InderdaadCrisT schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 22:17:
Wel humor, er zitten wel nog een hoop XP dingetjes in instellingen en menu's verborgen, zoals deze:
[afbeelding]
Ik mag het ook hopen dat ze dat soort foutjes oplossen
Van wat ik hoorde komt AA van die vensters in RC1 (maarja, da's maar een geruchtFireStarter schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 01:08:
Ik ben benieuwd of MS er iets aan doet om er mooie randen van te maken. Bij mij zijn het flinke kartelranden.
Misschien achteraf makkelijker?FireStarter schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 06:50:
Weet iemand trouwens een rede waarom microsoft voor de nieuwe opzet van het startmenu zou hebben gekozen?
Die overstap van windows 2000 naar het xp menu was nog wel te doen, en achteraf gezien makkelijker. Maar naar vista vind ik maar irritant. Je moet je de hele tijd scrollen om een programma op te starten
Maar ik moet ook nog het nut ervan zien. Wat is er mis met het good-old uitklappen? Ik vond het altijd wel van als mijn hele scherm volstond met 'alle programma's'
Maarja, misschien is het wennen ofzo?
Ik zat met overigens af te vragen, vraagt Vista welke schijfletter je harde schijf krijgt of niet?
Want bij mij heeft-ie er volgens mij 'C' van gemaakt, maar dat is toch zo enorm floppy-tijdperk? Ik wil gewoon dat mijn eerste harde schijf 'A' heet.
Nu heb ik geen zin om Vista opnieuw te installeren, maar als iemand het installeert kan diegene dan even kijken of je ergens de schijfletter toe kan wijzen?
(Of kan ik gewoon admin tools->comp->storage en dan mijn schijfletter van C naar A veranderen? Ik durf dat niet echt, eigenlijk
Hebben andere mensen trouwens ook dat als ze het control panel openen, dat-ie dan in 2 'stappen' opent? Eerst zie ik een stuk of 8 icoontjes, en daarna komt de rest er pas bij?
Ik zie nu trouwens ook dat er een soort memtest bij zit
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 10-06-2006 11:12 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu