[PC] Counter-Strike: Source - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 125.126 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:07
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:02:
[...]

Ik denk dat dat komt omdat er vooral veel nieuwere spelers op CSS zitten. En op de één of andere manier is de hoeveelheid goudvissen (die beesten die in een kom de hele dag plezier kunnen hebben omdat ze steeds vergeten dat ze al een rondje gezwommen hebben) daarin oververtegenwoordigd.

Er zijn wel non-dust2 servers, maar het is een bijzonder klein aandeel.
Je heb nooit Mythbusters gekeken zeker 8)7

Ze kunnen langer dan 5 seconde / minuten wat onthouden.

En D2 veel high speler spelen dat ook gewoon, een leuke goeie map lekker DM oefenen of Warretje spelen, of met CPL maps.

[ Voor 9% gewijzigd door robvanderaart op 16-10-2006 18:06 ]

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:47:
counterstrike lijkt mij nu echt niks
het heeft volgens mij net zo veel als tikkertje
maar waarom spelen jullie dit?
Als je al problemen hebt met america's army zou ik maar ver weg blijven van CSS en er uberhaupt niet over praten.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:12:
ik heb het ook een poosje gespeelt,ben er meteen mee gestopt omdat ik zo vreselijk gefrustreerd was omdat ik maar op die stomme hindernis baan moest blijven:(
... kuch...
robvanderaart schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:05:
[...]
Je heb nooit Mythbusters gekeken zeker 8)7

Ze kunnen langer dan 5 seconde / minuten wat onthouden.

En D2 veel high speler spelen dat ook gewoon, een leuke goeie map lekker DM oefenen of Warretje spelen, of met CPL maps.
Ik snap precies wat bFunk bedoelt en dat is wat het punt van zijn post is, jij snapt het ook ;)
Spelen clans tegenwoordig dan alleen nog maar D2 wars ofzo?
Je herkend precies de dust2only spelers.... die zie je een stuk minder goed spelen op andere maps.

Vandread in "[PC] Counter-Strike: Source - Deel 9" helder toch :+

[ Voor 70% gewijzigd door Vandread op 16-10-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
dubbelpost :o ;(

[ Voor 95% gewijzigd door Vandread op 16-10-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 16:51

Teune

oeoeoeoe

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:47:
counterstrike lijkt mij nu echt niks
het heeft volgens mij net zo veel als tikkertje
maar waarom spelen jullie dit?
dit is een spel dat ik 2 jaar terug een keer heb gekocht op aanraden van collega's maar ik ging er maar vanuit dat het een FPS shooter zou zijn waarbij ik na een maand het al zat zo zijn, maar na 1900 uur CSS speel ik het nog dagelijks. 1000x dezelfde map en verveelt nog niet, raar eigenlijk, maar het is denk ik gewoon de feeling van het spel. En ik denk dat Today's top games wel duidelijkheid geven over hoeveel mensen dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 09:58
Ik heb een vraagje, rechts onderaan staat bij mij de gegevens zoals fps er niet. Hoe zet ik dat aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 15:53
net_graph 3 (heel klein beetje utfs overigens :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 15-09 09:58
Waar moet ik dat ingeven ?
En hoe doe ik dat dan?

gelukt :9

[ Voor 85% gewijzigd door blubbers op 18-10-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
blubbers schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:04:
Waar moet ik dat ingeven ?
En hoe doe ik dat dan?

gelukt :9
Als je het te veel grafiek vind en alleen de FPS wil zien kun je ook de command: cl_showfps gebruiken.

cl_showfps 1 = je ziet alleen je FPS , linksbovenin je scherm
cl_showfps 2 = je ziet je FPS, de minimale fps die je gehaald hebt en de max fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Hello again,

Nog steeds heb ik last van het server vinden probleem. Ik kan er gewoon bijna geen vinden. Als ik er dan vind (hooguit 4 of 5) zijn ze meestal allemaal van dezelfde "groep" (zelfde server provider zeg maar, allemaal zelfde tags in de naam).

Nu heb ik mn Firewall uitstaan, Steam geuninstalled en opnieuw geinstalleerd (wel mn resources map eerst gekopierd en die later er weer ingeplakt anders kon ik ws alles weer opnieuw gaan downloaden...)

Echter heeft dit allemaal geen zin. Nog steeds vind ik gewoon bijna geen servers :'(
Ik wil toch echt graag een potje gamen maar dat kan gewoon niet zo.

Mis ik iets ofzo? Doe ik iets verkeerds? Herkenbaar probleem?

Extra info: Firewall uit: Geen servers te vinden.
Verder maak ik gebruik van een wireless sitecom router in combinatie met @home.

[ Voor 8% gewijzigd door IkBenAlles op 19-10-2006 23:59 ]

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

IkBenAlles schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:52:
Hello again,

Nog steeds heb ik last van het server vinden probleem. Ik kan er gewoon bijna geen vinden. Als ik er dan vind (hooguit 4 of 5) zijn ze meestal allemaal van dezelfde "groep" (zelfde server provider zeg maar, allemaal zelfde tags in de naam).

Nu heb ik mn Firewall uitstaan, Steam geuninstalled en opnieuw geinstalleerd (wel mn resources map eerst gekopierd en die later er weer ingeplakt anders kon ik ws alles weer opnieuw gaan downloaden...)

Echter heeft dit allemaal geen zin. Nog steeds vind ik gewoon bijna geen servers :'(
Ik wil toch echt graag een potje gamen maar dat kan gewoon niet zo.

Mis ik iets ofzo? Doe ik iets verkeerds? Herkenbaar probleem?

Extra info: Firewall uit: Geen servers te vinden.
Verder maak ik gebruik van een wireless sitecom router in combinatie met @home.
Probeer is om via de console te connecten. 'connect <ip van de server>' In de openingspost staan vast wel wat IP's. Kijk ook is naar je filterinstellingen in Steam. Misschien dat daar iets fout staat.

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:37
Weet iemand trouwens wat de oplossing voor één of beide van de volgende problemen zijn;

1. Als ik een server toevoeg tot de favorieten komt hij daar niet in te staan
2. Telkens weer wanneer ik CSS opnieuw opstart, is de serverlist verrot verdeelt: Het venster van de namen van de servers is heeeel lang, maar de andere 4 helemaal rechts hebben allemaal maar een CM ofzo , dus je kan niet echt zien hoeveel spelers erop zitten, wat de ping is, welke map het is.. Volgens mij ligt dit meer aan Steam dan aan mij want 2 vrienden van me hadden precies hetzelfde :?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

KnijnN schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:43:
[...]

Probeer is om via de console te connecten. 'connect <ip van de server>' In de openingspost staan vast wel wat IP's. Kijk ook is naar je filterinstellingen in Steam. Misschien dat daar iets fout staat.
Dat is het vreemde dus. Ik filter op helemaal niets. Die instellingen zijn sowieso niet al te uitgebreid.
Ik begrijp er werkelijk niets van. Ik zal je tip is proberen. Bedankt.

Oh ok ik begrijp nu dat er een verschil naar servers zoeken met Steam en met CS Source.
Met steam zoeken lukt al beter maar kan blijkbaar alleen maar servers die password protected zijn vinden.

Dom vraagje: Hoe krijg ik het console omlaag? Normaal was dat toch met `
Nu niet meer?

[ Voor 22% gewijzigd door IkBenAlles op 20-10-2006 18:35 ]

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Laatst online: 30-07 08:30
Sluuut schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:19:
Weet iemand trouwens wat de oplossing voor één of beide van de volgende problemen zijn;

1. Als ik een server toevoeg tot de favorieten komt hij daar niet in te staan
2. Telkens weer wanneer ik CSS opnieuw opstart, is de serverlist verrot verdeelt: Het venster van de namen van de servers is heeeel lang, maar de andere 4 helemaal rechts hebben allemaal maar een CM ofzo , dus je kan niet echt zien hoeveel spelers erop zitten, wat de ping is, welke map het is.. Volgens mij ligt dit meer aan Steam dan aan mij want 2 vrienden van me hadden precies hetzelfde :?
dat eerste probleem heb ikook, ik vind et zwaar irritant

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
IkBenAlles schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:33:
[...]

Dom vraagje: Hoe krijg ik het console omlaag? Normaal was dat toch met `
Nu niet meer?
Heb je bij options "enable developer console" aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik heb een vaag probleempje;

ik heb een X1900XTX, en op1280x1024 + 4xAdAA en 16xHQAF altijd ongeveer 75FPS. Met V-Sync in-game aan. Nu voelt de game zelfs met een hoge FPS soms wat laggy aan. Vooral met zoomen met de sniper rifles op bijv Dust_2 @ terrorist spawn richtend op die 2 deuren @ CT spawn. Ook in Italy in de terro spawn bij de hossies voelt het wat laggy.... erg vreemd.

Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Zou het aan de netsettings kunnen liggen? (Ik heb 8mbit @ home)

:)

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 21-10-2006 20:27 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zelf speel ik zonder V-Sync aan. Probeer dat eens. Anders misschien ff je rates goed instellen, ik weet alleen niet precies wat ze moeten zijn maar da's vast zo te vinden. Kijk ook ff naar de tickrate van de server, misschien dat die laag is.

Aan je GPU ligt het sowieso niet, ik draai ook met alle settings op de max zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
RappieRappie schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:27:
Ik heb een vaag probleempje;

ik heb een X1900XTX, en op1280x1024 + 4xAdAA en 16xHQAF altijd ongeveer 75FPS. Met V-Sync in-game aan. Nu voelt de game zelfs met een hoge FPS soms wat laggy aan. Vooral met zoomen met de sniper rifles op bijv Dust_2 @ terrorist spawn richtend op die 2 deuren @ CT spawn. Ook in Italy in de terro spawn bij de hossies voelt het wat laggy.... erg vreemd.

Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Zou het aan de netsettings kunnen liggen? (Ik heb 8mbit @ home)

:)
Wat voor monitor heb je? (input lag..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Het ligt niet aan de monitor. Ik had het een paar weken geleden nog niet namelijk. Ik denk dat het aan de ATi 6.9 drivers ligt. Ik zal zo Catalyst 6.6 er even weer opzetten. Die laat ik er dan wel ff op totdat ik mijn 8800GTX heb. Die paar weken overleef ik wel. :+ Ook zal ik de cfg even wegpleuren en een nieuwe maken.

Er is tussentijds wel weer een Valve update geweest. Kan ook nog een bugje inzitten misschien.

@Pilatus: zonder V/sync wil ik geen CSS spelen. Dan erger ik me " dood". :o

[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 22-10-2006 00:19 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Laatst online: 30-07 08:30
RappieRappie schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 00:10:
Het ligt niet aan de monitor. Ik had het een paar weken geleden nog niet namelijk. Ik denk dat het aan de ATi 6.9 drivers ligt. Ik zal zo Catalyst 6.6 er even weer opzetten. Die laat ik er dan wel ff op totdat ik mijn 8800GTX heb. Die paar weken overleef ik wel. :+ Ook zal ik de cfg even wegpleuren en een nieuwe maken.

Er is tussentijds wel weer een Valve update geweest. Kan ook nog een bugje inzitten misschien.

@Pilatus: zonder V/sync wil ik geen CSS spelen. Dan erger ik me " dood". :o
nou ja,,,, ik zie niet eens verschil met of zonder vsync

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 09:27
robvanderaart schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:31:
Hoe krijg je die netwerk stats ook alweer WEG die je soms rechts in de onderhoek ziet?

