ja alleen firefox kan kk krijgen
Hoe zit het trouwens met de max hit van de crystal bow en karyls crossbos tegenover de MSB? Ben wel benieuwd want daar zijn geen calculators voor (naar mijn weten)
Anoniem: 215428
wim, de max met crystal bow is 27 of 28
met 99 range
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 215428 op 09-04-2007 18:28 ]
Ik zou het niet wetenwimjongil schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:25:
Hoe zit het trouwens met de max hit van de crystal bow en karyls crossbos tegenover de MSB? Ben wel benieuwd want daar zijn geen calculators voor (naar mijn weten)
@Range_hostle, daarvoor moet je de FAQ lezen, daar staat alles in! En anders houd je je muis op FAQ bovenin, daar kan je kiezen uit verschillende FAQ's.
Anoniem: 139446
3-4 meer dan msb ongeveer.wimjongil schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:25:
Pimporez, wordt gewoon member, dan gaat al het trainen sneller.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 139446 op 09-04-2007 18:37 ]
Anoniem: 186189
Pim, als je geld wil verdienen zou ik runecrafting trainen, eventueel met de W16 Free Fast Airs company, tot je nature runes kan maken (lvl 44). Dit is volgens mij de beste manier om geld te verdienen en je skills te trainen. Kan wel saai worden

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 186189 op 09-04-2007 18:43 ]
@Pimorez
ik heb 81 ranged en ik hit net 20 met crystal bow 30 is bijna onmogelijk..... 28 is max dat ik weet. behalfe als je rune c bow bedoelt met dragon stone bolts. want daarme kan je meer als 50 raken =O
[img]http://www.draynor.net/]
ik heb 81 ranged en ik hit net 20 met crystal bow 30 is bijna onmogelijk..... 28 is max dat ik weet. behalfe als je rune c bow bedoelt met dragon stone bolts. want daarme kan je meer als 50 raken =O
[img]http://www.draynor.net/]

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 215428 op 09-04-2007 18:45 ]
Ik bedoel als non member. Wat kan ik als beste gaan trainen voordat ik member wordt? Runecrafting iniedergeval en woodcutting. Misschien nog wat smithing maar meer ook niet?Anoniem: 186189 schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:40:
Pim, als je geld wil verdienen zou ik runecrafting trainen, eventueel met de W16 Free Fast Airs company, tot je nature runes kan maken (lvl 44). Dit is volgens mij de beste manier om geld te verdienen en je skills te trainen. Kan wel saai worden
Woei! Alleen snap ik het niet; onyx bolts zijn toch veel te duur om te makenAnoniem: 215428 schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:41:
@Pimorez
Mijn plaatje:

