[MMORPG] Runescape #1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.468 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:49:
[...]

Heb ik ook gedaan, tot ik erachter kwam dat je beter geld vedient door de lure teams te killen, zijn meestal allemaal 50s die in multi staan, en dan rangen wij ze vanuit single :)
Hehe, wat een tactieken gebruik jij _/-\o_ Gingen jullie dan vanuit het westen (bij die ruines)? Want daar kan je ook wel een goede dd neerzetten, tegelijk met het lure team (zonder dat de lurers het weten :P), en dan logt het target voor de lurers uit net voor het bandit camp en dan atken jullie het lure team ofzo? Dat lijkt me namelijk wel een goede manier >:)

post 600!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup zo doe je het exact, maar je moet wel komen binnenstormen, dd en dan hoppen binnen gezichtsveld werkt niet, dan rennen ze allmeaal dieper de multi zone in.
tis wel oppassen, soms kom je team van 20+ man tegen, en die zullen je taggen in single of luren naar multi. Als dat gebeurt moet je bovenlangs bandit camp rennen, daar is het non multi, (onderlangs kan ook, maar dan moet je lang rennen tot je bij npcs komt, wizards, of je moet even door multi, en dan kan je door de mine lopen.) dan ren je door de bomen en dan ben je meestal de rangers kwijt, als je vervolgens door de graveyard rent en er voor zorgt dat de ghosts je aanvallen ben je veilig, en kun je rustig tussen de npcs door lopen naar lvl 1.

Als je outnumbered bent met 1 of 2, geef dan niet meteen op, het belangrijkste is teamwork, zorg ervoor dat jullie allemaal dezelfde aanvallen, val ook als eerste degene aan die het laagste combat is en met het slechste armour. Die gaat dan snel dood en dan kan hij jullie niets meer doen.
Als 1 tegenstander wegrent, volg hem niet naar onderen, blijf bij je team die hebben je harder nodig.
Als de tegenstander begint te prayen, ga dan nog even door met attacken, en switch dan opeens naar een andere tegenstander, die zal het meestal niet verwachten en snel dood zijn.
Als jij gepiled wordt door het andere team, gebruik gerust prayer of zoek de bomen op. Goed om de bomen heen kunnen rennen is cruciaal in multi pken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o wat een tactieken :P Laatste keer dat ik ging pken (rsc :$) was het altijd iedereen rangers attacken, of met zen 3en rangen op 1 iemand, en catchen, heerlijke tijd

Gebruiken jullie ook Teamspeak/Ventrilo of gewoon heel de tijd typen naar elkaar? Lijkt met dat je met Teamspeak ofzo en mensen die luisteren veel betere teamwork hebt (net als CS ofzo >.<)

55 ranged al :) kijken of ik woensdag 70 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad, ik wist niet dat er zoveel bij kwam kijken :P * RoD houdt het maar bij skillen en questen.

Zit nu op 211qp, heb zon 10 quests achter elkaar gedaan. En ik ga ze allemaal achter elkaar afmaken, dan ben ik in ieder geval van die quests af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

combinatie van dingen die heel logish zijn, maar die niemand echt gebruikt, kennis van de npcs en bomen in de wilds, overlevingswil, ying yang, win win, etc :+

Teamspeak gebruiken we soms, meestal niet, niet nodig met 3 man.
Ik leid de groep, en zodra ik iemand zie spam ik zijn lvl en val ik aan, zijn er meerdere van het zelfde lvl dan spam ik de eerste 3 letters van de naam. Nog 1 tip, als je tegen meerdere pures vecht, kill alle meleers, die hebben rune scims :)

Over skillen gesproken, heb weer eens wat runecrafting gedaan op mijn pure, van 44-49 in een paar uurtjes (world 16 fast free airs :) )
Als ik in w16, 66 rc haal, kost het me niets en vanaf dat punt maak ik 625gp winst per trade, 1125 winst vanaf 77, 1625 bij 88, etc. Zou je deze methode uitvoeren van 44-99 rc, ess inkopen voor 35 each en airs sellen voor 20 ea terwijl je de runners 2k + ess geeft, dan verdien je 144mil en heb je de beste exp in game, nu nog 99 rc halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wens je veel succes :P RC en farming zijn toch wel de saaiste skills in het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Saai vind ik ze niet, langzaam wel. Vooral runecrafting. Als je dat niet met runners doet, dan is 99 (imo) niet te doen.
Als ik ooit ns rijk ben ga ik een miljoen pure ess kopen en laws craften met runners in 66 of 99 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

99 ga ik niet voor, hooguit 66 zodat ik een simpele manier heb om 250k per uur te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
ty Underdog0 voor die tactieken! Ga ze zeker gebruiken. Ben nu bezig def. 20 te trainen (dan kan ik over een tijdje/hele tijd bij jullie pure clan >:)). Daarna ranged tot 70, atk 40 en str 60, en dan zie ik wel weer verder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had dan 7 gehouden, en als je 20 hebt, zorg ervoor dat je nature spirit gedaan hebt! die geeft een defence reward en is nodig voor adamant gloves, das weer een mooie +7 strenght.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, 60 range nu, ben die zombies in mage guild nogal beu :(

Weet iemand toevallig of je die lvl 3 clues van hellhounds altijd kan doen ook al heb je nog niet al die areas "unlocked" of moet je gewoon superveel geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 03:37:
Yay, 60 range nu, ben die zombies in mage guild nogal beu :(

Weet iemand toevallig of je die lvl 3 clues van hellhounds altijd kan doen ook al heb je nog niet al die areas "unlocked" of moet je gewoon superveel geluk hebben.
Je moet gewoon superveel geluk hebben ;)
Of veel questen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:00:
Had dan 7 gehouden, en als je 20 hebt, zorg ervoor dat je nature spirit gedaan hebt! die geeft een defence reward en is nodig voor adamant gloves, das weer een mooie +7 strenght.
oops, kan dat dan nog met def 15? Maar ik denk dat ik me vooral op f2p pk'en ga richten hoor. Misschien een paar maandjes member om agility te boosten en ranged te boosten, maar daar laat ik het dan denk ik wel bij (ik kan op een ander account arrows fletchen :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 07:35:
[...]

