[PC] Counter-Strike: Source - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 125.116 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
PilatuS schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:28:
[...]

Misschien zijn er nog resten van je ATI drivers die er voor zorgen dat het nu slecht loopt, bij het wisselen van ATI naar Nvidia of andersom gooi ik altijd windows er opnieuw op.
Ik doe nu driver cleaner voor ati en hij vond al wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 16:51

Teune

oeoeoeoe

kless schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:49:
[...]

heb je het ook op onze server(193.138.204.165:27015 [NL] -ADF- Public Server [Tick 100]) zet em alvast op een awpindiav2,(en anders voten) kijk of je het ook op de onze hebt of niet?
Ah die gun lag is nu weg kwam door !Ystats zo'n mattie eventscript voor stats. Waarschijnlijk is dat slecht geprogrammeerd waardoor het wegschrijven van stats bij round end steeds hangt. Uitgezet gaat nu goed. Vaag 8)7 Alleen AWP_india V2 nog veel choke volgens mij komt dat gewoon door de hoogte van de map.

En Kless weet je dit misschien, we hebben nu middels mani per team 1 awp en Auto sniper. Maar nu wil ik dat dat automatisch unrestricted wordt op AWP india bijv. Moet dat in map_config of zo. Heb de restrictie wel eens helemaal uitgezet voor een dag maar toen was er meteen chaos, 4 AWP-ers campen op de_dust dat werkt dus niet....

Nevermind heb al. Gewoon een .cfg file aanmaken met daarin ma_unrestrict awp en dan saven als awp_india_v2.cfg en dan saven in map_config in de dir van mani. Op alle andere mappen werkt de restriction dan wel gewoon.

[ Voor 34% gewijzigd door Teune op 02-05-2006 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:59

Polycom

Poes van goud

XS4ALL is niet meer wat het geweest is. Vroeger zaten bijna altijd alle servers vol en nu zijn er eigenlijk alleen mensen in de dust2_only server. En laat ik die map nou na 1000 keer spelen wel een beetje zat zijn. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
PuDy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:02:
XS4ALL is niet meer wat het geweest is. Vroeger zaten bijna altijd alle servers vol en nu zijn er eigenlijk alleen mensen in de dust2_only server. En laat ik die map nou na 1000 keer spelen wel een beetje zat zijn. :z
Ja idd :X We proberen al een tijd om de cycles etc van de andere servers aan te passen maar het wil maar niet vol stromen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:59

Polycom

Poes van goud

ReddishRat schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:30:
[...]

Ja idd :X We proberen al een tijd om de cycles etc van de andere servers aan te passen maar het wil maar niet vol stromen. :/
Dat komt omdat je gewoon geen permanente aanpassingen moet doen op de server. Voor de aanpassingen van oa warcraft server/ dust2 only / en 3 maps in de cycle, waren gewoon de meeste servers vol (i.i.g één)

- Het beste wat je kan toen is 2 servers dicht gooien, en je richten op 2 servers.
- Mapvoting. (Heel veel mensen spelen niet op de 'gewone' server meer omdat er saaie maps tussen zitten.
- Een server een gewone map cycle laten draaien met mapvoting en een andere een soort thema server van maken. (De ene week alleen maar de dust maps en de andere keer de classic mapcycle)

Aan dit soort dingen moet je gewoon denken imho. :) Geen warcraft / permanente map only servers maken. (En al helemaal geen BOTS, toevallig zat ik net op xs4all 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Laatst online: 12-08 15:51
[quote]teune schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 02:21:
[...]

Ah die gun lag is nu weg kwam door !Ystats zo'n mattie eventscript voor stats. Waarschijnlijk is dat slecht geprogrammeerd waardoor het wegschrijven van stats bij round end steeds hangt. Uitgezet gaat nu goed. Vaag 8)7 Alleen AWP_india V2 nog veel choke volgens mij komt dat gewoon door de hoogte van de map.

Mocht eens tijd worden Teune!!! Huiler!! ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had laatst de xs4all servers ge-add, vooral de warmap server. lijkt me vet, maar is nooit iemand :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
PuDy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:45:
[...]

Dat komt omdat je gewoon geen permanente aanpassingen moet doen op de server. Voor de aanpassingen van oa warcraft server/ dust2 only / en 3 maps in de cycle, waren gewoon de meeste servers vol (i.i.g één)

- Het beste wat je kan toen is 2 servers dicht gooien, en je richten op 2 servers.
- Mapvoting. (Heel veel mensen spelen niet op de 'gewone' server meer omdat er saaie maps tussen zitten.
- Een server een gewone map cycle laten draaien met mapvoting en een andere een soort thema server van maken. (De ene week alleen maar de dust maps en de andere keer de classic mapcycle)

Aan dit soort dingen moet je gewoon denken imho. :) Geen warcraft / permanente map only servers maken. (En al helemaal geen BOTS, toevallig zat ik net op xs4all 2)
Op mijn server (KILL 1) komt geen hond als ik geen bots gebruik

Mapvoting scheelt idd alleen vote bijna iedereen steeds D2
Maar kan max 2 keer extenden bij mij , daarna moet er iets anders komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

mirelia schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 20:00:
[...]

Op mijn server (KILL 1) komt geen hond als ik geen bots gebruik

Mapvoting scheelt idd alleen vote bijna iedereen steeds D2
Maar kan max 2 keer extenden bij mij , daarna moet er iets anders komen
en loopt de server leeg...

De onze is ook netjes tick 100 14 manneke kunnen er op. Verder steambans en mani. Wat costum mapjes er op. En einde map vote.
En is ook uitgestorven... ( ook al VOOR dat het mooi weer werd )

[ Voor 4% gewijzigd door kless op 02-05-2006 23:25 ]

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Public server van mijn clan loopt nu lekker :)

Gemiddelde van 1.07 is laatste paar weken gestegen naar 3.01! Check maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.game-monitor.com/server-stat-image/0/FFFFFF/000000/0000FF/000000/24.132.80.162:27015.png

Ook populairder geworden door hlstatsx en we hebben altijd wel een admin in de server. Die is natuurlijk ook altijd aardig tegen bezoekers :) Uiteraard ook mapvote.

Tis net een eigen onderneming zo'n server met de motto klant is koning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Wat is wel mis op de XS4all servers is een limiet aan de AWM. Soms zitten er echt 4 of 5 per team te kloten met dat wapen. En ze komen allemaal geen meter vooruit, want met een AWM kan je niet rushen. Ok het kan wel, maar het gebeurt niet. Dat is gewoon echt niet leuk spelen. Gewoon 1 AWM per team is meer dan genoeg. En als er dan 2 mensen in hetzelfde team zijn die beide de AWM willen, dan moeten ze het zelf maar uitvechten wie em krijgt.

En het zou ook geen slecht idee zijn om de autosniper te verbieden imo.

Het enige wat ook nog wel es fout wil gaan zijn de teams. Dan is het echt 18 - 2 qua team score, en dat is nou niet echt leuk. Ik weet niet waardoor het komt, maar de auto team-balance werkt niet echt lekker.

En dan de mensen die in een bepaald team zullen moeten komen. Dus de hele tijd gaan wachten totdat er plek is bij de CT, of juist de T. Dat kan simpel opgelost worden door gewoon een teamjoin te dwingen. Dan heb je gelijk weer een stuk van het oneerlijke teams probleem opgelost.

Verder zijn het super leuke servers, en ik speel er dan ook elke keer op.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ander vraagje / Opmerking:

Ik ben al een tijdje bezig met het tweaken van Source, Ik ben echt een mieren neuker wat dat betreft en alles moet perfekt lopen.. Ook als het druk is.

Dus ik ben al geswitched naar mat_dxlevel 81 en wat andere grafische tweaks. Waar ik echter achter ben gekomen is dat als je een tijdje source aan het spelen bent, de fps minder wordt. Als je bijvoorbeeld een demo hebt, en deze afspeelt met 'timedemo "demo.dem"', (als je net source opgestart hebt). Daarna een tijdje gaat zitten gamen en na een half uur dit nog eens doet, scheelt het aanmerkelijk in de FPS.. gemiddeld zo'n 5 - 15 fps MINDER. Ik vind dat erg veel.

Is dat bij meer mensen bekend? Wellicht dat er een memory-leak in zit ofzo? Zijn hier al fixes voor bekend?

Specs:
Intel P4 3.0Ghz @ 3.4Ghz
Ati X850 PE (AGP)
X-fi geluidskaart
2.0 GB memory (Geil, 2-2-3)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Een geforceerde team join werkt goed op de OnlyDutch servers. Alleen jammer dat je niet naar spectator kan als je even AFK bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:08

NoTimeRemains

I know

Vanitas schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 00:39:
Wat is wel mis op de XS4all servers is een limiet aan de AWM. Soms zitten er echt 4 of 5 per team te kloten met dat wapen. En ze komen allemaal geen meter vooruit, want met een AWM kan je niet rushen. Ok het kan wel, maar het gebeurt niet. Dat is gewoon echt niet leuk spelen. Gewoon 1 AWM per team is meer dan genoeg. En als er dan 2 mensen in hetzelfde team zijn die beide de AWM willen, dan moeten ze het zelf maar uitvechten wie em krijgt.

Het enige wat ook nog wel es fout wil gaan zijn de teams. Dan is het echt 18 - 2 qua team score, en dat is nou niet echt leuk. Ik weet niet waardoor het komt, maar de auto team-balance werkt niet echt lekker.

En dan de mensen die in een bepaald team zullen moeten komen. Dus de hele tijd gaan wachten totdat er plek is bij de CT, of juist de T. Dat kan simpel opgelost worden door gewoon een teamjoin te dwingen. Dan heb je gelijk weer een stuk van het oneerlijke teams probleem opgelost.

niet kunnen rushen met awm? dat kan wel.
even rushplaatjes van D2 (vanuit ct dan)
- a lang rushen naar deuren, even kijken, dan door naar de 2de deur, kijken @ t spwn
- a kort kijken, eerst trapje kijken, dan door naar lower junction of mid/t spwn
- mid door rushen, door deuren, achter de grote kist, kijken naar mid/t spwn of naar lower junction evt door lopen naar higher junction
- b kijken naar tunnel, door lopen naar junction kijken naar gat van tunnel t spwn kant, doorlopen kijken naar t spwn
maar je hebt gelijk. tis heel irri als ct's alleen maar staan te campen op mid. kijkende naar mid/
t spwn of a kort.
maar er is toch in principe genoeg te doen als er een paar man awm hebben? je zou bijv wat kunnen kloten met een TMP of die uzi van de t's. lekker dichtbij komen en maar sprayen.

