Np, ik zou het waarschijnlijk toch niet afgekregen hebben tot maandagrobin222 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:33:
[...]
Thnx![]()
@Chester!!!!
Jij bent met een bootje bezig van dezelfde ontwerper als die van mij. Nu heb ik mijn plaatjes op een groot Amerikaans jacht forum gezet. Daar kreeg ik een opmerking van iemand dat ik ontzettend uit moet kijken met de naam gebruik van wally en ook het gebruik van het model, vanwege mogelijke rechtzaken. Daar kreeg ik ook de opmerking dat alleen al het vragen door advocaten naar waar wij (jij en ik) mee bezig zijn dat we daar wss al voor moeten betalen.
Ik kan je vertellen dat jachtontwerpers/jachtwerfen hele dure maar vooral ook goeie advocaten hebben. Ik heb aan diegene gevraagd wat de slimste mogelijkheid is om te doen. Mss een email sturen naar wally en het geheel uitleggen om eventuele problemen in de toekomst uit te sluiten. Ik zelf wil dit plaatje namelijk ook gebruiken voor reclame van m'n bedrijfje.
Ik maak hem nog wel af denk ik, maar zet het dan niet online...
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt