Nokia N73 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 43.706 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je snapt toch wel dat ik wel eens wil weten waarom het zo lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:02:
Je snapt toch wel dat ik wel eens wil weten waarom het zo lang duurt
Omdat het een nieuw toestel is, wat nog niet goed leverbaar is, cq nog niet leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb gebeld, dit is dus de enige en laatste x dat ik hem via internet bestel.
Ze verwachten hem 13 sepember.
Diegene die mij gebeld heeft gezegd begin augustus ik voel me nu behoorlijk verneukt.
het is dat ik mijn sim kaart al heb maar anders had ik het laten intrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb ik eindelijk een toestel met PTT, krijg ik 'm niet aan..
Op telfort.nl kan ik al nieteens de juiste instellingen vinden ?

En is er een manier om de foto van degene die belt groter vertoond te krijgen dan 0.5cm X 0,5cm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:01:
Heb ik eindelijk een toestel met PTT, krijg ik 'm niet aan..
Op telfort.nl kan ik al nieteens de juiste instellingen vinden ?
Ik heb het ook op mn 5140, maar volgens mij ondersteunen de providers in NL het (nog) niet.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ahh crap ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he, maar ff voor de goede orde. Diegenen die de telefoon in bezit hebben nu, hebben die hem allemaal bij de Belcompany gehaald? Of zijn er andere manieren om eraan te komen zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is er een manier om de foto van degene die belt groter vertoond te krijgen dan 0.5cm X 0,5cm ?
Je kunt het proberen met het programma "Full Screen Caller"

Afbeeldingslocatie: http://www.series60v3.com/plugins/p13_download_manager/images/tb_216.gif
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:13:
he, maar ff voor de goede orde. Diegenen die de telefoon in bezit hebben nu, hebben die hem allemaal bij de Belcompany gehaald? Of zijn er andere manieren om eraan te komen zonder problemen?
Voor mij geldt dat wel... Ik heb ook alleen nog maar belcompany voorbij zien komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Same here.. Belcompany :Y)

Full Screen Caller, da's gelijk weer het andere uiterste :p
Zal 't eens checken. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat een geouwehoer trouwens dat je nu zelfs bij KPN al een tijdelijk nummer krijgt bij nummerportering. Door die grappen wordt overstappen haast onbetaalbaar... (dubbele abokosten doel ik dan op). Dan maar eens kijken naar Telfort of T-Mobile, die snappen nog wel hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ben hier in Leuven (Belgie, zit hier op kamers) eens even gaan kijken of ze hem hier ergens hadden... NERGENS, ook niet verkrijgbaar bij de Belcompany (ja die hebben ze hier ook eentje :P )

In het weekend maar eens naar Eindhoven om daar te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eh.. voordat iedereen nu vol enthousiasme naar de Belcompany rent:

Ik had het laatste exemplaar en bij andere filialen hadden ze er ook maar 1 of 2.
Vaak al gereserveerd ook. Regio Amsterdam overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik dan de enige die m telefonisch via Vodafone heeft besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vögel schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:12:
Ben ik dan de enige die m telefonisch via Vodafone heeft besteld? :)
nou er zijn er meer die um hebben besteld, maar heb je de telefoon al dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:58:
[...]
Via http://www.shieldzone.com/category/cell_phones/ kun je erg sterke display shields bestellen, de nokia N73 zal er tegen die tijd ook wel op komen te staan. Ik heb het ook op mijn iPod en voldoet perfect!
Siezze, heb jij die shields via hun site besteld ? Als ik (om de verzendkosten te bekijken) een shield voor een N70 'bestel', mag ik 'vrolijk' $54.15 betalen voor het verzenden. Hoe heb jij dit gedaan met je iPod shield ?

Edit: lama :) Ik denk dat je de ebay store hebt gebruikt.. ($4.99 verzendkosten)

[ Voor 16% gewijzigd door VonAalscht op 30-08-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avkooi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-09 14:30
Ik heb mijn N73 dus wel bij 2call.nl besteld. Om precies te zijn: vorige week woensdag aan het eind van de middag besteld en werd vrijdag al bezorgd. Nou moet ik er wel bij vermelden dat ik voor ik mijn bestelling plaatste eerst per email heb gevraagd wanneer dit toestel zou worden uitgeleverd. En toen hebben ze geantwoord: morgen (donderdag dus), maar misschien vrijdag!

Ze komen hun afspraken dus prima na! En ondanks het feit dat ik geen kleur kon opgeven (dat kan pas vanaf deze week bij bestellen op hun website) heb ik gelukkig de zilver/plum versie gekregen!

Ik ben dus helemaal gelukkig hiermee en zal de volgende keer weer mijn telefoon hier kopen!

Het enige dat mij opviel was dat alle bijgeleverde documentatie in het Duits is. Maar dat vind ik persoonlijk geen enkel bezwaar. En de Nederlands versie is natuulijk ook als pdf bij Nokia te downloaden.

En tot slot: het toestel bevalt uitstekend! Lekker klein en licht, groot scherm en goede camera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

avkooi schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:52:
Het enige dat mij opviel was dat alle bijgeleverde documentatie in het Duits is. Maar dat vind ik persoonlijk geen enkel bezwaar. En de Nederlands versie is natuulijk ook als pdf bij Nokia te downloaden.
Dat is bij de N73's van BelCompany precies eender...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:46:
[...]

nou er zijn er meer die um hebben besteld, maar heb je de telefoon al dan??
Maandag besteld, krijg m als het goed is Vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vögel schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:59:
[...]

Maandag besteld, krijg m als het goed is Vrijdag.
hmm ben benieuwd!
avkooi schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:52:
Ik heb mijn N73 dus wel bij 2call.nl besteld. Om precies te zijn: vorige week woensdag aan het eind van de middag besteld en werd vrijdag al bezorgd. Nou moet ik er wel bij vermelden dat ik voor ik mijn bestelling plaatste eerst per email heb gevraagd wanneer dit toestel zou worden uitgeleverd. En toen hebben ze geantwoord: morgen (donderdag dus), maar misschien vrijdag!

Ze komen hun afspraken dus prima na! En ondanks het feit dat ik geen kleur kon opgeven (dat kan pas vanaf deze week bij bestellen op hun website) heb ik gelukkig de zilver/plum versie gekregen!

Ik ben dus helemaal gelukkig hiermee en zal de volgende keer weer mijn telefoon hier kopen!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ daar heb ik wat aan, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:23:
[...]

hmm ben benieuwd!

[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ daar heb ik wat aan, thanks
Heb jij m ook bij Vodafone besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vögel schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:36:
[...]

Heb jij m ook bij Vodafone besteld dan?
neenee, ik heb hem nog niet besteld, maar ik ben aan het zoeken waar ik hem het beste kan bestellen. Ik ben benieuwd omdat Vodafone al eerder in deze topic gezegd schijnt te hebben, dat ze bij een abbo een Vodafone-branded versie uitgeven, dat kan nog weken duren. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben hoor. Ik ga in ieder geval voor 2call!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huurmoordenaars schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:47:
[...]

Siezze, heb jij die shields via hun site besteld ? Als ik (om de verzendkosten te bekijken) een shield voor een N70 'bestel', mag ik 'vrolijk' $54.15 betalen voor het verzenden. Hoe heb jij dit gedaan met je iPod shield ?

Edit: lama :) Ik denk dat je de ebay store hebt gebruikt.. ($4.99 verzendkosten)
Die heb ik destijds via via gekocht voor minder ;)

Maar ben nu ook idd ff op e-bay aan het kijken voor soortgelijke folies... Beetje zonde als het beeldscherm meteen al gaat krassen.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook de N73!
leuk toestel, voor zover ik het kan zien. Heb hem net aangezet en ff wat gespeeld.
Maakt leuke foto's, en wel handig menu etc.

Heb hem net bij BC gehaald, icm orange 25 abbo.
Eerste 6 maand 50% korting op bundel! 2 jaar abbo.

Moet alleen nog ff een goedkope MiniSD card scoren! Internet het goedkoopst wsl?

En heb helaas ook Duitse handleiding. Ga nog ff nederlandse regelen bij BC, kan zo niets in PDF vinden op internet...Of kijk ik verkeerd?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:42:
[...]

Die heb ik destijds via via gekocht voor minder ;)

Maar ben nu ook idd ff op e-bay aan het kijken voor soortgelijke folies... Beetje zonde als het beeldscherm meteen al gaat krassen.. 8)
Vodafone-branded? Dan wordt het zown toestel met Vodafone logo erop cker? Dat zou wel jmmer zijn maar zo heel veel boeit dat me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:52:
Ik heb nu ook de N73!
leuk toestel, voor zover ik het kan zien. Heb hem net aangezet en ff wat gespeeld.
Maakt leuke foto's, en wel handig menu etc.

Heb hem net bij BC gehaald, icm orange 25 abbo.
Eerste 6 maand 50% korting op bundel! 2 jaar abbo.
Dat is precies wat ik wil gaan bestellen bij 2call, dan is het toestel gratis, alleen ik krijg de 1e 4 maanden alleen 50% korting. Geen aansluitkosten en geen verzendkosten. De telefoon is dan gratis, maar hoe duur was het toestel voor jou?

heb het al gevonden 50 euro, en 2 maanden 50% is 25 euro duurder in totaal... Maar als je hem dan meteen krijgt is het wel de moeite waard!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
*O* Start Topic aangepast *O*

Ik heb zojuist een review toegevoegd van nieuwemobiel.nl (ik weet... eindelijk).
Hier heb ik de conclusie van nieuwemobiel.nl ge-quote. Tevens heb ik de plaatjes even naar jpg verkleind, zodat er geen 2,5MB aan plaatjes gedownload hoeft te worden bij het openen van de start-post! :P

Allemaal leuk en aardig, maar weinig verandering dus. Nu wilde ik toch nog wat aanpassen. Zoals op de website van nieuwemobiel.nl te lezen is bij de conclusie zijn er een aantal minpunten en pluspunten. Dit is waar de trotse bezitters in actie kunnen komen. Ik wil van jullie graag weten of jullie het eens zijn met de minpunten (En als je wil mag je ook de pluspunten bevestigen).

