[MMORPG] Runescape #1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.485 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja alleen het is wel jammer dat je dan geen rune t plate kan dragen want dat zou nog meer kicke zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

purple 110mil? nah, die dingen zijn nu zo gestegen O.o

Purple is rond de 140mil nu meen ik, en blue al 350mil.

Ja, 350mil voor 1 p hat!

Santa is nu 18mil, jammer dat ik em verkocht had toen hij 7.6 was :(

Ik durf alleen niet te stemmen bij de pol, ik speel nu niet meer op mijn main, en alleen op mijn rune pure, dus dan zou het copmbat melee zijn, maar op mijn main deed ik graag rangen :)

En in non armour fights verslaat mijn lvl 79 mijn 91 :+

Ben trouwens ook benieuwd hoe de nieuwe f2p update zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Toen ik net in RuneScape kwam waren santa's 250k ofzo, en een vriend die er 2 had was de bom :o

Hij had er eentje verkocht, en later was hij die andere in de wildy kwijtgeraakt, en ik kon er nét geen een kopen.. (geld geleend en geld verdiend, maar de prijs was weer gestegen..) En nu zijn ze al zó duur.. tja :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NNNNEEEEeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! :'( :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Bijna alle prijzen stijgen net zoals coal... Toen ik stopte met arsenal was coal 150 each nu al 200!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
150 each was toen duur, 200 is nu gewoon te goedkoop :/

Tuurlijk stijgen de prijzen, maar niet allemaal even extreem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Door construction zijn veel prijzen weer gedaald. Voor coal wordt nu weer minder betaald dan 200. Ik kan me nog herinneren toen de phats gedropped werden. Ik mocht toen niet op internet weet ik nog wel. We hadden toen nog gewoon dial up en mijn tijd was om :/ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phats stijgen nu nog sneller merk ik, de blue is nu al 500 mil+
White is rond de 330mil

Over een tijdje staan die p hats alleen nog in museums >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 07:24:
Door construction zijn veel prijzen weer gedaald. Voor coal wordt nu weer minder betaald dan 200. Ik kan me nog herinneren toen de phats gedropped werden. Ik mocht toen niet op internet weet ik nog wel. We hadden toen nog gewoon dial up en mijn tijd was om :/ ;(
Dan voel je je toch zwaar f*ked door je vader/moeder :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TheZeroorez schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:42:
[...]

Zal ik ze aanklagen? :P

Denk trouwens niet dat de phats alleen in museums terechtkomen. Zag laatste een topic op Tip waarbij 2 vrienden wat aan het stacken waren.. het ging soms om tientallen phats tegelijk :o
De ene was een paar miljard rijker aan het eind van de dag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:58:
[...]

Zal ik ze aanklagen? :P

Denk trouwens niet dat de phats alleen in museums terechtkomen. Zag laatste een topic op Tip waarbij 2 vrienden wat aan het stacken waren.. het ging soms om tientallen phats tegelijk :o
De ene was een paar miljard rijker aan het eind van de dag :+
En dan opeens stoppen de stakers en blijven de p hats gewoon op de accounts staan ;)

Bijna alle stakers die t gemaakt hebben stoppen, anders worden ze weer cleaned.
En dan houden ze de phats lekker op de account en zijn ze uit het spel zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat dacht je van scammers/hackers die een ban krijgen, of mensen die plots in Fally gePKed worden? Of van de hoeveelheid RS-players die elke dag nog toe neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

TheZeroorez schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:42:
[...]

Party hats waren toen nog geen flikker waard, en kon je voor 1k kopen, en sowieso, niemand kon toen nog weten dat ze zoveel waard zouden worden, of dat iemand überhaupt zoveel geld zou hebben, zelfs Jagex niet, daarom waren ze ook gewoon tradeable, waar ze nu grote spijt van hebben, met de zwaar verpeste economie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
*B1gk1ller is blij met zijn 2 phat sets* :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Muthas schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:33:
[...]

Party hats waren toen nog geen flikker waard, en kon je voor 1k kopen, en sowieso, niemand kon toen nog weten dat ze zoveel waard zouden worden, of dat iemand überhaupt zoveel geld zou hebben, zelfs Jagex niet, daarom waren ze ook gewoon tradeable, waar ze nu grote spijt van hebben, met de zwaar verpeste economie.
Elke leek kan toch verwachten dat zulke dingen waardevol gaan worden?

En @ die gast hierboven.. bewaar die Phats nog maar even.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

TheZeroorez schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:43:
[...]

Elke leek kan toch verwachten dat zulke dingen waardevol gaan worden?

