Ja dat weet ik maar dacht dat ik met Mytraffic misschien betere framerates zou halen dan met jouw pakket. Heb 4.0 hier liggen maar die loopt niet echt soepel. Of zou ik met mytraffic hetzelfde hebben? Ik dacht dat die behoorlijk framerate vriendelijk was.
Ja, ik zeg gewoon dat er een nieuw topic moet komen, ik open hem alleen zelf niet. Niks vreemds aan toch
Dat je even langs komt om ons te vertellen dat er een nieuw topic moet komen staat een beetje vreemd. Na 78 delen is ons echt wel bekend wanneer een nieuw topic verwacht wordt
.
De vraag die overblijft is ... wie-o-wie gaat #79 aanmaken ?
Ik zit op de zaak, dus ik heb zelf geen tijd nu
Ik zit op de zaak, dus ik heb zelf geen tijd nu
Sorry voor dit gedeelte: ik heb eigenlijk nooit Fligt Sim. gespeeld, en dat wil ik nu dus wel gaan doen en ook in dit topic deelnemen, en toevallig is het zo dat ik dit zeg omdat er een nieuw deel moet komen. In dit 79 zal ik vaker te zien zijnDutchCommando schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:37:
Dat je even langs komt om ons te vertellen dat er een nieuw topic moet komen staat een beetje vreemd. Na 78 delen is ons echt wel bekend wanneer een nieuw topic verwacht wordt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Neem dit eens aandachtig door voordat je je post plaatst.
Neem dit eens aandachtig door voordat je je post plaatst.