Logitech setpoint? Nieuwste versie downloaden en installen en dan zou je button weer moeten werken.. De buttons van mijn muis (MX518) werken alleen in CSS als setpoint installed isVerwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:58:
Hey vandaag is r weer een kleine update geweest en sindsdien werkt mijn "back" button niet meer in Css, in windows werkt hij wel. Ik heb 't geprobeerd via menu keyboard en via console bind mouse3 "slot4" (mouse4 heb ik ook geprobeerd) ik pak met die knop namelijk mijn granaten...
Weten jullie wat r aan de hand is? En nog een ding ik heb een G5 hoe heet dat prog ookalweer waarmee je knoppen kun assignen in spellen van logitech?
dank
Verwijderd
Setpiont had ik al geinstalleerd en gebruikt voor de dpi instellingen. Net gezien dat via toetsaanslag toewijzen je bijv "4" kan invullen... En zo werkt 't wel in css. Alleen nu hij dus in principe de knop 4 is geworden werkt hij met inet niet meer als vorige... Dat is dan wel weer jammer aangezien ik gisteren beide opties had.
Verwijderd
Iemand last van het ingame console (met ~), wanneer je iets wilt typen in het console na de tweede letter je console weer verdwijnt? Moet je vervolgens weer opnieuw console openen om weer te kunnen typen.
Als je als tweede letter een klinker pakt, dan komt ie na het tweede keer openen van console met een apostrofe, vervolgens backspace en dan kun je wel fatsoenlijk typen, maar is erg omslachtig.
Als je als tweede letter een klinker pakt, dan komt ie na het tweede keer openen van console met een apostrofe, vervolgens backspace en dan kun je wel fatsoenlijk typen, maar is erg omslachtig.
Bij mij doet ie het wel als ik ctrl+ ~ gebruik, misschien bij jou ook?
Euhm ... gewoon een A E I O U even aantikken nadat je de console opent of je toetsenbord op Nederlands zetten : Heeeeel vaak gevraagd in diverse "Steam Games" related topics 
@Hieronder => US Kan ook ja, vergeten. Ooopsie ...
@Hieronder => US Kan ook ja, vergeten. Ooopsie ...
[ Voor 22% gewijzigd door nero355 op 02-06-2006 10:42 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Bedoel je niet "US" i.p.v. "US International". Niet veel mensen hebben een toetsenbord met NL indeling (dus met de " boven de 2 ipv @)nero355 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:28:
of je toetsenbord op Nederlands zetten
Het kan wel veel gevraagd zijn, maar het is weer zo'n stommiteit van Valve om hier geen rekening mee te houden. Ze hebben meer van dit soort dingen dat je denkt van, besteed daar nou ff dat uurtje aan. Maar nee, het mag waarschijnlijk geen geld kosten ofzo
Ik vind in ieder geval de interface van CS:Source zwaar klote t.o.v. de interface van CS:CZ! Ook beweegt alles zo raar en log (poppetjes zweven meer dan dat ze lopen). Ik vind CS:Source al met al een stuk slechter dan CS:CZ. Terwijl de gfx natuurlijk mooier zijn, is het spelgenot achteruit gegaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 02-06-2006 10:39 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
EINDELIJK!! Iemand die dezelfde mening heeft (niemand speelt bijna cs:cz)..Room42 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:36:
[...]
Ik vind in ieder geval de interface van CS:Source zwaar klote t.o.v. de interface van CS:CZ! Ook beweegt alles zo raar en log (poppetjes zweven meer dan dat ze lopen). Ik vind CS:Source al met al een stuk slechter dan CS:CZ. Terwijl de gfx natuurlijk mooier zijn, is het spelgenot achteruit gegaan.
Ik speel nu wel cs:s omdat veel vrienden het spelen maar cs:cz vond ik zeker leuker
Ga je CS:CZ spelen, geen gebash hier aub.
Ik merk echt niets van zogenaamde zwevende spelers en verkeerde hitboxes. (althans niet op de server waar ik op speel)
@ reddishrat:
Hoe staat het ervoor met de xs4all servers? gaan jullie al die dust2 only map veranderen in een 'gewone' mapcycle?
@ reddishrat:
Hoe staat het ervoor met de xs4all servers? gaan jullie al die dust2 only map veranderen in een 'gewone' mapcycle?
[ Voor 37% gewijzigd door Polycom op 02-06-2006 15:36 ]
Vanavond worden de servers omgegooid naar 2 tick 100 servers met full cycle en end map vote. Ranks zetten we als gewoonlijk uit. We gaan dit een week aanhouden en kijken wat de reacties zijn en of de servers meer publiek trekken. De 2 andere servers halen we offline omdat we ook willen zien of de performance verbeterd als we 1 server per machine draaienPuDy schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:35:
Ik merk echt niets van zogenaamde zwevende spelers en verkeerde hitboxes. (althans niet op de server waar ik op speel)
@ reddishrat:
Zo gek, hail jou man!ReddishRat schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:48:
[...]
Vanavond worden de servers omgegooid naar 2 tick 100 servers met full cycle en end map vote. Ranks zetten we als gewoonlijk uit. We gaan dit een week aanhouden en kijken wat de reacties zijn en of de servers meer publiek trekken. De 2 andere servers halen we offline omdat we ook willen zien of de performance verbeterd als we 1 server per machine draaien
Je zal zien dat het gaat werken, anders eet ik mn nieuwe paar schoenen op. Ik zal sowieso elke avond een slot in beslag nemen
24 slots tickrate 100 ? Op wat voor hardware ...
20 slots. Ik geloof Intel Xeon 2.6GHZ met 1GB ram.Hollanda schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:40:
24 slots tickrate 100 ? Op wat voor hardware ...
De vraag is ook of die het aan kan. Wij zullen tevreden zijn als die tussen de 60 en 100 ticks haalt. Het is even afwachten
Tick100 moet mogelijk zijn, maar een schommelende tussen 60-100 kan je beter voor tickrate 66 bv kiezen.
Hmz.. de server is weer op 66 tick gezet. Met 100 tick ging de server raar laggen etc.Hollanda schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:38:
Tick100 moet mogelijk zijn, maar een schommelende tussen 60-100 kan je beter voor tickrate 66 bv kiezen.
Vandaag heb ik een hele nieuwe XP install op mijn C: gezet en normaal kan ik voor CS:S gewoon ff mijn code opnieuw invullen en dan gewoon gelijk gaan spelen.
Nu zegt steam dat ik meer dan 3.6GB moet gaan downloaden om CS:S weer te kunnen spelen
De install van steam en alles wat daarbij hoort staat op een andere schijf, er is dus helemaal niets van weg gedaan.
Nou vind ik 3.6GB downloaden niet zo erg alleen ik krijg de hele dag al de melding dat de steam servers te druk zijn en dat ik het over een aantal minuten nog maar eens moet proberen. Dat opnieuw proberen heb ik vandaag al meer dan 20x keer gedaan maar ik krijg steeds dezelfde melding.
Iemand enig idee hoe ik gewoon weer normaal CS:S kan spelen
Nu zegt steam dat ik meer dan 3.6GB moet gaan downloaden om CS:S weer te kunnen spelen
De install van steam en alles wat daarbij hoort staat op een andere schijf, er is dus helemaal niets van weg gedaan.
Nou vind ik 3.6GB downloaden niet zo erg alleen ik krijg de hele dag al de melding dat de steam servers te druk zijn en dat ik het over een aantal minuten nog maar eens moet proberen. Dat opnieuw proberen heb ik vandaag al meer dan 20x keer gedaan maar ik krijg steeds dezelfde melding.
---Sorry dubblepost.. kreeg eerst een 404 error---
[ Voor 96% gewijzigd door Jokuh op 04-06-2006 00:11 ]
Ten eerste snap ik niet waarom je je cd key opnieuw moet invoeren, normaal word ie gekoppelt aan je account. Ten tweede.. Zolang er niks gebeurt is met je gcf files in de steamapps map hoef je niks opnieuw te downloaden. Anders moet je ff gcf files laten verifieren.. ik weet even niet de link daarheen...PilatuS schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 23:06:
Vandaag heb ik een hele nieuwe XP install op mijn C: gezet en normaal kan ik voor CS:S gewoon ff mijn code opnieuw invullen en dan gewoon gelijk gaan spelen.
EDIT:
Verify integrity of game cache
Load Steam
From the My Games tab, right-click on the game and select Properties from the menu.
Select the Local files tab and click the Verify integrity of game cache... button.
Steam will verify the game cache files (GCF's) - this process may take several minutes. Do not verify the cache files for multiple games simultaneously - as some games share cache files with other games, this may cause problems with verification.
Once the process is completed, the Check Window will automatically exit.
[ Voor 21% gewijzigd door Jokuh op 04-06-2006 00:09 ]
Het is idd zo dat ik normaal niet mijn cd-key opnieuw moet invoeren. Ik zal mij wel hebben vergist met een ander spel.
Normaal is het gewoon ff mijn account info invoeren en dan gewoon kan gaan spelen, nu heeft ie niet naar mijn mailadres of password gevraagd maar start ie gewoon gelijk op en begint het gezeik zodra ik een server wil joinen.
Aan alle bestanden van Steam en CS:S heb ik niets veranderd, Ik heb de bestanden alleen van de ene naar de andere schijf verplaatst.
Edit : Jokuh, bedankt voor die extra info. Morgen ga ik het gelijk proberen als ik mijn desktop weer aan heb staan. Ff een paar minuten gcf's controleren is beter dan 3.6GB downloaden
Normaal is het gewoon ff mijn account info invoeren en dan gewoon kan gaan spelen, nu heeft ie niet naar mijn mailadres of password gevraagd maar start ie gewoon gelijk op en begint het gezeik zodra ik een server wil joinen.
Aan alle bestanden van Steam en CS:S heb ik niets veranderd, Ik heb de bestanden alleen van de ene naar de andere schijf verplaatst.
Edit : Jokuh, bedankt voor die extra info. Morgen ga ik het gelijk proberen als ik mijn desktop weer aan heb staan. Ff een paar minuten gcf's controleren is beter dan 3.6GB downloaden
[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 04-06-2006 00:15 ]
Dat d8 ik ook... 't Is allemaal wel goed geregeld met steam. Maar soms ook weer niet.. hehe
Wat je ook kan doen is steam erafgooie, op nieuw erop zette, de cd erin proppen in hl2 + css instaleren en dan zit css al op 70a80 % dat schiet ook wel redelijk op. Maar dat gaat alleen als je het in de winkel heb gekocht. En niet via steam.
Helaas kan ik de optie Verify integrity of game cache niet aan klikken. Er staat ook gewoon dat er niets op de HDD staat.
Ik installeer de hele boel wel opnieuw, gelukkig heb ik wel een dvd van HL2/CS:S.
Edit : 2 uur gedownload met ~100kb/s tot ie klaar was.
Na de boel vanaf dvd er op gezet te hebben zat ie op 73%, net mijn config terug gezet en wat instellingen veranderd, nu loopt het prima net zoals voor de reinstall.
Ik installeer de hele boel wel opnieuw, gelukkig heb ik wel een dvd van HL2/CS:S.
Edit : 2 uur gedownload met ~100kb/s tot ie klaar was.
Na de boel vanaf dvd er op gezet te hebben zat ie op 73%, net mijn config terug gezet en wat instellingen veranderd, nu loopt het prima net zoals voor de reinstall.
[ Voor 36% gewijzigd door PilatuS op 04-06-2006 15:14 ]
Ok dan veel suc6 ermee en game ze. Ik vind het best jmmr... Ik speel nu sinds een week geen css meer omdat ik BF2 heb aangeschaft... hele andere game... en helemaal verslaafd XD
Verwijderd
Hebben er hier meer mensen last van een performance drop sinds de laatste steam update? Het steampowered forum staat er ook vol van.
Ik ging van 80-120 fps naar 40-70 fps (3.0H@3.4 Ghz, 2 GB , X850) Wat enigszins hielp was om de hyper treading in de bios uit te zetten. Ik zit nu weer op het oude FPS niveau, echter heb ik meer last van fps drops dan voorheen. Iemand anders het hier ook al opgevallen?
Het was bij mij van de een op de andere dag raak (na de update) de rest van mijn spellen + benchmarks hebben nergens last van..
Hmz
Gr R
Ik ging van 80-120 fps naar 40-70 fps (3.0H@3.4 Ghz, 2 GB , X850) Wat enigszins hielp was om de hyper treading in de bios uit te zetten. Ik zit nu weer op het oude FPS niveau, echter heb ik meer last van fps drops dan voorheen. Iemand anders het hier ook al opgevallen?
Het was bij mij van de een op de andere dag raak (na de update) de rest van mijn spellen + benchmarks hebben nergens last van..
Hmz
Gr R
Verwijderd
lolHollanda schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:25:
Ga je CS:CZ spelen, geen gebash hier aub.

bash ik ?? dacht het niet...

hier ook wel een beetje, echt altijd na een update wordt de performance slechterVerwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 14:39:
Hebben er hier meer mensen last van een performance drop sinds de laatste steam update? Het steampowered forum staat er ook vol van.
Hmz
Gr R
Hebben ze militia eigenlijk al fatsoenlijk speelbaar gemaakt / geoptimaliseerd ? Ik heb met geen enkele map problemen (niet eens met HDR aan) maar Militia is gewoon 110% garantie voor een vastloper
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Verwijderd
Ik vind het een beetje vreemd. Mijn PC heeft toch wel de specs om goed te lopen. Ik draai al op Dxlevel 81, anders hapert ie te hard. Terwijl m`n andere games veel strakker lopen (BF2 bijvoorbeeld)
Beetje irritant. Een aantal maanden geleden liep mijn source nog mega strak.
Ik hoop dat er een fix voor komt.
Iets anders... Welke Catalyst drivers performen het beste in Source? Ik draai nu met de 6.5 Omega. (laatste).
Iets anders... Welke Catalyst drivers performen het beste in Source? Ik draai nu met de 6.5 Omega. (laatste).
Verwijderd
Misschien moet je HDR uitzetten. Dat is pas sindskort bij een update.Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:51:
Ik vind het een beetje vreemd. Mijn PC heeft toch wel de specs om goed te lopen. Ik draai al op Dxlevel 81, anders hapert ie te hard. Terwijl m`n andere games veel strakker lopen (BF2 bijvoorbeeld)
Verwijderd
Die heb ik uit staan..
Wat bij mij vooral hielp was Hyper Trading in m`n bios uitzetten.. Wellicht zijn er wat CPU settings van de Engine veranderd. Het is in ieder geval heel systeem specifiek.
De ene heeft er wel last van, de ander niet.
Wat bij mij vooral hielp was Hyper Trading in m`n bios uitzetten.. Wellicht zijn er wat CPU settings van de Engine veranderd. Het is in ieder geval heel systeem specifiek.
De ene heeft er wel last van, de ander niet.
Verwijderd
Hoi! Ik heb net een eigen CSS Servertje aangemaakt en geoptimaliseerd. Als mensen even willen testen, spelen en zich vermaken, gaarne!
Prot1 Public - Dust/Aztec Only! 82.173.209.72:27015
Dank!
Prot1 Public - Dust/Aztec Only! 82.173.209.72:27015
Dank!
Verwijderd
Ik heb nu ook een servertje in Redbus datacenter staan
Ze draaien al gelijk goed!!! Yeahhh en ping lekker laag! Nogal verschil met de servertje die ik thuis had draaien!
Mag deze ook in de startpost:
62.41.26.10:27015
Public! Dust1&2,Office en vele funmaps! HLSTATSX!

62.41.26.10:27016
Deathmatch! Statsmeminimum

62.41.26.10:27017
24/7 Surfmaps! Statsmeminimum
Mag deze ook in de startpost:
62.41.26.10:27015
Public! Dust1&2,Office en vele funmaps! HLSTATSX!

Deathmatch! Statsmeminimum

62.41.26.10:27017
24/7 Surfmaps! Statsmeminimum

Jammer dat je geen server met warmaps hebt (d2,nuke,inferno oid). 3 servers zou ik er toch wel 1 warmaps maken, is leuker imoVerwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:51:
Ik heb nu ook een servertje in Redbus datacenter staanZe draaien al gelijk goed!!! Yeahhh en ping lekker laag! Nogal verschil met de servertje die ik thuis had draaien!
Verwijderd
Die worden meestal gespeeld in #1. Want op alle servers is op het eind mapvote. Bij #1 kiezen de meeste mensen altijd voor Dust2 of andere normale mapmarshallq schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:56:
[...]
Jammer dat je geen server met warmaps hebt (d2,nuke,inferno oid). 3 servers zou ik er toch wel 1 warmaps maken, is leuker imo.
En mijn clan speelt elke avond PCW's, dan spelen we genoeg warmaps hehehe.
Mooi spul Ypsun, eindelijk gelukt dus:D
Ik heb ook gelijk maar een nieuw servertje opgehangen bij redbus/eweka

50 slots, tick 50, dust2 only, ff off
vind je 50 teveel? je kan ook terecht op mijn 40 player dust/dust2 server:P
Ik heb ook gelijk maar een nieuw servertje opgehangen bij redbus/eweka

50 slots, tick 50, dust2 only, ff off
vind je 50 teveel? je kan ook terecht op mijn 40 player dust/dust2 server:P

