Hallo,
Ik heb sinds kort (gisterenen) een Logitech G5, ik moet toegeven dat ik dit nu al een fijnere muis vind dan de Razer Copperhead die ik hier voor had. Alleen zit ik nu met een klein probleempje tijdens het spelen van CS:S, namelijk dat ik geen idee heb hoe ik de extra knoppen een functie kan geven in het spel. Met de copperhead was dit nog redelijk makkelijk, daar was het gewoon bijvoorbeeld 'bind mouse5 "buy flashbang"' oid, maar bij de G5 kan ik maar niet vinden wat ik hier nu ipv mouse5 moet invullen voor de knop aan de linkerkant, ik wil hiermee namelijk henades en flashbangs kopen, ik weet hoe ik de bind moet maken, ik weet alleen niet wat de shortcut is voor deze knop.
De G5 beschikt ook over een scrollwiel die je naar links/rechts kunt doen, deze zou ik ook graag willen gebruiken, bijvoorbeeld dat mn crosshair groter wordt als ik dat ding naar links duw, en dat hij kleiner wordt als ik hem naar rechts duw. De command cl_crosshairscale ken ik, alleen heb ik hier hetzelfde probleem als bij de knop aan de linkerkant, ik heb geen idee wat de shortcut is.
Ik heb ook al geprobeerd hier achter te komen door in het options menu bij keyboard oid, edit key te doen en dan op de knop aan de zijkant te klikken, maar dit pakt hij hier niet, het is net alsof hij niet in de gaten heeft dat er een knop zit.
Ik heb wel al ergens gelezen dat het via setpoint in te stellen valt, alleen hier kan ik niets vinden dat ook maar enigsinds lijkt te werken...
Ik heb ook al op google gezocht en hier op het forum alleen ik kon er niks over vinden... als iemand anders toevallig nog een linkje heeft naar een post hier over, of als hij toevallig weet hoe dit valt op te lossen, zou diegene dat dan even kunnen posten?
BVD ^^
Edit: ik denk dat ik
dit hier zodadelijk maar eens ga proberen
[
Voor 4% gewijzigd door
Xylon op 12-11-2006 14:45
]