De prayer bug is al een tijd uit het spel, hij zat er al in sinds rsc maar hij was pas laat opgemekrt.
De bug was heel simpel, voor het dueleren doe je met de regels prayer uitschakelen, en je begint met je duel.
Zodra je in de arena staat kan je op de prayers klikken, het icoontje gaat even aan, en dan uit. De bug die echter in runescape zat zorgde ervoor dat alleen het icoontje weer uit ging, je prayer bleef aan zonder te drainen, dit werkte volgens mij alleen met de 5-10 en 15% prayers, en niet met de protect prayers. H A 12 D was de eerste die deze bug ontdekte, hij heeft hem compleet voor zichzelf gehouden en nadat hij er genoeg aan verdient had heeft hij hem aan jagex verteld. Aangezien hij de bug niet had doorverteld is hij niet gebanned. En is de bug gefixt.
Op dit moment zijn er nog maar 2 bugs waar ik me van bewust ben in de duel arena.
1 bug is wederom heel simpel, op het moment dat je verliest kan je als je weet hoe, maar dat ga ik niet vertellen, de verbinding meteen verbreken met de server op een manier waardoor je niet normaal uitlogt, waardoor geen van beide zal winnen. Dit kan alleen als je no forfeit uit hebt staan. De reden waarom w22 de stake wereld is, is dan ook omdat deze wereld beschermt zou zijn door deze manier van uitloggen, die x logging of gewoon x'ing genoemt wordt. ik raad dus iedereen om altijd no forfeit aan te vinken wanneer je staked, of in wereld 22 te staken, maar daar zitten meestal de professionele stakers.
Dan is er nog een andere bug, ik weet niet hoe deze wordt uitgevoerd, en hij kan al verholpen zijn, slechts weinig mensen weten hoe hij werkt, en zodra je hem gebruikt is de kans dat je gebanned wordt enorm groot.
Wat je doet is je doet een duel met no forfeit, en er zijn dan mensen die op een bepaalde manier zich kunnen laten teleporteren naar buiten de arena.
Het enige wat je dan nog kan doen is uitloggen, en zodra je uitlogt op de nomrale manier verlies je de stake, en x loggen zal niet werken vanwege no forfeit, waardoor je dus normaal uitlogged en de stake alsnog verliest.
De kans is echter klein dat jullie iemand zullen tegenkomen die deze bugs gebruikt, voordat iemand zijn account riskeert over deze bugs moet er toch al veel gestaked worden.
Probeer dus ook niet te achterhalen hoe wat ik hierboven verteld hebt werkt, ik post dit als waarschuwing, het gebruiken van deze bugs in stakes, farandeert dat je tegenstander je zal reporten, en dat is de reden waarom D4rk_elf en tanksta ge perm banned zijn.
Cursed you, een ander groot staker is dan weer gepem banned omdat hij al zijn rs geld heeft verkocht voor echt geld, waarmee hij zelfs 10.000 dollar had verdient.
Waarom iodio gepermed is weet ik niet..
Zelf ben ik trost op mijn 0/10 black marks op zowel mijn main, rune pure, en range pure