[PC] Counter-Strike: Source - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 125.128 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:01

Minkie

Groazers Unite.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:42:
[...]

Tja, daarom heb ik voice chat ook maar uitstaan. Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar iedere keer gaat er wel weer 1 of andere muis aan het piepen en meestal wordt er toch alleen maar onzin gepraat, waardoor je de geluiden van je tegenstanders niet hoort.
Voice chat heb ik wel aanstaan. Reuze handig om der eens wat door te roepen als er nog 1 tegenstander over is en je weet hem te zitten. En als je het irritant vindt dat je je teammates hoort doe je gewoon ff esc > playerlist en daar kan je diegene muten.

En dan zijn er nog van die huillies soms die beginnen te schelden dat ik me bek moet houden wtf :?
Type altijd terug dat ze kunnen muten maar dan blijven ze gewoon boos?

Het is niet zo dat ik de hele tijd praat hoor. Dat doe ik wel gewoon over TS haha.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Omdat mijn vorige PC niet zo snel was speelde ik meestal Dust2 omdat mijn framerate op die map behoorlijk goed was. Nu heb ik al een tijdje een nieuwe PC die elke map op de max settings prima aan kan en wil ik dus zoveel mogelijk andere mappen spelen ipv altijd weer Dust2. Ik heb echt iets van 2 jaar lang bijna alleen maar Dust2 gespeelt.

In mijn favorieten staan iets van 20 NL servers, minimaal 8 daarvan draaien op dit moment Dust2. Het is voor mij best moeilijk om een nederlandse server te vinden waar geen bots spelen en die geen Dust2 draait. Ga ik net naar een server waar Aztec gedraait word om eens lekker te gaan spelen, komt er na 2 min een vote en welke map wint die vote... ja natuurlijk, hoe kan het ook anders Dust2.

Zijn hier mensen die mij kunnen vertellen waarom Dust2 overal en altijd gedraait word ipv mappen zoals Port/Prodigy/Aztec/Militia ?

Opzich is het beste een aardige map die ook voor zowel T en CT prima speelt maar die map begint mij behoorlijk te irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
is het mogelijk die stof/rook weg te halen in de de_dust enzo ?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
PilatuS schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:25:
Omdat mijn vorige PC niet zo snel was speelde ik meestal Dust2 omdat mijn framerate op die map behoorlijk goed was. Nu heb ik al een tijdje een nieuwe PC die elke map op de max settings prima aan kan en wil ik dus zoveel mogelijk andere mappen spelen ipv altijd weer Dust2. Ik heb echt iets van 2 jaar lang bijna alleen maar Dust2 gespeelt.

In mijn favorieten staan iets van 20 NL servers, minimaal 8 daarvan draaien op dit moment Dust2. Het is voor mij best moeilijk om een nederlandse server te vinden waar geen bots spelen en die geen Dust2 draait. Ga ik net naar een server waar Aztec gedraait word om eens lekker te gaan spelen, komt er na 2 min een vote en welke map wint die vote... ja natuurlijk, hoe kan het ook anders Dust2.

Zijn hier mensen die mij kunnen vertellen waarom Dust2 overal en altijd gedraait word ipv mappen zoals Port/Prodigy/Aztec/Militia ?

Opzich is het beste een aardige map die ook voor zowel T en CT prima speelt maar die map begint mij behoorlijk te irriteren.
Je hebt helemaal gelijk. Ik zit al maanden met dit probleem. Ik speel nu op veel engelse servers die wat meer gevarieerdere maps draaien. Maar echt leuke NL servers vinden met andere maps dat wil niet :( Op een of andere manier snapt de nieuwe generatie cssers niks van de andere mappen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:05
Bij ons is er altijd wel een server waar niet dust2 wordt gespeeld: www.onlydutch.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:25:

Ik speel de laatste paar maanden veel op hardcore rushgrounds (www.hardcore-rushgrounds.com). Een NL server waar gevarieerde maps (ook een aantal vaste customs) draaien. Zeker niet alleen D2 (vaker niet dan wel :)).

• ReddishRat
Hollanda schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:10:
Bij ons is er altijd wel een server waar niet dust2 wordt gespeeld: www.onlydutch.nl
Met 32 players, niet echt prettig zogezegd. Ik zit liever op max 16 of max 18 player servers. ;) Ik zat wel vaak op de custom van onlydutch, maar door onprettige admins speel ik nog maar af en toe.

• Hollanda
xs4all zit altijd leeg, doen we het schijnbaar als admin toch beter :/

Beetje lame om hier te zeiken, heb nooit een mailtje of whatever van je gezien :?

[ Voor 37% gewijzigd door Hollanda op 24-08-2006 13:04 ]

• PilatuS
  • Niet online
Persoonlijk vind ik 24 spelers wel genoeg. Als ik 3 man tegen kom in mijn eentje kan ik die nog wel hebben soms, maar als ik er 6 tegen kom mag ik blij zijn als ik er 1 of misschien 2 neer kan schieten.

Het max aantal spelers hangt wel af van de map en of friendly fire uit staat. Met 32 man op Office met FF aan is geen pretje vind ik.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb een probleempje die waarschijnlijk al 100 keer behandeld is, maar wat is er mis als je bij een lan game een custommap wil spelen en hij download wel de .sav file, maar niet de .bsp file?
sv_download 1 heb ik al in de listenserver.cfg
Tis niet echt een probleem om de maps even naar elkaar te sturen, maar wil gewoon graag dat dit gaat werken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

kan dit mss in de startpost?

Favourites fix:
1. Start CS:Source
2. Click on "Find Servers"
3. Click on the "Favourites" tab
4. Click on the "Change Filters" button
5. Drop down the "Anti-cheat" list and select "Secure"
6. Quit CS:Source
7. Start up CS:Source again
8. Click on "Find Servers"
9. Click on the "Favourites" tab
10. Click on the "Refresh" button

voor het probleem met de verdwijnende favos...

This is the Way.

• PilatuS
  • Niet online
Voor de meeste mensen is het favo probleem denk ik al opgelost. Bij mij is het probleem iig al een tijdje over. Maar als er nog mensen zijn die het probleem nog hebben is het wel handig voor in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 19:24
Wat vinden jullie van de nieuwe radar:

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/4364/radar2zt5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/9199/radar3zf5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/4179/radar4iy7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/4345/radarjh1.jpg

Ik vind het een beetje te druk.. Ik denk dat je deze wel weer terug zult kunnen veranderen als je dat wil.

[ Voor 15% gewijzigd door Bhai op 25-08-2006 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Opzich vind ik het wel mooier dan de vorige, alleen heb ik er verder niets aan. Ziet er leuk uit maar het voegt niet echt iets toe.
Ik vind deze radar wel meer afleiden dan de oude, de oude zag ik niet echt tijdens het spelen maar deze valt meer op.

Edit: Die radar kan ik nog wel mee leven. Probeer nu maar eens snel te bukken :r
Als ik iemand tegen kom buk ik vrijwel altijd maar nu gaat dat stukken minder fijn, hier baal ik behoorlijk van :(

[ Voor 28% gewijzigd door PilatuS op 25-08-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
ik vind hem wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, ik ben benieuwd. Zal eens kijken of ik vanavond nog een uurtje aan CSS besteedt. Lijkt op die map view uit de 1.6 tijd (maar dan alleen als je al dood was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Nieuwe radar is veel te druk. Ook irritant dat die niet meedraait met je looprichting. En bukken zuigt nu ook wel btje ja haha.
Maar zal wel wennen zijn. Heb hooguit 5 minuten ff getest op een onlydutch server.

Hoi Hollanda, dit is RelNeger :')

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dat bukken vind ik ook lastig ja
Maar bij mij draait de radar wel gewoon mee hoor
moet je cl_radar_locked 0
doen in console volgens mij of gewoon bij options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Ow, hehe. Zal straks wel ff kijken dan :). Thnx anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45
Die radar is te handig.... aan de locaties waar mensen dood gaan en mensen staan zie je precies waar je tegenstander zit...
Bukken voor old skool csers is over geloof ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vandread schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:29:
Die radar is te handig.... aan de locaties waar mensen dood gaan en mensen staan zie je precies waar je tegenstander zit...
Bukken voor old skool csers is over geloof ik :/
Ik heb vandaag redelijk wat gespeelt, en idd dat er een kruisje komt waar je team genoot dood gaat is iets te. Eerst was ik altijd redelijk aan het opletten waar er een puntje op de radar verdween om te kunnen zien waar een tegenstander was. Op deze manier is het te makkelijk.

HDR vind ik nog wel mooi geworden op Train. Van mij mogen ze het in elke map doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
PilatuS schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:43:
[...]

Ik heb vandaag redelijk wat gespeelt, en idd dat er een kruisje komt waar je team genoot dood gaat is iets te. Eerst was ik altijd redelijk aan het opletten waar er een puntje op de radar verdween om te kunnen zien waar een tegenstander was. Op deze manier is het te makkelijk.

HDR vind ik nog wel mooi geworden op Train. Van mij mogen ze het in elke map doen.
Ik denk velen dit uit hebben staan. Gewoon omdat het veel fps scheelt. Ik heb zonder HDR een fps van ~60 en met HDR aan iets van ~50. Daarom heb ik het ook aanstaan. Ik heb liever 60 fps en wat minder leuke lichteffecten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Wat is er precies veranderd aan het bukken? (gisteren geupdate en nog geen tijd gehad om et spelen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je meer fps wil:
r_3dsky "0" valt nu niet meer onder de sv_cheat commands. Verder verandert dit niks aan de gameplay. Je mist alleen hoge dingen zoals de toppen van de palmbomen op dust2.

en als je de nieuwe radar iets te druk vindt boven in beeld:
door lagere waardes bij cl_radaralpha te gebruiken wordt de groene achtergrond lichter.
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 06:31:
Wat is er precies veranderd aan het bukken? (gisteren geupdate en nog geen tijd gehad om et spelen).
In-eyes buk je nu minder ver. Dit is overigens een bugfix. Voorheen keek je te laag (navelperspectief zeg maar ;)) Als het goed is kijk je nu goed vanuit de ogen. Nog niet getest overigens, het lijkt iets te hoog te zijn. Overigens bukt de model voor anderen nog steeds even ver.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bhai schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:26:
[...]
Ik denk velen dit uit hebben staan. Gewoon omdat het veel fps scheelt. Ik heb zonder HDR een fps van ~60 en met HDR aan iets van ~50. Daarom heb ik het ook aanstaan. Ik heb liever 60 fps en wat minder leuke lichteffecten :)
Met mijn vorige PC stond HDR ook altijd uit. Maar nu ik een nieuwe heb zit ik met alle settings op de max nog altijd boven de 80fps dus kan het nu gewoon aan.

Het bukken is niet alleen dat je nu lager gaat maar je gaat ook langzamer naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

jezus wat mooi weer valve... dat bukken is echt kut :/

waarom moeten ze dit nou weer verneuken?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
HIValicious schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:23:
jezus wat mooi weer valve... dat bukken is echt kut :/

waarom moeten ze dit nou weer verneuken?
Dit is realistischer dan wat het eerst was. Je zat eerst lager dan in het echt en het ging ook te snel.
Maarja dit is idd behoorlijk minder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

boeiend dat het realistischer is... dit is toch geen cs. als het er in zou moeten zitten dan had t vanaf the get go al in moeten zijn. maar dit is echt niet te doen....

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik ben er ook niet blij mee maar iedereen heeft dit nu dus dat maakt het wel eerlijk. We kunnen Valve wel dood gaan spammen dat ze het terug moeten veranderen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Dat bukken is nu eigenlijk helemaal zinloos geworden. Nu steek je nogsteeds makkelijk boven kistjes enzo uit. Nou bukde ik toch haast nooit, maar af en toe was het toch wel verdomd handig...

De nieuwe radar vind ik wel veel beter dan de oude, nu heb je veel meer overzicht.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Vanitas schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:44:
Dat bukken is nu eigenlijk helemaal zinloos geworden. Nu steek je nogsteeds makkelijk boven kistjes enzo uit. Nou bukde ik toch haast nooit, maar af en toe was het toch wel verdomd handig...

De nieuwe radar vind ik wel veel beter dan de oude, nu heb je veel meer overzicht.
euh je bukt net zo ver hoor, Maar nu kijk je vanuit je ogen ipv je knieen.

nu kan je over tonnetje heen kijken, eerder niet, maar met zag je kop er wel bovenuit steken.

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
kless schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:37:
[...]

nu kan je over tonnetje heen kijken, eerder niet, maar met zag je kop er wel bovenuit steken.
dat was voor de patch best verveelend.

denk je dat niemand ziet dat je ergens achter gebukt zit werd je in eens door je hoofd geschoten |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

zijn er nog mensen die fatsoenlijke (dust2) servers hebben?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:09:
zijn er nog mensen die fatsoenlijke (dust2) servers hebben?
Kijk gewoon even in de internet browser. dust2 servers zijn er meer dan zandkorrels in de sahara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik bedoel dus max 16 players, tick 100, servers

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:48

The_Scarabial

MTB for life!

Veteran server die is tick100 en ook d2 geloof ik 82.94.220.11:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
HIValicious schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:00:
ik bedoel dus max 16 players, tick 100, servers
public.css-cup.nl | www.css-cup.nl | 82.94.220.120:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune
  • Laatst online: 05-06 16:51

Teune

oeoeoeoe

T!m0n schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:48:
Ik heb hier last van :(
[afbeelding]
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? bij mijn broer download hij wel de maps
Dit kan ook een server-side probleem zijn. Heeft je broer dit probleem niet op dezelfde server met deze map. Als de server die map niet heeft maar wel in maprotatie van de server staat krijg je deze melding ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

The_Scarabial schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:02:
Veteran server die is tick100 en ook d2 geloof ik 82.94.220.11:27015
Bah Veteran server, wordt daar steeds ge-autokicked als ik join om niks. Ik stuur een mail naar hun krijg geen eens een reply. Laat staan dat onze clan met die amateuristische css cup mee doet. Dan maar weer op mijn eigen server gamen: 62.212.81.17:27025 (tick 100) :) Ads by Teune.

[ Voor 10% gewijzigd door Teune op 28-08-2006 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
dragon9114 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:14:
[...]

dat was voor de patch best verveelend.

denk je dat niemand ziet dat je ergens achter gebukt zit werd je in eens door je hoofd geschoten |:( :P
idd daar werd ik goed ziek van, Field of view klopte voor geen moer met hoe je "mannetje" zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Laatst online: 12-08 15:51
teune schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:43:
[...]

Dan maar weer op mijn eigen server gamen: 62.212.81.17:27025 (tick 100) :) Ads by Teune.
Is inderdaad een vette server Teune. Zal er vanavond eens wat langer spelen. Mezstah in da house!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Vandread schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:12:
[...]

idd daar werd ik goed ziek van, Field of view klopte voor geen moer met hoe je "mannetje" zat.
Nou als je achter een kist zit en je haar steekt er bovenuit zie je zelf niks maar je tegenspeler wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Dat zeg ik.... dat is nu niet meer als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

mezstah schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:25:
[...]

Is inderdaad een vette server Teune. Zal er vanavond eens wat langer spelen. Mezstah in da house!!
Kwijl kwijl :9~, wil je een trial of zo....? Ik zal het met de Clanleader overleggen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Teune op 28-08-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Vandread schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:35:
Dat zeg ik.... dat is nu niet meer als het goed is.
Ik bedoel als je in het echt achter een kist zit en alleen je kapsel steekt er boven uit. Dan zie je dat zelf niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
teune schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:40:
[...]

Kwijl kwijl :9~, wil je een trial of zo....? Ik zal het met de Clanleader overleggen ;)
Nou zal er over denken hoop dat je snapt dat ik niet zomaar elk clannetje join. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
mezstah schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:04:
[...]
Ik bedoel als je in het echt achter een kist zit en alleen je kapsel steekt er boven uit. Dan zie je dat zelf niet hoor.
Nee en ik kijk midden op de kist vanuit m'n knieen :+
Je kan trouwens ook gewoon EDIT gebruiken ipv telkens te quoten in een nieuwe message, vinden de mod's ook heel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik op onze server alle mensen die joinen de rates kan forceren. Dus dat iedereen rate 25000, cmdrate 100 , updaterate 100 heeft?

Dit zou erg handig zijn want somige ratefuckers zijn gewoon bijna niet te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 15:16
Is er een mogelijkheid om de oude radar terug te krijgen?
Want deze ziet er niet uit!

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:51:
weet iemand hoe ik op onze server alle mensen die joinen de rates kan forceren. Dus dat iedereen rate 25000, cmdrate 100 , updaterate 100 heeft?

Dit zou erg handig zijn want somige ratefuckers zijn gewoon bijna niet te raken.
Beetlesmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:51:

Als je mani gebruikt kun je dit commando in cexeclist_all.txt toevoegen

"Change Rates" rate 25000; cl_updaterate 100; cl_cmdrate 100

En je kunt ook eventueel Mattie Eventscripts gebruiken daar heb je namelijk wel plugins voor.

Mattie forum

Maar vaak ligt het niet aan de rates, maar meer aan interp en interpolate instelling van sommigen. Je kunt beter gewoon zblockmax, zblockmin of Steambans plugin gebruiken. Die blokken die interp en interpolate instelling.

[ Voor 14% gewijzigd door Teune op 29-08-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

The_Greater schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:51:
Is er een mogelijkheid om de oude radar terug te krijgen?
Want deze ziet er niet uit!
je kunt hem wel kleiner maken met cl_radartype 1 of 2. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teune schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:59:
[...]

je kunt hem wel kleiner maken met cl_radartype 1 of 2. :*)
cl_radaralpha 0

Inc Console kan je hem geheel weg doen -.-''

lol offtopic ik speel op 9 tot 20 fps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:21:
[...]

cl_radaralpha 0

Inc Console kan je hem geheel weg doen -.-''

lol offtopic ik speel op 9 tot 20 fps :P
Kan je met die lage fps nog wel wat raken ? Ik vond het met mijn vorige pc al klote gaan als ik onder de 40 fps kwam. (Da's voor mij ook de reden geweest dat ik een hele nieuwe heb gekocht)

Is het niet handiger om dan CS 1.6 te spelen ? De HL1 engine draai op oude pc's nog best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:15:
[...]

Kan je met die lage fps nog wel wat raken ? Ik vond het met mijn vorige pc al klote gaan als ik onder de 40 fps kwam. (Da's voor mij ook de reden geweest dat ik een hele nieuwe heb gekocht)

Is het niet handiger om dan CS 1.6 te spelen ? De HL1 engine draai op oude pc's nog best lekker.
Naja oude pc ja ik raak wel wat ben med skilled heb veel wars enzo :P

Maarja BTW mn Pc specs zijn als volgt Pentium 4 2.93 GHZ // 768 DDR RAM // Nvidia Asus N6600 TD 256 MB / 470 Core en 590 Mhz mem met stock cooling lol ja ik snap ook niet waarom ik laage fps heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik zou er verder wel ff naar kijken als ik jou was. Minimaal 40 fps moet echt wel te doen zijn met die PC. Misschien een driver probleem of een slechte win install ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:16:
Ik zou er verder wel ff naar kijken als ik jou was. Minimaal 40 fps moet echt wel te doen zijn met die PC. Misschien een driver probleem of een slechte win install ofzo.
Ja ik heb echt geen idee nee ik heb windows gister nog opnieuw ge instaleerd met format enzo :( :S ik heb echt geen idee,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan opeens me Nextwish script niet meer gebruiken.

Iemand ervaring met dit script en een oplossing voor mijn probleem?

Op het moment dat ik mijn emailadres mapje moet opzoeken en deze gevonden te hebben kan ik niet op install drukken in geen enkelemap overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Komt door de patch.
Bukken en de map bevallen me nu wel, maar ik vergeet af en toe dat die map de tegenstander ook een voordeel kan geven, wat best eens iritant is....
Ik speelde gister op Hardcore Rushgrounds, niet echt mijn type server.
-Heel druk, met FF aan, recept voor een ramptoestand :+
-Team verliest? Iedereen dood. Handig voor het verdedigende team, lekker wachten, ze gaan toch wel dood.

ohja: Waaaaarom speelt iedereen toch 24/7 dust2 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 01-09-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:33:
Ik kan opeens me Nextwish script niet meer gebruiken.

Iemand ervaring met dit script en een oplossing voor mijn probleem?

Op het moment dat ik mijn emailadres mapje moet opzoeken en deze gevonden te hebben kan ik niet op install drukken in geen enkelemap overigens.
Tijdens instaleren gaat hij zoeken naar het bestand "platform.gcf" dit bestand bestaat niet meer sinds de laatste update van steam.

Je kan zelf het bestand creëren door een nieuw kladblok bestand en die geef je als naam "platform" en de extensie veranderen van .txt naar .gcf

Dit bestandje "platform.gcf" plaats je in de volgende map: C:/Steam/SteamApps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:02:
[...]

Tijdens instaleren gaat hij zoeken naar het bestand "platform.gcf" dit bestand bestaat niet meer sinds de laatste update van steam.

Je kan zelf het bestand creëren door een nieuw kladblok bestand en die geef je als naam "platform" en de extensie veranderen van .txt naar .gcf

Dit bestandje "platform.gcf" plaats je in de volgende map: C:/Steam/SteamApps
Alvast enorm bedankt ga het proberen _/-\o_

Edit: Het werkt super :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal ik heb een serieus probleem.

Mijn CSS werkt als een tierelier waneer ik hem opstart.
Ik krijg dan aan het begin een fps rond de 100 (gem.) en knal iedereen neer.
Vervolgens binnen 5 minuten zakt mijn fps naar 35 (gem.) en gaat mijn beeld stotteren.
Soms blijft de fps hoog staan maar stotterd mijn beeld als nog en is het ook niet te spelen.
Waar kan het aan liggen?

ik heb al geprobeert:
CFG, lage kwaliteit, drivers, comandos voor het opstarten en hoge prioriteit. maar helpt geen drol.

specs. p4 ht 2,8 G, 1 G geheugen, x800 pro.
(sorry als het in het verkeerde forum is gep. maar helaas weet ik anders niet waar het wel moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Speel je op 1280x1024?
Probeer eens een lagere resolutie (of bedoel je dat met kwaliteit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat bedoel ik met kwaliteit het heeft geen invloed op mijn fps.
Ik hoorde van iemand dat het aan mijn temp van gr. kaart licht maar weet niet waar ik deze kan vinden, welk programma???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Wss wordt je videokaart inderdaad te warm, probeer eens de cd die je bij de kaart gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit zijn de clock settings nu. ik heb default geklikt op ati tray tools.

het veranderde van:

Clock Information
BIOS VPU 475.00
Current VPU 475.00
BIOS MEM 450.00
Current MEM 453.50

naar:
Clock Information
BIOS VPU 475.00
Current VPU 472.50
BIOS MEM 450.00
Current MEM 445.50
ik hoop dat het lukt maar het lijkt mij dat dit kleine verschil niet mag uitmaken en is het wel verstandig om dit via ati tray tools op default te zetten.?????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Als het goed is kan je via ati trays tools ook de temps uitlezen, daar heb je meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:46:
Als het goed is kan je via ati trays tools ook de temps uitlezen, daar heb je meer aan.
Huisgenoot van mij had hetzelfde.. Bleek dat de fan van zijn vid.kaart eraf lag... Ik denk ook dat het aan je temp. ligt maar kijk nog ff je fan na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gpu is max 56 grade volgens ati tray tools.
Mijn computer deet het beter na de clock instellingen.
Ik denk dus dat mijn temp goed is maar mijn clockinstellingen niet.
Ik hat trouwens gelezen dat de ATT instelling hier iets mee temaken zou kunnen hebben.
Er stond bij dat er een max temp instelling bestaat die niet telaag moet zijn.
Tot zover ben ik gekomen. als iemand mij nog verder kan helpen zeer graag en bedankt voor alle nuttige informatie. gr 2handle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renumeration
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
na eenig google werk kom ik niet tot een oplossing.. misschien dat jullie mij raad kunnen geven.

Ik heb een X-fi geluidskaart met een 7.1 speaker set eraan vast.
Zowel in configuratiescherm als drivers van X-fi staat hij ingesteld op 7.1, zodra ik CSS ga spelen gaat hij terug naar 2 speaker settings.

Als ik in CSS dit wijzig naar 7.1 dan krijg ik helemaal geen geluid meer uit me boxen, 5.1 idem. Maar als ik 4 speaker systems instel dan wel :S. Ga ik uit CSS dan zijn me drivers van X-fi ook als 4 speakers ingesteld.

Heb het al meerdere keren geprobeerd maar blijft geluidsloos, zelfs als ik weer uit CCS ga blijft het geluidsloos tenzij ik in me X-fi menu weer alles terug zet naar standaard. (of ik in CSS het instel op 2 -4 speaker instelling)

Weet iemand een oplossing voor mij?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij ondersteund css geen 7.1 maar ik kan mij vergissen.

Nu nog een vraag om mijn probleem te verhelpen: hoe kan ik zien hoeveel wat voeding ik nodihg heb

later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renumeration
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:32:
volgens mij ondersteund css geen 7.1 maar ik kan mij vergissen.

Nu nog een vraag om mijn probleem te verhelpen: hoe kan ik zien hoeveel wat voeding ik nodihg heb

later
Ik kan zeker wel 7.1 selecteren binnen CSS.. maar 5.1 vind ik ook al best in CSS.... maar dat werkt ook niet.

Voor je voeding kan je je vraag beter hier stellen Welke voeding heb ik nodig?

Specs

• IRCfreAk
  • Laatst online: 17-08-2021
op de een of andere vage manier is deze server uit de topicstart verwijderd (of ik ben gek hoor dat ik het nog niet had doorgegeven aan hollanda:P), kan ie er weer bij?
Afbeeldingslocatie: http://www.game-monitor.com/server-stat-image/0/FFFFFF/000000/0000FF/000000/81.171.96.71:27015.png

en de andere server van Teamsas:
Afbeeldingslocatie: http://www.game-monitor.com/server-stat-image/0/FFFFFF/000000/0000FF/000000/81.171.99.200:27015.png

[ Voor 6% gewijzigd door IRCfreAk op 07-09-2006 11:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:35:
[...]

Naja oude pc ja ik raak wel wat ben med skilled heb veel wars enzo :P

Maarja BTW mn Pc specs zijn als volgt Pentium 4 2.93 GHZ // 768 DDR RAM // Nvidia Asus N6600 TD 256 MB / 470 Core en 590 Mhz mem met stock cooling lol ja ik snap ook niet waarom ik laage fps heb :S
:o

Ik heb een P4 2.6 ghz, 512MB ram, 6600GT -> alles draait aan stock waarden & haal toch makkelijk 60 fps op een 18slots d2 server.

Ik zou idd eens je config je bekijken, en jezelf wat documenteren over de vele commands waaruit héél wat performance winst te halen is.

1 tipje -> als ik mijn hyperthreading op disabled zet in bios, gaf dit me een fpsboost van ~40%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
Dit is vast al heel vaak besproken, maar toch.

Wat is de beste manier om een avi (xvid) te maken van een demo. Ik deed dat vroeger altijd door een demo te maken en dan "startmovie 30" te typen. Dan maakte CS allerlei BMP files, die je dan met bepaalde programma's weer kunt koppelen tot een avi.

Bij CS:S zijn die nu geen BMP meer, maar TGA.

Nadelen zijn dus:
- Elke TGA is 5,5 MB. Als ik dus iets op 30 fps opneem, dan is dat >150 MB/s
- Het maken van de framescaps gaat traag

Wat ik mij dus afvraag:
1) Is dit nog steeds de beste manier?
2) Is het niet mogelijk om CS geen TPG, maar JPEG te laten maken (of desnoods BMP)

En owja, Fraps is niks (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Lekker klote dus..

Ik speel bijna nooit meer, maar dit soort dingen moedigen me niet aan om weer te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

T!m0n schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:09:
staat al op hoog
dit bedoel ik
[afbeelding]
(dit is dus een google plaatje bij mij is het gewoon bruin en zie je dat mooie effect niet)
Ligt aan je DX level, pas ondersteund van 8.1 of 9 (niet zker)

Echte schaduwen vanaf 8.1

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Laatst online: 19-09 15:53
Bhai schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:22:

Wat is de beste manier om een avi (xvid) te maken van een demo. Ik deed dat vroeger altijd door een demo te maken en dan "startmovie 30" te typen. Dan maakte CS allerlei BMP files, die je dan met bepaalde programma's weer kunt koppelen tot een avi.

