Nokia N73 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 43.659 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
S913 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 23:02:
[...]

Hmm, damn ... had niet verwacht dat ze met 2 modellen (EDGE en 3G) zouden uitkomen ... moet ik me nog gaan verdiepen ook in welke ik wil (en wat precies het verschil is en welke provider wat aanbiedt ... 8)7 :P )
Dat had ik in het begin ook, totdat ik erachter kwam dat de N93 rond de €1600,- ging kosten en dat laat mijn bank en mijn abonnement mij niet toe ;) Dus de N73 was voor mij de beste keuze...

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157673

vegterb schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:21:
[...]

Dat had ik in het begin ook, totdat ik erachter kwam dat de N93 rond de €1600,- ging kosten en dat laat mijn bank en mijn abonnement mij niet toe ;) Dus de N73 was voor mij de beste keuze...
ik denk dat S913 dit bedoelt.
"De N73 zal verkrijgbaar zijn in twee uitvoeringen, een die via 3G-netwerken verbinding maakt en een quadband, die van alle vier de gsm-hoofdfrequenties gebruik kan maken. Het quadbandmodel heeft daarnaast ondersteuning voor EDGE-technologie in huis."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145854

ik schaf deze alleen maar aan als ik ook tomtom of een ander navigatiesysteem erop kan draaien!

kan iemand dit bevestigen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36

epo

Anoniem: 145854 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:36:
ik schaf deze alleen maar aan als ik ook tomtom of een ander navigatiesysteem erop kan draaien!

kan iemand dit bevestigen?!
Is het nou zo moeilijk om iets op te zoeken ?? Maar vooruit dan maar.... op de n73 zit symbian v3, de huidige tomtom en route66 zijn hier nog niet compatible mee. Zowel TT als R66 zullen een update uitbrengen. De laatste heeft dit al gedaan, echter i.c.m de N80 zijn er nog wat problemen. Verder is er nog een gratis navigatiesystem, nav4all, dit is gewoon compatible. Zie hiervoor de andere topics.

En het antwoord stond er trouwens al een pagina terug!!!! |:(

[ Voor 5% gewijzigd door epo op 25-07-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-06 16:36

Praetextatus

the dutch_paki

ff langs Phone S. geweest vandaag. Ze verwachten em eind deze maan >:)
Kan niet wachten :9~

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dal673
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-07 13:13
Anoniem: 157673 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 21:28:
[...]

ik denk dat S913 dit bedoelt.
"De N73 zal verkrijgbaar zijn in twee uitvoeringen, een die via 3G-netwerken verbinding maakt en een quadband, die van alle vier de gsm-hoofdfrequenties gebruik kan maken. Het quadbandmodel heeft daarnaast ondersteuning voor EDGE-technologie in huis."
In het engelstalige persbericht staat dit er:
"The Nokia N73 meets a multitude of the everyday user's needs - in one pocketable device. Available in 3G or quadband EDGE/GSM networks, the Nokia N73 has all the diversity of a multimedia computer enabled with the S60 3rd Edition Software on Symbian OS."

Als ik dit lees lijkt het op het 1e gezicht idd. of er 2 versies komen.
Maar je kan het ook anders lezen, nl. dat je met dezelfde N73 kan kiezen of je contact maakt met óf een 3G netwerk óf een GSM netwerk.

Een andere aanwijzing is dat, als je via Nokia.nl naar de technische specificaties van de N73 kijkt, dat ook híer niet de indruk wordt gewekt dat er 2 verschillende uitvoeringen van de N73 komen.

"Werkfrequentie en gegevensoverdracht:
• Dualmode WCDMA/GSM and triband GSM coverage on up to five continents (WCDMA2100/EGSM850/900/1800/1900 networks)
• Automatische omschakeling tussen bands en werkstanden"

Ik hoop het tenminste... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

dal673 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 01:00: [...] In het engelstalige persbericht staat dit er: "The Nokia N73 meets a multitude of the everyday user's needs - in one pocketable device. Available in 3G or quadband EDGE/GSM networks, the Nokia N73 has all the diversity of a multimedia computer enabled with the S60 3rd Edition Software on Symbian OS." Als ik dit lees lijkt het op het 1e gezicht idd. of er 2 versies komen. Maar je kan het ook anders lezen, nl. dat je met dezelfde N73 kan kiezen of je contact maakt met f een 3G netwerk f een GSM netwerk. Een andere aanwijzing is dat, als je via Nokia.nl naar de technische specificaties van de N73 kijkt, dat ook her niet de indruk wordt gewekt dat er 2 verschillende uitvoeringen van de N73 komen. "Werkfrequentie en gegevensoverdracht: • Dualmode WCDMA/GSM and triband GSM coverage on up to five continents (WCDMA2100/EGSM850/900/1800/1900 networks) • Automatische omschakeling tussen bands en werkstanden" Ik hoop het tenminste... :)
je kunt elk 3g toestel zo instellen dat hij kiest voor auto omschakelen tussen 3g en gsm of gewoon standaard gsm, zonder 3g dus (dual mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 17:12

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Helaas zijn ze dat bij sommige al leverbare toestellen bij de eerste firmware vergeten. Zowel bij de Nokia N70 als bij de 6630 is deze optie pas bij een latere firmware versie in het toestel gekomen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115565

epo schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:45:
[...]

Is het nou zo moeilijk om iets op te zoeken ?? Maar vooruit dan maar.... op de n73 zit symbian v3, de huidige tomtom en route66 zijn hier nog niet compatible mee. Zowel TT als R66 zullen een update uitbrengen. De laatste heeft dit al gedaan, echter i.c.m de N80 zijn er nog wat problemen. Verder is er nog een gratis navigatiesystem, nav4all, dit is gewoon compatible. Zie hiervoor de andere topics.

En het antwoord stond er trouwens al een pagina terug!!!! |:(
Ik zag gisteren op de site van Route 66 dat hun Mobile versie 7 wel compatible is met de N73. Hij wordt specifiek genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113825

In hoeverre kan je de organizer-functies van de N73 als een serieus alternatief zien voor een op Windows Mobile-gebaseerde smartphone? Ik vind vooral de naadloze integratie met MS Outlook erg belangrijk.

Kan QuickOffice overweg met MS Office (2003) bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-06 23:04
Anoniem: 115565 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:24:
[...]

Ik zag gisteren op de site van Route 66 dat hun Mobile versie 7 wel compatible is met de N73. Hij wordt specifiek genoemd
Maar dan heb je toch zowiezo nog een gps systeem nodig? Of werkt het positiesysteem dan via de telefoonpalen ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

twinkey schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:31:
Maar dan heb je toch zowiezo nog een gps systeem nodig? Of werkt het positiesysteem dan via de telefoonpalen ofzo???
Was het maar zo'n feest. Je hebt nog steeds GPS nodig. Je kunt voor zo'n 80 a 100 euro een bluetooth GPS muis kopen, waarmee je het programma dus kunt draaien op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thabone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2021
Even een klein vraagje. Ik heb de topics aardig doorgelezen maar ik zit nog met een vraag en dat is,

Zal de telefoon gewoon te krijgen zijn bij het verlengen bij je abbonnement of moetje bij betalen? Wat is het vermoeden?

Misschien dat ik er toch ergens overheen gelezen heb omdat ik zocht naar een releasedate :P

Alvast bedankt

AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Thabone schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:33:
Zal de telefoon gewoon te krijgen zijn bij het verlengen bij je abbonnement of moetje bij betalen? Wat is het vermoeden?
Dat het exact hetzelfde werkt als bij andere telefoons, namelijk dat dat afhangt van je provider, bij welke zaak je het doet of via je provider zelf, of je 1 of 2 jaar abo neemt, welk abonnement je neemt en hoe lang je al klant bent (bij Orange hebben ze een systeem waarbij je wordt ingedeeld naar belgedrag en hoe lang je al klant bent). Kortom dat weten wij ook niet en moet je zelf even uitzoeken via bv www.telecomvergelijker.nl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Anoniem: 113825 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:48:
In hoeverre kan je de organizer-functies van de N73 als een serieus alternatief zien voor een op Windows Mobile-gebaseerde smartphone? Ik vind vooral de naadloze integratie met MS Outlook erg belangrijk.

Kan QuickOffice overweg met MS Office (2003) bestanden?
Ja, het kan overweg met bestanden van Office 97 t/m 2003. Nu is het alleen nog even de vraag welke versie van QuickOffice erop zit. Waarschijnlijk de standaard editie, wat in gaat houden dat we alleen maar office bestanden kunnen bekijken en niet kunnen bewerken. Daarvoor heb je namelijk de Pro-versie van QuickOffice nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
hoi,

iemand deze telefoon al ergens gezien i.c.m. orange € 15/ € 20 en 2 jarig abo, en de telefoon voor weinig geld erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
pascalheister schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:45:
hoi,

iemand deze telefoon al ergens gezien i.c.m. orange € 15/ € 20 en 2 jarig abo, en de telefoon voor weinig geld erbij?
Ik heb 'm bij gsm.nl besteld voor 50 euro, met een 2-jarig Orange 25 abo verlenging. Nog geen update gehoord of m'n telefoon op voorraad is ja/nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-07 15:27
dus totaal kost dat dan 550.. vind ik echt te veel, ik zou hem wel graag bij een 1-jarig abbo'tje willen hebben maar dan gaat dat dus veel per maand kosten, of je moet veel bijbetalen. Moet dus nog maar even wachten op echt goede aanbiedingen :(

Weet nu wel zeker dat ik hem wel ga nemen, op vakantie erg veel foto's gemaakt met mijn k750 maar de kwaliteit begint me toch wel tegen te vallen. Daarbij is er een mok koffie overheen gegaan waardoor ik me afvraag hoelang ie nog meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Tja, het is natuurlijk een gloednieuwe telefoon met veel functies. Die zijn gewoon duur in het begin en dat kon je ook al wel weten.

Als je hem wilt voor betere kwaliteit foto's dan de k750 dan zou ik me er niet al te veel op instellen dat de kwaliteit zo heel veel beter is. Het is waarschijnlijk wel een vooruitgang, maar het haalt het nog niet bij een simpele instapcamera. Enige voordeel van een camera op je telefoon is dat je hem altijd bij je hebt. Dat er soms ook nog afdrukbare foto's uit komen rollen is leuk meegenomen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157673

deze en de sony ericsson hebben allebei een 3,2 mpixel camera aanboord. is de kwaliteit van de foto's ook een beetje gelijk weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
Volgens deze bron:

http://www.pocketinfo.nl/artikel/6202

Is Nokia afgelopen Donderdag begonnen met het uitleveren van de Nokia N73 en N93. Dus met een beetje geluk heb ik mijn telefoon volgende week binnen!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand stelde ergens dat de agenda functie van Symbian/Series 60 quote-unquote "crap" is vergeleken met Windows Mobile. In hoeverre zijn mensen met ervaring met Nokia Symbian-based telefoons het daarmee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt het aan mij, of lijkt het erop dat de bonussen op telefoons met een verlenging nu beduidend hoger liggen dan met een nieuwe abo?
Ik was net op GSM.nl en de N73 kost met een één-jarige verlenging Flex40 € 109 terwijl die met een nieuw één-jarige abo € 219 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115565 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:43:
Ligt het aan mij, of lijkt het erop dat de bonussen op telefoons met een verlenging nu beduidend hoger liggen dan met een nieuwe abo?
Ik was net op GSM.nl en de N73 kost met een één-jarige verlenging Flex40 € 109 terwijl die met een nieuw één-jarige abo € 219 kost.
Mmm, ik bedoelde lager met een verlenging, zondag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:39
Anoniem: 115565 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:44:
[...]

