Ik twijfel sterk... Ik zit zelf met een 6680 nu en gebruik navigatie best veel.
Behalve dat ik dan weer een nieuw navigatiepakket er bij mag komen voor multi centjes, is dat er nu nog niet = voorlopig niet navigeren (tenzij ik mijn oude foon erbij hou, maar wat moet ik dan met een N73).
Daarbij komt het gebrek aan een Xenon flits. Een 3.2MPX camera is leuk, des te leuker als er een beetje kekke lens op zit, maar dan met een led flits met bereik van wel 1 meter!
Het is net iets beter, maar nog steeds niets bijzonders.
Niet alle software makers hebben al versies klaar van hun progsels die wel op een N73 werken.
Sommigen zullen dat nooit maken omdat ze gestopt zijn, anderen omdat ze de kat uit de boom kijken of het gewoon niet willen. Lekker, heb ik het of voor nop gekocht (want updates kan je dan schudden) of ik kan een eeuwigheid wachten of wat anders zoeken.
Heeft men ooit gehoort van Backward Compatibility?
Dan het verhaal van de kosten, in dit voorbeeld dat van Belzaak.nl
40 euri abo voor 2 jaar verlengen sim only kost 20/mnd. Dus 480 euro zonder toestel.
Maar met toestel kost het 40/mnd + een paar tientjes voor die N73 en da's een hoop meer.
Dan betaal je in feite het dubbele en dus gewoon de volle mep ZELF voor je N73.
(de stuivers van paar maanden half geld valt wel weg tegen wat je extra betaalt voor die N73, dus dat zet geen zoden aan de dijk).
Ben ik nou gek of betaal ik dus 100% van de waarde van het toestel op deze manier op afbetaling??
[
Voor 23% gewijzigd door
Tijgert op 03-08-2006 09:50
]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.