_-~ Radeon topic deel 10 ~ -_

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:22
Ik mag me intussen ook tot de Radeon-users rekenen, heb maandag een Radeon 64 MB ViVo gekocht. Bevalt perfect, ik heb alleen een probleem en dat is dat Quake III 1.27 crasht bij het opstarten. Nu had ik nog een Diamond Quake3 (Die DMM-S3TC versie, is versie 1.15) en die werkt wel.. Heb net 1.17 geïnstalleerd, die ga ik zo even proberen. Eens zien of hij dan wel goed loopt...

- edit - Geprobeerd, krijg ongeveer 2 seconden dat introotje en dan zelfde crash als bij 1.27 - edit -

Verder erg tevreden met het kaartje, lekker scherp beeld (had Elsa Gladiac 32 MB DDR), en mooi+snel in 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Hier nog een nieuwe gelukkige Radion 64 MB DDR ViVo Retail eigenaar :)

Schitterend kaartje alleen heb ik de Video In nog niet werkend gekregen en Video Out geeft alleen zwart wit beeld.

Ik gebruik de Windows 2000 DirectX 8 Beta Drivers.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ff een vraagje over de Radeon....

Ik wil een ati radeon aiw gaan kopen met een virge dx ernaast (voor 2de monitor..)
werkt dit goed?

En hoe hard kunnen die dingen lopen. :? 189/189 heb ik gehoord. En koeling op geheugen sjippies? :?

Ik hoor graag van jullie ;)

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 02:37
Op dinsdag 30 januari 2001 19:52 schreef yGiDoRp het volgende:
Hier nog een nieuwe gelukkige Radion 64 MB DDR ViVo Retail eigenaar :)

Schitterend kaartje alleen heb ik de Video In nog niet werkend gekregen en Video Out geeft alleen zwart wit beeld.

Ik gebruik de Windows 2000 DirectX 8 Beta Drivers.
Als ik jou was zou ik de 3043 drivers gebruiken.
Op dinsdag 30 januari 2001 19:58 schreef elgringo het volgende:
Ff een vraagje over de Radeon....

Ik wil een ati radeon aiw gaan kopen met een virge dx ernaast (voor 2de monitor..)
werkt dit goed?

En hoe hard kunnen die dingen lopen. :? 189/189 heb ik gehoord. En koeling op geheugen sjippies? :?

Ik hoor graag van jullie ;)
Van die Virge weet ik niet .. over het overclocken, ik krijg de mijne tot ongeveer 186MHz geheel artifact vrij. Daarna kan ik nog een heel stuk verder klokken zonder crashes maar dan heb ik een glitch hier en daar en dat mot ik niet hebben. Als je meer over cooling wil weten kun je hier eens een kijkje nemen :) .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*** grrrr ***

Die radeon is echt takke duur.

Ik begin me nu af te vragen of het niet beter is om 225 piek meer te betalen voor de 64 MB versie.

Als ik toch duur moet doen voor een videokaart moet ik er later geen spijt van krijgen.

Hoeveel scheelt die 32 MB extra eigenlijk?

Ik heb een celie 700 @ 935, 128 MB RAM CAS 2-2-2 @ 89 Mhz.

Voorlopig hou ik het bij die CPU, dus de vraag is ook of het niet weg gegooid geld is als ik een 64 MB versie haal. (I.V.M. dat de celie de bottleneck is (?) )

ik heb al wat reviews gezocht, maar geen radeon 32 vs. 64 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
In iedergeval bedankt voor die oc link ;)

Ik vraag me nu af of de core van de ati aiw radeon echt warm wordt, want die cooler ziet er best goed uit (van aluminium ). Want volgens mij wordt het geheugen veels te heet of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah UT hapert als een gek bij me ;(
1024*768 @ high @ 32 bit --> opengl
Moet toch kunnen lijkt me :?

T-bird 1000@1200
Radeon 64mb
256mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
TweaKERS, alleen de 64MB kopen als je het geld erg gemakkelijk kunt missen 8-) . Kijk hier maar eens ...

elgringo, de core wordt idd niet echt warm, die koeler lijkt me dan ook zeker overkill. Ik heb op m'n vorige Radeon ook een joekel van een koeler gemonteerd en ik kon nog geen MHz meer overclocken :( . Het geheugen wordt bij mij amper lauw dus of heatsinks daarop echt zullen werken :? . Ik moet zeggen dat die gast van die cooling guide zeer goede resultaten behaalt maar bij mij maakte het dus geen reet uit. En memory chips die niet eens lauw worden ga ik ook niet coolen. Misschien helpt het wel wie weet .. ik wacht wel tot jij het hebt gedaan voor ik er aan begin :+ .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op dinsdag 30 januari 2001 22:50 schreef G3R10 het volgende:
Bah UT hapert als een gek bij me ;(
1024*768 @ high @ 32 bit --> opengl
Moet toch kunnen lijkt me :?

T-bird 1000@1200
Radeon 64mb
256mb
Doet ie bij mij ook daarom gebruik ik D3D ipv OpenGL ... silky smooth in 1024*768*32 8-) .
Where are all the stupid people from? And how they get to be so dumb?
Vraag ik me nou ook regelmatig af >:) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

UT loopt als een trein bij mij in Loki openGL in 1280x1024x32 met alles aan zoals trilinear, volume belichting ect. alleen detailed tex. uit en skin's op medium.
Zet precach uit in openGL!

