Nokia N73 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 43.660 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Was deze trouwens al gepost? De beste cameratelefoontjes met elkaar vergeleken:

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=ca30f9

Overigens komt de k800i als winnaar uit de bus... hetgeen ik jammer vind, aangezien de k800i een bobbel heeft, geen smartphone is en door SE gemaakt wordt. Maar ik wilde eigenlijk wel een zo goed mogelijke camera aan boord hebben. Toch zal ik om genoemde redenen waarschijnlijk wel voor de N73 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Wel aardig maar het bijbehorende commentaar staan af en toe imo rare en niet kloppende dingen (commentaar over foto's van de plant en het beeld) in. Jammer dat de camera's niet onder precies dezelfde instellingen (ISO, sluitertijd, etc) zijn getest maar ik weet niet of alle geteste modellen dat ook ondersteunen, want het is duidelijk te zien dat er soms flink naast de pot wordt gezeken door de telefoon @ automatische instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 17:40
Net dit topic nog eens even doorgenomen en die review/forum links bekeken.
Ik vind het een leuke complete telefoon vooral de combinatie met toch goede digicam is voor mij wel een toppunt. Ik vind het jammer dat er geen wifi in zit anders had het wel een topgsm geweest maar je kan niet alles willen :9.

Hopelijk valt de prijs ook wat mee want ik baal soms van de prijzen hier in België. Ik gok toch wel rond de 450 € hoor :(.

Ach ja nog ff wachten en dan weten we meer. Zou deze foon ook eind augustus/begin september in België uitkomen?

Anoniem: 123244

shello schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:10:Zou deze foon ook eind augustus/begin september in België uitkomen?
Dat maakt mij niet uit, als hij maar snel in Nederland uitkomt :9 (no offence! :) )

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123244 op 10-08-2006 14:36 ]

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-07 12:30
Anoniem: 159213 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:21:
[...]

Ga je er ook nog een Review van schrijven...? :D
Ik niet...
Ik ga de W950, M600 en de P990 doen ;)

De vergelijkings review ben ik wel bij geweest... ik sta zelfs op een paar foto's (die niet in de review staan maar welk afzonderlijk bij elk toestel)

ikke ;(
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/nokia/n73/2048x1536_comparison_review_kg920_n73_n93_k800i_nokia_n73_13.jpg
Vraag me niet waarom ik er met me ogen dicht op sta 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door nils7 op 10-08-2006 15:52 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ligt het nou aan mij of lijken alle N73 foto's oversharpened?! Het is lang niet zo erg als destijds bij de 6280, maar het valt mij toch wel op.

Anoniem: 18476

Hehe. ik wacht mooi op de N73 zo te zien. Ik heb niet dringend nieuw mobieltje nodig, maar deze lijkt mij wel het fijnst.

Btw,

Zijn er ook nog mobieltjes die nieuw uitkomen die alleen kunnen bellen? Of zit er op elk nieuw mobieltje standaard een camera en allerlei nutteloze dingen?

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-07 06:48
Jij hebt de Vodafone Simply's gemist ;).

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ben binnenkort ook toe aan een nieuw toestel.
Mijn favorieten zijn tot nu toe de K800i en de N73, kunnen redelijk veel en lekker compact. Maar ja, wat is wijsheid: SonyEricsson of Nokia?

Ben nog studerend met een WLAN op school, maar moet een toestel hebben die makkelijk en snel contact legt met mijn bluetooth Nokia-carkit. Huidige toestel is de W800i.

Mis nu wel de extra Office-functies die ik eerst op mijn Windows-based toestel. Echter werkte deze niet met mijn carkit. Men zegt dat de huidige WM 5 dit nu wel doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Mini Poeper op 10-08-2006 22:50 ]

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Anoniem: 18476 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:01:
Hehe. ik wacht mooi op de N73 zo te zien. Ik heb niet dringend nieuw mobieltje nodig, maar deze lijkt mij wel het fijnst.

Btw,

Zijn er ook nog mobieltjes die nieuw uitkomen die alleen kunnen bellen? Of zit er op elk nieuw mobieltje standaard een camera en allerlei nutteloze dingen?
Dan ga je maar eens lekker zoeken op newmobile.nl daar zie je de specificaties van alle modellen en alle merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07 21:59

@r!k

It is I, Leclerq

Mini Poeper schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:49:
Ben binnenkort ook toe aan een nieuw toestel.
Mijn favorieten zijn tot nu toe de K800i en de N73, kunnen redelijk veel en lekker compact. Maar ja, wat is wijsheid: SonyEricsson of Nokia?

Ben nog studerend met een WLAN op school, maar moet een toestel hebben die makkelijk en snel contact legt met mijn bluetooth Nokia-carkit. Huidige toestel is de W800i.

Mis nu wel de extra Office-functies die ik eerst op mijn Windows-based toestel. Echter werkte deze niet met mijn carkit. Men zegt dat de huidige WM 5 dit nu wel doen.
Is de N80 dan niet iets voor je, die ondersteunt wel WLAN en aangezien het een nokia is zal connectie maken met je nokia bluetooth carkit toch wel redelijk vlot gaan lijkt me.

Ikzelf zit nog erg te twijfelen tussen de N80 en de N73, de N73 lijkt me qua ontwerp handiger maar de beeldresolutie en WLAN van de N80 spreken me ook wel erg aan eigenlijk :)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 20:37

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Komt er niet een N81 of hoger binnenkort? De N80 klinkt alweer zo oud...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Tijgert schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:48:
Komt er niet een N81 of hoger binnenkort? De N80 klinkt alweer zo oud...
N83 dacht ik maar die zal wel nog ff op zich laten wachten :) (tenzij iemand meer weet natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
De N95
- 5mp Carl Zeiss
- Autofocus
- QVGA scherm
- HSDPA
- GPS
- WLAN
- 180MB

Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/1986/n95ax9.th.jpg

(Nee... geen geintje.... bron: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=50800)

[ Voor 16% gewijzigd door deuxani op 11-08-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Die ging toch eerst door het leven onder de mogelijke naam N83? Ziet er wel leuk uit maar laten ze maar eerst de N73 hier in Nederland leverbaar maken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
deuxani schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:07:
De N95
- 5mp Carl Zeiss
- Autofocus
- QVGA scherm
- HSDPA
- GPS
- WLAN
- 180MB

[afbeelding]

(Nee... geen geintje.... bron: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=50800)
Als die er voor de CeBIT 2007 is mag je in je handjes klappen maar hij komt wel ;)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145854

gisteren bij vodafone city point geweest.

ze verwachten heb binnen nu en drie weken

abonnementskosten
1 jaar 50 eur = 229 bijlappe
2 jaar 50 eur = 49 bijlappe

toestel lost kost 699

dit ter info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

699?!?!?!?! Zijn ze bij Vodafone nu helemaal van de pot gerukt, of is Vodafone altijd ruim 50% duurder dan de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 17:40
Anoniem: 145854 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:26:

abonnementskosten

toestel lost kost 699

dit ter info!
Dit is idd wel zeer veel. Hier in België verwacht men de N73 rond de 450 - 500 €. Dat is ook al véél :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Voor een losse toestelprijs moet je niet bij de Vodafone City Point zijn.. die verkopen hoogstens 1 los toestel per jaar ofzo per winkel en maken het onaantrekkelijk.

Check even een BC of TPH ofzo voor de prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Anoniem: 145854 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:26:

abonnementskosten

toestel lost kost 699

dit ter info!
Ahum.

Ik heb zojuist het Vodafoneboekje gescoord, en daarin staat het volgende;

Nokia N73 €39,-
i.c.m. Vodafone 2-jarig 35 Abonnement.
Voor 24,95 per maand! Los Toestel €599,-

Dus...

Nu nog uitzoeken wat je met die 35-bundel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rooie60 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:25:
[...]

Dan ga je maar eens lekker zoeken op newmobile.nl daar zie je de specificaties van alle modellen en alle merken.
Was ook meer als geintje bedoeld dan serieus... Tegenwoordig zijn de extra's van een telefoon namelijk belangrijker geworden dan het bellen zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
www.gsm.tv geeft 'm gratis bij Vodafone voor €22,50 p/m. Belzaak.nl had 'm eerst ook nog te koop op hun website maar die ligt plat en hun shopsurvey is ook niet bijster goed, die zullen dus wel failliet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 18476 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:34:
Was ook meer als geintje bedoeld dan serieus... Tegenwoordig zijn de extra's van een telefoon namelijk belangrijker geworden dan het bellen zelf...
Aangezien elke telefoon die zo'n beetje ooit gemaakt is, vrijwel geen problemen kent met bellen is het nogal wiedes dat er naar de extra's gekeken wordt en niet naar of je met de telefoon kunt bellen, dat is inherent aan het telefoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 20:37

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Op mijn 6680 werkt Route66 Mobile 7 goed, maar erg gecharmeerd ben ik er niet van.
Tomtom blijft voor mij beter (samenwerken met carkit laat ik buiten beschouwing, het gaat puur om navigatie). Dus tenzij er een versie van TT komt die werkt met 3rd gen Symbian stap ik nog niet over naar een ander toestel.