Nadelen zijn dus:

Wat ik mij dus afvraag:
2) Is het niet mogelijk om CS geen TPG, maar JPEG te laten maken (of desnoods BMP)

De source-engine is wat dit betreft een stuk verbeterd :) Als je nu een filmpje wil maken moet je geloof ik iets met "host_framerate" op 30 zetten (of whatever je ding wilt hebben) en dan startmovie "naamvanjemovie". Dan rendert hij het zelf op 30FPS en hoef je niet meer zorgen te maken over fps :) Je kunt dan in theorie zelfs een 1600x1200 filmpje met alles op super high maken, omdat de source engine toch dan elke frame die nodig is 1 voor 1 rendert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Laatst online: 17-08-2021
kunj e niet gewoon een .dem recorden en die converten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
Ja, maar dat doe ik dus ook :P

Eerst een .dem maken en dan converten met host_framerate 30.

Maar die punten die ik noem zijn er dus nog steeds :/ Het recorden van de TGA files gaat nog steeds erg langzaam. Hoort dat dan niet zo langzaam te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:53

lordsnow

I know nothing

Ik ben van plan om de volgende 22" TFT te kopen: Mirai DML-522W100.

Deze heeft een native resolution van 1680 x 1050. Kan Counterstrike: Source dat wel aan? (En andere (nieuwe) spellen?). In het configuratiescherm zie ik die resolutie namelijk niet staan, ook niet als ik 16:9 of 16:10 kies. Let wel, op dit moment heb ik nog m'n 4:3 19" monitor aangesloten.

[ Voor 24% gewijzigd door lordsnow op 10-09-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
moet je "Modi die mijn monitor niet ondersteund weergeven" oid even aanvinken. Of dat ingame ook werkt weet ik niet. Maar dan weet je iig of je vidkaart het aankan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

Bhai schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:22:

Nadelen zijn dus:

Wat ik mij dus afvraag:

Recorden kun je beste gewoon via CS Source zelf doen gewoon in console intikken: record demo1, naderhand kun je demo starten en dan recorden met Fraps. Voordeel aan een demo file zelf is dat je in je CS dan nog Video instellingen hoger kunt zetten, zoals Widescreen of AA, bijv de HUD weglaten, HDR inschakelen en dan recorden met Fraps.

Fraps is toch wel de beste manier. Zo doe ik het ook altijd. En zet in Fraps ff de FPS op 30fps, scheelt weer filesize en als je het op google video of zo zet wordt er ook 30fps max aangeraden. En nadat je de avi gemaakt heb, open ik het in Adobe Premiere en edit ik de film en converteer het naar Realmedia of zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Teune op 11-09-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
ik vind de nieuwe radar echt top! Je kan nu zien waar je teamgenoten een enemy gespot hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:07
Komt er 1 achter na 3 weken :P Is wel handig bij wars idd. Maar DM heb je er natuurlijk niks aan, en hij is een beetje groot en te opvallend. En ik had gelezen dat de nieuwe update te maken had met de economische delen dus waarschijnlijk prijs verschillen :| Hopelijk een verbetering ipv de patch 1.4 van BF2 :P Want daar zaten we maanden op te wachten, en hopen dat eindelijk eens wat goed gefixt was maar nee :+

[ Voor 14% gewijzigd door robvanderaart op 12-09-2006 14:21 ]

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Nieuwe update uit of ligt het aan mij :) me source wordt nu iig geupdate door iets :)

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:07
Klopt :)

Updates to Counter-Strike: Source and the Source Engine, along with some improvements to SourceTV have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Counter-Strike: Source

Added zoom/scope to first person view in SourceTV

Fixed exploit to access full map overview while alive

Fixed exploit to bypass mp_forcecamera 1 restrictions

Source Engine

Fixed clock synchronization while recording a demo

SourceTV

Added number of spectators and broadcast title in spectator GUI

Added chat groups for SourceTV spectators

http://www.steampowered.com/v/index.php?area=news

Ze zouden ook wat doen met de economische kant, dat zal dan waarschijnlijk in de volgende update komen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door robvanderaart op 13-09-2006 11:40 ]

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Ik heb een vaag probleem met m'n counter-strike.
De Creative Hosting server 80.69.77.12:27015 (dust2 only) geeft bij mij soms wat problemen.
Wanneer de server bijna vol is, 18 mensen erin, en ik wil joinen, dan valt counter strike uit omdat hij niet kan joinen. Twee vrienden van mij hebben dit probleem ook, dus het ligt niet aan mij.
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn met dit probleem en dit hebben opgelost.

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Jaeger schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:40:
Ik heb een vaag probleem met m'n counter-strike.
De Creative Hosting server 80.69.77.12:27015 (dust2 only) geeft bij mij soms wat problemen.
Wanneer de server bijna vol is, 18 mensen erin, en ik wil joinen, dan valt counter strike uit omdat hij niet kan joinen. Twee vrienden van mij hebben dit probleem ook, dus het ligt niet aan mij.
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn met dit probleem en dit hebben opgelost.
Kheb dr ook last van :/

Systeem | Strava

Verwijderd

Je zou bijna denken dat het aan de server ligt :P

• ReddishRat
Heeft te maken met de update. Bij creativehosting is het zo ingesteld dat je naar de volgende server geredirect zou moeten worden. Blijkbaar zit er nog ergens een bug in mani mod dat het niet goed werkt en je eruit klapt. Ik zie het bij meerdere servers.

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 11:09
Ik heb gister mijn nieuwe TFT binnen gekregen (Samsung 940bf), alleen is de textsize van de chat en admins erg groot :? Heeft iemand enig idee hoe dit aan te passen is? Resolutie is 1280/1024.

[ Voor 6% gewijzigd door Become op 14-09-2006 08:42 ]

Verwijderd

Voor de mensen die op de Creative servers spelen, het probleem is bij ons bekend

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Hm, het kan nog gekker. Ik had laatst dat ik bij een mapchange, ineens naar een andere server switch. Meestal bij de O.D.-servers. Het valt wel op dat de laatste tijd steeds meer servers kampen met instabiliteit of een probleem met mani-admin plugin. :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• Vandread
grapje tussendoor:
Misschien de topic titel veranderen naar:
[PC] Dust2-Strike: Source - Deel 9 :+

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:44:
Voor de mensen die op de Creative servers spelen, het probleem is bij ons bekend
Dat is al een begin!
Maar ligt het aan het redirecten of .....?
Wanneer wordt het opgelost?
Het valt me trouwens ook op dat hierdoor server 2 echt enorm leeg is.
Normaal kwam die server nog wel vol door het redirecten, maar tegenwoordig is het ook leeg daar.
Dat ik niet meer gelijk wordt geredirect vind ik geen probleem maar dat m'n counter strike uitvalt wel :'(
Oh ja, waar zijn de quake geluiden heen? En het schermpje dat je ziet als je dood ging met hoeveel hits enz?

[ Voor 8% gewijzigd door Jaeger op 14-09-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Jaeger schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:08:
[...]

Dat is al een begin!
Maar ligt het aan het redirecten of .....?
Wanneer wordt het opgelost?
Het valt me trouwens ook op dat hierdoor server 2 echt enorm leeg is.
Normaal kwam die server nog wel vol door het redirecten, maar tegenwoordig is het ook leeg daar.
Dat ik niet meer gelijk wordt geredirect vind ik geen probleem maar dat m'n counter strike uitvalt wel :'(
Oh ja, waar zijn de quake geluiden heen? En het schermpje dat je ziet als je dood ging met hoeveel hits enz?
Je komt hier ook iedereen tegen he ;)
Ik heb er zelf ook last van en het komt door Mani? zei laatst een admin (Fear) tegen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:55

Polycom

Poes van goud

Vandread schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:08:
grapje tussendoor:
Misschien de topic titel veranderen naar:
[PC] Dust2-Strike: Source - Deel 9 :+
lol ja, zou heel goed kunnen. Er jammer vind ik dat, dat iedereen alleen maar dust2 wil spelen. Vroegah had je nog servers waar elke 15 minuten een andere map kwam. Dit was goed voor de afwisseling en zo had je meer plezier tijdens het spelen. Nu speel ik source max 30 min per dag omdat ik dust2 zo snel spuug zat ben. Er zijn nog wel servers met andere maps maar meestal draait er weer een of andere vage mod dat je kan vliegen of zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:35:
[...]

lol ja, zou heel goed kunnen. Er jammer vind ik dat, dat iedereen alleen maar dust2 wil spelen. Vroegah had je nog servers waar elke 15 minuten een andere map kwam. Dit was goed voor de afwisseling en zo had je meer plezier tijdens het spelen. Nu speel ik source max 30 min per dag omdat ik dust2 zo snel spuug zat ben. Er zijn nog wel servers met andere maps maar meestal draait er weer een of andere vage mod dat je kan vliegen of zo. :P
Dust2 gaat bij mij al zo enorm op de automaat, dat het niet leuk meer is. En op servers met voting of een admin die vraagt welke map er moet komen krijg je ongeveer ook na iedere niet dust2 map de algehele roep om dust2. Ben ik nou oud, of zijn er mensen die aan geheugenverlies lijden en gewoon iedere keer vergeten dat ze dust2 al uren gespeeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Je wordt te oud .... :'(

Wil je graag bekenden tegenkomen, helaas op dust2 servers het makkelijkst, en als je die niet tegenkomt, kom je wel pubertjes met een te grote muil tegen en alleen maar de boel bijelkaar schelden en zich heel wat vinden. Ik word oud....
Minkie schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:53:
[...]
Je komt hier ook iedereen tegen he ;)
Liggen slet :/

[ Voor 37% gewijzigd door Vandread op 15-09-2006 16:15 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.