autosniper is ook irri maar goed part of the game.

autobalance vind ik maar irritant. sta je in de top 5 wordt je constant van team naar team gegooid. is ook niet leuk ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HIValicious schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:05:autobalance vind ik maar irritant. sta je in de top 5 wordt je constant van team naar team gegooid. is ook niet leuk ;)
Ik vind autobalance een van de beste uitvindingen ooit voor CS:S.
Je hebt altijd min of meer gelijke teams. En geen gezeur van "nee ik wil niet wisselen, wissel zelf!"
Persoonlijk maakt het me ook echt geen ene hol uit of ik nou voor T of CT speel. Maak m'n kills toch wel. Plus dat het me ook niet zoveel uitmaakt of ik nou bovenaan sta bij T of 4e bij CT. Boeie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

HIValicious schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:05:
[...]

autobalance vind ik maar irritant. sta je in de top 5 wordt je constant van team naar team gegooid. is ook niet leuk ;)
ach zolang FF maar uit is is het niet zo een ramp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

maar je hebt af en toe van die servers waar je de om de ronde wordt omgegooid dat is wel irritant.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Daar heb ik geen last van, maar ik sta dan ook nergens in de top 5. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

Vanitas schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 00:39:

daarom speel ik dus op de creativhosting servers, 1 awp per team en geen autosniper, teambalance wordt bijna alleen gebruikt voor de wtj-ers/nieuwkomers in de server, kortom fun for all :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je je server zo instellen dat je maar 1 awp per team mag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:48:
Kun je instellen via MANI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
The_Scarabial schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:03:
[...]

daarom speel ik dus op de creativhosting servers, 1 awp per team en geen autosniper, teambalance wordt bijna alleen gebruikt voor de wtj-ers/nieuwkomers in de server, kortom fun for all :D
Zou je de IP's van hun server willen geven ? Ze staan ook niet in de SP.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:11

Minkie

Groazers Unite.

The_Scarabial schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:03:
[...]

Nu alleen nog eens in de top10 komen :+

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune
  • Laatst online: 05-06 16:51

Teune

oeoeoeoe

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:48:
Wanneer je Mani Admin plugin geinstalleerd hebt, kun je dit in je server.cfg zetten:

// Restrict Weapons
ma_restrict awp 1
ma_restrict sg550 1
ma_restrict g3sg1 1

De hele weaponslist kun je vinden in de mani folder of de readme.

En per map kun je ook restrictions instellen en dat gaat via de mani map, map_config, daar een documentje aanmaken met mapnaam.cfg en daarin ma_restrict awp 1, dus bijv. cs_italy.cfg en dan de bijbehorende restriction.

[ Voor 7% gewijzigd door Teune op 04-05-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey thnx man!

1 awp is idd leuker spelen op de server. Anders is rushen soms echt niet leuk, als tegenstanders met 5 awps staan. Dan schieten ze je 1 voor 1 af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan iemand mij zeggen hoe het cheat-gehalte zich verhoud bij Source tov 1.6? Ik speel leisure-cs om het maar zo te zeggen en ben toevallig net weer begonnen met spelen van 1.6. Het valt me alleen op dat er gewoon ERG veel cheaters rondlopen (ik suck ook maar dat staat er los van :)).

Als dat bij Source minder is dan wil ik die best aanschaffen, ik wil gewoon af en toe een spelletje cs kunnen spelen zonder frustraties van cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 19:24
In Source zijn er VEEL minder cheaters dan in 1.6
Nog nooit eentje gezien zelfs :)

In 1.6 zijn er denk ik zoveel cheaters omdat de cd-key zo goedkoop is: maar 9 euro ofzo. Bijna gratis. :|
Als je geband wordt, maak dat toch niks uit. Bij source ben je wel veel meer kwijt als je geband wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05
IceStorm schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:44:
Kan iemand mij zeggen hoe het cheat-gehalte zich verhoud bij Source tov 1.6? Ik speel leisure-cs om het maar zo te zeggen en ben toevallig net weer begonnen met spelen van 1.6. Het valt me alleen op dat er gewoon ERG veel cheaters rondlopen (ik suck ook maar dat staat er los van :)).

