Nice! 
Ik zou het er alleen niet voor over hebben
oh had ik maar 500g bij mn 250g die ik nu heb. Snel epic wolfje kopen ^^
Ik zou het er alleen niet voor over hebben
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
omgImodium schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 03:24:
"Can I have your stuff"
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Een complete guide is hier te vinden http://www.wowwiki.com/Tier_0.5Sander1991 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 08:19:
omgmaar mooi hoor die 0.5, is er al een guide voor uit eigenlijk?
Anoniem: 130680
Ik zou zeggen take a break, tot dat The Burning Crusade uitkomt, misschien brengt dat nieuw leven in de brouwerijJeanLucPicard schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 02:33:
Mijn god, ik wou dat ik horde had gerolled op mijn server. De kwaliteit van de spelers @ alliance kant is zo bedroevend laag dat ik er geen woorden voor hebt. Heb vandaag nog geen 1 potje gewonnen met die random idioten. Ik hoef maar een warrior of priest te sappen of 1 of andere randdebiel charged er wel in o f dot hem voor het leven. Daarnaast is verdedigen uit de bozen, healen is voor newbies en als je een groep van 10 personen ziet er fijn in rennen. Lekker, fijn. Ik weet eigk ook niet eens waarom ik dit spel nog speel. Guild doet alleen raiden, en voor 7enen en na 12en zijn er altijd max 12 mensen online dus geen kk te doen. Nooit een goed georganiseerd team of wat dan ook. Moest ik gewoon even kwijt, WoW begint me goed de keel uit te hangen.
Veel gehoorde klachten, vooral dat WoW alleen nog maar een grind, hak en slag game is geworden. Nagenoeg iedereen gaat voor de Epics en is alleen maar bezig met items verzamlen. Ik heb ook meegedaan aan de USA beta, en vanaf toen het mogelijk was op de EU servers. Blizzard had heel mooie plannen, maar van de orginele verhaallijn blijft weinig over. Om echt mee te kunnen komen heb je epic gear nodig waarvoor je echt veel te veel tijd in moet steken voordat je iets dergelijks bijelkaar hebt.JeanLucPicard schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 02:33:
Mijn god, ik wou dat ik horde had gerolled op mijn server. De kwaliteit van de spelers @ alliance kant is zo bedroevend laag dat ik er geen woorden voor hebt. Heb vandaag nog geen 1 potje gewonnen met die random idioten. Ik hoef maar een warrior of priest te sappen of 1 of andere randdebiel charged er wel in o f dot hem voor het leven. Daarnaast is verdedigen uit de bozen, healen is voor newbies en als je een groep van 10 personen ziet er fijn in rennen. Lekker, fijn. Ik weet eigk ook niet eens waarom ik dit spel nog speel. Guild doet alleen raiden, en voor 7enen en na 12en zijn er altijd max 12 mensen online dus geen kk te doen. Nooit een goed georganiseerd team of wat dan ook. Moest ik gewoon even kwijt, WoW begint me goed de keel uit te hangen.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
mja ik vind de upgrade nogal mager voor de kosten en moeite die erin zittenSlamdance schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:25:
[...]
Een complete guide is hier te vinden http://www.wowwiki.com/Tier_0.5
Zelf zit ik vast bij het Ogre Warbeads deel. Simpelweg omdat het onmogelijk is een groep te vinden voor LBRS of Dim North op de server waar ik speel(ben al een week op zoek naar een groep
)
die mogelijkheid is er nu, met de 0.5 set upgrade quest chain._Dune_ schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:37:
[...]
Veel gehoorde klachten, vooral dat WoW alleen nog maar een grind, hak en slag game is geworden. Nagenoeg iedereen gaat voor de Epics en is alleen maar bezig met items verzamlen. Ik heb ook meegedaan aan de USA beta, en vanaf toen het mogelijk was op de EU servers. Blizzard had heel mooie plannen, maar van de orginele verhaallijn blijft weinig over. Om echt mee te kunnen komen heb je epic gear nodig waarvoor je echt veel te veel tijd in moet steken voordat je iets dergelijks bijelkaar hebt.
Dergelijke epic spullen zou je ook veel meer door quests moeten kunnen krijgen, aangezien lang niet iedereen de tijd heeft om 4 a 5 uur door te brengen in een instance. Opzich vind ik het nog een leuk spel, maar ik weet niet hoelang ik dit nog volhoud.
BG'que tijden hangen af van de rest van de server, hoeveel alliance spelen er, hoeveel horde, etc etc etc.De battle grounds vindt ik ook jammer, er wordt ingame nauwelijks meer geraid, tenminste niet op de server waar ik zit. Om een battle ground in te komen sta je ook weer zo 45min of langer in een wacht rij. Nee, er gaat gewoon veel te veel tijd in zitten. Tijd die een normaal werkend persoon gewoon niet heeft, ja of je hebt geen sociaalleven.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik hoef dergelijke quests ook niet in één keer te halen. In tegendeel anders speel je het ook weer zo uit. Ook voor iemand die vaak maar één uurtje over heeft per avond om even te spelen.-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:45:
die mogelijkheid is er nu, met de 0.5 set upgrade quest chain.
deze is te doen met pug's en nee je zal het niet in 1x halen, hell mischien zelfs niet in 10x
maar je rewards zijn epic, dus ze worden inderdaad niet in je schoot geworpen
*grijns* en dan zeggen dat je te weinig tijd hebt om te spelen. Ik speel WoW vanaf het begin en mijn hoogst behaalde level is ook nogsteeds maar level 44. Ja, ik weet het, het is bedroevend, maar ik heb soms meerdere weken achtereen dat ik geen tijd heb om te spelen.op de wow fora zag ik laatst een whine post van een vader die claimt "casual" te zijn, en geen tijd heeft voor endgame raid guilds ivm werk en 2 kinderen en dus alleen in de avonduren kon spelen
maar hij had wel 3 lvl 60 chars en speelde elke dag tussen de 3 en 4 uuruhuh, ik ken hardcore raiders die minder spelen dan dat en in full T2 lopen en met AQ40 bezig zijn
Sorry, maar met de afkortingen HW/GM raak ik je even kwijt.BG'que tijden hangen af van de rest van de server, hoeveel alliance spelen er, hoeveel horde, etc etc etc.
Geen enkele HW/GM haalt met solo spelen zijn rank, elke HW/GM heeft wel een keer iemand anders voor hem laten grinden, iig de HW's van de servers waarop ik speel of een alt heb >_<
[ Voor 12% gewijzigd door _Dune_ op 14-04-2006 10:32 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
² that_Dune_ schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:37:
[...]
Veel gehoorde klachten, vooral dat WoW alleen nog maar een grind, hak en slag game is geworden. Nagenoeg iedereen gaat voor de Epics en is alleen maar bezig met items verzamlen. Ik heb ook meegedaan aan de USA beta, en vanaf toen het mogelijk was op de EU servers. Blizzard had heel mooie plannen, maar van de orginele verhaallijn blijft weinig over. Om echt mee te kunnen komen heb je epic gear nodig waarvoor je echt veel te veel tijd in moet steken voordat je iets dergelijks bijelkaar hebt.
Dergelijke epic spullen zou je ook veel meer door quests moeten kunnen krijgen, aangezien lang niet iedereen de tijd heeft om 4 a 5 uur door te brengen in een instance. Opzich vind ik het nog een leuk spel, maar ik weet niet hoelang ik dit nog volhoud.
De battle grounds vindt ik ook jammer, er wordt ingame nauwelijks meer geraid, tenminste niet op de server waar ik zit. Om een battle ground in te komen sta je ook weer zo 45min of langer in een wacht rij. Nee, er gaat gewoon veel te veel tijd in zitten. Tijd die een normaal werkend persoon gewoon niet heeft, ja of je hebt geen sociaalleven.
Ik ga ook echt niet achter mijn Pc-tje zitten treuren, ik vind alleen jammer dat Blizzard deze weg is ingeslagen. Naar mijn idee hadden ze toch een game met meer diepgang voor ogen.Hurtebise schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:31:
[...]
² that
ga er helemaal mee akkoord. vind ik ook een beetje jammer allemaal. singleplayers zijn me net te dood, maar de MMORPG hebben zoveel potentie die niet wordt gebruikt. Jammer. Ik zou zeggen wat helpt het achter je pc te treuren en je op te jagen. Ga iets anders doen IRL of zoek je een ander spel. Take a break. Guild Wars is een goed alternatief. Een MMORPG met diepgang is EVE-online. Of doe een beetje aan guildhoppen tot je de goeie te pakken hebt.
Vind raiden op echte steden zoveel harder kicken dan BG's die zo kunstmatig zijn en zonder samenspel vet kunnen tegenvallen. Btw ooit getracht SW of IF binnen te vallen via de tramlijn?
High Warlord / Grand Marshal..._Dune_ schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:28:
[...]
Sorry, maar met de afkortingen HW/GM raak ik je even kwijt.