oops, kan dat dan nog met def 15? Maar ik denk dat ik me vooral op f2p pk'en ga richten hoor. Misschien een paar maandjes member om agility te boosten en ranged te boosten, maar daar laat ik het dan denk ik wel bij (ik kan op een ander account arrows fletchen :>)
het maximale lvl is 14 meen ik, je zal dus al 21 defence zijn.
ik zou het wel doen, dan heb je nog iets aan je defence gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Iemand de nieuwe update gezien? Nieuwe minigame die totaal niet interessant is imo, maar het interessante gedeelte... De battlechest anchor die je 50k gekost heeft kost nu nog een enkele keer 50k om te vervangen en kost dan 700k.
Als je gedood wordt met dat ding drop je niet het wapen, maar 230K aan geld! Dus, wat ik ga doen is me 2x af laten slachten om 460k te verdienen. Doe hier 100k vanaf voor die eerste en tweede 50k om em te vervangen, en je hebt 360k PURE WINST zonder hier veel voor te hoeven doen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Mjah, was inderdaad niet zo'n slimme zet van Jagex om hem vanaf het begin af aan zo goedkoop te laten kunnen repareren :) . Gelukkig zijn ze er op tijd achter gekomen, anders kan zoiets wel eens de hele economie ontwrichten..
Als ik het nl goed begrijp koste zo'n ding minder dan dat het dropt in de wildernis, en kun je daardoor dus heel veel winst maken.. Vast mensen die daar extreem gebruik van gingen maken en dus veel geld zouden verdienen, wat de economie wel eens op z'n kop zou kunnen zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja maar het kan dus nu nog, aangezien je em 1x nog kan laten repareren voor 50K. Dus ik ga dat nog even doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:10:
[...]

het maximale lvl is 14 meen ik, je zal dus al 21 defence zijn.
ik zou het wel doen, dan heb je nog iets aan je defence gehad.
Ga 'm toch maar niet doen (de quest), want waar heb ik die str +7 bonus voor nodig :? Ik bedoel, ik ga met shortbow-2h combo in wildy, en dan vooral op het rangen gericht, en ik denk dat die gloves ook weer veel te veel kosten, net zoals die rune boots :( Heb nu range 51 en def 17 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:45:
[...]

Ga 'm toch maar niet doen (de quest), want waar heb ik die str +7 bonus voor nodig :? Ik bedoel, ik ga met shortbow-2h combo in wildy, en dan vooral op het rangen gericht, en ik denk dat die gloves ook weer veel te veel kosten, net zoals die rune boots :( Heb nu range 51 en def 17 :)
Gloves zijn 7k

Dat idee met je laten killen, dat is helemaal geen slecht idee! geweldig idee zelfs, jammer dat ik geen 50 prayer heb (wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over Runescape. Ik heb al meerdere mmorpgs gespeeld en bij sommige valt mij op dat het mogelijk is je character te verkloten bijvoorbeeld door verkeerde stats te geven of items te verliezen waardoor je het beste een nieuw character kan beginnen.

Is het bij Runescape ook zo dat je verkeerde keuzes kan maken waardoor je later in het spel in de problemen kan komen of heb je altijd wel mogelijkheden om dingen weer goed te maken.

Ben hier best benieuwd naar omdat je maar 1 character per account hebt eigenlijk en je deze niet gewoon kan wissen om een nieuw character aan te maken en ik het irritant vind dat je bij sommige spellen gewoon het beste overnieuw kan beginnen als je bepaalde dingen per ongeluk verkeerd doet (beste voorbeeld wat ik kan noemen is Maplestory als je bepaalde stats verkeerd geeft aan je char heb je eigenlijk best een probleem, nooit leuk achter dit soort dingen te komen als je al wat verder in het spel zit).

Ook een reden dat ik me dit afvraag is stel dat je ooit een premium account neemt en je bent een aardige tijd bezig en je komt er achter dat je bepaalde dingen niet meer kan doen lijk me best zuur namelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwoah het ligt eraan, maar wat de meeste mensen doen, gewoon een account maken en alle levels zo hoog mogelijk maken kan je niks aan fout doen :P Hoe meer levels hoe beter. Eigenlijk is het enige waar je volgens sommige mensen iets fout aan kan doen de combat stats verkeerd trainen, zo zul je met level 1 defense altijd hoog kunnen hitten voor je combat level, maar je wordt zelf ook weer gehit enzo.

Maar het is helemaal niet zo als in maplestory, als je het spel "normaal" speelt zonder echt specifieks iets te willen maar gewoon alles doen wat je leuk vindt is het onmogelijk om iets fout te doen, want met bijna elk level dat je erbij krijgt kan je iets nieuws, en dingen als quests zijn ook niet levelgebonden zodat het niet erg is of je als level 100 nu wel 90 strength hebt of niet, als je dat nodig hebt train je gewoon 90 strength en ben je misschien combat 110, maakt niets uit. En alle skills staan "op zichzelf" dus ook al heb je 99 magic, het maakt niets uit voor bijvoorbeeld je ranged, je zal daar net zo goed in zijn als iemand anders met 1 magic en hetzelfde ranged level.

(beetje kut verteld, maar conclusie = hoe meer levels hoe beter)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee duidelijk, thnx voor de info :) niet is zo hinderlijk als middenin een spel er achter te komen dat je het beste overnieuw kan starten doordat je bepaalde zaken verkeerd gedaan heb blij dat dat bij dit spel dus niet zo is :)

Hoe zit dat verder met items die je bijvoorbeeld voor quests of belangrijke items voor andere zaken die je nodig hebt en als je die per ongeluk kwijt zou raken heb je dan ook altijd de mogelijkheid deze weer ergens terug te krijgen bijvoorbeeld door de quest te herstarten of door het item opnieuw te kopen ?

Verder vind ik het spel erg leuk om te spelen grafisch mag het er dan niet geweldig uitzien maar dat vind ik niet echt belangrijk het doet wat het moet doen :) En je hebt echt superveelmogelijkheden met betrekking tot het maken van zaken en wordt niet beperkt aan 1 of 2 beroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je een item verloren hebt wat je voor een quest nodig hebt kun je vaak teruggaan naar de NPC die je het desbetreffende item gegeven heeft, en die geeft je zo een vervangend exemplaar, dat kost vaak geen enkele moeite :) Er zijn uitzonderingen trouwens.

Je hebt inderdaad veel mogelijkheden in het spel. Door de vele mogelijkheden om te skillen vind ik dit spel ook zo aantrekkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was benieuwd hoe het met items zat trouwens omdat ik het vermoedden heb dat ik laatst per ongeluk een verkeerd item weggegooid heb of verkocht maar weet bij god niet meer wat het was dus dacht ik begin even met een nieuw character omdat ik toch nog redelijk aan het begin zit maar dat kan dus niet (en een nieuw account aanmaken vind ik een beetje overdreven). Ik was eigenlijk dus bang per ongeluk iets weggedaan te hebben waardoor ik later in het spel misschien problemen krijg (stel dat het niet mogelijk zou zijn het item ooit weer terug te krijgen).

Verder vind dat ook echt een pluspunt van die skills. Ik heb zelf veel WoW gespeeld en vind het toch een nadeel dat je per character maar een beperkt aantal beroepen kan uitoefenen (2) en niet kan kiezen om je op bepaalde vakken gewoon meer te trainen dan andere zoals in Runescape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:03:
[...]