Als dat bij Source minder is dan wil ik die best aanschaffen, ik wil gewoon af en toe een spelletje cs kunnen spelen zonder frustraties van cheaters.
Source kom ik tegenwoordig (sinds VAC) eigenlijk geen cheaters meer tegen. Heel erg soms is er een outburst als er net een nieuwe exploit ontdekt is, maar de laatste keer dat ik me kan herinneren is al een flink aantal maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Of het een cheat is weet ik niet. Maar gisterenavond zat ik op server #3 van Creativehosting en daar had een t steeds een M4 nadat die de vorige ronde gekilled was.
Hij had hem ook niet opgepakt van een andere ct die dood was nadat die was gespawnd.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Minkie schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:04:
Of het een cheat is weet ik niet. Maar gisterenavond zat ik op server #3 van Creativehosting en daar had een t steeds een M4 nadat die de vorige ronde gekilled was.
Hij had hem ook niet opgepakt van een andere ct die dood was nadat die was gespawnd.
Hij kan em toch hebben gekregen van een teammate...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Nee, hele t team was gekilled. Toen we der wat van zeiden switchte die snel naar ct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

DaCoTa schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:59:
Source kom ik tegenwoordig (sinds VAC) eigenlijk geen cheaters meer tegen. Heel erg soms is er een outburst als er net een nieuwe exploit ontdekt is, maar de laatste keer dat ik me kan herinneren is al een flink aantal maanden geleden.
Bedankt voor de uitleg. Net aangeschaft en gespeeld en ik moet zeggen, het bevalt. Misschien toeval maar het spel is veel prettiger qua feel met als bijkomstigheid dat het publiek me (na 1,5 uur spelen) een stuk volwassener lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qua publiek vergis je je misschien wel. soms zjin er echt van die gasten... pff...

mar ik zoek nog steeds een server met alleen warmaps die wel bezocht wordt, weet iemand 1 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Cheats met Source: stuk minder als met 1.6 maar spelen er nog steeds een heleboel. Sinds december 2005 (toen hadden wij HLstatsX):

• Ruim 200 via HLstatsX gedetecteerd ( http://hlstatsx.onlydutch...hp?mode=cheaters&game=css ).
• Via steambans >> bijna 200 ( http://4u.steambans.com/team.php?teamid=4939 )
• En dan nog met de hand een stuk of 50 ( http://forum.onlydutch.nl/forumdisplay.php?f=213 )

Over altijd een gun hebben: voor kills krijg je geld, net als voor bom planten. 5 rondes achter elkaar dood gaan en altijd een M4 hebben kan dus gewoon.

[ Voor 27% gewijzigd door Hollanda op 05-05-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Nou ja, als T zijnde met een M4 spawnen is op zijn minst verdacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

idd.
maar zoiets als dit heb ik eigk nog nooit meegemaakt. mss had ie een ct gekilled en daarvan gepakt?
af en toe kom je nog wel eens cheater tegen; met een speedhack ofzo. maar dat is wel lachen vind ik meestal wordt diegene van de server afgekegeld of wordt zo uitgescholden dat ie zelf leaved.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Damn, wil ik net CSS gaan spelen krijg ik eerst een update. FF gewacht dus, ga het spel in zijn mijn favorites weer verdwenen....... :( Meer mensen met dit probleem?

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
mach2 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 12:45:
Damn, wil ik net CSS gaan spelen krijg ik eerst een update. FF gewacht dus, ga het spel in zijn mijn favorites weer verdwenen....... :( Meer mensen met dit probleem?
Even de "secure" filter eraf halen, refreshen en dan heb je je favos weer. DE bekende bug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje Battlefield 2 gespeeld (en 'vroeger' ook BF1) maar wordt een beetje zat van o.a. de grote maps. Nu zit ik er aan te denken om CSS te kopen. Is het totaal anders...? Ik begrijp dat de maps kleiner zijn? In BF2 loop ik hele tijden in m'n uppie van hot naar her: heel saai... En ook begrijp ik dat cheaters een stuk minder kans hebben? Wordt er wel samengespeeld of holt iedereen rond in z'n uppie?

Je kan CSS online kopen bij Valve voor $ 20,-: lijkt me de goedkoopste optie, toch? En de snelste.In de winkels kost' ie nog steeds 30 euro, dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, ik heb 'm net al gekocht. ;)

Wel een vraagje nog: ik merkte dat CSS gelinked is aan mijn eigen Steam-account. Maar wat als iemand anders uit m'n gezin het spel wil spelen...? Kan dat dan alleen onder mijn nickname...? Of zijn er wel profiles ingame daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
Als iem. anders het wil spelen, moet hij onder jouw steam-account spelen. De nickname kun je gewoon veranderen :)

Maar dit betekent dus ook: iem. anders met jouw steam-account geband, jij ook geband ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunbar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 12:12
Hollanda schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 00:16:
Cheats met Source: stuk minder als met 1.6 maar spelen er nog steeds een heleboel. Sinds december 2005 (toen hadden wij HLstatsX):

• Ruim 200 via HLstatsX gedetecteerd ( http://hlstatsx.onlydutch...hp?mode=cheaters&game=css ).
• Via steambans >> bijna 200 ( http://4u.steambans.com/team.php?teamid=4939 )
• En dan nog met de hand een stuk of 50 ( http://forum.onlydutch.nl/forumdisplay.php?f=213 )

Over altijd een gun hebben: voor kills krijg je geld, net als voor bom planten. 5 rondes achter elkaar dood gaan en altijd een M4 hebben kan dus gewoon.
Oe, als regular op de OD#1 ben ik toch wel benieuwd wie je naar steambans heb gesubmit? :9

Henk, stars, wellicht iemand anders?

