Het is misschien een beetje offtopic, maar hier zitten vast en zeker ook mensen die veel van steam weten en ik hoop dan ook dat het geen nieuw topic waard is.
Ik heb dus een legale cd key en een steam account (van vroegah), vroeger logde ik gewoon in op steam en dan kon ik dus gewoon de spellen die onder mijn key vielen downloaden en dan kon ik ze spelen.
Nu (1.5 jaar sinds ik voor het laatst gespeeld heb) installeer ik steam en kijk ik bij my games maar daar staat gewoon helemaal niets, dus ik zoeken en dan blijkt dat ik mijn product key moet activeren. Maar dat gaat dus niet omdat die al aan mijn steam account hangt. Gevolg is dus dat ik helemaal geen counterstrike kan downloaden

maar alleen kan kopen via de store.
Weet iemand van jullie toevallig hoe je dit gefixt krijgt? Ik heb dus echt geen zin om mijn cdkey te gaan reactiveren door hem op te sturen ofzo.
edit:

steam vraag gesubmit..... frustrerend dit, spel gekocht en dan wil je het spelen en dan werkt het niet....
zal je zien dat tegen de tijd dat het antwoord komt dat ik dan geen vrije tijd meer heb
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 25-12-2006 18:02
]