De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
OMG, kunnen ze zulk soort mensen verbieden auto's te kopen! Wat een gedrocht hebben ze er van gemaakt zeg, terwijl ze wel netjes werk afgeleverd hebben als je het zo ziet.
Verwijderd
ik vraag me af hoe veilig dat dit is, moest je eens met 30 km/u een paal raken denk ik dat het al niet meer goed eruit zietreuzekind schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:15:
http://englishrussia.com/?p=1949
OMG, kunnen ze zulk soort mensen verbieden auto's te kopen! Wat een gedrocht hebben ze er van gemaakt zeg, terwijl ze wel netjes werk afgeleverd hebben als je het zo ziet.

Verwijderd
Het is wel enorm makkelijk te repareren. Busje purschuim mee, je bumper volspuiten, beetje bijschaven, lakstift erover en het is weer als nieuw!Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 00:23:
[...]
ik vraag me af hoe veilig dat dit is, moest je eens met 30 km/u een paal raken denk ik dat het al niet meer goed eruit ziet
Aus Zwei mach Vier: Der Kicherer CLK 63 AMG Black-Edition
Mercedes-Tuner powert das Coupé auf 540 PS und 650 Newtonmeter
Stockach, 29. Mai 2008 – Kicherer verpasst dem ab Werk doppelt bestuhlten CLK 63 AMG zwei schicke Rücksitze. Die zusätzliche Sitzgelegenheit soll dem Coupé mehr Alltagstauglichkeit verschaffen.
Über 300 km/h schnell
Des Weiteren ist ein speziell von H&R entwickeltes Fahrwerk erhältlich, das die Kurvenlage des Mercedes noch weiter verbessern soll. Zusätzlich erhält der Wagen eine Leistungssteigerung. Rund 33 PS mehr holen die Tuner aus dem Coupé heraus, nach der Modifikation leistet es 540 PS. Auch das Drehmoment wurde von 630 auf 650 Newtonmeter erhöht. Damit sprintet der Kicherer CLK in 4,1 Sekunden auf Tempo 100 und läuft, dank V-Max-Aufhebung, über 300 km/h schnell.
Leichtes Schmiederad
Auch optisch bekommt der Schwabe etwas ab: der bereits ab Werk imposante Kühlergrill wird durch eine Drei-Streben-Variante aus Kohlefaser ersetzt. Neue Karbon- Spiegelschalen unterstreichen den sportiven Charakter des Coupés. Außerdem gibt es ein schickes dreiteiliges 20-Zoll-Schmiederad. Die Alus erfüllen eine doppelte Funktion, zum einen dienen sie als Eyecatcher und zum anderen tragen sie zur Gewichtsreduktion bei.
Karbon-Sessel
Den Innenraum stattet der Tuner mit zusätzlichen Karbon-Applikationen aus. Dazu gehören Teile aus der Mittelkonsole und den Türtafeln sowie ultraleichte Front-Sitzschalen aus Echt-Karbon. Der komplette Umbau schlägt mit 32.725 Euro zu Buche.
(is)

Verwijderd
Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je er een halve ton aan BPM over mag betalen.
Hier in de randstad (Rotterdam en omstreken) zie je de G toch redelijk vaak hoor. Of het is gewoon toeval. In ieder geval echt schaars zijn ze niet.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:29:
De G500 blijft toch wel mijn doel:
Alleen zie je de G niet zo vaak in NL.

Heerlijke wagen! Je ziet ze ook niet op elke straathoek, dus dat maakt het ook leuk.
NOSIG
Thanks_Christiaan_ schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:42:
Geile bakHeb je ook foto's van het interieur?
Klopt, hoewel ook veel in de S is geintroduceerd in het verleden. In deze CL zit de eerste ABC (Active Body Control; dat je niet schuin hangt bij flink bochtenwerk) en Distronic (cruisecontrol die zelf afstand houdt). ABC merk ik in praktijk weinig van, bij het betere gooi en smijt werk wil 'ie nog best eens overdwars gaan (ESP gewoon aan) en mis je een 4 puntsgordel want dan helt 'ie wel degelijk. Wel is het een stuk stabieler dan m'n vorige auto (1999 S500L). Distronic gebruik ik nooit, ik ben anti bumperkleven, maar Distronic houdt dermate veel afstand dat iedereen voor je schuift.Don3k schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:45:
Hele mooie auto. Naar mijn mening toch wel een van de mooiere Mercedes. Had wel eens gehoord dat de CL de koploper met techniek binnen de Mercedes modellen was. Klopt dit?
Nog even foto's van het interieur zoals beloofd.
Klokken:

Interieur:

Powerhouse

Whoaaw, doet die 1:5.5 bij een gemiddelde snelheid van 30 KM/h. Dude, jij vind het niet erg om je euro's bij de Shell/Esso/Texaco/Whatever achter te laten, of wel?
Maar mooie bak, hoor
(Snap nog steeds niet waarom die Astra zo belangrijk voor je is, want dit vergeleken met die Astra, ik weet het wel hoor!)
[ Voor 13% gewijzigd door Sjaakmeister op 04-08-2008 18:00 ]
Sjaakmeister schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:59:
[...]
Whoaaw, doet die 1:5.5 bij een gemiddelde snelheid van 30 KM/h. Dude, jij vind het niet erg om je euro's bij de Shell/Esso/Texaco/Whatever achter te laten, of wel?![]()
Maar mooie bak, hoor![]()
(Snap nog steeds niet waarom die Astra zo belangrijk voor je is, want dit vergeleken met die Astra, ik weet het wel hoor!)
In dat topic staat dat de Astra een plaatsje verdient in z'n toekomstige collectie, en hij nog dagelijks gebruikt wordt door collega's, en erg handig is om grote dingen mee te vervoeren. Want zo'n CL heeft best wel een kleine kofferruimte..
En volgens mij hebben die gebruiksgegevens te maken met een route in de navigatie oid, check die tijd en km's maar eens.
Ik heb het al eerder gezegd, maar nogmaals, mooie bak..!
[ Voor 7% gewijzigd door S_Chief op 04-08-2008 23:11 ]
[ Voor 0% gewijzigd door XorZ op 05-08-2008 01:11 . Reden: dt foutje ]
Verwijderd
Mooie wagen hoor. Alleen jammer van het hout. Niet mijn smaak.
1:3 / 1:6 klinkt me heel bekend in de oren trouwens

