Dan moet ik maandag ook maar ff langs de Belcompany
Heb je die zilvere met niet-rode achterkant? Die rode vind ik niet zo mooi
Ik heb de zilver/zwart. Ze hadden bij de Belcompany geen andere kleuren. Ik was allang blij dat ik er 1 kon vinden. Voelde me net een kleine jongen in een speelgoedwinkel.
Helaas werkt Tomtom niet op de N73 dus moeten nog even wachten op een aanpassing.
Helaas werkt Tomtom niet op de N73 dus moeten nog even wachten op een aanpassing.
Zijn er andere navigatieprogramma's die wel werken op de N73? Zoals bv Mapopolis? Vind het altijd wel handig om een kaart van een stad op zak te hebben en dat kan daarmee.
Belcompany heeft 'm binnen ? Niiiice !
Morgen maar even kijken of ik er een kan scoren
Morgen maar even kijken of ik er een kan scoren
Route 66 mobile 7 schijnt te werken. Is zogenaamd speciaal voor de Symbian 3rd gen foons.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Even een vraagje aan de mensen die de N73 al in hun bezit hebben.
Als je agendapunten, taken of notities uit microsoft outlook synchroniseerd met de telefoon. Kan je dan op de telefoon ook kijken wat er 'in' het agendapunt staat, en niet alleen het onderwerp? (dit was het geval met mijn nokia 6230)
Zou hier graag zekerheid over hebben. In de winkel kunnen ze het me niet vertellen.
Als je agendapunten, taken of notities uit microsoft outlook synchroniseerd met de telefoon. Kan je dan op de telefoon ook kijken wat er 'in' het agendapunt staat, en niet alleen het onderwerp? (dit was het geval met mijn nokia 6230)
Zou hier graag zekerheid over hebben. In de winkel kunnen ze het me niet vertellen.
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:52:
Zijn er andere navigatieprogramma's die wel werken op de N73? Zoals bv Mapopolis? Vind het altijd wel handig om een kaart van een stad op zak te hebben en dat kan daarmee.
Idd, Route 66 heeft al software uitgebracht voor Symbian S60 3rd Edition. Echter is dit alleen nog via www.route66.nl aan te schaffenTijgert schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:46:
Route 66 mobile 7 schijnt te werken. Is zogenaamd speciaal voor de Symbian 3rd gen foons.
Je kan hem eventueel eerst uitprobeen via usenet, maar daarna wel snel weer wissen he.. deed ik ook (want ik gebruik liever Tomtom).
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Sinds gisteren heb ik de N73.
Fantastisch toestel. Hij maakt ECHT mooie foto's.
Echter, er zit bij mij een harde brom/zoem in mijn videoopnames.
En ook tijdens het bellen en gewoon in standby zit er (als je goed luistert) een lichte brom in. Mijn vriend heeft de N73 ook gekocht en hij heeft hetzelfde probleem.
Hebben jullie hier ook last van???
Fantastisch toestel. Hij maakt ECHT mooie foto's.
Echter, er zit bij mij een harde brom/zoem in mijn videoopnames.
En ook tijdens het bellen en gewoon in standby zit er (als je goed luistert) een lichte brom in. Mijn vriend heeft de N73 ook gekocht en hij heeft hetzelfde probleem.
Hebben jullie hier ook last van???
Ik zal deze week eens in de winkel gaan kijken, maar hoe lomp is de N73 nu eigenlijk? De N70 heb ik wel eens in mijn handen gehad en die vind ik vrij groot. Mijn huidige telefoon, c500 (de alleskunner van 2 jaar geleden), heeft een goed formaat. De N73 is alleen in alle opzichten groter... dus ik vroeg me af hoe erg het nu is.
[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-08-2006 15:59 ]
Verwijderd
Ik heb gisteren ook even de N73 in mijn handen gehad om te checken of deze niet te lomp was...
Ik moet zeggen hij is niet klein!! Maar eigenlijk heeft de N73 wel een redelijk 'normaal' formaat. Ik heb hem naast de N80 gehouden en die ziet er dan eerlijk gezegd erg lomp uit
. Maar met zo'n mega scherm op beide toestellen wordt het natuurlijk ook wel lastig om iets klein eruit te laten zien
. De dikte van het toestel vind ik een hoop goedmaken en we moeten natuurlijk niet vergeten dat het een soort alleskunner is (op WIFI na) en dat vergt natuurlijk ook wel wat ruimte binnen het toestel
Ik moest trouwens wel een beetje wennen aan het toetsenbord en het joysticky. Voelt toch wel heel anders aan dan mijn huidige toestel, dus hopelijk gaat dat geen problemen opleveren!
Kortom de lompheidsfactor van de N73 valt echt wel mee....
Ik moet zeggen hij is niet klein!! Maar eigenlijk heeft de N73 wel een redelijk 'normaal' formaat. Ik heb hem naast de N80 gehouden en die ziet er dan eerlijk gezegd erg lomp uit
Ik moest trouwens wel een beetje wennen aan het toetsenbord en het joysticky. Voelt toch wel heel anders aan dan mijn huidige toestel, dus hopelijk gaat dat geen problemen opleveren!
ik heb overigens een qtec 8020. De n73 zag er een stuk groter uit (komt door het scherm denk ik)maar toen ik ze naast elkaar hield viel dat echt wel mee.....
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 16:00 ]
Verwijderd
Daar ben ik heel blij mee, dat was ook hetgeen waar ik erg mee zat!Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:56:
[...]
Ik zal me deze week ook eens naar een Belcompany-winkel begeven!
Weet iemand waar je de n73 als goedkoopst kan bestellen (winkel vs telecomvergelijker.nl) en met welk abonnement? Als iemand super-aanbiedingen tegenkomt, please let us know!
anewmobile.nl is de op een na voordeligste voor mij (hi40) gsmbox is nog goedkoper.
Hoe lang zul je nog KPN Mobile abbo's van onder de 40 euro kunnen aanschaffen icm een bijna gratis mobiel ?
De andere aanbieders zijn toch echt duurder, zoals T-Mobile, Vodafone en Telfort.
Zeker voor een pakket waar alles in 1 zit, is KPN Mobile toch echt het meest voordelig icm deze phone. (maar voor hoe lang nog ?)
De andere aanbieders zijn toch echt duurder, zoals T-Mobile, Vodafone en Telfort.
Zeker voor een pakket waar alles in 1 zit, is KPN Mobile toch echt het meest voordelig icm deze phone. (maar voor hoe lang nog ?)
[ Voor 50% gewijzigd door Hoyden op 27-08-2006 18:35 ]
Verwijderd
Hiermee ben ik het niet helemaal eens. Ik zoek ook een abonnement onder de 40 euro, maar als ik dan ga zoeken (www.telecomvergelijker.nl) komt KPN mobiel 30 (180 belminuten) er duurder uit dan bijvoorbeeld Orange 30 en Vodafone 27,50 (wat ook 180 belminuten heeft).SandeR schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:33:
Hoe lang zul je nog KPN Mobile abbo's van onder de 40 euro kunnen aanschaffen icm een bijna gratis mobiel ?
Maar heel veel verschil maakt het niet, en aangezien er in het dorpje waar ik woon, KPN weinig bereik heeft (jarenlang HI gehad), ga ik op zoek naar een andere!
Ik heb nu Orange en heb hier geen goed bereik.Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:12:
[...]
Hiermee ben ik het niet helemaal eens. Ik zoek ook een abonnement onder de 40 euro, maar als ik dan ga zoeken (www.telecomvergelijker.nl) komt KPN mobiel 30 (180 belminuten) er duurder uit dan bijvoorbeeld Orange 30 en Vodafone 27,50 (wat ook 180 belminuten heeft).
Maar heel veel verschil maakt het niet, en aangezien er in het dorpje waar ik woon, KPN weinig bereik heeft (jarenlang HI gehad), ga ik op zoek naar een andere!
Daarom zoek ik een all-in-one abbo, en daar komt KPN Mobile zeer goed uit.
Maar goed, iedereen kan wel zien met welk abbo de telefoon enigzins betaalbaar is.
KPN 30,- heeft 225 minuten of 450 sms'jes (Hi dan). Bovendien is KPN 30,- voor mij het voordeligste als gaat voor een 1 jarig abo. Het hangt natuurlijk van je belgedrag af, welk abo het goedkoopste is. Misschien betaal je bij Orange wat minder, maar dan kun je weer minder minuten uit je bundel halen.Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:12:
Hiermee ben ik het niet helemaal eens. Ik zoek ook een abonnement onder de 40 euro, maar als ik dan ga zoeken (www.telecomvergelijker.nl) komt KPN mobiel 30 (180 belminuten) er duurder uit dan bijvoorbeeld Orange 30 en Vodafone 27,50 (wat ook 180 belminuten heeft).
Verwijderd
hier heb je gelijk in. Maar ik zocht op 2-jarig abbo, en er stond bij KPN mobiel 30, 180 belminuten... maargoed, het zal inderdaad afhangen van je belgedrag!Oscar Mopperkont schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:59:
[...]
Het hangt natuurlijk van je belgedrag af, welk abo het goedkoopste is.
Leuke aanbieding waar ik morgen op in ga:
Vodafone 'Bel en MultiMedia TeGoed' €35
275min of smsjes
Daar krijg je tot 1 september gratis bij:
- live! voordeel (onbeperkt toegang tot live! sites)
- live! internet voordeel (10mb of 10uur per maand gratis)
bron
Geen onbeperkt internet dus, maar de live! sites hebben alles wat ik onderweg gebruik.
overzicht live! sites
Vodafone 'Bel en MultiMedia TeGoed' €35
275min of smsjes
Daar krijg je tot 1 september gratis bij:
- live! voordeel (onbeperkt toegang tot live! sites)
- live! internet voordeel (10mb of 10uur per maand gratis)
bron
Geen onbeperkt internet dus, maar de live! sites hebben alles wat ik onderweg gebruik.
overzicht live! sites
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Die aanbieding is nergens te vinden, maar vodafone city-point heeft de n73 hier en daar al liggen. en ik neem aan dat je die dan met elk beschikbaar abbonnement kan krijgen. Ben alleen benieuwd naar de toestelprijs, maar als ik voor 2 jaar verleng moet dat ook wel meevallen.
Ook nu bij vodafone: bij verlenging 12 maanden je abbonement goedkoper (27,50-->19,50 en 35,00-->25,00)
Morgen ochtend weer even met de klantenservice bellen over toestelprijzen.
Ook nu bij vodafone: bij verlenging 12 maanden je abbonement goedkoper (27,50-->19,50 en 35,00-->25,00)
Morgen ochtend weer even met de klantenservice bellen over toestelprijzen.
Verwijderd
Kan ik ergens achterhalen of de N73 compatible is met transferspeed 133x zoals hier wordt aangegeven? http://www.supermemory.nl...5de818b0ccab94ffd9d7ce163
wow! zaterdag gelijk gehaald bij de belcompany. wat een toestel!
nog niet heel veel mee kunnen spelen, maar zal proberen vragen in dit topic over de foon te beantwoorden.
nog niet heel veel mee kunnen spelen, maar zal proberen vragen in dit topic over de foon te beantwoorden.
Als je tijdens standby telefoon tegen je oor houd hoor je idd soms een zachte bromtoon. Het lijkt erop dat dit de processor o.i.d is een soort "op snelheid komen" idee...
Tijdens bellen totaal nog geen last van gehad, maar eerlijk gezegd ook nog niet op gelet...
Tijdens bellen totaal nog geen last van gehad, maar eerlijk gezegd ook nog niet op gelet...
Hoe is de MP3 speler eigenlijk? Ik heb nu dus de c500 met pocketmusic en dat is echt een super mp3 speler. Gratis en je kunt heel makkelijk playlists samenstellen en de bediening is eenvoudig. Maar hoe zit dat op de N73?
De bromtoon heb ik nog niet gehoord. Wel heb ik al 2 x gehad dat tijdens het invoeren van tekst de telefoon spontaan herstarte. Hoop dat er vlug een software update komt. Het schijnt dat je voor een rom-update niet meer naar een service punt hoeft. Je kan deze dan downloaden en naar de telefoon laden.
Wel vind ik het heel jammer dat Tomtom nog niet werkt en dat er nog geen car houder voor te krijgen is. Er zijn wel "halfords" houders maar wil gewoon een orginele waar hij zeker goed in past.
Graag zou ik ook willen weten of er een grotere miniSD in past dan 1 Gb. Met een paar landen van Tomtom, mp3 muziek en niet vergeten de grote van de foto's die het toestel maakt wordt 1 Gb toch heel snel te klein. Ook is het jammer dat er geen Bluetooth hoofdtelefoon ondersteunt wordt voor muziek.
Een ander probleem wat ik heb is het volgende, ik heb een Dell bluetooth toetsenbordje. Dit kan perfect werken in samen werking met de Nokia echter als het toetsenbordje uitgezet is en je zet hem weer aan dan krijgt hij niet automatisch weer contact met de telefoon.
Toch vind ik het een heerlijke telefoon waar ik heel blij mee ben. Ik hoop dat mensen deze mening met me delen.
Wel vind ik het heel jammer dat Tomtom nog niet werkt en dat er nog geen car houder voor te krijgen is. Er zijn wel "halfords" houders maar wil gewoon een orginele waar hij zeker goed in past.
Graag zou ik ook willen weten of er een grotere miniSD in past dan 1 Gb. Met een paar landen van Tomtom, mp3 muziek en niet vergeten de grote van de foto's die het toestel maakt wordt 1 Gb toch heel snel te klein. Ook is het jammer dat er geen Bluetooth hoofdtelefoon ondersteunt wordt voor muziek.
Een ander probleem wat ik heb is het volgende, ik heb een Dell bluetooth toetsenbordje. Dit kan perfect werken in samen werking met de Nokia echter als het toetsenbordje uitgezet is en je zet hem weer aan dan krijgt hij niet automatisch weer contact met de telefoon.
Toch vind ik het een heerlijke telefoon waar ik heel blij mee ben. Ik hoop dat mensen deze mening met me delen.
Verwijderd
Volgens mij heb ik al in diverse reviews gelezen dat een 2Gb kaartje geen probleem was.hoever schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:20:
Graag zou ik ook willen weten of er een grotere miniSD in past dan 1 Gb.
Zelf ga ik voor de SanDisk miniSD Card 2.0Gb Ultra2, is wat vlotter dan de normale versie.
