edgarv schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:58:
Iemand deze al opgelost? Een upgrade van Beta 2 gedaan maar MCE is niet meer draaiend te krijgen - "The configuration settings for your region could not be determined"
Voor de rest gebruik ik Vista als primaire OS (er staat géén ander op). Dat gaat best wel goed. De flikkerende websites (flash probleem) daargelaten. Belangrijkste tegenvaller is het niet werken van mijn Lexmark All In One X7170!!!
Waarom gebruik je het dan als primair OS?
Ik gebruik Windows Vista ook als primair besturingssysteem puur omdat:
->Vista start niet veel trager op als XP
->Mijn belangrijkste nieuwe games werken goed
->Ik kan mijn zakelijke dingen prima doen
->Ik ben uitgekeken op Windows XP (dat heb je

)
->Ik wil me meer storten op het gamen en mijn aandacht naar Windows centreren naar mijn werk
->Ik vind dat Vista met Aero nuttige features kent. De siderbar bevalt me uitstekend en vooral die klok is supersonisch snel af te lezen wat de aandacht niet afleidt. Af en toe een leuke thumbnail voorbij zien komen leidt wel af, maar het is leuk en een mens heeft dat ook nodig.
->Waar internet echt insane is is het kopiëren van bestanden een crime.
->Vista voeld heel veilig. Voor elke verandering is bevestiging nodig en eindelijk heeft Microsoft dat goed begrepen. Zo kan een onwetende gebruiker niet per ongeluk verkeerde dingen verandere/toelaten.
->Al mijn hardware wordt tijdens de setup herkent. Ik download nog wel de nieuwe Catalyst omdat deze beter gaat met EA games.
->Superfetcher laat veel dingen inderdaad veel sneller opstarten. Het verschil is duidelijk merkbaar (een courante vaste schijf heb je wel nodig).
->De belangrijkste programma's van mij werken prima en dat is ook de voorwaarde. Dat een beta af en toe op zijn gat gaat is juist leuk om te zien. Ik laat door Openoffice mijn werk toch om de minuut opslaan, maar hij is nog niet op zijn gat gegaan
(als jij eens wist wat ik uitvrat met Vista)
->De equaliser van WMP11 past zich aan naar de output zodat deze niet overstuurd raakt. Als jij flink wat bass in je muziek wilt hebben kun je dat nu rustig doen. In Windows XP liet ik de equalizer met rust omdat je heel snel oversteer had (digitaal klipt alles boven +0 db). Preamp the music VISTA
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 19-07-2006 18:08
]