Nokia N73 Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 43.705 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

In de Mobile Review van de N73 staat het volgende:
Interface operating speed is about 2x times faster in case with Sony Ericsson (typical operations).
Ik heb mij bij de T68i altijd doodgeergerd aan de traagheid van het menu. Is het menu dus ook zo traag bij de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

Ik heb de waarschuwingstonen uitgezet, dan heb je ook geen geluid meer van de camera.

Heeft er iemand al navigatie aan de praat gekregen trouwens ? Route 66 zou het moeten doen op een N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocGroove
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12-2020

DocGroove

The hole in things

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:10:
In de Mobile Review van de N73 staat het volgende:

[...]

Ik heb mij bij de T68i altijd doodgeergerd aan de traagheid van het menu. Is het menu dus ook zo traag bij de N73?
De eerste keer na het opstarten duurt het een seconde of 2 tot het menu zichtbaar is, vervolgens is het menu direct op het scherm.

XBL/PSN/Steam: DocGroove

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

DrGroove schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:57:
[...]

De eerste keer na het opstarten duurt het een seconde of 2 tot het menu zichtbaar is, vervolgens is het menu direct op het scherm.
En dan werkt alles direct? Dus als hij dan al aanstaat en je haalt hem uit je zak (en je haalt de toetsblokkering eraf), dan zit je meteen in menu als je naar menu gaat en navigeren in menu gaat ook zonder enige merkbare vertraging? Dus als je een item selecteert, dan opent het submenu ook direct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Submenu's openen gaat inderdaad direct, als er een applicatie achter hangt (media speler oid), zit er wel een (kleine) vertraging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Huurmoordenaars schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:10:
Ik heb de waarschuwingstonen uitgezet, dan heb je ook geen geluid meer van de camera.
Ah.. da's een goeie.
Alleen dan doet je alarm het zeker ook niet meer ?
Ga ik zo eens uitproberen.
Huurmoordenaars schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:10:
Heeft er iemand al navigatie aan de praat gekregen trouwens ? Route 66 zou het moeten doen op een N73.
Als dat complete pakket nou een geen 299 euro had gekost had ik 'm wel gehad.
Nu koop ik liever een TomTom Go voor dat geld.

Hier staat een verslagje van een Route 66 gebruiker.
Weliswaar op een E60, maar dat werkt precies hetzelfde.

Verwijderd in "Het Symbian S60 3rd Edition Discussie To..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft deze telefoon een bluetooth afstandsbediening functie voor de pc, net als de sony ericsson telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Correct me if I'm wrong here, maar volgens mij hebben de telefoons dat sowieso niet standaard.
Ook die SE telefoons niet. Daar moet je een applicatie voor installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zondag 03 september 2006 @ 01:22:
Correct me if I'm wrong here, maar volgens mij hebben de telefoons dat sowieso niet standaard.
Ook die SE telefoons niet. Daar moet je een applicatie voor installeren.
Op SE telefoons zit het wel standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 2 punten van deze telefoon:

1 doplereffect 3d tonen staat er bij mij niet bij
2 blauwe lampje op de voorkant bij standby kan niet uit?? is een lichtsensor ofzo, af en toe knippert die

voor de rest een prima telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ehm... ik kan het even niet zo snel vinde, er zit toch ook flight modus op?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Kijk eens in de NL-handleiding op pagina 50 :D.

-----------------------------------
Tijgert schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:33:
Ehm... ik kan het even niet zo snel vinde, er zit toch ook flight modus op?
Volgens pagina 108 heet dat het profiel Offline. :)

[ Voor 75% gewijzigd door El-Loco op 03-09-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat blauwe lampje slaat enkel aan als hij in standby modus gaat met een zwart scherm, volgens mij om hem in het donker te kunnen terugvinden, alleen nadelig als je snachts wil slapen, heel je kamer flitst er van op. ik leg hem dan omgekeerd.

een minpunt bij deze gsm: de kwaliteit van de speaker, op half volume kraakt het al omdat de boxen in overdrive moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geconstateerde fouten na een kleine week gebruik van de N73.
  • Regelmatig vastlopers: bericht en klok verdwijnen dan in beeldscherm en verscheidene knoppen functioneren niet meer naar behoren. Dit is te herstellen door eerst cijfertjes in te tikken en dan vervolgens terug te gaan met de rode knop.
  • Onbereikbaar: krijg veel klachten van mensen dat ze mij gebeld hadden en dat ik niet terug heb gebeld, na wat testen bleek dat wanneer mensen mij belden de telefoon soms wel afging en soms ook niet, dit terwijl hij wel overgaat bij de beller.
  • Restart of vastloper: wanneer ik gebeld wordt is het zo dat wanneer ik te lang wacht met opnemen de telefoon raar gaat doen, zwart scherm en restart, gespreksballonnetje en geen contact.
  • Camera: kwaliteit van de camera is ook niet om over naar huis te schrijven. M'n vorige (w800i) maakte mooiere foto's, zeker wanneer het een donkere omgeving betreft.
Kortom, softwarematig vind ik het allemaal nogal tegenvallen. Symbian zou na die ondertussen redelijke ervaring op het gebied van mobiele telefonie wel een stabiel system moet kunnen creeren. Zijn er mensen met dezelfde ervaringen? Er is tenslotten pas 1 firmware versie verkrijgbaar .............. schiet op met die nieuwe versie!!

http://hunajatehdas.net/n...re/index_en.php?model=N73

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Probleem is alleen dat er eigenlijk geen alternatief is voor de N73. Of zijn er andere smartphones te krijgen met een 2mpix camera of beter en die ook nog een fatsoenlijk formaat hebben?

Het liefste zou ik de C500 met 3mpix camera en radio zien, maar helaas is die er na 2 jaar niet gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is de N72 geen optie dan ?
Of de m600i ? Verder is de 6233 ook zeer soepel te noemen (heeft iig betere foto's dankzij zijn betere compressie-techniek)

@ Broeikas: Ik heb ook een paar keer gehad dat iemand mij belde en dat ik opeens 10 minuten later zag dat ik een gemiste oproep had. Mijn telefoon stond gewoon op het profiel 'algemeen' ?
Ik hoop dat het gewoon lag aan het feit dat die dag mijn abonnement werd verlengd.

En dan van de camera is inderdaad zooo crappy.
Schiet op met die firmware Nokia.. dit lijkt nérgens op.
Die jpeg-compressie maakt de foto's, die in eerste instantie erg mooi zijn, gewoonweg te lelijk.
Dit zie je in de review van de foto. Als je 'm net hebt genomen is 'ie heel mooi.. tot de compressie eroverheen wordt gegooid :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

.KeN. schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:57:
Is de N72 geen optie dan ?
Of de m600i ? Verder is de 6233 ook zeer soepel te noemen (heeft iig betere foto's dankzij zijn betere compressie-techniek)
Ik vind de N73 al aan de wat grote kant en de N72 is nog wat groter.
m600i heeft helemaal geen camera aan boord
6233 is volgens mij geen smartphone en heeft ook geen flitser aan boord.

Natuurlijk ontbreekt er aan elke telefoon wel wat, maar aan de N73 lijkt het minste te ontbreken. Alleen als het dan echt zo'n brakke telefoon is als net omschreven, dan ga je toch wel even twijfelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-09-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Brak zou ik 'm zeker niet willen noemen.
Ik zou het eerder onder de noemer 'kinderziektes' willen gooien.

Heb iig geen spijt van mijn keuze voor de N73 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:15:
Brak zou ik 'm zeker niet willen noemen.
Ik zou het eerder onder de noemer 'kinderziektes' willen gooien.

Heb iig geen spijt van mijn keuze voor de N73 :)
Inderdaad.. Ondanks het geïnstalleerd hebben van theme's, applicaties en spellen (met oog op vastlopers) heb ik van de eerder genoemde 'kinderziektes', vooralsnog, geen last.

Ben daaarom ook nog super blij met mijn N73 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:44:
[...]

Inderdaad.. Ondanks het geïnstalleerd hebben van theme's, applicaties en spellen (met oog op vastlopers) heb ik van de eerder genoemde 'kinderziektes', vooralsnog, geen last.

Ben daaarom ook nog super blij met mijn N73 8)
Ben ik te scheel met het zoeken naar dit soort Apps e.d. of zitten ze echt verstopt op het web?

---------------------

Andere Orange gebruikers; Is er nog geen GPRS mogelijkheid voorhanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik vroeg me nog af of er veel verschil zit tussen die mini-sd kaartjes? Ik las in dit topic dat een kingston kaartje af te raden is alleen hoe zit het met de rest.

Ik wil een 2 gig kaartje kopen en vroeg me af of iemand ervaring heeft met Take ms?

Is een scandisk (die een stuk duurder is) ook sneller als bijvoorbeeld de take ms of zit daar weinig tot geen verschil in? Ik heb het topic helemaal doorgenomen maar kon het niet vinden.

p.s. kan niet wachten tot ik mijn N73 in mijn handen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Het is SANdisk ! 'scandisk' doe je maar op je eigen PC :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:41:
Kijk eens in de NL-handleiding op pagina 50 :D.

-----------------------------------

[...]

Volgens pagina 108 heet dat het profiel Offline. :)
pagina50?? wat staat daar dan, nee ik kan bij de 3d beltonen bij opties niet het doplereffect vinden, wie van jullie wel??? staat op pagina 109

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocGroove

DocGroove

The hole in things

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:24:
  • Onbereikbaar: krijg veel klachten van mensen dat ze mij gebeld hadden en dat ik niet terug heb gebeld, na wat testen bleek dat wanneer mensen mij belden de telefoon soms wel afging en soms ook niet, dit terwijl hij wel overgaat bij de beller.
  • Restart of vastloper: wanneer ik gebeld wordt is het zo dat wanneer ik te lang wacht met opnemen de telefoon raar gaat doen, zwart scherm en restart, gespreksballonnetje en geen contact.
Hier had ik ook last van. Het viel me op dat vaak wanneer ik gebeld werd, de telefoon spontaan herstartte op het moment dat de naam van de beller werd verteld door die computerstem. Sinds het uitschakelen van deze stem geen last meer gehad hiervan. Je kan de stem uitschakelen door te gaan naar Menu -> Instrumenten -> Profielen en dan voor de profielen die je gebruikt de optie 'Naam beller uitspreken' uitschakelen.

Verder heb ik niet veel bugs kunnen ontdekken. Het zoomen van afbeeldingen levert regelmatig een 'te weinig geheugen' melding op en de foto's mogen wat meer detail hebben.

Wat ik wel rottig vind is dat de Lifeblog applicatie en de gallerij alle media op de telefoon en geheugenkaart tonen. Weet iemand of dit te voorkomen is, bv een optie om bepaalde mappen uit te zonderen/verbergen?

[ Voor 15% gewijzigd door DocGroove op 03-09-2006 19:05 . Reden: Lifeblog vraag erbij gevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Op pagina 50 wordt het Engelse 'Movie' vertaalt als 'Muvee'. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:21:
Op pagina 50 wordt het Engelse 'Movie' vertaalt als 'Muvee'. :D
Agent Crabtree style (alo alo) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds enkele dagen ook in het bezit van de N73 en ben er zeker wel tevreden mee. Heb geen last gehad van rare bugs of wat dan ook en ook doet mijn kingston 2gb kaartje het prima.

Wat me alleen mateloos irriteert is dat ik niet kan navigeren :( Ik heb al de nieuwste versie van Route 66 geprobeerd maar deze werkte helaas niet. Toen ik las dat tomtom navigator 6 uit was, werd ik dan ook ineens erg vrolijk. Er word belooft dat het op alle telefoons en pda's zou moeten werken: http://www.pocketinfo.nl/artikel/6401 (lees onderaan)

En als je hier: http://www.pdashop.nl/product/29526/?all=1#geschiktvoor kijkt zie je niet de N73 staan maar wel de Nokia E61 die volgens mij het zelfde OS draait.(maar ja t zou sowieso op alle telefoons moeten werken volgens tomtom.
Nu heb ik alles naar mn miniSD kaartje verplaatst maar het install bestand is een cab bestand dus die kan mn telefoon niet openen. Dit is toch vaag of niet? het is echt dezelfde versie die voor zowel symbian als windows mobile geschikt is. Is er iemand hier die t al wel voor elkaar heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een mp4 afkomstig van mijn pc af wil spelen op mijn nokia n73 (symbian s60), is dit niet mogelijk. Ik heb een wmv file geconvert naar mp4 in de formaten(frame size) van een filmpje dat ik met de n73 zelf gemaakt hebt.Ik heb de mp4 met nokia suite op mijn telefoon gezet. Wanneer ik hem wil openen krijg ik de melding: Mediaclip kan niet worden afgespeeld! Heeft iemand hier een oplossing voor of is het simpelweg niet mogelijk? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocGroove

DocGroove

The hole in things

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:40:
Wanneer ik een mp4 afkomstig van mijn pc af wil spelen op mijn nokia n73 (symbian s60), is dit niet mogelijk. Ik heb een wmv file geconvert naar mp4 in de formaten(frame size) van een filmpje dat ik met de n73 zelf gemaakt hebt.Ik heb de mp4 met nokia suite op mijn telefoon gezet. Wanneer ik hem wil openen krijg ik de melding: Mediaclip kan niet worden afgespeeld! Heeft iemand hier een oplossing voor of is het simpelweg niet mogelijk? Alvast bedankt
Niet elk filmpje met de extensie mp4 kan gebruikt worden. Bijvoorbeeld filmpjes die voor de iPod zijn kunnen niet (direct) afgespeeld worden

Hier zijn wel enkele links die misschien handig voor je zijn :

Discussie over video converting voor de N73 op HOFO :
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=941661

Uitleg over hoe je iPod filmpjes kan converteren voor S60 (N73) :
http://blogs.s60.com/s60m...nvert_ipod_video_for.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Nogmaals mijn vraag: Maakt het qua snelheid van de N73 uit welke mini-sd kaart je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpio81 schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:22:
Nogmaals mijn vraag: Maakt het qua snelheid van de N73 uit welke mini-sd kaart je gebruikt?
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij zijn de Sandisc, de Kingston en bijvoorbeeld Dane-elec gewoon hetzelfde qua snelheid toch?

En de Sandisc Ultra die is sneller toch?

http://www.memoryshop.nl/...KXx5teLkocCFQ-BQwodlVwdqw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Snelheid maakt volgens mij geen hol uit.
De N73 is toch de bottleneck in dit geval. (intern lezen/schrijven, en anders is het wel bluetooth/IR)
Enige baat bij snelheid zou zijn wanneer je je kaartje in een cardreader stopt.
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:33:
Ik heb al de nieuwste versie van Route 66 geprobeerd maar deze werkte helaas niet.
Is dat een legale versie ?
Op de Route66 website staat de N73 gewoon in de lijst, dus hij hoort het gewoon doen.
Heb je wel de juiste versie ? (Mobile 7 S60 V2/3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Maar kan de N73 wel deze snelheid "aan"?

Gaat het veel sneller?

[ Voor 24% gewijzigd door OfferedPoet op 03-09-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
DrGroove schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:10:
[...]

Niet elk filmpje met de extensie mp4 kan gebruikt worden. Bijvoorbeeld filmpjes die voor de iPod zijn kunnen niet (direct) afgespeeld worden

Hier zijn wel enkele links die misschien handig voor je zijn :

Discussie over video converting voor de N73 op HOFO :
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=941661

Uitleg over hoe je iPod filmpjes kan converteren voor S60 (N73) :
http://blogs.s60.com/s60m...nvert_ipod_video_for.html
Gewoon een filmpje openen in Nokia Multimedia Player, en dan Opslaan Als... --> mp4.

Alleen weet ik nog niet hoe de kwaliteit is, morgen vergelijken met IMTOO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpio81 schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:37:
Ik vroeg me nog af of er veel verschil zit tussen die mini-sd kaartjes? Ik las in dit topic dat een kingston kaartje af te raden is alleen hoe zit het met de rest.

Ik wil een 2 gig kaartje kopen en vroeg me af of iemand ervaring heeft met Take ms?

Is een scandisk (die een stuk duurder is) ook sneller als bijvoorbeeld de take ms of zit daar weinig tot geen verschil in? Ik heb het topic helemaal doorgenomen maar kon het niet vinden.

p.s. kan niet wachten tot ik mijn N73 in mijn handen heb :)
Ik zal het je verklappen:

Ben zelf in het bezit van een Sandisk Ultra II van 2 GB, wanneer ik deze via de telefoon synchroniseer met Mediaspeler haalt hij verre van de snelheid welke officieel haalbaar is. Dit geld ook bij de overdracht middels Windows verkenner. Hetgeen nog rest is de test via een minisd slot op m'n laptop maar alvorens krijg ik het niet voor elkaar dat m'n laptop m'n kaartje slikt ( hoor wel zo'n BLING geluidje maar Win verkenner loopt vast), ga deze week een cardreader kopen in de hoop dat het nu wel haalbaar is. 300 nummertjes via WMP duurt nogal even.

@ DRGroove. heb m'n instelling betreft spraakweergave gewijzigd en nog geen problemen ondervonden, thnx 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Oftewel het heeft eigenlijk geen nut om een snelle mini-sd kaart te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:24:

• Camera: kwaliteit van de camera is ook niet om over naar huis te schrijven. M'n vorige (w800i) maakte mooiere foto's, zeker wanneer het een donkere omgeving betreft.
[/list]

Heb je al met de instellingen gespeeld? want de standaard fotomodus is in het donker idd gewoon zwaar crap ja, maar probeer eens de "nacht" of "nacht staand" modus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft niemand problemen met de speaker? ik vind die nogal gaan kraken als die luid staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GS2K1 schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:38:
[...]

Heb je al met de instellingen gespeeld? want de standaard fotomodus is in het donker idd gewoon zwaar crap ja, maar probeer eens de "nacht" of "nacht staand" modus....
Scheelt dat veel dan? Bij de nachtmodus van mijn 6230i zien de fotos er helemaal niet uit. Naja, ik krijg m morgen binnen, zal dan zelf wel is ff kijke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al zijn (of haar natuurlijk :)) N73 ontvangen via gsm.tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31
Ik heb hem vandaag besteld! Vanavond even betalen en hopelijk snel binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al wanneer je dit toestel telefonisch bij hi kan bestellen icm met een verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Laatst online: 10-09 20:46
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:41:
[...]

Scheelt dat veel dan? Bij de nachtmodus van mijn 6230i zien de fotos er helemaal niet uit. Naja, ik krijg m morgen binnen, zal dan zelf wel is ff kijke :P
Het scheelt zo'n beetje dag en nacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:04:
Weet iemand al wanneer je dit toestel telefonisch bij hi kan bestellen icm met een verlenging?
Pas ook de klantenservice daarover gesproken, maar die konden er ook nog niets over vertellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:21:
[...]

Pas ook de klantenservice daarover gesproken, maar die konden er ook nog niets over vertellen :/
Ja ik ook idd.. Helaas!! En het stond ook nog niet bij hun verwachte toestellen ofzo :s Heb niet zo lang meer tot mn abo afloopt en heb een behoorlijk tegoed opgebouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:04:
Maar waarom moet dat per se telefonisch? Kun je een HI abonnement niet gewoon verlengen via bijvoorbeeld een webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Omdat als je telefonisch besteld misschien korting krijgt als je goede klant bent(las ik op een forum) je bouwt dan wat op,ik w8 er zelf ook op ben 4 jr HI klant.
Vind het maar raar dat Hi geen N73 heeft,zelfs de Nokia N80 kan ik niet vinden.
En bijna alle SE staan er,maar de nieuwe K610i ho maar!! laat staan in het rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Kan ik ergens legale freeware vinden? Legaal ja, want warez vertrouw ik mijn N73 echt niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Laatst online: 17-06 10:37
El-Loco schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:35:
Kan ik ergens legale freeware vinden? Legaal ja, want warez vertrouw ik mijn N73 echt niet toe.
Dat zal dan wel via de normale zoeksites te vinden zijn.

Bij T-Mobile is hij nog steeds niet leverbaar. Vind het vrij raar omdat andere shops hem wel hebben. Hoop niet dat dit is vanwege het "speciale" t-mobile logootje wat ze erop moeten plakken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo mensen die vorige week ook die shields besteld hebben:

Hebben jullie al iets vernomen of binnen gekregen? Bij mij is het bedrag er al af maar heb nog niets vernomen of mogen ontvangen.. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Oppie schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:02:
[...]

Bij T-Mobile is hij nog steeds niet leverbaar. Vind het vrij raar omdat andere shops hem wel hebben. Hoop niet dat dit is vanwege het "speciale" t-mobile logootje wat ze erop moeten plakken :/
De N73 is nog maar beperkt leverbaar. Bij belcompany en the phonehouse is hij beperkt leverbaar, bij t for telecom is hij ook nog niet te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpio81 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:37:
[...]

De N73 is nog maar beperkt leverbaar. Bij belcompany en the phonehouse is hij beperkt leverbaar, bij t for telecom is hij ook nog niet te verkrijgen.
ik vind het belachelijk dat er zoveel onduidelijkheid is rond zo'n mobiel. waarom kunnen die gasten niet normaal een deadline stellen. en als je dat de eerste keer niet red, dan stel je een 2e die je wel haalt. nu laten ze ons gewoon in het duister. en het duurt maar en duurt maar. die airbus 380 die er wat langer over doet om gelevert te kunnen worden gaan er meteen koppen rollen op het hoogste niveau.

ik wacht op deze mobiel omdat ik nu al zolang wacht, maar ik weet wel dat dit de laatste keer is dat ik op een nokia ga wachten tot ie uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Daar sluit ik me helemaal bij aan!! dat gez**k steeds met nokia foons,zorg dan dat er genoeg geleverd worden bij alle telecomwinkels!
Ik wacht ook alleen deze keer nog omdat ik over 4 weken mag verlengen,en de rode wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:27:
Yo mensen die vorige week ook die shields besteld hebben:

Hebben jullie al iets vernomen of binnen gekregen? Bij mij is het bedrag er al af maar heb nog niets vernomen of mogen ontvangen.. Iemand?
Hier dezelfde status. Wel afgeschreven , maar nog niets ontvangen, of gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:31:
[...]

Maar waarom moet dat per se telefonisch? Kun je een HI abonnement niet gewoon verlengen via bijvoorbeeld een webshop?
Omdat ik idd een tegoed opgebouwd heb van 190euro, beetje zonde om te laten schieten.. Heb vandaag een mailtje ontvangen dat ze problemen hebben met het leveren en dat ze de nieuwe leveringsdatum nog niet weten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:31:
[...]

Omdat ik idd een tegoed opgebouwd heb van 190euro, beetje zonde om te laten schieten.. Heb vandaag een mailtje ontvangen dat ze problemen hebben met het leveren en dat ze de nieuwe leveringsdatum nog niet weten.. :(
ja dat begrijp ik, maar dat tegoed dat neem je toch altijd mee als je je abonnement verlengt?! En verlengen kun je ook via webshopt bijvoorbeeld waar de telefoon wel geleverd kan worden.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:26:
[...]

ik vind het belachelijk dat er zoveel onduidelijkheid is rond zo'n mobiel. waarom kunnen die gasten niet normaal een deadline stellen. en als je dat de eerste keer niet red, dan stel je een 2e die je wel haalt. nu laten ze ons gewoon in het duister. en het duurt maar en duurt maar.
I totally agree! Dat slaat echt helemaal nergens op. En wat is in gods naam de reden dat de telefoon BEPERKT leverbaar is? Dan is hij dus wel beschikbaar, maar ook weer niet. Dit is echt iets waar Nokia aan moet werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:31:
[...]

Hoe bedoel je Nona ? tegoed? is dat was ik denk omdat je goede klant bent bij KPN,of begrijp ik het nu verkeerd.
Heb gebeld met Hi (nr wat op HI site staat bij telef.bestellen) en zij wist nergens van?moest ik maar mailen naar HI zegt ze.
Heb ik net gedaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op internet gezocht naar vertaalsoftware, maar helaas niets gevonden. Bij deze dus, Weet iemand of er ook vertaalsoftware is voor het symbian s60 v3.0 besturingssysteem. Een Engels-Nederlands woordenboek misschien?? Alvast bedankt ( en Dr. Groove bedankt voor je hulp met mp4 filmpjes:) )
Steph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31
Hij is vandaag verstuurd door 2Call! Hopen dat ik hem morgen in huis heb! Kan niet wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:47:
Ik heb op internet gezocht naar vertaalsoftware, maar helaas niets gevonden. Bij deze dus, Weet iemand of er ook vertaalsoftware is voor het symbian s60 v3.0 besturingssysteem. Een Engels-Nederlands woordenboek misschien?? Alvast bedankt ( en Dr. Groove bedankt voor je hulp met mp4 filmpjes:) )
Steph
Mijn favoriete vertaalprogramma al sinds de SX1, SlovoEd:

http://nokia-n71-software.epocware.com/SlovoEd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje wel, ik heb hem geinstalleerd en hij doet het perfect, simpel interface met heel veel woorden! Ik krijg alleen geen melding van hoelang ik hem kan uitproberen, is het een 30 dagen trial of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
De N73 heb ik bij gsm.nl besteld begin augustus. Vandaag belde ik om de status te achterhalen, en ze vertelde me dat t'ie volgende week dinsdag beschikbaar word... Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
En bedankt voor de link ;), ik wil echt kl*ten met software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:13:
[...]
Hier dezelfde status. Wel afgeschreven , maar nog niets ontvangen, of gehoord.
Ik heb toevallig vandaag m'n beschermhoesjes ontvangen, heb er al één verneukt omdat hij scheef zat (kreeg er gelukkig 2). Verder vind ik ze wel érg dik, scherm wordt er wel 'n beetje te wazig van naar mijn idee, jammer :(

Tip: probeer ze er niet af te trekken als ze al op je scherm zitten, gaat niet goed...

[ Voor 10% gewijzigd door VonAalscht op 05-09-2006 20:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Vorige week donderdag bij 2call besteld en gister was die al aangeboden aan de deur door de post. Niemand thuis helaas. Maar vandaag ff in de pauze naar het postkantoor en jahoor de n73..
Moet zeggen vind het tot nu toe een super toestel, alleen is het voor mij de eerste symbian dus het is nog een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huurmoordenaars schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 20:14:
[...]

Ik heb toevallig vandaag m'n beschermhoesjes ontvangen, heb er al één verneukt omdat hij scheef zat (kreeg er gelukkig 2). Verder vind ik ze wel érg dik, scherm wordt er wel 'n beetje te wazig van naar mijn idee, jammer :(

Tip: probeer ze er niet af te trekken als ze al op je scherm zitten, gaat niet goed...
Hmm...dus niet echt tevreden merk ik? Beschermd het verder wel goed?

Wanneer had jij ze besteld?

En weet iemand of je dat blauwe knipperende lampje ook uit kan schakelen ergens?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb ze besteld op het moment dat ik het hier heb gepost.
Ergens vorige week donderdag of vrijdag aangezien ik op mijn werk zat.
Vandaag ontvangen en gelijk erop geplakt. Had het wel wat makkelijker verwacht :D
Maar na een paar keer mikken zat 'ie er recht op.
Je ziet alleen dat er iets op zit als je backlight uit staat.

Bij mij is 'ie trouwens een halve millimeter te groot, waardoor ik 'm heb moeten fixen.
Ben er wel tevreden mee tot nu toe. Ik kijk het nog een tijdje aan.
Wel soepel dat ze er twee leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 20:32:
[...]
Hmm...dus niet echt tevreden merk ik? Beschermd het verder wel goed?
Wanneer had jij ze besteld?
En weet iemand of je dat blauwe knipperende lampje ook uit kan schakelen ergens?
Ik heb ze donderdagmiddag besteld, net als de rest volgens mij. Het beschermd verder wel goed, kan ook niet anders haast ;) . Ik heb het idee dat het wel wat verbeterd is, dat het plasticje er nu wat beter op zit ook (ben er nu redelijk tevreden mee). Maar ik blijf het verschil wel zien, ik kijk het wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook erg blij met mijn N73, ook via 2Call geleverd (Duitse handleiding). Heb wel 2 keer een kleine crash van de software gehad, maar heb nu al 2 dagen geen problemen meer. Beschermlaag voor mijn scherm heb ik nog niet binnen (vrijdag vai internet betaald/besteld).

Waar ik van baal is dat er amper games beschikbaar zijn, terwijl ik op mijn 6680 als ik even tijd had zat te spelen. Weet er iemand een goede site? Verder weet ik niet welke software voor andere Nokia's compatable is... Heb een game van de N80 geupload, maar die staat in een klein deel van m'n scherm.

Op zedge.net zijn gelukkig al wel de eerste thema's te uploaden, echt een prima site, zeker omdat het niets kost! Alleen een userID aanmaken en je mag 30 gratis uploads doen op een dag (wallpapers, thema's, pic's, games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:50:
Ben ook erg blij met mijn N73, ook via 2Call geleverd (Duitse handleiding).
hoe heb je die besteld daar? via de post of via fax of email? ik heb het via fax gedaan vrijdag, en ik wacht nog steeds, nog steeds geen reactie gehad!

ik zal het nog maar ns proberen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De 2Call database is een beetje kapot zo te zien ;(
Wilde er vannacht nog een bestellen voor mijn vriendin, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon contract via de fax verstuurd en nog even nagebeld of alles in goede orde ontvangen was. Ik kreeg trouwens ook keurig via de mail een orderbevestiging en daarna ook een bevestiging dat mijn aanvraag goedgekeurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:49:
Gewoon contract via de fax verstuurd en nog even nagebeld of alles in goede orde ontvangen was. Ik kreeg trouwens ook keurig via de mail een orderbevestiging en daarna ook een bevestiging dat mijn aanvraag goedgekeurd was.
same here, ik zit nog te wachten op de levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zullen wel een kleine eerste zending hebben gehad en nu op de volgende zending wachten...

Ik wacht ook nog steeds op mijn N73 via anewmobile.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

Ik weet dat ze bij de BC in Almelo weer een nieuwe lading binnen hebben gekregen. Ook de zilvere (die vind ik het mooist)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:16
Dat blauwe lampje/ledje is inderdaad zeer irritant... Weet iemand al een manier/optie om dit uit te schakelen? Voor de rest... Top Toestel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:19:
[...]

Hoe bedoel je Nona ? tegoed? is dat was ik denk omdat je goede klant bent bij KPN,of begrijp ik het nu verkeerd.
Heb gebeld met Hi (nr wat op HI site staat bij telef.bestellen) en zij wist nergens van?moest ik maar mailen naar HI zegt ze.
Heb ik net gedaan dus.
Ja ik weet verder ook niet hoe je dat tegoed opbouwt, maar goed dat vertelde ze mij dus toen ik ze opbelde en dat kunnen ze alleen zien zodra je in de laatste 3 maanden van je abonnement zit.. Ik kan wel op een site bestellen, maar dan heb ik die korting niet en dan vind ik het toestel een beetje duur, dus ik wacht nog wel ff.. Of ze moeten het later weer op mn rekening terugstorten, dan vind ik het prima.. Ik heb trouwens gebeld naar 0505887835 (dat is speciaal voor contracten) Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoever
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03-2021
JaP.NeT schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:26:
Dat blauwe lampje/ledje is inderdaad zeer irritant... Weet iemand al een manier/optie om dit uit te schakelen? Voor de rest... Top Toestel :*)
Dit blauwe lichtje krijg je uit door de "slaapstand" uit te zetten. Je blijft dan de tijd en datum zien en dus niet het blauwe lichtje wat alleen verschijnt als het scherm zwart wordt door de slaapstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
En als ik het goed begrepen heb verbruikt de foon dan ook meer batterij. Omdat dan de telefoon
uit slaapstand staat. Tenminste dat was zo bij de n80.....

• rooie60
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:01:
[...]

Ja ik weet verder ook niet hoe je dat tegoed opbouwt, maar goed dat vertelde ze mij dus toen ik ze opbelde en dat kunnen ze alleen zien zodra je in de laatste 3 maanden van je abonnement zit.. Ik kan wel op een site bestellen, maar dan heb ik die korting niet en dan vind ik het toestel een beetje duur, dus ik wacht nog wel ff.. Of ze :) moeten het later weer op mn rekening terugstorten, dan vind ik het prima.. Ik heb trouwens gebeld naar 0505887835 (dat is speciaal voor contracten) Succes ermee!
Bedankt alvast,maar ik zag gisteren in de phonehouse folder...N73 icm HI30 2 jr gratis!! ben ik voor niets hals over kop naar HI40 gegaan! op de phonehouse site staat géén N73,ik bellen,zegt de man:ja sorry boekje was n maand of 2 geleden al gedrukt en als nokia steeds uitstelt? ik zeg ja je hebt gelijk.
Dus ik ben benieuwd,als het goed is moet ik hem dus grtis kunnen krijgen (volgens phonehouseboekje) en zeker met mijn HI40.we wachten af.........

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Net ook een N73 besteld voor mijn vriendin via 2call.nl
Ben benieuwd of ze ook zo snel zijn als bij de rest van hier.

[ Voor 65% gewijzigd door Ken. op 07-09-2006 01:39 ]

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
ik merk dat je snel geen verbinding hebt met de pc zodra je wat aan die usb connector zit te rommelen als deze in de gsm geprikt zit. is dat bij andere ook zo ?
ik hoef me gsm alleen maar op te pakken om geen connectie te hebben. (het is geen draadbreuk)
het lijkt erop dat die connectors ook maar net contact maken.

Verwijderd

rico_fxp schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:39:
ik merk dat je snel geen verbinding hebt met de pc zodra je wat aan die usb connector zit te rommelen als deze in de gsm geprikt zit. is dat bij andere ook zo ?
ik hoef me gsm alleen maar op te pakken om geen connectie te hebben. (het is geen draadbreuk)
hmm ik gebruik mijn datakabel niet, heb mijn bluetooth stick nog van mijn ouwe telefoon. Daarmee is het inpluggen en continu verbinding. Misschien ook een optie voor jou, aangezien die sticks nu nog maar 10 euries kosten ;)

Verwijderd

MP3'tjes oid via BT duren alleen wel een beetje lang ofniet:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:18:
MP3'tjes oid via BT duren alleen wel een beetje lang ofniet:)
Dat valt bij mij dus wel mee, vergeleken met mijn ouwe 6230.... MAAR ik heb nog geen geheugencard, dus upload alles naar het telefoongeheugen. Ik heb eens gelezen dat via bluetooth naar een geheugencard wel langzaam werkt. :) [maar ik gebruik hem dus ook niet als mp3 speler]

Verwijderd

Ik vroeg me af of je excel bestanden een beetje goed kunt bekijken op het scherm? Ik weet dat je ze niet kunt bewerken maar je kunt wel de versie verkrijgen waarbij je wel kunt bewerken toch? Deze zit op al die E series..

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Dit probleem is mij niet bekend, als m'n N73 aan m'n pc hangt kan ik er gewoon alles mee doen zonder dat de verbinding verbroken wordt... Je zult het eens met een andere kabel moeten proberen vrees ik...

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Same here.. ik kan 'm gewoon bewegen en de connectie blijft goed.
Doe het ook liever gewoon met de kabel aangezien het via BT nogal traag gaat ja.

En volgens mij gaat de batterij minder lang mee als je 'm met een oude Nokia-lader oplaadt.
Als ik dat doe is 'ie binnen twee dagen echt leeg. Dit itt de nieuwe lader waarmee ik het een dag of 4 á 5 kan uithouden.

Verwijderd

De belcompany Westermarkt in Tilburg heeft hem voldoende op voorraad :9 de zilvere editie alleen

• scorpio81
Ik heb sinds gisteren de telefoon ook ontvangen. Ik moest €55,- aan de koerier betalen en gelukkig had ik net thuis liggen. Een uur later kwam ook mijn mini-sd kaart binnen. Het is een 2 gig take ms kaart die prima werkt.

Toen ik het doosje open maakte verbaasde me het de N73 zo goed is uitgerust. De volgende opties zaten in de doos:

- Natuurlijk de N73 zelf
- mini sd (128 mb)
- koptelefoontje
- datakabel
- doekje voor het scherm schoon te maken
- en een cdtje

Ik heb er nog niet genoeg mee gespeeld maar de eerste indruk is erg goed. De toetsen heb ik geen problemen mee en het joystickje werkt ook naar behoren. Verder is het menu tot nu toe lekker snel al is het af en toe wel zoeken. Wat ik wel echt mis is de automatische toetsblokering. Tot zo ver mijn eerste bevindingen.

Verwijderd

Toen ik het doosje open maakte verbaasde me het de N73 zo goed is uitgerust. De volgende opties zaten in de doos:

- mini sd (128 mb)
Ohja? :o

• scorpio81
Ohja? :o
jep, heb de telefoon besteld bij 2call en daar zat er één bij. Niet dat je er echt wat aan hebt maar toch.

Ik heb alleen een groot probleem. Mijn telefoon is dood, hij doet niets meer. Als ik hem opstart gaat het scherm nog wel aan alleen komt er alleen nokia in het scherm te staan.

Ik heb de batterij er al een keer uit gehad alleen dat helpt niet. Ik baal als een stekker, heeft er iemand een oplossing voor mij?

Verwijderd

das knap lullig. Ik zou meteen contact opnemen met die mensen van 2call......

• scorpio81
Hij heeft het een dag perfect gedaan. Toen ben ik gaan klooien met nokia pc suite, vanaf dat moment deed hij het niet goed meer en heb ik hem uitgezet. Toen ik hem weer aan wilde zetten deed hij het niet meer :S

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
heb je al een "hard reset" geprobeert? Deze drie toetsen (groene-hoorn en * en 3) samen indrukken en dan het toestel aanzetten.

Verwijderd

scorpio81 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:06:
Hij heeft het een dag perfect gedaan. Toen ben ik gaan klooien met nokia pc suite, vanaf dat moment deed hij het niet goed meer en heb ik hem uitgezet. Toen ik hem weer aan wilde zetten deed hij het niet meer :S
das inderdaad lullig. Is er geen manier om de telefoon in zijn geheel te resetten? (ow te laat zie ik :P)

Wat ik me verder nog afvroeg, kun je gebruik maken van een (stereo) bluetooth headset op deze telefoon?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 18:16 ]

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:16
Heb ik ook last van, lijkt alsof de kabel alleen goed verbinding maakt wanneer deze er echt recht in zit en niet met het verbindingsstuk wordt gewiebeld/bewogen. :|

Wat betreft die 128 sd mini, die had ik er ook bij. Besteld bij 2Call _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:15:
[...]

...

Wat ik me verder nog afvroeg, kun je gebruik maken van een (stereo) bluetooth headset op deze telefoon?
Zelf heb ik de I.Tech Clip R35 (http://www.itechdynamic.com) geïmporteerd vanaf Ebay. Het werkt best aardig met het Blueplayer (van MSI) programma. Deze player is echter behoorlijk primitief en ondersteund niet het juiste bluetoothprofiel waarmee je nummers verder/terug kunt gaan.

Wanneer ik een Nokia AD-15 POP-3,5mm jack plugje heb sluit ik in ieder geval mijn I.Tech Bluecon35 II aan. Als het eenmaal werkt (ook geprobeerd op PC) dan is A2DP een uitkomst, met zeer goede geluidskwaliteiten.

Ik hoop dat Nokia snel in een firmwareversie A2DP toevoegd. Het enige minpunt aan deze telefoon.

Wie weet of deze accesoire het wel ondersteund: http://www.expansys.nl/product.asp?code=108420

[ Voor 40% gewijzigd door JaP.NeT op 07-09-2006 18:32 ]

• scorpio81
Hij doet het gelukkig weer :), pfff kreeg bijna een hardverzakking! Ik het sd kaartje eruit gegooid en nu werkt hij weer. Ik krijg het sc kaartje alleen niet geformateerd, maar ik ben al lang blij dat hij het weer doet :D.

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
lol @ scorpio; blij om te horen dat alles weer oke is :)

iig; ik had ook een mini-sd kaartje bijgekregen (128 mb), gekocht bij BC

Mijn handleiding is wel helaas in het duits, maar je kreeg er wel een "nood"-handleiding in het nederlands bij.

Mijn TakeMS 2GB kaartje werkt perfect, tot nu toe geen enkele probleem mee gehad.

Zojuist ook nog paar honderd nummers derop gezet; speakers vindd ik wel goed kliken :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:15:
[...]

Nope... Is alleen mono helaas... is echt een gemis van nokia daar andere merken alwel stereo BT hebben.. word ook gemeld als nadeel in de reviews.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.