Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.299 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:48:
[...]

Vertel mij nou eens wat zo moeilijk is om 3 DOTS op de mob te pompen, beetje wanden omdat je anders aggro krijgt. DOTS even verversen, als je het aandurft een shadowbolt pompen en herhaal het hele process.

Wil je het enigzins spannend maken fear je de mob af en toe om vervolgens te looten.
Nou, complex zeg.

In WoW zitten geen complexe classes.
Ga jij met je lock in je eentje Maraudon clearen en kom dan nog eens terug ;)

Ja het mogelijk als je hem goed speelt. En dan heb je wat meer nodig dan DoT'en en wanden... (en ook fear gaat je daar niet helpen..)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 12-04-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:47
Bosmonster schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:45:
Het is een feit dat Warlock een van de complexere classes is om goed te spelen
Oh? Is dat een feit ja? En waar haal je dat vandaan? Heb je daar argumenten voor?

En dan bedoel ik niet de andere 5000 ongeinformeerde warlocks die hetzelfde roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:51:
[...]

Oh? Is dat een feit ja? En waar haal je dat vandaan? Heb je daar argumenten voor?

En dan bedoel ik niet de andere 5000 ongeinformeerde warlocks die hetzelfde roepen.
wat vind jij een meer complexe class dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:48:
[...]
Vertel mij nou eens wat zo moeilijk is om 3 DOTS op de mob te pompen, beetje wanden omdat je anders aggro krijgt. DOTS even verversen, als je het aandurft een shadowbolt pompen en herhaal het hele process.

Wil je het enigzins spannend maken fear je de mob af en toe om vervolgens te looten.
Nou, complex zeg.

In WoW zitten geen complexe classes.
Als je het aandurft ? Man ik doe niet anders. Juist het spelen met aggro en dots en je verschillende pets tegenover verschillende mobs maakt het leuk.

Ik snap wel dat je locks niet moeilijk vindt als je op deze manier iedere mob afmaakt. Durven en risico nemen, dat maakt het júist leuk. En inderdaad, als je je wand gebruikt, dan snap ik wel dat je er geen zak aan vindt, iedere keer 2 minuten wachten tot je mob neergaat, sjah.....

Juist de enorme afwisseling die het spelen van een warlock je biedt maakt het zo'n interessante en veelzijdige (lees: voor sommigen moeilijke) class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:50:
[...]

Geen van onze pets houdt aggro met 3 DOTs.

Fear kan breken door damage.
Tsja, mijn hunter pet houdt ook geen aggro, dus?
Of is dan een hunter ineens complex omdat je de mob dan moet kiten.
Warlocks en hunters zijn de ultieme pve monsters, daar is niks complex aan.

En we hebben het over pve, geen pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Hmm.. kom eens met wat weerleggende feiten dan, of ben jij net als die andere 5000 mensen die nog nooit een warlock hebben gespeeld die hetzelfde roepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 20:36

On_E

Housemusic

Een goeie lock doet CoT op caster mobs, CoR op runners of op raid-bosses voor 4% extra melee/hunter damage, CoW op hunter pets, rank 1 corruption op Priests/Pallies, vergeet niet dat Fear > Drain Mana weldegelijk goed is etc.

Slechte locks roepen : Huh ? Ik heb geeneens de nieuwste ranks Curse of Recklessness gekocht want die gebruik ik toch nooit...

Tenminste, zo denk ik erover, maar volgens mij is het een beetje een eindeloze discussie aan het worden nu.

[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 12-04-2006 15:54 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf, dit meen je niet? ik wil net wow gaan spelen, is me chara GEDELETE ! :( of is er wat anders aan de hand... als er een reset was... gvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Bon, alle locks op een stokje en alle gekheid op een banaan.

Ik vind de rogues waanzinnig snel lvllen bij het begin van het spel. I luv de snelheid waarmee ze mobs neerleggen. Ben wel maar lvl 11, maar hoe snel dat ik daar was, is niet normaal. Ook hun abilities vind ik zalig. Voor ik definitief klasses vergelijk, wil ik wat verder spelen met mijn hunter (lvl 53) en mijn polonaise aan alts.

Zo heerlijk om eens van klasse te switchen. Speelt totaal anders en geeft weer een nieuwe dimensie aan WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:52:
[...]

Tsja, mijn hunter pet houdt ook geen aggro, dus?
Of is dan een hunter ineens complex omdat je de mob dan moet kiten.
Warlocks en hunters zijn de ultieme pve monsters, daar is niks complex aan.

En we hebben het over pve, geen pvp.
Erm... Ik ben vorige week begonnen met een rogue. lvl 32 nu. Ik heb nog nooit een class meegemaakt die zo snel killt als een rogue, in zowel pve als pvp. Werkelijk waar, vergeleken met het levelen van mijn warlocks (jep, 2) is dit zó en zó veel sneller.

Met mijn warlocks had ik tijdens levelen moeite met het killen van meerdere mobs van 3 / 4 lvls hoger. Het lukte wel, maar koste wel moeite. Met deze rogue maak ik 2 mobs van 3 / 4 lvls hoger gelijktijdig met vrij veel gemak af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:56:
wtf, dit meen je niet? ik wil net wow gaan spelen, is me chara GEDELETE ! :( of is er wat anders aan de hand... als er een reset was... gvd
lijkt me onwaarschijnlijk. gewoon effe exiten en reloggen. retrieve char list even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
[...]

SS Ftw zonder dat wordt het lang lopen voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:59:
[...]

lijkt me onwaarschijnlijk. gewoon effe exiten en reloggen. retrieve char list even afwachten.
Jaa.. hij is nog steeds weg. Xavius is ook weg uit me realm list :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:53:
Een goeie lock doet CoT op caster mobs, CoR op runners of op raid-bosses voor 4% extra melee/hunter damage, CoW op hunter pets, rank 1 corruption op Priests/Pallies, vergeet niet dat Fear > Drain Mana weldegelijk goed is etc.

Slechte locks roepen : Huh ? Ik heb geeneens de nieuwste ranks Curse of Recklessness gekocht want die gebruik ik toch nooit...

Tenminste, zo denk ik erover, maar volgens mij is het een beetje een eindeloze discussie aan het worden nu.
Kleinigheidje, CoT heeft meestal geen nut op mobs, bijna al hun spells zijn instant.

Ik gebruik eigenlijk altijd CoA (en soms CoS/CoE op raids als ik CoS/CoE duty heb). Maar in mn vrije tijd ben ik dan ook meestal bezig met elites kiten, dan helpt iedere DoT. Is ook zonde, want met amplify en ToEP etc is het mijn krachtigste DoT :)

CoR gebruik ik eigenlijk ook zelden, soms in 5 man instances, maar die doe ik ook niet zo heel vaak meer (allemaal al te vaak gezien :P).

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 12-04-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:59:
[...]

Als je bij de character list vast zit wil gewoon zeggen dat je realm ff plat ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooo dan is er niks aan de hand. ik dacht al, is hij nou weg. het hele weekend voor niks gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:59:
[...]

Kleinigheidje, CoT heeft meestal geen nut op mobs, bijna al hun spells zijn instant.

Ik gebruik eigenlijk altijd CoA (en soms CoS/CoE op raids als ik CoS/CoE duty heb). Maar in mn vrije tijd ben ik dan ook meestal bezig met elites kiten, dan helpt iedere DoT. Is ook zonde, want met amplify en ToEP etc is het mijn krachtigste DoT :)

CoR gebruik ik eigenlijk ook zelden, soms in 5 man instances, maar die doe ik ook niet zo heel vaak meer (allemaal al te vaak gezien :P).
Klopt van CoT, maar bij Razorgore bv. helpt het weldegelijk om die mages te CoTen.

En CoR is bij ons tegenwoordig een vereiste in raids net als CoE/CoS, de AP increase is nml. nauwelijks tot niet te merken bij mobs/bosses, maar de -640 armor weer wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:47
Bosmonster schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:53:
[...]

Hmm.. kom eens met wat weerleggende feiten dan, of ben jij net als die andere 5000 mensen die nog nooit een warlock hebben gespeeld die hetzelfde roepen?
Haha ja.. een mooie ben jij, ik mag met weerleggende feiten komen omdat jij een ongefundeerde uitspraak doet.

"Het is een feit dat WC Eend het beste middel is om je wc schoon te maken, en bedenk zelf maar weerleggende feiten waarom het niet zou zijn als je wil weten waarom." :+

[ Voor 4% gewijzigd door Mior op 12-04-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:02:
[...]

Klopt van CoT, maar bij Razorgore bv. helpt het weldegelijk om die mages te CoTen.

En CoR is bij ons tegenwoordig een vereiste in raids net als CoE/CoS, de AP increase is nml. nauwelijks tot niet te merken bij mobs/bosses, maar de -640 armor weer wel !
Hmm.. zal het eens voorstellen aan onze classleader om de volgende raid eens mee te experimenteren. Ff de reacties van de melee's aanhoren achteraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:04:
[...]

Hmm.. zal het eens voorstellen aan onze classleader om de volgende raid eens mee te experimenteren. Ff de reacties van de melee's aanhoren achteraf :)
Melee doet 4% meer damage als CoR op een mob/boss zit, Hunters ook trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:59:
[...]

Xavius is gewoon offline
http://wow-europe.com/en/serverstatus/

Zijn er hier nog mensen die op Dentarg spelen? Of zit het hele schuitje op Xavius?

[ Voor 15% gewijzigd door -Mike- op 12-04-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:04:
[...]

Haha ja.. een mooie ben jij, ik mag met weerleggende feiten komen omdat jij een ongefundeerde uitspraak doet.

"Het is een feit dat WC Eend het beste middel is om je wc schoon te maken, en bedenk zelf maar weerleggende feiten waarom het niet zou zijn als je wil weten waarom." :+
/ ROFL
/ CHEER
/ IGNORE meer gezeik over Warlocks

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Nou alsjeblieft dan:

Naast standaard nuken heeft een warlock ook DoT's, drains (lifetap ook), AoE, Curses, Pets, stones, CC (fear/banish/enslavement), 3 volledig bruikbare trees en daardoor geen cookiecutter builds en daarbij nog het gebruik van shards voor veel van hun skills.

Welke andere class heeft zoveel verschillende aspecten?

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 12-04-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:08:
[...]

Nou alsjeblieft dan:

Naast standaard nuken heeft een warlock ook DoT's, Curses, Pets, stones, CC (banish/enslavement), 3 volledig bruikbare trees en daardoor geen cookiecutter builds en daarbij nog het gebruik van shards voor veel van hun skills.

Welke andere class heeft zoveel verschillende aspecten?
En volgens mij zijn we de enige caster-class met maar 2 spell schools, Fire en Shadow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
[...]

Ambipur schijnt ook goed tezijn :p

Nee allegekheid op een stokje. Ik snap niet waarom de ene class de anderen afzeikt met jij heb easy mode, terwijl elke class dat wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
klopt want goeie horde warlock kan mijn lvl 35 mage af toe nog kapot krijgen, en dit is dan op een pvp server. ik krijg dan gelijk 3 of of vier spells op me af, en als je het dan als warlock goed doet dan heb je een 5 lvls hoger zo dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
remcio schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:10:
klopt want goeie horde warlock kan mijn lvl 35 mage af toe nog kapot krijgen, en dit is dan op een pvp server. ik krijg dan gelijk 3 of of vier spells op me af, en als je het dan als warlock goed doet dan heb je een 5 lvls hoger zo dood.
Pvp gezien vindt ik het heerlijk om van afstand hordies te Dotten. als ze te dicht bijkomen fear of Dc.. Maar als je je lock goed kent en een goeie build hebt kan je veel hebben en ook aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:09:
[...]

En volgens mij zijn we de enige caster-class met maar 2 spell schools, Fire en Shadow.
houdt dat in dat dat lastiger is dan?

en priests hebben holy en shadow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:16:
[...]

Ik hou er bv. rekening mee dat ik niet als eerste aggro pull van shield-bashende mobs in Strat Scarlet bv. zodat ik gelijk 10 seconden geen shadow spells meer kan casten, zo bedoelde ik 't. :)

En hoe kon ik priests vergeten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Hom3r schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:12:
[...]

Pvp gezien vindt ik het heerlijk om van afstand hordies te Dotten. als ze te dicht bijkomen fear of Dc.. Maar als je je lock goed kent en een goeie build hebt kan je veel hebben en ook aan ;)
kan ook opzicht wel wat hebben, maar als je gelijk 3 of 4 van die spells op je af krijgt. dan wordt het een totaal ander verhaal dat vreet dan mana en leven er zijn momenten dat ik het verlies. maar ook pvp geetter als je zelf half dood bent, nog aan het herstellen van een aanval. en dan valt een andere je gelijk aan wen je ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
remcio schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:19:
[...]

kan ook opzicht wel wat hebben, maar als je gelijk 3 of 4 van die spells op je af krijgt. dan wordt het een totaal ander verhaal dat vreet dan mana en leven er zijn momenten dat ik het verlies. maar ook pvp geetter als je zelf half dood bent, nog aan het herstellen van een aanval. en dan valt een andere je gelijk aan wen je ook aan.
daarom nooit meteen je Dc verspelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:19:
[...]

Ik hou er bv. rekening mee dat ik niet als eerste aggro pull van shield-bashende mobs in Strat Scarlet bv. zodat ik gelijk 10 seconden geen shadow spells meer kan casten, zo bedoelde ik 't. :)

En hoe kon ik priests vergeten idd.
op zo een manier is het inderdaad lastiger, daar tegenover met verschilende soorten dmg moet je ook weer meer varieren.

Ik ben nu met mn priest niet meer shadow specced en ik moet zeggen na een counter spell op mn holy spells word het wel heel erg lastig.

[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 12-04-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hom3r schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:21:
[...]

daarom nooit meteen je Dc verspelen !
Onzin, DC is een hele goeie opener in veel gevechten.

DC heeft 3 aspecten:

- instant dmg
- instant heal
- instant fear

Je bent niet verplicht te wachten tot je alle drie de aspecten kunt gebruiken, soms is 2 gebruiken (dmg/fear) op het goede moment een veel betere keuze. Als je dat doet heb je het hele healing aspect vaak niet eens nodig, omdat je dan de controle over het gevecht hebt.

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 12-04-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Bosmonster schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:23:
[...]

Onzin, DC is een hele goeie opener in veel gevechten.

DC heeft 3 aspecten:

- instant dmg
- instant heal
- instant fear

Je bent niet verplicht te wachten tot je alle drie de aspecten kunt gebruiken, soms is 2 gebruiken (dmg/fear) op het goede moment een veel betere keuze. Als je dat doet heb je het hele healing aspect vaak niet eens nodig, omdat je dan de controle over het gevecht hebt.
Persoonlijke voorkeur he ;) ik doe altijd Bg met een warrior en en hunter die in me buurt zijn dus waarom zou ik Dc verspelen @ full health als ik ook fear zelf kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
hunters zijn voor een mage ook niet altijd grappig, ik doe meestal pet gaan sheepen en ga de hunter zelf aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Wel leuk om te zien dat alle spelers die met een warlock spelen gelijk reageren en dat is op zich ook logisch. Op zich zijn in WoW alle classes goed te leren. Hoe veel bars je dan ook nodig hebt, je moet er mee leren omgaan. Dat doe je ook als je vanaf lvl 1 start.

In PvP zul je misschien voordelen hebben ten opzichte van een andere class maar als die speler die class goed beheerst kan het nog einde voorstelling voor je zijn.

Ik denk dat iedere class een andere class kan verslaan. Afhankelijk van het moment, sill van de speler, talents, equipment etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
KraveN schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:38:
Wel leuk om te zien dat alle spelers die met een warlock spelen gelijk reageren en dat is op zich ook logisch. Op zich zijn in WoW alle classes goed te leren. Hoe veel bars je dan ook nodig hebt, je moet er mee leren omgaan. Dat doe je ook als je vanaf lvl 1 start.

In PvP zul je misschien voordelen hebben ten opzichte van een andere class maar als die speler die class goed beheerst kan het nog einde voorstelling voor je zijn.

Ik denk dat iedere class een andere class kan verslaan. Afhankelijk van het moment, sill van de speler, talents, equipment etc.
das toch logisch we worden aangevallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Hom3r schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:43:
[...]

das toch logisch we worden aangevallen :p
vooral op momenten wanneer het net ff niet willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En Disc ;) ( power word: shield )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
En fire ;) Holy fire doet fire damage :)
Da's geen magic school ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 12-04-2006 17:21 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Disc is geen spel school, pw:s valt onder de 'Holy' school (als je een counterspell op je flash heal krijgt is pw:s ook geblokt).
Hydra schreef op woensdag 12 april 2006 @ 17:07:
En fire ;) Holy fire doet fire damage :)
Sinds 1.10 niet meer. Jammer aan de ene kant, een CS op je Holy Fire blocked nu ook je healing spells, maar je kunt nu wel Onyxia Holy Fire'n :P.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

_Squatt_ schreef op woensdag 12 april 2006 @ 17:17:
[...]

Disc is geen spel school, pw:s valt onder de 'Holy' school (als je een counterspell op je flash heal krijgt is pw:s ook geblokt).

[...]

