[MMORPG] Runescape #1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.470 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Ik heb vroeger geboxed met 90 attack 80 strenght en 85 defence. Zijn niet echt box stats aar kheb er wel goed men brood mee verdient. (Wil niet stoefen maar om een id te geven van wat ik allemaal heb:

blue p hat, white p hat, red p hat, green p hat en purple. (ben aan het sparen voor yellow)

Verder heb ik nog een whipje en rommel voor barrows (veracs + guthans) dus, geen zeker over ''stake stats'' kies je slachtoffer zorgvuldig uit en het komt allemala in orde, begin liefst met te staken voor 10M per keer ga daarna pas over naar 50m en santas etc...

PS: boxen is zoals staken alleen worden alle regels aangevinkt: geen mage geen range no movement. Dus je hebt geen armour alleen je handen en voeten en je mag niet bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hans1990 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 22:21:
[...]

Maar daarom zijn er ook tal van mensen die via Slayer hun combat omhoog proberen te krijgen. Ik heb daar voor echt waardering voor, want dat gaat zoveel langzamer. Ook is het natuurlijk mooi meegenomen, die extra xp en total lvls, en als je eenmaal op 65/85 komt een goeie money maker: Dust devils & Abyssal demons.

Momenteel doe ik weinig ocmbat, ben nu weer f2p helaas :( . Ben nu telkens willows in draynor aan het hakken , op een willekeurige world (bevolkte werelden, dan respawnen trees sneller :P). Ga eens kijken of ik 92 wc kan halen, en dan 95 -> 99 :)
Zit je puur in F2P omdat je toch alleen willows kapt in Draynor?
Slayer begin ik trouwens ook steeds meer omhoog te halen. Opzich wel leuk die skill. Krijg ook een boel clues tussendoor :Y) :9
n0valyfe schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:40:
Ik heb vroeger geboxed met 90 attack 80 strenght en 85 defence. Zijn niet echt box stats aar kheb er wel goed men brood mee verdient. (Wil niet stoefen maar om een id te geven van wat ik allemaal heb:

blue p hat, white p hat, red p hat, green p hat en purple. (ben aan het sparen voor yellow)

Verder heb ik nog een whipje en rommel voor barrows (veracs + guthans) dus, geen zeker over ''stake stats'' kies je slachtoffer zorgvuldig uit en het komt allemala in orde, begin liefst met te staken voor 10M per keer ga daarna pas over naar 50m en santas etc...

PS: boxen is zoals staken alleen worden alle regels aangevinkt: geen mage geen range no movement. Dus je hebt geen armour alleen je handen en voeten en je mag niet bewegen.
Over dat van je slachtoffer zorgvuldig uitkiezen... Daar kon je wel eens gelijk in hebben. Ik heb nog NOOIT gestaked, maar moet wel eens in de duel arena zijn voor een clue, en dan zie ik erg vaak mensen die met me willen duellen. Soms ook mensen die gewoon alle combat stats een stuk of 10 levels lager dan me hebben. Hoe kunnen die ooit van me winnen? :? Mis ik misschien iets of laten sommigen zich daar gewillig slachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
RoD schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:44:
[...]

Zit je puur in F2P omdat je toch alleen willows kapt in Draynor?
Slayer begin ik trouwens ook steeds meer omhoog te halen. Opzich wel leuk die skill. Krijg ook een boel clues tussendoor :Y) :9
Nee, ik heb het te 'druk' (kuch kuch, maar ik moet nog een boel doen :P) voor school e.d. dus vond ik het zonde om weer 17 euro te spenderen als ik weet dat ik toch niet zoveel tijd de volgende maanden heb. Nou is woodcutting (fishing ook trouwens) zo'n skill waar je iets anders bij kan doen, dus kwam dat net goed uit. Overgens, ik heb ook nog 141k feathers op m'n bank rotten die eens mogen worden gebruikt :+.

[ Voor 7% gewijzigd door Hans1990 op 26-02-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je skill total en xp zijn in ieder geval erg lekker. Aangezien jij het druk hebt geeft mij dat weer een beetje de kans om in te lopen :+
Ben bijna klaar met mining en dan ga ik eens m'n smithing naar 81 brengen door 13,5k zelfgemined gold om te smelten, wat behoorlijk wat xp in het laatje gaat brengen :)
En dan voorlopig mn pick-axe aan de willows hangen :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
RoD schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:44:
Over dat van je slachtoffer zorgvuldig uitkiezen... Daar kon je wel eens gelijk in hebben. Ik heb nog NOOIT gestaked, maar moet wel eens in de duel arena zijn voor een clue, en dan zie ik erg vaak mensen die met me willen duellen. Soms ook mensen die gewoon alle combat stats een stuk of 10 levels lager dan me hebben. Hoe kunnen die ooit van me winnen? :? Mis ik misschien iets of laten sommigen zich daar gewillig slachten?
Raar :? Waarschijnlijk hebben die gemene tactieken :P Of ze freezen en dan gaan ze een beetje dom proberen jou te killen >:)

Ben nu even alle f2p questen aan het doen (voor de dragon slayer), maar wat een tijd gaat er in die stomme questen zitten zeg :( Je bent met de Sheep Shearer al gauw zo'n 10 minuten bezig :X
Vreselijk vind ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Geen zorgen. Die lage lvls die jou vragen om te staken hebben waarschijnl!ijk een hoger mage, ranged en attack lvl dan jouw. Ze gebruiken zeker allemaal swiftswitch om in minder dan een seconde jouw stats te vinden ;) Zo dee ik het toch.

Verder kan je gescammed worden met de rules, snel iets wegvinken.

En ik heb ook tegen lvl 115's geboxed EN gewonnen. En verloren keer po keer van lvl 100's.

Ik ben beginnen boxen omdat een vriend me het geleerd heeft. Je kent hem misschien (3 h1t quit) feel free om zijn stats eens op te zoeken. Hij loopt alltijd met full mithril rond en een whipje in pest control. Hij is 103 combat (denk ik) en hij heeft 99 att 99 strenght 99 mage 99 range en not ranked defence (25)

Hij maakt stakers zoals i mahatma i en dergelijke zonder problemen af ;)

http://youtube.com/watch?v=dClRHrVnbmk

http://youtube.com/watch?v=mGyjMnUMuz4

http://youtube.com/watch?v=gla7ZLr_yQg

Edit: Iodio is banend but he's still ma man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mahatma is geen staker, hij is een pker...
In je video, d4rk elf, dat is dan weer een bug abuser.
Dat is de reden waarom ik amper duel.
Als ik al duel dan duel ik juist met de mensen die mij gaan ancienten.
Ik zorg ervoor dat ze armour aan laten, en range aanlaten.
Er van overtuigt dat magic een groter bereik heeft dan range, staken ze meestal dan wel.
Dan opeens pak je je magic LONG bow of crystal bow (hebben veel meer bereik), en dankzij hun magic armour en jouw range armour, win je geheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
You're obviously not a staker. Als je in phats dealt dan ken je iedereeen zoals Duke freedom en 3 h1t quit etc... Al die rijkaards. Het zijn geen bug abusers het zijn mensen die runescape echt als een spel zien (unlike me eigenlijk, want als ik een stake verlies van 120m kan ik echt wel een weekje down zijn, en die staken erop los) En als je zegt dat I mahatma I niet staked... You're wrong! lol Die haalt 90 procent van zijn geld uit staken en niet uit pken hoor. Hij staked wel met die stuff die hij pked! :*)

Verder moet jeje maar eens aansluiten bij een 115+ pk clan. Dan is een p hat als pk drop niet zo rare hoor. (heb het zelf nog nooit gedaan alleen van vriend gehoord, pking is niet voor mij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

n0valyfe schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:46:
Geen zorgen. Die lage lvls die jou vragen om te staken hebben waarschijnl!ijk een hoger mage, ranged en attack lvl dan jouw. Ze gebruiken zeker allemaal swiftswitch om in minder dan een seconde jouw stats te vinden ;) Zo dee ik het toch.
Ja he, wat denk je, ik ben ook niet gek :P Dat waren gewoon level 80 dudes met _elke_ combat stat een stuk lager. Ik kan me niet voorstellen dat zij van me kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
n0valyfe schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:57:
You're obviously not a staker. Als je in phats dealt dan ken je iedereeen zoals Duke freedom en 3 h1t quit etc... Al die rijkaards. Het zijn geen bug abusers het zijn mensen die runescape echt als een spel zien (unlike me eigenlijk, want als ik een stake verlies van 120m kan ik echt wel een weekje down zijn, en die staken erop los) En als je zegt dat I mahatma I niet staked... You're wrong! lol Die haalt 90 procent van zijn geld uit staken en niet uit pken hoor. Hij staked wel met die stuff die hij pked! :*)
Vechten die dan ook alleen maar tegen elkaar? :+
Zoals jij het zegt lijkt het mij dat iedereen die gasten kent, maar dan zou je hun tactics toch wel weten :z. Nou ben ik niet (zo) in de wereld van staken, dus ik weet het niet 100%, maar zo lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat jij niet Mayhem makers forums komt waarbij er een grote rivalieteid was tussen tanksta en d4rk elf,
BEIDE scammers en bug abusers, kan ik me voorstellen, maar dat wil niet zeggen dat die stakers zo lief zijn.
H A 12 D, een geliefd staker en pker bij iedereen, is een bug abuser. Hij heeft al zijn geld verdient met de prayer bug.

Phat pks zijn dus wel zeldzaam, sterker nog, als er iemand eentje ooit post op een willekeurig rs related forum, gelooft niemand hem.
Misschien dat je luren bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

prayer bug :?

enlighten me

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja dat vraag ik me ook af. Hoe kunnen die mensen trouwens bug abusers zijn? Zijn er dan nog bugs in het spel?
Ik weet hier verder niks vanaf omdat ik niet in dat wereldje zit, maar ben er wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prayer bug is al een tijd uit het spel, hij zat er al in sinds rsc maar hij was pas laat opgemekrt.
De bug was heel simpel, voor het dueleren doe je met de regels prayer uitschakelen, en je begint met je duel.
Zodra je in de arena staat kan je op de prayers klikken, het icoontje gaat even aan, en dan uit. De bug die echter in runescape zat zorgde ervoor dat alleen het icoontje weer uit ging, je prayer bleef aan zonder te drainen, dit werkte volgens mij alleen met de 5-10 en 15% prayers, en niet met de protect prayers. H A 12 D was de eerste die deze bug ontdekte, hij heeft hem compleet voor zichzelf gehouden en nadat hij er genoeg aan verdient had heeft hij hem aan jagex verteld. Aangezien hij de bug niet had doorverteld is hij niet gebanned. En is de bug gefixt.

Op dit moment zijn er nog maar 2 bugs waar ik me van bewust ben in de duel arena.
1 bug is wederom heel simpel, op het moment dat je verliest kan je als je weet hoe, maar dat ga ik niet vertellen, de verbinding meteen verbreken met de server op een manier waardoor je niet normaal uitlogt, waardoor geen van beide zal winnen. Dit kan alleen als je no forfeit uit hebt staan. De reden waarom w22 de stake wereld is, is dan ook omdat deze wereld beschermt zou zijn door deze manier van uitloggen, die x logging of gewoon x'ing genoemt wordt. ik raad dus iedereen om altijd no forfeit aan te vinken wanneer je staked, of in wereld 22 te staken, maar daar zitten meestal de professionele stakers.

Dan is er nog een andere bug, ik weet niet hoe deze wordt uitgevoerd, en hij kan al verholpen zijn, slechts weinig mensen weten hoe hij werkt, en zodra je hem gebruikt is de kans dat je gebanned wordt enorm groot.
Wat je doet is je doet een duel met no forfeit, en er zijn dan mensen die op een bepaalde manier zich kunnen laten teleporteren naar buiten de arena.
Het enige wat je dan nog kan doen is uitloggen, en zodra je uitlogt op de nomrale manier verlies je de stake, en x loggen zal niet werken vanwege no forfeit, waardoor je dus normaal uitlogged en de stake alsnog verliest.

De kans is echter klein dat jullie iemand zullen tegenkomen die deze bugs gebruikt, voordat iemand zijn account riskeert over deze bugs moet er toch al veel gestaked worden.
Probeer dus ook niet te achterhalen hoe wat ik hierboven verteld hebt werkt, ik post dit als waarschuwing, het gebruiken van deze bugs in stakes, farandeert dat je tegenstander je zal reporten, en dat is de reden waarom D4rk_elf en tanksta ge perm banned zijn.
Cursed you, een ander groot staker is dan weer gepem banned omdat hij al zijn rs geld heeft verkocht voor echt geld, waarmee hij zelfs 10.000 dollar had verdient.
Waarom iodio gepermed is weet ik niet..

Zelf ben ik trost op mijn 0/10 black marks op zowel mijn main, rune pure, en range pure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:57:
De prayer bug is al een tijd uit het spel, hij zat er al in sinds rsc maar hij was pas laat opgemekrt.
De bug was heel simpel, voor het dueleren doe je met de regels prayer uitschakelen, en je begint met je duel.
Zodra je in de arena staat kan je op de prayers klikken, het icoontje gaat even aan, en dan uit. De bug die echter in runescape zat zorgde ervoor dat alleen het icoontje weer uit ging, je prayer bleef aan zonder te drainen, dit werkte volgens mij alleen met de 5-10 en 15% prayers, en niet met de protect prayers. H A 12 D was de eerste die deze bug ontdekte, hij heeft hem compleet voor zichzelf gehouden en nadat hij er genoeg aan verdient had heeft hij hem aan jagex verteld. Aangezien hij de bug niet had doorverteld is hij niet gebanned. En is de bug gefixt.
Damn, dat is handig, als je zo'n bug vindt. Wel erg fout natuurlijk als je er zo misbruik van maakt. Hij zal wel rijk geworden zijn. Jagex dacht dus dat deze persoon de bug niet gebruikt had, maar alleen gemeld had aan Jagex?
Op dit moment zijn er nog maar 2 bugs waar ik me van bewust ben in de duel arena.
1 bug is wederom heel simpel, op het moment dat je verliest kan je als je weet hoe, maar dat ga ik niet vertellen, de verbinding meteen verbreken met de server op een manier waardoor je niet normaal uitlogt, waardoor geen van beide zal winnen. Dit kan alleen als je no forfeit uit hebt staan. De reden waarom w22 de stake wereld is, is dan ook omdat deze wereld beschermt zou zijn door deze manier van uitloggen, die x logging of gewoon x'ing genoemt wordt. ik raad dus iedereen om altijd no forfeit aan te vinken wanneer je staked, of in wereld 22 te staken, maar daar zitten meestal de professionele stakers.
Maf dat het in W22 niet werkt 8)7 Wel een ontzettend grote bug dan... als je zo verlies kan ontlopen.
De kans is echter klein dat jullie iemand zullen tegenkomen die deze bugs gebruikt, voordat iemand zijn account riskeert over deze bugs moet er toch al veel gestaked worden.
Probeer dus ook niet te achterhalen hoe wat ik hierboven verteld hebt werkt, ik post dit als waarschuwing, het gebruiken van deze bugs in stakes, farandeert dat je tegenstander je zal reporten, en dat is de reden waarom D4rk_elf en tanksta ge perm banned zijn.
Cursed you, een ander groot staker is dan weer gepem banned omdat hij al zijn rs geld heeft verkocht voor echt geld, waarmee hij zelfs 10.000 dollar had verdient.
Waarom iodio gepermed is weet ik niet..
10000 dollar! omfg.
Zelf ben ik trost op mijn 0/10 black marks op zowel mijn main, rune pure, en range pure :)
Waar kun je zien hoeveel black marks je hebt, en wordt je bij 10 black marks gebanned?

Wat is trouwens de beste manier om te staken als je geen "stake-stats" hebt? Ik wordt vaak gechallenged door lage levels. Mensen die dus echt _elke_ combat skill een stuk lager hebben. Kan ik daar niet gewoon relatief veilig tegen vechten en met gemak winnen? Lijkt me een beetje maf dat die mensen met me willen staken met zulke lage stats, maar ik weet niet of er nog trucs zijn om toch van high levels te winnen. Of gaat dit puur om handigheid met de equipment die je hebt?

Ohja, net 2 minuten geleden mining 90 gehaald _O_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Cursed you is gabanned en op www.runescapecommunity.com stata hoeveel geld hij verdient heeft
ik denk dat het rond de 25000 euro licht.

Duke freedom, die ik vroeger heel even gekent heb. Hij heeft alltijd de zelfde armour aan tijdens het merchanten: full guthan en niks anders, no ammy no cape etc...

Hij heeft meer dan 100.000 euro gemaakt denk ik en als je 1m voor 3 euro rekent had hij op zijn account (naar eigen zeggen op Tip.it) nog meer dan 270.000 euro om te verkopen.

Hij is degene die bij het droppen van de santas meer als 70 procent hefet opgekocht en daarna allemala verkocht. Laatste trade met hem showde hij me 560 +- santas en talloze p hat sets, merkwaardig genoeg had hij geen enkele mask.

[ Voor 68% gewijzigd door n0valyfe op 28-02-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
n0valyfe schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:35:
Cursed you is gabanned en op www.runescapecommunity.com stata hoeveel geld hij verdient heeft
ik denk dat het rond de 25000 euro licht.

Duke freedom, die ik vroeger heel even gekent heb. Hij heeft alltijd de zelfde armour aan tijdens het merchanten: full guthan en niks anders, no ammy no cape etc...

Hij heeft meer dan 100.000 euro gemaakt denk ik en als je 1m voor 3 euro rekent had hij op zijn account (naar eigen zeggen op Tip.it) nog meer dan 270.000 euro om te verkopen.

Hij is degene die bij het droppen van de santas meer als 70 procent hefet opgekocht en daarna allemala verkocht. Laatste trade met hem showde hij me 560 +- santas en talloze p hat sets, merkwaardig genoeg had hij geen enkele mask.
Pfeew, wat een geld _O- 90000000000gp heeft Duke Freedom dan :o Als ik dat eens had >:)

GRATZ RoD d:)b Ga zo door (of is dat te saai en duurt dat te lang :+).

Weet trouwens iemand welke spells je kan autocasten met Ahrim's staff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
RoD schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:34:
Waar kun je zien hoeveel black marks je hebt, en wordt je bij 10 black marks gebanned
Gratz _O_

En dat kun je zien als je inlogt op www.runescape.com, bij appeal offence of iets dergelijks
There are currently 0 blackmarks out of 10 on this account

Hier ben ik trouwens een zeer grote voorstander van:
http://www.zybez.net/community/index.php?showtopic=240995
*O*

[ Voor 16% gewijzigd door Enfer op 28-02-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had er vroeger ook vaak last van dat ik dingen zocht, maar tegenwoordig probeer ik te onthouden hoe lang ik het item wel of niet gebruikt heb, en dan weet ik op welke hoogte het ongeveer zit.

Tips met staken?, op jouw lvl in ieder geval niet naar wereld 22 ofzo gaan, daar wordt je ingemaakt door 100en professionele stakers.

Op jouw lvl heb je amper mensen die met armour aan staken, en het enige wat je dan kunt is ddsen en dan whip.
Als je een beetje oefent met iemand die redelijk kan staken, om onder de knie te krijgen hoe je als eerste de andere hit (heel belangrijk bij staken) dan is het verder een kwestie van veel geluk, en wat ervaring.
Ikzelf vind altijd dat de 2e agressive mode van de dds fijn raakt in no armour, en dan met de whip op controlled, en op defensive als je laag hp bent.

Voor mensen die veel ager zijn als jou, zorg ervoor dat maic range forfeit movement prayer en potions uit zijn, verder zou ik ring altijd uitzetten, en de rest van het armour alleen als je daar heb beste van het beste voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wimjongil schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:32:

GRATZ RoD d:)b Ga zo door (of is dat te saai en duurt dat te lang :+).
Dank :)
Ik ga eerst mijn 13,5k gold ore omsmelten :) Daarna eerst maar weer eens aandacht besteden aan andere skills, want ik ben het behoorlijk zat nu :+
Problem? schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:55:
[...]

Gratz _O_

En dat kun je zien als je inlogt op www.runescape.com, bij appeal offence of iets dergelijks
Bedankt² :)
Hier ben ik trouwens een zeer grote voorstander van:
http://www.zybez.net/community/index.php?showtopic=240995
*O*
Een dergelijk concept vind je ook op Tip.it, en daar zijn de mensen ook een groot voorstander van. Heb je die al gezien? Volgens mij het populairste topic op Tip :)
Ik ben er trouwens ook zéér voor.
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:25:
Ik had er vroeger ook vaak last van dat ik dingen zocht, maar tegenwoordig probeer ik te onthouden hoe lang ik het item wel of niet gebruikt heb, en dan weet ik op welke hoogte het ongeveer zit.

Tips met staken?, op jouw lvl in ieder geval niet naar wereld 22 ofzo gaan, daar wordt je ingemaakt door 100en professionele stakers.

Op jouw lvl heb je amper mensen die met armour aan staken, en het enige wat je dan kunt is ddsen en dan whip.
Als je een beetje oefent met iemand die redelijk kan staken, om onder de knie te krijgen hoe je als eerste de andere hit (heel belangrijk bij staken) dan is het verder een kwestie van veel geluk, en wat ervaring.
Ikzelf vind altijd dat de 2e agressive mode van de dds fijn raakt in no armour, en dan met de whip op controlled, en op defensive als je laag hp bent.

Voor mensen die veel ager zijn als jou, zorg ervoor dat maic range forfeit movement prayer en potions uit zijn, verder zou ik ring altijd uitzetten, en de rest van het armour alleen als je daar heb beste van het beste voor hebt.
Bedankt voor de tips, daar kan ik wel wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Yup, over die tab-bank is al jaren een discusie en het komt er maar niet... Maar ik leer er mee leven ondanks het feit dat het irritant blijft.

Die dat op runescape community staat, nog een andere vond ik beter. Die is wel wat eenvoudiger maar de andere had ook een zoekfunctie die ik ook graag zou zien.

En first hit heeft alles te maken met internet connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ga eerst mijn 13,5k gold ore omsmelten :)
OMG! Ik vond het al niet leuk meer toen ik van plan was om 5k Iron ore te gaan hakken met men 56 mining :S Maar hoelang heb je daarover gedaan dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Pimorez schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:50:
[...]

OMG! Ik vond het al niet leuk meer toen ik van plan was om 5k Iron ore te gaan hakken met men 56 mining :S Maar hoelang heb je daarover gedaan dan? 8)7
3-4 dagen geloof ik. :) in Brimhaven mine (10 rocks)
Ik heb trouwens ook eens aan één stuk door 20k coal en 10k iron gemined :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0valyfe schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:46:
Yup, over die tab-bank is al jaren een discusie en het komt er maar niet... Maar ik leer er mee leven ondanks het feit dat het irritant blijft.

Die dat op runescape community staat, nog een andere vond ik beter. Die is wel wat eenvoudiger maar de andere had ook een zoekfunctie die ik ook graag zou zien.

En first hit heeft alles te maken met internet connectie.
Als je internetconnectie wat trager is, dan moet je dus wat eerder klikken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Dat tabbed banking had ik al 2 jaar geleden gezien (was iets van RuneScape 3 :z). Lijkt me wel erg handig dan door al die troep 1 item te vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wimjongil schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:07:
Dat tabbed banking had ik al 2 jaar geleden gezien (was iets van RuneScape 3 :z). Lijkt me wel erg handig dan door al die troep 1 item te vinden :p
Het idee is inderdaad al veel langer bekend.

Behind the scenes - March is er trouwens. Klinkt weer leuk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zonet even prince ali rescue afgemaakt (wat duren quests toch lang :(). Ga dan nog (even) alle quests oplossen zodat ik de dragon slayer kan doen, en dan ga ik atk en def tot 40 trainen, en str en ranged nog hoger, en prayer 44.

Maar weet iemand wat voor spells je can autocasten met ahrims staff? Ben wel benieuwd of die leuke spells kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
wimjongil schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:07:
Gewoon een kwestie van goed rangschikken en een beetje onthouden waar het ongeveer moet staan, dan kan je binnen een paar seconde wel een item opzoeken wat je niet zo vaak gebruikt (als je maar weet wat voor type het is, en dus waar het ongeveer moet staan. Zo zou je misschien niet zo vaak een glass blowing pipe gebruiken voor glass-crafting, maar als je die gewoon bij je tools zet of bij je crafting rommel is dat geen probleem te zoeken lijkt me zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:25:
Zonet even prince ali rescue afgemaakt (wat duren quests toch lang :(). Ga dan nog (even) alle quests oplossen zodat ik de dragon slayer kan doen, en dan ga ik atk en def tot 40 trainen, en str en ranged nog hoger, en prayer 44.

Maar weet iemand wat voor spells je can autocasten met ahrims staff? Ben wel benieuwd of die leuke spells kan :p
Alle ancient damage spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wimjongil schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:25:

Prince Ali Rescue heb ik laatst ook afgemaakt. 5 jaar geleden ergens een keer mee begonnen en nu pas afgemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:52:
3-4 dagen geloof ik. :) in Brimhaven mine (10 rocks)
Ik heb trouwens ook eens aan één stuk door 20k coal en 10k iron gemined :X :+
Moet je dit soort dingen accepteren om lol te blijven beleven aan Runescape? Ik ergerde me al behoorlijk aan het feit dat ik een uur nodig had om een beetje hout, wat kip, wat metalen, wat garnaaltjes en wat meel te ritselen en dat ik daarmee uiteindelijk dan ook nog eens niets zinvols kon (wat de hell moet ik met veertien gebakken kippies?)

Op zich vind ik het wel aardig, maar ik heb ab-so-luut geen tijd om meer dan een uurtje per dag spelletjes o.i.d. te doen, als dat resource gathering zzo'n langzame en vooral in mijn ogen niet heel zinvolle geschiedenis blijft, dan denk ik dat ik me de moeite maar ga sparen en eens ga kijken of er niet een expansion voorr Titan Quest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Och, het is wel zo dat je er van moet houden inderdaad. Maar in RS kun je meer dan alleen domweg trainen. Sommige mensen doen alleen quests, merchanten wat, doen minigames, hoge level monsters verslaan met een groepje... Maar dan moet je wel member zijn. In F2P is het vooral "domweg" trainen, met maar een paar quests en geen minigames.

En hoe gek het ook klinkt, ik beleef er wel lol aan om constant op een stel steentjes te klikken :P

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 02-03-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
RoD schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 17:55:
[...]
[...]

Dat zeg je nu al een hele poos. Ik moest er ook 2 maken voor die quest. Doe het maar gewoon, dan ben je er vanaf :+
* Enfer gaat de greegree's ophalen, wish me luck :'( ..

edit:

W00t, monkey gedeelte heb ik nu af :)

[ Voor 8% gewijzigd door Enfer op 02-03-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:23
Omg, ik heb het ooit gespeeld, ongeveer tot een half jaar geleden, maar ik schijn alweer een enorme hoop gemist te hebben..

Heb net ff ingelogd maar zie er echt helemaal niks positiefs meer aan.. zal het nooit meer spelen denk ik.. wel jammer voor al dat geld en die skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Misschien is het leuk om bovenaan de TopicStart een plaatje van onze runescape poppetjes te zetten (dat lijkt mij dan leuk..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Problem? schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:10:
[...]

* RoD gaat de greegree's ophalen, wish me luck :'( ..

edit:

W00t, monkey gedeelte heb ik nu af :)
Zie je wel, het valt best mee :Y)
wimjongil schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:48:
Misschien is het leuk om bovenaan de TopicStart een plaatje van onze runescape poppetjes te zetten (dat lijkt mij dan leuk..)
Lijkt mij ook leuk ja, kun je je gear een beetje showen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
We kunnen wel eens afspreken (vandaag misschien wel) om met een paar tweakers bij elkaar te komen en een printscreentje te maken :) Net zo'n leuke banner! :)
* Enfer Maakt poll

[ Voor 8% gewijzigd door Enfer op 02-03-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ey dies ook leuk ja :P Dan moeten we even een datum prikken waarop iedereen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Poll: Wanneer de screenhots maken
02-03-07
03-03-07
04-03-07
05-03-07
Iets anders
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=172781&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Hoe laat?
2.00 PM
3.00 PM
4.00 PM
5.00 PM
6.00 PM
7.00 PM
8.00 PM
9.00 PM
Overig
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=172783&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 75% gewijzigd door Enfer op 02-03-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Mijn login tijden zijn erg onbetrouwbaar, ik kan eigenlijk niks beloven maar misschien morgen middag (zaterdag 3 maart)? Dan moeten jullie ff de private chat on zetten, ik heb jullie namelijk al toegevoegd (zo niet, voeg *w00tiew00t* ff toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog andere browsers zoals swiftswitch die wel firefox ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:27:
Zijn er nog andere browsers zoals swiftswitch die wel firefox ondersteunen?
Tiko, maar daar moet je je wel eerst voor aanmelden.
http://www.zybez.net/tiko.php

Vandaag 2 pm lukt mij wel, het moet natuurlijk wel op een leuke locatie zijn, en aangezien er een aantal mensen f2p zijn wordt het dan beperkt..

Btw, mijn rsn is sdr4wkc4b O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Die locatie moeten we maar even bespreken als het 2/3 uur is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is het nu bijna :P Het moet in ieder geval een F2P locatie zijn aangezien niet iedereen P2P is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ik had al een paar locaties uitgezocht:
Museum varrock upstairs
Pub north of varrock
Varrock downstairs bank

Iemand anders nog suggesties?

En ehm, ik vind world 117 er wel erg mooi uitzien :*) O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Enfer op 03-03-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een plek waar we er allemaal opstaan zonder anderen erbij lijkt mij het beste. Dus upstairs bij het museum lijkt me het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik doe ook wel mee aan een foto, wanneer is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ik denk dat we het beter even kunnen uitstellen, aangezien er nu maar 4 mensen zijn, en als we t - w -e - a - k - e - r - s
willen zeggen hebben we er 8 nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ik was er heel even, maar ik vind een iets duidelijker tijdstip makkelijker. Liefst morgen dan ben ik nog member en pimp ik met karils crossbow :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ik denk dat ik maar gewoon een screenie neem van mij op de afgesproken locatie, en dat iemand die dan ff fotosoept zodat het lijkt dat ik er ook bij was. Ik kan namelijk niet zeggen wanneer ik wel en wanneer ik niet online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat we ook kunnen doen is elk apart een screenshot maken, waarin we afspreken wie welke letter zegt van t-w-e-a-k-e-r-s en dan deze uitknippen en aan elkaar plakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:16:
Wat we ook kunnen doen is elk apart een screenshot maken, waarin we afspreken wie welke letter zegt van t-w-e-a-k-e-r-s en dan deze uitknippen en aan elkaar plakken :P
zoiets ja, dat is wel handig voor de afspraak, want dan moet met 8 personen rekening gehouden worden en nu eigenlijk met niemand. En dan wel op een rij op dezelfde plaats? of gewoon alleen het poppetje en de rest erafhalen met photoshop(/paint :X)?
Maar wie zegt dan welke letter :?