En @ die gast hierboven.. bewaar die Phats nog maar even.. :o
In een spelletje, waarin nog geen items zijn van boven de 100k? Nee, toen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Het is toch logisch dat zulke dingen duurder gaan worden? Er is gewoon een enorme kans dat meer mensen het gaan spelen, en dat er meer Phats verloren gaan. En dat toen 100k veel was is natuurlijk helemaal niet relevant, want dan zouden de phats nu 200k zijn, en dat zou nog steeds ontiegelijk duur zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee dat was niet logisch. Er is pas later besloten dat ze gediscontinued werden. Maar dan nog, dat mensen zóveel gaan betalen voor items waar je geen zak mee kunt, dat is tamelijk onverwacht ;)

Verder vind ik het wel een leuke toevoeging voor de economie. Je kunt er leuk mee merchanten en je kunt door de enorme waarde een doel hebben om zon ding te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
B1gk1ller schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:41:
*B1gk1ller is blij met zijn 2 phat sets* :*)
:o 2 phat sets _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:13:
Nee dat was niet logisch. Er is pas later besloten dat ze gediscontinued werden. Maar dan nog, dat mensen zóveel gaan betalen voor items waar je geen zak mee kunt, dat is tamelijk onverwacht ;)
Het is iets wat bijvoorbeeld zo'n 1000 mensen hebben, terwijl er later 30.000 mensen zijn, en je kunt het dragen = laten zien. Dan kun je toch verwachten dat die prijzen gaan stijgen? Dat het de laatste tijd zo hard is gegaan misschien niet, maar een behoorlijke stijging valt toch te verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee.
Er zijn ook gedropte items die nauwelijks meer wat waard zijn. Voorbeeld is een scythe. Van sommige items heeft Jagex gewoon besloten om ze in de winkel te gaan verkopen. Phats zijn officiëel gediscontinued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

RoD schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:13:

Verder vind ik het wel een leuke toevoeging voor de economie. Je kunt er leuk mee merchanten en je kunt door de enorme waarde een doel hebben om zon ding te bemachtigen.
Er werd later besloten dat zulke items niet goed waren voor de economie, en dat items die alleen op een bepaalde dag te verkrijgen waren, en trade-able, er niet meer zouden komen.
RoD schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:16:
Nee.
Er zijn ook gedropte items die nauwelijks meer wat waard zijn. Voorbeeld is een scythe. Van sommige items heeft Jagex gewoon besloten om ze in de winkel te gaan verkopen. Phats zijn officiëel gediscontinued.
Scythe is niet trade-able (en ook niet in een shop te krijgen) , en kwam na de santa, phats, crackers, eggs, en pumpkins (half-wine, disks waren items die 'normaal' waren, maar nu niet meer te krijgen zijn, of vervangen door andere). Hij was niet trade-able omdat Jagex nog wel 'aparte' items wou, maar geen economie verpestende.

[ Voor 3% gewijzigd door Muthas op 29-06-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 11:49
TheZeroorez schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:23:
[...]

Het is iets wat bijvoorbeeld zo'n 1000 mensen hebben, terwijl er later 30.000 mensen zijn, en je kunt het dragen = laten zien. Dan kun je toch verwachten dat die prijzen gaan stijgen? Dat het de laatste tijd zo hard is gegaan misschien niet, maar een behoorlijke stijging valt toch te verwachten?
Nou, spaar je bronze daggers dan maar.. Misschien kun je ze morgen niet meer smithen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Maar partyhats werden niet 10 jaar lang elke dag in lumbridge en op het tutorial island gedropt ;) Iedereen wist dat dat eenmalig zou zijn i.v.m. met kerst enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Muthas schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:23:
[...]

Er werd later besloten dat zulke items niet goed waren voor de economie, en dat items die alleen op een bepaalde dag te verkrijgen waren, en trade-able, er niet meer zouden komen.
Klopt
Scythe is niet trade-able (en ook niet in een shop te krijgen) , en kwam na de santa, phats, crackers, eggs, en pumpkins (half-wine, disks waren items die 'normaal' waren, maar nu niet meer te krijgen zijn, of vervangen door andere). Hij was niet trade-able omdat Jagex nog wel 'aparte' items wou, maar geen economie verpestende.
Dat is waar, maar dat wist men in de beginperiode van de phats nog niet. Vandaar dat zon prijsstijging behoorlijk onverwacht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
TheZeroorez schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:01:
Maar partyhats werden niet 10 jaar lang elke dag in lumbridge en op het tutorial island gedropt ;) Iedereen wist dat dat eenmalig zou zijn i.v.m. met kerst enzo..
Ik nam aan dat je wel snapte dat ik bedoelde dat ook alle spawn plekken en verkoop plekken etc etc ook verdwijnen zullen... Dus dat er totaal geen Bronze Daggers te krijgen zouden zijn....
Maarja ;)

Ik vind het iig totaal onvoorspelbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TheZeroorez schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:01:
Ik ken mensen die meer dan 5000 phats hadden. Heel veel mensen in die tijd hadden bulten met phats. Dan ga je er niet vanuit dat er over X dagen/maanden/jaren miljoenen voor betaald worden. Sowieso heeft er gewoon veel inflatie plaatsgevonden in RS. Vroeger was je rijk met 200k, nu ben je straatarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
5000? Da's een boel geld zeg.. als ze die nog eens bewaard hadden :o

Maarja, imho was het dan niet te verwachten, als je er zomaar 5000 kon hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja stel je voor dat je 5000 blues had :X
5000x500mil=2500000mil :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat zou niet verkeerd zijn nee :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Droom maar lekker verder.. :P

Ik houd het liever op realistische dingen, en dat is bijvoorbeeld realistische goals zetten. Dus party hats zullen er eigeniljk de komende 2 jaar nog niet op komen... aangezien je even met wat rekenen er al gauw op uit komt dat het hopeloos is:

Laten we een blue party hat nemen, 500m. Stel je wilt dat verdienen door het high alchen van magic bows...

500000000 / 1536 = 325521 bows. Oftewel 325.5k. Lekker niet mogelijk ;)

Of je gaat gewoon even 5 miljoen iron ore sellen, 2.5m coal, of 500k sharks @ 1k ea. En stel dat je 200k per uur kan verdienen, ben je alsnog 2500 uren bezig.. wat ongeveer 500 dagen is met 5 uur spelen ;)

Anyway, als je het zo bekijkt haal je dus een party hat never nooit. Ik snap ook nog steeds niet hoe die top 1000 gasten zoveel geld verdienen.. je kan wel merchanten, maar gaat dat dan zo snel dat je sneller dan de inflatie verdient ? :( Sommige mensen krijgen het blijkbaar ook voor elkaar om in 2 weken meer geld te verdienen dan dat ik ooit heb gehad... bijvoorbeeld 30m in 2 weken. :/

Volgens mij ben ik gewoon een geld-noob |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ja ik ben gelukkig wel slim genoeg geweest on ze te bewaren :)

*logt in op runescape*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik kijk ook niet echt op geld. Ik wil gewoon al mn skills op 99 :P Niet erg realistisch maar ik blijf gewoon trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik vond het wel leuk om veel geld te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
't Is dat ik het geld nodig heb voor m'n skills.. :)

Maar nu ga ik wel merchanten met m'n n00b, eens kijken hoe leuk geld is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hans1990 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:42:
Droom maar lekker verder.. :P

Ik houd het liever op realistische dingen, en dat is bijvoorbeeld realistische goals zetten. Dus party hats zullen er eigeniljk de komende 2 jaar nog niet op komen... aangezien je even met wat rekenen er al gauw op uit komt dat het hopeloos is:

Laten we een blue party hat nemen, 500m. Stel je wilt dat verdienen door het high alchen van magic bows...

500000000 / 1536 = 325521 bows. Oftewel 325.5k. Lekker niet mogelijk ;)

Of je gaat gewoon even 5 miljoen iron ore sellen, 2.5m coal, of 500k sharks @ 1k ea. En stel dat je 200k per uur kan verdienen, ben je alsnog 2500 uren bezig.. wat ongeveer 500 dagen is met 5 uur spelen ;)

Anyway, als je het zo bekijkt haal je dus een party hat never nooit. Ik snap ook nog steeds niet hoe die top 1000 gasten zoveel geld verdienen.. je kan wel merchanten, maar gaat dat dan zo snel dat je sneller dan de inflatie verdient ? :( Sommige mensen krijgen het blijkbaar ook voor elkaar om in 2 weken meer geld te verdienen dan dat ik ooit heb gehad... bijvoorbeeld 30m in 2 weken. :/

Volgens mij ben ik gewoon een geld-noob |:(
200k per uur is wel erg magertjes :O . Ik verdiende met unid herbs kopen, naar een vriend gaan met 90+ herblore en laten id-en, pots maken, zo'n 3 mill op een dag.

(Voor het geval je dat nu wil gaan doen, er staat zelfs een guide over op runehq, dus nu zijn er amper unids te koop)

[ Voor 5% gewijzigd door Muthas op 30-06-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als ze nou eens meer rune rocks plaatsten kon ik miljoenen per uur verdienen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, want dan gaan er meer mensen hakken, dus wordt het niet makkelijker, maar komen er wel meer op de markt > Jij hakt er even veel als normaal, alleen krijg je er minder voor. Gevolg: Je verdient minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee ik hak er meer dan normaal, want ik heb geen zin in server hoppen :P Met meer rocks ben ik weer bereid te minen.
Prijs gaat inderdaad wel omlaag, maar zal hoog blijven want er zijn weinig mensen die het kunnen minen.