Weet iemand of EEMame werkt op een 3rd gen?

Nope, werkt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Tijgert op 14-08-2006 03:54 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115565

Infosyncworld heeft een behoorlijk lovende review van de N73 geplaatst.

Wat mij betreft mag hij nu wel komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181273

Ik heb net een mail van gsm.nl
Wij verwachten de Nokia N73 in de loop van volgende week uitgeleverd te krijgen. Deze zal dan zo spoedig mogelijk naar u toegezonden worden.
Hoopvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115565

Anoniem: 181273 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:17:
Ik heb net een mail van gsm.nl
Wij verwachten de Nokia N73 in de loop van volgende week uitgeleverd te krijgen. Deze zal dan zo spoedig mogelijk naar u toegezonden worden.
Hoopvol
cool! Dan moet ik hem daar ook maar bestellen, ik kan niet wachten....

He Beterz, dus we kunnen hem binnenkort ook verwachten binnen de winkels door het hele land. Das mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180663

Goed Nieuws !!, vodafone gaat de N73 vanaf 23 Augustus leveren!! nog maar een paar nachtjes slapen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145854

nieuwemobiel heeft een review geplaatst: http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=abd392

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 180663 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:30:
Goed Nieuws !!, vodafone gaat de N73 vanaf 23 Augustus leveren!! nog maar een paar nachtjes slapen _/-\o_ _/-\o_
Gunstig, hopelijk komen de telefoonwinkels (Belcompany) dan ook einelijk eens uit de kast met wat het uiteindelijk moet gaan kosten. In tegensteling tot wat veel mensen denken is BC niet altijd duurder dan de beste aanbieding op het internet. Ik heb mijn T68i, toen hij net nieuw was, bij hun via een aanbieding voor 250,- kunnen kopen, terwijl de normale prijs nog 500+ was. KPN actie, die uiteindelijk nog voordeliger uitviel, omdat ik abo voortijdig kon opzeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:24
mijn abo is vandaag gestopt.. zit nu met pre-pay kaartje.
Ik zou door belcompany voor vandaag gebeld worden over de N73, helaas niet gebeurd :(

maar hopelijk volgende week dan.... (bij een hi abo, nooit meer vodafone voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114932

Anoniem: 180663 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:30:
bron?

ik zit nu ook met een prepaid kaartje te wachten tot ie komt. heel vervelend.

hoezo nooit meer vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:24
Anoniem: 114932 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:06:
[...]

bron?

ik zit nu ook met een prepaid kaartje te wachten tot ie komt. heel vervelend.

hoezo nooit meer vodafone?
Ik had vodafone live abo erbij genomen (die van 5 euro/maand). Had abo daarop weer genomen op nu.nl en gebruikte de messenger, welke de 1e 2 maanden (ofzo) van dit jaar gratis te gebruiken was (nu moet je betalen voor berichten).

Nah alles fijn en aardig best grappig dat live, totdat ik opeens tel.rek krijg van 350 euro...
waarvan 320 euro aan datakosten.

Ik bellen met vodafone.. ja oh.. foutje.. ehm tja brief sturen, zouden intern ook brief sturen..
na 3 maanden kreeg ik een brief thuis... ik kreeg, jawel, 280 euro credit bij vodafone! (telefoonrekening van 1 maand was al van dat credit afgetrokken).

Dat is toch fijn als je abo nog 4 maanden mee gaat...
Na flink wat heen en weer geklaag, heb ik het uiteindelijk toch gestort gehad.
Maar heeft totaal 5 1/2 maand geduurd dat ik 280 euro "kwijt was"....

Verder had ik vorig jaar zomer dat het voordelig bellen in het buitenland NIET geactiveerd was, terwijl ik bevestiging hiervan nog in m'n telefoon had staan... ook erg hoge rekening toen maar NIET teruggehad...

kortom.. geen vodafone meer voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Ik heb de review gelezen op nieuwemobiel en ik zit echt te twijfelen wat ik moet doen. Heb nu 3 maand ongeveer een N80, leuke gsm maar ik gebruik gewoon veel functies niet (wifi e.d.). Ook vind ik de N80 een beetje dik.

Zit echt te twijfelen of ik hem ga verkopen en een N73 ga halen. Wat zouden jullie doen?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185911

Ja ik zit met ongeveer hetzelfde probleem, ik zit al een maand met een pre-paid kaartje, wachtend op de n73. Ik heb ook de n80 willen aanschaffen, maar ik ik hoorde dat er nogal wat begin-fouten zaten in de software. Hopend dat die bij de n73 al wat zijn verholpen!

verschillen:

n80: - slider (dikte!! en ik lees in reviews dat dit slidermechanisme niet zo fijn is als bijv. samsung)
- WiFi
- hogere schermresolutie

n73: - geen slider
- 3.2 mp carl zeiss camera met autofocus
- stereo luidspreker

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de vodafone klantenservice gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ik ook gedaan vorige week, maar toen wisten ze nog niets! nu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185911 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:23:
heb ik ook gedaan vorige week, maar toen wisten ze nog niets! nu??
jeps, en ze dachten dat hij dan volgende week donderdag al bij de vodafonecitypoints ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah da wordt dan de 29e augustus toch? Bij de Vodafone CityPoint in Eindhoven "dacht" de verkoper dat de n73 er de 28e ging zijn! Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181273

Ik heb een vraag voor vodafone gebruikers.
Ik krijg een abo 27,50 bel en sms abo
kan ik die later nog veranderen in een bel en multimedia abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Iemand misschien wat duidelijk plaatjes van de beschikbare kleuren? Ik zie over het algemeen de N73 met een bordeux rode achterkant (plum volgens mij). Welke kleuren zijn er nog meer? En misschien zijn hiet wat plaatjes van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Orange kon afgelopen week nog niet zeggen wanneer ze de N73 verwachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:05
Oeh, later vandaag maar eens even goed bekijken...

Wel even snel de conclusie doorgenomen en tja... De camera wordt weer genoemd als zijnde 'zeker geen K800 camera'. In het donker idd zeker niet maar verder ben ik toch echt meer onder de indruk van de N73 fotos dan van de K800 fotos. Hopelijk doen ze nog wel wat aan die nacht-kwaliteit mbv firmware updates... Ach, uiteindelijk blijft dit een subjectief iets...

Zelfde geldt voor het toetsenbord-bediening gedoe. Wat betreft de onhandige memory slot, hopelijk hoef ik die toch niet zo vaak te gebruiken, maar er is verder denk ik prima mee te leven... ;)

Batterijduur komt er ook niet heel positief uit, maar andere verhalen doen me weer positiever stemmen. Een dag of 3 bij normaal gebruik vind ik trouwens prima...

Heb nu al zin om vanavond even goed dat verhaal door te nemen en ik kan echt amper wachten tot ik hem eindelijk in mijn bezit heb! Nog een week of anderhalf als het goed is... duimen, duimen, duimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IkWilbert schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:40:
Iemand misschien wat duidelijk plaatjes van de beschikbare kleuren? Ik zie over het algemeen de N73 met een bordeux rode achterkant (plum volgens mij). Welke kleuren zijn er nog meer? En misschien zijn hiet wat plaatjes van??
Probeer de eerste pagina van deze topic eens, daar staan al een heleboel fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk hier maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Dank je! Hier heb ik wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
KPN stop met gratis gsm geven bij abonnement,alleen sommige UMTS toestellen en €40 abonnementen...... leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
rooie60 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:39:
KPN stop met gratis gsm geven bij abonnement,alleen sommige UMTS toestellen en €40 abonnementen...... leuk!
Precies. Geen KPN / Hi meer.

Ik heb liever een veelzijdiger bundel, en ik denk dat Orange wat dat betreft een goede keuze kan zijn. Of vergis ik me en moet ik Vodafone ook overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

rooie60 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:39:
Toch komt KPN er bij mij als voordeligste abo uit als ik voor de N73 kies. Het valt dus allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:48:
[...]

Toch komt KPN er bij mij als voordeligste abo uit als ik voor de N73 kies. Het valt dus allemaal wel mee.
Wat moet jij bijbetalen dan? ik ben gisteren van HI30 naar HI40 gegaan(voor het geval dat) maar kan nergens nog prijs zien die ik bij moet betalen voor de N73.

Ik had HI gemaild en ze zeiden me alles goed te bekijken op internet en voor de voordeligste te kiezen,op welke site dan ook niet alleen van hun.
Ik kan helaas pas 14 oktober verlengen met 2 jr dus moet nog ff wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Wat ik ook wel vreemd vind in de NewMobile review is dat er geen woord gerept wordt over de 'out of memory'-problemen (met name met de browser) die andere gebruikers, die het toestel al wel hebben (in Engeland bijvoorbeeld), wel ervaren. Sterker nog, in die review wordt 50MB als ruim voldoende voor alles bestempeld. Dus hoe het nou precies zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

rooie60 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:57:
Wat moet jij bijbetalen dan? ik ben gisteren van HI30 naar HI40 gegaan(voor het geval dat) maar kan nergens nog prijs zien die ik bij moet betalen voor de N73.
Bij Hi30 is dat iets van 170,- maar dat soort dingen kun je gewoon op telecomvergelijker.nl terugvinden. Voer je belgedrag in, zeg dat je een 1 jarig abo wilt icm de N73 en hij bekijkt wat de voordeligste deal voor je is door alle kosten voor dat jaar te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:01:
[...]

