Ja zBlock vreet wat van je CPU maar het is een periodieke check afaik en dus verwaarloosbaar. Daarbij ook alleen echt nuttig op matchservers (de max versie sowieso) die over het algemeen wat een wat hogere kwaliteit zijn dan pubs.
Wat is op dit moment de goedkoopste manier om aan Source te komen? Via Steam online kopen lijkt goedkoper dan in de winkel ($19,95) maar hier komen nog taxes overheen en helaas geeft steam geen exact overzicht van de kosten.
Er is niet toevallig iemand die van zijn Source afwil oid ?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb het toevallig twee weken terug gekocht via Steam. Totaal van $ 23,74. Ondertussen vertaalt dat zich naar ~ € 18,70. Veel goedkoper zal je niet lukken denk ik.Bor de Wollef schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:04:
Wat is op dit moment de goedkoopste manier om aan Source te komen? Via Steam online kopen lijkt goedkoper dan in de winkel ($19,95) maar hier komen nog taxes overheen en helaas geeft steam geen exact overzicht van de kosten.
Koop een gebruikte account man, met extra gratis VAC ban + complete history op dat id
Zit er nog enig voordeel aan de retail verpakking boven het online kopen van een account behalve dat het downloaden scheelt?
Voordeel: de basis installeer je van CD zodat je niet de 1e keer x GB hoeft te downloaden.Bor de Wollef schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:39:
Zit er nog enig voordeel aan de retail verpakking boven het online kopen van een account behalve dat het downloaden scheelt?
Nadeel: je bent een stukje plank kwijt voor de doos.
Hoe staat het op dit moment eigenlijk met cheaters en bugusers, iets waar CS 1.6 nogal berucht om was? Het lijkt me gezien de koppeling aan het steam account dat dit minder tot vrijwel weg moet zijn. Wie kan hier iets over vertellen?
Wanneer je de retail koopt krijg je Day of Defeat: Source en HL2: Deathmatch erbij. Is dit ook het geval indien je een account in steam zelf (dus online koopt) en zijn dit echte "must haves" of speelt iedereen zonder?
Wanneer je de retail koopt krijg je Day of Defeat: Source en HL2: Deathmatch erbij. Is dit ook het geval indien je een account in steam zelf (dus online koopt) en zijn dit echte "must haves" of speelt iedereen zonder?
[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 18-05-2006 21:59 ]
Ik heb net bij toeval een bug gevonden waardoor je wallhack effect krijgt! Wat zal ik doen? Zo laten of op steamforum posten?
Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee
CS 1.6 is echt een zooi, echt heel veel cheaters imho. In source ben ik ze nog niet bewust tegengekomen.Bor de Wollef schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 21:53:
Hoe staat het op dit moment eigenlijk met cheaters en bugusers, iets waar CS 1.6 nogal berucht om was? Het lijkt me gezien de koppeling aan het steam account dat dit minder tot vrijwel weg moet zijn. Wie kan hier iets over vertellen?
Je kunt alle delen los kopen of packs kopen. De prijs die ik noemde (19,99) is voor CS source alleen. De rest hoef ik niet (maar dat is persoonlijk natuurlijk).Wanneer je de retail koopt krijg je Day of Defeat: Source en HL2: Deathmatch erbij. Is dit ook het geval indien je een account in steam zelf (dus online koopt) en zijn dit echte "must haves" of speelt iedereen zonder?
Wat denk je nu zelfXiled schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:18:
Ik heb net bij toeval een bug gevonden waardoor je wallhack effect krijgt! Wat zal ik doen? Zo laten of op steamforum posten?

Gewoon posten op het steam forum.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Op het forum gooien, en een link hier geven.Minkie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 01:36:
[...]
Wat denk je nu zelf![]()
Gewoon posten op het steam forum.
Ik wil eigenlijk ook wel zien hoe je opeens een wallhack effect kan krijgen. Ik dacht dat zulke grote bugs er allang uit waren gehaald

dat dacht ik ookDaCoTa schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:06:
[...]
Voordeel: de basis installeer je van CD zodat je niet de 1e keer x GB hoeft te downloaden.
Nadeel: je bent een stukje plank kwijt voor de doos.
tot ik laatst gewoon steam downloadde en het via de steam servers installeerde. Ging echt VEEL sneller
dat installeren duurt echt lang en dan moet hij ook nog die files decrypten enzo. scheelt bij mij zeker 3 kwartier..
Dit soort bugs liever via mail naar Alfred: alfred@valvesoftware.com of: hlds@list.valvesoftware.comBhai schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 02:00:
[...]
Op het forum gooien, en een link hier geven.
Ik wil eigenlijk ook wel zien hoe je opeens een wallhack effect kan krijgen. Ik dacht dat zulke grote bugs er allang uit waren gehaald
(voordat deze bug wijd bekent raakt en er misbruik van wordt gemaakt)
Verwijderd
omygawd hoe voer je die bug uit
offtopic: wel brakke server
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 11:50 ]
Stap 1: Druk f10Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:49:
omygawd hoe voer je die bug uit
Denk je nu echt dat ik ga vertellen hoe je die bug uitvoert? Bugs en cheats verkloten alleen maar het spel