Minpunten
Centrale bedieningstoets matig
Geen stereo Bluetooth ondersteuning (Echt een gemis?)
Geen Wifi/WLAN aanwezig (GPS ook, niet over te discussieren dus)
Geheugenkaartslot lastig te bereiken
Nachtmodus heeft blauwzucht
Stereo speakers blinken niet altijd uit
Te weinig invloed image stabilizer op videokwaliteit
Toetsenbord niet handig

Deze ervaringen kan ik dan uiteindelijk verwerken in de startpost, misschien dat ik hier en daar iemand quote. Ik hoop op jullie medewerking. d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door vegterb op 30-08-2006 18:12 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
vegterb schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:11:
*O* Start Topic aangepast *O*

Minpunten
Geen stereo Bluetooth ondersteuning (Echt een gemis?)
Geen Wifi/WLAN aanwezig (GPS ook, niet over te discussieren dus)
Nachtmodus heeft blauwzucht
Te weinig invloed image stabilizer op videokwaliteit
Toetsenbord niet handig
Dat van die Centrale toets is wel irritant als die net zo "gammel" is als bij Sony Ericsson. Ik heb nog een K700i, maar daar is die toest nu niet echt goed van.
En het toetsenbord matig, das natuurlijk ook wel jammer.

Dit zijn nu net 2 dingen die je veel gebruikt.

In hoeverre kunnen de mensen zich hierin vinden die het toestel al hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een joystickje. Nu werkt hij nog naar behoren, maar of hij dat over een jaar nog doet... (doelend op lam worden)

Totaal oneens, is makkelijk te openen en de card wordt zeer goed beschermd.

Het is geen stereotoren, voor een telefoon vind ik het goed.

Toetsenbord niet handig
Het is wennen, maar je hebt het zo onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Als de startpost aangepast wordt, haal dan de vermelding van de meegeleverde geheugen kaart even weg :) (staat niet op de specs-pagina bij inhoud verkooppakket)
Verder kan ik me ook niet echt vinden in die laatste review, de knoppen zijn wel klein, maar daar moet je gewoon aan wennen lijkt me (zeker geen minpunt voor mij iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:52:
Moet alleen nog ff een goedkope MiniSD card scoren! Internet het goedkoopst wsl?
bij The Phonehouse Sandisk 1GB MiniSD: 29,96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:06:
[...]

bij The Phonehouse Sandisk 1GB MiniSD: 29,96
das niets te veel, hebben ze ook 2GB? En welk merk MiniSD kun je het beste nemen, ik las eerder op dit forum als ik me niet vergis dat Scandisk niet zo goed is ?!?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:27:
Toetsenbord niet handig
Het is wennen, maar je hebt het zo onder de knie.
Wat is er niet handig aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Huurmoordenaars schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:26:
Als de startpost aangepast wordt, haal dan de vermelding van de meegeleverde geheugen kaart even weg :) (staat niet op de specs-pagina bij inhoud verkooppakket)
Verder kan ik me ook niet echt vinden in die laatste review, de knoppen zijn wel klein, maar daar moet je gewoon aan wennen lijkt me (zeker geen minpunt voor mij iig)
Done...

Wennen? Want ze ogen echt heel klein! Vandaar lijken ze me nogal lastig als je even snel een sms wil typen.

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De toetsen zitten op een andere manier ingedeeld in vergelijking met mijn oude 6230.... Meer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:01:
[...]

heb het al gevonden 50 euro, en 2 maanden 50% is 25 euro duurder in totaal... Maar als je hem dan meteen krijgt is het wel de moeite waard!
Ik heb 6 maand 50% hoor...En idd 50 euro bijbetalen...andere aanbieders allemaal rond 180 euro!

Maarum, hoe werkt die toetsenblokkering....Ik kan t niet voor mekaar krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:15:
[...]

Ik heb 6 maand 50% hoor...En idd 50 euro bijbetalen...andere aanbieders allemaal rond 180 euro!

Maarum, hoe werkt die toetsenblokkering....Ik kan t niet voor mekaar krijgen...
Ja inderdaad, jij betaalde bij belcompany:

6x12,50 + 18x25,00 + 50 (toestel) = 575 in totaal

bij 2call:

4x12,50 + 20x25,00 = 550.

Is er iemand die me een van deze twee aan- of juist afraadt?

en over de toetsenblokkering, dat staat een pagina terug :P :
Huurmoordenaars schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:54:
Linkerbovenste navigatietoets (toets in meest linkse hoek bovenin), en op * ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:28:
[...]

Ja inderdaad, jij betaalde bij belcompany:

6x12,50 + 18x25,00 + 50 (toestel) = 575 in totaal

bij 2call:

4x12,50 + 20x25,00 = 550.

Is er iemand die me een van deze twee aan- of juist afraadt?

en over de toetsenblokkering, dat staat een pagina terug :P :

[...]
Dat is waar ja..als je het zo bedoeld. Maar na een jaar kan je hem ook weer lager zetten! Dus dan is het nog stukje goedkoper...
En toetsenblokkering is gelukt. Tnx.

Weet iemand of je bij contacten ook gelijk de contacten van je SIM-kaart kan laten tonen. Of moet je ze echt eerst kopieeren naar je telefoon?? Want ik moet nu via een omweg naar de sim-kaart nrs. Want je komt standaard in contacten van je telefoon. Is dit anders in te stellen?

En iemand ervaring met Apacer MiniSD cards? Want ik zie een 2 gig voor 50 euro bij Mycom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:42:
[...]
En iemand ervaring met Apacer MiniSD cards? Want ik zie een 2 gig voor 50 euro bij Mycom!
pricewatch: Secure Digital Card Mini 2GB (TakeMS)

of

pricewatch: Secure Digital Card Mini 2GB (Transscend, 80x)

Hier nog goedkoper >:)

[ Voor 46% gewijzigd door OfferedPoet op 30-08-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

vegterb schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:33:
[...]
Wennen? Want ze ogen echt heel klein! Vandaar lijken ze me nogal lastig als je even snel een sms wil typen.
Klopt inderdaad, ze zijn kleiner (dan mijn vorige 6230 bv), maar toch kan ik er al goed mee uit de voeten. Toch als je heel veel smst is het misschien niet de ideale telefoon, maar dan neem je er maar een met lekkere grote knoppen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Huurmoordenaars schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:46:
[...]

Klopt inderdaad, ze zijn kleiner (dan mijn vorige 6230 bv), maar toch kan ik er al goed mee uit de voeten. Toch als je heel veel smst is het misschien niet de ideale telefoon, maar dan neem je er maar een met lekkere grote knoppen >:)
offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://img.classiccloseouts.com/images_104/attributes_m/5DZ20000.jpg

Uiteindelijk went iedereen wel aan het smsen van zijn/haar telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
iemand al ervaring met de pioneer 55bt autoradio i.c.m. de n73.

Ik moet nog een autoradio hebben en over een maand koop ik ook maar weer es een nieuwe telefoon. Zou wel mooi zijn als de n73 dan ook op deze radio werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
iemand al enig idee wat die enorme brom is zodra je een net opgenomen filmpje afspeeld ?

ik gok iets van cpu geluid ?

Verwijderd

Kan iemand misschien bevestigen of Vodafone werkelijk een "branded" versie levert? Heb de mijne namelijk ook bij Vodafone besteld, men gaf aan dat íe er 11 september zou zijn, maar nu lees ik hier dat ze bij Vodafone dus een N73 met voda logo erop leveren? Ben daar namelijk niet zo'n fan van en hoop dus dat dit niet het geval is.

Anyone?

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Weet iemand de exacte specificaties (grootte in mm) van het scherm ?

Hier staat 36*48mm, maar als ik m'n scherm opmeet met 'n lineaal kom ik op 37*49mm..
(Heb gemaild met shieldzone, je kunt een custom order aanmaken, maar dan moet ik alleen wel de exacte maat van het scherm doorgeven. Custom order kost $4.99, excl. prijs van het shield zelf, best te doen imo :9)

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Voor de gene die het toestel hebben, wat is de standbye tijd? En dan bedoel ik met een beetje bellen en smsen.

Verder vroeg ik me nog af of de N73 sneller is als de N70. Ik vind de N70 af en toe toch behoorlijk traag door het menu gaan.

• Hoyden
scorpio81 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:47:
Voor de gene die het toestel hebben, wat is de standbye tijd? En dan bedoel ik met een beetje bellen en smsen.

Verder vroeg ik me nog af of de N73 sneller is als de N70. Ik vind de N70 af en toe toch behoorlijk traag door het menu gaan.
De SB tijd is echt minder dan 2 dagen, zeker bij een beetje gebruik. (zo las ik ergens)
Dit is dus ook wel een zwak punt vind ik.
Als je de N73 frequent gebruikt moet ie welke dag aan de lader :)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoyden op 31-08-2006 12:51 ]

Verwijderd

Huurmoordenaars schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 08:10:
Weet iemand de exacte specificaties (grootte in mm) van het scherm ?

Hier staat 36*48mm, maar als ik m'n scherm opmeet met 'n lineaal kom ik op 37*49mm..
(Heb gemaild met shieldzone, je kunt een custom order aanmaken, maar dan moet ik alleen wel de exacte maat van het scherm doorgeven. Custom order kost $4.99, excl. prijs van het shield zelf, best te doen imo :9)
Kan je dr dan meerdere tegelijk bestellen? Ben ook wel geinteresseerd naar zo'n ding...kan nog nergens 1 vinden voor N73...
Ze zijn niet in de winkels te koop toch??

(en heb dr ook nog 1 nodig voor mn Ipod Nano)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 13:49 ]

• scorpio81
SandeR schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:50:
[...]

De SB tijd is echt minder dan 2 dagen, zeker bij een beetje gebruik. (zo las ik ergens)
Ja, dat had ik ook al gelezen, voor mij is deze telefoon ideaal (kan navigatie op, niet te groot/zwaar, camera, mooi design). Alleen ik vind de standbye tijd toch ook wel erg belangrijk. Voor telt dat behoorlijk zwaar en zou zeker tot de zwakke punten van het toestel horen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:32:
[...]
beetje offtopic:

woon je in de buurt van een Mediamarkt? Ik heb daar een screenprotector voor mijn Ipod gehaald. Er bestaan er voor alleen het scherm, ook voor de hele ipod, voor en achterkant. Kost maar 4,99 (voor een Ipod Video 30GB). Dat is ideaal!

Is het voor de N73 ook zo per se nodig als bij een Ipod, die dingen zijn echt SUPER krasgevoelig!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:32:
Kan je dr dan meerdere tegelijk bestellen? Ben ook wel geinteresseerd naar zo'n ding...kan nog nergens 1 vinden voor N73...
Ze zijn niet in de winkels te koop toch??
Je kunt er wel meerdere tegelijk bestellen, maar volgens mij doen ze aan gratis verzending, dus kun je het beter zelf ook even regelen dan (ik wacht nog op antwoord voor prijsindicatie en verzendkosten)
ruudkokx schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:24:
Is het voor de N73 ook zo per se nodig als bij een Ipod, die dingen zijn echt SUPER krasgevoelig!
Of het echt nodig is moet ieder zelf weten denk ik, maar ik zou het zonde vinden om zo'n mooi groot scherm te vernaaien met een fijne kras...

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Zo da's apart.. Ik heb mijn N73 afgelopen dinsdag gekocht en opgeladen.
Uiteraard meteen mee lopen kloten, fotograferen, apps op installeren en uitproberen, bellen, SMS'en, bluetoothen etc. etc. etc. en nu, donderdag, toch meer dan twee dagen heb ik nog 3 streepjes van de 7 aan stroom over.

;)

Verwijderd

Ik ga deze bestellen:

http://cgi.ebay.nl/DuraSe...egoryZ35005QQcmdZViewItem

Dan maar iets duurder, ik wil absoluut geen krassen op mijn scherm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:55
Over de Branded n73's van vodafone:

Deze komen later uit. vodafone heeft er nu nog geen oog op wanneer nokia de branded modellen gaat leveren. Tot die tijd leveren ze de non-branded n73's. Nu is het wel zo dat als je een vodafone 'bel&multimedia' abbonnement wil hebben, er vodafone software op de telefoon moet staan. Dit is dus alleen het geval bij de vodafone-branded n73's. Meaw: komende tijd nog geen 'bel&multimedia' abbonnementen icm een n73 verkrijgbaar.

Bron: vodafone klantenservice

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:01:
Ik ga deze bestellen:

http://cgi.ebay.nl/DuraSe...egoryZ35005QQcmdZViewItem

Dan maar iets duurder, ik wil absoluut geen krassen op mijn scherm!
Veel duurder is het niet, ik reken op ongeveer $15 voor de custom order (totaal, incl shield), dus €9.95 + €0.70 is niet veel meer, en deze zijn er precies voor gemaakt, goeie tip ! _/-\o_

Verwijderd

Huurmoordenaars schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:11:
[...]

Veel duurder is het niet, ik reken op ongeveer $15 voor de custom order (totaal, incl shield), dus €9.95 + €0.70 is niet veel meer, en deze zijn er precies voor gemaakt, goeie tip ! _/-\o_
Ik bedoel ook niet i.v.g. met de jouwe maar met de goedkopere die op internet/e-bay te krijgen zijn. :P Die zijn nóg dunner maar bieden minder protectie omdat ze dus minder lagen bevatten.

Maar ik heb em net besteld en betaald dus ik krijg hem waarschijnlijk ma/di binnen (hoop ik). Tot die tijd nog maar even heel voorzichtig zijn. ;)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zeker goede tip ja !
Ik ga er ook gelijk een bestellen.

• OfferedPoet
Ik had gisteren een mailtje gestuurd naar Shieldzone, met een vraag wanneer de shieldzone beschikbaar voor de n73 is:
Hello ..,

Thank you for contacting ShieldZone!
My name is .., and I appreciate the opportunity to assist you.

We are currently designing a screen shield for the Nokia N73 however; it may take up to two weeks for it to be released on our website.

I hope this helps! Please feel free to contact us if you have any further questions or comments. Thank you for choosing the invisibleSHIELD. We appreciate your business!

All the best,

.. ShieldZone Corp.

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Ik kreeg gisteren ook een mailtje van ze, maar daar stond niks in over dat ze er mee bezig waren. Heb die siezze liet zien besteld, wil zo snel mogelijk zo'n ding er op hebben :+

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
gister ook de N73 besteld bij 2 call, vandaag al verzonden _/-\o_

Verwijderd

Heb ook die shield besteld! Nu wachten op ontvangst..
Moet je die kerel ook nog je adresgegevens mailen? (is nl. eerste x dat ik koop via ebay)

En heb een MiniSD kaartje gehaald bij BC, voor 35 euro, 1 gig. Bij Phonehouse waren ze helaas uitverkocht. En geen zin om voor die 5 euro naar andere stad te gaan.

Even een vraagje nog. Is het ook mogelijk om het geluid bij het nemen van een foto uit te zetten?
Kan geen optie hiervoor vinden...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 18:16 ]

Verwijderd

pascalheister schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:59:
gister ook de N73 besteld bij 2 call, vandaag al verzonden _/-\o_
ow das gaaf! ik ga da contractje morgen opsturen, maar ik heb de plum/silver besteld, misschien dat dat langer duurt dan 1 dag, en ik zal zowiezo moeten wachten tot het weekend is afgelopen!

Verwijderd

hmmz.. bij gsm.tv besteld, maar helaas nog niks vernomen :'(

• pascalheister
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:34:
[...]

ow das gaaf! ik ga da contractje morgen opsturen, maar ik heb de plum/silver besteld, misschien dat dat langer duurt dan 1 dag, en ik zal zowiezo moeten wachten tot het weekend is afgelopen!
ik heb voor red/white gekozen, verder contract via e-mail gestuurd, gaat stukken sneller. :)

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Ik mag morgen! De BC hier in de stad had er vandaag 3 verkocht en de winkel in een andere plaats heeft morgen koopavond. ;(.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:08:
Heb ook die shield besteld! Nu wachten op ontvangst..
Moet je die kerel ook nog je adresgegevens mailen? (is nl. eerste x dat ik koop via ebay)

Even een vraagje nog. Is het ook mogelijk om het geluid bij het nemen van een foto uit te zetten?
Kan geen optie hiervoor vinden...
1 Als je wil kopen via e-bay dien je jezelf eerst wel te registeren etc. Wanneer je dat hebt gedaan hoef je niet je gegevens aan hem door te mailen. Gaat automatisch...

2 Dat geluid weet ik niet, ik heb em op de vierde optie. Die maakt het minste geluid van de 4

Verwijderd

pascalheister schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:49:
[...]

ik heb voor red/white gekozen, verder contract via e-mail gestuurd, gaat stukken sneller. :)
ja dat dacht ik al, dat je red/white had, die was binnen 1 dag leverbaar. De plum/silver nu ook, want ik had een mail gestuurd hoelang dat ging duren, en ze mailden me dat ze deze ook op voorraad hadden. Maar kun je dat e-mailen, dat moet je toch invullen enzo? Nja ik zoek het nog wel even uit, kan het ook nog faxen ;)

voordat ik het opstuur, even kijken of ze hem hebben bij de belcompany (maar 25 euro duurder alles bij elkaar, en dan heb ik hem gelijk)

Verwijderd

Hoe is de stick waarmee je de menus bestuurt en hoe snel ga je door de menu's? Is het heel wat langzamer dan K800?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:15:
Hoe is de stick waarmee je de menus bestuurt en hoe snel ga je door de menu's? Is het heel wat langzamer dan K800?
Stick werkt redelijk goed. Geen problemen ondervonden nog.
Alleen klik je soms iets verkeerds aan, maar dat is meer door nog wennen aan de telefoon.
Verder heb ik geen ervaring met de K800...dus kan niet vergelijken.

Maar ben tot nu toe zeer tevreden met mn N73!

Verwijderd

-JB- schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:03:
Over de Branded n73's van vodafone:

Deze komen later uit. vodafone heeft er nu nog geen oog op wanneer nokia de branded modellen gaat leveren. Tot die tijd leveren ze de non-branded n73's. Nu is het wel zo dat als je een vodafone 'bel&multimedia' abbonnement wil hebben, er vodafone software op de telefoon moet staan. Dit is dus alleen het geval bij de vodafone-branded n73's. Meaw: komende tijd nog geen 'bel&multimedia' abbonnementen icm een n73 verkrijgbaar.

Bron: vodafone klantenservice
Ok bedankt, weet ik dat ook weer. Acht zonder multimedia abbo gedoe kan ik wel leven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de foto's echt veel te vel en scherp. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Je vind de fotos te scherp?

[ Voor 75% gewijzigd door mischadbs op 01-09-2006 01:42 ]

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het met de K800i vergelijk zijn de kleuren veel minder natuurlijk. De camera van de N73 overscherpt de foto's waardoor de ware kleuren worden vervangen door velheid.

