Het kleine-mismoderatietopic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.357 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:39

Standeman

Prutser 1e klasse

Een post van mij is op 0 gemod (overgewaardeerd). Echter vind ik zelf wel dat ik een duidelijke mening ventileer over het feit dat RFID niet veel onveiliger is dan de huidige ID methoden. Een +1 waardering vind ik wel op z'n plaats (op z'n minst)

Misschien ben ik er een beetje vroeg mee, maar aangezien het gros van de mensen 'm niet ziet, denk ik niet dat het vanzelf recht trekt.

Zou iemand mijn post weer in het zicht willen schoppen? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Standeman op 26-07-2006 11:05 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vandread schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:33:
Waarom is deze 0 :
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1713498

Ik trek een mooie (scherpe) lijn naar het europesche beleid....
Lijkt me helder :)
ik vind het anders een duidelijke troll met die smiley erbij..... bedankt voor het erop wijzen btw, want die -1 krijg je nu van mij....

edit:
crap dat kan niet mer

[ Voor 5% gewijzigd door Zwerver op 26-07-2006 11:19 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:55

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Bah! Belachelijk gebemoei van de overheden!
. . .
Qua "vrijheid" zit er wat dat betreft een aantal steekjes los!
Wat nou vrije economie...... |:(
Je zou kunnen discussieren of het een troll of een flamebait is, daar is imo vaak een overlap (maar het resultaat voor beide is -1), dus met een nulletje ben je imho spekkoper. Je trekt misschien wel een lijn maar om nu te zeggen dat het een mooie genuanceerde post is . . . :X
't Is de toon die de muziek maakt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 14:58
Zwerver schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:18:
[...]
ik vind het anders een duidelijke troll met die smiley erbij.....
Als admins op smilley's modereren zou het toch een sneue zaak worden ;)
Waarom uberhaupt dan een dergelijke smiley ertussen zetten...

Maar het is helder botoo, ik moet me wat zwakker uitdrukken O-) (oh wat ben ik daar goed in *kuch*) wel leuk dat mijn post echt gebaseerd is op ervaring.

[ Voor 21% gewijzigd door Vandread op 26-07-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
http://tweakers.net/ext/r...ID=43659&ParentID=1714662

Kan iemand die ff op -365.000 parkeren ofzo? Die gozer leert het echt nooit :/

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Zwerver schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:15:
http://tweakers.net/ext/r...ID=43659&ParentID=1714662

Kan iemand die ff op -365.000 parkeren ofzo? Die gozer leert het echt nooit :/
Da's wmb niet eens een -1, gewoon een 0 offtopic :) Wel duidelijk voer voor een adminedit, die ik er even in zal plakken.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Rataplan schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:30:
[...]

Da's wmb niet eens een -1, gewoon een 0 offtopic :) Wel duidelijk voer voor een adminedit, die ik er even in zal plakken.
Die kan ik niet geven :'( Wel een -1 OT / -1 FP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Niet dat ik veel heb tegen een 4, maar ik geloof niet dat ie helemaal terecht is? :P
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1713595

Iemand een kaasschaaf nodig?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wees d'r maar gewoon blij mee :) Het lijkt me zeer aannemelijk dat dit voor heel wat mensen volstrekt nieuwe info is, en voor de imo gerechtvaardigde +3-score ga ik geen PM uit de keukenla trekken ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
*blij is* 8)7 :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Oh, jammer... geen Miss Moderatie verkiezingen ;)

edit: deze was binnen 3 seconden op 0 overbodig... vind ik een beetje cru...

[ Voor 62% gewijzigd door MeMoRy op 27-07-2006 16:59 ]

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beoordelingen: +1: Standaard niveau, -1: Overgewaardeerd, Som: 0 / 2x

Overgewaardeerd? Hoe kan iets nou overgewaardeerd zijn als het niet eens door iemand "gewaardeerd" is? "Overbodig" kan ik nog inkomen...

(http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1715397)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Mijn reactie hier is op 0 (overbodig) gezet. Ik heb hem niet als overbodig bedoeld en vind het dus onterecht.

Willen jullie er ook eens naar kijken?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 17:18

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Tyrian schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:29:
Mijn reactie hier is op 0 (overbodig) gezet. Ik heb hem niet als overbodig bedoeld en vind het dus onterecht.

Willen jullie er ook eens naar kijken?
+1 interessant gegeven; gemeend ook , want het was een goede post die m.i. gewoon op minstens +2 thuishoort.
Lijkt me een voorbeeld hoe te vaak ook goede post ondergewaardeerd kunnen worden, en dat is rot

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogûh.

Deze reactie van mij is twee minuten na deze geplaatst, en in twee minuten kan ik echt niet het artikel lezen én een reactie tikken dus ik had die niet gezien. Bovendien, er wordt toch nog steeds de regel gehanteerd dat een dubbelpost binnen 5 minuten dezelfde score als de eerste post moet krijgen?

+4 lijkt me trouwens wel wat veel van het goede, dus die eerste mag wel wat omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
5 minuten is niet een harde waarde, maar in dit geval zeker aan te houden als vuistregel.

(regulier) puntje bijgedaan.