Yep, vanmiddag voor de 5de keer nieuwe aggregaatjes gehaald bij de praxis voor extra stelling XT's. Niet aan te slepen nu, met dank aan de hoge stroomprijzen en de consumptie van al die huidige overkill systemen!Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:26:
En doe je dat allemaal van je hostingbedrijfje? Goeie business
Mooie wagen hoor. Alleen jammer van het hout. Niet mijn smaak.
1:3 / 1:6 klinkt me heel bekend in de oren trouwens
1:3 lijkt me nog laag verbruik voor jouw Corvette? Kennis van me rijdt in zo'n Z06 en haalt dat amper.
En dat hout tja, ik ben ook geen groot fan ervan.. maar 't zat er nou eenmaal in en ik weet eigenlijk ook niet wat alternatieven zijn?
Ik denk dat er ook wel een behoorlijk verschil zit tussen een paar jaar oude Corvette en eentje van pak 'm beet 20 jaarXorZ schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:03:
1:3 lijkt me nog laag verbruik voor jouw Corvette? Kennis van me rijdt in zo'n Z06 en haalt dat amper.
Aluminium, carbon (maar niet hierEn dat hout tja, ik ben ook geen groot fan ervan.. maar 't zat er nou eenmaal in en ik weet eigenlijk ook niet wat alternatieven zijn?
Tijd niet rondgeneusd hier, en dan komt er zo'n beauty voorbij! SchitterendXorZ schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:26:
Op aanraden van mede GoTter Joopieboy meld ik mij in dit topic. Mijn Benz is een CL500 uit 2001 en ik heb er vandaag even een paar plaatjes van geschoten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijke wagen! Je ziet ze ook niet op elke straathoek, dus dat maakt het ook leuk.
Volgens mij kon je daar zelfs natuursteen in krijgen. Misschien moest je daar dan een Designo-uitvoering voor hebben, maar het kón.XorZ schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:03:
En dat hout tja, ik ben ook geen groot fan ervan.. maar 't zat er nou eenmaal in en ik weet eigenlijk ook niet wat alternatieven zijn?
Sure!reuzekind schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:54:
[...]
Tijd niet rondgeneusd hier, en dan komt er zo'n beauty voorbij! SchitterendVind je het goed als ik je aan de TS toevoeg?
@Beuzelarij: Hmm, dat klinkt wel erg cool.. eens even contact opnemen met de dealer of ik andere delen kan bestellen. Kan zo snel niks vinden op marktplaats / ebay... maar natuursteen klinkt echt kicken
Done
Verwijderd
Ik moet namelijk 12V hebben onder de motorkap, mocht dat niet zo zijn, hoe krijg ik dan makkelijk een kabel getrokken vanaf de accu naar de motorruimte?
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Zie --> http://www.benzgallery.nl/ bij voorraad de 3de van boven.
Met lekker Vout interieur ;-)
Het is een W124 200 AUT. van 2-1988. Weegt 1260 KG en 105 PK ( carb. )
Heeft maar een paar simpele opties ;
* Stuurbekrachtiging * Elektrische rechter spiegel * 4 hoofdsteunen * Economy meter * Toerenteller.
Hij heeft maar 131.000 gelopen volledig gedocumenteerd. Auto is heel erg netjes.
Heeft alleen een donker diep rood ( bordeaux ) interieur.... Vind ik stiekem wel passen bij de wagen.
Auto rijdt subliem en kwam ooit bij Nijkamp ( Vaassen ) weg....
Ik heb mijn Benz daar ook vandaan, en nee ze doen niet aan revisie deze worden in deze (uitblinkende staat) geimporteerd uit het buitenland.Gluten Parody schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:58:
Mooie kar! Doet dat bedrijf aan revisie van Benz'en? Ze zien er allemaal piekfijn uit...
Ze zijn niet zo goedkoop als op bijv marktplaats, maar je weet zeker dat je dezelfde kwaliteit in huis hebt zoals Nijkamp.
* nog steeds tevreden met mijn Benz en inmiddels een allrisk oldtimer verzekering voor 2 tientjes per maand
[ Voor 11% gewijzigd door Hari-Bo op 12-09-2008 15:57 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
He hallo ouwe Oostoever bezoekerHari-Bo schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:57:
[...]
Ik heb mijn Benz daar ook vandaan, en nee ze doen niet aan revisie deze worden in deze (uitblinkende staat) geimporteerd uit het buitenland.
Ze zijn niet zo goedkoop als op bijv marktplaats, maar je weet zeker dat je dezelfde kwaliteit in huis hebt zoals Nijkamp.
* nog steeds tevreden met mijn Benz en inmiddels een allrisk oldtimer verzekering voor 2 tientjes per maand
Mijn nieuwe 200 is wel een benzine. Een diesel in de wegenbelasting werd me te gek.
Mail me anders even ?

De kenners mogen het zeggen
Wise enough to play the fool
Wise enough to play the fool
tja ik ben absoluut geen mercedes kenner.teacher schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:59:
Het is een hirschmann auta 6000 U. De orginele antenne die in mijn auto uit 1977 hoort.. Ben er erg mee in mijn nopjes. Nu alleen nog een mast ervoor zien te krijgen....
maar jaguar's hebben (ongeveer) het zelfde systeem, en die krijg dagelijks in de werkplaats
Audi S3
Het is een W124 200 AUT. ( 1997 cm3 ) benzine met 77 KW / 105 PK bouwjaar 1988

[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 19-09-2008 19:28 ]

[ Voor 15% gewijzigd door reuzekind op 20-09-2008 21:18 ]
Eerder 4.1 seconden.reuzekind schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:13:
lol, vandaar de G55 AMG, die CLS 63AMG doet er vast 63 seconden over
@HierbovenX2: Wil je echt een CLS 63 aanschaffen? Wilde NET hier gaan vragen of iemand een CLS heeft of van plan is hem te halen.
Zo ja, dan ben je wel heel exclusief bezig.
Ikzelf, als ik het geld had zou een CLS 500 AMG halen, in het metallic wit, bordeaux designo leer met het 030-pakket en een Carbon-kit. Dan kom je goedkoper uit dan met de CLS63, maar wel een stuk mooier. (Ik vind dat de spoiler de smoothheid van de CLS een beetje onderbreekt) Ook verbruikt de 63 veels te veel, helaas.
[ Voor 13% gewijzigd door SalimRMAF op 23-09-2008 21:53 ]
Gulfstream G650
Trouwens. Ik heb nog wel een tip voor iedereen hier die in een CLS, SL, SLK ofzo wil rijden. Gewoon jezelf inschrijven op www.mercedesproberen.nl en je kan er geloof ik 3 uur lang in rijden ofzo. Ik ga als ik mijn rijbewijs heb het zeker proberen om er een mee te krijgen.
Hihih, je bedoelt als ''proefrit".FiXeR.nl schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:52:
Nee, natuurlijk niet.
Trouwens. Ik heb nog wel een tip voor iedereen hier die in een CLS, SL, SLK ofzo wil rijden. Gewoon jezelf inschrijven op www.mercedesproberen.nl en je kan er geloof ik 3 uur lang in rijden ofzo. Ik ga als ik mijn rijbewijs heb het zeker proberen om er een mee te krijgen.
Ik denk, dat als ik ene beetje geld heb ik een Peugeot 406 Coupé ga halen. Komt best in de buurt van een CLS á la cheapó.
Gulfstream G650
Ik rijd regelmatig een B200 cdi. Best een fijne auto, heerlijke zitpositie, mooi dashbord, prettige afwerking enzo.Bigfoot schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:25:
Ik ben aan het kijken naar een B-klasse als lease wagen. Iemand hier die zo eentje rijdt? Vandaag een proefrit gemaakt in een 180 CDI, ik moet zeggen dat hij me prima beviel. Alleen de motor is nogal rumoerig, maar daar wen je wel aan lijkt me....
Enige nadeel vind ik het matige gevoel van sturen en schakelen. Na heel erg veel kilometer heb je nogsteeds niet het gevoel dat je de auto kent. Wat dat betreft heb je met een C meteen veel meer Mercedes dan met een A of B klasse.
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Ik zou een CLS 350 overwegen. Snel zat, en toch vrij zuinig. De overdaad van de CLS 500 zou ik waarschijnlijk niet missen (ben een cruiser).salimrmaf schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:50:
Ikzelf, als ik het geld had zou een CLS 500 AMG halen
Ikzelf race denk ik meer.Wekkel schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:34:
[...]
Ik zou een CLS 350 overwegen. Snel zat, en toch vrij zuinig. De overdaad van de CLS 500 zou ik waarschijnlijk niet missen (ben een cruiser).
De brandstof is hier in Nederland toch weer goedkoop, dus daar hoef je het niet voor te laten? (Euro98 neem ik aan?)
Gulfstream G650
Ik dacht dat je meer bezig was je geld grootscheeps te investeren in aandelen? Of heb je de miljoenen van je vrienden uit het Midden Oosten nog niet binnen?salimrmaf schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:19:
[...]
Ikzelf race denk ik meer.![]()
De brandstof is hier in Nederland toch weer goedkoop, dus daar hoef je het niet voor te laten? (Euro98 neem ik aan?)
[ Voor 19% gewijzigd door Bigfoot op 18-10-2008 14:04 ]
Bigfoot schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:06:
[...]
Ik dacht dat je meer bezig was je geld grootscheeps te investeren in aandelen? Of heb je de miljoenen van je vrienden uit het Midden Oosten nog niet binnen?
Je raad nooit wat ik vandaag, voor het -eerst- heb gedroomd... Dat ik een CLS had.

[ Voor 24% gewijzigd door SalimRMAF op 18-10-2008 16:06 ]
Gulfstream G650

Overigens heb je wel vaker van dit soort posts. Wordt het niet het is tijd dat je wat serieuzer wordt? Als je dat niet kan of nodig vindt? Laat dan op zn minst dit soort posts achterwegen, wil je? Wellicht is FOK wel wat voor je.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Ik bezoek de site FOK!.nl wel eens, maar dat is meer om de sukkelige meningen van mensen te lezen. Niets voor jouw? Echt onzin..Xadeon schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:46:
Grappig...Eer een natte droom-gezwets dan een voorliefde voor het merk Mercedes.
offtopic:
Overigens heb je wel vaker van dit soort posts. Wordt het niet het is tijd dat je wat serieuzer wordt? Als je dat niet kan of nodig vindt? Laat dan op zn minst dit soort posts achterwegen, wil je? Wellicht is FOK wel wat voor je.

En nee, Mercedes is gewoon een goede merk vind ik. Van de 560 SEC tot de 2008 CLS 63. Toppie.
[ Voor 8% gewijzigd door SalimRMAF op 19-10-2008 20:54 ]
Gulfstream G650
Verwijderd
Oh nee, niet jij weersalimrmaf schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:53:
[...]
Ik bezoek de site FOK!.nl wel eens, maar dat is meer om de sukkelige meningen van mensen te lezen. Niets voor jouw? Echt onzin..
Specs:
Type: CL500
Kleur: Zwart
BJ: 2001
KM Stand: 98.700
Dealer (Stern A'dam) onderhouden, geen mankementen
Comfort stoelen (verwarming, verkoeling, massage), Bose stereo met veel speakers, Navi, TV, Distronic, Standkachel, Airco, 2 zone climate control en nog meer features.
Fotos eerder in dit topic.
Ik hoor 't wel!
XorZ schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:14:
Ik doe mijn Benz zeer waarschijnlijk weg, mochten er hier liefhebbers zijn die 'm willen overnemen dan let me know, anders ruil ik 'm gewoon in!
Specs:
Comfort stoelen (verwarming, verkoeling, massage), Bose stereo met veel speakers, Navi, TV, Distronic, Standkachel, Airco, 2 zone climate control en nog meer features.
Ik hoor 't wel!
Waarschijnlijk een van de mooiste Mercedessen die er zijn.
DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL
DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL
DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL DBBL
[ Voor 90% gewijzigd door SalimRMAF op 31-10-2008 19:44 ]
Gulfstream G650
Prijsindicatie of iets dergelijks? 15 Duizend?XorZ schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:14:
Ik doe mijn Benz zeer waarschijnlijk weg, mochten er hier liefhebbers zijn die 'm willen overnemen dan let me know, anders ruil ik 'm gewoon in!
Specs:
Ik hoor 't wel!

Gulfstream G650
Verwijderd
Jammer dat 'ie weg gaat. Wat komt er nu precies voor terug?
Naar alle waarschijnlijkheid komt er een Lotus Elise SC (220pk) voor terug..
Ai....dat is wel een HELE grote stap ineens. Daar zit echt 0 comfort in hè. Alleen de Exige heeft nog minder....die heeft -1 comfort.XorZ schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:49:
25 a 30k en je mag 'm meenemen
Maar serieus....die dingen zijn echt niet fijn om dagelijks te rijden. Kan je beter een Z4 ofzo kopen.
Wel een hele vette bak hoor die Elise, maar dan wel als tweede auto
[ Voor 7% gewijzigd door zimbab op 31-10-2008 19:56 ]
vergeet niet dat het op den duur best heel irritant kan gaan worden. Met een paar proefritjes vallen sommige dingen niet op, maar als je hem dan langer rijdt wel. Verder is het ding natuurlijk zo onpraktisch als maar zijn kan, en toch tegelijkertijd een fantastische autoXorZ schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:59:
I know, inmiddels drie keer wezen proefrijden deze week. Maar vind 't comfort nog wel okay eigenlijk, 't zit lekker, dakje kan open, hij heeft airco/verwarming, 't gaat als de brandweer, geluid is heerlijk.Alleen in en uitstappen is even een oefening
Maar 't is zeker een heel ander type auto, maar heb nog nooit met zoiets leuks gereden en heb al heel wat exoten gereden in m'n leven dus ben redelijk verwend wat dat betreft
Ach, 't een auto, geen huis, dus als 't niet bevalt issie zo weer weg. Bergruimte is prima, 't zit lekker, 't rijdt leuk... verder stuk kleiner, dus makkelijker parkeren hier in 't Amsterdamse. Zo onpraktisch is 't dus niet. Maar we zien wel, maandag ga ik de knoop doorhakkenbolleh schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:18:
[...]
vergeet niet dat het op den duur best heel irritant kan gaan worden. Met een paar proefritjes vallen sommige dingen niet op, maar als je hem dan langer rijdt wel. Verder is het ding natuurlijk zo onpraktisch als maar zijn kan, en toch tegelijkertijd een fantastische auto
heb je elise gekocht?
heb zelf een CLK 240 cabrio, maar wil eigenlijk ook een elise erbij.
heb een dealer gevonden die het importeert uit engeland. Stuur zit wel rechts dan, dus dat moet worden omgedraaid. Maar meest klote aan elise is vind ik zelf dat er geen electrische ramen erbij zit. Voor de rest hoef ik voor zo'n auto geen luxe.
leuke weekend auto om mee te touren
p.s. Blijkbaar is Mercedes geen populair merk onder de tweakers?
[ Voor 8% gewijzigd door DNA_Saint op 19-11-2008 18:35 ]
Huub Huub Barbatruc!
Oude Mercedesen vind ik niks. De W203 (vorige c-klasse toch?) vind ik niks. Kwalitatief toch minder dan de 3 serie. Maar XorZ heb je je CL al verkocht? Echt een hele mooie auto. Jammergenoeg is 25k nog net iets te duur voor me, tenzij ik m'n 3 serie voor een goeie prijs kan verkopen

Hier is hij te vinden.
Vind het een mooie service van Mercedes! Daar kunnen veel merken nog een puntje aan zuigen.
Ze hebben ook een online WIS, maar die is prijzig: 1239.00 € voor 1 jaar toegang.
[ Voor 13% gewijzigd door reuzekind op 02-12-2008 18:21 ]
Heeft waarschijnlijk ook te maken dat Mercedes een 'oude sokken' merk isDNA_Saint schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:32:
p.s. Blijkbaar is Mercedes geen populair merk onder de tweakers?
Maar ook kwa aanschaf kosten die zijn gemiddeld wel wat hoger als vergelijkbare merken uit hetzelfde bouwjaar (bijv BMW), maar dat compenseer je vaak weer met onderhoudskosten en kosten van onderdelen.
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Huub Huub Barbatruc!
Nu heeft hij wel een tv functie knop in zijn boordcomputer/navigatie scherm, maar echt werken doet het niet. Weet iemand van jullie of het mogelijk is daar bijvoorbeeld een digitenne module op aan te sluiten, en hoe dat dan werkt?
Analoge Tv is helaas uitgeschakeld in Nederland (zat ook alleen NL1,2,3 en regionale zender).reuzekind schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 10:52:
Een kennis van mij heeft een W220 S500 L gekocht. Schitterende wagen, heb er laatst een stuk in gereden en het rijdt geweldig!
Nu heeft hij wel een tv functie knop in zijn boordcomputer/navigatie scherm, maar echt werken doet het niet. Weet iemand van jullie of het mogelijk is daar bijvoorbeeld een digitenne module op aan te sluiten, en hoe dat dan werkt?
Je hebt idd een digitenne tuner nodig (kost rond 200)
En een video adapter voor de comand. (150)
En een apparaat dat ervoor zorgt dat beeld aanblijft tijdens rijden (100)
En dit allemaal inbouwen
en al een EliseXorZ schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:49:
25 a 30k en je mag 'm meenemen
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
Ok, dan gaan we daar naar op zoek. Weet jij of de kwaliteit goed blijft bij hogere snelheden, of valt het op een gegeven moment weg?B0MBACI schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:32:
[...]
Analoge Tv is helaas uitgeschakeld in Nederland (zat ook alleen NL1,2,3 en regionale zender).
En dit allemaal inbouwen
Picsreuzekind schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 10:52:
Een kennis van mij heeft een W220 S500 L gekocht. Schitterende wagen, heb er laatst een stuk in gereden en het rijdt geweldig!
NOSIG
ik heb het ook eens gevraagd. Want nu kan ik alleen dvd's in de auto kijken.reuzekind schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 10:52:
Maar moest idd een digitale reciever inbouwen, maar dat kon met een pakket van Digitenne.
Maar kost wel zo'n 25 euro per maand ofzo voor de abbo kosten.
dus toen maar niet gedaan. Vind het niet waard,
Maar ik klik nu ff wat rond en vind een DVB tuner voor 135 euro.http://www.navishop.nl/product_info.php/cPath/261_402/products_id/2796
heb je wel minder zenders, dan normaal. Maar wel soort van gratis tv.
volgens mij heb je alleen de tuner nodig. In de auto zit de rest al.B0MBACI schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:32:
[...]
Analoge Tv is helaas uitgeschakeld in Nederland (zat ook alleen NL1,2,3 en regionale zender).
En dit allemaal inbouwen
Ik kan gewoon dvd's of kon gewoon nl1,2,3 kijken terwijl ik rijd.
[ Voor 34% gewijzigd door DNA_Saint op 04-01-2009 16:47 ]
Huub Huub Barbatruc!
Na 140 km/uur begint het allemaal wat weg te vallen /blokkerig. Maar tot aan 130KM/uur ziet het er erg goed uit. Abonnement kosten zijn gewoon 7,50 euro per maand aan KPN/Digitenne. Aan de Digitenne abonnement kan je nog 2 andere kaarten gratis koppelen. Dus voor de abonnement kosten hoef je het niet te laten.reuzekind schreef op zondag 04 januari 2009 @ 09:14:
[...]
Ok, dan gaan we daar naar op zoek. Weet jij of de kwaliteit goed blijft bij hogere snelheden, of valt het op een gegeven moment weg?
@ Hierboven waarschijnlijk zaten de modules bij jou al ingebouwd ( Als je comand alleen een tv tuner heeft krijg je echt geen beeld zonder de genoemde modules aan te schaffen)
Ik heb eindelijk tijd gehad om eens mijn auto te fotograferen.
Ik heb de foto's met mijn Nokia N96 genomen, dus verwacht niet de hoogste kwaliteit

Mijn Brabus velgen die niet echt schoon zijn

Tweakers willen altijd het stuur zien?

Huub Huub Barbatruc!
Huub Huub Barbatruc!
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
het mooie aan mijn versie is dat de interieur niet van dat hout is, maar een beetje metal-achtig. Ziet er gelijk sportiever en minder zakelijk uit.denivan schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:53:
Ziet er netjes uit ! Van het vorige generatie dashboard/interieur ben ik niet wild, maar het exterieur design blijft wel super knap. Mogen we vragen hoeveel zoiets moet kosten ?
Ik heb het 2e hands gekocht. Veel goedkoper en als je een goede uitkiest, ziet alles er nog nieuw uit.
Had geluk dat dit een demo auto was. Dus zaten wat interessante dingen al standaard ingebouwd, zoals een hele TV-kit met dvd-speler, BOSE geluidinstallatie met subwoofer, Brabus velgen.
Uit mijn hoofd was het ongeveer 60k.
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
En echt handig is dit ook niet trouwens .. mss verklaart dat de kilometrage .. de eigenaar heeft geen ballen / cq geen doodswens:
Helaas geen fotos kunnen nemen want de auto is meteen afgevoerd naar de dealer.
Door hevige regenval en even niet opletten op de achterkant van een ander gereden...met jawel een trekhaak

Resultaat:
Bumper/motorkap/radiator en nog een hoop kleine dingen moeten worden vervangen.
Geschatte kosten: 8000 euro

Normaal gesproken kon ik me niet zo 'indenken' voor mensen die een ongeluk hebben, maar nadat ik zelf pas geleden met 60 half tegen een boom ben gereden (schade viel mee gelukkig!) kan ik me goed indenken hoe kut het is, en hoe schrikken...
Zonde van de S.
NOSIG
De foto's van BMW staan in het BMW topic.

Pff, klote man! Voor de rest geen lichamelijke schade?bolleh schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:28:
Mn vader kwam gister vroeg thuis dus ik vroeg waarom, heeft ie een ongeluk gehad(S320 diesel)
De Rocket ziet er fraai uit, maar het zou toch de E-V12 moeten worden, als het dan echt moet (+ aandelen Shell).
Wat een techniek!
Jij had een 300SD toch ? Een korte of een lange uitvoering ? Hoe vond je dat nou rijden ? We hebben hier nu een W123 300D staan, zonder turbo, maar ik zou qua acceleratie enzo niet een stap terug willen doen.
Als je de keus had, kocht je dan weer een 300SD, of zou je liever een 280 SEL op gas nemen ofzo ?
Oh ja, nog een vraag: heeft een SEL ook vooraan meer beenruimte ?
Dit topic is gesloten.