Ik vind het nogal raar dat er zon grote bug nog steeds gevonden kan worden...
Weet je zeker dat er niet iets aan je files veranderd door jouw of door iem. anders
(bijv. een broertje ofzo die ooit een cheat uitgetest heeft..)
Weet je zeker dat er niet iets aan je files veranderd door jouw of door iem. anders
Nope, want het is alleen als ik bepaalde handelingen uitvoer. En trouwens deze computer gebruik ik alleen, en er zit een wachtwoord op. En me zus speelt geen css
[ Voor 23% gewijzigd door Xiled op 19-05-2006 12:31 ]
Je doet iets met paint gok ik 
Wat mij betreft is het niet echt zo schadelijk als een echte wallhack sinds je alleen een gedeelte ziet in het midden.
* nero355 is toch wel benieuwd enzo... beloof je plechtig dat je het zegt als de bug geplet is ??
Wat mij betreft is het niet echt zo schadelijk als een echte wallhack sinds je alleen een gedeelte ziet in het midden.
* nero355 is toch wel benieuwd enzo... beloof je plechtig dat je het zegt als de bug geplet is ??
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik meende iets gehoord te hebben door over een muurtje te springen zodat je in de grond zakt. Ik weet alleen niet hoe/watXiled schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:30:
Nope, want het is alleen als ik bepaalde handelingen uitvoer. En trouwens deze computer gebruik ik alleen, en er zit een wachtwoord op. En me zus speelt geen css
^
Wel een beetje flauw om dat gelijk te veronderstellen
. Had dus net zo goed niet kunnen posten als mensen zo reageren.
Ik denk dat dit gewoon een kwestie van vertrouwen is, want jij weet natuurlijk ook wel dat ik vaste bezoeker van de XS4all server ben.
Wel een beetje flauw om dat gelijk te veronderstellen
Ik denk dat dit gewoon een kwestie van vertrouwen is, want jij weet natuurlijk ook wel dat ik vaste bezoeker van de XS4all server ben.
[ Voor 37% gewijzigd door Xiled op 19-05-2006 17:20 ]
Ja hoor, was meer om je te dollenXiled schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:16:
^
Wel een beetje flauw om dat gelijk te veronderstellen. Had dus net zo goed niet kunnen posten als mensen zo reageren.

Ik heb Counterstrike net maar online gekocht. Het downloaden duurde even (steam wilde niet harder dan ongeveer 46KB voor het grootste deel van de tijd).
Is er overigens geen optie om mensen uit de game te voten?
Is er overigens geen optie om mensen uit de game te voten?
Votekick, mits enabled op de server.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Nu ik mijn reactie terug lees merk ik pas dat je het verkeerd kan opvattenBhai schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 02:00:
[...]
Op het forum gooien, en een link hier geven.

