Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Dat is mij ook opgevallen, de_dust is een moffen map... En aztec doen ze ook maar al te graag...robvanderaart schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:17:
PreciesEr zijn nog genoeg servers met de_dust, ook al wil je wars spelen zijn altijd genoeg Duitsers
Waarom vind ik nuke/inferno/dust2/contra/train/mill alleen maar fatsoenlijke warmappen? (5v5 dan hè) Dust en aztec zijn best leuk om 2on2/3on3 te spelen.
http://www.adf-hq.nl
Verwijderd
Ik vind het alleen een beetje jammer dat 9 van de 10 servers een maproulatie met maar 3 mappen o.i.d. hebben. Ik speel het spel nog niet zo lang en de enige mappen die ik echt goed ken zijn Dust, Dust2, Office, Aztec, Italy en assault.
Als ik een server vind waar ze andere draaien is het soms zelfs nog zoeken geblazen waar de chokepoints zijn! Er zijn uiteraard nog wel een aantal mappen die ik redelijk ken, maar nog niet op mijn duimpje... Laatst kwam ik nog een standaard map tegen welke ik gewoon nog nooit heb gespeeld! Je zou toch zeggen dat je na 2 maanden spelen (niet enorm veel hoor) alle mappen toch wel gezien mag hebben...
Daarbij komt Dust2 toch wel iets te vaak voor hoor, het is een leuke map maar zeker niet de enige leuke map. Toch zie ik veel te vaak dat er bij een mapvote weer Dust2 uitkomt
Verwijderd
Dan nog iets. Hij kan niet sluipen, ook al drukt ie de goeie knop in!
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 14:44 ]
Het grote Counterstrike 1.6 topic
edit:
Verwijderd in "Het grote Counterstrike 1.6 topic"
graag gedaan
[ Voor 32% gewijzigd door Vandread op 08-12-2006 15:12 ]
miss is contact opnemen met Valve?Jan Willems schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:40:
Ja, 2de account had een vriend van me al aangemaakt met CSS, maar hij vondt het toch niet zo leuk en verkocht em daarom aan mij, maar samenvoegen gaat dus niet... Achja, dan blijven we maar switchen.
inferno rocked de pan uit op 1.6 en mill vind ik leuker op CSS.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
militia is idd een van de mooiste maps in css vind em ook erg leuk als ct, maar ook als t gelukkigk8skaaay schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:39:
de beste map ever zijn train en aztec imo..
inferno rocked de pan uit op 1.6 en mill vind ik leuker op CSS.
vooral aan t begin dat je die rots op klimt als ct dat je net die gasten van t dak af kan knallen.
doei
Verwijderd
Ik ben toch wel zeker van m'n zaak als ik een download trek met ruim 50MB (megabyte ja) ?robvanderaart schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:46:
1000Mbit lijkt me sterk. Je zal wel 1000Kbit bedoelen.

Als je me die wilt mailen , graagmirelia schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:32:
[...]
Ja die is er, namelijk Counter-Strike Evolution Source
Hun website ligt nu even plat http://cs-evolution.xlteam.net/
Maar anders moet je even googlen en kom je er dan nog niet dan heb ik versie 2.7 hier nog wel liggen
Ik en een maat zijn van plan om een 100-tick CS:S, 16 slots public server te gaan runnen.
Nu zou ik van jullie ''sourcers'' willen weten wat jullie graag voor een map/maps in de server zien lopen. Willen jullie een 24/7 cbbl server of een rotatie van verschillende maps bijv.?
Reacties zijn welkom!
Geen flauwekulletjes
Cbbl is op zich een leuke map maar ik geef toch meer de voorkeur aan maps zoals Inferno en Nuke. Cbbl heb ik nou wel zo'n beetje gezien. Dust2 is ook een leuke map maar bijna alle servers draaien die map en ik vind het jammer dat ze niet eens wat anders draaien.
Dingen zoals rock the vote en andere dingen zodat de spelers een beetje de controle hebben over een server hou ik wel van.
succes!
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Aim mapjes? (awm, deagle, m4/ak, scout met flash/nade, usp/glocks, smgachtige aimmap)Y3LLoW schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:09:
Hallo beste mensen![]()
Ik en een maat zijn van plan om een 100-tick CS:S, 16 slots public server te gaan runnen.
Nu zou ik van jullie ''sourcers'' willen weten wat jullie graag voor een map/maps in de server zien lopen. Willen jullie een 24/7 cbbl server of een rotatie van verschillende maps bijv.?
Reacties zijn welkom!
rotate (met 20 rondjes per map of max win rounds?)
Geloof je het zelf? Wil ik wel eens je disksetup weten waarvan je download. Tevens: waarmee download je?Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:47:
[...]
Ik ben toch wel zeker van m'n zaak als ik een download trek met ruim 50MB (megabyte ja) ?
[...]
Als je me die wilt mailen , graagKan ik zsm een server opzetten. mijn meel is lism punt 1 at home punt nl .
2e vraag: beetjes lastig om enkele GB's te mailen

Verwijderd
Even ter verduidelijking... het systeem staat in een DC, op een 1000MBit verbinding, inclusief Raid.
Ik ga eens even je link onderzoeken.. bedankt voor de hulp
Ik denk dat ik tot de 18 rondes ga, en dan mogen mensen voten welke map ze willen. Ik laat alle officiele maps in de lijst staan op dust2 na.
Als de server up is zal ik hier info posten@
Iemand nog een tip voor de hosting?
Geen flauwekulletjes
Mailen is een beetje grootVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:47:
[...]
Als je me die wilt mailen , graagKan ik zsm een server opzetten. mijn meel is lism punt 1 at home punt nl .
Hier staat ie tijdelijk....geef effe seintje als je hem binnen hebt dan delete ik hem weer
http://www.xs4all.nl/~mir...olution-Source-2.7-US.exe
Verwijderd
Ik ben 'm aan het binnenhalen, maar ik zie dat het een Windows Installers ismirelia schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:20:
[...]
Mailen is een beetje groot
Hier staat ie tijdelijk....geef effe seintje als je hem binnen hebt dan delete ik hem weer
http://www.xs4all.nl/~mir...olution-Source-2.7-US.exe
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 08:37 ]
ik zou zelf graag een GOEDE D2 server willen zien.
TK100, auto tickrates veranderen vanmensen als dat niet klopt, max 16 spelers, goede admin, rank systeem...
dan kom ik iig vaak spelen
This is the Way.
Lijkt me duidelijk, als het goed uitpakt in CS 1.6 zal het snel worden geimplementeerd in CS: Source.CS-Nation: Many gamers who play CS 1.6 purchased the retail version. CS:
Source was sold as part of the Half-Life 2 package. How do you think gamers who purchase your products will react to in-game ads?
Doug Lombardi: We believe that gamers are going to expect and accept well-done advertising in games. We want to make sure that advertising does not detract from the game experience, so it is our hope that first time Counter-Strike purchasers will consider it simply as part of the game world.
There are three information packed pages to this interview. Go ahead and give it a gander and voice your opinions in the comment section.
[..]
CS-Nation: Additionally, are there plans to introduce ads into the single player world of Half-Life 2? Or will this be a trial run for the program, and future endeavors hinge on how well the advertising goes over in CS1.6?
Doug Lombardi: Right now, we’re just testing things with CS 1.6.
zonder ranking ook wel hoor...NoTimeRemains schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:42:
is 18 rondes niet wat weinig?
ik zou zelf graag een GOEDE D2 server willen zien.
TK100, auto tickrates veranderen vanmensen als dat niet klopt, max 16 spelers, goede admin, rank systeem...
dan kom ik iig vaak spelen
Het goedkoopste wat ik kan vinden in NL is Bol.com 29.95 euroBlauw schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:43:
ik wil CS source wel eens spelen, maar ik herriner me dat ik de retail ooit ergens heb zien liggen voor 19,90, maar ik heb geen idee meer waar dat was. Kan iemand me ff op weg helpen?
Maar bij www.steampowered.com is hij 19.95 USD en dat is dus best goedkoop
ranking is gewoon fun even bij houden hoeveel hsjes, kills en deats zijn altijd leuk vind ik iig
vooral goede admins die ook op niveau zijn een pre
This is the Way.
Slecht plan. GoT is daar niet voor bedoeld.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 17:57 ]
Ranking is op zich wel leuk. Maar een groot nadeel er van is dat er altijd mensen zijn die voor de rank lame gaan spelen. Meer campen en WTJ'en enzo.NoTimeRemains schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:34:
[...]
ranking is gewoon fun even bij houden hoeveel hsjes, kills en deats zijn altijd leuk vind ik iig![]()
vooral goede admins die ook op niveau zijn een pre
Dust2 servers zijn er trouwens meer dan genoeg. Er zitten er vast een paar bij die aan je eisen voldoen.
Als ik Dust2 speel is het bijna altijd op de volgende server: 130.89.170.43:27015
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
geeft hij deze melding
Unable to remove xxx \steamapps\gebruikersnaam\counter-strike source\cstrike\textwindow_temp.html!
iemand een idee hoe dit op te lossen?
Heb al reinstall gedaan
in deze map heb je alleen maar een mes.
ik wil weten wat er nog aan verandert moet worden want de bots werken voor geen meter

het is nog maar een beta.
[ Voor 38% gewijzigd door dragon9114 op 10-12-2006 22:02 ]
Verwijderd
maar ik post hem alvast! het is een 100tick public server. Map word bepaald door voten.
84.244.156.129:27025
Ik zou zeggen speel er eens in en zet hem bij je favorieten als je het wat vind
Opmerkingen en suggesties hoor ik graag!
[ Voor 7% gewijzigd door Y3LLoW op 12-12-2006 22:21 ]
Geen flauwekulletjes
[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 12-12-2006 18:51 ]
Geen flauwekulletjes
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 18:42 ]
doei
Gebruik dit moment om een frisse neus te halenJankY schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:50:
OMG hoe lang gaat dat wel duren ik voel m'n mond weg trekken eerste afkick verschijnseln beginnen zich te vertonen
[ Voor 3% gewijzigd door Kwastie op 15-12-2006 20:18 ]
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Verwijderd
Je bedoelt.......naar buiten toe????ApOE schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:11:
[...]
Gebruik dit moment om een frisse neus te halen
Brrrrr wat eng
Verwijderd
Ik begin ook al afkickverschijnselen te vertonen man. Dit is nu al bijna 2 dagen..JankY schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:50:
OMG hoe lang gaat dat wel duren ik voel m'n mond weg trekken eerste afkick verschijnseln beginnen zich te vertonen
I'm bored
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Dat zou je inderdaad verwachten, voor een bedrijf dat diensten levert aan honderdduizenden zoniet miljoenen consumenten, plus een hoop ontwikkelaars (verkoop!). Kennelijk is niemand bij Valve ooit op het idee gekomen dat je datacentrum wel eens niet bereikbaar zou kunnen zijn.DaTiezl schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:03:
omg ik krijg ook afkickverschijnselen, hebben ze bij steam niet zoiets als een backup?
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Ik was al ingelogd voordat de crash plaatsvond. Maarja ik ga nu slapen. Weltrusten samen!C0de Add!ct schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 01:43:
Hoe kan het dat jij er wel op kunt komen?
lol! Ik mag aannemen dat ze alle data (spellen en useraccounts) wel ergens op een backupschijf hebben.Blijkbaar hebben ze geen backup running servers. Iig geen die buiten het 'slechte weer'-gebied staan. Het lijkt mij logischer als ze een backup datacenter ergens aan de andere kant van usa of in eu hadden staan...Vinnienerd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 02:21:
Sowieso vraag ik me af of Valve niet een soort van geheime client op een zwaar beveiligde tape heeft staan waarmee de spellen alsnog gespeeld kunnen worden mochten Valve HQ door een bom/failissement getroffen worden oid
Verwijderd

update:
jeuj, opeens kan ik weer inloggen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 09:40 ]
[ Voor 112% gewijzigd door Fuelke op 17-12-2006 13:38 ]
doei
CoD staat wel op steamkless schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 10:19:
Ik ben Toch blij dat MTW2 en cod enzo NIET op dat steam zitten.
ik bedoel dat je het zonder steam ook (online) kan spelen....(ja ik moet beter opschrijven wat ik bedoel...)
elke keer als ik de serverlijst refresh of wil connecten, klapt hij mijn internetverbinding er uit. De router is nog wel up, maar de modem loopt vast en moet rebooten.
dit heb ik, maar mijn huisgenoot ook.. Dus ik kan niet gamen. Kent iemand dit probleem?
Ik heb hier ook een raar join probleem.418O2 schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:44:
Ik heb een rotprobleem met steam
elke keer als ik de serverlijst refresh of wil connecten, klapt hij mijn internetverbinding er uit. De router is nog wel up, maar de modem loopt vast en moet rebooten.
dit heb ik, maar mijn huisgenoot ook.. Dus ik kan niet gamen. Kent iemand dit probleem?
Als ik een server join loopt de verbinding voor pak weg 30s goed.
Daarna freeze ik en moet de server weer verlaten.
Meestal resulteerd dat de ticket al in gebruik is op die server en kan de server voor 1min niet meer joinen. Dit geschied maar een keer, daarna kan ik elke server joinen zonder problemen.
Als ik CS:S herstart komt dat probleem weer terug.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
als ik mij settings in video wil veranderen bij source dan valt source de ene keer gewoon uit en de andere keer geeft ie aan dat bewerking 0xheel veel cijfers niet kan schrijven naar het geheugen in sector zoveel ??
iemand die mij kan helpen want al mijn settings moeten op low anders loopt hij niet goed.
alvast bedankt
Verwijderd
195.238.74.159:27015
32 slots tick66
Een server die vooral is opgericht uit problemen met andere servers. Meeste servers kennen teveel admin abuse (vooral veroorzaakt door incompetentie van de admins. (ben gepermbanned op OD omdat ik naast het tunneltje stond om de bom te defenden aan de t kant ipv in het tunneltje terwijl ik ze al hoorde komen

Misschien dat Hollanda nu wel mn email ontvangt (heb al 2 keer gestuurd via gmail, nu maar uvt mail gedaan) en hem eindelijk eens toevoegd.
Verwijderd
Dan zou ik even kijken naar hoeveel poorten er eventueel zijn geforward, of zelfs niets mischien. Het klinkt raar maar als ik ga gamen met alle ports forwarded naar 1 machine, pets router eruit418O2 schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:44:
Ik heb een rotprobleem met steam
Dat valt bestwel mee. Tot nu toe heb ik alleen newbs zien vliegen dus zo erg was het nietlordsnow schreef op donderdag 21 december 2006 @ 03:34:
OD heeft aardige servers. Dat is, er spelen altijd wel mensen. En met redelijk niveau (oftewel, meestal loop je er niet zo overheen). Maar wat je zegt, qua admins zuigt OD erg hard. Je ziet zo vaak dat mensen gekicked of gebanned worden voor niks, helemaal als die andere persoon in t andere team zit. Totaal geen stijl...
Verwijderd
Koeitje,Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:36:
Wil de mensen hier nogmaals wijzen op de Gamer.nl server:
195.238.74.159:27015
32 slots tick66
Een server die vooral is opgericht uit problemen met andere servers. Meeste servers kennen teveel admin abuse (vooral veroorzaakt door incompetentie van de admins. (ben gepermbanned op OD omdat ik naast het tunneltje stond om de bom te defenden aan de t kant ipv in het tunneltje terwijl ik ze al hoorde komen![]()
. Zal iig op mijn server niet gebeuren; bom geplant? missie volbracht, alleen nog zorgen dat hij niet gefused wordt. ) en ander gemekker. Als iemand een klacht heeft over een admin op deze server: stuur mij een pm met demo en verhaaltje en dan neem ik admin rights af voor een bepaalde periode. Voorlopig ook nog geen ranking, XS4ALL was ook een geweldige server (
is een understatement) en die had ook geen ranking. Hopelijk komt de "oude" garde van XS4ALL ook hier eens kijken.
volgens mij heb ik gamer.nl wel in mijn favs maar zit er nooit iemand op. Mijn vaste stek is sinds xs4all leeg is gelopen al vrij lang hardcore rushgrounds. Daar vind ik dat de admins erg fair zijn.
Verwijderd
Ja, ik heb ook dit moment zelf vrij weinig tijd om te spelen. Zit in mn tentamens. Vind HCR wel een leuke server, alleen werd er gister nacht weer enorm geabused. Loop als ct op market (warmup round) in italy met 12 hp en een usp. Hoor T komen achter me, ren door, klim op kistje en wacht tot tie langkomt. Poef headshot. Hij dood, CT wint. Begin van eerste ronde echte potje? SLAP SLAP SLAP helemaal de lucht in, boem ik land : 7hp over. Hoe bedoel je incompetentieVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:11:
[...]
Koeitje,
volgens mij heb ik gamer.nl wel in mijn favs maar zit er nooit iemand op. Mijn vaste stek is sinds xs4all leeg is gelopen al vrij lang hardcore rushgrounds. Daar vind ik dat de admins erg fair zijn.
En mij, omdat ik zei dat de admins blijkbaar het spel nog niet helemaal snaptenVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 04:26:
[...]
Dat valt bestwel mee. Tot nu toe heb ik alleen newbs zien vliegen dus zo erg was het niet
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 13:52 ]
I Believe I can Fly !
Wij (a!mX) hebben een paar van de XS4ALL servers in bruikleen zeg maar. Maar er komen maar weinig of vrijwel geen mensen op af wat wel weer jammer is natuurlijk. Terwijl we toch wel aardig reclame maken via onze site www.killingzone.nl. Op onze eigen server komen daarintegen juist wel veel mensen. De volgende servers hebben wij in bruikleen: Server 02 fungeert als Death Match server. Server 03 als Dust 2 Only server en Server 04 als Fun Map server en. Server 03 word soms door ons gebruikt om te warren.
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Zoals bFunk al zegt zat ik vroeger ook altijd op XS4All. Jammer dat het daar leeg is. Voordelen waren altijd de volledige mapcycle en gewoon 20-30 maps. Ik zit nu voornamelijk op DpU, Apenkooi of CsU.
Nadelen van veeel servers zijn als het aan mij ligt:
- 80% de_dust2 (en anders office, aztec of italy).
- Maps van 50min waarbij ook nog vrolijk tot 3x toe extend 20min wordt gevote.
- Admins die constant aan @buse doen. (spawncampen, schelden, onnodig slappen/kicken).
- GIF sprays met (bewegende) t/ct skins erop.
- Geen teambalancer
- Dynamic Weapon Pricing.
De ideale server wat mij betreft.
- een mapcicle waarbij naast de standaard maps ook goede andere maps zitten:
- piranesi
- havanna
- tides
- prodigy
- militia
- nuke
- 30min per map
- Geen mapvote
- 1 AWP per team
- goede teambalancer
- 20 man
- 3sec buytime
als iemand nog iets weet....:)
Verwijderd
- losing team slayer
- een beperkt aantal goede gebalancede customs
- 45 secs bomb timer
ik mis in maplist nog wel wat standaard css maps, maar goed compound is niet helemaal balanced en port twijfel ik ook over de balance. En assault zullen we het maar helemaal niet over hebben. Ik vraag me nog steeds af waarom Valve deze map naar source heeft overgebracht zonder em te balancen.
Verwijderd
Slappen gebeurde 1ste _echte_ ronde. Waardoor dus gelijk mijn kans op een kill maken verkeken wasrobvanderaart schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:17:
Achja. Waarschijnlijk hoorde zij het niet wat jij hoorde, en zagen ze het gewoon als campen. Als warmup-round vind ik dat niet eens zo uitmaken. Maarja je heb van die mensen he.
Zal binnenkort
Ik zal de mapcycle op de gnl server binnenkort wel een aanpassen. We hebben 2 AWP's per team, 1 awp is te duf. Vaak is er een goede speler die z'n awp verliest omdat een newbee er een heeft opgepakt. Gevolg: gecamp door newbee, veel missende schoten en effectief geen awp voor je team. Daarnaast hebben we 32 slots, dus dan is 2 awp's nog wel te doen. Teambalancer moet ik ook nog regelen.DaTiezl schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:12:
wat voor veel van de problemen die ik heb gehad geld is dat het deleten van clientregistry.blob vaak helpt. Verder connect ik altijd op servers vanuit windows, dus niet vanuit css. Als ik wissel van server dan doe ik dat wel via css.
Zoals bFunk al zegt zat ik vroeger ook altijd op XS4All. Jammer dat het daar leeg is. Voordelen waren altijd de volledige mapcycle en gewoon 20-30 maps. Ik zit nu voornamelijk op DpU, Apenkooi of CsU.
- Admins die constant aan @buse doen. (spawncampen, schelden, onnodig slappen/kicken).
- Geen teambalancer
- piranesi
- havanna
- tides
- prodigy
- militia
- nuke
- 30min per map
- Geen mapvote
- 1 AWP per team
- goede teambalancer
- 20 man
- 3sec buytime
Autoslay heeft zn voordelen en zn nadelen. Soms is het wijsheid om je wapen te behouden, omdat:Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:44:
- 2:30 rondetijden
- losing team slayer
- een beperkt aantal goede gebalancede customs
- 45 secs bomb timer
ik mis in maplist nog wel wat standaard css maps, maar goed compound is niet helemaal balanced en port twijfel ik ook over de balance. En assault zullen we het maar helemaal niet over hebben. Ik vraag me nog steeds af waarom Valve deze map naar source heeft overgebracht zonder em te balancen.
- je de volgende ronde je team een betere kans geeft. (van belang als je totaal gedomineert wordt)
- je toch geen kans maakt. Dan is het slimmer om zoveel mogelijk schade toe te brengen zonder door te gaan zodat je nog je wapen hebt.
- Als heel je team geslayed wordt zul je altijd met mp5jes tegen m4/ak/awp moeten. En als het andere team al beter is , is dat nogal hopeloos.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 16:16 ]
Zat eerder ook altijd op Veteran en die hadden ronde's van 30 minuten ofzo en dan om en om Aztec en Dust2. Speelde ook erg fijn daar.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Op Creative hosting is er ook 1 AWP per team en dat gaat heel leuk, maar is soms nog teveel als een btje goede AWP'er er zo 4/5 per ronde nakt.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Verwijderd
Als een naab de awp van de tegenstander oppakt... einde ronde...nieuwe ronde. Dag awp goede speler.Minkie schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:08:
1 AWP per team te duf? Moet die goede speler maar niet zijn AWP verliezen. 2 is echt te veel vind ik dan.
Zat eerder ook altijd op Veteran en die hadden ronde's van 30 minuten ofzo en dan om en om Aztec en Dust2. Speelde ook erg fijn daar.
Meer 2 awp is ook beter omdat ze dan elkaar kunnen "nakken". DD levert vaak dat soort gedoe op. T schiet ct dood, ct teammate schiet de eerste T dood.
edit: goede speler knalt ook met m4/ak/mp5 een half team weg >_>
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 19:42 ]
Verwijderd
Bij autoslay moet ook een goede team balance mod. Voorkom je dat teams gaan lamen en dus niet planten/defusen/hossies rescuen en voorkom je dat 1 team gewoon met 20-0 of zoiets over de ander heen gaat.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:11:
[...]
Slappen gebeurde 1ste _echte_ ronde. Waardoor dus gelijk mijn kans op een kill maken verkeken was
Zal binnenkort
[...]
Ik zal de mapcycle op de gnl server binnenkort wel een aanpassen. We hebben 2 AWP's per team, 1 awp is te duf. Vaak is er een goede speler die z'n awp verliest omdat een newbee er een heeft opgepakt. Gevolg: gecamp door newbee, veel missende schoten en effectief geen awp voor je team. Daarnaast hebben we 32 slots, dus dan is 2 awp's nog wel te doen. Teambalancer moet ik ook nog regelen.
[...]
Autoslay heeft zn voordelen en zn nadelen. Soms is het wijsheid om je wapen te behouden, omdat:
- je de volgende ronde je team een betere kans geeft. (van belang als je totaal gedomineert wordt)
- je toch geen kans maakt. Dan is het slimmer om zoveel mogelijk schade toe te brengen zonder door te gaan zodat je nog je wapen hebt.
- Als heel je team geslayed wordt zul je altijd met mp5jes tegen m4/ak/awp moeten. En als het andere team al beter is , is dat nogal hopeloos.
Vergeet niet "Geen custom sounds" Ergenis nummer 1. 15 minuten moeten wachten omdat een admin het nodig vindt zijn mp3 collectie op zijn server te draaien. Na een weekje spelen op random servers heb ik al gauw 500MB aan custom crap op mijn pc. En wat leverd het mij op? Langere laadtijden en irritante muziekjes en geluidjes tijdens het spelen. Wat helemaal de kroon spant is 15 minuten moeten wachten tot de muziekjes gedownload zijn, dan de melding krijgen dat er een mapcycle bezig is en er een custom map gedownload wordt. Nog eens 15 minuten later omdat het downloaden van maps en custom sounds gecapped is, eindelijk op de server. En wat blijkt het is dezelfde map die je al had zoals dust bijvoorbeeld maar nu met het logo van de server op 1 muur. Toppie 30 minuten wachten op crap waarom ik helemaal niet gevraagd heb.DaTiezl schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:12:
wat voor veel van de problemen die ik heb gehad geld is dat het deleten van clientregistry.blob vaak helpt. Verder connect ik altijd op servers vanuit windows, dus niet vanuit css. Als ik wissel van server dan doe ik dat wel via css.
- Geen teambalancer
- piranesi
- havanna
- tides
- prodigy
- militia
- nuke
- 30min per map
- Geen mapvote
- 1 AWP per team
- goede teambalancer
- 20 man
- 3sec buytime
Verwijderd
Zelfs ptbx balanced niet goed. Er wordt namelijk geen rekening gehouden met het feit dat spelers leaven en joinen. Dus eerste rondes: T domineert. Paar T's gaan weg, paar CT's gaan weg. Nieuwe mensen joinen. CT domineert de komende 8 rondes zonder balancing omdat de T als 5 wins oid hebben staan. Dat is dus ook niet wenselijk.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:12:
[...]
Bij autoslay moet ook een goede team balance mod. Voorkom je dat teams gaan lamen en dus niet planten/defusen/hossies rescuen en voorkom je dat 1 team gewoon met 20-0 of zoiets over de ander heen gaat.
Maps host ik op mn uniwebspace in bz2...

Voor de rest is Eeky het wel met jullie eens al vind ik teamslayen idd ook nogal listig.... mij iets te rigoreus, beter dat je gewoon weinig poen krijgt volgende ronde als je "lame" speelt zoals bv T die uberhaupt geen bom gaat plaatsen.
