Nokia N73 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 43.703 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van anewmobile ook vernomen dat ze hem deze week "eindelijk" (hun woorden) krijgen. Denk dat de andere winkels hem nu dus ook wel zullen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah I need some help here... Telefoon werkt perfect, maar 1 dingetje. Ik heb die flight modus eens geprobeerd, gewoon het profiel veranderen in offline, maar nu kan ik het profiel niet meer terug veranderen... Als ik kies voor het profiel Algemeen bijvoorbeeld, valt OF het scherm uit, OF ik krijg gewoon een melding dat het profiel niet gewijzigd kan worden. Iemand een oplossing??

ow yes, het is me al gelukt. Als iemand anders dit nog meemaakt... Ik moest eerst mijn bluetooth aanzetten en daarna kon hij weer naar een ander profiel :S

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hard reset..... als laatste redmiddel. Zou het verder niet weten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 07:52:
Ben nog steeds aan het twijfelen: neem ik een Nokia dan wordt 't N73 of de N80
Ze zijn behoorlijk overeenkomstig met een financieel gat van ongeveer € 50,- (hier kan ik ook andere leuke dingen mee doen, is bijv. een tank benzine 8)7) of zou ik hier spijt van krijgen en een maand later m'n haren uit mijn hoofd trekken dat ik niet dat extra geld op de toonbank heb gelegd.

Zelf heb ik geen WLAN, op school wel. De vraag is echter of ik het zal gebruiken...

Hoe bevalt het syncen van het toestel <--> PC? Wat neemt 'ie goed over en wat neemt 'ie (tot irritaties toe) niet mee over?
1. WLAN is voor mij niet meer dan een gadget, leuk als het erop zou zitten maar dat zit het niet. En als je een beetje normaal wil internetten raad ik je niet een telefoon aan met allemaal knopjes en een pookje. Ga dan achter een pocket pc met touchscreen, laptop of pc zitten. (is mijn eigen persoonlijke mening)

2. Syncen met de PC geef bij mij geen enkel probleem tot nu toe. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Die gedachten gingen ook door mijn hoofd. Ik denk dat ik voor een N73 ga met en nieuwe Bluetooth USB-sticky 2.0 (mijn huidige is gaar en al reeds weggegooid, was overigens een PMCIA kaart).

Dan heb nog het volgende dat ik ook al gevraagd heb in een ander topic, maar waar men hier wellicht ook een antwoord op weet:
Ik heb nu een Telfort 400 abonnemtent met een sms bundel. Nu gebruik ik zo nu en dan GPRS om nog snl iets te kunnen raadplegen op het WWW. Ook is mijn telefoon ingesteld dat deze om de twee uur mijn mailbox bekijkt en wanneer er mail is de naam+onderwerp binnenhaalt, en dat doet 'ie ook netjes. Wanneer ik de melding dan krijg dat er mail is en ik bekijk de mailtjes en er zit er een tussen waarvan ik het nodig vind kan ik deze geheel bekijken. Allemaal netjes over GPRS waarbij ik dus géén data-bundel van heb!

Ik sta nu op het punt om mijn abb. te verlengen met een 300+150 of 400+200 belbundel i.c.m. een EDGE ondersteunende telefoon (N73, N80 of P990i).
Als ik nu EDGE wil gebruiken moet ik dan persé een bundel afsluiten? Of kan ik ook gewoon EDGE gebruiken en dan per data betalen. Wanneer ik wel een data-bundel moet hebben, moet dit dan persé van € 9,95 of zijn de goedkopere ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 01:44:
[...]

Jaaa maf, ik heb vandaag de N73 gekocht, gelijk een SanDisk miniSD van 2gb erbij gekocht, maar als ik die in mijn cardreader in mn laptop steek, krijg ik helemaal niets te zien bij Deze Computer... Alsof de cardreader niet werkt, maar bij een normale SDkaart werkt het nog wel gewoon! Iemand eenzelfde ervaring?? Verder werkt de telefoon prima!!!
Werkt hij wel in de N73? Ik heb zelf namelijk een Takems kaartje gehad, deze deed het maar een half uurtje. Nu heb ik het kaartje terug gestuurd en heb ik een sandisk besteld. Ik hoop dat deze niet dezelfde problemen geeft.

Ps. mijn camera doet nog steeds niet, deze week ga ik langs een servicepoint en ik hoop dat zei wat kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders de N73 ook telefonisch (of via webwinkel) bij Vodafone besteld? Mij is verteld dat ze 'em maandag 11 september zouden binnenkrijgen, maar tot nu toe nog niks gehoord of gezien. Als ik bel krijg ik nu zelfs (tot drie keer toe!) te horen dat ze me 'binnen 24 uur' zullen terugbellen. Maar ja, het is ook zooo druk bij Vodafone dat niemand me nog heeft teruggebeld.

Een beetje om frusty van te worden eigenlijk. Maar anyway, heeft iemand 'em al binnen via Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:06
Heb hem zelf niet van vodafone. Maar smartphonestunts.nl mailde mij vandaag dat hij verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nou, ik heb hem ook eindelijk maar eens besteld. 98,- bij 2call bij een éénjarig Telfort 200+100 (25,- per maand) abonnement. Jammer dat je bij Telfort werkt met losse sms bundels, maar bij de andere providers zit je weer met dubbele abonnementskosten. In mijn geval was Debitel het goedkoopste geweest, maar ik zit daar al, en bij verlengen zijn de aanbiedingen (zoals altijd) bij lange na niet zo goed, dus ik moest wel overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws dus ik hoop dat ik hem ook snel krijg dan ik heb hem nl ook besteld bij smartphonestunts.nl icm met vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:06:
Heeft iemand anders de N73 ook telefonisch (of via webwinkel) bij Vodafone besteld? Mij is verteld dat ze 'em maandag 11 september zouden binnenkrijgen, maar tot nu toe nog niks gehoord of gezien. Als ik bel krijg ik nu zelfs (tot drie keer toe!) te horen dat ze me 'binnen 24 uur' zullen terugbellen. Maar ja, het is ook zooo druk bij Vodafone dat niemand me nog heeft teruggebeld.