[edit]
Eensch wb die +4

[ Voor 11% gewijzigd door botoo op 30-07-2006 22:35 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat nog steeds op 0 en die ander op 3 hoor ;) Geen PM waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Hij staat _weer_ op 0, vooralsnog laat ik het even op z'n reguliere beloop, maar als het niet betert dan zal ik in een later stadium de toolbax ter hand nemen :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1719202

Is men op hol geslagen? Volgens mij wordt er normaal niet zoveel gemoddered...
Maar hoe dan ook vind ik de score een beetje vreemd. Ik kom, in mijn ogen althans, met goede argumenten en een duidelijk verhaal. Natuurlijk zijn er mensen hier die erg conservatief zijn en dus voor verboden zijn (geen verwijt: conservatisme is een normale politieke stroming) en dus zijn die mensen het met mij oneens. Alleen lijkt het me een beetje raar om iemand te proberen weg te modden, omdat hij/zij een andere mening heeft.
Als mijn argumenten echt zo slecht zijn, dan moet het toch vrij simpel te weerleggen zijn, toch?
Voorlopig zie ik geen argumenten komen, alleen een reactie van iemand die het niet met mij eens is (wat natuurlijk mag)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:05:
Hij staat _weer_ op 0, vooralsnog laat ik het even op z'n reguliere beloop, maar als het niet betert dan zal ik in een later stadium de toolbax ter hand nemen :)
OK :)
Quacka schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:43:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1719202

Is men op hol geslagen? Volgens mij wordt er normaal niet zoveel gemoddered...
Maar hoe dan ook vind ik de score een beetje vreemd. Ik kom, in mijn ogen althans, met goede argumenten en een duidelijk verhaal. Natuurlijk zijn er mensen hier die erg conservatief zijn en dus voor verboden zijn (geen verwijt: conservatisme is een normale politieke stroming) en dus zijn die mensen het met mij oneens. Alleen lijkt het me een beetje raar om iemand te proberen weg te modden, omdat hij/zij een andere mening heeft.
Als mijn argumenten echt zo slecht zijn, dan moet het toch vrij simpel te weerleggen zijn, toch?
Voorlopig zie ik geen argumenten komen, alleen een reactie van iemand die het niet met mij eens is (wat natuurlijk mag)
Tja, gevoelig onderwerp, dan krijg je altijd rare moderaties. Ik zou het nog even aankijken, het item is nog best vers dus het zou best kunnen dat de score vanavond weer goed staat. Anders kan er altijd nog naderhand een PM-bezem doorheen.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

postje van mij (het was idd een letterlijke first post)
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1722200
dat iemand hem op off-topic zet, soit, maar om dan meteen een first post erachteraan te gooien gaat me een klein beetje ver.
Wanneer je het artikel van mijn link leest wordt er duidelijk gemeld dat er in ook in windows 2 veiligheids lekken zijn met wireless drivers, precies wat er op de nieuwspagina gezegd wordt. Als je weet dat de updates van intel dit probleem niet oplossen en je dus weet dat mijn vraag 'off-topic' is heb ik liever dat je dat gewoon zegt in een reactie op mijn vraag. Maar hier wil ik het eigenlijk niet over hebben.
De first post, tja, ik kan alleen maar vermoeden uit welke hoek die komt, de combinatie mac + vulnerability is not done op de frontpage en wordt steevast afgestraft, voor mij is dat iig geen goede evolutie. Een first post was toch eerder iets in de aard van 'LOL :+ ' of 'tja... '?

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Terug op 1 gezet. In nieuws: Apple patcht zeventien fouten; wifi nog lek wordt dezelfde conclusie getrokken :)

Naar de firstpostmodder zal ik even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
* modpuntje gooit *
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
in topic plextor dvd verbrander zijn er een paar mensen die hebben gereageert op de eerste post... nu zijn die reacties wel interresant (ook al is het wat iedereen al heeft gezegt) maar hebben niets met die eerste post te maken!!!

Ik verdenk mensen ervan dat ze offtopic reageren op de eerste post, om hun post maar zo hoog mogelijk te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
MeMoRy schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:53:
Ik verdenk mensen ervan dat ze offtopic reageren op de eerste post, om hun post maar zo hoog mogelijk te krijgen...
Daar lijkt het vaak wel op, de magnetronreacties b.v. zijn al een uur eerder uitgesproken door anderen die nu wat verder naar beneden zijn geschoven. Het is typisch zo'n nieuwsje wat veel 'slimmertjes' aantrekt en die lezen blijkbaar niet graag maar plaatsen wel graag 'hun' eactie vooraan.

De moderaties vertonen ook al een dubieuze trend :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien ben ik wat dom hoor, maar wat is er zo inzichtvol aan een reply als deze of deze?

Het zijn niet meer dan wat "Ik heb de eerste post!!!!oneoneeleventwelve"-oneliners.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Ajaj, dat is weer een ouderwets Fanboy feest :X

Wat vind je van deze op +4 dan in dat zelfde draadje:
De X2 van AMD doet t niet zo heel slecht toch? Als ik naar die gele driekhoekjes kijk...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 08:48:
Ajaj, dat is weer een ouderwets Fanboy feest :X

Wat vind je van deze op +4 dan in dat zelfde draadje:
[...]
Dit vind ik een nuttige reactie die zeker +2/+3 mag zijn. Diegene doet namelijk een bevinding die het tegendeel bewijst van het sentiment en conclusie in de startpost. Gezien de hoge originele moderatie is duidelijk dat de startpost de plank heeft misgeslagen en veel mensen tot meer inzicht heeft gebracht.

De startposter heeft niet duidelijk naar de grafiek gekeken maar wellicht alleen naar de overheersende lijnen en had zich moeten realiseren dat de X2 juist voor prijs/prestatie is gemaakt. Gezien het marktaandeelverhouding tussen de X2 serie en FX serie van AMD (deze series komen overeen met de onderzochte prijsklassen in de grafiek) is het laatste niet zo relevant maar wel verwerkt in de overheersende lijnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
@wagnef: Wie bedoel je met 'startposter'?
Gezien de hoge originele moderatie is duidelijk dat de startpost de plank heeft misgeslagen en veel mensen tot meer inzicht heeft gebracht.
Een hoge moderatie hoeft niet automagisch te betekenen dat de reactie correct is en/of anderen tot inzicht gebracht heeft.
Ook al hopen we dat wel natuurlijk :).

* botoo kijkt naar de schrijver van het artikel.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1725590

Wordt 2x -1 overgewaardeerd en nog eens een -1 troll. Waanzin! Het stelt terecht de legitimiteit van het overheids-paternalisme aan de kaak in deze kwestie.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
de discussie hier gaa helemaal over wat je nou aan een Ageia PhysX kaart hebt en heeft weinig met de drivers zelf te maken... meer iets voor GoT dan de frontpage, dunkt me...

• MeMoRy
Ik heb hier een -1 dubbel-post gekregen, maar ik kan niet vinden welke voor het voor mij over dat onderwerp had... 't is volgens mij geen dubbelpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit nieuwsitem staat echt een verbazingwekkend hoog aantal posts op 0 (overbodig): nieuws: Nederlandse computermarkt is zwak

Lijkt me toch niet helemaal juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Questor-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-01-2024
Hetzelfde gebeurde in dit topic: nieuws: FNV klaagt Google aan

Binnen een paar minuten werden een stuk of 4/5 reacties (die volgens mij gewoon normale reacties waren) op 0 (overbodig) gezet. Gelukkig is mijn post daarna weer teruggezet (thx), maar toch is het raar. Zeker omdat het nieuwsbericht ook over sensuur gaat...lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Beide draadjes ff nagelopen, maar van de farmdate snap ik ei'k geen reet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1735425
1x Troll en 1x First post lijken me absoluut niet gepast. Overgewaardeerd is nog tot daar aan toe en mag wel blijven staan IMHO.

[ Voor 7% gewijzigd door PeaceNlove op 16-08-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een mea culpa, in de eerste instantie een tikkie conservatief opgehoogd.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

nieuws: HD DVD scoort eerste succesjes tegen Blu-ray

Dit draadje heeft enkele nutteloze replies die op +4 staan. Als ze grappig zijn is +2 misschien een maximum, maar zo is het een beetje overdreven vind ik.

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1739288
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1739296

[ Voor 18% gewijzigd door Tyrian op 20-08-2006 21:45 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Ik vind het jammer dat mijn post omlaag wordt gehaald naar 0 (Overbodig) ondanks dat ik de verkoper help en tijd besteed aan het zetten van zijn systeem in de winkelmand. Het eerste bod sloeg simpelweg nergens op :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 11:47
Zegato schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:33:
Ik vind het jammer dat mijn post omlaag wordt gehaald naar 0 (Overbodig) ondanks dat ik de verkoper help en tijd besteed aan het zetten van zijn systeem in de winkelmand. Het eerste bod sloeg simpelweg nergens op :)
Ik heb er een puntje (+1 informatief) bij gedaan, want dat ben je wel. (Anderszijds kan de verkoper een dergelijk bod verwachten als ie maar 350 euro vraagt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepetto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-09-2023
Zou deze reactie misschien verwijderd of ge-admin-edit kunnen worden?

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1744375

edit:

Thanks Botoo. Schelden op zich is al overbodig, maar nare ziektes mogen van mij helemaal achterwege blijven.

[ Voor 34% gewijzigd door Gepetto op 25-08-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
* done *

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Zou iemand door de de reacties op: "Aangeklaagde p2p-gebruiker krijgt straf voor wissen bewijs" heen willen lopen?

Onbegonnen werk natuurlijk, maar ja.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
mjtdevries schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:31:
Zou iemand door de de reacties op: "Aangeklaagde p2p-gebruiker krijgt straf voor wissen bewijs" heen willen lopen?

Onbegonnen werk natuurlijk, maar ja.... ;-)
Dat is wat anders dan wat kleine-mismoderaties hé, 155 reacties. Overigens zie ik dat een heel aantal reacties van jou vrij laag staan, terwijl die van jou opponenten vrij hoog staan. Mochten er daarvan een aantal echt onterecht zijn dan kan je die hier specifiek aanhalen en toelichten.

