Nokia N73 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 43.642 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

vegterb schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:57:
• Beetje jammer dat er geen geheugenkaart bij geleverd wordt, kost het toestel nog meer!
Mis ik iets? Ik heb een geheugenkaart van 128 MB erbij gekregen, of bedoel je iets anders?
BlowFish schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:11:
Vandaag ook de N73 op gehaald. werkelijk prachtig telefoontje :)

maar nu mijn vraag, welke route programma kan ik het best aanschaffen welke ik per direct kan halen.
Vooralsnog alleen Route66, persoonlijk vind ik de Tomtom beter en daar wil ik op wachten. (hopenlijk niet te lang... :( )

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 15-09-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pascalheister schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:03:
[...]

dan snap jij het idee van ebay niet helemaal geloof ik.. die prijs waar die voor verkocht is ligt vast.
als je in de winkel van deze gebruiker kijkt zie je dat hij nog meer van deze dingen heeft ;)
Ik zal het eens bestuderen en erover nadenken want die frontje vind ik wel geinig en het kost haast niks....

Edit: Inmiddels ben ik lid van Ebay en heb ik het besteld+betaald. Laten we hopen dat alles goed gaat....

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 16-09-2006 03:09 ]

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb al veel dingen via ebay.de gekocht.

Die duitsers regelen dat (bijna) altijd wel netjes.

Anoniem: 123244

!!Mensen die nog geen displayprotector hebben!!

http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp --> Aanrader!! Scherpte van het scherm blijft en je ziet niet dat er wat opzit.

Ik had dus zoals eerder gezegd ook die van e-bay:
http://cgi.ebay.nl/DuraSe...ZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem --> van deze vond ik dat ze het beeldscherm "troebel" maakten (niet storend, maar je zag wel enig verschil)

GPS plaza: € 7,- incl verzendkosten
E-bay: €10,65 inlc verzendkosten

Zelf ben ik het meest tevreden met die van GPSplaza 8)

Anoniem: 159213

Anoniem: 123244 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 10:59:
!!Mensen die nog geen displayprotector hebben!!

http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp --> Aanrader!! Scherpte van het scherm blijft en je ziet niet dat er wat opzit.

Ik had dus zoals eerder gezegd ook die van e-bay:
http://cgi.ebay.nl/DuraSe...ZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem --> van deze vond ik dat ze het beeldscherm "troebel" maakten (niet storend, maar je zag wel enig verschil)

GPS plaza: € 7,- incl verzendkosten
E-bay: €10,65 inlc verzendkosten

Zelf ben ik het meest tevreden met die van GPSplaza 8)
Is deze dunner dan ofzo? Of waar zit t verschil in?
Ik heb namelijk die van Ebay nu erop...Zie m soms al niet eens meer...

Ik heb zojuist zo een beeldprotector bij GPS Plaza besteld+betaald omdat je zo overtuigend was 8)

Anoniem: 184039

Anoniem: 189525 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:16:
Ik heb zojuist zo een beeldprotector bij GPS Plaza besteld+betaald omdat je zo overtuigend was 8)
Ja ik heb ook hem gelijk besteld! Mooie prijs ook :D. Kan alleen nog niet betalen, omdat ik me nieuwe telefoon nog niet kan gebruiken voor postbank.nl. Omdat ik me oude nummer niet meer heb.

Anoniem: 184039 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:38:
[...]

Ja ik heb ook hem gelijk besteld! Mooie prijs ook :D. Kan alleen nog niet betalen, omdat ik me nieuwe telefoon nog niet kan gebruiken voor postbank.nl. Omdat ik me oude nummer niet meer heb.
Internetbankieren via pc geen optie voor je?

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
nou ik heb die schermprotector bij gpsplaza ook maar besteld, die van ebay viel me toch wat tegen.

[ Voor 9% gewijzigd door pascalheister op 16-09-2006 15:15 ]

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Anoniem: 159213 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:13:
[...]

Is deze dunner dan ofzo? Of waar zit t verschil in?
Ik heb namelijk die van Ebay nu erop...Zie m soms al niet eens meer...
Ik wacht zelf nog op The Invisible Shield,
Heb er zelf een hele goede ervaring mee gehad.

Prijs: $10 (is 7e ofzo)
Verzending: Gratis!

Ben je goedkoper uit.