[ Voor 11% gewijzigd door wimjongil op 04-03-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:02:
[...]

zoiets ja, dat is wel handig voor de afspraak, want dan moet met 8 personen rekening gehouden worden en nu eigenlijk met niemand. En dan wel op een rij op dezelfde plaats? of gewoon alleen het poppetje en de rest erafhalen met photoshop(/paint :X)?
Maar wie zegt dan welke letter :?
Allemaal juist een andere plaats, dan kan je zelf een mooie plaats uitkiezen.
Ook zou het leuk zijn als niet iedereen zijn train sloffie, dwx full rune met whip ofzo draagt, maar probeert wat aparts te dragen, denk aan full lederhosen, Treasure trail items, etc.

Wie wat zegt maakt verder niet veel uit.
Ik wil de a wel zeggen, leuke letter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zou zeggen, wie het eerst komt die het eerst maalt. Stuur maar een screenshot naar de TS :P

Hunting is trouwens best een leuke skill ben ik achtergekomen, traint ook lekker snel als je eenmaal 4 traps kunt :) Ben in 2 dagen van 45 naar 62 gegaan. Nu nog even eentje halen en ik kan blijven campen bij de red chinchompas tot level 99 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe ik iets fout of is 10 vissen automatisch koken alleen voor betaalde acc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

dan doe je iets fout :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ik ga lekker de 'e' zeggen, want dan spreid ik mijn kansen :+
Maar over dat vissen: je kan toch cook x doen? Dat werkt bij mij gewoon dus lijkt het me dat jij iets fout doet :D

Ik heb trouwens een goeie manier om geld te verdienen bedacht (je hebt wel crafting iets van 60 nodig): je koopt een paar green d'hides. Je tant ze en je maakt er of d'hide bodies of d'hide (pk) sets van. Dan heb je met bodies al gauw zo'n 6k+ winst per d'hide.
Dat werkt toch gewoon? Of zit er een lek in mijn redenering :X Zoniet, dan weet ik al hoe ik mijn eerste 100m ga verdienen (losstaand van dat ze niet zo heel goed verkopen |:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:24:
Ik ga lekker de 'e' zeggen, want dan spreid ik mijn kansen :+
Maar over dat vissen: je kan toch cook x doen? Dat werkt bij mij gewoon dus lijkt het me dat jij iets fout doet :D

Ik heb trouwens een goeie manier om geld te verdienen bedacht (je hebt wel crafting iets van 60 nodig): je koopt een paar green d'hides. Je tant ze en je maakt er of d'hide bodies of d'hide (pk) sets van. Dan heb je met bodies al gauw zo'n 6k+ winst per d'hide.
Dat werkt toch gewoon? Of zit er een lek in mijn redenering :X Zoniet, dan weet ik al hoe ik mijn eerste 100m ga verdienen (losstaand van dat ze niet zo heel goed verkopen |:()
je hebt sowieso meerdere hides per body nodig, en ze zijn bijna onverkoopbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag je mij wel eens uitleggen wat ik fout doe, ik doe gewoon use visje op vuur, krijg ik er maar 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
@ Underdog0: hoeveel heb je er dan nodig? (en dat ze niet goed verkopen had ik ook al door, gehehe...)

@Tsukasa: je klikt met je linker muisknop op het visje. Je druk vervolgens met je rechtermuisknop op het vuurtje/fornuis. Dan kies je cook x. Dan vul je in hoeveel je er wilt. Veel makkelijker kan het toch niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die green range stuff alched wel lekker weg. Ik krijg er vaak veel setjes van als ik elves slacht, verdient aardig :) Helaas is mijn crafting niet hoog genoeg voor blue stuff, dus er liggen nog zon 2k blue hides weg te rotten in mn bank. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:09:
Die green range stuff alched wel lekker weg. Ik krijg er vaak veel setjes van als ik elves slacht, verdient aardig :) Helaas is mijn crafting niet hoog genoeg voor blue stuff, dus er liggen nog zon 2k blue hides weg te rotten in mn bank. :(
Heb je genoeg profijt om ze te maken en dan te alchen (dus zijn de kosten van de hides + tannen + naald en garen :p + nats lager dan wat je er voor krijgt?). Ik wil namelijk ook mijn mage heel hoog trainen (furies!!!).

@Problem?: ik heb mijn picture gemaakt met een cyan 'e'. Je ziet 'm over een tijdje wel in je mailbox. en waar zit die *&^&)":';'.*&%@ tool om de size van het plaatje te vergroten (^^^(*&&%% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:52:
@ Underdog0: hoeveel heb je er dan nodig? (en dat ze niet goed verkopen had ik ook al door, gehehe...)

@Tsukasa: je klikt met je linker muisknop op het visje. Je druk vervolgens met je rechtermuisknop op het vuurtje/fornuis. Dan kies je cook x. Dan vul je in hoeveel je er wilt. Veel makkelijker kan het toch niet :p
3 hides voor 1 body, 1 body alchs dan weer voor 4680 gp.
green d hides zijn 1.6k ea zonder tan, 3 hides is 4.6k, met nat er bij en tannen maak je een 300 gp verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 18:52:
[...]

3 hides voor 1 body, 1 body alchs dan weer voor 4680 gp.
green d hides zijn 1.6k ea zonder tan, 3 hides is 4.6k, met nat er bij en tannen maak je een 300 gp verlies.
Maar zijn die d'hides geen 1k ea? (weet op het moment niet de prijzen uit m'n hoofd, ben namelijk lang niet in w2 geweest :|)
En hoeveel hides heb je nodig voor chaps? 2 ofzo? en dan voor vambs 1? Want met 1.6k ea maak je op geen van de drie winst ;(
Heb trouwens vandaag ongeveer 800 coifs gemaakt :Y) Dat leverde me lvl 53 crafting op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:21:
[...]

Maar zijn die d'hides geen 1k ea? (weet op het moment niet de prijzen uit m'n hoofd, ben namelijk lang niet in w2 geweest :|)
En hoeveel hides heb je nodig voor chaps? 2 ofzo? en dan voor vambs 1? Want met 1.6k ea maak je op geen van de drie winst ;(
Heb trouwens vandaag ongeveer 800 coifs gemaakt :Y) Dat leverde me lvl 53 crafting op 8)
Ik lieg niet hoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ok ok, maar ik zei ook dat ik het niet zeker wist he!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heeft iemand de nieuwe quest al gedaan? Maf wapen krijg je daar van 8)7 Wel een erg sterk wapen.

En nu maar eens een snelle manier zien te vinden om 8,5k oaks te converten naar planks... Enlighted journey maar eens doen denk ik. Gaat wel 2 miljoen gp kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
wimjongil, zou je het plaatje ff in PNG willen sturen? Ik heb geen paintshop/fotoshop ;)
Oke de volgende letter zijn bezet:
t - nee
w - ja
e - ja
a - nee
k - nee
e - nee
r - nee
s - nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i15.tinypic.com/2ihvyc4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Coole kleren en mooie stats! :D Als ik nog een goed account had, en het nog speelde, en coole kleren had ik ook wel een pic gemaakt, maar het account van een vriend die bijna full drag had was gebanned.. (enja, hoe kom ik daartochaan? :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Problem? schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:49:
wimjongil, zou je het plaatje ff in PNG willen sturen? Ik heb geen paintshop/fotoshop ;)
done :)
Heb zonet weer cow hides gekocht, maar wat verkopen er weinig 1k hides+ zeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:58:
[...]

done :)
Heb zonet weer cow hides gekocht, maar wat verkopen er weinig 1k hides+ zeg :'(
kijk eens op forums, worden ze verkocht in 100k+ aantallen :)
Is waarschijnlijk wel wat duurder omdat ze er dus mee merchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:51:
[...]

kijk eens op forums, worden ze verkocht in 100k+ aantallen :)
Is waarschijnlijk wel wat duurder omdat ze er dus mee merchanten.
ben nu maar flax aan het plukken, dat gaat aardig snel, je krijgt er crafting xp van en je verdient ermee ;)
heb er bijna 500 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Flax en dus BS maken gaat zo.... traag.
Die enlighted journey quest is trouwens verschrikkelijk irritant. Eerst moet je een willow laten groeien en er daarna om de 5 minuten een branch afknippen, en dat 12x.
Dat is 220 + 12x5 = 280 minuten wachten op die kloteboom.

Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:26:
Die enlighted journey quest is trouwens verschrikkelijk irritant. Eerst moet je een willow laten groeien en er daarna om de 5 minuten een branch afknippen, en dat 12x.
Dat is 220 + 12x5 = 280 minuten wachten op die kloteboom.

Bah.
Ik ben dan niet zo'n quest-freak, maar je gaat toch geen 4 uur en 40 minuten doen over een quest?? Misschien zijn er andere questen die ook zo lang duren (Desert Treasure, MEP1 en 2), maar dit is toch wel echt achterlijk :( En in het begin kan je nog wel iets anders doen, maar daarna kan je 4 minuten iets doen en dan weer een branch afknippen, laat maar zitten die quest |:( Ik vind ook de hele Farming skill achterlijk, je traint er alleen je total mee }:O Wat heb je eraan dat je cadava berries gaat planten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ikzelf vind quests prachtig :) Oke die willow's afknippen was iets minders, maar voor de rest zouden er van mij nog wel 50 quests morgen bij mogen komen. (maar aan de andere kant ook weer niet, want ik hoef er nog maar 2 voor de quest cape ;) ).. De quests zijn zo totaal verschillend, ze verzinnen telkens weer nieuwe dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wimjongil schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:56:
[...]

Ik ben dan niet zo'n quest-freak, maar je gaat toch geen 4 uur en 40 minuten doen over een quest?? Misschien zijn er andere questen die ook zo lang duren (Desert Treasure, MEP1 en 2), maar dit is toch wel echt achterlijk :( En in het begin kan je nog wel iets anders doen, maar daarna kan je 4 minuten iets doen en dan weer een branch afknippen, laat maar zitten die quest |:( Ik vind ook de hele Farming skill achterlijk, je traint er alleen je total mee }:O Wat heb je eraan dat je cadava berries gaat planten? :+
Tsja ik moest em toch halen :/ Farming vind ik overigens niet eens zo slecht. Herbs planten is best handig :) Maar je traint het idd vooral om je total :P Net als hunter trouwens. Heeft een paar leuke nieuwe dingetjes, maar het geheel is vrij waardeloos.
Ook al heb ik dan 71 hunter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurde weer even, maar dan toch eindelijk 84 range *O* combat 64 nog.

Heb wat staken geprobeerd, ging op en neer, uiteindelijk nog 50k winst :z
Toen gaan pken, heb p2p pken eens uitgeprobeerd. iemand teleportte zelfs van me toen hij 2! spaces in de wilds stond, en pjers met dds'en doen pijn. in f2p waren opeens geen pures vandaag, alleen wat full runers, die amper te killen zijn -O-

Zeg jongens, wat meer posten he, we hebben 107 delen WoW bij te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal me ook eens in de discussie mengen :)

Ik speel al sinds 2 weken na de party hat drops ofzo, maar met veel tussenpozen, meer dan 2 jaar gestopt en net weer 3 weken ofzo begonnen. Ik speel nu vooral op 2 accounts, mijn main Yoghi, level 101 1475 skill total en een pure L Justin L, 48 combat, 40 att 1 def 65 str, ben nu bezig 70 mage en 70 range te halen.

Ik heb nog een santa uit lang vervlogen tijden en ruim 10 miljoen om mee te "werken". Alleen heb ik wel het gevoel dat ik nogal ver achter lig :P Maar zal wel snel voorbij zijn als ik paar uurtjes per dag bezig ben :)

BTW Underdog0, waar train je ranged en melee op? Ik ben nu bezig op thugs (melee, range wou ik in de mage guild doen op die zombies, ik heb nu 65k iron darts, dus kan niet echt de moeite ervoor nemen om op te pakken), maar dat is vooral omdat je er op kunt semi-afken, maar als er iets beters is doe ik dat liever, kost nogal veel food ook namelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 04:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ikzelf train ranged met Pest Control. Ik melee gewoon de monsters, en als ik 100 punten heb wissel ik het in voor ranged punten. Misschien niet de snelste manier, maar ik haat ranged, en met pest control krijg ik ook gewoon combat XP, dus dat zijn 2 vliegen in 1 klap :). Als je een goede club zoekt, moet je eens op swiftirc (ik weet zo het irc adres niet uit mijn hoofd, maar het zit wel bij swiftswitch ingebakken) kijken voor pest control teams, daar zijn er zat, en ook zat goede :).

Ik heb nog maar 2 plaatjes: w & e, da'snie goed he :+

[ Voor 7% gewijzigd door Enfer op 09-03-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik zal ook nog wel een plaatje sturen dan :) even een letter zoeken en een leuk plaatsje. Jammer genoeg geen member meer anders zou ik het bij de fire giants doen. Aangezien dat toch wel mijn favo spot was om voor geld te hunten. Tot dat ik pest control uitvond though :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik doe de T binnenkort wel even, ik kan em echter nu niet maken aangezien ik bezig ben met construction trainen, en mn huis ziet er niet uit :+
Ranged doe ik btw ook met PC, anders gaat het veel te traag :X En zo kun je met het trainen van combat in PC toch nog ranged xp krijgen :Y) Zelfde voor magic en prayer.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 04:15:

Ik speel al sinds 2 weken na de party hat drops ofzo, maar met veel tussenpozen, meer dan 2 jaar gestopt en net weer 3 weken ofzo begonnen. Ik speel nu vooral op 2 accounts, mijn main Yoghi, level 101 1475 skill total en een pure L Justin L, 48 combat, 40 att 1 def 65 str, ben nu bezig 70 mage en 70 range te halen.
Ah kijk, zo speel ik ook. Heb heel veel pauzes gehad. Ik ben ergens zo rond het begin begonnen, kan me alleen de datum niet meer herinneren. Was wel rond de tijd dat een level 28 Varrock guard nog erg sterk was voor de meeste mensen, en dat je nog kon kiezen of je een PvP'er of een EvP'er wilde zijn. Kort na de introductie van RS2 gestopt. Daarna pas jaren later weer gespeeld, member geworden, gestopt, en sinds een maandje of anderhalf weer begonnen. Ik was wel blij dat ik nog wist hoe mn account heette :+
Ik heb nog een santa uit lang vervlogen tijden en ruim 10 miljoen om mee te "werken". Alleen heb ik wel het gevoel dat ik nogal ver achter lig :P Maar zal wel snel voorbij zijn als ik paar uurtjes per dag bezig ben :)
Je pakt het snel genoeg op hoor :) Santa zou ik bewaren, discontinued items stijgen bijna altijd in prijs. Vraag blijft hoog en aanbod blijft gelijk of neemt iets af doordat er mensen items verliezen.

