Hmm.. IMHO is hunter Easy-Mode, pala is ook makkelijk, hunter is nog veel makkelijker. Ik vind het de makkelijkste class die ik ooit gespeeld heb.
Zeker als je eenmaal je pet hebt is het goed te doen. Solo met beasmastery is TE makkelijk. Elites solo-en van soms 2-3 lvls hoger (mits non-caster). PvP tegen een melee: eitje, ze kunnen domweg niet/amper bij je komen. Heb je eenmaal Viper sting, dan zijn casters (PvE en PvP) opeens ook een eitje. Heb je een Orc hunter, dan zijn rogues helemaal een lachertje.
Paladin kan het in een gevecht zeker lang volhouden, maar als het te lang duurt moet hij zijn cooldowns gebruiken, bubble of zelfs LoH. Een hunter kan gewoon doorgaan omdat hij niet van die lange cooldowns hoeft te gebruiken.
En vern**k je het, dan kun je altijd nog Ferign Death proberen (voornamelijk PvE, maar in PvP willen de minder ervaren tegenstanders er ook nog wel eens intrappen)
Ik weet niet hoe dat boven lvl 40 is, maar dit is tot nu toe mijn ervaring. Ik moet wel zeggen dat mijn hunter mijn nieuwste char is, na een rogue, lock, pala, warrior en priest, dus ik heb al wel enige ervaring.
@ Radkill:
Je moet je niet later 'intimideren' door al die knopjes. Zoals hierboven al gezegd, je leert met alle spells/attacks omgaan. Je word niet gelijk in het diepe gegooid, het begint met een paar knoppen, en om de zoveel lvls komen daar een paar bij. En wat betreft de knopjes voor een pet: Daar zou ik me helemaal al niet druk om maken. Veel van die knopjes gebruik je amper, en pet skills kunnen (zeker in het begin) automatisch.
Overigens, (bijna) alles in WoW is makkelijk te leren, dus ik zou er gewoon voor gaan om te nemen wat jij leuk vind. Je moet er ook even bij nadenken dat je op lvl 60 ook nog een hele tijd met die char moet doen.
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 12-04-2006 12:55
]