Gloves zijn 7k

Dat idee met je laten killen, dat is helemaal geen slecht idee! geweldig idee zelfs, jammer dat ik geen 50 prayer heb (wil)
sarcastisch? :? :)

Maar bij RuneScape kun je eigenlijk je build niet verkloten, behalve met pures, maar als jij een beginnende speler bent hoef je dat toch nog niet te weten :Y) En items wegdoen maakt eigenlijk niets uit, behalve als je een rare item hebt, maar die krijg je niet op een laag lvl zonder het al heel lang gespeeld te hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee :?

Pure zijn zou ik me geen zorgen over maken, eerst gewoon een main account maken, alles trainen wat je leuk vind en als je dan het spel kunt, kan je nog eens een pure beginnen als je er behoefte aan hebt.
Quest items die je nog nodig hebt voor een andere quest zijn altijd wel terug te krijgen, soms voor een kleine vergoeding, meestal gewoon met de npc praten.

In maplestory wordt welke skills je nodig hebt bepaald door welke class je bent, en dan moet je meestal ook nog met verhoudingen werken.
Bij runescape is dit niet zo, train gewoon lekker je attack, strenght defence range magic etc. Het enige wat je fout kunt doen is als je ooit nog eens echt ranger of mage wil worden, dan kan je al te hoge melee stats hebben om nog range based te worden. Voor een main maakt dit echter niiets uit dus train maar gewoon wat je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is het misschien niet een idee om met zijn alle uit te zoeken wat de (voor iedereen meest handige) PK skills zijn voor f2p en p2p, en dan voor mage, range en melee? Want als mensen het willen gaan spelen en willen PK'en, is het wel handig :D

edit:
Even bijgewerkt, had niet gelet op zoiets als wat RoD zei :+

[ Voor 19% gewijzigd door Pimorez op 14-03-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bestaat er zoiets als "de beste skills"? Mensen hebben verschillende speelwijzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimorez schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:28:
Is het misschien niet een idee om met zijn alle uit te zoeken wat de (voor iedereen meest handige) PK skills zijn voor f2p en p2p, en dan voor mage, range en melee? Want als mensen het willen gaan spelen en willen PK'en, is het wel handig :D

edit:
Even bijgewerkt, had niet gelet op zoiets als wat RoD zei :+
Als je wil gan pken in f2p, neem of een team mee of blijf onder 40 defence, anders krijg je nooit kills.
In p2p gaat het alleen om de bonussen, fighter torso, rune defender, asterix helm, whip, climbing boots barrow gauntlets, etc!

Verder is pken vooral ervaring, als je wil gaan pken zoek dan naar en vriend die kan pken en doe eens wat duels met normale pots en lobsters, daar kan je veel van leren als beginneling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Als dit nou in de startpost komt hebbenveel n00bies er al gauw heel veel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Pimorez schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:53:
Als dit nou in de startpost komt hebbenveel n00bies er al gauw heel veel aan ;)
Als ze freeplayer zijn kunnen ze met mij mee pken, en eventueel met Underdog0. Als het goed is zijn wij wel zo beleefd om ze het te leren en te laten zien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:49:
[...]

Als ze freeplayer zijn kunnen ze met mij mee pken, en eventueel met Underdog0. Als het goed is zijn wij wel zo beleefd om ze het te leren en te laten zien :Y
Team pken hoef je niets te leren, gewoon met zijn allen tegen op 1 iemand.
Echter als iemand wat oefengevechtjes wil doen in duel arena voor oefening voor 1 vs 1 (of deathmatches in de wilds) is dat ok met mij, let wel dat ik maar 64 combat ben, ik heb dus geen zin om te vechten tegen lvl 100s in full rune :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:18:
[...]

Team pken hoef je niets te leren, gewoon met zijn allen tegen op 1 iemand.
Echter als iemand wat oefengevechtjes wil doen in duel arena voor oefening voor 1 vs 1 (of deathmatches in de wilds) is dat ok met mij, let wel dat ik maar 64 combat ben, ik heb dus geen zin om te vechten tegen lvl 100s in full rune :)
Jammer -O-

:+

Als er iemand trouwens watermelon seeds wil verkopen dan houd ik me aanbevolen. Ik wil farming binnenkort eens naar 70 tillen.

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 14-03-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
wimjongil schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:49:
[...]

Er staat ook wel in de Startpost dat als er genoeg animo voor is we best een RS-pk clan op kunnen richten, lijkt me zeer leuk :)
Als chat kunnen we het #runescape kanaal (onder mijn naam geregged) gebruiken voor tijdens PK-en :)
Ik ben iig voor:
Poll: Een GOT-RS-PK clan?
Ja
Nee
Wtf?
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=176317&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een clan hoeft het niet te worden, maar als er eens een pk tripje kan worden opgezet kom ik zeker :)

Ik heb wel zelf elk weekend van 9 uur tot vrij laat een war/ pk trip met de clan, voor de rest ben ik na school beschikbaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ong 150/168 uur per week aanwezig als het moet :P Enige nadeel is dat ik nog nooit in rs2 heb gepkt hehe, ik weet wel hoe ik moet wegrennen van toen ik een lvl 14 rune miner had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
cool! een pk-clan/trip! Ik ga zeker mee, en als ik nog meer pkers mee moet nemen (pures of 80+), ik heb nog wel een paar kameraden die zeker mee doen, en daar zit ook die lvl 114 bij *O*
Ik weet niet of ik genoeg tijd heb (huiswerk en school :( ), maar ik kijk wel of ik een keertje een uur of 2 kan vrijmaken }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ben momenteel lvl 101, kan wel een keer mee met f2p PK trip
account name is tijgerforce
niet pure btw

[ Voor 7% gewijzigd door Napo op 15-03-2007 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o ik ben ook lvl 101met mijn main :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ikke lekker Hondertwee! :D (102) :P

Zo te zien hebben we dus 5 mensen die wel geintreseerd zijn in een (wekelijkse?) pktrip :) Ik weet niet hoeveel er nodig zijn maar 5 is al wel wat :) (beter dan 1 oid )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Als er dus een PK trip/clan komt wil ik ook wel weer beginnen :D Ik ga straks als ik met andere dingen klaar ben alvast beginnen, beetje def, beetje attack en vooral veel strength, maar prayer, is dat goed? Ja toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimorez schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:09:
Als er dus een PK trip/clan komt wil ik ook wel weer beginnen :D Ik ga straks als ik met andere dingen klaar ben alvast beginnen, beetje def, beetje attack en vooral veel strength, maar prayer, is dat goed? Ja toch?
Om te pken is 52 of lager genoeg, je neemt toch prayer potions mee in p2p en in f2p is je prayer aanhouden minder belangrijk aangezien je geen whip kunt verliezen.
En als je ook defence gaat trainen, doe dan niet alleen veel strenght, op hogere levels is attack ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Op het moment ben ik lvl 71 combat, stats:
60 Attack (D Scimmy + DDS)
68/70 Strength
45 Defense (Rune defender, steel gloves, full rune, berserker helm, climbing boots,...)