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Dat wordt dadelijk weer smullen als Undying komt, weer een spel met de UT engine, die lopen heel goed op de Radeon.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
UT engine games zien er idd zeer goed uit ... 1280*1024*32 kan ik alleen wel vergeten nu ik geen 64MB meer op me kaartje heb ;( -->

Afbeeldingslocatie: http://www.pcmonkey.net/Hardware/radeon/utchart.gif

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke
  • Laatst online: 04-08 14:14

Flupke

Zijn er meer mensen met een 22" iiyama en een radeon met slechte beeldkwaliteit en zijn er mensen met deze combinatie en een goede beeldkwaliteit? knip
Slecht is wel voorzichtig uitgedrukt ;(
Ik heb nu de Radeon 32MB DDR op de 22' iiyama draaien en ga hem morgen ruilen voor de 64 Mb ivm ViVo, had hiervoor de ATI Rage 128 GL 16Mb en werkte in 2D altijd op 1600 of hoger. De radeon verziekt je ogen zodra je boven de 1280 komt :(
Ga contact opnemen met ATI want dit is echt :'( :'( Zie in ieder geval niets van die -in tests genoemde- super 2D kwaliteit

|:( Had ik maar geen spelletjes willen spelen en direct een Matrox gekocht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ik vraag het maar weer .. heb je die anti-shimmering patch wel gebruikt? Als ik die niet gebruik is het hier ook niet normaal zo slecht maar met die patch is alles 100% ok *D .

En contact op nemen met ATI ... heel veel suc6 daarmee >:) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

:'(
9. Drivers? Can we see some major improvement in speed of drivers specially in 16 bit color?

Rene: We constantly try to improve the quality and performance of our drivers. I would however not expect any big performance jumps in 16bit colour because I can not imagine that this can be done in the driver. The Radeon chip is designed for 32 bit gaming and I believe we did a great job to deliver the best possible image quality in this segment.

10. Can we expect any major improvements in new drivers for 32 bit color ?

Rene: We always try to improve our driver code in order to gain more performance, achieve greater stability or implement new features. However, I do not believe that you can expect any major performance gains from one driver revision to the next. With Radeon we had a very stable and fast driver right from the launch of the product, I can not see much room for performance improvements.
Lees het hele verhaal hier: http://www.rage3d.com/articles/interview/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom is Bomberman een zeer nuttig beestje :)

Die 32 MB extra maakt niet veel uit dus (zeker niet omdat ik een 17" monitor heb)

S-video in vindt ik wel een leuke optie, je kan er heel mooi een los kleuren cameraatje van 120,- aan hangen (te koop bij bijv. Conrad en andere electronica winkels)

De beeldkwalitijd van zon ding is 10x beter dan van zon stomme webcam. (zelf gezien!)

Maar ik denk dat ik toch voor de 32 MB DDR versie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Op woensdag 31 januari 2001 01:53 schreef Bomberman het volgende:
Ik vraag het maar weer .. heb je die anti-shimmering patch wel gebruikt? Als ik die niet gebruik is het hier ook niet normaal zo slecht maar met die patch is alles 100% ok *D .
Ik denk dat ik mijn bak maar eerst meeneem naar de computerboer, om de kwaliteit van mijn eventuele nieuwe 22" ga testen. Vanavond komt de Radeon ViVo volgende week een monitor:9~

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke

Flupke

Op woensdag 31 januari 2001 01:53 schreef Bomberman het volgende:

En contact op nemen met ATI ... heel veel suc6 daarmee >:) ...
Bedankt voor de reactie, ben feut in de forums: Draai overigens met release 3056 Waar vind ik die patch:?
Contact met ATI : Ik ben erg optimistisch van nature |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Die patch werkt alleen met de 70xx drivers ben ik bang dus die zou ik eerst installeren (de laatste is zeer ok), je kunt ze hier downen :) .

Voor die patch (regsetting) moet je even naar deze post kijken, m'n 3e post daar. Voor de duidelijkheid, je moet die setting dus zelf toevoegen als DWORD 'key'! Hij staat nog niet in je register ...
Mocht je dat te moeilijk oid vinden kun je altijd nog de RaidOn tweaker downloaden, daar zit een optie in (iets met shimmering) die de regsetting voor je toevoegd.

Suc6 :) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke

Flupke

thanx bomberman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Op dinsdag 30 januari 2001 22:51 schreef Bomberman het volgende:

elgringo, de core wordt idd niet echt warm, die koeler lijkt me dan ook zeker overkill. Ik heb op m'n vorige Radeon ook een joekel van een koeler gemonteerd en ik kon nog geen MHz meer overclocken :( . Het geheugen wordt bij mij amper lauw dus of heatsinks daarop echt zullen werken :? . Ik moet zeggen dat die gast van die cooling guide zeer goede resultaten behaalt maar bij mij maakte het dus geen reet uit. En memory chips die niet eens lauw worden ga ik ook niet coolen. Misschien helpt het wel wie weet .. ik wacht wel tot jij het hebt gedaan voor ik er aan begin :+ .
Nou met dat k*t koelertje van de radeon zelf kon ik hem niet eens oc-en naar 170 of hij ging rare dingen doen.-> Chrome orb er op (wel een beetje overkill >:)) En kom nu op 196/196 zonder problemen.
Ga ook een heatsinks op geheugen zetten en dan kijken of ik boven 200 kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
Albinoraptor, heb jij zeker een heel warme kamer ofzo, dat je er een chrome orb moet zetten om zover te komen? ;)

Ik probeer Sacrifice op 32 bit kleur te krijgen maar elke keer zie ik nix behalve de wolken op de achtergrond. Het vreemde is dat als ik op de UI(icoontjes links of onder) klik wel alles zie. Wie heeft dit (en weet hoe je het moet fiksen)? Ik heb die fog al uit gezet, helpt nix. :(

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bomberman, heb je je IBM HD al binnen?

