Alfa Romeo, post hier pics van een Alfa [Deel 22] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.638 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Twhomp schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:58:
[...]

146? :'(

Het is een 155 TwinSpark 2.0 16V
(waarmee meteen genoeg specs gegeven zijn, want die kennen we in dit topic toch al uitvoerig).

Leuk bakkie, zo op het oog is alles goed. Eens naar de kettingen laten kijken en wat aandachtspuntjes, maar dat komt één dezer dagen wel, moet toch naar de garage voor mijn BMW :/

Twee lakplekjes, wat kleine krasjes/butsjes, maar over het algemeen ben ik er zeer blij mee. Hij is alleen van buiten supersmerig :D (stond bij een gistfabriek onder het spoor :X )
Een 2.0 16V heeft geen ketting maar een riem...

maar toch gefeliciteerd met je aankoop. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19

-Sander-

///M Powerrrrrr

Buttje, was gisterne niet bij assen aanwezig maar kwam deze foto's tegen op een andere site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
Twhomp schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:10:
Psst mensen, ik ga een geheimpje verklappen!

* Twhomp is nu ook een Alfa bezitter!

Pics/specs volgen nog :)
Gefeliciteerd met je aankoop! Al aangemeld op www.artc155.nl? Vast wel :D

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
ing._Buttje schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:07:
wiens film, dropl*l :z

feli @ Rinaldo !!! d:)b

[...]

euh, nee, wel vanochtend mijn hele inlaat gebeuren weer teruggezet op het blok nadat hij mij eraf geknalt was na een heuse backfire! Mijn eerste in 5 jaar 90 rijden!! :P
niks kapot verder, rubbers weer erop en slangeklemmen aandraaien. Optrekken in de 3 met geopende gasklep bij ~500rpm kannie, doet *BOEF* .. oeps enzo :P
hehe, als het daar bij blijft, maar ik weet niet als ik het in Assen nog gezegd had maar een puike 90 :>

/edit
Dit had dus hierboven bij gemoeten |:(

[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 06-06-2006 23:32 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

ephymerous schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:29:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop! Al aangemeld op www.artc155.nl? Vast wel :D
Ga het terstonds meteen doen!

En bedankt iedereen :)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Soulfly, hoe is dat afgelopen met die 146 waar je naar ging kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Alfa_145 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:18:
Buttje, was gisterne niet bij assen aanwezig maar kwam deze foto's tegen op een andere site :)
jeumig, ik d8 dat je daarom zo'n haast had met remmen, blokken en schokbrekers e.d. My bad 8)7

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Timmert schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 08:55:
Soulfly, hoe is dat afgelopen met die 146 waar je naar ging kijken?
Nette 146, ziet er goed uit ...

Vrij ver gekomen in de onderhandelingen, maar we zijn het prijs technisch nogsteeds niet met elkaar eens. Ik heb `s middags gesproken met één van de verkopers. `s Avonds heeft de eigenaar van de garage me tot 3x toe geprobeerd te bellen (1x voicemail ingesproken).

Ik doe even rustig aan, ik weet namelijk dat die auto weg moet (staat er al veel te lang, zeker een jaar, wordt wel mee gereden / gangbaar gehouden) dus hij zakt nog maar met het bedrag dat we bij moeten leggen. Daarom zal de eigenaar mij gisteren ook gebeld hebben.

De 146 moet inclusief nieuwe distributie, nokkenas versteller, beurt, nieuwe bougies e.d. 4750 kosten. Ik zou met inruil (van een courantere Starlet (1996, 111.000km, cv)) nog een 3250 bij moeten betalen... dat ben ik niet van plan. 2500 kan hij maximaal van me krijgen. Uiterlijk 2750, maar dan houd het ook echt op.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:32

Yoda

Can you feel it?

Soulfly schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:31:
[...]

Nette 146, ziet er goed uit ...

Vrij ver gekomen in de onderhandelingen, maar we zijn het prijs technisch nogsteeds niet met elkaar eens. Ik heb `s middags gesproken met één van de verkopers. `s Avonds heeft de eigenaar van de garage me tot 3x toe geprobeerd te bellen (1x voicemail ingesproken).

Ik doe even rustig aan, ik weet namelijk dat die auto weg moet (staat er al veel te lang, zeker een jaar, wordt wel mee gereden / gangbaar gehouden) dus hij zakt nog maar met het bedrag dat we bij moeten leggen. Daarom zal de eigenaar mij gisteren ook gebeld hebben.

De 146 moet inclusief nieuwe distributie, nokkenas versteller, beurt, nieuwe bougies e.d. 4750 kosten. Ik zou met inruil (van een courantere Starlet (1996, 111.000km, cv)) nog een 3250 bij moeten betalen... dat ben ik niet van plan. 2500 kan hij maximaal van me krijgen. Uiterlijk 2750, maar dan houd het ook echt op.
specs? plaatjes? link?