Lekker dagje trouwens, 3 rune scims al @ fire giants. Iemand nog 1 kopen? :P

Edit: 5 al :o

En nummer 6.. woow..
Nummer 7 inmiddels 8)7
En daar was nummer 8, en nu stop ik er mee :)

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 03-07-2006 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Moet je naar een free world gaan, daar zijn rune scimmy's nog wel gewild.. In members kom je er bijna niet vanaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

TheZeroorez schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:17:
Nee, want dan gaan er meer mensen hakken, dus wordt het niet makkelijker, maar komen er wel meer op de markt > Jij hakt er even veel als normaal, alleen krijg je er minder voor. Gevolg: Je verdient minder ;)
Wet van vraag en aanbod :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Problem? schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:38:
Moet je naar een free world gaan, daar zijn rune scimmy's nog wel gewild.. In members kom je er bijna niet vanaf ;)
Gewoon even op een forumpje gegooid, ben er al een paar kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ik heb ff een irc kanaaltje gemaakt voor Runescape: Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/pics/mirc_logo.gif irc.tweakers.net/runescape , kom gerust langs :) het is er nu nog erg stil...

[ Voor 4% gewijzigd door Enfer op 08-07-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik ben er ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook rs (nog steeds :P)
Ik heet Wapenaar daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Cooley :) Je hebt wel leuke stats.. Hoe lang speel je het al?

Ik zit nu bij chaos druids @ Yanille, die dingen droppen best wel fijne herbs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Woei nog een RS speler :P

Ik heb iemand gevonden op tip.it forums die 99 magic wil halen, en ik mag de yew longs voor hem fletchen :D Hij levert de spullen, ik fletch, en geef de bows. Heb uitgerekend, gaat me zon 25mil xp in totaal opleveren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

RoD schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:45:
Woei nog een RS speler :P

Ik heb iemand gevonden op tip.it forums die 99 magic wil halen, en ik mag de yew longs voor hem fletchen :D Hij levert de spullen, ik fletch, en geef de bows. Heb uitgerekend, gaat me zon 25mil xp in totaal opleveren :9
Ben je gek ofzo, 454k alchs.... 900.000 keer op het zelfde plekje klikken. * Muthas krijgt al RSI als hij er aan denkt :z 13mill xp is toch al 99? Maak een PK account aan, en alch daar op, of verdeel het over beide accounts :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Waarom op meerdere accounts? Ik heb liever 1 goede account met hoge stats, dan 2 accounts met halve stats zeg maar, ook al is het een karige lvl 80 oid.. Dan toch liever lvl 99 met 40mln fletch xp :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Muthas schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:52:
[...]

Ben je gek ofzo, 454k alchs.... 900.000 keer op het zelfde plekje klikken. * Muthas krijgt al RSI als hij er aan denkt :z 13mill xp is toch al 99? Maak een PK account aan, en alch daar op, of verdeel het over beide accounts :) .
Ik alch niet, dat doet die andere gozert. Ik mag voor hem fletchen. En dat gaat toch wel even wat sneller dan die high alcs ;)
Verdelen over accounts vind ik zinloos, waarom 2x 99 halen? Ik stijg liever wat hoger in rank.

Edit: Wat Problem? zegt :P

Bovendien hoeft het niet binnen X tijd. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 22-07-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik vond het altijd leuk om te kijken of ik met bepaalde skills beter was kwua xp... Dus ik zou zelf ook op 1 account gefleched hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
kwua :? qua lijkt me :+

Maar ja, als je 99 hebt kun je niet veel meer dan naar XP kijken hè? (op het trainen van andere skills na, maar dat terzijde..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat ik weinig van de rswereld afweet..kwa plekken, monsters en minigames enzo... :'(

Hoe zit dat bij jullie? Zijn jullie allemaal RSdiehard? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik niet, moet zeggen dat ik de afgelopen maand niet gespeeld heb.. Ik vind 't toch weer saai worden, defence trainen op die n00b..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het ook saai worden met Wapenaar, dus ben een nieuw account begonnen die ik later member maak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ik ben wel redelijke RS-diehard :) Ik ben ongeveer op elke plek geweest, heb bijna alle quests gedaan, en al mijn skills zijn bijna >60

En ik speel bijna elke dag wel een halfuurtje (minimaal) :9
Is dat genoeg om een diehard te zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TheZeroorez schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:46:
kwua :? qua lijkt me :+

Maar ja, als je 99 hebt kun je niet veel meer dan naar XP kijken hè? (op het trainen van andere skills na, maar dat terzijde..)
Klopt, maar ik train dus ook nog andere skills. Fletching is gewoon easy om even tussendoor te doen als iemand anders je de spullen geeft.
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:48:
Ik merk dat ik weinig van de rswereld afweet..kwa plekken, monsters en minigames enzo... :'(

Hoe zit dat bij jullie? Zijn jullie allemaal RSdiehard? :P
Ik ken het overgrote gedeelte van RS wel ja.
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:43:
Ik vond het ook saai worden met Wapenaar, dus ben een nieuw account begonnen die ik later member maak :P
Dat snap ik niet. Waarom een nieuwe account? Uiteindelijk train je dus weer voor dezelfde skills die je al had en ben je weer terug bij af.

Ik vind het zelf wel leuk om high level skills te trainen. Je moet er veel moeite voor doen, voor een level, dat maakt het extra leuk. En elk level is weer een stap dichter bij 99.
Problem? schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:12:
Ik ben wel redelijke RS-diehard :) Ik ben ongeveer op elke plek geweest, heb bijna alle quests gedaan, en al mijn skills zijn bijna >60

En ik speel bijna elke dag wel een halfuurtje (minimaal) :9
Is dat genoeg om een diehard te zijn? :P
Nee, je moet minimaal net zoveel xp op een dag halen dan ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst een account (lvl91 combat, en 1271 total zonder con) maar ik zag het nut niet meer in om iets hoger te trainen, dus ben ik een (rune) pure gestart.
Dat is zeker leuk hoor, weer beginnen vanaf 0, en al helemaqal omdat mijn rune pure nu mijn main al redelijk aankan, en dat terwijl m'n main 10 cb lvls hoger is :o

Skills trainen doe ik nauwelijks meer ( zie het nut er niet meer van in) maar een account maken die goed is in pken maakt rsen weer heel wat spannender en leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Iemand de update gezien? Nieuwe spells! Zitten best aardige tussen. Bijzonder handig. Jammer dat je weer tussen de magics moet switchen :/
De nieuwe altar met die nieuwe runes zit wel redelijk dicht bij de bank, misschien handig voor trainen zonder de abyss.
Nieuwe outfit ziet er ook erg tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Is idd wel stoer :) , zitten inderdaad wel aparte spells bij. Dat geef magic een hele nieuwe dimensie, en is magie (eindelijk) niet meer alleen voor een gevecht, maar kun je er ook andere dingen mee (enchanten en die andere lamme spells daarbuiten gelaten)...

Ook deze update vind ik wel zeer geslaagd..
Crossbows
Fletchers and rangers are treated to a huge expansion to crossbows today. Use your skills to make a huge variety of new crossbows and bolts. Tip your metal bolts with gems and enchant them for spectacular effects in combat against both monsters and other players. You can even make a grappling hook to help you scale some new short-cuts!
Read more...
Zo word ranged ook leuker omdat je nu veel meer dingen kunt met arrows enzo :)

[ Voor 10% gewijzigd door Enfer op 01-08-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klopt, maar het is echt uberduur :X Voor 1 dragonstone krijg je 5 enchanted bolts ofzo :/ Dan maak ik er liever een Glory van (zodra ik dat kan :P )

Ik heb trouwens Zezima gezien ingame, wie wil me aanraken? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik niet... Ik wil n0valyfe aanraken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb ik al gedaan :*) Ingame dan :+

Vandaag 1mil firemaking xp gehaald, en nog eens 200k+ strength xp. Verder combat 106 bereikt. Productief dagje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik speel ook runescape, ben 2x gehacked (waarvan 1x met full blk (g) en dat was toen nog heeeel veel waard). Nu ben ik pure range en een ander acc doe ik samen mee met een vriendje (die is lvl 81ofzo en is member)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je zult wel een keylogger hebben gehad. Gehacked worden is niet mogelijk in RS :)

Welkom op GoT trouwens

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 13-08-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
kan, maar kan ook een vriendje hebben gedaan.

[edit1]
afkijken op schoolofzoiets

[edit2]
RoD jij doet veel aan fletching (merk ik aan al je posts); heb jij nog arrows die ik kan kopen voor mijn pure range?? die heet trouwens w00tiew00t

voortaan dus de edit-knop gebruiken ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 14-08-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Anders neem je eerst dit allemaal eens door, daar staat ook prima uitgelegd hoe de edit-knop werkt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, ik heb geen arrows, alle arrows die ik maak worden afgevuurd door mijn boog :)

Een "vriendje" kan inderdaad ook je account hebben "gehacked". Mag ik je er trouwens even aan herinneren dat accountsharing niet toegestaan is door Jagex?

Enne, je mag inderdaad de edit knop wel even gebruiken. 3 posts op rij is een beetje overdreven.