Mmm, ik bedoelde lager met een verlenging, zondag ;)
Dat viel me ook al op :?
Ik heb me Orange abbo iig per Sept. opgezegt, dus moet op zoek naar een nieuwe provider, welke wellicht T-Mobile Flex gaat worden icm een N73..

Maar ff afwachten wat de prijs gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
iemand van HOFO heeft 'em:
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/67/200530036_37775d5d16_b.jpg

Staan echt heel veel foto's op dus lees het maar eens door!
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=967111
Hier zijn wat voorbeelden:

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/62/200555292_733aa83b23_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/75/200488401_0a720ce2c7_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/67/200488400_0ff32404f3_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/73/201061101_f9c57b974e_o.jpg

:7 Vooral die van die boot ziet er echt heel goed uit!

[ Voor 15% gewijzigd door Pendulum op 30-07-2006 22:59 . Reden: linkje bijgezet :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Speed-Searcher schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:49:
iemand van HOFO heeft 'em:
[afbeelding]

Staan echt heel veel foto's op dus lees het maar eens door!
Hier zijn wat voorbeelden:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

:7 Vooral die van die boot ziet er echt heel goed uit!
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarschijnlijk doelt hij op dit topic:
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=967111

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 113825 op 30-07-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181273

Ik heb hem ook besteld bij gsm.nl, moet 40 euro bij betalen. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg. Aangezien ik pas 10 aug een nieuw abbo mag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-07 06:48
Die blauwe verlichting aan de zijkant.... O+

Ik moet hem! Nu nog kijken hoe goedkoop het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
El-Loco schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:19:
Die blauwe verlichting aan de zijkant.... O+

Ik moet hem! Nu nog kijken hoe goedkoop het kan.
super eh, uber bling factor :)

Heeft iemand hem al?? Op verschillende andere sites zijn al mensne die hem hebben [m-r, hofo] dus kan hier niet al te lang op zich laten wachten.. kijken wie de eerste is :P

veel mensen die hem al hebben zijn er erg blij mee dus dat is alvast een goed teken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159213

vandaag antwoord gehad via mail, op de vraag wanneer leverbaar:

Geachte meneer,

Er is helaas nog steeds geen exacte datum bekend.

Met vriendelijke groet,
Customer Service

BelCompany B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183703

Ik heb vandaag ook reactie gehad op de vraag wanneer de N73 leverbaar is.... :)

Geachte Dhr./Mevr.

Op dit moment is er nog niet veel bekend over de levertijd.
A.s. Woensdag weten wij iets meer de geschatte leverdatum is omstreeks half
september.

Met vriendelijke groet,

GSM.TV
Afdeling Verkoop
Tel. 0226-333408

Kan niet langer wachten.... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
wow, the kwaliteit van de camera is al best goed! Zeker de macro's zien er goed uit.
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/7442/20060801047pq3.th.jpg

En dat terwijl dit nog maar de eerste firmware is. Je kunt bij de camera ook echt alles instellen, dus ook de ISO en landscape mode of portraitmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 183703 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:01:
Ik heb vandaag ook reactie gehad op de vraag wanneer de N73 leverbaar is.... :)

Geachte Dhr./Mevr.

Op dit moment is er nog niet veel bekend over de levertijd.
A.s. Woensdag weten wij iets meer de geschatte leverdatum is omstreeks half
september.

Met vriendelijke groet,

GSM.TV
Afdeling Verkoop
Tel. 0226-333408

Kan niet langer wachten.... O+
Gek dat ze het over half september hebben. Zou Nokia er echt anderhalve maand over doen om de winkels te bevoorraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

Kijk je moet niet denken dat meteen volgende week alle telecomwinkels bevoorraad zijn wanneer er een persbericht uitgaat dat ze zullen worden verscheept. Je kunt ze niet overbeamen, dat gaat over een aantal schijven met een bijbehorend stukje logistiek :P

En half september = eind 3e kwartaal, dus ze maken het aardig waar qua prognose van verkrijgbaarheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:01
Ik zie hier boven staan 50 euro bij betalen bij een 2 jarig orange 20 abbo. maar als ik een abbo kies @ gsm.nl dan betaal is minstens 300 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183807

Praetextatus schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:16:
ff langs Phone S. geweest vandaag. Ze verwachten em eind deze maan >:)
Kan niet wachten :9~
?? eind juli of augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik denk idd dat het iig wel eind augusteus wordt... :'(

familie van mij had toen een ander model van nokia uitgezocht (weet zo niet meer welk type) maar daar moest ze ook nog zeker een kwartaal langer op wachten...

ik hoop eerlijk gezegd niet dat dit zo vreselijk lang moet duren! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geduld is een schone zaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
BlowFish schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:13:
Ik zie hier boven staan 50 euro bij betalen bij een 2 jarig orange 20 abbo. maar als ik een abbo kies @ gsm.nl dan betaal is minstens 300 euro
De exacte waarden zijn iets veranderd, want nu staat er Orange 30 ipv Orange 25, maar met de Orange 30 is het nog steeds maar 50 euro bij betalen... Als je een 2-jarige verlenging neemt (bij gsm.nl) tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
orange 30x24= 720 euro + de 50 aan het begin=770? Slik? Of ben ik nu fout aan het denken/lezen?

Jammer datie pas zo laat uit gaat komen, als hij uitkomt moet ik toch nog een tijdje wachten totdat er goede deals komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
heb vodafone ff gebeld, die beste man wist mij te vertellen dat de telefoon uitgesteld was naar laatste week aug / 1e week sept.. reden van uitstelling kon hij mij niet geven..

omdat vodafone nog wel is eigen versies van telefoons wilt maken, inclusief eigen software had ik er nog even speciaal bij gevraagd of we het wel over dezelfde versie nokia n73 hadden (en dan bedoel ik natuurlijk de normale / niet vodafone versie), maar hij zei dat hij het ook over de normale versie had..

wel jammer, had ergens de hoop hem nog net even voor mijn vakantie te kopen, had ik daar wat nieuw speelgoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-07 12:30
wij hebben 'm binnen in ieder geval... ik ga 'm zaterdag uitchecken :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

nils7 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:29:
wij hebben 'm binnen in ieder geval... ik ga 'm zaterdag uitchecken :)
Wie is wij? Je bent beheerder van www.symbianworld.nl of werk je in een winkel of iets dergelijks?

[ Voor 18% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 02-08-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:45:
[...]

Wie is wij? Je bent beheerder van www.symbianworld.nl of werk je in een winkel of iets dergelijks?
Hij is van de helpdesk van T-mobile..als ik het goed heb!
nils7 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:29:
wij hebben 'm binnen in ieder geval... ik ga 'm zaterdag uitchecken
Wanneer verschijnt hij in de winkels dan? Weet je dat ook al?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 159213 op 02-08-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Anoniem: 159213 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:36:
[...]

Hij is van de helpdesk van T-mobile..als ik het goed heb!

[...]

Wanneer verschijnt hij in de winkels dan? Weet je dat ook al?
Uhm ik werk bij T-Mobile en NieuweMobiel.nl
Daarnaast beun ik wel eens bij, bij: PDAtotaal.info, TomTom, Route66 en Sony Ericsson ;)

In dit geval is het nieuwemobiel.nl we hebben 'm als review toestel!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nils7 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:29:
[...]

Daarnaast beun ik wel eens bij, bij: PDAtotaal.info, TomTom, Route66 en Sony Ericsson ;)

Als je bij zoveel bedrijven bijbeunt kun je ons ook vast wel vertellen wanneer de N73 daadwerkelijk in de winkel ligt... Kan niet wachten!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nils7 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:29:
[...]

Als we dan toch vragen stellen: misschien kun je mij adviseren bij mijn keuze tussen de N73 en de P990i. Ik zag nl. dat ze ongeveer even groot zijn. Qua features maakt het niet al teveel uit, N73 heeft een beter camera, P990i heeft WiFi en touchscreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 11:31
Weet iemand hoe het zit met de mp3-afspeel software op de nieuwe nokia's (N-series)? Is dat een beetje te doen?

Ik zit nu al jaren bij sony ericsson en zou eigenlijk voor de w850 gaan, vooral omdat er een sublieme headset bij zit (die bij iedere W-serie telefoon zit) standaard 1 gig mem stick en goede walkman software. Zijn echt goed ingesteld op muziek afspelen dus. Nadeel van SE is dan na een jaar de contactpuntjes voor accu/headset minder worden en wil opzich ook wel weer een keer wat anders.

Deze n73 lijkt me dus wel wat, maar ik heb mijn twijfels bij de headset (heb het liefst in ear en heb geen zin om nog eens 50 euro oid neer te leggen voor die losse van nokia) daarnaast kun je via dat SE headsetje iedere 3.5mm headset aansluiten en is zoals gezegd de afspeelsoftware optimaal. Ik heb van de n73 nog geen foto gezien van de afspeelsoftware, kan iemand hier iets zinnigs over zeggen (nav ervaring met andere N-series toestellen of filmpjes/fotos oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:37

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik twijfel sterk... Ik zit zelf met een 6680 nu en gebruik navigatie best veel.
Behalve dat ik dan weer een nieuw navigatiepakket er bij mag komen voor multi centjes, is dat er nu nog niet = voorlopig niet navigeren (tenzij ik mijn oude foon erbij hou, maar wat moet ik dan met een N73).

Daarbij komt het gebrek aan een Xenon flits. Een 3.2MPX camera is leuk, des te leuker als er een beetje kekke lens op zit, maar dan met een led flits met bereik van wel 1 meter!
Het is net iets beter, maar nog steeds niets bijzonders.

Niet alle software makers hebben al versies klaar van hun progsels die wel op een N73 werken.
Sommigen zullen dat nooit maken omdat ze gestopt zijn, anderen omdat ze de kat uit de boom kijken of het gewoon niet willen. Lekker, heb ik het of voor nop gekocht (want updates kan je dan schudden) of ik kan een eeuwigheid wachten of wat anders zoeken.
Heeft men ooit gehoort van Backward Compatibility?

Dan het verhaal van de kosten, in dit voorbeeld dat van Belzaak.nl
40 euri abo voor 2 jaar verlengen sim only kost 20/mnd. Dus 480 euro zonder toestel.
Maar met toestel kost het 40/mnd + een paar tientjes voor die N73 en da's een hoop meer.
Dan betaal je in feite het dubbele en dus gewoon de volle mep ZELF voor je N73.
(de stuivers van paar maanden half geld valt wel weg tegen wat je extra betaalt voor die N73, dus dat zet geen zoden aan de dijk).

Ben ik nou gek of betaal ik dus 100% van de waarde van het toestel op deze manier op afbetaling??

[ Voor 23% gewijzigd door Tijgert op 03-08-2006 09:50 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgert schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 09:44:
Ik twijfel sterk... Ik zit zelf met een 6680 nu en gebruik navigatie best veel.
Behalve dat ik dan weer een nieuw navigatiepakket er bij mag komen voor multi centjes, is dat er nu nog niet = voorlopig niet navigeren (tenzij ik mijn oude foon erbij hou, maar wat moet ik dan met een N73).

Daarbij komt het gebrek aan een Xenon flits. Een 3.2MPX camera is leuk, des te leuker als er een beetje kekke lens op zit, maar dan met een led flits met bereik van wel 1 meter!
Het is net iets beter, maar nog steeds niets bijzonders.

Niet alle software makers hebben al versies klaar van hun progsels die wel op een N73 werken.
Sommigen zullen dat nooit maken omdat ze gestopt zijn, anderen omdat ze de kat uit de boom kijken of het gewoon niet willen. Lekker, heb ik het of voor nop gekocht (want updates kan je dan schudden) of ik kan een eeuwigheid wachten of wat anders zoeken.
Heeft men ooit gehoort van Backward Compatibility?

Dan het verhaal van de kosten, in dit voorbeeld dat van Belzaak.nl
40 euri abo voor 2 jaar verlengen sim only kost 20/mnd. Dus 480 euro zonder toestel.
Maar met toestel kost het 40/mnd + een paar tientjes voor die N73 en da's een hoop meer.
Dan betaal je in feite het dubbele en dus gewoon de volle mep ZELF voor je N73.
(de stuivers van paar maanden half geld valt wel weg tegen wat je extra betaalt voor die N73, dus dat zet geen zoden aan de dijk).

Ben ik nou gek of betaal ik dus 100% van de waarde van het toestel op deze manier op afbetaling??
Ik zeg altijd, neem NOOIT een twee-jarig abonnement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Anoniem: 115565 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:53:
Mee eens..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 115565 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:53:
Dat is wel het juiste uitgangspunt, maar heel soms is het toch voordeliger. Op telecomvergelijker kun je zien wat je met een bepaald beldedrag en abo kwijt bent aan kosten. Mijn huisgenoot wilde 2,5 jaar geleden een nieuwe telefoon en bij hem bleek het gewoon voordeliger te zijn om een 2-jarig abo te nemen. Ik moet toegeven dat het zeer uitzonderlijk is, maar heel af en toe kan het dus wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Ho. Sinds wanneer is 1-jarig voordeliger? Dan kosten de foons een klap geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

El-Loco schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:07:
Ho. Sinds wanneer is 1-jarig voordeliger? Dan kosten de foons een klap geld!
Ja, maar met een 1-jarig abo kun je in het tweede jaar kun je een voordelig abo nemen en betaal je niet gruwelijk te veel voor je abo, waardoor je uiteindelijk een stuk goedkoper uit bent. Je hoeft geen wiskundige te zijn om dat uit te kunnen rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
ook mee eens, neem 1-jaar wat duurder is maar bel the 2e jaar heel voordelig met een sim-only of een nieuw toestel :)

Ik heb nog een aantal video's gevonden:

toetsenbord/pookje
http://www.youtube.com/wa...g&mode=related&search=n73

camera/scherm
http://www.youtube.com/wa...M&mode=related&search=n73

in het donker
http://www.youtube.com/watch?v=mlbXL4A-QBo

N73/ grootte
http://www.youtube.com/watch?v=LHZsM0jOS8c

video gemaakt door n73
http://www.youtube.com/watch?v=sN3R0UO0SIk

Deze gast heeft 'em al:
http://forum2.mobile-revi...p?p=449847&postcount=1584

kan niet wachten :)

Woops, 2 gemist :P

Menu, snelheid

http://video.google.com/videoplay?docid=-1685591818406750395

Knipperend ledje, looks, cameracover
http://video.google.com/videoplay?docid=-3595595105556891808

[ Voor 13% gewijzigd door Pendulum op 03-08-2006 12:24 . Reden: 2 vergeten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ja, maar met een 1-jarig abo kun je in het tweede jaar kun je een voordelig abo nemen en betaal je niet gruwelijk te veel voor je abo, waardoor je uiteindelijk een stuk goedkoper uit bent. Je hoeft geen wiskundige te zijn om dat uit te kunnen rekenen.
Een wiskundige zijn hoeft niet, maar een beetje nadenker bekijkt een probleem van twee kanten.

De fout die men in bovenvermelde denkwijze maakt is dat men er van uit gaat dat een ieder een duurder abo neemt dan nodig, om de telefoon goedkoper te krijgen. In mijn situatie heb ik echt die 40/mnd nodig omdat ik veel in het buitenland zit en alles dan uit 1 bundel komt.
Dus of ik nou een foon erbij wil hebben of niet, ik neem toch wel 40/mnd (ik kies dan dus voor Orange i.v.m. die bundel).

Als je dat weet dan zie ik niet in waarom ik 'nooit' een 2 jarig abo moet nemen.

Dit grietje hier schijnt wat in haar hand vast te houden, maar ik zie het niet ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Tijgert op 03-08-2006 12:33 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
KPN en Hi hebben nu dus die actie met €5,- korting op je maandbedrag, alleen zijn die telefoons zo verrekte duur! :(

Aanraders online [ aangenomen dat de normale winkels net zo gierig zijn ]? 2Call en gsm.tv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ben ik een alfa, dus wellicht maak ik ergens een fout, maar hier een rekenvoorbeeldje voor om wat licht te schijnen op de wel of geen tweejarig contract-discussie.

(Uitgaande van een Telfort 200 abonnement, prijzen van BELZAAK.nl.)

Tweejarig abonnement met toestel
Toestel EUR 26,68
Abonnement EUR 25,00 x 24 = EUR 600,00
Totaal EUR 626,68

Eenjarig abonnement met toestel, daarna SIM-only éénjarig
Toestel EUR 153,63
Abonnement, eerste jaar EUR 25,00 x 12 = EUR 300,00
Abonnement, tweede jaar EUR 6,95 x 12 = EUR 83,40
Totaal EUR 537,03

Tweejarig SIM-only abonnement, lost toestel
Toestel EUR 463,03
Abonnement EUR 5,95 x 24 = EUR 142,80
Totaal EUR 605,83

Het voordeligst is in dit geval dus een éénjarig contract met toestel af te sluiten, om vervolgens het tweede jaar een goedkope SIM-only af te sluiten.

(Excuses voor het zijstapje.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184044

El-Loco schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:46:
KPN en Hi hebben nu dus die actie met €5,- korting op je maandbedrag, alleen zijn die telefoons zo verrekte duur! :(

Aanraders online [ aangenomen dat de normale winkels net zo gierig zijn ]? 2Call en gsm.tv ?
Ik zat net dus ook bij Hi te kijken, en even de N70 als voorbeeld genomen met 2 jaar abo Hi25. (Dit even omdat die N73 er niet tussen staat..)

Met het verlengen betaal je weer veel (€ 200,-) voor die phone, als je nieuw contract afsluit is ie gratis..
Is het dan te doen om je contract op te zeggen en nieuwe af te sluiten? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Tijgert schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:26:
In mijn situatie heb ik echt die 40/mnd nodig omdat ik veel in het buitenland zit en alles dan uit 1 bundel komt.
Dus of ik nou een foon erbij wil hebben of niet, ik neem toch wel 40/mnd (ik kies dan dus voor Orange i.v.m. die bundel).

Als je dat weet dan zie ik niet in waarom ik 'nooit' een 2 jarig abo moet nemen.
Omdat je vergeet dat je bij een 1 jarig abo na 1 jaar dat 40p/m abo voor minder kunt krijgen. Of je neemt sim-only of een cashback.

Zoals hierboven al aangegeven staat, je moet gewoon alle kosten over 2 jaar bij elkaar optellen en kijken wat het goedkoopste is. Via een site als telecomvergelijker.nl kun je dat heel makkelijk doen. Het komt vrijwel nooit voor dat het voordeliger is om een 2 jaar abo te nemen. Ik zeg expres bijna, want ik heb zelf dus wel eens meegemaakt dat het wel zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184044 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:00:
[...]

Ik zat net dus ook bij Hi te kijken, en even de N70 als voorbeeld genomen met 2 jaar abo Hi25. (Dit even omdat die N73 er niet tussen staat..)

Met het verlengen betaal je weer veel (€ 200,-) voor die phone, als je nieuw contract afsluit is ie gratis..
Is het dan te doen om je contract op te zeggen en nieuwe af te sluiten? :/
Ik denk dat de conclusie kan dat het de moeite loont om er een berekening op los te laten voor je een abonnement afsluit. Het is echter wel zo dat je bij een twee-jarig abonnement vaak nog een extraatje (bv headset) er gratis bij kunt krijgen.

Ondertussen ben ik nog steeds de P990i tegen N73 aan het afwegen, iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115565 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:06:
Ondertussen ben ik nog steeds de P990i tegen N73 aan het afwegen, iemand advies?
Ik sluit me hier bij aan. Iemand een (onderbouwde ;)) mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 113825 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:09:
Ik sluit me hier bij aan. Iemand een (onderbouwde ;)) mening?
Wat wil je ermee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Laat ik dan een zelf een rekensommetje maken:

(Uitgaande van een Orange 40 abonnement, prijzen van BELZAAK.nl.)

Tweejarig abonnement met toestel
Toestel EUR 28,68 (en niet 26,68 :P )
Abonnement EUR 40,00 x 24 = EUR 960,00
Totaal EUR 988,68

Eenjarig abonnement met toestel, daarna SIM-only éénjarig
Toestel EUR 242,88
Abonnement, eerste jaar EUR 40 x 12 = EUR 480,00
Abonnement, tweede jaar EUR 20 x 12 = EUR 240,00
Totaal EUR 962,88

Tweejarig SIM-only abonnement, lost toestel
Toestel EUR 463,03 (hier geloof ik je maar op je blauwe ogen)
Abonnement EUR 20 x 24 = EUR 480
Totaal EUR 943,03

Netwerkacties gelden niet bij een verlenging dus die betrek ik niet in mijn berekening.

Als ik dat toestel ergens kan vinden voor 463 of minder dan kan ik mij dus inderdaad wat euri's besparen. Eventuele verzendkosten en renteverlies omdat ik het bedrag in1 keer moet betalen even in het midden latende.
extraatje (bv headset) er gratis bij kunt krijgen.
Nou.. zo'n HS-20 vind ik wel wat :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tijgert op 03-08-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
HS-20 niet meer verkrijgbaar? Kan hem iig nergens meer vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben eigenlijk op zoek naar een telefoon die nog betrekkelijk compact is maar waarop ik, indien nodig, wat kan surfen. Daarnaast wil ik graag fatsoenlijk kunnen e-mailen en vind ik het leuk als ik mooie foto's kan maken.

Het afgelopen jaar heb ik een SE K750i gehad, ik was met name onder de indruk van de camera, wat minder van de besturing. Ik ben eigenlijk een groot Nokia fan en deze SE was mijn eerste uitstapje.

Voordeel van de P990 vind ik WiFi en het grote touchscreen, nadeel vind ik de grootte.
Voordeel van de N73 vind ik het design, het is een Nokia, de camera, nadeel is wellicht de grootte van het scherm en dat het geen touchscreen is.

Advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Anoniem: 183703 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:38:
[...]

Als je bij zoveel bedrijven bijbeunt kun je ons ook vast wel vertellen wanneer de N73 daadwerkelijk in de winkel ligt... Kan niet wachten!! >:)
Uhm in de komende 2 weken verwacht ik wel!

edit advies:
Tjah ik heb met de N73 geen ervaring, tjah wat gebruik je veel?
Ben je een touchscreen gewent? Zo nee kijk of je het benut etc.
Stel die vragen voor je zelf.

Maak een - en + punten lijstje van beide toestellen die van toepassing
zijn op jou en maak aan de daarvan je keuze!

[ Voor 32% gewijzigd door nils7 op 03-08-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 115565 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:22:
Daarnaast wil ik graag fatsoenlijk kunnen e-mailen en vind ik het leuk als ik mooie foto's kan maken.
Qua grootte ontlopen ze elkaar toch niet zo heel veel en volgens mij gaat mailen met zo'n P990i een stuk makkelijker dan met de nokia. Ik zie mij daar nog niet zo snel een mail typen die het qua lengte een paar sms'jes onstijgt. Die 990i heeft ook nog de beschikking over een 2mpix camera, dus zoveel zullen die foto''s elkaar niet ontlopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nils7 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:24:
[...]

Uhm in de komende 2 weken verwacht ik wel!

edit advies:
Tjah ik heb met de N73 geen ervaring, tjah wat gebruik je veel?
Ben je een touchscreen gewent? Zo nee kijk of je het benut etc.
Stel die vragen voor je zelf.

Maak een - en + punten lijstje van beide toestellen die van toepassing
zijn op jou en maak aan de daarvan je keuze!
Dank voor het advies. Wanneer verwacht je overigens dat de review van de N73 verschijnt op newmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Anoniem: 115565 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:55:
[...]

Dank voor het advies. Wanneer verwacht je overigens dat de review van de N73 verschijnt op newmobile?
Volgende week of de week daarop.
We nemen 'm mee naar de Ultimate Masters of Formula 3 dus verwacht veel race pics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:33:
[...]

Qua grootte ontlopen ze elkaar toch niet zo heel veel en volgens mij gaat mailen met zo'n P990i een stuk makkelijker dan met de nokia. Ik zie mij daar nog niet zo snel een mail typen die het qua lengte een paar sms'jes onstijgt. Die 990i heeft ook nog de beschikking over een 2mpix camera, dus zoveel zullen die foto''s elkaar niet ontlopen denk ik.
Nokia N73
116 gram, 110x49x19 mm.

SonyEricsson P990
155 gram, 116x57x26 mm.

Dat scheelt dus nog best wel wat ...

Hoewel ik van huis uit een Sony-man ben, neig ik naar deze Nokia omdat
a) de P990 al vorig jaar op de markt had moeten komen en dus in bepaalde opzichten alweer verouderd is (minor point), en
b) beide apparaten weliswaar Symbian draaien, maar ik het idee heb dat S60 lekkerder werkt dan UIQ en er meer software voor te krijgen is.

Slechts een gevoel, nergens op gebaseerd, dus corrigeer me indien van toepassing ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 113825 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:14:
Nokia N73
116 gram, 110x49x19 mm.

SonyEricsson P990
155 gram, 116x57x26 mm.
Ok ik ging af op de specificaties in het Het SonyEricsson P990i topic. Daar staat 5.5 x 10.5 x 2.0 cm en dat zou al een stuk minder schelen, maar die specs kloppen dus niet. Vond het ook al zo raar dat het zo weinig zou schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 113825 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:14:
b) beide apparaten weliswaar Symbian draaien, maar ik het idee heb dat S60 lekkerder werkt dan UIQ en er meer software voor te krijgen is.

Slechts een gevoel, nergens op gebaseerd, dus corrigeer me indien van toepassing ...
Voor het nieuwe S60 platform (Versie 3) is nog erg weinig software te krijgen. Hoe het met de P990 zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
sunoke schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:47:
[...]

Voor het nieuwe S60 platform (Versie 3) is nog erg weinig software te krijgen. Hoe het met de P990 zit weet ik niet.
Software kan je vinden (voor beide platformen) op www.my-symbian.com ;)

Als je vragen hebt over de N73 (of N93). Stuur ze naar mijn email adres (nils(a)nieuwemobiel.nl) dan zorg ik ervoor dat het op de juiste plek komt binnen onze organisatie!

[ Voor 21% gewijzigd door nils7 op 03-08-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Jammer dat de foto's niet in groot formaat zijn, maar als ik het zo bekijk dan hebben beide telefoons hun + en minpunten:

Nokia:
+ scherp
- eerder last van fel licht op achtegrond
- kleuren soms wat onecht, vooral groen

SE:
+ minder last van fel licht op achtergrond
+ natuurlijke kleuren
- kleuren soms wel wat te flets
- lijkt minder scherp

Overall zijn de foto's van de Nokia iets mooier vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Is het foto gedeelte tegenwoordig trouwens het belangrijkste van de telefoon ? :?

Ik weet nog dat ik een K700i kocht, de 1e dagen even spelen met de camera, maar daarna amper nuttig gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

SandeR schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:35:
Is het foto gedeelte tegenwoordig trouwens het belangrijkste van de telefoon ? :?

Ik weet nog dat ik een K700i kocht, de 1e dagen even spelen met de camera, maar daarna amper nuttig gebruikt..
Momenteel heb ik al een telefoon die volgens mij zo'n beetje alles kan wat die Nokia kan, alleen vind ik het nog wel leuk om een geinige camera erbij te hebben (telefoon heb je immers altijd bij je) en om radio te hebben. Voor de rest zie ik weinig andere redenen om echt voor de N73 te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou alleen al vanwege het scherm de N73 boven de K800 kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De SE heeft een bochel op zijn rug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens www.gsm.tv is ie bij hun in weer 36 leverbaar....

>:) :9 :*) _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedoel week 36 he, mocht het niet duidelijk zijn...

fijn trouwens om ff de verschillen te zien tussen de K800i en de N73, ben er blij mee!
als het goed is is mijn K800i vanaf morgen officieel verkocht dus laat die N73 maar komen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 115565 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 10:57:
[...]
Ik zou alleen al vanwege het scherm de N73 boven de K800 kiezen...
? Scherm van de K800 is beter. Alleen iets kleiner.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Anoniem: 183703 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:24:
bedoel week 36 he, mocht het niet duidelijk zijn...

fijn trouwens om ff de verschillen te zien tussen de K800i en de N73, ben er blij mee!
als het goed is is mijn K800i vanaf morgen officieel verkocht dus laat die N73 maar komen! >:)
Daar heb je de edit knop voor hoor :?

Wtf moet je met een K800i die je nu alweer verkoopt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 183703 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:09:
Volgens www.gsm.tv is ie bij hun in weer 36 leverbaar....

>:) :9 :*) _/-\o_ ;)
Waarom ben je daar blij om? Dat duurt dus nog een maand... vind ik eerder teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FC_
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

FC_

http://www.expansys.nl/product.asp?code=136169

het lijkt erop dat ze hem bij expansys hebben

edit: volgens mij is het wel een engelse versie, maar dat ding word toch in heel europa tegelijkertijd gelanceerd?

[ Voor 38% gewijzigd door FC_ op 06-08-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SandeR schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:46:
[...]

Daar heb je de edit knop voor hoor :?

Wtf moet je met een K800i die je nu alweer verkoopt :?
Wil toch liever de N73, is daar iets mis mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:00:
[...]

Waarom ben je daar blij om? Dat duurt dus nog een maand... vind ik eerder teleurstellend.
Soms moet je er wat voor over hebben! en dat heb ik wel! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
edit: volgens mij is het wel een engelse versie, maar dat ding word toch in heel europa tegelijkertijd gelanceerd?
Nee nooit, was dat maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126824

Heb hem bestelt bij 2Call, verwachtte levertijd 7 a 8 weken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het krantje van vodafone staat de nokia N73 er tussen. Zie www.e-folders.nl => vodafone -> blz 4-5 ( rechts onderaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Anoniem: 159213 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:41:
In het krantje van vodafone staat de nokia N73 er tussen. Zie www.e-folders.nl => vodafone -> blz 4-5 ( rechts onderaan)
Kijk, dat is goed nieuws!
Losprijs: €599,- is wat overdreven...
Ben benieuwd wanneer andere providers hiermee komen. Test vodafone hun nieuwe telefonen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de geinteresseerden onder ons een aardige review van de N73:

http://www.mobile88.com/m...review&prodid=20000&cat=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Hier zijn nog meer meningen te vinden van mensen die hem al in het bezit hebben.

http://www.yourmobilephon....uk/nokia_n73_reviews.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
vegterb schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:51:
[...]

Kijk, dat is goed nieuws!
Losprijs: €599,- is wat overdreven...
Ben benieuwd wanneer andere providers hiermee komen. Test vodafone hun nieuwe telefonen ook?
Ja zij hebben als 1 van de weinige providers in NL een erg groot tester center!

Heb er van het weekend mee gespeeld met de N73. Moet zeggen dat ie wel errug mooi is. En een enorm scherm. Helaas is de resolutie niet a la N80. Waardoor ik hem wel wat pixelig vond (kan aan mij liggen). De foto's overdag zijn niet zo verkeerd alleen in het donker zijn de foto's erg slecht.

Ben afgelopen zaterdag op de gaypride geweest in Amsterdam (kom maar op met de reacties)En we hebben met een boot gevaren en 4 camera telefoons mee genomen: SE K800, LG KG920, N93 en de N73.
De Video kwaliteit van de N93 was errug mooi (en scherp) alleen het ding is gewoon groot en fors.
De LG is erg traag met focussen en de foto maken.

Binnenkort volgt er wel een vergelijking op onze website gelukkig tussen al deze 4.

Hier even wat foto's van me hyves geplukt: (hyves maakt er wel VGA van :/ )

Afbeeldingslocatie: http://modulo0.rendered.startpda.net/24750001-24800000/24752148_700_700_E86K.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://modulo3.rendered.startpda.net/24750001-24800000/24752139_700_700_yvMi.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://modulo0.rendered.startpda.net/24750001-24800000/24752149_700_700_BpFd.jpeg

[ Voor 14% gewijzigd door nils7 op 08-08-2006 00:37 . Reden: Toeving foto's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De foto's zien er prima uit. Jammer dat de kwaliteit 's nachts minder is. Ik was altijd wel tevreden over de kwaliteit van nachtfoto's van mijn SE k750i. Aan de andere kant is het ook weer niet zo dat ik 's nachts heel veel foto's maak.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nils7 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 00:25:
[...]

Ja zij hebben als 1 van de weinige providers in NL een erg groot tester center!

Heb er van het weekend mee gespeeld met de N73. Moet zeggen dat ie wel errug mooi is. En een enorm scherm. Helaas is de resolutie niet a la N80. Waardoor ik hem wel wat pixelig vond (kan aan mij liggen). De foto's overdag zijn niet zo verkeerd alleen in het donker zijn de foto's erg slecht.

Ben afgelopen zaterdag op de gaypride geweest in Amsterdam (kom maar op met de reacties)En we hebben met een boot gevaren en 4 camera telefoons mee genomen: SE K800, LG KG920, N93 en de N73.
De Video kwaliteit van de N93 was errug mooi (en scherp) alleen het ding is gewoon groot en fors.
De LG is erg traag met focussen en de foto maken.

Binnenkort volgt er wel een vergelijking op onze website gelukkig tussen al deze 4.

Hier even wat foto's van me hyves geplukt: (hyves maakt er wel VGA van :/ )

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ga je er ook nog een Review van schrijven...? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Voor die mensen die Telfort hebben:
"15:11 Telfort: Ik hoor net van een collega dat de N73 waarschijnlijk over 2 weken beschikbaar zal zijn."

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.