Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 2. Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

Anoniem: 157137 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:51:
[...]

Mijn broer had ook een laptop van dell. Zijn scherm wou het niet meer doen na 1 jaar en 3/4 maanden. HEt werd door Dell gratis opgehaald en gratis gereperareerd en weer gratis bezorgd. Dus zo strict zijn ze neit echt.
En je hebt altijd recht op 2 jaar garantie. Maakt niet uit wat.
Kíjk!! Das de betere gang van zaken... Kutapple doet daar moeilijk over.
Maargoed, dan is de keuze makkelijk gemaakt, een leuk 6400tje voor mijn bro. Moet ik alleen nog verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
Anoniem: 157137 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:49:
type klok cache prijs
T7600 2,33GHz 4MB $637
T7400 2,16GHz 4MB $423
T7200 2GHz 4MB $294
5600 1,83GHz 2MB $240
5500 1,66GHz 2MB $209

De nieuwe Core 2 Duo's van Intel zijn bekendgemaakt. Ze komen pas in augustus op de markt.
Het verschil met de huidige Core Duo's is dat deze processors 64-bit ondersteunen.
damn bigtime gunstig die 64bit, i say!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157137

Underworld schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:33:
[...]

damn bigtime gunstig die 64bit, i say!
Kan je wel zeggen ja. De Turion X2 van AMD heeft weinig in te brengen tegen de Core Duo. Terwijl de Turion wel de Pentium M voorbij streef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:44

Thandor

SilverStreak

Modbreak:Ik heb even wat offtopic replies opgeschoont.
Overigens geen warez aanvragen of aanbieden.

Bedankt :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sorry Thandor, maar volgens de site zelf zijn ze volledig legaal dus nam ik aan dat ik die link wel mocht geven. Maar mn excuses.

Weet iemand of de Core 2 Duo ook in de 6400 komt? Ik las ergens (waar weet ik niet) dat hij alleen in de 9400 zou komen. Dat zou echt jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

ik betwijfel of de core 2 Duo in de 6400 zou komen
Ik verwacht dat Dell voor de core 2Duo een nieuwe reeks (bvb 6500) zal maken met de nieuwe chipsets.

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:06
Ik denk dat de Core 2 Duo (Merom) alleen in de highend-notebooks terecht komt, zoals de Inspiron 9400 en de XPS-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Dus wat gaan we nu doen? Paar maandjes wachten, of de 6400 halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser

moser

MarcoC schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:07:
Ik denk dat de Core 2 Duo (Merom) alleen in de highend-notebooks terecht komt, zoals de Inspiron 9400 en de XPS-serie.
uiteindelijk zal de Merom in de meeste reeksen terecht komen ook de meer mainstream 6xxx reeks.

Voor de echte high-end is men blijkbaar al een tijd aan het testen maar die modellen zullen nog even op zich laten wachten vrees ik (Precision en Latitude)
Robbertz schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:19:
je kan altijd blijven wachten

Voordat de merom mainstream word denk ik dat je moet wachten tot oktober, als het niet langer is.
Ik moet in september een nieuwe laptop hebben en dat wordt een Precision M65 of Inspirion 6400

[ Voor 30% gewijzigd door moser op 03-06-2006 17:24 ]

... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 19:43
Robbertz schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:19:
Als je steeds het nieuwste van het nieuwste wil hebben en daarop blijft wachten krijg je nooit een nieuw systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
iglodavinci schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:02:
[...]

Als je steeds het nieuwste van het nieuwste wil hebben en daarop blijft wachten krijg je nooit een nieuw systeem.
Ja jullie hebben gelijk. Alleen ik hoop steeds maar op een betere videokaart :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
Als het goed is ontvang ik aankomende week mijn 6400. 8) Nu ben ik ook op zoek naar een goede tas.
Nu kan ik een tas kopen met de volgende binnenmaten: 34 x 29 x 04. Zou de 6400 hierin passen? Op de website van Dell staan de volgende maten: 35,6 x 26,5 x 3,6. De lengtemaat spant er dus om of zijn deze maten globaal genomen?
De tas is een Samsonite ICT Briefcase Medium. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157756

Ik heb mijn laptop nu iets van 2,5 week, maar ben nu op een probleempje gestuit.
Ik heb een usb geluidskaart van terratec gekocht, om hem op mijn 5.1 boxenset aan te sluiten, k'vond beetje zonde om dat niet meer te gebruiken.

Ik leuk dat ding aangesloten, in de eerste oogopslag leek het allemaal lekker te werken. Totdat ik op internet zat te surfen en bij het uitvergroten van een foto opeens het geluid begon de haperen en ruisen.

Na wat testen op andere pc enzo kwam ik erachter dat het geen probleem is zonder de voeding, maar dat het zich voordoet als de voeding er in zit:/

Iemand enig idee of ik door wat instelling om te zetten dit probleem kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157756 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:14:
Ik heb mijn laptop nu iets van 2,5 week, maar ben nu op een probleempje gestuit.
Ik heb een usb geluidskaart van terratec gekocht, om hem op mijn 5.1 boxenset aan te sluiten, k'vond beetje zonde om dat niet meer te gebruiken.

Ik leuk dat ding aangesloten, in de eerste oogopslag leek het allemaal lekker te werken. Totdat ik op internet zat te surfen en bij het uitvergroten van een foto opeens het geluid begon de haperen en ruisen.

Na wat testen op andere pc enzo kwam ik erachter dat het geen probleem is zonder de voeding, maar dat het zich voordoet als de voeding er in zit:/

Iemand enig idee of ik door wat instelling om te zetten dit probleem kan verhelpen?
Zolang niemand dit probleem heeft, kan je geen antwoord verwachten. Ik denk dat je een aparte thread hierover moet openen. Er zijn vast tweakers (zonder 6400) die je hiermee kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Klinkt als een aardlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174763

ik ga binnenkort mn inspiron 6400 testen op windows vista beta 2 (build 5381 of nieuwer)
T2500
Ati x1400
1 gb geheugen

Resultaten windows vista upgrade advisor

Congratulations! Your PC can run the core experiences of Windows Vista.
Hardware Report: Can your PC deliver premium Windows Vista experiences?
The following section of your feedback is focused on your computer hardware and will provide you with the information that you need to ensure that your PC can reliably run the features you've selected. If any hardware upgrades are required for your computer, we will indicate them below.

Elegant User Experience with Windows® Aero™

Action Required Explanation
No action required This feature is supported by your computer.

Work Anywhere

Connect to Corporate or Campus Networks

Search and Organize

Strengthen Security

Based on your selections, Windows Vista Ultimate appears to be the edition that is right for you.
Other Windows Vista Ultimate features
This edition of Windows Vista contains other features besides the ones you selected on the previous page. You can expand the list below to view the rest of Windows Vista Ultimate features.
View additional feature compatibility
Watch and Record TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt dus ervan uit gaan dat er geen problemen zullen zijn bij het upgraden naar Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174763

Anoniem: 157137 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 14:07:
Je kunt dus ervan uit gaan dat er geen problemen zullen zijn bij het upgraden naar Vista.
zo te zien wel ja als het goed is komt windows vista beta 2 volgende week uit voor iedereen dan ga ik ga pas testen ik heb wel build 5308 maar die is wat ouder dus ik wacht ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176953

Sweet, heb hem ook binnen :)

Erg mooie laptop, vind de Alu-look erg mooi, witte plastic randje past er niet echt bij, maar ach. Mijn gamePc is een AMD64 3000+ 1G Ram en de benches laten zien dat deze T2300 met 1G(667) Ram sneller is in de CPU tests dan de AMD, leuke bijkomstigheid.

Mijn specs: T2300, 1Gig 667Mhz RAM, 60Gb 7200rpm HD, 15,4" non true life, 1280x800, ATI X1300 '256' shared mem.

Bij binnenkomst eerst even 3dMarks gedraaid op het standaard Dell systeem:
3dMark05 Score: 1292 (CPU Score 4088)

...daarna clean install met Omega Drivers op basis van Catalyst 6.5:
3dMark05 Score: 1372 (CPU Score 4638)

Opvallend is dat de CPU score zo omhoog geschoten is, heb de test niet meerdere keren gedraaid, maar als het geen moment opname is, geeft het wel aan wat de standaard software echt flink aan je systeem hangt.

Verder ben ik blij met de non-true life. Contrast van dit scherm is al erg hoog en vind persoonlijk de weerspiegeling van true life niet prettig. Systeem is erg stil, typen maakt meer herrie dan het hele systeem, ik hoor hem eigenlijk nauwelijks tijdens gebruik. Hij wordt een beetje warm als je hem een tijdje op je schoot hebt(het is tenslotte een lap-top), maar daar ga ik nog iets aan doen met het undervolten ;)

Al met al echt een top systeem! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Anoniem: 174763 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:56:
ik ga binnenkort mn inspiron 6400 testen op windows vista beta 2 (build 5381 of nieuwer)
Ik heb vorige week Vista beta 2 geprobeerd, en hij deed het er prima mee. Alle drivers geinstalleerd (XP drivers) en het werkte heel goed. Gewoon soepel, geen problemen tegengekomen.
Alleen vond ik Vista te overdreven en te groot als OS, en heb ik het er weer afgepleurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
Welke muis hebben jullie eigenlijk bij de 6400? Een "gewone" of toch een notebookvariant? Draadloos of toch met een staartje?

Als het goed is ontvang ik vandaag mijn Inspiron ( zonder muis ) Aangezien ik toch het vaakst gewoon thuis gebruik maak van deze laptop gaat mijn voorkeur uit naar een bedrade, optische muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:07

darkrain

Moderator Discord

Geniet

iglodavinci schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:23:
Welke muis hebben jullie eigenlijk bij de 6400? Een "gewone" of toch een notebookvariant? Draadloos of toch met een staartje?

Als het goed is ontvang ik vandaag mijn Inspiron ( zonder muis ) Aangezien ik toch het vaakst gewoon thuis gebruik maak van deze laptop gaat mijn voorkeur uit naar een bedrade, optische muis.
Ik heb er een logitech MX1000 draadloze muis bij.
Gebruik de touchpad alleen als ik de laptop op me schoot gebruik.
Als hij op tafel staat wil ik toch graag een goede muis erbij en dan is de MX1000 toch een zeer goede keus.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter

Hier een MX310
was een bulk actie voor 15 eu, normaal 30 en ik gebruik dus ook gewoon draad, ik haat het als m'n batterijen ineens op zijn, wat met m'n huidige muis vaak gebeurt, met de duure zoals de MX1000 is ie oplaadbaar mja...kost ook wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52211

Intellimouse Explorer 4.0. Met draad dus.

De drivers daarvan hadden trouwens in eerste instantie de drivers van het TouchPad opgegeten, dus die moest ik er nadien nog eens over gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:14

TMC

Als ik jou was zou ik kijken naar de Logitech Notebook Optical Mouse Plus. Met draadje, maar het draad kan opgerold worden in de muis. Lijkt me zeker handiger met het meenemen. :) Ik zou zelf nooit voor draadloos gaan aangezien je niet altijd en overal batterijen kan opladen...

[ Voor 9% gewijzigd door TMC op 06-06-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112184

Iemand ervaring met retourneren van producten bij Dell? Na 14 dagen heb ik geen oplossing gevonden voor mijn probleem van tikken/gekraak. De diagnostics geven geen probleem, dus ik kan enkel maar concluderen dat er een defect is op de chipset of in de processor, die nog niet gekend zijn.

Ik heb aan mijn account manager gevraagd om de notebook terug te nemen en om te ruilen naar een andere reeks (eventueel mits opleg). Volgens de wet in Belgie heb ik 7 dagen om mij te bedenken als ik een aankoop via internet doe. Ik heb binnen de 5 werkdagen het probleem gemeld en heb tussentijds verschillende contacten gehad met Dell. Aangezien het probleem niet opgelost kan worden mag ik, in principe, het toestel retourneren.

Ik ben eens benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
Anoniem: 112184 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:54:
Iemand ervaring met retourneren van producten bij Dell? Na 14 dagen heb ik geen oplossing gevonden voor mijn probleem van tikken/gekraak. De diagnostics geven geen probleem, dus ik kan enkel maar concluderen dat er een defect is op de chipset of in de processor, die nog niet gekend zijn.

Ik heb aan mijn account manager gevraagd om de notebook terug te nemen en om te ruilen naar een andere reeks (eventueel mits opleg). Volgens de wet in Belgie heb ik 7 dagen om mij te bedenken als ik een aankoop via internet doe. Ik heb binnen de 5 werkdagen het probleem gemeld en heb tussentijds verschillende contacten gehad met Dell. Aangezien het probleem niet opgelost kan worden mag ik, in principe, het toestel retourneren.

Ik ben eens benieuwd...
Op de Nederlandse site staat ook iets van 7 dagen bedenktijd. Retourneren kan maar dan komen de verzendkosten ( 1 laptop komt op ongeveer 185 Euro ) voor je eigen rekening. Dit verrekent Dell met het terug te storten bedrag. Dit alles is alleen van toepassing als het product niet gebruikt is!!.
In jouw geval voldoet het product niet nadat je het gebruikt hebt. Eerder kon je het natuurlijk ook niet weten. Zoals jij het nu doet lijkt mij het beste: Dell de keuze laten of de laptop retour en je geld terug of Dell stuurt een andere laptop. Ik denk dat Dell kiest voor het laatste. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:07

darkrain

Moderator Discord

Geniet

TMC schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:51:
[...]

Als ik jou was zou ik kijken naar de Logitech Notebook Optical Mouse Plus. Met draadje, maar het draad kan opgerold worden in de muis. Lijkt me zeker handiger met het meenemen. :) Ik zou zelf nooit voor draadloos gaan aangezien je niet altijd en overal batterijen kan opladen...
Gelukkig kun je dan altijd nog doorgaan met je touchpad.
Dus wat dat betreft zie ik geen problemen met draadloos.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iglodavinci schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:05:
[...]
Op de Nederlandse site staat ook iets van 7 dagen bedenktijd. Retourneren kan maar dan komen de verzendkosten ( 1 laptop komt op ongeveer 185 Euro ) voor je eigen rekening. Dit verrekent Dell met het terug te storten bedrag. Dit alles is alleen van toepassing als het product niet gebruikt is!!.
In jouw geval voldoet het product niet nadat je het gebruikt hebt. Eerder kon je het natuurlijk ook niet weten. Zoals jij het nu doet lijkt mij het beste: Dell de keuze laten of de laptop retour en je geld terug of Dell stuurt een andere laptop. Ik denk dat Dell kiest voor het laatste. Succes
Ik moet alleszins een laptop, dus omruilen naar een ander type is wat ik voorgesteld heb. Ik heb gevraagd of de 9400 een andere chipset heeft. Thanks for your info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
Anoniem: 112184 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:11:
[...]

Ik moet alleszins een laptop, dus omruilen naar een ander type is wat ik voorgesteld heb. Ik heb gevraagd of de 9400 een andere chipset heeft. Thanks for your info!
realiseer wel dat de 9400 een stuk groter is en meer voor desktop replacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Bluetooth muis, heerlijk geen kabels, geen usb-ontvangers, niks. En er zit zelfs nog een USB lader bij voor als de baterijen op zijn. Ding is erg klein en goed vormgegeven, en, koste maar 20 euro :)

Bij www.paradigit.nl gekocht, staat alleen niet op hun inet prijslijst. (Wel het grotere broertje, voor 15 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Underworld schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:14:
[...]
realiseer wel dat de 9400 een stuk groter is en meer voor desktop replacement!
Als het al werkt zonder gekraak en getik kan het mij niet schelen om wat extra kilo's mee te sleuren. Echt vreselijk dat je als eindgebruiker zo hard moet opletten wat je koopt momenteel. En dan nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 23:20
XElD schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:30:
[...]

Bluetooth muis, heerlijk geen kabels, geen usb-ontvangers, niks. En er zit zelfs nog een USB lader bij voor als de baterijen op zijn. Ding is erg klein en goed vormgegeven, en, koste maar 20 euro :)

Bij www.paradigit.nl gekocht, staat alleen niet op hun inet prijslijst. (Wel het grotere broertje, voor 15 euro)
Ik heb de laptop zelf (nog) niet. Ben aan het oriënteren.
Maar zo’n Bluetooth muis lijkt me wel wat.
Heeft iemand soms ervaring met de Logitech V270 Bluetooth muis?
De Logitech v400 lijkt me ook wel wat omdat het een laser muis is en omdat er een 2 extra knoppen opzitten wat wel handig is met internetten, nadeel is de ontvanger en ik heb op internet gelezen dat de muis het op sommige oppervlakken niet goed doet.
De prijzen zijn beide ongeveer 40 euro bij webwinkels

Als iemand ervaringen heeft met deze muizen of vergelijkbare zou ik dat graag horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Ik kreeg een Kensington Mini Wireless Pilot Mouse erbij: optisch en draadloos via usb.
Echt een supermuis: compact, goed in de hand, handig opbergen van usb-aansluiting (op achterkant van de muis, deze gaat dan direct uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
Net mijn Inspiron 6400 binnen!!! Zat goed verpakt maar eenzaam in een doosje. (nog) Geen dode pixels kunnen ontdekken. Is altijd maar afwachten. Verder duurt het opstarten vrij lang, is ook geen wonder met zoveel "gratis" software. Het scherm, true life, valt mij heel erg mee: heldere duidelijke kleuren.Lawaai maakt hij haast niet al hoor je de ventilator natuurlijk wel.

Net terug van Norrod om een muis te halen ( zie eerdere berichten ) Hebben ze alleen de duurdere laser muizen zonder snoer en een oem optische muis van Logitech met draad. De laatste maar meegenomen, moet toch wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iglodavinci schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:48:
Net mijn Inspiron 6400 binnen!!! Zat goed verpakt maar eenzaam in een doosje. (nog) Geen dode pixels kunnen ontdekken. Is altijd maar afwachten. Verder duurt het opstarten vrij lang, is ook geen wonder met zoveel "gratis" software. Het scherm, true life, valt mij heel erg mee: heldere duidelijke kleuren.Lawaai maakt hij haast niet al hoor je de ventilator natuurlijk wel.

Net terug van Norrod om een muis te halen ( zie eerdere berichten ) Hebben ze alleen de duurdere laser muizen zonder snoer en een oem optische muis van Logitech met draad. De laatste maar meegenomen, moet toch wat.
Slaat die koeler continue aan? Of eens in het uur ofzo.

En btw, hoe lang duurt het voordat je de offerte binnen hebt? Ik heb een uur geleden gebeld, misschien wel langer maar heb nog niks ontvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 06-06-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
Anoniem: 110299 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:52:
[...]

Slaat die koeler continue aan? Of eens in het uur ofzo.

En btw, hoe lang duurt het voordat je de offerte binnen hebt? Ik heb een uur geleden gebeld, misschien wel langer maar heb nog niks ontvangen.
Af en toe slaat ie aan, niet continue.

Vorige week dinsdagmiddag heb ik telefonisch een offerte aangevraagd en een half uurtje later had ik hem in mijn postvak. Ligt waarschijnlijk aan de accountmanager die je geholpen heeft. Morgen kun je dus kiezen uit de offerte die je nu hebt aangevraagd en de nieuwe aanbiedingen. Mijn offerte was een dag geldig. Ik weet niet of dit standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iglodavinci schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 17:07:
[...]

Af en toe slaat ie aan, niet continue.

Vorige week dinsdagmiddag heb ik telefonisch een offerte aangevraagd en een half uurtje later had ik hem in mijn postvak. Ligt waarschijnlijk aan de accountmanager die je geholpen heeft. Morgen kun je dus kiezen uit de offerte die je nu hebt aangevraagd en de nieuwe aanbiedingen. Mijn offerte was een dag geldig. Ik weet niet of dit standaard is.
Da's idd een dag geldig jah...

Wat wel irritant is, is dat je pér notebook 89 verzendkosten moet betalen... Ik ga er waarschijnlijk 2 kopen. ben ik 180 euro ongeveer kwijt voor verzendkosten... Beetje belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
Mondeling kun je een heleboel regelen. Ligt er maar net aan wie je treft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
XElD schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:30:
[...]

Is dit het broertje?

http://www.paradigit.nl/p...tanden/product-550438.jpg

voor 20 eu is het niet duur een BT muis die ook nog eens optisch is!

Kun je is een foto of plaatje posten?
+ type als het kan ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Underworld op 06-06-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskeyjack
  • Laatst online: 08-06 19:42
Kan iemand mij vertellen waarom er op de site van Dell een aanbieding staat van 799. Echter, als ik dan verder wil klikken komt er gelijk 1089 te staan. Wat is dat voor onzin?

Verder vraag ik me af hoe deze Dell presteert in vergelijking met de Toshiba M70-122 of M70-350. Iemand die met beide apparaten ervaring heeft? Het komt natuurlijk deels aan op het verschil tussen P-M en Core-Duo. Ik prefereer een lagere warmteproductie/stroomverbruik boven power, dus ik de P-M is hier in het voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whiskeyjack schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:26:
Kan iemand mij vertellen waarom er op de site van Dell een aanbieding staat van 799. Echter, als ik dan verder wil klikken komt er gelijk 1089 te staan. Wat is dat voor onzin?

Verder vraag ik me af hoe deze Dell presteert in vergelijking met de Toshiba M70-122 of M70-350. Iemand die met beide apparaten ervaring heeft? Het komt natuurlijk deels aan op het verschil tussen P-M en Core-Duo. Ik prefereer een lagere warmteproductie/stroomverbruik boven power, dus ik de P-M is hier in het voordeel?
Onzin is dat ze dan van uitgaan dat jij die 3 jaar garantie van ze neemt ;)
Staat ook heel mooi in geile rode letters kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskeyjack
  • Laatst online: 08-06 19:42
aha, ik had alle opties doorgescant, maar kwam al (te) snel tot de conclusie dat alles op minimaal stond. Had die dikke rooie letters niet gezien :D.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157991

arjan bregman2 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:37:
[...]

Ik heb de laptop zelf (nog) niet. Ben aan het oriënteren.
Maar zo’n Bluetooth muis lijkt me wel wat.
Heeft iemand soms ervaring met de Logitech V270 Bluetooth muis?
De Logitech v400 lijkt me ook wel wat omdat het een laser muis is en omdat er een 2 extra knoppen opzitten wat wel handig is met internetten, nadeel is de ontvanger en ik heb op internet gelezen dat de muis het op sommige oppervlakken niet goed doet.
De prijzen zijn beide ongeveer 40 euro bij webwinkels

Als iemand ervaringen heeft met deze muizen of vergelijkbare zou ik dat graag horen.
Ik heb de Logitech v400 gekocht voor mijn Inspiron (die waarschijnlijk morgen binnenkomt :*) ). Ik ben de muis nu zolang aan het testen op mijn desktop en vind hem erg fijn werken. Ik werk zonder muismat op een gelakte houten computerkast en het werkt perfect. De extra knoppen kun je voor een paar standaard functies inzetten, bijv. kopiëren en plakken. Het usb ontvangertje is erg klein en kun je in de muis schuiven (dan gaat de muis uit). Ik vind het een erg fijne muis en kan je hem ook zeker aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Nu online
Underworld schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:04:
[...]

Is dit het broertje?

http://www.paradigit.nl/p...tanden/product-550438.jpg

voor 20 eu is het niet duur een BT muis die ook nog eens optisch is!

Kun je is een foto of plaatje posten?
+ type als het kan ;)
Ja, da's het broertje..., enuh ik heb geen digicam :o

Gellukkig is er dan nog de website van de fabrikant

Afbeeldingslocatie: http://www.qware.nl/product_image.php?size=small&product_id=141

(Klik voor groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De prijzen van vandaag zijn al een stuk lager dan vorige week. Ik schat rond de 150 euro minder. Tenminste, voor de duurste configuratie. Voor de goedkope configuraties valt er weinig winst te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Undervolten ftw! B)

Mijn T2300 loopt inmiddels op volle belasting ook netjes op 0,95 Voltas, dat is een verschil van bijna 0,3 Volt en dat scheelt weer warmte->fan->batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Nu online
Anoniem: 176953 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:15:
Undervolten ftw! B)

Mijn T2300 loopt inmiddels op volle belasting ook netjes op 0,95 Voltas, dat is een verschil van bijna 0,3 Volt en dat scheelt weer warmte->fan->batterij.
True, mijne loopt al ook al de hele tijd daarop, perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

i6400:
t2500
1gb werkgeheugen
80gb@5400rpm
9cell batterij
1680x1050 schermpie
x1400

voor€ 1179

Moet goedkoper kunnen... ff bellen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:08:
i6400:
t2500
1gb werkgeheugen
80gb@5400rpm
9cell batterij
1680x1050 schermpie
x1400

voor€ 1179

Hoezo MOET goedkoper kunnen? :?
Er is geen enkel goedkoper alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157137 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:17:
[...]
Hoezo MOET goedkoper kunnen? :?
Er is geen enkel goedkoper alternatief.
Boeit dat dan? Ik weet gewoon van hun dat ze er alsnog dikke winst op maken... Ik wil iig sneller geheugen en verdubbeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
XElD schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:43:
[...]

Ja, da's het broertje..., enuh ik heb geen digicam :o

Gellukkig is er dan nog de website van de fabrikant

[afbeelding]

(Klik voor groot)
Cool thnx!
Nou nog een winkel zien te vinden
MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178590

@Homer,

Ik zoek exact dezelfde config. Eigenlijk moet dat zonder printer toch wel voor €1000 kunnen?
Laat even weten of je er nog iets afkrijgt, anders moeten we weer wachten wat er na volgende week weer gebeurt..

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178590 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:55:
@Homer,

Ik zoek exact dezelfde config. Eigenlijk moet dat zonder printer toch wel voor €1000 kunnen?
Laat even weten of je er nog iets afkrijgt, anders moeten we weer wachten wat er na volgende week weer gebeurt..

Suc6
Jah printer eraf geven ze €30 korting... Terwijl dat ding 70 euro is incl btw moet je nagaan hoeveel winst ze daarop alleen al maken. Maargoed ik ga straks ffkes bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:31:
[...]

Jah printer eraf geven ze €30 korting... Terwijl dat ding 70 euro is incl btw moet je nagaan hoeveel winst ze daarop alleen al maken. Maargoed ik ga straks ffkes bellen.
Modbreak:reageer dan gewoon niet :/

[ Voor 14% gewijzigd door Turkish op 07-06-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157137 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:33:
[...]
Weet je wat vraag meteen of je hem gratis kan krijgen.
Wat heb jij man? Heb je last van aambeien ofzo? Ben blij dat ik je niet in het echt ken... chagrijnige idioot.

Niet iedereen gaat in op het eerste aanbod... Ik weet gewoon dat je in winkels al makkelijk 15% eraf kunt pingen... Dell misschien wat minder, maar 8% moet zéker te doen zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 07-06-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

Anoniem: 110299 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:36:
[...]

Wat heb jij man? Heb je last van aambeien ofzo? Ben blij dat ik je niet in het echt ken... chagrijnige idioot.

Niet iedereen gaat in op het eerste aanbod... Ik weet gewoon dat je in winkels al makkelijk 15% eraf kunt pingen... Dell misschien wat minder, maar 8% moet zéker te doen zijn.
Relaxed maar jongen, ga vooral niet dreigen enzo.. Tuurlijk maken ze winst en tuurlijk kan jij in elke willekeurige zaak er 15% af pingen, dus tuurlijk ga jij er 8% af "pingen" bij Dell..

Het is nogal logisch dat mensen hierop reageren, aangezien het niet echt logisch is dat je bij elke winkel er 15% af kunt halen, al helemaal niet op computers/laptop aangezien ze daar meestal niet eens een marge van 15% op hebben..

Verder breng je het zo van, ik wil korting anders koop ik het niet!! Nou daar wordt op gereageerd, aangezien je die configuratie nergens anders kan krijgen voor die prijs, dus hoe wil je dan aan je spullen komen?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inXs schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:04:
[...]

Relaxed maar jongen, ga vooral niet dreigen enzo.. Tuurlijk maken ze winst en tuurlijk kan jij in elke willekeurige zaak er 15% af pingen, dus tuurlijk ga jij er 8% af "pingen" bij Dell..

Het is nogal logisch dat mensen hierop reageren, aangezien het niet echt logisch is dat je bij elke winkel er 15% af kunt halen, al helemaal niet op computers/laptop aangezien ze daar meestal niet eens een marge van 15% op hebben..

Verder breng je het zo van, ik wil korting anders koop ik het niet!! Nou daar wordt op gereageerd, aangezien je die configuratie nergens anders kan krijgen voor die prijs, dus hoe wil je dan aan je spullen komen?
Haha ik dreig niet, ik zeg gewoon dat ik blij ben dat ik je niet ken :D Iedere dag gezeik aanhoren lijkt me niks.

TUURLIJK KUN JE PINGEN! Gast, tuurlijk koop je het dan niet als je niet genoeg korting krijgt... Volgens mij ben jij nog 13 jaar want als je naar winkels gaat vragen zij letterlijk aan mij : wat biedt de concurrent... Want zij zijn zéker bereid om onder de prijzen te gaan zitten zodat ze een sale maken.

Modbreak:Wil je even wat aardig tegen jouw medemens zijn en niet zo overdreven reageren?

[ Voor 5% gewijzigd door Thandor op 07-06-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser

moser

Anoniem: 110299 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:15:
[...]
TUURLIJK KUN JE PINGEN! Gast, tuurlijk koop je het dan niet als je niet genoeg korting krijgt... Volgens mij ben jij nog 13 jaar want als je naar winkels gaat vragen zij letterlijk aan mij : wat biedt de concurrent... Want zij zijn zéker bereid om onder de prijzen te gaan zitten zodat ze een sale maken.
Pingelen lukt niet altijd en zeker niet in idere bedrijfstak.

Dell kent enorm goed de prijzen van de andere leveranciers en zij weten zeer goed dat niemand anders deze configuratie kan samenstellen voor die prijs.

Je kan bij dell inderdaad behoorlijke kortingen krijgen door te bellen maar om die configuratie rond de €1000 te krijgen wens ik je veel succes

PS: als ik de draad lees ben jij degene die chagerijnig/agressief overkomt

[ Voor 1% gewijzigd door moser op 07-06-2006 16:14 . Reden: pingelen is het woord ]

... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52211

Anoniem: 110299 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:08:
i6400:
t2500
1gb werkgeheugen
80gb@5400rpm
9cell batterij
1680x1050 schermpie
x1400

voor€ 1179

Heb ongeveer een maand geleden zelfde config met 100GB, draagtas en printer voor ~€1100 gekocht (en dat was zonder de 5% korting, die werkte niet op de Belgische site), dus dicht tegen de €1000 voor bovenstaande (met printer eraf) moet in principe wel kunnen idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
[...]

Haha ik dreig niet, ik zeg gewoon dat ik blij ben dat ik je niet ken :D Iedere dag gezeik aanhoren lijkt me niks.

ophouden met flamen ajb...daar heb je fok voor ofzo!

Het is alweer bijna tijd voor deel 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

De goedkoopste versie is nu ook wel wat goedkoper, maar helaas niet meer 2x 512 mb gratis... :( Hoe moeilijk is het om zelf het geheugen erin te doen? 8)

[ Voor 24% gewijzigd door TMC op 07-06-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren kwam ongeveer deze config met T2300 nog uit op €979
Dit was welliswaar met een andere CPU maar wel met met het gratis dubbel geheugen, 7200RPM hdd én printer.

Als ze maar korting op de juiste dingen geven (bijvoorbeeld dubbel geheugen en gratis bezorgen i.p.v. lousy printer of speakertjes) dan moet je best bij die €1000 in de buurt kunnen komen. Een tientje meer of minder maakt dan ook niet uit maar de verhouding van wat er steeds voor die kortingen in de plaats komt is toch zoek? De ene dag scheelt het je €250.- en de volgende dag krijg je maar drie tientjes terug.....Daarom zit er volgens mij toch nog wel genoeg marge op om een betere korting te krijgen dan de standaardprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10-2023
Hallo,

Ik heb een paar weken de 6400 in mijn bezit maar stoot nu op een klein probleempje; heeft iemand al eens geprobeerd een Memory Stick in de Cardreadergleuf te krijgen? Hier wil de Memory Stick niet blijven zitten en komt er steeds terug uit! Als ik de Memeory Stick met mijn hand er blijf induwen werkt alles perfect, maar als ik mijn hand loslaat schiet de kaart er terug uit!
Iemand een oplossing? :?

Met vriendelijke groeten,

Kappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

[...]

Modbreak:Wil je even wat aardig tegen jouw medemens zijn en niet zo overdreven reageren?
Ik ben niet dezelfde als diegene tegen wie jij in eertste instantie aan het flamen was en ten tweede ben ik verre van 13, de enige die daarop lijkt dat ben jij.

Het gaat erom, als jij dat eraf kan pingen dan moet je dat vooral doen, alleen jij doet alsof het overal 100% mogelijk is en dat is simpelweg niet waar. Wat dell jou biedt, is een super configuratie voor een super prijs, die je nergens anders krijgen kan, uiteraard kan er wat vanaf en dat moet je ook kunnen, maar het hoeft niet persé een vanzelfsprekendheid te zijn dat je er sowieso 8% vanaf kan krijgen.

Ik heb een tijdje gewerkt in een electronica zaak en daar had je ook inzage in de marges en die waren bij lange na niet 15% (op enkele uitzonderingen na).

Verder als je gaat dreigen met de concurrent die goedkoper is, dan gaan ze uiteraard wat lager, maar niet veel lager als die andere prijs. Het kan ook zo zijn dat je hem dan gewoon daar mag gaan halen, verder heeft Dell geen concurrenten die lager zitten qua prijs en is een computer sowieso lastig te vergelijken met een andere computer, vooral vanwege de verschillende soorten merken onderdelen die in omloop zijn.

Magoed, nogmaals die configuratie die jij daar hebt, is voor dat bedrag al een prachtding, als je er nog wat af kan krijgen dan is dat super en moet je dat vooral doen, alleen onthou dat het niet altijd en overal een vanzelfsprekendheid is.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Pingen"

Sorry maar wil iemand even corrigeren en zeggen dat het "Pingelen" is? Ik begin bijna aan mezelf te twijfelen als andere mensen het ongequote gaan gebruiken. 8)7
Pingen doe je in je (DOS) shell, pingelen doe je in de winkel of op het voetbalveld.

On Topic: Het is gewoon een zeer goede laptop voor een zeer scherpe prijs. Normaliter kijk ik nooit meer naar prijzen als ik eenmaal iets gekocht heb, maar dit keer wel en na 3 weken schaam ik me nog nergens voor 8) Sommige mensen willen er de laatste euro uit persen, anderen komt het niet op 50 euro. Do whatever floats your boat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157991

Ik heb weer pech, kom ik om 15.00 uur thuis, is UPS om 14.50 geweest :X Nu moet ik tot morgen wachten.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176325

heb mijn Dell 6400 1 week en ik vind t n prachtding, mooi vormgegeven, licht, geruisloos!
Verder office 2003 geinstalleerd en codecs voor media player.

t enige nadeel dat ik tot op heden heb ondervonden is de snelheid en de 6 cell batterij.
bij t opstarten duurt t lang voordat hij bij t startscherm is, hoe verander ik dit? ten 2de is mijn 6 cell batterij erg snel leeg, na 3 uur is hij leeg, hoe voorkom ik dit en welke alternatieven heb ik?

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176325 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:45:
heb mijn Dell 6400 1 week en ik vind t n prachtding, mooi vormgegeven, licht, geruisloos!
Verder office 2003 geinstalleerd en codecs voor media player.

t enige nadeel dat ik tot op heden heb ondervonden is de snelheid en de 6 cell batterij.
bij t opstarten duurt t lang voordat hij bij t startscherm is, hoe verander ik dit? ten 2de is mijn 6 cell batterij erg snel leeg, na 3 uur is hij leeg, hoe voorkom ik dit en welke alternatieven heb ik?
thanx
Wat is lang? 60 seconden? Met alle standaard Dell meuk duurt het wat langer, als je een clean install doet en alles lean en mean maakt, dan kan het rond de 30 seconden. Als je het echt snel wilt, zet je systeem dan op Hybernate ipv Turn-off, dan heb je binnen 10 seconden weer een werkend systeem.

3 uur voor een 6cell is niet slecht, zeker niet als dat al werkende is. Wat veel scheelt is de helderheid van je scherm(kun je met FN+Pijltjestoetsen omhoog/omlaag regelen). En wireless en bluetooth alleen aan als ze nodig zijn. Als je wireless gebruikt kun je ook de Transmit Power hiervan regelen in de Intel settings. Bij mij bleek dat de laagste setting ook Excellent te geven, daar dus ook weer wat bespaard.

Undervolten is ook nog aan te raden, staat beschreven in de Topic Start. En allerlaatste optie is om de 9Cells te kopen, die houd het toch wel ruim 40% langer uit dan de 6.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 176953 op 07-06-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maximus, wees trots dat je 3 uur kunt halen met een 6 cell batterij. Dit is al een flinke tijd. 4/5 uur zal je echt niet halen zonder een 9 cell batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176325

Appie beste makkor,

hoezo trots op 3 uur bij een 6 cell batterij?
ik snap dat een laptop veel batterijen nodig heeft maar 3 uur voor een 6 cell is best kort, vind je niet?
hoe lang doe je dan met een 9 cell batterij? als ik hiermee t dubbele doe dus 6 uur dan is t weld e moeite waard maar ze zijn erg prijzig, toch?

conclusie is dat ik bij mijn offerte een 9 cell ipv een 6 cell had moeten nemen, toch? nu los is een 9 cell 140 euro, das best duur.

zijn er 12 cells batterijen te krijgen?waarmee je dus 9 uur doet?

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je maakt een grote reken fout, 3 uur keer 9/6 = 4,5 uur en dat klopt ook wel. 6 uur gaat je echt nooit lukken tenzij je het scherm en de hardeschijf uitzet.

In iedergeval voor je weer post, g eerst even rekenen door neme voor beginners. En ga eerst zelf wat onderzoeken voor wat je vraag.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 07-06-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

3 uur voor een 6-cell batterij bij een mid-/high-end laptop is boven gemiddeld. Gemiddelde is iets van 2,5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Trouwens, kan iemand even een foto van z'n Dell maken met wat vergelijkingsmateriaal eromheen? Op die manier kan ik een beetje een idee van de grootte maken. Bijv. naast een toetsenbord ofzo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173431

Heb net gemerkt dat als ik op deze site met de Touchpad naar beneden scroll er allemaal witte strepen verschijnen in de grijze balken tussen de berichten.

Heb een T2500 met X1400

Heeft nog iemand dit opgemerkt, hoe komt dit? Is de grafische kaart niet goed genoeg hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de ongelovigen : Hah!!!!!!! Ik weet heus wel waar ik over praat... We hebben 5 keer gebeld, en de beste offerte eruit gehaald.

Ik heb er ten eerste twee besteld... Ten tweede :
Ik heb de config van:
T2500
1.5gig aan werkgeheugen (snelle 667mhz)
100gig @ 7200
extra accu van 9 cell
x1400 grafische kaart
1680x1050 scherm
Rugtasje erbij
Dit alles voor €1080...
Maargoed nu weer ontopic...

En ik heb btw niet geflamed, was gewoon een reactie op die meneer die zo irritant was. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 07-06-2006 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Zeer netjes. Doe eens een mini-cursus goedkope laptops bestellen via Dell posten a.u.b. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TMC schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:11:
Zeer netjes. Doe eens een mini-cursus goedkope laptops bestellen via Dell posten a.u.b. :P
Kerel, je moet gewoon hámeren op het feit dat jij het goedkoepr wilt! Ze kúnnen het mákkelijk!! Marge is heel ruim... Lui laten jou betalen voor assemblage kosten... Nou dan moet ik er toch wat anders uit halen... Kan wel zo zijn dat die lui cheaper zijn, maargoed da's voor mij geen reden om niet te pingelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Hmm, ik ga hem tegelijk met TMC bestellen, en misschien nog met een 3e persoon. 2 of 3 van die dingen tegelijk moet toch genoeg reden zijn om wel een redelijk korting te krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

en CLB meldt zich ook weer in dit topic.
Moet zeggen dat ik m'n geld eerst aan vakantie ga besteden!
En daarna zeker 'n Dell laptopje ga kopen!

Iets rond de 1300 euro lijkt me zeer goed!

Ook hoop ik dat er de 6400 nog wordt geupgrade met 'n beter gra-ka.
Als dit niet 't geval is dan maar 'n X1400 of misschien komt Dell wel
met 'n ander leuk alternatief!

@ Homer: 1080 is best leuk zeg maar :9~

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorne16
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 22:16
bij mij doet die 5% waardebon het niet meer hebben daar meer mensen last van? Ik bestel voor een kleine onderneming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Anoniem: 110299 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:15:
[...]

Kerel, je moet gewoon hámeren op het feit dat jij het goedkoepr wilt! Ze kúnnen het mákkelijk!! Marge is heel ruim... Lui laten jou betalen voor assemblage kosten... Nou dan moet ik er toch wat anders uit halen... Kan wel zo zijn dat die lui cheaper zijn, maargoed da's voor mij geen reden om niet te pingelen.
Maar hoezo heb je vijf keer gebeld dan? (8> Ben wel benieuwd. Ik wil deze setup:
T2300
X1400
2x 512 mb
60 gb 7200 rpm
TrueLife 1280*800
9-cell accu
Bluetooth
1 jaar garantie

Ben benieuwd of ik dat voor onder de €1000,- incl. verzendkosten voor elkaar kan krijgen. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-04 18:07
Anoniem: 110299 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:05:
...Ik heb er ten eerste twee besteld...
Dat is volgens mij toch wel het belangrijkste om te onthouden van je post ;) ; uiteraard ga je makkelijker en sneller korting krijgen als het over een bedrag van +2000€ gaat; als je leest over bestellingen van 9400's en XPS'en die 1600€ - 2500€ kosten, dan hoor je dat er daar ook veel sneller en makkelijker een aanzienlijke korting gegeven wordt.

Een 6400 is al het goedkoopste van het goedkoopste, als je belt om er 1tje te bestellen moet je je echt niet verwachten aan spectaculaire kortingen, maar proberen kan nooit kwaad uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Heb de laptop vandaag ontvangen. Had hem besteld met een 80 gig harde schijf, 7200 rpm. Maar wanneer ik op het C station klik op eigenschappen geeft ie aan dat er maar 70 gig in zit...? Iemand enig idee hoe dit komt. Zit er nog ergens 10 gig verstopt of zit er gewoon de verkeerde hardeschijf in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46702

Er zit een restore partitie op wat waarschijnlijk die 10 GB bevat. Ook Dell Media Experience staat op een andere partitie.

Als je een clean install gaat doen zal je dat ook zien, echter wanneer je alle partities weghaalt zal je contact moeten zoeken met Dell om de cd's erbij te krijgen. Hebben er meerdere (waaronder ikzelf) al gedaan. je hebt er immers recht op!

De coupon 5% zou tot eind juli lopen maar die doet het niet meer... erg jammer natuurlijk, maar misschien als je belt zou je wel wat voor elkaar kunnen krijgen. Wil je ook geen printer? Dan kan je nog wel 30 euro afdingen maar dit soort dingen zijn al meer dan genoeg besproken in dit topic!

@Maximus26, wat betreft je batterij mag je echt in je handjes klappen dat je 3 uur volhoudt, dat je geen 12 euro wilt uitgeven bij je bestelling aan een 9 cell zul je voor lief moeten nemen en anders koop je een 9cell voor 140 euro. In dit topic is er al heel wat over besproken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:44

Thandor

SilverStreak

OM FAQ - Mijn schijfruimte klopt voor geen meter, hoe komt dat?
Wellicht heb je daar iets aan :)

En inderdaad, een restore partitie is waarschijnlijk ook aan de orde ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Thandor op 07-06-2006 22:13 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarcoC schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:32:
Trouwens, kan iemand even een foto van z'n Dell maken met wat vergelijkingsmateriaal eromheen? Op die manier kan ik een beetje een idee van de grootte maken. Bijv. naast een toetsenbord ofzo ;).
Afbeeldingslocatie: http://img435.imageshack.us/img435/8764/dsc018710sh.jpg
Mijn Inspiron 6400 met toetsenbord voor MarcoC

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/7445/dsc018732mx.jpg
Mijn Dell Latitude D505 met toetsenbord

Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/1377/dsc018752vd.jpg
Nogmaals Inspiron 6400 zonder toetsenbord

Is het niet tijd voor openen van een nieuw topic? :+

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 46702 op 07-06-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:05:
Voor de ongelovigen : Hah!!!!!!! Ik weet heus wel waar ik over praat... We hebben 5 keer gebeld, en de beste offerte eruit gehaald.

Ik heb er ten eerste twee besteld... Ten tweede :
Ik heb de config van:
T2500
1.5gig aan werkgeheugen (snelle 667mhz)
100gig @ 7200
extra accu van 9 cell
x1400 grafische kaart
1680x1050 scherm
Rugtasje erbij
Dit alles voor €1080...
Maargoed nu weer ontopic...

En ik heb btw niet geflamed, was gewoon een reactie op die meneer die zo irritant was. :)
Je hebt idd erg veel uitgehaald. :*)
100 euro korting + 100 GB 7200 (i.p.v 80 gb 5400) + rugtas + 512 extra 667 geheugen.

HEb je dit geregeld via een bedrijf of gewoon particulier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ook nog een extra accu begrijp ik....
Dan kom ik ergens boven de €2000.- uit. Dat betekent dus bijna de helft marge.

Doe eens wat tips... :P
Moet je juist meer componenten erbij vragen tegen dezelfde prijs of moet je van je oorspronkelijke config proberen te 'pingelen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 178590 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:58:
En ook nog een extra accu begrijp ik....
Dan kom ik ergens boven de €2000.- uit. Dat betekent dus bijna de helft marge.

Doe eens wat tips... :P
Moet je juist meer componenten erbij vragen tegen dezelfde prijs of moet je van je oorspronkelijke config proberen te 'pingelen'?
Denk je dat die gasten bij Dell gek zijn? Die hebben dit topic echt al wel gevonden hoor ;)

Probeer gewoon, en als t lukt heb je mazzel, zoniet, dan heb je pech of probeer je het nog eens. Maar om nou hier uitgebreid de juiste tactiek te gaan bespreken lijkt me niet slim :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Achjah het vergt wat ervaring. Maar het is basicly gewoon een doel stellen in je hoofd, en zo hard lullen en blaten en weetikveel wat dat je je zin krijgt... Neem maar van mij aan, Dell ligt er heus niet wakker van als ze op één sale iets minder winst maken.

En inXs, sorry voor mijn uitval. Was idd niet voor jou bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Anoniem: 46702 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:35:
[...]

[afbeelding]
Mijn Inspiron 6400 met toetsenbord voor MarcoC

[afbeelding]
Mijn Dell Latitude D505 met toetsenbord

[afbeelding]
Nogmaals Inspiron 6400 zonder toetsenbord

Is het niet tijd voor openen van een nieuw topic? :+
TOF! Gigantisch bedankt _/-\o_ ! Qua grootte valt hij me reuze mee. Mag wel in de nieuwe OP (Underworld, jij regelt dat toch ;)? )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Anoniem: 46702 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:11:
Er zit een restore partitie op wat waarschijnlijk die 10 GB bevat. Ook Dell Media Experience staat op een andere partitie.

Als je een clean install gaat doen zal je dat ook zien, echter wanneer je alle partities weghaalt zal je contact moeten zoeken met Dell om de cd's erbij te krijgen. Hebben er meerdere (waaronder ikzelf) al gedaan. je hebt er immers recht op!
Wat moet ik met die CD's van Dell? Als ik een clean install doe wil ik juist van al die reut van Dell af! Als ik m'n eigen Windows XP cdrom erin doe en die installeer (partities wijzig) dan ben ik toch klaar? Voor de her installatie lees ik in iedergeval niets over CD's van Dell
Wat staat er dus op die CD's van Dell, drivers?

[ Voor 7% gewijzigd door Timo002 op 08-06-2006 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onder andere drivers, brandsoftware (wat je waarschijnlijk niet gebruikt), media experience, powerdvd

Waar het mij om gaat is dat je bij je systeem gewoon Windows behoort te krijgen. Je kan uiteraard je eigen XP cdtje erin knallen die je hebt getuned met Nlite, en de drivers downloaden vanaf de dell site.

Maar hoe ga jij aan PowerDVD komen die je wel bij je systeem hebt gekregen, en om van Media Experience niet te spreken? Je kan uiteraard wel ergens op het internet gaan zoeken maar ik vindt dat het bij je systeem hoort en na een telefoontje met de tech support zullen ze je die ook moeten toesturen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Anoniem: 46702 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:12:
Onder andere drivers, brandsoftware (wat je waarschijnlijk niet gebruikt), media experience, powerdvd

Waar het mij om gaat is dat je bij je systeem gewoon Windows behoort te krijgen. Je kan uiteraard je eigen XP cdtje erin knallen die je hebt getuned met Nlite, en de drivers downloaden vanaf de dell site.

Maar hoe ga jij aan PowerDVD komen die je wel bij je systeem hebt gekregen, en om van Media Experience niet te spreken? Je kan uiteraard wel ergens op het internet gaan zoeken maar ik vindt dat het bij je systeem hoort en na een telefoontje met de tech support zullen ze je die ook moeten toesturen. 8)
Ik begrijp wat je bedoelt, maar al die reut hoef ik niet. PowerDVD heb ik trouwens al, Media Experience is wel te downloaden (staat een link aan't begin van dit topic) en DVD's brand ik met Nero (eerder eens bij een DVD brander gekregen). Ik ben juist blij als al die troep er af is. Wat heb ik nou aan een programma dat laat zien hoe hard ik op m'n touchpad druk...dikke onzin. Het wordt voor mij dus een clean install met enkel erop wat ik wil. Het wordt alleen interessant als Dell een cd van Windows XP opstuurd... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even tussendoor;

Draait een van jullie toevallig AutoCad op een 6400? Of heeft een van jullie hier ervaring mee?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik, maar dat draait al van af een pentium 3 perfect (laten maar niet overschool hebben waar ze pentium 2's gebruiken voor autocad :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus een T2300 met 1024MB, X1400, 60GB@7200 is genoeg voor Autocad?

(p.s. welke school trouwens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

Precies dus deze op slot en verder in Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 3.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.