als ik die bestel... duurt dat wel een week ofzo :p en ik kan niet een week wachten als ik dat ding heb zonder er op te spelen :D dus vandaar mijn vraag!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Zooo... hoe over voorzichtig kun je zijn. Ik snap dat je best een screen protector wilt gaan gebruiken want in sommige gevallen kunnen die ervoor zorgen dat er geen krassen op komen. Maar om het touchscreen nou helemaal niet aan te durven raken zonder een screen protector gaat wel heel erg ver. Het touchscreen+Stylus zijn er voor gemaakt om aangeraakt te worden. Ik zelf gebruikt al verschillende GSM's met touchscreen en heb zowel de Phat als de Lite bij de buitenlandse launches aangeschaft. Gebruikt geen protector heb bij al deze apparaten geen krassen, ik maak ze ook geregeld schoon en draag ze altijd in een hoesje of tasje. Maar buiten dat, verwacht niet dat je automatisch krassen krijgt bij het aanraken van het scherm zonder gebruik van een protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben het wel met Aap eens hoor. Had de screenprotector al 2 weken geleden besteld zodat ik die voor de release in huis zou hebben. Ik ben supervoorzichtig met mijn ds'en maar mijn normale DS wil je echt niet meer zien. Die screenprotector zit vol met krasjes, als je spellen zoals kirby speelt dan gaat zoiets best hard.

Mariokart kan je zonder stylus spelen geloof ik, kan me iig niet herinneren dat ik de stylus ooit gebruikt heb bij dat spel. New super mario bros heb ik nog niet dus daar weet ik het niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

@Sur_G: Wel beter dan! ik ging van een aantal andere reacties uit (hier op GoT) dat je al super snel krassen e.d. kunt krijgen... daarom wacht ik liever nog ff als ik er een Hori op kan plakken :)

@Bianca: Thnx! Mariokart wilde ik zoiezo al en dan ga ik daar maar eens mee beginnen denk ik :) morgen of zaterdag maar eens naar de winkel om een DS denk ik :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Haha, priceless. Mijn moeder heeft een GBA SP (en gebruikt die best veel). Had laatst m'n DS bij mij en ze vroeg "wat is dat nou weer?" (had hem al vaker meegenomen, maar ok). Dus ff uitgelegd dat het een DS was, en paar plaatjes laten zien van de DS Lite. Belt ze vandaag ineens op dat ze er een heeft gekocht met Tetris DS en Brain Age! :D

En Aap: goed plan! Altijd eerst een screenprotector erop! Ook al gebruik je hem maar een dag zonder, er kan altijd een stofje opvallen, waarmee je met de stylus een mooie kras in je touchscreen schraapt. Ik heb m'n moeder ook gezegd dat ze de stylus nog even niet mag aanraken, totdat ik een screen protector er voor haar heb opgeplakt. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

Ik kwam net dit spel tegen, Izuna. Ziet er wel grappig uit. :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Er komen twee verschillende versies van de Opera DS browser:

Eén voor de DS
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060622/opera04.jpg

en één voor de DS-lite
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060622/opera06.jpg

De DS versie is uiteraard ook te gebruiken op de DS-lite, maar andersom niet (door de GBA cartridge). De software staat op de DS-card en de cartridge bevat extra RAM geheugen voor het programma.

Eigenlijk is de cartridge voor de DS-lite geen GBA cartridge meer ;)

Bron

[ Voor 7% gewijzigd door Icelus op 22-06-2006 21:37 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Is het geluid van de DS Lite zachter of lijkt het maar zo? Ik heb Animal Crossing in beiden geprobeerd en zo te horen is de normale DS iets harder. Of ik begin natuurlijk een beetje gek te worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Icelus schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:35:
Er komen twee verschillende versies van de Opera DS browser:

Eén voor de DS
[afbeelding]

en één voor de DS-lite
[afbeelding]

De DS versie is uiteraard ook te gebruiken op de DS-lite, maar andersom niet (door de GBA cartridge). De software staat op de DS-card en de cartridge bevat extra RAM geheugen voor het programma.

Eigenlijk is de cartridge voor de DS-lite geen GBA cartridge meer ;)

Bron
Lijkt me wel zo verstandig om de cartridges er andersom in te steken. :z
Bianca schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:56: Die screenprotector zit vol met krasjes, als je spellen zoals kirby speelt dan gaat zoiets best hard.

Mariokart kan je zonder stylus spelen geloof ik, kan me iig niet herinneren dat ik de stylus ooit gebruikt heb bij dat spel. New super mario bros heb ik nog niet dus daar weet ik het niet van.
De screenprotector zelf bekrast natuurlijk vele malen sneller dan het scherm zelf, dus dat is niet echt een goede referentie.

En NSMB kan je ook zonder stylus spelen, sterker nog, je hebt het ding alleen nodig voor de minigames (die los van het gewone single player avontuur zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
TweakerDwayne schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:52:
Is het geluid van de DS Lite zachter of lijkt het maar zo? Ik heb Animal Crossing in beiden geprobeerd en zo te horen is de normale DS iets harder. Of ik begin natuurlijk een beetje gek te worden 8)7
Naar wat ik heb gelezen op andere forums, is de originele DS inderdaad iets harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:23:
Ik kwam net dit spel tegen, Izuna. Ziet er wel grappig uit. :+
Moet een RPG zijn neem ik aan? vind het jammer dat het er zo gba achtig uitziet. Met de DS zou je toch wel wat meer anime achtige gfx kunnen gebruiken ipv die pixel look.

En het word echt tijd dat ze de tekst op Japanse sites ook eens in letters gaan neerzetten, dan begrijp ik het tenminste nog een klein beetje. Nu zit ik iedere keer naar de links te kijken naar wat de naam van de pagina is, wat ze vreemd genoeg wel weer altijd in het engels neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
nfm schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:11:
[...]

Naar wat ik heb gelezen op andere forums, is de originele DS inderdaad iets harder.
Erg jammer vind ik dat. Want zo luid gaat zelfs de originele DS ook niet. Met oordopjes is het dan wel weer goed (zij het dat die niet standaard meegeleverd worden en niet van nintendo zelf te koop zijn).
In een stille ruimte is het geluid gewoon goed maar met wat geluid valt het helaas toch iets weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:54:
En het word echt tijd dat ze de tekst op Japanse sites ook eens in letters gaan neerzetten, dan begrijp ik het tenminste nog een klein beetje. Nu zit ik iedere keer naar de links te kijken naar wat de naam van de pagina is, wat ze vreemd genoeg wel weer altijd in het engels neerzetten.
Waarom? Wij zetten het er toch ook niet voor Japanners in katakana bij? :P Als je dat alfabet beheerst kun je al het gros van die links lezen trouwens. En de URLs zijn wel in romeinse tekens, omdat Kana en Kanji niet toegestaan zijn in URLs.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 03:44
MPmad schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:56:
Voor hen die games bij CD-wow willen kopen, ik kreeg dit in m'n mail op de vraag of ze ook een versie van Brain Age met Nederlandse taal hadden.

"All Nintendo DS games on our site are the US press versions but will work
fine on a UK machine. However, they will not be available in Dutch
language."

Maakt bij de meeste games niet uit, maar in Brain Age schijnt soms wel wat moeilijker Engels te zitten en het komt je hersenleeftijd natuurlijk niet ten goede als je eerst flink aan het vertalen moet. Ik haal deze wel in Nederland.
nou ik heb brain age bij cd wow besteld. Het maakte mij niet echt uit toen ik er achter af kwam (na jouw post ) dat het engels bleek te zijn. Ik heb hem maandag ontvangen en heb sinds woendsdag pas ee ds lite gekocht en bleek dat je verschillende talen kon kiezen bij het opstarten en ook inclusief Nederlands...
die jouw. Dusseh...
Bij cd-wow kost ie 24 euries inclusief verzendkosten. Dus koop hem maar =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fong06 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:49:
[...]

nou ik heb brain age bij cd wow besteld. Het maakte mij niet echt uit toen ik er achter af kwam (na jouw post ) dat het engels bleek te zijn. Ik heb hem maandag ontvangen en heb sinds woendsdag pas ee ds lite gekocht en bleek dat je verschillende talen kon kiezen bij het opstarten en ook inclusief Nederlands...
die jouw. Dusseh...
Bij cd-wow kost ie 24 euries inclusief verzendkosten. Dus koop hem maar =D
Ik heb ook nog wel een paar kortings codes van die wk actie (wie niet :) maar als je die kan gebruiken)

phoenix wright bij cd-wow is trouwens schandalig. erg lang wachten, dan een we hebben em niet op vooraad bericht en dan bij de deadline weer een nieuwe mail sturen met een nieuwe deadline :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

nja goed:
ik was in mijn games shop, toen dat vrouwtje net een vriend van me wilde bellen dat zijn zwarte DS lite er wss. toen heb ik gezegd weet je wat ik schiet dat geld voor kom ik langs kunnen we wat uitproberen (hij heeft al een ori-DS)... zo gezegd zo gedaan.
man ik was zo aan t kwijlen over de single cart multi mode, wifi spelen, pictochat en natuurlijk over de scherpte van het beeld.

wij gamen; ik op de ori-DS hij op de lite HE-LE-MAAL te gek! de NSMB single cart mode... damn ik heb gelachen tot het bier uit mijn neus kwam! MPH is ook de bomb alleen het spelen vele malen relaxter met de thumbstrap dan met de stylus. dit komt omdat je de DS meer moet ondersteunen met de stylus dan met de thumbstrap. omdat je de DS eigk al in je hand hebt rusten met de thumb. meteen even mijn aars gekicked gekregen met MPH wifi mode.

maar goed voorgenomen ik ging naar huis, goh wat een mooi dingetje. neej HIV niet kopen. geen geld etc. ;)

ga naar mijn dinnetje toe. zegt ze nou ga uhm dan maar halen zit ik niet de hele avond met een HIV met een lang gezicht :+
ja toen kon ik natuurlijk niet meer weigeren, eigk dwong ze me om een zwarte DS lite te kopen met MPH erbij...
* NoTimeRemains schaamt zicht diep dat hij geen controle over zijnn beurs kan hebben als hij iets
van the big N ziet :+

edit: FFIII ftw? FTW!1

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

fong06 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:49:
[...]
heb sinds woendsdag pas ee ds lite gekocht en bleek dat je verschillende talen kon kiezen bij het opstarten en ook inclusief Nederlands...
die jouw. Dusseh...
Dan had je dus toevallig de UK/EU versie en niet de US versie.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Weet iemand een Nederlandse webshop waar die krengen van Hori nog wel op voorraad zijn? Screen protectors dus.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Laatst online: 13-09 16:25
heb me ds gister binnen gekregen, eerst de protectors erop proberen te doen, lukte echt voor geen meter, heb het denk ik meer dan een half uur zitten kloten. zaten ze er redelijk opmet een paar hele kleine stofjes eronder. alleen da touchscreen reageerde af en toe heel raar. bij tony hawk bij het teken op je bord of voor de grafitie. kreeg ik af en to in een keer een lange streep. heb ze er daarna maar weer afgehaald. Nu zitten ze helmaal onder het stof. iemand nog tips om het goed te doen?

Ps. het zijn de van hori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waarschijnlijk ben je geen geduldig type :D

1. Scherm schoonmaken
2. Protectors rustig vanaf een kant neerleggen en vervolgens rustig laten zakken. Uitstrijken waar nodig.
3. Scherm hercalibreren (i.v.m. dikkere laag bescherming)

Aangezien er nu veel stof op zit kan het nog moeilijk worden. Een veel gemaakte fout is dat mensen niet de beschermingslaag op de DS plakken maar de spullen er omheen op de DS plakken..
Ik heb net weer 4 Hori besteld met het oog op me DS Lite :)

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 23-06-2006 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Laatst online: 13-09 16:25
nou ik heb het echt lang geprobeerd. denk die op men touch screen moet(de belangrijkste dus, de ander boeit niet zoveel) wel 10min op een poging gedaan.

maare waarmee kan ik de protector nog schoonmaken. brillenpoetsdoekjes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

iemand al een shop gevonden waar ik de thumbstrap kan bestellen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

pff dat gedoe over screenprotectors.. ik heb een DS van de 1e USA lading (dec 2004) en ik gebruik 'm aardig wat, maar geen gekke krassen whatsoever. Niet spelen tot je een protector hebt is echt overvoorzichtig! You want some cheese with that whine? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik vind het spelen met een screenprotector al over voorzichtig... waarvoor heb je dat ding? Je kan je DS ook in een kast zetten en er naar kijken....moet je kijken hoe netjes hij blijft! Mensen doe normaal!

Nee, even zonder dollen, Zoveel mensen ook hier op het forum zijn zo overvoorzichtig met hun spullen. Vaak gaat het ook altijd stuk bij deze personen puur omdat het niet goed gebruikt word. Lekker met je DS slingeren, ga er eens op zitten, laat hem eens vallen. Je moet krasjes zien dat je hem hebt gebruikt.

Deze personen zijn dus zo overvoorzichtig dat als die DS een keertje in de zon ligt of valt hij gelijk in 1000 stukken breekt. Je moet je spullen opvoeden!

Ik kras me gek op dat ding met spellen als kirby en braintraing maar krasjes op het scherm? Die dingen krijg je echt niet als je er gewoon mee om gaat. Gaan de mensen met die screenprotectors soms met mes over de touthpad?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Wat een gedoe over die protectors, als dat scherm zo gevoelig was geweest had nintendo ze er wel bijgedaan. Speel hier al ruim een jaar zonder protector Wario Ware, Meteos etc. en heb nog geen een kras. Ben ook niet van plan zoiets te halen voor m'n Lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:15

3style

...

Mdekoning schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:52:
nou ik heb het echt lang geprobeerd. denk die op men touch screen moet(de belangrijkste dus, de ander boeit niet zoveel) wel 10min op een poging gedaan.

maare waarmee kan ik de protector nog schoonmaken. brillenpoetsdoekjes ofzo?
Ik gebruik het spul waarmee je tft schermen schoonmaakt. Het is zo'n klein spuitbusje die je bij veel computerwinkels hebt liggen (met doekje). Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
In de beginperiode van de DS bleek dat er in de VS twee (drie?) verschillende touchscreens in omloop waren. De één was erg gevoelig voor krassen maar reageerde goed op de stylus, de andere was minder/niet gevoelig voor krassen maar reageerde weer minder. Waarschijnlijk heeft Nintendo na een paar maanden - op basis van ervaring/klachten - het touchscreen aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

Kijk nu eens wat de dev wereld uitgebracht heeft :) beup. Een MSN client voor op je DS. Net even geprobeerd en moet zeggen ziet er goed uit, duidelijke interface, zelfs handwriten messages. Still work in progress, maar wel nice om te zien!

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Mijn Hori screenprotector zat er in 1 keer goed op, het touch screen gedeelte heb ik nog een keer losgehaald vanwege luchtbelletjes, maar nu perfect hoor!

Die protector zorgt niet alleen ervoor dat je geen krassen krijgt, maar ook dat je beter beeld hebt buiten :) Ik heb screenprotectors voor m'n pda's, telefoon's en zelfs m'n camera. Het ziet er gewoon netter uit, je kunt het in 1 keer schoonvegen en als je het doorverkoopt, dan lijkt het nieuw waardoor je meer vangt dan voor een bekrast ding.

Elke pda(-like device) is gevoelig voor krassen, vooral als je wat onder je stylus hebt zitten...joh lekker krassen met een zandkorrel..hahah moet je maar eens kijken wat voor schade dat aanricht.

[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 23-06-2006 11:29 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Nitai schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:28:
Elke pda(-like device) is gevoelig voor krassen, vooral als je wat onder je stylus hebt zitten...joh lekker krassen met een zandkorrel..hahah moet je maar eens kijken wat voor schade dat aanricht.
Wat als je ds spontaan onder een buldozer komt en je hebt geen buldozerprotector 8)7

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Wat ik mezelf dus afvraag omdat ik geen ervaring heb met screenprotectors is: als er een zandkorrel op de screenprotecter ligt kras je toch alsnog hard door die protector zelf heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Zandkorrel?? Like o.m.g... Dan moet er dus een zandkorrel op je scherm of onder je Pennetje zitten. De zandkorrel moet dan onder het gamen over je scherm krassen. Kom op nou? Sinds waarneer zitten er zandkorrels op je DS en waarschijnlijk kan het niet eens kwaad.

Beter beeld met een screenprotector? Om deze reden zou ik er inderdaad 1 aanschaffen maar het lijkt mij juist het geval dat je beeld dan minder duidelijk word. Er ligt tenslotte weer iets over het beeldscherm.

Edit: Mijn PDA, de M2000 van orange heeft zo een overdreven groot scherm. Deze gaat elke dag lekker in me broekzak zonder hoesje etc. Ik gooi hem overal neer en wat denk je? Het scherm heeft idd hier en daar wat zeer lichte krasjes maar niks om je druk om te maken maar het frontje zit wel onder de krassen. Screenprotectors... gewoon een marketing stunt. 8)7 .

Jullie spelen toch wel met de DS met je zijde handschoenen aan he? ;)

[ Voor 35% gewijzigd door DukeN op 23-06-2006 11:42 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
DukeN schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:37:
Zandkorrel?? Like o.m.g... Dan moet er dus een zandkorrel op je scherm of onder je Pennetje zitten. De zandkorrel moet dan onder het gamen over je scherm krassen. Kom op nou? Sinds waarneer zitten er zandkorrels op je DS en waarschijnlijk kan het niet eens kwaad.

Beter beeld met een screenprotector? Om deze reden zou ik er inderdaad 1 aanschaffen maar het lijkt mij juist het geval dat je beeld dan minder duidelijk word. Er ligt tenslotte weer iets over het beeldscherm.
Ik ging over de zandkorrel verder omdat dat voorbeeld werd gegeven dus. Maar een vriend van mij had een PSP screenprotector gekocht waarbij je echt een soort van schittering kreeg bij al de pixels leek het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[message=26004509,noline]

Jullie spelen toch wel met de DS met je zijde handschoenen aan he? ;)
Gezien de smetvrees hier denk ik haast van wel haha :p
Tegen de vingerafdruk-smudges op de lite-case :+

Ik sluit me bij DuKeN, kevin en apNia aan..
Gewoon lekker spelen en geen gekke dingen doen.
En dan nog, mocht er een klein krasje op komen.. so what :) Zie en merk je geen hol van tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n eerste DS is bijna anderhalf jaar aardig intensief gebruikt (iedere dag minstens een half uur) maar echte krassen op het scherm heeft ie niet. Het is alleen zo dat er na verloop van tijd wat 'strepen' op het touchscreen ontstaan door het over het scherm gaan van de stylus. Maar na een poetsbeurt zijn die zo verdwenen.

Als je gewoon altijd je stylus gebruikt met het touchpad dan is een screenprotector echt overbodig denk ik. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat het handig is wanneer je zo'n ding in handen geeft van wat jongere kinderen. Maar als je een beetje fatsoenlijk met je DS omgaat dan zal het geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

Hoe beschikbaar is die DS Lite nu in Nederland?
* Twhomp vindt het toch wel een geinig dingetje

En welke games raden jullie mij, als oudere speler, aan?
Ik wil geen kinderachtige games of games waar ik de mic nodig heb.
Ik zelf zat al aan deze twee te denken:

New Super Mario Bros <-- Vanwege nostalgie en platforms zijn altijd leuk
Advance Wars DS <-- strategiespel

En als laatste: bij welke winkel kan ik het best kopen (qua prijs en assortiment)?
Heb van tijd tot tijd het topic gevolgd, maar kan dit soort dingen niet echt vinden

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Twhomp schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:07:
Hoe beschikbaar is die DS Lite nu in Nederland?
* Twhomp vindt het toch wel een geinig dingetje

En als laatste: bij welke winkel kan ik het best kopen (qua prijs en assortiment)?
Heb van tijd tot tijd het topic gevolgd, maar kan dit soort dingen niet echt vinden
Project rub *O*

En verder maakt de winkel weinig uit. Koop lekker bij de game winkel zodat dat soort winkels blijven bestaan. Koop bij de media markt ofzo als je 2 euro korting wilt :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

disjfa schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:31:
[...]

Wat als je ds spontaan onder een buldozer komt en je hebt geen buldozerprotector 8)7
Uhm, spontaan? Gelukkig werk ik op kantoor ipv de bouw.... beetje vergezocht 'argument' disjfa. Nee ik loop ook met een jas, maar m'n lichaam is niet bestand tegen een buldozer :P

Ik noemde zandkorrel als voorbeeld, stof en dergelijke crap kunnen je stylus vervuilen, wat als gevolg heeft dat er veel op zandkorrellijkende substanties zich kunnen verzamelen op je stylus, duim etc.

Maar valt iedereen over als ik vragen mag? Boeken kaft je ook bij veelvuldig gebruik, dvdtjes stop je ook in een doosje, etc.

Een protector geeft juist wat meer zekerheid zodat je onvoorzichtig kan omgaan met je ds. Ik ken mezelf, en ik hou ervan om er zonder zorgen te genieten van m'n apparaatjes...

Waar kunnen mensen zich ook druk om maken zeg... haha..

Even reageren op de anderen :) Beter beeld in de zon that is, minder reflectie. Ik heb het ook op m'n pda tijdens het navigeren. Ik heb de MDA Compact gehad, Ipaq 2210, heb nu een MDA Vario, zit ook een screenprotector op. Gewoon omdat ik met dik 50 euro meer m'n gadget kan verkopen dan een versleten dingetje.

Ik heb de DS ook, die heeft genoeg krassen hoor, een protector kopen zegt gewoon meer over mezelf dan over jullie :) Jullie zijn gewoon zuinig op je spullen, ik heb daar hulp bij nodig ;)

Hoe dan ook, ik ben reuze blij met m'n hori :)

[ Voor 24% gewijzigd door Nitai op 23-06-2006 12:27 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Lol, grappenmakker. Dat is juist een spel wat ik niet wil, mini-games en mic-gebruik ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik heb een paar keer gehad dat er van het een op andere moment ineens 'iets' onder de stylus kwam dat een dikke kras veroorzaakte op het scherm. Toen was ik toch even blij dat er hori screenprotectors op zaten. Hoe voorzichtig je ook met iets omgaat, het slijt na verloop van tijd. Daar ontkom je gewoon niet aan. Nu zijn het de screenprotectors die slijten en niet mn ds.
Dus paranoia my bum.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krassen op je touchscreen zal niet zo snel gebeuren bij normaal gebruik. Ik heb best veel Ouendan gespeeld wat toch best zwaar is voor je touchscreen maar ik heb er geen 1 krasje van gekregen. Wel heb ik een soort van strepen van de stylus op mijn scherm zitten daardoor en die krijg je ook niet meer weg (lijkt wel in het plastic gedrukt). Voor mijn lite heb ik wel een screenprotector besteld, gewoon voor de zekerheid. Kwaad doet het niet dus het kan alleen maar helpen. Op vakantie ga ik camperen dus dan wil het nog wel eens gebeuren dat er een zandkorrel opzit en je zo een kras door je scherm trekt. Dat is mij vorig jaar ook gebeurt en dat is de enige kras op mijn oude DS. Je ziet het niet maar je voelt hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo moet trouwens is op gaan letten met releasedates. Mijn ouders wilden hem als cadeau geven voor me diploma maar hij was al uitverkocht, en dat terwijl die vandaag pas in de winkels zou liggen. 23 juni in de winkel is niet 23 juni uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij me oude ds ook het touch screen heel vaak gebruikt met Stylus/vinger/strap dingetje, en heb zelfs WarioWare( Als een gek krassen dus) Maar de enige krassen die op me scherm komen, veeg ik gewoon weer weg met een doekje. Is gewoon een beetje plastic van de stylus.

Had ook screenprotectors gekocht, maar dat vond ik echt niks, en was alleen maar vervelend dus die had ik na een uurtje weer weggegooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:59:
Nintendo moet trouwens is op gaan letten met releasedates. Mijn ouders wilden hem als cadeau geven voor me diploma maar hij was al uitverkocht, en dat terwijl die vandaag pas in de winkels zou liggen. 23 juni in de winkel is niet 23 juni uitverkocht.
Hij is toch niet overal uitverkocht? De goede gameswinkels hebben ze (zowel zwart als wit) gewoon op
voorraad.

En het ligt niet aan Nintendo, de winkels leggen hem eerder in de schappen. En wat is daar mis mee? Eerder in de winkels is toch leuk, heb je het ding ook nog is een paar dagen eerder dan je verwacht had. Dit gaat trouwens met bijna altijd zo, vooral met games. Er zijn natuurlijk uitzonderingen (Xbox360 launch).

edit: ik heb trouwens een invisible shield op men DS Lite schermpje. Zelfde als op de iPod, werkt echt perfect. De protector is echt niet te bekrassen, zelfs met een sleutel of een mesje lukt het niet of je moet echt keihard drukken. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:16:
[...]

Hij is toch niet overal uitverkocht? De goede gameswinkels hebben ze (zowel zwart als wit) gewoon op
voorraad.

En het ligt niet aan Nintendo, de winkels leggen hem eerder in de schappen. En wat is daar mis mee? Eerder in de winkels is toch leuk, heb je het ding ook nog is een paar dagen eerder dan je verwacht had. Dit gaat trouwens met bijna altijd zo, vooral met games. Er zijn natuurlijk uitzonderingen (Xbox360 launch).
Hijs wel haast overal uitverkocht maar als ik hoor 23 juni in de winkel dan verwacht ik dat hem s'ochtends nog gewoon kan halen niet dat alles al op/besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:19:
[...]
Hijs wel haast overal uitverkocht maar als ik hoor 23 juni in de winkel dan verwacht ik dat hem s'ochtends nog gewoon kan halen niet dat alles al op/besteld is.
Op zich ben ik het wel met je eens, maar ik ben toch wel blij dat de winkels hem eerder hebben verkocht want ik heb de mijne nu 2 dagen eerder!

Zijn er hier trouwens mensen die Brain Academy hebben? Ik vind Brain Age erg leuk en vroeg me af wat je in Brain Academy moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 12-09 11:59
heb er net eentje apart laten liggen (witte versie) :) ik had al een oude maar die kan ik voor een redelijke prijs wegdoen dus dat is wel relaxt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 21:34

Piggen

Lekker bakkie

Deddiekoel schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:22:
[...]

Op zich ben ik het wel met je eens, maar ik ben toch wel blij dat de winkels hem eerder hebben verkocht want ik heb de mijne nu 2 dagen eerder!

Zijn er hier trouwens mensen die Brain Academy hebben? Ik vind Brain Age erg leuk en vroeg me af wat je in Brain Academy moet doen?
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/926846.asp
Het verschil is dat Brain Academy minder op training gericht is. Je vooruitgang wordt niet zo uitgebreid bijgehouden als in Brain Training. Daarentegen schijnen de oefeningen wel leuker te zijn en is er een multiplayer-modus.

Ik heb hem gisteren ook besteld, samen met Mario Kart. Brain Training is leuk, maar niet bepaald dagvullend als enige spel.

[ Voor 34% gewijzigd door Piggen op 23-06-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:19:
[...]

Hmm, kijk is op
www.nedgame.com
www.dimplus.nl
www.foregames.nl
www.replay.nl
www.futurezone.nl
www.gameshoptwente.nl
www.www.gameshop.nl

winkels verspreid over heel nederland die hem allemaal op voorraad hebben. Probeer anders de mediamarkt? die heeft meestal een dikke stapel staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 03:44
MaxBurn schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 06:22:
[...]
Dan had je dus toevallig de UK/EU versie en niet de US versie.
geen toeval =D wist wel dat het een EU versie was. De EU versie heeft een blauwe cover en die US gele. Die US versie heeft ook andere naam :Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day.
De EU versie : Brain Training: How Old Is Your Brain?

[ Voor 6% gewijzigd door fong06 op 23-06-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Je kunt wel lacherig doen over dat je bij normaal gebruik nooit een kras krijgt, maar het kan zo maar gebeuren. Ik ben altijd supervoorzichtig met mijn spullen en had er toen volgens mij zelfs nog nooit buiten mee gespeeld. Maar na een paar dagen zat op mijn oude DS al een mooie kras. Met één mooie beweging ging ik met een schrapend gevoel over m'n schermpje heen, zodat er een fijne diepe kras op zat. Zat blijkbaar een beetje hard stofje onder. En die kras merkte je dus echt wel! Vergelijk het met met een vlakke hoek over een tramrails fietsen. Vaak kwam ik met m'n stylus in die groef te zitten als ik er langs kwam zeg maar. Echt heel irritant! De kans zal misschien niet groot zijn dat het gebeurt, maar better safe than sorry. Voor mij geen touch screen zonder protector meer iig.

[ Voor 9% gewijzigd door Captain N op 23-06-2006 14:16 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:07:
En welke games raden jullie mij, als oudere speler, aan?
Ik wil geen kinderachtige games of games waar ik de mic nodig heb.
Ik zelf zat al aan deze twee te denken:

New Super Mario Bros <-- Vanwege nostalgie en platforms zijn altijd leuk
Advance Wars DS <-- strategiespel
Dat zijn idd twee uitstekende games. En als je perse geen 'kiddy' games wilt dan zijn dit ook wel aanraders:

- Metroid Prime Hunters
- Meteos
- Tetris DS (yep, WEER tetris maar deze is wel erg goed hoor)
- Phoenix Wright: Ace Attorney
- Nanostray

En ondanks dat je het een 'kinderachtig' spel zou kunnen noemen moet ik toch ook Mario Kart DS enorm aanraden: da's echt de beste en meest verslavende portable race-game die ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:02
Gister Brain Training binnen gekregen, ik ben zo slecht in hoofdrekenen! :/ Heb het dan ook sinds de basischool eigenlijk niet meer gedaan O-)
Wel een leuk spel, alleen het hardop voorlezen vind ik nogal suf, de spraakherkenning bij de kleuren werkt echter verassend goed, had het slechter verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:53:
Krassen op je touchscreen zal niet zo snel gebeuren bij normaal gebruik. Ik heb best veel Ouendan gespeeld wat toch best zwaar is voor je touchscreen maar ik heb er geen 1 krasje van gekregen. Wel heb ik een soort van strepen van de stylus op mijn scherm zitten daardoor en die krijg je ook niet meer weg (lijkt wel in het plastic gedrukt). Voor mijn lite heb ik wel een screenprotector besteld, gewoon voor de zekerheid. Kwaad doet het niet dus het kan alleen maar helpen. Op vakantie ga ik camperen dus dan wil het nog wel eens gebeuren dat er een zandkorrel opzit en je zo een kras door je scherm trekt. Dat is mij vorig jaar ook gebeurt en dat is de enige kras op mijn oude DS. Je ziet het niet maar je voelt hem wel.
grappig dat veel users hier (zonder protector) dat nooit hebben gehad en uitgerekend jij weer wel.. screenprotectors omdat je zuinig bent? dan vraag ik me af hoe die tarrel op je scherm komt en bij de rest niet ;)
menschen, als u zuinig bent zorgt u dat er niet mee in de zandbak gaat lopen spelen en dat er niet op magische wijze allemaal zand op je scherm komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach als jij op een camping staat met je tentje dan komt er zo ergens een vuiltje tussen. En nee ookal ben ik vrij zuinig op mijn spullen ik ga niet iedere keer mijn scherm grondig inspecteren op vuil plus dat je het soms ook gewoon niet ziet. Het is nog altijd een handheld dus je kan moeilijk verwachten dan mensen alleen in een cleanroom erop gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n DS deze winter 2 jaar, nog prima in orde en ik ben sindsdien al op 4 campings en heel wat stranden geweest hoor.
Zonder screenprotectors :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

cleanroom, ja lijkt me wel wat, een totaal stofvrije ruimte :*) Die verhuur ik dan aan mensen om screen-protectors aan te brengen :9 (korting voor GoT members)

Ach ik heb nu die Hori dingen; ik plak ze er wel op en dan zie ik wel of 't wat is.
Laat iedereen maar voor zichzelf beslissen of hij wel/niet die dingen wilt gebruiken.
Zullen we het dan weer gewoon over de leuke dingen van de DS hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

Misschien moeten ze maar eens een DS condoom uitvinden ofzo :+

Ik zelf gebruik ook gewoon een screen-protector. Want als ik mijn oude DS zie en wat die te lijden heeft gehad door overmatig gebruik met thumbstrap (vooral bij 't spelen van Mario 64 DS). Dan liever save sex! voor mij O-)

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:27:
[...]

Dat zijn idd twee uitstekende games. En als je perse geen 'kiddy' games wilt dan zijn dit ook wel aanraders:

- Metroid Prime Hunters
- Meteos
- Tetris DS (yep, WEER tetris maar deze is wel erg goed hoor)
- Phoenix Wright: Ace Attorney
- Nanostray

En ondanks dat je het een 'kinderachtig' spel zou kunnen noemen moet ik toch ook Mario Kart DS enorm aanraden: da's echt de beste en meest verslavende portable race-game die ik ken.
Bedankt voor je reactie:
Heb net in het winkelparadijs rondgekeken (MediaMarkt, Bart Smit en Free Record hadden allemaal de DS op voorraad liggen). Nergens New Super Mario Bros gevonden, maar die scheen pas volgende week uit te komen ;)

Ik heb besloten na te denken of ik volgende week ga kopen:
-Zwarte DS lite (140-150 €)
-New Super Mario Bros (45€?)
-Tetris DS (40€)
-Advance Wars DS (40€)
-Tassie + screensprotectors (25€?)

Het is toch een uitgave van 300€, dat kan bruintje wel trekken, maar speel ik er wel genoeg mee? Ik laat het afhangen van hoeveel ik er aankomende week aan denk. Aanstaande week toch nog een tentamen en eind van het project, dus toch had ik beter m niet nu kunnen kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:56:
[...]

Bedankt voor je reactie:
Heb net in het winkelparadijs rondgekeken (MediaMarkt, Bart Smit en Free Record hadden allemaal de DS op voorraad liggen). Nergens New Super Mario Bros gevonden, maar die scheen pas volgende week uit te komen ;)

Ik heb besloten na te denken of ik volgende week ga kopen:
-Zwarte DS lite (140-150 €)
-New Super Mario Bros (45€?)
-Tetris DS (40€)
-Advance Wars DS (40€)
-Tassie + screensprotectors (25€?)

Het is toch een uitgave van 300€, dat kan bruintje wel trekken, maar speel ik er wel genoeg mee? Ik laat het afhangen van hoeveel ik er aankomende week aan denk. Aanstaande week toch nog een tentamen en eind van het project, dus toch had ik beter m niet nu kunnen kopen ;)
Voor al die vraagtekens na die prijzen van de games
http://www.budgetgaming.nl/
www.cd-wow.nl (reken 2/4 euro van de prijs eraf ivm kortingscodes e.d.)
www.play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:03:
Hé, da's handig:
DS Lite + New Mario Bros 175€ @ eplaza
Advance Wars 30€ @ Intertoys
Tetris 39€ @ Mediamarkt

Samen 244€ met nog protectors en tassie er nog bij. Scheelt toch!

[ Voor 18% gewijzigd door Twhomp op 23-06-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Als mensen screen protectors op hun DS(L) willen doen moeten ze dat toch lekker zelf weten. Ik heb er geen en heb nog geen krassen (ook niet op mijn twee jaar oude DSPhat).

Wat trouwens ook wel goed uitkomt is dat mijn vriendin de DSPhat fijner vind. Nu zijn we dus allebei blij alleen speelt zij wel erg veel NSMB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

grappig dat veel users hier (zonder protector) dat nooit hebben gehad en uitgerekend jij weer wel.. screenprotectors omdat je zuinig bent? dan vraag ik me af hoe die tarrel op je scherm komt en bij de rest niet
menschen, als u zuinig bent zorgt u dat er niet mee in de zandbak gaat lopen spelen en dat er niet op magische wijze allemaal zand op je scherm komt..
Ik zat 1,5 jaar geleden in een redelijk schone kantooromgeving met me nieuwe DS. (paar dagen op gespeeld) Ik gebruikte de stylus heel rustig en het was raak...met een spelletje wario ware een dikke jaap door het scherm. Was gewoon net een stukje vuil op gekomen ofzo. Iedereen kan dus wel schreeuwen kijk mij stoer zijn 2 jaar ongbeschermd DS'en :D (het is echt net of het over SOA's gaat, ook een relatief kleine kans maar als het gebeurd).. ..maar naast netjes zijn op je spullen gaat het ook gewoon om mazzel hebben. Vanaf toen heb ik dus altijd screenprotectors.. Ik koop vanavond ofzo een DS Lite erbij maar speel dus inderdaad pas als ik me nieuwe Hori's binnen heb. Zonde om weer een kras te hebben.

Overigens hoor ik wel vaker mensen opscheppen over het hebben van krasloze schermen maar als je dan kijkt zie je genoeg krassen. De een kan daar gewoon wat beter tegen dan de ander.
geen toeval =D wist wel dat het een EU versie was. De EU versie heeft een blauwe cover en die US gele. Die US versie heeft ook andere naam :Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day.
De EU versie : Brain Training: How Old Is Your Brain?
Ja ok, maar covers op sites komen redelijk vaak niet overeen met de versie je krijgt. Let daar dus wel op.
Het scherm heeft idd hier en daar wat zeer lichte krasjes maar niks om je druk om te maken maar het frontje zit wel onder de krassen. Screenprotectors... gewoon een marketing stunt. .
Onzin, hoeveel spelletjes ala warioware speel je op je PDA?...vrij weinig?..verrassend.. Ik heb op me PDA ook geen krassen maar ik gebruik de stylus dan ook alleen voor navigatie en eenvoudige games.

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 23-06-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MaxBurn schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:33:De een kan daar gewoon wat beter tegen dan de ander.
Lijkt me een mooi einde van deze discussie. (voor nu dan... :+ *insert evil laughter :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:03:
[...]

www.cd-wow.nl (reken 2/4 euro van de prijs eraf ivm kortingscodes e.d.)
www.play.com
Welke kortingscodes? Waar staan ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:19:
[...]

die heb ik een over. 2E, 2Pond

http://runob.seclan.be/

deze site geeft 2pond korting op .com artikellen. dus in totaal al gauw vier pond korting. Maar je hebt wel een creditkaart nodig. En geduld ze sturen niet zo snel. Plus het kan ge-anuleerd worden.

Maar het is wel goedkoop en prijzen zijn inc verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hoe verder je in NSMB komt hoe leuker 'ie wordt :) Ik blijf echter die 2.5D look maar niks vinden. Tenminste, het is niet lelijk of zo, maar geef maar maar SMB3/SMW graphics :)

offtopic:
Wel irritant genoeg trouwens, die plotselingen reclame onderaan de pagina...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet zo heel veel van dat wifi gebeuren, maar ik dacht dat je elk spelletje online kon spelen.

Ik wou online brain training sommetjes doen tegen iemand anders. Maar volgens mij zijn er bij nader inzien maar een paar spellen met wifi

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:19:
Meedoen met de WK-poule, als je de eindscore goed raadt krijg je 3 euro korting, is je eindscore fout maar wijs je de winnaar goed aan krijg je 2 euro, en voor het meedoen alleen al krijg je 1 euro. Je kan wel maar één kortingscode per bestelling gebruiken.

* NMe heeft vandaag zijn witte DS gehaald met Mario & Luigi: Partners in Time en Brain Training erbij. Ik kan wel weer even vooruit. :D

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 21:34

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:33:
ik weet niet zo heel veel van dat wifi gebeuren, maar ik dacht dat je elk spelletje online kon spelen.

Ik wou online brain training sommetjes doen tegen iemand anders. Maar volgens mij zijn er bij nader inzien maar een paar spellen met wifi
Yep.

Mario Kart
Metroid Prime Hunters
Animal Crossing
Tony Hawk's American Sk8Land
Tetris DS

Edit: Nogal onzinnig van me eigenlijk. Staat natuurlijk ook in de startpost

[ Voor 9% gewijzigd door Piggen op 23-06-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

waar kan ik die hori screen protectors in NL bestellen?

kan ze nl niet echt vinden, en bij die zuiderzeestraatweg computers hebben ze ze ook niet meer

This is the Way.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.