Ik zal wel even de heel hoge en lage nalopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
nieuws: Aangeklaagde p2p-gebruiker krijgt straf voor wissen bewijs staat weer garant voor eensch/oneensch moderaties. Of je het nu eens of juist niet bent met bepaalde reacties, het zou de waarde van de reactie niet mogen beinvloeden, maar in dergelijke nieuwsposts zijn er veel moderaties een uiting van het kiezen van een kant.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Laatst online: 03-09 15:33
Het gaat me niet specifiek om de scores van mijn reacties, (aangezien ik niet met de meute meeschreeuw staan die inderdaad allemaal laag) maar om de thread in het algemeen. Zowel een lading te hoge als te lage scores.

Als ik ze allemaal specifiek ga noemen dan ben ik vanavond nog bezig :-)

Maar om er dan toch één specifieke te noemen: de reactie van fondacio
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1746028
verdient echt wel wat meer dan 1 puntje. (hoewel ie waarschijnlijk blij mag zijn dat ie ook niet naar 0 is gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-08 13:51
Ik ben het erg oneens over mijn moderatie op het drumpads topic.

Gaat over een soort drumsysteem dat je op het stuurwiel van je auto kunt bevestigen, ik vind het een mooi idee en er zijn meerdere die dat ook vinden.

In het topic wil ik uitvogelen hoe je zoiets zou kunnen maken.. ik laat ook weten dat opmerkingen over verkeersveiligheid echt niet hoeven, we zijn allemaal weldenkende mensen. En toch wordt het hele topic gesloten voordat het apparaat uberhaupt werkt!!

Ik ben gewoon erg teleurgesteld in het puberale, kleingeestige niveau van sommige moderators.

oja.. hier mijn topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1155664

onderaan heel gevat een leuke anime prent gekregen.

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
roborobbie, je topic staat verkeerd hier, dit is het Tweakers.net FrontPage moddereter Forum en dus niet voor GoT.

Je mag Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! doornemen om te zien wat je na het sluiten van een topic doen kan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Vandread
Hoe kan ik nou een oplichter trollen!
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1751701
haha

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Het lijkt me nuttiger dat degelijke reacties niet worden geplaatst maar dat één en ander in de buyers zone wordt geplaatst en bij bewijs van oplichting deze mijnheer gewoon wordt aangepakt. Ik probeer een FPA te tacklen. :)

• Vandread
Bewijs? Er loopt een zaak tegen hem, z'n vader heeft zelfs het probleem erkend en mensen zelfs geld terugbetaald maar dat doet hij niet meer. Kan nog een heleboel woorden vuil maken, maar verdiep je er 5 minuten in en je weet wat een tuig het is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Advertentie is verwijderd. Maar V&A zaken horen normaal via de buyers zone.

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1757759

Toen ik het bericht had gepost zag ik nergens iets dat er op leek. Daarnaast was de knipoog naar Duke Nukem For(n)ever dan ook positief bedoel :)

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:53
Ik neem aan dat je doelt op de ene 'dubbelpost' moderatie. Daarnaast tel ik een 'overbodig', een 'inzichtvol' en twee keer een 'grappig'. Per saldo sta je nu op '+2 grappig', en de invloed van de vermeende onterechte 'dubbelpost' moderatie is daarmee voldoende gecompenseerd.

Persoonlijk vind ik je opmerking overigens niet echt veel toevoegen aan de discussie en kan ik er ook niet echt om lachen, maar anderen denken daar kennelijk anders over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1759394
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1759594

En verder naar beneden vind ik (aangezien het gewoon een persoonlijke aanval op * Zwerver is) nogal irritant op 0 staan.Imho horen dit soort persoonlijke aanvallen op -1 troll te staan :D

Overigens ongeacht of het naar mij of iemand anders gaat....

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1763060

Ik geef een aanvulling op het nieuwsbericht met een bron en wordt mijn post op 0 Overbodig gezet, had 1 Informatief moeten wezen.

[ Voor 0% gewijzigd door Mystic_Jack op 13-09-2006 00:10 . Reden: Of 2 Informatief ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1704355
Oud draadje, en een opmerking die zeker te weten niet op +3 hoort. Ik stel een +1 voor en vraag een liev PM-etje hierna te kijken :>

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:11

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Ik verveelde me weer eens, dus ik heb wat oudere opmerkingen van mezelf eens doorgenomen.

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1755788
Ik zeg een minuut later precies hetzelfde als de persoon boven me, die +3 krijgt. De persoon onder mij mag trouwens wat mij betreft ook nog wel wat hoger eindigen, die zegt ook binnen afzienbare tijd hetzelfde. We proberen alleen maar te helpen ;)

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1730199
Ik ben misschien wat kortaf, maar ik probeer alleen te zeggen dat dat vergelijken van computers met auto's, wat veel mensen doen, lang niet altijd werkt. Om daar een 'Troll' voor te krijgen lijkt me wat overdreven...

Bedankt voor de aandacht :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hertog op 16-09-2006 12:47 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
@ AdG: het is wel erg oud, ei'k te oud om nog te gaan powermodden maar soit: * done *

@ Hertog: +3 is wmb te hoog voor een hulpje aan iemand die zelf ook wat in de bron had kunnen zoeken. Imho is een +1 (+2 als max.) voldoende maar om je tegemoet te komen heb ik alle drie reacties naar +2 gezet.
[/poldermodel] :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Zwerver
  • Niet online
Zwerver schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:27:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1759394
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1759594

En verder naar beneden vind ik (aangezien het gewoon een persoonlijke aanval op * Zwerver is) nogal irritant op 0 staan.Imho horen dit soort persoonlijke aanvallen op -1 troll te staan :D

Overigens ongeacht of het naar mij of iemand anders gaat....
En deze botoo?