Ben dus een rune pure... wil ook wel eens mee gaan pk'en!
Ingame name: paperclip il
En is het wel de moeite waard om een fighter torso te gaan winnen?? De defense stats zijn een pak slechter dan rune plate....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pap3rclip schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:26:
Op het moment ben ik lvl 71 combat, stats:
60 Attack (D Scimmy + DDS)
68/70 Strength
45 Defense (Rune defender, steel gloves, full rune, berserker helm, climbing boots,...)

Ben dus een rune pure... wil ook wel eens mee gaan pk'en!
Ingame name: paperclip il
En is het wel de moeite waard om een fighter torso te gaan winnen?? De defense stats zijn een pak slechter dan rune plate....
Je bent een (rune) PURE, defence is dan ondergeschikt, ik zou zeker voor de fighter torso gaan, het bespaart je ook 50k voor een rune plate die je zou verliezen en je krijgt +4 str bonus.
Ik hoop dat je alle quests gedaan hebt die defence exp geven en die nodig zijn voor rune gloves of hoger (monkey madness inclusief defence reward, dragon slayer, nature spirit, fremmy trials en hero's)
Zodra je dat hebt wordt pken zeer interesant, je zult enorm hoog hitten op een laag lvl :)
Probeer ook de helm of neziroth of iets deregelijks te krijgen, die geeft +3 strenght :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Helm of Neitiznot inderdaad. Echter, dat is gewoon een berserker, met iets betere def stats... Dus of het de moeite waard is?
Kost wel slechts 50k om te vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffs net dood met men pure :( ong 800k kwijt ;x

Wordt ff clue hunten en hopen op iets leuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Clues zijn tof :) Ik heb echt stapels rune stuff en het nodige (g), (t) en (h). Blue dragons geven er erg veel, in combinatie met hun bones en hides een zeer geschikt monster om tegen te knokken (en in combinatie met slayer :Y) )

Ik heb trouwens de quest cape gehaald 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik ben net verdergegaan op een hele slechte pure van mijn broertje, die speelt het niet meer en dan kan ik hem betermaken :D Dat account heeft op dit moment: 15 att 30 str 15 def, ik wil eerst 20 att dan 20 def en daarna strength trainen, de prayer op dat account is 21. Misschien kan ik een account van level 60 krijgen (broertjes oude account) maar dat weet ik niet zeker :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
@ Pimorez: account sharen mag niet he :+ Maar dat kan nog wel een goede pure worden hoor. Gwoon zoals je al zelf aangaf def 20 maken (en houden!), atk 20 of 40 (dat ligt eraan hoeveel str je gaat trainen; met atk 20 en een mith 2h kan je 20 lvls hogere str maken, en dat hit je evenveel, maar mith 2h hit minder vaak, en r2h is weer duurder ;))

@ RoD: Congratulations! You won the ra... Oops, geen nfs porsche unleashed :+ Gefeliciteerd met skill cape _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Thx, maar het is een quest cape hè :P Geen skill cape. Mocht wensen dat ik een skill cape had... Met een beetje devotion moet het binnen een maandje of 2 wel lukken, maar zo lang kan ik me niet focussen op één skill.
Nouja, volgende mijlpaaltje is dat ik de 50mil xp ga breken, waarschijnlijk vandaag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
wimjongil schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:30:
@ Pimorez: account sharen mag niet he :+ Maar dat kan nog wel een goede pure worden hoor. Gwoon zoals je al zelf aangaf def 20 maken (en houden!), atk 20 of 40 (dat ligt eraan hoeveel str je gaat trainen; met atk 20 en een mith 2h kan je 20 lvls hogere str maken, en dat hit je evenveel, maar mith 2h hit minder vaak, en r2h is weer duurder ;))

@ RoD: Congratulations! You won the ra... Oops, geen nfs porsche unleashed :+ Gefeliciteerd met skill cape _/-\o_
Doe ik ook niet ;) Hij speelt er nooit meer op, en dat andere oude account van me broertje is weggegeven, die speelt ook niet meer ;) Maar hoeveel strength moet ik dan trainen als ik attack 40 wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Pimorez schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:41:
[...]

Doe ik ook niet ;) Hij speelt er nooit meer op, en dat andere oude account van me broertje is weggegeven, die speelt ook niet meer ;) Maar hoeveel strength moet ik dan trainen als ik attack 40 wil?
wil je heel af en toe een kill hebben met 40 atk en def 20, ga dan voor 60-70. Maar vanaf 80+ wordt het echt goed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Wo0t, vandaag mijn 4e santa gekocht.

Ik heb nu 4 santa's en 1 red h mask.
Ik kom nu wel erg dicht bij een party hat.

Ingame name: TheGod130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
DragonXZ schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:21:
Wo0t, vandaag mijn 4e santa gekocht.

Ik heb nu 4 santa's en 1 red h mask.
Ik kom nu wel erg dicht bij een party hat.

Ingame name: TheGod130
Dat is idd erg W00T~ !! Weet de street price ff niet maar santa is toch zo'n 30-40m? en red mask toch ook zoiets?
Welk combat ben je eigenlijk? Hoog of een low lvl merchanter >:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Santa is maar 21.5 jammer genoeg :( en red mask is 40 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

"maar". Dat is wel het dubbele wat ik aan cash heb liggen. Totale networth is zelfs maar iets van 40miljoen, gok ik zo. Maargoed, ik steek ook miljoenen in skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn toch al ruim 3 jaar oud, en ik heb er zelf 1, dus had liever iets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Dat doet me denken aan de tijden dat masks en santa's voor 100k verkocht werden.... had ik mijn setjes masks maar gehouden :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hetzelfde had ik met een flinke hoeveelheid party hats... Maargoed, het zou ook niet leuk meer zijn geweest als ik zoveel cash had.
Weet iemand hier toevallig ook hoeveel xp je in het uur kan halen door het craften van laws in world 66 of 99? (dus met runners). Ik wil eigenlijk RC een flink stuk omhoog halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf dit echt een heel handige guide op de tip.it forums: http://forum.tip.it/viewtopic.php?t=621870

Zelf nats rennen is dus het beste :P En anders kan je nog wel beter airs laten rennen dan laws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 01:06:
Ik vind zelf dit echt een heel handige guide op de tip.it forums: http://forum.tip.it/viewtopic.php?t=621870

Zelf nats rennen is dus het beste :P En anders kan je nog wel beter airs laten rennen dan laws
W16 airs laten rennen is het snelste, en vanaf 55 rc maak je een beetje winst ook :)
Laws rennen is aardig snel, maar je maakt verlies, en nats zelf rennen maak zorgt voor veel $$, maar het is aardig sloom vergeleken met w16.

Overigens heb ik nog geprobeert nats te craften door de abbys, dat ging niet goed met 1 defence, ik kon 1 shark eten en toen was ik dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wauw :D Ik herinnerde me net de naam van de pure die ik jaaaaren geleden gemaakt heb, en het is me gelukt het password te veranderen _O_ Helaas heb ik die account nooit overgezet naar RS2 waardoor ik op tutorial island startte, en ik niet het "normale" inlogscherm kreeg met hoeveel dagen geleden je ingelogd had :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Als ik in w16 airs wil gaan staan craften, hoe gaat dat precies in z'n werk, en hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waarom zou dat trouwens het snelste zijn? Als je laws gaat craften verlies je welliswaar veel geld doordat je ess moet geven, maar je kunt aan een stuk door laws craften, daar kunnen airs bij lange na niet tegenop lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
En hoe gaat laws craften precies in zijn werk? ik neem aan dat je dat ook doet door middel van zogeheten runners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja. Je gaat bij het law altar staan en je wordt onmiddelijk getrade door een boel mensen. Jij geeft hen 27 noted ess en 27 laws, en zij geven jou 27 unnoted ess terug. Effectief verlies je dus ess, maar het gaat veel, veel sneller dan gewoon trainen. Zodra je laws gemaakt hebt en uit de portal stapt staan er direct een boel mensen op je te wachten dus je kunt enorm snel achter elkaar laws maken.

Er zou trouwens deze maand ook een update komen waarbij er "rewards for runecrafting" zouden zijn. Ik ben benieuwd, misschien wel bloods craften :)

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 17-03-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Problem? schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:35:
Als ik in w16 airs wil gaan staan craften, hoe gaat dat precies in z'n werk, en hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Even guide geschreven:

Guide
Ik ga er van uit dat je een aardig runecrafting level hebt (55+) en wat geld. Met 55+ wordt het echt betaalbaar, maar voordat je geld verdient moet je flink doorstampen tot 66 a 77.

Setup
Nu, je 'setup'. Ik draag normaal zo weinig mogelijk; alleen tiara. Ik heb nog niet echt geprobeerd of er meer mensen komen als je 'mooiere' kleding draagt, maar dat is aan jouw om uit te zoeken ;). M'n inventory ziet er dan zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://img377.imageshack.us/img377/5158/inventoryenplekia7.png
N.B.: Let ook op m'n chats. Zet public ALTIJD op hide. Als je dat niet doet zal je niet meer kunnen zien wie je tradet, dus gaat het aanzienlijk slomer. Private zet ik soms aan, zodat runners me kunnen messagen als het rustig is. Als je druk bent, heb je amper tijd om te kijken wie ie er online is in je friendlist.

De items staan expres op deze rij, zodat het Withdraw X lekker in de buurt komt om op te klikken als ik op rechtermuisknop druk. Dit maakt het traden aanzienlijk sneller, en het scheelt misschien weer wat uurtje's als je duizenden essences wilt opmaken..

De plek waar ik nu sta hoef je niet speciaal aan te houden, ik zoek meestal ter plekke uit wat het het beste doet. Zoek een plek op waar het neit te druk is met anderen, dat is irritant. Het is handig om te zien hoeveel mensen er om je heen staan voor je traden.

Ook nog even iets om aan het te houden: Per 1k essence gebruik ik ~100k geld (op maximum). Ik neem dit gewoon altijd mee, als ik even wat meer geld wil/moet gebruiken voor de runners. Voor 5k essence raad ik je aan om 500k cash mee te nemen.

Adverteren

Om jezelf te adverteren noem ik altijd iets in de richting van 'open 2k & ess -- nlhans'. Adverteer altijd je prijs, dat je ess teruggeeft (sommige doen dat niet, en dat is impopulair) en je nickname in een duidelijk vorm.

Hoeveel je per runner geeft verschilt hoe druk het is. Mijn ervaring is dat het 's ochtends wat rustiger is , en dus je voor een lagere prijs genoeg runners hebt. Als je na 1 uur 's middags (in het weekend) komt moet je beginnen met 2,5k te bieden als je een beetje mee wilt gaan. In een tabelletje hieronder zal je zien wat voor 'profit' (of loss :P) dat gaat opleveren.

Trade scherm
Afbeeldingslocatie: http://img361.imageshack.us/img361/2263/tradekc9.png

Offer 2k en 25 ess. Let er op dat ze je ook wel 25 ess terugtraden, nu komt dat niet zovaak voor maar het scheelt toch wel snel weer een paar K.. Over het traden valt niet veel te zeggen.. een ding wel: doe het snel. Mensen lopen soms weg als je te sloom bent , en dat is vervelend omdat je dan weer moet adverteren wat weer tijd kost. Het beste is als je een constante toevoer hebt aan trades.

Nu is het de bedoeling dat je gewoon je trades afhandelt. Als je snel en populair genoeg bent in het altar hoef je niet eens meer te adverteren en anders wel.

Profit tabel

Winst/verlies tabel als je essence koopt voor 35ea en de airs verkoopt voor 15ea (slechtste geval).
Rc level
Prijs runner2k2.1k2.2k2.25k2.3k2.4k2.5k
1+-2500gp-2600gp-2700gp-2750gp-2800gp-2900gp-3000gp
11+-2125gp-2225gp-2325gp-2375gp-2425gp-2525gp-2625gp
22+-1750gp-1850gp-1950gp-2000gp-2050gp-2150gp-2250gp
33+-1375gp-1475gp-1575gp-1625gp-1675gp-1775gp-1875gp
44+-1000gp-1100gp-1200gp-1250gp-1300gp-1400gp-1500gp
55+-625gp-725gp-825gp-875gp-925gp-1025gp-1125gp
66+-250gp-350gp-450gp-500gp-550gp-650gp-750gp
77+125gp25gp-75gp-125gp-175gp-275gp-375gp
88+500gp400gp300gp250gp200gp100gp0gp
99+875gp775gp675gp625gp575gp475gp375gp

Winst/verlies tabel voor als je de ess voor 25ea koopt, en de airs voor 20ea verkoopt (mooiste geval).