Ik bedoelde dus dat je het wel openbaar moest maken, maar dan maken naar de mensen die het kunnen fixen zoals Hollanda aangeeft
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
ThanksKhaZ schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:05:
Votekick, mits enabled op de server.
Bij CS1.5 had je ook zo'n fijne wallhack die erg veel lijkt op die screenshot die gepost is. Maar dat gebeurde als je MSN Messenger had en wanneer er dan iemand online kwam, werden de muren doorzichtig door die pop-upvenstertjes van MSN Messenger.
Serverside zijn er wel een paar leuke, zoals Mani admin plugin, Counter-bet en HL Stats X.Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 10:58:
[...]
ThanksZijn er overigens ook nog echt goede mods verkrijgbaar?
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Ja, een klein aantal:Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 10:58:
[...]
ThanksZijn er overigens ook nog echt goede mods verkrijgbaar?
- deathmatch
- team-deathmatch
- zombiemod
- VIPmod
Nice, zal eens kijken wat ik tegenkom
Ik heb overigens zo opeens een erg irritante FPS teller (en andere stats) in beeld. Hoe krijg je die weg? Ik herrinner me niet dat ik het zelf heb aangezet namelijk en kan ook in de instellingen geen key vinden om het uit te zetten.
Thanks, voel me net een kind die zijn eerst stapjes doet in Counterstrike
Iedereen moet het lerenBor de Wollef schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:54:
Thanks, voel me net een kind die zijn eerst stapjes doet in Counterstrike
Verwijderd
over dat wallhack stukje, is een bepaalde file die je in je materialsfolder moeten zetten. Deze bug is toch al gefixed?
Die rottige graph verschijnt steeds weer. Is er geen manier om deze gewoon uit te forceren? Op sommige servers is het commando net_graph 0 bv disabled en krijg je het alleen weg met net0.PilatuS schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:52:
@ Bor de Wollef. net_graph 0
Ik zie op sommige servers trouwens dat je een rank kan opvragen met het "rank" commando. Hoe werkt die rank precies? Is die global of alleen per server of zelfs slechts per sessie?
[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 21-05-2006 22:26 ]
Per serverBor de Wollef schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:25:
Ik zie op sommige servers trouwens dat je een rank kan opvragen met het "rank" commando. Hoe werkt die rank precies? Is die global of alleen per server of zelfs slechts per sessie?
Hmm, lijkt erop dat dat net_graph in je autoexec.cfg staat en dat dus elke keer dat css opstart bij jou net_graph weer aan gaat... Check je autoexec.cfg in je SteamApps\%username%\counter-strike source\cstrike\cfg ffBor de Wollef schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:25:
[...]
Die rottige graph verschijnt steeds weer. Is er geen manier om deze gewoon uit te forceren? Op sommige servers is het commando net_graph 0 bv disabled en krijg je het alleen weg met net0.
Of zet daar gewoon net_graph 0 in
[ Voor 48% gewijzigd door Quadro! op 21-05-2006 22:31 ]
net_graph is de cmd van CSS zelf en net0 is de cmd van cvarblock ofzoiets:P Ik raad aan om een bind te maken... Een bind die net_graph 0 en net0 doet... die ziet er zo uit:
bind ? "net_graph 0; net0"
? vervangen door een toets.
Plaats dat in je config (cstrike/cfg/config.cfg) en klaar is Keesz0r:)
bind ? "net_graph 0; net0"
? vervangen door een toets.
Plaats dat in je config (cstrike/cfg/config.cfg) en klaar is Keesz0r:)
[ Voor 17% gewijzigd door Jokuh op 22-05-2006 17:26 ]
Ik heb ook ff een noob vraagje, hoe maak je eigenlijk binds? Ik snap niet hoe je bijvoorbeeld wat zegt als je op een bepaalde toets drukt. Ik heb het ook al in CS:S zelf gevraagd maar als ze het daar uitleggen vat ik het nog niet
bind willekeurige toets "commando"
[ Voor 25% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-05-2006 19:52 ]
This is the Way.
Dus dan krijg je:HIValicious schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:52:
bind willekeurige toets "commando"
bind "q" "say dit is een bind"
in console of in je cfg...VeeGee schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:40:
Ik heb ook ff een noob vraagje, hoe maak je eigenlijk binds? Ik snap niet hoe je bijvoorbeeld wat zegt als je op een bepaalde toets drukt. Ik heb het ook al in CS:S zelf gevraagd maar als ze het daar uitleggen vat ik het nog niet
bind toets "commando"
bijvoorbeeld:
bind k "say ROFLMAOMFG!XD"
Daardoor zeg je de text "ROFLMAOMFG!XD" Want say is de command voor iets te zeggen en alles wat daarachter tot en met " komt word gezegt. Je kunt ook say_team gebruiken ipv say.
nog een voorbeeld:
bind l "buy ak47"
door deze bind koop je een ak door op 1 knopje te drukken.
met ; kan je meerdere commands achter een knop drukken
bind l "buy ak47; buy primammo; buy vesthelm; buy deagle; buy secammo; buy defuser"
Das dus een complete kit.
Dit is een compleet overzicht van alle wapens en uitrusting:
command - Wapen
------------ | -----------------
galil - IDF Defender
ak47 - CV-47
scout - Schmidt Scout
sg552 - Krieg 552
awp - Magnum Sniper Rifle
g3sg1 - D3/AU1
famas - Clarion 5.56
m4a1 - Maverick M4A1 Carbine
aug - Bullpup
sg550 - Krieg 550 Commando
glock - 9x19mm Sidearm
usp - KM .45 Tactical
p228 - 228 Compact
deagle - Night Hawk .50C
elite - .40 Dual Elites
fiveseven - ES Five-Seven
m3 - Leone 12 Gauge Super
xm1014 - Leone YG1265 Auto Shotgun
mac10 - Ingram MAC-10
tmp - Schmidt Machine Pistol
mp5navy - KM Sub-Machine Gun
ump45 - KM UMP45
p90 - ES C90
m249 - M249
primammo - Primary Ammo
secammo - Secondary Ammo
vest - Kevlar
vesthelm - Kevlar+Helmet
flashbang - Flashbang
hegrenade - HE Grenade
smokegrenade - Smoke Grenade
nvgs - Nightvision
defuser - Defusal Kit
En hier een overzicht van alle toetsen die gebind kunne worden:
Keyboard Key Key Bind Name
------------ -------------
Space Bar - space
Caps Lock - capslock
Escape - escape
F1 - f1
F2 - f2
F3 - f3
F4 - f4
F5 - f5
F6 - f6
F7 - f7
F8 - f8
F9 - f9
F10 - f10
F11 - f11
F12 - f12
Pause - pause
Left Quote - `
Hyphen - -
Equals Sign - =
Backspace - backspace
Tab Key - tab
Left Bracket - ]
Right Bracket - [
Forward Slash - /
Semicolon - semicolon
Right Quote - '
Back Slash - \
Shift Key - shift
Enter - enter
Comma - ,
Control - ctrl
Alt - alt
One - 1
Two - 2
Three - 3
Four - 4
Five - 5
Six - 6
Seven - 7
Eight - 8
Nine - 9
Zero - 0
A - a
B - b
C - c
D - d
E - e
F - f
G - g
H - h
I - i
J - j
K - k
L - l
M - m
N - n
O - o
P - p
Q - q
R - r
S - s
T - t
U - u
V - v
W - w
X - x
Y - y
Z - z
Up Arrow - uparrow
Down Arrow - downarrow
Right Arrow - rightarrow
Left Arrow - leftarrow
Insert - ins
Home - home
Page Up - pgup
Page Down - pgdn
Delete - del
End - end
Mouse Button 1 - mouse1
Mouse Button 2 - mouse2
Mouse Button 3 - mouse3
Mouse Button 4 - mouse4
Mouse Button 5 - mouse5
Mouse Wheel Up - mwheelup
Mouse Wheel Down - mwheeldown
Keypad Key - Key Bind Name
1 - kp_end
2 - kp_downarrow
3 - kp_pgdn
4 - kp_leftarrow
5 - kp_5
6 - kp_rightarrow
7 - kp_home
8 - kp_uparrow
9 - kp_pgup
0 - kp_ins
+ - kp_plus
- - kp_minus
/ - kp_slash
. - kp_del
* - *
Enter - kp_enter
Ik hoop dat ik je genoeg geholpen heb. Voor meer info over scripting kijk ff op me website bij tutorials.
http://www.joey.eu
Greetz Joey
[ Voor 4% gewijzigd door Jokuh op 30-07-2006 15:17 ]
Verwijderd
Vraagje:
Hoeveel slurpt een 20 slots server aan GB per maand?
Met de aanname dat die niet altijd vol zit (bezettingsgraad 0.5)
Ik zit te denken om mijn server in een datacenter te zetten. En ik weet totaal niet hoeveel me dat gaat kosten.
Heeft iemand nog tips in welke datacenter ik mijn server het best kan zetten?
En welke "abonnement" (voor een 20 slots public en twee 12 slots war)?
Hoeveel slurpt een 20 slots server aan GB per maand?
Met de aanname dat die niet altijd vol zit (bezettingsgraad 0.5)
Ik zit te denken om mijn server in een datacenter te zetten. En ik weet totaal niet hoeveel me dat gaat kosten.
Heeft iemand nog tips in welke datacenter ik mijn server het best kan zetten?
En welke "abonnement" (voor een 20 slots public en twee 12 slots war)?
20 slots: 50% vol = ongeveer: 250 GB data per maand. Die 2 privates zo rond de 50=100 GB per maand
Welk datacentrum: ligt aan je budget. Voor meer dedicated server help: www.srcds.nl
Welk datacentrum: ligt aan je budget. Voor meer dedicated server help: www.srcds.nl
[ Voor 31% gewijzigd door Hollanda op 24-05-2006 12:50 ]
XS4ALL-01: 194.109.69.62:27015Vanitas schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:05:
[...]
Beetje overbodig/lame om enkel de OD servers bold te maken...
XS4ALL-02: 194.109.69.63:27015
XS4ALL-03: 194.109.69.64:27015
XS4ALL-04: 194.109.69.65:27015
Eunen Toch
www.counter-script.netVeeGee schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:40:
Verwijderd
Thnx. Ik zal mijn andere vragen op forum van www.srcds.nl vragenHollanda schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:49:
20 slots: 50% vol = ongeveer: 250 GB data per maand. Die 2 privates zo rond de 50=100 GB per maand
Verwijderd
WTF is niks dat ze weer een update uit brengen voor css maar dit slaat wel alles. Muis speed geweizigd, lage fpss in dust2, sneller lopende players (ergste) . Vind de playstyle nu eg in de buurt an UT komen wat totaal niet bij deze game past.
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:01:
WTF is niks dat ze weer een update uit brengen voor css maar dit slaat wel alles. Muis speed geweizigd, lage fpss in dust2, sneller lopende players (ergste) . Vind de playstyle nu eg in de buurt an UT komen wat totaal niet bij deze game past.
Bron?
Verwijderd
Hier lezen over de steamupdate(staat alleen niets bij over muisspeed en playerspeed)
http://www.steampowered.com/?area=news
Hier staan al paar eerste topics over de update. En je merkt als je speelt dat die dingen zijn gewijzigd die ik eersder heb aangegeven. In de topics hier:
http://forums.steampowere...eb994ab2a91a31&forumid=37
staat ook het een en ander over de update en dat er meer mensen over klagen
http://www.steampowered.com/?area=news
Hier staan al paar eerste topics over de update. En je merkt als je speelt dat die dingen zijn gewijzigd die ik eersder heb aangegeven. In de topics hier:
http://forums.steampowere...eb994ab2a91a31&forumid=37
staat ook het een en ander over de update en dat er meer mensen over klagen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 15:45 ]
Het lijkt mij alsof er op Dust2 op bomspot A veel meer stof in de lucht zit dan eerst.
Eerst viel het mij niet echt op maar nu lijkt het wel alsof er ergens een bosbrand is ofzo.
Eerst viel het mij niet echt op maar nu lijkt het wel alsof er ergens een bosbrand is ofzo.
Zelfde hier bij mij. Lucht was eerst mooi blauw... Nu is er een dikke zandbrand in de_stof2... Maarja wat zijn we anders gewend van onze vrienden van VALVe
[ Voor 25% gewijzigd door Jokuh op 26-05-2006 02:35 ]
Die wolkjes zaten er altijd al hoor.Jokuh schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 02:30:
Zelfde hier bij mij. Lucht was eerst mooi blauw... Nu is er een dikke zandbrand in de_stof2... Maarja wat zijn we anders gewend van onze vrienden van VALVe
Ze zijn nu enkel iets duidelijker, maar ik stoor me er niet aan.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik stoor me ook aan dat HDR in dust; in HL2:LC had ik er geen last van.
Daarom heb ik het ook uit staan
Daarom heb ik het ook uit staan
Ik vind HDR+AA in de_dust anders super mooi
Je voelt net niet de hitte
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik weet niet of het bij mij is zoals het hoort...
Maar ik zei nergens dat ik het niet mooi vond
Het is wel mooi, maar het stoort me bij het aimen. Daarom zet ik het uit
Maar ik zei nergens dat ik het niet mooi vond
1 ding wat jammer is: Als ik nu ren, en ik ga lopen (met shift dus), gaat het rengeluid altijd nog 1 stapje door. Best vervelend op het begin, want dat denk je dat er iemand in de buurt van je aan het rennen is.
1 ding wat dan wel weer leuk is: Als ik een AK heb, en ik geef een normale klik (zodat hij normaal 1x schiet), dan geeft ie nu een burst van 2 kogels! Het lukt me bijna niet meer om er 1 kogel mee te schieten.
1 ding wat dan wel weer leuk is: Als ik een AK heb, en ik geef een normale klik (zodat hij normaal 1x schiet), dan geeft ie nu een burst van 2 kogels! Het lukt me bijna niet meer om er 1 kogel mee te schieten.
1 ding heb ik iig geen last van
en dat andere ene ding ook geen last van. mx518 muisje hiero...
en dat andere ene ding ook geen last van. mx518 muisje hiero...
This is the Way.
Volgens mij is ie nergens goedkoper maar...
CS Source + DoD Source + HL2 DM voor 27 euro... doen of niet? Lijkt mij wel
O ja, is hiervoor HL2 helemáál vereist?
Dat vraag ik mij dus ook min of meer af => Als je dus CS:S Retail koopt krijg je daar dan HL2 bijJejking schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:21:
Volgens mij is ie nergens goedkoper maar...
Wil wel Garry's mod spelen natuurlijk !!
Xfire detecteert CS:S (en al mijn andere Steam games) niet 
Weet iem. hoe ik ervoor kan zorgen dat dit wel gebeurt

