I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Verwijderd
2 miljoen abonnees. 200 kastjes beschikbaar.
UPC IS IN STAAT VOOR HET WK HD TE LEVEREN!
einde persbericht.
feit is dat niemand vandaag een upc kastje heeft gehad en niemand de opening van
het wk bij upc in hd heeft gezien.
haha ik welVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:44:
het is natuurlijk een reclamesunt om hun imago te redden.
einde persbericht.
feit is dat niemand vandaag een upc kastje heeft gehad en niemand de opening van
(op me werk konden we het in HDTV zien...
Verwijderd
daar gaat upc veel geld mee verdienen, dat het eigen personeel het WK in HD kan zien....Rev! schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:47:
[...]
haha ik wel
(op me werk konden we het in HDTV zien...)
Ik heb er namelijk 2 ontvangen. Wat zal ik met de tweede doen?
1.) boven op mijn slaapkamer aansluiten
2.) terugbrengen naar UPC
3.) ???
De eerste heb ik op aanvraag gekregen. De tweede kreeg ik ongevraagd thuisgestuurd (de actie toendertijd).
Is het uberhaupt technisch mogelijk om 2 boxen aan te sluiten?
Ben ik verplicht om het terug te brengen? volgens de consumentenbond is het nu mijn eigendom volgens artikel 7.: ongevraagd versturen.
PS: Ik was nog eventueel van plan om de mediabox aan mijn all in wonder 9600 aan te sluiten. ben benieuwd hoe de beeldkwaliteit is op een tft scherm
Wat zal ik doen?
[ Voor 13% gewijzigd door Monkeydancer op 10-06-2006 00:41 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Ik zal je uit de droom helpen. Het is onmogelijk dat je decoder+kaart werkt, zonder dat deze in het systeem staat. En als deze in het systeem staat, zal deze ook in de factuur worden opgenomen. Je hebt er dus helemaal niets aan. En bovendien loop je het risico dat je op dag x een telefoontje krijgt of een brief met het verzoek de box terug te sturen.Monkeydancer schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 00:57:
maar kan ik misschien last krijgen van dubbele facturering? doordat het systeem 2 mediaboxen ziet?
Aan de hand van het 3s-nummer van het pakket kunnen ze wel traceren naar welke postcode deze is gezonden.
Overigens zou ik niet kunnen leven met de gedachte kunnen leven dat je nu een apparaat bewust achterhoud. Als je een beetje fatsoenlijk bent, breng je het weer terug naar het postkantoor en laat je het gratis terugsturen. Zet er wel even met een marker op iets van 'Dubbel ontvangen!' Anders denken ze dat je helemaal van digital afwilt en heb je geen signaal meer.
/dev/null
Waar is dat "persbericht" waar jij uit citeertVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:44:
het is natuurlijk een reclamesunt om hun imago te redden.
einde persbericht.
Plus dat er echt niet 2 miljoen mensen op een hdtv-kastje zitten te wachten.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
Ik ben zelf gisterenmiddag wel gebeld, maar duidelijkheid over wanneer ik teruggebeld zou worden voor een afspraak om de mediabox te ruilen voor de hdtv box kon de medewerker niet geven. Ik sta zelf sinds 31 maart ingeschreven op ervaarhdtv.nl , volgens mij was dit ook de eerste dag dat die site online was. Volgens de medewerker van UPC ging het uitleveren op volgorde van inschrijving op de site en stond ik ergens bovenaan de lijst.
Verwijderd
Het UPC netwerk is HD-ready !Yohan schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 12:01:
[...]
Waar is dat "persbericht" waar jij uit citeert
Plus dat er echt niet 2 miljoen mensen op een hdtv-kastje zitten te wachten.
06-08-2006 10:56
Amsterdam, 8 juni 2006 - UPC Nederland start vandaag met High Definition televisie (HDTV).
Deze week nog zal een eerste selecte groep UPC klanten een MediaBox voor HDTV krijgen. Het UPC netwerk is HD-ready, evenals de nieuwe HDTV Box, geproduceerd door Philips. Geinteresseerden die zich tot op heden hebben gemeld via de website http://www.ervaarhdtv.nl zullen daarbij voorrang krijgen, op basis van beschikbaarheid.
Vanaf morgen kan zo naar verschillende HDTV-kanalen gekeken worden. Medewerkers van UPC zullen in deze periode telefonisch enquêtes afnemen naar de praktijkervaringen met de HDTV Box. Met alle informatie van de gebruikers kunnen UPC en leverancier Philips zonodig nog kleine aanpassingen maken in de software. Nieuwe software-versies kan het bedrijf zoals gebruikelijk automatisch installeren via het netwerk.
Beschikbare HDTV kanalen en programma‘s
Via Nederland 2 is het wereldkampioenschap voetbal in HD-kwaliteit te zien. De betaalzender Sport 1 brengt ook veel voetbal in HD-kwaliteit, te beginnen met de wereldkampioenschappen voetbal. De betaal-TV-zender zal daarna ook wedstrijden uit de belangrijkste Europese voetbalcompetities en vele andere internationale sportwedstrijden in het HD-kwaliteit uitzenden. Op de betaalzender Film1 zullen de nieuwste Hollywood-films in HD-kwaliteit te zien zijn. HDTV-klanten ontvangen ook het kanaal National Geographic in HD-kwaliteit.
Verwijderd
Nou ik heb hier al een paar maanden een 2e staan, nog in de doos. Niet gebruikt, en ik kan daar prima mee levenI_Stealth_I schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 09:23:
[...]
Ik zal je uit de droom helpen. Het is onmogelijk dat je decoder+kaart werkt, zonder dat deze in het systeem staat. En als deze in het systeem staat, zal deze ook in de factuur worden opgenomen. Je hebt er dus helemaal niets aan. En bovendien loop je het risico dat je op dag x een telefoontje krijgt of een brief met het verzoek de box terug te sturen.
Aan de hand van het 3s-nummer van het pakket kunnen ze wel traceren naar welke postcode deze is gezonden.
Overigens zou ik niet kunnen leven met de gedachte kunnen leven dat je nu een apparaat bewust achterhoud. Als je een beetje fatsoenlijk bent, breng je het weer terug naar het postkantoor en laat je het gratis terugsturen. Zet er wel even met een marker op iets van 'Dubbel ontvangen!' Anders denken ze dat je helemaal van digital afwilt en heb je geen signaal meer.
Ik zie jou "citaat" niet terug in dit persbericht.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Je loopt/fietst/rijdt naar het postkantoor, pleurt de doos op de balie en zegt: "retour afzender".Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 15:03:
[...]
Nou ik heb hier al een paar maanden een 2e staan, nog in de doos.
Je hebt er dus compleet niets aan. Ook niet als 'reserve', want ook met een andere smartcard erin gaat ie niet werken.
Je kunt via de website van upc het contactformulier invullen en zeggen dat je een mediabox over hebt, je kunt hem ook zo op het postkantoor 'dumpen'.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Lijkt me niet zo fijn.... hoe toon ik dan aan dat ik'm echt retour heb gezonden? Zal wel aangetekend moeten lijkt me, en dat kost geld. En wat als ze me toch ineens een retourdoos sturen? Leeg retour sturen is ook zo slecht te verkopen...sylvesterrr schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:39:
[...]
Je loopt/fietst/rijdt naar het postkantoor, pleurt de doos op de balie en zegt: "retour afzender".
Ik zou zeggen, zorg eerst maar es dat dit soort processen een beetje goed georganiseerd zijn!
Met het TPG Post verzendbewijs wat je krijgt wanneer je de box kosteloos retour afzender stuurtVerwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 22:44:
[...]
Lijkt me niet zo fijn.... hoe toon ik dan aan dat ik'm echt retour heb gezonden?
[ Voor 33% gewijzigd door yohan op 10-06-2006 22:54 ]
De kwaliteit is hiervan redelijk...
Ik vraag me af of dit nu het max haalbare is uit upc-dtv, of dat er nog wel wat te verbeteren valt.
En of het lang gaat duren voordat alle zenders in een dergelijke kwaliteit te ontvangen zijn. (zal wel moeilijk worden ivm beschikbare bandbreedte)
Maar het beeld is momenteel met deze wedstrijd niet ergelijk lelijk. Er zijn nog wel wat storende elementen, vooral bij een pannende camera. Ook zijn de irritante "omlijningen van de poppetjes op het veld" een heel beetje minder, maar helaas nog steeds in grotere mate aanwezig dan het analoge signaal. Maar ik zit me nu iig niet groen en geel te ergeren...
Het valt me wel op dat het analoge signaal momenteel (op Ned2) wel erg veel ruis bevat... Of ligt dat aan mij?
[ Voor 4% gewijzigd door Ejorne op 11-06-2006 13:01 ]
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
Analoog signaal op NL2 is hier de laatste dagen ook een stuk minder.Ejorne schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:00:
Nog geen voetbal gezien, tot nu toe. De herhaling van ARG-IVO.
De kwaliteit is hiervan redelijk...
Ik vraag me af of dit nu het max haalbare is uit upc-dtv, of dat er nog wel wat te verbeteren valt.
En of het lang gaat duren voordat alle zenders in een dergelijke kwaliteit te ontvangen zijn. (zal wel moeilijk worden ivm beschikbare bandbreedte)
Maar het beeld is momenteel met deze wedstrijd niet ergelijk lelijk. Er zijn nog wel wat storende elementen, vooral bij een pannende camera. Ook zijn de irritante "omlijningen van de poppetjes op het veld" een heel beetje minder, maar helaas nog steeds in grotere mate aanwezig dan het analoge signaal. Maar ik zit me nu iig niet groen en geel te ergeren...
Het valt me wel op dat het analoge signaal momenteel (op Ned2) wel erg veel ruis bevat... Of ligt dat aan mij?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Inderdaad, ik bedoel het analoge signaal. Echter is gelukkig op het digitale signaal het vegvallen van beeld/geluid aanzienlijk verminderd/totaal verdwenen. Helaas is dat nog niet zo met de compressie...Yohan schreef op zondag 11 juni 2006 @ 17:23:
Ruis is niet mogelijk bij digitale televisie. Bedoel je compressiefouten (blokkerig beeld), wegvallend beeld, haperend geluid...?
Correct, deze zal op het 15 minuten scherm blijven hangen.HaaZ schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 19:16:
De 2e mediaboxen zullen ook NIET gaan werken. Je mag m gerust proberen aan te sluiten. Als je al een werkende mediabox in huis hebt, staat die in de technische administratie toegevoegd. Heb je een tweede mediabox ontvangen, dan kan die zich niet aanmelden in de technische administratie, aangezien er maar 1 mediabox op een klantnummer geregistreerd kan staan.
Wederom correct!Je hebt er dus compleet niets aan. Ook niet als 'reserve', want ook met een andere smartcard erin gaat ie niet werken.
En juist daar zou ik mee uitkijken, je weet niet welke mediabox geregistreerd staat in je klantgegevens. Het beste zou je dan even de helpdesk moeten bellen om je CAID-nummer te controleren.Je kunt via de website van upc het contactformulier invullen en zeggen dat je een mediabox over hebt, je kunt hem ook zo op het postkantoor 'dumpen'.
Degene die werkt kun je houden, de andere kun je dan gerust terugsturenFlake schreef op zondag 11 juni 2006 @ 17:58:
[...]
En juist daar zou ik mee uitkijken, je weet niet welke mediabox geregistreerd staat in je klantgegevens. Het beste zou je dan even de helpdesk moeten bellen om je CAID-nummer te controleren.
Like Yohan dus al zegt
[ Voor 6% gewijzigd door HaaZ op 12-06-2006 11:21 ]
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Die extra zenders die je een tijdje gratis kreeg zijn er dit weekend bij me afgegaan. Zappen is ineens wel erg waardeloos geworden door al die "niet beschikbaar" schermpjes die ook nog eens flink knipperen.