Heb trouwens gister 8520 oak planks gemaakt :X En er zelfs zon 4k van getimmerd in mn huis. Van 60 naar 66 construction gegaan :Y) Vandaag nog even door naar 70 en dan kan ik een gilded altar maken *O* Wat me overigens nog wel een dikke miljoen gaat kosten, damn wat is dat spul allemaal duur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 04:15:

BTW Underdog0, waar train je ranged en melee op? Ik ben nu bezig op thugs (melee, range wou ik in de mage guild doen op die zombies, ik heb nu 65k iron darts, dus kan niet echt de moeite ervoor nemen om op te pakken), maar dat is vooral omdat je er op kunt semi-afken, maar als er iets beters is doe ik dat liever, kost nogal veel food ook namelijk.
Range, alles wat ik tegekom, heb de laatse 50k exp van 84 range gedaan op werewolfes omdat ik daar toevallig langsliep, 60 strenght heb ik weer gehaalt op large hands in de slayer tower want dat lag ook in de buurt.

Ik denk dat ik nu verder ga trainen door middel van slayer, heb ik lekker veel afwisseling.

Niet pc train tip met mensen met een aardig huis.
maak een hondertal home tablets, en zet in je huis een altaar voor prayer, en een canifis teleportaal.
draag je beste prayer outfit, en teleport naar canifis, doe prayer aan en kill werewolves zonder food te gebruiken.
is je prayer op, tele dan weer naar je huis, hetzelfde werkt ook erg goed voor barrow trips.
Door je huis zo klein mogelijk te laten (dus maar een paar kamers) laad je huis ook veel sneller, dus laat alles wat overbodig is weg, dan kan je je huis meer gebruiken om te trainen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me zoekt wat rs mensen om mee te spelen, iedereen die ik in rl ken is al jaren geleden gestopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Ben net ook weer begonnen... :D m'n pure heet Paperclip il en is lvl 69.
Op het moment 68 strength, 60 att, 40 def.
Ben nu nog alle quests aan het doen voor defense zodat ik een 45def pure wordt. (Recipe for Disaster!)
Grote idool is en blijft natuurlijk I Mahatma I :9~...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pap3rclip schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:56:
Ben net ook weer begonnen... :D m'n pure heet Paperclip il en is lvl 69.
Op het moment 68 strength, 60 att, 40 def.
Ben nu nog alle quests aan het doen voor defense zodat ik een 45def pure wordt. (Recipe for Disaster!)
Grote idool is en blijft natuurlijk I Mahatma I :9~...
Die is 13 defence, ben je een beetje eroverheen :)
succes met je runepure, en blijf 60 attack, op die manier ben je laag combat en vecht je met pures en dat win je makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ik ga toch als ik eenmaal 70+ strength heb tot 70 att gaan voor whipje :D en runepure > gewone pure :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pap3rclip schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:01:
Ik ga toch als ik eenmaal 70+ strength heb tot 70 att gaan voor whipje :D en runepure > gewone pure :D
Ik heb zelf een rune pure met redelijke stats, 84-88-46 dus ik weet wat rune pures doen.
70-70-45 zuigt, niet doen, je zal geen (/moeilijk) kills krijgen, 52 prayer is nodig met 70 attack en terwijl je pked train je attack alleen maar meer.
70-80-45, dat gaat redelijk, je kan dan al mensen ko'en, onder 80 strenght gaat dat niet.
60-80-45, heel fijn om op te pken, laag level, hit meer met scim dan een 70-70-45 hit met whip, en kan makkelijk ko'en doordat de andere laag hitpoints is en heeft een fijn strenght lvl. je kan dan ook 34 prayer houden zonder bang te zijn whip te verliezen.
Zodra je 70 attack hebt, dit niet trainen, gebruik geen whip in castle wars, alleen je attack trainen met pken.

Ik zeg je dit omdat ik mijn rune pure gedumpt heb, hoog attack is zinloos tegenwoordig met runedefenders en barrow gloves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, lvl 67 mage, even genoeg gedaan voor vandaag, morgen 70 en klaarmaken voor 70 ranged :P

Iemand misschien nog robin hood hat, ranger boots, archer ring, full green, blue of black? :>

Goals zijn nu 40-80-1 met 1 prayer, 80 mage en 80 range, dan eens wat f2p pken en misschien iets staken als het goed voelt. Daarna kijk ik wel verder wat ik van plan ben en hoe alles bevalt :D

40/45 def lijkt me nix, direct al 10+ combats erbij zonder dat je er direct voordeel van hebt, en attack, mjah, ik heb er niet echt veel aan als het hoger dan 40 is in het geval dat ik f2p ga pken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
joepie! Veel pures op dit topic :+

@Yoghii: def 40 niks? met def 1 wordt je veel te vaak gehit, ben je (te) laag level, en op laag level own je alleen maar andere pures zonder dure spullen (en daar doe je het niet voor ;) ), je krijgt hoogstens 500 addys (f2p), 400 deaths of een rune scim en 2h. Met def 40 wordt niet meer gezien dat je een pure bent (in f2p dan), en ben je op een hoog genoeg level om full rune kills te maken. Een vriend van mij heeft atk 40, str ongeveer 60, def 40, ranged 71, prayer 44 en mage 59. Hij is combat 65 ofzo, en op dat level zijn er al mensen die full rune meenemen, en met een nog hogere ranged zijn er veel mensen die full rune meenemen.
Ik ga dus ook voor 40 defence :)
Echter als je het alleen maar om de 'kick' gaat die je krijgt als je een moeilijk gevecht hebt gehad en je target hebt gekild, dan maakt het natuurlijk niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jou vriend is 65 combat met 71 range en 44 prayer, ik ben 64 combat met 84 range en 44 prayer, ik vecht best vaak met dat soort 40 def rangers, en die kunnen meestal niets uithalen.
Ze moeten de hele tijd eten omdat ze laag hp zijn, en ze kunnen niet hoog genoeg hitten om mij echt te ko'en.

40-80-1-80-80 zijn trouwens mooie goals, maar laat dat 80 magic weg en maak er 59 van, 80 is niet nodig in f2p dus dat bespaart je weer wat werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een maandje member geweest, maar nu zit mijn bank te vol met member items en kan ik er niks meer bijdoen, terwijl mijn bag ook heletijd vol zit.

Kun je een alt maken en daar alles op doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:00:
jou vriend is 65 combat met 71 range en 44 prayer, ik ben 64 combat met 84 range en 44 prayer, ik vecht best vaak met dat soort 40 def rangers, en die kunnen meestal niets uithalen.
Ze moeten de hele tijd eten omdat ze laag hp zijn, en ze kunnen niet hoog genoeg hitten om mij echt te ko'en.

40-80-1-80-80 zijn trouwens mooie goals, maar laat dat 80 magic weg en maak er 59 van, 80 is niet nodig in f2p dus dat bespaart je weer wat werk :)
Hij is wel zo'n no-lifer die zijn ranged 99 gaat trainen, dus dat komt wel goed :9 Hij heeft op zijn main al str 97, atk 92, hp 94 en range 88. En dan ownt hij jou weer, omdat hij dan rune pl8 (en rune full helm) aan doet, en dan hit jij niks meer. Je moet gewoon de goeie armour uitkiezen, en desnoods 2 sets meenemen, en dan ownt een rune/d'hide body pure jou wel :+
Maar inderdaad, nu own jij hem waarschijnlijk wel, maar met de short bow - two handed combo in f2p wordt jij heeel misschien wel ge0wnd.
en misschien is het leuk om ipv je gele 'w' een gekleurde 'w' te posten (ik heb een cyan 'e')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel p2p nu, dus die 80 mage kan zeker wel voordeel hebben als ik ga staken. Maar ik moet nog even kijken wat ik ga doen, liever nu 1 def blijven en als het niet werkt, dan 40 def trainen dan nu 40 def trainen en uitvinden dat 1 def toch beter is :P

EDIT: Yay 70 mage gehaald :D, nu maar ranged trainen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:17:
Ik ben wel p2p nu, dus die 80 mage kan zeker wel voordeel hebben als ik ga staken. Maar ik moet nog even kijken wat ik ga doen, liever nu 1 def blijven en als het niet werkt, dan 40 def trainen dan nu 40 def trainen en uitvinden dat 1 def toch beter is :P

EDIT: Yay 70 mage gehaald :D, nu maar ranged trainen :)
Ga dan voor 45 def, kan je berserker helm dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:54:
[...]

