Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Ace Rates gebruikten wij ook op de server maar ik merkte dat het ging laggen doordat er te veel users pending zijn omdat de rates gecheckt worden. En Ace rates wordt niet meer geupdate door Ace. iig hebben we nog wel zblock die interpolate en interp wijzigingen blockt.robvanderaart schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:55:
Je kan beter Matti Eventscripts + Ace Rates gebruiken. En gewoon Mani Admin Plugin erbij.
Dan kan je in het tekst bestandje de minimale en maximale rates zetten, dan worden die automatisch gewijzigd als ze onjuist zijn en dan worden ze weer gereconnect naar de server.
[ Voor 5% gewijzigd door Teune op 13-11-2006 17:59 ]
Ik neem aan van wel, eergister heb ik deze versie van Logitech.com gedownload, en in SetPoint staat het volgende:robvanderaart schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:32:
[...]
Heb je SetPoint 3.10 geinstalleerd ?
- Control Center-Versie: 3.1.116
- Stuurprogrammaversie: 3.1.116
3.10 dus, gok ik
Verwijderd
Even de vragen beantwoorden;
2 awp per team
autosnipes restricted
DWP is op dit moment nog aan, maar er is vote gaande op gnlforum. Ik ben voor, maar veel zijn tegen
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 18:44 ]
Dan heb je een niet zo goeie server blijkbaar. Mani Admin Plugin + Matti Eventscript + Ace Rates + Cvarblock heb ik. Ik heb geen last van lag en andere spelers ook niet dus.Teune schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:57:
[...]
Ace Rates gebruikten wij ook op de server maar ik merkte dat het ging laggen doordat er te veel users pending zijn omdat de rates gecheckt worden. En Ace rates wordt niet meer geupdate door Ace. iig hebben we nog wel zblock die interpolate en interp wijzigingen blockt.
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Op publics regelt beetlesmod de rates.
Overigens kan je met CVAR-X (van steambans) ook rates regelen, er is eenmaal in de server niet eens meer de mogelijkheid om je rates boven max of onder minimum rates te stellen.
dat hadden we eerst, maar opzich warserver hoeft geen meuk op en men verandert het ook zo weer terug...Teune schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:50:
[...]
Ik gebruik bij Mani Admin gewoon de file cexeclist_all.txt en heb daar dit ingezet:
"Change Rates" rate 25000; cl_updaterate 100; cl_cmdrate 100
Dan kun je gewoon via je admin menu daarna alles in 1x aanpassen.
Oja Thx Hollanda nog voor het adden van de server en voor onze losing Funwar hahaa....
zit nu metamod met cvar-x op. verder vind ik het jammer dat er daarvoor meta mod bij moet. (hadden ze niet bij zblock max nog zo een ini/cfg file bij kunnen maken?)
[ Voor 3% gewijzigd door kless op 13-11-2006 20:48 ]
http://www.adf-hq.nl
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:42:
Wil hollanda ook even 195.238.74.159:27015 adden
Jij speelt graag met vuur he, zou je niet eerst eens een weekje de server de tijd gunnen.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:42:
Wil hollanda ook even 195.238.74.159:27015 adden
Misschien breektde pleuris nog wel uit
Ik ben er trouwens ook niet dol op om als iemand piept meteen een topicstart te wijzigen (en ik heb wel wat ervaring wat dat betreft)
Zet trouwens je DM systeem eens aan (zie je myreact -> voorkeuren)
Zouden meer mensen moeten doen
Verwijderd
Mn wattuh!Vandread schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:01:
[...]
Jij speelt graag met vuur he, zou je niet eerst eens een weekje de server de tijd gunnen.
Misschien breektde pleuris nog wel uit
Ik ben er trouwens ook niet dol op om als iemand piept meteen een topicstart te wijzigen (en ik heb wel wat ervaring wat dat betreft)
Zet trouwens je DM systeem eens aan (zie je myreact -> voorkeuren)
Zouden meer mensen moeten doen
En server gaat top, heb al heerlijk gespeeld

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Koeitje als vertegenwoordiging van een server...

Stereotypering: "maaruh die server van die koe, draait daar standaard de Kick'n'Ban mod op?"