Datiezl leer lezen :)
Mja ik moet idd een nieuw setje lenzen bestellen :p

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem in Counterstrike.
Afbeeldingslocatie: http://i48.photobucket.com/albums/f231/wmpool/csvaagbeeld.jpg

Dit lijkt artifacts, maar ik heb ze alleen in militia.

Mijn specs:
E6600@stock
Asus P5B deluxe
EVGA 7900GT KO @stock max 65 graden

heeft iemand enig idee waar het probleem kan liggen van de rare lijntjes. Ik heb reeds vanallees geprobeerd en gezocht op www maar kan niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zet je settings eens wat lager om te kijken of het dan weg is. Bij mijn vorige GPU had ik op hoge settings ook last van artifacts in Militia. Alle andere mappen werkte zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Militia was de eerste HDR-enabled map, misschien kun je militia een keer zonder HDR proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:35:
Militia was de eerste HDR-enabled map, misschien kun je militia een keer zonder HDR proberen.
Op die screenie lijkt het dat HDR niet aan staat, dus weet niet of dat het oplost voor hem ;) Heb je al geprobeerd je settings lager te zetten? Andere resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Excellence1 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 09:52:
[...]

nou ja,,,, ik zie niet eens verschil met of zonder vsync
Laat me raden; je hebt een CRT monitor? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 11:36
Misschien is het al eens voorbij gekomen maar kan het niet vinden...
Mijn probleem is dat ik dus een cd heb van counter-strike source maar als ik via steam een server wil joinen kan ik alleen een gewone CS server joinen en geen source. Dan kom ik automatisch uit op zo'n site van valve waar je die kan kopen. Heb hem al helemaal opnieuw proberen te installeren maar dat werkte niet. Iemand een idee?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Brik schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:15:
Misschien is het al eens voorbij gekomen maar kan het niet vinden...
Mijn probleem is dat ik dus een cd heb van counter-strike source maar als ik via steam een server wil joinen kan ik alleen een gewone CS server joinen en geen source. Dan kom ik automatisch uit op zo'n site van valve waar je die kan kopen. Heb hem al helemaal opnieuw proberen te installeren maar dat werkte niet. Iemand een idee?

Alvast bedankt :)
Je cd key registreren op je steam account. CSS downloaden viaa steam en dan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 11:36
ReddishRat schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:20:
[...]

Je cd key registreren op je steam account. CSS downloaden viaa steam en dan spelen?
Als ik mijn key wil registreren zegt ie dat ie al geregistreerd staat. Kan vervolgens ook meteen de gewone CS spelen.... Maar dus niet die Source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 22:17

L01

Dan is het handig om even een mailtje naar Valve te sturen.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 09:09
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:00:
[afbeelding]

Mijn specs:
E6600@stock
Asus P5B deluxe

heeft iemand enig idee waar het probleem kan liggen van de rare lijntjes. Ik heb reeds vanallees geprobeerd en gezocht op www maar kan niks vinden
Installeer die map eens opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 18:25
Ik irriteerde mij in het begin zo mateloos aan dat net graph ding, maar nu moet het er van mij blijven staan :p. Bij schokkerig spel zie je meteen of het aan de fps, lag of rates gaat.

Zijn er hier btw nog mensen die skins gebruiken? Ik zie bitter weinig mensen met nieuwe skins. zelf heb ik al mijn wapens geskinned en de spelervaring gaat er imo wel op vooruit. Nieuwe models en animations/sounds doen veel. Ik merk zelfs dat ik bji sommige wapens beter speel met dde nieuwe sounds dan de oude, gewoon omdat de oude sounds niet "vloeiend" genoeg gaan. :p raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:00:
[afbeelding]

Mijn specs:
E6600@stock
Asus P5B deluxe

Deze post heb ik ook op 't Azerty Forum gezien :D

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Jormungandr schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:11:
Ik irriteerde mij in het begin zo mateloos aan dat net graph ding, maar nu moet het er van mij blijven staan :p. Bij schokkerig spel zie je meteen of het aan de fps, lag of rates gaat.

Zijn er hier btw nog mensen die skins gebruiken? Ik zie bitter weinig mensen met nieuwe skins. zelf heb ik al mijn wapens geskinned en de spelervaring gaat er imo wel op vooruit. Nieuwe models en animations/sounds doen veel. Ik merk zelfs dat ik bji sommige wapens beter speel met dde nieuwe sounds dan de oude, gewoon omdat de oude sounds niet "vloeiend" genoeg gaan. :p raar maar waar.
Ik heb nooit de originele CS gespeeld, nouja 3x misschien, hooguit 2 uurtjes in m'n hele leven ofzo.. dus dat is niet noemenswaardig.

Maar CSS heb ik wel al honderden uren op zitten, en ik vind de gameplay zoals het nu is gewoon geweldig.. het is zeker niet te easy zoals Tactical Ops, dat alles wat je schiet gewoon raak is.. je moet echt wachten en dan weer een heady zien te scoren.. :P dat vind ik wel nice aan deze game, niemand die echt zo goed speelt dat íe ongeveer 99% raak schiet, want zo zit het spel gewoon niet in elkaar...

Maar over die skins, ik vind het alleen maar irritant, nieuwe skins.. want met Vista was er 1 nieuwe skin bij gekomen waarmee ik juist door de baggere ATi drivers helemaal geen ventje zag.. nou dat is lekker :P Plus dat ik ook nog in een andere server met andere skins een groot ERROR logo zag lopen & schieten.. alhoewel dat ook voordelen heeft, zo kun je ze van de verte al zien komen en zie je ze ook gewoon als ze om een hoekje staan te campen, want het ERROR logo is ongeveer 4x zo groot als zo'n character :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:35

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Hollanda, kun je de [K.I.L.L.] Clanserver2: 213.84.166.197:27015 uit de Start Post halen?

Ik heb het helemaal gehad met het hosten van een server (en uberhaupt met dit spel).....

Sorry, aanvraag had direct naar Hollanda gemoeten....