Bij mij lijkt de ingame server browser geen favouriten en recent played servers bij te houden. Voeg ik een server aan de favouriten toe dan komt hij wel in het lijstje met favs in de steam client maar niet in het ingame menu. Is dat op de een of andere manier te fixen?
Extra >> Opties >> Games >> Niet geinstalleerdBhai schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:57:
Xfire detecteert CS:S (en al mijn andere Steam games) niet
en dan games toevoegen
[ Voor 6% gewijzigd door Hollanda op 27-05-2006 21:32 ]
Het anti cheat filter op <all> zetten ipv secure of not secure. Dan CSS opstarten en dan moeten je favs weer ingame terug komenBor de Wollef schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 20:32:
Bij mij lijkt de ingame server browser geen favouriten en recent played servers bij te houden. Voeg ik een server aan de favouriten toe dan komt hij wel in het lijstje met favs in de steam client maar niet in het ingame menu. Is dat op de een of andere manier te fixen?
Thnx Hollanda, maar ik kan het nu niet testen, want: ik heb voor het eerst in mijn leven problemen met Steam (gebruik het programma al sinds het uit is).
Als ik een server join (heb net 3x onlydutch geprobeerd) kan ik gewoon spelen, maar binnen 2 minuten loopt cs vast
Dit is mij nooit overkomen, en ik denk dat de update er iets mee te maken heeft 
Ik heb echt zin om Valve een mail te sturen ofzo, maar ik denk niet dat ik ver kom ("het spel loopt vast, dat is alles").
Twee keer heb ik mijn laptop met de powerknop moeten afsluiten en de derde keer heb ik paar keer op ctr+alt+del geramd en heel lang gewacht (~10 min) en toen kon ik het spel laten afsluiten
Taskmanager kon niet opgestart worden, ik kreeg een foutmelding toen ik dat probeerde.
En op het eind kreeg ik een mooit schaakbordachtige cs:s:

Wat ook echt irritant is aan Steam games is dat ALS ze vastlopen, je gelijk je pc met de powerknop moet afsluiten
Ik ben ff anti-Steam, en niet een beetje ook
Als ik een server join (heb net 3x onlydutch geprobeerd) kan ik gewoon spelen, maar binnen 2 minuten loopt cs vast

Ik heb echt zin om Valve een mail te sturen ofzo, maar ik denk niet dat ik ver kom ("het spel loopt vast, dat is alles").
Twee keer heb ik mijn laptop met de powerknop moeten afsluiten en de derde keer heb ik paar keer op ctr+alt+del geramd en heel lang gewacht (~10 min) en toen kon ik het spel laten afsluiten

Taskmanager kon niet opgestart worden, ik kreeg een foutmelding toen ik dat probeerde.
En op het eind kreeg ik een mooit schaakbordachtige cs:s:

Wat ook echt irritant is aan Steam games is dat ALS ze vastlopen, je gelijk je pc met de powerknop moet afsluiten

Ik ben ff anti-Steam, en niet een beetje ook

Je hebt een probleem met het laden van je textures. Probeer is de folder: .../cstrike/materials/ te wissen en dan steam opnieuw starten.
Ik mis eigenlijk wel 1 ding, en dat is filteren op bots/geen bots
vreselijk irritant om die lijst uit te zoeken
En als ik zeg dat ik ook deze foutmelding krijg (opeens):Hollanda schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:56:
Je hebt een probleem met het laden van je textures. Probeer is de folder: .../cstrike/materials/ te wissen en dan steam opnieuw starten.

En nog eentje waarbij er staat dat er een fout is opgetreden in hl2.exe
Daar heb ik geen screen van kunnen maken, want pc liep helemaal vast. Ik kan trouwens altijd wel nog steeds mijn muis gebruiken

Het zijn zoveel verschillende fouten dat ik denk dat ik maar ooit Steam opnieuw ga installeren
[ Voor 9% gewijzigd door Bhai op 28-05-2006 00:10 ]
Ja, jammer dat er geen filter is maar ik heb wel een ander handig foefje. Druk met je RMB op het balkje boven de server list en vink bots aan. Nu kan je servers zien die bots gebruiken door het icoon "B" aan de linkerkant.418O2 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:58:
Ik mis eigenlijk wel 1 ding, en dat is filteren op bots/geen bots

Het lijkt erop dat alles goed gaat als ik telkens retry 
Maar dat is natuurlijk geen manier van spelen...

Maar dat is natuurlijk geen manier van spelen...
Ik hoop maar dat bots de source games niet gaan verpesten als bijvoorbeeld in TFC is gebeurd.
ThnxReddishRat schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:40:
[...]
Ja, jammer dat er geen filter is maar ik heb wel een ander handig foefje. Druk met je RMB op het balkje boven de server list en vink bots aan. Nu kan je servers zien die bots gebruiken door het icoon "B" aan de linkerkant.
[afbeelding]
Meestal zit ik gewoon op mn favo servers, maar als die vol zitten (of helemaal leeg) dan moet je nog wel es zoeken. En aangezien er zoveel bullshit servers tussen zitten met bots is dit handig.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
dat kan ik toch, toch is het vervelend imoReddishRat schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:40:
[...]
Ja, jammer dat er geen filter is maar ik heb wel een ander handig foefje. Druk met je RMB op het balkje boven de server list en vink bots aan. Nu kan je servers zien die bots gebruiken door het icoon "B" aan de linkerkant.
[afbeelding]
weet niet of het sommige is opgevallen maar sommige servers since de update strafe je links en rechts snelelr dan dat je gwn vooruit loopt.
weet iemand de default settings om dit normaal te krijgen weer??
Mij ook opgevallen, ik vind het wel iets toevoegen aan de gameplay. Khad al meteen een macro geschreven met m'n G15, nu ren ik iedere server doorjorisw86 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:45:
weet niet of het sommige is opgevallen maar sommige servers since de update strafe je links en rechts snelelr dan dat je gwn vooruit loopt.
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
als de servers weer naar deafault gezet worden sv_accelerate 5 is alles weer normaalkwaza schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:10:
[...]
Mij ook opgevallen, ik vind het wel iets toevoegen aan de gameplay. Khad al meteen een macro geschreven met m'n G15, nu ren ik iedere server door
Ik lach me soms echt dood om de sprays die sommige mensen gebruiken. De een is nog belachelijker dan de andere.
Verwijderd
Ach, css is zo eentonig. heb het tijden gespeeld, maar ben uiteindelijk gestopt met profesioneel gamen, omdat het zo saai is.
Spendeer toch liever mijn tijd met mijn meisje door
Verwijderd
vertel is verder...Bor de Wollef schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:21:
Ik lach me soms echt dood om de sprays die sommige mensen gebruiken. De een is nog belachelijker dan de andere.
wrom is het saai, css is ook alleen dd2. ga 1.6 doen, is het niet alleen dezlfde mapVerwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:26:
Ach, css is zo eentonig. heb het tijden gespeeld, maar ben uiteindelijk gestopt met profesioneel gamen, omdat het zo saai is.
Je kent ze vast wel, sprays met een stapel lijken erop waar bij staat " U got pnwd by (vul clannaam maar in)" die rustig worden gesprayed door iemand die op een score van 1/6 staat etc.
Profesioneel gamen? Dat is het imho pas wanneer je je geld ermee kunt verdienen.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:26:
kan je die sprays uitzetten... die onzin hoef ik niet
This is the Way.
Ach... er zijn van die mensen die er een andere definitie op nahouden van het woord 'ownen' he?Bor de Wollef schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:17:
[...]
Je kent ze vast wel, sprays met een stapel lijken erop waar bij staat " U got pnwd by (vul clannaam maar in)" die rustig worden gesprayed door iemand die op een score van 1/6 staat etc.
Vást een kroegganger die in een internetcafé zichzelf uit het leven speeltOwnen:
Vindplaats: kroeg
Definitie: Iemand overklassen, overtreffen
Argh!
Van de een op de andere dag dat mn server list niet meer ge-refreshed wordt.
Wireless heeft het een tijdje goed gedaan en mn download kakt met een 2 Mbit verbinding weer helemaal terug naar 6k/s
In de firewall staan alle poorten goed, maar nog is het niks.
(Linksys wireless router/modem)
Van de een op de andere dag dat mn server list niet meer ge-refreshed wordt.
Wireless heeft het een tijdje goed gedaan en mn download kakt met een 2 Mbit verbinding weer helemaal terug naar 6k/s
In de firewall staan alle poorten goed, maar nog is het niks.
(Linksys wireless router/modem)
Hop,hop,hop!
het is mij ook opgevallen dat mensen met wireless soms heel vreemd lopen te laggen ene sec staat iemand still en de seconde daarop wordt heel snel "afgespeeld"
http://www.adf-hq.nl
Wireless is kl*ten om mee te gamen. Packetloss anyone?
Valt heus mee hoor. Heb zelf wireless... Ik heb misschien 1 keer in de 3 minuten een 'piek' van 5 'loss' in CS:S.Bor de Wollef schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:46:
Ik weet niet of het al ergens staat maar wat info over skate en surf mappen in de OT zou ook leuk zijn
Echt helemaal hookt aan dat gebeuren
Nou wij hebben hier thuis gewoon een draadloos netwerken dat werkt perfect.Bor de Wollef schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:46:
Nog nooit geen problemen mee gehad qua hoge loss/choke.
Af en toe wel es wat maar ik denk niet dat je dat kan voorkomen...
CSS: Server ZONDER Steam
Volgens info die ik tot nu toe heb kunnen vinden is het niet mogelijk om een css (al dan niet dedicated) servertje te draaien zonder Steam te gebruiken ... als we een lannetje met kameraden doen is er echter geen internetverbinding voor handen ... en nu wil ik ze héél graag css laten kennen
(ok cs 1.6 zou ook een mogelijkheid zijn, maar daar gaat het nu ff niet over).
Steam in off-line mode lijkt niet te werken voor het opzetten van een server en on-line (als er al verbinding is) is ook geen optie, want dan wordt mijn licentie gebruikt voor de server terwijl ik uiteraard ook zelf een potje wil spelen.
Iemand suggesties?
Volgens info die ik tot nu toe heb kunnen vinden is het niet mogelijk om een css (al dan niet dedicated) servertje te draaien zonder Steam te gebruiken ... als we een lannetje met kameraden doen is er echter geen internetverbinding voor handen ... en nu wil ik ze héél graag css laten kennen
Steam in off-line mode lijkt niet te werken voor het opzetten van een server en on-line (als er al verbinding is) is ook geen optie, want dan wordt mijn licentie gebruikt voor de server terwijl ik uiteraard ook zelf een potje wil spelen.
Iemand suggesties?
Voor veel gamers is packet loss uberhaubt uit den boze.kwaza schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:27:
[...]
Valt heus mee hoor. Heb zelf wireless... Ik heb misschien 1 keer in de 3 minuten een 'piek' van 5 'loss' in CS:S.
Voor veel ouders van gamers is boren in muren uit den boze.Bor de Wollef schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:07:
[...]
Voor veel gamers is packet loss uberhaubt uit den boze.
ja natuurlijk kunnen de sprays uit zie.HIValicious schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:27:
kan je die sprays uitzetten... die onzin hoef ik niet
r_decals 0 // disables player sprays
Een dedicated Source (of HL) server draai je altijd zonder steam. www.srcds.nledeboeck schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:01:
CSS: Server ZONDER Steam
Volgens info die ik tot nu toe heb kunnen vinden is het niet mogelijk om een css (al dan niet dedicated) servertje te draaien zonder Steam te gebruiken ... als we een lannetje met kameraden doen is er echter geen internetverbinding voor handen ... en nu wil ik ze héél graag css laten kennen(ok cs 1.6 zou ook een mogelijkheid zijn, maar daar gaat het nu ff niet over).
Iemand suggesties?
Probleem is wel dat je als client in offline mode moet kunnen spelen.
lijkt het zo of maakt men niet meer automatisch .nav bestand aan bij custom maps (net verse awp map inelkaar geknutseld alleen bots toevoegen wil niet, eerder (voor de update) wou dat wel, en ging css eerst even een potje rekenen om die nav te maken.
in console ook maar even dit geprobeerd
"nav_generate"
en gaf het volgende
"no valid seed positions"
http://developer.valvesof...for_Counter-Strike:Source
http://developer.valvesof...Console_Command_Reference
in console ook maar even dit geprobeerd
"nav_generate"
en gaf het volgende
"no valid seed positions"
http://developer.valvesof...for_Counter-Strike:Source
http://developer.valvesof...Console_Command_Reference
[ Voor 45% gewijzigd door kless op 29-05-2006 20:51 ]
http://www.adf-hq.nl
Enorm bedankt voor de link Hollanda, schitterende informatiebron (al verbaast het me niet dat uitgerekend jij met deze url kwamHollanda schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:20:
[...]
Een dedicated Source (of HL) server draai je altijd zonder steam. www.srcds.nl
Probleem is wel dat je als client in offline mode moet kunnen spelen.
Verwijderd
Hey vandaag is r weer een kleine update geweest en sindsdien werkt mijn "back" button niet meer in Css, in windows werkt hij wel. Ik heb 't geprobeerd via menu keyboard en via console bind mouse3 "slot4" (mouse4 heb ik ook geprobeerd) ik pak met die knop namelijk mijn granaten...
Weten jullie wat r aan de hand is? En nog een ding ik heb een G5 hoe heet dat prog ookalweer waarmee je knoppen kun assignen in spellen van logitech?
dank
Weten jullie wat r aan de hand is? En nog een ding ik heb een G5 hoe heet dat prog ookalweer waarmee je knoppen kun assignen in spellen van logitech?
dank
Dit topic is gesloten.