Edit: Is er bij iemand al bekend wanneer Hi start met het uitleveren van het toestel?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 13:27 ]
Verwijderd
voor al diegenen die em al hebben, hebben jullie die gehaald bij de belcompany? En gewoon als los toestel of met abonnement en welk abonnement dan? En is dat niet duurder dan in een webshop?Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:21:
Ik heb em ik heb em, en nu ga ik ermee spelen![]()
Prijzen kun je op www.belcompany.nl zien en dan zie je ook dat de Belcompany helaas fors duurder is. Ik wacht nog even een weekje, want vaak gaat de introductie van een nieuw model gepaard met een mooie actie (zeker omdat de providers ons aan de UMTS willen) en anders bestel ik hem online.Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:26:
voor al diegenen die em al hebben, hebben jullie die gehaald bij de belcompany? En gewoon als los toestel of met abonnement en welk abonnement dan? En is dat niet duurder dan in een webshop?
Fors Duurder?Oscar Mopperkont schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:32:
[...]
Prijzen kun je op www.belcompany.nl zien en dan zie je ook dat de Belcompany helaas fors duurder is. Ik wacht nog even een weekje, want vaak gaat de introductie van een nieuw model gepaard met een mooie actie (zeker omdat de providers ons aan de UMTS willen) en anders bestel ik hem online.
Hi 30 + N73 = 99,00 @ gsm.nl
Hi 30 + N73 = 49,95 @ belcompany.nl
weet niet?
Verwijderd
Belcompany en heb mijn orange abo laten verlengen met 2 jaar.. moest 30 euro voor het toestel betalen.
De verkoper had ook andere voorstellen qua acties omdat het toestel dan gratiz is. Hij noemde oa vodafone en kpn. Maar omdat Orange mij goed bevalt heb ik daar niet voor gekozen, en verder ook niet over doorgevraagd.
Het is een super geile phone, heel anders dan mijn 6230. Wel iets groter, maar dat ben je zo vergeten als je er ff mee bezig bent.
Misschien een minpuntje is de "joystick" / navigatie stick die na verloop van tijd misschien wel eens lam kan raken (is mijn gevoel). Verder tot nu toe top, geen uitval gehad.
En ohja die brom die ik hier paar keer heb gelezen... Nou dan moet je echt een super gehoor hebben wil je dat opmerken, ik heb er geen last van.
Ga weer verder, gooi er ff wat tones op
De verkoper had ook andere voorstellen qua acties omdat het toestel dan gratiz is. Hij noemde oa vodafone en kpn. Maar omdat Orange mij goed bevalt heb ik daar niet voor gekozen, en verder ook niet over doorgevraagd.
Het is een super geile phone, heel anders dan mijn 6230. Wel iets groter, maar dat ben je zo vergeten als je er ff mee bezig bent.
Misschien een minpuntje is de "joystick" / navigatie stick die na verloop van tijd misschien wel eens lam kan raken (is mijn gevoel). Verder tot nu toe top, geen uitval gehad.
En ohja die brom die ik hier paar keer heb gelezen... Nou dan moet je echt een super gehoor hebben wil je dat opmerken, ik heb er geen last van.
Ga weer verder, gooi er ff wat tones op
Ik heb 'm vanmiddag in mijn handen gehad en hij is een stuk minder huge dan ik had verwacht.
Heb 'm gereserveerd en kom 'm vanavond ophalen, wii !!!
Ze hadden overal alleen de zilver/blauwe kleur binnen gekregen. Oh well
EDIT: Belcompany, Telfort 2 jaar verlengen, € 32 euro bijbetalen.
Goeie deal IMO
Heb 'm gereserveerd en kom 'm vanavond ophalen, wii !!!
Ze hadden overal alleen de zilver/blauwe kleur binnen gekregen. Oh well
EDIT: Belcompany, Telfort 2 jaar verlengen, € 32 euro bijbetalen.
Goeie deal IMO
[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 28-08-2006 16:07 ]
Moet je wel de goedkoopste aanbieder nemen natuurlijkGS2K1 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:59:
Fors Duurder?
weet niet?
Hi 30 + N73 = €178,- @ gsm.tv
Hi 30 + N73 = €209,99 + €26,25 (aansluitkosten, die er bij gsm.tv niet zijn) = €236,24 @ belcompany.nl
Belcompany is dus bijna €60,- duurder, wat neerkomt op ruim 30%. Dat vind ik fors duurder ja.
Uiteraard ga ik uit van een één jarig abonnement, omdat een tweejarig abonnement nemen duidelijk minder voordelig is.
[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 28-08-2006 16:09 ]
Ik dat geval dan wellicht nietGS2K1 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:59:
[...]
Fors Duurder?
weet niet?
Maar 2call is nog wel goedkoper
BC is natuurlijk over het algemeen echt wel duurder.
Ik pakte gewoon een van de grotere verschil. Verschil tussen webwinkels is volgens mij niet heel groot (op speciale aanbiedingen na)Oscar Mopperkont schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:07:
[...]
Moet je wel de goedkoopste aanbieder nemen natuurlijk"gsm.nl" is niet de enige aanbieder op internet. Kijk eens naar gsm.tv zou ik zeggen.
Hi 30 + N73 = €178,- @ gsm.tv
Hi 30 + N73 = €209,99 + €26,25 (aansluitkosten, die er bij gsm.tv niet zijn) = €236,24 @ belcompany.nl
Belcompany is dus bijna €60,- duurder, wat neerkomt op ruim 30%. Dat vind ik fors duurder ja.
Aansluitkosten heb ik niet betaald bij belcompany? maar maybe bij 1 jaar idd wel.
Bij 2 jaar Hi 30 is gsm.tv ook gewoon € 71,00, 21 euro duurder dus..
kortom.. gewoon ff goed kijk & vergelijk overal doen, en niet gelijk een niet-webwinkel als duur betitelen
[ Voor 14% gewijzigd door Arnold op 28-08-2006 16:15 ]
Ik zal de laatste zijn die dat doet:GS2K1 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:09:
Aansluitkosten heb ik niet betaal bij belcompany? maar maybe bij 1 jaar idd wel.
Bij 2 jaar Hi 30 is gsm.tv ook gewoon € 71,00, 21 euro duurder dus..
kortom.. gewoon ff goed kijk & vergelijk overal doen, en niet gelijk een niet-webwinkel als duur betitelen
Oscar Mopperkont in "Nokia N73 Topic"
Daarin zeg ik dat BC wel degelijk goedkoper kan zijn dan de internetwinkels. Het komt er inderdaad op neer dat je je huiswerk goed moet doen en dan zie je dus ook dat je bij gsmbox.nl maar 20,- hoeft te betalen bij een 2 jarig HI 30 abo. Het is maar 30,- verschil, maar procentueel is dat best wel wat
daarom.. kijk & vergelijk. maarja ik moest dat toestel gewoon zaterdag hebbenOscar Mopperkont schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:15:
[...]
Ik zal de laatste zijn die dat doet:
Daarin zeg ik dat BC wel degelijk goedkoper kan zijn dan de internetwinkels. Het komt er inderdaad op neer dat je je huiswerk goed moet doen en dan zie je dus ook dat je bij gsmbox.nl maar 20,- hoeft te betalen bij een 2 jarig HI 30 abo. Het is maar 30,- verschil, maar procentueel is dat best wel wat
heb niet eens kijken vergelijk gegaan, had zelf iets van "alles onder de 200 euro bijbetalen is goed"
Verwijderd
nou ik heb even huiswerk gedaan, en dit is niet van toepassing op hetgeen ik gevonden heb!Oscar Mopperkont schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:07:
[...]