Ik heb trouwens nog wel wat gevonden over het capturen van video met een Vivo:

Hé Teun, ik was zelf ook op zoek zo'n Radeon VIVO kaartje en kwam er achter dat er ook nog eens een 'enorm' veerschil zit tussen de OEM en de retailversie van die kaart. De retail is dan een poepie duurder dan de OEM maar heeft daarentegen sneller DDR-geheugen (retail: 183/183 tegenover de OEM: 166/166) en is de retail uitgerust met een processor voor hardwarematige MPeg2 compressie en video-capturing, hetgeen bij de OEM versie een softwarematige aangelegenheid is. Het verschil zou zijn een beter en sneller resultaat van je capture (vraag me alleen het fijne er niet van, wie 't weet mag 't zeggen).

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/116981

Ik heb zelf een OEM, dus dat zou ook nog een reden kunnen zijn waarom zoveel last had van dropped frames.
Als zo is zou ik dat wel jammer vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetar
  • Laatst online: 21:37
Op woensdag 31 januari 2001 20:05 schreef Countach het volgende:
Ik probeer Sacrifice op 32 bit kleur te krijgen maar elke keer zie ik nix behalve de wolken op de achtergrond. Het vreemde is dat als ik op de UI(icoontjes links of onder) klik wel alles zie. Wie heeft dit (en weet hoe je het moet fiksen)? Ik heb die fog al uit gezet, helpt nix. :(
Dit probleem is op te lossen door op F8 te drukken tijdens het spelen (er komt dan een fps counter in beeld) of door in 16 bit kleur te spelen.

Polestar 2 LRSM '21 Magnesium 19" Pilot (P3.6.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, het is al besproken maar kom, tis niet te doen om nog iets terug te vinden in al die radeon-topics... :?

Loki/OpenGL in UT. Het werkt, tof! 8-) Maar kheb zo van die groengele vlakken overal bij textures die in een enorm scherpe hoekzitten tov. van je beeldbuis. En ik krijg ze maar nie weg... :( En als ik UT afsluit krijg ik een zwart beeld met een muiscursor, enkel reset brengt soelaas.

Ik gebruik de 7072 drivers voor ME. Loki/highres textures/oude ATIO9XAG.DLL (zodat loki niet crashed, ze zijn van M$versie) in winsystemdir, 436-Creative edition patch voor UT... allemaal in orde dus.

Hoe los ik het op? Hier wat xtra info:

Opengl settings in registry:

OGLConvertTextures32To16 0
OGLDisableDualChipMode 1
OGLDisableDitherWhenAlphaBlending 1
OGLEnableHWPageFlip 1
OGLEnableKTXBufferRegion 0
OGLEnableTextureCompression 1
OGLForce16BitZBuffer 0
OGLTracing 0
OGLWaitVerticalSync 0
OGLMaxAnisotropy 0
OGLLODBias 5
OGLEnableFullSceneAA 0
OGLSubPixelPrecision 4

En in UT:

[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
UseGammaExtension=1
UseModulatedGamma=0
UseS3TC=1
UseTNT=1
MinDepthBits=32
MaxLogUOverV=8
MaxLogVOverU=8
UseMultiTexture=1
UsePalette=1
UseAlphaPalette=0
ShareLists=0
AlwaysMipmap=1
DoPrecache=0
Translucency=True
VolumetricLighting=True
ShinySurfaces=True
Coronas=True
HighDetailActors=True
DetailTextures=False
UseTrilinear=False
MaxAnisotropy=0
SupportsLazyTextures=1

Ik haal hiermee op 1280*1024*32 een average fps van 45-50 (online) op een celery633@933 met een radeon 64Vivo.. lijkt mij zekers normaal? Hoewel ik ben eigenlijk ook nooit hoger geweest, tis alsof er een magische grens op zit zo rond de 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

[b] de retail uitgerust met een processor voor hardwarematige MPeg2 compressie en video-capturing, hetgeen bij de OEM versie een softwarematige aangelegenheid is
Kan iemand dit bevestigen, want dit had ik nog niet eerder gehoord. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Wie gebruikt er de 7020 drivers en heeft last van het White-out probleem (dat je desktop veel helderder is als je uit een spel komt) :?

Las het net op het forum van Anand en inderdaad heb ik dat probleem met Tony Hawk. Denk dat ik maar terug ga naar 7041.

Bomberman, welke gebruik jij nu? je ging toch ook terug naar 7041 :? of was dat tijdelijk en heb je het gestotter op een andere manier opgelost :?

Welke 7041 zal ik gebruiken, die van M$ of die van Lightspeed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 14:52
OK, check de review bij T.net.....ze hebben de Radeon All-In-Wonder getest.

http://tweakers.net/reviews.dsp?Document=206&Page=6

PS: Bomberman....waar heb je mijn user icon gelaten???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Op donderdag 01 februari 2001 09:27 schreef Peewee_Herman het volgende:

[..]