Die combat is natuurlijk fout, (moet 44 zijn), en het is m'n pure
[ Voor 16% gewijzigd door wimjongil op 09-04-2007 19:40 ]
Inderdaad, veel te duur. Ik vind het ook raar dat Jagex niet met alternatieven komt. Het is een beetje mank zo...wimjongil schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:35:
[...]
Woei! Alleen snap ik het niet; onyx bolts zijn toch veel te duur om te makenWie gaat daar nou mee schieten
dan heb je echt te veel geld!
Mijn plaatje:
[afbeelding]
Die combat is natuurlijk fout, (moet 44 zijn), en het is m'n pure
Iets trainen voordat je member wordt? Alles gaat sneller in members, dus ik zie niet in waarom je in F2P nog iets speciaal zou trainen...Pimorez schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:50:
[...]
Ik bedoel als non member. Wat kan ik als beste gaan trainen voordat ik member wordt? Runecrafting iniedergeval en woodcutting. Misschien nog wat smithing maar meer ook niet?
mijn pure is 84 range, op rapid met range pot en 15% prayer en msb spec hit ik 22, met crystal bow zou ik 25+ doen, dus in de buurt van 30 komt het wel, misschien 29 max.Anoniem: 215428 schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:41:
@Pimorez
[img]http://www.draynor.net/][afbeelding]
Jah dat klopt, het gaat sneller in members. Maar denk eens in: zal jij een level 3 met 50 total al member maken? Ik niet, ik zal eerst ff skills tot minstens 30 a 50 trainen en dan pas membership in gaan. Ik begon op m'n eigen account pas met een total van 927 voordat ik member werd, ik had meteen alle middelen (van te voren verzameld) om in 1 dag naar 70 fletching te gaan, en de dag er na zat ik al op 75 - 80. Ik had heel wat rune essence gemined, en iron ores met rubies verzameld voor smithing.RoD schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:41:
[...]
Inderdaad, veel te duur. Ik vind het ook raar dat Jagex niet met alternatieven komt. Het is een beetje mank zo...
[...]
Iets trainen voordat je member wordt? Alles gaat sneller in members, dus ik zie niet in waarom je in F2P nog iets speciaal zou trainen...
Ik zou zo maar zeggen: Bereid naast je skills ook wat materiaal voor, dan train je keihard omhoog. Ik heb zo'n 20k willows gekocht voor m'n fletching , wat je eigenlijk al in de 70+ moet helpen.
Ook een aanrader is natuurlijk 30 mining (pure essence minen, kopen is erg duur als je niet zoveel geld hebt), 55 magic als je iets wilt high alchen (zoals yew longs maken en die high alchen, krijg je 768gp voor, moet je wel 44 rc, 70 fletch, 55 magic en 60wc voor hebben), etc. Maar het allerbeste nog is gewoon dat je je membership niet ziet als 'nu moet ik alles gaan doen', gewoon fun hebben is leuker.
Waar is de beste plek eigenlijk, om Gold Ores te minen.. En hoe zijn jullie routes van bank -> mine?
Is dat dan die met die helm bij keldagrim, of is dat toch de Crafting Guild?
Anoniem: 186189
Ik denk dat keldagrim vooral sneller is als je veel ores wil minen, je verliest bijna geen tijd door heen en weer te lopen. Ik heb er zlef 500 gold ores gemined en dat ging vrij vlot.
Crafting guild valt ook wel mee, maar alleen als je de enige bent die er mined en je de agility-shortcut kan nemen richting falador west bank.
Crafting guild valt ook wel mee, maar alleen als je de enige bent die er mined en je de agility-shortcut kan nemen richting falador west bank.
Heb wat potjes castlewars gespeelt om mijn vriend zijn lvl 91 (75-75-72), was toch wel wat leuker dan met 1 defence of met 46, alleen hitte ik niet zo geweldig als op mijn 46der'er
Aangezien ik mijn range puretje nu wel sterk genoeg vindt, en op een optimaal combat level is voor f2p pken maak ik daar nu een f2per van.
En dan eindelijk weer eens op mijn main spelen
beetje skillen is ook wel eens leuk, niet meer bij quests sharks mee hoeven te nemen, niet meer doodgaan zodra ik de abyss instap, etc
Aangezien ik mijn range puretje nu wel sterk genoeg vindt, en op een optimaal combat level is voor f2p pken maak ik daar nu een f2per van.
En dan eindelijk weer eens op mijn main spelen
Ja, hier ben ik al een beetje mee bezig, woodcutting trainen, mijn broertje ook en die geeft alle willows aan mijHans1990 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:30:
[...]
Jah dat klopt, het gaat sneller in members. Maar denk eens in: zal jij een level 3 met 50 total al member maken? Ik niet, ik zal eerst ff skills tot minstens 30 a 50 trainen en dan pas membership in gaan. Ik begon op m'n eigen account pas met een total van 927 voordat ik member werd, ik had meteen alle middelen (van te voren verzameld) om in 1 dag naar 70 fletching te gaan, en de dag er na zat ik al op 75 - 80. Ik had heel wat rune essence gemined, en iron ores met rubies verzameld voor smithing.
Ik zou zo maar zeggen: Bereid naast je skills ook wat materiaal voor, dan train je keihard omhoog. Ik heb zo'n 20k willows gekocht voor m'n fletching , wat je eigenlijk al in de 70+ moet helpen.
Ook een aanrader is natuurlijk 30 mining (pure essence minen, kopen is erg duur als je niet zoveel geld hebt), 55 magic als je iets wilt high alchen (zoals yew longs maken en die high alchen, krijg je 768gp voor, moet je wel 44 rc, 70 fletch, 55 magic en 60wc voor hebben), etc. Maar het allerbeste nog is gewoon dat je je membership niet ziet als 'nu moet ik alles gaan doen', gewoon fun hebben is leuker.
Maar ik denk dat ik nog wel ff runecrafting tot 30 moet trainen, die is nu 1
De beste plaats is absoluut bij Brimhaven, met behulp van de magic whistle uit die quest van Camelot oid. En dan de fairy rings gebruiken.Problem? schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:18:
Waar is de beste plek eigenlijk, om Gold Ores te minen.. En hoe zijn jullie routes van bank -> mine?
Beetje lastig uit te leggen... snap je enigszins wat ik hiermee bedoel?
meh... 41 def op me def pure..... dat traint kk langzaam met 1 atk/str lol maarja ik moet 60 en 60 prayer dan 37 combat castle wars ownage 
Ur_l1ke_wtf ben ik op besig
Ur_l1ke_wtf ben ik op besig
Ik heb die quest ook even gedaan. Leuke quest voor 12k def xp. Vooral voor de lagere levels zeer aan te raden (tenzij je pure bent natuurlijkAnoniem: 186189 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:42:
Nieuwe quest al gedaan juist nadat hij uit was, zonder guide fzo
[afbeelding]
Erg simpele quest, je moet echter wel een redelijke firemaking, woodcutting en ook agility level hebben.
Bump
Een spel als dit moet boven aan de lijst blijven
Een spel als dit moet boven aan de lijst blijven

oude main is weer member, even 80 attack gehaalt, dacht dat ik nog wel 91 combat zou zijn en dan fijn zou kunnen staken, ben ik toch 92 geworden
Heb ook nog eerst wat geld nodig voor full verac, fury, firecape etc voor ik kan staken...
Denk dat ik eerst 1.5k steel bars maak (70 mining
) en met dat geld weer 44 rc halen en rcen via abyss.
Heb ook nog eerst wat geld nodig voor full verac, fury, firecape etc voor ik kan staken...
Denk dat ik eerst 1.5k steel bars maak (70 mining
Waarom niet gewoon double nats runnen via abyss? W36 staan meestal 4-5 crafters in gouden robes die dubbel nats geven in ruil voor unnoted p ess.... Er moet trouwens meer volk op #tweakers.net komen! Iedereen download SwiftSwitch hier: www.swiftswitch.net
Is er ook zoiets voor enkele nats? Lijkt me wel handig 
Hmm, wacht.. dat zou hetzelfde zijn als laws craften in world 99.
Hmm, wacht.. dat zou hetzelfde zijn als laws craften in world 99.
[ Voor 37% gewijzigd door RoD op 12-04-2007 14:44 ]
Huh? Waarom zou je enkele nats willen dan
. Je ruilt ze gewoon 24-25-26 unnoted pure essence en zij geven je daar het dubbele van in nature runes
als je er dan 25 geeft krijg je 50 nats = 15k.
Ik wil geen enkele nats
Ik wil craften! Craften met runners is een goede manier om je RC level omhoog te krijgen, wat tergend langzaam gaat door de abyss, vandaar.
Heb net een lading dragon bones gekocht
Heb er nu 5k op mn bank staan. Nog 500 erbij en ik kan ze gaan gebruiken met mn (nog te maken) gilded altar en zo level 80 prayer krijgen
Heb net een lading dragon bones gekocht
[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 12-04-2007 14:51 ]
Je kan idd anderen het werk laten doen ja maar ik denk niet dat ze naar jou komen als ze in een andere wereld het dubbele krijgen 
Op de rs forums zijn ook veel gratis gilded altars beschikbaar
Op de rs forums zijn ook veel gratis gilded altars beschikbaar

[ Voor 20% gewijzigd door Pap3rclip op 12-04-2007 14:52 ]
Mja inderdaad. Dan zijn laws toch beter, die kun je alleen maar enkel krijgenPap3rclip schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:51:
Je kan idd anderen het werk laten doen ja maar ik denk niet dat ze naar jou komen als ze in een andere wereld het dubbele krijgen

Oh en ik wil geen gilded altar van een ander, ik wil m'n eigen
[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 12-04-2007 14:53 ]
Wat is nu eigenlijk nog een goede manier om geld te maken? Heb zo'n 4m ter beschikking.
Als je het puur over geld hebt.. merchanten... Skills weet ik niet, want die post je er niet bij
Maar nats maken, gold/silver minen, flax/bs en dergelijke zijn wel populair
Ja 4m geld kan ik gebruiken, wat zou je dan het best merchanten?
Iets van barrow sets? (geen id want ik heb geen 4mPap3rclip schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:58:
Ja 4m geld kan ik gebruiken, wat zou je dan het best merchanten?
Er heeft net iemand mij toegevoegd aan msn die whip + dlong voor 25$ wil kopen
. Als deze deal doorgaat maak ik er 8 mill winst op
Haha lol ja daar krijg ik 8m voor terwijl ik hem maar 1.7m geef
. Maar het zal wel niet doorgaan.
wist niet dat er zon wereld was, dankjePap3rclip schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:43:
Waarom niet gewoon double nats runnen via abyss? W36 staan meestal 4-5 crafters in gouden robes die dubbel nats geven in ruil voor unnoted p ess.... Er moet trouwens meer volk op #tweakers.net komen! Iedereen download SwiftSwitch hier: www.swiftswitch.net
Verder draai ik linux dus ik kan niet op SS
Meestal w36 maar soms ook w71.
Graag gedaan Underdog
Graag gedaan Underdog
Zitten daar dan niet bergen rc pkers?Pap3rclip schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:29:
Meestal w36 maar soms ook w71.
Graag gedaan Underdog
Geen idee
ik kan geen abyss gebruiken, ik neem 1k noted ess mee en verkoop/koop het dan in de gen store verderop. Maar ik vermoed van wel...
Waarom niet? je hoeft maar een kleine miniquest te doen en dan kan je em gebruikenPap3rclip schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:24:
Geen ideeik kan geen abyss gebruiken, ik neem 1k noted ess mee en verkoop/koop het dan in de gen store verderop. Maar ik vermoed van wel...
Kweet maar ik kan toch nog geen ancients om naar edgeville te teleporten en ben niet van plan 100 glorys te kopen
Ach die glories heb je met een paar keer rennen zo terug verdiend. Met the abyss kun je een berg geld binnen halen.Pap3rclip schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:34:
Kweet maar ik kan toch nog geen ancients om naar edgeville te teleporten en ben niet van plan 100 glorys te kopen
Heb gister mijn Green Party Hat verkocht voor een Yellow en 20mill.
Mooie deal toch! Iets van 3mill winst!
Zijn er trouwens nog Nederlands/Belgische 85+ CB?
Wij zoeken leden voor de Clan Rise Of Honour.
We hebben op dit moment 73 actiefe NL/BE clanmembers.
We zijn een gezellige en behulpzame clan. We doen veel activiteiten:
- Castle Wars
- Free World Pking
- Member Pking (Dragon en Portals)
- Clanwars!
- Barrows
- Kalphite Queen
- King Black Dragon
- Pest Control
- Skill Party's
- En nog veel meer Trips
We beschikken over een mooi gezellig Nederlands Forum.
We hebben een TeamSpeak channel (voor de liefhebbers).
We hebben een IRC Chat, waarin een Bot die alle prijzen weet (Voor SwiftSwitch gebruikers erg makkelijk)
Hoe heet de clan?: Rise Of Honour (Voorheen RuneTips)
Requirements?: Combat 85+ Warriors, Combat 82+ Pures
Site?: Ja, www.runetips.nl
Als je ons komt Joinen word je eerst geplaats in de groep: Rise Of Honour's Army.
Daarin kun je je bewijzen. En je kan gewoon op alle Trips mee. Het enigste verschil is dat je nog nieuw bent in de clan, en je moet bewijzen. Als je Combat 100 bent en je hebt je bewezen, word je gepromoveerd tot de Rise Of Honour. Soms worden ook lagere Combat's gepromoveerd. Als zich goed gedragen en actief zijn!
Ingame Name: TheGod130
Functie: Leader Rise Of Honour's Army
Co-Leader Rise Of Honour
Mooie deal toch! Iets van 3mill winst!
Zijn er trouwens nog Nederlands/Belgische 85+ CB?
Wij zoeken leden voor de Clan Rise Of Honour.
We zijn een gezellige en behulpzame clan. We doen veel activiteiten:
- Castle Wars
- Free World Pking
- Member Pking (Dragon en Portals)
- Clanwars!
- Barrows
- Kalphite Queen
- King Black Dragon
- Pest Control
- Skill Party's
- En nog veel meer Trips
We beschikken over een mooi gezellig Nederlands Forum.
We hebben een TeamSpeak channel (voor de liefhebbers).
We hebben een IRC Chat, waarin een Bot die alle prijzen weet (Voor SwiftSwitch gebruikers erg makkelijk)
Hoe heet de clan?: Rise Of Honour (Voorheen RuneTips)
Requirements?: Combat 85+ Warriors, Combat 82+ Pures
Site?: Ja, www.runetips.nl
Als je ons komt Joinen word je eerst geplaats in de groep: Rise Of Honour's Army.
Daarin kun je je bewijzen. En je kan gewoon op alle Trips mee. Het enigste verschil is dat je nog nieuw bent in de clan, en je moet bewijzen. Als je Combat 100 bent en je hebt je bewezen, word je gepromoveerd tot de Rise Of Honour. Soms worden ook lagere Combat's gepromoveerd. Als zich goed gedragen en actief zijn!
Ingame Name: TheGod130
Functie: Leader Rise Of Honour's Army
Co-Leader Rise Of Honour
[ Voor 22% gewijzigd door DragonXZ op 13-04-2007 09:12 . Reden: Dingen Toegevoegd ]
Ik zit al in een (goede) rune pure clan met mijn rune pure. in een (goede) pure clan met mijn pure, en dat is me al wat te veel, nog een clan joinen op mijn main zit er dus niet in

Ik zit nu in een NL clan... rsmasters.nl. Opzich wel leuk, zitten voor zover ik kan zien geen kleine kinderen ed in. Weinig members nog... maar een beetje lullen is altijd leuk
Als zulk taalgebruik er niet in voor komt wil ik misschien wel een kijkje nemenDragonXZ schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:09:
Bah moet weer wachten tot mijn membership word geactiveerd. Doelstellingen zijn dan om z.s.m. 85 ranged te halen d.m.v. Pest Control. Daarna ga ik voor hoger lvl agility dan dat ik nu heb en daarna maar eens geld verdienen
Heeft geen signature.
Na een dikke week bloed zweet en tranen begint mining level 91 toch eindelijk in zicht te komen. Over 3 dagen moet de 14k silver en dus een mining level toch wel in zicht zijn... Dat wordt dan ook eens, maar nooit weer
Voortaan gewoon weer mining trainen via powermining en craften via het kopen van d hides.
Nouja, wijze les geleerd. Silver minen is kut.

Ik zit in de clan Supreme Skillers. Minimale reqs is 1730 total als je 90+ (t/m 105, dan moet ej 1780) combat mensen. Dan ben je een junior, voor member moet ej al 1830 total hebben op 105+ combat ofzo. Wel lekker hoog, ik voldoe er aan.. en zo ontmoet je veel mensen die weten hoe je skills traint.
Momenteel aan het fishen, fly fishing (natuurlijk) @ F2P. Tjah, ik zou graag monkfishs willen vangen.. maar ik ben helaas geen member
.
Momenteel aan het fishen, fly fishing (natuurlijk) @ F2P. Tjah, ik zou graag monkfishs willen vangen.. maar ik ben helaas geen member
[ Voor 19% gewijzigd door Hans1990 op 13-04-2007 19:58 ]
Dat lijkt mij ook wel leuk, een skilling clan met een hele hoge requirement.
Waar mine je die?? Mag ik die kopen (tegen een vriendschappelijke prijs natuurlijk)?? Ik wil crafting trainenRoD schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:48:
Na een dikke week bloed zweet en tranen begint mining level 91 toch eindelijk in zicht te komen. Over 3 dagen moet de 14k silver en dus een mining level toch wel in zicht zijn... Dat wordt dan ook eens, maar nooit weerVoortaan gewoon weer mining trainen via powermining en craften via het kopen van d hides.
Ik mine ze in de crafting guild en ik gebruik daarbij duelling rings en balloons. En je denkt toch niet dat ik ze aan je ga verkopen?wimjongil schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:28:
[...]
Waar mine je die?? Mag ik die kopen (tegen een vriendschappelijke prijs natuurlijk)?? Ik wil crafting trainen

Wrede sadistRoD schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:37:
[...]
Ik mine ze in de crafting guild en ik gebruik daarbij duelling rings en balloons. En je denkt toch niet dat ik ze aan je ga verkopen?Ik ga elk van die mooie steentjes gebruiken om eens flink crafting te trainen

Blue dragons, betere hides, betere prayer expwimjongil schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:54:
[...]
Wrede sadistNou ja, ik laat ze daar atm ook minen (door kameraden
). Ben zelf bezig met ranged @ cows
voor de hides (en prayer).
Ik wist niet dat die f2p warenAnoniem: 139446 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 10:37:
[...]
Blue dragons, betere hides, betere prayer exp
* Enfer gaat maar weer wat centjes verdienen door sharks te gaan vangen 
In Edgeville kan ik ze altijd wel kwijt raken voor 1k ea
, not to mention the fishing/cooking xp
In Edgeville kan ik ze altijd wel kwijt raken voor 1k ea
[ Voor 39% gewijzigd door Enfer op 15-04-2007 17:32 ]
En hoe gaat dat in z'n werk?Pap3rclip schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:19:
Er heeft net iemand mij toegevoegd aan msn die whip + dlong voor 25$ wil kopen. Als deze deal doorgaat maak ik er 8 mill winst op
Jij krijgt geld gestort op je rekening, en vervolgens geef jij hem de stuff? Lijkt me toch hardstikke onbetrouwbaar zoiets? Ik zou er nooit aan beginnen, en dat terzijde.. Het is ook nog eens tegen de regels..
offtopic:
Oeps, dubbelpost
Oeps, dubbelpost

[ Voor 5% gewijzigd door Enfer op 15-04-2007 18:02 ]
Zijn in een week gezakt naar 600 ea.Problem? schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:31:
* Anoniem: 139446 gaat maar weer wat centjes verdienen door sharks te gaan vangen
In Edgeville kan ik ze altijd wel kwijt raken voor 1k ea, not to mention the fishing/cooking xp
Klopt. Dat is erg hard gegaan... Wel jammer, want ik kon er best een paar kwijt.
Hmm wanneer is dat gebeurd? 
Toen trawler geupdate werd, zodat de sharks minder waard werden ofzo? Die economie van Runescape is toch ongeloofelijk, valt soms geen pijl op te trekken..

Toen trawler geupdate werd, zodat de sharks minder waard werden ofzo? Die economie van Runescape is toch ongeloofelijk, valt soms geen pijl op te trekken..
Kan ook komen doordat er steeds meer mensen cooked sharks verkopen doordat ze 99 cooking willen halen ivm de skill capes. Een dergelijke theorie werd voorgesteld door de editor van Tip in de laatste Times.. Als je op de forums kijkt ook... iedereen verkoopt food, maar niemand wil kopen.
Eindelijk mijn main/staker weer maxed voor zijn combat, 92 combat met 82 attack 70 defence 70 strenght 78 hp 
Nu nats rennen
Nu nats rennen

Dan zul jij nu eens ondervinden hoe het is om gepked te wordenAnoniem: 139446 schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:06:
Eindelijk mijn main/staker weer maxed voor zijn combat, 92 combat met 82 attack 70 defence 70 strenght 78 hp
Nu nats rennen
* RoD moet binnenkort ook weer eens RC'en. Heb het op 63 en het begint zo langzamerhand mn laagste skill te worden... Alleen herblore verder nog op 61, maar zodra ik Miscellania van de nodige herbs ga beroven zal dat ook de lucht invliegen.
Dat ik pk will niet zeggen dat ik nooit doodgaRoD schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:44:
[...]
Dan zul jij nu eens ondervinden hoe het is om gepked te worden
* RoD moet binnenkort ook weer eens RC'en. Heb het op 63 en het begint zo langzamerhand mn laagste skill te worden... Alleen herblore verder nog op 61, maar zodra ik Miscellania van de nodige herbs ga beroven zal dat ook de lucht invliegen.
Vandaag nog doodgegaan, al kwam dat wel doordat een vriend mijn skype berichten volspamde waardoor ik niet kon eten
Pked worden gebeurt niet snel, zodra ik zon fluitketel zie ren ik naar bank en dds ik hem, valt ie je niet meer lastig. wat ook helpt, sara brew
Zo serieus was ik dan ook nietAnoniem: 139446 schreef op maandag 16 april 2007 @ 00:13:
[...]
Dat ik pk will niet zeggen dat ik nooit doodga
Vandaag nog doodgegaan, al kwam dat wel doordat een vriend mijn skype berichten volspamde waardoor ik niet kon eten
Mja, ik heb geen Sara brews, zijn duur.. en pken kan ik niet, dus daar waag ik me niet aan... Vluchten gaat me vaak redelijk af.Pked worden gebeurt niet snel, zodra ik zon fluitketel zie ren ik naar bank en dds ik hem, valt ie je niet meer lastig. wat ook helpt, sara brewhealt 60 hp ofzo en geeft je 25% meer defence.
Maar ik ga nu sowieso eerst naar 80 crafting trainen zodat ik mn eigen glories kan maken
Ohja, dit haalde ik vandaag:

Woei 
Gefeliciteerd
Liever jij dan ik
, ik kan wel tegen eentonigheden, behalve mining.. Die skill haat ik echt

Gefeliciteerd
Liever jij dan ik
Dank je 
Ja, het is een kutskill, vooral als je silver mined. Steeds wachten op respawn, en er zijn maar 6 ores
Voorlopig geen mining meer kan ik je vertellen
Ja, het is een kutskill, vooral als je silver mined. Steeds wachten op respawn, en er zijn maar 6 ores

Sara brew:
Herblore vind ik opzich wel een leuke skill, het halen van de ingredienten niet echt, maar het idee van herblore opzich spreekt me wel aan, je moet er alleen meer mee kunnen (pots usable op andere players enzo)..
Zoiets klinkt als voor defence tanks oid? Het geeft iig 180 herblore xp, dat is wel weer liefquote: http://runescape.wikia.comSaradomin brew temporarily raises your hitpoints by 15% (since it is a potion this means it is one of few ways to raise your Hitpoints above the normal maximum) and your Defence by 25% (better than a super defence potion). It temporarily lowers your Strength, Attack, Magic and Ranged by 10%.
Herblore vind ik opzich wel een leuke skill, het halen van de ingredienten niet echt, maar het idee van herblore opzich spreekt me wel aan, je moet er alleen meer mee kunnen (pots usable op andere players enzo)..
Met Lunar kun je toch ook pots delen ed?
Ik vind herblore in ieder geval ook wel leuk. Alleen het is een dure skill als je niet zelf de ingrediënten wil verzamelen... Monsters gaan te langzaam, en bij miscellania kost het nog bijna 900gp per herb
Ik vind herblore in ieder geval ook wel leuk. Alleen het is een dure skill als je niet zelf de ingrediënten wil verzamelen... Monsters gaan te langzaam, en bij miscellania kost het nog bijna 900gp per herb