Rc level
1+-2125gp-2225gp-2325gp-2375gp-2425gp-2525gp-2625gp
11+-1625gp-1725gp-1825gp-1875gp-1925gp-2025gp-2125gp
22+-1125gp-1225gp-1325gp-1375gp-1425gp-1525gp-1625gp
33+-625gp-725gp-825gp-875gp-925gp-1025gp-1125gp
44+-125gp-225gp-325gp-375gp-425gp-525gp-625gp
55+375gp275gp175gp125gp75gp-25gp-125gp
66+875gp775gp675gp625gp575gp475gp375gp
77+1375gp1275gp1175gp1125gp1075gp975gp875gp
88+1875gp1775gp1675gp1625gp1575gp1475gp1375gp
99+2375gp2275gp2175gp2125gp2075gp1975gp1875gp

En uiteindelijk nog, de tabel als je de ess zelf durft te minen en de airs voor 20ea verkoopt.
Rc level
1+-1500gp-1600gp-1700gp-1750gp-1800gp-1900gp-2000gp
11+-1000gp-1100gp-1200gp-1250gp-1300gp-1400gp-1500gp
22+-500gp-600gp-700gp-750gp-800gp-900gp-1000gp
33+0gp-100gp-200gp-250gp-300gp-400gp-500gp
44+500gp400gp300gp250gp200gp100gp0gp
55+1000gp900gp800gp750gp700gp600gp500gp
66+1500gp1400gp1300gp1250gp1200gp1100gp1000gp
77+2000gp1900gp1800gp1750gp1700gp1600gp1500gp
88+2500gp2400gp2300gp2250gp2200gp2100gp2000gp
99+3000gp2900gp2800gp2750gp2700gp2600gp2500gp

Ik hoop dat dit een heleboel verduidelijking geeft over W16 airs :)

[ Voor 58% gewijzigd door Hans1990 op 17-03-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Netjes hoor :) Ik neem aan dat jij dus dat doet? Waarom doe je geen laws eigenlijk? Puur omdat je er geld mee verliest of zit er nog een andere gedachte achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Inderdaad heel erg netjes, ik vond runecraften altijd zo'n saaie skill :P Daarom was die van mij 32 en niet hoger XD Had trouwens wel zo'n 1000 law 8)7

edit:
Ik zoek ff door het topic heen om jullie toe te voegen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Pimorez op 17-03-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:52:
Netjes hoor :) Ik neem aan dat jij dus dat doet? Waarom doe je geen laws eigenlijk? Puur omdat je er geld mee verliest of zit er nog een andere gedachte achter?
Omdat het vele malen sneller is, je staat direct naast het altaar in tegenstelling tot laws craften warbij je naar binnen en naar buiten moet lopen, als je wat vaste klanten opgebouwt hebt kan je in die tijd nog 1 trade doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:52:
Precies wat underdog zegt, zoals je ziet kan je best geld uit runecrafting halen op deze 'power-training' methode (het gaat snel) als je hoog genoeg level hebt en een beetje kan praten op de marktplaatsen voor leuke prijsje's :). Dat het wat langer duurt dan law company maakt me niet zoveel uit, want dat kost mij gewoon teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan ga ik het ook maar eens proberen dan :) Ben wel benieuwd naar hoeveel xp/uur het geeft. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:05:
Dan ga ik het ook maar eens proberen dan :) Ben wel benieuwd naar hoeveel xp/uur het geeft. Wat is jullie ervaring?
M'n ervaring is 100k xp per zaterdag en zondag als ik er van 9 tot 12 uur 's ochtends sta. Het is wel heel erg eentonig, maar het is keisnel. Mooie is ook nog dat je evenveel xp per uur kan halen als je ook 1 runecrafting hebt, maar je verspilt wel bakken met geld. Ook even een tipje: Zorg er voor dat je een leuk muziek album ofzo hebt om naar te luisteren, dat heb ik ook gedaan. Zonder dat was het niet uit te houden.

[ Voor 13% gewijzigd door Hans1990 op 18-03-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Hans1990 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:39:
[...]

M'n ervaring is 100k xp per zaterdag en zondag als ik er van 9 tot 12 uur 's ochtends sta. Het is wel heel erg eentonig, maar het is keisnel. Mooie is ook nog dat je evenveel xp per uur kan halen als je ook 1 runecrafting hebt, maar je verspilt wel bakken met geld. Ook even een tipje: Zorg er voor dat je een leuk muziek album ofzo hebt om naar te luisteren, dat heb ik ook gedaan. Zonder dat was het niet uit te houden.
Ga ik misschien ook wel proberen (heb rc nu 34 volgens mij). En dan natuurlijk de RHCP aanzetten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hans1990 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:39:
[...]

Ik kan vrij goed tegen eentonigheden, laatst nog 13,5k goud (oid) achter elkaar gemined. Dus dat is geen probleem. Maar dat is dus 100k xp in 3 uur als ik dat goed begrijp? :o
Dat is vrij netjes zonder (al teveel) geld te verliezen!
Ik ga het eens proberen zodra ik 66 RC heb. :)

Rest mij nog de vraag... verkopen die airs een beetje? Of is de markt verzadigd?

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 18-03-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:32:
[...]

Ik kan vrij goed tegen eentonigheden, laatst nog 13,5k goud (oid) achter elkaar gemined. Dus dat is geen probleem. Maar dat is dus 100k xp in 3 uur als ik dat goed begrijp? :o
Dat is vrij netjes zonder (al teveel) geld te verliezen!
Ik ga het eens proberen zodra ik 66 RC heb. :)

Rest mij nog de vraag... verkopen die airs een beetje? Of is de markt verzadigd?
100k in 3 uur lijkt me wat overdreven, dan zou je van 1 tot 50 rx in 3 uur hebben, zó snel is het nou ook weer niet O-)

Airs verkopen prima, als je er een aantal hebt (20k-50k) raak je ze zo krijt voor 20 each met een topic op het forum.
wel is het aan te raden om dit rond de tijd te doen dat de amerikanen spelen, dan ben je ze het snelste kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens kijken...
100k xp = 100000/5 = 20000 ess converten. Dan moet je 20000/25 = 400x in 3 uur traden. Per uur is dat dus 133x, wat iets meer dan 2x per minuut zou inhouden.
_Lijkt_ me theoretisch gezien mogelijk, maar ik heb geen _flauw_ idee wat de praktijk inhoudt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
RoD schreef op zondag 18 maart 2007 @ 23:09:
Eens kijken...
100k xp = 100000/5 = 20000 ess converten. Dan moet je 20000/25 = 400x in 3 uur traden. Per uur is dat dus 133x, wat iets meer dan 2x per minuut zou inhouden.
_Lijkt_ me theoretisch gezien mogelijk, maar ik heb geen _flauw_ idee wat de praktijk inhoudt...
Ik heb mijzelf een keer getimed door middel van een filmpje te maken. Dat filmpje heeft zo'n 10 minuten geduurd, en naderhand gekeken hoe snel het ging. Toen kwam ik op trade times uit van soms wel 15 seconde. Dat is dus kei snel als je bedenkt: 4 trades per minuut (100 ess, 50 xp), en dus 240 trades per uur; wat neer komt op 6k ess per uur (=30k xp). Helaas, dit was toen er iets van 20+ mensen om mij heen stonden, die soms wel hele 2 minuten moesten wachten totdat ik er een van ze een keer aan klikten. Op dat soort momenten lopen mensen van je weg, dus na een kwartier zit je al weer met een paar man opgescheept...