Kan iemand dit bevestigen, want dit had ik nog niet eerder gehoord. :?
Ik ook niet, maar zou het zo kunnen zijn dat de kaarten zonder TV-OUT die Theater chip missen en dat dat wordt bedoeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eergisteren een RADEON 64MB VIVO retail! gekocht bij www.takeitnow.nl voor fl. 681,-
Ik verwacht 't dingetje vandaag aan de deur en ben benieuwd of 't ook de kaart is die ik verwacht, voor dat bedrag ga ik nogal onzeker zitten zijn tot ik 't zie ;)
Het wat helaas (voor jullie) de laatste 64MB VIVO retail die ze op voorraad hadden, maar van de andere RADEON kaartjes zijn er nog wel wat te bestellen.

..wachtenwachtenwachten..waarblijftienoutoch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

vraag me af of je die krijg voor die prijs, want dat is wel erg goedkoop hoor. Nou we wachten hier af met spanning

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ik ben bezig geweest met het installeren op m'n nieuwe harddiskje .. computer hardware sux soms toch zo erg (werkt nooit zoals het zou moeten) .. :( . Ja ben er idd een beetje pissed van geworden >:) ..

Ok dan, Coenen, ik heb die schijf nu idd binnen maar nog niet alles in geinstalled .. ik zal vanavond kijken hoe het gaat met tv-capturen.

Dat van die hardware-MPEG2 op de Retail wel en op de OEM niet is bull, de kaarten zijn identiek op het geheugen na.

TwisteR, ik heb niets met je icon gedaan, die staat er nog gewoon:

[img]ftp://t.haagen@members.chello.nl/files/TwisteR-GoT-Icon.gif[/img]

hjs, ik gebruik de 7072's voor games samen met WinME. In Win2K ga ik de 3043 gebruiken ..

Vanavond weer verder met Win2K installen wat waarschijnlijk ook weer 3 uur gaat duren ... ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Hmm ze hebben iets uitgehaald met die icons .. check hier maar eens! Hier is ie:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~t.haagen/files/TwisteR-GoT-Icon.gif

Gewoon ff opnieuw in je profile aanpassen.

Hier die van Edward2 ook nog ff dan:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~t.haagen/files/Edward2GoTIcon.jpg

hjs, de jouwe is groter dan 10KB (de nieuwe limiet) dus als je wil kan ik hem ff aanpassen zodat ie kleiner wordt. Gewoon iets minder kleuren en minder frames.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Hoe stuur je nu een plaatje op? Snap er niks van :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman, als dat verhaal bullsh!t is over die RADEON VIVO retal vs. OEM wat betreft die hardware- vs. softwarematige mpeg2 compressie (waar je overigens best gelijk in kan hebben, het is me namelijk verkondigd door zo'n handelaar) en het alleen 'hangt' om de snelheid van de DDR-retjes, hoe zie ik dan aan de kaart of het een retailversie is of een (overklokte :? ) OEM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gaat capturen en het is zwart/wit ofzo: je kan instellen of je het in kleur wilt doen of niet. Dit staat standaard op kleur ingesteld maar om een of andere reden is dat soms toch zwart wit. :(

De oplossing: even het schuifje van positie veranderen en dan weer terugzetten. Bij mij werd het toen opeens kleur... en dan ziet het er toch wel een heel stuk beter uit.

Oja, capturen met Premiere gaat trouwens ook wel lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op donderdag 01 februari 2001 13:21 schreef Sjors_Bos het volgende:
Bomberman, als dat verhaal bullsh!t is over die RADEON VIVO retal vs. OEM wat betreft die hardware- vs. softwarematige mpeg2 compressie (waar je overigens best gelijk in kan hebben, het is me namelijk verkondigd door zo'n handelaar) en het alleen 'hangt' om de snelheid van de DDR-retjes, hoe zie ik dan aan de kaart of het een retailversie is of een (overklokte :? ) OEM?
Retail kaarten hebben altijd 5.5ns DDR-SDRAM en zijn geclockt op 183MHz. OEM kaarten hebben (of hadden) heel heel soms ook 5.5ns DDR-SDRAM maar hebben bijna altijd 6ns DDR-SDRAM. Aangezien niemand (buiten ATI) de kaart nog zonder Powerstrip kan overclocken moet je gewoon kijken of ie default op 183MHz loopt. Zoniet is het een OEM kaart .. maar kan je hem dan niet gewoon in een doos kopen :? . Als die gast de kaart los verkoopt als retail zou ik het al meteen niet meer geloven ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op donderdag 01 februari 2001 13:18 schreef hjs het volgende:
Hoe stuur je nu een plaatje op? Snap er niks van :? :(
Gewoon ff naar bv je desktop kopieren, dan bladeren kiezen, het plaatje selecteren en op versturen oid drukken ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman, thnx!
Weet ik in elk geval waar ik straks op moet letten. De kaart moet vandaag binnen komen en ik heb 'm besteld via internet. Zij onttrekken de spullen weer van een groothandel ergens in België dus ik weet nog niet in welke staat de kaart mij bereikt. Ik hoop in een mooie, verzegelde en gesealde doos *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Op donderdag 01 februari 2001 13:31 schreef Bomberman het volgende:

[..]

Gewoon ff naar bv je desktop kopieren, dan bladeren kiezen, het plaatje selecteren en op versturen oid drukken ...
Dan zel het wel aan die vuurmuur hier op mijn werk liggen dat ie het niet doet. Nou ja, ik misbruik je gewoon maar wat langer ;)
(hoop dat je dat lekker vindt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:46

Zorro

Z

Wat is er aan de hand? In de pricewatch zijn alle (OEM en retail!) Radeon 64 ViVo rond de 600 piek :9~ :?

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 14:52
Well... <comment deleted>......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste gemaskerde vriend 'Z',

wat er aan de hand is, is dat TOT vandaag het prijsverschil tussen de RADEON 64MB VIVO OEM en retail een paar mudjes scheelde, en dat de prijs van een retail op of boven de duizend Hollandse FLorijnen lag. Dit is in de prijswatch nog steeds zo bij een hoop bedrijven, maar de datum van hun prijspeil is dan ook van vóór vandaag. En een prijsdaling van bijna fl. 400,- in dezelfde maand is toch werkelijk opmerkelijk, vandaar!

Neemt niet weg dat ATI nu inderdaad inziet dat ze alleen een goed produkt massaal aan de man kunnen brengen als de prijs aantrekkelijk is. Nu ze zo vaak in vele forums en reviews worden vergeleken met de GeForce2 kaarten en er daar dan ook vaak heel goed uit de verf komen is dit dan ook de, in mijn ogen enige, goede manier van ATI om concurrerend bezig te zijn en een plukkie marktaandeel te veroveren voordat NVidia er totaal met de buit vandoor dreigt te gaan.
En laten we wel wezen, een beetje gezonde concurrentie is voor ons kopertjes toch alleen maar lekker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Alleen jammer , ik had hem al en koop om de 6 maanden een nieuwe vid card en verkoop mijn oude.NU zal ik hem als reserve houden op het moment dat de Nv20 uitkomt of de Radeon 2 of PowerVR(hoop ik)

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Wtf, een retail voor zo weinig :o ! Hmm op hun site staat wel 'niet op voorrraad' dus daar heb je nog geen reet aan ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:46

Zorro

Z

En ik heb afgelopen weekend net een GeForce2MX gekocht vanwege het prijsverschil |:(
Nou ja, moet ik die maar gauw verpatsen en dan aan de Radeon *D

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een andere zijstraat:
ik heb gisteren Quake3 Team Arena gekocht bij de FR-Shop (laten we zeggen dat ik er vroeg bij was :9)
En die open terrain maps lopen super op m'n 64mb vivootje!!
Alles op high detail super speelbaar.
Ik draai wel 800*600 met een grotere FOV om beter te railen.
systeem: amd 1,1 , 256 pc133

nu nog nieuwe drivers van ATI en dan kan nvidia er een puntje aan zuigen >:)

-snd-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Op donderdag 01 februari 2001 14:34 schreef TwisteR het volgende:
Well....ATI heeft zojuist een nieuwe prijslijst uitgegeven. De prijzen van de Radeon's zijn zeer zwaar gedaald. (Waarschijnlijk willen ze de kaart interessanter maken mbv de prijs)
Holly fuck, zal wel druk worden dan met nieuwe mensen in deze draad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Yep ik heb TArena ook besteld, zeet vet multiplayer festijn;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Eneco mousepad x HP Deskjet 420 x Gateway RSI keyboard
LOL :+ , ik heb tenminste nog een FUJI muis mat met Lois-Lane erop

Mhh edward nu snapt niemand meer waarom ik lach ;) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ik speel nog steeds de demo :) .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Tuurlijk weten ze waarom jij lacht, want ik meld nu dat ik toevallig m'n profiel weer eens aan het changen ben;), het gaat weer heerlijk met m'n webicon:(

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Er is weer een hoop te doen.
Ik ben geloof ik weer een week te vroeg geweest met het aanschaffen van m'n vivo :(.

Ik ben blij dat m'n oem vivo gewoon hardware heeft om MPEG2 compressie te doen.
De reakties geven mij weer hoop.

Bomberman, ik hoop dat het allemaal gaat lukken met je nieuwe HD.
Ik stel de aanschaf van een nieuwe HD nog even uit, ik moet m'n autoverzekering nog betalen :'(, had ik even niet op gerekent.
Maar ik ben nog wel benieuwd naar de resultaten.

In het begin had ik ook dat white out probleem, ik draai nu met de 7072 driver met een DLL uit de 7041 voor opengl.
Het is me nu niet meer opgevallen.

Wat is precies het verschil tussen Q3A en Quake3 Team Arena ?

Groeten Coenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24

Entity

9000rpm

Grrrr... Net nu ik een Ati Radeon 32MB DDR gekocht heb (ik krijg hem morgen binnen), gaan de prijzen omlaag :( Had ik net zo goed een 64MB Vivo kunnen kopen :'(

Nou ja, het gebeurt me wel vaker, ik kom er wel overeen. Die 32MB DDR versie zal ook niet slecht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Das het klote met computer hardware .. is mij ook vaak gebeurt :( (vooral met geheugen en CPU's).

Coenen, ik weet niet of de Theatre chip wel 100% in hardware naar MPEG2 codeert aangezien een snellere CPU betere resultaten geeft. Ik kan je wel met zekerheid zeggen dat er geen verschil zit tussen de retail en de OEM als het gaat om MPEG2 encoding.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op woensdag 31 januari 2001 20:05 schreef Countach het volgende:
Albinoraptor, heb jij zeker een heel warme kamer ofzo, dat je er een chrome orb moet zetten om zover te komen? ;)
Nee hoor had ik nog over dus dacht waarom niet. En het is eerder koud in mijn kamer, mijn CPu temp en case zijn bij idle 21 en 19 graden. Dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bomberman, ik heb net nog even video geprobeerd te capturen, als ik in Virtual Dub de FPS op 5 of 10 instel dan heb ik geen last van dropped frames, niet dat ik hier gelukkig van wordt het is tenminste iets.

Wat ik ook vaag vind is dat de intensiteit van m'n video in steeds verandert, dan weer donker dan weer licht.
Ik kan wel met schuifjes rommelen, dit lijkt maar tijdelijk te helpen, op deze manier is niet echt mogelijk om iets behoorlijks te capturen, zelfs als ik >25 fsp haal zonder dropped frames :'(.

Groeten Coenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
MinusOne .. ik weet niet of je nog zoveel last hebt van shimmering maar ik kwam er net achter dat ik in 1280*960 heel veel last heb van shimmering en in 1280*1024 helemaal niet :? . Het is natuurlijk balen dat ik 1280*960 niet kan gebruiken maar toch maar liever geen shimmering :( .. ik dacht misschien draai jij ook in 1280*960 ..

[edit] -> Coenen, strax ff videocapturen, ik laat de kabelaansluiting nu nog ff op de tv zitten ivm Mission Impossible 8-) ..

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:13
Ik ben ook zeer geintereseerd in de Radeon 64MB oem. Nou kwam ik op E-bay een nieuw radeon tegen voor ongeveer 331,-

Is het verstandig om via ebay te kopen of toch maar in nederland halen voor 591,-

Scheelt weer 260,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb zojuist mijn bestelling van de 64 MB ViVo OEM (fl. 850,-) veranderd in een retail van fl. 645,-.
Hadden ze hem maar eerder moeten leveren >:)

Alleen weer een week wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Zo, jij hebt mazzel.

Ik heb gister de 7041's er weer opgezet en inderdaad, ik ben nu af van dat White-out probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dusse Smit, na Tony Hawk 2 is je beeld weer normaal nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Yep, gewoon net zo gewoon als voor Tony Hawk.

Wat doet die Icon van me Lelijk, zien jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nee hoor, hij is hardstikke aardig;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

en wat denken jullie van deze italiaan?

http://www.rage3d.com/board/showthread.php?threadid=9177 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan PeeWeeHerman.
vraagje?
Waar heb jij die RADEON 64Mb Vivo retail besteld voor 645,-? Ik heb nl. mijn order bij 'Takeitnow' (a.k.a. 'Getitnxtyear') geannuleerd omdat er 'iets-mis-was-gegaan-met-de-bestelling :(
Ik hoor 't graag want dan ga ik daar bestellen. Webadresje of telefoonnr. is voldoende.
Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

He Sjors niet zo boos kijken, zo te zien is dat het beste wat je op dit moment kan overkomen (qua prijs & Radeon dan he, ik weet wel wat leukers te bedenken wat me nu kan overkomen (en het is blond ;) ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Kan iemand (bomberman,Edward,Hjs,Twister)mij uitleggen hoe ik die 7072 kan mengen met het OPengl.gedeelte van de 7041 van M$?
Quake 3 loopt namelijk een beetje schokkerig met de 7072 en goed met de 7041 , maar met de 7072 loopt Giants weer super , dus welke files , in welke volgorde en hoe?

Alvast bedankt

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Volgens iemand op rage3d zit er vanaf de 7062 drivers een bug in de openGL.
Vervang de bestaande atio9xag.dll (dir win/sys) door de "oude" atio9xag.dll van bv 7041.
Je kan gelijk weer UT met LokiopenGL spelen
dus gewoon die M$ exe met winzip openen en dat bestand extracten naar win\sys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs
ben gewoon pissig op die gasten van Takeitnow omdat ze me een kaart durch die nase bohren die ik gisteren zou ontvangen en nu ineens komt er niks en misschien :? over 2 weken.... dus ik heb nog niks. Maar als jij (of PeeWee) een goed adresje hebben waar ik 'm op korte termijn kan bestellen (1 week is ook al goed) dan hoor ik 't graag.
En wat dat blonde ding van jou betreft.... heb ik over nagedacht.... en zit nu met een blond bierdje aan m'n lippen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bierdje :? BIERTJE natuurlijk! (goed spul, werkt nu al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

http://tweakers.net/pricewatch.dsp?Cat2=4 :?

Net gemaild met Eynstein en die zijn erg blij met de prijsverlaging (not) maar dit was wwat ze te melden hebben
TI komt met een prijsverlaging. We hebben zojuist Rein Elektronic gebeld
met de vraag naar info hieromtrent.

De nieuwe prijs zal erg laag uitvallen.

U kunt in de loop van deze middag de nieuwe prijs ook bij ons op de site
verwachten. De eerste verlaging meteen. Dit is de bestaande voorraad die
wordt afgeschreven :(

prijs fl 579,--

Mvgr,

Noud
eynstein computers
Als je daar nu besteld (www.eynstein.nl) heb je hem dinsdag wel in huis (nou misschien woensdag) en ik heb erg goede ervaringen met Eynstein, topzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ok hjs, had ik ook al gedaan. Ik had er ook al een belletje aan gewaagd nadat ik zag dat ook zij ze niet op voorraad hebben. Ze denken dat ze over 2 weken weer leverbaar zijn, maar zeker weten doen ze dat nou ook weer niet. Dat soort bedrijven schuift automatisch bij het niet op voorraad zijn van een artikel de levertijd 2 weken door in de hoop dat ze dan weer dat artikel binnen hebben. Maar wat ik ook weet is dat levering momenteel niet zo vlotjes verloopt door onvoldoende voorraden. Dit zal er door de grotere vraag na recentelijke prijsdaling niet beter op geworden.
Dus nu lees ik dat ene PeeWee het bewuste kaartje besteld heeft en hem dan ook binnen een week binnen heeft, dus ik was benieuwd waar dat dan mag zijn.