Sinds 1.10 niet meer. Jammer aan de ene kant, een CS op je Holy Fire blocked nu ook je healing spells, maar je kunt nu wel Onyxia Holy Fire'n :P.
precies helemaal gelijk counterspell op holy is alles gelijk dicht alleen fear shadow word en mindblast./mindcontrol nog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Oh! Starshards! Arcane :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
MantaMania schreef op woensdag 12 april 2006 @ 17:20:
[...]
precies helemaal gelijk counterspell op holy is alles gelijk dicht alleen fear shadow word en mindblast./mindcontrol nog over.
Bij een paladin is het nog leuker, die kan alleen maar Turn Undead casten (een nature spell om een undead te fearen). Alle andere spells zijn holy, dus geen shield, geen seals, geen heals, alleen autoattack voor 10 seconden. Een priest heeft tenminste nog iets aan zijn shadow spells, autoattack bij paladin sucked.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
vraagje over een twinked alt... ik wil nu ook wel eens een hipp lvl 19 rogue ;)

2x cruel barb enchanted met fiery weapon en icy chill
maar hoe kan ik dan het beste speccen voor zoveel mogelijk damage en zo goed mogelijk lvl 19 WSG?
omdat het swords zijn heb ik dus veel aan crit, dus lijkt 5/5 Malice.

Maar wat dan nog? 3/3 Improved Eviscerate + 2/2 Improved Sinister Strike?
dat zou het beste zijn voor damage met swords lijkt mij. Maar een puntje in MoD is natuurlijk ook handig :)

Dus graag tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren lekker weer eens ZG gedaan met de guild. De MT kon niet dus ik mocht het lekker overnemen, best wel cool om eens de boss zelf te mogen tanken =]

Ligt het trouwens aan mij of dropt er in ZG bijna alleen maar caster gear. Ik ben er nou al aardig vaag geweest maar ik heb nog geen item zien droppen wat ik zou willen hebben. En die Bloodlord Defender dropt ook nooit.

Naja iig wel de panther boss neer voor het eerst, hakkar ook even "geprobeerd" maar dat sloeg nergens op, 90% ofzo. Iemand daar nog wat tips voor. Hij lijkt altijd de MT te MC'en, en rent vervolgens de raid groep in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:16:
Gisteren lekker weer eens ZG gedaan met de guild. De MT kon niet dus ik mocht het lekker overnemen, best wel cool om eens de boss zelf te mogen tanken =]

Ligt het trouwens aan mij of dropt er in ZG bijna alleen maar caster gear. Ik ben er nou al aardig vaag geweest maar ik heb nog geen item zien droppen wat ik zou willen hebben. En die Bloodlord Defender dropt ook nooit.

Naja iig wel de panther boss neer voor het eerst, hakkar ook even "geprobeerd" maar dat sloeg nergens op, 90% ofzo. Iemand daar nog wat tips voor. Hij lijkt altijd de MT te MC'en, en rent vervolgens de raid groep in.
Dat doet hij ook, daarom tanken wij hem ook altijd met 2 of 3 tanks :)
ik heb wel bloodlords defender :+

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
joostve schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:59:
kan iemand mij vertellen hoe mages de Blackwing Technician's in BWL aan moeten pakken?

AoE werkt niet echt want ze doen te veel ranged damage terug, sheepen lijkt mij ook niet de oplossing omdat er iets van 15 van die Blackwing Technician's komen.
moeten ze soms getanked worden?
Ben je horde of alliance?
sorry late reactie maar ik ben alliance

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:16:

Dropt genoeg tanking/warrior gear. Zwaard, schild en al die bloodsoaked plate is zeker niet verkeerd.

Hakkar is niet meer zo simpel als eerst maar nog steeds goed te doen. Zorg voor 2 tanks die beide zo veel mogelijk aggro pakken en sheep ze zodra ze mindcontroled zijn. 2e tank kan dan zonder problemen overnemen.
Daarnaast iedere 90 seconden zo'n son of hakkar neerleggen om iedereen een poison te geven en daarbij zo veel mogelijk dps te doen, je hebt volgens mij 7 minuten om hem neer te leggen.

@Joostve:
Technicians in BWL zijn fun als mage :P Neem eventueel wat fireprotection pots in en verder is het gewoon aoe tot ze neer zijn. Laat 1 mage als eerste gaan (liefst blastwave specced zodat ie aggro kan pakken) met iae om de aggro te houden en 1 focuspunt voor de healers te hebben terwijl de rest op afstand blizzard en flamestrike erop gooit. Beetje leren timen en samen werken en het is geen probleem meer. Afgelopen zondat tijdens de hele run misschien 2 of 3 dooien mages bij de technicians wat vooral te wijten was aan concentratieverlies of domweg aankloten :P. Als alliance heb je daarbij nog het voordeel van getimede blessings of protection van je favo pally dus doodgaan hoeft helemaal niet meer.

[ Voor 24% gewijzigd door engessa op 12-04-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 14:14

Japser

Jeej!

Kan je jezelf ook Exalted "kopen" bij bijv. Argent Dawn? T duurt namelijk zo lang om die rep te grinden. Scheelt me een hoop tijd enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Japser schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:54:
Kan je jezelf ook Exalted "kopen" bij bijv. Argent Dawn? T duurt namelijk zo lang om die rep te grinden. Scheelt me een hoop tijd enzo...
Nee, Blizzard wil dat je grind, en grind, en grind, en grind... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon veel strat / scholo runs, en dan niet je ad trinket vergeten =p

Erg hard gaat het niet nee, daarom kap ik er ook mee zodra ik revered heb. Ik ga niet als een gek grinden voor die +5 to all res enchant. Heb wel wat beters te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Nou tot nu toe niet zo positief.

Installen gaat tergend langzaam. Eerste poging strandde op CD2, daarna ging het redelijk.
Vervolgens acct aanmaken. Site retetraag. Uiteindelijk bij de billing wordt gevraagd om een CC of een gamecard.
Heb het friggin spel net en geen CC. Uiteindelijk een vriend weten te bereiken die er wel een hebt...TIMEOUT.
Ben nu weer opnieuw aan het reggen, maar die site loopt gewoon niet door...

Inmiddels poging 3!

PS ± wat vul ik nou bij billing in= Gamecard en dan het nummer van mijn boekje= Of moet ik dat nummer van die 10day trial invullen...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Was het maar zo makkelijk.... :)

[ Voor 3% gewijzigd door superbassie op 12-04-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Echt, perfecte dag heb je gekozen om te beginnen...woensdag :D

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ben al bij poging 4. Net een pop-up out of nowhere over secured items. Druk keurig op OK, "page can not be displayed"....
Woensdag patchdag hoor/las ik?