Voor de rest ben ik een ouwe lul die steeds minder gaat spelen omdat de huidige trend van serveropzettingen geen ruk aan vind
[ Voor 45% gewijzigd door Vandread op 22-12-2006 12:25 ]
Ik ben al een week aan het troubleshooten.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| 2006-12-25 02:02:22: 127.0.0.1:27015 - RCON: Connecting to rcon on 127.0.0 .1:27015 ... ok 2006-12-25 02:02:22: 127.0.0.1:27015 - TRCON: Trying to get rcon access (a uth) 2006-12-25 02:02:22: 127.0.0.1:27015 - TRCON: Trying to get rcon access (a uth) 2006-12-25 02:02:22: 127.0.0.1:27015 - TRCON: Cannot setup TCP socket on 1 27.0.0.1:27015: Unknown error 2006-12-25 02:02:25: 127.0.0.1:27015 - SERVER: Server running game: css 2006-12-25 02:02:22: 127.0.0.1:27015 - TRCON: Cannot setup TCP socket on 1 27.0.0.1:27015: Unknown error 2006-12-25 02:02:22: 127.0.0.1:27015 - TRCON: Cannot setup TCP socket on 1 27.0.0.1:27015: Unknown error 2006-12-25 02:02:27: 127.0.0.1:27015 - SERVER: Server running map: 2006-12-25 02:02:22: 127.0.0.1:27015 - TRCON: Trying to get rcon access (a uth) 2006-12-25 02:02:22: 127.0.0.1:27015 - TRCON: Junk packet from Counterstri ke:Source 2006-12-25 02:02:22: 127.0.0.1:27015 - TRCON: Rcon password accepted |
Alles werkt, ik zie dat perl en de server met elkaar praten.
Alleen de stats worden niet geupdate, firewall zit niet in de weg (ook uit zelfde melding). De FAQ en het forum van hlstatsx al doorgespit, geen oplossing lijkt te werken, ik merk wel dat een hoop mensen dit onder linux gebruiken, echter draai ik dit op mijn laptop (p4 2.8 moet voor dedicated genoeg zijn) onder windows.
Kan iemand mij de gouden tip geven?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 36% gewijzigd door Hollanda op 25-12-2006 02:39 ]
Ach voor thuis meer dan genoeg eigenlijk, ga geen clan hosten, stats plus dedicated draait prima om eerlijk te zijn.Hollanda schreef op maandag 25 december 2006 @ 02:36:
Zowieso geen stats & gameserver op 1 bak en al helemaal geen P4. Voor 5 euro p/maand heb je stats hosting en draait je gameserver nog goed.
Ik kijk wel naar hosting, alleen loopt dat toch nog aardig op en dan moet ik ook nog een hoster vinden die botjes wil draaien.
[edit] Los van het feit of het verstandig is, het moet toch gewoon kunnen?
[ Voor 7% gewijzigd door MeNTaL_TO op 25-12-2006 05:12 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Ik heb dus een legale cd key en een steam account (van vroegah), vroeger logde ik gewoon in op steam en dan kon ik dus gewoon de spellen die onder mijn key vielen downloaden en dan kon ik ze spelen.
Nu (1.5 jaar sinds ik voor het laatst gespeeld heb) installeer ik steam en kijk ik bij my games maar daar staat gewoon helemaal niets, dus ik zoeken en dan blijkt dat ik mijn product key moet activeren. Maar dat gaat dus niet omdat die al aan mijn steam account hangt. Gevolg is dus dat ik helemaal geen counterstrike kan downloaden
Weet iemand van jullie toevallig hoe je dit gefixt krijgt? Ik heb dus echt geen zin om mijn cdkey te gaan reactiveren door hem op te sturen ofzo.
edit:

zal je zien dat tegen de tijd dat het antwoord komt dat ik dan geen vrije tijd meer heb
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 18:02 ]
Over HLstatsX: ja zou moeten werken, maar snap niet waarom je voor een lan HLstatsX wil.
Verwijderd
dat is het probleem, ik kan hem niet invoeren omdat hij al onder mijn steam account staat, maar toch kan ik niet die games zienHollanda schreef op maandag 25 december 2006 @ 19:50:
Als je een key hebt dan kan je die gewoon invullen, als je online @ steampowered gekocht hebt met hen mailen?
Over HLstatsX: ja zou moeten werken, maar snap niet waarom je voor een lan HLstatsX wil.

Verwijderd
Kan jij niet even je normale email adres geven, want volgens mij negeer je mij keihardHollanda schreef op maandag 25 december 2006 @ 19:50:
Als je een key hebt dan kan je die gewoon invullen, als je online @ steampowered gekocht hebt met hen mailen?
Anders moet ik maar eens contact gaan zoeken met een mod hier om te vragen of ik toestemming krijg deel10 te open of dat hij de OP even edit.
Het is niet voor een lan, maar voor een public server, omdat het voor de lol is gewoon thuis vanaf mijn pc. Probleem is dat ik vaak bij mijn vriendin ben en het dus maar test op mijn laptop.Hollanda schreef op maandag 25 december 2006 @ 19:50:
Tegen wie heb je het?
[ Voor 16% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-12-2006 21:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
mijn radar is weg.. al een hele tijd, en ik weet niet hoe hem terug te krijgen.. spelen zonder kan wel, maar je mist hem toch wel heel erg.. ik heb steam/counterstrike al een keer opnieuw geinstalleerd maar daarmee kreeg ik em niet terug... heeft iemand een ideeetje hoe ik hem terug zou kunnen krijgen?? (ik zou jullie heel erg dankbaar zijn)
Verwijderd
edit: YES, keb em weer! heel erg bedank iig, hier heb ik best lang op gewacht!
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 10:26 ]
Nu is me niet duidelijk waarom niet, heeft iemand anders deze met een Windows server wel aan de praat gekregen? (hlstatsx voor de duidelijkheid).
Verwijderd
Verwijderd
CS: Source is CS op de Source engine (HL2 engine). CS 1.6 draait op de HL1 engine. Grafisch ziet CS 1.6 er niet meer uit voor deze tijd. De engine is ook gedateerd uit 1998 maar op dit moment wordt 1.6 vele malen meer online gespeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:58:
Even een vraagje tussendoor: Wat is nu echt het verschil tussen 1.6 en source? Ik hoor de ene persoon zeggen 1.6 is de shit en de ander zegt weer source is da bomb. (excuus voor de 'straattaal lingo')
Grafisch zit de Source versie er natuurlijk veel beter uit, ook de physics etc. zijn beter. Of jij de gameplay beter vindt dan die van 1.6 moet je echt de verschillende versies zelf uittesten, er zit kwa gameplay namelijk wel verschillen.
De Source versie is teveel naar de realischtische kant gegaan IMHO (tot hoever je kan praten van realisme)
De (zogenaamde) "pro"-scene vindt 1.6 de beste, een andere grote groep blijft CS: Source beter vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:58:
Even een vraagje tussendoor: Wat is nu echt het verschil tussen 1.6 en source? Ik hoor de ene persoon zeggen 1.6 is de shit en de ander zegt weer source is da bomb. (excuus voor de 'straattaal lingo')
Minimalistische games doen het goed in tournaments, zie bijvoorbeeld painkiller/warsow/quake3.
Source heeft teveel overhead, teveel niet prestatie gerichte extra's.
Ander punt is dat veel mensen een game kopen en daarna geen geld meer willen uitgeven aan een nieuwe versie van dezelfde game.
Zie de statistieken van het STEAM netwerk:
Counter-Strike
Current players: 139,584
Servers: 65,255
Spelerminuten: 4.727 billion
Counter-Strike: Source
Current players: 50,756
Servers: 36,127
Spelerminuten: 2.165 billion
CS is het dubbele van CS: S
Dit komt omdat CS al in 1998 uitkwam, en CSS pas een paar jaar terug.DaMorpheus schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:12:
[...]
De (zogenaamde) "pro"-scene vindt 1.6 de beste, een andere grote groep blijft CS: Source beter vinden.
Minimalistische games doen het goed in tournaments, zie bijvoorbeeld painkiller/warsow/quake3.
Source heeft teveel overhead, teveel niet prestatie gerichte extra's.
Ander punt is dat veel mensen een game kopen en daarna geen geld meer willen uitgeven aan een nieuwe versie van dezelfde game.
Zie de statistieken van het STEAM netwerk:
Counter-Strike
Current players: 139,584
Servers: 65,255
Spelerminuten: 4.727 billion
Counter-Strike: Source
Current players: 50,756
Servers: 36,127
Spelerminuten: 2.165 billion
CS is het dubbele van CS: S
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
Als ik mijn favo servers te zien wil krijgen moet ik eerst alle eerder ingestelde 'server filters' uitzetten, vervolgens 'refreshen' en dan de benodigde 'filters' weer aanzetten. Doe ik dit niet krijg ik geen enkele server te zien...greatgonzo schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:50:
volgens mij een bekend probleem, maar heb nog geen oplossing gevonden: favo servers worden bij mij niet onthouden. Wat is de oplossing?
Misschien dit eens proberen? (Al ga ik er al wel een beetje van uit dat je dit al eens hebt gedaan, daarnaast zeg je dat het een bekend probleem is... Je weet het echter nooit
Filter aanzetten op securegreatgonzo schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:50:
volgens mij een bekend probleem, maar heb nog geen oplossing gevonden: favo servers worden bij mij niet onthouden. Wat is de oplossing?
Daarna source sluiten, daarna weer openen, dan refresh
Verwijderd
Ik wilde het net noemenDaMorpheus schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:51:
[...]
Filter aanzetten op secure
Daarna source sluiten, daarna weer openen, dan refresh
Dat is idd de manier en volgens mij ook de enigste manier
Dat hoeft niet perse veel te zeggen, in de game wereld gaat het vrij snel.KhaZ schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:55:
[...]
Dit komt omdat CS al in 1998 uitkwam, en CSS pas een paar jaar terug.
Een spel van 4 jaar oud is oud en de meeste gamers trekken verder. CS is echt een uitzondering, die blijft gewoon populair, ondanks dat er geen patches voor uitkomen.
Dit topic is gesloten.