Solo showcasefoto's, om te bewonderen | Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.994 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet erg moeilijk om te maken, maar ik vind hem wel lekker kijken. :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bohtl000/IMG_4125600.jpg

Kleurtje's zijn standaard uit de RAW conversie gerold, enkel wat USM toegevoegd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/6221/dsc13415007gq.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Silent Thunder op 09-05-2006 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lekkere diepte door de heuvels! :) Kleurtjes en de belichting vind ik zelf wat matjes, beetje levelen en curven trekken, dan komt hij er een stuk sterker uit denk ik. Ik vind hem zo wat onderbelicht namelijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door neographikal op 08-05-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Thnx

Hmm, ik heb 'em bewerkt op een gare monitor; zal 'em nog es nalopen. Had al zo'n gevoel alsof 'ie wellicht te donker was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcklin schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 12:33:
[afbeelding]
ff mn nieuwe 70-200 2.8 weze testen op de dam :-)
journalistisch gezien echt een topper! kan zo op de voorpagina wat mij betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:33:
Niet erg moeilijk om te maken, maar ik vind hem wel lekker kijken. :)

[afbeelding]

Kleurtje's zijn standaard uit de RAW conversie gerold, enkel wat USM toegevoegd.
Koel die kleurtjes ej: dat mag ik wel :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 09:06
Afbeeldingslocatie: http://juan.be/papeg.jpg
Heb de kleuren extreem gemaakt (niet ech deftig resultaat maarja). Was eigenlijk een extreme lucky-shot. Ik was rustig in de tuin aan het wandellen en schrok me dood toen ik ineens dat ding in het gras zag op 1m van mij. Normaal vliegt die papegaai rond maar heel ver van mensen ( er is er ooit wss één losgelaten in de buurt). Dus ik dacht dat het beestje ziek was ofzo. Even wat rondgekeken. Ben dan een handdoek gaan halen ( en mijn cam :+) om het beest vast te nemen en naar de buurman te gaan brengen (veel katten hier, als hij ziek was, overleefde hij het geen uur). Eeerst een paar pics genomen met mijn 70-300 op een meter of 2 afstand. Toen ik het beestje wilde vangen met mijn handdoek vloog het ineens weg.
Geen idee wat het best in zijn kop had om mij zo dichtbij te laten komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
jvvv schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:41:
[afbeelding]
Heb de kleuren extreem gemaakt (niet ech deftig resultaat maarja). Was eigenlijk een extreme lucky-shot. Ik was rustig in de tuin aan het wandellen en schrok me dood toen ik ineens dat ding in het gras zag op 1m van mij. Normaal vliegt die papegaai rond maar heel ver van mensen ( er is er ooit wss één losgelaten in de buurt). Dus ik dacht dat het beestje ziek was ofzo. Even wat rondgekeken. Ben dan een handdoek gaan halen ( en mijn cam :+) om het beest vast te nemen en naar de buurman te gaan brengen (veel katten hier, als hij ziek was, overleefde hij het geen uur). Eeerst een paar pics genomen met mijn 70-300 op een meter of 2 afstand. Toen ik het beestje wilde vangen met mijn handdoek vloog het ineens weg.
Geen idee wat het best in zijn kop had om mij zo dichtbij te laten komen....
Aaaarg! Mijn ogen!

Ietsie minder groen mag best, het gras lijkt wel radioactief

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
jvvv: Spannend en leuk verhaal, maar helaas zien we daar in de foto niets van terug. Het beest mist een stukje staart en zit nogal plat op het gras gedrukt door het standpunt en het teleperspectief.
Een foto kan meerwaarde hebben, omdat de vastgelegde gebeurtenis min of meer bijzonder is, bijvoorbeeld die van mcklin van tijdens de dodenherdenking, maar als de overige voorwaarden niet tiptop zijn (zoals bij mcklin duidelijk wel, zowel artistiek als technisch), dan moet de gebeurtenis wel heel bijzonder zijn om de foto te kunnen dragen. "De vogel van de buurman in mijn tuin" is naar mijn smaak niet bijzonder genoeg, maar kop op, het is mij ook wel eens gebeurd: linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:28

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Mijn eerste echte vogel-foto, een reiger:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/IMG_1212.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Heel mooi MartijnGizmo, het contrast tussen dier en achtergrond is ook voldoende zodat die laatste niet stoort.