Een beetje om frusty van te worden eigenlijk. Maar anyway, heeft iemand 'em al binnen via Vodafone?
Bij mij precies hetzelfde. Mij is ook verteld dat ie 11 september binnen zou komen. Ik vandaag weer bellen; bleek het een valse belofte te zijn oid. Hij zou overigens al nog eerder verstuurd worden zeiden ze maja...
Ze hebben er nu een aantekening van gemaakt en hopen op een soort vergoeding. Iig flink voor zeiken :)
Verder denk ik wel dat ie deze week eindelijk es binnen gaat komen. De mevrouw aan de telefoon zei ook dat het best wel eens deze week zou kunnen worden.
En de Vodafone op de Leidsestraat liet een soort document zien waarop stond dat ze 250 N73's uiterlijk deze week vrijdag binnenkrijgen.
Als ze m daar hebben lijkt het mij dat ze m bij Vodafone zelf, van waaruit die dingen worden verstuurd nog wel ietsjes eerder hebben. Khoop m deze week nog te hebben dus :p

Die gasten daar zeggen allemaal wat anders..om gek van te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vögel schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:40:
[...]

Bij mij precies hetzelfde. Mij is ook verteld dat ie 11 september binnen zou komen. Ik vandaag weer bellen; bleek het een valse belofte te zijn oid. Hij zou overigens al nog eerder verstuurd worden zeiden ze maja...
Ze hebben er nu een aantekening van gemaakt en hopen op een soort vergoeding. Iig flink voor zeiken :)
Verder denk ik wel dat ie deze week eindelijk es binnen gaat komen. De mevrouw aan de telefoon zei ook dat het best wel eens deze week zou kunnen worden.
En de Vodafone op de Leidsestraat liet een soort document zien waarop stond dat ze 250 N73's uiterlijk deze week vrijdag binnenkrijgen.
Als ze m daar hebben lijkt het mij dat ze m bij Vodafone zelf, van waaruit die dingen worden verstuurd nog wel ietsjes eerder hebben. Khoop m deze week nog te hebben dus :p

Die gasten daar zeggen allemaal wat anders..om gek van te worden..
Ja, idd om gek van te worden. Vandaag ook aan de telefoon (voor de zoveelste keer):

Ik: "Ja hallo, mij is twee keer verteld dat ik binnen 24 uur teruggebeld zou worden en..."
Vodafone: "o ja, dat gaat niet lukken, maar u staat wel op de lijst"
Ik: "Welke lijst?"
Vodafone: "De lijst met mensen die nog teruggebeld moeten worden"
Ik: "Daar hebben jullie een lijst voor? Hoe lang is die?"
Vodafone: "Op dit moment hebben we het heel erg druk meneer"
Ik: "Kunt u echt niet even voor mij kijken of die telefoon al verstuurd is? Is dat zo moeilijk?"
Vodafone: "Nee dat kan ik niet. Alleen mijn collega's kunnen dat"
Ik: "En waarom krijg ik die niet te spreken dan?"
Vodafone: "Omdat die een lijst hebben om af te werken"

Kortom... als je even lekker daaps wilt worden, moet je met de klantenservice van Vodafone bellen.

"Make the most of Now" roepen ze, maar dat 'now' is kennelijk erg relatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja lol je moet ook wel als ze zoiets zeggen: ''Nee dat kan ik niet. Alleen mijn collega's kunnen dat" gelijk vragen of ze je door kan verbinden. Krijg je vaak wel iemand aan de lijn die meer verstand van zaken heeft. Alhoewel..Zown snotneus had wel 11 sept. tegen mij gezegd :)
Najaaa ik wacht het nog wel ff af..Anders loop ik met me contract, die ik wel al heel lang thuis heb liggen, langs de winkel en haal ik daar me toestel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Waarom bestellen jullie 'm niet gewoon bij 2call :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem besteld bij Provitel, en hij is vandaag binnengekomen, de nederlandse officiele versie! Dus ik denk dat ie nu binnen no time overal te verkrijgen is. Het is echt een super toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpio81 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:29:
[...]

Werkt hij wel in de N73? Ik heb zelf namelijk een Takems kaartje gehad, deze deed het maar een half uurtje. Nu heb ik het kaartje terug gestuurd en heb ik een sandisk besteld. Ik hoop dat deze niet dezelfde problemen geeft.

Ps. mijn camera doet nog steeds niet, deze week ga ik langs een servicepoint en ik hoop dat zei wat kunnen doen.
De sandisk miniSD werkt IN de N73 perfect, ook mp3's via de datakabel verzenden gaat behoorlijk snel. Bij die miniSD zit een hulsje om over de miniSD te schuiven zodat het een MMC wordt. Als ik de kaart van nokia hierin stop werkt het perfect op mn laptop, maar die van Sandisk doet dat niet. Nja ik heb er nu 1gb aan liedjes, filmpjes en fotos opstaan, allemaal via de nokia gedaan, gaat allemaal goed hoor! Verder is de telefoon echt helemaal top!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:26
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:19:
Nou, ik heb hem ook eindelijk maar eens besteld. 98,- bij 2call bij een éénjarig Telfort 200+100 (25,- per maand) abonnement. Jammer dat je bij Telfort werkt met losse sms bundels, maar bij de andere providers zit je weer met dubbele abonnementskosten. In mijn geval was Debitel het goedkoopste geweest, maar ik zit daar al, en bij verlengen zijn de aanbiedingen (zoals altijd) bij lange na niet zo goed, dus ik moest wel overstappen.
Exact hetzelfde abo genomen als jij ik betaal alleen 97 euro ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RSD1982 op 12-09-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij gsm.tv gekocht inclusief abbo van vodafone. Ik kreeg bericht dat hij morgen verstuurd word:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geinstalleerde themes niet verwijderen door de c-toets in te drukken, normaal verwijder ik met toep. beheer maar ik kan niet alle thema's hier terug vinden, iemand een idee hoe ik ze dan kan verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:51:
Ik heb hem bij gsm.tv gekocht inclusief abbo van vodafone. Ik kreeg bericht dat hij morgen verstuurd word:)
JA HE???? 8)7 Wanneer heb jij hem besteld (toevallig ook in augustus?)? Hij wordt toch te allen tijde onder rembours verstuurd, of had ik soms geld moeten overmaken? BAH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:20:
Waarom bestellen jullie 'm niet gewoon bij 2call :?
Omdat je dan bepaalde kortingen niet krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook vandaag bericht gekregen dat hij verstuurd was en dat hij morgen afgeleverd wordt.
Besteld via anewmobile.nl

Ben benieuwd naar de foon!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou de perfecte miniSD kaart voor de N73? dus niet de goedkoopste maar degene welke perfect in de N73 werkt maar ook goed in de cardreaders? Wat zijn de ervaringen van iedereen? Staan hier al een aantal op maar zullen er absoluut meer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:22:
Wat is nou de perfecte miniSD kaart voor de N73? dus niet de goedkoopste maar degene welke perfect in de N73 werkt maar ook goed in de cardreaders? Wat zijn de ervaringen van iedereen? Staan hier al een aantal op maar zullen er absoluut meer zijn :)
de Transcend 2Gb 80x naar mijn mening

pricewatch: Secure Digital Card Mini 2GB (Transscend, 80x)

Verwijderd

je kan hem kopen in Bijenkorf in Amsterdam. Moet je naar de verdieping gaan waar belcompany is.

Verwijderd

Op de site van smartphonestunts.nl staat nu dat ie beperkt leverbaar is ik hoop dat ik hem in ieder geval nu wel thuis gestuurd krijg

Verwijderd

O glorious day... Vodafone krijgt 'em ZEKER (jawel, helemaal in kapitalen) morgen binnen. Telefonische orders en webshop-bestellingen worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld.

• scorpio81
Zoals ik eerder hier had vermeld doet mijn camera niets meer. Vandaag naar een servicepoint van nokia gegaan. Daarvertelde me ze dat het waarschijnlijk aan de software lag. Ik had 2 opties:

1. Opsturen naar nokia en het toestel een paar weken kwijt zijn.
2. Wachten op een softwareupdate en hopelijk is het probleem dan opgelost.

Ik heb voor het tweede gekozen aangezien ik mijn toestel niet weken kwijt wil zijn. Weet er iemand al of er een softwareupdate aan zit te komen?

Verwijderd

scorpio81 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 12:58:
Zoals ik eerder hier had vermeld doet mijn camera niets meer. Vandaag naar een servicepoint van nokia gegaan. Daarvertelde me ze dat het waarschijnlijk aan de software lag. Ik had 2 opties:

1. Opsturen naar nokia en het toestel een paar weken kwijt zijn.
2. Wachten op een softwareupdate en hopelijk is het probleem dan opgelost.

Ik heb voor het tweede gekozen aangezien ik mijn toestel niet weken kwijt wil zijn. Weet er iemand al of er een softwareupdate aan zit te komen?
kon je dat niet aan die mensen van het service punt vragen want die zullen het beter weten dan dat wij dat doen. ZIJ staan in contact met Nokia als het goed is ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 12:08:
O glorious day... Vodafone krijgt 'em ZEKER (jawel, helemaal in kapitalen) morgen binnen. Telefonische orders en webshop-bestellingen worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld.
How do you know?
Ik heb de mijne 31 augustus al besteld. Lijkt mij dat ik vrij vroeg was. Hopen dat ik m vrijdag binnen heb dan :)

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Half uur geleden gevraagd bij een T-Mobile shop of er al iets bekend was over de N73. Ze wisten nog van niets en op de nieuwe prijslijsten stond hij ook nog niet vermeld.

Verwijderd

Oppie schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:26:
Half uur geleden gevraagd bij een T-Mobile shop of er al iets bekend was over de N73. Ze wisten nog van niets en op de nieuwe prijslijsten stond hij ook nog niet vermeld.
Dan ga je toch naar BC :P

Het beschermhoesje werkt nu prima! In t begin had ik wat bobbeltjes, maar zijn helemaal weggetrokken!

Heb dr nog steeds paar over >:) ...voor info mail maar naar: peter21@home.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:32:
[...]

Het beschermhoesje werkt nu prima! In t begin had ik wat bobbeltjes, maar zijn helemaal weggetrokken!

you lucky bastard :P Welke had je gekocht, die van € 9.95?

Deze had ik wel, kreeg er 2... De eerste er afgelopen zaterdag opgeplakt maar aan de onderkant liep hij iets scheef. Opzich niet hinderlijk maar ik wil het gewoon perfect hebben, dus die heb ik er vanmorgen afgehaald. Ik had een reserve dus, en die erop. Die ging helemaal fout!! |:( Dikke luchtbel zat er onder en met een naald door geprikt maar werd er niet mooier op... Dus ik heb nu weer een scherm zonder protector en € 10,70 eigenlijk door de plee gespoeld!

• Oppie
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:32:
[...]

Ik wil mijn abonnement verlegen, zit al bij Tmoible en heb geen zin om te wisselen. Zij kunnen me waarschijnlijk een beter bod doen dan wanneer ik naar BC / andere aanbieder overstap.

Verwijderd

Oppie schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:58:
[...]

Ik wil mijn abonnement verlegen, zit al bij Tmoible en heb geen zin om te wisselen. Zij kunnen me waarschijnlijk een beter bod doen dan wanneer ik naar BC / andere aanbieder overstap.
Via BC kun je ook je Tmobile laten verlengen.......

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik kan het niet laten toch even stiekem te lachen om degenen die al maanden wachten op hun telefoon :D
Annuleer je order en bestel 'm online of ga langs bij de Belcompany en gelijke zaken die de N73 al lang op voorraad hebben. In de tijd dat jullie zitten te wachten en te zuchten en steunen in deze topic heb ik er al twee gekocht: één voor mijzelf (verlenging Telfort bij BelCompany) en één voor mijn vriendin via 2call.nl

Onderneem actie en stop met zeuren over levering hier :P
Voegt bar weinig toe aan de topic :)

NB: NOI ! (ook wel bekend als nofi)

Verwijderd

Jij bent echt heel stoer! Wowww!
Als je leest weet je inmiddels lijkt mij ook wel dat sommigen telefonisch/via internet bepaalde kortingen krijgen.
Als je bijv. met een vodafone abbo bij de BC je toestel wilt verlengen kan dat maar met andere voorwaarden.

• Oppie
Navraag bij BC leert mij dat ik voor het verlengen van Tmobile Relax 150 1 jarig 2xx moet bijbetalen en 2 jaar 120 euro.
De vraag is nu of de het het wachten op de Tmobile shops waard is omdat die aantrekkelijkere aanbiedingen kunnen doen ook vanwegen de bepaalde status die je hebt als klant, of dat het in de praktijk weinig uitmaakt. Ervaringen?