(een van dezer dagen komt ie uit)

Anoniem: 189087

Is de screenprotector van de N73 bij GPSPlaza precies de goede maat of moet je die ook al zelf op maat maken

Alvast bedankt

gr wouter

Anoniem: 189087

Weet iemand of het dit een goed hoesje is voor een N73 NOKIA TAS CP-68 ORIGINEEL LEDER ben op zoek naar zo iets. Wie weet welke fijn is icm met de N73 ???

http://www.beat-it.nl/Beatit.sf/?ObjectID=2000434#

alvats bedankt

gr wouter

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-06 10:34
Om gebruik te maken van mijn N73 inclusief route66/tomtom. Is er dan ook een GPS module vereist of voldoet de telefoon . not sure als er namelijk ook een extra gps module is vereist houd het voor mij op. Geen zin om ook dat nog eens mee te slepen, zou dus erg jammer zijn.

• pascalheister
BlowFish schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:02:
Om gebruik te maken van mijn N73 inclusief route66/tomtom. Is er dan ook een GPS module vereist of voldoet de telefoon . not sure als er namelijk ook een extra gps module is vereist houd het voor mij op. Geen zin om ook dat nog eens mee te slepen, zou dus erg jammer zijn.
wat denk je zelf, dat die al in de telefoon zit? ;)

• BlowFish
pascalheister schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:20:
[...]

wat denk je zelf, dat die al in de telefoon zit? ;)
hehe blijkbaar wel.. geen idee hoe ik daar dan bij kom :S .. zit toch GPS op een toestel... waarschijnlijk werkt het enkel 1 richting op, sataliet weet waar jij bent maar de tel kan niet opvragen aan de satalliet waar ik ben.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 21:07
BlowFish schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:33:
[...]

hehe blijkbaar wel.. geen idee hoe ik daar dan bij kom :S .. zit toch GPS op een toestel... waarschijnlijk werkt het enkel 1 richting op, sataliet weet waar jij bent maar de tel kan niet opvragen aan de satalliet waar ik ben.
Een satteliet weet niet waar je telefoon zich bevind. Je positie kan eventueel bepaald worden door de GSM masten maar dat is bij auto navigatie niet van toepassing.
Om je positie te bepalen heb je daarom altijd nog een GPS module nodig.

• Alvabrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04 17:54

Alvabrain

...clio williams...

wat voor geheugenkaartje, gaat er in de n73?
zelfde als de nokia n70?

of moet ik nu weer een andere kopen hiervoor?

1 dag niet gelachen = 1 dag niet geleefd

Anoniem: 189525 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:46:
[...]

Internetbankieren via pc geen optie voor je?
lol dat bedoel ik met internet bankieren, maar je hebt zo'n tag code nodig en die kreeg ik altijd via sms.
@Alvabrain er gaat een mini-sd in.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 184039 op 16-09-2006 23:00 ]

Anoniem: 94519

Ff een vraagje, ik meen me te herinneren dat er zo'n knipperende lampje zat op de nokia, zo'n blauw knipperend lampje, bij mij is dat niet het geval? Op de plek waar die lichtsensor zit zeg maar. Klopt dit of zeg ik nou gekke dingen? :D

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:52
Anoniem: 94519 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 23:08:
Ff een vraagje, ik meen me te herinneren dat er zo'n knipperende lampje zat op de nokia, zo'n blauw knipperend lampje, bij mij is dat niet het geval? Op de plek waar die lichtsensor zit zeg maar. Klopt dit of zeg ik nou gekke dingen? :D
Die zit naast de camera aan de voorkant. Hij begint pas te knipperen als je ongeveer 15minuten niks met telefoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94519

Ah ok ja zag het net idd, aardig flashy maar niet zo helder dat je het in de avond, als je in je bed ligt merkt ofzo. :D Geloof dat iemand een keer aangaf dat het best fel was, maar valt best mee imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189630

Heb de Nokia sinds vrijdag en ben er over het algemeen zeer tevreden over. Het enige wat mij stoort is dat het knopje, waar je met de camera kan in- en uitzoomen en het geluid harder en zachter kan zetten, zo moeilijk bedienbaar is. Ik moet er best wel stevig op drukken, wil ik een reactie krijgen. Hebben hier nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94519 schreef op zondag 17 september 2006 @ 00:21:
Ah ok ja zag het net idd, aardig flashy maar niet zo helder dat je het in de avond, als je in je bed ligt merkt ofzo. :D Geloof dat iemand een keer aangaf dat het best fel was, maar valt best mee imho. :)
Als je slaapt en je kamer is pikdonker dan is het licht best fel. Ben je echter klaar wakker en heb je hele tijd fel licht gezien van bijv monitor of een andere lamp, dan lijkt het mee te vallen met het geknipper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188134