Misschien had je wel iets dichter erop kunnen zitten, maar das vaak afhankelijk van je range :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Laatst online: 11-09 22:30

MBV

check, 200mm staat hij al op. Verbaasd me dat je dan nog zoveel ziet van de achtergrond op f/2.8 :)

Wel leuk idd, vooral die waterdruppels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcE_364
  • Laatst online: 11-09 16:07
Afbeeldingslocatie: http://ralph.izerion.com/98675eb762122233c089e048d9a838c3-normal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Heel heel heel mooi IcE, lekker abstract een prachtige toning. Op 75x50 afdrukken en aan de muur hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
MBV schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:33:
check, 200mm staat hij al op. Verbaasd me dat je dan nog zoveel ziet van de achtergrond op f/2.8 :)
Hij stond gewoon tever weg vermoed ik; 200mm is vaak iets te krap voor te vogelen (eigen ervaring iig) :) Een mooi weggeblurde achtergrond verkrijg je meestal * als je wat dichter op je onderwerp zit.

* uitzonderingen daargelaten

Desniettemin een mooi moment; verder niks mis mee :)

offtopic:
'k zag gisteren tijdens een boswandeling met m'n vriendin ook een fraaie reiger zitten bij een meertje.
hij vloog ff later heel elegant, met een mooie laagstaande zon erop, naar de overkant. En dan heb je net niet je camera bij je...... *grmbl%$#$ *

[ Voor 54% gewijzigd door Silent Thunder op 13-05-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 13:44

Marientjuh

Fullstack developer

Heb laast ook nog 1tje geschoten bij Hotel New York Rotterdam:
Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/7366/dsc04622e0wn.jpg

Eigen opmerkingen:
Puntje is van het dak af, net iets teveel usm naar mijn zin gebruikt...

[ Voor 30% gewijzigd door Marientjuh op 13-05-2006 22:58 ]

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
neographikal schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:48:
Heel heel heel mooi IcE, lekker abstract een prachtige toning. Op 75x50 afdrukken en aan de muur hangen!
Vooral die toning spreekt mij erg aan ja. Prachtig gedaan.

Marientjuh schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:56:
Heb laast ook nog 1tje geschoten bij Hotel New York Rotterdam:
Niet lullig bedoelt, maar dit is het showcase topic. Ik vind toch meer in het testcase gedeelte passen. Combinatie van saaie lucht, en gekke compositie.

[ Voor 39% gewijzigd door Micha op 13-05-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Een andere compositie die de regels breekt kan net zo leuk zijn.
Bij deze vind ik het jammer dat hij te donker is dankzij de grote schaduw, maar de blauw lucht en ook de blauwe lucht gereflecteerd in de ramen vind ik erg mooi. :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Oxi schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:50:
Een andere compositie die de regels breekt kan net zo leuk zijn.
Bij deze vind ik het jammer dat hij te donker is dankzij de grote schaduw, maar de blauw lucht en ook de blauwe lucht gereflecteerd in de ramen vind ik erg mooi. :)
Hoezo regels?

Maar ik bedoelde met gekke niet dat ie niet aan gulde snede regel ofzo voldoet.. Vind het gewoon niet lekker eruit zien. Groot gebouw wat 60% van foto is. En verder blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Silent Thunder schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:11:
Heel mooi MartijnGizmo, het contrast tussen dier en achtergrond is ook voldoende zodat die laatste niet stoort.

Misschien had je wel iets dichter erop kunnen zitten, maar das vaak afhankelijk van je range :)
Zoiets? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/IMG_1233.jpg

200mm zonder te croppen. Soms moet je geluk hebben..... en zorgen dat je je camera bij hebt als je met een vriend een pilsje gaat zitten drinken in het park. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Wegens melkluchtjes heb ik mijn laptop eens opgepoetst en met wat flitsers en witte vellen gespeeld.

Afbeeldingslocatie: http://pics.oceserver.nl/oxi/Powerbook_grijs.jpg
Groot formaat

Het was niet bedoeling de achtergrond helemaal wit en egaal te krijgen, maar toch iets 'interessanters', omdat het onderwerp toch al kaal is.
Hiermee is het denk ik gelukt om het niet té saai te laten worden, maar het is weer eens wat anders (voor mij). :P

[ Voor 14% gewijzigd door Oxi op 15-05-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:13

Garyu

WW

Oxi schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:58:
Wegens melkluchtjes heb ik mijn laptop eens opgepoetst en met wat flitsers en witte vellen gespeeld.

[afbeelding]

Het was niet bedoeling de achtergrond helemaal wit en egaal te krijgen, maar toch iets 'interessanters', omdat het onderwerp toch al kaal is.
Hiermee is het denk ik gelukt om het niet té saai te laten worden, maar het is weer eens wat anders (voor mij). :P
Leuk hoor :), vraag me nu alleen of hoe ie er in kleur uitziet, het is nu toch wel allemaal erg grijs getint.

offtopic:
used? Dat is noch Engels noch Nederlands, doe es ff aanpassen aan de grammaticale regels van de Nederlandse taal ;)

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Een Powerbook is ook grijs, maar een desaturate hielp wel mee om een hele lichte waas van restlicht weg te krijgen. De versie in kleur is dus nagenoeg hetzelfde.

offtopic:
Die sig is niet bedoeld om nederlands correct te zijn, maar het is een verneukte sig van anderen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Oxi op 15-05-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Gisteren gewandeld met de vriendin en deze op de gevoelige sensor gezet.
Afbeeldingslocatie: http://www.euren.nl/pic/kikker1engb600.jpg

Mijn eerste foto die ik hier plaats op got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvoorberg schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:30:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Sorry, maar het is wel een solo showcase. Dus eigenlijk mag je maar één foto per keer plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 't aangepast

het gaat om deze foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.help-computers.nl/nico/foto%27s/zonsondergang/foto%203.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Laatst online: 07-09 10:09
Hurricane schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:24:
Gisteren gewandeld met de vriendin en deze op de gevoelige sensor gezet.
[afbeelding]

Mijn eerste foto die ik hier plaats op got.
En terecht! Mooie kleuren, goed moment, lekker scherp, chapeau! d:)b

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

@Nvoorberg: mooi, maar saai. Zeker met dta soort saaie foto's wil het wel eens helpen om de rule of thirds toe te passen.
Ik had er tot vrijdag zo'n hekel aan, maar toen ik door een (papieren) album van iemand heen had gebladerd, waarbij overal de horizon in het midden stond, snapte ik ineens waar het vandaan komt :)
@hurricane: jammer van de takjes op de voorgrond, want het is wel een mooi moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Hurricane: Ik dacht eerst te lezen dat je de vriendin op de sensor had vastgelegd, maar de foto is prima! Mooi dat je die takjes, de natuurlijke habitat van de kikker, ook in beeld heb gebracht (sorry MBV) en het water is mooi transparant en toch met refectie. Toeval of pola?
Dat Kermit net aan het lunchen is maakt dat je foto een verhaal vertelt. Ik vind het een prachtplaat en ben benieuwd wat je al die tijd voor ons verborgen hebt gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Ik heb net een nieuwe camera gekocht. De D50 dus. Had hiervoor een Canon A40 en hiermee kon ik niet zoveel meer verder. Ben nu dus overgestapt omdat ik ben aangestoken met fotografie door mijn neef die erg veel aan natuurfotografie doet. Hebben ook met een aantal mensen een Fotografie club opgericht voor de mensen die in het oosten van nederland wonen.

De reflectie in het water zal wel toeval zijn geweest. Heb alleen een Uv filter ter bescherming van de lens erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakky
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 17:01
Op moederdag maar eens even de tuin in getrokken om wat foto's te maken van de bloeiende bloemen.
Hier de in mijn ogen beste foto.

Afbeeldingslocatie: http://www.t2k.nl/images/20060514%20In%20de%20tuin/img_1976-border.jpg

De rest van de foto's van deze dag staan op mijn website. www.t2k.nl/tuin.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Ik vind het wel een mooie foto maar wel wat overbelicht/intensief op sommige delen van de roos. Zo komt de foto heel hard over voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Hurricane schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:22:
De reflectie in het water zal wel toeval zijn geweest. Heb alleen een Uv filter ter bescherming van de lens erop zitten.
Zeker bij konijnenberg gekocht? Die raden helaas Tiffen filters aan, het verschil tussen zo'n Tiffen en een goede multicoated UV-filter scheelt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Oxi: Wat bedoel jij precies? De reflecties waar ik het over had zijn die op het water, waardoor je kan zien dat het water is (positief dus). Kan jij zien dat/of het UV-filter van mindere kwaliteit is, op die foto van Hurricane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Laatst online: 02-09 20:26
Oxi schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:17:
[...]

Zeker bij konijnenberg gekocht? Die raden helaas Tiffen filters aan, het verschil tussen zo'n Tiffen en een goede multicoated UV-filter scheelt enorm.
Zolang je geen rare flares of enorm veel vignetting ziet is het lastig en filter ergens de schuld van te geven.

De strepen op het water zijn volgens mij of reflecties van takken op het water, of het zijn riet stengels die ver voor het scherpe gedeelte van de foto zitten.
Misschien wat te hard geflitst (of veel gephotoshopt). Ik vind de belichting van de reiger erg veel afwijken van de belichting van de rest van de foto. De reigers is veel blauwiger en meer recht van de zijkant belicht als wat je zou verwachten als je naar bijvoorbeld het gras kijkt.

Een wat oudere foto waar misschien uit naar voren komt wat ik bedoel, bij deze foto is de kleur van de reiger veel natuurlijker vind ik.

Ik hoop dat ie showcase waardig is ;)
Afbeeldingslocatie: http://img486.imageshack.us/img486/1575/pict0126resize28oc.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door martijn_tje op 16-05-2006 21:29 ]

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Het blauwiige is inderdaad wat vreemd, maar de kleuren in deze plaat zijn ook verre van jofel... Vaal en dood :) Dan zie ik persoonlijk liever die andere foto :)

[ Voor 18% gewijzigd door neographikal op 16-05-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
neographikal schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:29:
Het blauwiige is inderdaad wat vreemd, maar de kleuren in deze plaat zijn ook verre van jofel... Vaal en dood :) Dan zie ik persoonlijk liever die andere foto :)
Dan ga ik eens kijken hoe mijn monitor (TFT) met kleuren om gaat.

Het contrast klopt eindelijk een beetje na veel pielen, misschien dat de verzadiging en kleur temperatuur er wel net zo veel naast zit.

het is inderdaad wel vrij vaal en bruinig, veel bruiner als ik verwacht had

[ Voor 8% gewijzigd door martijn_tje op 16-05-2006 22:32 ]

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MartijnGizmo: rustig met die shadow/highlight he

en die van Martijntje (toeval?)... lijkt wel of je de saturatie op 30% hebt staan ofzo. Gewoon weinig kleur, wat waarschijnlijk nog prima goed te maken valt (denk ik).
fijne DOF overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 01:05:
@MartijnGizmo: rustig met die shadow/highlight he
Daar is het idd mis gegaan denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcootje
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:40
Deze plaat voor een week in Den Haag geschoten met mijn 210mm schuifzoom. Ik had de foto eerst nog willen bewerken om mee willen doen met de weekopdracht geel. Maar jammergenoeg is de foto daar te oud voor:)
Alleen kader toegevoegd en geresized:

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/3708/denhaagsmall1pl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 01:05:
en die van Martijntje (toeval?)... lijkt wel of je de saturatie op 30% hebt staan ofzo. Gewoon weinig kleur, wat waarschijnlijk nog prima goed te maken valt (denk ik).
fijne DOF overigens
M'n saturatie stond in PS inderdaad laag. Maar op m'n monitor zag het er goed uit... conclusie monitor overdrijft de kleuren. Het was nog best veel werk om er redelijk beeld uit te krijgen (brakke 17"TFT). Ik zal morgen de foto aanpassen.

Edit:

De foto is inderdaad best aardig tot leven gekomen met +40 saturatie
Afbeeldingslocatie: http://img161.imageshack.us/img161/826/pict0126resize26ve.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door martijn_tje op 18-05-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/2260/lowkeycopy2on.jpg

Nog iets, imho, moois die uit de camera kwam na mijn uurtje rondgewandeld te hebben in Ieper. Kon het niet in mijn testcase (Their names live forever more) zetten aangezien deze niet aansloot bij het onderwerp van de rest van de foto's, maar had deze toch graag gedeeld en jullie mening er over gehoord ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:34
Een zwart vlak met wat witte planken? Goed dat je 'm niet bij de case hebt geplaatst, want dit vind ik helemaal niets.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Ik vind het contrast te groot tussen licht en donker. HAd misschien best wat kunnen zijn maar ik ga voor jou nu helaas met Mercarra mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik dacht ff dat het aan mijn TFT lag, maar ook op m'n CRT ziet het er niet jofel uit. Niet echt een showcase waardige foto IMO.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
remcootje schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:59:
Deze plaat voor een week in Den Haag geschoten met mijn 210mm schuifzoom. Ik had de foto eerst nog willen bewerken om mee willen doen met de weekopdracht geel. Maar jammergenoeg is de foto daar te oud voor:)
Alleen kader toegevoegd en geresized:

[afbeelding]
Lekkere kleurtjes en belichting hoor, erg mooi gedaan. Alleen die achtergrond is erg druk en de kleuren passen niet heel erg bij je voorgrond, maar dat is dan ook het enige wat ik kan aanmerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 09:34
Gisteren even de natuur in gegaan omdat de zonsondergang te gaaf was. Soort van tonemapping gedaan op een enkele jpg. Bewerking op de raw komt nog, hier geen raw software helaas.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.d.j.lafeber/kraats2.jpg

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerdrum123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 17:59
mooie plaat! die kleuren echt mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maksietje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03 11:45

Maksietje

Keer je om en kijk vooruit

mooie foto mercarra

Volgens mij is deze foto ook heel showcase waardig,
genomen bij de Grand Canyon met zonsondergang.

Zelfontspanner gebruikt en het toestel (mijn ouwe betrouwbare HP Photosmart 210) op een rots gezet.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/be1585/IM004272_thumb.JPG
klikbaar

voor de mensen die commentaar hebben op de scheve horizon Klik hier

Life is all about priorities!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Mja, zelf vind ik hem niet zo: de dikke lensflare voegt niks toe, de compositie is niet heel boeiend en de contouren zijn me niet zwart genoeg.

Sorry, dit doet me niks :)
Mercarra schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 13:33:
Gisteren even de natuur in gegaan omdat de zonsondergang te gaaf was. Soort van tonemapping gedaan op een enkele jpg. Bewerking op de raw komt nog, hier geen raw software helaas.

[afbeelding]
Dit daarentegen weer wel, heerlijke kleuren, hulde _O_ 75x50 naar het kruidvat sturen en aan de muur hangen!

[ Voor 59% gewijzigd door neographikal op 20-05-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 12:28

breinonline

Are you afraid to be known?

[afbeelding]
Prachtig! _/-\o_

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~disse080/CRW_0020b.jpg
Pier O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
Afbeeldingslocatie: http://public.tomroelofs.nl/IMG_2439.jpg
Dagje leuven :) klik voor 800px versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:01
Netjes :7
Jij en je eeuwige pier ;) Maar nee, vind 't niet echt speciaal, heeft wat uitgebeten lucht, niet fijne kleurtjes, niet erg interessant onderwerp, etc. :)
TomR schreef op zondag 21 mei 2006 @ 23:53:
[afbeelding]
Dagje leuven :) klik voor 800px versie
Heel mooi hoor, kijk uit naar je showcase :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Weer eens een fototje van mijn kant... Erg lekkere lucht deze namiddag....

Afbeeldingslocatie: http://www.racefotografie.nl/dpz/22mei1.jpg

12mm
RAW bewerking

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Ohhh, die kleuren zijn echt meesterlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
@Firecow: mooi onheilspellend! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rvdgeijn/CRW_3244.jpg

Prachtwagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.rikmoedt.nl/IMG_4633k.jpg
Klikken voor grote versie

Prachtige haast onrealistische luchten eerder deze week. :)
Comments gewenst

@neographikal: Lekkere plaat, auto knalt je met grote snelheid tegemoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Nu nog een kleurfiltertje erover, en hij mag bij Top Gear :Y)

Oftewel: nu is hij al top, Top Gear is over the top ;)

edit:
bij nader inzien mag je hem iets meer croppen, om de nadruk meer op de auto te leggen :)

[ Voor 24% gewijzigd door MBV op 25-05-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haii allemaal. Nieuw hier. Ook maar geregged om op dit fotografie gedeelte te kijken. :)

En tom je weet al wat ik van je serie vind. Die foto ook lekker groothoek. Hij is fijn!

Michelle:
Afbeeldingslocatie: http://www.vincentkos.nl/DPZ/Michelle/Mich30%20(sepia).jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:14:
Haii allemaal. Nieuw hier. Ook maar geregged om op dit fotografie gedeelte te kijken. :)

En tom je weet al wat ik van je serie vind. Die foto ook lekker groothoek. Hij is fijn!

Michelle:
[afbeelding]
Mooi foto met erg lekkre toning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Neo: Ik weet niet of je het zelf gezien hebt, maar je horizon staat een beetje scheef ;).
Het mooiste van die wagen zit trouwens onder de motorkap: 6 cilinder 3 liter benzinedrinkertje, maar je hebt hem netjes in beeld gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Laat ik er ook maar eentje indroppen, hoewel ik zelf niet helemaal tevreden ben (welk snelheidsgevoel?)

Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/auto/fempie/_F6N7691_600.jpg

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Ja, als binnen bent kan je open rijden...
Kan je die gelukzalige tweakersmoeltjes niet wegpoetsen? ;)
Hoewel de auto heel mooi is, is de foto niet echt boven de middenmaat IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een mooie lange neus. ;)

Maar ik mis inderdaad wat beweging. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Vrij extreem qua kleur, maar zeker ook niet bedoeld als een realistische weergave. Alhoewel de werkelijke situatie haast niet onderdeed aan de hier getoonde afbeelding: prachtige blauwe lucht met een mooi wolkendek. Circa twee weken geleden genomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/werkm102/img/watermolen_lq.jpg
(klikbaar)

300D + 18-55USM. Nabewerking: raw/tonemapping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
Floris schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:20:
Laat ik er ook maar eentje indroppen, hoewel ik zelf niet helemaal tevreden ben (welk snelheidsgevoel?)

[afbeelding]
idd geen snelheid.. dat komt ook omdat achter je een file begint te vormen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michelle:
[afbeelding]
Ik vond die in het album op DPZ mooier, deze vind ik zelfs een stuk minder eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Laatst online: 11-09 10:31

Copyman

Dode muis

Ik heb al een aantal keer geprobeerd om een mooie foto te maken van een wolkenpartij. In de meeste gevallen was ik hier niet tevreden over, maar gister had ik wel een foto die er uit sprong.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/copyman/got/fotografie/wolken.jpg

Kitlens op 18mm en wat curve nabewerking in photoshop. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Toff schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:04:
Neo: Ik weet niet of je het zelf gezien hebt, maar je horizon staat een beetje scheef ;).
Fuck, nou je het zegt. Zo even het lineaal pakken :Y)
Het mooiste van die wagen zit trouwens onder de motorkap: 6 cilinder 3 liter benzinedrinkertje, maar je hebt hem netjes in beeld gebracht.
Mooie bak, maar het blijft natuurlijk een Badkuip Met Wielen O-)
LoneGunman schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:47:
Vrij extreem qua kleur, maar zeker ook niet bedoeld als een realistische weergave. Alhoewel de werkelijke situatie haast niet onderdeed aan de hier getoonde afbeelding: prachtige blauwe lucht met een mooi wolkendek. Circa twee weken geleden genomen.

[afbeelding]
(klikbaar)

300D + 18-55USM. Nabewerking: raw/tonemapping.
Erg mooi hoor :) Ik vind zelf de kleurtjes nét wat te, maar verders prachtig hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Michelle:
[afbeelding]
Mooie foto hoor! Komt hier nog een serie van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een serie met meer foto's van haar heb ik wel ja.
Maar ik weet niet of het helemaal de bedoeling is om ouder werk te posten? Niet dat het heel oud is hoor. ;)
Heb al een topic geopend van eens shoot in de keukenhof. Ben ook wel benieuwd wat jullie daar van vinden. Snel-linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:05:
[...]

Mooie foto hoor! Komt hier nog een serie van?
Serie staat op DPZ, check hier

VincentK, linken mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk sfeertje, maar dat zwart dat een beetje doorlopen aandoet vind ik een minpunt. Maargoed, zal je zien dat, dát juist sfeerverhogend werkt. :p

[afbeelding]
Die foto heeft een stuk meer nieuws dan showcase waarde. ;)

Sjopt Femme zijn nummerborden niet altijd weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 01:47:
[...]
Die foto heeft een stuk meer nieuws dan showcase waarde. ;)

Sjopt Femme zijn nummerborden niet altijd weg?
Hij staat in de HK ook een keer of 30 :P
Ik heb wel een boel geleerd van de shoot moet ik zeggen, baalde achteraf ook flink dat ik mijn laptopje niet meehad om even tussentijds de resultaten te kunnen bekijken. En sjah ik had mijn sensor ook wel iets beter schoon kunnen maken bleek achteraf...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Kwik, Kwek en Kwak B)

Afbeeldingslocatie: http://img116.imageshack.us/img116/2345/dsc26586002us.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG_G
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-01-2024

BiG_G

Master of Gods

De focus zit op Kwek's kont? (De middelste??) :?

You can either agree with me or be wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
BiG_G schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:44:
De focus zit op Kwek's kont? (De middelste??) :?
Nee op die gele (hoofd). Moet je ff de 1024pix versie aanklikken; zie je het meteen.
De diafragma-waarde was niet al te groot, dus bij een vlugge blik zal je het niet 1,2,3, opmerken.

[ Voor 40% gewijzigd door Silent Thunder op 27-05-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 12:28

breinonline

Are you afraid to be known?