/edit : wat vul ik nou in bij billing?

[ Voor 16% gewijzigd door RaDKiLL op 12-04-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Ja, woensdag is DE grote maintance / patchdag.
Elke woensdag gaan 's nachts tot een uur of 11 alle realms down voor onderhoud, dan zijn de sites echter ook moeilijk bereikbaar vanwege het vele verkeer :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Je kan gewoon via automatische incasso betalen.

En ja woensdag is gewoon een kutdag meestal om te spelen ivm onderhoud/patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Heeft iemand misschien nog een 10 dagen trail kaatje, wat ik kan gebruiken.
Mail het maar door alvast bedankt

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is world of warcraft alleen lvlen, of is er ook nog iets special ?
zoals toernooien ?

Ik wacht dat Xavius online komt ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meer inloggen, hij blijft 'Authenticating' zeggen, een vriend van me heeft dit ook dus er is iets aan de hand... :'(

Laat maar zitten, het wachten is beloond. :-)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
zo ik ben net begonnen heb nu alle secondary skills zoals cooking fishing en first aid en nu ook een nu ook mining als primary wat zal ik nu doen Blacksmithing of herbalism als 2e primary als ik blacksmithing doe dan kan ik vanalles maken enzo maar als ik herbalism doe dan kan ik vanalles verzamelen en weer verkopen. nu is mijn vraag wat is beter voor een warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 15-09 07:38

Graveheart

Say what?

Defector schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:25:
zo ik ben net begonnen heb nu alle secondary skills zoals cooking fishing en first aid en nu ook een nu ook mining als primary wat zal ik nu doen Blacksmithing of herbalism als 2e primary als ik blacksmithing doe dan kan ik vanalles maken enzo maar als ik herbalism doe dan kan ik vanalles verzamelen en weer verkopen. nu is mijn vraag wat is beter voor een warrior
Wil je cash?
Ga voor mining / leatherworking. Mijn level 17 Rogue zit op 11g atm, en ik grind bijna niet.
Herbalism verkoopt volgens mij niet zo heel goed, tenzij je als 2nd Alchemy erbij neemt, waarmee je weer potions maakt.

Kies gewoon wat je denkt dat het beste bij je speelstijl past. 't gaat immers om de fun.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 15-09 14:57
Mr.Graveheart schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:58:
[...]

Wil je cash?
Ga voor mining / leatherworking. Mijn level 17 Rogue zit op 11g atm, en ik grind bijna niet.
Herbalism verkoopt volgens mij niet zo heel goed, tenzij je als 2nd Alchemy erbij neemt, waarmee je weer potions maakt.

Kies gewoon wat je denkt dat het beste bij je speelstijl past. 't gaat immers om de fun.:)
In het begin gaat skinning harder qua geld, maar op hoge levels krijg je veel meer geld met herbalism.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:42:
Is world of warcraft alleen lvlen, of is er ook nog iets special ?
zoals toernooien ?
Genoeg over te vinden op de official site toch, bij events? ;)

Iemand die nog redelijk wat pugs doet naar UBRS, nu het met 10 man maximaal kan? Ik wil met mijn hunter zo snel mogelijk premq geequiped zijn, en dat is dus niet met alleen greens.
Kan ik met 57-58 nogsteeds ubrs in of wordt 60 een must nu?

Probeer binnen 3 weken nu lvl 60 te zijn, maar met grinden alleen ga ik dat niet halen, questen > grinden toch wel op hogere lvl's :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 16-09 15:23
Mwah, die air elementals in silithus moeten toch redelijk te farmen zijn met je hunter? Tis fokking boring, maar wel snel.

Heb daar met m'n priest van lvl 57 tot 60 doorgebracht met earth elemental mollen.

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 12-04-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ik heb nu mining en hebalist als twee primary skills en dat gaat op zich wel lekker qwa geld maar tis wel verrot dat je maar een van de twee aan kan zetten om op je map de planten/veins te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tauri
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10-2023

tauri

Wie dit leest is gek :P

daarom doen de meeste meestal mining / skinning of herbalism / skinning
kan je skinnen wat je heb afgeslacht en je kan gewoon je tracker van je andere proffesion aan houden

D3 Witch docter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Gaat er met pasen trouwens nog wat gebeuren of is dat niet bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 08:56
Ik vind net Kang the Decapitator van een furbolg! Woei! :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shamans zijn pas complex om te spelen

kies maar eens uit 1 van die 40 totems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
superbassie schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:23:
[...]
Was het maar zo makkelijk.... :)
nou ja kopen kan niet maar als je veel guild runs doet
en je spreekt af met je guildies dat alleen jij de trinket draagt
en dat je inruil daarvoor korting geeft op de enchant dan kom je een heel eind
ik had laats een scholo run gedaan en ze waren em allemaal vergeten uit de bank te halen
ik had daardoor 8 van die corrupter scourgestone
en een helezoot minion en invader
had in totaal iets van 20 tokens
dus dan gaat het hard
[...]

Wil je cash?

nou de kingsblood zijn niet aan te slepen op dit moment
jarnotjuh schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:43:
[...]
Genoeg over te vinden op de official site toch, bij events? ;)

Iemand die nog redelijk wat pugs doet naar UBRS, nu het met 10 man maximaal kan? Ik wil met mijn hunter zo snel mogelijk premq geequiped zijn, en dat is dus niet met alleen greens.
Kan ik met 57-58 nogsteeds ubrs in of wordt 60 een must nu?

Probeer binnen 3 weken nu lvl 60 te zijn, maar met grinden alleen ga ik dat niet halen, questen > grinden toch wel op hogere lvl's :P
met random runs proberen ze veel zoveel mogelijk lage lvl's uit te sluiten
maar ik zie nog vaak genoeg 2 lvl 58's mee gaan
met een guildrun gaan er zelfs soms lvl 56 mee
je moet ze alleen wel ver uit de buurt houden van mobs houden want ze trekken enorm veel aggro
maar een ranged dps er kan op 56 nog steeds mee
de vraag is of je dan drakki neer krijgt maar vaak lukt dat ook wel

[ Voor 64% gewijzigd door Mili op 13-04-2006 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 uur klooien kon ik dan eindelijk weer inloggen op Bronzebeard (lekker bezig Blizzard). Maar meteen met 3 guildleden en een PU Mage naar scholo gegaan.

Ik zat al een beetje in geldnood wegens aanschaf epic mount dus ik kon we een shard of 2 gebruiken.

Komen we bij Darkmaster gandling aan. (De bazen ervoor).

Dreadmist Gloves, geen locks, dus greed , 98, win.
Next kill (ik meen die dikke kwab rechts onder). Magister Gloves, mage had ze al, dus greed, 95, win.

Random mob kill: Elemental Bindings, 96, win.

Lord Alexi Barow, kill, Ancient Bone Bow, need, geen roll, win.

Gandling: Kill, Beaststalker Cap, need, geen roll win.

Extreem lekker avondje, portaltje terug naar IF, de gloves verkocht voor 78g per stuk, en de elemental bindings op de Gadget AH gezet.

Morgen naar ZG :).

Xeper is weer happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Hey mensen,

Ik ben toch maar eens een Pally gererolled, omdat ik men hunter saai vond worden.
Aan de ene kant vind ik het vet omdat het zoveel damage doet en je haast niet dood kan tegen mobs, maar aan de andere kant vind ik het vervelend om shield te gebruiken in pvp omdat ik daar met mijn hunter ook altijd op zat te schelden. maarja, Heeft iemand toevallig nog een goede Retribution build? of een link naar een site waar er een staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Sander1991 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 06:06:
Hey mensen,

Ik ben toch maar eens een Pally gererolled, omdat ik men hunter saai vond worden.
Aan de ene kant vind ik het vet omdat het zoveel damage doet en je haast niet dood kan tegen mobs, maar aan de andere kant vind ik het vervelend om shield te gebruiken in pvp omdat ik daar met mijn hunter ook altijd op zat te schelden. maarja, Heeft iemand toevallig nog een goede Retribution build? of een link naar een site waar er een staat?
Voor het eerst dat ik iemand deze reden zie gebruiken om van een dmg class naar een paladin te rerollen :/

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 13-04-2006 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:25

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

B1gk1ller schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:40:
Gaat er met pasen trouwens nog wat gebeuren of is dat niet bekend?
http://www.wow-europe.com...sics/events/calendar.html

Noblegarden is pasen. De adel verstopt dan spullen in de steden.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Nou mensen, ik heb eidndelijk alles aan de praat en hier venen een kort verslagje en een aantal simpele vraagjes.

Allereerst ging het installeren tergend langzaam. Uiteindelijk crashte het hele zaakje na de eerste keer bij CD2. Tweede poging mocht wél baten.
Ondertussen had een maat van me al gezegd dat ik beter vast wat patches kon gaan downloaden dus die liepen tijdens het installeren op de achtergrond (700+ mb intotaal).
Uiteindelijk de hele game geïnstalleerd gekregen en vervolgens moest ik bepalen welke patch ik wilde installeren. Niets lukte, op patch 1.9 ukgb na. Na de install kon ik de game niet meer runnen omdat deze niet up to dat zou zijn, dus nog maar een patch eroverheen, echter geen enkele patch werkte meer. Uiteindelijk na een aantal files deleted te hebben deed de ingame updater het ineens weer en dus nogmaals 300+ MG binnengetrokken voor patch 1.10.
Uiteindelijk na het patchen met mijn fingers crossed de game gelaunched en wonder boven wonder verliep alles vlekkeloos.
Vervolgens een acct aanmaken :x
Blijkbaar heb ik net de verkeerde dag (patchdag) uitgekozen, want de registratiesite was retetraag.
Bij de 6e poging kwam ik uiteindelijk bij de billinginfo (wat hebben ze dát slecht gedaan zeg!) en uiteindeliojk een vriend weten te charteren die een CC had (heb de mijne vorige maand opgezegd :o ).

Na mijn account aangemaakt te hebben kwam ik bij het volgende dilemma, welke class en race.
Ik heb uiteindelijk voor een mage gekozen.
In-game bleek het er wonder boven wonder nog goed uit te zien ook met mijn onboard GPU.

Al met al ben ik ruim 2 1/2 uur bezig geweest met installen, patchen en acct aanmaken maar het was de moeite waard.

Nu het vragengedeelte (en ik weet dat er nubtuts, maar daar staat voor nu ff een overflow aan info).
Ik ben inmiddels level6 en heb met een of andere troll gesproken in een herberg (de eerste die je tegenkomt, namen ben ik niet goed in) en bij level6 kun je een spell trainen. Voor die tijd was hij steeds rood.
Nu heb ik een vriend van me RF Online zien spelen en hij moest steeds 1 skill/spell gebruiken om zo deze te trainen, dus dat heb ik ook maar gedaan en ben steeds bezig geweest met fireball.
Ik heb dus met die troll gesproken en bij lvl6 kwam dus fireball lvl1 vrij en kon ik op TRAIN klikken.
Maar wat nu? Is deze nu geactiveerd? Of krijg ik deze als ik genoeg van deze skill gebruik maak? Ik kan hem namelijk niet terugvinden in mijn skillbook.
En verder nog een vraagje over de skilltree. Ik heb daar veel over gelezen, maar ben hem nog niet direkt tegengekomen. Krijg je hier pas structuur in vanaf level10 ofzo?

Al met al een ervaring rijker, en ik ben bang van vrije tijd armer! :)
Bedankt voor het lezen van dit epistel. ;)

Een nieuwe WoW fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 08:06
Over je vragen;

- Vanaf level 10 kun je pas je talent tree inrichten, dat klopt wel.
- Als mage heb je een viertal spell abilities (general, arcane, fire en frost), deze kun je aan de rechterkant van je spellbook activeren. Hier staat dus ook je nieuwe spel in. (met p kun je dit oproepen)
- Je hoeft een spell niet verder te trainen, als je deze eenmaal hebt, kun je deze altijd met hetzelfde resultaat blijven gebruiken.

Leuk trouwens dat je een mage hebt gekozen, heb ik ook gedaan en het bevalt me prima!

[ Voor 3% gewijzigd door Masch op 13-04-2006 08:33 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:18
Gister weer eens na lange tijd op mijn rogue gespeeld. Heb eens gekeken naar de tier 0 > 0.5 upgrades maar tjeez wat zijn de upgrades minimaal, dat afwegen tegen veel tijd, moeite en geld, denk ik dat ik niet zal upgraden en blijf combineren met Diremaul gear en BOE epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Masch schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:32:
Over je vragen;

- Vanaf level 10 kun je pas je talent tree inrichten, dat klopt wel.
- Als mage heb je een viertal spell abilities (general, arcane, fire en frost), deze kun je aan de rechterkant van je spellbook activeren. Hier staat dus ook je nieuwe spel in. (met p kun je dit oproepen)
- Je hoeft een spell niet verder te trainen, als je deze eenmaal hebt, kun je deze altijd met hetzelfde resultaat blijven gebruiken.

Leuk trouwens dat je een mage hebt gekozen, heb ik ook gedaan en het bevalt me prima!
Dat is nou juist het vreemde.
Ik gebruik constant die Fireball die je aan het begin krijgt als je met het spel start.
Na lvl6 kon ik ineens bij die magetrainer die lvl1 Fireball trainen.
Ik selecteerde dus die lvl1 fireball, klikte op train en hij verdween uit het lijstje van die trainer. Dan neem ik aan dat ik hem nu ook gebruik? Is het zeg maar een upgrade van de "oude" Fireball?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
[...]

Wil je cash?

Nou Herbs verdiend echt dik bij mij op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 16-09 14:41
RaDKiLL schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:57:
[...]

Dat is nou juist het vreemde.
Ik gebruik constant die Fireball die je aan het begin krijgt als je met het spel start.
Na lvl6 kon ik ineens bij die magetrainer die lvl1 Fireball trainen.
Ik selecteerde dus die lvl1 fireball, klikte op train en hij verdween uit het lijstje van die trainer. Dan neem ik aan dat ik hem nu ook gebruik? Is het zeg maar een upgrade van de "oude" Fireball?
Het is inderdaad een upgrade, echte bij spells/skills die mana kosten moet je zelf even uit het spell boek een nieuwe rank halen. Dit is omdat je dan als Mana user meerdere ranks tot je beschikking hebt waarmee je in sommige situaties een lagere rank kan gebruiken voor minder mana.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
M1lamb3r schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:03:
[...]

Het is inderdaad een upgrade, echte bij spells/skills die mana kosten moet je zelf even uit het spell boek een nieuwe rank halen. Dit is omdat je dan als Mana user meerdere ranks tot je beschikking hebt waarmee je in sommige situaties een lagere rank kan gebruiken voor minder mana.
In het geval van firebolts is dit niet echt van toepassing, dus je kunt rank2 gaan gebruiken in plaats van rank 1. Dit zul je echter wel handmatig moeten aanpassen.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

RaDKiLL schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:28:
Blijkbaar heb ik net de verkeerde dag (patchdag) uitgekozen, want de registratiesite was retetraag.
Bij de 6e poging kwam ik uiteindelijk bij de billinginfo (wat hebben ze dát slecht gedaan zeg!) en uiteindeliojk een vriend weten te charteren die een CC had (heb de mijne vorige maand opgezegd :o ).

Na mijn account aangemaakt te hebben kwam ik bij het volgende dilemma, welke class en race.
Ik heb uiteindelijk voor een mage gekozen.
In-game bleek het er wonder boven wonder nog goed uit te zien ook met mijn onboard GPU.

Al met al ben ik ruim 2 1/2 uur bezig geweest met installen, patchen en acct aanmaken maar het was de moeite waard.
Het patchen is normaal gesproken gewoon een lang process, als je hier had gevraagt had ik je ook wel een full 1.10 patch kunnen geven.
Die zijn namelijk ook vrij te downloaden en hebben ook alle informatie inzich, is wel redelijk fors maar dan ben je wel meteen klaar ;)

En maar 2 en half uur bezig met installen en account maken? Mazzelaar :Y)
Heb WoW gekocht en installed op de dag dat het uitkwam, eerst moest ik dus vrij lang installeren en toen een account aanmaken... met half europe tegelijk... 6 uur begonnen met installen, 12 uur, half 1 was ik aan het spelen ;)

De accountpages zijn rottig, vooral op patch days!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Druk op P, voor een overzichtje.

Eens je een spell geleerd hebt, blijft ze geleerd, hoor. Geen reden tot paniek.
Sleep je getrainde spells uit je spellbook naar je action bars (cijfertjes 0-1-9). Zo kan je ze makkelijk snel gebruiken. Neem natuurlijk steeds de hoogst gelevelde spells in je actionbars op als je spells bijtraint. Enkel de groene spell of skills kan je leren bij je trainer, ze zijn rood omdat je nog niet hoog genoeg bent qua lvl of omdat je te weinig geld hebt om je trainer voor het aanleren van deze spell te betalen.

Bij WoW zit een erg goed boekje. Fijne avondliteratuur, vlak voor het slapengaan. Heb je 's ochtends weer massa's zaken om uit te testen.

Patches: laat die automatisch lopen. Bij een reinstall van het spel maakt WoW zelf een snelle selectie van wat je absoluut nodig hebt. Gaat verbazend sneller dan alle patches apart downen en installen. Heb het al uitgetest!

[ Voor 16% gewijzigd door Hurtebise op 13-04-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 16-09 14:41
Masch schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:08:
[...]

In het geval van firebolts is dit niet echt van toepassing, dus je kunt rank2 gaan gebruiken in plaats van rank 1. Dit zul je echter wel handmatig moeten aanpassen.
Tis toch handig om af en toe rank 1 firebal/frostbolt te gebruiken hoor ;) (tegen een rogue om te dotten bv.)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
M1lamb3r schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:28:
[...]

Tis toch handig om af en toe rank 1 firebal/frostbolt te gebruiken hoor ;) (tegen een rogue om te dotten bv.)
Ja klopt, daarvoor gebruik ik rank 1 frostbolts.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij ons verkopen herbs ook dik. Ik haal in 45min een stack gromsblood op in Blasted lands. en die verkoop ik voor 18G!!
In die zelfde tijd haal ik nog een stack firebloom en een stack sungrass. Das bij elkaar 22G. Na 3 uur heb ik dus 88G
Zo heb ik dus per 2 dagen ruim 150G. Ik had in 4 weken tijd had ik dus 1300G voor mijn Quel Serrar :D
Nu nog onyxia down krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

En daar gaan we weer, we kunnen de laatste weken geen BWL raids vol krijgen omdat te weinig mensen signen, en hoppa, 3 personen in 4 dagen leaven de guild alweer voor eentje die verder is in BWL…

Er zullen er vast nog meer volgen, zoals gewoonlijk, en zijn we weer terug bij af…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
OK, laatst zo'n Foror boekje van de AH afgeplukt, gisteravond toch maar de knoop doorgehakt, Quest geaccepteerd, even naar Dire Maul. Nu zondag Ony even neerleggen en ik heb op m'n pally nog een paars zwaardje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Xavier schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:31:
Bij ons verkopen herbs ook dik. Ik haal in 45min een stack gromsblood op in Blasted lands. en die verkoop ik voor 18G!!
In die zelfde tijd haal ik nog een stack firebloom en een stack sungrass. Das bij elkaar 22G. Na 3 uur heb ik dus 88G
Zo heb ik dus per 2 dagen ruim 150G. Ik had in 4 weken tijd had ik dus 1300G voor mijn Quel Serrar :D
Nu nog onyxia down krijgen.
ik kan de herbs al wel plukken, maar dat is nog te hogg lvl gebied. ik ga mega te snel met skills net lvl 36 en dan herbs 260 en alchamy 242 ik hou geen geld meer over :(, ook als als je af toe recipie hunt bent gaat het geld hard

[ Voor 5% gewijzigd door remcio op 13-04-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:18
On_E schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:39:
En daar gaan we weer, we kunnen de laatste weken geen BWL raids vol krijgen omdat te weinig mensen signen, en hoppa, 3 personen in 4 dagen leaven de guild alweer voor eentje die verder is in BWL…

Er zullen er vast nog meer volgen, zoals gewoonlijk, en zijn we weer terug bij af…
Ja, stel je voor dat mensen die net als jou betalen voor het spel eens iets zouden doen waar ze zelf zin in hebben. Pff nerf die lui, je dient 100% trouw aan je guild te zijn, ook al zijn ze zo slecht, jij speelt en betaalt voor de guild, niet voor je eigen fun.

/sarcasm off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Rondjes bij de demon / warlocks in desolace lopen. 1 rondje is ong 7 gromsblood plus wat rottig bruisweed en soms wat kingsblood. Tijdens het herben gewoon alle mobs slachten.

Zie hier de tijd die ik heb doorgebracht van lvl 36 t/m 39 : P
Kaap schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:04:
[...]
Ja, stel je voor dat mensen die net als jou betalen voor het spel eens iets zouden doen waar ze zelf zin in hebben. Pff nerf die lui, je dient 100% trouw aan je guild te zijn, ook al zijn ze zo slecht, jij speelt en betaalt voor de guild, niet voor je eigen fun.

/sarcasm off
Loyaliteit is een mooi iets

[ Voor 47% gewijzigd door ImdaMned op 13-04-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij veel facties kan dit wel trouwens (Zandalar, Cenarion, Brood of Nozdormu) omdat de rep-items niet BoP zijn en je ze dus gewoon in de AH kunt vinden. Kost wel klauwen met geld, je kunt het beter zelf grinden. Bij de Argent Dawn kan het inderdaad niet. (17000/21000 nu, booooo-ring ^^)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
AD is dan wel weer heel makkelijk grinden. Wat strat/scholo runs of soms wat grinden en het gaat als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
ImdaMned schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:08:
Rondjes bij de demon / warlocks in desolace lopen. 1 rondje is ong 7 gromsblood plus wat rottig bruisweed en soms wat kingsblood. Tijdens het herben gewoon alle mobs slachten.

Zie hier de tijd die ik heb doorgebracht van lvl 36 t/m 39 : P

[...]

Loyaliteit is een mooi iets
ben in 2 guilds al omhoog gegooid in rang omdat ik veel mensen hielp, helpen heeft dus wel nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:04:
[...]

/sarcasm off
Blabla, wat een onzin zeg.

Als iedereen continu leaved als er 1 week geen progress is, blijven er weinig guilds over denk je niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
remcio schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:19:
[...]

ben in 2 guilds al omhoog gegooid in rang omdat ik veel mensen hielp, helpen heeft dus wel nut
Ik werd meteen Officier in me nieuwe Guild :P Reputatie werkt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Ik zat gister even rond te vliegen met m'n mapviewer voor WoW en kwam het volgende tegen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcbrummer/wow/ahnquiratn.jpg
Nu vroeg ik mij af is dit DE "Gong" :?
Want ik kan me toch herinneren dat er altijd een erg hoge muur stond :?
Tenminste daar heb ik ooit eens screenies van gezien :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Nah ik heb zelf persoonlijk ook wel liever een actieve guild. :D

is het trouwens de moeite als hunter die witte beer te halen? Mangeclaw, hij heeft wel bite en claw abilities zodat hij meer agro van de mobs kan trekken. Maar dan moet ik helemaal naar Dun Morogh.
En dat is volgens mij war de gnomes en de dwarves beginnen. Een flink eind lopen vanaf de barrens denk ik.

Heeft geen signature.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.