Of kan ik dit ergens aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ze op m'n PC staan valt het gelukkig wel weer mee met de velheid. 8)

Het enige waar ik nog mee zit is hoe ik mijn wallpaper gemaximaliseerd over het gehele scherm krijg, maar dat zal vast ergens in dit topic staan dus ik ga even spitten. :o

En voor de Orange abonnees:

Ik wil graag Orange World activeren, maar de N73 staat nog niet tussen de toestellen (geen enkele van de Nserie overigens).

Weet iemand toevallig welk type toestel ik kan selecteren waarmee ik Orange World op de N73 kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avkooi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-09 14:30
Over Orange World:
Op het moment dat je je Orange (of Dutchtone ;-) sim plaatst, staan de juiste instellingen automatisch in je telefoon! Waarschijnlijk zijn de instellingen van een groot aantal providers voorgeprogrammeerd, want toen ik een KPN sim plaatste, waren alle KPN instellingen aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dude op mijn werk heeft een 6233 en toen we allebei een zelfde foto maakten en vergelijkten kwam die van hem toch wel als beste uit onze 'test'.. What gives ?
De N73 maakt in eerste instantie een hele mooie foto. Maar als hij de compressie eroverheen gooit wordt de foto vaak echt té lelijk ? ;(
Ik hoop dat de toekomstige firmware update dit oplost. Vrij apart zo namelijk.

(overigens is dit vaak niet van toepassing op foto's in vol daglicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocGroove
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12-2020

DocGroove

The hole in things

[...]

Ik heb nu ook de N73, en moet zeggen dat de standby tijd goed is. Als je geen UMTS gebruikt, kan je bij de telefooninstellingen kiezen voor 'GSM Only'. Dat schijnt wat energie te besparen. Ook heb je een aantal laad/onlaad cycles nodig dacht ik voordat de batterij optimaal werkt.

XBL/PSN/Steam: DocGroove

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Ik ga hem vandaag of morgen ook bestellen. Ik wilde eerst voor de SE M600 gaan maar na goede berichten over de standbyetijd ga ik voor de N73.

Nu wil ik navigatie op de telefoon gaan draaien alleen dat komt nog wel (€150,- plus een gps module vind ik toch veel geld). Zijn er verder al houders voor in de auto beschikbaar (kon ze namelijk niet vinden)?

Verder vroeg ik me nog af dit dit pricewatch: Secure Digital Card Mini 2GB (TakeMS) sd kaartje een beetje gaat werken? Ik denk namelijk van wel alleen weet het niet zeker, vandaar dat ik het hier nog even vraag.

edit: Een vriend van me die heeft route 66 (mobile 7 s60) hij heeft dit alleen op een sd kaartje. Nu vroeg ik me af of dit ook op een mini-sd kaartje te krijgen is zodat ik een keer kan testen of het werkt. Ik ga het zowieso een keer proberen en hou jullie op de hoogte.

[ Voor 16% gewijzigd door scorpio81 op 01-09-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

route66.nl -> producten -> Route66 mobile 7 s60 software, et voila, mini SD.
De N73 staat erbij als zijnde compatible.

En nog even over de standby tijd:
Ik ben nu nog steeds op dezelfde batterijcharge bezig van de oplaadsessie van afgelopen dinsdag.
Elke dag veelvuldig gebruikt en nu heb ik nog één streepje over. Geen piepjes nog zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stelletje klootzakken zijn het bij Vodafone. Afgelopen maandag had ik de n73 besteld icm lekkere aanbiedingen. Volgens die limbruger die ik aan de lijn had zou ik het toestel deze vrijdag ontvangen.
Vandaag kreeg ik de bevestiging van het contract. Omdat daar gelijk al een fout op stond heb ik gelijk gebeld. Wat bleek nou: die debiel die ik aan de lijn had lulde gewoon uit ze nek. Vodafone gaat dat toestel pas vanaf 11 september leveren. Nog even wachten dus..pisnichten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap sowieso niet dat iemand jou verteld heeft dat íe er vrijdag al zou zijn, terwijl mij verteld is dat íe 11 september pas beschikbaar is. Heb jij ook die extra weken voordeel, dat je dus het eerste jaar minder betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Vandaag de N73 ontvangen van 2call mooi ding zeg :9~
Alleen zit er een duitse handleiding bij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pascalheister schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:10:
het toestel is toch wel nederland zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:57:
Snap sowieso niet dat iemand jou verteld heeft dat íe er vrijdag al zou zijn, terwijl mij verteld is dat íe 11 september pas beschikbaar is. Heb jij ook die extra weken voordeel, dat je dus het eerste jaar minder betaald?
Ja ik had gewoon een idioot aan de lijn. En ja ik heb ook die extra voordeel weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:56:
[...]

Ik durf bijna wel met 100% zekerheid te zeggen dat iedereen, die nu de N73 in bezit heeft, er een duitse handleiding heeft bijgekregen. Bij de mijne (belcompany) zat een gekopieerde Nederlandse versie... Telefoon is uiteraard Nederlands ingesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

Vögel schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:52:
Stelletje klootzakken zijn het bij Vodafone. Afgelopen maandag had ik de n73 besteld icm lekkere aanbiedingen. Volgens die limbruger die ik aan de lijn had zou ik het toestel deze vrijdag ontvangen.
Vandaag kreeg ik de bevestiging van het contract. Omdat daar gelijk al een fout op stond heb ik gelijk gebeld. Wat bleek nou: die debiel die ik aan de lijn had lulde gewoon uit ze nek. Vodafone gaat dat toestel pas vanaf 11 september leveren. Nog even wachten dus..pisnichten! :(
Same here, mij is constant verteld dat de n73 nog voor de eind van de maand zou komen, want het stond al in de folder.en op deze manier kon ik nog gebruik maken van alle zomeraanbiedingen. ik zou gebeld worden als er meer bekend was. maar niks hoor. nu ben ik gisteren maar weer eens naar de citypoint gegaan om te kijken wat er aan de hand was. en nu doen ze net alsof er nog nooit afspraken zijn gemaakt. en de n73 dat kan nog wel een maandje of wat duren.

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Nokia N73 net opgehaald bij de BC, en het is mijn eerste fatsoenlijke ervaring met een N-series toestel, dus het verhaal menu's moet me nog wennen.

Wat heeft die badaap van een verkoper nou gedaan, ik kocht een geheugenkaart, geeft hij een MicroSD mee :D. Ik weet niet beter, dus ik denk het zal wel kloppen. Moet het dus een MiniSD zijn. Verdorie. Anyways, maandag even het kaartje ruilen zodat ik nu nog niet volop kan pielen met het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, ik heb ook mijn N73, gekocht in dubai, internationale versie, 349 euro. kaartje van 1 gig 28 euro

standby tijd wordt hier over geklaagd. Ik heb de batterij drie keer volledig opgeladen en dan volledig af laten lopen en nu gaat die 3 dagen mee standby terwijl ik toch af en toe bel.
Ik vind het geklaag over de korte standby tijd dus onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
heeft iemand een link naar een website(s) waar gratis symbian software wordt aangeboden (legale gratis software, wel te verstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel, maar dat mag hier niet geplaatst worden denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe je het geluid uit zet, bij het nemen van foto's?
Of is dit helemaal niet mogelijk...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:42:
jawel, maar dat mag hier niet geplaatst worden denk ik :9
Legale software links mogen toch wel geplaatst worden? :?

Of zie ik nu iets compleet over het hoofd?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nee, dat mag uiteraard gewoon.
Alleen is daar al een aparte topic voor:

Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic

En met de search kun je ook nog een paar andere topics vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dit ook bij deze topic hoort, maar ja. Iedergeval ik heb net de N73 gekocht (echt geweldig toestel), maar ik wil er nu muziek op zetten. van nokia krijg je music manager er gratis bij. dit programma zit in het paket Nokia PC Suite. Mijn probleem is dat ik de .mp3 bestanden niet kan omzetten in m4a bestanden wat het programma automatisch hoort te doen. Als foutmelding krijg ik dan dat het programma is vastgelopen en dan kan je kiezen uit een rapport verzenden naar microsoft of niet(dat standaard gedoe). Het rare is dat hij wma bestanden wel converteert.
Ik heb de nieuwste versie van PC suite 6.81, windows media speler 10 en een of andere driver ofzo van WMP 10.

weet iemand waardoor hij het niet doet. vertel het me aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je kan je MP3's gewoon op je miniSD kaartje zetten en vervolgens afspelen met je telefoon (musicplayerding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was bang dat je geen mp3's kon afspelen. Gelukkig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:56:
[...]

ja staat op nederlands, vandaag gelijk even een mini sd kaartje besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pascalheister schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 02:05:
[...]

ja staat op nederlands, vandaag gelijk even een mini sd kaartje besteld :)
pascalheister schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:10:
je hebt me overtuigd, ik heb vanavond mijn contract gefaxt naar 2call, ben nog bij de Belcompany geweest, maar ze hadden er weer 2 binnen, en 2 verkocht! waarom zouden ze er niet gewoon wat meer bestellen? Naja, ik ben voorzien binnen nu en 2 dagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Weet iemand of het mogelijk is om je telefoon tijdens afspraken (in je agenda) op een ander profiel te zetten (vergadering oid) ?

Gevonden :*) :
http://www.rock-your-mobile.com/smart-profiles.php

edit: werkt niet op de N73 :(

[ Voor 31% gewijzigd door VonAalscht op 02-09-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocGroove
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12-2020

DocGroove

The hole in things

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:26:
Weet iemand al hoe je het geluid uit zet, bij het nemen van foto's?
Of is dit helemaal niet mogelijk...?
Als je op de N73 het profiel stil kiest, dan hoor je niet die shutter sound. Of dit voor alle firmware versies zo is, weet ik niet, maar bij die van mij (nederlandse versie) werkt het in ieder geval wel.

XBL/PSN/Steam: DocGroove

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.