Silent Thunder schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:55:
[...]

Nee op die gele (hoofd). Moet je ff de 1024pix versie aanklikken; zie je het meteen.
De diafragma-waarde was niet al te groot, dus bij een vlugge blik zal je het niet 1,2,3, opmerken.
Kwik's kop zit toevalligerwijze wel precies op ter hoogte van kwek's kont :+

Leuke foto overigens :)

[ Voor 6% gewijzigd door breinonline op 27-05-2006 19:22 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
M'n aller eerste showcase foto :)

Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/2170/thumb5sb.jpg

Kan iemand trouwens oordelen over de horizon? Hij is al aangepast maar staat hij nu nog scheef of niet? En ohja, het orgineel.

Ik kon helaas geen 6MP foto uploaden ( imageshack wil dat niet ;) ) dus dit is een resize.

Orgineel

[ Voor 81% gewijzigd door Heaget op 29-05-2006 10:00 . Reden: Sorry Modje :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

En dan niet eens de moeite nemen een 600px thumbje met een link naar een origineel te maken, foei!

hint hint
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:16:
Een serie met meer foto's van haar heb ik wel ja.
Maar ik weet niet of het helemaal de bedoeling is om ouder werk te posten? Niet dat het heel oud is hoor. ;)
Heb al een topic geopend van eens shoot in de keukenhof. Ben ook wel benieuwd wat jullie daar van vinden. Snel-linkje
Mag best in FGS hoor Vincent, ga je gang :)

[ Voor 78% gewijzigd door Remy op 29-05-2006 09:51 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Heaget schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:49:
M'n aller eerste showcase foto :)
[afbeelding]

Kan iemand trouwens oordelen over de horizon? Hij is al aangepast maar staat hij nu nog scheef of niet? En ohja, het orgineel.
Ja, als ik de lineaal er langsleg wordt mijn indruk bevestigd dat je foto ongeveer een graad naar links afhangt en dat de horinzon boller staat als dat ik op die afstand geloofwaardig vind.
Wat me verbaast is, dat je een mooi origineel zo extreem bewerkt dat de donkere delen totaal dichtlopen. Rechtzetten OKE, daar kom je niet onderuit, en misschien ietsje meer contrast naar smaak toevoegen, maar ik prefereer je origineel veruit boven je bewerking. Doet me aan mijn jeugd denken, al die ruimte. tegenwoordig is hier (omgeving Westland) alles volgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Dus jij vind het orgineel showcasewaardiger dan de foto die er nu staat? By the way, het is m'n eerste foto die ik probeer na te bewerken zodat de kleuren wat donkerder zijn. En dan kan je natuurlijk altijd de plank misslaan. Het gebied is gewoon bij mij thuis in Stolwijk, een klein dorpje vlak bij gouda, weilanden te over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:30

DexterDee

I doubt, therefore I might be

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://dff.baspeters.com/beamer.jpg
Als ik zo vrij mag zijn Floris :Y)

@neographikal:
k heb slechts 10 minuutjes van mijn leven verspild met het sjoppen van de foto, was ff om te kijken of het snel, makkelijk en enigszins overtuigend kon ;)

[ Voor 19% gewijzigd door DexterDee op 29-05-2006 17:06 ]

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Leuke bewerking, maar het is overduidelijk gesoept :) Ik vind het niet echt wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Net iets teveel van het goede vind ik.. Maar de foto zelf blijf leuk, heb je dat half hangend uit een auto gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Hij zat achterin een minicooper met de klep open :) Autootje leende zich er mooi voor, maar een volgende keer is het handig om voorzieningen te treffen zodat we kunnen gaan liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@Heaget: Showcasewaardig is wel een beetje zwaar begrip. Die discussie wil ik eigenlijk niet voeren. Laat ik het erop houden dat ik de originele kleuren veel fijner vind om naar te kijken, maar ik ben een beetje een witte raaf (of een zwart schaap) in dit internetuithoekje, dus je moet niet teveel waarde aan mijn oordeel hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

neographikal schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:01:
Hij zat achterin een minicooper met de klep open :) Autootje leende zich er mooi voor, maar een volgende keer is het handig om voorzieningen te treffen zodat we kunnen gaan liggen :)
En de volgende keer ga ik er gewoon wél bij zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

@Heaget: Ik vind hem een beetje overdone. Je zou hem iets lichter kunnen laten, zodat je nog kan zien dat er links bomen staan ;)

@DexterDee: moet je ook de reflecties in de motorkap bewegen :+

[ Voor 21% gewijzigd door MBV op 29-05-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

DexterDee schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:12:
[...]

[afbeelding]
Als ik zo vrij mag zijn Floris :Y)

@neographikal:
k heb slechts 10 minuutjes van mijn leven verspild met het sjoppen van de foto, was ff om te kijken of het snel, makkelijk en enigszins overtuigend kon ;)
Waa ik val bijna naar binnen in die foto :P

Beetje té ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Heaget schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:09:
Het gebied is gewoon bij mij thuis in Stolwijk, een klein dorpje vlak bij gouda, weilanden te over :)
Ja weilanden hebben we hier ook, maar het uitzicht is toch een stuk minder:
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/7598/a41280905bm.th.jpg
(toekomstige RW19 verlengde A4, net onder Delft)
Mijn foto voldoet, o.a. omdat ik mijn polafilter niet bij me had, niet aan mijn standaard voor showcase, maar een thumbje moet wel kunnen, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Ik heb de laatste tijd redelijk wat met DSLR's gespeeld, maar ik heb er zelf helaas nog altijd geen. Daarom is de foto die ik hier ga posten er één gemaakt met een Lifetec camera van de Aldi (ook al niet van mij), omdat ik er zelf verbaasd van stond dat er nog zo'n redelijke kwaliteit uit is komen rollen, zij het onder de meest erbarmelijke omstandigheden voor dit niet al te lichtsterke apparaat :P

Je ziet een uitgestorven straatje waar je vanaf de boulevard aan het strand in kijkt 's nachts in het Franse plaatsje Le Touquet.

Overigens wil je het onbewerkte origineel (linked) niet bekijken :X Die verraadt wel wat een baggercamera het eigenlijk is ;)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/dawuss/pics/IMG00090-TN.png

Nog even wat EXIF voor de liefhebbers (ik weet bij dit soort dingen nooit wat belangrijk is, dus wellicht wat te veel info):
	Brightness Value	-2
	Date Time Original	2006:05:21 23:37:58
	Exposure Time	0.561936
	FNumber	2.796875
	Focal Length In 35mm Film	37
	ISO Speed Ratings	400

offtopic:
Whoo, volgens mij is dit mijn eerste foto in FGS :D

[ Voor 21% gewijzigd door dawuss op 29-05-2006 20:13 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:54
Afbeeldingslocatie: http://www.netninja.nl/files/berweb.jpg
Voorlopig resultaat van een weekendje Berlijn. Deze is van de digitale 'kiekjes' camera. M'n dia's heb ik nog niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Bedankt voor de reacties, ik ga even niet quoten maar ik zal nog proberen om de foto wat lichter te maken, en dan vooral de schaduwen.

@ Toff

Hmm welke kant ik ook uitkijk, weilanden en wolken is het enigste wat ik zie ;) Binnenkort misschien een test/showcase van de wielerronde hier in Stolwijk :D Ik heb er nu al zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks243
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

Even zitten vervelen in mijn kamer vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://www.koraks.nl/galleries/zut/IMG_1118.jpg

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koraks schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:15:
Even zitten vervelen in mijn kamer vandaag:
[afbeelding]
[nerd-mode] Hé, een integraal-teken! :+ [/nerd-mode]

oké serieus: Ik vind de foto wel wat hebben, maar je moet ff goed kijken hoe het zit. In eerste instantie dacht ik er wat op geplakt zat.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:57:
[...]

[nerd-mode] Hé, een integraal-teken! :+ [/nerd-mode]
Algemene FAQ: "Geen HK-opmerkingen buiten de HK" :+

Ik vind het jammer dat je de berekening bouwer door het integraalteken vioolgaatje :? heen kan zien. Misschien is de andere kant mooier voor een foto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks243
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

MBV schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:36:
[...]
Ik vind het jammer dat je de berekening bouwer door het integraalteken vioolgaatje :? heen kan zien. Misschien is de andere kant mooier voor een foto ;)
Het gáát nu net om het etiket ;) Het is overigens inderdaad een van de f-gaten van mijn viool :)

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Even simpel:

- 1 foto per post (en dus ook niet 2 posts achter elkaar)
- Maximaal 600px breed, resizen dus
- Geen archief-foto's
- Wees SUPERkritisch op je eigen foto voordat je post: je publiek zal nog kritischer zijn!

Foto's die niet voldoen aan bovenstaande criteria worden (inclusief bijbehorend commentaar) zonder pardon getrashed!