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 13-08-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
ja, ik wilde onder die 3 posts zetten dat ik de volgende keer alles in 1 post zou zetten, maarja, dat zijn dan 4 posts achter mekaar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Even een korte uitleg bij deze post:
Ik ben van plan om samen met RoD dagelijkse Runescape stats's te posten die betrekking hebben op het Total Lvl en Total XP. Lijkt het jullie wat om ook in die daily stats te staan, dan moeten jullie dat even aangeven, en dan wordt dat gefixed.
Hieronder een voorbeeld van hoe de stats er waarschijnlijk uit gaan zien, heb je ideeen ofzo, post ze gerust :)

Afbeeldingslocatie: http://r3con.nl/nick/got/RSlogo2.jpg Afbeeldingslocatie: http://r3con.nl/nick/got/rsstat.jpg
PlekUsernameTotal levelTotal XPVerschil lvlVerschil xp
1Zezima2178
705.348.86200
2N0valyfe2178
600.856.79200
3Lord_Bunkie1604
38.754.95500
4Nlhans1579
35.611.21400
5Ramonlambal1560
30.594.71100
6Nepica1511
24.988.6250111
7Demianname1361
13.134.91900

Nu wil ik wel van jullie weten, op welke tijd moeten de stats in de database gepleurt worden? Het liefste s'avonds, of s'ochtends of s'middags... :?

Mij lijkt savonds het beste, omdat je dan de hele dag xp kan halen, en dan word het een paar minuten voor de volgende dag opgeslagen zodat je een goed overzicht van het dagelijkse xp hebt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Enfer op 16-08-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Add me ook erbij: nlhans (ook ingame :P)

Misschien een idee om bij te houden hoeveel xp ze gemiddeld halen? Is wel grappig om te zien dat gasten zoals zezima of n0valyfe echt iets van 1-2m+ xp per dag halen.. (ik heb zelf ooit een tracker in elkaar geflanst en een half jaar gedraait.. ik kwam bij zezima soms getallen van 1 - 2m per dag tegen >_<)

En voor de geinteresseerde, ik heb ook nog een kleine tool voor mijzelf only geschreven om snel iemand in de highscores op te kijken:

Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/3881/appyu5.th.png
Helaas werkt deze tool via mijn eigen computer en is het niet echt te gebruiken op iemand anders z'n computer :P

[ Voor 37% gewijzigd door Hans1990 op 15-08-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ah, maar ik heb ook een eigen webapp geschreven die dagelijks je stats bijhoudt en de verschillen enzo berekent:
http://r3con.nl/nick/daily/zien.php?u=nepica
Kijk maar eens...
De enige beperking die erin zit is dat je alle stat's in de highscore's moet hebben, maar aan jouwn skill total te zien is dat geen probleem

Aan deze tool heb ik oa Zezima en n0valyfe ook toegevoegd (gewoon u= en dan hun rs username invoeren), ik weet niet of je dat bedoelt?

[ Voor 17% gewijzigd door Enfer op 15-08-2006 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Nou zoiets, ik had er alleen nog meer bij gemaakt zoals gemiddelde xp per dag en ook met grafiekje's :+

Helaas heb ik de ripper gestopt omdat ik het niet meer gebruikte en de database te groot werd (erg inefficient... werd rond de 100 - 150MB na 1 jaar iets van 25 spelers in de database >_<)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb het al eerder gezegd, maar ik vind het een leuk idee Problem? :)
Een beetje competitie op deze manier lijkt me leuk, geeft ook weer wat motivatie om te trainen. Ben zelf nu een beetje zat van RS, dus neem even een pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Oke, er is besloten om de stats sochtends te writen en te posten :)
Omdat dat pas vanavond besloten is zijn de stats van vandaag en morgen nog niet zo mooi, maar daarna moet het goed gaan :)

Afbeeldingslocatie: http://r3con.nl/nick/got/RSlogo2.jpg Afbeeldingslocatie: http://r3con.nl/nick/got/rsstat.jpg
Stats van 2006-08-16 vergeleken met 2006-08-15
1Zezima2178
705.348.86200
2N0valyfe2178
602.583.36301.726.571
3Lord_Bunkie1604
38.824.129069.174
4Nlhans1581
35.711.7882100.574
5Ramonlambal1560
30.594.71100
6Nepica1514
25.103.0103114.385
7Demianname1367
13.178.671643.752
Wat opvalt:
Zezima heeft vandaag eens een keer 0xp gehaald, in plaats van zijn gebruikelijke 1 a 2 miljoen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, nauwelijks gespeeld vandaag, maar toch bijna 70k :) Fletching gaat best hard :P

• Enfer

Stats van 2006-08-17 vergeleken met 2006-08-16
1Zezima2178
705.348.86200
2N0valyfe2178
603.378.6480795.285
3Lord_Bunkie1604
38.824.12900
4Nlhans1581
35.711.78800
5Ramonlambal1560
30.594.71100
6Nepica1514
25.110.00106.991
7Demianname1368
13.186.67118.000
Wat opvalt:
Omdat de stats voor zo'n korte periode gewrite zijn, niet echt veel xp behaald.. Maar toch heeft n0valyfe nog behoorlijk wat XP gehaald :P .

• Hans1990
  • Niet online
Vandaag aim ik om 36m - 36.5m xp te halen. Lukt wel met cooking hehe :P

Gister wel lekker gethieft met Nepica op master farmers, beide iets van 250k verdient aan seeds. Niet dat we die gaan verkopen, maar dat hebben we even uitgerekent :)

[ Voor 54% gewijzigd door Hans1990 op 17-08-2006 10:48 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

* RoD gaat nu ook thieven met Nepica. Als je een redelijk hoog thieving level hebt dan is thieven eigenlijk helemaal niet zo vervelend :)

• Enfer
Zo, vandaag wordt weer een goede dag, aangezien ik een redelijk aantal lobsters gefished en gecooked heb :)
Ik ben ook benieuwd of Zezima nog xp gaat halen.. Misschien is die wel op vakantie ofzo :)
offtopic:
Moet je je voorstellen.. Zit je daar in een hotel ofzo, kom je iemand tegen en daar ga je beetje mee om.. En dan kom je er op een gegeven moment achter dat het Zezima is _/-\o_ Lijkt me best wel apart :)

Stats van 2006-08-18 vergeleken met 2006-08-17
1Zezima2178
705.348.86200
2N0valyfe2178
605.681.40402.302.756
3Lord_Bunkie1605
38.903.077178.948
4Nlhans1582
36.009.2221297.434
5Ramonlambal1560
30.594.71100
6Nepica1518
25.383.4484273.447
7Demianname1368
13.187.0180347
Wat opvalt:
n0valyfe kan nu mooi inlopen op Zezima, het verschil is nu nog maar 100 miljoen :O

[ Voor 110% gewijzigd door Enfer op 18-08-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer

Stats van 2006-08-19 vergeleken met 2006-08-18
1Zezima2178
705.348.86200
2N0valyfe2178
608.157.45602.476.052
3Lord_Bunkie1605
38.903.07700
4Nlhans1583
36.074.669165.447
5Ramonlambal1560
30.595.4140703
6Nepica1518
25.400.413016.965
7Demianname1368
13.193.33206.314
Wat opvalt:
Zezima heeft mooi de 0 gehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Mag mijn broertje's account er ook bij? Hij heet: ikwasthijs. Hij is niet zo goed omdat hij pas is begonnen. Maar ik help hem en is meer gericht op het hoog hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
_o- Kap aub met al die accounts..

Hij speelt toch niet langer dan een paar weken (net als ik met m'n account waar ik 40 def op wilde :X ) Die stats zijn leuk voor mensen die veel spelen, niet voor iemand die niet in de highscores staat (heb je er toch niets aan) en nooit veel zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jammer dat er net nu stats zijn. Ik zit een beetje in een RS pauze. Vandaag 15k ofzo gehaald.. en dat zal ook wel niet meer worden. Nouja, misschien versla ik de rest alsnog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer

Stats van 2006-08-20 vergeleken met 2006-08-19
1Zezima2178
705.348.86200
2N0valyfe2178
610.362.22602.204.770
3Lord_Bunkie1605
38.921.151018.074
4Nlhans1584
36.276.7101202.041
5Ramonlambal1560
30.595.41400
6Nepica1518
25.400.41300
7Demianname1368
13.193.33200
Wat opvalt:
Er zit niet veel beweging in .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Netjes Nlhans :) Wat heb je precies getrained?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer

Stats van 2006-08-21 vergeleken met 2006-08-20
1Zezima2178
705.348.86200
2N0valyfe2178
611.919.45601.557.230
3Lord_Bunkie1605
38.921.15100
4Nlhans1584
36.311.121034.411
5Ramonlambal1560
30.642.145046.731
6Nepica1518
25.402.08601.673
7Demianname1368
13.193.33200
Wat opvalt:
Er is vandaag helemaal niemand geleveld :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
RoD schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:51:
Netjes Nlhans :) Wat heb je precies getrained?
Cooking, kost maar een paar uurtje's (niet eens :P)

Nu bezig met slayer en ranged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cooking gaat inderdaad snel. Als je écht snel wilt trainen moet je firemaking doen. Ik haalde meer dan een miljoen xp op een dag met maples. Kun je nagaan, als je yews verbrand, of zelfs magic :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
RoD schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:34:
Cooking gaat inderdaad snel. Als je écht snel wilt trainen moet je firemaking doen. Ik haalde meer dan een miljoen xp op een dag met maples. Kun je nagaan, als je yews verbrand, of zelfs magic :o
Helaas gaat het dan ook hard met je geld, omlaag.

