[Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.585 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 12:53

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Wekko schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:52:
[...]

Gewoon een open Multiplayer wereld/stad lijkt me opzich super. Lekker rondscheuren in een stad vol AI maar ook andere mensen die online zijn via Xbox Live. Het nadeel is alleen dat je waarschijnlijk elke 30 seconden dood zou gaan door iemand die je neerschiet/doodrijdt en dat je dan je wapens en cash enzo weer kwijt bent.
Naja, het is in GTA2 ook aardig gelukt met de multiplayer. Je moet gewoon niet 128+ mensen in een klein stukje wereld willen pletten. De multiplayer van San Andreas op de PS2 is in ieder geval een goed voorbeeld van hoe het niet moet.

Kiss of death, anyone? :P

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:00
In GTA2 was het inderdaad goed. Ik koop het spel sowieso op de Xbox 360, dus ik denk dat het best mogelijk moet zijn om met ~10 mensen uit je Friends List via Xbox Live in 1 wereld te spelen. Je kan er inderdaad geen wereld met 10.000+ mensen van maken, maar met een paar mensen kunnen spelen lijkt me toch wel een leuke toevoeging.

Wat was Multiplayer in San Andreas ook al weer? Was dat niet dat je op bepaalde plaatsen een 2-player mode inkon die dan even duurde ofzo?

[ Voor 18% gewijzigd door Wekko306 op 26-05-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
Ja zoiets: je kon of een free roam door de city doen en dan kun je voor onbeperkte tijd met iemand anders door de stad lopen of je hebt een 2 player rampage en dan moet je steeds bijv mensen neerknallen en de moeilijkheid daarvan loopt dan op.
Wel was het zo dat beide spelers in één scherm liepen waardoor je in de buurt van elkaar moest blijven. Het leukste vond ik overigens om in een helicopter te stappen: 1 vliegt; ander schiet :D
En volgens mij was er zelfs een 2 player helicopter rampage met een politie helicopter! (in de woestijn ergens :P)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ja. En je kon niet verder dan zoveel meter van elkaar weg lopen. Ook kan je maar 1 voertuig tegelijk besturen.

offtopic:
Voor degene die San Andreas voor de PS2/Xbox hebben: Probeer dit eens. :P

- Ga in 2-player mode.
- Zoen de andere player (ingame natuurlijk).
- Laat tijdens het zoenen een van de characters in een voertuig stappen.
- En lach je kapot vanwege de bug die in het spel zit :P

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Paddixx schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:27:
Ja. En je kon niet verder dan zoveel meter van elkaar weg lopen. Ook kan je maar 1 voertuig tegelijk besturen.

offtopic:
Voor degene die San Andreas voor de PS2/Xbox hebben: Probeer dit eens. :P

- Ga in 2-player mode.
- Zoen de andere player (ingame natuurlijk).
- Laat tijdens het zoenen een van de characters in een voertuig stappen.
- En lach je kapot vanwege de bug die in het spel zit :P
Spoiler please :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147083

van mij mogen ze het 'achtervolgen' van de politie ook wel wat anders maken.

dat je je bijv. kan verstoppen. nu weet de politie altijd waar je zit, en dat is gewoon zwaar brak. en dat als je over straat loopt pas weer achtervolgt wordt als je daadwerkelijk ook 'gespot' wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
waarom?

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Omdat hij wil weten wat er gebeurd? (ik heb ook geen ps2 en ben ook wel benieuwd. Ik gok dat de tweede player aan de buitenkant aan de auto blijft plakken ;))

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 147083 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:47:
van mij mogen ze het 'achtervolgen' van de politie ook wel wat anders maken.

dat je je bijv. kan verstoppen. nu weet de politie altijd waar je zit, en dat is gewoon zwaar brak. en dat als je over straat loopt pas weer achtervolgt wordt als je daadwerkelijk ook 'gespot' wordt.
Als je twee sterren politie achter je aan hebt weten ze niet altijd waar je zit. Als het meer wordt wel, maar dan circeld er ook vaak een helicopter boven je hoofd ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147083

Marzman schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:56:
[...]

Als je twee sterren politie achter je aan hebt weten ze niet altijd waar je zit. Als het meer wordt wel, maar dan circeld er ook vaak een helicopter boven je hoofd ;)
klopt, maar als je bijv. met 3/4 sterren het platteland op vlucht vinden ze je altijd. terwijl dit niet hoeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Marzman schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:55:
[...]

Omdat hij wil weten wat er gebeurd? (ik heb ook geen ps2 en ben ook wel benieuwd. Ik gok dat de tweede player aan de buitenkant aan de auto blijft plakken ;))
Hier kan je een filmpje downloaden die de bug laat zien. De bug zelf heet 'The Kiss of Death'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Paddixx schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:09:
[...]

Hier kan je een filmpje downloaden die de bug laat zien. De bug zelf heet 'The Kiss of Death'.
volgens mij moet je daar betalen of ben ik scheel?
hier is ie wel gratiz: http://browse.files.filef...1342131;/browsefiles.html
(onder het kopje 'uservideo's')

[ Voor 5% gewijzigd door Menesis op 26-05-2006 14:17 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Hij is gratis. Je hebt op Fileplanet betaalde servers en gratis servers. Het nadeel van de gratis servers is dat ze meestal een wachtrij hebben. De betaalde servers hebben nooit een wachtrij en daar kan je ook sneller downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 17-05 11:01
Ik durf te wedden dat we minstes tot en met oktober niks horen van Rockstar over Grand Theft Auto IV. Misschien zelfs niet tot volgend jaar. Rockstar vertelt namelijk niks tot het laatste moment, zoals bij de vorige GTA's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168317

als ik het voor het zeggen zou hebben, dan zijn de graphics van het xbox360-spel Saint's Row wel mooi voor een gta-game!

http://www.insidegamer.nl/xbox360/saintsrow/screenshots/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ook weer interessant nieuws (alhoewel natuurlijk niets zeker is):

http://www.kotaku.com/gaming/gta-iv/gta-iv-mmo-181189.php

Had al een tijdje geen GTA meer gespeeld, maar nu ik LCS voor de PS2 aan het spelen ben ik benieuwd hoe GTA IV er gaat uitzien....waarschijnlijk wordt het voor mij de reden om een PS3 of XB360 aan te schaffen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Zaterdag 19 augustus 2006 - De productie van de PS3 is volgens Kaz Hirai, baas van Sony Amerika nog steeds niet begonnen. Eerder liet hij al weten dat de productie eind juli of begin Augustus zou beginnen, maar dat is dus nog steeds niet gebeurt.

Hij heeft de productielijnen in Japan en China al wel geinspecteerd en geeft aan dat de productie zeer binnenkort zou beginnen. Dat is ook wel nodig omdat voor 17 november 2 miljoen exemplaren klaar moeten staan.
17 november kunnen we dus vergeten omdat europa altijd als laatste aan de beurt komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 01:00
lazrambo schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:35:
[...]

17 november kunnen we dus vergeten omdat europa altijd als laatste aan de beurt komt :'(
XBOX 360 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Frank_Knopers schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:45:
[...]

Goed plan!

In GTA3 kon je nog zo lekker poppetjes uit elkaar raggen. Met de M16, of met een granaat is ook altijd leuk..

(...)
Precies! Na GTA3 gingen ze van elk poppetje een hele skin maken terwijl in GTA3 een poppetje uit losse onderdelen bestond! Net als carmageddon2, daarbij kon je ook zo heerlijk poppetjes pletten door achteruit tegen een muur te rijden (met een poppetje ertussen uiteraard) :9

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110847

*kick*

Niemand nog info over GTA4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Niks countdown, alleen dit:

uname -a;id;whoami

srv01.netwrite.nl 2.6.10-2.3.legacy_FC2smp #1 SMP Sat Feb 18 23:09:31 EST 2006 i686 i686 i386 GNU/Linux

uid=0(root) gid=0(root) groups=48(apache),2523(psaserv)

root

by kuwait hacker { mohahaha }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik hoop overigens dat ze physics in het spel gaan stoppen, net zoals in HL2, Fragdoll!!!

Dat lijkt me komisch, alleen wel nogal zwaar voor online mode denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Saints Row? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:08
Nog geen nieuwtjes/screenshots/filmpjes -O-?

Ja, ik weet het, het duurt nog lang }:| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-05 13:10
Ik zeg na de E3 (of hoe dat tegenwoordig heten mag) hebben we screenshots en een glimp van het plot.
Gevolgd door de klassieke teaser sites van R* denk aan pogothemonkey.com; liberty city times etc.
Als laatste krijgen we de updates en de filmpjes na de zomervakantie.

veel plezier met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:03
SA was fantastisch, ik kan niet wachten op de volgende.

Ik vond het wel raar dat er ineens geen spijkertapijten meer waren zoals in VC.
Daarnaast was de politie in GTA 3 veel suicidaler, dat soms misschien irritant was maar wel voor hilarische taferelen zorgde.

Ik vond de politie in SA beetje tegenvallen. Tenminste, onder de 3/.4 sterren.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Look at my opmerking, ik vind toch écht die physics tegenwoordig gewéldig. Ik zou niet meer zonder kunnen! Nu hopen dat R* mijn opmerking gelezen heeft, misschien kunnen ze de Source-engine huren? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je bedoelt Havok? ;)

[ Voor 69% gewijzigd door .oisyn op 24-01-2007 00:21 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:46

Angeloonie

Cheeseburger Addict

.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:15:
Zowel HL2 als de voorgaande GTA versies gebruikten Havok hoor ;)
Hoe kom je er bij dat GTA de Havok engine gebruikt? Dat is echt totale onzin. GTA maakt gebruik van een in-house engine. Daarnaast merk je het meteen als er een Havok engine gebruikt wordt: zwaartekracht, realistisch sloopbare omgevingen/objecten.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik had het al verbeterd :). Ik was in de war met hun render engine, Renderware, die was niet in-house.
Angeloonie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:20:
Daarnaast merk je het meteen als er een Havok engine gebruikt wordt: zwaartekracht, realistisch sloopbare omgevingen/objecten.
En dat is ook totale onzin, net als bij een render engine ligt het er maar net aan hoe je het inzet. Het is geen garantie voor succes oid. En zwaartekracht is nou niet echt bepaald rocket science ;)

[ Voor 101% gewijzigd door .oisyn op 24-01-2007 00:25 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 08:46

Angeloonie

Cheeseburger Addict

.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:21:
Ik had het al verbeterd :). Ik was in de war met hun render engine, Renderware, die was niet in-house.

[...]

En dat is ook totale onzin, net als bij een render engine ligt het er maar net aan hoe je het inzet. Het is geen garantie voor succes oid. En zwaartekracht is nou niet echt bepaald rocket science ;)
Dat waren maar voorbeelden, vaak weet je meteen of een game Havok heeft (FEAR of Saints Row bijvoorbeeld)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Er zijn een aantal dingen al bekend over GTA4:

• De game zal op de RAGE engine draaien (Rockstar Advanced Game Engine). Rockstar Table Tennis draait ook op deze engine. Er gaan geruchten dat na het ontwikkelen van de RAGE engine (met hoofdzakelijk GTAIV in gedachte), Rockstar een kleine testgame heeft ontwikkeld in deze engine, welke uiteindelijk (na succes) is doorgebouwt tot een product, Rockstar Table Tennis!
source

• Er werken 150 mensen van Rockstar aan deze game.
source

• De game zal twee exclusieve episodes bezitten op de Xbox 360. Deze episodes resulteren in twee extra stukken verhaal met missies en zullen ongeveer een maand na de release op XBox Live te verkrijgen zijn. Volgens de artikelen (grotendeels 'confirmed' door Peter Moore (Microsoft)).
source source

Bovendien is het, tijdens de release van de game, precies 10 jaar geleden dat deeltje één in de winkels verscheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Shao Kahn schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:50:
SA was fantastisch, ik kan niet wachten op de volgende.

Ik vond het wel raar dat er ineens geen spijkertapijten meer waren zoals in VC.
Daarnaast was de politie in GTA 3 veel suicidaler, dat soms misschien irritant was maar wel voor hilarische taferelen zorgde.

Ik vond de politie in SA beetje tegenvallen. Tenminste, onder de 3/.4 sterren.
Ik kan me vergissen maar volgens mij kon je ook alleen in GTA3 ledematen eraf knallen (ok, het hoofd kon bij allemaal worden gescheiden vd romp). Zou wel leuk zijn als dat in de nieuwe versie wel weer zou kunnen. Wel lastig te maken nu al die poppetjes uit 1 mesh bestaan :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 26-05 12:03
Zijn er al enige screenshots rond het net? Ik kan alleen fake screens vinden. Ik wordt het wachten beu.
GIEF GTA 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Ik hoop in ieder geval dat het geen sequel of prequel op Liberty City, Vice City of San Andreas is. Een compleet nieuwe gametype (iets dat ze met Grand Theft Auto I en Grand Theft Auto III gelukt is) zou geweldig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
GTA 4 met een Wii besturing ofzo :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
lazrambo schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:59:
gatverdamme :p doe mij maar een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lazrambo schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:59:
Onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-05 09:36

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Zo onmogelijk is dat niet hoor, met een beetje fantasie kun je daar wel wat geschikte controls voor bedenken.

Het spel moet dan wel op de Wii uitkomen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Ik denk dat je eerder een San Andreas Stories of iets dergelijks mag verwachten op de Wii.

[ Voor 26% gewijzigd door MetroidPrime op 25-02-2007 14:57 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grand Theft Auto speelt het fijnst op een keyboard + mouse, daarna op een standaard controller, en een wiimote komt daarna pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 37526 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:28:
Grand Theft Auto speelt het fijnst op een keyboard + mouse, daarna op een standaard controller, en een wiimote komt daarna pas.
Heb je de Wiimote dan weleens gebruikt? Ik krijg namelijk sterk de indruk dat dat niet zo is.

Het grote voordeel van de Wiimote is dat je het beste van de standaard controller met het beste van een toetsenbord en muis kan combineren. Je de besturing van voertuigen op exact dezelfde manier doen als bij een standaard controller, maar het richten en schieten met wapens kun je weer implementeren zoals bij een toetsenbord en muis.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het mogelijk om met een wiimote goed te aimen dan? Imho aimt er niets beter dan een goede muis.

Als ik aan de wiimote denk, dan denk ik aan grappige spelletjes waarbij je een balletje weg moet tikken. Niet aan precisie aimen met een sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 37526 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:36:
Is het mogelijk om met een wiimote goed te aimen dan? Imho aimt er niets beter dan een goede muis.

Als ik aan de wiimote denk, dan denk ik aan grappige spelletjes waarbij je een balletje weg moet tikken. Niet aan precisie aimen met een sniper.
Richten met de Wiimote is ongeveer hetzelfde als richten met een muis. Precies kunnen richten is juist één van de voordelen van de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hoe gevoelig is de wiimote met "hoveren" ? Stel dat je ergens een minuut lang ergens op moet richten, iets dat met een muis en een controller prima gaat, hoe doet een wiimote dat? De trillingen van je hand, pikt hij die al op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 37526 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:47:
En hoe gevoelig is de wiimote met "hoveren" ? Stel dat je ergens een minuut lang ergens op moet richten, iets dat met een muis en een controller prima gaat, hoe doet een wiimote dat? De trillingen van je hand, pikt hij die al op?
Dat hangt af van hoe gevoelig de Wiimote ingesteld is, de afstand tot je TV en hoe erg je hand trilt. Als je alles goed instelt zou dat geen probleem mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We zullen het wel zien als er ooit een GTA op de Wii komt. Al zal dat eerder Grand Theft Auto I zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 37526 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:54:
We zullen het wel zien als er ooit een GTA op de Wii komt. Al zal dat eerder Grand Theft Auto I zijn :)
Ik denk dat het wel een wat recentere of misschien zelf een compleet nieuwe GTA zal worden. Manhunt 2 van Rockstar is immers ook next-gen exclusief voor de Wii. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Liberty City stories / Vice City stories mogelijk, maar ik denk niet dat de Wii een spel als bijvoorbeeld GTA: San Andreas aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 37526 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:10:
Liberty City stories / Vice City stories mogelijk, maar ik denk niet dat de Wii een spel als bijvoorbeeld GTA: San Andreas aan kan.
Waarom niet? De Gamecube was al krachtiger dan de PS2 en de Wii is ongeveer 2 á 3 keer zo krachtig als de Gamecube.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 25-02-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 37526 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:47:
Je bedoelt strafen neem ik aan ?? Gaat prima in Zelda en ik pwn alle ventjes met pijl en boog :P :+

Daarnaast hebben console games 9 van de 10 keer iets van auto-aim/lock wat je meestal voor dichtbij gebruikt dus lijkt me helemaal geweldig GTA 4 op de Wii :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 37526 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:28:
is jouw mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:07:
[...]

Je bedoelt strafen neem ik aan ?? Gaat prima in Zelda en ik pwn alle ventjes met pijl en boog :P :+

Daarnaast hebben console games 9 van de 10 keer iets van auto-aim/lock wat je meestal voor dichtbij gebruikt dus lijkt me helemaal geweldig GTA 4 op de Wii :Y)
Ik bedoel stilhangen. Daarnaast ben ik van mening dat auto-aim / auto-lock extreem triest is, en voor cheaters. Ik weet dat het met een controller niet anders kan, vandaar dat ik van mening ben dat het met de muis het beste gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 37526 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:09:
[...]

Ik bedoel stilhangen. Daarnaast ben ik van mening dat auto-aim / auto-lock extreem triest is, en voor cheaters. Ik weet dat het met een controller niet anders kan, vandaar dat ik van mening ben dat het met de muis het beste gaat.
Stilhangen is helemaal geen probleem omdat je je arm ergens op kan laten rusten terwijl je richt, net zoals bij een normale controller. Je hoeft je handen dus niet in de lucht te laten hangen om te kunnen richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
Wat heb ik zin in deze game zeg, al is er nog bijna niks van bekend. Hopelijk een grote stad met goeie graphics en geen irritante bugs zoals in vorige delen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trailing coming 29-03-2007

Tof, kan niet wachten 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Ik kan ook echt niet wachten. Blijft voor toch altijd nog 1 van de leukste spelseries.

Ben blij dat hij nu ook op de 360 uitkomt gelijk, hoef ik in iig geen 600 uit te geven aan een ps3 nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:56

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

MetroidPrime schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:19:
[...]

Waarom niet? De Gamecube was al krachtiger dan de PS2 en de Wii is ongeveer 2 á 3 keer zo krachtig als de Gamecube.
Ik denk dat dat een beetje lichtelijk overdreven is. PS 2 en een Cube vergelijken is als een appel met een peer; niet te vergelijken dus omdat de inhoud dermate verschilt dat het totaal anders is. De Cube tovert ook totaal andere graphics dan de PS 2 tevoorschijn. Daarnaast is de Wii niets meer dan een beetje opgevoerde Cube en écht niet 2 á 3 keer zo krachtig. Ik bedoel, veel games zien er hetzelfde uit op de cube als op de Wii........

Verder ontopic:

Mja GTA, ik vond San Andreas wel een enorme domper zeg, hoop dat het dit keer meer het kaliber krijgt van Vice City :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:50:
Trailing coming 29-03-2007

Tof, kan niet wachten 8-)
http://www.rockstargames.com/IV/

Zodat niet iedereen denkt dat Geqxon loopt te blaten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Notna schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:55:
[...]

Ik denk dat dat een beetje lichtelijk overdreven is. PS 2 en een Cube vergelijken is als een appel met een peer; niet te vergelijken dus omdat de inhoud dermate verschilt dat het totaal anders is. De Cube tovert ook totaal andere graphics dan de PS 2 tevoorschijn. Daarnaast is de Wii niets meer dan een beetje opgevoerde Cube en écht niet 2 á 3 keer zo krachtig. Ik bedoel, veel games zien er hetzelfde uit op de cube als op de Wii........
offtopic:
Zo'n vreemde vergelijking is het niet, het gaat er om of de Wii San Andreas aan zou kunnen. De Wii is krachtiger dan de PS2, dus dat zou met gemak moeten kunnen. Dat bepaalde spellen op de Gamecube "totaal andere graphics" hadden dan sommige PS2 spellen, betekent niet dat de hardware niet geschikt was om realistische spellen te tonen. RE4 ziet er op de Gamecube beter uit dan op de PS2. GTA: San Andreas zou dus goed mogelijk moeten zijn op de Wii, zelfs al was het niet meer dan een "opgevoerde Gamecube".

Het werd eens tijd dat er een trailer kwam voor GTA IV. Ik ben wel benieuwd naar de setting en hoe de episodic content in de Xbox 360 versie verwerkt zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het eigenlijk alleen wel een beetje kort-dag, had hem eigenlijk pas in 2008 verwacht. Ik hoop nog steeds dat het iets compleet nieuws is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ben heel benieuwd of ze nu ook dingetjes die goed geregeld zijn in o.a. Saint's row/Scarface/Crackdown hebben afgekeken en geimplementeerd in dit deel.....ben heel benieuwd naar de trailer, het font waarin die IV staat op de site zegt helaas weinig over de setting. Het zou futuristisch kunnen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop niet dat ze de futuristische kant opgaan, al blijft er niet echt veel meer over straks.

Ik hoop iig dat hij beter wordt als Saints Row. Was best vermakelijk, maar het miste de humor uit de gta serie. Over de engine ben ik wel weer erg te spreken uit Saints Row.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ja, er zat een heel klein beetje humor in, maar het meeste had gewoon niet de subtiliteit van GTA. Maar voor de rest vond ik Saint's row prima, het opslaan/customizen van auto's, outfits etc. Van Scarface vond ik bv. het feit dat je je auto kan laten brengen en de wapens kan vullen vanuit de achterbak prima gedaan en de snelle herstarts van missies. Alhoewel ik het niet verwacht in GTAIV is het springen in Crackdown fantastisch. Maar GTAIV wordt voor mij zeker een no brainer, die gaat zeker aangeschaft worden (net zoals Vice city stories om de tijd door te komen tot dit nieuwe deel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ik kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
ik ben echt super beniewd wat ze met de omgeving hebben gedaan. Of deze nu interactief is, dat zou namelijk echt tof zijn. En hoe wat ze hebben gedaan met de physics, dat vind ik namelijk echt next gen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik hoop wel dat de omgeving een beetje groot is, en dat je niet in je heli in één rondje de hele map hebt gehad zoals in Vice City :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Laatst online: 12-05 16:34
Ik denk dat het wel groter word. Zeker omdat ze een steeds grotere map gemaakt hebben. Vergelijk GTA3 maar eens met GTA:SA. Dat is een wereld van verschil! En om terug te vallen op een kleinere map, op een krachtigere console... Lijkt me sterk. Is alleen maar slecht voor de verkoopcijfers lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TwyLight schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:02:
Ik hoop wel dat de omgeving een beetje groot is, en dat je niet in je heli in één rondje de hele map hebt gehad zoals in Vice City :')
Vice City was tenminste uit je hoofd te leren, dat is van San Andreas niet echt te zetten. Of je moet het echt extreem veel gespeeld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:48:
[...]

Vice City was tenminste uit je hoofd te leren, dat is van San Andreas niet echt te zetten. Of je moet het echt extreem veel gespeeld hebben :)
Ik ken San Andreas nu nog uit mijn hoofd, heb het ook wel vaak gespeeld (zeker meer als 200 uur).
GTA is mijn favoriete game reeks dus hoop dat het dit keer weer een super game wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
[...]

Na een paar uurtjes spelen, lekker door de stad racen(met cheats en zo :') ), kende ik de hoofdlijnen van de stad toch wel.

Verder hoop ik te zien dat er eens een echte drukke straten zijn, met allemaal toeterende auto's en tientallen taxi's omringd door wolkenkrabbers :7 .

En ik wil die trailer nu ;( !

[ Voor 3% gewijzigd door hello_moto op 03-03-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
En ik hoop ook (eigenlijk eis ik) meer verschillende burgers.
In San Andreas zag je nog wel eens 10 keer hetzelfde persoon langslopen :D

En de politie agenten waren ook allemaal klonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Verheug me er ook op. Heb alleen nog geen geld voor een xbox360 of ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TwyLight schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:56:
[...]
Ik ken San Andreas nu nog uit mijn hoofd, heb het ook wel vaak gespeeld (zeker meer als 200 uur).
GTA is mijn favoriete game reeks dus hoop dat het dit keer weer een super game wordt.
Met "uit mijn hoofd" bedoel ik dus dat ik het beter ken dan de stad waar ik IRL in woon. Elk steegje, elk item, elke standaard geparkeerde wapen, en alles bij naam.. Dat is met San Andreas enorm lastig, laat staan als ze het groter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:59:
[...]

Met "uit mijn hoofd" bedoel ik dus dat ik het beter ken dan de stad waar ik IRL in woon. Elk steegje, elk item, elke standaard geparkeerde wapen, en alles bij naam.. Dat is met San Andreas enorm lastig, laat staan als ze het groter maken.
Dat maakte San Andreas juist leuk. Ik kom bij mij in de buurt ook weleens straten tegen waar ik nauwelijks kom of die ik helemaal niet ken. In Vice City had je halverwege het spel alles al wel gezien en na verloop van tijd was ik steeds dezelfde gebieden bezoeken eigenlijk wel zat. In San Andreas ontdekte je nog steeds nieuwe dingen aan het einde van het spel en waren er gigantisch veel dingen te doen, waardoor San Andreas lang niet zo snel saai werd als Vice City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:15
[...]

:*)

Groot genoeg kan niet. Ik hoop dat ze nu GTA2 als 'grondgedachte' gaan nemen, waren toch ook echt leuke wijken/steden daar.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

lama

[ Voor 106% gewijzigd door BMW_M3 op 04-03-2007 01:24 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
GTA2 heb ik anders nooit echt super gevonden. De stad kon me amper boeien eigenlijk. GTA3 vondik super (ook omdat het de eerste GTA in 3D was uiteraard) en Vice City was ook erg leuk. De stad in Vice City was inderdaad redelijk klein (te klein), maar de setting was zo tof en de humor zo goed dat ik het toch het beste GTA deel vond. Over San Andreas heb ik lang getwijfeld of ik hem wel zou houden. Het hele gangsta gedoe vind ik maar niks, dus vooral het eerste deel in Los Santos vond ik niks aan met dat overdreven gedoe. Later werd dat gelukkig wel minder en de map was erg groot, dus opzich vond ik het best nog een leuk spel.
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd wat voor nieuws ze in GTA4 gaan stoppen. Crackdown en Saints Row vond ik ook erg leuk, maar vooral het gebrek aan humor zorgt er bij mij toch voor dat het het niet haalt bij GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Wekko306 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:59:
GTA2 heb ik anders nooit echt super gevonden. De stad kon me amper boeien eigenlijk.
Ik denk dat ik GTA2 meer heb gespeeld dan de 3D games. Prachtig stukje nostalgie. Vooral met die verschillende gebieden en gangs. Maar ik ben benieuwd wat ze van IV gaan maken :) Hopelijk weer helemaal anders dan SA... en dat ze hem ook voor de PC releasen natuurlijk, al zal dat wel gebeuren. Ik koop er iig geen console voor :P

[ Voor 20% gewijzigd door TommyGun op 11-03-2007 22:25 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:15
TommyGun schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:23:Prachtig stukje nostalgie. Vooral met die verschillende gebieden en gangs. Maar ik ben benieuwd wat ze van IV gaan maken :) Hopelijk weer helemaal anders dan SA...
Dat is ook wat zo leuk was aan GTA2, echt weer een heel andere sfeer dan de andere games en die gangs waren idd toppie. Maar ook het soort wijken en gebieden in de drie steden waren echt zeer sfeervol.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mocht iemand het leuk vinden: Vice City Stories @ PS2 out now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Laatst online: 23-05 13:10
Jejking schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:11:
Look at my opmerking, ik vind toch écht die physics tegenwoordig gewéldig. Ik zou niet meer zonder kunnen! Nu hopen dat R* mijn opmerking gelezen heeft, misschien kunnen ze de Source-engine huren? :D
Je bedoeld Euphoria :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elke keer als ik hier een post zie hoop ik dat de trailer uitgelekt is en hier een link staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:20
Zolang GTA 4 maar niet weer met een negert is, die denkt één of andere 50 cent rapper te zijn :r Verschrikkelijk zeg Homie dit en Homie dat. Yo rollla busttaaaa thinks u gangstaa???? OMG BRO!!! VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!!!!!!!!

Buiten dat vond ik het een zeer vermakelijke game en ik hoop dat je in gta4 je eigen mannetje ala saints row kan maken of leuker nog met een vrouwtje speelt. Misschien eens je eigen face in scannen ofzo?

Ik hoop in ieder geval op meer interactiviteit met de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Het lijkt me tof als je nu zelf eens zou kunnen kiezen bij welke groepering je gaat.

-afrikaans ghetto tuig
-portoricaans ghetto tuig
-italiaanse maffia tuig
-iers maffia tuig
-yakuza tuig
-LAPD

Of zelf een groepering samenstellen.

Dit omdat San Andreas me totaal niet aansprak. Ik kan mezelf totaal niet indentificeren met de characters in het spel, wat mijn betrokkenheid en speel ervaring niet ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:09
Een vrouwelijk karakter zou inderdaad wel eens een keer een graag geziene verandering worden in dit spel of iig dat je het zelf mag bepalen en dat ze ook gelijk maar die zogenaamde Gangsta style mogen vervangen, alsof dat de "American Dream" is van iedere schurk :S.
Hopenlijk komen er snel beelden vrij van het spel en mogen ze wel eens bekend gaan maken wie Take2 over gaat nemen, ben daar namelijk ook best wel nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik hoop dat de trailer ook daadwerkelijk iets gaat laten zien en niet alleen maar een extreem tegenvallende teaser zal zijn....bij alle vorige delen was het hier en daar een screenshot en de trailers kwamen pas later, dus laten we hopen dat het nu anders zal gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:19
Ik hoop op native multiplayer support, met z'n 5en in een busje rondrijden en dan andere gangs afknallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik hoop dat er gewoon een volledig customizable character komt.
Dat je gewoon alles kan bepalen, van man of vrouw tot de dikte van de onderlip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:20
Seth_Chaos schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:33:
Het lijkt me tof als je nu zelf eens zou kunnen kiezen bij welke groepering je gaat.

-afrikaans ghetto tuig
-portoricaans ghetto tuig
-italiaanse maffia tuig
-iers maffia tuig
-yakuza tuig
-LAPD

Of zelf een groepering samenstellen.

Dit omdat San Andreas me totaal niet aansprak. Ik kan mezelf totaal niet indentificeren met de characters in het spel, wat mijn betrokkenheid en speel ervaring niet ten goede komt.
Zou idd een nieuwe dimensie toevoegen. Wat ook kick zou zijn is dat ze GTA eens in Japan doen laten afspelen, dus dat je allemaal clans hebt waar je lid van kan zijn.

Anyway het zal wel weer iets teveel comic worden en teveel van hetzelfde ben ik bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Anoniem: 16963 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:18:
Elke keer als ik hier een post zie hoop ik dat de trailer uitgelekt is en hier een link staat :)
Nog acht dagen mannetje, beetje geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ja, dat zou erg vet zijn.
Dat het zich in China of Korea afspeelt en dat je bij verschillende mafia organisaties kan.

Of dat je gewoon kan kiezen dat je bij de Police wil horen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TwyLight schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:02:
Ik hoop dat er gewoon een volledig customizable character komt.
Dat je gewoon alles kan bepalen, van man of vrouw tot de dikte van de onderlip.
En dan natuurlijk 15 extension packs uitbrengen, een game-variant voor op de GSM, op elke handheldconsole een game-variant, en daarna met GTA:V , dat dan exact hetzelfde spel wordt, alle extension packs onbruikbaar maken.

Kuddo's voor degene die snapt waar ik het nu over heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Interessant gerucht (met de nadruk op gerucht):
http://www.vgcharts.org/news/news.php?id=195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik mag hopen van niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Liever Microsoft dan EA. En dan nog, er is een kans dat Rockstar Take 2 & Co laat vallen, en zelf alles gaat doen voor de volgende delen.

[ Voor 19% gewijzigd door TommyGun op 21-03-2007 16:06 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
TwyLight schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:21:
Dat het zich in China of Korea afspeelt en dat je bij verschillende mafia organisaties kan.

Idd, een GTA in een Aziatisch land lijkt me best leuk, en weer eens wat anders. Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat voor nieuwe dingen ze in GTA4 gaan stoppen. Elke GTA kwam er wel iets nieuws bij (al was het soms niet veel, en soms niet leuk), ik ben benieuwd wat ze nu weer verzinnen. Het lijkt me super als je zelf bijvoorbeeld ook nieuwe bendeleden kan recruiteren (geef ze een opdracht, als het ze lukt horen ze bij je bende) of dat je de politie kan infiltreren waardoor de politie minder goed kan reageren oid :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik zou het zo vet vinden als je meer als 3 mensen mee kan nemen als je in de auto zit.
dat als jouw auto vol is, dat dan de overige 4 een andere auto pakken en je volgen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Posters in New York :o

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1174555598.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door jmxd op 22-03-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De poster verraad nog niet echt welke kant ze opgaan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-05 17:19
TwyLight schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:21:

NOOIT EN TE NIMMER!!

Ik neem aan dat het merendeel van de mensen hier GTA heeft gespeeld vanaf de eerste (en dan bedoel ik niet 3, zoals veel mensen vinden dat dat de eerste is :( ).
GTA moet over dieven blijven gaan, natuurlijk zou je de titel Grand Theft Auto ook kunnen zien als het tegenovergestelde, namelijk dat je dat tegen zou moeten gaan, maar dan zou er gewoon een heel ander/nieuw spel moeten komen.
GTA moet GTA blijven, waarin de politie de 'bad guys' zijn 8)

Mij lijkt GTA IV wel weer tof, maar ook ik wil liever geen R&B stijl meer. Persoonlijk spreekt me dat totaal niet aan, en met de functie dat je je eigen muziek in GTA kunt laden komt het ook niet overeen. (Gangstah in een low rider met klassiek/opera/metal/electro/dance/slager/apré ski/etc anyone?)

&

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.