En over DirectMessaging: kijk es wat hoger, die balk met al die dingen zoals logout/search/faq
ja ik mag koei wel plagen, hij schiet me altijd neer
Hollanda heeft eigenlijk een "conflict of interests" met zijn positie als topicstarter en admin op OD en dat terwijl OD tegen reclame is van andere fora etc, terwijl we hier op tweakers zitten wat zo commercieel als de pest is met 2 banners op het forum en een stevige hoeveelheid op de frontpage.
grutjes ben ergens amper 3 maanden moderator en begin nou al oeverloos intelligent te lullen
[ Voor 43% gewijzigd door Vandread op 14-11-2006 10:43 ]
Edit: reclame voor mij is alleen het gebruiken van directe links en niet bv een tag als [GoT]
[ Voor 35% gewijzigd door Hollanda op 14-11-2006 13:09 ]
Verwijderd
Mooi, GoT nietHollanda schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:15:
Ik ben tegen reclame via middelen die door ons betaald worden, heel ander verhaal dus
@ Eekhorny ; pmen kan nu \o/. En je moet ook komen spelen, je hebt een paar mac10 aces gemist
Ik moet eerlijk zijn... hulde! op de OD site staat totaal geen reclame whatsoever.Hollanda schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:15:
Ik ben tegen reclame via middelen die door ons betaald worden, heel ander verhaal dus
Maar ga je de heren van tweakers nou ook plagen?
http://www.hlstatsx.nl/we...css&st=player&q=%5Bgot%5D
sorry outerspace

Reclame is best een breed begrip, maar als koei etc "reclame" maken, waarom krijgen ze er dan niet voor betaald
[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 14-11-2006 11:47 ]
ik heb sinds gisteren mijn config niet meer op default staan maar heb deze rate guide gevolgt:
http://wheelchairjihad.com/boards/index.php?topic=5.0
ik heb 600 kilobytes per seconde download in praktijk en 80 kilobytes per seconde upload in praktijk.
dan kom ik uit op de volgende settings:
rate 6000000 <== max download speed
cl_cmdrate 60 <== gemiddelde fps moest dit of max upload (welke laagste is) mijn gemiddelde fps dus.
cl_updaterate 30000 <== rate gedeeld door 200 zoals vermeld op link
verder heb ik op het steam forum de volgende settings overgenomen:
van: http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=471100
cl_cmdbackup 2
cl_interp 0.01
cl_interpolate 1
cl_lagcomp_errorcheck 1
cl_lagcompensation 1
cl_smooth 1
dit heb ik in een autoexec.cfg gegooid in de cfg map.
ik heb gisteren een paar uur wat gespeeld op verschillende servers en merk wel degelijk dat:
1 ping = lager van 30 naar 20
2 geen choke/loss
nu komt het probleem, ik kwam op een server waar een clan bezig was.
ik heb laten we zeggen een half uur gespeeld en de server in de pan gehakt.
(zou ik ook hebben gedaan voor de rate change
ik werd na een tijdje voor een 'rate hacker' uitgemaakt en gebanned van de server.
nu lijkt mij die rate guide heel logisch klinken, je stelt immers hem af op hoe snel je internet is.
is dit goed om zo te doen of niet?
ik zie veel mensen de settings als:
rate 25000 (wie heeft er nu weer 256 Kilobits download?)
cl_updaterate 101 (raare setting volgens guide?)
cl_cmdrate 101 (wie heeft er nu weer constand rond 100 fps?)
wat ik las op een ander forum is het juist een rate hack als je LAGE rates heb,
(cl_cmdrate 10 cl_updaterate 10) aangezien je dan 'expres' lag creëert zodat niemand je kan raken.
Hoe denken julie hier over?
Coding 4 Fun!
kloptBecome schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:05:
Heb geen verstand van de rates, maar weet wel dat 6.000.000/200 geen 6000 is maar 30.000
Coding 4 Fun!
Standaard rates zijn: 30/30/9999.
Conclusie: je guide "suckt"
Hier meer over rates: uitleg
[ Voor 16% gewijzigd door Hollanda op 14-11-2006 13:13 . Reden: typo ]
ik had je rate tutorial gelezen ja, maar heb je ook een reden van waarom deze rates?Hollanda schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:07:
Normale rates met een beetje recente pc + redelijke internet verbinding: 100/100/25000 (dit is tevens de max die steam eraan gegeven heeft). Inderdaad zorgt iets als 10/10/10000 voor lag en wordt je als "ratehacker" uitgemaakt. Overigens is het heel makkelijk om dit te voorkomen, de meeste (server) admin mods ondersteunen namelijk het automatisch checken en indien nodig wijzigen naar normale waardes.
Standaard rates zijn: 30/30/9999.
Hier meer over rates: uitleg
ik vind de gene die ik heb ingesteld veel logischer klinken dan wat jij nu suggereert.
en het klopt dat admin mods je rates terug schroeven soms, maar vraag mij serieus af of dit nu echt zin heeft aangezien ik mijn rates gewoon heb aangepast aan wat mijn internet verbinding doet en me pc kan generen.
het lijkt me juist BETER om je eigen rate setting te hebben op basis van deze guide.
en die waardes die je noemt zijn NIET de maximum dat de source engine/steam aankan.
er zit GEEN hardcoded max op: rate, Cl_updaterate.
met de oude source engine waren er wat integer problemen met deze 2 maar die zijn opgelost en het is limiet loos.
cl_cmdrate is WEL gelimiteerd aan maximaal 100, alleen volgens de guide die ik eerder gaf is het alleen aan te raden om hem daar op te zetten als je pc ook rond de 100 fps haalt, anders lager.
Coding 4 Fun!

Cmdrate en what so ever heeft helemaal niks met je FPS te maken.
Er zit tevens wel een maximaal op. Als je het hoger doet maakt het geen verschil.
Het heeft alleen te maken met hoeveel pakjes data je per seconde naar de server stuurt en upload van de server.
jawel, cl_cmdrate houd idd in je positie bepaling/kogels etc. per seconde naar de serverrobvanderaart schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:25:
Dat je die guide gelooft![]()
Cmdrate en what so ever heeft helemaal niks met je FPS te maken.
Er zit tevens wel een maximaal op. Als je het hoger doet maakt het geen verschil.
Het heeft alleen te maken met hoeveel pakjes data je per seconde naar de server stuurt en upload van de server.
de source engine laat 1 zo'n "report" per Frame toe. heb je dus een lage FramesPerSeconde dan stuurt je cliënt dezelfde pakketjes met data naar de server en dat is compleet nutteloos.
op cl_cmdrate zit een limiet omdat de source engine zo is gebouwd dat je de server niet kan overspoelen met data.
op de andere rates zit geen limiet hard coded, de server kan wel de setting cl_maxupdaterate hebben zodat hij zelf niet overspoelt word met data, maar client sided is er niets gelimiteerd.
Coding 4 Fun!
Het is echt grote onzin dat je download snelheid te maken heeft met het gebruik van rates. Ook met een 50 kb/s abbo van bv xs4all kan je prima met max rates gamen, zelfde als met een 24 mbit adsl2 aansluiting van bv tweakdsl.
Wat ik normale rates vindt:
MIN: 50/50/15000
MAX: 100/100/25000
Alles hiertussen is dus goed en alles erboven in principe ook, maar wordt toch niet ondersteund (dus je speelt met deze MAX). Alles eronder zal de speler laggen, in ieder geval voor de overige spelers (welke wel met normale rate spelen). In de meest ideale situatie speelt iedereen met dezelfde rates, zodat de hit registratie voor iedereen gelijk is. Echter is dit vaak niet mogelijk door bv de kwaliteit van de client verbinding of de hardware van de client (problemen met hardware of netwerk van server kan ook een oorzaak zijn).
Wat ik er wel bij moet zeggen is dat op bv een server die op tickrate 33 speelt het hoger gebruiken van 33/33/25000 geen nut heeft, zelfde met tickrate 66 server: 66/66/25000. cl_cmdrate en cl_updaterate zijn ook afhankelijk van de server tickrate en de client kan dus nooit meer dan die bepaalde tickrate aan updates krijgen.
Lees mijn tut maar door, dan heb je de juiste info.
[ Voor 14% gewijzigd door Hollanda op 14-11-2006 14:01 ]
Verwijderd
Lol is een dual xeon 2 gig ram 160GBx2 in raid, 100mbit dedicated...ace is gewoon niet meer up to date met de steamupdates die in de tussentijd zijn geweest. En het komt door die pending users...robvanderaart schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:50:
[...]
Dan heb je een niet zo goeie server blijkbaar. Mani Admin Plugin + Matti Eventscript + Ace Rates + Cvarblock heb ik. Ik heb geen last van lag en andere spelers ook niet dus.
En heeft iemand het al gemerkt dat hl2.exe nu belachelijk veel CPU gebruikt 98% bij mij...en bij anderen...vsync lockt ook mijn fps niet meer loopt gewoon over mijn refreshrate heen ook als ik dit lock met Ati tray tools
Check deze topics:
*October 25th 2006 Update - "LAGGING" EFX
Another Steam Problem
Ik kan iig niet meer fatsoenlijk spelen, 150fps naar 10fps soms te raar..
Dit is wat een valve medewerker adviseerd.
Guys, we're looking into the issue so the posts about us not caring/doing anything about it can end now.
For those of you having trouble, contact us and include a description of your issue, your Steam account name and a DXDiag along with a MSINFO32 report. See this guide on how to generate and send us a MSINFO report.
Please be patient, we are working on it.
[ Voor 70% gewijzigd door Teune op 17-11-2006 12:09 ]
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
Alleen werkt GG niet meer door de nieuwe update, of je cl_restrict_server_commands 0 doen.KhaZ schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:57:
GunGame speel ik regelmatig, geweldig : ), mits goede map (denk aan aim texture jungle etc, simpsons versie van scouts & knives, speedcastle). De hele tijd voor knife kills gaan is toch echt geweldig
Maar niet iedereen snapt dat.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
Heb je cl_restrict_server_commands 0 staan? Alleen dan werkt het toch? Je kan iig niet in menu's iets instellen meer.KhaZ schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:40:
Ik heb toch zeker gungame gespeeld ná de update, op verschillende servers.