Het kan ook zo zijn dat het je niets dan tijd kost natuurlijk, maar dan ga je weer niet hard, en had je er veel aan kunnen verdienen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
RoD schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:34:
Ehm je moet niet vergeten dat ik slechts 1 uur en een kwartiertje aan het koken was. Als ik het zou forceren en 8 uur zou cooken kwam ik op 1m+ xp uit.

Anyway zojuist even 57 slayer gehaald. Dat betekent dat ik elke skill 57+ en 200k+ xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer

Stats van 2006-08-23 vergeleken met 2006-08-22
1Zezima2178
706.624.0790500.983
2N0valyfe2178
616.700.90302.407.438
3Lord_Bunkie1605
38.934.48700
4Nlhans1587
36.597.8402230.081
5Ramonlambal1560
30.685.50100
6Nepica1518
25.402.08600
7Demianname1371
13.494.2473300.915
Wat opvalt:
Welcome back Zezima _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hans1990 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:30:
[...]

Ehm je moet niet vergeten dat ik slechts 1 uur en een kwartiertje aan het koken was. Als ik het zou forceren en 8 uur zou cooken kwam ik op 1m+ xp uit.

Anyway zojuist even 57 slayer gehaald. Dat betekent dat ik elke skill 57+ en 200k+ xp :)
Dat is netjes :)
TheZeroorez schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:41:
[...]

Helaas gaat het dan ook hard met je geld, omlaag.

Het kan ook zo zijn dat het je niets dan tijd kost natuurlijk, maar dan ga je weer niet hard, en had je er veel aan kunnen verdienen :+
Klopt, maar dan laten we dat even buiten beschouwing :P

* RoD heeft nog steeds geen zin in RS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:27:

[...]

Klopt, maar dan laten we dat even buiten beschouwing :P

* RoD heeft nog steeds geen zin in RS.
Daarom heb ik dus een (rune) pure gemaakt, ik was al vrij snel uitgekeken op mijn main, en opnieuw beginnen is dan leuk,
Op dit moment kan mijn rune pure (72 att, 82 str, 42 def, 84 combat), mijn main al aan(en die is 78 att, 70 str en 70 def, 91 combat)

Wat ik nog het meeste heb geleerd van het maken van een pure, defence maakt echt weinig verschil, attak en strenght veel meer, en een pker met laag defence is bijna altijd beter dan iemand van hetzelfde lvl met meer defence.

Natuurlijk kan mijn main full torag dragen ofzo, en dan hit die andere er niet meer doorheen, maar daar pked amper iemand mee.

Ik weet niet of je er ooi al eentje gemaakt hebt? Maar die pure heeft me weer meer iets gegeven om te doen want pken is toch wel verschrikkelijk leuk :p

• Enfer

Stats van 2006-08-24 vergeleken met 2006-08-23
1Zezima2178
707.735.50801.111.429
2N0valyfe2178
619.560.60102.859.698
3Lord_Bunkie1605
38.934.48700
4Nlhans1589
36.785.0192187.179
5Ramonlambal1560
30.685.50100
6Nepica1518
25.402.08600
7Demianname1374
13.659.8043165.557
Wat opvalt:
De strijd om plek 3 begint los te barsten?

• Pimorez
  • Niet online
Plek 3? Ik zie daar niks aan... Het duurt nog wel 2 weken denk ik hoor.. Voordat NLhans, Lord_Bunkie heeft ingehaald heeft Lord ook al een paar levels meer.

• Hans1990
  • Niet online
Nee hoor, maar op dit tempo haal ik lord_bunkie inderdaad wel in. Ik ben gewoon slayer aan het trainen op een verhoogd tempo... vandaar 2 lvls per dag (def en slayer :P) en zoveel xp.

Dit lvl up tempo zal wel ff door zetten, moet ook nog 3 herblore lvls (waar ik alles maar ga kopen) en 3 agility lvls... Misschien ff op 1 dag proberen ;)

• Pimorez
  • Niet online
Op 1 dag kan makkelijk.. Als je er maar lang genoeg achter zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer

Stats van 2006-08-25 vergeleken met 2006-08-24
1Zezima2178
708.675.1170939.609
2N0valyfe2178
621.744.02302.183.422
3Lord_Bunkie1605
38.945.945011.458
4Nlhans1593
37.013.2734228.254
5Ramonlambal1560
30.747.523062.022