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Ah, eentje uit mijn vakantieperiode :), natuurlijk moet ik ook tijdens mijn internet-arme dagen toch wat digitale snelweg doen om de cold-turkey ontwenning te bestrijden, dus had ik 'm al kort gezien. Vervelend genoeg was het draagvlak voor ingrijpen bij de regular mods en de powermods blijkbaar niet groot genoeg en ik kijk er wat moeilijk tegenaan om dat nu te doen.
Ik herken een trollerige post als ik 'm lees, dat is het punt niet, maar om voor één minpunt de toolbox open te trekken vind ik wat overkill (om een reactie te plussen om 'm uit de haringkelder te houden is imho wat anders), en omdat het draagvlak door anderen blijkbaar niet erkend werd ben ik nog wat terughoudender. Daarbij komt dat ik niet thuis ben in dit veld om de inhoud van de reacties naar waarde te kunnen schatten, dus dat helpt ook al niet.

Ergo: ik erken je klacht maar als jij er mee kan leven wil ik liever vanaf blijven, uiteindelijk word een 0 post door +/- 80% van de bezoekers niet gezien en dus effectief gelijkwaardig is aan een -1 haringkelder.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het punt van die post is helaas wel dat je zelf postuleerde dat je veilig bent maar dat je dan ook zelf 100% de boel moet goed opzetten. Daarmee claim je dat het FUD is. Wat de reply post is, op een zeer persoonljke manier, dat indien bij een ander 99% dichtzit dat die ander wel een risico heeft. En dat het idd een combo van incompetentie en bugs is die het probleem veroorzaakt. En aangezien incompetentie welig tiert, moet iets ei'k daarvoor bugvrij is, ook al is het conform normale specs daadwerkelik bugvrij.
Wat je in dezen niet hielp is dat je de post op een persoonlijke manier opschreef. Je gebruikt 'als ik ....' en dan maakt het niet meer uit wat er staat, de reply die je krijgt is uiteraard ook op jezelf gericht. En dan heb ik het ' ik-ben-beter'-idee nog niet genoemd, want imho subjectief en hier niet relevant...... je kan echter wel zoiets verwachten.

Daarom meen ik dat de inhoudelijke delen en contekst het niet autmatisch een flame maken en een -1 moet zijn. Dat het een bout-reply is die demotiveert is echter wel duidelijk en daarom staat 'ie op 0.

[edit]Damn you boo..... en ook damn me, want soortgelijk verhaal had ik maandag al moeten schrijven...

[ Voor 4% gewijzigd door Delerium op 16-09-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 22-09 17:18

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

een klein vraagje over een eigen post:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1768838

0:offtopic vind ik wel ietsjes te laag, ik heb niet het idee dat het offtopic was (ging over de toetseninterface op een mediaspeler-handy en of dat een draaicontrol kan zijn of een 15-toetseninterface ... in een artikel over de Zune toch niet geheel offtopic, me dunkt ;))

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zag dat Botoo de draad een beetje opgepakt had...... maar ik heb er ook enkele punten opgezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

+4 voor deze reply lijkt me ietwat.... overgewaardeerd, nietwaar?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
* eensch *

Toolbox opengetrokken en de mismodders kunnen op een mailtje rekenen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Pfff, onder deze nieuwspost : nieuws: Ageia komt voor de kerst met PCI Express PhysX-kaart is vrijwel iedereen die de PhysX afkraakt de hemel in gemod en iedereen die wat positiefs zegt over Ageia naar 0 gemod :P

Ik heb er even wat aan getrokken, maar weet niet of het genoeg is :P

Zeker in de eerste subthread onder GeeBee valt het op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Eigen post:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1798380
Is in mijn ogen niet off-topic.

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1799770
Hier iemand die klaagt over Linux-fetisjisten die Windows afkraken. +4 terwijl het heel erg offtopic is, aangezien het een nieuwsbericht over Apple betreft en er helemaal geen 'Linux-fetisjisten' zijn te bekennen... (Je ziet het steeds vaker: mensen die klagen over die arrogante Linux-users die Windows afzeiken terwijl dat helemaal niet aan de orde is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Mjah, ik vind een opmerking over de beschikbaarheid voor Vista in een Flash-voor-Linux draadje ook wel lichtelijk off-topic hoor :P

Maargoed, een score van 1 lijkt me wel aardig, dus heb er een puntje opgegooid.

