Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.125 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 15:06
chromeeh schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:28:
Ik zat gister even rond te vliegen met m'n mapviewer voor WoW en kwam het volgende tegen:
[afbeelding]
Nu vroeg ik mij af is dit DE "Gong" :?
Want ik kan me toch herinneren dat er altijd een erg hoge muur stond :?
Tenminste daar heb ik ooit eens screenies van gezien :)
In het kort: ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 26-05 22:59
op welke servers zitten gotters hier over het algemeen?, ben er pas 1 tegen gekomen op mazigranos die mij kende van hier. of kan er hier geen poll van gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-05 14:50
Trollbane zitten er een boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

Als ik het goed begrepen heb zitten de meesten op Xavius en Trollbane. Ik heb wat karakters op Stormscale maar ik speel eigenlijk alleen als er maintenance is in de US (op dinsdag tussen 14h-20h). Helemaal nu mijn mage level 60 is geworden en ik constant te vinden ben in de BGs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

remcio schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:36:
op welke servers zitten gotters hier over het algemeen?, ben er pas 1 tegen gekomen op mazigranos die mij kende van hier. of kan er hier geen poll van gemaakt worden?
Zo vaak als díe vraag al voorbij is gekomen hehe. Xavius, daar zitten er een boel in een guild Cuore Scuore ofzo :)

Goed, gisteren maar eens een LBRS run gedaan met guildies. Wat heb ik een hekel aan die instance, net zoals BRD, bah. Máár, wel vette loot gisteren. Ik ging voor de Shadowcraft Gloves (om Darkmantle van te maken, bijna klaar nu). Die dropten en die kreeg ik. Vervolgens kreeg onze hunter het voor elkaar om zowel Beaststalker Gloves als de Beaststalker's Mantle te krijgen. De Mage kreeg Magister's Bindings, er dropten nog 2 blauwe maces, een Tressermane Leggings waar de druid blij mee was en volgens mij ook nog een class-item of 2. Was echt belachelijk op gegeven moment. Je verwachte gewoon pér mob een blauwe drop hehe. Was dé leukste LBRS run ooit voor mij en ook de laatste. Nu alleen nog Gandling, Rivendare en Drakkisath mollen voor Cap/Leggings en Chest. Volgens mij droppen de Shoulders in Startholme Scarlet maar zeker weten doe ik het niet.

Spelen er hier nog mensen op Sylvanas? Ik zit in Cohors Praetoria, leuke guild, nu alleen nog méér neerleggen als Venoxis en Jeklik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
tier 0 shoulders droppen volgens mij allemaal van janice barlov (of zoiets) in scholo. Dus daar moet je voor 2 items naar toe (ook cap van Gandling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Shadowcraft dropt van de Cannon Master Willey in Stratholme Scarletside.

[ Voor 8% gewijzigd door Wouter185 op 13-04-2006 11:00 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BRD is imo wel de mooiste instance tezamen met Dire Maul. De grandeur die het heeft, heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Zitten ook een aantal spelers op Al'Akir hier...

We zijn ook horde begonnen op Frostwhisper. Deze gaan we tot lvl 38 levellen en daarna alleen maar PvP-en met een vaste groep van 6 mensen... met eigenlijk alle classes bij elkaar :)
Dus dan gaan we zeker veel winnen, aangezien we al goed op elkaar afgestemd zijn, en ventrilo gebruiken... we zijn nu gemiddeld lvl 30...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

ImdaMned schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:10:
BRD is imo wel de mooiste instance tezamen met Dire Maul. De grandeur die het heeft, heerlijk
Nef's Throne Room is ook mooi... ow... dan kan je natuurlijk nog niet weten idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152255

Wouter schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:59:
Shadowcraft dropt van de Cannon Master Willey in Stratholme Scarletside.
50 runs gedaan op schouders van SC nooit gedropped, tot nu toe :'(
60+ runs op UBRS en nog niet 1 keer SC chest gezien. :'(

moet wel zeggen dit was voor de patch mischien dat ze nu vaker droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Maraudon is de mooiste instance imho :) En dan met name upper (het deel vanaf de scepter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Anoniem: 124943 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 02:55:
Na 2 uur klooien kon ik dan eindelijk weer inloggen op Bronzebeard (lekker bezig Blizzard). Maar meteen met 3 guildleden en een PU Mage naar scholo gegaan.

Ik zat al een beetje in geldnood wegens aanschaf epic mount dus ik kon we een shard of 2 gebruiken.

Komen we bij Darkmaster gandling aan. (De bazen ervoor).

Dreadmist Gloves, geen locks, dus greed , 98, win.
Next kill (ik meen die dikke kwab rechts onder). Magister Gloves, mage had ze al, dus greed, 95, win.

Random mob kill: Elemental Bindings, 96, win.

Lord Alexi Barow, kill, Ancient Bone Bow, need, geen roll, win.

Gandling: Kill, Beaststalker Cap, need, geen roll win.

Extreem lekker avondje, portaltje terug naar IF, de gloves verkocht voor 78g per stuk, en de elemental bindings op de Gadget AH gezet.

Morgen naar ZG :).

Xeper is weer happy.
Ik zou dan aan het eind van de rit zoiets hebben van: ik heb de Cap en de Bow gehad, dan kunnen de anderen de 2 BoE wel krijgen, hebben zij ook iets leuks uit de run gehad.
Het is sowieso meestal aan te raden de BoE's aan het eind van de run pas te verdelen, dan kan je die gebruiken om de drops in de run uit te balanceren (zodat dus niet 1 persoon met bijna alle leuke dingen weggaat en anderen met niks).

Maar dit is slechts mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 28168 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:16:
Maraudon is de mooiste instance imho :) En dan met name upper (het deel vanaf de scepter).
Ik vind alle Blackrock Mountain instances niet zo super eerlijk gezegd. Geef mij maar DM of Maraudon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

ReCreator schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:12:
Zitten ook een aantal spelers op Al'Akir hier...

We zijn ook horde begonnen op Frostwhisper. Deze gaan we tot lvl 38 levellen en daarna alleen maar PvP-en met een vaste groep van 6 mensen... met eigenlijk alle classes bij elkaar :)
Dus dan gaan we zeker veel winnen, aangezien we al goed op elkaar afgestemd zijn, en ventrilo gebruiken... we zijn nu gemiddeld lvl 30...
Ik speel op Al'akir :)
Hymz - Hunter in No Danger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97504

Kaap schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:04:
[...]
Ja, stel je voor dat mensen die net als jou betalen voor het spel eens iets zouden doen waar ze zelf zin in hebben. Pff nerf die lui, je dient 100% trouw aan je guild te zijn, ook al zijn ze zo slecht, jij speelt en betaalt voor de guild, niet voor je eigen fun.

/sarcasm off
Shit dude, je betaalt toch ook voor voetbal. Dan houd je toch ook rekening met je team.
Het is een mmo, je moet dus rekening houden met anderen. Als je geen zin hebt om samen te werken met je guildmaten moet je gewoon geen guild joinen en solo gaan spelen.

shit man, ik heb nog nooit zon egoistische reply gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Anoniem: 97504 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:34:
[...]

Shit dude, je betaalt toch ook voor voetbal. Dan houd je toch ook rekening met je team.
Het is een mmo, je moet dus rekening houden met anderen. Als je geen zin hebt om samen te werken met je guildmaten moet je gewoon geen guild joinen en solo gaan spelen.

QFT, helaas wel de werkelijkheid. Wat wel meespeeltr is dat je toch een andere 'relatie' met digitale teamleden hebt dan met RL gastjes waar je nog eens een biertje mee zuipt in de kroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 97504 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:34:
[...]

Shit man, het is Kaap :+

Had je "/sarcasm off" gezien in z'n post? Dat betekent dat 'ie sarcastisch bezig was...

[ Voor 9% gewijzigd door Wouter185 op 13-04-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 16:48

DinX

Motormuis

Bosmonster schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:58:
tier 0 shoulders droppen volgens mij allemaal van janice barlov (of zoiets) in scholo. Dus daar moet je voor 2 items naar toe (ook cap van Gandling).
Devout shoulders droppen van eggboss in ubrs

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Ok ik ben stom, ik lees de OP niet goed.. :X

Ik was een user-got-wow database aan het proggen omdat ik me verveel hier@ shcool, zie ik dat er al een is :P

Wat zal ik doen, afcoden zodat we een nóg vettere hebben, of denken jullie van, nouja, 1 is wel genoeg en ik denk dat het niks wordt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

DinX schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:41:
[...]

Devout shoulders droppen van eggboss in ubrs
en wat een rot boss is dat, ook nooit wil iemand hem doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:39:
[...]

Had je "/sarcasm off" gezien in z'n post? Dat betekent dat 'ie sarcastisch bezig was...
En dat maakt dus z'n post egoistisch (lees nog maar es goed) :>

Kaap is dus iemand die je niet in je guild wil, even wat tier 1/2 stuff komt looten en dan vrolijk weer oprotten naar het volgende "betere" (let op de quotes) guild ftl!

Wel grappig, van ALLE mensen die bij ons geleaved zijn (omdat het gras ergens anders groener leek) zijn er 4 daadwerkelijk weggebleven, de rest heeft allemaal later weer bij ons geapplied omdat het bij ons gezelliger/leuker/beter was of omdat ze domweg dat andere guild uitgeschopt werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

remcio schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:36:
Kreeg gister weer een GoT-er in mn whisper terwijl ik zat te AB-en :) Small world....

Ik weet even niet meer wie er nu bij Ancients speelt, druid Itchy? Maar aangezien de activiteit in de guild wat ingezakt is tijdens de Paasdagen (gekke zweden en hun familiefeestjes...) zitten we met de leftovers nu even voluit AB en WSG te doen 's avonds :)

Gister ook weer even onze aanwezig duidelijk gemaakt, alle AB potjes gewonnen, heb nog ff een WSG meegedaan maar toen ging ik echt me nest in, anyway als je gaat PvP-en vandaag en morgen dan kom je me wel tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:39
[...]

Jij snapt het. Ik keur het gedrag ook niet goed, dat voorop gesteld, maar je kunt in een spelletje niet verwachten dat mensen niet verkassen naar andere guilds. Ook hun spelen voor hun plezier en ze hebben alle recht om te doen en laten binnen dat spel waar ze voor betalen mits ze binnen het beleid van de producent blijven.
Anoniem: 28168 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:50:
[...]

Kaap is dus iemand die je niet in je guild wil, even wat tier 1/2 stuff komt looten en dan vrolijk weer oprotten naar het volgende "betere" (let op de quotes) guild ftl!

Wel grappig, van ALLE mensen die bij ons geleaved zijn (omdat het gras ergens anders groener leek) zijn er 4 daadwerkelijk weggebleven, de rest heeft allemaal later weer bij ons geapplied omdat het bij ons gezelliger/leuker/beter was of omdat ze domweg dat andere guild uitgeschopt werden.
In tegendeel, ik join geen eens een guild totdat ik er 1 vind waaraan ik trouw wil blijven. 1 waar het goed vertoeven is.

[ Voor 42% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-04-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97504

[...]

Dat betekend dus dat ie het onzin vind als je verwacht dat mensen daadwerkelijk deel uitmaken van een guild. Of zit ik nu weer heel erg verkeerd?

offtopic:
Mja weet niet wie kaap is, lees hier af en toe het forum.

ah k lees nu kaap zn nieuwe bericht.

====

Dat is ook wel zo, maar ik vind dat een beetje gebruiken hoor. Eerst er voor zorgen dat je goedkope items krijgt ect. En dan ineens eruit naaien als je genoeg geleveld heb voor die andere guild.

Dat vind ik gewoon niet netjes, anders moet je dat VOOR je de guild joined dat ff melden.

Vind het echt irri als mensen zodra ze 50 dingen de guild verlaten en een high end joinen. Dan denk je van "Heb ik nu hier tijd in gestopt om die persoon te helpen levelen?".

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 97504 op 13-04-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:11
mimic schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:44:
Ok ik ben stom, ik lees de OP niet goed.. :X

Ik was een user-got-wow database aan het proggen omdat ik me verveel hier@ shcool, zie ik dat er al een is :P

Wat zal ik doen, afcoden zodat we een nóg vettere hebben, of denken jullie van, nouja, 1 is wel genoeg en ik denk dat het niks wordt :o
Explain?
Volgens mij is die in de OP niet echt recent meer, die is nog van de EU open beta :P
Kan je me misschien mailen wat je bedoeld, dan hebben we het er wel ff over :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

[...]

ALs je zijn post goed leest geeft hij aan dat als een guild geen vooruitgang toont, of de sfeer kut is. Dat je gewoon weg moet kunnen gaan. Er zijn genoeg guilds die geen Highg end potentie hebben.... moet je dan blijven NEE!

J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]
shit man wij zitten dus met alle gasten opgescheept die ze nergens anders willen :+
Anoniem: 97504 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:51:
[...]
Dat betekend dus dat ie het onzin vind als je verwacht dat mensen daadwerkelijk deel uitmaken van een guild. Of zit ik nu weer heel erg verkeerd?
onzin niet, eerder naief :P
Anoniem: 168820 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:53:
[...]
ALs je zijn post goed leest geeft hij aan dat als een guild geen vooruitgang toont, of de sfeer kut is. Dat je gewoon weg moet kunnen gaan. Er zijn genoeg guilds die geen Highg end potentie hebben.... moet je dan blijven NEE!
er is een verschil tussen geen endgame potentie hebben en even een mindere periode hebben

ze zaten al in bwl, potentie genoeg lijkt me

[ Voor 48% gewijzigd door Bokkie op 13-04-2006 11:55 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:37
*zucht*

Heeft niemand het probleem dat ze niet weten met welke class ze moeten spelen.

