@wildhagen:
Pruttelpot: "Mooi zo. Stelletje milieu fascisten.
Brandvertragers zijn goed, zeker als je een nokia hebt of sony batterijen.
Die dombo's begrijpen simpel weg gewoon niet dat zonder gif en armoede onze manier van leven niet kan bestaan.
Vele linkse rakkers begrijpen dat overigens net zo goed niet."
Aghilas: "En jij bent zeker een rechtse rukker? Tuig."
Pruttelpot weer: "Haha. Meneer voelt zich op z'n pik getrapt hoor.
SP, Groen Links, net als de gemiddelde debiele stichting die zich keer op keer tegen kerncentrales verzetten, de PvdA bijvoorbeeld, lieten een onderzoek uitvoeren, onderzoek toont aan dat kernenergie de enige realistische optie is voor schone energie: Wouter Bos die zich uitspreekt tegen kern energie, terwijl zn eigen onderzoek notabene precies het tegenover gestelde als uitkomst geeft.
Zo is het ook met pvc en brandvertragers (broom ed). Willen wij tegen fatsoenlijke prijzen laptops ed kunnen kopen en onze manier van leven voortzetten, dan moet je schijt hebben aan de gifstoffen die erin verwerkt zitten. Hell, alles is giftig als je maar lang genoeg zoekt.
En nu maar hopen dat jij verstand krijgt en gaat nadenken ipv dat je je op je pikkie getrapt voelt bij elke volkomen terechte opmerking over de stupiditeit van veel linkse rakkers.
Als ik tuig ben, wat ben jij dan? Werkschuw tuig? Of gewoon een debiel eerste klas?
(en ja, dit is idd een flamebait )"
Zoals je ziet gaat Pruttelpot hier volkomen ongenuanceerd te keer en hij komt er nog rond voor uit ook.
Wel eens nagedacht waarom hij dat zou doen? Als hij zou vinden dat we inderdaad maar gewoon overal "schijt" aan moeten hebben etc, dan zou hij dat IMHO toch wel wat onderbouwen?
Zoals ik in mijn post aangeef, denk ik dat Pruttelpot dus gewoon het omgekeerde bedoelt van wat er oppervlakkig lezend staat. Dat is wat ik in mijn {url=http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=1811260]post[/url] probeer aan te geven, waarbij ik tevens aangeef dat zijn boodschap, net als die van Greenpeace meestal, gewoon waar is.
"Pruttelpot is volgens mij gewoon een linkse provocateur. Hij combineert de tactiek van de AIVD met die van Greenpeace om met zo weinig mogelijk middelen zo veel mogelijk aandacht te krijgen. De boodschap is wel helemaal waar, dat "zonder gif en armoede onze manier van leven niet kan bestaan." Petje af Pruttelpot!"
Tenzij ik er volkomen naast zit (maar onderbouw dat dan eens) heb ik bewondering voor de stijlfiguur waarmee (de manier waarop) Pruttelpot zijn boodschap brengt.
Is dat een -1, c.q. troll waard? Dan begrijp ik weinig meer van de wereld en zal ik verder niemand meer lastigvallen met mijn inzichten hier.