[MMORPG] Runescape #1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.471 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik moet eerst mijn range eens gaan trainen voordat ik aan pken kan gaan denken. Maar ja gister een leuk dagje gehad op runescape. 500k van een maat van me gehad. Daarvan full rune gekocht (nog nooit gehad :o :p) even full black dragonhide gekocht. Toen mijn uncut dragonstones verkocht voor 50k each. Toen had ik weer alles terugverdiend. Totdat ik rune crosbow heb gekocht omdat ik daarmee green dragons kan hunten. En ik heb karil's crossbow om mee te pimpen door falador :9

Nu vanmiddag questjes gaan doen maar eerst magic trainen naar de 55. Daarna range trainen. Even hopen op de goede drops als ik weer bij de fire giants ga hunten. Ik hoop binnen de 30 dagen 900k te hebben en een crystal bow te kunnen kopen :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Woei en ik ben weer een maandje langer member.. Mooi ff via IDEAL gedaan, waar het ( in tegenstelling tot bij RoD ) binnen 5 seconden erbij geschreven was :o _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb het er inmiddels ook bij. Heeft een tijd geduurd, maar nadat ik een kopie van mn afschrift gaf van de bank was het ook in een uur geregeld. Erg goede service hoor :)

En zijn die crossbows eigenlijk beter dan een, laten we zeggen, magic shortbow? Ik zie steeds meer mensen met crossbows lopen en kebit bolts ed, terwijl "vroeger" men crossbows nogal suf vond. Wat is er veranderd in de tussentijd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Weet iemand trouwens wat dat voor poppetje is dat je vaak bij runescape filmpjes op youtube ziet is?
Die komt als iemand iemand anders killt, en dan bij de genadeslag komt die kerel en zegt die iets over zamorak ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

RoD schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:56:
Ik heb het er inmiddels ook bij. Heeft een tijd geduurd, maar nadat ik een kopie van mn afschrift gaf van de bank was het ook in een uur geregeld. Erg goede service hoor :)

En zijn die crossbows eigenlijk beter dan een, laten we zeggen, magic shortbow? Ik zie steeds meer mensen met crossbows lopen en kebit bolts ed, terwijl "vroeger" men crossbows nogal suf vond. Wat is er veranderd in de tussentijd? :P
vroeger was de beste crossbow een phoenix crossbow ;) Tegenwoordig kan je tot rune crossbow met goede pijlen bolts. Hierbij kan je dus een dragon fire shield aandoen, waardoor je eindelijk als ranger dragons kunt hunten. Ook de dmg die crossbows al deden was hoog. Ik deed 13 in tegenstelling tot 9 met rapid bow. Wel minder accuracy dus ik heb toch liever bow :P

Waar kan ik snel en cheap bolts kopen? heb er toch wel redelijk wat nodig. Misschien toch fletching maar eens gaan trainen

[ Voor 0% gewijzigd door dommerick op 06-02-2007 16:13 . Reden: domme typo ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:12:
[...]

vroeger was de beste crossbow een phoenix crossbow ;) Tegenwoordig kan je tot rune crossbow met goede pijlen bolts. Hierbij kan je dus een dragon fire shield aandoen, waardoor je eindelijk als ranger dragons kunt hunten. Ook de dmg die crossbows al deden was hoog. Ik deed 13 in tegenstelling tot 9 met rapid bow. Wel minder accuracy dus ik heb toch liever bow :P

Waar kan ik snel en cheap bolts kopen? heb er toch wel redelijk wat nodig. Misschien toch fletching maar eens gaan trainen
De crossbows zijn een grote teleurstelling als je het mij vraagt.
Om te trainen is de MSB nog steeds beter, de crossbow is trager dan een longbow.
Bolts kan je volgens mij kopen onder white wolf mountain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

dommerick schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:12:
[...]

Ja ik heb die nieuwe crossbows wel gezien, maar dat was ook weinig spannends en goeie bolts waren belachelijk duur (dragonstone er voor nodig ed). Maar misschien zijn de bolts die je met hunting kunt maken nu wel interessant? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Woei, vandaag iets van 1.2k sharks verkocht, heb er maar weer een whip van gekocht.. :D
K heb ook nog wat andere meuk verkocht, dus nu heb ik nog 700k over :)

Goed avondje voor de cash geweest dusch _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

wimjongil schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:40:
Weet iemand trouwens wat dat voor poppetje is dat je vaak bij runescape filmpjes op youtube ziet is?
Die komt als iemand iemand anders killt, en dan bij de genadeslag komt die kerel en zegt die iets over zamorak ofzo.
linkje?

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57
Ik dacht laat ik ook maar weer is op runescape kijken na meer dan een jaar. Kan ik niet meer op classic inloggen :( Dat is wel heel erg jammer aangezien ik hier nog wel wat leuke items op had staan.

Nu heb ik alleen nog 160k en wat andere items.

Iemand een idee hoe ik de items van me runescape classic chars nog over kan zetten ? Aangezien ik daar nog op heb gespeelt toen RS2 uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Taenadar schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 23:41:
Ik dacht laat ik ook maar weer is op runescape kijken na meer dan een jaar. Kan ik niet meer op classic inloggen :( Dat is wel heel erg jammer aangezien ik hier nog wel wat leuke items op had staan.

Nu heb ik alleen nog 160k en wat andere items.

Iemand een idee hoe ik de items van me runescape classic chars nog over kan zetten ? Aangezien ik daar nog op heb gespeelt toen RS2 uitkwam.
Niet. Dat kon een paar jaar geleden alleen. Wat ik toen ook gedaan heb. Zou Classic wel weer eens willen spelen trouwens. Echt mooie herinneringen aan :D

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 06-02-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ik vind classic nog steeds velen malen beter dan RS2. Het is gewoon meer old school. Achja :P

Beetje tegenvaller. Ik kan alleen niet uit vinden waar mijn combat level staat. Enig idee ?

Stom... Level 78 dus

[ Voor 5% gewijzigd door Taenadar op 06-02-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat poppetje komt er als je iemand in de wildy begint aan te vallen.. Maar als je het over magere hein hebt, dat was een update met Halloween.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Taenadar schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 23:54:
Ik vind classic nog steeds velen malen beter dan RS2. Het is gewoon meer old school. Achja :P

Beetje tegenvaller. Ik kan alleen niet uit vinden waar mijn combat level staat. Enig idee ?

Stom... Level 78 dus
Old school inderdaad :) Geen duizenden noobs met "ken i haf fr00 st00f pl0x" ed. Het was gewoon stukken gezelliger. Maargoed, als ik het nu weer zou spelen zou ik er geen zak aan vinden. RS2 heeft toch wel wat meer te bieden. Dus dan maar die mooie herinneringen in stand houden :)

Heeft iemand trouwens die bug gezien waarbij je in de lijst met bomen die je kon kappen ineens geen yews meer zag? Was gisteren na die nieuwe quest update. Wel grappig opzich :P Ze zullen em er nu wel uitgehaald hebben aangezien er een system update was en er niks op de site van RS stond over een update aan het spel, zal dus wel bugfixes zijn.
Zo eventjes kijken als SS weer werkt.

Nieuwe quest heb ik trouwens al gehaald. Die helm die je daar krijgt is echt tof :) Heb er ook al verscheidene opmerkingen over gekregen toen ik ermee bij de blue dragons ging knokken. Je bent toch wel even het mannetje hoor als je een nieuw item draagt wat nog bijna niemand heeft :+

Wel een leuke quest btw. Geen ingewikkeld gedoe, je kon em zo finishen zonder quest guide. Iets waar ik toch altijd wel behoefte aan heb. Dus dat wil wat zeggen :P

Nou goed, in de tijd dat ik dit typ zal ik wel weer kunnen inloggen dus ik zal eens kijken of de bug gefixed is :+

Edit: Gefixed inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:11:
[...]

Old school inderdaad :) Geen duizenden noobs met "ken i haf fr00 st00f pl0x" ed. Het was gewoon stukken gezelliger. Maargoed, als ik het nu weer zou spelen zou ik er geen zak aan vinden. RS2 heeft toch wel wat meer te bieden. Dus dan maar die mooie herinneringen in stand houden :)

Heeft iemand trouwens die bug gezien waarbij je in de lijst met bomen die je kon kappen ineens geen yews meer zag? Was gisteren na die nieuwe quest update. Wel grappig opzich :P Ze zullen em er nu wel uitgehaald hebben aangezien er een system update was en er niks op de site van RS stond over een update aan het spel, zal dus wel bugfixes zijn.
Zo eventjes kijken als SS weer werkt.

Nieuwe quest heb ik trouwens al gehaald. Die helm die je daar krijgt is echt tof :) Heb er ook al verscheidene opmerkingen over gekregen toen ik ermee bij de blue dragons ging knokken. Je bent toch wel even het mannetje hoor als je een nieuw item draagt wat nog bijna niemand heeft :+

Wel een leuke quest btw. Geen ingewikkeld gedoe, je kon em zo finishen zonder quest guide. Iets waar ik toch altijd wel behoefte aan heb. Dus dat wil wat zeggen :P

Nou goed, in de tijd dat ik dit typ zal ik wel weer kunnen inloggen dus ik zal eens kijken of de bug gefixed is :+

Edit: Gefixed inderdaad :)
De helm heeft fijne stats maar er zijn 2 gebreken.

met 50k is hij te goedkoop, een helm die beter is dan de fremmy helms en minder kost, dat is absurd.
Hij is niet tradeble, dus als je doodgaat in de wilds krijgt de andere alleen legs en een dds als hij ook een fighter torso droeg.

Ga je dood dan kost je dat 50k (legs) 50k (helm) 50k (dds) 25k (sharks) 10k (super set) 20k(prayer potions) 130k(barrow gloves)
=335k
Waarvan de tegenstander maar 100k krijgt en hij zelf nog 55k verspilt aan de supplys
je moet dus 8 mensen killen en zelf 1 keer doodgaan en dan heb je winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klopt, dat nadeel heb ik al verscheidene keren voorbij zien komen. Echter, ik ben geen PK'er en vind het dus allemaal wel prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:29:
Klopt, dat nadeel heb ik al verscheidene keren voorbij zien komen. Echter, ik ben geen PK'er en vind het dus allemaal wel prima :P
Het pk systeem is de enbige reden dat ik nog runescape speel.
Maar vanwege al deze non tradeble rotzooi pk ik ook veel vaker in free player wereld, waar range wel nog goed is en je nog wat krijgt als je iemand killt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik kan het me wel voorstellen dat het niet fijn is voor de Pk'ers. Waarom zouden zit dit willen doen? Willen ze het PvP systeem weghebben? Volgens mij was de originele bedoeling van de wilderness dat men er gewoon lekker een potje ging vechten. Met je main dus. Jagex houdt volgens mij niet zo van pures. Nu loont het natuurlijk weer minder om een pure te maken en puur voor wilderness te gaan.

Maargoed... gokje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:57:
Ik kan het me wel voorstellen dat het niet fijn is voor de Pk'ers. Waarom zouden zit dit willen doen? Willen ze het PvP systeem weghebben? Volgens mij was de originele bedoeling van de wilderness dat men er gewoon lekker een potje ging vechten. Met je main dus. Jagex houdt volgens mij niet zo van pures. Nu loont het natuurlijk weer minder om een pure te maken en puur voor wilderness te gaan.

Maargoed... gokje hoor.
pures killen alleen pures.
Hoge lvl pures gaan enorm vaak dood.
Jagex heeft de wilds al eerder om zeep geholpen. De invoering van teleblock en de lever bij magebank heeft p2p wilds bijna compleet leeg geruimt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:57:

Maargoed... gokje hoor.
Ik zou dat echt niet leuk vinden :(. De pures zijn echt wel leuk voor de wilderness, je moet namelijk uitkijken wat voor poppetje dat is, heeft die d'hide aan? heeft die alleen rune scimitar? Dat voegt weer iets toe aan de gameplay. En het is ook leuk om met een pure te gaan.

@ Underdog0: hoge pures die extreem doodgaan? Zoek eens op youtube naar yankin deez! Die ownt toch echt wel :p

[ Voor 6% gewijzigd door wimjongil op 07-02-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Juist. Dit heb ik wel gemerkt bij het RC'en :/

Overigens kreeg ik net een Guthix Full Helm van een clue :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
RoD schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:11:
[...]

De reden dat ik RS classic leuker vind is omdat het gewoon lekker basic is. Geen 10000 dingen stats die je moet halen. En toen was er ook nog geen member systeem :)
Ook het hele PK systeem vond ik beter. Achja die goeie oude tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 00:56:
[...]

Juist. Dit heb ik wel gemerkt bij het RC'en :/

Overigens kreeg ik net een Guthix Full Helm van een clue :Y)
Volgens mij ben je een redelijk hoog level, wat jij dus pures noemt zijn gewoon pkers en geen pures.

"
@ Underdog0: hoge pures die extreem doodgaan? Zoek eens op youtube naar yankin deez! Die ownt toch echt wel :p"

In een pk video laten de mensen alleen zien hoe ze iemand anders killen, en niet hoe vaak ze dood gaan.

En als je een goede pure pking video wil zien kijk dan naar hiei the pk (initiate pure) deel 10 of the best of str3nghtz deel 3 (pure die pked met blue p hat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:29:
[...]