Ben na een half jaar weer met een druid begonnen maar als ik een beetje de officiele forums lees dan wordt ik niet vrolijk. Ten eerste moet ik speccen naar resto end game waarschijnlijk (meeste guilds willen dat). Doe ik dit niet weinig kans om goede gear bij elkaar te krijgen. Aangezien ik healing het minste leuke vindt van een druid heb ik daar weinig zin in.
Daarnaast ben ik ook niet zeker over de damage output van een druid. Maar dat verschilt ook weer van persoon tot persoon. Ik hoorde dat de tier 1 en 2 gebaseerd zijn op resto dus dat je als je feral bent beter voor rogue gear kan gaan wanneer je vaak cat speelt.

Er wordt ook wel gezegd dat ik moet doorspelen tot 20 zodat ik cat form heb en kan zien hoe of wat, maar aan de andere kant is het ook weer zonde van mijn tijd. :D Kan ik beter een andere char lvlen.

Dus ben ik weer gaan denken aan een andere class.

Hunter lijkt me ook leuk om te spelen. Je bent altijd met zijn tweeen (pet en hunter) kan later mail dragen. Maar naar mijn idee moeilijk om in PvP mensen op afstand te houden. Daarnaast wordt je ook niet altijd gevraagd voor een groep.

Rogue, heb ik wel eens eerder gespeeld en beviel mij op zich goed. Had alleen na verloop van tijd het idee dat het saai werd. Stealth is op zich gaaf, en heeft heel veel voordeel in PvP. Maar rogue's worden ook niet altijd mee gevraagd, mage krijgt eerder voorkeur om dmg te dealen.

Priest, goede class vooral sinds de update maar heb het gevoel dat je afhankelijk bent van andere. Je blijft lang overeind, maar het killen gaat volgens mij niet snel. PvP heb ik geen ervaring mee. Zeer gewild.

Warrior, sterk, veel wapen mogelijkheden en zeer gewild in party's. Alleen ben ik niet zeker over de damage output. (nooit met warrior gespeeld).

Warlock, goedkoop aan mount te komen. Nooit alleen (demon en warlock) te veel spells volgens mij, veel DOT en weinig armor. Weet niet hoe ze in PvP zijn.

Paladin, gratis mount, armor, moeilijk dood te krijgen> End game eindig je vaak als healer en gaan warriors vaak voor op wapens en armor.

Dus ik kan bij alle classes wel een aantal voor en nadelen noemen. Keuze is helemaal lastig aangezien er in veel classes bepaalde dingen mij aanspreken.

Pets zijn leuk (je bent niet alleen als je een quest doet)
Stealth groot voordeel in PvP
Healing of Tanking omdat je dan veel mogelijkheden hebt om instances te doen
Melee omdat je lekker dichtbij op je target zit
Ranged je zit op veilige afstand

Ik denk dat ik er nooit uit zal komen, misschien toch maar volhouden met mijn druid. Maar heb mijn twijfels.

Misschien heeft een van jullie aan de hand van mijn verhaal een aanrader als class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:06

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:53:

er is een verschil tussen geen endgame potentie hebben en even een mindere periode hebben

ze zaten al in bwl, potentie genoeg lijkt me
Precies, potentie genoeg, maar als er continu mensen leaven als we even steken op een baas, dan komen we nooit verder natuurlijk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:34
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:50:
[...]

Kreeg gister weer een GoT-er in mn whisper terwijl ik zat te AB-en :) Small world....

Ik weet even niet meer wie er nu bij Ancients speelt, druid Itchy? Maar aangezien de activiteit in de guild wat ingezakt is tijdens de Paasdagen (gekke zweden en hun familiefeestjes...) zitten we met de leftovers nu even voluit AB en WSG te doen 's avonds :)

Gister ook weer even onze aanwezig duidelijk gemaakt, alle AB potjes gewonnen, heb nog ff een WSG meegedaan maar toen ging ik echt me nest in, anyway als je gaat PvP-en vandaag en morgen dan kom je me wel tegen :)
Waarom geen AV? :)

Ik bedoel, ik kan me best voorstellen dat als je exalted ben in AV dat je genoeg van AV hebt, maar ik mis bij ons altijd de epic warrior die het hele zaakje vooruit pushed. Meestal zijn er alleen lvl 51 warriors die hun Ice Barbered Spear willen hebben.
Of duurt AB korter? (Heb geen AB gedaan >> doe fulltime AV voor TuF) Ik weet dat WSG zo afgelopen kan zijn.
Mij zullen de mensen op mijn realm ook niet vaak meer in AV zien als ik exalted ben, maar dat is puur omdat ik nu al zo vaak AV gedaan heb en het al bijna spuugzat ben. Misschien dat dat ook de reden is van andere mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:11
Ik kan je zoiezo al zeggen dat je argumenten van de hunter niet waar zijn. Je leert best wel kiten met een hunter hoor. Van die warrior, dmg output? Maak je je daar maar niet druk op, met een beetje gear doe je zo'n beetje de meeste dmg... :)
Ik vind dat je echt een char verder moet lvl'en dan 10-15, want je hebt echt nog geen idee wat die klasse allemaal kan.
Ikk kan het me voorstellen dat je het niet leuk vind om te healen, maar waarom heb je dan een druid gekozen? Als je dan toch voor de dmg wou gaan, waarom dan niet shadowpriest?
Ik ben eerst ook 3x overnieuw begonnen voordat ik me ei kwijt kon, en nu hebi k ook weer wat anders. Ik ga zoiezo voor alle 9 classes boven de lvl 40, dusja, boeie :P

Probeer gewoon wat, tot lvl 30, het is nooit zonde van je tijd want je leert er alleen maar van. Bevalt het je niet, dan roll je wat anders.

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 13-04-2006 12:12 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
KraveN schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:01:

Warlock, goedkoop aan mount te komen. Nooit alleen (demon en warlock) te veel spells volgens mij, veel DOT en weinig armor. Weet niet hoe ze in PvP zijn.
Geweldig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
je vergeet de mage en shaman nog, zeker niet van de minste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Hurtebise schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:11:
je vergeet de mage en shaman nog, zeker niet van de minste
Misschien vergeten te noemen, ik ga voor Alliance aangezien ik daar een aantal mensen ken vandaar dat ik Shaman overgeslagen heb. Mage is inderdaad nog een optie, maar niet mijn class denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superbassie schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:06:
[...]

Waarom geen AV? :)

Ik bedoel, ik kan me best voorstellen dat als je exalted ben in AV dat je genoeg van AV hebt, maar ik mis bij ons altijd de epic warrior die het hele zaakje vooruit pushed. Meestal zijn er alleen lvl 51 warriors die hun Ice Barbered Spear willen hebben.
Of duurt AB korter? (Heb geen AB gedaan >> doe fulltime AV voor TuF) Ik weet dat WSG zo afgelopen kan zijn.
Mij zullen de mensen op mijn realm ook niet vaak meer in AV zien als ik exalted ben, maar dat is puur omdat ik nu al zo vaak AV gedaan heb en het al bijna spuugzat ben. Misschien dat dat ook de reden is van andere mensen :+
We zijn maar met zijn 15-en en het is maar net de vraag of je met alle 15 AV in kan zonder die join as group optie. Daar komt nog es bij dat we AV eigenlijk idd een beetje zat zijn. Misschien doen we nog wel een potje AV hoor als er genoeg animo is, maar AB en WSG zijn leuker omdat de gevechten wat kleinschaliger zijn en je geen NPC's hebt.
KraveN schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:01:
*zucht*

Heeft niemand het probleem dat ze niet weten met welke class ze moeten spelen.

Warrior, sterk, veel wapen mogelijkheden en zeer gewild in party's. Alleen ben ik niet zeker over de damage output. (nooit met warrior gespeeld).
Ik zal maar even zo zeggen: Maak je daar maar geen zorgen om ;) Toegegeven, je hebt een goed wapen en goeie equipment nodig om optimaal te presteren (en een priest/shaman/paladin vriendje is nooit weg), maar dan ben je ook onverslaanbaar.
Heb al eens met mn favo Shaman/Priest team een halve MC raid, verspreid over heel BRM, uit elkaar geslagen zodat we naar BRD konden ;) Groepjes van 3/4 elke keer, Cleaves, Whirlwinds, Mortal Strikes en volgende!

Aan de andere kant, zonder healteam ben je redelijk kwetsbaar voor roots/snares/stuns en andere CC. Verwacht niet te winnen van een Mage, Shadow Priest, Paladin of Warlock, Shamans zijn kiele-kiele bij mij (Elemental/Enhancement is onmogelijk tenzij ik Recklessness gebruik) de rest kan ik meestal nog wel aan. Je grootste nadeel is je 5 yards of doom. Kan je tegenstander daar buiten blijven dan ben je fucked. Kun je daarin blijven dan is hij doorgaans fucked ;)

Download eens wat warrior filmpjes van Pat of Hulksmash (warcraftmovies.com, die van Hulksmash is nieuw die vind je op de realmforums van Arthas op de US site wel), dan zie je wel hoe gevaarlijk we kunnen zijn als we dat willen.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 13-04-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Warlocks zijn vaak wel alleen dankzij demonic saccrifice, waarbij je je pet kunt opofferen voor een uberbuff. Zelf ren ik bijna alleen maar rond met saccrificed voidwalker voor een continue Heal-over-Time. Hoef je niet te eten/drinken en warlock pets zijn solo toch niet echt heel erg nuttig.

Soms gebruik ik voidwalker in het begin bij een boss solo om even te tanken, maar zodra die agro verliest saccrifice ik hem alsnog.

Maar dat is imho het leuke aan warlock, de enorme diversiteit.

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 13-04-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

jarnotjuh schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:52:
[...]

Explain?
Volgens mij is die in de OP niet echt recent meer, die is nog van de EU open beta :P
Kan je me misschien mailen wat je bedoeld, dan hebben we het er wel ff over :)
Ah dat is wel erg oud :P Ik heb je ge-add aan mn msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 22:42
mimic schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:34:
[...]

Ah dat is wel erg oud :P Ik heb je ge-add aan mn msn.
Maak maar eens een mooie db :9
Probeer zoveel mogelijk informatie te verwerken. Dat is altijd wel leuk :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 10:51

chromeeh

the Gnome

Bosmonster schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:27:
Warlocks zijn vaak wel alleen dankzij demonic saccrifice, waarbij je je pet kunt opofferen voor een uberbuff. Zelf ren ik bijna alleen maar rond met saccrificed voidwalker voor een continue Heal-over-Time. Hoef je niet te eten/drinken en warlock pets zijn solo toch niet echt heel erg nuttig.

Soms gebruik ik voidwalker in het begin bij een boss solo om even te tanken, maar zodra die agro verliest saccrifice ik hem alsnog.

Maar dat is imho het leuke aan warlock, de enorme diversiteit.
Tja als je ineens full gaat (veel DoT's, ShadowBolts, Curse) dan trek je erg sneel aggro van je Voidy af, daarvoor gebruik ik liever een damage pet (Impy of Succy)...
Moet morgen nodig ff de Moldy Tome van het strand in hillsbrad jatten :+
Kan ik Felly ook summonen 8)

Maar saccrifice gebruik ik zelf alleen als Voidy bijna dood is...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Wouter schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:12:
[...]

Nef's Throne Room is ook mooi... ow... dan kan je natuurlijk nog niet weten idd :P
You are evil :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb sinds vorige week mijn WoW nu ook onder mijn Linux aan de gang, dus ik kan eindelijk weer spelen! \o/

Maar opnieuw begonnen tegelijk met een vriend, wel weer een Human Mage begonnen, die ook weer Frost wordt. :P Nu wel een beter idee van de proffessions en talenttree die ik ga gebruiken. :) Al lijkt me een Shadow Priest, Warlock of Druid ook erg vet. Denk dat een daarvan mijn 2nd Char wordt.

Helaas wel een fulltime baan, dus kan alleen 's avonds een paar uurtjes spelen... al gaat het levelen op dit moment (at level 10) wel snel, omdat ik alle quests etc. weet te vinden.

Damn, ik dacht dat ik van mijn verslaving af was.... hehe. :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kraven, ik zou eens een warrior proberen als ik je zo hoor. Onthou wel dat ze erg gear-afhankelijk zijn, een level 31 warrior met level 20 green items is echt sucky, terwijl een level 31 warrior met up-to-date groene gear, een paar blauwe items en een Whirlwind axe redelijk hard ownt op dat level.

Voordelen: je bent face-to-face met beesten aan het knokken, je hebt een hoofdrol in veel instances, gear-upgrades maken ook merkbaar verschil. Aggro houden is vaak een uitdaging, en je krijgt waardering als je je taak goed uitvoert. Je doet PvE bakken damage met een goede spec en goede DPS gear.

Nadelen: PvP is best sucky, zeker 1vs1, omdat bijna alle classes je wel van ze af kunnen houden en je dood krijgen voor je veel klappen hebt uitgedeeld.. Tenzij je een healbot kunt regelen is het een vrij frustrerende onderneming. Om goede gear te krijgen op level 60 is veel tijd en grinden nodig voor gear upgrades, tenzij je de epix in de schoot worden geworpen door je guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:26:
[...]

We zijn maar met zijn 15-en en het is maar net de vraag of je met alle 15 AV in kan zonder die join as group optie. Daar komt nog es bij dat we AV eigenlijk idd een beetje zat zijn. Misschien doen we nog wel een potje AV hoor als er genoeg animo is, maar AB en WSG zijn leuker omdat de gevechten wat kleinschaliger zijn en je geen NPC's hebt.
Ahja, stom van me |:( tis idd moeilijk zo een fixed AV te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:13:
Kraven, ik zou eens een warrior proberen als ik je zo hoor. Onthou wel dat ze erg gear-afhankelijk zijn, een level 31 warrior met level 20 green items is echt sucky, terwijl een level 31 warrior met up-to-date groene gear, een paar blauwe items en een Whirlwind axe redelijk hard ownt op dat level.

Voordelen: je bent face-to-face met beesten aan het knokken, je hebt een hoofdrol in veel instances, gear-upgrades maken ook merkbaar verschil. Aggro houden is vaak een uitdaging, en je krijgt waardering als je je taak goed uitvoert. Je doet PvE bakken damage met een goede spec en goede DPS gear.

Nadelen: PvP is best sucky, zeker 1vs1, omdat bijna alle classes je wel van ze af kunnen houden en je dood krijgen voor je veel klappen hebt uitgedeeld.. Tenzij je een healbot kunt regelen is het een vrij frustrerende onderneming. Om goede gear te krijgen op level 60 is veel tijd en grinden nodig voor gear upgrades, tenzij je de epix in de schoot worden geworpen door je guild.
Om maar even wat aan te geven wat er mogelijk is:
Sword Spec + Hand of Justice trinket:
Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/6655/swordspecwins4ra.jpg

Insta-death voor die arme squishy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Perrin, ben je nu wel of niet taipan : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:55:
Damn, ik dacht dat ik van mijn verslaving af was.... hehe. :+
Mwuahah nevar!!~!11

In ieder geval, dus. Ik heb nou een paladin en mage. De paladin is volledig healbot op het moment (voornamelijk omdat ik het gewoon leuk vind om een zo goed mogelijke healer van hem te maken). Met mijn mage dwaal ik rond in de BGs (en dat bevalt goed!). Beide klassen hebben uiteraard hun sterke en zwakke punten, maar beide klassen vind ik nog altijd zeer leuk om te spelen.

Verder heb ik elke andere class tot in ieder geval level 6 gespeeld (ja niet erg hoog, ik weet het).

Mijn priest was ik bij level 12 eigenlijk al best zat, vond het redelijk saai tot op dat punt.

Mijn rogue is nu level 14 en staat al ~4 maanden in Feralas om te kijken of de green dragon er is. Stealth is mooi en mijn record van het killen van een mob staat op 1.3 seconden (2 levels lager) dus dat is heel cool :+ . Toch is het niet helemaal mijn ding.

Warlocks (oei oei, nou komt het) zijn ook niet echt mijn ding. Tot op level 6 dan he. Mijn broer zijn warlock alt is nu 28 ofzo, dus misschien dat ik daar even mee kan spelen. Wie weet helpt het, maar ik blijf skeptisch.

Shaman wil ik niet spelen uit principe (je bent een paladin main of je bent het niet :P).

Over hunters, druids en warriors. Ik moet zeggen dat mijn warrior me tot nu toe heel goed bevalt. Je kan er echt een ontzettend fijne flow in krijgen met levellen. Lekker snel en behoorlijk heftig, zoals het hoort :9 ..enige nadeel aan warriors is dat er letterlijk 2500 rondlopen op mijn server. Behoorlijk 13 in een dozijn. Toch is het de volgende class die ik bij de Alliance ga levellen op Gorefiend.

Hunter en Druid heb ik aangemaakt als Horde hier op Stormscale (EU). Beide zal ik spelen tot level ~20 voor ik besluit met de een of de ander verder te gaan. Druids zijn wel heel uitdagend om goed te spelen. Je moet de druid officer bij ons in de guild eens horen als hij een stomme druid tegenkomt :o ...en zoals mijn oma altijd zegt, "Aan een beetje uitdaging is nog nooit iemand doodgegaan!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 130105 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:13:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit verder ben gekomen in het spel als een level 30 Mage, maar imho zijn de voordelen een beetje bulls.
Oke, face-to-face klopt. Maar volgens mij heeft iedereen in een instance een hoofdrol; zonder healer gaat het ook erg lastig worden om maar wat te noemen.
Aggro houden is lastig, klopt, maar omgekeerd is het voor een Mage lastig geen aggro te krijgen. En lijkt me dat iedereen waardering krijgt als hij/zij z'n taak goed uitvoerd.
Ook o.a. een Mage doet "bakken damage" in PvE. :)
En zo is er voor elke class natuurlijk iets te zeggen.
Nadelen: PvP is best sucky, zeker 1vs1, [...]
Zo heeft elke class weer nadelen tegen over andere classes. Dat is dan ook, imho, het leuke aan WoW (en alle andere soortgelijke games), elke class heeft voordelen en nadelen. Er is er niet een die "het beste" is. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Download eens wat warrior filmpjes van Pat of Hulksmash (warcraftmovies.com, die van Hulksmash is nieuw die vind je op de realmforums van Arthas op de US site wel), dan zie je wel hoe gevaarlijk we kunnen zijn als we dat willen.
jammer dat ik die van Hulksmash niet kan downloaden :( had weleens een goede furywarrior willen zien.
Maarjah, Filefront is crap en video.google is ook een k*tkwaliteit....

Btw, Laintime en Drakkus zijn ook skilled warriors :) movies staan op warcraftmovies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superbassie schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:39:
[...]

jammer dat ik die van Hulksmash niet kan downloaden :( had weleens een goede furywarrior willen zien.
Maarjah, Filefront is crap en video.google is ook een k*tkwaliteit....

Btw, Laintime en Drakkus zijn ook skilled warriors :) movies staan op warcraftmovies.com
Hulksmash is t zeker waard. 3k Bloodthirst crit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

:D met mijn alt warrior op lvl 26 de Brutal Armor set gecomplete :D

Kostte veel tijd maar toch.. heerlijk setje voor dit level :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 114195 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:45:
[...]

Hulksmash is t zeker waard. 3k Bloodthirst crit :D
Waarschijnlijk tot op de 16de buffslot gepimpt met buffs? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:55:
[...]

Waarschijnlijk tot op de 16de buffslot gepimpt met buffs? ;)
Recklessness, Enrage, Berserker buff, zo uit mn hoofd. Toch leuk om te zien nietwaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
chromeeh schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:47:
[...]

Tja als je ineens full gaat (veel DoT's, ShadowBolts, Curse) dan trek je erg sneel aggro van je Voidy af, daarvoor gebruik ik liever een damage pet (Impy of Succy)...
Moet morgen nodig ff de Moldy Tome van het strand in hillsbrad jatten :+
Kan ik Felly ook summonen 8)

Maar saccrifice gebruik ik zelf alleen als Voidy bijna dood is...
Als ik niet fullout gaat duurt het allemaal te lang. En de saccrifice buffs zijn beter dan de damage van de pets imho als het gaat om snelheid. (Geen downtime, fullout kunnen gaan).

Zeker als je grind en 2-4 targets tegelijkertijd doet heeft 1 pet niet zoveel zin, dan ga ik liever voor geen downtime en DoT ik ze allemaal. Meestal ren ik gewoon langs paar en CoA/Corr/Siphon ze allemaal. Als ik er 3 of 4 heb drain ik eventjes en vallen ze 1 voor 1 neer. Life tap paar keer en volgende groep :P

Even voor de duidelijkheid, ik heb het wel over Demonic Sacrifice (3% hp regen/ 4 sec), niet over shield saccrifice natuurlijk :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 13-04-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 114195 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:07:
[...]

Recklessness, Enrage, Berserker buff, zo uit mn hoofd. Toch leuk om te zien nietwaar :)
dan nog is 3K wel erg hoog met alleen de genoemde buffs, maar wel haalbaar, zeker als je een Untamed Blade hebt die net geprocced is.

Ik zit trouwens te twijfelen... zou een 2de Deathbringer voor in m'n offhand leuk werken? Hij's wel retetraag, maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN

net ff op google zitten kijken en ik ben inderdaad onder de indruk

Pff inderdaad ziek, dat zie ik wel zitten, maar die kerel zal wel straks staan van de epics. Dit is dus wanneer je lvl 60 wordt niet het geval en doe je veel minder damage.

Misschien doe ik dat ook wel. Het is natuurlijk wel een uitdaging om de boss zijn agro te houden.

In bijvoorbeeld WSG loop je toch niet vaak alleen, key daar is het verplaatsen in een groep. Dus je hit met meerdere mensen dezelfde persoon.

Een nadeel is inderdaad dat er veel warriors rondlopen. Maar goed als je goed bent kun je jezelf misschien onderscheiden :D. (met alles classes zo). Ik zal inderdaad eens een warrior overwegen. Misschien toch meer uitdaging dan van te voren verwacht.

Wat is het beste kwa proffesions? First aid is een must maar als primary(mining en BS ?) Of kan ik beter gaan voor Mining en Skinning voor het geld.Wat is de beste race aan alliance side voor een warrior? Of maakt het niet veel uit en kun je beter kijken naar het start gebied?

p.s. heb niet iedereen gequote maar heb wel meeste reacties verwerkt. Bedankt voor de antwoorden.

heb overigens wel verder gespeel dan lvl 20 met sommige chars, 45 rogue, 32 druid ,32 mage, en een hoop lvl 10 -19 andere classes. :D Maar ben toen gestopt met WoW en heb toen alle chars gedelete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Naast mij lvl 23 mage (helemaal .....) Ben ik maar Elf Rogue begonnen.
Zit nu in lvl 6 :) Alleen het enige probleem is. Ik word gek van dat elfen eiland(of hoe het ook heet :P )
Ik weet dat je er weg kan komen via de boot. Heb me eigen de kleren lopen te zoeken.
Als je op dat eiland in de "hoofdstad" ben, waar moet je dan precies heen ? Ik heb het ook Allang gevraagd aan een guard, maar daar staat het niet bij. HELP me! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:39
Anoniem: 168502 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:25:
Zit nu in lvl 6 :) Alleen het enige probleem is. Ik word gek van dat elfen eiland(of hoe het ook heet :P )
Ik weet dat je er weg kan komen via de boot. Heb me eigen de kleren lopen te zoeken.
Als je op dat eiland in de "hoofdstad" ben, waar moet je dan precies heen ? Ik heb het ook Allang gevraagd aan een guard, maar daar staat het niet bij. HELP me! :P
Als je capital inkomt, is tegenover aan de andere kant een fontein waar je door kunt stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:13:
Wat is de beste race aan alliance side voor een warrior?
Een van de belangrijkste tanks in mijn guild is een dwarf. Bij onze strategy voor Firemaw in BWL staat de MT altijd in een hoekje, achter een uitstekend stuk steen. Bij de night elf en human warriors levert dit absoluut geen probleem op. Toen de dwarf daar voor het eerst stond kreeg iedereen een Line of Sight error. Nou is die positionering gebaseerd op LoS, dus we dachten dat er iets fout was gegaan. Nadat het de keer erna weer niet wilde kwamen we erachter dat hij dus gewoon te kort is en niet boven het steen uitkomt :D

Was echt schitterend, iedereen lag dubbel op TS. Nu neemt hij altijd maar savory deviate delights mee, want als pirate kunnen we hem wel healen.

Zegt natuurlijk niks over welk race het beste is, maar wel een aardige anekdote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49147

Weer even een naab vraagje. Ik heb het gezocht, maar vind zoveel dat ik nog niets weet. Wat bedoelen mensen met 'agro'?

En bovendien wil ik ook graag weten of ik later mijn profession nog kan wijzigen en of dit nadelige gevolgen heeft.

Ik heb het spel nu 2 dagen en ben het een en ander nog even aan het uitzoeken. Ik kom van Diablo2... Maar ik ben zeker onder de indruk. Ik zit op een RP server 'moonglade'. Ik ben niet zo van de PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
- Aggro is simpel gezegd dat je de aandacht heb van een monster. Een tank moet die aandacht juist vasthouden. Terwijl een damagedealer dit juist zo weinig mogelijk wil. In WoW wordt het in de game-mechanics ook wel 'threat' genoemd (of dat is wat er voor zorgt dat je aggro krijgt).

- Je kunt professions wijzigen, maar dan ben je je oude skill (en de tijd die je erin gestoken hebt) kwijt

[ Voor 64% gewijzigd door Bosmonster op 13-04-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Anoniem: 168502 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:25:
Volg de bordjes Darnassus (ten Westen van Dolanaar). Is een gewone wegje ernaartoe, waar ook die 3 mounted elves over lopen. In Darnassus aangekomen, ga vervolgens naar de Bank (een guard wijst je die aan). Achter de bank ligt een prieeltje (huisje) - zwem even door het weter - waar zo een gay-roze schijn vanuitgaat. Loop erdoor. Zo kom je in de haven waar je ofwel de boot ofwel de bird naar Darkshore kunt nemen.

Ik vind de Elfenwereld juist de mooiste wereld (ook beste muziek ingame). Smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:13:
Wat is het beste kwa proffesions? First aid is een must maar als primary(mining en BS ?) Of kan ik beter gaan voor Mining en Skinning voor het geld.Wat is de beste race aan alliance side voor een warrior? Of maakt het niet veel uit en kun je beter kijken naar het start gebied?
Als je geld wil verdienen: herbalism/skinning of mining/skinning (herbalism/mining is wat onpractisch, want je kunt maar 1 van beide op je minimap actief hebben)

Ik heb zelf nu herbalism/alchemy, omdat je als warrior veel voordeel van potions hebt (gaat niks boven een lekkere elixir of the mongoose in instances, of een major healing potion als de nood aan de man is). Je kunt met potions best veel 'zwaktes' van de class afvangen als het echt een keer nodig is.

Zeker dingen als tailoring/leatherworking/enchanting/blacksmithing zou ik niet nemen, tenzij je het erg graag wil. Kost veel tijd en geld, en de echt gewilde recepten zijn moeilijk aan te komen, zeker als je nog geen level 60 bent.

En je ras is 90% een kwestie van smaak en 10% de racial ability die je bevalt..
http://www.worldofwarcraft.com/info/races/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:22:
Perrin, ben je nu wel of niet taipan : P
Nee, ik ben niet degene die je gisteren critte met je frostbolt voor 3.3k damage. Ik ontken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 130105 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:23:
[...]

Nee, ik ben niet degene die je gisteren critte met je frostbolt voor 3.3k damage. Ik ontken.
O-)

Wat betreft proffession, in het begin gathering proffessions nemen. Later voor bijv. PvP switchen naar Engineering (omdat engineering items voor 99% alleen door engineers gebruikt kunnen worden. 1 van de redenen waarom het geen cent oplevert) Op transfer servers is herbalism een goed verdienende proffession, iedereen heeft health / mana potions en resistance pots nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:22:
[...]

En je ras is 90% een kwestie van smaak en 10% de racial ability die je bevalt..
http://www.worldofwarcraft.com/info/races/
Ras maakt niet zo heel veel uit, ik zou gaan voor Gnome, die Escape Artist racial elimineert zo een van je grootse zwakheden als warrior namelijk snares en roots.

Verder is de increased mace skill en sword skill van Humans wel handig omdat je dan beter mobs kan hitten (technisch verhaaltje, effect is minimaal maar wel handig) en die increased rep gain is met alle grindverhalen tegenwoordig erg waardevol.

Night Elf hebben dodge, das handig als tank zijnde, en die nature res helpt ook wel. Plus Shadowmeld -> Charge werkt nog steeds en is altijd een goeie verrassingsaanval.

Als laatste Dwarf, Stoneform is leuk tegen rogues en ze zien er het beste uit in plate imo :)

ps: Horde is veel beter! Plus Orcs en Tauren hebben ook goeie warrior racials en rocken de pan uit in plate ;p

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 13-04-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Night Elf warrior?

edit: blijkbaar wel... ben niet zo thuis in dat alliance verhaal.

[ Voor 66% gewijzigd door Bosmonster op 13-04-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik kies mijn Chars altijd op uiterlijk. :)

Female Human Frost Mage omdat ik die er het leukste uit vind zien. Binnenkort een Male Undead Shadow Priest omdat ik die ook cool vind en het beste vind passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb mijn char gekozen omdat de Warlock de meest evil klinkende class-omschrijving had en ik nou eenmaal graag evil chars speel, en ik heb Forsaken gekozen omdat de Undead in Warcraft III mijn favoriete ras was, en uiteindelijk een female char gekozen omdat ik dit plaatje zag en mijn char er zo uit wilde laten zien:

http://www.wow-europe.com...llpapers/wallpaper21.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Dat snap ik na jaren MMORPG's nog steeds niet. Wat is er nou zo leuk aan, om met een female char te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BladePHQ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:16:
Dat snap ik na jaren MMORPG's nog steeds niet. Wat is er nou zo leuk aan, om met een female char te spelen ?
Wat is er nou zo leuk aan om met een male char te spelen ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
BladePHQ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:16:
Mijn vriendin en haar moeder zouden niet anders willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:18:
[...]

Wat is er nou zo leuk aan om met een male char te spelen ? O-)
Ik zie een character als een verlenging van mezelf. Een soort alter ego.
Ik kies dan ook graag voor grote gespierde of zeer toffe (undead) characters (ja het klinkt gay I know).

Vandaar dat ik een female char verschrikkelijk vind om zelf mee te spelen. Nu weet ik dat smaken verschillen, maar ik vraag me gewoon af waarom mensen (mannen) er voor kiezen om met een vrouw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:22
BladePHQ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:21:
[...]

Ik kies dan ook graag voor grote gespierde of zeer toffe (undead) characters (ja het klinkt gay I know).

Vandaar dat ik een female char verschrikkelijk vind om zelf mee te spelen. Nu weet ik dat smaken verschillen, maar ik vraag me gewoon af waarom mensen (mannen) er voor kiezen om met een vrouw te spelen.
Omdat je toch de hele tijd naar de kont van je char zit te kijken en dan moet het wel een beetje een mooie kont zijn

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

De animaties, de stem en hoe ze eruitzien in het spel met alle gear aan. Ik vind female chars leuker voor locks, priests, druids, vooral ivm de robes die die classes dragen, en male chars dan weer als rogue, warrior, hunter enz. Dikke male orc of tauren in plate is erg scary hoor :)

En dus animaties vind ik belangrijk, female undead offensive spellcasting ziet er leuk uit en hoe ze rennen vind ik grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

[...]

Als je dan toch de hele dag met je snuffert naar een poppetje loopt te loeren, kan het maar beter een vrouwtje zijn....

En daarbij: aan de horde kant is er maar 1 goed geproportioneerde char zonder dat er botten door je plate armor steken en dat zijn Female Orcs. en ze dansen leuk. Female Orcs ftw!

(Ik heb op Trollbane ongeveer 10% van de hele Level 60 Female Orc populatie op m'n account staan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
als Female krijg je veel meer voor elkaar in Wow O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

M1lamb3r schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:24:
[...]

Omdat je toch de hele tijd naar de kont van je char zit te kijken en dan moet het wel een beetje een mooie kont zijn
Ga me dan AUB niet vertellen dat je Gnome gerolled hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:29:
[...]

Sikklebell is cute <3 Gisteren screenies genomen, zal ze vanavond wel ff online zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Wouter schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:29:
[...]

En een geile ook nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
en wie mag jij zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Welke plekken zijn als mage echt goed om runecloth te farmen, heb namelijk nogal veel nodig voor exalted ^^

Meestal zit ik in Noxious Glade of Tyr's Hand, maar het is daar altijd zo druk :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 140111 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:40:
Welke plekken zijn als mage echt goed om runecloth te farmen, heb namelijk nogal veel nodig voor exalted ^^

Meestal zit ik in Noxious Glade of Tyr's Hand, maar het is daar altijd zo druk :s
Probeer een silithus die kampjes met humanoids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
tnx voor de uitleg ;)

Btw, speelt er nog iemand op Executus (horde) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169132

Ik heb zelf een NE female priest, waarom? omdat een male priest er niet uit ziet. een stoere man in een jurk met een staff? gnome males zien er wel cool uit in een jurk maar die zien er dan ook evil uit en niet zo "gay" als de NE

Disclamer:
Alle schade die voortkomt uit dit bericht door het woord gay is niet te verhalen op de poster van het bericht aangezien deze alle respect heeft voor gaysamenleving. echter hoeft hij zich hier niet mee te identificeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 169132 op 13-04-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:40:

Dit is wel een redelijk goed lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Goed nu mag engessa maybe niet 1 van de bekendste spelers op trollbane zijn maar je hebt het nu over de tofste CL binnen Disorder jah... (tevens de mijne dus;)). Zijn enige flaw is dat hij een gnome is :)

Magoe, mijn mage is ook een female char, mannen in robes zien er nou eenmaal niet uit :)

Mijn rogue is daarintegen weer een NE male, mijn warrior die ik gaat starten moet ik nog ff bedenken.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Routed schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:07:
[...]

Goed nu mag engessa maybe niet 1 van de bekendste spelers op trollbane zijn maar je hebt het nu over de tofste CL binnen Disorder jah... (tevens de mijne dus;)). Zijn enige flaw is dat hij een gnome is :)

Magoe, mijn mage is ook een female char, mannen in robes zien er nou eenmaal niet uit :)

Mijn rogue is daarintegen weer een NE male, mijn warrior die ik gaat starten moet ik nog ff bedenken.
Mja de naam kwam me bekend voor, maar kon er geen plaatje bij bedenken :P (me druid is btw ook male maar die zit toch 99% van de tijd in feral form :P)

Juist daar ken ik je dus van, ons lastig vallen in ons mage kanaal :P

[ Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 13-04-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:10:
[...]

Mja de naam kwam me bekend voor, maar kon er geen plaatje bij bedenken :P (me druid is btw ook male maar die zit toch 99% van de tijd in feral form :P)
Ik kom de Denial mages binnenkort wel even weer lastigvallen in /gilmoregirls :Y)

Ps: ik ben dus zo'n firespec gnome mage van Disorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170950

BladePHQ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:44:
tnx voor de uitleg ;)

Ik heb een alt warlock (lvl 22) undeath op executus.
Maar speel hier erg zelden mee eerlijk gezegd omdat ik het erg druk heb op mijn mainchar op stormscale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 22:39
BladePHQ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:44:
tnx voor de uitleg ;)

ikke :D 60 priest (main), 15 hunter en 15 rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Helox-in-a-box schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:10:
[...]

ikke :D 60 priest (main), 15 hunter en 15 rogue.
Aah wat is je naam, dan zoek ik je even op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

Nu is mijn hunter al een tijd lvl 60, en op het randje van Beastmaster en komende week zal ik ook participeren in MC/BWL, wat is het toch een lullig moment om te zeggen dat dit spel zo saai is als je niet in een guild zit :P
Ik zat voorheen in Steadfast, een ZG/MC guild, maar daar ben ik uitgekickt omdat ik de Onyxia quest liever voltooide, wel triest eigenlijk, en goed voor mezelf. Nu kan ik makkelijker weg van andere mensen :P en wachten op de invite voor de nieuwe guild 8)7.

Gisteren ben ik ook maar weer verder gegaan met me alts, heb daarom ook een supervet zwaard gekocht voor 50 gouden muntjes. (Kan niet linken vanaf hier, TB/Allakhazam geblokkeerd op werkplek) die ten eerste zeldzaam is en ten tweede half craftable. Iets met Reforged dus, geweldig voor m'n warrior i.c.m. een blauw schild van lvl 26 (Het werkt prima :)). En ook me Rogue wat geleveld. 3 uur playtime en level 11 bereikt. Niet slecht, al zeg ik het zelf, de grindsnelheid is gewoon te ziek voor woorden :).

Verslag voor de dag compleet. Kijken wat ik nu ga doen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Anoniem: 169132 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:55:
Ik heb zelf een NE female priest, waarom? omdat een male priest er niet uit ziet. een stoere man in een jurk met een staff? gnome males zien er wel cool uit in een jurk maar die zien er dan ook evil uit en niet zo "gay" als de NE
Helemaal mee eens.
Het enige waar ik op let bij het uitkiezen van een char is of die char er goed uitziet van lvl 1 tot 60.
Om die reden vallen voor mij bij cloth classes alle males gelijk af, ziet er echt belachelijk uit en daar moet ik dan maanden lang tegenaan gaan zitten kijken. Heb dan ook NE female priest en Troll female mage (en een NE male hunter, male human warrior <- enige verkeerde keuze, had female moeten zijn achteraf gezien).
Tevens vallen voor mij af, ongeacht de klasse, alle UD (heb geen behoefte aan botten door mn kleren heen), male trolls (meest idiote looks van het hele spel), male humans (stelletje misvormde gorilla's) en female dwarfs (lééélijk!! :P )

[ Voor 7% gewijzigd door UltraR-pc op 13-04-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:44

Thermometer

Whoop Whoop!

ImdaMned schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:02:
[...]

Voor het eerst dat ik iemand deze reden zie gebruiken om van een dmg class naar een paladin te rerollen :/
Tjah, niet alleen dat hoor :P ik ging met men vrienden op een andere server, en dit was de enige class die ik nog niet had gespeeld, en vond het wel vet dat je melee kon, goede armor, en kan healen :P maarja, dus niet alleen die rede ;) alleen op pally forums zie ik geen goede build, dus plss _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Routed schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:07:
[...]Goed nu mag engessa maybe niet 1 van de bekendste spelers op trollbane zijn maar je hebt het nu over de tofste CL binnen Disorder jah... (tevens de mijne dus;)). Zijn enige flaw is dat hij een gnome is :)
Wtf? Ik dacht dat we hadden afgesproken dat zijn enige flaw was dat ie uit Groningen komt... Damn, ik heb dus maanden om het verkeerde gelachen! 8)7
Moet de notulen er nog maar eens op nalezen...

Mijn mage is ±25 jaar, blond haar, geen piercings en gewoon fucking sexy. 's nachts na BWL doen we samen altijd spelletjes in een hoekje van IF...

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 26-05 22:59
grrr kan niet meer spelen me vga kaart is er gekapt :(

[ Voor 7% gewijzigd door remcio op 13-04-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
NielZ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:00:
[...]

Wtf? Ik dacht dat we hadden afgesproken dat zijn enige flaw was dat ie uit Groningen komt... Damn, ik heb dus maanden om het verkeerde gelachen! 8)7
Moet de notulen er nog maar eens op nalezen...

Mijn mage is ±25 jaar, blond haar, geen piercings en gewoon fucking sexy. 's nachts na BWL doen we samen altijd spelletjes in een hoekje van IF...
Mjah jij spoort zowieso niet, ik bedoel wie gaat er nu 6maanden voor zijn lol in Denemarken zitten:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik heb een Orc gekozen omdat een warrior er ook sterk en dus als een warrior uit moet zien. Die plate-items moet je goed kunnen zien. En ik vind dat sommige rassen ook bij een bepaalde class horen:
Human female Mage
Human male priest
NE Rogue, Hunter
Dwarf Hunter
Undead Roque en alle caster classes
Orc Warrior
Tauren Warrior, Hunter

Gnomes vind ik de meest achterlijke race die er is....alleen Rogue past daar een beetje bij.
Verder hou ik ook niet echt van female characters spelen als man. Ziet er ook niet uit >> Troll female Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-05 13:01

Mojo

The Power Within

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/moonheroism1_t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/moonheroism2_t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/moonheroism3_t.jpg

Kortom: Full set tier ,5 op mijn alt :D Kostte me in totaal iets van 500G ofzo, maar het is het waard. Zeer leuke set!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.