Nokia N73 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 43.704 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:16:
[...]

Nope... Is alleen mono helaas... is echt een gemis van nokia daar andere merken alwel stereo BT hebben.. word ook gemeld als nadeel in de reviews.
das inderdaad jammer. Maar is dat niet een softwarematig probleem? Zou het niet kunnen werken door een firmware-update of een programmatje?

Verwijderd

Heb sinds een paar dagen de nokia n73. Ik heb problemen met het geluid. Zowel het geluid op de speaker en de oordopjes kraakt. Dit is eigenlijk alleen bij de bass momenten.
Ben al teruggegaan en heb een nieuwe gekregen maar heb weer hetzelfde probleem. Weet iemand hier iets op?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:48:
Heb sinds een paar dagen de nokia n73. Ik heb problemen met het geluid. Zowel het geluid op de speaker en de oordopjes kraakt. Dit is eigenlijk alleen bij de bass momenten.
Ben al teruggegaan en heb een nieuwe gekregen maar heb weer hetzelfde probleem. Weet iemand hier iets op?
Probeer eens muziek met mindere bass :9

Verwijderd

Alle muziek zou het toch moeten doen? Heb ontdekt dat het probleem zich voordoet bij het converteren in nokia music manager. Na het converteren heb ik die kraak ook al op me computer als ik het nummer beluister. Iemand nog raad?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Converteren? Speelt hij niet gewoon mp3 af en kun je het geheugenkaartje niet gewoon volzetten met mp3´s zonder dat er geconverteerd wordt?

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:29:
Converteren? Speelt hij niet gewoon mp3 af en kun je het geheugenkaartje niet gewoon volzetten met mp3´s zonder dat er geconverteerd wordt?
ja inderdaad, er zit toch gewoon een mp3 speler op? En als je misschien een converter nodig hebt om cd's te rippen naar mp3, of wma naar mp3 ofzo, gebruik dan iTunes, dat werkt perfect!

ow, en anders zou je kunnen checken of er een equaliser opzit?! en daar ervoor zorgen dat er minder bass komt in je muziek...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 22:52 ]

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
telefoon bijna een weekje in bezit, bevalt nog steeds prima, accu houdt het nog goed vol.
Morgen krijg ik hopelijk m'n 2gb geheugenkaartje binnen, dan begint het pas echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he bedankt gasten! haha had net zelf ondervonden. Ik werkte in het begin met nokia music manager. Hij converteerde de muziek automatisch vandaar de slechte kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow kenne jullie toevallig een programmaatje om mpeg3 naar iets wat op nokia kan>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MP3'tjes kun je gewoon op je miniSD slepen en op je telefoon afspelen.
Of bedoel je wat anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Is deze card voor de Nokia N73 geschikt? [ik weet dus niet of er een mini sd of een micro sd in moet ;) ]

http://www.nl.bol.com/is-...0003306000&Section=PHONES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:06
Er gaat Mini SD in. Geen Micro SD. Dus dat kaartje is geschikt. Maar ik zou even in de pricewatch kijken dan vind je gemakkelijk een kaartje wat goedkoper is.

[ Voor 64% gewijzigd door Jeroennl op 08-09-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31
Ik heb deze mini sd kaart besteld:
- Transcend Mini Secure Digital Card 2048 MB

Iemand ervaring met deze kaart of het gewoon goed werkt? Neem aan dat het gewoon goed moet gaan, maar een bevestiging is toch wel fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoe zijn de gebruikerservaringen tot nu toe eigenlijk? Er staan her en der wel wat opmerkingen, maar niet iedereen laat natuurlijk weten hoe en wat. Zouden gebruikers de volgende dingen kunnen zeggen over de N73?

1. Hoe lang gaat de batterij ongeveer mee?
2. Heb je last van vastlopers en zoja, hoe vaak?
3. Is antenne goed?
4. Zijn er andere dingen waar je toekomstig gebruikers rekening mee moeten houden (bv. als iemand mij nu vraagt een SE T68i aan te schaffen dan raad ik dat ten zeerste af vanwege de traagheid van het menu)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Sonic- schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:44:
Ik heb deze mini sd kaart besteld:
- Transcend Mini Secure Digital Card 2048 MB

Iemand ervaring met deze kaart of het gewoon goed werkt? Neem aan dat het gewoon goed moet gaan, maar een bevestiging is toch wel fijn ;)
ik heb vandaag de transcend mini sd 2gb 80x ontvangen en deze werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:10:
Hoe zijn de gebruikerservaringen tot nu toe eigenlijk? Er staan her en der wel wat opmerkingen, maar niet iedereen laat natuurlijk weten hoe en wat. Zouden gebruikers de volgende dingen kunnen zeggen over de N73?

3. Is antenne goed?
4. Zijn er andere dingen waar je toekomstig gebruikers rekening mee moeten houden (bv. als iemand mij nu vraagt een SE T68i aan te schaffen dan raad ik dat ten zeerste af vanwege de traagheid van het menu)?
1. Vorige week vrijdag ontvangen, accu was voor 80% vol, tussendoor een keer 15 min. opgeladen. Hij staat nu nog op 1 streepje, accu valt me nog reuze mee tot nu toe.
2. Nog geen vastlopers gehad
3. Ontvangst is prima, usb, bluetooth wertk ook goed.
4. 1e keer nadat je de telefoon opnieuw hebt aangezet, duur het iets langer met laden in de menu's, maar daar heb je daarna geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3. Is antenne goed?
1. De baterij lijkt in het begin snel leeg te zijn. Maar je moet hem gewoon de eerste keren helemaal opgebruiken, tot hij zowat uitvalt. Daarna volledig opladen en dan gaat hij met gemak 3 a 4 dagen mee (dag en nacht aan)
2. Geen enkele vastlopers (ondanks diverse theme's / applicaties en games te hebben geinstalleerd)
3. Ik heb goed bereik, de antenne zal wel goed zijn dus.
4. Houdt er rekening mee dat je een zeer flex 8) toestel krijgt! Alleen vind ik het jammer dat je geen wallpaper kan selecteren, je moet van je plaatjes een theme bouwen....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58

3. Is antenne goed?
1 Eerst de 80% batterij leeggemaakt, en ik heb net m'n 4e dag afgerond van een volle batterij, met veel speelwerk met camera, BT, musicplayer enz. enz. en heb nu 5 van de 7 streepjes over, kortweg super.
2 Ik heb het 2 keer gehad sinds afgelopen vrijdag, maar die keren waren niet te wijten aan zelf asociaal omgaan met de telefoon, gewoon softwarematig denk ik.
3 Ja.
4 Symbian is gewoon íets minder snel in menu's, en je zal denk ik wel even moeten wennen aan het toetsenbord. :)

---------------------------------------------

Mijn bevindingen na een week;

Ten eerste is het overall een topapparaat, met de volgende aanmerkingen.

- Leuk dat je bij een SMS eerst de geadresseerde op moet geven, maar als ik ipv de 1 het hoorntje indruk, is het bericht weg voor ik er erg in heb, en krijgen mensen dus uiteindelijk een dubbel bericht van mij.
- Als je bij een toepassing als Snake op het rode hoorntje drukt [ ook weer toevallig ], blijft het spel draaien in de achtergrond, dus mag je het alsnog helemaal af gaan sluiten. Ik kwam er op een gegeven moment achter dat ik Contacten, Berichten en Snake aan had staan, zodat de music player niet meer wilde wegens een gebrek aan geheugen.
- Daarnaast ondersteun ik de eerder genoemde klachten wat betreft de foto's; het is niet heel storend dat Nokia ze iets waziger maakt, maar netjes is het zeker niet.

----------------------------------

En waarom is de HS-20 headset nergens verkrijgbaar?? Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als je snake hebt draaien dan doet je muziekplayer het al niet meer???? Is hij niet gewoon multitasking dat je dus gewoon alles tegelijk kunt doen. Op de C500 (een 2 jaar oude telefoon) kan ik gewoon meerdere dingen tegelijk doen. Navigatie en muziek afspelen tegelijk is geen probleem of een spel spelen en muziek of zelfs alledrie die dingen tegelijk hebben draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:56:
[...]

4. Houdt er rekening mee dat je een zeer flex 8) toestel krijgt! Alleen vind ik het jammer dat je geen wallpaper kan selecteren, je moet van je plaatjes een theme bouwen....
Je kan prima wallpapers selecteren, alleen ze worden beroerd weergegeven, dat is wat anders. En waar vind jij je themes en apps?

edit:
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:09:
Als je snake hebt draaien dan doet je muziekplayer het al niet meer???? Is hij niet gewoon multitasking dat je dus gewoon alles tegelijk kunt doen. Op de C500 (een 2 jaar oude telefoon) kan ik gewoon meerdere dingen tegelijk doen. Navigatie en muziek afspelen tegelijk is geen probleem of een spel spelen en muziek of zelfs alledrie die dingen tegelijk hebben draaien.
Ik draaide gewoon [te] veel dingen tegelijk, ik kan er uiteraard iets naast zitten. Maar ik kreeg op een gegeven moment die melding van geheugengebrek, maar dat lag gewoon aan het feit dat ik 3, misschien 4 of 5 fikse apps naast elkaar draaide.

[ Voor 46% gewijzigd door El-Loco op 08-09-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:05:
[...]

- Leuk dat je bij een SMS eerst de geadresseerde op moet geven, maar als ik ipv de 1 het hoorntje indruk, is het bericht weg voor ik er erg in heb, en krijgen mensen dus uiteindelijk een dubbel bericht van mij.
Als je voordat je een geadresseerde invult eerst naar beneden drukt met het stickie dan kun je eerst je sms maken.. Daarna ga je weer omhoog met het stickie en dan vul je de geadresseerde in! Op die manier kun je hem niet perongeluk versturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:18:
[...]

Als je voordat je een geadresseerde invult eerst naar beneden drukt met het stickie dan kun je eerst je sms maken.. Daarna ga je weer omhoog met het stickie en dan vul je de geadresseerde in! Op die manier kun je hem niet perongeluk versturen!
Dat ik daar niet aan denk. :D

Maar bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
yay gisteren bericht van 2call gekregen dattie verstuurd was... vandaag ontvangen :)

m'n vriendin was net thuis en de postbode kwam langs. Nu nog even de nederlandse handleiding doorspitten.

Allereerste indruk: ziet er goed uit, even wennen aan het joystickje maar da's niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvank
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-07 17:38
Waar kan je die bescherm hoesjes kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn beschermhoesjes binnen uit duitsland! Ga m zo erop plakken..!

Had 2stuks besteld...maar heb er 6 gekregen...

Dus als iemand nog interesse heeft...Let me know! Valt altijd wat te regelen...

Verder nog steeds super tevreden over de telefoon! Batterij gaat lekker lang mee nog! Nu anderhalve week in bezit..en 1x opgeladen! Toch regelmatig in gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:11:
[...]
Je kan prima wallpapers selecteren, alleen ze worden beroerd weergegeven, dat is wat anders. En waar vind jij je themes en apps?
Ja dat bedoel ik dus, ze worden beroerd weer gegeven. ;)

Voor themes / games / apps: Meldt je eens aan op dit engelstalige forum http://forum.gsmhosting.com/vbb/index.php zoek en gij zult wellicht iets vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
iemand al route66 mobile 7 op de n73 geprobeerd, heb de bestanden van de pc via de card-reader op de sd card in de "system"map geplaatst maar als ik deze dan weer in de foon doe zie ik die map weer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pascalheister schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:27:
iemand al route66 mobile 7 op de n73 geprobeerd, heb de bestanden van de pc via de card-reader op de sd card in de "system"map geplaatst maar als ik deze dan weer in de foon doe zie ik die map weer niet :(
Ik had hetzelfde probleem. Geheugen was wel in gebruik, maar map niet zichtbaar! Heel vaag!
heb hem er al weer afgegooid.

Wacht nog wel ff op een werkende versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:33:

Verder nog steeds super tevreden over de telefoon! Batterij gaat lekker lang mee nog! Nu anderhalve week in bezit..en 1x opgeladen! Toch regelmatig in gebruik!
*meldt!*

Plaatje / link waar ik even kan koekeloeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024

Hey petero,

Zou je eens een foto kunnen maken van de screenprotector als je heb erop hebt plakken. En is die meermalig bruikbaar ?
Was zelf van plan om nog even te wachten of shieldzone tot die een hebben voor de n73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
In de handleiding van het app wordt aangegeven dat je via best.beh (bestand beheer) je sms jes kunt wissen. echter zie ik helemaal niet van dat soort mappen zowel als op het intern geheugen als het geheugenkaartje. Via de PC suite applicatie is het wel te verwijderen. Het lijkt me toch niet zo mocht je geen pc hebben en je hebt 100 berichten dat je die 1 voor 1 moet verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp

link aub

Ik heb ook interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceWolve
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-08 22:12

Ik heb interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via de software muziek overzet dan komen ze niet in de mediaplayer terecht, ik kan ze alleen vanuit de galerij spelen, is dat normaal??