[ Voor 54% gewijzigd door Stormtrooper op 01-11-2006 15:07 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Ik zou wel graag een andere server toe gevoed zien in die lijst, als dat mogelijk is.
Unfriendly fire public - 84.41.135.221:27015
Dit is de server van een paar maten maar omdat deze niet in de lijst staat als je er naar zoekt komen er niet zoveel mensen, dit willen ze graag anders zien.
bvd _/-\o_

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Wellicht dat deze vraag thuis hoort in het vragen-gedeelte maar ik begin maar even hier.
Ik wil graag weer een kleine server hosten voor wat vrienden via internet, maar kom niet helemaal uit de instellingen. Voorheen had ik internet via @home en hoefde ik alleen op mijn router de bekende poorten open te zetten (27000-270015, 1200 en 27020-27039). Ik heb nu echter internet via Tiscali en ben ik het bezit van een Zyxel 2602H modem met daarachter nog een draadloze router. Wanneer ik nu de poorten open op mijn router kan nog steeds niemand connecten via internet. Moet ik ook op mijn modem nog poorten openen en zo ja waar precies. Ik heb er wel een en ander over kunnen vinden, maar dit werkte niet. Alvast bedankt voor de hulp.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Skarloc schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:39:
Wellicht dat deze vraag thuis hoort in het vragen-gedeelte maar ik begin maar even hier.
Ik wil graag weer een kleine server hosten voor wat vrienden via internet, maar kom niet helemaal uit de instellingen. Voorheen had ik internet via @home en hoefde ik alleen op mijn router de bekende poorten open te zetten (27000-270015, 1200 en 27020-27039). Ik heb nu echter internet via Tiscali en ben ik het bezit van een Zyxel 2602H modem met daarachter nog een draadloze router. Wanneer ik nu de poorten open op mijn router kan nog steeds niemand connecten via internet. Moet ik ook op mijn modem nog poorten openen en zo ja waar precies. Ik heb er wel een en ander over kunnen vinden, maar dit werkte niet. Alvast bedankt voor de hulp.
De 2602H is volgens mij meer dan een modem...... Zit namelijk ook een firewall in.. Check dat ding maar eens via de ingebouwde webinterface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Stormtrooper schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:09:
[...]

De 2602H is volgens mij meer dan een modem...... Zit namelijk ook een firewall in.. Check dat ding maar eens via de ingebouwde webinterface.
Moet de firewall af worden gezet?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Leuke voor het archief :+ :P

http://futuremark.com/forum/showthread.php?t=23914

(niet langsgekomen nog ? )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Skarloc schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:47:
[...]

Moet de firewall af worden gezet?
Kan. Je zal in ieder geval iets door moeten laten sturen. Je staat nu namelijk met 2 routers achter elkaar te draaien.. Kun je leuk ergens een portforwarding in maken, houdt nog steeds die andere alles tegen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crunch
  • Laatst online: 02-12-2022
Hollanda, kun je deze servers in het lijstje op de eerste pagina zetten.
Ik heb veel info van je gehad over het opzetten van een server, alles draait super!

193.138.205.104:27015 [NL] 24/7 Dust2 Public by wfm-hosting.com
193.138.205.138:27015 [NL] WFM Dust2 and Dust Only! by wfm-hosting.com
193.138.205.137:27035 [NL] WFM GunGame! by wfm-hosting.com
193.138.205.137:27015 [NL] WFM Public Server [Tickrate 100] by wfm-hosting.com

Deze servers zijn allemaal tickrate 100, lagvrij en gezellig druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

net een steamupdate gehad (dus niet van source) en nu is mn hud fucked.(default gele hud)
geld weg, en ik zie niet wie ik mol. iemand bekend met probleem?

Steamupdate was zogenaamt van 12 september.
Configs terug zetten werkte niet.

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Laatst online: 17-09 19:05
Bij die update gewoon je originele config terugzetten en je hud zit weer op de plek die jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Ok hoe krijg ik het oude koopsysteem weer terug? :( :(

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Hollanda schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:43:
Bij die update gewoon je originele config terugzetten en je hud zit weer op de plek die jij wil.
euh ik werk met autoexec.cfg. als ik die weg haal en config ook helpt dat niet. configs van anderen werkt ook niet.

steamreinstall werkte wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Deze is echt geniaal :o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 08-08 17:58
wahahaha hoe slim kun je zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

JankY schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:19:
Ok hoe krijg ik het oude koopsysteem weer terug? :( :(
dat is serverafhankelijk (voor een deel)

rcon mp_dynamicpricing 1/0 (daarna map laden) of zonder rcon er voor in server.cfg van server zetten.

Verder nog niks gevonden over hoe de rest van het kopen weer normaal te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
of: "+mp_dynamicpricing 0" toevoegen aan de startline van de server. Echter is niet alles ongedaan te maken, je krijgt gewoon gratis full ammo nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
zit even over DWP (dynamic weapon pricing) te lezen op het Valve forum, maar wat een ontzettend overdreven reacties van mensen zeg.. Toch duidelijk te merken dat er veel kinderen waarbij CSS echt een te groot deel van hun opvoeding is geworden ;)

But where is all the fuss about? Het is toch eigenlijk juist heel cool dat je nu soort van wordt gedwongen om ook eens met die defender te gamen ipv altijd maar met AK.

DWP is imho een heel gaaf experiment en ik ben dan ook erg benieuwd hoe het gaat uitpakken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:09

lordsnow

I know nothing

DWP is niks mis mee... ik moet alleen nog steeds wennen aan de nieuwe layout van het buy menu.

Trouwens - sinds de nieuwe steam update zijn mijn Favorieten weer eens pleite (was eerder dit jaar ook al eens het geval, maar ze kwamen toen weer terug na een fix van Valve). Hebben andere mensen dit probleem ook en, more importantly, hoe verhelp ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
lordsnow schreef op zondag 05 november 2006 @ 17:29:Trouwens - sinds de nieuwe steam update zijn mijn Favorieten weer eens pleite (was eerder dit jaar ook al eens het geval, maar ze kwamen toen weer terug na een fix van Valve). Hebben andere mensen dit probleem ook en, more importantly, hoe verhelp ik dit?
Zie de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 16:35
195.238.74.178:27015 die server werkt echt chill maar ik ga er niet vaak in omdat er nog te weinig aandacht voor is, daarom post ik hier het ip op de hoop dat er meer zijn die komen joinen :9

||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
tja vind die update crap. Alsof je ooit rustig de tijd hebt aan begin ronde om een lekker ff te gaan zoeken naar een goedkoop maar goed wapen :S. meot gewoon binnen 2 seconde gekocht zijn en gaan. Dus daarom onze server gewoon zonder DWP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

FokkeH schreef op zondag 05 november 2006 @ 10:12:
zit even over DWP (dynamic weapon pricing) te lezen op het Valve forum, maar wat een ontzettend overdreven reacties van mensen zeg.. Toch duidelijk te merken dat er veel kinderen waarbij CSS echt een te groot deel van hun opvoeding is geworden ;)

But where is all the fuss about? Het is toch eigenlijk juist heel cool dat je nu soort van wordt gedwongen om ook eens met die defender te gamen ipv altijd maar met AK.

DWP is imho een heel gaaf experiment en ik ben dan ook erg benieuwd hoe het gaat uitpakken _/-\o_
ik heb her in ieder geval een enorme hekel aan, css is altijd zo gebalanceerd geweest dat je ongeveer wist wat de tegenpartij kon kopen de eerste paar rondes, dat scheelt nu, ook als je een suicide run wilde doen met 1 clip omdat je die gun net kon kopen is nu voorbij :(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Heeft er iemand nog wat tweaks? want die ik vond bij de 1e pagina die werkte niet,
ik heb er al een paar gedaan zoals smooth , en water enz weggedaan. weet er iemand nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik denk ook niet dat DWP verder veel met het balans te maken heeft, maar met het feit dat mensen nu eindelijk worden gedwongen eens verder te kijken dan hun neus lang is, en ook eens met andere wapens te spelen. En ik denk dat dat het spel slechts ten goede zal komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
opzich vind ik dwp wel leuk, mensen nemen inderdaad vaker andere wapens en niet de eeuwige ak/m4.
Toch moet ik gewoon iets hebben dat "6" weer "8" is. Het is misschien een kwestie van wennen maar na 5 jaar cs stamp ik het niet uit me ritme ;(

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Ik ga me waarschijnlijk ook eens aan dit spel wagen, maar ik vind het een beetje verwarrend dat er een aantal verschillende versies zijn. :)

voor zover ik het gezien heb zijn dat:

cs 1.6
cs condition zero
cs source

wat zijn precies de verschillen? en welke kan ik het beste nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
JankY schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:01:
opzich vind ik dwp wel leuk, mensen nemen inderdaad vaker andere wapens en niet de eeuwige ak/m4.
Toch moet ik gewoon iets hebben dat "6" weer "8" is. Het is misschien een kwestie van wennen maar na 5 jaar cs stamp ik het niet uit me ritme ;(
Steam forums blijft handig voor help ;)

*klik*
Hier staat een quickfix voor het 6/8 probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Jo-hannes schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:55:
Ik ga me waarschijnlijk ook eens aan dit spel wagen, maar ik vind het een beetje verwarrend dat er een aantal verschillende versies zijn. :)

voor zover ik het gezien heb zijn dat:

cs 1.6
cs condition zero
cs source

wat zijn precies de verschillen? en welke kan ik het beste nemen?
CS 1.6: oud, lelijk, word volgens mij het meest gespeeld en als je pro word kan je er geld mee verdienen

CS: CZ: mooier dan 1.6 lelijker dan Source, word minder gespeeld dan de andere 2.

CS:Source: Mooist en kwa fun ook het leukst (vooral surfen :D ). (voornamelijk door physics denk ik zo) heb de laatste tijd nogal dat ik bijna elk schot mis. + je moet een paar dingen aanpassen in je config, anders raak je echt niets... volgens mij zijn de hitboxes nog steeds fucked up...

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Greyh0und schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:15:
[...]

CS 1.6: oud, lelijk, word volgens mij het meest gespeeld en als je pro word kan je er geld mee verdienen

CS: CZ: mooier dan 1.6 lelijker dan Source, word minder gespeeld dan de andere 2.

CS:Source: Mooist en kwa fun ook het leukst (vooral surfen :D ). (voornamelijk door physics denk ik zo) heb de laatste tijd nogal dat ik bijna elk schot mis. + je moet een paar dingen aanpassen in je config, anders raak je echt niets... volgens mij zijn de hitboxes nog steeds fucked up...
thx.. hier kan ik wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Ik dacht dat condition zero meer offline was, en als je dan online ging, dan kreeg je het traditionele cs met andere (lees mooiere) skins toch?

Die DWP is echt fokked up trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Te zot voor woorden man :(
Deagle 2057 ak 3300 m4 iets van 3900 niet leuk meer :|

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Greyh0und schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:15:
[...]

WAT? :D Ik mis alles...