Voor de rest wel een leuke server die jullie hebben koei. Al mag jou skill wel iets minder
Heeft geen signature.
als ik in een war server speel heb ik een beetje erge kut lagg en dat heb ik in een public niet,
ik heb me pc laatst nog geformateerd ik weet niet of het daar aan ligt maar nooit lagg op de server gehad, kzat ook niet te downloaden dus kweet niet wat het probleem is
weet iemand het misschien?

Vaak is het zo dat de tickrate op private's servers hoger staat. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat jou pc niet snel genoeg is of dat je internetverbinding te langzaam is..Chubz schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:33:
help,
als ik in een war server speel heb ik een beetje erge kut lagg en dat heb ik in een public niet,
ik heb me pc laatst nog geformateerd ik weet niet of het daar aan ligt maar nooit lagg op de server gehad, kzat ook niet te downloaden dus kweet niet wat het probleem is
weet iemand het misschien?
Verwijderd

Verwijderd
Zie mijn sig. We hebben afgesproken vanavond om 20:00 weer met zn allen te spelen. Ook is er besloten door te gaan met de server omdat we zon lol hebben. Hij is alleen nog wel erg leegkoekoek2003nl schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:56:
zijn er nog mensen die dit spelen? ik ben een vrij grote prutsen maar ik wil wel eens met wat nederlanders spelen, ik heb ook een koptelefoon e.d. dus met teamspeak kan ik ook nog lullen
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Verwijderd
Ja, sorry. Andere flippo's wilden zo graag surfen (glijden over ramps). En ik was niet echt bezig, maar afk eigenlijkkoekoek2003nl schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:54:
nou die koei ofzo heeft ons in 1 of ander loos lvl gegooit, waar je moet surfen oidksnap er niks van er iedereen schreeuwt dat de instellingen verkeerd staan
Zelf ben ik bezig met een server, maar het zou mooi zijn als een server leeg is dat hij gewoon een aantal standaard maps draait.. als het wat voller is mag een server best een aantal custom maps draaien! zo ben ik aan het denken gegaan en ben d'r uitgekomen dat ik 3 verschillende map cycles wil hebben. ééntje als d'r minder dan 10 players zijn, eentje tussen de 10 en 20 en de laatste alles boven de 20.
maar hoe verwerk ik dat nu in mapcycle.txt? of heb ik daar een andere plugin voor nodig?
Ik zie dingen voorbij komen als tickrate en sv_max en sv_min, ik heb die dingen proberen op te zoeken op google en valve maar snap niet wat er mee bedoeld wordt.
Mijn situatie is als volgt
P4 2,66Ghz
512mb ram
8/1 adsl verbinding van tweakdsl
Wat zouden voor deze server nou mooie waarden zijn die ik in mijn server.cfg kan plaatsen.
Het aantal slots dat ik te beschikking wil stellen is denk ik 8-10
En is het mogelijk (ik heb het zelf niet kunnen vind) om 4 slots altijd vrij te houden voor bepaalde users?
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
1 mbit uplink: max zo'n 8 spelers op tickrate 66 (echt max, waarschijnlijk minder!)
sv_minrate 6000
sv_maxrate 12000
sv_maxupdaterate 66
sv_minupdaterate 30
[ Voor 29% gewijzigd door Hollanda op 22-11-2006 19:19 ]
Hollanda, dank voor je advies. Ik heb gister maar gewoon een beetje lopen spelen met die settings.Hollanda schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:18:
Reserved slots >> mani of beetlesmod (meer dan 1 a 2 sloten reserved is onzin, gaat er alleen om dat de server sloten vrij heeft zodat admins e.d. kunnen connecten. Zorg dat je reserverd slots verborgen zijn!
1 mbit uplink: max zo'n 8 spelers op tickrate 66 (echt max, waarschijnlijk minder!)
sv_minrate 6000
sv_maxrate 12000
sv_maxupdaterate 66
sv_minupdaterate 30
Ik heb de tickrate op default laten staan(33 meen ik) en sv_minrate en sv_maxrate beide op 0 laten staan. De updaterate heb ik naar 80 gezet. Volgens de spelers, dat waren er gister 2 extern en 1 via het lan, speelde het zonder problemen.
Ook heb ik windows media player aangezet en het spel op realtime prioriteit gezet. Verder heb ik nog wat tweaks toe gepast die op deze site staan.
Al met al loopt het nu dus best.
Verwijderd
Groeten
-=DBH=- BasTheMan
Ok dit heb ik nu dus al opgelost door mijn complete systeem inc css te reinstallen (was toch nodig). Ik had alles geprobeerd, directx, videodrivers etc. Het bleek dus geen hardwarematig probleem aangezien alles nu weer werkt. Ik blijf het een VAAG probleem vinden en mijn vraag aan jullie what the heck zo dit geweest kunnen zijn?DaTiezl schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:49:
Ok heb nu dus sinds kort een wazig probleem. Zodra ik geflashed word hangt css. het beeld hangt en ik krijg een loop in mijn geluid. Soms gaat hij na een sec of 10 weer verder maar ik heb zelfs al een paar keer gehad dat mijn pc reboote. Is dit een bekend probleem?
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
als in in counterstrike in friends kijk zegt ie in het engels dat steam offline is en dat friends dan niet beschikbaar is. Steam staat wel degelijk open en men account staat op online. Wel heb ik daarstraks men naam veranderd, ligt dat daar misschien aan ?
Verwijderd
Of ik zorg gewoon dat ik op tijd ben om Deel 10 te openen en add ik het zelf wel

Onze server gaat naar 32 slots, geen idee waarom want hij is nog niet vol geweest; maar who cares
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 22:16 ]
Als je zo graag in de startpost wilt komen te staan, dan mag je die ook wel es doorlezen.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:04:
Wil Hollanda zo vriendelijk zijn ook de Gamer.nl server even te adden (drie maal is scheepsrecht).
Of ik zorg gewoon dat ik op tijd ben om Deel 10 te openen en add ik het zelf wel
Onze server gaat naar 32 slots, geen idee waarom want hij is nog niet vol geweest; maar who cares. Als we op de FP van gnl komen moet dat toch lukken
Laatste stukje van de startpost:
Note: Info voor de startpost? Mail op: hollanda [@] onlydutch [dot] nl
(alleen mails worden verwerkt in de startpost, ga niet spammen met servers, maar mail die gewoon even door).

Gebruik de search. Dit is echt al ZO vaak langsgekomen...Eperium schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:34:
Waarom ben ik steeds mijn favorites kwijt, elke keer na een update. Wordt er gek van? Kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.
[ Voor 16% gewijzigd door Vanitas op 23-11-2006 22:54 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
En ipv dom [offtopic] discussieren kan je ook mailen (nee niks ontvangen: schijnbaar toch goeie anti-spam) of een DM sturen.
[ Voor 12% gewijzigd door Hollanda op 24-11-2006 00:08 ]
Verwijderd
Valve integrating parts of Z-Block?
http://www.tcmagazine.com/comments.php?id=12979&catid=12
@Hollanda; 2uur geleden gestuurd. Via een gmail account. Geen delivery failure notification gehad.
De deagle wordt nu het duurste wapen uit het hele spelAssault Suit:
current price: $2,254
projected price: $2,897 (+28.53%)
Night Hawk .50C
current price: $6,954
projected price: $12,936 (+86.02%)
9x19mm Sidearm
current price: $38
projected price: $1 (-97.37%)
auto snipers voor 2000 euro tot deagles van 130000???
dit spel is niet meer fatsoenlijk speel baar in publics. voor je het weet druk je je verkeerde buy script in en koop je alleen een kevlar vest+helmet en heb je verder niets... ( 3000 dollar al weer)
ik vind het opzich een leuk idee van Valve maar ze hebben het iets te overdreven gedaan, ze moesten er een max waarde en minimal waarde aan geven..
het spel is nu compleet on gebalanceerd.
ik speel op dit moment met MP5 + vest + flashbangs.. dat is het enige wat nog een beetje betaalbaar is..
het gaat gewoon nergens meer heen in publics:
noobs die auto snipes nog kunnen kopen nadat ze gejoint zijn en 1 x dood zijn gegaan..
krankzinnig duure "standaard kits" dan doel ik op kevlar + helmet en de deagle.
ik heb het wel gehad onderhand met hun "updates" zeg maar gerust downgrades.
het probleem is dat Dynamic weapon pricing uitgezet kan worden server sided maar NIEMAND DOET DAT!!!
dit spel is echt zwaar gedaald in mijn favoriete games lijst.
Coding 4 Fun!
Verwijderd
Ik ben het met je eens dat Valve met nutteloze update's uitkomt, terwijl nieuwe mappen, minder flashbang time een must is om het spel te laten overleven. Een remake van Militia zou ik ook wel graag zien, naar het model van 1.6, maarjah, meest belangrijke, de VAC anti cheat module is nog steeds 3 keer niks.Vincenz0 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 02:15:
het probleem is dat Dynamic weapon pricing uitgezet kan worden server sided maar NIEMAND DOET DAT!!!
.
De Enemy Down clan ladder werkt gelukkig aan een eigen anti cheat voor de wars en het ziet er veelbelovend uit.