Vertel 'es wat meer over die 146! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Yoda schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:23:
[...]

specs? plaatjes? link?

Vertel 'es wat meer over die 146! :)
Roel ruikt meer activiteit op zíjn forum :o

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

moet de 'club' een beetje van de grond krijgen hè :)

btw soulfly: TIP

las er laatst ook al iets over geloof ik, maar misschien nog interessant voor iemand van jouw club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
1997 Alfa Romeo 146 1.6 16v 106.000km op de teller. Verde Tropical van kleur (groen metallic dus), het groene van het exterieur vind je in het interieur ook terug. Staat op (imi) allesio's en is verder in optisch bijzonder goede staat.

Technisch moet er wel een klein beetje gebeuren, nieuwe nokkenas-versteller, distributieriem, spanrollen, nieuw doosje vonkjes d'r in, dat soort dingetjes. Opzich niet echt spectaculair, maar wil 'm wel goed hebben.

Wat betreft die spoiler ... wat denk je dat nu achterop de kont van de 164 zit?

Overigens, de starlet staat nu ook op marktplaats (en autotrader), binnen een uur een bod van 2250 gekregen van een garagebedrijf. (550 euro meer dan ik aan inruil zou krijgen bij de 146), ondertussen is dat opgelopen naar 2325 euro... ik wacht rustig af.

[ Voor 21% gewijzigd door Harry op 07-06-2006 17:31 ]

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

ing._Buttje schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 08:57:
[...]

jeumig, ik d8 dat je daarom zo'n haast had met remmen, blokken en schokbrekers e.d. My bad 8)7
In eerste instantie ja.. maar de organisatie stond me niet aan van Assen dus ben ik maar wat anders gaan doen :Y)
Volgende maand weer naar Zandvoort en daarna maar naar Zolder/Nurburgring ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:30

Alfisti

So macht Reisen Spaß

* Alfisti sluit bij buttje in de rij aan

Heb sinds gister ook een sterretje in mijn voorruit :( mijn 1e in 6 jaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Soulfly schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:29:
1997 Alfa Romeo 146 1.6 16v 106.000km op de teller. Verde Tropical van kleur (groen metallic dus), het groene van het exterieur vind je in het interieur ook terug. Staat op (imi) allesio's en is verder in optisch bijzonder goede staat.

Technisch moet er wel een klein beetje gebeuren, nieuwe nokkenas-versteller, distributieriem, spanrollen, nieuw doosje vonkjes d'r in, dat soort dingetjes. Opzich niet echt spectaculair, maar wil 'm wel goed hebben.

Wat betreft die spoiler ... wat denk je dat nu achterop de kont van de 164 zit?

Overigens, de starlet staat nu ook op marktplaats (en autotrader), binnen een uur een bod van 2250 gekregen van een garagebedrijf. (550 euro meer dan ik aan inruil zou krijgen bij de 146), ondertussen is dat opgelopen naar 2325 euro... ik wacht rustig af.
Die distri is dan wel vroeg of is hij zo laat?
Maar dat zijn nog aardig wat centjes als je dat allemaal moet laten doen,...

Wat betreft die spoiler: is het ook echt DIE spoiler dan en staat ie alleen nog op MP? of is het NOG een spoiler die nu op MP staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Alfa_145 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:58:
[...]

In eerste instantie ja.. maar de organisatie stond me niet aan van Assen dus ben ik maar wat anders gaan doen :Y)
Volgende maand weer naar Zandvoort en daarna maar naar Zolder/Nurburgring ofzo :)
* Yoda gaat ook naar zandvoort, clubspecials weet ik nog niet zeker, maar kga iig wel naar de clubspecial circuittraining dag op 6 juli a.s.

Complete dag van 8.00 tot 18.00 uur voor maar 135 euri's, met instructeur d'r bij en alles, dat gaat wel leuk worden!!

* Yoda heeft nog nooit circuit gereden,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Zaterdag nog even naar de Mediamarkt gegaan voor een laptop tas.. kom je terug met dit O-) (laptop tas heb ik niet eens naar gekeken.. bleef op de hifi afdeling hangen :D

Wilde kwalitatief betere speakers dan de standaard speakers van alfa (welke helemaal niet slecht zijn trouwens) maar niet helemaal leeglopen ;)
Had voorheen al een sub van 300watt (piek) erin met 1x300watt (rms) gebrugd sony xployd versterker.

Wilde een setje nieuwe voor en achterspeakers met een betere sub.

Dit is het geworden:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/1.jpg

JBL GTO achterspeakers (met draaibare tweeter en +3db schakelaar)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/2.jpg

Sony Xployd frontspeakers
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/3.jpg

Nieuwe kast bouwen van 28liter (gesloten)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/6.jpg

Oude en nieuwe sub
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/7.jpg

En veel meer kofferruimte zo :lol: ,ding gaat enorm strak 8)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/8.jpg

Ja er komt nog bekleding omheen, daarnaast helemaal schuren/plamuren en dan bekleden. (maar dat moet ik nog even ophalen.
Aan de voorkant moest ik even een ring voor maken zodat die speakers er ook in konden.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/10.jpg

Zwart gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/11.jpg

Met speaker en rooster
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/12.jpg

Achterspeakers ingebouwd (en daarna standaard rooster er weer op)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Laatst online: 23:44

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Hoe zagen die speakers er uit die eerst in je deuren zaten? Want ik vind dit niet echt heel mooi.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Lol, het gaat er niet om hoe ze eruit zien maar hoe ze klinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Sony speakers is jammer :P
Zijn zo'n beetje de slechtste die je kan kopen qua prijs/kwaliteit verhouding :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Moet het wel met akrobatik eens zijn... goed klinken zal het wel, maar de manier waarop je het nu gedaan hebt is toch eigenlijk niet de manier van afwerken dat we van je gewend zijn Sander :)

op de starslet is inmiddels 2500 geboden

Viva Italia van dit jaar is niet te vergelijken met de vorige 2 jaren. Qua organisatie misten er een aantal onderdelen (gelukkig) die ik in iedergeval ook niet gemist heb.

verder voor de rest heb ik niets zinnigs te melden... ben druk in de garage bezig geweest... met de 100NX ... centrale deurvergrendeling en alarm ingebouwd... zijn wel klote wagens om cv in te bouwen trouwens... die japaners (de starlet heeft sinds deze week ook cv namelijk).

[ Voor 53% gewijzigd door Harry op 07-06-2006 22:36 ]

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Hey, buttje heb jij zelf niet eens een onboard cam geinstalleerd toen je ging rijden op Assen ??
Wat vond je trouwens van de verandering op het cirquit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Mooooody schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:27:
Sony speakers is jammer :P
Zijn zo'n beetje de slechtste die je kan kopen qua prijs/kwaliteit verhouding :)
Er is altijd beter spul te koop zolang je maar genoeg geld hebt.... :z
Ik heb al jaren dezelfde sony cdspeler, ding heeft in me vorige auto een sloot koelvloeistof over zich heen gehad (dankzij lekke kachelradiator) en hij werkt nog steeds, als dat geen kwaliteit is. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Alfa_145 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:25:
Hey, buttje heb jij zelf niet eens een onboard cam geinstalleerd toen je ging rijden op Assen ??
Tjah, het scheelde heel erg weinig of ik was niet eens gegaan, en bovendien had ik niets geregeld om op de baan te mogen rijden, hoorde pas de avond vantevoren dat je met de toegang (15-5=10 euro) zo de baan op mocht! Toen was het te laat om nog wat te regelen (heb zelf niet zo'n ding) ..
Die scherpe knik na start finish was ik nooit een liefhebber van, dus deze oplossing is altijd beter en de juiste lijn is niet zomaar gevonden, bovendien lijkt het wel alsof je daar sowieso wel iets mee kunt spelen ... heel interessant in races denk ik. Verder heb je dat hele lange rechte stuk, flauw afbuigend naar links waar ze nu bijna een chicane ingelegd hebben. Voor de snelheid is dat heel erg jammer want je moet best nog hard afremmen! Voor een race zul je best wel geinige diingen gaan zien, of het moet zo zijn dat de stukken nu te kort worden om te positioneren .. dunno
Het was iig geen straf om te rijden, mits je materieel maar 100% is ;)

@Alfa_145: is het geen idee om het originele frontje over deze speakers te doen of gaat dat niet passen?

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:58

Rico

Wie dit leest is gek....

zag ik ing_Buttje niet net uit vinkhuizen komen?
rond 08:30 en dan linksaf de ring op. Vlakbij de a-garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Alfa_145 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:25:
Ik heb nooit op het 'oude' circuit gereden maar ik weet wel dat je deze bocht echt 3 keer moet nemen om een beetje de juiste lijn te hebben en op snelheid te blijven. Door in de lange bocht teveel naar binnen te gaan -en daar neig je heel snel na- kom je in de korte bocht helemaal verkeerd uit en is de snelheid aardig weg :P

En het viel me op dat redelijk wat mensen daar moeite mee hadden. Maar het is zeker een leuk stuk hoor :)

Afbeeldingslocatie: http://www.worldendurance.co.uk/news/news05120902.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 08-06-2006 09:44 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Rico schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:36:
zag ik ing_Buttje niet net uit vinkhuizen komen?
rond 08:30 en dan linksaf de ring op. Vlakbij de a-garage.
Klopt, ik werk bij Vertis op't Zernike complex zegmaaarrr :P
Dus ik rijd dagelijks die route!

Et toi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Soulfly schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:34:
niet de manier van afwerken dat we van je gewend zijn Sander :)
Moet mij helaas aansluiten bij de soelvlieg Ik heb ook veel netter van je gezien, jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

In een auto is het toch wat moeilijker dan je home-entertainment system tweaken, en die kist zou nog bekleding gaan krijgen (maar die ligt toch in de koffer, so who cares?)

offtopic:
Sony Explod is toch niet mijn merk, ze kunnen de naam Explode niet eens juist schrijven ... maar ze zijn godzijdank wel van dat schreeuwerige rood afgestapt!!!

[ Voor 36% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-06-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Ik moest mijn vriendin afzetten in Vinkhuizen en daarna rij ik door naar Hoogezand. Maar zoveel 90's zie je niet en wist dat je kenteken met LS begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

/me alsnog ff zwaaien doet

:w

was wel geinig zeker om zo een 90 "in het wild" te zien?! :P

en je vriendin zich maar afvragen waarom jij zo ging flippen !? ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-06-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Tja als ik een 90 zie denk ik gelijk aan die van jou en kijk dus gelijk naar het kenteken.
Ik kwam voorbij in een letterlijke grijze muis hahaha. Megane station donkergrijs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

rofl ... daar let ik idd niet op en ik kijk bij A-garage toch ook altijd standaard ff naar rechts, ff kijken wat ie heeft staan :P

... en dan met een flinke vaart rechts die oprit op!! >:)
niet als het nat is btw, dan is dat ding hartstikke glad!!

[ Voor 38% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-06-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
ing._Buttje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:21:
In een auto is het toch wat moeilijker dan je home-entertainment system tweaken, en die kist zou nog bekleding gaan krijgen (maar die ligt toch in de koffer, so who cares?)
Het gaat ook niet om de kist buttje... Dat die kist wel goed komt, dat weten we wel :)

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Volgende updates volgende week:

• Cold air intake
• OMP verstelbare veerpootbrug
• En als het even meezit Spaghetti spruitstuk monteren

:Y)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Hey mensen, vandaag eindelijk eens de tijd gehad om wat aan mijn Alfaatje te doen. Heb er speakers achterin ingezet, de olie bijgevuld, tegen de banden aangeschopt en nog belangrijker: foto's gemaakt! Want beloofd is beloofd ;)

Dit is m dan:
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/420/alfa1t1ys.jpg
(klikbaar)

Van voren

Schuin van achter

Van achter
Jup, die uitlaat zit scheef. Ik zal het eens gaan fixen, zie het nu ook pas :X

Binnenin

En meteen een klein plaatje voor in de TS gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/1570/alfasmall0vk.jpg Rinaldo Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v

* Twhomp is er blij mee.
Het enige wat op korte termijn echt gedaan moet worden is de lak. Man o man, wat zit er een meuk vastgekit op die auto. Het oppervlak van de auto lijkt wel schuurpapier. Hij moet goed schoengepoetst worden en een cleanerbeurt (veel krasjes). Toch wel wat winkelwagenbutsjes ook. Ik ben dus op zoek naar een beetje goede en niet te duur poetsbedrijf in de regio Delft/Den Haag. Maar hey, ik klaag verder niet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Waarom laten doen en niet zelf een keer een (mid)dag met die mooie weer aan de gang gaan met diverse schoonmaak en reinigingsproducten? Valt best wel wat van te maken dan hoor :) Leuke uitdaging voor jezelf ook en je hebt eer van je werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Twhomp schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:14:
Hey mensen, vandaag eindelijk eens de tijd gehad om wat aan mijn Alfaatje te doen. Heb er speakers achterin ingezet, de olie bijgevuld, tegen de banden aangeschopt en nog belangrijker: foto's gemaakt! Want beloofd is beloofd ;)
Nice dude ;)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

J0YR1D3R schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:38:
Waarom laten doen en niet zelf een keer een (mid)dag...
Mwoah, ik weet nu al dat het erg veel werk is. En na 1 uur ben ik het zelf al zat en had ik er liever wat geld tegenaan gegooid om het te laten doen. En dan wordt het zeker mooi ;)
Thx dude. We gaan één dezer dagen wel eens rondtuffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Twhomp schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:49:
[...]

Mwoah, ik weet nu al dat het erg veel werk is. En na 1 uur ben ik het zelf al zat en had ik er liever wat geld tegenaan gegooid om het te laten doen. En dan wordt het zeker mooi ;)
Jammer :) Het is gewoon leuk om dat te doen met je eigen auto. Ware het niet dat ik zelf een vrij nieuwe auto heb en het dus niet nodig is ;) Tweedehandsjes helemaal showroom/verkoopklaar maken vind ik altijd het leukste. Je bent er lang mee bezig maar je hebt wel resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

J0YR1D3R schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:00:
[...]

Jammer :) Het is gewoon leuk om dat te doen met je eigen auto. Ware het niet dat ik zelf een vrij nieuwe auto heb en het dus niet nodig is ;) Tweedehandsjes helemaal showroom/verkoopklaar maken vind ik altijd het leukste. Je bent er lang mee bezig maar je hebt wel resultaat :)
Je mag best langskomen om dat met mijn auto te doen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Twhomp schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:01:
[...]

Zit wel wat in: gewoon een polijstapparaat huren ergens of desnoods gewoon zo'n opzetstuk voor je boormachine kopen en dat ding gewoon lekker in een middagje zelf doen :P

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Dit is m dan:
[afbeelding]
(klikbaar)

Van voren

Schuin van achter

Van achter
Jup, die uitlaat zit scheef. Ik zal het eens gaan fixen, zie het nu ook pas :X

Binnenin

En meteen een klein plaatje voor in de TS gemaakt:
[afbeelding] Rinaldo Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v

* Twhomp is er blij mee.
Het enige wat op korte termijn echt gedaan moet worden is de lak. Man o man, wat zit er een meuk vastgekit op die auto. Het oppervlak van de auto lijkt wel schuurpapier. Hij moet goed schoengepoetst worden en een cleanerbeurt (veel krasjes). Toch wel wat winkelwagenbutsjes ook. Ik ben dus op zoek naar een beetje goede en niet te duur poetsbedrijf in de regio Delft/Den Haag. Maar hey, ik klaag verder niet! :)
Nette 155... en volgens mij ook nog een redelijk zeldzame kleur.
En tja krasjes heeft de mijne ook, wil er ook is een keer mee naar een poetsbedrijf. :P
Veel plezier ermee iig. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Twhomp schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:01:
[...]

Ik wil me best een keer in het zweet werken aan jouw auto hoor, geen punt! Ik heb net als J0YR1D3R jarenlang auto's gepoetst voor m'n werk dus ik draai er mn hand eigenlijk niet voor om :) Mail me anders even of voeg me toe op msn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Welke bandenspanning moet ik aanhouden bij 17" 215mm banden?? Weet iemand dat?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Staat t niet in je instructieboekje? Zo nee, ga dan maar uit van 2,4 tot 2,6 bar :)
Eventueel kun je er ook nog een beetje mee experimenteren en kijken wat het beste rijdt..

[ Voor 36% gewijzigd door Timmert op 08-06-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Alfisti schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:04:
[...]

Moet mij helaas aansluiten bij de soelvlieg Ik heb ook veel netter van je gezien, jammer :'(
Wees dan duidelijk wat er niet netjes zou zijn ?
Tis namelijk super afgewerkt..

Foto is wel met flits gemaakt dus dat vertekend altijd.. maar anders moet ik ff zien of ik het originele frontje erop kan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Timmert schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:47:
Staat t niet in je instructieboekje? Zo nee, ga dan maar uit van 2,4 tot 2,6 bar :)
Eventueel kun je er ook nog een beetje mee experimenteren en kijken wat het beste rijdt..
Het instructieboekje slaat alleen op de standaard 15" banden.

Hm, 2.4 bar eens proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Rinaldo; nette bak!
Waar woon je ? anders moet je maar eens langskomen voor een poetmiddag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Feli! ;)

Heb net de SP aangepast. Soulfly zou wel eens het kleine prentje en de grote foto moeten saven en uppen naar z'n webspace, staan ze allemaal mooi bij elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Alfa_145 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:45:
Rinaldo; nette bak!
Waar woon je ? anders moet je maar eens langskomen voor een poetmiddag :)
Zoals je ziet Rinaldo, genoeg Alfa liefhebbers die je willen helpen ;)
Alfa_145 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:41:
Wees dan duidelijk wat er niet netjes zou zijn ?
Tis namelijk super afgewerkt..
Ik vind deze persoonlijk nogal ehm, rommelig/lelijk staan eigenlijk.. Lijkt me ook sterk dat dat alleen door de flits komt.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/project/spk/12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Je bedoelt dus dat je het frontje niet mooi vind staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Het geheel is te.. "dik" en tsja.. Het staat gewoon niet strak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Alfa_145 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:22:
Je bedoelt dus dat je het frontje niet mooi vind staan ?
Ik post hier normaal nooit, dus denk niet meteen dat ik zware kritiek heb, want ik vind je alfa in van de mooiste van dit topic. Maar...

Het lijkt ook net alsof de zwarte ring eromheen niet helemaal recht zit, daardoor lijkt het wat uit balans. Ook het vierkante dekplaatje over de ronde speaker vind ik niet heel chique...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ojjorz schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:39:
[...]

Ik post hier normaal nooit, dus denk niet meteen dat ik zware kritiek heb, want ik vind je alfa in van de mooiste van dit topic. Maar...

Het lijkt ook net alsof de zwarte ring eromheen niet helemaal recht zit, daardoor lijkt het wat uit balans. Ook het vierkante dekplaatje over de ronde speaker vind ik niet heel chique...
Woei, nou bedankt :o O+
Na jou reaktie toch maar even weer aan de klus gegaan..twijfelde ook al over de frontjes maar wilde even de reaktie's van iedereen afwachten.

Heb ze nu ingebouwd met de standaard frontjes er weer voor en verzonken in de originele deurslede's. (dit is gewoon mooi/netjes en niet zo druk als met die andere frontjes)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/temp/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/temp/5.jpg

Gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem weer eens te wassen. (helaas alleen gewassen). (foto's zijn een beetje bewogen maar dat mag de pret niet drukken :P)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/temp/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/temp/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/temp/3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door -Sander- op 08-06-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Laatst online: 23:44

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Kijk zo ziet het er weer strak uit! Hoe dan ook blijft het een sexy 145!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

J0YR1D3R schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:52:
[...]

Zoals je ziet Rinaldo, genoeg Alfa liefhebbers die je willen helpen ;)
Hmm, het is zeker leuk om te merken dat er zoveel animo is. Ik zal tzt eensch goed kijken of de lak nou gewoon vies is of dat het 'dieper' zit. Geen haast (da's nooit goed) ;)

Ben supertevreden met mijn Pioneertjes in de hoedenplank. Best mooi systeem van Alfa, zit er netjes uit, was super simpel aan te sluiten. En het klinkt gewoon zo ontzettend veel beter nu.

@Alfa_145: Strak hoor! Mooie bak d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Sander: Kan je nog eens een foto maken met de originele frontjes zoals je 't nu hebt, maar dan schuin genomen (zoals ook met de explod frontjes).

En zoals al aangegeven, het ziet er met de explod frontjes in iedergeval rommelig uit. En dat zijn we van jou niet gewend :D

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Helaas geen camera bij me, maar gisteren bij de Nobis in Asten kwam zo'n schoonheid voorbij rijden op de parkeerplaats:

Afbeeldingslocatie: http://splendvol.ifrance.com/photos_perso/2000-coupes_automne_le_mans/alfasz.jpg

Godsgruwelendig mooie bak

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

beschuitfluiter schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:27:
Helaas geen camera bij me, maar gisteren bij de Nobis in Asten kwam zo'n schoonheid voorbij rijden op de parkeerplaats:

[afbeelding]

Godsgruwelendig mooie bak
Moeten wel serieus andere velgen onder !! Een setje van de GTA156 zou niet verkeerd staan :9
Waarvan ik er een in het wild heb gespot alleen hij scheurde zo snel weg en ik had geen camera bij me :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

nero355 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:37:
[...]

Moeten wel serieus andere velgen onder !! Een setje van de GTA156 zou niet verkeerd staan :9
Waarvan ik er een in het wild heb gespot alleen hij scheurde zo snel weg en ik had geen camera bij me :+
Idioot!

Zo'n ding moet je standaard houden, niks gepimpte wielen. Zo issie origineel en daar moet je niks aan verkloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Los daarvan, die auto is een klassieker, de laatste Alfa Romeo in zijn soort; de Transaxle. Een Alfa van eind 80-er jaren, dus daar moet je ook ditto velgen onder doen en zéér zeker geen supermoderne velgen uit 2005/2006

just my 2 cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Met Timmert & Ing_Buttje ^^

}:O

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

hij had ook gewoon de standaard velgen ja... en hij zag er werkelijkwaar als nieuw uit! Hij reed ook heel voorzichtig en zetten hem midden in het parkeervak met aan elke kant 2 plaatsen vrij... hij was in goede handen dus ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Stuk beter Sander! Nice! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Timmert schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:53:
Idioot!

Zo'n ding moet je standaard houden, niks gepimpte wielen. Zo issie origineel en daar moet je niks aan verkloten :)
1. Ik haat alles omtrent "pimp+auto's" !!
2. Ik vind het zonde om een auto te zien die velgen heeft die zowat in het midden van de auto hangen in plaats van netjes recht op een lijn met de bumper erboven ;)

Zo zie je ook weleens van die Pontiacs/Firebirds/Camaro's met wielen die zowat lekker binnenin zitten :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Onder een SZ/RZ horen deze wielen:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/administrator/GoT/SZ.jpg

Hmmz, Zandvoort 2005... Waar is de tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

nero355 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:38:
[...]

2. Ik vind het zonde om een auto te zien die velgen heeft die zowat in het midden van de auto hangen in plaats van netjes recht op een lijn met de bumper erboven ;)
op die foto ziet het er idd wel erg gek uit .... is me IRL nooit opgevallen, IRL is het wel een mooi geheel. Zal er eens op letten als ik er weer één tegenkom .. B)

@Alfa_145: wat mij betreft is dit originele een stuk netter en gelikter dan die vorige oplossing. Het was the proberen though ..

[ Voor 14% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-06-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon deze velgen onder een SZ pimp my ride edition, staat mooi en passen ook nog echte remmen achter. ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.carrozzeria-alfa.no/images/salgsobjekter/sz_30_1991_450.jpg

Het jammere van zo'n SZ is dat het voor echt gebruik zo moeilijk is allemaal, met koplampen en voorruiten die niet meer verkrijgbaar zijn. Als ze er daar nou nog eens een stel van gaan maken dan wordt het nog eens wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:59:
Gewoon deze velgen onder een SZ pimp my ride edition, staat mooi en passen ook nog echte remmen achter. ;)
Doe is niet :P
Het kan dus wel !! Zo is die veel mooier :>
Het jammere van zo'n SZ is dat het voor echt gebruik zo moeilijk is allemaal, met koplampen en voorruiten die niet meer verkrijgbaar zijn. Als ze er daar nou nog eens een stel van gaan maken dan wordt het nog eens wat. :)
Nu al extra onderdelen gaan maken ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Alfa_145 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:03:
[...]

Woei, nou bedankt :o O+
Na jou reaktie toch maar even weer aan de klus gegaan..twijfelde ook al over de frontjes maar wilde even de reaktie's van iedereen afwachten.

Heb ze nu ingebouwd met de standaard frontjes er weer voor en verzonken in de originele deurslede's. (dit is gewoon mooi/netjes en niet zo druk als met die andere frontjes)
[afbeelding]

[afbeelding]

Gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem weer eens te wassen. (helaas alleen gewassen). (foto's zijn een beetje bewogen maar dat mag de pret niet drukken :P)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dit vind ik er heel wat netter uitzien. Zo blijft het meer in lijn van de subtiele veranderingen die je hebt gemaakt, vond het vorige iets té.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
wanneer in productie ?
ik ga morgen staatsloterij winnen en dan moet er leuke auto komen... :p

(en vriendin werd serieus boos omdat ik zei dat áls ik jackpot zou winnen ik een ferrari wilde kopen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Tjah, als ik deze Alfa zie, geloof ik dat ik niet eens meer zozeer een Ferrari zou hoeven! :P

Damn, mooie technieken hebben ze tegenwoordig om dat allemaal te ontwerpen/ontwikkelen O+ _o_

Maar de 8C lijkt me ook niet verkeerd, maar deze Diva heeft iig nog een échte (geblazen) Alfa motor! :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-06-2006 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om te zien dat ook Alfa zijn auto's ontwerpt in Unigraphics NX.

/me werkt bij een ingenieursburo dat o.a. voor DAF Trucks ontwerpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Strakke bak die Diva!
Maar zal wel weer op een wel/niet productie uit gaan draaien.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

De Diva is een test project van scholen en andere firma's , een designstudie. Het wel/niet in productie gaan ligt bij Alfa Romeo, maar gezien de complexiteit van dit ontwerp, het gebruik van zeer exclusieve, nieuwe tools en materialen, gaan ze daar waarschijnlijk toch niet mee in stemmen.
Wel is het natuurlijk zo dat alle positieve punten uit deze studie terug zullen komen in welke vorm dan ook in de toekomstige productiemodellen.

Nog een leuke site: http://www.italiaspeed.co.../elasis/04/diva/0404.html
Variable geometry exhaust system

The variable geometry exhaust system was built by Tubistyle out of Inconel 600, a nickel-based alloy that guarantees lightness and maximised performance. Noise levels are controlled by two special exhaust valves and a bypass pipe that interconnects the two inlet pipes. These new innovations allow the Diva's driver to enjoy all the evocative sounds normally associated with high-performance sportscars, but at low revs, the levels fall within required legal requirements. New microcasted exhaust flanges allow much thinner diameter pipes to be used, thus reducing weight further.
wOEi :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.italiaspeed.com/2006/cars/other/elasis/04/diva/101.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.italiaspeed.com/2006/cars/other/elasis/04/diva/103.jpg
Disclaimer: het is weer italiaspeed, dus zal mij benieuwen hoe lang de pics ge-hot-linked kunnen worden

Specifications Alfa Romeo Diva

Engine: Alfa Romeo 3.2 V6
Gearbox: 6M Selespeed
Max. Power: 290 bhp @ 6,200rpm
Dimensions: Length - 3894 mm; Width - 1896 mm; Height - 1182 mm; Wheelbase - 2402 mm; Track - 1608 mm (front), 1578 mm (rear).
Weight: 1,000 kg; front/rear split - 40/60 pct
Performance: Acceleration 0-100 km/h - 5.0 seconds; Max. Speed - 270 km/h
ongeblazen dus :P

[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 10-06-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Spammert! ;)
Ze staan nu zowat op elk forum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grmbl, breekt me een bout af bij het monteren van de veerpootbrug. En gaat het uitboren ook gigantisch fout. Dan maar naar een garage om die bout machinaal te laten uitboren. Eigen schuld. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

* Alfisti doet de topic titel maar weer eens eer aan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~alfisti/img_5393.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~alfisti/img_5394.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~alfisti/img_5405.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~alfisti/img_5398.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~alfisti/img_5396.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Mooie foto's!

Wie won er de sprint? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Zie foto 1 ;)

In 1 55'er zit maar een bestuurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Alfisti schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:16:
Zie foto 1 ;)

In 1 55'er zit maar een bestuurder :P
Dat zag ik ook, maar het ziet er naar uit dat jij na het foto maken instapte en even een sprintje trok tegen die V6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:31

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

velgen van die rode, prijs en waar? :P

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

_o_ mooie foto's _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Hmm waar zijn die foto's gemaakt? Ergens bij Hoofddorp ofzo daar? Erg mooi wel!

[ Voor 15% gewijzigd door Timmert op 11-06-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik had vanavond weer een leuk alfa moment, reed samen met een belgische alfa gtv 2.0 16v op de A12 vanaf arnhem richting didam.
Ik eerst een stuk voorop met een gangetje van 180 en hij achter me, en daarna even "gewisseld" en even elkaar gegroet toen hij me voorbij kwam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

jellabie schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:47:
velgen van die rode, prijs en waar? :P
http://www.antoine-autobanden.nl : 4x Lenso Vpd 7jx17 + 4x 205/40R17 Toyo Proxes 955,-
Inclusief, montage+balanceren en verwijderingsbijdrage

[ Voor 22% gewijzigd door Alfisti op 11-06-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Timmert schreef op zondag 11 juni 2006 @ 00:26:
Hmm waar zijn die foto's gemaakt? Ergens bij Hoofddorp ofzo daar? Erg mooi wel!
Nope, wel omgeving Amsterdam maar dan meer richting Weesp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

/me trug is van SCARB Fryslânrit :w

Heel veel mooie wagens, lekker weer, mooi natuurschoon ;) .. fijne BBQ, leuke Formule1 wedstrijd en voor de _liefhebbers_ waarschijnlijk ook nog wel een geinige voetbalwedstrijd. Weet alleen dat het 0-1 voor NL werd .. :P

/me Pics: http://www.alfa90register...CARB/Fryslanrit/index.htm

preview:
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_009.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_015.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_017.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_024.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_029.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_031.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_035.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_077.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_078.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_082.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_084.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_087.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_096.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_098.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_109.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_120.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_137.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_123.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/SCARB/Fryslanrit/thumbnails/pic_124.jpg

niet clickable, dan ga je maar ff op de website rondkoekeloeren @1024pixels :P

[ Voor 86% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-06-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Mooie pics weer!
En wat een wielen onder die blauwe GT :9

Welke zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Dat zijn zeker fraaie wielen!

Ik reed van de week op de A2 bij Maarssen achter een Sei, erg mooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Fijn overzicht Klaas! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

dank dank :)

Allemaal te danken aan mijn Powershot A700je :P

Afbeeldingslocatie: http://tech.tom.com/dimg/6/b/62bf45099c7ac6e9bca2e55619254cb4cb6e.jpg

O+

[ Voor 33% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-06-2006 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

en de winnaar heb je niet eens op de foto staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

tggg :P

ik niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Het was een heerlijke dag.. super weer en een fijne rit om de 145 weer goed uit te laten 8)
Ook van mij enkele impressie shots, om alles te bekijken ga naar;
http://members.home.nl/kandezenog/fr/

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn10.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn13.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn15.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn17.jpg[img][http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn5.jpg[/img]
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn18.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn20.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn24.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn26.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn27.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn6.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/thumbnails/tn7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Ook leuke foto's, je gallery is wel om dronken van te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

^ met hem hierzo :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kandezenog/fr/images/31.jpg

O-)

Mooie natuur hierzo in Friesland hé? :)

hier nog ééntje van mij

Zie Alfa_145 eens staan kijken!! :D

[ Voor 36% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-06-2006 00:14 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.