Je moet dus gewoon rekening houden met ups en downs, en helaas zijn de downs in overvloed. In het begin zal je misschien moeite hebben om op gang te komen omdat veel runners een vaste persoon hebben waar ze meteen naar toe rennen. Die herinneren ze natuurlijk aan hun service, of ze snel traden etc. In het begin zal ik ook veel adverten. Als je na een drukke tijd het weer rustiger krijgt kan dat best zijn omdat anderen meer bieden. Kijk dan even om je heen of er echt mensen zijn die veel meer bieden en of die veel runners krijgen. Als je na een paar minuten amper iemand krijgt, verhoog je prijs dan richting hun prijs. Als je eerst 2k per run geeft en anderen beginnen met 2.5k, zal je niet veel winnen als je 2.1k gaat geven. Dan zal ik meteen richting de 2.3k gaan.. Echter als het verschil maar 0.2k is (2.2k -> 2.4K) zal ik eerst even de tussensprong op 2.3k wagen. Het is gewoon een gevoel wat je moet krijgen wat echt goed gaat werken.

Overgens! Het is niet dat ik 20k ess in 3 uur doe, maar in 6 uur. Want ik haal 100k xp per weekend, en niet per dag. Dus ik doe 3 uur elke dag, en haal zo'n 50k xp per dag. Ik doe vaak op zaterdag maar 7.5k en op zondag 12.5k...

[ Voor 24% gewijzigd door Hans1990 op 19-03-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfoe gelukkig, ik dacht al dat ik iets fout deed en te weinig exp kreeg :z

dankzij het recent gemis van een main ben ik wat gaan skillen, en heb ik 13, jaa, DERTIEN, hunting gehaalt, mijn hoogste tot nu toe op al mijn accounts _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hans1990 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:28:
[...]

Ik heb mijzelf een keer getimed door middel van een filmpje te maken. Dat filmpje heeft zo'n 10 minuten geduurd, en naderhand gekeken hoe snel het ging. Toen kwam ik op trade times uit van soms wel 15 seconde. Dat is dus kei snel als je bedenkt: 4 trades per minuut (100 ess, 50 xp), en dus 240 trades per uur; wat neer komt op 6k ess per uur (=30k xp). Helaas, dit was toen er iets van 20+ mensen om mij heen stonden, die soms wel hele 2 minuten moesten wachten totdat ik er een van ze een keer aan klikten. Op dat soort momenten lopen mensen van je weg, dus na een kwartier zit je al weer met een paar man opgescheept...

Je moet dus gewoon rekening houden met ups en downs, en helaas zijn de downs in overvloed. In het begin zal je misschien moeite hebben om op gang te komen omdat veel runners een vaste persoon hebben waar ze meteen naar toe rennen. Die herinneren ze natuurlijk aan hun service, of ze snel traden etc. In het begin zal ik ook veel adverten. Als je na een drukke tijd het weer rustiger krijgt kan dat best zijn omdat anderen meer bieden. Kijk dan even om je heen of er echt mensen zijn die veel meer bieden en of die veel runners krijgen. Als je na een paar minuten amper iemand krijgt, verhoog je prijs dan richting hun prijs. Als je eerst 2k per run geeft en anderen beginnen met 2.5k, zal je niet veel winnen als je 2.1k gaat geven. Dan zal ik meteen richting de 2.3k gaan.. Echter als het verschil maar 0.2k is (2.2k -> 2.4K) zal ik eerst even de tussensprong op 2.3k wagen. Het is gewoon een gevoel wat je moet krijgen wat echt goed gaat werken.

Overgens! Het is niet dat ik 20k ess in 3 uur doe, maar in 6 uur. Want ik haal 100k xp per weekend, en niet per dag. Dus ik doe 3 uur elke dag, en haal zo'n 50k xp per dag. Ik doe vaak op zaterdag maar 7.5k en op zondag 12.5k...
Dat maakt het allemaal weer wat minder rooskleurig... Ik zal ns kijken wat ik kan halen in 6 uur abyss laws craften. Desondanks blijven airs toch wel vrij aantrekkelijk. Eerst maar ns naar 66 werken dmv laws in the abyss en dan eens het hele air-gebeuren inspecteren :)
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:12:
Pfoe gelukkig, ik dacht al dat ik iets fout deed en te weinig exp kreeg :z

dankzij het recent gemis van een main ben ik wat gaan skillen, en heb ik 13, jaa, DERTIEN, hunting gehaalt, mijn hoogste tot nu toe op al mijn accounts _/-\o_
Ik van 45 naar 71 in 2-3 dagen :P
Hunting ftw :) Leuke skill als je eenmaal red chinchompa's kunt vangen.

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 19-03-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Grote update! :)
After much deliberation, the Dorgeshuun Council has decided to open the doors of Dorgesh-Kaan to surface-dwellers. Those adventurers who have completed Death to the Dorgeshuun may now enter the secret city of the cave goblins.

The first visitor to the city was the Makeover Mage, hired by the council to make the city presentable for its grand opening. Despite their concern at the presence of outsiders, even the humble citizens have submitted themselves to the Makeover Mage's skills, and they're all pleased with the results.

Inside the city you will find a marketplace specialising in exotic foods - which, for the cave goblins, means anything from the surface! You can attempt to sell any foods you like to the gourmets in the market, but the cave goblins have fickle tastes and a keen eye for trends, so you will find the prices changing as they become more used to certain foods. Vary your stock and you can reap the financial rewards that await the cunning merchant.

Also in the city, adventurers will find that they can practice their Crafting and Firemaking by helping to maintain the city's unique magical lighting system. Any adventurers prepared to abuse the cave goblins' trust will find rich pickings for skilled thieves. There is also a magical inventor who has found a way of making the city easier for surface-dwellers to reach, so you should look for him if you want to visit often.

Beyond the city is another area of the Lumbridge Swamp Caves populated by familiar monsters, plus a new one: the mysterious molanisk. Only adventurers with enough skill and the right equipment will be able to entice them off the walls to fight. Some of the cave bugs in this area have also grown to enormous proportions, and might provide a better option for experienced Slayers who receive cave bugs as an assignment.

High above the molanisks' heads is the magical power generator that the cave goblins use to power their city. The generator is a remarkable piece of technology, but prone to breaking down, and those with remarkable Agility will be able to help out by locating spare parts. Smashed pylons and old cables form the most difficult Agility course in the game, and crossbow-fired grappling hooks will also be useful to make the most of it.

On top of all this, there are plenty of ordinary cave goblins to talk to, and if you search the city you will find your old friend Zanik wandering around. She is dying to see you again, so grab your lantern and make the journey to Dorgesh-Kaan!