[ Voor 4% gewijzigd door Dunbar op 06-05-2006 16:47 ]

Tomorrow is often the busiest day of the week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Nee een overduidelijke cheater.

offtopic:
Maar S.T.A.R.S. staat ook op de nominatie idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 08-08 17:58
worden non cheat bans nooit gereset ??? O-)

[ Voor 7% gewijzigd door dragon9114 op 06-05-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee , ze hebben dat veranderd.
Vroeger was een BAN 1 jaartje , nu is het levenslang.
Ik heb ook al gehoord dat ze hardware bans ook kunnen doen..
wat wil zeggen dat je nieuwe pc mag kopen om er weer steam op te krijgen.

Zelf 1x gebanned by "Fu cheating.."
Ik had Fiveseven en volgens die server schoot ik te rap achter elkaar..
Ja , lol , vac ban. Direct gedaan O-)

gewoon nieuwe gekocht en nooit meer gedaan.
Speel nu Cs source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh... ik heb CC:S gekocht en geinstalleerd. Nu ben ik ff online geweest maar eh... tjongejonge wat een lange lijst met servers... Hoe kom ik op een server die een beetje geschikt is voor een nieuweling? In de openingspost zag ik XS4all servers en OnlyDutch en zo: ben je daar een beetje welkom als beginneling? Hoe kan je die servers het snelste vinden in een lijst van een paar duizend servers? En wat voor soort server kan je het beste kiezen (warmaps, funmaps, weet ik veel)?

Ik moet ook nog ergens een handleiding zien te vinden want ik snap geen hout van dat Buy-scherm... Of waar je nou eigenlijk heen moet hollen... Wordt er tijdens de installatie niet ergens een pdf op je computer gezet?

Heel domme vragen waarschijnlijk, maar ik ben ff de weg kwijt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

CS kan best 'verwarrend' zijn als je het nog nooit gedaan hebt. Ik ben zelf ook net met Source begonnen (maar wel vele uren 'leisure-play' in de eerste variant).

Waar ik vroeger veel aan gehad heb is 'meelopen' met mensen. Kijk wat ze doen en waar ze naar toe gaan.
Begin met 'makkelijke' maps. Persoonlijk vind ik de_dust2 erg prettig omdat het een overzichtelijke map is zonder saai te zijn.
Wat ook kan helpen is gewoon in je eentje een map doorlopen. Probeer uit te vinden hoe een map eruit ziet, als je BF gewend bent is dat een eitje, de maps zijn vrij klein in CS.

Wapens zul je aan moeten voelen, probeer er wat uit (desnoods in je eentje op een server). Je merkt vanzelf wat je wel en niet lekker ligt.

Een server waar ik me thuis voel is deze:

82.94.220.111:27015 (Gayninja.dk).

Dat is wel persoonlijk overigens, ik speel deze server omdat ie alleen de_dust2 draait en 'druk' is (38 man). Wat als voordeel heeft dat je altijd wel iemand kapot kunt schieten in een paar potjes ;).

Counterstrike kun je relatief snel leren, maar ik kan me voorstellen dat het doorworstelen van een guide (http://www.csnation.net/view.php/csinfo/guide/guide.csn bijv) kan helpen. Veel guides zijn geschreven voor CS (dus 'zonder' Source) maar de overeenkomsten zijn groot genoeg om de ideeen te 'snappen'.

Warrig verhaal, sorry ;) Bottomline, probeer wat servers uit en kies er een uit die je bevalt. Speel gewoon 'mee' en je zult merken dat je steeds beter wordt. Vergis je niet CS is geen deathmatch, je doel is een target halen (hostages redden bijv. of een bom ergens plaatsen), of je daarbij doodgaat is van minder belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal niet warrig, hoor! ;) Dank voor de toelichting! Ik heb ondertussen ook al hier heel wat antwoorden gevonden: http://www.counterstrike....ike/tactics/index.html.en :) maar jouw link geeft nuttige info die daar niet in staat (hoe je moet defusen en dat je meer moet kopen dan alleen een wapen!).

Ik zal inderdaad alle maps eens gaan doorlopen in m'n uppie. Of in ieder geval Dust, want die is schijnbaar inderdaad heel populair. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ja, maps als dust en dust2 zijn erg populair (ik vind dust2 duidelijk 'meer' hebben maar das persoonlijk).

Ga ook weer niet alle maps van buiten kennen, als je er 1 kent kun je iig al 'in het wild' spelen. Daar leer je gewoon duidelijk het meeste van. Maar een map spelen die je niet kent is iig funest kan ik je vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
Een goede manier om veel te leren is ook door te spectaten. zeker als je al snel dood bent zoek je gewoon een speler op waarvan jij denkt dat hij goed is en dan blijf je die even spectaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Laatst online: 10-09 16:46
archetta schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:23:
Een goede manier om veel te leren is ook door te spectaten. zeker als je al snel dood bent zoek je gewoon een speler op waarvan jij denkt dat hij goed is en dan blijf je die even spectaten.
Zo heb ik dat precies ook gedaan. Door mee te kijken zie je niet alleen welke route iemand neemt, maar ook waar mensen het even rustig aan doen of waar ze snel de hoek omgaan oid (en hoe ze hun flashes gebruiken). Ik speel dus nog niet zolang en zo zag ik bijvoorbeeld iemand een flashbang via de deurpost de hoek omgooien (de_dust2 ;)), vervolgens gewoon ff in mijn eentje een paar keer geprobeerd. Wat voor mij ook werkt is het wat rustiger aan doen, dus niet meteen voorop gaan in de strijd, maar met mensen mee te lopen. Zeker als je de map nog niet echt goed kent is dat wel handig :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunbar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 12:12
Als je net begint met spelen, ga dan asjeblieft niet spelen op een server waar friendly fire aan staat. ;)

Tomorrow is often the busiest day of the week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 14-09 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

Loogie schreef op zondag 07 mei 2006 @ 10:22:
[...]
Wat voor mij ook werkt is het wat rustiger aan doen, dus niet meteen voorop gaan in de strijd, maar met mensen mee te lopen. Zeker als je de map nog niet echt goed kent is dat wel handig :) .
dat meelopen probeer ik vaak te vermijden, omdat als ik achteraan sta, dan krijg ik gewoon een headdie, terwijl ik achteraan in zo'n groepje loop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Je hebt gewoon dikke hasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol.... heb ik in het CS 1.6 topic zitten posten... 8)7 |:( (Ik vroeg me al af waar m' post was gebleven!) Maar ik heb dus een probleem met het bewaren van favorites. Ik neem toch aan dat je die kan bewaren zodat je later, als je opnieuw inlogt, weer snel naar een bepaalde server kan? Wel, ik heb nu al een paar keer geprobeerd een server bij de favorieten te zetten, maar het werkt niet... Als ik op de favo-tab ben en klik op Add current server gebeurt er totaal helemaal niets. Alleen als ik in de serverlijst rechtsklik op de server en kies voor Add tot favorites, dan verschijnt de server bij op de Favorites-tab. Maar... als ik later opnieuw opstart en inlog is die lijst weer leeg! :?

Ik vind het ook wel jammer dat je geen profiles kan bewaren, want naast mij speelt nog iemand op mijn computer het spel, en die wil liever andere instellingen...

Ik heb vanavond een tijdje op een dust2-server met maar 3 of 4 anderen gespeeld. Daar leer je ook wel van (je bent wat minder snel dood dan op een server met 28 lui... ;). Wat je vooral leert is dat sommige lui heel snel en heel gericht schieten..._/-\o_ ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik heb nog 3 Nederlandse servers voor de startpost..

Hardcore Rushgrounds I
84.244.130.97:27015

Hardcore Rushgrounds II
84.244.130.97:27025

Hardcore Rushgrounds III
85.10.209.11:27015

;) Mogen erbij... Hoeft natuurlijk niet :+

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:38

KhaZ

Alfa Romeo

Watvoor tickrate?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je die choke en loss op elke server checken of zo? Dat heeft toch te maken met die tickrate? Als je dat niet doet kan het gebeuren dat je niets raakt...? Beetje ingewikkelde toestand met al die mogelijkheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
je zou maar de nummer 8 van clanbase euro ladder 5on5 hebben gepwnd en ze hadden nog cheats ook:D

http://home.wanadoo.nl/n..../nx/nx_cheat0r_caught.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Wat dacht je ervan om steamID's lekker niet hier te posten? Zinloos geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
Hollanda schreef op maandag 08 mei 2006 @ 00:01:
Wat dacht je ervan om steamID's lekker niet hier te posten? Zinloos geval.
Net of dat wat uit maakt...iedereen kan elkaars SteamID zien en je kunt er niks mee. En SteamID's van cheaters mogen ze van mij groot op de voorpagina van elke krant zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
The Realone schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:03:
[...]

Net of dat wat uit maakt...iedereen kan elkaars SteamID zien en je kunt er niks mee. En SteamID's van cheaters mogen ze van mij groot op de voorpagina van elke krant zetten. ;)
Ben ik helemaal mee eens 8)
En zeker als steambans dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:03:
Moet je die choke en loss op elke server checken of zo? Dat heeft toch te maken met die tickrate? Als je dat niet doet kan het gebeuren dat je niets raakt...? Beetje ingewikkelde toestand met al die mogelijkheden...
Je kan het beste ingame gaan en dan op tilde rammen, en dan dit invoeren: cl_updaterate 100 & cl_cmdrate 100 . Dit staat standaard op 33 & 20 (geloof ik) als je dit dus op 100 zet wordt het spel veel vaker 'geupdate'. Meestal werkt dit gewoon goed, ook op servers met een tickrate van maar 33.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:07:
In de openingspost zag ik XS4all servers en OnlyDutch en zo: ben je daar een beetje welkom als beginneling?
Van xs4all weet ik het niet, maar bij OnlyDutch wordt er wel op een erg hoog niveau gespeeld, dus niet echt aan te raden voor een beginner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan onze clan server ook aanraden voor de startpost

Bestaat pas paar weken maar savonds goed gevuld en af en toe funmapje als scoutknives, glass of surf map. geen beginners server zoeken nog steeds naar mensen van ons eigen niveau die willen spelen op onze server.

80.69.79.154:27018 (dust,dust2,office,italy. tick66 NL)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de ip's van de onlydutch serverS? als ik bijv server4.onlydutch.nl invoer, dan zecht ie error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:56:
wat zijn de ip's van de onlydutch serverS? als ik bijv server4.onlydutch.nl invoer, dan zecht ie error :(
Dit is toch binnen 5 sec te vinden met google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
[spam spam]

http://tracker.onlydutch.nl

www.onlydutch.nl

[/spamoff spamoff]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekend tickrate" achter de servernaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
The server simulates the game in discrete time steps called ticks. By default, 66 ticks per second are simulated, but mods can specify their own tickrate. For example Counter-Strike:Source uses a lower tickrate of 33 ticks/second to reduce the server CPU load. During each tick, the server processes incoming user commands, runs a physical simulation step, checks the game rules, and updates all object states. After simulating a tick, the server decides if any client needs a world update and takes a snapshot of the current world state if necessary. A higher tickrate increases the simulation precision, but also requires more CPU power and available bandwidth on both server and client. The server admin may override the default tickrate with the -tickrate command line parameter, though tickrate changes done this way are not recommended because the mod may not work as designed if its tickrate is changed.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
ik kan counter strike niet spelen als ik css wil opstarten krijg ik een error van dat de servers vol zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tx Bhai die's duidelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

dragon9114 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 18:31:
ik kan counter strike niet spelen als ik css wil opstarten krijg ik een error van dat de servers vol zijn :S
Denk dat we met deze sumiere info je niet echt kunnen helpen. Welke server probeer je te joinen (of is het echt alleen bij het opstarten?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
ik moet counter strike downloaden terweil het al op me pc heb staan en dit is gekomen na dat ik windows opnieuw heb geinstalleert.

http://d.recosoft.net/screen/probleem.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Uhm er staat toch wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
2 dagen lang dat de servers er uit liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

dragon9114 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:05:
2 dagen lang dat de servers er uit liggen ?
Dat vertel je er niet bij ;). In dat geval zou ik eens beginnen met troubleshooten. Hebben ze op http://support.steampowered.com vrij veel info over. Maar een firewall lijkt me een goede optie om je onderzoek mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Zeker een NForce 4 moederbord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

Lijkt me niet echt een probleem om het opnieuw op je pc te zetten.. is zo gebeurd, en als je eventueel je config wil behouden moet je die maar even kopieren.
Tenzij iemand een andere oplossing heeft, maar dat gaat waarschijnlijk wat langer duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:19
Deze server draait alleen de "Zombiemod" continu (zeer leuke mod en niet te verwarren met zombiehorde)
Ip: 84.244.162.241:27015
NL Funhouse - Livingroom (ZombieMod)

Deze server draait custom maps
Ip: 84.244.130.84:27015
NL Funhouse - Basement

Beide server's Tickrate 100 en 20Slots

Kunnen deze 2 server's in de startpost ?

[ Voor 40% gewijzigd door Games op 12-05-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crunch
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-12-2022
Hey even een vraagje, wij huren nu een Public en een Private. We willen dit
graag zelf gaan hosten. Dit vanwege de het feit dat we veel meer invloed hebben
op de kwaliteit van de server. Nu de vraag aan jullie of hetgene dat wij willen
mogelijk is op onze hardware.

Wij willen:

2 x Counterstrike Source Public, 16 slots en tickrate 66/100
2 x Counterstrike Source Private, 12 slots en tickrate 100
1 x Teamspeak Server 50 slots

Onze hardware:

2U Case
Asus P4C800 Deluxe (s478)
Intel Prescott 3.2E
2 GB Corsair Twinx DDR500 (2x 1GB)
Western Digital 120 GB, 7200 RPM, 8 MB cache (pata)
Chieftec 360 Watt Voeding
LG DVD Player

Deze hardware lag nog thuis bij members van onze clan, dus alles
verzameld en er wordt een server van gemaakt. We willen Windows
2003 Server gaan gebruiken. Is dit allemaal mogelijk? Dus stabiele
servers ook als alles vol is?

De public die wij nu hebben:
[NL] Clan |WFM| Public Server [100 Tickrate] by Wire-Solutions.nl
84.243.234.2:27015

[ Voor 7% gewijzigd door Crunch op 14-05-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik heb niet veel ervaring met gameservers maar ik denk dat je vooral op IO vlak nogal tekort gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik denk dat de server zelf niet het grootste probleem is.
Maar meer de verbinding waar hij op komt.
En dan vooral de upstream.....1024 is redelijk voor 1 servertje maar 5 in dit geval....i doubt it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

mirelia schreef op zondag 14 mei 2006 @ 11:55:
Ik denk dat de server zelf niet het grootste probleem is.
Maar meer de verbinding waar hij op komt.
En dan vooral de upstream.....1024 is redelijk voor 1 servertje maar 5 in dit geval....i doubt it
Aangezien er ook een 2U case bij staat neem ik aan dat ie gewoon netjes in een rack ergens in een datacentrum komt te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crunch
IceStorm schreef op zondag 14 mei 2006 @ 11:57:
[...]

Aangezien er ook een 2U case bij staat neem ik aan dat ie gewoon netjes in een rack ergens in een datacentrum komt te hangen.
Idd, hij komt in het KDIS of Redbus te hangen. Maar ik heb zelf met gameservers niet
veel ervaring wat betreft het cpu verbruik. Als 56 slots tickrate 100 kan op deze bak
ben ik blij.

Misschien dat iemand ervaring heeft met dit aantal. Wil het zeker weten anders moeten we
andere apparatuur regelen. Dit is gewoon wat we minimaal willen.

[ Voor 3% gewijzigd door Crunch op 14-05-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
was et verschil tusse zombiemod en zombiehorde dan ? want ik speel ook iets met zombies :P zeer verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:19
zombiehorde is tegen bots en die bots kniven je, maar je haat dan gewoon dood als je teveel wordt geraakt.

Zombiemod is 1 persoon veranderd na een korte tijd in een zombie en als die persoon iemand knived, dan veranderd die persoon ook in een zombie. etc :)
Dus het is gewoon spelers tegen spelers en hoogwaarschijnlijk waaraan jij verslaafd bent. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Games schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:36:
zombiehorde is tegen bots en die bots kniven je, maar je haat dan gewoon dood als je teveel wordt geraakt.

Zombiemod is 1 persoon veranderd na een korte tijd in een zombie en als die persoon iemand knived, dan veranderd die persoon ook in een zombie. etc :)
Dus het is gewoon spelers tegen spelers en hoogwaarschijnlijk waaraan jij verslaafd bent. :D
Het is zeker verslavend! Ik heb een paar uurtjes gespeeld en vind het erg leuk. Wel raar om in dust2 zombies rond te zien lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
@crunch, deze vraag stelde je ook op het srcds forum en zoveel tr100 slots op een p4 3.2 ga je niet redden. In ieder geval geen stabiele tr100. Zowieso op een single CPU server is dat lastig. tr66 >> geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crunch
Hollanda schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:43:
@crunch, deze vraag stelde je ook op het srcds forum en zoveel tr100 slots op een p4 3.2 ga je niet redden. In ieder geval geen stabiele tr100. Zowieso op een single CPU server is dat lastig. tr66 >> geen probleem.
En 32 slots tickrate 66 en max 10 slots tickrate 100?
De private's worden trouwens 11 slots met elk 1 slot voor SrcTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
tr100 op zo'n processor is en blijft lastig. 2 x 16 slots tr66 + tr100 10 slots + niet teveel sourceTV slots zal je net redden. Probeer even met HT aan en HT uit (ik denk dat het laatste het beste werkt). Dit doe je in de bios van het moederbord.

[ Voor 3% gewijzigd door Hollanda op 14-05-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
dan speel ik toch zombiehorde, is egt vet, met zon team een soort barricade opstellen, en dan zie je al die zombies komen, en dan ong 1 miljard kogels per seconde door hun hoofd jagen met ze allen, egt mooi

[ Voor 11% gewijzigd door 6pack15 op 14-05-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Llijkt het zo of wordt een server brakker als er zblock max op zit ( inrate zakt soms een beetje in deed ie eerder nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik zit de laatste tijd ook wel wat te zombie-horden op een of andere deense server. 1Corridor: lekker van ruimte tot ruimte spelen en maar afknallen.

Leuke is dat je zelf met 5 man met ieder 100 HP en de nodige wapens tegen een stuk of 20 zombies moet (elk met 800 HP, geen schiettuig enzo maar alleen af te maken met headshots). Goed voor je aiming.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crunch schreef op zondag 14 mei 2006 @ 12:02:
[...]

Idd, hij komt in het KDIS of Redbus te hangen. Maar ik heb zelf met gameservers niet
veel ervaring wat betreft het cpu verbruik. Als 56 slots tickrate 100 kan op deze bak
ben ik blij.

Misschien dat iemand ervaring heeft met dit aantal. Wil het zeker weten anders moeten we
andere apparatuur regelen. Dit is gewoon wat we minimaal willen.
Denk dat 56 slots wel redelijk te doen is op deze machine, je privates zullen ook niet altijd vol zitten.
Rond de 20 slots is tick 66 wel aanbevolen, dit omdat de game engine van hl slechter gaat performen met dit aantal spelers.
HT kan je het beste aan laten, als een van de servers een map change doet heeft de andere er minder tot geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
kless schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:31:
Llijkt het zo of wordt een server brakker als er zblock max op zit ( inrate zakt soms een beetje in deed ie eerder nooit)
Nergens last van, heb je de nieuwste versie? Deze fixed volgens mij wat performance probleempjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

The Realone schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:30:
[...]

Nergens last van, heb je de nieuwste versie? Deze fixed volgens mij wat performance probleempjes.
ja. maar snoept dus wel van cpu....
101.6 zakt nu soms in naar ergens in de 90 en komt dan weer terug.
en nee ik bedoel niet als de bom afgaat of de eerste seconden van het begin van de ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
@kless: dat ligt aan de server of je pc, niet aan zBlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Hollanda schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:12:
@kless: dat ligt aan de server of je pc, niet aan zBlock.
zblock er af: vrijwel continu 101.6
zblock er op: minder stabiel 101.6

*op dezelfde machiene. een war en public met zblock en password als verschil

[ Voor 15% gewijzigd door kless op 15-05-2006 17:17 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.