Uiteraard ga ik uit van een één jarig abonnement, omdat een tweejarig abonnement nemen duidelijk minder voordelig is.
ik wil een Vodafone Bel+SMStegoed van 27,50. Bij 2-jarig krijg je 3 maanden gratis en geen aansluitkosten, 1-jarig een stuk minder korting. Verder kost bij een aantal webshops (gsm.tv, belbeter.nl) de telefoon niets meer bij 2-jarig.
2 jaar = (27,5 x 24) - entreekosten 52,50 - 3 maanden 82,50 (toestel gratis)= 577,50 belbeter.nl
1 jaar = (27,5 x 12) - 0,5 entree 26,25 + (8,95 x 12) + toestel 175 = 586,15 gsm.tv
het zou natuurlijk kunnen dat een 1-jarig abbo goedkoper is, maar let dan goed op de toestelprijs, op het sim-only abbo, op kortingen! Als iemand een abbo vindt van ongeveer dezelfde belminuten (Vodafone of Orange, geen goede ervaring met Telfort en KPN) wat goedkoper is, let us know!
Verwijderd
Afgelopen donderdag verstuurd door 2Call (10 augustus besteld), weekendje overnacht op het postkantoor en vanochtend om 10.00 uur in ontvangst genomen. T'is een wit/ rode, tsja .... Grootte valt me ontzettend mee en een genot om mee te bellen na een tijdje W800i ( wat een PIEP ding is dat zeg)
Zit wel met de nodige rare fenomeenpjes:
Al met al, heb er plezier van en is de moeite waard erop te wachten!!
Ps. batterij gaat na wat spelen en bellen verdomd hard achteruit.
Zit wel met de nodige rare fenomeenpjes:
- 1 maal herstart uit het niets
- 1 maal na toetsenblokkering werkten de cijfertoetsen niet meer
- adresboek, soms belt hij wel met de groen knop maar soms reageerd hij nergens op
- adresboek, 2 x gehad dat hij een persoon niet wilde bellen terwijl ik bezig was met het maken van een spraakoproep
Al met al, heb er plezier van en is de moeite waard erop te wachten!!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 18:21 ]
Tja, das een nadeel van deze phone jaVerwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:15:
Verwijderd
2GB zou idd prima moeten werken, verder schijnt het merk ook van invloed te zijn op de stabiliteit (kingston sd kaartjes leveren veel problemen op zo heb ik gelezen...).hoever schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:20:
De bromtoon heb ik nog niet gehoord. Wel heb ik al 2 x gehad dat tijdens het invoeren van tekst de telefoon spontaan herstarte. Hoop dat er vlug een software update komt. Het schijnt dat je voor een rom-update niet meer naar een service punt hoeft. Je kan deze dan downloaden en naar de telefoon laden.
Graag zou ik ook willen weten of er een grotere miniSD in past dan 1 Gb.
Updates kunnen in de toekomst idd gewoon via het internet... Op dit moment nog niet maar ik geloof dat in september de support voor de N73 komt.
Hoop hem zelf deze week te ontvangen
heb hem nu ook in m'n bezit.. belcompany was de enige winkel die de telefoon had in haarlem binnenstad, en nu dus niet meer.. hebben gelijk hun hele voorraaad van twee toestellen maar even opgekocht 
en nu hebben mijn collega en ik weer een erg fijn toestel mag ik wel zeggen!
nog niet erg lang mee gespeeld, maar tot dusver geen een raar iets meegemaakt (ff afkloppen..)
en nu hebben mijn collega en ik weer een erg fijn toestel mag ik wel zeggen!
nog niet erg lang mee gespeeld, maar tot dusver geen een raar iets meegemaakt (ff afkloppen..)
Verwijderd
Dat er geen Bluetooth hoofdtelefoon ondersteunt wordt voor muziek, betekent toch niet dat ook een headset niet wordt ondersteund, of weet je dat niethoever schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:20:
Dilemma.
3 weken wachten en beltegoed kopen [
] of donderdagavond naar de BC gaan, en hem daar halen ipv bij de Orange Shop. Het dilemma uit hem in het volgende; bij de OS krijg je op vertoon van je OV-kaart een jaar lang 20% korting op je bundel en €25,- korting op je foon.
Al met al geeft dit netto over die 3 weken een totaalvoordeel van €40,-, nu is het aan mij of ik het dat waard vind
.
En wil ik wel Orange? De multibundelding is leuk, maar ga ik het echt gebruiken?
3 weken wachten en beltegoed kopen [

Al met al geeft dit netto over die 3 weken een totaalvoordeel van €40,-, nu is het aan mij of ik het dat waard vind
En wil ik wel Orange? De multibundelding is leuk, maar ga ik het echt gebruiken?
en prepaid bellen is ook niet goedkoop
Verwijderd
Is het misschien een idee om bij een webshop een abonnement aan te vragen met deze telefoon? Deze zijn vaak goedkoper dan bijvoorbeeld de Belcompany, misschien evenaart het de prijs van de Orange Shop? Je weet natuurlijk nog niet wat de telefoon in de Orange Shop gaat kosten, maar er zijn sites waarbij de telefoon nog maar 10 euro kost bij een Orange 25 abonnement.El-Loco schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:23:
Dilemma.
3 weken wachten en beltegoed kopen [] of donderdagavond naar de BC gaan, en hem daar halen ipv bij de Orange Shop. Het dilemma uit hem in het volgende; bij de OS krijg je op vertoon van je OV-kaart een jaar lang 20% korting op je bundel en €25,- korting op je foon.
Al met al geeft dit netto over die 3 weken een totaalvoordeel van €40,-, nu is het aan mij of ik het dat waard vind.
Rekensommetje:
de N80 (ongeveer zelfde prijs als N73) kost bij de Orange Shop met een Orange25 abbo nog 130 euro. En 80% van 25 euro is 20 euro
130-25=105. 105 + 20x12 (1e jaar) + 25x12 (2e jaar) = 645 euro in totaal
als je op telecomvergelijker.nl op iets dergelijks zoekt, krijg je als goedkoopst:
N80 met Orange 25, gratis entreekosten, 6 maanden 50% korting, met het toestel van 80 euro
80 + 12,5x6 (eerste 6 maanden) + 25x18 (overige 18 maanden) = 605 euro in totaal
dat betekent dat in een webshop je nog 40 euro goedkoper bent dan in de Orange Shop, en dan is je toestel nog simlock-vrij ook waarschijnlijk (dit is wel voor de N80, maar het principe mag duidelijk zijn
correct me if I'm wrong!!
Het enige probleem (zelfde als ik heb) is: hoe lang gaat het duren voordat ik het toestel binnen heb?
Active Sync?
Kan iemand bevestigen of deze applicatie werkt ? :
http://www.businesssoftware.nokia.com/mail_for_exchange.php
Hij zou alleen voor de E-series werken maar ik zelf heb hem ook op een N80 draaien.
Ik ben dus benieuwd of ie op de N73 werkt.
Overigens een geweldige applicatie voor diegene met een Exchange server.
