.
Gebruik die php dan als webicon
?
Hij pakt de webicon niet
Instellen in je prefsOp woensdag 31 januari 2001 22:38 schreef Silicon Error het volgende:
Hij pakt de webicon niet
Ohjaa!
Intens lame functie
Als we dan toch dat hele GOT forum vernieuwen, geef het dan meteen een mooie nieuwe Layout... kan Femme niet wat photoshoppen ofzo... dat UBB met dat paars is ook een beetje uit de tijd
Intens lame functie
Als we dan toch dat hele GOT forum vernieuwen, geef het dan meteen een mooie nieuwe Layout... kan Femme niet wat photoshoppen ofzo... dat UBB met dat paars is ook een beetje uit de tijd
Mijn icon doet (deed?) het ook niet, nu heb ik em opgestuurd, dus ik ben benieuwd
edit:
JAKKES!!! maar nu te laat om er wat aan te doen, morgen beter...
JAKKES!!! maar nu te laat om er wat aan te doen, morgen beter...
Damn, ik had zo'n mooie Porsche 928 slideshow! Maar goed dit is wat beter voor de modemerz, maar het is wel verpest door mensen met icons van 350k enzo vind ik.
Kutnewb'z
Hmmmm morgen maar es ff fotosjoppen.
Kutnewb'z
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dus iemand met een modem is een newbie ? Vage redenatie hoorOp donderdag 01 februari 2001 03:38 schreef Captain Pervert het volgende:
Damn, ik had zo'n mooie Porsche 928 slideshow! Maar goed dit is wat beter voor de modemerz, maar het is wel verpest door mensen met icons van 350k enzo vind ik.
Kutnewb'z
Neeh mensen die met 350K icons rond lopen wijst hij aan newbee'sOp donderdag 01 februari 2001 08:33 schreef TheBrain het volgende:
[..]
Dus iemand met een modem is een newbie ? Vage redenatie hoor
en ik vindt dit dus Kl*te 10k =
Waarom meerdere icons uploaden van 10k kan je net zo goed eentje van 20K nemen!!!
Advanced sheep-counting strategies
Ik ben geen newbie, en ik heb een T1, en toch vind ik grote icoonen minder sociaal.
Mijn cache zit propvol, er zitten allemaal nutteloze filmpjes te draaien en als ik straks naar huis ga en moet modemen, wordt ik voor k*tnewbie uitgemaakt.
Mijn cache zit propvol, er zitten allemaal nutteloze filmpjes te draaien en als ik straks naar huis ga en moet modemen, wordt ik voor k*tnewbie uitgemaakt.
Daarom is er dat prachtige verschil tussen webicons (mag je desnoods 10Meg groot maken, randomizen met je eigen PHP script enz.) en webicons (max 10KB, relaxed voor de modemmers).Waarom meerdere icons uploaden van 10k kan je net zo goed eentje van 20K nemen!!!
Ik zal wel een newby zijn, met mijn 56K modem, maar ISDN neem ik niet (64K voor 2x zoveel geld) en als jij me sneller internet zonder tel tikken kan bezorgen in Reeuwijk, vind ik je knap. (Reeuwijk = geen ADSL, geen kabelinternet, tot voor kort geen riolering zelfs)
Zeg dat maar niet te hard...Op donderdag 01 februari 2001 11:16 schreef Femme het volgende:
(mag je desnoods 10Meg groot maken
* IceStorm vindt tot een k of 50 goed te doen voor kabel.. Daarna wordt het asociaal IMHO.
Verwijderd
woehahahaa:
(Reeuwijk = geen ADSL, geen kabelinternet, tot voor kort geen riolering zelfs)
(Reeuwijk = geen ADSL, geen kabelinternet, tot voor kort geen riolering zelfs)
Neem me niet kwalijk, maar waarom zou iemand met een 56k een newbee zijn? Femme heeft ook 56k
(Hoorde ik eens...)
Ik bedoelde dus, dat je van die mensen hebt die er geen sjoege van hebben hoe je een plaatje moet optimizen, zodat hij ook voor mensen met minder bandbreedte een beetje fatsoenlijk is.
"Goh ik heb een mooi plaatje hiero, 350 kb, ach, dat is niet veel, (wat is eigenlijk wel veel?) hoppa, die gebruik ik als icon."
Hopelijk is nu duidelijker wat ik bedoelde.
Ik bedoelde dus, dat je van die mensen hebt die er geen sjoege van hebben hoe je een plaatje moet optimizen, zodat hij ook voor mensen met minder bandbreedte een beetje fatsoenlijk is.
"Goh ik heb een mooi plaatje hiero, 350 kb, ach, dat is niet veel, (wat is eigenlijk wel veel?) hoppa, die gebruik ik als icon."
Hopelijk is nu duidelijker wat ik bedoelde.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
* Floor-is heeft als stelregel: 50KB voor webbased icoon
Dat is echt wel groot zat, in 50k kan je een heel stuk film plakken, voorals als "onze geliefde HlpDsK of een ander" even je plaatje optimized.
Dat is echt wel groot zat, in 50k kan je een heel stuk film plakken, voorals als "onze geliefde HlpDsK of een ander" even je plaatje optimized.
Bericht hierboven
Pagina: 1