[PC] Counter-Strike: Source - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 125.127 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:27

Minkie

Groazers Unite.

Vandread schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:12:
Je wordt te oud .... :'(

Wil je graag bekenden tegenkomen, helaas op dust2 servers het makkelijkst, en als je die niet tegenkomt, kom je wel pubertjes met een te grote muil tegen en alleen maar de boel bijelkaar schelden en zich heel wat vinden. Ik word oud....

[...]

Liggen slet :/
Noumoeh :/

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Verwijderd

ik heb sinds vanmorgen het vreemde probleem dat ik niet meer kan connecten naar CS servers. Als ik connect blijft het laadscherm hangen bij "sending client info"

Iemand een idee?

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45
Eerst es je ClientRegistry.blob verwijderen in je steam folder.... helpt voor de meest vreemde dingen.
En anders is er nog zo'n optie "verify steam files" oid. dacht ik, checkt ie of alles klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
De_contra, Zie ik geen maplayout bij je radar?

en de benamingen van A en B bomspot zie ik een paars met zwarte blokken?

Hoe is dat op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Fantasy-Bart schreef op zondag 17 september 2006 @ 04:00:
De_contra, Zie ik geen maplayout bij je radar?

en de benamingen van A en B bomspot zie ik een paars met zwarte blokken?

Hoe is dat op te lossen?
Wyly dikkeproskills jij ook hier?
ik dacht dat er een stukje "materials"bij hoorde omdat dat custom dingenen zijn die aenb borden

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
Probleem heb ik vanmiddag al opgelost :P klesje :) plus radar stuff :)

geef je wel keertje staat thuis op me pc... ben nu aan het werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Fantasy-Bart schreef op maandag 18 september 2006 @ 04:13:
Probleem heb ik vanmiddag al opgelost :P klesje :) plus radar stuff :)

geef je wel keertje staat thuis op me pc... ben nu aan het werk
de bedoeling is dat je de oplossingen van je problemen met iedereen deelt hier

• Teune
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 16:51

Teune

oeoeoeoe

Weet een van jullie misschien een handige tool om je game server te beheren.

We hebben een eigen Dedicated Server (Windows 2k3) in eigen beheer met:

2 CS: Source servers
1 UT2k4 Server
1 Natural Selection Server
Teamspeak/Ventrilo
Serverchecker 3.0
IIS6.0 Webserver
100mbit lijn

En dan bedoel dus volledig updaten en restarten van de gameservers. Ik heb wel cPanel (Webadmin) gevonden maar volgens onze Linux man draait dat brak. We updaten nu steeds alles gewoon via VNC en dat is 3x niks eigenlijk, maar het werkt en de server gaat daardoor gigantisch laggen.

Heeft iemand nog een betere tool misschien of heeft iemand ervaring met cPanel icm Windows 2003 oeps EDIT my mistake is alleen Linux based, voorheen hadden wel Debian maar zijn naar windows overgestapt. Ik zie namelijk vaak bij de gewone webhosters ook tools zoals Valve updater en Webadmin maar er staat niet precies bij welk software pakket daarvoor wordt gebruikt.

Bvd
Tony

[ Voor 14% gewijzigd door Teune op 22-09-2006 13:10 ]

Verwijderd

Ik ben daar zelf ook een tijdje opzoek naar geweest.

Er is helaas geen gratis oplossing.

Wil je zoiets hebben, dan zul je toch een paar honderd euro voor neer moeten leggen.

Uit mijn eigen google/forum onderzoek is dit de beste oplossing:

www.tcadmin.com

Zoals ik al zei.. niet gratis :(

Ik hou het dus bij serverchecker 3.03 en een simpel update.bat bestandje :)

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Net weer gedeinstalleerd (moet ook studeren :( ) wat een zooi trouwens in de sound map, van complete mp3'tjes tot vage franse/duitse uitspraken :P

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:55:
Net weer gedeinstalleerd (moet ook studeren :( ) wat een zooi trouwens in de sound map, van complete mp3'tjes tot vage franse/duitse uitspraken :P
sv_downloadfilter "nosounds" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:07
Je bedoelt cl_downloadfilter "nosounds" :z

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

sommige geluiden wil je wel hooren zoals HEADSHOT! :P

maar al die vage duitse franse klote herrie die is irritant, het beste is zelf samenstelling te maken van geluiden die je wilt en dan pas downloadfilter in te stellen.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Dan ga je gewoon naar Fpsbanana.com en dan download je die Quake Sound Pack en zet die in je sounds.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Bedankt zal ik instellen volgende keer, scheelt weer laadtijd.

Weaponpricing wordt trouwens dynamisch afhankelijk van de vraag ernaar:

http://www.steampowered.com/stats/csmarket/algorithm.html

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Calvin&Hobbes schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:35:
Bedankt zal ik instellen volgende keer, scheelt weer laadtijd.

Weaponpricing wordt trouwens dynamisch afhankelijk van de vraag ernaar:

http://www.steampowered.com/stats/csmarket/algorithm.html
Vind ik een goede ontwikkeling, gewoon niet bang zijn om wat aan te passen aan de game. Eerst die radar/minimap, nu dit, erg fijn :)

Verwijderd

ja vallen de 1 weapon skills mensen eindelijk door de mand als ze hun enige wapen niet kunnen kopen door geldtekort :P Word wel interessant denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Wel balen dat de deagle bijna 43% duurder gaat worden :(

Ik vond de prijzen wel goed zo eigenlijk. Enkel mochten de AWM en de autosniper wel een stuk duurder imo. En die maken ze goedkoper :X :X

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
gaaf! ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen :o
Eindelijk kan ik m'n allround skills goed gebruiken :+ M3 here i come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:27

Minkie

Groazers Unite.

Vanitas schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:37:
Enkel mochten de AWM en de autosniper wel een stuk duurder imo. En die maken ze goedkoper :X :X
Zoek je toch servers waar die dingen disabled zijn :)

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VernL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-02 20:01
Leuk dat ze die dynamic pricing invoeren, maar hoe willen ze dat doen met wars enzo?
Ben je halverwege de war is opeens de awm of ak ofzo 25% duurder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Content:
1) Introduction
2) Test environment
3) The tests
3.1) cl_interpolate 0/1
3.2) cl_interpolate & cl_lagcompensation
3.3) cl_interpolate & cl_interp
4) Conclusion

1) Introduction:
Hello. My name is Christoph ‚disruptor’ Dölger. I’m a German professional cyber-athlete and I’m playing for the international known Clan ‚n!faculty’ (www.faculty.de). I’m playing Counter-Strike since November 1999 (Beta 4) and Counter-Strike:Source since February 2005. I’m just waiting for a net-code-fix by valve, too long. I posted this thread, because I want Valve to recognize, that many Gamers are dissatisfied with the current situation. This thread is not mentioned to show how the net-code work or how the net-code should work. The point is that Valve has to recognize the problem with the net-code and to fix it! This thread is for all the cyber-athletes that see CS:S as a sport and matching each other on tournaments and leagues.
The game is because of the current net-code-bugs NOT competitive!

2) Test environment:
I accomplished my tests on two “high-end”-Computers and one dedicated LAN-Server. The Computers reached on every single test 100fps. The dedicated LAN-Server was located in my personal home-network and provided a constant 100-tickrate. The general net-settings of the clients were: rate 25000, cl_cmdrate 101 and cl_updaterate 101. These Values are forced on LANs and events. I accomplished my tests on LAN because of the low-latency and the quick Client-Server-Communication. However the results of the tests are transferable to the internet and (nearly) identical! But on LAN you still have the best premises.

3) The tests:
3.1) cl_interpolate 0/1:
First of all you should watch the following video several times:
http://momo.coxcomb-worx....ox_vid_interpolate1-0.wmv

On that video you can recognize, that at “cl_interpolate 1” the model that stands still, sees the moving model delayed. In this situation, as a waiting/camping player you have a reaction-disadvantage, because the moving model sees the standing model sooner and because of that the moving model can react faster than the camping player!
At “cl_interpolate 0” you are seeing the moving model at the same time as the moving model sees you! So there is neither a reaction advantage nor a reaction disadvantage at “cl_interpolate 0”!!
The next image makes that clear:
http://momo.coxcomb-worx....ox_pic_interpolate1-0.jpg

Result:
You should assume, that “cl_interpolate 0” is the best setting, BUT there is a bug in the lagcompensation (see below).

3.2) cl_interpolate & cl_lagcompensation:
cl_interpolate 0 & cl_lagcompensation 1:
These settings are bad, because you have to shoot behind the model to hit it.
http://momo.coxcomb-worx.de/disi/hitbox_vid_ip0_lc1.wmv
http://momo.coxcomb-worx.de/disi/hitbox_pic_ip0_lc1.jpg

cl_interpolate 0 & cl_lagcompensation 0:
These settings are perfect! The hit-boxes are on the model and because of “cl_interpolate 0” nobody has a reaction-disadvantage! But you can ONLY use these settings on LAN (because of the low-latency), because the lag-compensation is disabled!
http://momo.coxcomb-worx.de/disi/hitbox_vid_ip0_lc0.wmv
http://momo.coxcomb-worx.de/disi/hitbox_pic_ip0_lc0.jpg

cl_interpolate 1 & cl_lagcompensation 1:
These settings are forced on LAN tournaments (unfortunately)… and on internet leagues. But they are also bad, because of the reaction-disadvantage by “cl_interpolate 1”!!!
http://momo.coxcomb-worx.de/disi/hitbox_vid_ip1_lc1.wmv
http://momo.coxcomb-worx.de/disi/hitbox_pic_ip1_lc1.jpg

cl_interpolate 1 & cl_lagcompensation 0:
These settings are just too bad, because you have to shoot in front of the model to hit it!
http://momo.coxcomb-worx.de/disi/hitbox_vid_ip1_lc0.wmv
http://momo.coxcomb-worx.de/disi/hitbox_pic_ip1_lc0.jpg

Result:
As you can see above, the best client-settings are clearly “cl_interpolate 0” AND “cl_lagcompensation 0”, BUT you can ONLY use these settings on LAN, because the lag-compensation is (client-sided) disabled! However this is no problem on LAN, because every player has got a ping under 15ms!
On the internet the players has got a ping from 25ms and higher. On that “high-ping”-gamers and the settings “cl_interpolate 0” AND “cl_lagcompensation 0”, you have to shoot in FRONT of the model so that it is not adaptable to the internet! And because of that, we all have to play on “cl_interpolate 1” AND “cl_lagcompensation 1” online! That’s just the lesser of two evils!

3.3) cl_interpolate & cl_interp:
If you take a look at the picture:
http://momo.coxcomb-worx.de/disi/hitbox_pic_interp.jpg
You should recognize that the “cl_interp”-Value doesn’t matter on “cl_interpolate 0”, because the lag-compensation is disabled!
The higher the “cl_interp”-Value is chosen at “cl_interpolate 1” the later you see the model!

Result:
The setting “cl_interp 0.01” is obviously the best.

4) Conclusion:
My conclusion is easy:
On LAN with a tickrate-100-server you have to configure the following client-settings: cl_interpolate 0, cl_lagcompensation 0, cl_interp 0.01 and the following server-setting: sv_unlag 0 (“0” = disables player lag-compensation).
Unfortunately, we all have to play with the lesser of two evils in the internet (that means: “cl_interpolate 1”, “cl_lagcompensation 1”)! And here Valve comes into play!

VALVE! PLEASE FINALLY FIX THE LAG-COMPENSATION!!!!!!!!!
:o

bron

[ Voor 97% gewijzigd door Sak3d op 25-09-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laast een dagje last gehad van vloeren op dust2 (de tegelvloer op de route richting B vanuit de terrors) die een paarse gloed hadden. Ik begrijp er nog steeds geen flikker van. Normaal zou het me niet echt uitmaken maar het toeval wil dat ik een bak heb die niet altijd even stabiel is (nieuw- moet er nog aan tweaken). Iemand dit ook wel eens gehad? Is het een foutje geweest in een patch of kan het aan mijn hardware liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:05

Licko

ZVDK

sinds kort ook maar hl2 aangeschaft om onder andere source te kunnen spelen
ik zou t volgens mij makkelijk moeten kunnen draaien (acer 1692wlmi), en dat doet t ook wel over t algemeen. fps is goed 80-100 op 1280*800 details high, maar soms blijft heel het spel hangen (half life 2 ook)
het laatst afgespeelde geluid blijft zich dan herhalen en de enige oplossing is een reset

weet iemand van jullie wat hieraan te doen is?
geprobeerd:
*vga drivers upgedate
*sound kaart drivers upgedate
*defragmenteerd
*steam + hl2 reinstalled

need help :?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Minkie schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:55:
[...]

Zoek je toch servers waar die dingen disabled zijn :)
Mja dat doe ik ook wel es. Maar de leuke nederlandse servers hebben dat meestal niet. En dat is toch wel irritant soms.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Technicality schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:47:
[...]
Vind ik een goede ontwikkeling, gewoon niet bang zijn om wat aan te passen aan de game. Eerst die radar/minimap, nu dit, erg fijn :)
Heb je poep in je ogen, het vern-e-u-k-t alleen maar het spel, en de gewoonte die je normaal heb met de prijzen, en als de wapens die je het meest gebruikt alleen maar omhoog gaan wat heb je eraan :? Zal je vooral last mee gaan hebben met wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Tis inderdaag goed dat ze innovatief zijn bij valve, maar variable prijzen op wapens is geen goed id vind ik. Vooral mensen die veelal met dezelfde combo's spelen worden hier de dupe van. Als ze nou idd es wat aan de netcode doen en die hitboxes eens op de goede plaats zetten. Eventueel nieuwe wapens/meer wapens, nieuwe maps of gewoon voor de grap militia eens optimaliseren.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:05

Licko

ZVDK

Licko schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:33:
sinds kort ook maar hl2 aangeschaft om onder andere source te kunnen spelen
ik zou t volgens mij makkelijk moeten kunnen draaien (acer 1692wlmi), en dat doet t ook wel over t algemeen. fps is goed 80-100 op 1280*800 details high, maar soms blijft heel het spel hangen (half life 2 ook)
het laatst afgespeelde geluid blijft zich dan herhalen en de enige oplossing is een reset

weet iemand van jullie wat hieraan te doen is?
geprobeerd:
*vga drivers upgedate
*sound kaart drivers upgedate
*defragmenteerd
*steam + hl2 reinstalled

need help :?
anyone? sorry voor kick maar ik wil wel graag spelen als t kan...

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Teune

Teune

oeoeoeoe

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:27:
Ik heb laast een dagje last gehad van vloeren op dust2 (de tegelvloer op de route richting B vanuit de terrors) die een paarse gloed hadden. Ik begrijp er nog steeds geen flikker van. Normaal zou het me niet echt uitmaken maar het toeval wil dat ik een bak heb die niet altijd even stabiel is (nieuw- moet er nog aan tweaken). Iemand dit ook wel eens gehad? Is het een foutje geweest in een patch of kan het aan mijn hardware liggen?
Dat gebeurt vaak wanneer je in je video instellingen dingen hebt veranderd en niet eerst opnieuw cs gestart of een reconnect op die server, dan laden de materials niet goed.

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

C.44 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:22:
Tis inderdaag goed dat ze innovatief zijn bij valve, maar variable prijzen op wapens is geen goed id vind ik. Vooral mensen die veelal met dezelfde combo's spelen worden hier de dupe van.
Nou en? Het blijft imo een spelletje, en als er ingrijpende veranderingen plaatsvinden om dat spelletje interessanter/leuker te maken moeten ze dat vooral doen. Altijd vasthouden aan de oude standaard is ook niks.
(...) of gewoon voor de grap militia eens optimaliseren.
Dat is inderdaad wel vrij ernstig ja...

Verwijderd

Sak3d schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:41:
Content:
...

4) Conclusion:
My conclusion is easy:
On LAN with a tickrate-100-server you have to configure the following client-settings: cl_interpolate 0, cl_lagcompensation 0, cl_interp 0.01 and the following server-setting: sv_unlag 0 (“0” = disables player lag-compensation).
Unfortunately, we all have to play with the lesser of two evils in the internet (that means: “cl_interpolate 1”, “cl_lagcompensation 1”)! And here Valve comes into play!

VALVE! PLEASE FINALLY FIX THE LAG-COMPENSATION!!!!!!!!!
:o

bron
kort samengevat het is dus alleen in orde als je op lan met perfecte settins speelt @ inter servers waar blijkbaar interpolate 1 verplicht is zie je mensen dus weer later :S Vind zelf ook dat css niet echt super neerkomt op skills maar meer op luck/ beetje random allemaal. vooral als je soms op iemand schiet en je raakt hm echt maar 1 hit ofzo :S. Beetje jammer van css. trouwens ook enige minpunt die ik kan bedenken

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 17:10 ]

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Ik heb het probleem dat mijn de_dust (gewoon dust 1 dus) zwaar overbelicht is... ik kan mijn crosshair niet eens zien, op geen enkele andere map heb ik hier last van...

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
T7D_Sneezy schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 10:33:
Ik heb het probleem dat mijn de_dust (gewoon dust 1 dus) zwaar overbelicht is... ik kan mijn crosshair niet eens zien, op geen enkele andere map heb ik hier last van...
HDR en/of BLOOM uitzetten in grafhic options. ;)

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
reddishrat, zie xs4all in je onderschrift staan, weet jij waarom er nooit meer iemand op de xs4all servers is? jaartje terug waren dit toch wel de servers die ik meeste bezocht

• ReddishRat
Bar-Le-Duc schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 11:48:
reddishrat, zie xs4all in je onderschrift staan, weet jij waarom er nooit meer iemand op de xs4all servers is? jaartje terug waren dit toch wel de servers die ik meeste bezocht
Dat is voor mij en de rest van de css admins nog steeds een raadsel. Af en toe komt er nog een handje spelers, maar het is idd niet veel. Maar hoe spelers lokken die niet alleen maar d2 only willen spelen? :? Ik denk ook dat de stats meespelen, om technische redenen kunnen wij die niet zelf erop zetten en veel spelers vinden stats toch leuk (HLstatsX). Misschien maar is een keer overleggen voor een revival rondje van de servers..

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ja ik vond xs4all altijd prima, vind het echt jammer dat ze er niet meer zijn.. veel servers worden overspoeld door 16 jarigen die AWP campen, niet-teamspelen of gewoon ruk zijn en veel vloeken. :/

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

wat vinden jullie nu van de AWM?
ik gebruik hem erg veel; maar ik zal nooit campen (als in stil zitten op base of een vaste plaats kiezen om daar te gaan snipen). ik 'camp' wel als ik iemand hoor aanlopen als ik net silent loop.
maar goed veelal gebruik hem min/meer rush wapen.

D2 voorbeelden. rush naar dubbel doors om daar de mensen die naar lang gaan te pakken. rushen naar a kort.

maar als jullie op een server spelen, moet dit wapen dan banned, restricted of vrij zijn...

heb ik nog een vraagje; ik wil eigk een server gaan huren. public 16 man max iets in die trant. maar zijn er ook hosters waar we met een klik van de muis een pub kunnen omzetten naar een warserver? of is dit niet mogelijk?

[ Voor 18% gewijzigd door NoTimeRemains op 30-09-2006 13:16 ]

This is the Way.

• ReddishRat
HIValicious schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:14:
ik gebruik hem erg veel; maar ik zal nooit campen (als in stil zitten op base of een vaste plaats kiezen om daar te gaan snipen). ik 'camp' wel als ik iemand hoor aanlopen als ik net silent loop.

D2 voorbeelden. rush naar dubbel doors om daar de mensen die naar lang gaan te pakken. rushen naar a kort.

maar als jullie op een server spelen, moet dit wapen dan banned, restricted of vrij zijn...
Ik vind dat de AWP/AWM erbij hoort. Restricted servers vind ik kansloos. Ik gebruik hem ook regelmatig maar ik wissel wel af. Meestal frag ik wat en zodra ik dood ga doe ik weer rondje of 2 met de AK/M4. Waar ik wel een hekel aan heb is mensen die met AWP campen op T spawn (d2) en verder niet bewegen. Lekker met AWP rondwandelen door de map vind ik verders geen probleem, maakt het ook een uitdaging om die persoon slimmer af te zijn ;)
heb ik nog een vraagje; ik wil eigk een server gaan huren. public 16 man max iets in die trant. maar zijn er ook hosters waar we met een klik van de muis een pub kunnen omzetten naar een warserver? of is dit niet mogelijk?
De meeste hosts maken onderscheid tussen private en public omdat de bandbreedte kosten hier een rol in speelt. Wat je dan zou moeten doen is een public server huren. Zodra je gewoon private wil spelen zet je er een wachtwoord op (kan ingame). Met MANI kan je dan wisselen tussen war en public mode. Je kan dan ook eventueel vaste configs aanmaken, met en zonder wachtwoord die je dan uitvoert vanuit HLSW of console (rcon). :) Wel is een eigen server geconfigureerd etc? Als je er niet uit komt help ik graag.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

ReddishRat schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:41:
De meeste hosts maken onderscheid tussen private en public omdat de bandbreedte kosten hier een rol in speelt. Wat je dan zou moeten doen is een public server huren. Zodra je gewoon private wil spelen zet je er een wachtwoord op (kan ingame). Met MANI kan je dan wisselen tussen war en public mode. Je kan dan ook eventueel vaste configs aanmaken, met en zonder wachtwoord die je dan uitvoert vanuit HLSW of console (rcon). :) Wel is een eigen server geconfigureerd etc? Als je er niet uit komt help ik graag.
THNX!!!!11

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb gezien dat er in de startpost nog een paar screenshots van de maplijst missen. Dus hierbij...

de_aztec
de_cbble
de_chateau
de_piranesi
cs_havana
de_prodigy
de_tides
de_port

Graag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan vanmiddag cs:s te halen. Nou wil ik even van te voren weten welke wapens "not done" zijn. Dus welke getuigen van skill en welke neem je alleen maar als je irritant bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Laatst online: 18:45

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Op de een of andere manier zie ik meer oude servers waar helemaal niemand meer komt spelen.

Ik weet niet wat het is maar ik heb op mijn server een tijdje meer dan 1000 maps gehad. Dat liep niet echt goed (downloaden is blijkbaar dan opeens niemands hobby meer)... Daarna tijdje alleen Dust-remakes (stuk of 60 maps en nu ook met snelle upload), maar nog steeds weinig tot geen spelers.

Ik ben het een beetje zat geraakt en heb nu ff de stekker uit die server gehaald.. Eens heel goed over nadenken wat ik hiermee nu eigenlijk wil.....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:17:
Ben van plan vanmiddag cs:s te halen. Nou wil ik even van te voren weten welke wapens "not done" zijn. Dus welke getuigen van skill en welke neem je alleen maar als je irritant bent :)
Opzich moet je gewoon ff zelf kijken wat je fijn vind spelen. Als je genoeg geld hebt zou ik gaan voor de AK47 bij T en de M4 bij CT. Die 2 wapens worden het meest gebruikt en zijn ook het beste op de AWM na.

Mensen kunnen sowieso wel zien als ze bij je mee kijken of je wel of geen ervaring hebt. Ik heb nog wel 1 tip voor je en dat is niet naar de grond kijken maar op hoofdhoogte kijken, een hele boel beginnners kijken constant naar de grond waardoor ze eerst omhoog moeten voordat ze iemand neer kunnen schieten.

Edit: Ik ben het wel helemaal eens met Vincenz0 dat de auto sniper echt not-done is.

Volgens mij is die auto sniper ook een beetje gemaakt dat ie moeilijk te kopen is aangezien ie zo duur is. Alleen als je een beetje goed bent zit je binnen 4 ronde's aan de max van 16.000 qua geld en kan je zonder problemen alles kopen. Persoonlijk vind ik dat die auto sniper niet in het spel hoort. Zelf speel ik nu bijna altijd op de zelfde server waar die en de AWM niet te kopen is, dat vind ik stukken fijner spelen.

Hou er trouwens wel rekening mee dat als je nog nooit cs gespeelt hebt je straks compleet afgeslacht wordt als je gaat spelen. Het duurt echt best lang voordat je goed mee kan komen met mensen die al lang spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 02-10-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

ik zelf heb iets tegen de AWP/AWM toch word deze veel gebruikt door clans in wars.. het wapen knalt iedereen in 1 schot dood zolang je geen benen raakt, nadeel is slow loading time en je moet veel oefenen.

auto snipe (duurste rifle) is gewoon not done, het schiet zoals de AWP maar dan alsof het een machine geweer is, dat is gewoon niets aan dus.. word ook vaak geroepen als: AUTO-SNIPER-NOOB!!

verder niet echt iets groots, zelf speel ik met de Deagle (Desert eagle pistol) en de Mac/Uzi (goedkoopste SMG)

voordelen: je kan ze bijna altijd kopen, deagle in hoofd is 100% dood, 2 smg kogels in hoofd is 100% dood, en een smg sprayt als een gek dus dat is een goede keus (niet op grote afstand, daar is de deagle goed voor).

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:25:
[...]

Mensen kunnen sowieso wel zien als ze bij je mee kijken of je wel of geen ervaring hebt. Ik heb nog wel 1 tip voor je en dat is niet naar de grond kijken maar op hoofdhoogte kijken, een hele boel beginnners kijken constant naar de grond waardoor ze eerst omhoog moeten voordat ze iemand neer kunnen schieten.
Haha, nee maak je geen zorgen hoor. Ik heb de nodige ervaring in verschillende fps-games online. Ook met snelle gameplay. Juist omdat ik die ervaring heb stelde ik deze vraag. Ik weet dus uit ervaring dat ieder spel z'n wapens heeft waar iedereen een hekel aan heeft omdat het geen skilled wapen is.
Bedankt voor de tips iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
mp5 is wel een leuk wapen om mee te beginnen opzich, niets mis mee, word ook niet als noob wapen gezien eigenlijk.
Eigenlijk is alles behalve de UMP wel goed te gebruiken :)

Tja de AWM sniper rifle..... gehaat en geliefd :)
Persoonlijk vind ik het aan de manier liggen waarop hij word gebruikt, het is het ultieme tactische stop wapen in de handen van de juiste persoon, bv op dust2 door ct vind ik het best rechtvaardig, als Terror vanaf base op dust2 vind ik het echter vrij flauw. Maar is CT helemaal winning team dan is het flauw als ze allemaal snipen (ligt ook aan de team kwaliteiten, ik vind het altijd heel jammer als die erg slecht verdeeld zijn)
Als je het redelijk goed kan krijg je alle teringzooi over je heen en mensen die het kunnen houden over het algemeen hun mond, mits je niet op rot spots zit.

Eigenlijk moeten maps zoals dust1&2 eens flink op de schop, die ouwe koek mag wel eens wat variatie gebruiken.
Dust1 is gewoon ronduit saai, voor wars misschien wel leuk nog maar voor 10+ vs 10+ is het zo ruk, zeker als FF on staat dan moet CT wel heel lomp zijn willen ze echt continu verliezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 02-10-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

And @ Reddishrat

De XS4ALL servers worden weer nieuw leven in geblazen.
Zal het posten als het zover is.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Alle wapens vereisen een speciale speelstijl en als je geen skills hebt in die stijl merk je dat wel ;)

Zelfs AWP en autosniper vereisen hun eigen methode, hoewel de tweede vaak als irritant word beschouwt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scout vereist skillz (richten), AWP een stuk minder (in de buurt richten) en de auto-sniper (scoped sproeien in de richting van je tegenstander).

Overige wapens zijn allemaal ok. Sommige hebben meer een fun gehalte dan anderen (elites, shotties, M246 :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 15:16
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:43:
Scout vereist skillz (richten), AWP een stuk minder (in de buurt richten) en de auto-sniper (scoped sproeien in de richting van je tegenstander).

Overige wapens zijn allemaal ok. Sommige hebben meer een fun gehalte dan anderen (elites, shotties, M246 :)).
Ik ben nogal een FAN van de P90 en Deagle/USP.
Het is alleen erg jammer dat deze anders reageerd per server.
De ene keer schiet deze erg snel en de andere keer is die langzaam.
Ik neem aan dat het met de tickrate te maken heeft?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik had gister op mijn favo server last van kicks (niet alleen ik overigens) omdat ik het spel niet zou hebben op de steam account (onzin dus ;)) Herkent iemand dit probleem en wat is er aan te doen?

Verder zijn shotguns erg grappig om mee te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik het probleem ook ja, maar zou niet weten hoe je het op moet lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

@ The_Greater

ja en nee, het heeft met tickrate,serverfps,Choke en ping te maken ;-)

overigens staan op 100 tick servers alle settings wat relaxter dus daar gaat het allemaal wat soepeler ;-)

[edit]

@ Technicality

dit is een steam bug sinds gisteren word aan gewerkt.
ze zijn security aan het verbeteren (ik bedoel vern**ken)

[ Voor 30% gewijzigd door Vincenz0 op 02-10-2006 16:12 ]

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:43:

Geld voor de scout dan een andere hitbox dan voor de awm? :P
Volgens mij heb je altijd? iemand met een scout in 2 shots dood mits je een headie doet, dan 1.

Shottie fungehalte? In de handen van de juiste persoon een uiterst dodelijk wapen >:) (vooral M3, die andere heeft te weinig shells en is tikkeltje zwak daardoor imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Vandread schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:14:
[...]

Geld voor de scout dan een andere hitbox dan voor de awm? :P
Volgens mij heb je altijd? iemand met een scout in 2 shots dood mits je een headie doet, dan 1.

Shottie fungehalte? In de handen van de juiste persoon een uiterst dodelijk wapen >:) (vooral M3, die andere heeft te weinig shells en is tikkeltje zwak daardoor imho)
m3 is jumpend ook accuraat. stilstaan hoeft niet met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:05
RvO_6 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:25:
Ik heb gezien dat er in de startpost nog een paar screenshots van de maplijst missen. Dus hierbij...

de_aztec
de_cbble
de_chateau
de_piranesi
cs_havana
de_prodigy
de_tides
de_port

Graag gedaan :)
Bedankt, ik zal ze er eerdaags eens bijzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 11:43
Even een poll.

Cl_smooth 1 of 0 ?

Ik gebruik 0 , wat gebruiken jullie?

Dat dwp is wel een vet idee. Alleen wel minder leuk voor de competieve play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb nu voor de grap eens een dedicated bak aanstaan, met 24/7 de_dust. Alleen zie ik op andere computers in mijn netwerk die desbetreffende server enkel onder het LAN tabje staan, als ik bij internet games kijk zie ik mijn eigen server niet. Hoort dit zo?

Er komt ook niemand in mijn game, maar ik heb gewoon poort 27015 UDP opengezet voor de NAT en vervolgens gewoon een internet-dedicated game opgestart.

Kan iemand misschien even kijken of ze onderstaande game wel kunnen zien in hun server lijstje?

[NL] 24/7 de_dust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@Maximized. Ik heb net ff gekeken maar zie je server er niet bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:13:
@Maximized. Ik heb net ff gekeken maar zie je server er niet bij staan.
Thanks voor het kijken :)

Ik ben hier vrij nieuw in, heeft iemand misschien een paar tips voor mij? Als ik een normale game host (dus non-dedicated) zie ik hem ook nooit bij internet games staan, enkel bij LAN. Kan dit aan een router liggen?

Ik heb een connection test van steam gedraaid en die geeft me gewoon een OK, alle benodigde poorten zijn volgens steam gewoon open ed.. Het is me daarom een raadsel waarom ik geen internet games kan hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Het is normaal hoor dat je thuis op je lan alleen je server bij lan ziet staan
Heeft iedereen namelijk
heb je in de console gechecked of er "connection to steamservers successfull" staat?
Als dat zo is dan gaat het helemaal goedkomen en sta je vanzelf in de lijst......alleen waar op geselecteerd word bij die lijst weet ik ook niet...misschien pings?
Maar bij mij joinen er regelmatig mensen dus ik moet in de lijst voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

Licko schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:56:
[...]

anyone? sorry voor kick maar ik wil wel graag spelen als t kan...
Ik had daar ook last van. Ik speel nu tijdelijk weer met een Geforce 2 en heb nergens meer last van.

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:02:
Het is normaal hoor dat je thuis op je lan alleen je server bij lan ziet staan
Heeft iedereen namelijk
heb je in de console gechecked of er "connection to steamservers successfull" staat?
Als dat zo is dan gaat het helemaal goedkomen en sta je vanzelf in de lijst......alleen waar op geselecteerd word bij die lijst weet ik ook niet...misschien pings?
Maar bij mij joinen er regelmatig mensen dus ik moet in de lijst voorkomen
Zo te zien werkt alles gewoon goed, ik heb in m'n router instellingen gewoon alles op forward gezet in de default rule policy.

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f363/Pageuseun/ded_server1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f363/Pageuseun/ded_server2.jpg
even RCON password weggepaint ;)

Misschien duurt het een bepaalde tijd voordat mijn server wordt opgenomen in de master server list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

http://www.cstrike-planet.com/tutorial/1

Kijk daar is. Staat het stap voor stap uitgelegd.

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien aan zijn posts is ie de stappen uit die tutorial al voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Volgens mij doe je dan alles goed en hoef je je niet druk te maken en kom je al in master servers voor hoor.

Ennuhh ik weet niet wat voor verbinding je hebt hoor maar 24 spelers??
Is beetje aan de hoge kant denk ik
Ik heb een up van 768 en daarmee kan ik krap 16 man aan
En upstream is hier het belangrijkste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Laatst online: 19-09 17:24
Ik heb daarstraks in CS het AA van 2 naar 4 gezet en nu start het spel niet meer op!! Mn systeem moet het makkelijk kunnen hebben, heb een 7900GTX en CS heeft het altijd gedaan....iemand een idee? Of weet iemand waar ik AA handmatig in een filetje ofzo terug op 2 kan zetten?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jaapoes schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:15:
Ik heb daarstraks in CS het AA van 2 naar 4 gezet en nu start het spel niet meer op!! Mn systeem moet het makkelijk kunnen hebben, heb een 7900GTX en CS heeft het altijd gedaan....iemand een idee? Of weet iemand waar ik AA handmatig in een filetje ofzo terug op 2 kan zetten?
Probeer het volgende eens:

Ga naar my games en dan naar CS:S. Daar rechter muis toets op en dan properties. Dan naar local files. Daar ff Verify integrity of game cache doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
thx maar het heeft niet mogen baten.....heb zelfs CS opnieuw laten installeren door steam, ook geen succes

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:15:
[...]

Zo te zien werkt alles gewoon goed, ik heb in m'n router instellingen gewoon alles op forward gezet in de default rule policy.

[afbeelding]

[afbeelding]

Misschien duurt het een bepaalde tijd voordat mijn server wordt opgenomen in de master server list?
heb je sv_lan 0 in je server.cfg staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jaapoes schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:44:
thx maar het heeft niet mogen baten.....heb zelfs CS opnieuw laten installeren door steam, ook geen succes
Dan zou ik het probleem ergens anders zoeken dan bij CS. Probeer eens andere videodrivers enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je meschien HDR aan staan want AA en HDR kan niet samen tenminste niet met nvidia kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

In je register gaan zoeken.

Zoek op je resolutie van CSS, ergens in Valve > ...

En dan zie je een key van AA

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

HIValicious schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:14:

je kunt gewoon 2 server configs gebruiken. Die War config kun je dan gewoon via console of een admin plugin laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:09:
Hoi allemaal,

Ik heb nu voor de grap eens een dedicated bak aanstaan, met 24/7 de_dust. Alleen zie ik op andere computers in mijn netwerk die desbetreffende server enkel onder het LAN tabje staan, als ik bij internet games kijk zie ik mijn eigen server niet. Hoort dit zo?

Er komt ook niemand in mijn game, maar ik heb gewoon poort 27015 UDP opengezet voor de NAT en vervolgens gewoon een internet-dedicated game opgestart.

Kan iemand misschien even kijken of ze onderstaande game wel kunnen zien in hun server lijstje?

[NL] 24/7 de_dust
Heb je in je server.cfg wel:
sv_lan 0

sv_lan 1 (is een LAN server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:15:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Houd rekening met LAG op een thuisserver. Tenzij je een 100mbit lijn hebt met een fatsoenlijke PC. En zelf kun je dan geen gebruik meer maken van die PC. Misschien handig dat je eerst dit leest voordat je verder gaat. En standaard staat die CS server op tickrate 33 en dat is ruk. En tick 66 of 100 gaat meer van je PC eisen.

[ Voor 4% gewijzigd door Teune op 10-10-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

mirelia schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:38:
Volgens mij doe je dan alles goed en hoef je je niet druk te maken en kom je al in master servers voor hoor.

Ennuhh ik weet niet wat voor verbinding je hebt hoor maar 24 spelers??
Is beetje aan de hoge kant denk ik
Ik heb een up van 768 en daarmee kan ik krap 16 man aan
En upstream is hier het belangrijkste
Laat staan als je een custom map (ca. 15mb) hebt die gedownd moet worden door 24 man! Zeg maar dag tegen je bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Die heb ik allemaal op een andere highspeedserver staan
Op eigen server zuigt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:46

Bjk

Een beetje offtopic misschien maar toch. Kreeg vandaag een mailtje met de vraag of Nederlandse steam users Valve zouden willen meehelpen met het vertalen van hun Support Wiki. Lees het hele artikel hier: http://www.halflife-2.nl/view.php?itemid=1436 en meld je eventueel aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Bjk op 11-10-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

weet iemand toevallig waarom ik bij surf_rebel_resistance_final4 ik elke keer dood ga bij de AWP??

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

Greyh0und schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:36:
weet iemand toevallig waarom ik bij surf_rebel_resistance_final4 ik elke keer dood ga bij de AWP??
omdat je noob bent? :P

nee ff serieus,

ik denk dat je het surfen nog niet onder de knie hebt, je kan op een riggel terecht komen en zo sterven.

zorg er voor als je ergens in valt dat het altijd water is.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Iemand zei (ingame) dat bij final4 er geen water bij de AWP is, en bij andere wel...

overigens haal ik het soms wel, maar meestal niet :'(

PS: als ik het wel haal, dan sta ik voor de uitgang bij de AWP...

en surfen heb ik wel onder de knie (al val ik af en toe wel op een richel, maar dat komt eerder omdat ik dan een stomme fout maak...) :P

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Wanneer gaan die prijzen van die guns nou afhangen van de vraag naar die wapens? Ik dacht dat het in een update deze week zou komen? :?

edit: ok dan, zie net een nieuw news item:
The Counter-Strike: Source dynamic weapon pricing beta is underway now, so if you want to get a look at what weapon prices will be when we update the rest of the community, fire up the beta right from your Steam games list. (Look for "Counter-Strike: Source Beta.") Starting next week, prices in the beta will be adjusted daily in order to test that part of the system, but once the system is released publicly it will stick to weekly changes.
Dus daar is die cs source beta dus voor ;p

[ Voor 67% gewijzigd door scorpie op 14-10-2006 18:00 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Even een vraagje:

Ik heb net Half life 2 geinstalleerd en daarbij natuurlijk ook CS:Source. Echter kan ik bijna geen servers vinden (hooguit 2 of 3, soms ook geen).

Is CS:Source echt zo weinig gespeeld (lijkt me stug) of doe ik iets verkeerds. Mn filters laten alles toe...
Moeten er bepaalde poorten van mn router open staan ofzo? Firewall staat namelijk uit maar nog steeds kan ik bijna niets vinden.

Nog meer mensen die dit probleem herkennen?

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 08-08 17:58
weet je zeker dat je niet css beta hebt opgestart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 21:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe krijg je die netwerk stats ook alweer weg die je soms rechts in de onderhoek ziet?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Het zat m dus wel in de AA instellingen. Heb in de taakbalk bij de nvidia grafische instellingen de instellingen op Off gezet in plaats van Application Controlled.....en toen deed ie t weer. Zal wel een bug zijn met de 7900GTX denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Bor de Wollef schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:55:
Hoe krijg je die netwerk stats ook alweer weg die je soms rechts in de onderhoek ziet?
"net_graph 0"

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

dragon9114 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:00:
weet je zeker dat je niet css beta hebt opgestart ?
Heel zeker.

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 21:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Ik zit wel achter een sitecom Wireless router... Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Probeer eens om port 27015 te forwarden (TCP / UDP)

Heb je misschien een Anti-virus scanner draaien met ingebouwde firewall die het misschien blokkeert ?

Probeer anders het programma bij allowed toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 09:27
Hij vroeg toch rechtsonderin. Was het dan niet net_graph 3?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DaTiezl schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:46:
[...]

Hij vroeg toch rechtsonderin. Was het dan niet net_graph 3?
Dan zet je het aan ;)

0 is uit, 1 is een bep. graph, 2 ook en 3 is alles :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Hoe krijg je die netwerk stats ook alweer WEG die je soms rechts in de onderhoek ziet?

Datiezl leer lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Laatst online: 17-08-2021
aargh WAAROM moet equipment nou onder de optie 6 zitten ipv 8, ik zit er echt iedere keer naast zo, dat gaat weer ff duren voordat ik gewend ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

Ik vind de wapen prijs/koop systeem beta gewoon zwaar slecht, het maakt het kopen van wapens veel goedkoper (je loopt haast altijd met AK/M4 ookal verliest je team) + ik mis een aantal opties zoals kopen ammo (nu vanzelf) het maakt de drempel nu NOG lager voor de noobs -_-

nog even en ik ga weer naar 1.6

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Heb van de week HL2 GoTY editie speciaal gekocht voor CS:Source. Hij is minder leuk dan CS1.6 maar wel vermakelijk. Nog niet veel gespeeld, maar dat gaat nog wel gebeuren denk ik :)

Alleen waarom wordt overal bijna alleen maar Dust2 gespeeld? :{

[ Voor 15% gewijzigd door .GoO op 16-10-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:16:
Heb van de week HL2 GoTY editie speciaal gekocht voor CS:Source. Hij is minder leuk dan CS1.6 maar wel vermakelijk. Nog niet veel gespeeld, maar dat gaat nog wel gebeuren denk ik :)

Alleen waarom wordt overal bijna alleen maar Dust2 gespeeld? :{
Ik denk dat dat komt omdat er vooral veel nieuwere spelers op CSS zitten. En op de één of andere manier is de hoeveelheid goudvissen (die beesten die in een kom de hele dag plezier kunnen hebben omdat ze steeds vergeten dat ze al een rondje gezwommen hebben) daarin oververtegenwoordigd.

Er zijn wel non-dust2 servers, maar het is een bijzonder klein aandeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

counterstrike lijkt mij nu echt niks
het heeft volgens mij net zo veel als tikkertje
maar waarom spelen jullie dit?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.