Bij Hi30 is dat iets van 170,- maar dat soort dingen kun je gewoon op telecomvergelijker.nl terugvinden. Voer je belgedrag in, zeg dat je een 1 jarig abo wilt icm de N73 en hij bekijkt wat de voordeligste deal voor je is door alle kosten voor dat jaar te berekenen.
Ja voor mij komt het op € 75 bij verlenging van 2 jr met HI40 bij gsmbox.nl
Ik verleng al 4 jr maar dan gewoon in een winkel,ben beetje huiverig om dit via internet (onbekende site) te doen.
Maar het is wel een aantrekkelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114932

Rafe schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:38:
Wat ik ook wel vreemd vind in de NewMobile review is dat er geen woord gerept wordt over de 'out of memory'-problemen (met name met de browser) die andere gebruikers, die het toestel al wel hebben (in Engeland bijvoorbeeld), wel ervaren. Sterker nog, in die review wordt 50MB als ruim voldoende voor alles bestempeld. Dus hoe het nou precies zit :?
ik heb niet een heel groot vertrouwen in die reviews daar. over de Samsung SGH-i320 stond ook al een heleboel onzin.

maar goede vraag iig. prioriteiten worden vaak verlegt in dat soort reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108473

IkWilbert schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:32:
Ik heb de review gelezen op nieuwemobiel en ik zit echt te twijfelen wat ik moet doen. Heb nu 3 maand ongeveer een N80, leuke gsm maar ik gebruik gewoon veel functies niet (wifi e.d.). Ook vind ik de N80 een beetje dik.

Zit echt te twijfelen of ik hem ga verkopen en een N73 ga halen. Wat zouden jullie doen?
Ik wil(de) de N80 ook al een hele tijd aanschaffen, maar heb bewust nog even gewacht ivm al die problemen die bij de 1ste release komen kijken (en natuurlijk is de prijs op den duur ook iets aantrekkelijker :P )

Nu ik de N80 eindelijk wilde gaan bestellen heeft de N73 ineens mijn volledige aandacht. Ik ben namelijk bang dat alle features van de N80 in het begin leuk zijn, maar dat ik die op den duur niet meer gebruik! Daarnaast zijn er nog steeds problemen met het bluetooth gebeuren en is ie vrij dik (ook het slide meganisme voelt vrij cheap)..

Met de N73 ben ik weer bang dat ik één of ander log bakbeest binnenhaal. (De N70 is namelijk ook geen kleintje...). En de review van newmobile is ook niet echt denderend (nou ligt dit natuurlijk maar net aan de schrijver, maar toch....)

Zijn er hier nog wat mensen die mij kunnen overtuigen waarom ik de N73 moet nemen ipv de N80 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Dat is heel persoonlijk,en zo'n log ding vind ik het niet ik heb zelf de 6681 gehad en vond hem redelijk groot,maar dat zag ik al lang niet meer na een tijdje.
Het gaat er ook om of je liever een slider hebt of een candybar model,ik zelf wacht met smart op de N73.
Ga eens naar newmobile.nl zet ze naast elkaar en vergelijk alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:02
De n73 staat nu voorop de folder van Debitel :)

http://www.debitel.nl/dbi...B_74932_Flyer_wk34_LR.pdf

Verder even Offtopic:

Ik heb nu een Orange abbo, welke stop op 18-september.
Ik heb tijdens de opzegging gemeld dat ik gebruik wil maken van nummerportering.

Het is dus al duidelijk dat ik ga overstappen naar een andere provider.
Wat kan ik nu het beste doen om mijn nummer te behouden op het moment dat deze telefoon voor mij nog niet leverbaar is d.d. 18-09 ?
Een nieuw prepay kaarten kopen en daar mijn huidige orange nummer heen laten porteren ?
Kan het ook naar een bestaand pre-pay kaartje ?

[ Voor 66% gewijzigd door Hoyden op 21-08-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Inderdaad, het schijnt dat hij over 2 weken beperkt beschikbaar komt. Het kan trouwens uitlopen tot eind september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YmX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08-2022

YmX

DaannO schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:49:
[...]

