Jazeker! Ik speel het altijd nog.
Ben op het moment bezig om al m'n skills boven de 70 te trappen, 100cb+ te halen, 1800+ total en 99 fletching + cooking (en owja, 85 magic).
Best wat goals, maar ik denk dat ik het wel voor februari om af te krijgen. 100cb zit ik nog maar 1 combat level vanaf, 99 fletching en cooking is erg makkelijk omdat beide skills erg gemakkelijk trainen. Alle skills 70 zal even pijn doen met agility en herblore, maar dat gaat wel lukken
Overgens is de hunter skill best wel leuk. Het begin is wat saai, omdat het zo langzaam gaat. Je kan maar 1 trap zetten, je trap mislukt vaak en je krijgt amper experience points.
Als je op level 20 komt kan je al 2 traps neerzetten en mislukken je traps al aanzienlijk minder vaak. Zo gaat het door t/m lvl 60 waar je al 4 traps kan neerzetten! In het begin is het saai en wachten, maar op 40+ en zeker op 60+ heb je weinig tijd om iets anders te doen. Dus het idee "ik ga ondertussen wel alchen" kan overboord
En dan nog even reageren op 'Problem?' , ik zou best willen meehelpen met guides te schrijven. Alleen wordt het een engels of nederlands talige website?
Ik kan denk ik veel informatie toevoegen over hoe je skills hoog kan trainen
[
Voor 45% gewijzigd door
Hans1990 op 27-12-2006 10:17
]