Summary

Requirements to enter Dorgesh-Kaan
Death to the Dorgeshuun

Requirements for new content
(Each of the 6 new things can be done separately, so there should be something for everyone.)
Level 70 Agility Course
Level 87 Crafting lightorbs
Level 52 Firemaking lightorb repairs
Level 39 Slayer molanisk
Level 36 Thieving pickpocketing
Level 52/78 Thieving chests
Avast, ye landlubbers! Murphy at Port Khazard has discovered a new spot teeming with fish for his trawler! He can't haul in this bountiful booty by his lonesome, though. With more high-quality fishy things to catch (those with the ability to catch manta rays and turtles, for example, are likely to catch quite a few more on the trawler than they could previously), it's time to strap on your Fishing gear, fix those leaks and start reaping the rewards.

Bring your friends along for a voyage on the high seas, but don't be afraid to get wet! The more friends that set sail, the greater the chance of more fish. Murphy has also fashioned himself a handy bank deposit box to allow you to send your fish straight to your bank (assuming you have the space, of course)!

--------------------------------------------------------------------------------

RuneScape's Group of Advanced Gardeners (G.A.G.) recently commissioned the Makeover Mage to improve the appearance of their favourite animals. Sadly, the Mage was deeply involved in business with the Dorgeshuun, so he/she couldn't attend. Always resourceful, though, G.A.G. got some help from the Oneiromancer to tap into the Makeover Mage's dreams, so they could then manipulate him/her to cast the appropriate spells in his/her sleep. They're a cunning bunch, those farmers.

To cut a needlessly long story short, cows, chickens and rabbits now look fabulously new and shiny, and are sure to be a joy for players to slaughter!

--------------------------------------------------------------------------------
In other news...
Fighters, fishers and deforesters alike may be pleased to hear that we've adjusted the game engine so that you don't stop fighting, fishing or felling trees when you rearrange items in your inventory. Similarly, we've made some changes to the prayer interface so that the buttons will light up as soon as you click them instead of waiting for the signal to reach the game servers, just like they used to do before last week's update.

The anchor from the Great Brain Robbery quest has had its stats boosted one more time. Its strength bonus has risen from 87 to 100 and its crush attack has increased from 80 to 92. On far-off Mos Le'Harmless, Smithing Smith has decided to change the fee he charges for repairing all broken anchors, so he'll now demand 230k coins to make your new anchors ship-shape and ready for head-pounding action.

Finally, there's a new button on the login screen that lets you move between game worlds more easily (unfortunately it is not available if you're using the unsigned version of the applet). Enjoy!
Zeer interessante nieuwe content allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Pap3rclip schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 23:37:
Dat doet me denken aan de tijden dat masks en santa's voor 100k verkocht werden.... had ik mijn setjes masks maar gehouden :(...
Heh, wat grappig. Ik heb WAY back ook nog runescape gespeeld, en op dat account heb ik dus nog een stel santa hats die je dus inderdaad gewoon van de grond op kon rapen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phr33 st00f plx?

OT: Mmm, kweet niet goed wat ik van die update moet denken :P Ik lig nog steeds redelijk ver achter dus heb weinig idee wat ik er allemaal mee kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige update!
World switching, prayer bug gerepareert, hoog lvl content en dat anchor is nu aardig sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prayer bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O die ja, kende ik al :P

World switching is niet echt handig? world select is veel sneller, moet je niet heel de tijd uitloggen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:12:
Geweldige update!
World switching, prayer bug gerepareert, hoog lvl content en dat anchor is nu aardig sterk!
Nieuwe stad ziet er ook leuk uit :) Die Anchor is nu echt de moeite waard ja :o Ik ga em strakjes even uitproberen in PC icm D battle en str prayer. Eens zien wat ik dan kan hitten :Y)
Verder, die nieuwe agility course geeft echt _veel_ xp :o En je kunt er ook ranged xp mee halen als je een grapple gebruikt. Volgens mij geeft die course (de route zonder ranged xp) 2,5k xp ofzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:26:
[...]

Heh, wat grappig. Ik heb WAY back ook nog runescape gespeeld, en op dat account heb ik dus nog een stel santa hats die je dus inderdaad gewoon van de grond op kon rapen :)
Woow, ga je die aan de mensen van dit topic uitdelen? :D

Maar waarom ga je daar niet dik geld mee verdienen? Kan je heel makkelijk mee merchanten volgens mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Pimorez schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:42:
Woow, ga je die aan de mensen van dit topic uitdelen? :D

Maar waarom ga je daar niet dik geld mee verdienen? Kan je heel makkelijk mee merchanten volgens mij :?
Wat de neuk moet ik nu nog met runescape geld? :D En nee, ik vind inloggen al tijdsverspilling, vond het gewoon grappig dat dergelijke onzinitems zo veel waard worden :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hydra schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:08:
[...]

Wat de neuk moet ik nu nog met runescape geld? :D En nee, ik vind inloggen al tijdsverspilling, vond het gewoon grappig dat dergelijke onzinitems zo veel waard worden :)
Ik zou anders die santa's wel van je over willen nemen... voor het goede doel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog 1 en die heeft een vriendje nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Anders wil ik er ook wel een (of meer :D) :+ Een beter doel, kan ik lekker gaan trainen om te PK'en :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:13:
[...]

Ik zou anders die santa's wel van je over willen nemen... voor het goede doel O-)
Had jij niet talloze rune sets en treasure trail items? :>

Maja, die items zijn natuurlijk zoveel waard omdat ze zo zeldzaam zijn, en als je eenmaal veel geld hebt, wat moet je dan nog kopen? Daarom zijn de rares dus aardig wat waard. Ook wel een status symbool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja maar rune sets en TT items zijn lang niet zoveel waard :>
En ik kan het geld goed gebruiken om allerlei resources voor skills te kopen O-) Nouja, maar eens kijken of 11k monkfish te verkopen is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
* Enfer slaps everyone who's begging for santa's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Problem? schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:58:
* RoD slaps everyone who's begging for santa's :+
"plzzz fr00 st00f pl0x"
:+

Heb net de nieuwe agility course gedaan... in één woord, waardeloos. Dr zit een halve mini-game aan vast om die hoge bonussen te halen, en de course zelf is vrij langzaam. Je moet verder heen EN terug om die grote bonus te krijgen. Als je dit niet haalt moet je helemaal overnieuw beginnen met heen en terug. Verder kreeg ik in 13 damage toen ik viel, je mag dus wel sharks meenemen :X
Ik ben er direct weer weggegaan, dit is echt waardeloos en een belediging voor mensen met high level agility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al trawler geprobeerd? Ik heb gehoord dat het nu wel te doen is om die manta rays en sea turtles te vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja dat heb ik ook gehoord. Veel mensen vingen nu gewoon bijna hele loads vol manta rays. Ik heb het verder zelf nog niet geprobeerd, lijkt me weinig aan die minigame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:13:
[...]

Ik ben ook een goed doel :p steun giro w00tiew00t :+
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.