P.s. ik heb ook nog 5 beschermfolies liggen, ooit 10 ex. gekocht voor me navigatie.
Dus als iemand interesse heeft laat maar weten ze hechten prima, alleen even maatje kleiner knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:32:
Als ik via de software muziek overzet dan komen ze niet in de mediaplayer terecht, ik kan ze alleen vanuit de galerij spelen, is dat normaal??

P.s. ik heb ook nog 5 beschermfolies liggen, ooit 10 ex. gekocht voor me navigatie.
Dus als iemand interesse heeft laat maar weten ze hechten prima, alleen even maatje kleiner knippen.
Probeer in musicplayer eens het één-na-onderste icoontje, en daarna opties->muziekbibliotheek en daarna opties->bibliotheek bijwerken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werkt perfect!
Dankje weer wat geleerd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
En de eerste firmware update is er inmiddels ook al weer.

Linkje :: http://www.symbian-freak....logs/n73_new_firmware.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Epice schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:37:
En de eerste firmware update is er inmiddels ook al weer.

Linkje :: http://www.symbian-freak....logs/n73_new_firmware.htm
waarom kunnen die firmware-updates nou nog steeds niet gewoon via je eigen pc :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met deze telefoon i.c.m. een pioneer autoradio met bluetooth??

Als ik een nieuwe telefoon koop, moet die natuurlijk wel hiermee werken, anders heb ik ook niets aan die bluetooth carkit van de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand de automatische toetsenblokkering mist:
http://fuse.stc.cx/autolock/

Versie 1.0 downloaden!!! Je kan hem instellen van 1 tot 240 sec oid.

Verder heb ik m'n beschermding er nog niet opgeplakt, geen tijd voor gehad.
Ga t vanmiddag ff doen! Dus nog ff geduld voor een plaatje oid...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik heb al mijn gegevens van mijn 6021 via blauw tand overgezet naar mijn N73. Nu kon ik bij de 6021 het geboortejaar invoeren, als er iemand jarig was dan gaf hij ook de leeftijd aan.

Wat wel handig is dat de N73 al een week van te voren aangaf dat er iemand volgende week jarig was. Nu heb ik de verjaardagen handmatig opnieuw ingevuld (aangezien ik het niet echt duidelijk vond). Echter hij geeft nu niet meer een week van te voren aan dat er iemand jarig is, je kan alleen een herindering instellen.

Even mijn warrige post duidelijk maken:
1. Is het bij een verjaardag mogelijk dat de telefoon aangeeft hoe oud iemand wordt?
2. Kan de telefoon al een week van te voren aangeven (in het hoofdmenu) dat er iemand jarig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zit erop...Beetje onduidelijke foto..verkeerd licht met de zon hier nu.

http://members.home.nl/peter21/NokiaN73/IMG00012.JPG

Nog 1 met Webcam geprobeerd:

http://members.home.nl/peter21/NokiaN73/Picture%20001.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81

Ik heb ook wel interesse!

Verder nog een reactie voor oscar: Ik heb zelf ook ooit een T68i gehad. Deze had ik bij de phonehouse gehaalt alleen heb ik na 2 dagen geruild tegen een siemens s55. Ik irriteerde me mateloos aan het trage menu. De N73 is duidelijk sneller. Hij is iets trager als mijn vorige telefoon maar het is zeker niet irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36

3. Is antenne goed?
1. Ik hem hem bij BC opgehaald en gezegd; doos niet openmaken, en de telefoon niet "testen".
Hiervoor heb ik een reden; voor gebruik liet ik mijn mobiel 14 uur aan de lader hangen. Dit is namelijk beter voor je mobiel.

2. 1 vastloper, ik had namelijk een spel geinstalleerd, wilde deze spelen, maar het spel kon niet worden afgesloten, maar ik kon wel andere dingen doen. Heropstarten hielp. (heb nu 30 spellen @ mijn N73'tje >:) )

3. Bereik: Prima

4. Menu is wel sloom, en ik vind de richtingpookje niet echt fijn.

P.S. Toen ik mijn mobiel uit de doos pakte, zat er een dun laagje beschermfolie op die tevens de 2e camera "berschermde". Er staat ook Nokia Nseries op de folie. Ik had deze verlengstuk naar de 2e camera weggeknipt en de Nokia Nseries logo weg gehaald dmv krabben (gaat heel makkelijk). Dit is mijn tijdelijke oplossing tot the invisible shield uitkomt voor de N73 :D

[ Voor 13% gewijzigd door OfferedPoet op 09-09-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:02:
Als iemand de automatische toetsenblokkering mist:
http://fuse.stc.cx/autolock/

Versie 1.0 downloaden!!! Je kan hem instellen van 1 tot 240 sec oid.
thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan chuckie

??? hoe kom jij aan die spellen, staan die op een site ofzo??

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:01:
aan chuckie

??? hoe kom jij aan die spellen, staan die op een site ofzo??
Ja, maar deze mag ik hier niet plaatsen.

P.S. Ik heb je al een mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail ze mij ook even als je het niet erg vind ;) idekatt@hotmail.com

Tnxs!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Edit: Hier stond iets dat ik niet aan Chuckiej mocht vragen... ;)

[ Voor 116% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 09-09-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Oja;

Dat je met je headphones van radiokanaal kan switchen, maar waarom niet bij de Musicplayer? Heel raar. Ik moet die HS-20 gewoon maar geeneen winkel kan hem leveren. Toch maar dat officiële Nokiapoint hier in de buurt bellen. Kan ik gelijk één en ander over de firmware-update vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog 4 Screen protectors over!

Voor de geinteresseerden: 5.00 per stuk, incl verzendkosten!

De eerste 4 die mailen naar peter21@hetnet.nl, krijgen mail terug met bankgegevens, en worden dan verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, bij mij 1,50 incl verzenden alleen ff zelf kleiner knippen, waren namelijk voor mijn navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik weet waar die HS-20 te krijgen is...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..waarom post je dat dan niet gelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Tijgert schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:24:
Ik weet waar die HS-20 te krijgen is...
Dat is eh... fijn! :Y)
kun je ons misschien ook vertellen waar?

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ja, ik KAN het wel.. maar ik wil er eerst zelf een bestellen. Wat over is mogen jullie onderling verdelen....

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag een hoesje gekocht op de markt voor de N73, daarin zit een magneetsluiting zodat het klepje dichtgaat. Nu vraag ik me af is dit niet slecht voor de accu of voor de gsm zelf???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Tijgert schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 23:42:
Ja, ik KAN het wel.. maar ik wil er eerst zelf een bestellen. Wat over is mogen jullie onderling verdelen....
:{.

Hoezo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
http://www.mobielbereikba...Kbp-qnOoYcCFRioQgod2m9a-g

Niet de HS-20, wel anderen.

HS-6 ziet er wel vet uit :P

HS-20: http://discountoffice.nl/...6c13ebc8e56ae4f50bcfef26a

Lang leve google peeps :9

enne, op www.ebay.nl kan je ook de HS-20 kopen voor <€20 (+- €25 incl verzenden)

[ Voor 50% gewijzigd door OfferedPoet op 10-09-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckiej schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:07:
[...]

Could u please ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Chuckiej schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:33:
http://www.mobielbereikba...Kbp-qnOoYcCFRioQgod2m9a-g

Niet de HS-20, wel anderen.

HS-6 ziet er wel vet uit :P

HS-20: http://discountoffice.nl/...6c13ebc8e56ae4f50bcfef26a

Lang leve google peeps :9

enne, op www.ebay.nl kan je ook de HS-20 kopen voor <€20 (+- €25 incl verzenden)
Bedankt!

Die HS-6 is inderdaad très dik, maar ik weet niet wat dat display kan icm de Musicplayer? En ik mis een aantal knopjes ten opzichte van de HS-20...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
El-Loco schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:18:
Oja;

Dat je met je headphones van radiokanaal kan switchen, maar waarom niet bij de Musicplayer? Heel raar. Ik moet die HS-20 gewoon maar geeneen winkel kan hem leveren. Toch maar dat officiële Nokiapoint hier in de buurt bellen. Kan ik gelijk één en ander over de firmware-update vragen.
gewoon via ebay kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
De geluids kwaliteit van de originele koptelefoon is dramatisch. Zou een hs-20 beter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
rico_fxp schreef op zondag 10 september 2006 @ 09:51:
De geluids kwaliteit van de originele koptelefoon is dramatisch. Zou een hs-20 beter zijn?
ja, daarom heb ik deze ook besteld, kan ik me eigen oordopjes erop aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvank
Probleem met nummer herkenning

Ik heb sinds vrijdag de Nokia n73, maar mijn contacts worden niet herkend bij een inkomend gesprek. In de handleiding staat hier niets over vermeld.

Mijn contacts worden gesynchroniseerd met Outlook

Heeft iemand een idee hoe ik de nummer herkenning voor inkomende gesprekken wel werkend kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Bugger... ben ik blij een voorraadje van die HS-20's gevonden te hebben, zijn ze op eBay goedkoper... naja, dan maar afbestellen.

Die HS-6 ziet er ook wel erg koel uit, alleen kan daar geen andere headset op zie ik...

EDIT: ok, HS-20 via eBay gekocht... dan zijn de lokale Hollandsche HS-20's blijkbaar over.
Voor de liefhebber: HIER

[ Voor 29% gewijzigd door Tijgert op 10-09-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

mvank schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:24:
Probleem met nummer herkenning

Heeft iemand een idee hoe ik de nummer herkenning voor inkomende gesprekken wel werkend kan krijgen?
Kijk eens bij je contacts of er wel een standaard nummer staat ingesteld.
(optie: standaardnummers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvank
.KeN. schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:45:
[...]

Kijk eens bij je contacts of er wel een standaard nummer staat ingesteld.
(optie: standaardnummers)
Standaard nummer staat ingesteld, maar ook dan werkt het niet...
Heb ook via een ander nummer gebeld, nummer opgeslagen met naam erbij, daarna nog een keer gebeld, maar dan wordt de naam nog steeds niet bij het nummer herkend.

Nummer staan niet op sim opgeslagen maar in telefoon geheugen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sla fotos op, op het interne geheugen van de telefoon. Als ik ze dan wil inzoomen dan zegt hij: sluit eerst andere programma's af want het geheugen zit vol. Hoe kun je zien welke programma's nog draaien (want ik druk ze soms nog wel eens weg met de rode hoorn). Mijn oplossing die ik nu gebruik is de telefoon ff uit en weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:13:
Ik sla fotos op, op het interne geheugen van de telefoon. Als ik ze dan wil inzoomen dan zegt hij: sluit eerst andere programma's af want het geheugen zit vol. Hoe kun je zien welke programma's nog draaien (want ik druk ze soms nog wel eens weg met de rode hoorn). Mijn oplossing die ik nu gebruik is de telefoon ff uit en weer aanzetten.
Als je de menuknop ingedrukt houdt zie je de draaiende processen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:36:
[...]

Weer iets wijzer :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Mijn camera aan de achterzijde (goede camera) geeft geen beeld meer. Ik krijg alleen maar blauw beeld. Al mijn foto's worden op de geheugenkaart opgeslagen, ik heb alle foto's al gewist alleen hij doet het nog steeds niet meer.

Heeft iemand meer dit probleem of weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

El-Loco schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:36:
[...]

Hé ! Die is handig.
Kwam het al een keer tegen, maar wist waar het voor was. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
Ben sinds vandaag voorzien van een screen protector. Toevallig had een vriend van me zo'n ding over. Hij had ze gekocht in maastricht bij Tfortelecom. Moet zeggen tis niet de beste oplossing maar voor een tijdelijk totdat invisible shield er een heeft goed genoeg.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maintain/N73_Screen_01.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maintain/N73_Screen_02.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maintain/N73_Screen_03.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Standaard zit er toch al een velletje plastic op? Ik heb het mijne er ruim een half jaar op laten zitten en mijn schermpje was heel lang zo goed als nieuw... (totdat het plastich te bekrast raakte en ik er amper wat door kon zien, maar denk je eens in hoe het scherm er dan uit zou hebben gezien).

Heeft de N73 ook niet zo'n screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op maandag 11 september 2006 @ 03:30:
Standaard zit er toch al een velletje plastic op? Ik heb het mijne er ruim een half jaar op laten zitten en mijn schermpje was heel lang zo goed als nieuw... (totdat het plastich te bekrast raakte en ik er amper wat door kon zien, maar denk je eens in hoe het scherm er dan uit zou hebben gezien).

Heeft de N73 ook niet zo'n screenprotector?
Jawel maar daar stond met koeieletters "nokia" op, dus die heb ik er meteen afgehaald. Heb nu een screenprotector via e-bay en voldoet prima!

Afbeeldingslocatie: http://www.durasec.com/ebay/nl/folie-ht.gif

http://cgi.ebay.nl/DuraSe...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:42:
hmmz.. bij gsm.tv besteld, maar helaas nog niks vernomen :'(
Ik ook nog niet.... Ben benieuwd of het nog lang gaat duren.

Iemand anders al wel wat gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Kan iemand mij helpen. Ik heb op mijn profielen een sms toon ingesteld, maar als ik een sms krijg laat die gewoon de standaard horen. Hoe kan dit?
Ik zat zelf al te denken dat dit kan liggen aan groepen die ik heb aangemaakt, maar daar kan je alleen een beltoon instellen en geen sms toon.

Kan iemand helpen?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn take-ms mini sd van 2 gb. hij is al twee keer vastgelopen in mijn n73 en toen moest ik mijn kaartje in mijn digi camera formateren omdat de pc en telefoon vastliepen met dit kaartje!!!
en nu kan ik hem niet eens meer formateren met mijn digi, echt super raar :S
wie weet de oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 08:20
Ik ben pas mijn telefoon kwijdgeraakt / gestolen . En nu zit ik met een abbo welke pas in februari afloopt (KPN) .. Bestaat er een of andere 'constructie' waarbij ik nu al mijn abbo kan vervangen / verlengen en per direct een nieuwe Tel kan uitzoeken.. de N73 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N73 draaien met pusmail, internet access, browsen alles erop en eraan, maar ik krijg MMS maar niet aan de praat ?????

Iemand suggestie welke instellingen zouden moeten werken met Hi / KPN ??

De automatisch toegestuurde instellingen werken iig niet !

Andere listigheid is de taal, ik heb een exemplaarwat alleen maar engels en zuideuropeesch kent. Kan ik daar NL taal van maken via een firmware actie ?

Of in ieder geval T9 in het NL ?

Dank !!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 09:25:
[...]

Jawel maar daar stond met koeieletters "nokia" op, dus die heb ik er meteen afgehaald. Heb nu een screenprotector via e-bay en voldoet prima!

[afbeelding]

http://cgi.ebay.nl/DuraSe...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Ehm, Je kon deze koeienletters: NOKIA Nseries gewoon weg krassen (met je nagels lukt dat prima) en dat stukje dat de 2e camera beschermde gwoon afknippen
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:55:
Ik heb een probleem met mijn take-ms mini sd van 2 gb. hij is al twee keer vastgelopen in mijn n73 en toen moest ik mijn kaartje in mijn digi camera formateren omdat de pc en telefoon vastliepen met dit kaartje!!!
wie weet de oplossing??
Dat vind ik wel raar, want die van mij doet het prima!
Ik heb op vele sites (via google.nl) vernomen dat er veel problemen was met de TakeMS icm de N73, ff terug gaan (of versturen) en hopen dat je een nieuwe krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:52:
Ik heb de N73 draaien met pusmail, internet access, browsen alles erop en eraan, maar ik krijg MMS maar niet aan de praat ?????

Iemand suggestie welke instellingen zouden moeten werken met Hi / KPN ??

De automatisch toegestuurde instellingen werken iig niet !

Andere listigheid is de taal, ik heb een exemplaarwat alleen maar engels en zuideuropeesch kent. Kan ik daar NL taal van maken via een firmware actie ?

Of in ieder geval T9 in het NL ?

Dank !!
Same here. Ik heb de foon met Orange alleen ik krijg helemaal niets aan de praat! Misschien moet ik wachten tot het overzetten van het nummer is geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckiej schreef op maandag 11 september 2006 @ 16:10:
[...]