En wat die tweede betreft, heeft hij wel een punt. Het is toch wel frappant dat zelfs wanneer Apple gewoon producten verspreid met een virus erop, de discussie bijzonder snel loopt naar de al dan niet lekheid van Windows. En gezien de moderaties denken meer mensen er zo over. Maar ik vind het geen +4 waard, dus heb er een overgewaardeerd tegenaan gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
nieuws: Sony: eerste PS3-titels al bijna 25GB groot mag de schaaf overheen, heel veel overgewaardeerde reacties.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1806101

onterecht ondergewaardeerd..en juist omdat die nu onder het standaard niveau staat heb ik er weinig vertrouwen in dat hermoderatie nog goed komt omdat veel users de post niet zullen zien en dus niet zullen moderaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je verwijst in die reactie alleen naar een ander reactie... die ook leeg is? Ik geloof dat ik het loket maar openstel voor de volgende klant, hier kunnen we niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ecteinascidin schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:27:
Je verwijst in die reactie alleen naar een ander reactie... die ook leeg is? Ik geloof dat ik het loket maar openstel voor de volgende klant, hier kunnen we niets mee.
Dat komt omdat iemand alleen maar fijn en gemakkelijk vanuit z'n luie stoel op een knopje hoeft te drukken om iemand anders anders weg te drukken i.p.v. de waarde van een post op grond van argumenten te bediscussieren en te waarderen ipv een simpel knopje in te drukken. (nieuwe post http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1806136 en zie bovendien van iemand anders op mijn post: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1806137 )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Inmiddels heb je 3 posten staan? Is het zo dat je bij een negatieve moderatie je geduld verliest en een nieuwe reactie plaats met nieuwe inhoud? Want dat is zeker niet de bedoeling.

Gewoon even afwachten en dan, na een uur of 12 hier een url plaatsen, niet na een minuut of 12 een nieuwe reactie bouwen....... ik heb tijd nodig om uit mijn luie fatboy te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Laatst online: 16-12-2021
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1807130 in nieuws: Pics en specs nVidia GeForce 8800 GTX gespot

Vind het een beetje raar dat een normale vraag gemodereerd wordt naar 0, maar een reactie die grappig moet zijn +2 krijgt....
Post het maar hier, vind het te onbelangrijk voor een eigen topic.. :P

[ Voor 2% gewijzigd door ShellGhost op 25-10-2006 17:49 . Reden: ff iets verduidelijkt. :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1811260

Mijn weldoordachte en terzake post m.b.t. de tactiek van Greenpeace (waar het topic over gaat) en de overeenkomst met die van Pruttelpot, waar ik op reageer, blijkt volkomen ten orechte weggetrolld te zijn.

Een nogal oppervlakkige reactie die meer in de lijn ligt van de gemiddelde bezoeker er net boven: "Gelukkig is neit iedereen zoals jij. Dan zou de wereld nu echt 1 grote gifzooi zijn." scoort moeiteloos +2.

Jammer dat de bijdragen hier de laatste tijd (vooral in de weekends) meer op "leukheid" dan op hun inhoudelijke waarde worden gemod. Lekker meehuilen met de wolven levert ook altijd wel wat punten op, maar reacties waarbij misschien even moet worden nagedacht voor men ze begrijpt, worden meedogenloos weggemod. Misschien zou het uitdelen van minder modpunten per dag kunnen uitnodigen tot iets meer zorgvuldigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je 1e zin is een niet-onderbouwde troll en ook een flamebait richting Pruttelpot, je 2e zin is een complot-theorie zonder onderbouwing, en je 3e zin is een letterlijke copy/paste van wat iemand anders al zei.

Wat is daar weldoordacht aan? Ik zie het er eerlijk gezegd niet aan af? Het lijkt me dat de post precies staat waar hij zou moeten staan?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@wildhagen:

Pruttelpot: "Mooi zo. Stelletje milieu fascisten.
Brandvertragers zijn goed, zeker als je een nokia hebt of sony batterijen.
Die dombo's begrijpen simpel weg gewoon niet dat zonder gif en armoede onze manier van leven niet kan bestaan.
Vele linkse rakkers begrijpen dat overigens net zo goed niet."

Aghilas: "En jij bent zeker een rechtse rukker? Tuig."

Pruttelpot weer: "Haha. Meneer voelt zich op z'n pik getrapt hoor.
SP, Groen Links, net als de gemiddelde debiele stichting die zich keer op keer tegen kerncentrales verzetten, de PvdA bijvoorbeeld, lieten een onderzoek uitvoeren, onderzoek toont aan dat kernenergie de enige realistische optie is voor schone energie: Wouter Bos die zich uitspreekt tegen kern energie, terwijl zn eigen onderzoek notabene precies het tegenover gestelde als uitkomst geeft.
Zo is het ook met pvc en brandvertragers (broom ed). Willen wij tegen fatsoenlijke prijzen laptops ed kunnen kopen en onze manier van leven voortzetten, dan moet je schijt hebben aan de gifstoffen die erin verwerkt zitten. Hell, alles is giftig als je maar lang genoeg zoekt.
En nu maar hopen dat jij verstand krijgt en gaat nadenken ipv dat je je op je pikkie getrapt voelt bij elke volkomen terechte opmerking over de stupiditeit van veel linkse rakkers.
Als ik tuig ben, wat ben jij dan? Werkschuw tuig? Of gewoon een debiel eerste klas?
(en ja, dit is idd een flamebait )"

Zoals je ziet gaat Pruttelpot hier volkomen ongenuanceerd te keer en hij komt er nog rond voor uit ook.
Wel eens nagedacht waarom hij dat zou doen? Als hij zou vinden dat we inderdaad maar gewoon overal "schijt" aan moeten hebben etc, dan zou hij dat IMHO toch wel wat onderbouwen?
Zoals ik in mijn post aangeef, denk ik dat Pruttelpot dus gewoon het omgekeerde bedoelt van wat er oppervlakkig lezend staat. Dat is wat ik in mijn {url=http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=1811260]post[/url] probeer aan te geven, waarbij ik tevens aangeef dat zijn boodschap, net als die van Greenpeace meestal, gewoon waar is.

"Pruttelpot is volgens mij gewoon een linkse provocateur. Hij combineert de tactiek van de AIVD met die van Greenpeace om met zo weinig mogelijk middelen zo veel mogelijk aandacht te krijgen. De boodschap is wel helemaal waar, dat "zonder gif en armoede onze manier van leven niet kan bestaan." Petje af Pruttelpot!"

Tenzij ik er volkomen naast zit (maar onderbouw dat dan eens) heb ik bewondering voor de stijlfiguur waarmee (de manier waarop) Pruttelpot zijn boodschap brengt.
Is dat een -1, c.q. troll waard? Dan begrijp ik weinig meer van de wereld en zal ik verder niemand meer lastigvallen met mijn inzichten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Maar dan moet je wel heel veel tussen de regels doorlezen en er een flinke analyse op los laten om het zo te kunnen interpreteren....

De beste reactie was in mijn ogen geen reactie in de thread geweest, een admin edit in (i.i.g.) de Pruttelpot posts, en een mod om te hoge waarderingen naar beneden te schroeven.

Hoe 'goed bedoeld' jouw reactie ook is geweest, het lijkt voor de de lezer meer op een verbaal straatgevecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Tsja, ik verwacht van tweakers dat ze over enige mate van intelligentie beschikken en bereid zijn om dat vermogen hier in te zetten. Is dat te veel gevraagd? En, gezien mijn interpretatie van Pruttepots post, begrijp je misschien dat ik een admin edit niet noodzakelijk acht, zeker niet omdat er nauwelijks op gereageerd werd. (Goh, zou mijn post daar aan bijgedragen hebben en is er dan toch nog hoop?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
For the record: alledrie op -1 gezet.

De reactie van Toff stond reeds op -1 en mijn (mogelijk vermeende) intelligentie ten spijt laat ik 'm daar op staan. Het is vaak de toon die de muziek maakt en juist in die toon hoor ik hier de vals klikende noten duidelijker dan de boodschap die gedragen word.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronozphere
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-12-2020
Hoi Mods.. :)

Ik weet niet waar ik dit het beste kan posten, maar ik heb volgens mij een fout ontdekt in de pricewatch. zie volgende URL:

http://tweakers.net/price...00D2N5K2-2G)-prijzen.html

In het bovenste item gaat het over een 512MB geheugenbank i.pv een van 2GB. Je zal zien dat de prijs van €85 euro er noggal tussenuit springt.

Ik weet niet waar ik dit soort dingen het beste kan posten dus doe ik het maar hier :)
Ik hoop dat iemand dit kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
@chronozphere: In Buyers Zone moet je zijn: Buyers Zone FAQ -- laatste update: 10 januari 2006

[ Voor 6% gewijzigd door Jesse op 30-10-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
chronozphere schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:29:
Hoi Mods.. :)

Ik weet niet waar ik dit het beste kan posten, maar ik heb volgens mij een fout ontdekt in de pricewatch.
Zie:
Buyers Zone FAQ -- fout in pricewatch
Maar met een beetje geluk word het nu al opgepikt door iemand van de PW :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Gezet in de goeie categorie. De volgende keer kan je beter klikken op de updatedatum die rechts in de tabel staat. In het nieuwe venster kan je dan aangeven dat de prijs niet klopt. Dat werkt voor ons wat handiger doordat op die manier alle foutieve prijzen en entry's op één punt verwerkt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1812211

Geen wereldpost, maar staat IMO onterecht op overbodig: staan wel wat nuttige reacties op (waaronder de mijne O-) )

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Atomsk schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:25:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1812211

Geen wereldpost, maar staat IMO onterecht op overbodig: staan wel wat nuttige reacties op (waaronder de mijne O-) )
Zeker als je naar de rest van de draad kijkt maggie imo wel wat omhoog. +2 is dan wel het maximum, persoonlijk zou ik 'm op +1 zetten. Direct eronder, de +4 mag wel 2 plusjes lager.
Verder naar beneden zie je het volgende draadje beginnen met een hoop +4 geneuzel. Dit neigt naar iemand of een paar iemanden die lekker hebben zitten opwaarderen met +1 inzichtvol...

Kan er iemand kijken naar structureel modden? En kan iemand, na mij over dit draad heen gaan?

Edit: Oeps dit draadje is nog relatief jong. Ik ga d'r gewoon overheen. Kijken wat het morgen doet...

[ Voor 5% gewijzigd door Alex op 30-10-2006 21:21 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:35

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

nieuws: Japanse Wii² krijgt dvd-ondersteuning
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1829297

reactie met de tekst
Maar wij kunnen wel beoordelen met -1 flamebait >:)
Stond op +3 inzichtvol, heb er een -1 flaimebait tegenaan gegooid.

M'n gevoel zegt dat een 0 of -1 een stuk realistischer is.