Hij is wel zo'n no-lifer die zijn ranged 99 gaat trainen, dus dat komt wel goed :9 Hij heeft op zijn main al str 97, atk 92, hp 94 en range 88. En dan ownt hij jou weer, omdat hij dan rune pl8 (en rune full helm) aan doet, en dan hit jij niks meer. Je moet gewoon de goeie armour uitkiezen, en desnoods 2 sets meenemen, en dan ownt een rune/d'hide body pure jou wel :+
Maar inderdaad, nu own jij hem waarschijnlijk wel, maar met de short bow - two handed combo in f2p wordt jij heeel misschien wel ge0wnd.
en misschien is het leuk om ipv je gele 'w' een gekleurde 'w' te posten (ik heb een cyan 'e')
Range tanks van mijn lvl, met of zonder rune armour eet ik rauw, ze hitten maximaal 13, bij lange na niet genoeg om (een normaal iemand) iemand te killen. En dat rune, ach, daar hit ik meestal wel doorheen, daar heb ik immers 84 range met 44 prayer voor.
Het enige waar een range pure niet goed voor is, is vechten tegen pure meleers, die hitten te hoog. Ook impure meleers mijn level (full rune met kite en scim) kan ik makkelijk hebben. Ik kill ze amper, maar ik heb wel lobs over na het gevecht.

Vandaag ging pken dan wel weer lekker, aantal keer dood gegaan, maar ik verlies toch niets als pure _/-\o_
Vandaag mijn aandeel: 5 rune scim, 1 rune 2h 1 rune baxe en 3 rune legs met rune plate, en nog een 10tal ammys, en dat was dan met een team van 3 bij hills.

Daarna hadden we war met de clan, KO VS VD, 98 VS 105 opts, maar een man of 5 verloren aan onze kant, duidelijke overwinning :)

EDIT: eerste pk goal gehaalt, 1mil waard aan rune scims, dat zijn er dus 40 in totaal nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 23:33:
[...]

Range tanks van mijn lvl, met of zonder rune armour eet ik rauw, ze hitten maximaal 13, bij lange na niet genoeg om (een normaal iemand) iemand te killen. En dat rune, ach, daar hit ik meestal wel doorheen, daar heb ik immers 84 range met 44 prayer voor.
Het enige waar een range pure niet goed voor is, is vechten tegen pure meleers, die hitten te hoog. Ook impure meleers mijn level (full rune met kite en scim) kan ik makkelijk hebben. Ik kill ze amper, maar ik heb wel lobs over na het gevecht.

Vandaag ging pken dan wel weer lekker, aantal keer dood gegaan, maar ik verlies toch niets als pure _/-\o_
Vandaag mijn aandeel: 5 rune scim, 1 rune 2h 1 rune baxe en 3 rune legs met rune plate, en nog een 10tal ammys, en dat was dan met een team van 3 bij hills.

Daarna hadden we war met de clan, KO VS VD, 98 VS 105 opts, maar een man of 5 verloren aan onze kant, duidelijke overwinning :)

EDIT: eerste pk goal gehaalt, 1mil waard aan rune scims, dat zijn er dus 40 in totaal nu :+
Let wel dat hij ook een melee'er is he!?
Nice loot trouwens! Hoe heet jullie (pure) clan eigenlijk? En kan ik hem over een tijd ook joinen? Ik ga namelijk wel eens teamen met een paar kameraden, en dan ownen we ook wel in laag lvl wildy, maar bij rune rocks worden we eigenlijk altijd geownd door van die lvl 80'ers :'( We hadden wel een keertje bijna een rune miner geownd (van lvl 67, toen waren wij 3'en rond de combat 40 8)), maar die ging via single combat naar een clan |:(
Hoe ga jij eigenlijk de wildy in als je niks verliest omdat je pure bent? Of bedoel je bijna niks ;)

Waarom heeft I Mahatma I eigenlijk def 13? is dat door een per ongelukke ice barrage gekomen? :+ Of kan je dan een speciale armour dragen? Ik kan ook nog altijd def 13 laten als dat iets speciaals toevoegt :9 Ben nu def 7. Ga nog wel voor atk 40 en str 70-80+ hoor :+

[ Voor 7% gewijzigd door wimjongil op 11-03-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clan forum:
http://z13.invisionfree.com/K_O_Pures
Memberlist:
http://www.runehead.com/clans/ml.php?clan=ko_pure_clan

Om erin te komen heb je minimaal een 80 stat nodig en onder 20 def.
Mahatma heeft 13 def door foutjes zoals de whip bug (heb ik 5 def lvls van op mijn rune pure)
Wat ik meeneem als ik ga pken, 100 addy arrows, green chaps en vamps, holy symbol en monk top voor prayer, coilf en 28(geen teles!) lobs. Ga ik dood dan verlies ik een 20k

Het fijnste pken is rond 65 combat met 3 man bij hill giants, dan heb je geen last van de enorme hordes lvl 40s en kan je de lvl 70 runers killen zonder aangevallen te worden door de lvl 80+ main clans.
Ik pk met 2 vrienden van mij, celer letum, 94 range 1 prayer 63 combat en skullworri0r, 77 strenght 31 prayer 66 combat.
Onder lvl 60 zou ik bij castle pken, daar heb je vaak noobs die runes verzamelen en als je geluk hebt heb je elke keer een 200+ van elke rune te pakken :) de beste taktiek daarbij is uit loggen op de 1e verdieping, boven de kapotte trap, en dan met zijn allen hoppen en dan omlaag, zien ze je niet aankomen, is er niemand, ga je weer omhoog of kijk je ff buiten castle, werkt altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:14:
Clan forum:
http://z13.invisionfree.com/K_O_Pures
Memberlist:
http://www.runehead.com/clans/ml.php?clan=ko_pure_clan

Om erin te komen heb je minimaal een 80 stat nodig en onder 20 def.
Mahatma heeft 13 def door foutjes zoals de whip bug (heb ik 5 def lvls van op mijn rune pure)
Wat ik meeneem als ik ga pken, 100 addy arrows, green chaps en vamps, holy symbol en monk top voor prayer, coilf en 28(geen teles!) lobs. Ga ik dood dan verlies ik een 20k

Het fijnste pken is rond 65 combat met 3 man bij hill giants, dan heb je geen last van de enorme hordes lvl 40s en kan je de lvl 70 runers killen zonder aangevallen te worden door de lvl 80+ main clans.
Ik pk met 2 vrienden van mij, celer letum, 94 range 1 prayer 63 combat en skullworri0r, 77 strenght 31 prayer 66 combat.
Onder lvl 60 zou ik bij castle pken, daar heb je vaak noobs die runes verzamelen en als je geluk hebt heb je elke keer een 200+ van elke rune te pakken :) de beste taktiek daarbij is uit loggen op de 1e verdieping, boven de kapotte trap, en dan met zijn allen hoppen en dan omlaag, zien ze je niet aankomen, is er niemand, ga je weer omhoog of kijk je ff buiten castle, werkt altijd!
Dan ben je net iets meer dan 20k kwijt hoor [/mierenneukerij]. Leuke clan :D Ik ging altijd luren bij bandit camp, daar bij die schuine muur, maar zal wel een keertje gaan proberen met een paar kameraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:46:
[...]

Dan ben je net iets meer dan 20k kwijt hoor [/mierenneukerij]. Leuke clan :D Ik ging altijd luren bij bandit camp, daar bij die schuine muur, maar zal wel een keertje gaan proberen met een paar kameraden :P
Heb ik ook gedaan, tot ik erachter kwam dat je beter geld vedient door de lure teams te killen, zijn meestal allemaal 50s die in multi staan, en dan rangen wij ze vanuit single :)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.