Inderdaad, het schijnt dat hij over 2 weken beperkt beschikbaar komt. Het kan trouwens uitlopen tot eind september :)
Heb em laten bestellen door een vriend/tevens Salesmanager bij Phonehouse! :D! Eind van de week heb ik em zeker ... Ik ga voor de Metalen met zwart/grijze achterkant ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
YmX schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:07:
[...]

Heb em laten bestellen door een vriend/tevens Salesmanager bij Phonehouse! :D! Eind van de week heb ik em zeker ... Ik ga voor de Metalen met zwart/grijze achterkant ...
Dan kom ik op je terug aan het eind van de week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een tikkeltje offtopic; maar ik heb besloten om voor de N73 te gaan!

Alleen wanneer kan ik deze het beste bestellen? :? Deze maand betaal 55 euries voor 12 maanden bij tmobile en normaal gesproken zakt dit natuurlijk per maand. Echter nu KPN vanaf september geen gratis toestellen meer weggeeft ben ik bang dat alle prijzen zullen gaan stijgen...

Iemand tips?

Hier misschien nog een leuke review waarbij je ook wat foto's kan terugvinden van o.a. de n73 naast de n80 (bij de review van de N80 zie je nog meer foto's van de N73 naast de N80). :*)

http://www.mobiletechreview.com/phones/Nokia-N73.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 108473 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:21:
Misschien een tikkeltje offtopic; maar ik heb besloten om voor de N73 te gaan!

Alleen wanneer kan ik deze het beste bestellen? :? Deze maand betaal 55 euries voor 12 maanden bij tmobile en normaal gesproken zakt dit natuurlijk per maand. Echter nu KPN vanaf september geen gratis toestellen meer weggeeft ben ik bang dat alle prijzen zullen gaan stijgen...

Iemand tips?

Hier misschien nog een leuke review waarbij je ook wat foto's kan terugvinden van o.a. de n73 naast de n80 (bij de review van de N80 zie je nog meer foto's van de N73 naast de N80). :*)

http://www.mobiletechreview.com/phones/Nokia-N73.htm
Las dat dat niet gold vor €40 abonnementen en UMTS toestellen ,dus ik ben maar van HI30 naar HI40 gegaan vorige week,bij anewmobile is ie dan €94 bij verlenging van 2 jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:12

Laguna

Connaisseur

[off-topic]

Het is trouwens wel storend dat ze bij nieuwemobiel zoveel knippen en plakken van andere reviews (vaak te zien aan verkeerde modelnamen die ze vergeten zijn aan te passen). Ook als je meerdere reviews leest zit je ook heel vaak hetzelfde te lezen...

[/off-topic]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een paar sites claimen dat ze hem al op voorraad hebben:
- http://www.mobileplaza.nl/Product.asp?ProductID=6129
- http://www.pixmania.nl/nl...=vergelijk2&CodePromo=oui

En deze verwacht hem binnen 1 tot 3 werkdagen:
- http://www.misco.nl/produ...product.htm?affiliate=110

Dit zijn sites waar je de telefoon zonder abo moet kopen.. Maar het geeft toch aan dat het niet lang meer gaat duren :) [lijkt me]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
daar staat toch echt binnenkort leverbaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:06
Hier is nog een foto-review van de N73

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/4059/dsc00271fk6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pascalheister schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:49:
[...]
daar staat toch echt binnenkort leverbaar :?
Echt, vanmorgen stond er dat hij op voorraad was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocGroove
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12-2020

DocGroove

The hole in things

Anoniem: 123244 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:44:
Een paar sites claimen dat ze hem al op voorraad hebben:
- http://www.mobileplaza.nl/Product.asp?ProductID=6129
- http://www.pixmania.nl/nl...=vergelijk2&CodePromo=oui

En deze verwacht hem binnen 1 tot 3 werkdagen:
- http://www.misco.nl/produ...product.htm?affiliate=110

Dit zijn sites waar je de telefoon zonder abo moet kopen.. Maar het geeft toch aan dat het niet lang meer gaat duren :) [lijkt me]
Volgens mij zijn dit import versies. Bij Pixmania staat nl. dat de meegeleverde handleidingen in het frans en engels zijn.

Dit op zich vind ik geen probleem, zolang de firmware op de geleverde toestellen ook nederlandse taalondersteuning heeft en je garantie ook in Nederland geldig is. Weet iemand hier meer over?

XBL/PSN/Steam: DocGroove

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hehe.. dat is mijn plaatje. :)

Pfffffffff... waarom duurt het zo ongelooflijk lang voordat hij er eindelijk is....

[ Voor 7% gewijzigd door deuxani op 23-08-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 17:12

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik heb `m vandaag al ontvangen.... Helaas nog geen tijd gehad om `m te bekijken.

Nee, geen model voor de verkoop.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YmX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08-2022

YmX

DaannO schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:09:
[...]

Dan kom ik op je terug aan het eind van de week ;)
Vandaag abbo besproken en uitgekomen op een Voda 35 voor 2 jaar ...
Hierbij krijg ik grootste mem kaartje dat er is ... de N73 uiteraard ...
Geen aansluitkosten en eerste 3 maanden 100% korting op de bundel :D, en natuurlijk niets bijbetalen ...

Vandaag al een aantal binnen gekomen maar mijn kleur zat er niet bij ... (RVS/black), verwachte leverdatum is verschoven naar vrijdag ...

Komt helemaal goed! \o/

euuhh... nog even over de kleuren....

Zijn er nou 2 zilveren versies? Of is er gewoon een standaard zilver/zwart versie en zijn er daarnaast nog een aantal kleurencombi's met wit?

Ik zie namelijk op een aantal plaatjes, waarbij verschillende N73 naast elkaar liggen, 2 zilveren N73 maar zie geen verschil (aan de voorkant).

Het zou naar zijn als ik deze week mijn toestel bestel en erachter kom dat ik een sleppe kleurencombi heb gekozen!!!!

thx alvast!

• DocGroove

DocGroove

The hole in things

Anoniem: 108473 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:22:
Zijn er nou 2 zilveren versies? Of is er gewoon een standaard zilver/zwart versie en zijn er daarnaast nog een aantal kleurencombi's met wit?

Ik zie namelijk op een aantal plaatjes, waarbij verschillende N73 naast elkaar liggen, 2 zilveren N73 maar zie geen verschil (aan de voorkant).
Volgens de nederlandse Nokia site zijn er maar 2 versies namelijk:

Silver Grey/Deep Plum (zilveren voorkant)
Frost White/Metallic Red (witte voorkant)

Ook nog even de Nokia site van Hong Kong bekeken (daar is ie in ieder geval al een tijdje uit) en ook daar staan alleen de bovenstaande versies.

Wellicht waren die 2 op de foto een en dezelfde versie.

Anoniem: 186691

Op de site van gsmhuis.nl (link: http://www.gsmhuis.nl/gsm...&httpreferer=VergelijkGSM ) staan drie kleuren: (1) metalic red, (2) zwart/goud, (3) deep plum/frost white.

• deuxani
Op mijn favoriete webshop (2Call) hebben ze em leverbaar binnen 1 werkdag. :) Eindelijk.....

• DaannO
Even over de winkelprijs, het toestel gaat maar 550 euro kosten in de winkel. Vind ik zeker niet duur :)

• deuxani
Dat is 100 euro duurder dan in de webshops... is dus best duur in mijn ogen. :P

• DaannO
deuxani schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:37:
Dat is 100 euro duurder dan in de webshops... is dus best duur in mijn ogen. :P
Valt wel mee aangezien webshops altijd goedkoper zijn ;)

• DocGroove

DocGroove

The hole in things

Anoniem: 186691 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:53:
Op de site van gsmhuis.nl (link: http://www.gsmhuis.nl/gsm...&httpreferer=VergelijkGSM ) staan drie kleuren: (1) metalic red, (2) zwart/goud, (3) deep plum/frost white.
Vaag, maar ik denk dat we het zeker weten als ie definitief leverbaar is. Zelf vind ik de zilveren toch het mooiste. Volgens gsmhuis.nl/belstore.nl zou hij trouwens zo over een week leverbaar zijn, hoop dat het echt zo is :)

• Hoyden
Mochten er nog mensen zijn die goede aanbiedingen tegenkomen van deze phone icm. een bepaalde abbo, meld het dan even :)

Zeker nu de phone bijna verkrijgbaar is.

Mijn huidige abbo loopt half september af, dus voor die tijd moet ik eigenlijk wat anders hebben.
De n73 komt nu eigenlijk wel op de 1e plaats, als het maar wel enigzins betaalbaar is.

Anoniem: 13897

Ik heb hem icm een 1-jarige verlenging van Telfort 200+100 voor 117 euro ofzo bijbetalen gekregen... volgens mij heeft telfort wat dit betreft toch de betere aanbiedingen...

bij verlenging van mijn tmobile 400 (relax) voor 12 maanden moet ik 55 euro betalen.

Morgen gaan mijn papieren de deur uit en dan maar hopen dat ze bij gsm.tv een beetje snel de (RVS)toestellen binnenkrijgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186801

Ik zit al zo lang te wachten op dit toestel!
Elke dag hoop ik hier een reactie tegen te komen van iemand die 'm daadwerkelijk heeft bemachtigd, en dan niet voor een review of iets dergelijks. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:05
Ik heb hem anderhalve maand geleden besteld en ze verwachten hem volgende week ergens, hopelijk gaat dat dus door en kan ik hem volgende week in bezit krijgen! :) Ben erg benieuwd...

Toch een beetje gemengde gevoelens, wilde erg graag een goede camera icm smartphone. Maar smartphone zonder touchscreen vind ik toch jammer, verder qua snelheid/gebruiksgemak is hij ook wat minder dan de K800 schijnt. Ach ja, het perfecte toestel bestaat niet echt voor mij denk ik.

P990, te groot/duur, 'maar' 2 megapixel en toch ook wat minpuntjes zo heb ik gelezen..
K800i, geen smartphone..
N73, geen touchscreen, wat minder gespecialiseerd dan de K800...

Ach ja, denk dat ik er sowieso veel plezier aan ga beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm is er iemand geweest in de Vodafone citypoint vandaag? Ik was er vanmorgen om 10uur en de verkoper zei dat ze de N73 vanmiddag binnen zouden krijgen! Helaas heb ik geen tijd om smiddags te gaan!

Trouwens over die aanbieding die in het blaadje staat van de Vodafone Citypoint (vodafone 35 voor 24,95 per maand) dat is alleen het eerste jaar, niet dat je je daarin vergist! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deuxani schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:10:
Op mijn favoriete webshop (2Call) hebben ze em leverbaar binnen 1 werkdag. :) Eindelijk.....
ja nu hebben ze hem ineens binnen 10 werkdagen... fijn! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Anoniem: 185911 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:14:
[...]

ja nu hebben ze hem ineens binnen 10 werkdagen... fijn! |:(
Geduld is een schone zaak..
Die telco shops zullen wel helemaal krankzig worden van al die vragen wanneer een bepaalde type telefoon leverbaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
SandeR schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:17:
[...]

Die telco shops zullen wel helemaal krankzig worden van al die vragen wanneer een bepaalde type telefoon leverbaar is. :)
En zo ook van mij :P.

3 weken hier, eind oktober daar blablabla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SandeR schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:17:
[...]

jaaaa, maar dat is toch ook niet normaal of wel? Eerst is het eind juli, dan begin augustus, dan eind augustus, nu weer eind oktober??? En dan zegt Vodafone hem binnen een paar dagen te hebben, en bij de Phonehouse over 3 weken 8)7 ! Stom dat er niets vaststaat (zwart op wit)

Nja we'll wait |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185911 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:34:
[...]

jaaaa, maar dat is toch ook niet normaal of wel? Eerst is het eind juli, dan begin augustus, dan eind augustus, nu weer eind oktober??? En dan zegt Vodafone hem binnen een paar dagen te hebben, en bij de Phonehouse over 3 weken 8)7 ! Stom dat er niets vaststaat (zwart op wit)

Nja we'll wait |:(
Op de nokia site staat al maanden "beschikbaar eind 3e kwartaal." Lijkt me toch een aardig zwart op wit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hij is vandaag beschikbaar gesteld! Je kan hem nu in de winkel vinden voor de bovengenoemde prijs. Het zijn er niet veel die er geleverd zijn, maar het is een prachtig toestel met een leuke prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:48:
[...]

Op de nokia site staat al maanden "beschikbaar eind 3e kwartaal." Lijkt me toch een aardig zwart op wit... :P
Dat staat er ten eerste nog niet al te lang, zie begin dit topic, toen waren het uiteraard wilde speculaties... Maar wat ik bedoelde was dat bijvoorbeeld de Vodafone Citypoint de telefoon in hun augustus-krantje staan. Eind derde kwartaal... dat is nu, en als hij inderdaad te koop is nu, heb ik nix gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
Belcompany heeft 'm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

Heb vanmiddag zo rond een uur of 5 naar vodafone citypoint gebeld, en volgens hen komt ie woensdag pas :(

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23126

Ik kwam net een foto tegen en daar zie ik een derde kleur?

http://n73.eu/galerie/1/img00071.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Er zijn ook 3kleuren,maar wie weet zijn er maar 2 hier te koop?zoiets flikt SE ook steeds tot mijn ongenoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoever
  • Laatst online: 02-03-2021
Ik heb de N73 vandaag gehaald. Ze zijn bij de Belcompany al leverbaar. Een geweldig toestel. :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.