Ehm, Je kon deze koeienletters: NOKIA Nseries gewoon weg krassen (met je nagels lukt dat prima) en dat stukje dat de 2e camera beschermde gwoon afknippen
Zo snel niet bij nagedacht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
wie weet de oplossing??
card-reader kopen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
heb die beschermvellen vandaag ook ontvangen, valt wel wat tegen en ze zijn ook nog iets te groot ook :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Zijn die Invisible Shields echt zo goed? Ik ken ze namelijk niet, en anders meld ik me bij deze voor een samen-koop-unit-ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
wie weet de oplossing??
Ik had er ook eentje, na een keer vast gelopen te zijn deed hij helemaal niets meer. Ik heb hem inmiddels terug gestuurd en hopelijk krijg ik een andere.

Deze week ga ik ook nog een keer naar het servicepoint omdat mijn camera niet meer werkt :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
pascalheister schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 01:30:
[...]

waarom kunnen die firmware-updates nou nog steeds niet gewoon via je eigen pc :/
http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate - N73 staat er (nog) niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt denk ik omdat er nog geen "officiele" update uit is... Die bovenstaande vond ik een beetje vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:44:
Zijn die Invisible Shields echt zo goed? Ik ken ze namelijk niet, en anders meld ik me bij deze voor een samen-koop-unit-ding. :)
bij mij is ie prima, past precies en je ziet hem (bijna) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de N73 via Vodafone telefonisch heeft besteld al iets vernomen/binnengekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal leveranciers hebben hem vandaag dan wel morge binnen...Ik zou woensdag eens proberen in verschillende winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een cardreader, als ik het kaartje erin stop dan loopt de pc vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
iemand ervaringen met deze dingen?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...Name=STRK:MEWA:PIC&ih=011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckiej schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:07:
[...]

Ik heb niks gehad....

mijn email adres is dannyvangalen@hotmail.com

alvast bedankt!!!!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vögel schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:01:
Iemand die de N73 via Vodafone telefonisch heeft besteld al iets vernomen/binnengekregen?
Heb vandaag ook niks van Vodafone vernomen, maar ik rekende er dan ook niet op. Kan best zijn dat íe vet laat komt...tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:52:
[...]

ik heb een cardreader, als ik het kaartje erin stop dan loopt de pc vast
Jaaa maf, ik heb vandaag de N73 gekocht, gelijk een SanDisk miniSD van 2gb erbij gekocht, maar als ik die in mijn cardreader in mn laptop steek, krijg ik helemaal niets te zien bij Deze Computer... Alsof de cardreader niet werkt, maar bij een normale SDkaart werkt het nog wel gewoon! Iemand eenzelfde ervaring?? Verder werkt de telefoon prima!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ben nog steeds aan het twijfelen: neem ik een Nokia dan wordt 't N73 of de N80
Ze zijn behoorlijk overeenkomstig met een financieel gat van ongeveer € 50,- (hier kan ik ook andere leuke dingen mee doen, is bijv. een tank benzine 8)7) of zou ik hier spijt van krijgen en een maand later m'n haren uit mijn hoofd trekken dat ik niet dat extra geld op de toonbank heb gelegd.

Zelf heb ik geen WLAN, op school wel. De vraag is echter of ik het zal gebruiken...

Dan nog vraagje aan degene die 'm hebben i.c.m. een Nokia bluetooth-carkit: gaat de radio ook in de MUTE/PHONE stand wanneer je slechts de telefoon bedient? Dit is namelijk het gaval bij de N70 van m'n vader, terwijl die dat bij mijn SE alleen doet wanneer er gebeld wordt. De situatie is niet vreemd dat je ergens staat om bijv. agenda of smsje te bekijken, jammer zou hierbij zijn dat de muziek dan ook uit gaat en dat je midden in telefoon-geluiden zit.

Hoe bevalt het syncen van het toestel <--> PC? Wat neemt 'ie goed over en wat neemt 'ie (tot irritaties toe) niet mee over?

[ Voor 6% gewijzigd door Mini Poeper op 12-09-2006 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:29:
[...]

Heb vandaag ook niks van Vodafone vernomen, maar ik rekende er dan ook niet op. Kan best zijn dat íe vet laat komt...tja.
kan best zijn?? hij ís VET laat!
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.