[ Voor 29% gewijzigd door IRCfreAk op 14-06-2006 09:34 ]
Verwijderd
weet niet of iemand hier de server [CroQaudile.com #1 - tick 66 - Dust2] kent? (awp server)
Echt grappig al ga je daar met scout ownen
zat lekker headies te make en nogal vaak een of andere "pro" gaat ie helemaal over de zeik.
Kenne ze niet tege gekilled worde door scout
Echt grappig al ga je daar met scout ownen
zat lekker headies te make en nogal vaak een of andere "pro" gaat ie helemaal over de zeik.
Kenne ze niet tege gekilled worde door scout
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 21:37 ]
ik wil graag de chat kunnen uitschakelen met een bind?
kan dat? ik kan het nl niet vinden online...
[ Voor 63% gewijzigd door NoTimeRemains op 15-06-2006 14:42 ]
This is the Way.
hud_saytext_0 (default is 12)HIValicious schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:42:
ik wil graag de chat kunnen uitschakelen met een bind?
Beste mensen,
Op mijn dual xeon server host ik sinds kort counterstrike source servers
.
Draait als een trein, alleen soms is er redelijk wat choke, ookal lagged het niet...
Weet iemand misschien waar dit aan ligt, instelling oid?
Systeem draait met 2gb geheugen en een SATA schijf met 16mb Cache.
Linux versie: CentOS 4.3 32bit
Alvast bedankt!
Op mijn dual xeon server host ik sinds kort counterstrike source servers
Draait als een trein, alleen soms is er redelijk wat choke, ookal lagged het niet...
Alvast bedankt!
Ik kom er ook wellis, maar dat is toch niet alleen AWP. Oke de AWP is niet restricted maar verder valt het wel mee volgens mij qua AWP'ers.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:31:
weet niet of iemand hier de server [CroQaudile.com #1 - tick 66 - Dust2] kent? (awp server)
Echt grappig al ga je daar met scout ownen![]()
Kenne ze niet tege gekilled worde door scout![]()
![]()
Ik speel tegenwoordig dit spel ook (ff mn 1337 skilzorrs opvijzelen voor de zomer en campzone) en ik vind het eigenlijk een best lachen spel. Veel toffer dan CoD waar iedereen voor zich de bommen gaat planten/rushen/doodgaat, omdat je in dit spel gedwongen wordt wel een beetje samen te werken.
@tijsva: Ik heb niet heel veel ervaring met het hosten van css op linux, maar nog nooit gehoord van centos voor games. Centos is volgens mij meer iets voor webservers. Probeer eens een Linux Gento versie (geen 64 bit).
Zijn er weer nieuwe aimbots uit? Want speelde net op een server waar het echt niet normaal was, normaal beschuldig ik mensen niet zo snel, maar bij ct spawn op dust2 weglopen naar rechts en dan 1 shot meteen een hs krijgen vanaf de t spawm met een ak47 en dan potje na potje. Dan krijg ik wel een vermoeden, uiteraard staat de cheat ban wel aan, dus blijkbaar ziet ie dat niet.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Ja man, na heel wat uren geklootIRCfreAk schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:33:
Mooi spul Ypsun, eindelijk gelukt dus:D
Alle servers draaien nu super lekker! Alleen als er stuk of 70/80 man totaal in de server zitten, kan de ping omhoog schieten of gaan laggen. Binnenkort ga ik dus maar een snellere cpu erin gooien
Jammer dat mijn moederbord maar 1 cpu aankan. Anders had ik er een tweede dual core bijgezet. Dan in totaal 4 cores hehehe... Misschien in toekomst
jup ongeveer mijn id, 2x dual core opteron:D
maar uhm heb je de 80 al gehaald?
maar uhm heb je de 80 al gehaald?
Ik speelde pas op een server waar bij een hit of kill aan de linkerkant van je scherm kwam te staan hoeveel damage je gedaan had en in hoeveel schoten.
Nu probeer ik dit ook voor op school te regelen, we spelen hier veel CSS.
Volgens iemand was dit de Mani mod, maar ik kan in de Mani mod niks vinden wat het zou moeten zijn, behalve de stats module. Met die enabled en ingesteld voor lan play, start de server echter niet meer, en blijftie staan bij loading resources...
Wie weet:
- Of het uberhaupt om de Mani mod gaat hier
- Zo ja, wat ik verkeerd doe
Ktnxbye
Nu probeer ik dit ook voor op school te regelen, we spelen hier veel CSS.
Volgens iemand was dit de Mani mod, maar ik kan in de Mani mod niks vinden wat het zou moeten zijn, behalve de stats module. Met die enabled en ingesteld voor lan play, start de server echter niet meer, en blijftie staan bij loading resources...
Wie weet:
- Of het uberhaupt om de Mani mod gaat hier
- Zo ja, wat ik verkeerd doe
Ktnxbye
There is no replacement for displacement!
Ja dat kan via Mani, moet je even zoeken naar de mani_show_victim_stats variabele. Met die op 1 krijg je de damage-stats te zien.
Ok bedankt
[ Voor 96% gewijzigd door _eXistenZ_ op 29-06-2006 19:59 ]
There is no replacement for displacement!
Vandaag ook gemerkt, gast die gewoon invisible was, plus verder nog een wallhack en aimbotMeNTaL_TO schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:26:
Zijn er weer nieuwe aimbots uit? Want speelde net op een server waar het echt niet normaal was, normaal beschuldig ik mensen niet zo snel, maar bij ct spawn op dust2 weglopen naar rechts en dan 1 shot meteen een hs krijgen vanaf de t spawm met een ak47 en dan potje na potje. Dan krijg ik wel een vermoeden, uiteraard staat de cheat ban wel aan, dus blijkbaar ziet ie dat niet.

Stand-Alone HLDS_1120 Server or Source Dedicated Serveredeboeck schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:01:
CSS: Server ZONDER Steam
Volgens info die ik tot nu toe heb kunnen vinden is het niet mogelijk om een css (al dan niet dedicated) servertje te draaien zonder Steam te gebruiken ... als we een lannetje met kameraden doen is er echter geen internetverbinding voor handen ... en nu wil ik ze héél graag css laten kennen(ok cs 1.6 zou ook een mogelijkheid zijn, maar daar gaat het nu ff niet over).
Steam in off-line mode lijkt niet te werken voor het opzetten van een server en on-line (als er al verbinding is) is ook geen optie, want dan wordt mijn licentie gebruikt voor de server terwijl ik uiteraard ook zelf een potje wil spelen.
Iemand suggesties?
Zo hebben wij onze server draaien. Er bestaat ook nog google of het steamforum.
Op wat voor een tick draait deze server en met welke rates, wat is je server.cfg. Choke is er altijd wel een beetje, voornamelijk bij de start van de ronde. Ligt ook nog vaak aan de plugins die je hebt draaien.tijsva schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:09:
Beste mensen,
Op mijn dual xeon server host ik sinds kort counterstrike source servers.
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Teune op 04-07-2006 18:25 ]
Dit is geen cheat. Misschien heb je hiervoor in je video options gezeten waardoor het niet meer goed weergegeven wordt heb ik ook wel eens gehad. Heb ook nog wel zo'n screenie, met opnieuw connecten was alles weer goed. En als hij invisible zou zijn waarom zie je zijn gun dan wel?Ammie schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:26:
[...]
Vandaag ook gemerkt, gast die gewoon invisible was, plus verder nog een wallhack en aimbot
[afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door Teune op 04-07-2006 18:29 ]
Waarom trap je er dan 2x in?MeNTaL_TO schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:26:
Verwijderd
Ik heb even een vraagje: Ik heb gisteren avond CS:S gedownload, ik wilde het vandaag spelen maar ik krijg een melding dat hij geen servers kan laden of zo iets. Weet iemand een oplossing?
Edit: Ik krijg de melding: Could not contact the master server to retreive the server list.
Zelf een server createn gaat ook niet.
Edit: Ik krijg de melding: Could not contact the master server to retreive the server list.
Zelf een server createn gaat ook niet.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 10:19 ]
(Windows)- firewall settings al gecontrolleerd?
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Verwijderd
Achteraf stond CS in de config als Alles Blokkeren. Even op Alles Toestaan gezet en het werkte.
[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 16:39 ]
Delete ff anders je Clientregistry.blob in je steammap, wil weleens helpen.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
>al jaren niet meer aan me config gezetenteune schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:28:
[...]
Dit is geen cheat. Misschien heb je hiervoor in je video options gezeten waardoor het niet meer goed weergegeven wordt heb ik ook wel eens gehad. Heb ook nog wel zo'n screenie, met opnieuw connecten was alles weer goed. En als hij invisible zou zijn waarom zie je zijn gun dan wel?
> "En als hij invisible zou zijn waarom zie je zijn gun dan wel?" wat is dat nou voor argument.
> en hoe wou je die andere cheats goedpraten die hij had
met dat het popetje in eens onzichtbaar is heb ik ook al eens gahad.
maar dan wel bij een pc met een overclockte gf 440 mx
maar dan wel bij een pc met een overclockte gf 440 mx
is het mogelijk om css dubble te instaleren? Zo dat ik eentje met skins kan hebbe en eentje zonder?
Wel als je 2 accounts hebt.Jokuh schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:35:
is het mogelijk om css dubble te instaleren? Zo dat ik eentje met skins kan hebbe en eentje zonder?
Verwijderd
Ik ben het licht beu. Heb men Steam dit jaar al zeker 4 keer mogen reïnstallen wegens allerlei belachelijke problemen en ook nu is het blijkbaar weer van hetzelfde. Client dropped by server krijg ik elke keer. -_-
Om het terug te kunnen spelen moet ik dan alles weer downloaden want men CD zorgt altijd voor een corrupte installatie om een of andere reden. En nadat alles geïnstalleerd is moet ik dan nog mapjes gaan verplaatsen ed.
Sjeus toen ik nog 1.6 met steam speelde vond ik het een leuk platform maar sinds source en de nieuwe skin heb ik er niets dan last mee.
Om het terug te kunnen spelen moet ik dan alles weer downloaden want men CD zorgt altijd voor een corrupte installatie om een of andere reden. En nadat alles geïnstalleerd is moet ik dan nog mapjes gaan verplaatsen ed.
Sjeus toen ik nog 1.6 met steam speelde vond ik het een leuk platform maar sinds source en de nieuwe skin heb ik er niets dan last mee.
Verwijderd
Dan doe je toch iets verkeerd en het ligt uiteindelijk bij jezelf. Ik denk dat hier de meeste mensen niet zoveel problemen mee hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:06:
Ik ben het licht beu. Heb men Steam dit jaar al zeker 4 keer mogen reïnstallen wegens allerlei belachelijke problemen en ook nu is het blijkbaar weer van hetzelfde. Client dropped by server krijg ik elke keer. -_-
Bij mij loopt ie lekker.
Zorg gewoon dat je een goede pc hebt, niet van die Aldi shit of Dell crap
Als je dat krijg, dan moet je clientregistry.blob verwijderen, en steam opnieuw opstarten. Dan werkt alles weer goed.Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:06:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ik heb sinds gister een rare fout en dat is dat als ik de ingame find server optie wil gebruiken de pc hangt. het geluid blijft haperen en ik kan met geen mogelijkheid windows meer in, laat staat cs spelen. enige mogelijkheid is een harde reset. vrij irritant kan ik je zeggen.
en is 1280x960 alles op high, AA 2x antropo. 2x vsync uit en hud uit @ 50frames gemiddeld een redelijke score voor een amd64 3000+ @ 2200mhz (socket 754) ati radeon9800pro@xt. 410mhz,375mz(mem) ?? op een asus k8vse ?
of moet ik veel meer kunnen halen?
en is 1280x960 alles op high, AA 2x antropo. 2x vsync uit en hud uit @ 50frames gemiddeld een redelijke score voor een amd64 3000+ @ 2200mhz (socket 754) ati radeon9800pro@xt. 410mhz,375mz(mem) ?? op een asus k8vse ?
Omdat het niet er intrappen is, je kon ook gewoon 10 sec wachten en langs lopen, langs die deur gaan was gewoon 100% gegarandeerd een hs.teune schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:32:
[...]
Waarom trap je er dan 2x in?Als ik T ben op dust2 knal ik ook standaard op de deur voordat ik weg loop, omdat iedereen langs die deur loopt. Voorspelbaar noemen ze dat.
En als je maar 1 kant op kan is het wachten tot een maatje van hem aan de andere kant verscheen en je daar voorzag van een hs op ruime afstand.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Werkt! Thx.Vanitas schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:37:
[...]
Als je dat krijg, dan moet je clientregistry.blob verwijderen, en steam opnieuw opstarten. Dan werkt alles weer goed.
En ik doe trouwens niet verkeerd. Als ik Steam volledig verwijder + alle mogelijke registersleutels en achtergebleven bestanden en ik installeer hem clean opnieuw moet ik nog altijd mappen verplaatsen om hem in werking te krijgen. Heeft blijkbaar iets te maken met verschillende mappenstructuren en men Steam die steeds op verkeerde plaatsen gaat zoeken.

Had er vroeger ook nooit problemen mee. Maar op dit systeem is er blijkbaar ooit iets misgelopen met instellingen en ik vind niet terug hoe ik het op een propere manier in orde krijg. Ook op fora zie ik nergens zulke berichten terugkomen.
Volledig legale versie, heb het blijkbaar wel enkel als ik van de DVD installeer. Maar 2 gig binnetrekken terwijl ze op een schijfje in de kast staat vind ik al te gek.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 05:18 ]
FF Reclame maken voor de server waar ik admin in ben. Hij is al een keer gemeld, maar er zijn een aantal servers bij gekomen:
NL Fun Source, 3 servers
Homepage: http://www.nlfunsource.nl/news.php
NL Fun Source
83.149.74.135:27015
20 slot, 100 tick server
NL Fun Zombie
195.238.74.150:27015
20 slot, 100 tick server
NL Fun Rats
83.149.96.167:27015
20 slot, 100 tick server
De servers draaien voornamelijk custom maps (ookwel fun maps) en draaien veel (eigengemaakte) remixen. Servers zitten eigenlijk continu wel vol/zijn wel bezet. Neem een kijkje en kijk of je het wat vind
NL Fun Source, 3 servers
Homepage: http://www.nlfunsource.nl/news.php
NL Fun Source
83.149.74.135:27015
20 slot, 100 tick server
NL Fun Zombie
195.238.74.150:27015
20 slot, 100 tick server
NL Fun Rats
83.149.96.167:27015
20 slot, 100 tick server
De servers draaien voornamelijk custom maps (ookwel fun maps) en draaien veel (eigengemaakte) remixen. Servers zitten eigenlijk continu wel vol/zijn wel bezet. Neem een kijkje en kijk of je het wat vind
waarom zou je CSS op high willen spelen? je hebt ongeveer alles overgeklokt mss kan je wat terugklokken en dan eens opnieuw proberen.tennisbal schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:59:
ik heb sinds gister een rare fout en dat is dat als ik de ingame find server optie wil gebruiken de pc hangt. het geluid blijft haperen en ik kan met geen mogelijkheid windows meer in, laat staat cs spelen. enige mogelijkheid is een harde reset. vrij irritant kan ik je zeggen.
This is the Way.
waarom op high? omdat het er dan stuk beter uitziet op mijn 22 inch crt. en volgens mij heeft dat find menu niks met het overklokken te maken, want ook zonder overklok (cpu) krijg ik die foutHIValicious schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:35:
[...]
waarom zou je CSS op high willen spelen? je hebt ongeveer alles overgeklokt mss kan je wat terugklokken en dan eens opnieuw proberen.
Verwijderd
Hallo ik zie hier net staan iets over Hardcore Rushgrounds....
dat is de server die bij onze clan hoort
..we hebben inmiddels een nieuwe ip
als je het nie erg vind laat ik die hier dan bij deze ook achter
helaas is onze 2de server voor een server-update offline maar die komt wel weer up
als je onze site eens bezoekt kom je meer te weten.
www.hardcore-rushgrounds.com
hardcore rushgrounds 1
84.244.130.97:27015 <--- main server
34 slot, 66 tick server
hardcore rushgrounds 2 (backup)
84.244.130.97:27025
hardcore rushgrounds 2
130.89.175.88:27015 (tijdelijk offline)
hardcore rushgrounds 3
130.89.175.88:27025 (tijdelijk offline)
check de site een keertje
kom een keertje op de server als je het leukt lijkt
als je vragen hebt...ask
grtz [Hardcore]Failure
dat is de server die bij onze clan hoort
helaas is onze 2de server voor een server-update offline maar die komt wel weer up
hardcore rushgrounds 1
34 slot, 66 tick server
hardcore rushgrounds 2
hardcore rushgrounds 3
kom een keertje op de server als je het leukt lijkt
als je vragen hebt...ask
grtz [Hardcore]Failure
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 16:33 ]
hoe komt het dat halflife 2 stukken beter draait dan cs source? met halflife 2 kan ik met gemak 1280x960@alles high en aa 6x antrof. 16!!x met source haal ik max alles high en aa 2x antrof 2x.
geld dat ook als je in je eenstje in een css server zit?tennisbal schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 01:53:
hoe komt het dat halflife 2 stukken beter draait dan cs source? met halflife 2 kan ik met gemak 1280x960@alles high en aa 6x antrof. 16!!x met source haal ik max alles high en aa 2x antrof 2x.
http://www.adf-hq.nl
weet er toevallig iemand hoe je , je iegen name (fonts) kan veranderen ? als ik copy paste doe uit een andere venster blijft het gewoon hetzelfde?
Welke map heb je het over in CS:S ?tennisbal schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 01:53:
Dust2 draait bijvoorbeeld stukken beter dan Port of Militia.
Ik zag ze in de floods op in de server voorbij komen jaVerwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:29:
Hallo ik zie hier net staan iets over Hardcore Rushgrounds....
dat is de server die bij onze clan hoort..we hebben inmiddels een nieuwe ip
hardcore rushgrounds 1
34 slot, 66 tick server
hardcore rushgrounds 2
hardcore rushgrounds 3
kom een keertje op de server als je het leukt lijkt![]()
als je vragen hebt...ask
grtz [Hardcore]Failure
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
hoe los ik het find server probleem op? Als ik cs source opgestart heb en na een tijd van server wil wisselen via het find server optie menu, hangt m'n pc en kan ik niks meer doen. hoe komt dit?
update: opgelost, lag aan fireall instelling.
update: opgelost, lag aan fireall instelling.
[ Voor 13% gewijzigd door Tennisbal op 14-07-2006 00:05 ]
Bah, waarom speelt iedereen altijd het liefst Dust2 of Office 
Ik ben die mappen echt kotsbeu
Ook 'toeval' dat Dust2 in de mapvote van Office zit en omgekeerd
Heeft echt niemand zin meer om andere mappen te proberen?
Ik ben die mappen echt kotsbeu

Ook 'toeval' dat Dust2 in de mapvote van Office zit en omgekeerd

Die maps zijn gebalanceerd, draaien lekker en kent iedereen. Ik speel zelf geen millitia, die draait bagger-ETz-Memphis Z schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:39:
Bah, waarom speelt iedereen altijd het liefst Dust2 of Office
Ik ben die mappen echt kotsbeu![]()
Ook 'toeval' dat Dust2 in de mapvote van Office zit en omgekeerd![]()
Ik zal altijd een dust only player blijven, soms wel dust2 en heel soms aztec. Maar verder echt niet.
This space is occupied
Ik vind assault steeds leuker worden. Dust2 is een te makkelijke map voor T.
Office is ook wel leuk, maar soms erg frustrerend.
Office is ook wel leuk, maar soms erg frustrerend.
Ik vond het begin van counter strike source erg leuk. Toen er net maar 6 maps waren, en er gewoon servers waren die geen quake sound hadden en geen warcraft bullshit, gewoon counter strike. Lijkt de laatste toch echt teveel gevraagd, bijna elke server waar ik in wil moet ik eerst diverse mp3'tjes downloaden en ook nog bestanden.
Ik speel nu eigenlijk nog maar op een server, waar alleen dust1 & 2 op zitten. Jammer want omdat er weinig afwisseling is speel ik source minder en minder.
Ik speel nu eigenlijk nog maar op een server, waar alleen dust1 & 2 op zitten. Jammer want omdat er weinig afwisseling is speel ik source minder en minder.
Die MP3tjes kan je uitzetten door in je console cl_downloadfilter nosounds in te typen. En warcraft servers kan je wel herkennen aan de naam van de server.PuDy schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:50:
Ik vond het begin van counter strike source erg leuk. Toen er net maar 6 maps waren, en er gewoon servers waren die geen quake sound hadden en geen warcraft bullshit, gewoon counter strike. Lijkt de laatste toch echt teveel gevraagd, bijna elke server waar ik in wil moet ik eerst diverse mp3'tjes downloaden en ook nog bestanden.
Maar je hebt gelijk, er zit veel teveel zooi bij CSS wat het helemaal niet nodig heeft.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
De reden waarom er zoveel verschillende mod servers zijn en servers met quake sounds.. is omdat de meerderheid van de mensen het toch leuker vinden 
Jammer voor je dat je bij de minderheid hoort die CS:S liever kaal wilt...
Tja, die discussie is hier (en op veel CS:S fora) al tig keer geweest. Ik vind die sounds downloaden niet echt storend zolang er wel gezorgd is voor een wat snellere download (en liefst ook nog .bz2).
Ikzelf snap helemaal niets van dust only spelers. Op de KILL-server 1 komt helemaal niemand online als er geen dust draait. Draait er al een tijdje dust, wordt er regelmatig gezeurt om custom maps. Draaien die, komt er weer helemaal niemand. Wat willen ze nou?
Op mijn server relatief gezien zo goed als alleen maar custom maps. Ik draai de Valve maps wel, maar tussen de 1200 andere maps valt dat niet echt op
Ikzelf zorg voor .bz2 en de maps zijn bij mij met een kleine 50KB/sec te downen. Niet echt snel, maar de beperking op mijn Apache zorgt er in ieder geval voor dat online spelers er niet echt last van hebben als er een ander online komt. Zodoende kan ik toch alles zelf blijven hosten. En ook daar zijn al heel wat discussies over geweest.
Ikzelf speel het liefst de_lochs2 en diverse dust remakes...
Ikzelf snap helemaal niets van dust only spelers. Op de KILL-server 1 komt helemaal niemand online als er geen dust draait. Draait er al een tijdje dust, wordt er regelmatig gezeurt om custom maps. Draaien die, komt er weer helemaal niemand. Wat willen ze nou?
Op mijn server relatief gezien zo goed als alleen maar custom maps. Ik draai de Valve maps wel, maar tussen de 1200 andere maps valt dat niet echt op
Ikzelf zorg voor .bz2 en de maps zijn bij mij met een kleine 50KB/sec te downen. Niet echt snel, maar de beperking op mijn Apache zorgt er in ieder geval voor dat online spelers er niet echt last van hebben als er een ander online komt. Zodoende kan ik toch alles zelf blijven hosten. En ook daar zijn al heel wat discussies over geweest.
Ikzelf speel het liefst de_lochs2 en diverse dust remakes...
Ik betwijfel of dat een minderheid is..... Kijk maar hoeveel servers wel wat sounds, maar alleen Valve-maps draaien. Blijkbaar wil men wel zoveel mogelijk kaal, vinden alleen de amdins het leuk op hun server(s) met sounds te werken. Heb je eenmaal binnen, heb je er immers nooit meer last van.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:08:
[ Voor 19% gewijzigd door Stormtrooper op 16-07-2006 10:16 ]
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Ik stem voor kaal, net als mijn hoofd.
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
En net als Stormtroopers hoofd hehekwaza schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:50:
Ik stem voor kaal, net als mijn hoofd.
Elke server heeft wel weer 1 of ander geluidje wat je toch niet hebt. En ook al zou ik ze niet hoeven te downloaden dan vind ik het nog irritant. Ik speel CSS serieus en ga veel op geluid af, want het merendeel van de spelers spamt toch de hele tijd, dus die hoor je zo. (en als je ze dan neerknalt dan word je voor cheater uitgemaakt, maar dat is een ander verhaal...). En als je dan steeds geluidjes als "GODLIKE" en wat nog meer er tussendoor krijgt dan hoor je er niks van. Soms gaan ze zelfs hele liedjes afspelen.Stormtrooper schreef op zondag 16 juli 2006 @ 10:14:
[...]
Ik betwijfel of dat een minderheid is..... Kijk maar hoeveel servers wel wat sounds, maar alleen Valve-maps draaien. Blijkbaar wil men wel zoveel mogelijk kaal, vinden alleen de amdins het leuk op hun server(s) met sounds te werken. Heb je eenmaal binnen, heb je er immers nooit meer last van.

Gelukkig weet ik hoe ik het downloaden van die sounds kan uitzetten, maar dat wist ik in het begin nog niet.
Verwijderd
Ik vind het wel tof met al die "Godlike" geluidjes!
Hield vroeger ook erg van Unreal Tournament en Quake
Maar als ik "serieus" ga spelen, dan ga ik wel een war spelen.
Hield vroeger ook erg van Unreal Tournament en Quake
Maar als ik "serieus" ga spelen, dan ga ik wel een war spelen.
Verwijderd
Telkens als ik met een server wil connecten krijg ik sever info, waar staat "Server did not respond". Weer iemand hoe ik weer kan connecten?
Dan is er iets mis met je internet verbinding...Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:16:
Telkens als ik met een server wil connecten krijg ik sever info, waar staat "Server did not respond". Weer iemand hoe ik weer kan connecten?
En dan nu mijn vraag: Is het mogelijk om in css je knive links te hebbe en alle andere guns rechts?
[ Voor 69% gewijzigd door Jokuh op 16-07-2006 21:16 ]
Tenzij je een bind maand met knive, en dan wapen links, en dan andere wapens, terug rechts, gaat t nietJokuh schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:15:
[...]
En dan nu mijn vraag: Is het mogelijk om in css je knive links te hebbe en alle andere guns rechts?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Yep, hij is weer helemaal shiny
Maar goed, to get sounds or not to get sounds. Als je toch constant dezelfde map(s) (lees: dustx) speelt, dan lijkt met dat je daar ook een favo server voor hebt... Zat servers immers die die meuk alleen maar draaien. Dan zie ik je probleem niet helemaal..
Als je een paar van je geliefde dust servers afgegamed hebt heb je vanzelf wel door wat voor volk daar komt en of er uberhaupt sounds zijn. Wat let je dan een regular te worden van die server.
Server admins blij (weer een regular erbij), jij blij (geen sounds te downen, te spelen en dus "serieus spelen") en wij blij: geen gezeur over downloads.
Over het links het een, rechts het ander.. Beetje weird... Ben jij gewend met de ene hand je muis/keyboard/afstandbediening/flesje bier te bedienen en met de andere hand te rukken?

[ Voor 17% gewijzigd door Stormtrooper op 16-07-2006 21:49 ]
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Verwijderd
Een aantal leden van mijn clan wilde ook een "kale server" 
Daarom heb ik onze Deathmatch server (die niet zo denderend liep) omgetoverd tot een:
No Bullshit Server! Geen addons, puur standaard CS:S (afgezien van de mani-admin-plugin).
No Bullshit Server. Geen sounds, geen funmaps, puur standaard CS:S

Ik hoop dat ik hiermee heel wat mensen blij kan maken
Daarom heb ik onze Deathmatch server (die niet zo denderend liep) omgetoverd tot een:
No Bullshit Server! Geen addons, puur standaard CS:S (afgezien van de mani-admin-plugin).

Het is mij iig inmiddels wel duidelijk dat je mensen nooit tevreden krijgt
De 1 wil dit en de ander dat
Ik doe gewoon wat de meerderheid wil en dat is sounds(die je uit kan zetten) en bots in de server @ all time
Ik doe gewoon wat de meerderheid wil en dat is sounds(die je uit kan zetten) en bots in de server @ all time
Ik moet de eerste speler nog tegenkomen die bots wil op een servermirelia schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:45:
Het is mij iig inmiddels wel duidelijk dat je mensen nooit tevreden krijgt
Afgezien van Zombie Horde enzo.
[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 17-07-2006 18:51 ]
Verwijderd
ja idd. er is zoveel verscheidenheid.
Ik heb gelukkig mijn eigen server in een datacenter. Kan ik verschillende servers hosten. Voor ieder wat wils
Ik heb gelukkig mijn eigen server in een datacenter. Kan ik verschillende servers hosten. Voor ieder wat wils
Als er geen bots en geen mensen in de server zitten komt er geen hondVanitas schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:50:
[...]
Ik moet de eerste speler nog tegenkomen die bots wil op een server
Afgezien van Zombie Horde enzo.
De meeste filteren lege servers eruit
Ja ik speel ook nog steeds het liefst dust & dust2. Vooral Dust2 vind ik een stuk beter uitgebalanceerd als Dust. Op Dust is het voor T's een stuk moeilijk om te winnen imho.
En assault is wel leuk, alleen jammer dat die niet zoveel gespeeld wordt als dust/dust2.
En assault is wel leuk, alleen jammer dat die niet zoveel gespeeld wordt als dust/dust2.
Hehe, ik hou ook van puur CSS zonder allemaal add-on troep. Ik speel veel op nexus, die hebben ook geen irri plugins draaien (mani, beetle). Ik zal je server even in me favos zetten.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:43:
Een aantal leden van mijn clan wilde ook een "kale server"
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.