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:21
ik heb nu op een bepaalde server steeds last van dat ik spawn in iemand....we zitten dus vast voor een seconde of 10...klinkt dit bekend bij iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
RSD1982 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:34:
ik heb nu op een bepaalde server steeds last van dat ik spawn in iemand....we zitten dus vast voor een seconde of 10...klinkt dit bekend bij iemand?
Toevallig deathmatch? Zo ja, als het een erg grote server is moet de beheerder meer spawnpoints toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
T!m0n schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:54:
Te zot voor woorden man :(
Deagle 2057 ak 3300 m4 iets van 3900 niet leuk meer :|
Mensen kopen minder en de prijs neemt af. En over een tijdje heb je een stabiele prijs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik vind het wapensysteem wel leuk, maar ik kan maar niet wennen aan B-6-2 ipv B-8-2 :p Ik vind het aanbod in servers overigens bedroevend, óf het is een dust2 only server (:r, ik vind veel andere maps persoonlijk veel leuker dan die en office) óf hij zit vol met bots ('hey, 10 spelers, gezellig...') óf hij is leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 13:18
Technicality schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:13:
Ik vind het wapensysteem wel leuk, maar ik kan maar niet wennen aan B-6-2 ipv B-8-2 :p Ik vind het aanbod in servers overigens bedroevend, óf het is een dust2 only server (:r, ik vind veel andere maps persoonlijk veel leuker dan die en office) óf hij zit vol met bots ('hey, 10 spelers, gezellig...') óf hij is leeg...
Only dutch servers (zie SP) draaien volgens mij best vaak andere maps, zit er ook 1 tussen met custom maps. De DPU server 80.69.77.176:27015 (dikke piemels united), draait ook geregeld Office en dergelijke.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Technicality schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:13:
je kan vantevoren zien of er bots in zitten of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil even melden dat ik samen met wat anderen op het gamer.nl forum bezig ben met een server op te zetten. Een 20 slots public. Vandaag besteld, dus hopelijk binnenkort online. Tenzijnertijd zal ik wel het ip laten weten. Voorlopig maar voor 1 maandje betaald om te kijken of de host lagvrij is.

Wat zal er tevinden zijn;
20 slots.
2 awps per team
Alle official maps + cpl_mill
Waarschijnlijk geen ranking

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn rates veranderen steeds in game maar mijn cfg staat op read only.
Kan iemand mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

hmmz ik heb me ook maar eens gewaagd aan dit spel. Ben zelf meer de cs 1.6 gamer maar ja. Eerste wat me opvalt was toch wel de leuke graphics :) Nu maar eens verder kijken hoe het speelt. Ben vooral te vinden op de onlydutch server 1 ;) Dus als je daar domm ziet lopen, dont kill me im new :D

Verder moet ik ff kijken hoe het zit met de configs hier. Ik heb nu 160fps dus niet te klagen. Speel dan op hoogste resolutie en alle effecten high. Maar ik snap geen reet van me config die ik nu open. Bij 1.6 was dat nog andere koek. En hoe zit het met buyscripts bij source? die van 1.6 werkte niet igg :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:27:
mijn rates veranderen steeds in game maar mijn cfg staat op read only.
Kan iemand mij helpen
Server mod die je rates aanpast? Als het goed is moet na restarten van Source je normale settings weer geladen worden (als je je config.cfg op read-only hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:21
Hollanda schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:01:
[...]

Toevallig deathmatch? Zo ja, als het een erg grote server is moet de beheerder meer spawnpoints toevoegen.
Team deatchmatch...het is een 40 man server mss dat t daardoor komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Over die ratefixers... dat zijn tot dusver allemaal kleine onderdelen van dikke plugins die ik opzich niet op mn server wil hebben. manimod beetlesmod eventscript enzo.

Kan het niet gewoon simpel met een fixrate.cfg bestandje dat je iedereen op 100/100/25k of 60/60/20k zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0

LyP0

Is iemand misschien bekend met dit probleem ?
Afbeeldingslocatie: http://84.41.135.221/upload/meta.JPG
Dit krijg ik nadat ik metamod wil instaleren op mn server. Normaal deed ie het gewoon maar sinds de laatste update werkt t niet meer.
Het gaat om de gameinfo.txt die moet ie lezen en dan load ie metamod maar die moet ik op read only zetten want anders overschrijft ie de file gewoon met een nieuwe gameinfo.txt

damnit, plaatje doet t niet. hoe the f* moest dat ook alweer :?

[ Voor 12% gewijzigd door LyP0 op 09-11-2006 23:18 ]

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
@Kless: CVAR-X

@Lypo: gebruik de console versie en niet de GUI versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0

LyP0

the what ? console versie ? btw hij heeft tot nu toe altijd perfect gelopen met die wat ik had, tot laatste update.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:35

Minkie

Groazers Unite.

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:08:
Ik wil even melden dat ik samen met wat anderen op het gamer.nl forum bezig ben met een server op te zetten. Een 20 slots public. Vandaag besteld, dus hopelijk binnenkort online. Tenzijnertijd zal ik wel het ip laten weten. Voorlopig maar voor 1 maandje betaald om te kijken of de host lagvrij is.

Wat zal er tevinden zijn;
20 slots.
2 awps per team
Alle official maps + cpl_mill
Waarschijnlijk geen ranking
Koeitje :o
Pleur dat ip hier neer als die der is whehehe. Kom wel ff kijkje nemen dan :9

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minkie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:59:
[...]

Koeitje :o
Pleur dat ip hier neer als die der is whehehe. Kom wel ff kijkje nemen dan :9
Op het gamer.nl forum staat hij binnenkort in mn sig, hopelijk is hij morgen online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Waarom geen ranking?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levert alleen maar rank-whoring op (zie creativehosting). Pogingen tot teambalancing mbv plugins werkt zelden fatsoenlijk (zie O.D. & Hardcore rushgrounds). Daarnaast hebben die 2 servers ook hun instellingen zo staan dat het onmogelijk is het verliezende team te joinen als die in de meerderheid is. Leukste server waar ik op gespeeld heb en nog steeds speel blijft Xs4all, stuk gezelliger zonder ranking (hoewel ze dat nu wel hebben, maar die is gelukkig echt beperkt en niet gebaseerd op punten (wat juist helemaal veel gelame oplevert, spreek uit ervaring wat ik deed het zelf eerst ook maar heb het nu wel weer gezien met rankings. Ben teambalance en spannende games meer gaan waarderen dan rapes voor je rank :X))

Hij is nog niet online, dus ik wacht nog in spanning af :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Heb er nog nooit aan gedacht dat een ranked server meer lamers bevat :P

Wat vinden jullie van die map waarin je die blokjes kan wegschieten om zo via de grond naar de andere kant , je tegenstander te komen? Glass nogwat heet ie volgens mij. Ik vind hem echt geniaal bedacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Ach Koeitje, kraak vooral de servers af waar je door je eigen lame gedrag gebanned bent. Ik zal je nog even quoten:
5 euro voor elke dag adminabusen, wat is dat nou !
Ik ben net gebanned op OD
Lol, en nu ben ik ook gebanned op hardcore rushgrounds
Ik raad je aan je gedrag hier vooral wel op een positieve wijze voort te zetten!