301SQN
Bij ons is een Paladin net GM geworden, die alleen maar solo speelde...-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:45:
Geen enkele HW/GM haalt met solo spelen zijn rank, elke HW/GM heeft wel een keer iemand anders voor hem laten grinden, iig de HW's van de servers waarop ik speel of een alt heb >_<
[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 14-04-2006 11:09 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 169853
Ja, klopt helemaal... maar nu hebben ze maar één ding voor ogen... epic epic epic... net zombiesAnoniem: 169853 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:12:
WoW is niet zo dom en simpel als alleen maar grindwerk. ja dat is het geworden, maar kijk eens naar een jaar terug toen net de eerste mensen lvl60 werd, dat waren nog eens de leuke tijden waar iedereen elkaar hielp en het stoer was een quest af te ronden
[ Voor 22% gewijzigd door _Dune_ op 14-04-2006 11:24 ]
Ik speel op de Earthen Ring, dit is een RP server.Gohan-san schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:46:
ik vraag mij af spelen jullie op een PVP server of op een RPPVP.
ik speel zelf op "the ventures co" (RPPVP) Horde side.
ben daar in oktober als n00b begonnen, een vriend van mij zei dat RPpvp cool was dus nou ja het zal wel. ben zelf niet echt RP maar zoals je zelf ook zegt, wanneer ik zie dat iemand in trouble is even een Fire Blast er op en klaar.
maar ik zie ook vaker dat ik ook weleens geholpen word en andersom.
als ik het forum zo een beetje volg, is denk al dat kiddie gedrag meer bij PVP server dan op RPPVP servers. dus wellicht kan je eens en RP server proberen en kijken of dat meer bevalt
sommige mensen gaan wel erg ver in het RP gedeelte maar goed daar moet je even doorheen prikken, in PUG is het meestal gezellig, en ik heb door nog nooit iemand gehad die zei dat er te weinig RP gedaan moest worden in Party's
alleen de naming policy is een beetje streng, maar ach.
Spellhawk lvl 56 Troll Mage <Shadowstalker Tribe>
[ Voor 17% gewijzigd door _Dune_ op 14-04-2006 11:51 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Valkyre op 14-04-2006 11:59 ]
Damn, tot level ~40 in de Barrens levelen? Petje afGohan-san schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:58:
[...]
horde vind ik cool, kan ook goed mijn weg vinden in de barrens e.d. ( dus zegmaar lvl 1 - 30 a 40)
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door Wouter185 op 14-04-2006 12:04 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
[ Voor 12% gewijzigd door Valkyre op 14-04-2006 12:09 ]
The Maelstrom Pvp server.. Alliance kantik vraag mij af spelen jullie op een PVP server of op een RPPVP.
ik speel zelf op "the ventures co" (RPPVP) Horde side.
ben daar in oktober als n00b begonnen, een vriend van mij zei dat RPpvp cool was dus nou ja het zal wel. ben zelf niet echt RP maar zoals je zelf ook zegt, wanneer ik zie dat iemand in trouble is even een Fire Blast er op en klaar.
maar ik zie ook vaker dat ik ook weleens geholpen word en andersom.
als ik het forum zo een beetje volg, is denk al dat kiddie gedrag meer bij PVP server dan op RPPVP servers. dus wellicht kan je eens en RP server proberen en kijken of dat meer bevalt
sommige mensen gaan wel erg ver in het RP gedeelte maar goed daar moet je even doorheen prikken, in PUG is het meestal gezellig, en ik heb door nog nooit iemand gehad die zei dat er te weinig RP gedaan moest worden in Party's
alleen de naming policy is een beetje streng, maar ach.
Spellhawk lvl 56 Troll Mage <Shadowstalker Tribe>
[ Voor 6% gewijzigd door Hom3r op 14-04-2006 12:12 ]
Klinkt zeer bekend, heb hetzelfde gehad. En vervolgens van alliance pvp naar een normal server horde gegaan. Heb op m'n oude server eigenlijk nooit meer gespeeld en vermaak me hier uitstekend. De samenwerking in lvl 10-29 bg's is hier beter dan ik ooit heb meegemaakt als alliance.JeanLucPicard schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 02:33:
Absoluut. Ik ben nu met m'n warlock bezig (gaat m'n volgende 60 worden, ben nu een affliction lock aan het bouwen), en trollsblood potions vullen m'n healthregen mooi aan. En health = mana voor een lockAnoniem: 130105 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:22:
Ik heb zelf nu herbalism/alchemy, omdat je als warrior veel voordeel van potions hebt (gaat niks boven een lekkere elixir of the mongoose in instances, of een major healing potion als de nood aan de man is). Je kunt met potions best veel 'zwaktes' van de class afvangen als het echt een keer nodig is.
Zien er leuker uit, ik heb geen persoonlijke binding met m'n characters, het is geen alter-ego ofzoBladePHQ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:16:
Dat snap ik na jaren MMORPG's nog steeds niet. Wat is er nou zo leuk aan, om met een female char te spelen ?
[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 14-04-2006 12:15 ]
https://niels.nu
dat gebeurd bij ons wel.. gelukkig. Wel iets minder nu veel lvl60ers in de Bg's hangen. Maar het gebeurd vaak genoeg_Dune_ schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:35:
[...]
Ik ga ook echt niet achter mijn Pc-tje zitten treuren, ik vind alleen jammer dat Blizzard deze weg is ingeslagen. Naar mijn idee hadden ze toch een game met meer diepgang voor ogen.
En inderdaad een keer een RAID organiseren op een capital city van de Alliance of de Horde lijkt mij ook wel gaaf.
Ik heb alchemie laten vallen en ben over gestapt op Enchanting.. Ik gebruikte ze eigenlijk nooit (of vergeet). Maar herbs heb ik gehouden das mij grootste inkomsten. Enchanting nu op 245 maar ik baal dat je voor nieuwe dingen naar Uldaman moet, waarom die daar nou zitHydra schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:14:
[...]
Absoluut. Ik ben nu met m'n warlock bezig (gaat m'n volgende 60 worden, ben nu een affliction lock aan het bouwen), en trollsblood potions vullen m'n healthregen mooi aan. En health = mana voor een lockAndere potions zijn ook erg handig, en het is fijn je eigen mana potions e.d. te kunnen maken. Daarnaast verkopen potions ook nog eens behoorlijk goed omdat er gewoon veel vraag naar is. Scheelt dat je tijdens het levellen je potions voor een redelijk bedrag op de AH kwijt kunt, je verdient er niet veel aan, maar het is geen bodemloze put zoals tai/ench
Wat gaat dit topic nog steeds retesnel trouwens...jezus
[...]
Zien er leuker uit, ik heb geen persoonlijke binding met m'n characters, het is geen alter-ego ofzoWel eens Tombraider gespeeld?
Mee eens, en je kunt het ook niet solo doen, beetje een geval van een ideetje van een designer dat gewoon niks toevoegt. Ik heb toen genoeg zooi meegenomen om in 1 keer naar 250 ofzo te levellen, zodat ik in 1 keer alles kon kopen. Uldaman is sowieso een klote instance, niemand wil daar naar toe.Hom3r schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:27:
Ik heb alchemie laten vallen en ben over gestapt op Enchanting.. Ik gebruikte ze eigenlijk nooit (of vergeet). Maar herbs heb ik gehouden das mij grootste inkomsten. Enchanting nu op 245 maar ik baal dat je voor nieuwe dingen naar Uldaman moet, waarom die daar nou zit
Ja, maar ik had weinig zin om tot level 60 te wachten tot ik enchanting voorbij 225 kon krijgenBosmonster schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:41:
Je hoeft maar 1x naar Uldaman (kan alles in 1x doen). Als je lvl 60 bent kun je dat stukje zelfs eenvoudig soloen.
Anoniem: 26351
Ik wel!Hydra schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:47:
[...]
Uldaman is sowieso een klote instance, niemand wil daar naar toe.
Dát is pas een klote instanceGister met m'n 3 andere lowbie alts + een level 60 even door Gnomeregan heengeknalt, yayBlij dat ik die niet in een PuG hoef te doen...
[...]
"Onze" pala Kedau die het onlangs werd, heeft het gedaan met zijn vaste BG groep. Nu echter wel voorlopig met de game gestopt ivm wat RL problemen n.a.v. de offers die hij heeft moeten brengen om het te halen...On_E schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:09:
[...]
Bij ons is een Paladin net GM geworden, die alleen maar solo speelde...
Ongeveer 5 maanden over gedaan geloof ik, en het is en blijft een ontzettende noob.
Oh ja, hij heet Edythegreat
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
dat armor ziet er wel vet uitAnoniem: 108648 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:57:
wat betreft de discussie undead of orc warlock:
[afbeelding]
Surfin' paradise!
Absoluut. Ik doe Gnomeregan ook niet zonder een level 60 erbij. ik was gister dus een beetje aan 't questen toen een guildy een vriedn ging boosten, en meldde dat er nog plek vrij was. Het 'voordeel' aan gnomeregan is dat er iets van 8 quests ofzo zijn, het levert een enorme back XP op. Heb een vol level aan XP gekregen ongeveer in die ene run, en dat is met een level 60 maar een uurtje werk ofzo, ikclusief de trip op en neer naar Kharanos.
Je hebt niet heel veel fantasie wat betreft namen enzo he?Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:57:
wat betreft de discussie undead of orc warlock:
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 14-04-2006 13:23 ]
Azqi schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:53:
[...]
"Onze" pala Kedau die het onlangs werd, heeft het gedaan met zijn vaste BG groep. Nu echter wel voorlopig met de game gestopt ivm wat RL problemen n.a.v. de offers die hij heeft moeten brengen om het te halen...