offtopic:
Dit word toch niet gezien als slowchat, heletijd achter elkaar posten?
Dit word toch niet gezien als slowchat, heletijd achter elkaar posten?
Maar als je de chaos druids doet bij Yanille, dan gaat het nog wel redelijk snel imho. Vooral als je thieving 82 zou hebben, kun je een shortcut nemen waardoor je echt super dicht bij de bank zit. Ik kan die shortcut zelf niet, maar toch gaat het nog wel redelijk snel, aangezien ze soms 2 herbs droppen, en ook vaak zat 2nds, zoals limps / unicorn horn dust (die zijn best wel kut om aan te komen vind ik zelf )
Mja true, met die shortcut gaat het wel snel... Dan zit je écht dicht bij de lvl 13 chaos druids. Maar ns even naar 82 thieving trainen zodra ik eens Pyramid Plunder ga proberen
Binnenkort gooi ik ook een paar miljoen op Miscellania, zodat ik daar ook herbs weg kan halen... Maar het blijft niet echt een snelle skill imo.
Ik verlies liever een sara brew dan mijn glory 
En verstand van pken is niet nodig, gewoon wat dds specs eropafgooien als hij onder 70% health is. Met jou attack en strenght en de pker in full mytic heeft de pker een enorm probleem.
Wat ook helpt, een vriend hebben van jouw level die wel pked, en die dan even vragen of hij gratis mystic wil
En verstand van pken is niet nodig, gewoon wat dds specs eropafgooien als hij onder 70% health is. Met jou attack en strenght en de pker in full mytic heeft de pker een enorm probleem.
Wat ook helpt, een vriend hebben van jouw level die wel pked, en die dan even vragen of hij gratis mystic wil
Een sara brew wil niet zeggen dat je niet dood gaat 
Hmm, goed, misschien toch maar eens proberen met een DDS dan. Die zijn ook niet zo duur, dus kan het eens proberen.
Hmm, goed, misschien toch maar eens proberen met een DDS dan. Die zijn ook niet zo duur, dus kan het eens proberen.
Ik heb net zelf een rc pker gespecced, niet dood maar scheelde niet veel , en dat met mijn 82 attack 70 strenghtRoD schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:11:
Een sara brew wil niet zeggen dat je niet dood gaat
Dat rcen door abyss werkt wel fijn
Anoniem: 190417
Ik ging net ff f2p pken, khad geen food meer in lvl 1, en ik dacht laat is es een ranged/2h combo proberen, hit ik 12 met ranged en 21 met 2h
full rune gepked lol, op een lvl 53
Zijn er mensen die in F2P pure ess kopen? Want ik zie alleen mensen die gewone ess kopen
Maar als ik iemand zie die pure ess koopt koopt die gast ze voor 20 ea, is dat niet veel te weinig
Want bij zybez pricelist staat 95-110 gp

Tuurlijk zijn er geen mensen in F2P die pure ess kopen, members items zijn untradable daar
En voor 20 ea kan ik me pure ess niet voorstellen. Zelfs reg. ess kost nog meer.

Zaten er toch een paar pers my dwars, dus roep ik hulp in van een vriend, ze zou ook ngo ff iemand anders halen om te helpen.
Komt daar opeens zomaar dutch leader aan om de rc pkers te killen
Natuurlijk ook veel dank aan die vriend die me redde toen ik 13 hp was ^^
Komt daar opeens zomaar dutch leader aan om de rc pkers te killen
Natuurlijk ook veel dank aan die vriend die me redde toen ik 13 hp was ^^
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 139446 op 16-04-2007 17:05 ]
En ehh, die is bekend?
Volgens mij heb ik die naam wel eens voorbij zien komen, maar voor de rest... Wel leuk trouwens die rc-pkers-pkers, je ziet er steeds meer tegenwoordig
Was het bekendst een jaartje terug denk ik. erg goede pkerRoD schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:05:
En ehh, die is bekend?Volgens mij heb ik die naam wel eens voorbij zien komen, maar voor de rest... Wel leuk trouwens die rc-pkers-pkers, je ziet er steeds meer tegenwoordig
Net toen ik voor mijn laatste setje nats van de 2k rende waren er 3 mensen 1 rc pker aan t taggen, geweldig ^^
Iemand hier die green halloween mask wilt kopen voor 19m ? Sold 
En wanneer komen er meer mensen in het irc kanaal op swiftirc?
Bijna, het is irc://irc.swiftIRC.net/#Tweakers.net
En wanneer komen er meer mensen in het irc kanaal op swiftirc?
Bijna, het is irc://irc.swiftIRC.net/#Tweakers.net

[ Voor 22% gewijzigd door Pimorez op 16-04-2007 18:32 ]
Anoniem: 190417
Welke server is dat? irc.swiftswitch.net? en channel?
dan kan ik wel es kijken.
En nee ik download geen swiftswitch
#tweakers meen ikAnoniem: 190417 schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:03:
Welke server is dat? irc.swiftswitch.net? en channel?dan kan ik wel es kijken.
@RoD: hoe werkt dat balloon reizen? Moet je daarvoor een quest gedaan hebben? Want dan ga ik dat ook op m'n main doen
(over een tijdje dan, heb het atm druk met een gitaar concours, dat zaterdag plaatsvind
)
An Enlighted Journey moet je er voor doen. Geen moeilijke quest, maar zorg er wel voor dat je een willow boom geplant en volgroeid hebt staan anders kun je namelijk fijn een tijd wachten, aangezien je die voor de quest nodig hebt.
zojuist nog even gaan rcen, viel een 99 str pure me lastig, mjah dat kan je niet ontwijken dus glory gedropped, teruggerent, opgeraapt, kwade str pure
Toen was mijn rc pker weer online, meteen gekomen, en nog 1 full runer weten te killen met een 29-27 spec
* Anoniem: 139446 kon daarna heerlijk rustig rcen, ze had alle pkers weggejaagd
Toen was mijn rc pker weer online, meteen gekomen, en nog 1 full runer weten te killen met een 29-27 spec
* Anoniem: 139446 kon daarna heerlijk rustig rcen, ze had alle pkers weggejaagd
Ok, kijken of m'n zenuwen dat knippen aankunnenRoD schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:06:
An Enlighted Journey moet je er voor doen. Geen moeilijke quest, maar zorg er wel voor dat je een willow boom geplant en volgroeid hebt staan anders kun je namelijk fijn een tijd wachten, aangezien je die voor de quest nodig hebt.

@Problem?: ontferm jij je over de startpost van [MMORPG] Runescape #2??
[ Voor 19% gewijzigd door wimjongil op 17-04-2007 17:08 ]
Problem? is er al mee bezig afaik
Ik hoop dat binnenkort die bracelets/jewellery update komt. Ik heb m'n crafting al een aardig eindje omhoog getrained, bijna 75
Binnenkort maak ik glories in ruil voor de materialen, dus kom maar bij me met al jullie dragonstones
Ik hoop dat binnenkort die bracelets/jewellery update komt. Ik heb m'n crafting al een aardig eindje omhoog getrained, bijna 75
Ik heb nog een 200 tal andere gems, doe je die ook?RoD schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:04:
Problem? is er al mee bezig afaik![]()
Ik hoop dat binnenkort die bracelets/jewellery update komt. Ik heb m'n crafting al een aardig eindje omhoog getrained, bijna 75Binnenkort maak ik glories in ruil voor de materialen, dus kom maar bij me met al jullie dragonstones
Ja ik ga me wel ontfermen over de 2e post..
Ik maak hem vanavond ofzo wel af als er dan behoefte aan is, dus niet teveel spammen jullie
Ik maak hem vanavond ofzo wel af als er dan behoefte aan is, dus niet teveel spammen jullie
Jahoor, zeg maar wat je wilt hebbenAnoniem: 139446 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:24:
[...]
Ik heb nog een 200 tal andere gems, doe je die ook?
Ik heb ook interesse! Geen id van wat de prijzen zijn (uncuts hoger dan cuts??), zeg 't maarAnoniem: 139446 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:24:
[...]
Ik heb nog een 200 tal andere gems, doe je die ook?
Volgens mij had Underdog0 het over het fabriceren van items uit die gems
18 April 2007 - Wilderness Ditch Next
Up at the border to the Wilderness you will notice a small change this week. Far too easily have people mistakenly entered the dangerous lands of the north and so, with spades-united, a ditch has been dug!
You will now find that to enter and exit the wilderness you have to hop over a small ditch (no Agility level required). There's a safe zone just north of the ditch, so you needn't worry about getting over the ditch quickly.
Careful you don't trip!

post naar deel 2 verplaatst.. om de discussie makkelijker voort te zetten
[ Voor 159% gewijzigd door Hans1990 op 18-04-2007 15:17 ]
Dit topic is gesloten.