Toch maar eens bellen dat ik ze terug wil want alle boeiende programma's zijn op die zenders
Verwijderd
Je wilt toch zeker niet elke avond Late Night with Conan O'Brien missen als je geen CNBC europe hebt
Je mist toch altijd een deel van ConanVerwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:20:
Extra channel pakket nemen voor 2euro extra
Je wilt toch zeker niet elke avond Late Night with Conan O'Brien missen als je geen CNBC europe hebt
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
{signature}
Verwijderd
Heb dat pas 1 keer gehad. Had toen gewoon dat ding uitgedrukt, en daarna weer aan en hij werkt weerBeQuietAndDrive schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:40:
[...]
Je mist toch altijd een deel van Conanze doen altijd de software update om dat tijdstip. ELKE DAG! Ik vraag me toch af waarom er elke dag een software update nodig is...
Ik kijk nu al 3 weken zowat elke dag conan (Alleen nu met het WK niet echt meer), nooit ergens last van.
Dan is er echt wel iets mis hoorBeQuietAndDrive schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:40:
[...]
Je mist toch altijd een deel van Conanze doen altijd de software update om dat tijdstip. ELKE DAG! Ik vraag me toch af waarom er elke dag een software update nodig is...
Even een Forced Update doen. Anders blijftie proberen.BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:40:
[...]
Verwijderd
Om jou te irriterenBeQuietAndDrive schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:40:
[...]
Ik heb alleen een vreemd probleem. Als m'n mediabox een tijdje op standby heeft gestaan, en ik zet 'm weer aan, dan heb ik wel het OSD, maar geen beeld+geluid. Zodra ik de coax kabel aan de achterkant eruit trek krijg ik de melding GEEN SIGNAAL. Doe ik deze kabel er dan weer in, dan werkt alles perfect.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt?
Oja, en is het mogelijk om na de installatie de signaalsterkte nog is te bekijken?
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Op de doos (die ik inmiddels niet meer heb) stond vermeld dat je de mediabox weer kostenloos naar UPC terug kon sturen. Echter kan ik nergens (search van GOT, UPC, google en tros radar) een linkje of adres vinden waar ik een retourdoos aan kan vragen (dit schijnt te kunnen). Moet dit nu echt telefonisch gebeuren? Ik las trouwens dat de UPC er nogal moeilijk over doet om de mediaboxen weer terug te nemen.
Hier staat tekst
Verwijderd
of een link naar iemand die er een heb op een ander forum?
Verwijderd
Je bedoelt hem?Rev! schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:23:
Ja Danny van Fok
http://forum.fok.nl/topic/869588/3/25#38787143
Zo te zien geen UPC.
Even bellen/mailen met UPC, en je krijgt een retourdoos thuisgestuurd.Sjaak_Afhaak schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:38:
* Sjaak_Afhaak is z'n mediabox helemaal zat
Op de doos (die ik inmiddels niet meer heb) stond vermeld dat je de mediabox weer kostenloos naar UPC terug kon sturen. Echter kan ik nergens (search van GOT, UPC, google en tros radar) een linkje of adres vinden waar ik een retourdoos aan kan vragen (dit schijnt te kunnen). Moet dit nu echt telefonisch gebeuren? Ik las trouwens dat de UPC er nogal moeilijk over doet om de mediaboxen weer terug te nemen.
Al zijn er wel wat leverproblemen met de retourdozen momenteel, je kunt em ook gewoon in de originele doos naar UPC, Antw.nr. 6000, 3600VA Maarssen sturen. Wel ff een mailtje sturen dat ie onderweg is.
Moet wel zeggen dat de behulpzaamheid en bereikbaarheid van UPC sinds mijn internetdagen aldaar flink zijn verbeterd. Denk alleen niet dat ik over een week of 2 in mijn nieuwe huis meer upc diensten zoals telefoon en internet ga afnemen, blijf ze toch een beetje wantrouwen.....Met ADSL ben je toch flexibeler
(zal wel niet, gezien de belabberde kwaliteit van digitenne, maarja dat is ook wat anders...)
Maar qua kosten kan ik nu al wel over op dat totaalpakket van de kpn. momenteel heb ik een kpn telefoon-abbo en een apart internet abbo bij demon. Met die ca 10 euro voor iptv erbij en ik zit nog steeds goedkoper dan dat ik momenteel alleen internet en telefoon heb... Dan nog eens 20euro p/m minder betalen omdat upc de deur uit kan... straks wordt ik nog rijk...
Of ik ben genoodzaakt om een satelietset aan te schaffen omdat tv van kpn ook belabberd is, maar dan ben ik maandelijks niet zoveel extra kwijt als dat ik nu ben... mogelijk zelfs net zoveel of zelfs iets minder...
[ Voor 17% gewijzigd door Ejorne op 13-06-2006 08:59 ]
Lijkt me sterk dat je bij KPN goedkoper uit bent.
Vroeger zoveel gezeik gehad met datalimiet en een belabberde usenetondersteuning. Nog maar te zweigen over de vele slechte berichten die ik gehoord heb over upc-telefonie... Maar toegegeven, de telefonie schijnt momenteel wel stabiel te zijn... Maar goed, mij nog teveel nadelen aan upc....
Met demon en met xs4all is het prima usenetten... daar is helemaal geen extra usenet abbo voor nodig.
Het totaalpakket van upc is volgens mij ook al gauw 40 a 50 euro... ik zou eens moeten kijken wat voor snelheden internet upc allemaal aanbiedt...
Ik heb genoeg aan ca 3mbit, maar wil totaal helemaal niets horen over eoa datalimiet.... En dat is nu net de rede dat ik upc-classic de deur uit heb gedaan.... Bah, bij 20GB al gaan zeuren dat "als ik zo doorga de kraan wordt dicht gedraaid".... Ik betaalde notabene 50 euro voor zo'n pakketje....
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Momenteel is het datalimiet erg omhoog geschroefd bij upc, ik heb dat ook al gehoord van een oude maat van me die ik zo af en toe nog spreek...