[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 14-04-2006 13:24 ]
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:45:
mja ik vind de upgrade nogal mager voor de kosten en moeite die erin zitten
haal wel leuke losse delen voor me rogue, me mage en shaman zitten al in AQ/MC/BWL gear
die 45 min baron run lijkt me wel een erg leuke challenge eerlijk gezegd
[ Voor 40% gewijzigd door Mojo op 14-04-2006 13:54 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Klopt, de upgrade is niet enorm en het kost aardig wat geld.-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:45:
mja ik vind de upgrade nogal mager voor de kosten en moeite die erin zitten
haal wel leuke losse delen voor me rogue, me mage en shaman zitten al in AQ/MC/BWL gear
die 45 min baron run lijkt me wel een erg leuke challenge eerlijk gezegd
Dat vind ik wel zo ongelooflijk gaar, low lvl instances doen met een lvl 60 erbij, kunst...Hydra schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:22:
[...]
Absoluut. Ik doe Gnomeregan ook niet zonder een level 60 erbij. ik was gister dus een beetje aan 't questen toen een guildy een vriedn ging boosten, en meldde dat er nog plek vrij was. Het 'voordeel' aan gnomeregan is dat er iets van 8 quests ofzo zijn, het levert een enorme back XP op. Heb een vol level aan XP gekregen ongeveer in die ene run, en dat is met een level 60 maar een uurtje werk ofzo, ikclusief de trip op en neer naar Kharanos.
Had een dergelijk geluk ook al met de Stockades. Oud guildy van toen ik nog bij The Templar Order zat heeft me samen met 3 anderen (allemaal epicced-out types) geboost, korste instance run ooit, duurde wel 10 minuten
[ Voor 11% gewijzigd door UltraR-pc op 14-04-2006 13:47 ]
Questor, een dikke dwarf priest met een tulband.On_E schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:23:
[...]
Kedau
Tofste Alliance speler die ik ken, doe 'm de groeten van Nix als je m weer spreekt.
En oh ja, wie ben jij dan ?
Ik vind Uldaman ook echt een mooie leuke instance ik ging er altijd graag naartoe. En inderdaar Archeadas is supervet! ik wist niet wat ik zag toen ik hem voor het eerst zag.UltraR-pc schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:41:
[...]
Over de instances, ik vind eigenlijk alle instances leuk om te doen. Veel mensen vinden Uldaman stom, maar ik snap niet waarom, vraagt tenminste een beetje inzet en inzicht. Met name de laatste baas daar (ben zn naam ff kwijt) vind ik geweldig, de leukste non-raid baas in het spel.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Anoniem: 20380
Shade of Erankinus of hoe heet die draak in ST vereist mijn inziens ook al flink veel inzet hoor.UltraR-pc schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:41:
[...]
Dat vind ik wel zo ongelooflijk gaar, low lvl instances doen met een lvl 60 erbij, kunst...
Dan gaat de hele lol er toch vanaf, als ik met een alt een instance ga doen en dan zegt iemand in de groep dat hij er een lvl 60 bij wil hebben kick ik hem gelijk of ga zelf weg. Met een lvl 60 door instances heen rennen geeft precies het huidige probleem voor WoW aan, het gaat alleen nog maar om de items, het is werken geworden in plaats van spelen voor de lol.
Over de instances, ik vind eigenlijk alle instances leuk om te doen. Veel mensen vinden Uldaman stom, maar ik snap niet waarom, vraagt tenminste een beetje inzet en inzicht. Met name de laatste baas daar (ben zn naam ff kwijt) vind ik geweldig, de leukste non-raid baas in het spel.
Anoniem: 49147
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Blackrock DepthsAnoniem: 49147 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:14:
Is het het misschien handig als er in de start post een lijst komt met alle, door jullie gebruikte, afkortingen en hun betekenis? Ik als beginnende speler snap er echt de ballen van alle BRD's, BG's, AH, PuG, MC, BWL, AQ, LBRS en weet ik veel welke termen ik allemaal ben tegengekomen. Of is zo'n lijstje er al?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Geheugen kerel, geheugen...Whuzz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:15:
Zoo, net WOW gekocht! \o/
moet eerst even de boel opschonen voor ik kan installeren en als ik weer wat extra geld heb moet ik ook nog wat hardware upgraden.
P4 2.5 Ghz, 512MB geheugen, ATI 9700pro atm, dus dat is aan de krappe kant voor zover ik dat gelezen heb...
Hooguit wat extra geheugen, voor de rest moet het volgens mij wel te doen zijn. Ik speel WoW op een res. van 1280x1024@100Hz 24bit (CRT) met alle eyecandy op max. Dit op een Athlon MP 2800+ met een ATI Radeon 9800 Pro 128MB (256bit) en 2GB aan gehuegen. WoW is een geheugen vreter. Overigens heb ik die 2GB niet speciaal voor WoW, maar meer voor VMware.Whuzz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:15:
moet eerst even de boel opschonen voor ik kan installeren en als ik weer wat extra geld heb moet ik ook nog wat hardware upgraden.
P4 2.5 Ghz, 512MB geheugen, ATI 9700pro atm, dus dat is aan de krappe kant voor zover ik dat gelezen heb...
[ Voor 6% gewijzigd door _Dune_ op 14-04-2006 14:23 ]
als ik jou was zou ik geheugen kopen want met 1 gig geheugen en dan ook een ati 9700 en een athlon xp 3000+ kan ik alles op hoog fatsoenelijk spelen met framerates van rond de 60Whuzz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:15:
Deze al geprobeerd?:Thanatos schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:07:
Probleem
ik wil wow installeren, maar krijg halverwege Disc 2 constant deze melding:
Couldn't decompress Ogg data: ov_open_callbacks=-132. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerDecompressOgg)
dus kan hem niet installeren.
Ik speel geen geluid af en heb uberhaupt geen andere applicaties open staan.Ik heb op google gezocht, maar kon niets relevants vinden.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Ik heb Gnomeregan al ik weet niet hoevaak gedaan, en ik vind het gewoon geen leuke instance. Doe hem puur voor de XP om m'n lock zo snel mogelijk op level 60 te komen. Di's m'n 3e char die naar 60 gaat, en ik heb de meeste quests dus al minstens 2 keer eerder gedaan. En dat gaat een beetje vervelen.UltraR-pc schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:41:
Dat vind ik wel zo ongelooflijk gaar, low lvl instances doen met een lvl 60 erbij, kunst...
Dan gaat de hele lol er toch vanaf, als ik met een alt een instance ga doen en dan zegt iemand in de groep dat hij er een lvl 60 bij wil hebben kick ik hem gelijk of ga zelf weg. Met een lvl 60 door instances heen rennen geeft precies het huidige probleem voor WoW aan, het gaat alleen nog maar om de items, het is werken geworden in plaats van spelen voor de lol.
Ik vind Archaedas leuk, ik vind de indiano jones sequence leuk, de lore is interessant, de rest vind ik bout. Ik heb een hekel aan troggsOver de instances, ik vind eigenlijk alle instances leuk om te doen. Veel mensen vinden Uldaman stom, maar ik snap niet waarom, vraagt tenminste een beetje inzet en inzicht. Met name de laatste baas daar (ben zn naam ff kwijt) vind ik geweldig, de leukste non-raid baas in het spel.
[ Voor 9% gewijzigd door Hurtebise op 14-04-2006 15:26 ]
Dus als ik een Athlon 64 3700+, en 1 GB geheugen koop (plus bijbehorend mobo), dan kan ik met de huidige videokaart (9700pro) wel behoorlijk spelen?Defector schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:27:
als ik jou was zou ik geheugen kopen want met 1 gig geheugen en dan ook een ati 9700 en een athlon xp 3000+ kan ik alles op hoog fatsoenelijk spelen met framerates van rond de 60
Anoniem: 31660
Let eens op je taalgebruikHurtebise schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:05:
Ah, misschien eens de gelegenheid om de meest schurftige-spoiler:-bagger mobs eens op te lijsten. Van welk tuig krijg jij het spijtend zuur?tering-kanker
1. Murlocs (all of 'em)
...
[vervolledig]
Murlocs zijn juist cool.Hurtebise schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:05:
Ah, misschien eens de gelegenheid om de meest schurftige-tering-kanker-bagger mobs eens op te lijsten. Van welk tuig krijg jij het spijtend zuur?
1. Murlocs (all of 'em)
...
[vervolledig]
[ Voor 58% gewijzigd door Hurtebise op 14-04-2006 15:12 ]
Dat is correctWhuzz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:05:
[...]
Dus als ik een Athlon 64 3700+, en 1 GB geheugen koop (plus bijbehorend mobo), dan kan ik met de huidige videokaart (9700pro) wel behoorlijk spelen?
Dat zou mooi zijn, dan kan ik de uitbreiding in twee stappen doen en dus de videokaart later vervangen.
Ja maar dan hoef je dat niet hier zo neer tezettenHurtebise schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:10:
Hé, ooit Hans Teeuwen gezien?
Ik vind die slijmerds die zichzelf kloonen in Ungoro pain in het a*...euh achterwerk
[ Voor 15% gewijzigd door Whuzz op 14-04-2006 15:15 ]
Ben al met AMF begonnen. Wat zijn dat toch irri beestenHurtebise schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:05:
Ah, misschien eens de gelegenheid om de meest piep-piep-piep mobs eens op te lijsten. Van welk tuig krijg jij het spijtend zuur?
1. Murlocs (all of 'em)
...
[vervolledig]
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Anoniem: 168502
Anoniem: 26351
murlocs zijn cool!Lord_Salo schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:17:
[...]
Ben al met AMF begonnen. Wat zijn dat toch irri beesten. Ik wil wel met de creator van die Murlocs effe om de tafel zitten..
![]()
AMF = Anti Murloc Fedaration
Zo heb ik het idee dat ik Alliance had moeten rollen op Burning Blade. In AV bijvoorbeeld, kom ik er gister in, waren ze een half uur bezig en bleek dat er geeneens een raid wasJeanLucPicard schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 02:33:
Helpt niet. Wie weet een oplossing? (zie vorige pagina bovenaan voor probleem)Viper2k1 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:31:
[...]
Deze al geprobeerd?:
http://forums-en.wow-euro...58608&p=1&tmp=1#post58608
[ Voor 10% gewijzigd door Thanatos op 14-04-2006 15:28 ]
was daRaseriaN schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:21:
[...]
Trouwens, veel plezier... zeg maar dag tegen je social life
das bij mij op de server anders om Av word altijd gewonnen door Horde al staan we zo ver voor....superbassie schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:28:
[...]
Zo heb ik het idee dat ik Alliance had moeten rollen op Burning Blade. In AV bijvoorbeeld, kom ik er gister in, waren ze een half uur bezig en bleek dat er geeneens een raid waszulk soort dingen. Horde speelt totaal niet samen, vandaar dat Alliance _altijd_ AV wint (BB is één van de weinige realms waar Allies AV 9/10 winnen).
Ohja, wat ook wel jammer is is dat de items die je kan kopen met exalted naar mijn idee veels te duur zijn140g voor TUF bv...
http://en.wikipedia.org/wiki/World_of_Warcraft_terminologyAnoniem: 49147 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:14:
Is het het misschien handig als er in de start post een lijst komt met alle, door jullie gebruikte, afkortingen en hun betekenis? Ik als beginnende speler snap er echt de ballen van alle BRD's, BG's, AH, PuG, MC, BWL, AQ, LBRS en weet ik veel welke termen ik allemaal ben tegengekomen. Of is zo'n lijstje er al?
HordeAnoniem: 114195 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:48:
[...]
Ras maakt niet zo heel veel uit, ik zou gaan voor Gnome, die Escape Artist racial elimineert zo een van je grootse zwakheden als warrior namelijk snares en roots.
Verder is de increased mace skill en sword skill van Humans wel handig omdat je dan beter mobs kan hitten (technisch verhaaltje, effect is minimaal maar wel handig) en die increased rep gain is met alle grindverhalen tegenwoordig erg waardevol.
Night Elf hebben dodge, das handig als tank zijnde, en die nature res helpt ook wel. Plus Shadowmeld -> Charge werkt nog steeds en is altijd een goeie verrassingsaanval.
Als laatste Dwarf, Stoneform is leuk tegen rogues en ze zien er het beste uit in plate imo
ps: Horde is veel beter! Plus Orcs en Tauren hebben ook goeie warrior racials en rocken de pan uit in plate ;p
Dit vind ik nog steeds de coolste. Die gast is wereldberoemd!!! Het is gewoon een begrip geworden.johnnyv.nl schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:36:
[...]
http://en.wikipedia.org/wiki/World_of_Warcraft_terminology
5 seconden zoeken op wikipedia, daar is GoT niet echt voor bedoeld...
(m.a.w., een beetje zelf zoeken kan geen kwaad)
En daarnaast staan de meest gebruikte termen ook gewoon in de handleiding.
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Toen ie uit was inderdaad fantastisch. Het allergrappigste vond ik nog wel de mensen die dachten dat het NIET in scene was gezet. Terwijl als je goed naar de tekst luistert het al overduidelijk is dat alles genept isLord_Salo schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:41:
[...]
Dit vind ik nog steeds de coolste. Die gast is wereldberoemd!!! Het is gewoon een begrip geworden.
LEEROY
(Also Leeroy'ed, Leeroying.) The act of charging unprepared into combat and causing your party/raid group to be wiped out. This is a reference to the "Leeroy Jenkins" gameplay video circulating online.
Maar toch vind ik het nog steeds cool.rodie83 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:43:
[...]
Toen ie uit was inderdaad fantastisch. Het allergrappigste vond ik nog wel de mensen die dachten dat het NIET in scene was gezet. Terwijl als je goed naar de tekst luistert het al overduidelijk is dat alles genept is
Anoniem: 173400
En dan helemaal het feit dat het in UBRS is met allemaal full epic spelers, die kunnen dat stuk bijna solo-enrodie83 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:43:
[...]
Toen ie uit was inderdaad fantastisch. Het allergrappigste vond ik nog wel de mensen die dachten dat het NIET in scene was gezet. Terwijl als je goed naar de tekst luistert het al overduidelijk is dat alles genept is
Als je met je paladin damage probeert te doen in PvP ben je inderdaad verkeerd bezigAnoniem: 173400 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:46:
Mmm druid minst gefearde class? toch een beetje vreemd, ik heb een lvl 60 paladin en een nu lvl 35 druid. Ik moet zeggen dat in pvp combat ik een druid vele malen fijner vind werken, en ik ook meer win
(niet dat daarom een paladin laatste moet zijn het kan ook gewoon zijn dat ik niet goed speel met een paladin, en ik weet niet hoe een druid op lvl 60 is)
WEBN & chill (@IBKR)
Anoniem: 28168
Ach ja, omdat een bekende nederlander het doet is het natuurlijk volkomen normaalHurtebise schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:10:
Hé, ooit Hans Teeuwen gezien?
Ik vind die slijmerds die zichzelf kloonen in Ungoro pain in het a*...euh achterwerk
dit is echt waar. ik heb al meerdere malen gewoon wat goud toegestopt gekregen en dat was altijd als ik een lekker uitziende female lvl 1 had aangemaakt met een leuke naam. (Pretty) of (Frederique)
Hehe hoe vaak ik al niet geholpen ben door lieve Orcjesblackadder75 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:01:
[...]
dit is echt waar. ik heb al meerdere malen gewoon wat goud toegestopt gekregen en dat was altijd als ik een lekker uitziende female lvl 1 had aangemaakt met een leuke naam. (Pretty) of (Frederique)
Dat is _niet_ correctWhuzz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:05:
[...]
Dus als ik een Athlon 64 3700+, en 1 GB geheugen koop (plus bijbehorend mobo), dan kan ik met de huidige videokaart (9700pro) wel behoorlijk spelen?
Dat zou mooi zijn, dan kan ik de uitbreiding in twee stappen doen en dus de videokaart later vervangen.
Ooit gehoord van de Asrock DUAL SATA2 met PCIE én AGP?Miles Teg schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:31:
[...]
Dat is _niet_ correct
Waarom? Nou, als je nu een hagelnieuw moederbord koopt, waarmee je nog enigszins mee vooruit kunt, zal daar geen AGP-slot meer opzitten. Je kunt uiteraard wel een moederbord kopen met AGP, maar als je dan een nieuwe videokaart wilt kopen, moet die ook weer AGP zijn, en die worden niet zoveel meer gemaakt helaas. Maw, nog even doorsparen, en dan de hele zooi in 1 keer kopen, lijkt mij het beste.
WEBN & chill (@IBKR)
Asrock schijnt een net moederbord te hebben welke zowel PCI-e 16x als AGP ondersteund. Ik weet niet zogauw het type nummer, maar dat is wel op www.asrock.com terug te vinden en er lopen topics hier op GOT over dit moederbord.Miles Teg schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:31:
[...]
Dat is _niet_ correct
Waarom? Nou, als je nu een hagelnieuw moederbord koopt, waarmee je nog enigszins mee vooruit kunt, zal daar geen AGP-slot meer opzitten. Je kunt uiteraard wel een moederbord kopen met AGP, maar als je dan een nieuwe videokaart wilt kopen, moet die ook weer AGP zijn, en die worden niet zoveel meer gemaakt helaas. Maw, nog even doorsparen, en dan de hele zooi in 1 keer kopen, lijkt mij het beste.
[ Voor 5% gewijzigd door _Dune_ op 14-04-2006 16:34 ]
Anoniem: 168502
Anoniem: 28168 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:55:
[...]
Ach ja, omdat een bekende nederlander het doet is het natuurlijk volkomen normaal
Idd, al die focus op damage meters, terwijl warlocks ook een zekere support rol hebben, ik ben zo gespecced dat ik minder damage doe maar langer leef en dus minder snel healing nodig heb, als ik me destruction spec dan doe ik heel wat meer damage maar ben ik echt een drain op de priests (had ik net zo goed een mage kunnen beginnenTrouwens, na enig gezeur in de guild om Warlock damage ging ik eens voluit (geen wonder dat ik hierna ongeveer 2 minuten stond te tanken, gelukkig kunnen warlocks dat ook best aardig) :
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683
-> auction house.Narf717 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:06:
Waarom kunnen mages niet healen![]()
Zo irritant....
en ik kan geen goeie healing potions vinden, ben lvl 38 human mage
Gras is groener aan de overkantsuperbassie schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:28:
[...]
Zo heb ik het idee dat ik Alliance had moeten rollen op Burning Blade. In AV bijvoorbeeld, kom ik er gister in, waren ze een half uur bezig en bleek dat er geeneens een raid waszulk soort dingen. Horde speelt totaal niet samen, vandaar dat Alliance _altijd_ AV wint (BB is één van de weinige realms waar Allies AV 9/10 winnen).
Ohja, wat ook wel jammer is is dat de items die je kan kopen met exalted naar mijn idee veels te duur zijn140g voor TUF bv...
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Wuh, je hebt gelijk. Ik had er even niet bij stilgestaan dat ik mijn AGP kaart uiteraard niet meer kan gebruiken. Nieuwe mobo heeft nog wel PCI, maar geen AGP meer. Tnx voor de reminder, anders had ik misschien de zooi al besteldMiles Teg schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:31:
Dat is _niet_ correct
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq