Uhm, spontaan? Gelukkig werk ik op kantoor ipv de bouw.... beetje vergezocht 'argument' disjfa. Nee ik loop ook met een jas, maar m'n lichaam is niet bestand tegen een buldozer
Ik noemde zandkorrel als voorbeeld, stof en dergelijke crap kunnen je stylus vervuilen, wat als gevolg heeft dat er veel op zandkorrellijkende substanties zich kunnen verzamelen op je stylus, duim etc.
Maar valt iedereen over als ik vragen mag? Boeken kaft je ook bij veelvuldig gebruik, dvdtjes stop je ook in een doosje, etc.
Een protector geeft juist wat meer zekerheid zodat je onvoorzichtig kan omgaan met je ds. Ik ken mezelf, en ik hou ervan om er zonder zorgen te genieten van m'n apparaatjes...
Waar kunnen mensen zich ook druk om maken zeg... haha..
Even reageren op de anderen

Beter beeld in de zon that is, minder reflectie. Ik heb het ook op m'n pda tijdens het navigeren. Ik heb de MDA Compact gehad, Ipaq 2210, heb nu een MDA Vario, zit ook een screenprotector op. Gewoon omdat ik met dik 50 euro meer m'n gadget kan verkopen dan een versleten dingetje.
Ik heb de DS ook, die heeft genoeg krassen hoor, een protector kopen zegt gewoon meer over mezelf dan over jullie

Jullie zijn gewoon zuinig op je spullen, ik heb daar hulp bij nodig
Hoe dan ook, ik ben reuze blij met m'n hori
[
Voor 24% gewijzigd door
Nitai op 23-06-2006 12:27
]