[MMORPG] Runescape #1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 17.290 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139446

Jewelry kan leuk zijn, rest klink nogal saai.
Die nieuwe easter event gaat waarschijnlijk mijn inventory van mijn main compleet vullen =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik ga die easter event helemaal niet doen. Tijdverspilling. Verder zit ik nu in Heart Unit *O* Ze accepteren weer nieuwe leden dus ik heb mn kans gegrepen. Heerlijk die snelle pc worlds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:17:
Ik ga die easter event helemaal niet doen. Tijdverspilling. Verder zit ik nu in Heart Unit *O* Ze accepteren weer nieuwe leden dus ik heb mn kans gegrepen. Heerlijk die snelle pc worlds :)
Psst, die werelden wil ik ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Anoniem: 139446 schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:18:
[...]

Psst, die werelden wil ik ook wel :)
#PCElite schijnt ook een goeie te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Daarnet ff illegaal bezig geweest, dit is wat ik heb gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://i79.photobucket.com/albums/j127/Pimorez/Untitled.png

:D

edit:
Niet verkeerd toch? O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Pimorez op 03-04-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Pimorez schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:09:
Daarnet ff illegaal bezig geweest, dit is wat ik heb gekregen:

[afbeelding]

:D

edit:
Niet verkeerd toch? O-)
spotted, sergeant! report! all report! :+ Nog een keer: nice stuff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Clan nieuws!

Ko vs Tf, 1 uur prep.
Tf Highscores
Ko Highscores
Het moge duidelijk zijn dat Tf op papier de overhand heeft, meer leden en gemiddeld hogere stats.

Ko begin opts, 100 :)
Tf begin opts, 45 :z

Ko wint, Ko eind opts 90
Filmpje: http://media.putfile.com/KO-vs-TF-Hour-Prep

Alleen was ik net te laat voor de war :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ben zelf behoorlijk benieuwd naar wat die slayer jewellery in gaat houden. Misschien att/str/def bonussen voor slayer tasks? Of andere dingen om slayer training makkelijker te maken?

Beetje zoals een black mask hoop ik dus eigenlijk een beetje (waarvan ik er nog 2 te koop heb, iemand? O-) )
We zullen zien wat het wordt, wellicht deze maand eindelijk weer eens een nuttige update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190417

Hmm ik zit nu ook in Heart Unit, alleen moet je zelf gaan PCen om achter die wereld te komen :P

btw RoD, hoop doet de gekken leven ofzo? Denk niet dat er een goeie update komt deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die bracelets ed klinken wel leuk. Jammer dat het in het "hand" slot moet. Ze hadden hier een eigen slot voor moeten maken :(
Hoe bedoel je dat je zelf moet gaan PC'en om achter die wereld te komen? In #heart kun je gewoon de world update elke keer volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet je dubbelclicken op die link, als je dat vaak doet en je gaat niet PCen word je gebannt (rule 14:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, je mag de world page niet bekijken als je niet aan het PC'en bent... dat bedoelde je dus. Maar waarom zou je de wereld willen weten als je toch niet aan het PC'en bent? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:43:
Ja, je mag de world page niet bekijken als je niet aan het PC'en bent... dat bedoelde je dus. Maar waarom zou je de wereld willen weten als je toch niet aan het PC'en bent? :)
Om erin te komen ;) Ben nu eye of newts aan het verzamelen, is een best goeie f2p manier om geld te verdienen (voor lage lvl's), dat is voor m'n pure, want droptrading mag niet dus is dat wel een goed alternatief >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer een war gehad met Tf, deze keer 8 uur prepr tijd en was ik niet te laat :)
ko had 29 man, tf 30 ish
Ko gewonnen, 18 man over zelfs _/-\o_

EDIT: filmpje!
http://media.putfile.com/KO-VS-TF-8-Hour-Prep

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 139446 op 04-04-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Anoniem: 139446 schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:04:
Jewelry kan leuk zijn, rest klink nogal saai.
Die nieuwe easter event gaat waarschijnlijk mijn inventory van mijn main compleet vullen =\
Dan Destroy die je event troep toch. Als je het nodig hebt ga je even naar Diagno in Draynor, kan je het zo weer ophalen.

Als je als f2p die troep bewaart, ben je echt bezig met het verspillen van je ruimte ;) Gewoon opruimen, het zijn toch vaak lelijke of waardelose items en geen reden om het te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Hans1990 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:17:
[...]

Dan Destroy die je event troep toch. Als je het nodig hebt ga je even naar Diagno in Draynor, kan je het zo weer ophalen.

Als je als f2p die troep bewaart, ben je echt bezig met het verspillen van je ruimte ;) Gewoon opruimen, het zijn toch vaak lelijke of waardelose items en geen reden om het te houden.
Goed idee! Maar die reindeer hat vind ik nog wel grappig, net zoals die scarfs + hats. Maar die kippen armour, tsja, het is leuk als je met een clan/grote groep het allemaal aantrekt en dan gaat rondlopen/pk'en ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05 13:59
Wehehe, dan word je wel letterlijk in de pan gehakt :+
Die meuk geeft toch altijd negative attack/defence bonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Problem? schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:15:
Dat is dan ook zere neus he ;) Gewoon een fun pk trip, en dan alleen rune scim ofzo, dan doe je protect 1 item en verlies je niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

Haha, die rubberen kip heerlijk! Maat van mij was net 2 weken member toen hij een keer in de wildernis van die green dragons aan het hakken was. Toen hij vervolgens terugliep zag hij iemand met een rubberen kip lopen. Begon hij die aan te vallen :D Toen switchte degene met de kip naar zijn whip en was mijn maat cheese :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Problem? schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:15:
Kip geeft -100 attack en -10 strenght _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Anoniem: 139446 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:53:
[...]

Kip geeft -100 attack en -10 strenght _/-\o_
Woei! Is er ook een bug dat je met die kip iemand weer healt? :P
Ik vind het trouwens wel grappig hoe je bugs moet ontdekken: er is een nieuwe area waarvoor je lvl 60 slayer bv moet hebben. Je gaat met alle soorten armour en inventory testen of je er in kan en dan maar hopen _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wimjongil schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:22:
[...]

Woei! Is er ook een bug dat je met die kip iemand weer healt? :P
Ik vind het trouwens wel grappig hoe je bugs moet ontdekken: er is een nieuwe area waarvoor je lvl 60 slayer bv moet hebben. Je gaat met alle soorten armour en inventory testen of je er in kan en dan maar hopen _/-\o_ :+
Het is eerder, je loopt toevallig daarheen in je full verac en probeert eens een abyssal aan te vallen, en het werkt!
Puur toeval, tenzij het overduidelijke dingen zijn zoals vertragigen van hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Anoniem: 139446 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:50:
[...]

Het is eerder, je loopt toevallig daarheen in je full verac en probeert eens een abyssal aan te vallen, en het werkt!
Puur toeval, tenzij het overduidelijke dingen zijn zoals vertragigen van hits.
Ja, die bug gebruikte ik als voorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-10-2024
Ik heb besloten om mijn rune pure door te trainen tot een normale main....
Stats atm:
61att > 70
72str
46def > 60
Heb ook al full dragon (ja chain ook :p) gekocht maar gaat er nu nog een GoT clan komen? Anders kunnen we misschien een invisonfree forumpje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er zijn maar vrij weinig mensen actief in dit topic. Dus het zal wel een beetje een kale boel worden denk ik zo :/

Ik ben trouwens lekker op weg om de top 10k overall van RS binnen te stormen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Heb net prayer van 31 naar 57 geboost :d 800 dragon bones opgefikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik mag hopen dat je dat met gilded altar hebt gedaan? :) Ga ik ook nog ns doen, maar dan met zon 2500 dragon bones :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ja er zijn wel genoeg mensen die gratis hun gilded altar met 2 burners ter beschikking stellen duss ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik maak zelf mn eigen altar. Geen zin om van anderen afhankelijk te zijn. Even een paar long bones gebruiken voor 71 construction, en dan met thee en crystal saw dat altar maken :) Kost wel scheppen met geld trouwens, construction :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
1 Constructing hier hehe :D
Maar hij stond er gewoon 5 uur ofzo en hield de hele tijd de burners aan de gang dus is toch mooi meegenomen >:)

[ Voor 68% gewijzigd door Pap3rclip op 07-04-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom maak je er eigelijk een main van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ach ik weet niet nu wil ik liever het spel normaal spelen omdat je anders de hele tijd met defence enzo moet rekening houden en ik wil ook vet armor dragen en alle quests gewoon kunnen doen. Het hele pure gedoe begon eigenlijk saai te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

* RoD is eensch. :Y) Skilling ftw! Pken ga ik wel eens doen als ik level 126cb ben en in wildy lvl 50+ ga knokken :P

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 07-04-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:42:
* RoD is eensch. :Y) Skilling ftw! Pken ga ik wel eens doen als ik level 126cb ben en in wildy lvl 50+ ga knokken :P
Veel succes, om je een idee te geven van hoe magebank (lvl120+) pken gaat:
Men neme, minstens 10 man, die allemaal meenemen, full ahrims, full rune, whip, dds, en sara brews.
verder nog 1 tber.
Dan kom je iemand tegen, iedereen smite aan en hem volgen, de tber tb'ed, en dan alle 10 om de beurt je dds spec legen op het slachtoffer. Als het slachtoffer dan nog leeft, dan barrage je hem dood.
Op het moment dat hij dood gaat roep je "hahahaha noob"
Tis maar wat je leuk vindt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Lol ervaring Underdog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Anoniem: 139446 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:35:
[...]
Andere variaties: "bring it on n00b!", "have a ticket to lumby", "c u in lumby :p" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 139446 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:35:
[...]

Veel succes, om je een idee te geven van hoe magebank (lvl120+) pken gaat:
Men neme, minstens 10 man, die allemaal meenemen, full ahrims, full rune, whip, dds, en sara brews.
verder nog 1 tber.
Dan kom je iemand tegen, iedereen smite aan en hem volgen, de tber tb'ed, en dan alle 10 om de beurt je dds spec legen op het slachtoffer. Als het slachtoffer dan nog leeft, dan barrage je hem dood.
Tis maar wat je leuk vindt 8)7
Hm, ik kijk goed uit of ik geen clans tegenkom dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zondag 08 april 2007 @ 00:09:
[...]

Hm, ik kijk goed uit of ik geen clans tegenkom dan :X
Let maar op, als jij een beetje fatsoendelijk spul meeneemt, dus ook nog ahrims en barages want dat heb je meestal wel nodig, en je ziet opeens een lvl 3 naast je staan, dan weet je dat er snel een team rondom je inlogt.

De enige plek waar je in je eentje kan solo magebanken is in wereld 18, daar zitten namelijk hordes 1 itemers die de teams lastig vallen.

Maar als je geen teams tegenkomt, is magebanken ontzettend leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 139446 schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:06:
[...]

Let maar op, als jij een beetje fatsoendelijk spul meeneemt, dus ook nog ahrims en barages want dat heb je meestal wel nodig, en je ziet opeens een lvl 3 naast je staan, dan weet je dat er snel een team rondom je inlogt.

De enige plek waar je in je eentje kan solo magebanken is in wereld 18, daar zitten namelijk hordes 1 itemers die de teams lastig vallen.

Maar als je geen teams tegenkomt, is magebanken ontzettend leuk :)
Hmm, dat soort tactieken ken ik allemaal niet :X Volgens mij kun je er bijna een boek over vullen, dat pken.

Het is trouwens ongelofelijk wat mensen betalen voor resources tegenwoordig... 550gp per gold ore, 3k per watermelon seed... ongelofelijk :/
Ik kan zo 3k gold per dag minen... dat is meer dan anderhalf miljoen op een dag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:17:
[...]

Hmm, dat soort tactieken ken ik allemaal niet :X Volgens mij kun je er bijna een boek over vullen, dat pken.

Het is trouwens ongelofelijk wat mensen betalen voor resources tegenwoordig... 550gp per gold ore, 3k per watermelon seed... ongelofelijk :/
Ik kan zo 3k gold per dag minen... dat is meer dan anderhalf miljoen op een dag 8)7
En die tactieken zijn dus het verschil tussen iemand killen, of gekillt worden. En hoe meer kills je wil, hoe uitgebreider de tactieken.
Als je leuk wilt magebanken moet je bij een grote clan gaan, dan kun je met hun teams meedoen. Je zult niet vaak een kill krijgen (te veel mensen), maar als je er een krijgt zijn ze meestal wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het gevoel van macht bij een dergelijke clan is natuurlijk ook wel leuk :Y) Maargoed, ik denk niet dat een clan wat voor mij is. Ik zou dan zo nu en dan eens de wilderness instappen en wat rondkijken naar een makkelijke kill. Ik word geen "echte" pker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:56:
Het gevoel van macht bij een dergelijke clan is natuurlijk ook wel leuk :Y) Maargoed, ik denk niet dat een clan wat voor mij is. Ik zou dan zo nu en dan eens de wilderness instappen en wat rondkijken naar een makkelijke kill. Ik word geen "echte" pker..
Ga bij de Gladiatorz _/-\o_ Daar kun je al in (jij bent toch 110 of 111 cb?). Dat is naar mijn weten de beste runescape clan van de wereld.

"Gladiatorz/Sabres vs. Anti-Sabre Clan/DeathCorp
Winner: Gladiatorz/Sabres
Information: Gladiatorz came to the war to help the Sabres againt their enemies but DeathCorp also showed up. Barbarian Village was so full of people that a person could not login to Runescape if their character was close the Barbarian Village. The Sabres/Gladiatorz side was overwhelmingly big and they won without much of a fight."
LOL >:)

[ Voor 31% gewijzigd door wimjongil op 08-04-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is inderdaad best een goede clan, beste clan was DS, maar die is kortgeleden gestopt.
Daarna is volgens menig DI de beste clan, maar daar kom je niet snel in, en ze pken alleen maar.
Andere clans hebben vaak ook een skill gedeelte en een leuke community :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wimjongil schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:44:
[...]

Ga bij de Gladiatorz _/-\o_ Daar kun je al in (jij bent toch 110 of 111 cb?). Dat is naar mijn weten de beste runescape clan van de wereld.
Ben inmiddels al 113. Maar ik denk toch dat een echte clan niet wat voor mij is. Wel om van een afstandje te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gladz waren vroeger nix, allemaal noobs :P DS was toch al heel lang geleden gestopt? of overlaatst weer teruggekomen, en DI, ja altijd alle arrogante mensen zaten daar :)

Ik zat zelf in Zeonicforce, is ook gestopt paar jaar geleden, maar toen na DS/DI wel ongeveer beste clan, wonnen meestal wel van Gladz en meer van zulk soort clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186189

Ik wist niet eens dat er actieve runescapers waren hier, zal ik zelf ook eens posten, zit toch maar wat te fishen 8)7
Add me als je wil praten ofzo, heb geen idee wat ik nu ga doen nadat ik 99 fletching heb gehaald.

Signature om een idee te geven van mijn skills:
Afbeeldingslocatie: http://siggy.draynor.net/stats/runemsanta,Th3%20C4bb4g3.gif
Rsn = Th3 C4bb4g3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 186189 schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:07:
Ik wist niet eens dat er actieve runescapers waren hier, zal ik zelf ook eens posten, zit toch maar wat te fishen 8)7
Add me als je wil praten ofzo, heb geen idee wat ik nu ga doen nadat ik 99 fletching heb gehaald.

Signature om een idee te geven van mijn skills:
[afbeelding]
Ey wtf, ik heb jou nog op TIF voorbij zien komen vandaag :D

Dit is trouwens mijn plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://siggy.draynor.net/stats/tanmdefault,lord%20bunkie.gif

En dit vind ik nog wel een mooie:
Afbeeldingslocatie: http://siggy.draynor.net/goal/strength/99/lord%20bunkie.gif

Op de helft *O*

Oh Fre4k, je zou construction moeten ranken, dan kun je in Problem? z'n daily stats page :)

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 09-04-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mischien maar ik heb nu nog 0 construction xp.
Ik zie het nut er niet van in, het is er enkel gekomen om de inflatie aan te pakken :P

Mischien train ik het wel eens als ik wat geld teveel heb.

Vraagje: hoe komen jullie aan (lvl 3) clues?

Ik ben nu jellies aan het killen maar ik vroeg me af of er betere/snellere manieren zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 186189 op 09-04-2007 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Greaters/hell hounds bevielen me wel altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Level 30 construction is zo bereikt met planks hoor :) Dat kost je niet zoveel. Clues haal ik meestal van de slayer tasks die ik krijg.. Greaters, hellhounds, blue dragons, enz. Vooral hellhounds doen het lekker bij mij.
Voordeel is dat veel slayer tasks clue droppers zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
De mijne :D

Afbeeldingslocatie: http://siggy.draynor.net/stats/barrowsmzammyvest,minepat.gif

En mijn goal :P

Afbeeldingslocatie: http://siggy.draynor.net/goal/firemaking/60/minepat.gif

[ Voor 19% gewijzigd door Pimorez op 09-04-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://siggy.draynor.net/stats/dragonfrangecape,sdr4wkc4b.gif
Pure
Afbeeldingslocatie: http://siggy.draynor.net/stats/dragonmstrcape,i%20c%20d34d%20ppl.gif
Rune pure
Afbeeldingslocatie: http://siggy.draynor.net/stats/dragonmattcape,sannemarx.gif
Main/skiller

Ik heb op geen enkele account een 99 stat, maar de plaatjes waar je verder uit kan kiezen zijn zo lelijk :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om terug te komen op jullie disussie over clans en pken heb ik nog wel enkele leuke screens om een idee te geven van de omvang van zo'n war tussen twee clans.

Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/3972/war1hn2.th.png
Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/6324/war2bl9.th.png

En dit was nog kleinschalig tussen ongeveer 50 mensen (in f2p).

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 186189 op 09-04-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 139446 schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:00:
[afbeelding]
Pure
[afbeelding]
Rune pure
[afbeelding]
Main/skiller

Ik heb op geen enkele account een 99 stat, maar de plaatjes waar je verder uit kan kiezen zijn zo lelijk :s
Klopt, de plaatjes van "vroeger" waren veel mooier.
* RoD gaat niet op de korte termijn voor een 99 skill. Balance is veel beter. Binnenkort eens een paar miljoen op Miscellania gooien voor een flinke load herbs en met de huidige voorraad watermelons, nasturtiums, tree seeds krijg ik er ook wel een sloot farming levels bij :)

Heeft er hier trouwens iemand ervaring met het slachten van green dragons in de wilderness? Kan dat een beetje veilig met je uberdure armour in de wilderness? Je hebt natuurlijk wel lichte bescherming van de green dragons met hun niet al te plezierige adem :) Die pkers hebben waarschijnlijk toch geen antishield.
En met Ancients kun je lekker makkelijk naar de greens teleporten, en dan met glory terug naar edge... lekker makkelijk dus. Maar ik ben toch een beetje huiverig over het feit dat ik met een grote waarde aan items de wilderness in ga :S
Iemand tips, trucs?

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 09-04-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tip: neem enkel 3 of 4 waardevole items mee en zeker anti-dragonbreath shield (!) niet vergeten.

Ik ben er al meerdere keren gepked zelfs als ik niet skulled was. Je bent zo dood door TB en Ancients/ranged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 186189 schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:20:
Tip: neem enkel 3 of 4 waardevole items mee en zeker anti-dragonbreath shield (!) niet vergeten.

Ik ben er al meerdere keren gepked zelfs als ik niet skulled was. Je bent zo dood door TB en Ancients/ranged.
Mja, vervelend, daar ben ik dus ook een beetje bang voor :X Maar het lijkt me wel een ideale manier om snel D bones en hides te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Je kan ook gewoon Blue Dragons rangen in Yanille Dungeon... Dan krijg je ook nog lvl 3 clues :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Pap3rclip schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:44:
Je kan ook gewoon Blue Dragons rangen in Yanille Dungeon... Dan krijg je ook nog lvl 3 clues :P
Green dragons ook ;) Blue dragons doe ik ook wel, maar die gaan toch wel even wat trager dan green dragons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gebruiken jullie trouwens ook swiftswitch ? Ik zal even een channel (#Tweakers.net) aanmaken op die irc server (irc.swiftirc.net), handiger dan ingame chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:21:
[...]

Mja, vervelend, daar ben ik dus ook een beetje bang voor :X Maar het lijkt me wel een ideale manier om snel D bones en hides te halen...
Ik heb t gedaan op i c d34d ppl, what je doet is je neemt een dragon scimitar (geen whip, vallen ze je altijd aan) strenght ammy en full black d hide, addy full helm krijg je als drop van de green dragons, en nog een anti dragonfire shield.
In je inventory een DDS en super attack en strenght, meeste dragon pkers dragen full mystic om je te tben.
Als je inventory vol is (geen food meer) en je komt niet meer weg, protect prayer aan, mep em met je scim, en dan dds spec, de pker draagt mystic dus met een beetje geluk kill je hem. Kill je hem niet, dan is hij nog altijd bezig met eten etc, en heb je dus een kans om weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ik gebruik altijd SwiftSwitch (ondertussen SwiftKit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
#Tweakers.net zit ik nu in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215428

hey, ik ben hier nieuw :/ maar hoe komen jullie aan die plaatjes van je skills enzo met zon pick erbij?
ik heb al gezocht op draynor.net maar ik vind het niet :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow ik heb hem nu :) Afbeeldingslocatie: http://www.draynor.net/%5D%5Bimg%5Dhttp://siggy.draynor.net/stats/barrowsmdefcape,r4ng3%20hustle.gif%5B/img%5D%5B/url%5D

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 215428 op 09-04-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
@r4ng3_hustle, lees aub eerst de FaQ's door ;)

En ik ga ook SwiftSwitch maar weer eens downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuke tank heb je r4ng3 :)

Swiftswitch gebruik ik niet meer, kan nu toch switchen met de rs client :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is waar maar het is nog altijd handig om stats/prijzen/... op te zoeken en er komt een grote update binnenkort :)

We zijn al met 3 in #Tweakers.net btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 139446 schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:02:
[...]

Ik heb t gedaan op i c d34d ppl, what je doet is je neemt een dragon scimitar (geen whip, vallen ze je altijd aan) strenght ammy en full black d hide, addy full helm krijg je als drop van de green dragons, en nog een anti dragonfire shield.
In je inventory een DDS en super attack en strenght, meeste dragon pkers dragen full mystic om je te tben.
Als je inventory vol is (geen food meer) en je komt niet meer weg, protect prayer aan, mep em met je scim, en dan dds spec, de pker draagt mystic dus met een beetje geluk kill je hem. Kill je hem niet, dan is hij nog altijd bezig met eten etc, en heb je dus een kans om weg te komen.
Hm, leuke truc. Maar het neemt wel weer extra (broodnodige) inventory space in... Misschien maar eens in full black + whip (ik wil persé whip, scim ftl :X ) + glory gaan killen. Met 113 combat (en 91) def zou ik toch wel een teleblock moeten kunnen overleven... Prayer erbij... Of raadt je me dit echt af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:52:
[...]

