3D Contest v42: Boten Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 13.656 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
robin222 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:33:
[...]

Thnx :)

@Chester!!!!
Jij bent met een bootje bezig van dezelfde ontwerper als die van mij. Nu heb ik mijn plaatjes op een groot Amerikaans jacht forum gezet. Daar kreeg ik een opmerking van iemand dat ik ontzettend uit moet kijken met de naam gebruik van wally en ook het gebruik van het model, vanwege mogelijke rechtzaken. Daar kreeg ik ook de opmerking dat alleen al het vragen door advocaten naar waar wij (jij en ik) mee bezig zijn dat we daar wss al voor moeten betalen.

Ik kan je vertellen dat jachtontwerpers/jachtwerfen hele dure maar vooral ook goeie advocaten hebben. Ik heb aan diegene gevraagd wat de slimste mogelijkheid is om te doen. Mss een email sturen naar wally en het geheel uitleggen om eventuele problemen in de toekomst uit te sluiten. Ik zelf wil dit plaatje namelijk ook gebruiken voor reclame van m'n bedrijfje.
Np, ik zou het waarschijnlijk toch niet afgekregen hebben tot maandag :P
Ik maak hem nog wel af denk ik, maar zet het dan niet online...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 11:06

killercow

eth0

robin222 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:30:
[...]

Nee hoeft niet, ik weet welke het is. De boot tegen over die boot s van een goeie kennis en daar sliep ik altijd als we wedstrijden hadden in medemblik.
offtopic:
* killercow Wordt nu nieuwschierig, welke boot race je op dan? (ik op een Benetau 25, de cashfleau)

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:07
killercow schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:54:
[...]

offtopic:
* killercow Wordt nu nieuwschierig, welke boot race je op dan? (ik op een Benetau 25, de cashfleau)
offtopic:
470 zeilde ik en dan spa regatta en nk en zo. En we waar we opsliepen was een motorboot. White Lady, heeft een eigen box tegenover dat lelijke grote ding.
Chester schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:45:
[...]

Np, ik zou het waarschijnlijk toch niet afgekregen hebben tot maandag :P
Ik maak hem nog wel af denk ik, maar zet het dan niet online...
Naja ik denk ik zeg het maar even voordat je voor verassingen komt te staan :P Wel jammer dat je hem niet op tijd kan afkrijgen en als je uhm op dit forum post dan denk ik niet dat je veel problemen hoeft te verwachten.

[ Voor 38% gewijzigd door FreezingPixels op 15-05-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 11:06

killercow

eth0

robin222 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:59:
[...]

offtopic:
470 zeilde ik en dan spa regatta en nk en zo. En we waar we opsliepen was een motorboot. White Lady, heeft een eigen box tegenover dat lelijke grote ding.

[...]

Naja ik denk ik zeg het maar even voordat je voor verassingen komt te staan :P Wel jammer dat je hem niet op tijd kan afkrijgen en als je uhm op dit forum post dan denk ik niet dat je veel problemen hoeft te verwachten.
offtopic:
Ah ik heb ook ene 470, maar nog nooit aan de spa mee gedaan, wel aan united 4 enzo. (maar ja ik woon dan ook in medemblik)

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
killercow schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:47:
[...]

offtopic:
Ah ik heb ook ene 470, maar nog nooit aan de spa mee gedaan, wel aan united 4 enzo. (maar ja ik woon dan ook in medemblik)
offtopic:
om maar ff offtopic te blijven. Welke jaren waren dat dan dat je mee hebt gedaan? Ik van 2002 tot 2004 alle united 4's en wedstrijd enzo. Nou ben k nog steeds op zoek naar iemand met een goeie boot en veel geld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

offtopic:
Ben ik de enige die offtopic code altijd extra aandachtig leest?

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bozozo schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:36:
offtopic:
Ben ik de enige die offtopic code altijd extra aandachtig leest?
offtopic:
nee, jij bent niet de enige :p

Nu maar weer ontopic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:12

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hier weer een update vanmij :P
Niet zo heel veel veranderd.. nu alleen met (bijna) goede belichting gerenderd... (had niks beters te doen op school :+ )..

Afbeeldingslocatie: http://thuis.roelveldhuyzen.nl/GoT/3D/Boten/thumb_wip08.jpg

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mclukas
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-11-2009

mclukas

that's me

op school???

welke richting volg je dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

mclukas schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:37:
op school???

welke richting volg je dan??
ICT 'netwerk beheer' op het ROC A12 in Ede..
Maar tegenwoordig doen we daar zo goed als niks meer :|
In twee weken tijd zie je één keer een leraar langslopen :/
Dus tja.. dan ga je maar andere dingen doen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:26
Spike_wolf schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:35:
Hier weer een update vanmij :P
Niet zo heel veel veranderd.. nu alleen met (bijna) goede belichting gerenderd... (had niks beters te doen op school :+ )..

[afbeelding]
Paar kleine comments:
De boot mag wel iets lager (in het water)
Het is veel te schoon (bijvoorbeeld de emmer van de visser is helemaal droog, of vangt hij niks)

Misschien een idee om de emmer vol te stoppen met vissen?

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee om een flinke haai in de emmer te stoppen?

En die huisjes kunnen veel beter, dit zijn standaard kubussen. Dat soort huizen hebben meestal van die mooie ruw afgeronde hoeken met overal deuken er in.

Verder gebruik je alleen maar colormaps, geen bump, geen specular, geen.. nouja, je snapt me wel :)

Enne, met een beetje fantasie en met half dichtgeknepen ogen zie je in het zeil van de boot een knipogende smiley (door het huisje er achter) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Thanks for the coment..

Vissen wou ik er idd nog bij maken.. emmertje vol ofzo.. maar dat idee van die haar is ook wel grappig :D

Tot nu toe heb ik alleen wat textures en kleuren gebruikt, maar de bumps en dergelijke doe ik altijd pas aan het einde.. eerst zorgen dat de models okay zijn, en dan de aankleding.. wat er nu op zit is alleen om het wat overzichtelijk te houden voor mezelf :)

De huisjes was ik al aan begonnen om een beetje cartoony boller en krommer te maken zeg maar :P

K moet zo weg.. (een collega helpen met haar PC :/ [zucht] :+ ). Dus vanavond zal k er niets meer aan kunnen doen, maar k heb morgen de hele dag ingepland dat ik mezelf weer eens ouderwets opsluit op m'n kamer en alleen met 3DSMax aan de gang ga :D

Mochten er verder nog tips of commentaar zijn... laat maar horen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Welke van de 2?
Afbeeldingslocatie: http://www.3dshiparts.com/got/81k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.3dshiparts.com/got/84k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

De eerste natuurlijk :+

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

kan de belichting niet wat anders, zodat je de relaxte reflecties van de tweede hebt, maar een wat beter standpunt...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 16:53
De tweede heeft wat meer stijl :) Misschien een combinatie van de 2, als je op de tweede de camera nog iets meer naar links plaatst zou hij af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Ben er nu ff heel wat anders van aan t maken, kijk of het wat word. Ik vind de 2e indd meer stijl hebben. Ff wachten op t rendertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je water is echt hardstikke goed, maar omdat het veel te donker is zie je weinig van al dat mooie werk...

En natuurlijk een combi van de eerste en de mooie reflecties van de tweede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 10:21
1e render test ter bepaling standpunt/compostie en belichting.
Bomenrij is een vue-ecosystem.
Lucht is slecht, model needs some work, iets in voorgrond.
Afbeeldingslocatie: http://img331.imageshack.us/img331/1433/woonark4ix.th.jpg

@robin
misschien een standpunt tussen deze twee in met een wide angle lens zodat de punt van de boot nog wat scherper wordt.

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
tweede :) Dat licht dat weerkaatst in het water: prachtig :9~ Verder kies ik ook voor de tweede omdat je daarbij de kiel niet ziet. Die kiel bevalt me gewoon niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Holgster schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:15:
[afbeelding]

@robin
misschien een standpunt tussen deze twee in met een wide angle lens zodat de punt van de boot nog wat scherper wordt.
Ziet er tof uit. Met vue kan je hele mooie dingen doen heb ik alweer gezien. Maar ik probeer er toch vanaf te blijven.

Over mijn plaatje ik ben het nu ff iets anders aan het aanpakken. Hij is nu aan het renderen en dat duurd nog wel ff voordat die klaar is. Ik hoop dat het wat word. Meer volgt.
monnick schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:26:
[...]

tweede :) Dat licht dat weerkaatst in het water: prachtig :9~ Verder kies ik ook voor de tweede omdat je daarbij de kiel niet ziet. Die kiel bevalt me gewoon niet :P
Die weerkaatsing van het licht vind k ook erg mooi. En ik ben het nu ook met je eens over de kiel. Op het plaatje wat k nu aan t renderen ben is de kiel nog te zien maar die zal k later weg halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
...
Jij durft! >:)

Lol.. ik ben er even uit geweest.. ga nu toch maar weer verder met mijn duikbootje

Overige deelnemers! Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
robin222 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:40:
[...]

Die weerkaatsing van het licht vind k ook erg mooi. En ik ben het nu ook met je eens over de kiel. Op het plaatje wat k nu aan t renderen ben is de kiel nog te zien maar die zal k later weg halen.
Hij kan werkelijk prachtig worden! _/-\o_

edit:
Hij is al prachtig trouwens, maar ik zou hem nog een stuk mooier vinden, volg je mijn adviezen op ;)

[ Voor 16% gewijzigd door monnick op 16-05-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Normaal zou ik de eerste kiezen, maar die 2e is toch wel heel mooi. Bijzondere invalshoek en de schaduw effecten en de water/reflectie effecten komen goed tot zn recht. Ik heb m nu zelfs als bureaubladachtergrond ingesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

@ Robin..

Plaatje 2 is heel erg gaaf.. ziet er heel goed uit... Alleen komt je model in nummer 1 meer tot zijn recht, omdat je er meer van ziet...
Misschien kun je idd en compromie ertussen maken ofzo? :P

Maar in mijn ogen is #2 heel creatief en mooi gedaan :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Afbeeldingslocatie: http://www.3dshiparts.com/got/86k.jpg

Dit is even een testje, zou graag horen wat men er van vind want. Ik denk zelf dat ik die boot er achter maar weg pleur en de boei ook. Zodat de grijze boot alleen overblijft. En zo'n soort compositie.

Aan iederen! Bedankt voor de reacties. Ik vind het heel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robin222 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:32:
[afbeelding]

Dit is even een testje, zou graag horen wat men er van vind want. Ik denk zelf dat ik die boot er achter maar weg pleur en de boei ook. Zodat de grijze boot alleen overblijft. En zon zo'n soort compositie.

ongetwijfeld de winnaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
eigenlijk zou je nu idd wat je geprobeerd hebt, de compositie gaan opmaken. eventueel achtergrond, mooie golven. daarmee maak je m echt af. qua model zou je er voor mij niet veel meer aan hoeven te doen.

Algemene tip dus. Maak sfeer in de plaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten echt mooie tussen !
Als ik jou was zou ik voor 2 gaan. Zit iets meer snelheid in.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Dit is even een testje, zou graag horen wat men er van vind want. Ik denk zelf dat ik die boot er achter maar weg pleur en de boei ook. Zodat de grijze boot alleen overblijft. En zo'n soort compositie.

Nice! _/-\o_ Het geeft het "leven" en actie!
Ik vind de tweede boot zeker kunnen... de boei ook wel.. maar dan moet je wel nog stroming/waterverplaatsing/kielzog zien te maken... zodat het geen statische vormen lijken in het water.. ( al lijkt me dat niet makkelijk)
(mierenneuk.. ze varen met een vlag.. dan is het iig géén wedstrijdboei, want naar mijn weten vaar je een wedstrijd zonder vlag ;- ) )

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-07 23:50
Beginner in blender
Eerste WIP:
Afbeeldingslocatie: http://test.the-nine.nl/Klein/14Boat_klein.jpg
Heb nog wat problemen met het water en diverse andere afwerkingen.
Gemaakt in blender, rendered in YafRay.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
[afbeelding]

De combinatie van zeilstanden kan zo niet werken. De voorste boot krijgt de wind van voren en de achterste krijgt de wind voor zijn "van voren". De achterste zou dan halve wind moeten hebben en een andere zeilstand (zoek even op zeilstanden op google)

Verder is ie erg mooi en zou ik alleen nog een kielzog e.d. toevoegen.

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 17-05-2006 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Hmzz, ik was er minder over te spreken :)
HyperTrophy schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:41:
eigenlijk zou je nu idd wat je geprobeerd hebt, de compositie gaan opmaken. eventueel achtergrond, mooie golven. daarmee maak je m echt af. qua model zou je er voor mij niet veel meer aan hoeven te doen.

Algemene tip dus. Maak sfeer in de plaat
Dat ben ik indd nu aan t proberen.
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 00:11:
[...]

Nice! _/-\o_ Het geeft het "leven" en actie!
Ik vind de tweede boot zeker kunnen... de boei ook wel.. maar dan moet je wel nog stroming/waterverplaatsing/kielzog zien te maken... zodat het geen statische vormen lijken in het water.. ( al lijkt me dat niet makkelijk)
(mierenneuk.. ze varen met een vlag.. dan is het iig géén wedstrijdboei, want naar mijn weten vaar je een wedstrijd zonder vlag ;- ) )
Thnx dat plaatje ging alleen ff om het id. Ik heb uhm nog niet verder uitgewerkt want wou ff weten wat mensen er van vinden voordat ik er uren aan ga zitten werken.
Jogai schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 02:20:
Beginner in blender
Eerste WIP:
[afbeelding]
Heb nog wat problemen met het water en diverse andere afwerkingen.
Gemaakt in blender, rendered in YafRay.
Ziet er leuk uit. :)
johnnyv.nl schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 07:59:
[...]

De combinatie van zeilstanden kan zo niet werken. De voorste boot krijgt de wind van voren en de achterste krijgt de wind voor zijn "van voren". De achterste zou dan halve wind moeten hebben en een andere zeilstand (zoek even op zeilstanden op google)

Verder is ie erg mooi en zou ik alleen nog een kielzog e.d. toevoegen.
Nou volgens mij kloppen de zeilstanden zo echt wel. Ze zijn aan het opkruisen en de wind komt zeg maar precies uit het midden van de hoek tussen de boten.

Afbeeldingslocatie: http://www.3dshiparts.com/got/88k.jpg
Combo tussen plaatje 1 en 2. Nog niet verder uitgewerkt want de kiel moet nog weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
[afbeelding]

Mijn mening is dat je beter de boei en de tweede boot weg kan doen (de blauwe boot). Verder is het water nu echt heel erg mooi! Maarja in je vorige post met de 2 renders was dat ook al heel erg nice. Alleen misschien kan je toch nog een andere render maken vanuit een andere hoek. Zo zie je al je schitterende details op de boot niet :p

edit:
Wow, kan jij gedachten lezen ofzo, ik post dit en ik zie meteen dat jij me net voor was met alle verbeteringen die ik in dit zelfde bericht vertelde. Gewelding! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door monnick op 17-05-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

robin222 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:32:

[knip]

[afbeelding]
Combo tussen plaatje 1 en 2. Nog niet verder uitgewerkt want de kiel moet nog weg.
OMG die is erch geweldig _O_

Dat water :9~
Geweldige compositie zo... niks meer aan doen zou ik zeggen.. er schiet me zo niks te binnen waar je hem nog beter mee zou kunnen maken :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
@Robin _/-\o_

Als je nog tijd genoeg heb...
Misschien om het nog meer levendiger te maken wat opspattend water enzo :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
monnick schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:34:
[...]

Mijn mening is dat je beter de boei en de tweede boot weg kan doen (de blauwe boot). Verder is het water nu echt heel erg mooi! Maarja in je vorige post met de 2 renders was dat ook al heel erg nice. Alleen misschien kan je toch nog een andere render maken vanuit een andere hoek. Zo zie je al je schitterende details op de boot niet :p

edit:
Wow, kan jij gedachten lezen ofzo, ik post dit en ik zie meteen dat jij me net voor was met alle verbeteringen die ik in dit zelfde bericht vertelde. Gewelding! _/-\o_
Ik kan indd gedachte lezen O-)
Spike_wolf schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:54:
[...]

OMG die is erch geweldig _O_

Dat water :9~
Geweldige compositie zo... niks meer aan doen zou ik zeggen.. er schiet me zo niks te binnen waar je hem nog beter mee zou kunnen maken :)
Thnx :)
Plint schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:21:
@Robin _/-\o_

Als je nog tijd genoeg heb...
Misschien om het nog meer levendiger te maken wat opspattend water enzo :9~
Danku, ik heb het hier even achterwegen gelaten omdat ik hem toch nog opnieuw moest renderen, en anders blijf ik bezig. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

@robin: ik vind dat deze met die 2 schepen wel t mooiste water heeft: http://www.3dshiparts.com/got/86.jpg
het is wat rustiger en duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
-RazieL- schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:35:
@robin: ik vind dat deze met die 2 schepen wel t mooiste water heeft: http://www.3dshiparts.com/got/86.jpg
Inderdaad, daar is het water het mooist, ik zou ook de 2e boot weghalen, die maakt het te druk, de grijze alleen is veel rustiger, de boei lijkt te fake i.v.m. de boot, dus weg of mooier maken. Kielzog o.i.d. zou nog mooi zijn maar da's ook mierenneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:03

TDB

[afbeelding]

@robin
Persoonlijk zou ik de persoon weghalen, lijkt wel het OSCAR-beeldje.....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier op een CRT te werken (school) en je plaat is wel erg donker. Ik zie het dek erg duidelijk, maar de hele boeg is niet te onderscheiden van het water (dat overigens er wel erg mooi uit ziet)

Vooral nr. 88 is heel donker. Bij 86 (met de 2 bootjes) is het een stuk beter, al is het rechtsonder nog steeds erg donker.

Waar is Archetype (als hij het was) met zijn enorme vliegdekschip met veel te veel details? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alles kan nog...

maar blijft natuurlijk een zeer mooie boot.

Nu ziet mijn boot er dus wel minder leuk uit he robin :/
Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b131/smg2005/racer_render2.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
-RazieL- schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:35:
Die laatste glittert indd best wel een beetje erg.
gabiballetje schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:40:
[...]

Inderdaad, daar is het water het mooist, ik zou ook de 2e boot weghalen, die maakt het te druk, de grijze alleen is veel rustiger, de boei lijkt te fake i.v.m. de boot, dus weg of mooier maken. Kielzog o.i.d. zou nog mooi zijn maar da's ook mierenneuken.
Boei had ik er ff snel ingegooit om te laten zien wat m'n plan was. Maja sommige mensen vinden het mooi andere vinden het niet mooi. Het is best wel moeilijk om iets te maken wat de meeste mensen mooi vinden.
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:18:
Ik zit hier op een CRT te werken (school) en je plaat is wel erg donker. Ik zie het dek erg duidelijk, maar de hele boeg is niet te onderscheiden van het water (dat overigens er wel erg mooi uit ziet)

Vooral nr. 88 is heel donker. Bij 86 (met de 2 bootjes) is het een stuk beter, al is het rechtsonder nog steeds erg donker.

Waar is Archetype (als hij het was) met zijn enorme vliegdekschip met veel te veel details? :)
Jouw CRT staat dan wel erg donker afgestelt. Op m'n tft's is die wel goed en op m'n crt kan ik eigelijk ook wel alle details zien. Is natuurlijk wat donkerder maar toch. Ik zal er in de final wel ff rekening mee houden dat iedereen uhm normaal kan bekijken. (al is dat zeer moeilijk te doen |:( )
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:59:
[...]

alles kan nog...

maar blijft natuurlijk een zeer mooie boot.

Nu ziet mijn boot er dus wel minder leuk uit he robin :/
[afbeelding]
Jouw bootje ziet er wel leuk uit hoor :) Je moet alleen ff de wolken veranderen. Model ziet er goed uit en watertje ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
TDB schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:48:
[...]

Persoonlijk zou ik de persoon weghalen, lijkt wel het OSCAR-beeldje.....
Oscar gaat nog wel een keer te dicht bij de rand met het water staan }), wees maar niet bang :)

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thuis ziet ie er wel perfect uit, maar da's dan ook een TFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Afbeeldingslocatie: http://www.3dshiparts.com/got/92k.jpg
T was ff paar uurtjes renderen maja. Ik vind uhm eigelijk wel goed zo. Van de week zal ik nog wel ff aan de golfjes werken. Wat vinden we er van mensjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zeer mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
1 woord: prachtig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
de zijkant is nog wat donker maar voor de rest perfect!

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

@ robin,

Ik vond het plaatje waar het water meer schitterde het mooiste tot nu toe. Die had (vond ik) het meeste sfeer. En toch mankeert er nog iets vind ik.. maar ik weet niet wat, miss wat meer mensen ook al is hij perfect door 1 iemand bestuurbaar. Of wat rommel op de boot, zoals een plek water op het dek ofzo?

edit:
Zou je niet eens wat energie willen steken in een water tutorial? Want ik zie jou de ene na de andere mooie "waters" maken, dit zou ik graag ook begrijpen. En dan ook met wat uitleg hoe je het bv wat meer laaat schiteren of welke optie wat tweaked.. :P

[ Voor 27% gewijzigd door Lima op 17-05-2006 19:20 ]

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig inderdaad :)

Alleen het logo / de tekst vind ik er totaal niet bij passen. Doet me meer denken aan een vossen/eendenjacht dan een zeiljacht. Die lijn loopt ook niet echt lekker door de tekst heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
thnx
:) dankje
Holgster schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:50:
de zijkant is nog wat donker maar voor de rest perfect!
Bedoel je de zijkant van de plaat of de zijkant van de boot?
L i m a schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:19:
@ robin,

Ik vond het plaatje waar het water meer schitterde het mooiste tot nu toe. Die had (vond ik) het meeste sfeer. En toch mankeert er nog iets vind ik.. maar ik weet niet wat, miss wat meer mensen ook al is hij perfect door 1 iemand bestuurbaar. Of wat rommel op de boot, zoals een plek water op het dek ofzo?

edit:
Zou je niet eens wat energie willen steken in een water tutorial? Want ik zie jou de ene na de andere mooie "waters" maken, dit zou ik graag ook begrijpen. En dan ook met wat uitleg hoe je het bv wat meer laaat schiteren of welke optie wat tweaked.. :P
Meer mensen erbij wil ik niet. Ik ben totaaal niet goed in mensjes modellen. Rommel op het dek word uhm ook niet want die bootjes zijn gewoon zo clean en dat wil ik ook met dit plaatje een beetje bereiken. Dat water op het dek vind ik een goed id. Ik heb bij een vorige versie al wat zitten spelen met de burn tool op het dek en dat had wel een grappig resultaat. Daar ga k nog ff mee aan de slag.

Die tut wil ik best wel een keer doen. Maar dat word niet vanavond en ook niet morgen. Heb het namelijk een beetje erg druk.
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:35:
Prachtig inderdaad :)

Alleen het logo / de tekst vind ik er totaal niet bij passen. Doet me meer denken aan een vossen/eendenjacht dan een zeiljacht. Die lijn loopt ook niet echt lekker door de tekst heen.
Danku, ik heb de tekst op de grote versie weg gehaald. Gewoon leeg is ie indd mooier. Ik zal zo t kleine plaatje nog even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
robin222 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:45:
Die tut wil ik best wel een keer doen. Maar dat word niet vanavond en ook niet morgen. Heb het namelijk een beetje erg druk.
overmorgen ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

Met rommel bedoelde ik idd die plas water ofzo op het dek, niet dat er speelgoed ofzo moet rondslingeren. ;)
En die overmrogen is een goed idee :D

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
L i m a schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:16:
Met rommel bedoelde ik idd die plas water ofzo op het dek, niet dat er speelgoed ofzo moet rondslingeren. ;)
En die overmrogen is een goed idee :D
ja, een BBQ set , een stereo , een zeekaart , opblaaskrokodil(paars) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denk je van een simpel touw dat half opgerold op het dek ligt te wachten tot iemand er over op zijn b*k gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
jullie vergeten het anker nog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
robin222 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:27:
jullie vergeten het anker nog O-)
grootzeil + fok + anker = niet zo'n goeie combo

/me zegt : " dat gaat knotsen !"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelle
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:17
robin222 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:43:
[afbeelding]
T was ff paar uurtjes renderen maja. Ik vind uhm eigelijk wel goed zo. Van de week zal ik nog wel ff aan de golfjes werken. Wat vinden we er van mensjes?
Mss dat het mooier is als heel de boot erop staat? :)
Nu is ie zeker wel mooi maar toch :9 .

[ Voor 5% gewijzigd door Xelle op 17-05-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Xelle schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:34:
[...]

Mss dat het mooier is als heel de boot erop staat? :)
Nu is ie zeker wel mooi maar toch :9 .
Nou daar zad k ook al aan te denken maar t probleem is dat t bootje nogal heeel hoog is. En dan zal je veel details van m'n bootje niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

jup dat vind ik ook zeker niet gans de boot in beeld brengen, veel te veel mooi modelwerk dat niet gedetallieerd word weergegeven dan :d

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

me=een beetje erg laat :(

Af en toe check ik dit soort kewle topics op GoT. En deze contest spreekt me wel heel erg aan dus wil ik graag nog wat posten. Ik hoop dat ik genoeg tijd heb om een final te maken :)

Bij deze dus WIP:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v489/mascotte/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v489/mascotte/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v489/mascotte/3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PaPa schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:38:
me=een beetje erg laat :(

Af en toe check ik dit soort kewle topics op GoT. En deze contest spreekt me wel heel erg aan dus wil ik graag nog wat posten. Ik hoop dat ik genoeg tijd heb om een final te maken :)

Bij deze dus WIP:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is het soms die wally boot ? (die doet chester namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:41:
[...]

is het soms die wally boot ? (die doet chester namelijk)
Nope, een eigen design. Maar bedankt voor het comliment :)
Het was niet m'n bedoeling om het ergens op te baseren (niet bewust althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
robin222 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:45:

Bedoel je de zijkant van de plaat of de zijkant van de boot?
van de boot

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

update:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v489/mascotte/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v489/mascotte/5.jpg

kritiek enzo is uiteraard welkom :)

[ Voor 13% gewijzigd door PaPa op 18-05-2006 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:03

TDB

PaPa schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:51:
update:

[afbeelding]
[afbeelding]

kritiek enzo is uiteraard welkom :)
De achterkant [1e plaatje] ziet er al goed uit, bij de voorkant [2e plaatje] vind ik persoonlijk het voorvlak niet mooi, je ziet niet echt dat het een boot is.....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

TDB schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 06:58:
[...]

De achterkant [1e plaatje] ziet er al goed uit, bij de voorkant [2e plaatje] vind ik persoonlijk het voorvlak niet mooi, je ziet niet echt dat het een boot is.....
Met dat 'voorvlak' mikte ik eigenlijk op de originaliteitsprijs ;)
Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, het stoort me ook enigszins .. toch heeft het ook wel wat vind ik, een beetje zo'n mecha uitstraling :)

even wat anders geprobeerd:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v489/mascotte/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v489/mascotte/7.jpg

hout doorgetrokken, laatste update voor vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v489/mascotte/8.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door PaPa op 18-05-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerdrum123
  • Laatst online: 20:25
ik zou nog verder gaan... met die romp dit is erg lomp om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 11-07 21:21
ik heb het gevoel alsof het een speelgoed bootje is lijkt heel klein namelijk voor de rest strak dingetje :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
2e WIP

Afbeeldingslocatie: http://blender.jogai.nl/Klein/14Boat-b_klein.jpg

Model in Blender, Render in Yafray

Nog steeds krijg ik geen goed water :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jogai schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:33:
2e WIP

[afbeelding]

Model in Blender, Render in Yafray

Nog steeds krijg ik geen goed water :'(

kan aan mij liggen.. maar die link werkt niet

werkt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
kan aan mij liggen.. maar die link werkt niet
werkt :)
Niks aan veranderd, dus lag toch een beetje aan jouw... ;)

De 3e WIP dan maar...

Afbeeldingslocatie: http://blender.jogai.nl/Klein/14Boat-d_klein.jpg

Blender icm YafRay.

Eindelijk is het water redelijk naar mijn zin. Weet niet of ik er nog tijd voor heb, misschien maandag nog, anders wordt dit ook de final. Eigenlijk zou het model zelf nog uitgewerkt moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 19:20
PaPa schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:20:
[...]

Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, het stoort me ook enigszins .. toch heeft het ook wel wat vind ik, een beetje zo'n mecha uitstraling :)

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou eerst een stuk strak naar voren tot het donker blauw en dan weer naar achter. Denk dat dat mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier weer eens een wipje..

Voor de duidelijkheid.. ook de bodem, en ijsbergen etc. zelf ontworpen en getekend..
( ik gebruik wel (al dan niet aangepaste ) textures.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/kabouche/subr3small.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ziet er goed uit Cherryman :)

Hier weer een updateje van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: http://thuis.roelveldhuyzen.nl/GoT/3D/Boten/thumb_wip09.jpg

Het rechter ventje heeft eindelijk wat gevangen :D :+
M'n huizen hebben nu een texture.. zien er beter uit.. maar k zit er nog over te denken om ze weg te gooien en compleet nieuwe huizen te maken.... :/
Het vis kraampje verderop wil ik nog wat aanpassen... dat ziet er nu nogal 2D uit :/
En de meeuwen vond ik wel goed gelukt :D

C&C is uiteraard welkom :)

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 19-05-2006 09:33 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerdrum123
  • Laatst online: 20:25
zou dan toch ff een emmer tekenen in de boot, heb je er iig alles aan gedaan dat die vent niet verzuipt
je boot is lek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hmmz.. nu je het zegt.... ben zo druk bezig geweest met andere dinge ndat dat me niet eens opgevallen is :D :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:33:

[afbeelding]

M'n huizen hebben nu een texture.. zien er beter uit.. maar k zit er nog over te denken om ze weg te gooien en compleet nieuwe huizen te maken.... :/
Het vis kraampje verderop wil ik nog wat aanpassen... dat ziet er nu nogal 2D uit :/

lijkt op een heel leuk fantasievol spel ofzo. Zou leuk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-08 11:48
Jogai schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:40:
[...]

Niks aan veranderd, dus lag toch een beetje aan jouw... ;)

De 3e WIP dan maar...

[afbeelding]

Blender icm YafRay.

Eindelijk is het water redelijk naar mijn zin. Weet niet of ik er nog tijd voor heb, misschien maandag nog, anders wordt dit ook de final. Eigenlijk zou het model zelf nog uitgewerkt moeten worden...
Kijk anders even op deze pagina:
http://www.cogfilms.com/tutorials.html
Staan meerdere tutorials om enorm mooi water in Blender te maken.
Hoop dat je er wat aan hebt.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:56:
[...]

lijkt op een heel leuk fantasievol spel ofzo. Zou leuk zijn ;)
Tja t is grotendeels gbaseerd op de Zelda reeks... met wat eigen hersenspinsels erbij :P Heb mijn onderwerp blijkbaar goed gevangen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog even een wip van mijn kant , aan het model is niet veel gebeurd.
Er zijn nog voorlopige textures op geplakt , en heb wat mooier water gemaakt (nuja dreamscape maakt het voor mij he).
Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b131/smg2005/big_render_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

pas alsjeblieft wel je belichting aan dan haha... zo gigantisch oranje en zo'n ontzettend andere kleur water, gaat niet echt samen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
timovdz schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:01:
pas alsjeblieft wel je belichting aan dan haha... zo gigantisch oranje en zo'n ontzettend andere kleur water, gaat niet echt samen...
kzal zien wat ik kan doen ... maar ... als je nu de noordzee hebt (groen) en je zet daar een oranje boot op... dan ziet het er toch zo uit 8)7 (misschien eens oranje water proberen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:17:
[...]

kzal zien wat ik kan doen ... maar ... als je nu de noordzee hebt (groen) en je zet daar een oranje boot op... dan ziet het er toch zo uit 8)7 (misschien eens oranje water proberen :P )
WK-water Zal me niets verbazen als het vandaag of morgen oranje uit de kraan komt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik moet toch nog even posten om dit topic om iedereen te complimenteren met de prachtige resultaten so far :)

Heb zelf op het moment geen tijd om te modelen, maar aangezien ik vanaf half juni 9 maanden lang 4 uur per dag in de trein zit zal ik dan wel weer eens mee gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online

[afbeelding]

Misschien wat cartoony lowpoly palmboompjes links op de achtergrond?

en mss dat je een soort van ook cartoony (maar mss moet je dit effect zelf maken in PS ofz) achtergrond van een soort gelijke sfeer (persie ofzo) dan maakt het t beeld wat completer. het hoeft geen complexe achtergrond te zijn, maar meer sfeermakend/bepalend

[ Voor 17% gewijzigd door HyperTrophy op 19-05-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:57

Emiel1984

Made in NL

Als ik de grotere afbeelding bekijk dan kijken die poppetjes wel erg sagrijnig :+ . mishcien een idee om ze een big smile te geven en de wenkbrauwen wat aan te passen .

@PaPa De boot heeft wel wat. Het is net wat je zegt, orgineel. Tenminste dat is mijn mening.. Ik ben benieuwt hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.

@Cherryman Ziet er erg leuk\mooi uit. Alleen het plaatje komt bij mij niet helemaal 'goed' over de ijsschots links lijkt wat te donker. Voor mij zie je\lijkt het net iets teveel dat het erin geplakt is.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[afbeelding]

misschien moet je je een klein beetje meer focussen op je boot zelf , dit is nu eenmaal een boten-contest. ;)
Je bootje heeft veel potentiëel , nu nog wat aan doorwerken en je hebt een mooi bootje. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:29:
[...]

misschien moet je je een klein beetje meer focussen op je boot zelf , dit is nu eenmaal een boten-contest. ;)
Je bootje heeft veel potentiëel , nu nog wat aan doorwerken en je hebt een mooi bootje. :)
Op zich slaat deze opmerking natuurlijk op dat ene plaatje, maar ik vind ook dat men over het algemeen dat ook moet doen, maar

het onderwerp is duidelijk, en in elk plaatje is natuurlijk iets van een boot vertegenwoordigd. Wat een plaatje compleet maakt is de totale sfeer. Een boot maken ala. maar een kale render met alleen een boot is niet alles. de sfeer er omheen MAAKT juist de boot compleet. zie mijn vorige post bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja , maar ik vind dat op dat plaatje niet echt de nadruk ligt op de boot.
Er word ook meer tijd in de omgeving gestoken dan in de boot , tuurlijk mag je een omgeving erbij maken maar het lijkt me beter om je boot voorrang te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Misschien dat hij dan de camera iets meer op de boot mikt, met de verder composite (huisjes + visserman) op de achtergrond) mss wat spelen met focus effecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja , dat zou wel beter zijn.
nu is het zo dat als je iemand zou vragen : "waarover gaat deze prent" , dat hij zou antwoorden "de visvangst :P " .
Is niet tegen jou bedoeld hoor spikewolf , maar het zou voor jezelf ook beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
PaPa schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:20:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind je concept wel kewl eigelijk. Maar hoe groot moet ik dit ding zien, en waar sta je te sturen?
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:37:
Hier weer eens een wipje..

Voor de duidelijkheid.. ook de bodem, en ijsbergen etc. zelf ontworpen en getekend..
( ik gebruik wel (al dan niet aangepaste ) textures.

[afbeelding]
Ziet er leuk uit.

[afbeelding]

Ziet er ook leuk uit, maar zoals al gezegt. Focus wat meer op je bootje.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:53:
nog even een wip van mijn kant , aan het model is niet veel gebeurd.
Er zijn nog voorlopige textures op geplakt , en heb wat mooier water gemaakt (nuja dreamscape maakt het voor mij he).
[afbeelding]
Ziet er kewl uit. Je moet alleen je schaduw (als die er nog niet was aanzetten) harder zetten. Je bootje mss wat kantelen zodat ie op 1 drijver komt te liggen, dat je dan wat meer actie krijgt. Noordzee water is indd groen. Maar dit word vaak vergleken met vies water. Voor een toffer resultaat kan je mss toch blauwer water pakken.

Ik moest laatst luchtfoto's bewerken van een jacht dat op de Noordzee vaarde. De werf die dat bootje gebouwd had wou t groene water weg hebben :+ Dus heb ik er maar blauw water van gemaakt :)

[ Voor 58% gewijzigd door FreezingPixels op 19-05-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ja die gedachte heb ik ook al ff in m'n hoofd zitten inderdaad... mijn drang om de plaat wat sfeer te geven door een achtergrond heeft m'm boot idd van de balangrijkste plek gestoten :P

Ik zal idd eens kijken of ik hem wat meer details kan geven en beter in beeld kan brengen ofzo... Misschien de boot verder het water op gooien, en het dorpje verder naar achteren ofzo...
Iemand nog andere tips? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

als het je lukt om gewoon een beetje blur aan te brengen op de achtergrond, zodat het er echt fotografisch uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WIP , net aangebracht en nog wat details.
Net was echt een kut-werk , al die verbindingen maken :7
Afbeeldingslocatie: http://img417.imageshack.us/img417/7456/racerrender92pj.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:05:
[afbeelding]
OMG!! Heb je die verbindingen van net <-> boot allemaal met de hand gedaan?!!!! :X :X :X
Nu op naar de dokter voor een pilletje tegen de rSI ofzo? 8)7

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:05:
[afbeelding]
Nice!
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.