Gewoon de sleepmode uitzetten... gaat het lampie ook niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188134 schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:05:
Gewoon de sleepmode uitzetten... gaat het lampie ook niet meer aan.
Maar dan is ie niet meer zuinig :? Nou, ik vind het zelf niet zo erg storend, ik leg hem gwoon op een andere plek neer of ondersteboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig slaap ik met mijn ogen dicht dus ik zie dat hele lichtje snachts nooit knipperen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Was gisteren bij de belcompany,om de rode/witte eens van dichtbij te bekijken.
Hij is gratis bij verlenging HI40 2 jr,maar ik moet nog 3 weken wachten,deman zei'weet niet of hij dan nog gratis is.
Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een nieuw toestel wat eerst gratis is,opeens na 3 a 4 weken duurder is,wel van bijbetalen naar gratis na een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:02

Metalfreak

Hoije woh!

rooie60 schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:45:
Was gisteren bij de belcompany,om de rode/witte eens van dichtbij te bekijken.
Hij is gratis bij verlenging HI40 2 jr,maar ik moet nog 3 weken wachten,deman zei'weet niet of hij dan nog gratis is.
Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een nieuw toestel wat eerst gratis is,opeens na 3 a 4 weken duurder is,wel van bijbetalen naar gratis na een tijd.
Denk dat dat meer met het geplande afschaffen van de toestelkortingen te maken heeft ;)

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151935

Weet iemand hier hoe je een worddocumentje op je tel. kunt zetten?
En hoe kan je de flitser uitzetten? Als ik hem gewoon op 'uit' zet blijft ie flitsen. Ook al is er voldoende licht.

[ Voor 119% gewijzigd door Anoniem: 151935 op 17-09-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metalfreak schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:08:
[...]

Denk dat dat meer met het geplande afschaffen van de toestelkortingen te maken heeft ;)
Ja erg zonde dat ze daar mee gaan stoppen. Ik weet wel dat iedereen nu wel een toestel heeft, maarja af en toe heb je toch weer een nieuwe nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ja snap ik dat zou per 1 september ingaan,maar eerst staat het toestel op hun site voor €59,95 vervolgens is de hele N73 verdwenene van hun site??? sinds eergister staat de N73 er weer en dan nu gratis? (beide bij een verlenging van HI40 van 2 jr) snap jij het nog??? van € 00,00 naar € 59,95 lijkt me dan logischer als het om toestelkorting gaat?waar KPN 1 sept mee begint.
Daar komt bij,ik heb 2 x gelezen dat dat niet geldt voor UMTS toestellen en €40 abonnementen (dat toestellen duurder worden bij een abo of verlenging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
En vóór die €59.95 was hij €89 op diezelfde site van belcompany (had er screenshots van gemaakt omdat ik die N73 wilde hebben) dus erg vreemd toch van €89 naar €59,95 naar €00,00....maar ik vind het best :) als het over 3 weken nog maar €00,00 is.
Sorry voor dubbele post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185911

Eh, weet iemand een site waar je (gratis) gave software of themes kunt downloaden?
Vögel schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:00:
Weet iemand hier hoe je een worddocumentje op je tel. kunt zetten?
Ik gebruik gewoon pc suite van nokia, en dan gebruik ik phone browser om gewoon een documentje op mijn 2gb miniSD te zetten. Dan kan de N73 het documentje openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Ook maar via ebay een HS-20 headsetje besteld. ben benieuwd. 17,35 is natuurlijk geen geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:09:
Ook maar via ebay een HS-20 headsetje besteld. ben benieuwd. 17,35 is natuurlijk geen geld :)
Ik neem aan dat je geen HS-23 erbij heb gekregen zoals ik? (want ik krijg nu steeds meer geluiden te horen van vrienden die een N73 hebben gekregen bij hun abbo ZONDER geheugenkaartje....?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185911 schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:22:
Eh, weet iemand een site waar je (gratis) gave software of themes kunt downloaden?
http://symbian.mobilethemes.com/themes/nokia_n73/page1.jsp

Je moet wel registreren om te kunnen downen (gratis hoor) :)

Edit: zelf wil ik heel graag de spelletje tetris maar ik vind deze maar niet? Ook zag ik een leuke game op de tvreclame van Jambaa die ik ook wel wil MAAR ik wil niks via Jambaaa doen omdat ik ooit gelezen heb dat je na 1 iets gedownt te hebben een abbo heb afgesloten zonder het te weten. (is dat nog steeds zo?) Dus als iemand een site weet met leuke games laat het me weten :D

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 17-09-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Klopt ik had maand geleden tamagotchi gedownload bij jamba en bleef smsjes krijgen!! geloof totaal voor €10.
Als je eenmaal je spel hebt moet je het woordje STOP smsen naar hun(zie de site daar staat het) dan stopt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rooie60 schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:11:
Klopt ik had maand geleden tamagotchi gedownload bij jamba en bleef smsjes krijgen!! geloof totaal voor €10.
Als je eenmaal je spel hebt moet je het woordje STOP smsen naar hun(zie de site daar staat het) dan stopt het ook.
Beetje gemeen dus, straks zeggen ze pas na 25 smsjes dat ze het STOP bericht nu pas ontvangen. Kent iemand een alternatieve manier dan Jambaa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131209

Anoniem: 189087 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:27:
Weet iemand of het dit een goed hoesje is voor een N73 NOKIA TAS CP-68 ORIGINEEL LEDER ben op zoek naar zo iets. Wie weet welke fijn is icm met de N73 ???

http://www.beat-it.nl/Beatit.sf/?ObjectID=2000434#

alvats bedankt

gr wouter
Ik gebruik een samsonite hoesje bevalt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:50
Speed-Searcher schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:56:

Edit; dit net gevonden: Een wifi mini-sd kaartje! Nu vraag ik me natuuurlijk af ;) , zal dit werken in de n73? Staat namelijk:

[...]

Echt als dit kan! Heb je echt superfoon 8)
ik heb de N73 nu net een dag en ik ben op zoek naar de geheugenkaart hiervoor. Ik heb het forum al doogelezen en specifiek gezocht.

Het maakt dus niet uit welke geheugenkaart je neemt? Ze zijn allmaal ok.

Ik wil nl. deze kaart. Secure Digital Card Mini 2GB (Sandisk, Ultra II)

Ik heb ook die andere forums gelezen en ik neem aan dat dit forum nog word uitgebreid met meer software dingen en zo

thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nl_umpire schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:03:
[...]

ik heb de N73 nu net een dag en ik ben op zoek naar de geheugenkaart hiervoor. Ik heb het forum al doogelezen en specifiek gezocht.

Ik heb ook die andere forums gelezen en ik neem aan dat dit forum nog word uitgebreid met meer software dingen en zo

thx.
Ik kwam de Ultra II ook tegen in de pricewatch (55 euro toch?) maar die kaartje ziet er anders uit dan de MiniSD of vergis ik me? Wat is het voordeel tov Ultra II en de normale versie?

Voor de andere (luie) tweakers http://tweakers.net/price...+sandisk&catID=14&x=0&y=0

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 17-09-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131209 schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:00:

Ik gebruik een samsonite hoesje bevalt prima
Pics? Prijs? enz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Anoniem: 189525 schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:03:
[...]

Ik neem aan dat je geen HS-23 erbij heb gekregen zoals ik? (want ik krijg nu steeds meer geluiden te horen van vrienden die een N73 hebben gekregen bij hun abbo ZONDER geheugenkaartje....?)
Ik begrijp niet helemaal wat je zegt..

Ik heb wel een HS-23 bij mijn N73 gekregen, en in het paket zat geen geheugenkaartje, maar na de verkoper lief aan te hebben gekeken, toch een er gratis bij gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:54:
[...]

Ik begrijp niet helemaal wat je zegt..

Ik heb wel een HS-23 bij mijn N73 gekregen, en in het paket zat geen geheugenkaartje, maar na de verkoper lief aan te hebben gekeken, toch een er gratis bij gekregen :)
Bij mij zat gwoon een geheugenkaartje van 128 MB in, ik heb hem van Bel Company. Een vriend die bij Orange shop de N73 gehaald had begreep maar niet waarom hij geen fotos kon maken; bleek er geen geheugen bij te zitten. Bij weer een andere vriend die bij een telfortverlenging de N73 gekozen had zat kreeg er ook al geen geheugenkaartje bij.

Dus ik vroeg me gwoon af of bij de mensen die geen geheugenkaartje hebben gekregen ook nog eens GEEN oorsetje gekregen zouden hebben aangezien iedereen naar een oorsetje op zoek is. Jij spreekt dat tegen, dus ik heb mijn antwoord nu :P

Duidelijker zo ? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 18-09-2006 05:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Kun je het scherm ook draaien naar landscape (horizontaal) via een keuze in het menu als je gebruik maakt van de browser?
Deze mogelijkheid heb je wel bij de nokia e60 , maar is die optie ook aanwezig bij de n73?

[ Voor 27% gewijzigd door janzeeschuimers op 18-09-2006 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 00:53
Heb de N73 ook sinds een paar dagen en hij bevalt me prima moet ik zeggen!

Ik vind het gewoon een prachtig toestelletje, het gebruik was even wennen na jaren van alleen maar sony ericsson en als laatste phone een P910i maar ondertussen heb ik het allemaal wel door. Op zich prima stabiel alleen loopt ie nog wel eens vast bij het gebruik van de camera, helaas een bekend probleem en hopelijk wordt dit opgelost in een firmware update... Verder heb ik het vermoeden dat ook de gebruikte theme van invloed is, de theme waarbij de meeste crashes voorkwamen heb ik nu weer uitgeschakeld en tot nu toe lijkt dat in ieder geval een beetje te helpen.

Batterij, nu 2 volle dagen en denk dat ik hem vanavond wel weer moet opladen maar ja... De eerste dagen speel je natuurlijk erg veel met zo'n ding en uiteindelijk is de batterij ook pas optimaal na een paar keer opladen (las ook dat er een nieuwe N80 firmware uit was die het batterijverbruik zou verbeteren, hopelijk lukt dat ook met de N73 hoewel ik een dag of 3 prima acceptabel vind!).

Camera, prima fotos alleen in het donker wat minder... iets wat ik van tevoren al wist. De extreme blauwzucht van fotos is in ieder geval gedeeltelijk te verhelpen door de cameramode op nacht of iets dergelijks te zetten, of wat te spelen met de lichtinstellingen... Door het crashen van de camera heb ik nog niet heel veel geexperimenteerd met de verschillende settings maar ik heb het vermoeden dat je hiermee toch ook een heel eind kunt komen.

Heb wel een nieuwe headset besteld (HS-20) om zo een volwaardige mp3 speler te krijgen. Toch jammer dat Nokia niet standaard deze headset erin gooit, zoveel verschil in kosten zullen er niet zijn. Zelfde geldt een beetje voor de geheugenkaart, of het gebrek eraan. Aan de andere kant koopt toch iedereen een extra en grotere kaart dat de 128 ofzo die je er anders standaard bij krijgt (en sommigen ook hebben gekregen).

De telefoon werkt voor mij snel genoeg, af en toe moet je heel even wachten maar niet storend... Met wat handige programmaatjes heb ik nu in ieder geval automatische toetsenblokkering (waarom dat er niet standaard op zit), een zaklamp en een taskmanager. Nu nog wat spelletjes zoeken (ik mis mijn solitaire ;) ) en wachten tot er een compatible versie van tomtom uit is en dan is het helemaal compleet.

Ik mis de touchscreen wel een beetje maar aan de andere kant is alles prima te bereiken mbv toetsenbord en joystick. Over die 2, ook geen problemen wat mij betreft. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen met wat grotere handen/vingers er wat meer problemen bij hebben maar dankzij het mini-querty toetsenbordje van de P910 heb ik volgens mij genoeg ervaring gekregen met het typen op kleine toetsjes. Kan het dan ook niet echt een nadeel van het toestel vinden zoals veel andere mensen het ervaren...

Al met al een prima ervaring tot nu toe en hopelijk een perfecte door (hopelijk snelle) toekomstige firmware updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159213

Anoniem: 189525 schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:05:
[...]

Edit: zelf wil ik heel graag de spelletje tetris maar ik vind deze maar niet?
Deze heb ik wel. Maar dat mag wsl. niet hier op het forum.
Of is dit wel gewoon legaal en gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
[...]

thx.
Dit topic zal zeker meer informatie gaan bevatten over de telefoon en zeker nu deze uit is komt er ook software informatie en toebehoren bij alleen niet meer in deze versie, maar in deel 2. Ik zal vanavond kijken of ik vast kan beginnen met een Deel 2 om binnen kort te openen. Ik hou jullie op de hoogte...

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
vegterb schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:55:
Dit topic zal zeker meer informatie gaan bevatten over de telefoon en zeker nu deze uit is komt er ook software informatie en toebehoren bij alleen niet meer in deze versie, maar in deel 2. Ik zal vanavond kijken of ik vast kan beginnen met een Deel 2 om binnen kort te openen. Ik hou jullie op de hoogte...
Dat dacht ik al. Tot nu toe is het ff wat losse praat, wat natuurlijk OK is (lever zelf ook mn bijdrage :) ). Maar voor het volgende deel zou het idd wel wat overzichtelijker kunnen.

Wacht met smart _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
Zelf heb ik een HS-6 headset, maar volgens mij is deze niet echt compatible met de N73. Hiervoor moet je dan de HS-69 hebben?

Ik had mn voor mijn 6230i gekocht omdat ik mn wel cool vond met dat display en zo, maar heb je daar veel aan met deze N73? Voor de N73 staat ie niet bij de compatible phones.

Heb ik dan meer aan de Nokia Music headset HS-20, AD-41?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

m0ridin schreef op maandag 18 september 2006 @ 09:00:
De telefoon werkt voor mij snel genoeg, af en toe moet je heel even wachten maar niet storend... Met wat handige programmaatjes heb ik nu in ieder geval automatische toetsenblokkering (waarom dat er niet standaard op zit), een zaklamp en een taskmanager. Nu nog wat spelletjes zoeken (ik mis mijn solitaire ;) ) en wachten tot er een compatible versie van tomtom uit is en dan is het helemaal compleet.
Kun je wat meer vertellen over de taskmanager en de zaklamp? En waar ik die kan vinden?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
el-jorge schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:18:
[...]

Kun je wat meer vertellen over de taskmanager en de zaklamp? En waar ik die kan vinden?
Zaklamp: S60SpotOn
Taskmanager: Taskman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
rooie60 schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:09:
En vóór die €59.95 was hij €89 op diezelfde site van belcompany (had er screenshots van gemaakt omdat ik die N73 wilde hebben) dus erg vreemd toch van €89 naar €59,95 naar €00,00....maar ik vind het best :) als het over 3 weken nog maar €00,00 is.
Sorry voor dubbele post.
Ik ben gister bij de t for telecom en belcompany geweest voor een Nokia N73. De op de website vermelde prijs van € 0,00 is alleen geldig als je via de website besteld. In de winkel kost hij gewoon € 89,00 bij bijvoorbeeld een Hi Profile € 30,00 (2jr)

Bij t for telecom kost hij € 65,00 als je een oud toestel inlevert.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
[...]

thx.
Wellicht bij nader inzien deze: Secure Digital Card Mini 2GB (Transcend, 80x)

Sandisk, Ultra II - Secure Digital Card Mini 2GB (+- €65)
Lezen: 10 MB/sec.
Schrijven: 9 MB/sec.
http://tweakers.net/price...sk-Ultra-II)-prijzen.html

Transscend - Secure Digital Card Mini 2GB (+- €40)
Lezen:19,8 MB/s (max.)
Schrijven: 14,2 MB/s (max.)
http://tweakers.net/price...nsscend-80x)-prijzen.html

Staar ik me nu alleen vast op een lage prijs en de lezen/schrijf verhouding of zijn er wel degellijk andere verschillen..

[ Voor 9% gewijzigd door nl_umpire op 18-09-2006 19:42 . Reden: Transscend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 00:53
el-jorge schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:18:
[...]

Heh, inderdaad... wat chuckiej zegt, TaskMan als task manager en S60SpotOn als zaklamp app (zorgt gewoon dat je flitser van je digitale camera de hele tijd aan blijft of je scherm van de phone).

btw, zag dat de Nokia N73 zelf toch ook een autolock erop heeft zitten. Alleen moet je dan je security code steeds invullen en kan alleen vanaf een minuut. Vind ik die andere autolock toch handiger maar dus niet perse noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er al mensen die ervaring hebben met onderstaande protectors?

N73 crystal case:
http://cgi.ebay.nl/Crysta...ZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem

N73 silicon case:
http://cgi.ebay.nl/Nokia-...ZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem

vraag me af of het enigzins nut heeft? Die crystal lijkt me wel wat omdat hij gelijk ook het scherm beschermd:) Maar is waar naatje als de N73 er een beetje loskes (rammelend) inzit..

Die silicon case zit denk ik wel erg strak maar beschermd niet meteen het scherm en ik weet ook niet of het nog wel lekker tikken is op zo'n siliconenmatje:)

Vraag me af of er al mensen zijn die hiermee ervaring hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188134 schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:20:
Zijn er al mensen die ervaring hebben met onderstaande protectors?

N73 crystal case:
http://cgi.ebay.nl/Crysta...ZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem

N73 silicon case:
http://cgi.ebay.nl/Nokia-...ZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem

vraag me af of het enigzins nut heeft? Die crystal lijkt me wel wat omdat hij gelijk ook het scherm beschermd:) Maar is waar naatje als de N73 er een beetje loskes (rammelend) inzit..

Die silicon case zit denk ik wel erg strak maar beschermd niet meteen het scherm en ik weet ook niet of het nog wel lekker tikken is op zo'n siliconenmatje:)

Vraag me af of er al mensen zijn die hiermee ervaring hebben?
Even een vraag aan jou: heb jij je ouwe telefoons ooit in zo'n case bewaard? Zo nee: waarom wel met de N73? Een screenprotector is voldoende tegen krassen op het scherm en de camera is al goed afgeschremd door een schuif die niet zomaar open valt.

En dergelijke cases als jij hier beschrijft maakt de N73 alleen maar dikker en dikker ;)

Persoonlijk zou ik het nooit kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:52
nl_umpire schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:50:
Zelf heb ik een HS-6 headset, maar volgens mij is deze niet echt compatible met de N73. Hiervoor moet je dan de HS-69 hebben?

Ik had mn voor mijn 6230i gekocht omdat ik mn wel cool vond met dat display en zo, maar heb je daar veel aan met deze N73? Voor de N73 staat ie niet bij de compatible phones.

Heb ik dan meer aan de Nokia Music headset HS-20, AD-41?
Ik twijfel zelf tussen de HS-6 en de HS-20. Wil je even in het kort weergeven wat de HS-6 kan? Een display is tuurlijk veel toffer :9.

Ik stel nu even een mail op om de eventuele compatibiliteit i.c.m. de N73 op te vragen.

edit:

Overigens wil ik ook nog iets van een hoesje, en wacht daarbij op een eventuele gezamenlijke aankoop van Invisible Shields.
Bij een hoesje dacht ik eigenlijk aan iets zelfgefixt van een stuk heeele zachte stof, als zijde ofzo. :P

[ Voor 14% gewijzigd door El-Loco op 18-09-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244 schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:49:
[...]

Even een vraag aan jou: heb jij je ouwe telefoons ooit in zo'n case bewaard? Zo nee: waarom wel met de N73? Een screenprotector is voldoende tegen krassen op het scherm en de camera is al goed afgeschremd door een schuif die niet zomaar open valt.

En dergelijke cases als jij hier beschrijft maakt de N73 alleen maar dikker en dikker ;)

Bij mn oude foons was ik nog niet op de hoogte van deze dingetjes :) Je hebt ook wel gelijk dat ze ze dikker maken maar ze helpen ook bij het krassen van de behuizing! Of kun je die naderhand gewoon bij nokia servicepunt laten vervangen?
Wat ik ook "eng" vind aan de N73 is het uitstekende joystickie! Hij voelt nu al lichtelijk gammel aan en als dat in je broekzak zit dan kan ik begrijpen dat dat gaat stoten en sneller slijt.. Die crystal case is iets dikker dus het stoten zal denk ik ook minder zijn daardoor.

vraag me trouwens af of er ook een zwarte editie komt! Lijkt me erg gaaf :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 188134 op 18-09-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
vandaag mn Nokia HS-20 AD-41 headset al ontvangen, binnen 4 dagen uit hong kong _O_

doet het goed, de oordopjes die nokia erbij levert zijn als vanouds weer ruk, maar ik heb zelf nog een setje Sony MDR ex71 liggen Afbeeldingslocatie: http://www.whitewind.ru/pictures/79764.jpg en het geluid klinkt nu super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
edit

[ Voor 99% gewijzigd door pascalheister op 18-09-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
pascalheister schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:56:
vandaag mn Nokia HS-20 AD-41 headset al ontvangen, binnen 4 dagen uit hong kong _O_

doet het goed, de oordopjes die nokia erbij levert zijn als vanouds weer ruk, maar ik heb zelf nog een setje Sony MDR ex71 liggen [afbeelding] en het geluid klinkt nu super :)
Waar, hoe en wat? En is dat nou een beetje te vertrouwen via Ebay? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
El-Loco schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:59:
[...]

Waar, hoe en wat? En is dat nou een beetje te vertrouwen via Ebay? :P
jazeker, ik heb hem hier vandaan
http://cgi.ebay.nl/Nokia-...9QQtcZphotoQQcmdZViewItem

prima gebruiker, zou hem wel extra verzekeren voor die 1,50 pond, mocht ie kwijtraken krijg je zo weer een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244 schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:49:
[...]

Grmbl, ik maar denken dat dit gwoon een doorzichtige frontje was van de N73.... Al besteld en kan natuurlijk niet meer intrekken, pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
El-Loco schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:49:
[...]

Ik twijfel zelf tussen de HS-6 en de HS-20. Wil je even in het kort weergeven wat de HS-6 kan? Een display is tuurlijk veel toffer :9.
Is idd toffer! 8) Maar ja kies je voor de display of geluid..

Ik heb de HS-6 aangesloten (dus niet de HS-69!). Bij mijn oude telefoon 6230i geeft deze aan wat voor muziek je speelt en kan je dmv de toetsen naar het volgende nummer gaan. Je kan de radio aanzetten en switchen tussen de frequenties. Je kan dmv je spraak een nummer bellen. Ook zie je op het scherm als er een bericht is.
Als je de headset erin steekt zie je dat ie aan het laden is omdat op het display NOKIA staat weergegeven. Na verloop van tijd verdwijnt dit en kan je de muziek (mp3) via de headset (HS-6) beluisteren.

N73
Nu heb ik de HS-6 in mijn N73 gestoken en het lijkt net of die maar blijft laden.. er gebeurd niets. Het display blijft NOKIA weergeven.
Wat er wel mee kan is dat je kan luistern als er gebeld word. De radio doet het.
Via de headset kan ik dus niet de muziekspeler en radio bedienen. Met mijn stem kan ik ook niet een nummer bellen. Geluid kan ik niet harder en zachter zetten.

Conclusie
Als je een leuk display wilt moet je de HS-69 nemen en niet de HS-6 (oude model).
Omdat ik veel dingen niet kan die ik wel met mijn oude telefoon kan is hij denk ik niet compatibel met de N73.

Verder weet ik (tot nu toe) niets van de HS-20.

Geheugenkaart: Heeft iemand nog een reactie voor mijn eerdere post (Sandisk Ulta II - Transcend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Bedankt!

Maar ik zie al waarom ik twijfelde.

Ik dacht dat je bij beide je eigen dopjes in kon hangen, maar dit kan alleen bij de HS-20. :)

Conclusie is gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door El-Loco op 18-09-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nl_umpire schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:51:

Geheugenkaart: Heeft iemand nog een reactie voor mijn eerdere post (Sandisk Ulta II - Transcend)
1 ding, je hebt 2 keer vetgedrukt sandisk opgeschreven terwijl de 2e transcend moet zijn.

Verder kan ik je niet echt helpen aangezien ik geen zak weet van dat soort kaartjes, ik zou het antwoord zelf ook wel willen weten. Ik meen hier gelezen te hebben dat je niets aan die snelheid hebt aangezien de N73 niet zo snel kan lezen en schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
ok thx ik heb het inmiddels gewijzigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525 schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:10:
[...]

Grmbl, ik maar denken dat dit gwoon een doorzichtige frontje was van de N73.... Al besteld en kan natuurlijk niet meer intrekken, pffff.
Nou zo duur is ie niet en dan kun je gelijk je ervaring hier neerzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
BillSpaarbank schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:23:
[...]

Ik ben gister bij de t for telecom en belcompany geweest voor een Nokia N73. De op de website vermelde prijs van € 0,00 is alleen geldig als je via de website besteld. In de winkel kost hij gewoon € 89,00 bij bijvoorbeeld een Hi Profile € 30,00 (2jr)

Bij t for telecom kost hij € 65,00 als je een oud toestel inlevert.
Daar zei die man van belcompany niks van (only web) hij keek op site en zag dat ik gelijk had toen ik zei'' €00,00 bij verl.HI40 2 jr,ik zei dan kom ik over 3 weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
*O* Deel 2 is af!!! *O*
Het is even werk geweest voor ST-n00b, maar het is gedaan!
Deel 2 is klaar, als dit topic als zijnde vol=vol wordt beschouwd dan zal ik Deel 2 openen!

Just say the word! <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Nokia N73 Topic - Deel 2

[ Voor 6% gewijzigd door vegterb op 18-09-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
Wellicht ben ik slecht in zoeken, maar ik kon deze site niet terug vinden hier.

Dus ff voor de zekerheid:
Nokia N73 Fansite (Chechisch)
http://n73.eu/index_en.php?p=main

zie de OP |:(

[ Voor 6% gewijzigd door nl_umpire op 19-09-2006 11:06 . Reden: dumb.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189886

Iemand enig idee hoe je themes weer verwijdert van de Nokia N73?
Als ik nl. bij geinstalleerde sw. kijk op het tel. geheugen , zie ik er alleen maar 3 ipv alle 6 die ik geinstalleerd heb (kan ze op de mini sd helemaal niet vinden)..
Staat in het boekje ook niks over het verwijderen van themes uit je tel.
Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
Als iemand goed Frans kan, mag hij dit even vertalen.
Het is wel uit een ander frans forum gaat over Sandisk vs Transcend.

http://forum.hardware.fr/...ANSCEND-sujet-31169-1.htm

Ik weet niet of het veel toevoegd aan de vragen op het gebied van geheugenkaarten. Ik post het voor een goede vertaler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189886 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:41:
Iemand enig idee hoe je themes weer verwijdert van de Nokia N73?
Als ik nl. bij geinstalleerde sw. kijk op het tel. geheugen , zie ik er alleen maar 3 ipv alle 6 die ik geinstalleerd heb (kan ze op de mini sd helemaal niet vinden)..
Staat in het boekje ook niks over het verwijderen van themes uit je tel.
Thx.
geinstalleerde sw. zegt me niks, je moet in ieder geval bij instrumenten>toep.beheer kijken, daar zouden ze moeten staan.

Edit: realiseer je je trouwens dat je in een oud half vergane topic zit te posten? Er is een nieuw topic uitgekomen :) Nokia N73 Topic - Deel 2

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 19-09-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.