Maarja, ze hebben me destijds bij upc weggejaagd omdat ik niet meer dan ca 40gb p/m mocht downloaden. En dat voor 50 euro p/m !!! En dan na een paar dagen al gaan dreigen dat mijn lijn wordt geknepen.... Wegjagen noem ik dat...
Nu zal het allemaal anders zijn, maar nu zijn ze te laat...
Ik moet helaas wel voor mijn cai bij de upc zijn, als ik mocht kiezen had ik daar ook een andere keus voor gemaakt... Maar zit nu nog vast aan dtv van upc voor een paar maanden...
[ Voor 79% gewijzigd door Flake op 13-06-2006 10:51 ]
* mist goede apparatuur
Datalimiet is trouwens niet het juiste woord, er is geen limiet, er wordt gekeken naar de mensen die het qua downloaden ècht te bond maken.
Daarnaast, kijk maar eens wat er allemaal aan VOIP aangeboden wordt. Het aanbod blijft stijgen. Maar UPC is, of je het wilt of niet, toch een van de meest ervarenen met VoiP (en de voorloper daarvan trouwens ook nog eens). De VoiP-lijnen zijn ook stabieler dan die van KPN-VoiP.
Maar tegen de traditionele KPN-lijnen kun je nooit op, al was het alleen maar aan de kwetsbaarheid van het modem en de vereiste stroomtoevoer. Traditionele KPN-lijnen blijven werken bij stroomstoringen, VoiP-lijnen niet, tenzij het modem een accu heeft.
Magoed, mensen hebben dat zelf al onmogelijk gemaakt om dan ook via KPN te kunnen bellen omdat ze DECT-toestellen hebben, maar ok
Dat van die datalimiet is onzin. UPC heeft recentelijk een aantal mensen gewaarschuwd wegens overmatig datagebruik, maar dat waren meen ik iets van 30 mensen op bijna 200.000 klanten. Je moet dus echt wel goed je best doen wil je daar bij horen. Dat knijpen doen ze allang niet meer. Informeer jezelf even goed voordat je ongefundeerd gaat lopen flamen. Verder is dit trouwens geheel off-topic in het DTV-topic.Ejorne schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:32:
De helpdesk ondersteuning is de minst wegende factor in mijn afweging.
Momenteel is het datalimiet erg omhoog geschroefd bij upc, ik heb dat ook al gehoord van een oude maat van me die ik zo af en toe nog spreek...
Maarja, ze hebben me destijds bij upc weggejaagd omdat ik niet meer dan ca 40gb p/m mocht downloaden. En dat voor 50 euro p/m !!! En dan na een paar dagen al gaan dreigen dat mijn lijn wordt geknepen.... Wegjagen noem ik dat...
Nu zal het allemaal anders zijn, maar nu zijn ze te laat...
Ik moet helaas wel voor mijn cai bij de upc zijn, als ik mocht kiezen had ik daar ook een andere keus voor gemaakt... Maar zit nu nog vast aan dtv van upc voor een paar maanden...
Offtopic is het inderdaad wel een beetje, hoewel ik het in het kader van iptv van kpn vs dtv van upc plaats. Daarbij heb ik het over de paketten die oa uit tv bestaan.Bigs schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:14:
[...]
Dat van die datalimiet is onzin. UPC heeft recentelijk een aantal mensen gewaarschuwd wegens overmatig datagebruik, maar dat waren meen ik iets van 30 mensen op bijna 200.000 klanten. Je moet dus echt wel goed je best doen wil je daar bij horen. Dat knijpen doen ze allang niet meer. Informeer jezelf even goed voordat je ongefundeerd gaat lopen flamen. Verder is dit trouwens geheel off-topic in het DTV-topic.
Als je goed leest flame ik helemaal niet, ik geef alleen aan dat ik destijds ben weggejaagd door die datalimiet. Zelfs schrijf ik ook dat tegenwoordig dat limiet erg omhoog is geschroefd, kennelijk zo hoog dat er nog maar enkele leden hieronder vallen....
Maar ongeffundeerd lopen flamen.... Nee, zo zie ik dat zeker niet. Ik ventileer alleen mijn ervaringen met upc.
Zo nog een ervaring: Ik was ooit lid van Gelrevision, had daar een heel goedkoop internetpaketje met een lage snelheid. Was voldoende... Toen kwam upc, nam gelrevision over en direct werd er geinformeerd dat we ff 50 euro p/m moesten gaan betalen... Natuurlijk kwamen zowat alle ex-gelrevision leden in opstand en zo hebben we het een poosje kunnen rekken. Maar upc zou upc niet zijn als ze de verhoging er niet toch doorheen zouden drukken... Dit heeft dan ook niet zo heel erg lang geduurd. Heeft ook niet met direct met dtv te maken, maar sluit wel aan bij mijn argumenten waarom ik graag van upc-dtv weg wil... Het is een en hetzelfde bedrijf.
Ik moet zeggen dat ik bij tijd en wijlen ook wel een beetje positiever ben geweest over upc. Zo zie ik heus wel de verbeteringen e.d. Maar neem nu het verhaal rond het WK... Da's toch ook van de zotte?
Dus als je nog eens ongefundeerd iemand van flamen beschuldigd, wil ik je adviseren eerst wat beter te lezen....
Beter lezen.
Verwijderd
ha ha ha, ik zeg niks meer negatiefs over upc hier. Heb er bijna een OW voor gehad.ikweetniks schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:57:
Ben ik helemaal mee eens godverdomme.!
Beter lezen.
Ik heb nu eindelijk een nieuwe (zilveren deze keer) box die het 3 uur zonder problemen deed, hopelijk is alles nu goed. Alleen jammer dat de monteur niet op de hoogte was van het probleem terwijl ik de helpdesk het toch echt goed had uitgelegd. En fijn dat ik vakantie had anders had ik 2 dagen vrij kunnen nemen
En betaal je nog abo kosten voor HDTV?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Eenmalige activatiekosten HDTV EUR 49,99
HD channel pack EUR 5,99
Film1 en Sport 1 EUR 19,99
Ned2 WK voetbal EUR 0,00
Verwijderd
en aantal mensen dat in nederland nu naar het WK bij UPC in HDTV kijkt: 0,00Yohan schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:29:
De HDTV-box vervangt de normale mediabox.
Eenmalige activatiekosten HDTV EUR 49,99
HD channel pack EUR 5,99
Film1 en Sport 1 EUR 19,99
Ned2 WK voetbal EUR 0,00
Volgens mij is het niet zo nodig om om de post het hdtv uitrol debacle aan te halen.
{signature}
Ik roep nog nietssylvesterrr schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:52:
[...]
De kans dat iemand de HDTV-mediabox heeft ontvangen én actief op GoT is, is nogal klein denk ik.Ik hoop dus dat je niet na een week gaat roepen dat niemand de HDTV-mediabox heeft ontvangen omdat geen enkele gelukkige zich hier heeft gemeld.
Verwijderd
Nee! Dat zou UPC toch niet doen? UPC?TheoQ schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:03:
[...]
Ik roep nog niets, maar begin wel stilletjes in mijn hoofd wat te denken, en ik ben niet de enige
Verwijderd in "UPC Digitale televisie - Deel 2"
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 10:06 ]
Misschien dat het ff ontopic kunnen houden. Voordat dit het grote Bash-UPC topic wordt.
Ik denk dat de meeste lezers je haat tegen UPC nu wel ongeveer snappen hoor.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:05:
[...]
Nee! Dat zou UPC toch niet doen? UPC?
Verwijderd in "UPC Digitale televisie - Deel 2"
Ik had gister ff geen signaal. Geen idee wat ze nu weer deden
Ik had wat problemen tijdens Frankrijk vs Zwitserland, maar dat kan ook net zo goed aan de duitse levering liggen natuurlijk omdat ik dit ook wel eens hoor van klanten van andere maatschappijen dat het niet helemaal soepel loopt.Juggernaut schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:55:
[...]
Ik denk dat de meeste lezers je haat tegen UPC nu wel ongeveer snappen hoor.
Ik had gister ff geen signaal. Geen idee wat ze nu weer dedenDuurde een paar minuten en toen was het weer terug.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kia Niro-EV 2024
Ik moet zeggen dat ik die compressie effecten met het WK juist erg vind afgenomen... Ik heb het veel erger gezien. Ik heb al eens geroepen dat het verbeterd leek te zijn, maar dit bleek helaas tijdelijk en voor een select aantal zenders welke elkaar ook lijken af te wisselen.Freak187 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:45:
Ik vind het vrij storend dat je met het voetbal ontiegelijk veel compressie-blokjes ziet. Vooral bij het gras is het overduidelijk. Op dat soort momenten kijk ik liever analoog.
Het lijkt er dus op dat de kijkcijferkanonnen wat minder compressie krijgen, wat dan hoogswaarschijnlijk weer betekend dat die extra benodigde bandbreedte bij andere zenders wordt afgesnoept...
Maar ook een zender die tijdelijk wat beter lijkt te zijn dan normaal, is nog lang geen dvd-kwaliteit te noemen...
Maar het WK-voetbal vind ik (dat wat ik ervan gezien heb, alleen de dag dat Nederland speelde is dat) redelijk aan te zien als je het vergelijkt met andere voetbaluitzendingen. Ik heb ze gezien waarbij de "lijn om de spelers in het veld" dikker/groter leek te zijn dan de speler zelf... Nu met het wk is die lijn nog steeds zichtbaar maar in veel mindere mate. Zoals ik ook al geschreven heb zie je die artifact (zo noem je dat trouwens toch? artifacts ?) ook erg in het gras bij een pannende camera... Maarja, we moeten niet zo zeuren he...
De kans dat er onder de ontvangers van de HDTV-box forumgebruikers, die in de rij staan om hun ervaringen met deze box te posten om de UPC-bashers ervan te overtuigen dat deze boxen daadwerkelijk zijn uitgeleverd, zitten, is niet al te groot imho.\TheoQ schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:03:
[...]
Ik roep nog niets, maar begin wel stilletjes in mijn hoofd wat te denken, en ik ben niet de enige
Wat een $%^&* lange zin, ben ik niet van mezelf gewend. Wat 40,5 °C koorts met je kan doen. * Mawlana gaat verder transpireren....
Natuurlijk zijn er mensen die niet op GoT komen, of beter, op forums in het algemeen, maar het is een feit, dat je op verschillende forms leest dat er mensen door UPC gebeld zijn, met de melding dat ze 'bij de tweede levering horen'. Nergens heb ik gelezen dat er ook een eerste levering zou zijn.sylvesterrr schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:07:
[...]
De kans dat er onder de ontvangers van de HDTV-box forumgebruikers, die in de rij staan om hun ervaringen met deze box te posten om de UPC-bashers ervan te overtuigen dat deze boxen daadwerkelijk zijn uitgeleverd, zitten, is niet al te groot imho.\
Wat een $%^&* lange zin, ben ik niet van mezelf gewend. Wat 40,5 °C koorts met je kan doen. * TheoQ gaat verder transpireren....
Voor de duidelijkheid, ik heb geens slechte ervaring met UPC, gebruik al jaren naar volle tevredenheid de analoge TV van UPC en heb sinds kort de Digitale versie ivm mijn nieuwe lcd tv, die na installatie gelijk functioneerde.
Edit:Beter laat dan nooit, Beterschap!!
[ Voor 4% gewijzigd door TheoQ op 14-06-2006 12:38 ]
Verwijderd
Heb al geprobeert om het geluid bij settings uit te zetten, maar weet niet hoe ik dan geluid via het analoge signaal moet krijgen
Aangezien UPC niet het Breedbeeld kanaal van NED2 doorgeeft, en ik toch graag Breedbeeld wil, maar niet wil betalen voor een kanaal waar je 5x per week de zelfde kut films ziet, of breedbeeld voetbal.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 12:40 ]
Ik acht die kans echter niet bijzonder klein... Het zijn toch voornamelijk mensen die bij de tijd zijn qua techniek, die graag zo'n hd-geval willen. Dat dergelijke mensen zich op fora bevinden lijkt me dan eerder voor de hand liggend dan dat de kans daartoe vrij klein is.sylvesterrr schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:07:
[...]
De kans dat er onder de ontvangers van de HDTV-box forumgebruikers, die in de rij staan om hun ervaringen met deze box te posten om de UPC-bashers ervan te overtuigen dat deze boxen daadwerkelijk zijn uitgeleverd, zitten, is niet al te groot imho.\
Wat een $%^&* lange zin, ben ik niet van mezelf gewend. Wat 40,5 °C koorts met je kan doen. * Ejorne gaat verder transpireren....
Ik denk namelijk dat "jan met de pet" die zich zo'n mooi plasma scherm heeft veroorloofd, zich niet verder bekommert om welke signalen al dan niet ondersteund worden en welke qua kwaliteit de beste is. Ik denk eerder dat dergelijke mensen dat scherm zullen neerzetten, aansluiten met een scart en/of composiet en/of standaard cai-kabel (net wat ze nog hebben liggen en wat er op lijkt te passen) Vervolgens zitten ze naar dat scherm te kijken en komen tot de conclusie dat het er best wel mooi uitziet. Waarschijnlijk hebben ze het dan over de behuizing en niet over het beeld...
Juist de mensen die van de techniek afweten zullen in de rij staan voor nieuwe mogelijkheden, zoals de hd-mediabox. Ik acht de kans vrij groot dat dat de mensen zijn die zich ook bij de tijd houden op internet, onder andere via fora....
Maarja, dat is maar mijn idee over het geheel....
Splitter in je woonkamer, tweede tv erop aansluiten. Ned 2 opzetten, geluid hard aan. Doek over 2e tv.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:38:
Weet iemand trouwens of het mogenlijk is om WK wedstrijden op ARD te bekijken via de DTV, en het geluid door me tv te laten komen van NED2, met het analoge signaal? Ik heb een Samsung LE32M61B HDTV, en op ARD is het beeld echt zo verschrikkelijk veel mooier, maar ik hou toch niet van duits commentaar
Heb al geprobeert om het geluid bij settings uit te zetten, maar weet niet hoe ik dan geluid via het analoge signaal moet krijgen(Als het kan natuurlijk)
Aangezien UPC niet het Breedbeeld kanaal van NED2 doorgeeft, en ik toch graag Breedbeeld wil, maar niet wil betalen voor een kanaal waar je 5x per week de zelfde kut films ziet, of breedbeeld voetbal.
Je samsung lekker op ARd zetten et voila.
Maar goed deze totaal idiote opselling had je waarschijnlijk zelf ook kunnen bedenken
Verwijderd
Haha dat kan ook, maar is me iets teveel moeiteDionysos schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:51:
[...]
Splitter in je woonkamer, tweede tv erop aansluiten. Ned 2 opzetten, geluid hard aan. Doek over 2e tv.
Maar goed deze totaal idiote opselling had je waarschijnlijk zelf ook kunnen bedenken
Verwijderd
nog een mogelijkheid (dit heb ik zelf al geprobeerd en werkt goed), mits je in het bezit bent van een AV receiver en twee scart aansluitingen op je TV.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:00:
[...]
Haha dat kan ook, maar is me iets teveel moeite
normaal gesproken zit mijn mediabox (upc) op de via scart op de STB aansluiting van de receiver, de tv zit via scart op de TV aansluiting de receiver. Om dus digitaal te kijken moet ik dan dus STB kiezen op mijn receiver, zodat het geluid ook via de receiver loopt. Werkt prima dit.
Maar omdat ons aller UPC geen breedbeeld signaal doorgeeft heb ik het volgende bedacht:
- de scart van de mediabox niet in de receiver maar rechtstreeks op je TV.
- zet de tv aan, kies op de receiver voor TV en zet het geluid van de TV zelf uit.
- je ziet en hoort nu analoog NED 2.
- zet de mediabox aan, afhankelijk van de instellingen van de Tv laat deze nu de beelden van de mediabox zien, bv ARD, ZDF, BBC of RTL+.
et voila, (digitaal) breedbeeld met (analoog)NED commentaar. ok het geluid ijlt wat na, maar ik las geloof ik in dit topic dat het bij de BBC minder is, zelf nog niet getest.
je moet wellicht even wat rommelen met de aansluitingen op je tv en is misschien merkafhankelijk, ik verwachtte nl dat het geluid van de mediabox terug gestuurd werd na mijn receiver, maar dat gebeurt dus gelukkig niet in mijn geval.
wie weet heeft iemand hier wat aan! Succes!
Verwijderd
ha ha ha, wat een geweldige oplossing. Welkom in 2006 !Dionysos schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:51:
[...]
Splitter in je woonkamer, tweede tv erop aansluiten. Ned 2 opzetten, geluid hard aan. Doek over 2e tv.
Als doek gewoon een wit laken nemen en tahdaa, je hebt Philips Ambilight™ in huisDionysos schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:51:
[...]
Verwijderd
loopt 5 seconden voor op tv signaal.
Dus dan hoor je GOOOOOOAAAAALLLLL terwijl de vrije trap nog genomen moet worden....
Ik ken de techniek niet, maar denk dat dit een buffer is.
Verwijderd
Afgelopen zaterdag 10 juni dus! Werd ik zowaar gebeld door een medewerker van UPC! Ik schrok er bijna van. Hij vertelde mij dat ik me had aangemeld op die website van hun voor HDTV. Ik zei: "dat klopt" hij weer: "u weet dat we helaas wat problemen hebben met het uitleveren van de hdtv boxen?". Ik zei: "Ooh ja? was me nog niet bekend! ahum ahum".
Dus ik dacht die gaat mij verrassen. Maar helaas, ik behoorde wel tot de diegene die h'm als een van de eerste zal geleverd krijgen omdat ik mij had aangemeld bij de site. En dat ik (en nu komt het!!!!) niet de eenmalige kosten van 49,95 euro hoef te betalen, als compensatie voor het lange wachten!!!!!!!!!!!!!
Zo zuinig als hollander dat ik ben, kom er toch wel een aplausje van af.
Op zich wel een nette aktie van .................!
Meer mensen hier ook deze geweldige ervaring meegemaakt?
Greetz Neosto
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 14:46 ]
Verwijderd
da's netjes van UPC. Hopelijk geldt dat voor alle klanten die zich voor het WK hebben aangemeld.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:43:
niet de eenmalige kosten van 49,95 euro hoef te betalen, als compensatie voor het lange wachten!!!!!!!!!!!!!
En heb je de box al binnen? Wat zijn je ervaringen of wanneer wordt-ie verwacht?Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:43:
UPC BELT KLANTEN!! ???![]()
Afgelopen zaterdag 10 juni dus! Werd ik zowaar gebeld door een medewerker van UPC! Ik schrok er bijna van. Hij vertelde mij dat ik me had aangemeld op die website van hun voor HDTV. Ik zei: "dat klopt" hij weer: "u weet dat we helaas wat problemen hebben met het uitleveren van de hdtv boxen?". Ik zei: "Ooh ja? was me nog niet bekend! ahum ahum".
Dus ik dacht die gaat mij verrassen. Maar helaas, ik behoorde wel tot de diegene die h'm als een van de eerste zal geleverd krijgen omdat ik mij had aangemeld bij de site. En dat ik (en nu komt het!!!!) niet de eenmalige kosten van 49,95 euro hoef te betalen, als compensatie voor het lange wachten!!!!!!!!!!!!!
Greetz Neosto
Min of meer. Techniek is niet meer of minder dan MPEG2. Dat betekent dat de frames in I, P en B frames opgesplitst moet worden. I-frames zijn complete frames, P-frames tonen alleen de verandering tot de vorige frame en B-frames tonen verandering tov vorige *en* volgende frames.CrashOne schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:56:
Das dus het nadeel van digitaal, dat loopt achter op het normale analoge tv signaal, wij hadden nl twee tv's naast elkaar staan, één op dtv andere op analoog, deze liep drie seconde voor.
Ik ken de techniek niet, maar denk dat dit een buffer is.
Er zijn twee zaken die per definitie enige vertraging geven:
1) omdat B-frames naar de toekomst kijken, kan de eerste frame van een reeks frames tussen twee I-frames op de kabel gezet worden als de laatste verwerkt is.
2) bij ontvangst moeten (ook weer door die B-frames) alle frames tussen twee I-frames binnen zijn voordat begonnen kan worden met weergave.
Naast deze twee effecten waar je per definitie aan vastzit komt ook het feit dat de signalen vaak een 'langere' route moeten afleggen dan de vergelijkbare analoge signalen (meer hops, niet noodzakelijkerwijs geografische verder).
Tenslotte zijn de bakken die de boel moeten coderen snel, maar wel gewoon I/O limited. Dus bufferen ze de input om een constante output te kunnen garanderen
Oslik blyat! Oslik!
De mensen die tot nu toe een HDTV-box hebben gekregen (wat er nog niet zoveel zijn) hebben 'em gratis. Inclusief Film1 en Sport1 t/m september.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:43:
UPC BELT KLANTEN!! ???![]()
Greetz Neosto
Wij wachten op je ervaringen en pics!
Overigens dat publiciteitsstunt is dikke bullshit, dat is gewoon stokerij en speculatie.
[ Voor 89% gewijzigd door Kama op 15-06-2006 10:03 ]
drs. Kama
Mocht TheoQ niet meer geïnteresseerd zijn dan weet ik nog wel iemand...
[ Voor 5% gewijzigd door yohan op 14-06-2006 23:58 ]
Verwijderd
Mijn vraag is dan ook, hebben hier meer mensen last van en weet iemand of dat het een afstelling van UPC zelf is die niet correct is of ligt het aan de decoder afstellingen ?
Ik kijk met een Philips breedbeeld, getest op 3 verschillende scart aansluitingen, overal hetzelfde probleem, diverse standen van de tv geprobeerd zoals breedbeeld aanpassing en 16:9. Zal zeker nog wel UPC hierover bellen maar vroeg me af of het euvel vaker voor komt. Tevens wilde de decoder niet aangaan. Pas na de netsnoer eruit gehaald te hebben en opnieuw erin deed hij het wel.
Verder zijn de zenders wel aardig. Jammer dat alleen CartoonNetwork in alleen de nederlandse taal valt te ontvangen en niet de mogelijkheid er is om het engelstalig in te stellen met NL ondertiteling.
Hoop dat het oude SciFi channel nog een keer terugkeerd. De overige abbo film kanalen vind ik in verhouding te duur en zijn voor mizjelf niet aantrekkelijk, anders word tv kijken wel een erg dure grap.
Echter wel jammer dat het niet in 1 decoder word ingevoerd, digitaal en HDTV en het nog steeds single tuners decoders zijn. Maar goed, de toekomst zal het leren, voor ongeveer 4 euro in de maand meer kan men wat meer genieten van een uitgebreider aanbod
Wat voor uitgangen zitten er trouwens op die HDTV mediabox?
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Ik laat het jullie ASAP weten!! Ben zelf ook benieuwd hoelang het nog gaat duren!Yohan schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:09:
[...]
De mensen die tot nu toe een HDTV-box hebben gekregen (wat er nog niet zoveel zijn) hebben 'em gratis. Inclusief Film1 en Sport1 t/m september.
Wij wachten op je ervaringen en pics!
greetz Neosto
Zelfde als op de 'gewone', dus RF-out, 2x SCART, 2x RCA ('tulp') geluid en een RCA SPDIF connector (en een niet gebruikte RJ45), plus dan HDMI, een optische SPDIF uitgang (en een tweede niet gebruike RJ45 + USB)FlowDesign schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 01:59:
Single tuner... en hoe zou je dan een Philips MediaCenter met 2 ingebouwde TV-tuners i.c.m. een Philips LCD met zowel SCART- als DVI-ingang aansluiten?
Wat voor uitgangen zitten er trouwens op die HDTV mediabox?
En hoe die Mediacenter aan te sluiten... tja, aangezien apparatuur in dit geval allemaal van Philips is zou ik hen vragen
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Uitleveren aan je eigen medewerkers is toch geen rollout van hd-boxen? Ik ben nog steeds niemand tegengekomen op diverse fora die geen UPC medewerker is en wel een hd-box heeft mogen ontvangen. Verder schijnen er nog maar enkele tientallen boxen door philips geleverd te zijn.Flake schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:20:
Moet je bij mij wezen. Waarschijnlijk ben ik een van de weinige (UPC medewerker zijn heeft kennelijk toch zijn voordelen)
Overigens dat publiciteitsstunt is dikke bullshit, dat is gewoon stokerij en speculatie.
Heb de vorige wedstrijd van NL op BBC digitaal gekeken met ned. commentaar via Ned2 (analoog, via dvd-recorder, receiver).
Geluid liep perfect synchroon! (goed te checken tijdens volksliederen)
[ Voor 10% gewijzigd door Holgster op 15-06-2006 14:27 ]
Br(36) Ba(56)
Is bij een beperkt aantal tv's het geval, wordt aan gewerkt en wordt opgelost d.m.v. softwareupdate.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 00:35:
Eergisteren de decoder aangesloten en heb een prima ontvangst, mooi beeld, beter geluid dan analoog. Zag gelijk dat de weergave uit het lood staat, om het even de verduidelijken, als je links een omroep logo heb dan begint het beeld pas in het midden van het beeld. Zo ook met de ondertiteling welke teveel naar links staat. Heb even de instellingen bekeken om te kijken of er de mogelijkheid bestaat om je beeld te centreren. Helaas.
Mijn vraag is dan ook, hebben hier meer mensen last van en weet iemand of dat het een afstelling van UPC zelf is die niet correct is of ligt het aan de decoder afstellingen ?
Ik had even de hoop dat ik direct een decoder zou gaan krijgen, maar dat was dus helaas niet zo..
Tegen mij werd verteld dat de eerste levering boxen nu was verdeeld en dat ik daar niet bij zat, maar omdat ik mij al had aangemeld via de UPC-HDTV site kreeg ik wel voorrang bij de volgende uitlevering. Ik heb niets gehoord over het gratis krijgen van de decoder, dus dat zal voor slechts een zeer select gezelschap zijn geweest
Ze zouden me weer bellen zodra een HDTV decoder voor me klaar hadden staan, dus ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren. Wat ik uit de reactie van de UPC medewerker kon halen was het eerder weken, dan dagen werk... Jammergenoeg..
Verwijderd
ja, maar zie hieronder dit commentaar. Daar sta ik volkomen achter. Jij mag je eigen conclusie trekken:Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:36:
[...]
Uitleveren aan je eigen medewerkers is toch geen rollout van hd-boxen? Ik ben nog steeds niemand tegengekomen op diverse fora die geen UPC medewerker is en wel een hd-box heeft mogen ontvangen. Verder schijnen er nog maar enkele tientallen boxen door philips geleverd te zijn.
Flake schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:20:
Waarschijnlijk ben ik een van de weinige (UPC medewerker)
Verwijderd
Ik geloof ook best dat hij er een heeft ontvangen, maar ik geef alleen aan dat ik verder nog geen postings op diverse fora heb gezien van niet-medewerkers van UPC die een hd-box hebben ontvangen. Wat niet betekend dat die er niet zijn, maar blijkbaar bevinden ze zich niet in de groep die op diverse fora posten.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:58:
[...]
ja, maar zie hieronder dit commentaar. Daar sta ik volkomen achter. Jij mag je eigen conclusie trekken:
En over de opmerking dat het geen publiciteitsstunt zou zijn, misschien niet, maar dat UPC niet op tijd was met hdtv mag duidelijk zijn. Op tijd is niet 1 dag voor het WK begint.
Wat de uitrol betreft: denk je nou echt dat fora zo representatief zijn voor heel Nederland? Ik werk op de technische dienst van UPC, ik krijg dus dagelijks iedereen aan de lijn met de problemen van dat apparaat (ik doe alleen analoge en digitale televisie, nog geen chello of voip) dus ik kan het weten. Die dingen worden echt wel aan klanten uitgedeeld. Ik doe dan wel niet aan outbound bellen maar ik heb collega's lijsten mensen gelukkig zien maken. Er bestaan werkinstructies wat te doen als een HDTV klant belt (die worden nu nog door 1 orgaan behandeld want dan werk je efficienter bij de introductie) en daarvan heb ik er ook al een paar aan de lijn gehad. Geloof me, da's echt geen publiciteitsstunt
[ Voor 71% gewijzigd door Flake op 16-06-2006 01:31 ]
Verwijderd
Volgens een kennis die bij UPC customer care werkt (het HDTV team) zijn/worden erFlake schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 01:26:
Die dingen worden echt wel aan klanten uitgedeeld.
nog GEEN decoders aan "reguliere" klanten uitgedeeld. Wel hebben enkele tientallen
UPC medewerkers zo'n ding thuis ter probeersel.
Van een uitrol kun je dan ook nog niet spreken, en de mededeling van UPC dat ze op de valreep
klaar waren voor het WK was dan ook een publiciteitsstunt. Eigenlijk meer om
het gezicht te redden, wat niet onlogisch is als je de enige kabelaar bent die het niet
op tijd gered heeft.
UPC mag van geluk spreken dat ze een monopolie hebben in hun gebied, anders
zag het er kwa klantenverlies niet zo best uit.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 02:07 ]
Dit topic is gesloten.
![]()