Alvast bedankt en groet,
Toine
Hij zou alleen voor de E-series werken maar ik zelf heb hem ook op een N80 draaien.
Overigens een geweldige applicatie voor diegene met een Exchange server.
Alvast bedankt en groet,
Toine
Verwijderd
is er al bekend over de tmobile branded versie? scheelt meestal nogal namelijk.
kheb ze al een paar keer gemailed maar daar kunnen ze er nog niets over zeggen. als zeggen verkopers en helpdesk dat hij gelijk met de introductie in alle andere winkels zou moeten komen...
kheb ze al een paar keer gemailed maar daar kunnen ze er nog niets over zeggen. als zeggen verkopers en helpdesk dat hij gelijk met de introductie in alle andere winkels zou moeten komen...
Ik kan 'm installeren en draaien op m'n N73, maar heb geen exchange server om te proberen of het werkt..toineneman schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:10:
Active Sync?

@Huurmoordenaars: Dan kun je vast ook wel antwoord geven op deze vraag:
Dus hoe fijn werkt de mp3 speler? Hoe makkelijk kun je playlists aanmaken? En is de bediening een beetje goed?
Dus hoe fijn werkt de mp3 speler? Hoe makkelijk kun je playlists aanmaken? En is de bediening een beetje goed?
Playlists aanmaken gaat gewoon met Nokia Music Manager, werkt best goed vind ik, bestanden verzenden naar telefoon gaat erg snel (wel het telefoongeheugen, heb geen geheugenkaart gehad van BelcompanyOscar Mopperkont schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:54:
@Huurmoordenaars: Dan kun je vast ook wel antwoord geven op deze vraag:

Bediening via de headset ben ik niet echt kapot van (met de headset), lijkt alsof ik 'm alleen harder/zachter kan zetten (nog niet echt naar gekeken, ben ook niet echt van plan 'm daar voor te gebruiken). Via de telefoon zelf werkt het wel fijn
Als je een agendapunt toevoegd, kun de beschrijving etc. gewoon lezen (weliswaar in één regel)-JB- schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:25:
Even een vraagje aan de mensen die de N73 al in hun bezit hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door VonAalscht op 29-08-2006 12:27 ]
Dat programma draait gewoon op de telefoon zelf of alleen op je pc? Dus kun je ook gewoon onderweg op je telefoon even snel een playlist samenstellen?Huurmoordenaars schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:15:
Playlists aanmaken gaat gewoon met Nokia Music Manager, werkt best goed vind ik
Nokia Music Manager draait gewoon op je PC, maar je kunt onderweg playlists aanmaken via de muziekbibliotheek.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:27:
[...]
Dat programma draait gewoon op de telefoon zelf of alleen op je pc? Dus kun je ook gewoon onderweg op je telefoon even snel een playlist samenstellen?
Trouwens, er wordt volgens mij standaard géén geheugenkaart bijgeleverd (specs pagina): http://www.nseries.com/ns...html?lang=nl&country=BE#6
Verwijderd
mag ik vragen wat de telefoon kost bij de belcompany? Want als ik de telefoon bestel een Orange 25 abbo, dan ben ik in totaal ongeveer 540 euro kwijt.
Bij pixmania bijv. kost de tel ongeveer 470, en een Orange 25 abbo sim-only kost maar 80 euro voor 2 jaar, spotgoedkoop. Dan kom je op 550 en kan ik hem meteen hebben
Maar hij is bij de BC zeker duurder dan 470?
Bij pixmania bijv. kost de tel ongeveer 470, en een Orange 25 abbo sim-only kost maar 80 euro voor 2 jaar, spotgoedkoop. Dan kom je op 550 en kan ik hem meteen hebben
Ik heb m'n abo verlengd met 2 jaar, voor €25/maand, de telefoon was nog 49.99Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:19:
mag ik vragen wat de telefoon kost bij de belcompany? Want als ik de telefoon bestel een Orange 25 abbo, dan ben ik in totaal ongeveer 540 euro kwijt.
misschien een domme vraag , maar ik kan het zo snel niet vinden in de handleiding,
hoe zet ik toetsblokkering aan en uit, vroeger was dat menu + * op nokia toestellen
over die brom in het toestel, zolang de verlichting aanstaat is een soort van brom hoorbaar wanneer je je oor tegen de onderkant/bovenkant aanlegt
hoe zet ik toetsblokkering aan en uit, vroeger was dat menu + * op nokia toestellen
over die brom in het toestel, zolang de verlichting aanstaat is een soort van brom hoorbaar wanneer je je oor tegen de onderkant/bovenkant aanlegt
Linkerbovenste navigatietoets (toets in meest linkse hoek bovenin), en op * ...
Verwijderd
Daar heb ik dus gistermiddag ook de nodige tijd voor nodig gehad om dat te vinden, met de 6230 was het een andere combinatieHuurmoordenaars schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:54:
Linkerbovenste navigatietoets (toets in meest linkse hoek bovenin), en op * ...
Verwijderd
Ik begin weer over 'mijn' brom......Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:03:
in de standby-mode is deze inderdaad nauwelijks hoorbaar...
Maar waar het mij met name om gaat is dat de brom juist heel erg luid is wanneer ik een filmpje afspeel die ik op deze camera maak. Hebben jullie hier echt geen last van??
Please let me know... anders probeer ik 'em nog te ruilen.
Tijdens het afspelen van video op de telefoon zelf, hoor ik een soort van gezoem (kan het geen gebrom noemen, of een hoge brom
). Als ik het filmpje op m'n pc afspeel heb ik nergens last van, bij jou wel ?
Verwijderd
Dat gezoem ligt aan het geluidsvolume van je telefoon denk ik, op pc hoor je het gezoem niet..
Hmm, zou je 't filmpje kunnen posten, dan weten we -precies- wat voor geluid je bedoelt, en kan ik kijken of/wanneer ik het ook heb ?Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:50:
Ook op de PC hoor ik een zoemend geluid.
![]()
Beetje jammer!!!
Verwijderd
Ik heb de handleiding reeds doorgenomen maar ik kan het niet vinden.. Hoe stel je de automatische toetsblockering in? Bijvoorbeeld na 5 seconden
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 16:11 ]
Volgens mij kan dat niet, net als bij de N80... bij dat toestel kan het ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:03:
Ik heb de handleiding reeds doorgenomen maar ik kan het niet vinden.. Hoe stel je de automatische toetsblockering in? Bijvoorbeeld na 5 seconden
Ik gebruik hier een programmatje voor, autolock genaamd.
I intend to live forever. So far, so good.
Verwijderd
Vandaag eens even een rondje Telefoonboeren in Rotterdam gedaan.
The Phonehouse:
"De N73 zeg je? Even kijken hoor... *pakt er een boekje bij* ... nee, hier staat 'ie niet... Wacht ik vraag het even aan mijn collega... Leo? Leo? Weet jij wanneer wij de N73 binnen krijgen? Nee. Nou sorry, we weten het dus niet. Kan best nog een maand of twee duren hoor met Nokia"
Vodafone Citypoint 1:
"Nee, de N73 verwachten we pas eind september"
Ik vertel dat een medewerker van de Vodafone servicelijn de telefoon over twee weken verwacht.
"O ja, dan hebben we 'em hier vast ook over twee weken. Komt allemaal tegelijk binnen he."
Vodafone Citypoint 2:
"De N73? Nee, misschien dat een andere Vodafone Citypoint 'em al heeft."
T for Telecom:
"De N73... van Nokia 'is die toch? Heeft u even geduld, dan kijk ik even wanneer wij hem binnen krijgen... *pakt er een dik boekwerk bij*... Nee, die staat nog niet op de lijst. Wat zegt u? Heeft Belcompany 'em al wel? Ja, dat is begrijpelijk. Wij zetten nieuwe telefoons pas in de etalage als onze eigen testers hem okay hebben bevonden. Hoe lang dat nog duurt? Geen idee... Dat kan nog wel een paar weken, of misschien wel maanden, duren. Heeft u toevallig een KPN-abonnement? Dan heb ik wel een mooie aanbieiding voor uw vaste telefoon. Bent u daarin geïnteress..."
BelCompany 1:
"Nee, ik had een N73, maar die heb ik vanochtend verkocht... Wacht, dan kijk ik even of 'ie nog in een ander filiaal ligt... Ja, je hebt geluk! Op de Korte Lijnbaan hebben ze er nog twee."
BelCompany 2:
"Nee, de KORTE Lijnbaan moet u zijn. Dit is een ander filiaal."
BelCompany 3:
"Ja, wij hebben de N73 al. Wacht even, dan pak ik 'em voor u."
Kortom: hehe... eindelijk had iemand die N73 en kon ik het beestje eens zelf vasthouden (mooi, klein en licht toestel zeg). Helaas geen goede aanbieding voor verlengen van mijn Vodafone abo.
Wie trouwens ook Vodafone heeft en er aan denkt z'n contract met 24 mnd te verlengen: vandaag heb ik een aanbieding van Vodafone zelf (servicelijn) gekregen voor de N73 icm een Vodafone-abo voor 50 euro bellen/multimedia per maand. Eenmalig betaal je nog 49 voor het toestel, maar je krijgt tijdelijk 100 euro retour op je aankoop, dus maak je zelfs 50 euro winst. Ook krijg je nu 12 maanden korting op je abonnementskosten. De N73 komt (als het GOED is) over twee weekjes.
The Phonehouse:
"De N73 zeg je? Even kijken hoor... *pakt er een boekje bij* ... nee, hier staat 'ie niet... Wacht ik vraag het even aan mijn collega... Leo? Leo? Weet jij wanneer wij de N73 binnen krijgen? Nee. Nou sorry, we weten het dus niet. Kan best nog een maand of twee duren hoor met Nokia"
Vodafone Citypoint 1:
"Nee, de N73 verwachten we pas eind september"
Ik vertel dat een medewerker van de Vodafone servicelijn de telefoon over twee weken verwacht.
"O ja, dan hebben we 'em hier vast ook over twee weken. Komt allemaal tegelijk binnen he."
Vodafone Citypoint 2:
"De N73? Nee, misschien dat een andere Vodafone Citypoint 'em al heeft."
T for Telecom:
"De N73... van Nokia 'is die toch? Heeft u even geduld, dan kijk ik even wanneer wij hem binnen krijgen... *pakt er een dik boekwerk bij*... Nee, die staat nog niet op de lijst. Wat zegt u? Heeft Belcompany 'em al wel? Ja, dat is begrijpelijk. Wij zetten nieuwe telefoons pas in de etalage als onze eigen testers hem okay hebben bevonden. Hoe lang dat nog duurt? Geen idee... Dat kan nog wel een paar weken, of misschien wel maanden, duren. Heeft u toevallig een KPN-abonnement? Dan heb ik wel een mooie aanbieiding voor uw vaste telefoon. Bent u daarin geïnteress..."
BelCompany 1:
"Nee, ik had een N73, maar die heb ik vanochtend verkocht... Wacht, dan kijk ik even of 'ie nog in een ander filiaal ligt... Ja, je hebt geluk! Op de Korte Lijnbaan hebben ze er nog twee."
BelCompany 2:
"Nee, de KORTE Lijnbaan moet u zijn. Dit is een ander filiaal."
BelCompany 3:
"Ja, wij hebben de N73 al. Wacht even, dan pak ik 'em voor u."
Kortom: hehe... eindelijk had iemand die N73 en kon ik het beestje eens zelf vasthouden (mooi, klein en licht toestel zeg). Helaas geen goede aanbieding voor verlengen van mijn Vodafone abo.
Wie trouwens ook Vodafone heeft en er aan denkt z'n contract met 24 mnd te verlengen: vandaag heb ik een aanbieding van Vodafone zelf (servicelijn) gekregen voor de N73 icm een Vodafone-abo voor 50 euro bellen/multimedia per maand. Eenmalig betaal je nog 49 voor het toestel, maar je krijgt tijdelijk 100 euro retour op je aankoop, dus maak je zelfs 50 euro winst. Ook krijg je nu 12 maanden korting op je abonnementskosten. De N73 komt (als het GOED is) over twee weekjes.
Verwijderd
Ik heb een filmpje , maar de zoem is door het uploaden niet meer zo duidelijk te horen als bij het origineel.
Zijn er trouwens al mensn die hem via internet (gsm.tv bij voorkeur
) hadden besteld en al in huis hebben? Want als alleen Belcompany hem nog heeft, dan is de kans groot dat de webwinkels hem ook niet altijd meteen kunnen leveren.
Verwijderd
nou ik vind dit niet storend, hier doe ik het voor. Het origineel zal toch niet heeeel veel slechter zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:34:
Ik heb een filmpje , maar de zoem is door het uploaden niet meer zo duidelijk te horen als bij het origineel.
Verwijderd
Ok, ik heb mijn videotje ook even beluisterd en nu moet ik eerlijk zeggen dat die brom slechts te horen is wanneer ik mijn (losse) speakers op z'n hardst heb staan. Wanneer ik het filmpje beluister via de speakers op m'n laptop dan is inderdaad nauwelijks iets te horen.
zucht....
Weet je wat.. Laat maar!
zucht....
Weet je wat.. Laat maar!

Verwijderd
Ok next question! (over verwijderen thema's)
De telefoon zegt: "Als u een thema wilt verwijderen, gaat u naar het thema en drukt u op <C>. U kunt geen vooraf geïnstalleerde thema's of een momenteel gebruikt thema verwijderen."
Ik neem aan in deze dat de <C> toets die toets is die het meest rechts onderaan zit, de "C"... Als ik op het thema sta, druk ik op C maar gebeurd er nix. En het is geen vooraf geïnstalleerde en ook niet één die in gebruik is. Weet iemand meer?
De telefoon zegt: "Als u een thema wilt verwijderen, gaat u naar het thema en drukt u op <C>. U kunt geen vooraf geïnstalleerde thema's of een momenteel gebruikt thema verwijderen."
Ik neem aan in deze dat de <C> toets die toets is die het meest rechts onderaan zit, de "C"... Als ik op het thema sta, druk ik op C maar gebeurd er nix. En het is geen vooraf geïnstalleerde en ook niet één die in gebruik is. Weet iemand meer?
Verwijderd
thnx gelukt!Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:29:
Via Instrumenten --> Toepassingen beheer --> dan verwijderen.

Heb het toestel ook al even. Vind het wel enorm jammer van de SMS bug. Als je een drukke sms'er bent, gaat het toestel na een tijd hangen telkens als je op punt staat een bericht te versturen. Ik merk echt dat hij nu tergend langzaam werkt. Heb zo een 18 seconden nodig eer het bericht verzonden is. (druk op verzenden en tot hij degelijk verzonden is)
"De" sms bug? Is dat een bekende bug, of heb alleen jij er last van?
Ik zocht een kaartje voor m'n n73 maar ik zit te twijfelen tussen deze:
Sandisk Secure Digital Card Mini 1gb Ultra2
Sandisk Secure Digital Card Mini 1gb
Ultra2 is iets duurder, maar heb ik er iets aan?
Weet iemand tot welke capaciteit de n73 ondersteund?
Sandisk Secure Digital Card Mini 1gb Ultra2
Sandisk Secure Digital Card Mini 1gb
Ultra2 is iets duurder, maar heb ik er iets aan?
Weet iemand tot welke capaciteit de n73 ondersteund?
De SMS bug komt bij iedereen voor met het nieuwe Symbian besturingssysteem op de Nokia's N80, E70 en N73. Bij die 3 toestellen heb ik het gemerkt uit zelfondervinding.
De enige oplossing is dan een backup maken van je toestel, hem volledig resetten en dan gaat hij weer goed voor een weekje naargelang het sms gedrag.
Over de mini SD, ik heb al een kaartje van 2 giga in mijn N73 gestoken en het werkt zonder problemen.
De enige oplossing is dan een backup maken van je toestel, hem volledig resetten en dan gaat hij weer goed voor een weekje naargelang het sms gedrag.
Over de mini SD, ik heb al een kaartje van 2 giga in mijn N73 gestoken en het werkt zonder problemen.
Ten eerste...; bedankt voor je antwoord!Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:38:
[...]
Is het misschien een idee om bij een webshop een abonnement aan te vragen met deze telefoon? Deze zijn vaak goedkoper dan bijvoorbeeld de Belcompany, misschien evenaart het de prijs van de Orange Shop? Je weet natuurlijk nog niet wat de telefoon in de Orange Shop gaat kosten, maar er zijn sites waarbij de telefoon nog maar 10 euro kost bij een Orange 25 abonnement.
Rekensommetje:
de N80 (ongeveer zelfde prijs als N73) kost bij de Orange Shop met een Orange25 abbo nog 130 euro. En 80% van 25 euro is 20 euro
130-25=105. 105 + 20x12 (1e jaar) + 25x12 (2e jaar) = 645 euro in totaal
als je op telecomvergelijker.nl op iets dergelijks zoekt, krijg je als goedkoopst:
N80 met Orange 25, gratis entreekosten, 6 maanden 50% korting, met het toestel van 80 euro
80 + 12,5x6 (eerste 6 maanden) + 25x18 (overige 18 maanden) = 605 euro in totaal
dat betekent dat in een webshop je nog 40 euro goedkoper bent dan in de Orange Shop, en dan is je toestel nog simlock-vrij ook waarschijnlijk (dit is wel voor de N80, maar het principe mag duidelijk zijn)
correct me if I'm wrong!!
Het enige probleem (zelfde als ik heb) is: hoe lang gaat het duren voordat ik het toestel binnen heb?
Ten tweede, ik ben niet gek op webshops, ik ben er een beetje huiverig voor.:P
Ik ga één en ander narekenen en ga donderdagavond een rondje stad doen, maar morgen eerst de BC en OS bellen, om hem te reserveren indien ze hem hebben.
Verwijderd
Racingboy muziek wordt niet ondersteunt door Bluetooth hoofdtelefoon heb jij hier ervaring mee en welke geheugenkaart heb je in gebruik?
Vandaag even iets heel naars uitgevonden:
Na de afgelopen dagen al veel contakt te hebben gehad met de vodafone klantenservice over het verlengen van mijn abbonnement en verschillende voorstellen van hun, ben ik eruit wat ik wil.
Klantenservice gebeld, om te kijken of ik het direct met hun kon regelen. Dat was geen enkel probleem. Lijstje van de afgesproken zaken/aanbiedingen:
- Vodafone bel&multimedia €35 voor 2 jaar incl. Nokia N73 voor €69 bijbetaling
- Gratis Live! voordeel bundel erbij (onbeperkt toegang tot live-sites, normaal €2,50 p/m)
- Gratis Live! internet voordeel erbij (10mb/10u per maand internetten, normaal +/- €10 p/m)
- De eerste 12 maanden het abbonnement voor €24,95
- 100 euro kortingsbon, krijg je bij je telefoon, na opsturing €100 op je rekeing
Ik helemaal blij, alles wat ik wou hebben, uitstekende aanbieding. Zegt ie op het laatste moment:
"ow, maar dit is even vervelend, ik mag bij de Bel&multimedia bundel alleen de 'vodafone-branded' N73 leveren. maar die is nog niet beschikbaar via nokia"
Komt het er opneer dat het hele feest niet doorgaat, tenzij ik toch voor een Bel&sms bundel ga. Waarbij ik geen Gratis Live! bundels krijg, en geen UMTS. Uiteraard nee gezegd.
Wat me nu het meest dwars zit is dat ik de afgelopen week bij verschillende telecomzaken in ben rond geweest (phonehouse, belcompagnie, vodafone citypoint, t for telecom) en níemand heeft me verteld dat de N73 nog niet beschikbaar was met een bel&multimedia bundel.
Gaat er iets mis bij Vodafone, of wordt ik in alle winkels zo slecht geholpen?
pfffff, even frustraties kwijt
Na de afgelopen dagen al veel contakt te hebben gehad met de vodafone klantenservice over het verlengen van mijn abbonnement en verschillende voorstellen van hun, ben ik eruit wat ik wil.
Klantenservice gebeld, om te kijken of ik het direct met hun kon regelen. Dat was geen enkel probleem. Lijstje van de afgesproken zaken/aanbiedingen:
- Gratis Live! voordeel bundel erbij (onbeperkt toegang tot live-sites, normaal €2,50 p/m)
- Gratis Live! internet voordeel erbij (10mb/10u per maand internetten, normaal +/- €10 p/m)
- 100 euro kortingsbon, krijg je bij je telefoon, na opsturing €100 op je rekeing
Ik helemaal blij, alles wat ik wou hebben, uitstekende aanbieding. Zegt ie op het laatste moment:
"ow, maar dit is even vervelend, ik mag bij de Bel&multimedia bundel alleen de 'vodafone-branded' N73 leveren. maar die is nog niet beschikbaar via nokia"
Komt het er opneer dat het hele feest niet doorgaat, tenzij ik toch voor een Bel&sms bundel ga. Waarbij ik geen Gratis Live! bundels krijg, en geen UMTS. Uiteraard nee gezegd.
Wat me nu het meest dwars zit is dat ik de afgelopen week bij verschillende telecomzaken in ben rond geweest (phonehouse, belcompagnie, vodafone citypoint, t for telecom) en níemand heeft me verteld dat de N73 nog niet beschikbaar was met een bel&multimedia bundel.
Ik heb het nog niet kunnen testen met een bluetooth hoofdtelefoon. Had een Sandisk van 2gig in gebruik.
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde gedaan als jij. Ik heb mijn abbo alleen WEL al telefonisch verlengd bij Vodafone.-JB- schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:55:
Vandaag even iets heel naars uitgevonden:
Ook een €35 Bundel en die heb ik voor een jaar verlengt. De eerste 6 maanden betaal ik €24.95. Ik moet €229 bijbetalen. Dr is mij idd ook verteld dat ik onbeperkt gratis toegang tot Live!-sites.
Over Gratis Live! internet voordeel erbij (10mb/10u per maand internetten, normaal +/- €10 p/m) heb ik niets over gehoord. Ik weet eerlijk gezegd ook niet goed wat dat inhoudt. Bepaalde hoeveelheid data die je dan binnen kan halen via je telefoon? Hoe zit het eigenlijk met bijv. MMSjes die je verstuurd? Dat wordt dan los betalen telkens zonder laatst genoemd voordeel?
Daarnaast heeft die gozer die me hielp aan de telefoon, na het vragen aan zijn manager omdat ik volgens hen een goede klant bent:), aangeboden om per direct me abbo te verlengen (en dus mijn nieuwe abbo per direct in te laten gaan) ipv nog af te laten lopen tot het einde van mijn contract; tot december. Nu loopt mij contract volgend jaar september alweer af en bespaar ik 3 maanden €35.
Het verschil is dat ik een 'Bel&Multimediabundel' wou, waar je dus ook uit kan MMSen, en je de 2 live! pakketjes er gratis bij kreeg (ter waarde van zo'n 12 euro per maand)Vögel schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:19:
[...]
Ik heb precies hetzelfde gedaan als jij. Ik heb mijn abbo alleen WEL al telefonisch verlengd bij Vodafone.
Ook een €35 Bundel en die heb ik voor een jaar verlengt. De eerste 6 maanden betaal ik €24.95. Ik moet €229 bijbetalen. Dr is mij idd ook verteld dat ik onbeperkt gratis toegang tot Live!-sites.
Over Gratis Live! internet voordeel erbij (10mb/10u per maand internetten, normaal +/- €10 p/m) heb ik niets over gehoord. Ik weet eerlijk gezegd ook niet goed wat dat inhoudt. Bepaalde hoeveelheid data die je dan binnen kan halen via je telefoon? Hoe zit het eigenlijk met bijv. MMSjes die je verstuurd? Dat wordt dan los betalen telkens zonder laatst genoemd voordeel?
MMSjes worden met een 'Bel&SMSbundel' los betaald
25ct voor een text-mms
50ct voor een mms met foto of een andere attachment
Verwijderd
Misschien een simpele vraag maar ik kan er geen oplossing voor vinden. Als ik een plaatje als achtergrond wil doen, dan plaatst hij deze als kleiner plaatje in de theme. Terwijl ik hem over het hele scherm wil hebben. Kan dit überhaupt wel?
Heb je de goede afmeting wel van het plaatje? Dit scherm is groter dan van de nokia 6680,6681,N70
Dank je voor de moeite.Huurmoordenaars schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:51:
[...]
Ik kan 'm installeren en draaien op m'n N73, maar heb geen exchange server om te proberen of het werkt..
Ik neem aan dat ie dus gewoon functioneert
Ow oke wist niet dat het N73 wallpapers waren,hoop dat je erachter komt want het is wel irritant ja.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:28:
ja het zijn N73 wallpapers dus ga je ervan uit dat ze de goede afmetingen hebben
Ik ben bang dat dat niet gaatVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:48:
Misschien een simpele vraag maar ik kan er geen oplossing voor vinden. Als ik een plaatje als achtergrond wil doen, dan plaatst hij deze als kleiner plaatje in de theme. Terwijl ik hem over het hele scherm wil hebben. Kan dit überhaupt wel?
Maak maar eens een foto en stel die in als achtergrond. Ook klein.
Kan iemand mij vertellen hoe je je ehh 'buroblad' aan kan passen ?
Ik wil andere 'snelkoppelingen' hebben namelijk.
Verwijderd
menu - instrumenten - instellingen - telefoon - standby modus - toep. actief standby.KeN. schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:01:
[...]
Ik ben bang dat dat niet gaat
Maak maar eens een foto en stel die in als achtergrond. Ook klein.
Kan iemand mij vertellen hoe je je ehh 'buroblad' aan kan passen ?
Ik wil andere 'snelkoppelingen' hebben namelijk.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 12:57 ]
misschien heb je hier wat aan:Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:48:
http://www.ownskin.com/index
Bij de belcompany in Groningen is de N73 trouwens alweer uitverkocht en is er een wachtlijst. Het is onbekend wanneer er weer leveringen komen. Dus vraag me af hoe het zit met de leverbaarheid via webwinkels.
Logisch is anders hehe..Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:46:
[...]
menu - instrumenten - instellingen - telefoon - standby modus - toep. actief standby
Thanks !
Verwijderd
Whaaa ik word gek, ik had vorige week gebeld wanneer mijn n73 zou krijgen, zeggen ze Dinsdag zijn ze binnen dan sturen we hem op.
Ik had ze nog even gemaild over precieze data wanneer ze hem sturen. Zeggen ze nu:
In ons systeem staat aangegeven dat de N73 besteld is. Helaas is hij ons nog niet binnen gekomen. Zodra de telefoon bij ons binnen is duurt het acht werkdagen voordat het pakket bij u is.
Ga zo even bellen en flink boos worden denk ik.
Ik wacht al bijna een maand. Elke zeggen ze wat anders.
Oh ja vraagje, kun je bij vodafone na een tijdje veranderen van abbo? van bel en sms te goed naar bel en multimedia te goed?
Ik had ze nog even gemaild over precieze data wanneer ze hem sturen. Zeggen ze nu:
In ons systeem staat aangegeven dat de N73 besteld is. Helaas is hij ons nog niet binnen gekomen. Zodra de telefoon bij ons binnen is duurt het acht werkdagen voordat het pakket bij u is.
Oh ja vraagje, kun je bij vodafone na een tijdje veranderen van abbo? van bel en sms te goed naar bel en multimedia te goed?
Verwijderd
Op de site van 2call staat nu dat de telefoon binnen 5 dagen leverbaar is (plum/silver is niet op voorraad dus 5 dagen). Heeft iemand anders hem daar al besteld? En is alles soepel verlopen?Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:15:
Afgelopen donderdag verstuurd door 2Call (10 augustus besteld), weekendje overnacht op het postkantoor en vanochtend om 10.00 uur in ontvangst genomen. T'is een wit/ rode, tsja .... Grootte valt me ontzettend mee en een genot om mee te bellen na een tijdje W800i ( wat een PIEP ding is dat zeg)
Ik ben bang dat die 5 werkdagen maar een indicatie zijn, gisteren (of eergisteren) stond het vrolijk op 10 werkdagen.. Ga er maar niet van uit dat die 5 dagen zeker zijn...
(normaliter bestel ik altijd bij 2call.nl, een van de fijnere webwinkels btw)
(normaliter bestel ik altijd bij 2call.nl, een van de fijnere webwinkels btw)
Tja, zo werkt het nu eenmaalVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:49:
Whaaa ik word gek, ik had vorige week gebeld wanneer mijn n73 zou krijgen, zeggen ze Dinsdag zijn ze binnen dan sturen we hem op.
Klanten die elke dag zeuren wanneer een produkt binnenkomt
Een winkel is ook afhankelijk van een leverancier (Nokia), en iedere klant wil de telefoon direct binnen 2 dagen hebben. Met zo'n nieuw produkt kun je gewoon zulke dingen verwachten.
Dit topic is gesloten.