Volgens mij ben je een redelijk hoog level, wat jij dus pures noemt zijn gewoon pkers en geen pures.
Nouja mensen met 99 str en 70 att en 60 def (oid) noem ik toch wel pures. Het zijn wel de types die mij steeds afmaken in ieder geval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*komt ook even weer om het hoekje kijken:P *

Eigenlijk omdat ik ff een vraagje aan Problem? heb. Waarmee ik hem eigenlijk op de chat ook al gespammed heb, maar zou ik misschien bij jou op de statssite kunnen Problem? :D.
Mijn nick is: Moonlight S. Scheelt je de moeite van het teruglezen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:18:
*komt ook even weer om het hoekje kijken:P *

Eigenlijk omdat ik ff een vraagje aan Problem? heb. Waarmee ik hem eigenlijk op de chat ook al gespammed heb, maar zou ik misschien bij jou op de statssite kunnen Problem? :D.
Mijn nick is: Moonlight S. Scheelt je de moeite van het teruglezen :P.
offtopic:
Been there ;)
Done that ;)

Voor alle andere mensen die al hun skills in de highscores hebben staan en geintresseerd zijn in mooi dagelijkse statestieken.. Je mag me wel toevoegen op MSN en ff een babbeltje met me houden om te vragen of jij dat ook mag ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Enfer op 08-02-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Zo sinds gisteren ben ik begonnen met PestControl. Dit ga ik proberen om een weekje vol te houden om zo mijn range naar de 80 te krijgen. Ben benieuwd of dit gaat lukken :o

Tussendoor moet ik ook nog 1 dagje fire giants gaan hunten om geld te verdienen want ik ben bijna out of arrows en out of cash :9. Geen prettige combinatie, maar ja ik heb gisteren guthix dragonhide body gekocht van het laatste geld dat ik nog had. Voor 200k geen idee of het een goede deal was, maar die kan ik dus ook nog wel proberen te verkopen als het echt nodig is maar hem houden is leuker :Y)

Ook moet ik in mijn member tijd nog heel wat quest gaan doen, maar main target is nu dan toch even 80 range in een weekje :D

Problem? zou ik toevallig ook in die stats kunnen? Nick: Dommerick50

[ Voor 4% gewijzigd door dommerick op 09-02-2007 08:56 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

Oud gediende meld zich.

rsn: spuugvuur

Heb thuis geen internet meer maar het account is nog steeds betaald. Ben meer WoW aan het spelen dan runescape toen ik nog internet had.

Toch een mooie lvl 103 opgebouwd.

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
dommerick schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 08:54:
Zo sinds gisteren ben ik begonnen met PestControl. Dit ga ik proberen om een weekje vol te houden om zo mijn range naar de 80 te krijgen. Ben benieuwd of dit gaat lukken :o

Tussendoor moet ik ook nog 1 dagje fire giants gaan hunten om geld te verdienen want ik ben bijna out of arrows en out of cash :9. Geen prettige combinatie, maar ja ik heb gisteren guthix dragonhide body gekocht van het laatste geld dat ik nog had. Voor 200k geen idee of het een goede deal was, maar die kan ik dus ook nog wel proberen te verkopen als het echt nodig is maar hem houden is leuker :Y)

Ook moet ik in mijn member tijd nog heel wat quest gaan doen, maar main target is nu dan toch even 80 range in een weekje :D

Problem? zou ik toevallig ook in die stats kunnen? Nick: Dommerick50
Ehm sorry maar mijn statsding is nog niet zo geavenceerd dat hij ook mensen pakt met niet alle stats in de highscores.. Ik ben er een beetje mee aan het bouwen dus ik houd je op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Oops :)

Dan gaat het nog wel even duren want alle stats krijg ik nooit in de highscores :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ach, zo lastig is dat niet hoor. Meestal volstaat level 30 al, voor de meeste memberskills. Eén dag trainen en klaar :Y) Maargoed, je moet er maar zin in hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiemannie
  • Laatst online: 01-06 21:02
RoD schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:45:
[...]

Waar heb je die informatie weg? En wat voor macro's zijn dat dan? Note: ik wil geen links oid, slechts een beschrijving ervan. Ik hoef geen ban in RS aan mn broek ;)
Die informatie kan je vinden op de echte runescape macro fora.
Alle macro's worden gemaakt met een geavanceerd programma, scar genaamd. Scar is een uitgebreide colorclicker die je programeert in een op pascal lijkende taal. Die dingen kunnen tegenwoordig de meeste random events solven, op dit moment box, certer, sandwich lady, quiz, frog, de evilchickens/rockgolems/andere-vechtersbazen, demon, en wat randomevents waar je alleen tegen hoeft te praten, bij andere, zoals scaperune, logt hij uit en gaat hij verder met andere players. , antwoorden op de chat, ess minen, goblins killen enzovoort. De meeste macro's zijn multiplayer: Ze wisselen om het halfuur van account, en bij bepaalde random events logt hij uit en slaat hij die player voortaan over.
Ga niet zeggen dat die dingen niet werken, want dat doen ze wel. Ik gebruikte ze zelf ook, tegenwoordig niet meer, en ben nog steeds niet geband.

[ Voor 16% gewijzigd door markiemannie op 10-02-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Omg. Waar is de tijd gebleven dat je met een zogenaamde "autominer" automatisch je muis liet besturen en om de 5 minuten even een stapje opzij liet doen :P
Dat klinkt wel ontzettend geavanceerd :o Ik vraag me af of Jagex er wel wat tegen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je geen RS Classic meer kan spelen idd :(. RS2 ziet er nou ook niet echt beter uit moet ik zeggen.. zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiemannie
RoD schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:41:
Omg. Waar is de tijd gebleven dat je met een zogenaamde "autominer" automatisch je muis liet besturen en om de 5 minuten even een stapje opzij liet doen :P
Dat klinkt wel ontzettend geavanceerd :o Ik vraag me af of Jagex er wel wat tegen kan doen.
Tegen de echte geavanceerde macro's kan Jagex weinig doen, zolang ze maar geen echt gekke dingn gaan doen (lees:Een uur lang stil staan en de muis rond het scherm laten zoeven).
Een van de geavanceerdste scripts is Ratz. De lijst van wat het kan:
What does Ratz do?

This script Attacks Goblins and Rats, Picks up Coins, Bones, Junk and Meat. It will perform confuse Mage. It will cut Trees, Light Logs and Cook and eat the Meat. Ratz! is entirely build around timed loops. (Each Main Loop takes Approx. 90 seconds) So RatZ will keep on going and going and going. Use this script to level your Combat whilst enjoying the bonus of raising woodcutting, firemaking and cooking.

[ Voor 3% gewijzigd door markiemannie op 10-02-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En we hebben weer een update.
Osman, known for his peaceful, innocent life relaxing in Al Kharid, has of late been miserably staring into an empty glass of sq’irk juice. For years he was able to deal directly with the sorceress to provide his favourite tipple, before their disagreement over prices. Since then, Osman has tried desperately to find out how she grows them, but the secret is so well kept that not even he can find it.

Osman has thus been forced into adopting a more devious (though some might say lazy) approach, and for that he will need your help. Once you work out how to get into the sorceress's concealed garden, it will be up to you to watch the routes of the patrolling guards and sneak past for the fruity rewards. Different seasons are rumoured to affect each of the gardens, and it can be assumed that more experienced thieves will have access to more bountiful sq’irk trees. Even if helping Osman is not to your taste, the gardens are also home to herb-beds, which could be plundered by those wary enough to avoid any guardians. So head to Al Kharid to help this thirsty gentleman of leisure or to stock up on ingredients - either way, there are profits to be had in this new minigame.

In other news:

Following requests from players, we've taken a look at the way the combat system handles your attack style when you're autocasting spells. People were finding that the system would put them into the defensive mode if they ran out of runes or switched to a different kind of weapon. This isn't necessarily useful, since some fighters prefer not to get Defence XP.

Instead, the system will now try to remember the last combat mode you were in before you started autocasting spells. If you're autocasting spells in the mode that
doesn't give Defence XP and you switch weapons or run out of runes, you should find yourself in that combat mode. If you're autocasting spells in the mode that
does give Defence XP, you should instead find yourself in a defensive combat mode.

As with all changes to the combat system, we advise you to take extra care, to make sure things are behaving how you expect them to.
Een mini-game en een kleine fix aan het combat systeem dus. Het klinkt allemaal niet zo spannend. Eens kijken wat de rewards zijn... herbs klinken toch wel goed, aangezien daar niet makkelijk in grote getalen aan te komen is zonder je blauw te betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:53:
En we hebben weer een update.

[...]

Een mini-game en een kleine fix aan het combat systeem dus. Het klinkt allemaal niet zo spannend. Eens kijken wat de rewards zijn... herbs klinken toch wel goed, aangezien daar niet makkelijk in grote getalen aan te komen is zonder je blauw te betalen :P
Fout! dit is groots nieuws!
Nu kan ik naar ahrtewens autocasten zonder defence exp te krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Voor jou groot nieuws, voor mij klein nieuws :+ Defence xp maakt mij niks uit aangezien ik toch een skiller ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:09:
Voor jou groot nieuws, voor mij klein nieuws :+ Defence xp maakt mij niks uit aangezien ik toch een skiller ben.
Voor mij ook groot nieuws _/-\o_
Dat is toch wel handig, een kameraad van me had namelijk op zijn pure def 2 door autocast 8)7.

Ben nu even mining aan het trainen (om als bron van inkomsten te fungeren), want ik vond die 500 steels die ik kwijt was geraakt bij een pk trip (vergeten arrows te switchen |:() toch wel zonde, dus wilde ik even afleiding :P.
Ik zit trouwens op 50 range, 43 mage, 41 hp, 33 prayer en atk, str en def 1, en dat op combat 38 _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

markiemannie schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:40:
[...]

Die informatie kan je vinden op de echte runescape macro fora.
Alle macro's worden gemaakt met een geavanceerd programma, scar genaamd. Scar is een uitgebreide colorclicker die je programeert in een op pascal lijkende taal. Die dingen kunnen tegenwoordig de meeste random events solven, op dit moment box, certer, sandwich lady, quiz, frog, de evilchickens/rockgolems/andere-vechtersbazen, demon, en wat randomevents waar je alleen tegen hoeft te praten, bij andere, zoals scaperune, logt hij uit en gaat hij verder met andere players. , antwoorden op de chat, ess minen, goblins killen enzovoort. De meeste macro's zijn multiplayer: Ze wisselen om het halfuur van account, en bij bepaalde random events logt hij uit en slaat hij die player voortaan over.
Ga niet zeggen dat die dingen niet werken, want dat doen ze wel. Ik gebruikte ze zelf ook, tegenwoordig niet meer, en ben nog steeds niet geband.
gief pl0x >:) :9 :+

;)
Problem? schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:48:
Ik denk eigenlijk niet dat het hier een uitwisselings topic moet worden voor dingen die in Runescape illegaal zijn. Als je dat zonodig moet doen doe het dan via e-mail of DM..
Dus ik verzoek jullie vriendelijk niet te vragen om marco's / bots ;)
learn to read sarcasm? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door dommerick op 13-02-2007 09:13 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ik denk eigenlijk niet dat het hier een uitwisselings topic moet worden voor dingen die in Runescape illegaal zijn. Als je dat zonodig moet doen doe het dan via e-mail of DM..
Dus ik verzoek jullie vriendelijk niet te vragen om marco's / bots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gebeurd ook niet toch? Uberhaubt zijn dat soort dingen niet toegestaan op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ghehe sorry, maar het was ook een beetje bedoeld om te voorkomen dat mensen er (serieus) om gingen vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiemannie
Ik geef geen scripts, geen links, geen illegale rotzooi, alleen informatie.
Het is niet legaal, maar ook niet illegaal, het is een beetje grijs. Er worden geen illegale methode's gebruikt (of je moet de muis door de computer laten besturen illegaal noemen), en ook wordt de kennis van de java code niet gebruikt.
Ik was zowiezo niet van plan om hier macro's te gaan verspreiden, en daar heb ik een goede reden voor:
Het enige wat het aantrekt, zijn leechers, en daar is de macro community niet blij mee. De niet-leechers hoeven geen links, want die weten wel waar ze moeten kijken. Bovendien wil ik ook geen risico lopen om geband te worden van GoT.
Maar het is een feit dat deze macro's bestaan. Al jaren (sinds in 2002 de eerste echte macro uitkwam) worden ze gebruikt .
Macro's zijn (helaas) ook de reden dat RSC alleen nog maar voor members is. Er was weinig antimacro bescherming in RSC, iets wat ze hebben opgelost in RS2. Er werd en wordt nog steeds veel gemacrod in RSC. De accounts zijn trouwens vele GP waard op de zwarte markt.
De eerste macro (Autorune) heeft er ook voor gezorgd dat er nu nog partyhats zijn: er werd een duping bug gevonden waarmee dmv dat programma items konden worden gemaakt. Ook werd er met dat programma een keer een banker killing uitgevoerd. Wel grappig om de screenies te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja ik kan me nog wel herinneren dat RSC zeer gevoelig was voor bugs ed. Je moest ook erg op je spullen letten, want er werden veel accounts leeggehaald.

Hoe heette dat zwarte gat trouwens ook al weer wat je op het laatste plaatje ziet? Ik weet nog dat je daar met een disk of returning de gebannede users een bezoekje kon brengen :P Ik meen dat in de dwarven mines de ingang was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Die heette toch gewoon de black hole? Maar vlak voor ik stopte (ong. 4 maanden geleden) zag ik nog zo'n disk of returning :o Die zijn echt zeldzaam volgens mij 7(8)7 Die gast vroeg er 10 mill voor :')

edit:
@hieronder, dat klopt.. Zat een beetje in de war..

[ Voor 15% gewijzigd door Pimorez op 14-02-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiemannie
Pimorez schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:15:
Die heette toch gewoon de black hole? Maar vlak voor ik stopte (ong. 4 maanden geleden) zag ik nog zo'n disk of returning :o Die zijn echt zeldzaam volgens mij 7(8)7 Die gast vroeg er 100 nogwat mill voor :')
op dit moment is een disc of returning 12 m waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Runescape is er nu ook in het Duits 8)7 www.runescape.de Tis nog in Beta, maar het wordt later voor iedereen uitgebracht. Ranzig imo :X

En ik hoorde iets over een Shadow Sword... een hidden update ofzo..

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 14-02-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:32:
Runescape is er nu ook in het Duits 8)7 www.runescape.de Tis nog in Beta, maar het wordt later voor iedereen uitgebracht. Ranzig imo :X

En ik hoorde iets over een Shadow Sword... een hidden update ofzo..
Yup das een of andere mini game waarbij je een doorzichtig zwaard krijgt van wat ik gehoord heb.

Heb nu zelf 82 range, 70 hp en 44 prayer gehaalt :)
desert treasure voltooid en toen ff castlewars gedaan, ging erg lekker :)

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:32:
Achterlijk. Op Runescape zit eigenlijk geen Duitser. Laat er een Franse server komen ofzo, er spelen in ieder geval meer Fransen dan Duitsers Runescape.

Ik vind trouwens dat yew bows en rune arrows f2p moeten worden (f2p kunnen yews hakken, rune minen, rune smithen, rune dragen, dus waarom geen rune arrows en yew bows? :?)

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
@winjongil: Magic heeft hetzelfde, die kunnen geen god spells doen enzo. Ook voor rune geld, dat is niet het best.. Dragon, barrows, 3rd age.. wel erg duur maar heeft wel betere stats.. Het is wat oneerlijk als ranged dan ook nog rune arrows krijgt, waar je trouwens zo 20 mee hit :P

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
LMAO ik zag het ja.. Mijn eerste reactie was: Waarom geen Spaans :?

Maargoed, er zullen wel niet genoeg mensen zijn in die taal die het spreken oid.
wimjongil schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:47:
[...]

Ik vind trouwens dat yew bows en rune arrows f2p moeten worden (f2p kunnen yews hakken, rune minen, rune smithen, rune dragen, dus waarom geen rune arrows en yew bows? :?)
Omdat mith en addy eerst ook niet konden. Als ze nu rune ook nog gaan doen, is de wildy een beetje out-of-scale, en voegt membership weinig meer toe voor rangers ;)

Verwijderd

TheZeroorez schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:35:
LMAO ik zag het ja.. Mijn eerste reactie was: Waarom geen Spaans :?

Maargoed, er zullen wel niet genoeg mensen zijn in die taal die het spreken oid.
[...]

Omdat mith en addy eerst ook niet konden. Als ze nu rune ook nog gaan doen, is de wildy een beetje out-of-scale, en voegt membership weinig meer toe voor rangers ;)
Wat dragon arrows zou ik als ranger anders zeer waarderen.
Met een max hit van 25 25 van een ranger vs 39-39 van een meleer, lijkt het me dat members sowieso weinig te bieden heeft voor rangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad. Rangers klagen ook veel. Was ook een grap over btw, in de laatste postbag. Dat leverde nogal wat commotie op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
TheZeroorez schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:35:
Zoals RoD al zij, ranged heeft al weinig te bieden voor rangers. Maar waarom wel addy en mith, en geen rune? Het kan toch al voor 80% voor f2p gebruikt worden.

@Hans1990: Die godspells en andere magic spells mogen best p2p blijven, f2p heeft de runes nu nog niet. Maar wel de rune stuff en de yew logs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zou trouwens wel zo'n 3rd age kite willen krijgen in een TT reward. Levert je direct 100 miljoen op :o Wellicht dat ik er nog eentje vind, krijg een gigantische berg clues de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 01:13:
Inderdaad. Rangers klagen ook veel. Was ook een grap over btw, in de laatste postbag. Dat leverde nogal wat commotie op :P
Lijkt me alleen maar logisch als een meleer een pl8 krijgt die +4 strenght geeft en hij niet kan verliezen, een helm van 50k die +4 strenght geeft en die de tegenstander niet krijgt.
Als een meleer +2 strenght bonus krijgt van boots van 12 gp. En nog eens +10 strenght van een amulet van 2k.
Het enige wat je nodig hebt om te pken is een dds en 99 strenght.
op I C D34d Ppl kwam het vaak zat voor dat ik in 2 specs gekillt werd..
Ik liep de wilds in, 32/27, 28/16. ik dood.

Runescape is echt aan het veranderen in meleescape.
Maar het is dan wel weer leuk om gewoon range en mage mee te nemen, en van een afstandje te freezen en te rangen. Dan klagen opeens alle meleers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, zal wel zo zijn ja. Ik vind zelf ranged ook nogal zwak. Maar ik gebruik het alleen soms, voor niet-PK doeleinden dus mij boeit het allemaal niet zo.

Ik krijg echt _veel_ clues de laatste tijd, 1-3 per dag, helaas krijg ik maar weinig echte TT items :( Heb nu wel een stuk of 10x full rune. :')
Vriend van me heeft over een hele tijd maar 2 clues gekregen, maar wel direct Guthix Vestment en Zamorake Plate :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:59:
Tsja, zal wel zo zijn ja. Ik vind zelf ranged ook nogal zwak. Maar ik gebruik het alleen soms, voor niet-PK doeleinden dus mij boeit het allemaal niet zo.

Ik krijg echt _veel_ clues de laatste tijd, 1-3 per dag, helaas krijg ik maar weinig echte TT items :( Heb nu wel een stuk of 10x full rune. :')
Vriend van me heeft over een hele tijd maar 2 clues gekregen, maar wel direct Guthix Vestment en Zamorake Plate :(
Clues zijn altijd leuk, doe er zelf aardig wat.
Jammergenoeg kan ik er nu een aantal niet oplossen door de update met de emote clues waarbij ik mithrill items moet wielden met 1 def :s
vandaag ging pken minder, toch nog met een vriend op een slingse manier een range tank in multi gelokt toen hij laag hp was, en gekillt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hehe, dat is lastig. Er zitten zo af en toe wel lastige requirements aan clues. Gelukkig kan ik ze allemaal oplossen, zolang ik de items maar heb. Dat is nog wel eens lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zo, ik ga maar eens defence naar 40 trainen (op mijn pure). Def 1 zuigt namelijk echt te hard man! Vet veel 10+ hits op je enzo (behalve van mage, die mislukken altijd :p). Dat ga ik doen d.m.v. dragon slayer. Iemand tips om dragon slayer te halen met 50 range, 43 mage, 1 atk, str en def, en 33 prayer (ga ik nog naar 44 trainen, het liefst voor dragon slayer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:29:
Zo, ik ga maar eens defence naar 40 trainen (op mijn pure). Def 1 zuigt namelijk echt te hard man! Vet veel 10+ hits op je enzo (behalve van mage, die mislukken altijd :p). Dat ga ik doen d.m.v. dragon slayer. Iemand tips om dragon slayer te halen met 50 range, 43 mage, 1 atk, str en def, en 33 prayer (ga ik nog naar 44 trainen, het liefst voor dragon slayer).
Als je op een safe spot staat ben je wel veilig, green d hide beschermt je dan aardig tegen de dragonfire maar zonder protect from magic kan je 40s verachten.
En dat 1 def vaak geraakt wordt lijkt me logish niet? ik ben nu 63 combat met 1 def, 28 exp, maar als ik met iemand vecht, van mijn lvl, houd ik meestal meer lobs over als de andere.
Als ik dood ga verlies ik ook veel minder, en dankzij mijn hoog range lvl voor mijn combat kan ik nog wel eens iemand ko'en, zodra je 40 def haalt kan je dat vergeten, dan teleporten ze allemaal.

Gisteren nog 83 range gehaatl vanaf 82 bij de blue drags, heeft me 1.3mil opgeleverd aan hides en bones, heb ik een black cav en obby cape van gehaalt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:25:
Als je op een safe spot staat ben je wel veilig, green d hide beschermt je dan aardig tegen de dragonfire maar zonder protect from magic kan je 40s verachten.
En dat 1 def vaak geraakt wordt lijkt me logish niet? ik ben nu 63 combat met 1 def, 28 exp, maar als ik met iemand vecht, van mijn lvl, houd ik meestal meer lobs over als de andere.
Als ik dood ga verlies ik ook veel minder, en dankzij mijn hoog range lvl voor mijn combat kan ik nog wel eens iemand ko'en, zodra je 40 def haalt kan je dat vergeten, dan teleporten ze allemaal.

Gisteren nog 83 range gehaatl vanaf 82 bij de blue drags, heeft me 1.3mil opgeleverd aan hides en bones, heb ik een black cav en obby cape van gehaalt :9
Is dat die ene safe spot achter dat muurtje dat je de hele tijd moet attacken en weer teruglopen??
Maar ik pk in de wildy bij bandit camp (luren met een paar kameraden, en die zijn nu hoger lvl dan ik dmv def). Teleporten lukt die gasten toch niet, te veel binds en meestal zijn ze al bij lvl 21 wildy dood :P.

Nice range trouwens, ik ga miss een iBook kopen en dan kan ik pas echt hard trainen >:) Ga dan range tot 90 ofzo trainen en mage ook zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:10:
[...]

Is dat die ene safe spot achter dat muurtje dat je de hele tijd moet attacken en weer teruglopen??
Maar ik pk in de wildy bij bandit camp (luren met een paar kameraden, en die zijn nu hoger lvl dan ik dmv def). Teleporten lukt die gasten toch niet, te veel binds en meestal zijn ze al bij lvl 21 wildy dood :P.

Nice range trouwens, ik ga miss een iBook kopen en dan kan ik pas echt hard trainen >:) Ga dan range tot 90 ofzo trainen en mage ook zo iets.
Valt nog vies tegen hoor 90 range ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ik heb gisteren samen met een kameraad onze quests lijst weer ff "geupdate" :) Moet nu alleen nog mourners end pt 2, en 2 delen van receipe for disaster,,
Helaas ben ik mijn monkey gregrees kwijt dus receipe word wel heel erg lastig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 17:17:
[...]

Valt nog vies tegen hoor 90 range ;)
Niet als je 24/7 gaat trainen (denk aan vakanties :>) Dat moet toch niet zo heeeeeeel erg zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:25:
[...]

Als je op een safe spot staat ben je wel veiig, green d hide beschermt je dan aardig tegen de dragonfire maar zonder protect from magic kan je 40s verachten.

* RoD heeft op het moment 1,6k bones en 1,6k hides. Beat that :+ 70+ agility is echt handig voor die dragons :) Nog een paar bones meer halen en dan zit ik "virtueel" op 1 miljoen prayer xp. Moet nog wel een gilded altar met burners maken... nog 10 construction levels :X
Daar heb ik 8,5k oaks voor liggen... Nu nog constant heen en weer rennen om er planks van te maken :z Wat ook nog eens 8500x250=2,125mil gaat kosten.
Problem? schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 17:27:
Ik heb gisteren samen met een kameraad onze quests lijst weer ff "geupdate" :) Moet nu alleen nog mourners end pt 2, en 2 delen van receipe for disaster,,
Helaas ben ik mijn monkey gregrees kwijt dus receipe word wel heel erg lastig :/
Dat zeg je nu al een hele poos. Ik moest er ook 2 maken voor die quest. Doe het maar gewoon, dan ben je er vanaf :+

* RoD gaat maar weer goud minen om mining 89 en smithing 80 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 17:55:
[...]

* RoD heeft op het moment 1,6k bones en 1,6k hides. Beat that :+ 70+ agility is echt handig voor die dragons :) Nog een paar bones meer halen en dan zit ik "virtueel" op 1 miljoen prayer xp. Moet nog wel een gilded altar met burners maken... nog 10 construction levels :X
Daar heb ik 8,5k oaks voor liggen... Nu nog constant heen en weer rennen om er planks van te maken :z Wat ook nog eens 8500x250=2,125mil gaat kosten.

[...]

Dat zeg je nu al een hele poos. Ik moest er ook 2 maken voor die quest. Doe het maar gewoon, dan ben je er vanaf :+

* RoD gaat maar weer goud minen om mining 89 en smithing 80 te halen.
Ik ben voor 6.6k d hides en bones aan t gaan :P
Dat zou 90 range en 20mil cash zijn.
En als spot gebruik ik de ogre enclavement met duel rings, ook zeer snel banken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:59:
[...]

Ik ben voor 6.6k d hides en bones aan t gaan :P
Dat zou 90 range en 20mil cash zijn.
En als spot gebruik ik de ogre enclavement met duel rings, ook zeer snel banken :)
Hm. Misschien is dat zelfs nog wel sneller. Banken @ CW dus? Hoe ver is dat eigenlijk lopen naar die Ogre Enclave? Hoe kom je daar het snelst?

Overigens droppen die blue dragons ontzettend veel clues, echt geweldig :)

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 21-02-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:00:
[...]

Hm. Misschien is dat zelfs nog wel sneller. Banken @ CW dus? Hoe ver is dat eigenlijk lopen naar die Ogre Enclave? Hoe kom je daar het snelst?

Overigens droppen die blue dragons ontzettend veel clues, echt geweldig :)
Banken bij castlewars ja.
Het kost je geen falador teleport inventory plek dus je kan meer meenemen per trip.
Als ik begin te rennen vanuit castlewars met mijn 30 agil, dan heb ik net 2% te weinig om rennend bij mijn favo blue drag range spot te komen.

Ikzelf heb nog nooit een clue gehad van een blue, maar nu op mijn range pure heb ik het ook niet geprobeert aangezien ik nog een clue van een rockcrab heb liggen, een emote clue waarvoor ik de spullen nog bij elkaar moet rapen.

Laatste keer dat ik een clue deed kreeg ik een black h5 kite, niet slecht opzich voor een lvl 1 clue, maar niet de moeite waard om hem te verkopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ah ja, als je al een clue hebt krijg je geen meer. Wel zonde opzich. Ik neem trouwens sowieso geen falador teleport mee. Ik ren gewoon. Haal ik wel met mn 73 agility. In ieder geval, die ringen zijn te equippen, dus dat is makkelijk...
Het zal wel niet veel schelen :)

Ik ga sowieso eerst combat 111 halen, zodat ik kan left-clicken. Misschien wordt ik dan wat minder vaak geowned door rangers/magers.

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 21-02-2007 21:42 ]

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 21:41:
Ah ja, als je al een clue hebt krijg je geen meer. Wel zonde opzich. Ik neem trouwens sowieso geen falador teleport mee. Ik ren gewoon. Haal ik wel met mn 73 agility. In ieder geval, die ringen zijn te equippen, dus dat is makkelijk...
Het zal wel niet veel schelen :)

Ik ga sowieso eerst combat 111 halen, zodat ik kan left-clicken. Misschien wordt ik dan wat minder vaak geowned door rangers/magers.
Daar heb ik dus geen last van, in de ogre enclavement zijn 6 dragons, en als jij een dragon hebt en er komt iemand anders dan zijn ze wel aardig genoeg om een andere dragon op te zoeken.
Tenzij je pure bent natuurlijk, dan negeren ze je.

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, in Taverly zijn er maar 3. En er zijn erg goede safespots voor mages en rangers. En natuurlijk makkelijker toegankelijk.
Ik denk dat ik het wel eens even ga proberen.

• wimjongil
  • Niet online
Nou zeg, voor f2p zijn er niet echt goede ranged train plekken... Lessers hebben te veel arrow thievers, hills zijn veel te druk, hobgoblins kunnen nog wel, en skeletons gaan ook nog wel. Ik ga denk ik op hoog lvl range en mage p2p worden. Dat traint gewoon veel sneller en je ownt er harder mee in wildy :p

Is er hier in dit topic al eens iemand geownd door *elvemage*? vast niet, maar die kerel ownt als de tering gek! Op youtube zie je hem wel dik ownen >:)

[ Voor 20% gewijzigd door wimjongil op 22-02-2007 14:44 ]

• dommerick

dommerick

is domm

Tja wat kan je daar nou nog voor zinnigs over zeggen "youtube own filmpjes van "insert game"" 8)7

Het is nogal een verkapt stukje wat je ziet hoor. enkel de gene waarbij het lukt gebruikt hij voor zijn filmpje :)

Heeft geen signature.

• wimjongil
  • Niet online
dommerick schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:53:
Tja wat kan je daar nou nog voor zinnigs over zeggen "youtube own filmpjes van "insert game"" 8)7

Het is nogal een verkapt stukje wat je ziet hoor. enkel de gene waarbij het lukt gebruikt hij voor zijn filmpje :)
Ja, dat is eigenlijk bij al die filmpjes, maar het is toch wel leuk om te zien, met ice barrage en dan rangen :p Waarschijnlijk wordt die ook niet vaak 1 vs 1 geownd, behalve door andere ice barragers ;)
Maar vaak is het wel zo dat die gasten een hoge kill/death rate hebben, als je ze meele'ers ziet ownen met ice barrage, dan denk ik niet dat die zo heel vaak wordt geownd :9

Verwijderd

Waarom vind ik dit spel nou steeds leuk? Ben er een jaar verslaafd aan geweest, maar dat is 4-5 jaar geleden, vind het nog steeds grappig om steeds te spelen :9

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:38:
Waarom vind ik dit spel nou steeds leuk? Ben er een jaar verslaafd aan geweest, maar dat is 4-5 jaar geleden, vind het nog steeds grappig om steeds te spelen :9
Me 2
Het blijft gewoon 1 van de beste mmorpg's die er zijn. Ik heb veel andere spellen gespeeld (rakion, flyff, knightonline, wow, battleon en dragonfable en nog veel meer). Maar die spellen hebben allemaal maar 1 element van RuneScape (mooie graphics, beter vechtsysteem, meer wapens, classes en races etc).
Daarom kom ik steeds terug op RuneScape, want die heeft eigenlijk alles wat je van een mmorpg mag verwachten _/-\o_

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, ik speel dit spel ook al zo'n beetje vanaf het begin. Geen enkel spel heeft het zo lang uitgehouden. En als je dan ook nog ziet dat RS opzich best wel een simpel spel is... Je moet er maar van houden (en dat doe ik :+ )

Ik baal trouwens van mining. Ik wordt gigantisch vaak geowned door mensen met een lager level, het lijkt wel of ik er totaal geen voordeel van heb dat ik mining level 89 ben. Zonet moest ik zelfs vechten om de gold ores met iemand die mining niet eens geranked had 8)7 Ik vind het erg jammer dat een hoog level maar weinig meer voordeel biedt ten opzichte van een laag level. Imo heb je met level 70 al hoog genoeg. Dan kun je addy minen. Rune heeft weinig zin, want die spawnen zo gigantisch traag en er zijn maar zéér weinig rocks in het spel.

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 20:21

KRG

Rune minen heeft wel degelijk voordeel ten opzichte van addy.

Ik kan zelf net addy minen, wat mij 950gp oplevert per brokje. Mijn kameraad daarentegen is lvl 86 mining, maar verdient per brokje rune 10k. Serverhoppen werkt prima tegen het trage spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het heeft een reden waarom het zo duur is. Ik kan ook wel rune ore gaan minen, maar vind maar eens een rock met ore erin. Valt vies tegen.
Addy minen bij de hobgoblin mine verdient sneller dan te gaan hoppen voor rune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

RoD schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:56:
......Ik baal trouwens van mining. Ik wordt gigantisch vaak geowned door mensen met een lager level, het lijkt wel of ik er totaal geen voordeel van heb dat ik mining level 89 ben. Zonet moest ik zelfs vechten om de gold ores met iemand die mining niet eens geranked had 8)7 Ik vind het erg jammer dat een hoog level maar weinig meer voordeel biedt ten opzichte van een laag level. ......
ik heb dit ook gemerkt, toen ik lager lvl was ik vaak king, want ik versloeg vaak hogere lvl's. (als je het verslaan wilt noemen) Maar nu ik zelf een hoog lvl heb (76) merk ik zelf nu ook de downside ervan. ik vind het erg naadje, maar er zal vast wel een reden voor zijn.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cloontje schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:06:
[...]

ik heb dit ook gemerkt, toen ik lager lvl was ik vaak king, want ik versloeg vaak hogere lvl's. (als je het verslaan wilt noemen) Maar nu ik zelf een hoog lvl heb (76) merk ik zelf nu ook de downside ervan. ik vind het erg naadje, maar er zal vast wel een reden voor zijn.
Ik weet het niet. Mining heeft al heel lang geen update gehad. Het is nog praktisch identiek aan RS1, behalve dan dat je nu ziet wanneer er een ore in de rock zit, en je hoeft niet constant te klikken op de rock.

Erg mag wel ns het eea verbeterd worden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:08:
[...]

Ik weet het niet. Mining heeft al heel lang geen update gehad. Het is nog praktisch identiek aan RS1, behalve dan dat je nu ziet wanneer er een ore in de rock zit, en je hoeft niet constant te klikken op de rock.

De dragon axe heeft een tijdje in de planning gezeten, is er niet van gekomen, maar aangezien de dragon wc axe ook niet sneller is dan een rune axe zou het ook niet uitmaken.

Dat je niet sneller kan minen met een hoog mining lvl baal ik ook van, het ligt volgens mij aan je internetsnelheid dus minen in een server die dicht bij huis ligt is aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik mine altijd in een Nederlandse server, dus daar zal het niet aan liggen. Ik kan me ook niet voorstellen dat internetsnelheid iets te maken heeft met hoe snel je een ore uit een rock haalt. En ik neem aan dat je de dragon pick-axe bedoelt? Zou leuk zijn als ze die in het spel gooiden, met een requirement van level 90 mining :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:08:
[...]

Ik heb laatst ook weer gemined, en volgens mij is het voor 40% de pickaxe die je gebruikt en voor 60% geluk :| Best wel stom eigenlijk, maar ik vind ook wel dat er een dragon pickaxe moet komen, want je hebt nu ook al dragon hatchet. En dan daarvoor gewoon 61 mining :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat er uiteindelijk wel zoiets komt. Mining moet echt vernieuwd worden. Net als smithing. Dat hebben ze gewoon te lang links laten liggen. Members kunnen ook maar nauwelijks extra dingen tov F2P.

Overigens heb ik net de grens van vijf miljoen mining xp doorbroken :D Wie had dat ooit gedacht sinds ik jaren geleden als klein onwetend kneusje mn eerste coal in barbarian village uit de grond trok en al mn vrienden jaloers maakte. :+

[ Voor 37% gewijzigd door RoD op 23-02-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:39:
Ik denk dat er uiteindelijk wel zoiets komt. Mining moet echt vernieuwd worden. Net als smithing. Dat hebben ze gewoon te lang links laten liggen. Members kunnen ook maar nauwelijks extra dingen tov F2P.