[ Voor 17% gewijzigd door Hollanda op 10-11-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Ga ff fietsen Hollanda, of ga mij fietsen leren met cs, want koei heeft zeker een punt.
Creative is gruwelijk qua stats, niet te zuinig met winning teams altijd.
En als Deviator gebanned zou worden zou ik de admins ook de wind van voren geven.

quote 1 = geintje, want koei weet prima dat wanneer er op een server alleen maar pauper admins zijn het vanzelf niet leuk meer is en mensen wegblijven.

Iemand bannen omdat die op het forum van gamer.nl samen met andere zich bekend wil maken als een "groep" met een gamer.nl tag, moet ie er dan forum.gamer.nl van maken? Dat is vast lang niet zo commercieel. Of ban je ook mensen die GoT voor of achter hun nick hebben? tweakers is ook commercieel.

Om hier nu te gaan lopen zeiken vind ik niet admin waardig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik vind het wel leuk om op een server te spelen die een ranking heeft. Als ik op nummer 1 sta vind ik het ook leuk om die rank te houden en speel dan wel meer. Toch ga ik ook eerder weg als ik in losing team zit en echt geen goede score kan krijgen.

Het klopt zeker dat een server met ranking toch vaak te maken krijgt met mensen die lame gaan spelen om maar een goede rank te krijgen. Op een server zonder ranking maakt het niet uit als je een keer 1-8 staat omdat je de volgende keer gewoon weer lekker kan spelen zonder te balen dat je van plek 8 naar 12 bent gezakt.

Voor het spelplezier is het echt beter om een server te draaien zonder ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:08:
Ach Koeitje, kraak vooral de servers af waar je door je eigen lame gedrag gebanned bent. Ik zal je nog even quoten:

Ik raad je aan je gedrag hier vooral wel op een positieve wijze voort te zetten!
Feit is gewoon dat veel servers admins hebben die niet erg geweldig functioneren, natuurlijk zitten er ook goede tussen maar meestal is het maar een zootje ongeregeld (Zie bijv die ban van Deviator, natuurlijk hilarisch :D). Of admins die boos worden omdat ze erop wijs dat ze een map draaien die compleet unbalanced is (nog erger dan D1) omdat de T's eerder op de bombsite kunnen zijn dan de Ct's. Gevolg; ik word gemute. IPV dat de admin de moeite neemt fatsoenlijk te reageren. Kom anders maar eens langs als onze server up is ;)
PilatuS schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:42:
Ik vind het wel leuk om op een server te spelen die een ranking heeft. Als ik op nummer 1 sta vind ik het ook leuk om die rank te houden en speel dan wel meer. Toch ga ik ook eerder weg als ik in losing team zit en echt geen goede score kan krijgen.

Het klopt zeker dat een server met ranking toch vaak te maken krijgt met mensen die lame gaan spelen om maar een goede rank te krijgen. Op een server zonder ranking maakt het niet uit als je een keer 1-8 staat omdat je de volgende keer gewoon weer lekker kan spelen zonder te balen dat je van plek 8 naar 12 bent gezakt.

Voor het spelplezier is het echt beter om een server te draaien zonder ranking.
Ik heb echt weken #1 gestaan op creativehosting (eesrst #1, toen reset niet zo hoog, meer top10, en na de volgende reset weer #1) en had precies hetzelfde. Daarom vind ik XS4ALL nog steeds 1 van de leukere servers (maar toendertijd was tie erg leeg :(); mensen met wie ik sinds het begin speel, die weten dat ik altjd whine en dat ook niet serieus meen :>, admins die wat vrijer zijn, meligheid (JET die constant met zn mes overal rondrend :D)

(We moeten ECHT weer een keer met zn alleen gaan voetballen zoals eerst op die soccermap, dat was gewoon te melig. Overtreding? Op de strafbank _/-\o_ . ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Laatst online: 19-09 22:33
Hallo,

Ik heb sinds kort (gisterenen) een Logitech G5, ik moet toegeven dat ik dit nu al een fijnere muis vind dan de Razer Copperhead die ik hier voor had. Alleen zit ik nu met een klein probleempje tijdens het spelen van CS:S, namelijk dat ik geen idee heb hoe ik de extra knoppen een functie kan geven in het spel. Met de copperhead was dit nog redelijk makkelijk, daar was het gewoon bijvoorbeeld 'bind mouse5 "buy flashbang"' oid, maar bij de G5 kan ik maar niet vinden wat ik hier nu ipv mouse5 moet invullen voor de knop aan de linkerkant, ik wil hiermee namelijk henades en flashbangs kopen, ik weet hoe ik de bind moet maken, ik weet alleen niet wat de shortcut is voor deze knop.

De G5 beschikt ook over een scrollwiel die je naar links/rechts kunt doen, deze zou ik ook graag willen gebruiken, bijvoorbeeld dat mn crosshair groter wordt als ik dat ding naar links duw, en dat hij kleiner wordt als ik hem naar rechts duw. De command cl_crosshairscale ken ik, alleen heb ik hier hetzelfde probleem als bij de knop aan de linkerkant, ik heb geen idee wat de shortcut is.

Ik heb ook al geprobeerd hier achter te komen door in het options menu bij keyboard oid, edit key te doen en dan op de knop aan de zijkant te klikken, maar dit pakt hij hier niet, het is net alsof hij niet in de gaten heeft dat er een knop zit.

Ik heb wel al ergens gelezen dat het via setpoint in te stellen valt, alleen hier kan ik niets vinden dat ook maar enigsinds lijkt te werken...

Ik heb ook al op google gezocht en hier op het forum alleen ik kon er niks over vinden... als iemand anders toevallig nog een linkje heeft naar een post hier over, of als hij toevallig weet hoe dit valt op te lossen, zou diegene dat dan even kunnen posten?

BVD ^^

Edit: ik denk dat ik dit hier zodadelijk maar eens ga proberen

[ Voor 4% gewijzigd door Xylon op 12-11-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

als het goed is moet je dan even de logitech software verwijderen dan kan je gewoon "bind mouse4"en "bind mouse 5" gebruiken. Voor je scrollwiel weet ik niet :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Laatst online: 19-09 22:33
Oke, heel erg bedankt :) Maar deze manier lijkt ook te werken mbv setpoint, en ik wil toch eigenlijk wel graag de logitech software op mn computer houden voor eventuele andere aanpassingen :)

Maar nog een ander klein vraagje, in de SetPoint software onder 'Game-instellingen van muis' wat moet ik hier wel/niet aanvinken? Op dit moment is game-detectie ingeschakeld.
Onder 'snelheid en versnelling' is Implementatie van besturingssysteem aangevinkt.
Onder instellingen voor gamemuis zijn de volgende opties aangevinkt: muisversnelling behouden (is grijs omdat implementatie van besturingssysteem is aangevinkt) muissnelheid behouden (ook grijs), nieuwe rechts-/linkshandige knoptoewijzingen behouden en knoptoewijzingen voor toetsaanslagen behouden. overige knoptoewijzingen behouden staat niet aangevinkt.

Welke moet ik hier nu wel/niet aanvinken, en welke instellingen moet ik bij configuratiescherm > muis instellen?

BVD! ^^

Edit: een plaatje ter verduidelijking

Edit2: nog een plaatje

[ Voor 12% gewijzigd door Xylon op 12-11-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De server van de forumleden van gamer.nl is online

195.238.74.159:27015
(20 slot tick66)
Heb net alle instellingen gefixed, kan ze echter nu niet checken.

Verder zou ik het waarderen als deze server een beetje druk wordt, moet even kijken of onze host het een beetje trekt. Dus ik zou graag commentaar willen zien mbt lag/choke/loss/whatever. Als het niet goed is gaan we op zoek naar een andere host :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:21:

(20 slot tick66)

Verder zou ik het waarderen als deze server een beetje druk wordt, moet even kijken of onze host het een beetje trekt. Dus ik zou graag commentaar willen zien mbt lag/choke/loss/whatever. Als het niet goed is gaan we op zoek naar een andere host :)
Ik zet hem in me favs ;) Heeft de server een leuke map rotatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, hebben we nu ook een GoT css huiskamer server of niet? Waar zijn jullie zoal te vinden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Laatst online: 17-09 10:07
Xylon schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:06:
Oke, heel erg bedankt :) Maar deze manier lijkt ook te werken mbv setpoint, en ik wil toch eigenlijk wel graag de logitech software op mn computer houden voor eventuele andere aanpassingen :)

Maar nog een ander klein vraagje, in de SetPoint software onder 'Game-instellingen van muis' wat moet ik hier wel/niet aanvinken? Op dit moment is game-detectie ingeschakeld.
Onder 'snelheid en versnelling' is Implementatie van besturingssysteem aangevinkt.
Onder instellingen voor gamemuis zijn de volgende opties aangevinkt: muisversnelling behouden (is grijs omdat implementatie van besturingssysteem is aangevinkt) muissnelheid behouden (ook grijs), nieuwe rechts-/linkshandige knoptoewijzingen behouden en knoptoewijzingen voor toetsaanslagen behouden. overige knoptoewijzingen behouden staat niet aangevinkt.

Welke moet ik hier nu wel/niet aanvinken, en welke instellingen moet ik bij configuratiescherm > muis instellen?

BVD! ^^

Edit: een plaatje ter verduidelijking

Edit2: nog een plaatje
Heb je SetPoint 3.10 geinstalleerd ?

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:08:
[...]

Ik zet hem in me favs ;) Heeft de server een leuke map rotatie?
Mapcycle is alle officiele maps + de_cpl_mill \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:35

Minkie

Groazers Unite.

(20 slot tick66)

Kom ook wel eens een kijkje nemen. Moet wel eerst me videokaart binnen zijn haha.
Is autosnipe disabled en hoeveel AWP per team?

[ Voor 3% gewijzigd door Minkie op 13-11-2006 17:46 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(20 slot tick66)

Ga je daar dan jezelf steeds bannen, Koeitje? :P Ennuh, niet teveel AWP D2 midden campen.

Zal wel eens komen checken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune
  • Laatst online: 05-06 16:51

Teune

oeoeoeoe

kless schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:14:
Over die ratefixers... dat zijn tot dusver allemaal kleine onderdelen van dikke plugins die ik opzich niet op mn server wil hebben. manimod beetlesmod eventscript enzo.

Kan het niet gewoon simpel met een fixrate.cfg bestandje dat je iedereen op 100/100/25k of 60/60/20k zet?
Ik gebruik bij Mani Admin gewoon de file cexeclist_all.txt en heb daar dit ingezet:

"Change Rates" rate 25000; cl_updaterate 100; cl_cmdrate 100

Dan kun je gewoon via je admin menu daarna alles in 1x aanpassen.

Oja Thx Hollanda nog voor het adden van de server en voor onze losing Funwar hahaa.... :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Teune op 13-11-2006 18:00 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.