• Mini Poeper
Ik kan mijn abb. over zes weken verlengen.
Ik hoorde nu dat de telefoonmaatschappijen steeds minder kortingen gaan geven aan de toestellen. In de toekomst krijgt men helemaal geen kortingen meer op toestel bij afsluiting/verlenging van abonnement. Weet iemand hier iets meer van?

off-topic:
Als ik niet ingelogd ben zie ik de avartars van mezelf en mede-forummers, maar als ik ingelogd ben niet. :S Iemand?

Verwijderd

Net e-mail gehad van smartphonestunts.nl dat mijn N73 vandaag word opgestuurd kan ik eindelijk zelf eens proberen of het een fijn toestel is ik ben onderhand wel benieuwd

gr wouter

• scorpio81
kon je dat niet aan die mensen van het service punt vragen want die zullen het beter weten dan dat wij dat doen. ZIJ staan in contact met Nokia als het goed is ;)
Dat heb ik natuurlijk gevraagd, alleen daar kon ze niets over vertellen. Ik hoopte dat hier iemand meer wist, maar eigenlijk ging ik er al van uit dat dit nog niet bekend is, maargoed je weet nooit he.

En idd als je goedkoop een telefoon wilt hebben bestel hem dan bij www.gsm.tv of bij 2call.nl. Als veel geld kwijt wilt zijn ga je gewoon naar BC.

Verwijderd

Oke ik heb hem dan ook eindelijk binnen :) Mijn eerste vraag! Hoe krijg je aan wallpaper over het hele scherm ? Als ik het nu instel als achtergrond dan zie je dus alleen in het midden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:18:
Oke ik heb hem dan ook eindelijk binnen :) Mijn eerste vraag! Hoe krijg je aan wallpaper over het hele scherm ? Als ik het nu instel als achtergrond dan zie je dus alleen in het midden?
MOet je er een theme van bouwen, anders lukt het niet ;) Dat viel mij ook tegen :(

Verwijderd

En hoe doe je dat:)

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
scorpio81 schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:49:
Mijn camera aan de achterzijde (goede camera) geeft geen beeld meer. Ik krijg alleen maar blauw beeld. Al mijn foto's worden op de geheugenkaart opgeslagen, ik heb alle foto's al gewist alleen hij doet het nog steeds niet meer.

Heeft iemand meer dit probleem of weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Hier had ik ook last van!
1 de zoveel foto'tjes zijn "blauw",

(maar 2x gehad gelukkig :/ )

(p.s. Welke merk mini-sd kaartje heb jij?)

Verwijderd

Als ik een video opneem en het is stil op de achtergrond en speel hem daarna af hoor ik een irritante zoemtoon. Is dat normaal voor zo'n duur toestel?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 18:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:45:
Als ik een video opneem en het is stil op de achtergrond en speel hem daarna af hoor ik een irritante zoemtoon. Is dat normaal voor zo'n duur toestel?
dat gezoem komt van de toetsenbord/schermverlichting (denk ik). zit in al die nokia toestellen

Verwijderd

Dan nog zo iets raars. De bovenste halve centimer is het beeld op het display niet scherp, pixelig. Als je de camera klep openschuift draait het ook mee, dus toestel draaien en die pixelige balk zit eventjes weer aan de bovenkant en als de camera is opgestart is die weg.
Anderen ook dit probleem?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:51:
Dan nog zo iets raars. De bovenste halve centimer is het beeld op het display niet scherp, pixelig. Als je de camera klep openschuift draait het ook mee, dus toestel draaien en die pixelige balk zit eventjes weer aan de bovenkant en als de camera is opgestart is die weg.
Anderen ook dit probleem?
Das geen probleem dat heeft iedereen. Als je het menu opstart is dat de overgang tussen menu achtergrond en de rest waarin je bereik en je baterij sterkte staat....

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat soort commentaar kun je voortaan beter achterwege laten Joey.
Komt niet echt snugger over. Matige comeback zeg maar.

Maar goed: Nee dat heb ik nergens gelezen.
Vroeg het namelijk al eerder en kreeg er toen al geen antwoord op.
Vandaar deze manier, et voila.. een reactie ;)
Niet geheel op de manier die ik aanvankelijk verwachtte, maar het is in ieder geval duidelijk.

Sucks for you I guess (nogmaals: NOI ;))

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:42:
[...]

JA HE???? 8)7 Wanneer heb jij hem besteld (toevallig ook in augustus?)? Hij wordt toch te allen tijde onder rembours verstuurd, of had ik soms geld moeten overmaken? BAH!!!
uhm nee, ik heb afgelopen maandag besteld(11 september). Ik heb met abbo, dus de mobiel is gratis. En de gegevens voor abbo heb ik gemailt dus kreeg gisteren gelijk te horen dat ze hem vandaag verzenden. Dus zou zeer snel zijn als ik hem morgen indaardaagd heb:D

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nog niemand die de n73 heeft uitgeprobeerd met een pioneer autoradio met bluetooth???

Het liefst met de DEH-P75BT.

Verwijderd

he, weet iemand hoe je het menu kunt veranderen? Niet het standby menutje, dat heb ik gevonden, maar bijvoorbeeld ipv rasterweergave een lijstweergave oid? Volgorde van icoontjes oid?

even over dit:
.KeN. schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:19:
Annuleer je order en bestel 'm online of ga langs bij de Belcompany en gelijke zaken die de N73 al lang op voorraad hebben. In de tijd dat jullie zitten te wachten en te zuchten en steunen in deze topic heb ik er al twee gekocht: één voor mijzelf (verlenging Telfort bij BelCompany) en één voor mijn vriendin via 2call.nl
ik heb um ook gehaald bij de BC en dat is me prima bevallen. Ik heb een orange 25 abbo, en misschien ben ik een uitzondering, maar ik betaal 40 euro (over 2 jaar) meer dan de GOEDKOOPSTE webshop, niet echt veel te veel als ik hem weken eerder kan hebben dan wachtend op een webshop. Dit geldt dus niet altijd:
scorpio81 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:02:
[...]

En idd als je goedkoop een telefoon wilt hebben bestel hem dan bij www.gsm.tv of bij 2call.nl. Als veel geld kwijt wilt zijn ga je gewoon naar BC.