Hm, leuke truc. Maar het neemt wel weer extra (broodnodige) inventory space in... Misschien maar eens in full black + whip (ik wil persé whip, scim ftl :X ) + glory gaan killen. Met 113 combat (en 91) def zou ik toch wel een teleblock moeten kunnen overleven... Prayer erbij... Of raadt je me dit echt af?
Als je telebloced bent moet je 20 levels wilderniss omlaag rennen, dit red je niet, en je prayer wordt zo gesmite.
Als je glory en whip meeneemt dan ben je enorm doelwit.
Duper attack en superstrenght worden soweiso aangeraden omdat je dan sneller de drags killt, alleen de dds neemt dan extra ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank je underdog =o ben ff besig met 85 mage maar ben f2p dus ik moet steeds wachten op nat en green body sellers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weten jullie trouwens of mijn oude manier van luren reporteble is??

2 vrienden of gewoon pkers die dd doen eentje doet teleblock en logt uit die gast rent op ons af en atked mij skulled op mij en ik finish hem. met blitz ofzo of met range. want zo deed ik dat vroeger altijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 139446 schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:58:
[...]

Als je telebloced bent moet je 20 levels wilderniss omlaag rennen, dit red je niet, en je prayer wordt zo gesmite.
Als je glory en whip meeneemt dan ben je enorm doelwit.
Duper attack en superstrenght worden soweiso aangeraden omdat je dan sneller de drags killt, alleen de dds neemt dan extra ruimte in.
Hmm goed, dan toch maar eens met scimitar proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:o ik heb gister nog scimmy en whip pked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er nog 2 mensen op irc komen dan kan ik een vet bot aanvragen :)

Server: irc.swiftirc.net
channel: #Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:43:
Heeft er hier trouwens iemand ervaring met het slachten van green dragons in de wilderness? Kan dat een beetje veilig met je uberdure armour in de wilderness? Je hebt natuurlijk wel lichte bescherming van de green dragons met hun niet al te plezierige adem :) Die pkers hebben waarschijnlijk toch geen antishield.
En met Ancients kun je lekker makkelijk naar de greens teleporten, en dan met glory terug naar edge... lekker makkelijk dus. Maar ik ben toch een beetje huiverig over het feit dat ik met een grote waarde aan items de wilderness in ga :S
Iemand tips, trucs?
Haha, was dat een weekje geleden leuk: ik ga greens slachten. Er komt een lvl 89 (zelf cb 85) archer aan. Ik heb nog 2 lobs over en lage hp. Mijn dragon is klaar. Archer valt mij aan; 16 - 18 dood _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215428 schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:31:
weten jullie trouwens of mijn oude manier van luren reporteble is??

2 vrienden of gewoon pkers die dd doen eentje doet teleblock en logt uit die gast rent op ons af en atked mij skulled op mij en ik finish hem. met blitz ofzo of met range. want zo deed ik dat vroeger altijd :p
Dat mag nog gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit begint beetje dood te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Anoniem: 186189 schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:58:
Gebruiken jullie trouwens ook swiftswitch ? Ik zal even een channel (#Tweakers.net) aanmaken op die irc server (irc.swiftirc.net), handiger dan ingame chatten.
Ik gebruik het inet, maar mIRC is altijd handig met swiftIRC...

Ik ben liever met m'n eigen client bezig, die ook support gaat krijgen voor dual screen :) Zo kan je gewoon runescapen met highscore lookup en op het andere scherm gewoon calculators paraat zetten. Wat ik op de andere wil gaan laten zien weet ik nog niet precies, dat moet ik nog uitvogelen.
Natuurlijk, de calculators zullen ook gewoon in een klein schermpje te openen zijn voor 1 schermige desktops...

Screenshots zijn er nog niet, ben nog niet zo ver dat het ook echt nuttig is.. Ik zoek nog echt hard naar ideeën voor tools zoals calculators (of planners; zoals een runecrafting planner wat uitrekent hoeveel airs je krijgt als je met x experience points x ess gaat opcraften. Het is lastig om dat uit te rekenen als je net op zo'n punt zit dat je meer airs per essence krijgt door je level wat hoger word. Bijvoorbeeld: op level 55 ga je weer meer airs produceren, en je wilt vanaf 53 met 10k ess gaan. Je zal dan zeker voorbij lvl 55 gaan, en dus meer airs maken..).

[ Voor 8% gewijzigd door Hans1990 op 09-04-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jullie doen maar :) maar ik gebruik gewoon ares van pfp das een dowload programma maar je kan ook heel veel tabs openen in een internet explorer zo heb ik alijd veel forrums, cb calc, hi scores en veel meer bij de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tabs.... zoals die dat al 3 jaar (of zelfs langer) in Firefox zitten? :D

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 186189 op 09-04-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja alleen firefox kan kk krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik gebruik ares ook om te dowloaden en muziek te luisteren zonder windows media te gebruiken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
@range_hustle, er bestaat een edit knop!

Je hebt de FAQ nog niet gelezen?

Ik heb tips nodig voor wat te trainen voordat ik member wordt.

Afbeeldingslocatie: http://siggy.draynor.net/stats/barrowsmzammyvest,minepat.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Pimorez op 09-04-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met de max hit van de crystal bow en karyls crossbos tegenover de MSB? Ben wel benieuwd want daar zijn geen calculators voor (naar mijn weten) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wim, de max met crystal bow is 27 of 28 :o met 99 range

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 215428 op 09-04-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
wimjongil schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:25:
Hoe zit het trouwens met de max hit van de crystal bow en karyls crossbos tegenover de MSB? Ben wel benieuwd want daar zijn geen calculators voor (naar mijn weten) :'(
Ik zou het niet weten :P Maar met 77 range en een crystal bow kan je in cw al 30 hitten :)

@Range_hostle, daarvoor moet je de FAQ lezen, daar staat alles in! En anders houd je je muis op FAQ bovenin, daar kan je kiezen uit verschillende FAQ's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wimjongil schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:25:
3-4 meer dan msb ongeveer.
Pimporez, wordt gewoon member, dan gaat al het trainen sneller.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 139446 op 09-04-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pim, als je geld wil verdienen zou ik runecrafting trainen, eventueel met de W16 Free Fast Airs company, tot je nature runes kan maken (lvl 44). Dit is volgens mij de beste manier om geld te verdienen en je skills te trainen. Kan wel saai worden 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 186189 op 09-04-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Pimorez

ik heb 81 ranged en ik hit net 20 met crystal bow 30 is bijna onmogelijk..... 28 is max dat ik weet. behalfe als je rune c bow bedoelt met dragon stone bolts. want daarme kan je meer als 50 raken =O

[img]http://www.draynor.net/]Afbeeldingslocatie: http://siggy.draynor.net/stats/barrowsmdefcape,r4ng3%20hustle.gif

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 215428 op 09-04-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Anoniem: 186189 schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:40:
Pim, als je geld wil verdienen zou ik runecrafting trainen, eventueel met de W16 Free Fast Airs company, tot je nature runes kan maken (lvl 44). Dit is volgens mij de beste manier om geld te verdienen en je skills te trainen. Kan wel saai worden 8)7
Ik bedoel als non member. Wat kan ik als beste gaan trainen voordat ik member wordt? Runecrafting iniedergeval en woodcutting. Misschien nog wat smithing maar meer ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Anoniem: 215428 schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:41:
@Pimorez

ik heb 81 ranged en ik hit net 20 met crystal bow 30 is bijna onmogelijk..... 28 is max dat ik weet. behalfe als je rune c bow bedoelt met dragon stone bolts. want daarme kan je meer als 50 raken =O
Woei! Alleen snap ik het niet; onyx bolts zijn toch veel te duur om te maken :o Wie gaat daar nou mee schieten :+ dan heb je echt te veel geld!

Mijn plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://siggy.draynor.net/stats/barrowsmranger,W00tiew00t.gif
Die combat is natuurlijk fout, (moet 44 zijn), en het is m'n pure :9

[ Voor 16% gewijzigd door wimjongil op 09-04-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wimjongil schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:35:
[...]

Woei! Alleen snap ik het niet; onyx bolts zijn toch veel te duur om te maken :o Wie gaat daar nou mee schieten :+ dan heb je echt te veel geld!

Mijn plaatje:
[afbeelding]
Die combat is natuurlijk fout, (moet 44 zijn), en het is m'n pure :9
Inderdaad, veel te duur. Ik vind het ook raar dat Jagex niet met alternatieven komt. Het is een beetje mank zo...
Pimorez schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:50:
[...]

Ik bedoel als non member. Wat kan ik als beste gaan trainen voordat ik member wordt? Runecrafting iniedergeval en woodcutting. Misschien nog wat smithing maar meer ook niet?
Iets trainen voordat je member wordt? Alles gaat sneller in members, dus ik zie niet in waarom je in F2P nog iets speciaal zou trainen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215428 schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:41:
@Pimorez

[img]http://www.draynor.net/][afbeelding]
mijn pure is 84 range, op rapid met range pot en 15% prayer en msb spec hit ik 22, met crystal bow zou ik 25+ doen, dus in de buurt van 30 komt het wel, misschien 29 max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
RoD schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:41:
[...]

Inderdaad, veel te duur. Ik vind het ook raar dat Jagex niet met alternatieven komt. Het is een beetje mank zo...