[ Voor 30% gewijzigd door APClll op 15-11-2006 14:39 . Reden: juiste link geplaatst ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Zouteloos. 0 offtopic van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Rataplan schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:50:
Zouteloos. 0 offtopic van gemaakt.
En een curieuze, als tenminste klopt wat in deze reactiewordt gezegd
Sinds wanneer kun je jezelf modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
@bszz, ik vermoed dat 'ie bedoeld dat 'ie z reactie heeft wegge-edit, jezelf modden kan niet.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 13:34
Eigen post: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1827878
krijg score: 0 (Dubbelpost)

Terwijl post: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1828689 eigenlijk de dubbelpost is.

Beetje vreemd dat dan de eerste post als dubbelpost wordt gezien, zie hier de tijden:
Gepost door Bamieater - dinsdag 14 november 2006 12:50 Score: 0 (Dubbelpost)
Gepost door Greyh0und - dinsdag 14 november 2006 23:12 Score: 1

Say what you want to say, BUT don't speak!

• Toff

Toff

FP ProMod
@Bamieater: Ik vind eigenlijk jouw opmerking "met een hamer past alles" wel een dubbelpost, na "Dat zullen we nog wel eens zien...", die m.i. terecht ook op nul staat. De woorden zijn anders, maar de betekenis komt overeen toch?

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Eensch met Toff, en wmb staan ze allemaal keurig op 0 overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 13:34
Toff schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:12:
@Bamieater: Ik vind eigenlijk jouw opmerking "met een hamer past alles" wel een dubbelpost, na "Dat zullen we nog wel eens zien...", die m.i. terecht ook op nul staat. De woorden zijn anders, maar de betekenis komt overeen toch?
Als je het zou bekijkt, dan is dat inderdaad waar. Bedankt voor het rechtzetten. :-)

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1832108

Waarom dit +4 (informatief) +3 (informatief) (na mijn moderatie) krijgt is me een raadsel. Zo'n flagrante fout. De reactie van L_i_Q_u_i_D eronder krijgt slechts +2 (inzichtvol) +3 (inzichtvol) (na mijn moderatie). Bizar. 't Is waarschijnlijk niet erg genoeg nu op te powermodden, maar als de balans weer naar Magic45 zou doorslaan: ik zou het toch rechttrekken.

Edit:
fla·grant (bn.) 1 op schokkende wijze duidelijk => overduidelijk
;)

[ Voor 9% gewijzigd door YellowOnline op 17-11-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
We kijken het nog even aan, powermodden kan later altijd nog :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
YellowOnline schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:02:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1832108

Waarom dit +4 (informatief) +3 (informatief) (na mijn moderatie) krijgt is me een raadsel. Zo'n flagrante fout. De reactie van L_i_Q_u_i_D eronder krijgt slechts +2 (inzichtvol) +3 (inzichtvol) (na mijn moderatie). Bizar. 't Is waarschijnlijk niet erg genoeg nu op te powermodden, maar als het de balans weer naar Magic45 zou doorslaan: ik zou het toch rechttrekken.
Wat flagrant is weet ik niet, maar zo heel fout zit hij niet. Hij heeft het nl. niet over waarvoor of door wie GPS is uitgevonden. Wat dat betreft heeft L_i_Q_u_i_D gewoon gelijk. Wat het gebruik van de techniek betreft, gaat de civiele markt op dit moment (zeker in nl.) veel harder dan de militaire. En logisch ook, want we zijn niet in oorlog of onder direkte dreiging. Zijn voorbeeld van de GPS is dan weer wel ongelukkig.

Zie ook deze toelichting: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1832306

+3 voor magic45 is misschien nog wat hoog, maar L_i_Q_u_i_D verdient net zo goed absoluut geen +4.

Edit: Inmiddels staan ze netjes allebei op +2. Alleen die dubbelpost moet eigenlijk nog ff naar 0.

Edit @ botoo hieronder: Ik ben me er nooit van bewust geweest dat daar verschil in werd gemaakt. Als de tweede nog meer toevoegd verdient ie natuurlijk geen duppelpost moderatie, maar naar de tijden keek ik wat dat betreft niet. (Alleen als je eenzelfde reactie nested en niet nested tegenkomt.)

[ Voor 24% gewijzigd door Jesse op 17-11-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Jesse schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:25:
Alleen die dubbelpost moet eigenlijk nog ff naar 0.
Die dubbelpost' is met twee minuten verschil geplaatst, dus je kunt er van uitgaan dat het niet ls dubbelpost is opgezet, domweg iets langzamer getypt.

In regel hanteren we een marge van een minuut of vier voordat we het als dubbelposts zien, en dan is het ook afhakelijk van de grootte va het schrijfsel (een zorgvuldig opgestelt A4tje kost meer tijd dan een korte one-liner).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Laatst online: 07-09 21:00
Zelf heb ik ook wel eens meegemaakt dat ik een pagina zeg een kwartier open had staan voor ik tot reageren overging. Ik was dan waarschijnlijk de draad en het nieuws nog aan het lezen terwijl mijn voorganger de reactie aan het plaatsen was die ik later zou gaan plaatsen. Het kan dan best voorkomen dat ik eenzelfde reactie op dezelfde plek heb staan, terwijl ik meer aanslagen per minuut haal ;).

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.