Het idee van deze fora is dat iemand met minder verstand van zaken in het forum een vraag stelt in de hoop dat er anderen zijn die er meer verstand van hebben. Prima en ik maak er ook gebruik van maar maximus26 heeft de neiging brainstormenderwijs vragen te stellen.
Hieronder nog een aantal goede intelligente vragen van Maximus die volgens mij nog niet beantwoord zijn. Dat ga ik dan maar even doen als hulpvaardige puber met acne. (hoewel ik al 39 ben).
Een paar voorbeelden:
- Kan men op de Dell 6400 draadloos internet bestellen?
Ja, dat kan. mits je ofwel een telefoonverbinding via je je laptop hebt geregeld of d.m.v. het sturen van een mail of het aanvragen van informatie via de homepage van een aanbieder.
- dus ik moet gewoon een wireless kaart kopen bij @home en in mijn notebook pluggen,
dan kan ikd us draadloos internetten?
Nee, er zit al een draadloze verbinding in je laptop. Je het alleen een abbonnement en een router nodig. Dit is een kastje die de verbinding met internet regelt.
- kan iemand mij vertellen wat het voordeel is om hem helemeel leeg te maken/te formatteren? Kan ik als leek dit beter niet doen? Wat zijn voordelen / nadelen?
Ik zou er in jouw geval niet aan beginnen. Het nadeel is namelijk dat je moet weten wat je doet. Het voordeel is dat je veel ongewenste programma's kwijt bent en de laptop sneller wordt.
- 25 euro, is dat duur voor een tas?
Is nogal een persoonlijke vraag eerlijk gezegd. Ik vind het niet duur maar wellicht dat jij duur anders definieert.
- vraag vwb. de vervoerder: iedereen heeft t over UPS, bij mij op de offerte staat Walsh International. Wat is het verschil?
Om hier antwoord op te kunnen geven moet je eigenlijk bij beide bedrijven hebben gewerkt en dan wordt het waarschijnlijk een enorme lijst met verschillen. De overeenkomst lijkt me belangrijker. Ze brengen laptops bij de bestellers van Dell thuis.
- hoe is het geluid wat uit jouw dell 6400 komt? het doel van deze vraag is om allerlei ervaringen meningen van anderen te horen. de mijne is besteld en verheug me er al op. omdat ik muziekfreak ben wil ik weten of het goed geluid is of dat ik een 5.1 moet aansluiten?
Als je echt een muziekfreak bent zul je niet tevreden zijn met de boxen van de laptop maar ook geen 5.1 setje willen. Koop een goede in-ear koptelefoon zoals de Shure is mijn advies.
- Komt er goed geluid uit de boxen?
Het lijkt me niet als je muziekfreak bent. Maar oordeel maandag zelf. Jij bent de enige die de kwaliteit kunt beoordelen.
- Waar komt het geluid vandaan als je geen boxen hebt of soundsystem?
zie het plaatje van je laptop voor de roosters. Daarachter zitten kleine boxen.
- Je hebt toch boxen aan boord,niet?
ja, inderdaad
- Kun je er goed mp3s mee afspelen en beluisteren?
ja dat kan goed als je weet hoe dat moet.
- wat moet ik allemaal installeren als ik hem voor de eerste keer heb opgestart?
Dit is helemaal afhankelijk van wat je met je laptop wilt doen
- je lijkt me n kenner, ik wil graag jou hulp gebruiken! kan dat / mag dat?
dat doe je al toch door dit forum te gebruiken.
- wat is een usb tunertje?
daarmee kun je tv kijken op je laptop
- wat kost die?
loop een winkel binnen en vraag het. Of zoek op internet. Tip:
www.google.nl of tweakers.net.
Er zijn veel kwaliteiten.
- wat moet ik ermee doen?
tv kijken op je laptop
- Op de dell 6400 zit toch een Tv kaart?
nee
- En hoe moet ik mijn notebook / tv instellen?
Kijk in de gebruiksaanwijzing van de tuner (als je die koopt)
- Mijn vriendin wil op de laptop haar programmas kijken. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Kijk in de gebruiksaanwijzing van de tuner (als je die koopt). En je moet het je vriendin wel vragen natuurlijk