• Mini Poeper
scorpio81 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:02:
Echt goedkoop vind ik gsm.tv ook niet...
In mijn situatie (verlenging Telfort 300+150 1 jaar):
  • gsm.tv: € 187,-
  • 2call.nl: € 103,- (bij 200+100 1 jaar € 97,- :? , ik heb goede ervaringen met 2call.nl)
  • anewmobile.nl: € 88,-
Iemand ervaring met anewmobile.nl?
Over zes weken kan ik mijn abb. verlengen en heb dus nu mooi even de tijd om ea uit te zoeken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 02:32:
he, weet iemand hoe je het menu kunt veranderen? Niet het standby menutje, dat heb ik gevonden, maar bijvoorbeeld ipv rasterweergave een lijstweergave oid? Volgorde van icoontjes oid?
Als je naar het menu gaat. Dan opties...Weergave wijzigen...kan je kiezen uit raster of lijst.

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31
Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een .cer certificaat te installeren op deze telefoon. Ik maak gebruik van een mailserver waar je zonder certificaat niet op kunt komen.

• Mini Poeper
Wat vinden jullie trouwens van de N71?
Als ik het goed bekijk zijn de verschillen:
- candybar vs. clamshell
- 3.2 vs. 2.0 Mpixel
- Carl Zeiss lens

Voordeel van clamshell is dat er minder snel krassen op beeldscherm komen.

/edit:
Ik heb 't al gezien, er zijn nog veel meer verschillen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mini Poeper op 14-09-2006 10:40 ]

Verwijderd

Bij de N71 krijg je JUIST krassen op het beeldscherm... De constructie zit helaas slecht in elkaar waardoor de toetsen "bij ingeklapt" het beeldscherm raken!!! Hierdoor komen er lelijke krassen op het beeldscherm Dit is een algemeen bekend probleem bij de N71 helaaas... Meeste mensen plakken nu een klein stripje op het eind van de foon zodat hij niet meer helemaal dichtklapt om dat te voorkomen :)

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mini Poeper schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:42:
[...]

Echt goedkoop vind ik gsm.tv ook niet...
In mijn situatie (verlenging Telfort 300+150 1 jaar):
  • gsm.tv: € 187,-
  • 2call.nl: € 103,- (bij 200+100 1 jaar € 97,- :? , ik heb goede ervaringen met 2call.nl)
  • anewmobile.nl: € 88,-
Iemand ervaring met anewmobile.nl?
Over zes weken kan ik mijn abb. verlengen en heb dus nu mooi even de tijd om ea uit te zoeken.
Ik heb ervaring met anewmobile.nl, erg goed moet ik zeggen. Als ze vragen hebben bellen ze je op en als je telefoon verstuurd is mailtje met een persoonlijk tintje. (veel plezier met uw nieuwe telefoon) Niet zo'n geautomatiseerd mailtje. Tevens denken ze met je mee als je een vraag hebt.

Verwijderd

Ik heb de mijne ook bij anewmobile.nl vandaan. Service was idd erg goed zoals hierboven al beschreven :) Ik had de N73 2 maanden terug al besteld bij ze en vroeg dus zowat om de week of er al wat bekend was, kreeg elke keer dezelfde dag nog een reply. De foon was dinsdag binnen (versie met ned. handleiding) en woensdag had ik hem al in huis!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:38
Same, goede ervaring met anewmobile... Vriendelijke, persoonlijke en snelle hulp.

Alleen had ik gevraagd of ze de telefoon ergens anders konden bezorgen omdat ik zelf overdag nooit thuis ben, zouden ze doen alleen zijn ze dat dus toch vergeten en vond ik gisteren een briefje in de bus dat ik niet thuis was terwijl er een pakketje bezorgd was. Ach ja, heb die telefoon ook ruim 2 maanden geleden besteld en denk dat het met die drukte rondom de telefoon gewoon even ontschoten is.

Vandaag dus even langs het postkantoor en dan kan ik ookg aan spelen met de telefoon :) Ben benieuwd!

Verwijderd

Hy,

Heeft iemand ervaring met het kopen van gsm's in het buitenland via internet. Er staan een hoop advertenties op marktplaats e.d. en die vragen € 150,- voor een simlockvrije N73 met alle accesoires en nederlands menu....
Ik heb al mail contact en ze doen het voorkomen alsof het geheel veilig is. Versturen met TnT inc. verzekering, betaling via Western Union. Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft en het dus te vertrouwen is.

thanx, Wobbe

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Betaling via Western Union, dan moet er toch wel een lichtje gaan branden ;)

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:57:
Hy,

Heeft iemand ervaring met het kopen van gsm's in het buitenland via internet. Er staan een hoop advertenties op marktplaats e.d. en die vragen € 150,- voor een simlockvrije N73 met alle accesoires en nederlands menu....
Ik heb al mail contact en ze doen het voorkomen alsof het geheel veilig is. Versturen met TnT inc. verzekering, betaling via Western Union. Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft en het dus te vertrouwen is.

thanx, Wobbe
Vraag om verzending per Rembours. Als je de N73 niet krijgt, laat je het maar zitten en betaal jij alleen maar de rembours kosten

Verwijderd

Dit is het verhaal: bestel iets via marktplaats of iets dergelijks, zoals een gsm of in mijn geval concertkaarten, je krijgt na wat heen en weer gemail uiteindelijk een aardig persoon aan de lijn die verteld je: Maak het geld over via western union, dit is veilig, want dat kan ik alleen met mijn identiteitsbewijs ophalen, en geeft vervolgens zijn gegevens (incl ID nummer) en gsm nummer. Vervolgens haalt hij het geld op met een valse ID, en naar je spullen kan je fluiten!

http://forum.trosradar.nl...70955a17dbe4ad4b11a4fdc76

Kijk je moet het helemaal zelf weten, maar als ik goedkope GSM's vanuit het buitenland (en ook Nederland) op marktplaats zie staan dan wordt ik al achterdochtig.....

Verwijderd

Yes ik heb hem binnen! Maandag 11 september de Nokia N73 besteld inclusief 2jaar 22,50 abbo van vodafone,kosten toestel 0 euro. En nu is hij er al, erg snel vind ik:) Alleen jammer dat er geen Nederlandse of Engelse handleiding bij zit. Het toestel is wel automatisch in het Nederlands! Er zit wel maar 1 spelletje op Snake in 3D.

• Hoyden
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:31:
Dit is het verhaal: bestel iets via marktplaats of iets dergelijks, zoals een gsm of in mijn geval concertkaarten, je krijgt na wat heen en weer gemail uiteindelijk een aardig persoon aan de lijn die verteld je: Maak het geld over via western union, dit is veilig, want dat kan ik alleen met mijn identiteitsbewijs ophalen, en geeft vervolgens zijn gegevens (incl ID nummer) en gsm nummer. Vervolgens haalt hij het geld op met een valse ID, en naar je spullen kan je fluiten!

http://forum.trosradar.nl...70955a17dbe4ad4b11a4fdc76

Kijk je moet het helemaal zelf weten, maar als ik goedkope GSM's vanuit het buitenland (en ook Nederland) op marktplaats zie staan dan wordt ik al achterdochtig.....
Zoals deze advertentie:
-Gloednieuw en Geopend -

De punten conditioneren: 100% - Gloednieuw (leven-Tijdopnemer bij 00:00:00)

De Functionaliteit van punten: 100% - Gloednieuw (Punt nooit gebruikt)

Verpakking: Originele verpakking met de aanpassing van aantallen ESN

Garantie: 2 Internationale vervaardigde garantie

Alle telefoons zijn origineel van de fabriek, gloednieuw, die met alle accesories wordt geopend (Adapter, Kabel, Batterij, de Lader van de Auto, Geval, Houder, Draagvlak, Huisvesting, Hoofdtelefoon, Geheugen, Software, de Lader van de Muur)
Hoezo slecht vertaald naar Nederlands.. |:( :X

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nooooit Westen Union doen.. en al helemaal niet als de telefoon uit Nigeria wordt verzonden :p
Ik heb het weleens gedaan, maar dat was aan een Power Seller op ebay met duizenden positieve feedbacks. Dit klinkt iig niet zuiver.

Je kan beter via PayPal betalen in dit soort gevallen.
Word je een oor aangenaaid, contact je PayPal en lossen zij het voor je op -> geld terug :)
(ook goede ervaring mee)

• Mini Poeper
Nog beter is om iets meer neer te tellen voor je foon: gewoon bij een Nederlandse internetshop, relatief om de hoek zodat je er ook een keer naar toe kunt als er iets is met 't toestel.

• Hoyden
Mini Poeper schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:29:
Nog beter is om iets meer neer te tellen voor je foon: gewoon bij een Nederlandse internetshop, relatief om de hoek zodat je er ook een keer naar toe kunt als er iets is met 't toestel.
Maar stel dat je de N73 echt voor 100-150 euro kunt krijgen, dan is dat natuurlijk niet mis.

Dan kun je wel >400 uitgeven bij een normale winkel, maar dat verschil is natuurlijk wel het risico waard.. Dan maar geen winkel om hoek waar je zo ff langs loopt :)

Maar goed, zulke dingen zijn te leuk om waar te zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:44:
[...]

Als je naar het menu gaat. Dan opties...Weergave wijzigen...kan je kiezen uit raster of lijst.
Thanks! Een deel van jullie zal al screenpotectors hebben aangeschaft. Ik wil dit ook, het zou zooo zonde zijn als het scherm zou beschadigen... Maar welke screenpotector zit het beste, houdt het beste krasjes tegen, en zie je het minst goed zitten? Dat stickertje wat er origineel opzat, daar kan ik de letters niet vanaf krassen...

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb geen idee welke de beste is, maar ik ben tevreden over de mijne.
Even de naam kwijt, maar de link is hier een pagina of wat terug gepost.
Via een Duitse eBay'er voor 9 euro zoveel.
Als je 'm er in eerste instantie opplakt zie je allemaal bubbels en vouwen, maar die trokken bij mij na een dag of wat weg. Kreeg er twee in een pakje, dus die andere zit nu op de N73 van mijn vriendin. Zelfde verhaal.

Pas alleen wel op voor vingerafdrukken aan de sticky side.. Die blijf je dus wel zien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:02:
[...]

Thanks! Een deel van jullie zal al screenpotectors hebben aangeschaft. Ik wil dit ook, het zou zooo zonde zijn als het scherm zou beschadigen... Maar welke screenpotector zit het beste, houdt het beste krasjes tegen, en zie je het minst goed zitten? Dat stickertje wat er origineel opzat, daar kan ik de letters niet vanaf krassen...
Ik heb er nog 1 te koop!!...De rest is al verkocht.
Volgens mij had je mij daarover gemaild? Lijkt je dat geen goede? Bij mij werkt het perfect!
Dacht in het begin dat je hem zou zien...maar alles is weggetrokken.

Verwijderd

Eindelijk dacht ik mijn N73 te hebben ontvangen.... HEB IK 1 OF ANDERE NOKIA 3120 PREPAID TOESTEL GEKREGEN!!!!!

Ook mooi trouwens dat er plotseling 13.50 rembours kosten bij zijn gekomen.....

GSM.TV ZUIGT!! iets minder

Haha... Iets te snel gekeken! Ze hebben een andere (zo goed als nieuw uitziende) doos gebruikt om te versturen! euhh.. OOPS :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 18:38 ]

• pascalheister
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:31:
Eindelijk dacht ik mijn N73 te hebben ontvangen.... HEB IK 1 OF ANDERE NOKIA 3120 PREPAID TOESTEL GEKREGEN!!!!!

Ook mooi trouwens dat er plotseling 13.50 rembours kosten bij zijn gekomen.....

GSM.TV ZUIGT!! iets minder

Haha... Iets te snel gekeken! Ze hebben een andere (zo goed als nieuw uitziende) doos gebruikt om te versturen! euhh.. OOPS :P
wel handig als je het pakje eerst open maakt natuurlijk :D

Verwijderd

pascalheister schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:51:
[...]

Ja zeker. Dit had ik ook. Ik haal verpakking weg zie ik ineens een Nokia 1600 met T-mobile prepaid doos! Maar daarin zat gewoon netjes mijn Nokia N73:P

• Hoyden
pascalheister schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:51:
[...]

Eerst je pakje open maken bij Rembours is niet echt toegestaan hoor..
Normaal gesproken zal diegene die aan de deur staat daar niet zo blij mee zijn, om na het openen het pakje weer mee te nemen,,

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31
Ik heb een probleem met het ophalen van mijn email. Als ik verbinding probeer te maken geeft de telefoon aan dat de server niet gevonden kan worden. Ik weet zeker dat al mijn instellingen goed staat, maar ik twijvel over de instellingen van de server.

Als ik namelijk met IMAP verbinding maak via Outlook werkt het perfect! Maar als ik dezelfde instellingen gebruik voor me telefoon kan de server niet gevonden worden..

Het enige verschil wat ik kan vinden is dat Oulook het heeft over IMAP en de telefoon heeft het over IMAP4. Zou het misschien daaraan kunnen liggen?

Ook als ik mail.server.nl of het IP adres opgeef maakt helaas geen verschil..

[ Voor 6% gewijzigd door Sonic op 14-09-2006 20:45 ]

• RSD1982
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:40:
[...]

Ja zeker. Dit had ik ook. Ik haal verpakking weg zie ik ineens een Nokia 1600 met T-mobile prepaid doos! Maar daarin zat gewoon netjes mijn Nokia N73:P
Ik hoop voor jou dat in die tmobile doos nog een doos zit van de N73...zou wel heel karig zijn als zo'n toestel op zo'n manier wordt geleverd

Verwijderd

RSD1982 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:54:
[...]

Ik hoop voor jou dat in die tmobile doos nog een doos zit van de N73...zou wel heel karig zijn als zo'n toestel op zo'n manier wordt geleverd
Ja sorry dat zei ik er niet bij. In de doos van de Nokia 1600 zat weer een doos van de Nokia N73 zelf:P Die doos van de Nokia 1600 werd gebruikt als verzend doos zodat ze niet een apart doosje hoefde te kopen:P. Alleen wat wel raar is dat op die doos van die Nokia 1600 ook het telefoonnummer en imei-code staan:S

@Sander, hij bedoelde eerst die doos open maken, voordat je hier post dat je het verkeerde toestel hebt. Hij zag namelijk de doos van een ander toestel en melde hier gelijk van ow ik heb een verkeerd toestel:P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 21:42 ]

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Nu mét MSN, e-mail, internet enzo! :9

Fijn dat alles nu werkende is.

Alleen mn nummer was niet overgezet, en de BC Zeist had het ook nooit in actie gezet }:|.
Gelukkig was een vriendelijke Orange-dame bereid het alsnog te regelen, onder de noemer z.s.m., dus ik ben benieuwd.

• pascalheister
SandeR schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:30:
[...]

Eerst je pakje open maken bij Rembours is niet echt toegestaan hoor..
Normaal gesproken zal diegene die aan de deur staat daar niet zo blij mee zijn, om na het openen het pakje weer mee te nemen,,
dat bedoel ik ook niet, hij had het pakje al aangenomen maar dus alleen met het openmaken naar de doos gekeken

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:41:
[...]

Ja sorry dat zei ik er niet bij. In de doos van de Nokia 1600 zat weer een doos van de Nokia N73 zelf:P Die doos van de Nokia 1600 werd gebruikt als verzend doos zodat ze niet een apart doosje hoefde te kopen:P. Alleen wat wel raar is dat op die doos van die Nokia 1600 ook het telefoonnummer en imei-code staan:S

@Sander, hij bedoelde eerst die doos open maken, voordat je hier post dat je het verkeerde toestel hebt. Hij zag namelijk de doos van een ander toestel en melde hier gelijk van ow ik heb een verkeerd toestel:P
Maat van me had etzelfde met de N91 van hem, ook een tmobile prepaid doos, schrok zich rot ;) Nouja ik weet nu dat ik er op moet letten krijg mijn nieuwe telefoon van gsm.tv hopelijk morgen anders volgende week binnen.

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Ik heb hem ook eindelijk binnen. Nu hele nacht in de lader en dan morgen meteen gebruiken. Is dat eigenlijk echt nodig? Ik doe dat altijd omdat ik ooit eens gehoord heb dat dat beter zou zijn. Maar is dit een fabeltje of is het echt zo?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
NoepZor schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:05:
[...]

Maat van me had etzelfde met de N91 van hem, ook een tmobile prepaid doos, schrok zich rot ;) Nouja ik weet nu dat ik er op moet letten krijg mijn nieuwe telefoon van gsm.tv hopelijk morgen anders volgende week binnen.
lekkere onveilige manier van verzenden. Niet alleen zijn die dozen van T-mobile brak ook staat er knettergroot een telefoon op. Reden genoeg voor sommige mensen om slechte plannen mee te beginnen. Vind het een slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:15:
[...]

Ik heb er nog 1 te koop!!...De rest is al verkocht.
Volgens mij had je mij daarover gemaild? Lijkt je dat geen goede? Bij mij werkt het perfect!
Dacht in het begin dat je hem zou zien...maar alles is weggetrokken.
Ik heb wel interesse!!!!

Laat maar even weten dan kunnen we dit zo snel mogelijk even regelen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 00:09:
[...]

lekkere onveilige manier van verzenden. Niet alleen zijn die dozen van T-mobile brak ook staat er knettergroot een telefoon op. Reden genoeg voor sommige mensen om slechte plannen mee te beginnen. Vind het een slechte zaak.
Nee daarom heen zit weer een verpakking het lijkt op een vuilniszak er strak omheen met van die bruine tape! Dus valt verder ni op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al een bureaulader is uitgebracht.
Ik weet namelijk dat de originele bureauhouder de DT-13 is en nu zag ik op ebay een DT-13 bureaulader maar er staat niet vernoemd of deze ook voor de N73 is.
Ebay link = http://cgi.ebay.nl/TISCHL...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een mooi hoesje kan bestellen voor mijn nokia N73

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die een Duits toestel hebben, ik heb van een nsp gehoord dat ze alleen Benelux firmware erin kunnen zetten van Nederlandse toestellen. De Duitse firmware die in die Duitse toestellen zitten zal dus in Duitsland geupdate moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan, na op e-bay de screenprotectors te hebben besteld heb ik nu één besteld op GPSplaza. Reden is dat ik die twee van e-bay heb verneukt door ze twee keer scheef op mijn telefoon te plakken.

De eerste heb ik er een week opgehad en ik moet zeggen na enkele dagen trokken de laatste stukjes lucht eronder weg en had je een gaaf strak scherm. Echter werd het wel iets minder scherp. Zonder die folie zie je de kleuren veel beter en ziet het er gewoon mooier uit.

En nu wacht ik dus op die van gps plaza, ik hou jullie op de hoogte wat deze folie inhoudt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 07:41:
Weet iemand of er al een bureaulader is uitgebracht.
Ik weet namelijk dat de originele bureauhouder de DT-13 is en nu zag ik op ebay een DT-13 bureaulader maar er staat niet vernoemd of deze ook voor de N73 is.
Ebay link = http://cgi.ebay.nl/TISCHL...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem
Op deze site staat dat dat type wel geschikt is voor de N73.
Zie de bovenste op deze pagina: http://mobileplaza.nl/Con...D=61&MasterProductID=6129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hy,

Dank voor al jullie reacties. Ik kreeg net onderstaand bericht van speurders.nl. Dus ik ga het niet doen zoals jullie begrijpen....

cu,

Wobbe

Geachte mevrouw/meneer,

U heeft recentelijk gereageerd of geboden op een advertentie op Speurders.nl. Het betreft de verkoper met de volgende gegevens:

Naam: candosa_vina
E-mailadres: ana121maria@yahoo.com

Het antwoord van de verkoper, indien u een antwoord heeft ontvangen, was hoogstwaarschijnlijk in (gebrekkig) Engels of Nederlands gesteld en afkomstig van een verdacht e-mail adres. Vaak wordt er voorgesteld om de verzending van de artikelen via TNT of UPS te laten verlopen en de betaling via Western Union te voldoen.

Wij hebben het vermoeden dat deze mail afkomstig is van een dubieuze aanbieder. We willen u dan ook adviseren om niet op de aanbieding in te gaan en de verzender van de mail verder te negeren.

Met vriendelijke groet,

Het Speurders.nl Team.
http://www.speurders.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Netjes.. speurders doet er zo te zien nog wat aan.
Iets wat marktplaats nog moet leren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 08:18:
Weet iemand waar ik een mooi hoesje kan bestellen voor mijn nokia N73

alvast bedankt
deze misschien iets?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&refwidgettype=osi_widget

zit er zelf ook naar te kijken, voor die paar euro wil ik het wel proberen.

of anders deze

http://cgi.ebay.nl/in-UK-...egoryZ20367QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pascalheister schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:56:
[...]

deze misschien iets?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&refwidgettype=osi_widget

zit er zelf ook naar te kijken, voor die paar euro wil ik het wel proberen.

of anders deze

http://cgi.ebay.nl/in-UK-...egoryZ20367QQcmdZViewItem
Die 2e artikel is verlopen?

Is wel heel goedkoop maar ik heb geen enkele ervaring met Ebay. Ik durf niet zo goed. Straks krijg ik niet 0,99 als rekening maar 99 euro en dan kan ik het niet meer ongedaan maken aangezien het een veilingsite is... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:55:
[...]

Op deze site staat dat dat type wel geschikt is voor de N73.
Zie de bovenste op deze pagina: http://mobileplaza.nl/Con...D=61&MasterProductID=6129
Ik wil niet mauwen maar jouw en zijn product lijken geeneens op elkaar qua uiterlijk? :?
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:18:
Voor diegene die een Duits toestel hebben, ik heb van een nsp gehoord dat ze alleen Benelux firmware erin kunnen zetten van Nederlandse toestellen. De Duitse firmware die in die Duitse toestellen zitten zal dus in Duitsland geupdate moeten worden.
En hoe zie ik dat? Dat ik een duitse toestel heb? Ik heb wel duitse handleiding en een kopie van een nederlandse handleiding gekregen van BC....

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Nou, ik als TS heb de N73 ook in handen gehad! Lekker op tijd hè ;)
M'n zusje is er eerder aan gekomen dan ik 'm kon krijgen. Maar even wat punten die ik tegen kwam:
  • Toetsenbord is gewoon wennen is niet te klein, alleen raak je soms wel de 'ophang' of 'opneem'-toets.
  • Joystickje ben ik niet helemaal weg van, gaat soms te moeilijk en als je hard duwt druk je 'm in. Die moet toch stroever, glij er te makkelijk overheen.
  • Camera e.d. is natuurlijk leuk, maar daarvoor neem ik 'm niet eens zo zeer.
  • Scherm is echt mooi en duidelijk ook het menu is duidelijk genoeg, soms nog wel het idee dat er ergens 20 opties verborgen zitten achter menu's
  • Menu traag? Nee, helemaal niet! Maar dat is persoonlijker evaring
  • Beetje jammer dat er geen geheugenkaart bij geleverd wordt, kost het toestel nog meer!
  • Iemand al videobellen gedaan? Ik krijg 'video-oproep niet ondersteund door netwerk'
  • Geluid is super, speakers doen het goed en ook met gewoon bellen is het goede kwaliteit. Telefoon kan extreem hard!
  • Blauw lampje is irritant :P
  • Camera klepje op de acherkant zit goed dicht en schuift niet zomaar open (da's positief) :P Als je die open doet start de camera meteen, da's fijn!
  • Ik blijf bij nokia de agendamogelijkheden te beperkt vinden
Verder moet ik de telefoon nog proberen, zoals het lezen van PDF en MS Word-bestanden. Dus nu is het voor mij kiezen, deze of de Z720 van Samsung (die nog niet uit is) maar wordt waarschijnlijk deze toch echt een mooie telefoon als ik 'm zo zie en tja... het blijft nokia...

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:11:
[...]

Die 2e artikel is verlopen?

Is wel heel goedkoop maar ik heb geen enkele ervaring met Ebay. Ik durf niet zo goed. Straks krijg ik niet 0,99 als rekening maar 99 euro en dan kan ik het niet meer ongedaan maken aangezien het een veilingsite is... :/
dan snap jij het idee van ebay niet helemaal geloof ik.. die prijs waar die voor verkocht is ligt vast.
als je in de winkel van deze gebruiker kijkt zie je dat hij nog meer van deze dingen heeft ;)

[ Voor 4% gewijzigd door pascalheister op 15-09-2006 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:20
Vandaag ook de N73 op gehaald. werkelijk prachtig telefoontje :)

maar nu mijn vraag, welke route programma kan ik het best aanschaffen welke ik per direct kan halen.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.