[...]

Iets trainen voordat je member wordt? Alles gaat sneller in members, dus ik zie niet in waarom je in F2P nog iets speciaal zou trainen...
Jah dat klopt, het gaat sneller in members. Maar denk eens in: zal jij een level 3 met 50 total al member maken? Ik niet, ik zal eerst ff skills tot minstens 30 a 50 trainen en dan pas membership in gaan. Ik begon op m'n eigen account pas met een total van 927 voordat ik member werd, ik had meteen alle middelen (van te voren verzameld) om in 1 dag naar 70 fletching te gaan, en de dag er na zat ik al op 75 - 80. Ik had heel wat rune essence gemined, en iron ores met rubies verzameld voor smithing.

Ik zou zo maar zeggen: Bereid naast je skills ook wat materiaal voor, dan train je keihard omhoog. Ik heb zo'n 20k willows gekocht voor m'n fletching , wat je eigenlijk al in de 70+ moet helpen.

Ook een aanrader is natuurlijk 30 mining (pure essence minen, kopen is erg duur als je niet zoveel geld hebt), 55 magic als je iets wilt high alchen (zoals yew longs maken en die high alchen, krijg je 768gp voor, moet je wel 44 rc, 70 fletch, 55 magic en 60wc voor hebben), etc. Maar het allerbeste nog is gewoon dat je je membership niet ziet als 'nu moet ik alles gaan doen', gewoon fun hebben is leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05 13:59
Waar is de beste plek eigenlijk, om Gold Ores te minen.. En hoe zijn jullie routes van bank -> mine?
Is dat dan die met die helm bij keldagrim, of is dat toch de Crafting Guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat keldagrim vooral sneller is als je veel ores wil minen, je verliest bijna geen tijd door heen en weer te lopen. Ik heb er zlef 500 gold ores gemined en dat ging vrij vlot.

Crafting guild valt ook wel mee, maar alleen als je de enige bent die er mined en je de agility-shortcut kan nemen richting falador west bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb wat potjes castlewars gespeelt om mijn vriend zijn lvl 91 (75-75-72), was toch wel wat leuker dan met 1 defence of met 46, alleen hitte ik niet zo geweldig als op mijn 46der'er :+

Aangezien ik mijn range puretje nu wel sterk genoeg vindt, en op een optimaal combat level is voor f2p pken maak ik daar nu een f2per van.
En dan eindelijk weer eens op mijn main spelen :) beetje skillen is ook wel eens leuk, niet meer bij quests sharks mee hoeven te nemen, niet meer doodgaan zodra ik de abyss instap, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Hans1990 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:30:
[...]

Jah dat klopt, het gaat sneller in members. Maar denk eens in: zal jij een level 3 met 50 total al member maken? Ik niet, ik zal eerst ff skills tot minstens 30 a 50 trainen en dan pas membership in gaan. Ik begon op m'n eigen account pas met een total van 927 voordat ik member werd, ik had meteen alle middelen (van te voren verzameld) om in 1 dag naar 70 fletching te gaan, en de dag er na zat ik al op 75 - 80. Ik had heel wat rune essence gemined, en iron ores met rubies verzameld voor smithing.

Ik zou zo maar zeggen: Bereid naast je skills ook wat materiaal voor, dan train je keihard omhoog. Ik heb zo'n 20k willows gekocht voor m'n fletching , wat je eigenlijk al in de 70+ moet helpen.

Ook een aanrader is natuurlijk 30 mining (pure essence minen, kopen is erg duur als je niet zoveel geld hebt), 55 magic als je iets wilt high alchen (zoals yew longs maken en die high alchen, krijg je 768gp voor, moet je wel 44 rc, 70 fletch, 55 magic en 60wc voor hebben), etc. Maar het allerbeste nog is gewoon dat je je membership niet ziet als 'nu moet ik alles gaan doen', gewoon fun hebben is leuker.
Ja, hier ben ik al een beetje mee bezig, woodcutting trainen, mijn broertje ook en die geeft alle willows aan mij :P Ik ga gewoon met knife en axe lopen totdat ik willow shortbow kan. Daarna long en dan doorgaan :D

Maar ik denk dat ik nog wel ff runecrafting tot 30 moet trainen, die is nu 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Problem? schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:18:
Waar is de beste plek eigenlijk, om Gold Ores te minen.. En hoe zijn jullie routes van bank -> mine?
Is dat dan die met die helm bij keldagrim, of is dat toch de Crafting Guild?
De beste plaats is absoluut bij Brimhaven, met behulp van de magic whistle uit die quest van Camelot oid. En dan de fairy rings gebruiken.
Beetje lastig uit te leggen... snap je enigszins wat ik hiermee bedoel? :P Ik weet niet of je je die quest nog herinnert...
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.