Verder zijn er genoeg clans die op de public's het nieuwe wapenprijzen model uit hebben staan :
www.hotgamerz.com
http://www.dutchonly.nl/functions/home.php
En zo zijn er nog veel meer, ook met name de engelse servers waar ik speel, maar het is even zoeken, ze zijn er wel
De nieuwe trend, helaas, op public servers van betaalde clanmembers, is dat je tijdens piekuren gekicked kan worden omdat eigen clanmembers willen joinen, iets wat vroeger niet gebeurde voor CSS en met name het ghosten onder clanmembers op een public loopt ook de spuigaten uit. ALs je het zelf doet krijg je een ban, doen hun het dan is het normaal, beetje rare wereld aan het worden in CSS. Het is jammer dat CSS niet heeft aangeslagen zoals CS1.6, maar dat heeft Valve aan zichzelf te danken en jammer voor de community, die hierdoor veel spelers heeft verloren.
Edit = toevoeging
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2006 03:14 ]
Verwijderd
Tja, ghosting is altijd een probleem op public servers. Is namelijk de enige moeilijk aantoonbare cheat. Sommigen vinden het niet eens een cheat (zucht).Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 03:10:
[...]
Ik ben het met je eens dat Valve met nutteloze update's uitkomt, terwijl nieuwe mappen, minder flashbang time een must is om het spel te laten overleven. Een remake van Militia zou ik ook wel graag zien, naar het model van 1.6, maarjah, meest belangrijke, de VAC anti cheat module is nog steeds 3 keer niks.
De Enemy Down clan ladder werkt gelukkig aan een eigen anti cheat voor de wars en het ziet er veelbelovend uit.
Verder zijn er genoeg clans die op de public's het nieuwe wapenprijzen model uit hebben staan :
www.hotgamerz.com
http://www.dutchonly.nl/functions/home.php
En zo zijn er nog veel meer, ook met name de engelse servers waar ik speel, maar het is even zoeken, ze zijn er wel
De nieuwe trend, helaas, op public servers van betaalde clanmembers, is dat je tijdens piekuren gekicked kan worden omdat eigen clanmembers willen joinen, iets wat vroeger niet gebeurde voor CSS en met name het ghosten onder clanmembers op een public loopt ook de spuigaten uit. ALs je het zelf doet krijg je een ban, doen hun het dan is het normaal, beetje rare wereld aan het worden in CSS. Het is jammer dat CSS niet heeft aangeslagen zoals CS1.6, maar dat heeft Valve aan zichzelf te danken en jammer voor de community, die hierdoor veel spelers heeft verloren.
Edit = toevoeging
Minder flashbangtijd snap ik niet? Niks mis mee, je kunt op de meeste mappen weten waar/wanneer geflashed wordt, je hoort het. Als je geflasht wordt dan heeft je tegenstander je dus tactisch succesvol uitgespeeld. Ik snap dan sommige flashers niet, gooien een FB, wachten dan en gaan dan richting tegenstander terwijl FB alweer uitgewerkt is...
En mapgeëmmer valt onder het rijtje, alles was beter op 1.6. Je kunt nog steeds spelen op 1.6, dus go ahead. Er is niks mis met Militia new style behalve de optimalisatie onder HDR. Dit heb ik uitgezet zodat alles blijft performen. Het verbaast me toch hoe gamers zo conservatief kunnen zijn, ga dan schaken of zo, dat is een spel dat al honderden jaren hetzelfde is, dan hoef je ook je PC nooit meer te updaten.
Hmm, zal wel een nieuw soort hogere logica achterzitten, terrors krijgen al een volle glock bij iedere ronde, net als ct een volle usp krijgen...robvanderaart schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:23:
Nu de glock nog maar $ 1 gaat kosten. Glockspam
Valve moet dust2 ff gruwelijk verneuken
DPS is gewoon belachelijk, Valve wil schijnbaar niet dat CSS op een professioneel niveau gespeeld wordt. 1.6 dan maar weer jongens? ik iig niet. als het niet snel ophoudt kap ik gewoon met CS. kut nieuwigheden door Valve verkloten het hele spel...
This is the Way.
Verwijderd
Dus? Really couldn't care less, vind de USP veel fijner als backup. Heb trouwens dwp wel uit staan op mn eigen server omdat de anderen dat wel wildenTechnicality schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 01:23:
Ik vind trouwens de prijzen voor wapens wel heel sterk veranderen:
[...]
De deagle wordt nu het duurste wapen uit het hele spel
Er is trouwens een bug met assault suit + helmet. Hij kost nu 2200 oid? Stel je voor je hebt 2500. Je koopt een TMP voor 950. Dan heb je 1550 over. Je koopt nog even 2 nades en je houd net 1000 over. Probeer dan eens een assault suit + helmet te kopen; WOW HET WERKT GEWOON

Over minder flashbang tijd; niet doen. Echte flashbangs zijn nog steeds een stuk effectiever dan in source. Maar de flashbang ingame is precies goed, je word zelden lang geflashed. En als je een beetje de map kent waggel je gewoon blind uit de vuurlinie.
@NoTimeRemains;
mp_dynamicpricing 0
En we kunnen warren \o/
Ze moeten offciele AS maps uitbrengen. En ik wil SIEGE!Vandread schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:59:
here here funk helemaal mee eens.
Valve moet dust2 ff gruwelijk verneukenwant er kunnen wel nieuwe maps uitkomen, de variatie groeit er niet mee
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2006 10:35 ]
Verwijderd
Siege? Net als Assault zo'n geweldige gebalanceerde map, no thanks. Er waren op Condition Zero wel een paar leuke rush maps. Ja, nieuwe maps, gasp. Net als tides, moeten dat soort maps groeien. Tides was in den beginne ook naadje omdat alle "pros" de map niet kenden en dus hun oude vertrouwde dingetjes niet kunnen doen. Je weet op de radio 10 gold maps bij een rush namelijk precies waar je elkaar tegenkomt, waar je moet campen om net onder of boven een box een tegenstander kunt snipen o.i.d.Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:33:
[...]
Dus? Really couldn't care less, vind de USP veel fijner als backup. Heb trouwens dwp wel uit staan op mn eigen server omdat de anderen dat wel wilden
Er is trouwens een bug met assault suit + helmet. Hij kost nu 2200 oid? Stel je voor je hebt 2500. Je koopt een TMP voor 950. Dan heb je 1550 over. Je koopt nog even 2 nades en je houd net 1000 over. Probeer dan eens een assault suit + helmet te kopen; WOW HET WERKT GEWOON. Gaat gewoon je restant geld af. Dus zolang je minstens 1000 hebt kan je assault suit + helmet kopen.
Over minder flashbang tijd; niet doen. Echte flashbangs zijn nog steeds een stuk effectiever dan in source. Maar de flashbang ingame is precies goed, je word zelden lang geflashed. En als je een beetje de map kent waggel je gewoon blind uit de vuurlinie.
@NoTimeRemains;
mp_dynamicpricing 0
En we kunnen warren \o/
[...]
Ze moeten offciele AS maps uitbrengen. En ik wil SIEGE!
je hebt het spel gekocht as-is het is wel heel aardig van Valve dat ze blijven door werken aan de game.
maar kom op, zeuren om maps, ga ze zelf maken, leer je ook nog iets van.
ik heb DIEPE respect voor Valve dat in tegenstelling tot EA games ze ook echt iets geven om de games die ze maken. en er blijven voor ontwikkelen.
natuurlijk zijn niet alle vernieuwingen verbeteringen (zoals DWP) maar zeuren dat je die ene Assault map mist is echt heel laag.
Coding 4 Fun!
Verwijderd
Idd, Valve support een game met patches en nieuwe maps terwijl de game al 2 jaar geleden uit is. Je moet in je handjes knijpen bij die paar ontwikkelstudio's die hun producten blijven supporten (Blizzard is er ook één van).Vincenz0 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:57:
jullie roepen wel 'ze moeten' maar ze moeten helemaal NIETS.
je hebt het spel gekocht as-is het is wel heel aardig van Valve dat ze blijven door werken aan de game.
maar kom op, zeuren om maps, ga ze zelf maken, leer je ook nog iets van.
ik heb DIEPE respect voor Valve dat in tegenstelling tot EA games ze ook echt iets geven om de games die ze maken. en er blijven voor ontwikkelen.
natuurlijk zijn niet alle vernieuwingen verbeteringen (zoals DWP) maar zeuren dat je die ene Assault map mist is echt heel laag.
Verwijderd
Mijn "Goed nieuws" URL bekeken? http://www.tcmagazine.com/comments.php?id=12979&catid=12Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:06:
[...]
Idd, Valve support een game met patches en nieuwe maps terwijl de game al 2 jaar geleden uit is. Je moet in je handjes knijpen bij die paar ontwikkelstudio's die hun producten blijven supporten (Blizzard is er ook één van).
Petje af voor Valve hoor
DWP is het enige wat ik tot nu toe niet echt leuk vind, maar dat komt omdat het algoritme niet fatsoenlijk werkt. Het idee zelf is
@bfunk; meer nostalgie dan balance
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2006 11:14 ]
Zonder die krengen zal de balance wat beter zijn, maar nog steeds vrij ruk en eentonig.
Een variatie op siege is natuurlijk grappig.
En Vincenz0 als je CS koopt ga je ervanuit dat ze actief nieuwe maps uitbrengen, dat is ook het eerste nieuws wat ze zeiden, "new maps blabla"
Verwijderd
@Koei: Ja, lampje uit was wel leuk op militia. Was ook de enige map waar nv toegevoegde waarde had. Valve mag van mij daar ook wel iets mee doen. Assault balancen door lampjes kapotschietbaar te maken, en dan NV CT only maken. Zo gebeurt het in de "echte wereld" (lees in de film) ook altijd.

Die lampen op bv assault is wel een goed idee, maar gewoon beide kanten mogen NV kopen, CT kan afspreken om zus of zo te doen en NV te kopen, terwijl T ze geld uitgeeft aan guns. Zo creeer je aan de CT kant wat meer teamplay etc.
kan iemand mij helpen met deze vraag?grote_oever schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:12:
Klein vraagje,
Zelf ben ik bezig met een server, maar het zou mooi zijn als een server leeg is dat hij gewoon een aantal standaard maps draait.. als het wat voller is mag een server best een aantal custom maps draaien! zo ben ik aan het denken gegaan en ben d'r uitgekomen dat ik 3 verschillende map cycles wil hebben. ééntje als d'r minder dan 10 players zijn, eentje tussen de 10 en 20 en de laatste alles boven de 20.
maar hoe verwerk ik dat nu in mapcycle.txt? of heb ik daar een andere plugin voor nodig?
holanda gaf een antwoord, maar dat is meer voor een dagdeel. Het is eigenlijk de bedoeling dat er een andere mapcycle gedraaid wordt als d'r weinig spelers zijn dan veel spelers.
Ik weet dat d'r zoiets is. Een dagdeel is in te stellen met mani.
Verwijderd
Sinds die update.. speel ik enkel nog op Deatmatch server van Cs source.Technicality schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 01:23:
Ik vind trouwens de prijzen voor wapens wel heel sterk veranderen:
[...]
De deagle wordt nu het duurste wapen uit het hele spel
Daar zijn de wapens gratis en kan je direct respawnen.
Ik vind het idee van Valve.. idd te overdreven.
$12,975 -> Deagle
Het is trouwens GlockPilatuS schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:26:
De Clock is idd een beetje erg goedkoop
[afbeelding]
[afbeelding]
Clickable.
Da's nog eens een andere vorm van spam.
Heb ook een aantal plaatjes ervan. Moet nog even met een maat van me wachten op 16000 en een beetje zorgen dat de server tick traag word
het is namelijk vrij irritant met een "Clarion" te schieten
Er kunnen weer een paar plugins van de server af
bron
Added cvars to let the server prevent clients setting unreasonable network settings: sv_mincmdrate, sv_maxcmdrate, sv_client_predict, sv_client_interpolate, sv_client_interp, and sv_client_cmdrate_difference
Added protection against servers manipulating the cl_restrict_server_commands cvar
Added an interface to allow servers to query most cvar values on the clients
Added the IP address of the machine executing an rcon command to the server logfiles
Verwijderd
Weet iemand welke mod dit is?
Heb tijdje een eigen server gehad en daar draaide ik: Fy maps i.s.m Deathmatch. Dat was altijd grote chaos. Maar het mooie was: Dat vonden de mensen altijd het leuke eraan.
Helaas niet meer genoeg geld om het te bekostigen.
Life is complicated
Volgens mij kan dat achteraf niet meer samengevoegd worden. Je kunt dat wel als je 1 account al had en je koopt een game in de winkel kun je in steam options kiezen Activate a product on steam en dan komt tie onder dat account te staan. Maar jij hebt het 2e account al aangemaakt dus dat lukt vast niet.Jan Willems schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:36:
Iemand enig idee of je Steamaccounts kan samenvoegen? Heb nu 2 accounts, 1 met CS van mezelf en 1 met CSS die ik overgekocht heb van een vriend. Maar nu moet ik de hele tijd switchen tussen accounts, wat best irritant is. Iemand een idee?

Zowieso kan je beter bij de server beheerder klagen dan hier, die kan er meer aan doen.
[ Voor 33% gewijzigd door Hollanda op 06-12-2006 20:43 ]
Dit is namelijk verneukt met de recente update...
ik bedoelde banlist en maplist opvragen (mapchange en unbannen wil niet als je niks uit een lijst kan kiezen)Hollanda schreef op donderdag 07 december 2006 @ 02:47:
Er moet een update komen van HLSW maar mapchange en unban zou gewoon moeten werken (alleen chat niet). Probeer eens: logaddress jouw ip:7130 in console van hlsw
Verwijderd
Is er niet op internet een kant & klare config te vinden ?
Systeem is een p4 / 2.8Ghz met 1GB geheugen en een raid setupje op een 1000MBit verbinding in r'dam.
Hardcore Rushgrounds I.P. 84.244.130.97:27015 http://hardcore-rushgrounds.com
De harde kern van deze community is al denk ik 4 jaar samen sommige mischien wel langer!
Vroeger speelde wij in Dusty dunes Holland.
Kom een keer kijken!
Dit topic is gesloten.