mijn vraag blijft dus staan (if u don't mind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelezen hjs :)
ga ff Eynstein kontakten... thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eynstein verkoopt alleen de OEM.
Heb Eynstein gemaild met de vraag of ze ook de retailversie (gaan) verkopen. Dit is hun antwoord:

---------------------------------------------
Hallo,

Nee. De meerprijs wordt niet waar gemaakt. Ik denk niet dat het eenvoudige
is er 1 te vinden. Met gemak kun je iig de huidige kaart met powerstrip oid
op dezelfded (en hogere) kloksnelheden zetten.
Mvgr,

eynstein computers
---------------------------------------------
kan de retail ook powerstrippen, maar daar gaat 't niet om, toch?
Ben dus weer terug bij af |:(

(ga me van 't weekend maar eens flink bezatten, te beginnen bij nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Sjors, ik heb hem bij www.HCS.nl gekocht. Ik heb daar 8% korting omdat ik via PC-privé koop en mijn werkgever daar de spullen ook wegtrekt.
Op internet staat overigens dat ze geen retail kaarten op voorraad hebben. Ik weet dan ook niet zeker of ie er binnen een week is. Feit is wel dat ik op deze manier onder mijn oude bestelling uit kon komen.:)

De OEM is blijkbaar wel op voorraad (bij de leverancier= ca. 3 dagen levertijd) en kost ongeveer fl. 620,- zonder korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je die kaart net binnen hebt stuur je em terug zeg je dat ie het niet deed en dat je je geld wilt. dan ga je naar een andere shop en daar is ie dan goedkoper
ook gedaan met geheugen op de hcc :7:7:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Volgens mij is het enigste (belangrijke) verschil tussen de OEM en de Retail de snelheid waarop de kaart werkt (166 vs 183)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige reden lijkt mij waarom je een retail zou willen hebben is het 5.5ns ram.

Volgens mij kan je best aan Eynstein vragen of ze een exemplaar met 5.5ns voor je willen zoeken, dan doen ze wel (ook met de unlocked Duron's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe groot is het verschill met the retail en de bulk versie voor de 64 mb radeon en wie kent de online shop ACES is die goed of...graag jullie mening dank je :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu jullie het toch over oem en retail hebben..

Die oem die trekt toch ook wel 195mhz ofzo?

Ik wil namelijk mijn gf DDr vekopen en een radeon aanschaffen, maar heb geen zin om teveel geld uit te geven dus wil eigenlijk een oem kopen.

3dMark intreseerd me echt geen ene kont dus daarvoor hoef ik het niet te doen, wel wil ik spelletjes op 1280x1024x32 kunnen spelen met detail high (Moet kunnen met 950mhz en 384mb ram d8 ik zo) en ik wil dat het beeld haarscherp is op mijn 22" iiyama(2d).

Nog 1 dingetje... hoe zit het met de w2k drivers?

Voldoet een radeon vivo oem aan deze zaken?

Zo ja dan is ie voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arzie
  • Laatst online: 09:22
* Arzie heeft Quake3 weer goed (waren paar pakfiles met levels waardoor hij crashte :?)

Je kunt best een OEM kopen, lopen meestal wel op 183. Anders iets minder, zoveel maakt dat niet uit. Maar tegenwoordig is het prijsverschil klein, dus kijk nog even wat beter is.

Ik draai vrijwel alles goed op 1280x1024x32b met alles op high en aan enzo en het loopt dan echt vloeiend (anders gaat-ie bij mij een stapje lager). Driverversie 7072 + WinME, 21 inch Sun (Sony G500) monitor, lekker scherp in 2d zonder antishimmeringpatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
OEM loopt met goede cooling zeker op 200, bij mij dan alleen Q3A loopt vast naar 15 tot 30 min.
Heb er nu ook een 9cm fan op gezet (naast chrome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ff confused hoor....

Je hebt dusvan de 64 mb versie 3 verschillende? :
ATi Radeon 64MB DDR (OEM) FL 591,-
ATi Radeon 64MB TV-In/Out (OEM) FL 579,-
ATi Radeon ViVo 64MB (OEM) FL 563,-

klopt dit?

Is de ViVo trager dan de radeon zonder vivi of tv out ?
(hij is net zo duur....dus ik denk...

Dat vivo...Is dat 1x composite in en 1x out?(zon female tulp/cinch busje die ook bijvoorbeeld op de voorkant van je videorecorder zit) , of is dat zo'n irritante s-video connector waar je niets mee kunt totdat je er een adapter stekkertje opzet?

En wordt zon adapterkabeltje erbij gelevert?

Als ik op de ati website kijk en het plaatje ervan zie lijkt het alsof hij beide heeft. -?-

Nu ik die prijzen zo zie en mijn budget al had ingesteld op 500+ pieken ga ik lekker voor de 64 MB + ViVo + extra losse kleurencamera module voor mijn video-in
(kan ik eindelijk goede resolutie foto's en filmpjes van mijzelf en mijn projectjes maken)

Waaah, nog <3 weken tot mijn loon!! Ik kan bijna niet wachten. >:)
Strax mijn fruitige naam maar veranderen in ATI-Radijsje

[edit] ik heb dit postje al 10x ge-edit omdat er onzin tussen zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Effe een vraagje over GIANTS, ik heb patch geinstalleerd, en nu loopt hij vast in level 3 van 1 mission. Ligt dat aan het spel.
En heb ik ook blood patch nodig?
Moest ook directx installeren is dat 8?
En zo ja welke driver moet ik dan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik heb het al.
Lukt het ook met special purpose drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
Ik wil dus (nog steeds) de AIW Radeon, maar die staat nog steeds op 895 :( ik wacht nog wel ff

Maar heeft deze ook 5,5 ns geheugen? ?: volgens de ATI website loopt ie op 166 en dit betekent toch dat ie 6 ns geheugen het, ook al is het een retail...