Overigens heb ik net de grens van vijf miljoen mining xp doorbroken :D Wie had dat ooit gedacht sinds ik jaren geleden als klein onwetend kneusje mn eerste coal in barbarian village uit de grond trok en al mn vrienden jaloers maakte. :+
grats _/-\o_ Jij staat dan ook in de top 10.000 van mining he _/-\o_ (een kameraad - die van lvl 114 - heeft mining 86 en staat al op 8.xxx).

En ik vind ook dat er echt iets nieuws bij moet komen, desnoods een hele nieuwe armour set (voor p2p (en f2p)). Nu heeft smithing behalve een heleboel geld niets meer te bieden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wimjongil schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 09:21:
[...]

grats _/-\o_ Jij staat dan ook in de top 10.000 van mining he _/-\o_ (een kameraad - die van lvl 114 - heeft mining 86 en staat al op 8.xxx).

En ik vind ook dat er echt iets nieuws bij moet komen, desnoods een hele nieuwe armour set (voor p2p (en f2p)). Nu heeft smithing behalve een heleboel geld niets meer te bieden :|
Bijna al top 3000 zelfs. Nog even doorminen :) En imo hoeft er niks nieuws te komen voor F2P, zij hebben de skill al bijna "compleet". Erg mogen wmb meer extra's voor members komen.
Ze moeten eens stoppen met die suffe minigames :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 10:55:
[...]

Bijna al top 3000 zelfs. Nog even doorminen :) En imo hoeft er niks nieuws te komen voor F2P, zij hebben de skill al bijna "compleet". Erg mogen wmb meer extra's voor members komen.
Ze moeten eens stoppen met die suffe minigames :X
Ja, dat is wel zo, alleen nog yew bow en rune arrows voor f2p en dan is het eigenlijk wel goed (maar misschien ook een betere f2p mage armour). Want de meeste members lopen ook niet met dragon maar met rune :O. Dom dat f2p dat ook kan dragen. Of dom dat dragon zo'n schaars goed is, want dan is er niet heel veel voor de melee'ers tussen lvl 60 en lvl 80 voor p2p |:(

Maar die minigames, ik heb alleen castlewars, pest control, tzhaar fight caves en treasure trails gedaan, volgens mij kunnen Twai Bwo Wannai Clean Up, Bar Crawl, Gnome Delivery Service, Champions Challenge en Blast Furnace (en vast nog wel meer >:)) gewoon weg, want die zijn nou niet echt handig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eigenlijk moet 3rd age armour wat meer verspreid worden in RS. Dan heb je meer keus in armour. Nu moet je al een paar honderd miljoen betalen voor zon set 8)7 Maargoed, er zal uiteindelijk wel meer in het spel terecht komen.
Ikzelf heb alleen Pest Control gedaan, en treasure trails natuurlijk. Bar Crawl ook, want die moest ik voor een quest halen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Juist leuk toch dat schaarse, het komt er wel alleen nu moet je juist je slag slaan en er veel winst mee maken. Geef het de tijd. Het word wel goedkoper ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:21:
Eigenlijk moet 3rd age armour wat meer verspreid worden in RS. Dan heb je meer keus in armour. Nu moet je al een paar honderd miljoen betalen voor zon set 8)7 Maargoed, er zal uiteindelijk wel meer in het spel terecht komen.
Ikzelf heb alleen Pest Control gedaan, en treasure trails natuurlijk. Bar Crawl ook, want die moest ik voor een quest halen |:(
De kans op een 3rd age item is net zo groot als de kans op het krijgevn van een dragon half shield drop van een monster.
Dat wil dus zeggen dat je rustig 10.000 clues kunt doen zonder een 3rd age item te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mja, dan zal het wel wat langzamer gaan :P
* RoD hoopt toch stiekem dat ie eens gigantische mazzel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Tof, wist niet dat er een rs topic was. Speel het zelf ook al 2 jaar. Nee ik ben niet n0valyfe ;) Men ingame naam is tom000438. Ben trouwens net 110 combat! woot! ;)

Laatste tijd werd rs wat saai en ben ik pest control beginne doen. Gaat lekker snel als je alltijd in 120+ werelden zit ;) begin deze vakantie nog 104 weekje later meer als 10m exp erbij en 110 combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb mijn combat ook omhoog gekregen met pest control. Zit nu ook op level 110 :) Opzich stelt 120+ combat eigenlijk maar weinig meer voor zo. Als je een beetje lekkere group hebt haal je 300 punten in PC op een dag wat neerkomt op 450k xp voor mij bij strength. Tel daarbij de xp die je haalt met het slachten van portals en monsters, en een half miljoen xp per dag is geen uitzondering.

Overigens is de echte N0valyfe gestopt, wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 20:21

KRG

Ik zit af en toe in wildy, maar word wel eens verslagen door een lager persoon. Ik heb mijn defence vroeger nooit laag gehouden, maak ik nu nog kans in de wildy, of is een ander wapen beter?

Mijn rs naam is trouwens Groothuisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je zult altijd het nadeel daarvan behouden denk ik (al ben ik geen wildy expert) Wat je kunt doen is voor 126 combat gaan en dan alleen in wildy lvl 50+ gaan pk'en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
RoD schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:55:
Ik heb mijn combat ook omhoog gekregen met pest control. Zit nu ook op level 110 :) Opzich stelt 120+ combat eigenlijk maar weinig meer voor zo. Als je een beetje lekkere group hebt haal je 300 punten in PC op een dag wat neerkomt op 450k xp voor mij bij strength. Tel daarbij de xp die je haalt met het slachten van portals en monsters, en een half miljoen xp per dag is geen uitzondering.

Overigens is de echte N0valyfe gestopt, wel jammer
Maar daarom zijn er ook tal van mensen die via Slayer hun combat omhoog proberen te krijgen. Ik heb daar voor echt waardering voor, want dat gaat zoveel langzamer. Ook is het natuurlijk mooi meegenomen, die extra xp en total lvls, en als je eenmaal op 65/85 komt een goeie money maker: Dust devils & Abyssal demons.

Momenteel doe ik weinig ocmbat, ben nu weer f2p helaas :( . Ben nu telkens willows in draynor aan het hakken , op een willekeurige world (bevolkte werelden, dan respawnen trees sneller :P). Ga eens kijken of ik 92 wc kan halen, en dan 95 -> 99 :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hans1990 op 25-02-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
KRG schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:39:
Ik zit af en toe in wildy, maar word wel eens verslagen door een lager persoon. Ik heb mijn defence vroeger nooit laag gehouden, maak ik nu nog kans in de wildy, of is een ander wapen beter?

Mijn rs naam is trouwens Groothuisje
Wat voor wapen gebruik je nu dan? Ben je p2p of f2p? Iets meer info pl0x, dan kunnen we je beter helpen. Als je defence ongeveer hetzelfde als je atk en str hebt, dan maak je niet zo heel veel kans (behalve 80+). Defence 20 lvls lager dan je atk en str zou al veel beter zijn, en als je atk ook nog eens laag houdt is het helemaal goed ;)
Je kan ook altijd proberen met rune scimitar en/of rune 2 handed de wildy in gaan, en dan veel runes mee nemen (als je een hogere mage hebt). Dan moet je monks robe aan doen, en green d'hide is dan ook erg handig.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.