Hoe snel loopt het geheugen vd AIW nou???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ik heb 'em .. het geheugen loopt op 166MHz default.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
maar de tv kwaliteit van de radeon aiw, is die goed (beter als normale tv)

en die tv-on-demand werkt die goed, of zwaar :r ?

en opnemen van tv op full pal resolutie op mpeg2, werkt dat goed?

Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op zondag 04 februari 2001 19:48 schreef elgringo het volgende:
maar de tv kwaliteit van de radeon aiw, is die goed (beter als normale tv)

en die tv-on-demand werkt die goed, of zwaar :r ?

en opnemen van tv op full pal resolutie op mpeg2, werkt dat goed?

Eric
Tv-kwaliteit is zeer goed. Ik heb ook een Miro PCTV Pro gehad en het beeld bij die kaart was erg lelijk als er snelle bewegingen waren. Bij de ATI is het perfect (jammer alleen dat het signaal hier op me kamertje zo vol met ruis zit :( .. moet nog een goede kabel kopen). TV-on-demand werkt ook goed zolang je de juist drivers gebruikt. Hetzelfde geld voor de Tv-kwaliteit btw (laatste betas geven ontzettend brak beeld .. zal met de officiele drivers wel weer goed zitten aangezien het bij alle voorgaande drivers ook ok is).

Over opnemen, ik kan op 720*576 MPEG2 opnemen van de TV als ik helemaal niets maar dan ook helemaal niets anders doe. Anders krijg ik lost frames. 640*480 hoogste kwaliteit gaat echter goed. Mag ook wel met zo'n 1.1GHz TBird (neenee MPEG2 encoding gebeurt niet volledig in hardware nee .. zoals sommige mensen denken >:) ).

Ik draai nu trouwens een dual boot; alle video- en tv-stuff in Win2K met de drivers die dat nog goed doen en WinME met de laatste 7072 betas. ME gebruik ik dus alleen voor games.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Zo net even een fijn potje cs gespeeld, waar ik ook twister tegen kwam. Maar nu zat ik zo naar de fps te kijken, en haal ik 40-50 fps gemiddeld met uitschieters naar 99 en naar 10. Hoe kan dit? lijkt me niet normaal. Dit is op 800x600 ati radeon 64DDR VIVO met een cely533@900 asus p3v4x

snap er niks van?

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie van jullie had ook alweer die kyro gekocht?
ik heb iemand die em mischien wil overnemen als ie 64 mb is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Zou iemand mij kunnen helpen?
Sinds vanavond geeft Q3A geen beeld meer :(
Ik heb hem laatst opnieuw geinstalleerd omdat ik wou kijken hoeveel fps ik nu haal met m'n radeon vivo.
Dat ging "goed" ik moest hem alleen vanaf de CD opstarten.
Maar nu krijg alleen maar een zwart beeld.
Ik hoor wel dat ie opstart.
En als ik de console naar beneden haal met de ~ en dan quit intik kom ik weer terug op m'n desktop.
Heeft iemand misschien 'n idee of suggestie?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Gewoon ff het bestand 'q3config.cfg' uit je Quake3/baseq3/ directory wissen ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Alvast bedankt voor de reaktie.
Ik zal het zo eens proberen.
Wel vaag dat ie door het verwijderen van een bestandje het weer zou doen.
We zullen zien.

Ik heb het net even geprobeerd, helaas het werkt niet. :'(
Heb je misschien nog een andere suggestie?
Als ik met Dxdiag van die testen doe gaat het ook niet helemaal goed.
Ik heb uit wanhoop directx8 maar geinstalleerd.
Zou ie al kapot kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Heb je een Via chipset mobo of een intel?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb een Asus A7V, dus een de via chipset.
Ik heb de via 4in1 versie 4,28 geinstalleerd.

Het vage is dus dat Q3A wel gedraaid heeft.
Maar na een herinstal wil het niet meer.

Misschien dat ik gister bij het opruimen van me HD wat teveel heb weggegooid, zou kunnen.

Ik denk dat ik vanavond m'n videodrivers maar eens opnieuw installeer.
Versie 7072 en dan een dll van versie 7041 weer even terugzetten.

Tenzij je natuurlijk nog andere suggesties hebt, die zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
Bomberman, als je veel ruis op het TV-signaal hebt betekent dat meestal dat het signaal te zwak is en je een versterker moet kopen. Ik heb dat thuis ook omdat wij boven ook nog 2 tv's hebben. *D

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Coenen .. ik zou het verder niet weten zo. Als het na een nieuwe driver install nog is zien we dan wel B-) . Gaat je monitor eigenlijk uit of heb je gewoon een zwart scherm?

Countach .. heb jij ook zo'n versterker? Ik heb ze wel zien liggen maar zo'n kastje kost 60 piek dus als het een beetje werkt is het ok, als het niets doet een beetje duur :) .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bomberman, ik heb er niet echt opgelet maar volgens mij blijft het ledje op m'n monitor groen branden.

Hoe gaat het trouwens met die nieuwe HD?

Ik zal eens wat posten in de spielerij topic, misschien dat daar iemand nog een idee heeft.

Groet
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.