Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.301 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 22:25

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:38:
Ik ken de genoemde druid skill niet. (zal dan wel in feral zitten)
Ik denk dat ze met Destroy Ravage bedoelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Ozzy op 12-04-2006 11:45 ]

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Phantom schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:31:
Wij ook blue/black gisteren, eerste keer dat we 'hem' probeerden.. Is blue/black dan zo lastige combo? Volgends /1 in BWL gisteren hadden we geluk dat we blue/black hadden.
Makkelijkst is bronze, dan kan je een lock laten tanken. :P Wij hadden eerste 4x bronze ofzo dus konden het mooi leren met een lock tank, wat aanzienlijk makkelijker is. Toen op een gegeven moment red/green... dus toen moesten we andere tactiek verzinnen. Uiteindelijk toch nog gelukt, door gewoon warriors te laten tanken. ;) Moeilijkst combo is denk ik red/black, beide fire resistant dus geen Rain of Fire AoE, dus ik zit te wachten tot die komt. :P

Over Onyxia... ik heb er echt niets van gemerkt. Zowel 2 dagen na de patch niet als afgelopen weken. Heb sinds de patch 1x een DB gehad en dat was op een slechte try (andere MT). Die bitch wilt m'n NW crown maar niet droppen, tenzij ik er niet bij ben of er een main mee is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
cls schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:43:
Hmmm ik had 1.10 ipv 1.1 wat ik dus dacht.. en nog steeds zegt ie unable to connect, ik heb realmlist aangepast en die interface.mpq ... ik snap het niet :S
't is: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 12:15
Nu heb ik dus set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com (die battle.net was voor beta)... En nu zegt ie cant validate game version -_-.. Help? :P

edit:
spuit 11

[ Voor 7% gewijzigd door danslo op 12-04-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:10

chromeeh

the Gnome

To Do list voor vanavond:

- Felhunter pet scoren :)
(Ja dat wordt een wereld reisje...The Barrens --> IronForge --> Thousand Needles --> IronForge --> The Barrens))
- DuskWood quest lines afmaken en dus dikke XP vangen :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
chromeeh schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:51:
To Do list voor vanavond:

- Felhunter pet scoren :)
(Ja dat wordt een wereld reisje...The Barrens --> IronForge --> Thousand Needles --> IronForge --> The Barrens))
- DuskWood quest lines afmaken en dus dikke XP vangen :D
have fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hrm, even een feitje:

http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/townhall/ is de burning crusade site.
http://www.worldofwarcraf.../townhall/bloodelves.html is de bloodelves pagina.
Alle andere .html combi's leveren een wow site op met site not found, maar:
darkirondwarves.html levert een server temporarily unavailable op.

Denk ervan wat je denken wil, maar ik trek m'n conclusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
hoe zit het met de UI mods na de nieuwe mini patch die ze vandaag implementeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:54:
Hrm, even een feitje:

http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/townhall/ is de burning crusade site.

Ik zou het echt heel erg schraal vinden van Blizzard als ze een 2e dwarf race in zouden voeren van Alliance. Hierbij trek ik dus ook echt niet mijn conclusies, ik kan me echt niet voorstellen dat ze dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:57:
[...]

Ik zou het echt heel erg schraal vinden van Blizzard als ze een 2e dwarf race in zouden voeren van Alliance. Hierbij trek ik dus ook echt niet mijn conclusies, ik kan me echt niet voorstellen dat ze dit doen.
Och, ze geven de Horde elves terwijl 99% van de Horde elves gay vindt, dus ik verwacht alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wouter schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:17:
[...]
Omg Bokkie...

Agi = AP+Crit, dus ga voor Agi. Daarna AP en Crit, daarna Sta. Dat zoveel mist is omdat je missrate redelijk hoog ligt. Probeer eens wat +hit items te verzamelen.

Slackende rogues ook altijd :<
bah moet ik inene werk doen tussen het forum browsen door >_< :P

anyway, dat agi belangrijk was wist ik wel, maar vroeg me af want ik las dat het wel wat uitmaakt of je daggers of sword bent

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:08
johnnyv.nl schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:54:
Hrm, even een feitje:

Dark Iron Dwarves zijn van oorsprong natural enemies met de Wildhammer's en IronForge, nadat ze enslaved zijn gemaakt door Ragnaros zijn ze at war met alles en iedereen.

Daar komt ook bij dat Dark Iron Dwarves' hun capitol BRD is, wat in handen is van Ragnaros en Nefarion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:57:
[...]

Ik zie ook niet in welke band de Dark Iron Dwarfs hebben met de outlands, volgens mij heeft Blizzard namelijk wel gezegt dat het nieuwe alliance deze band zou hebben. Ik blijf gokken op Dranei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 09:10

chromeeh

the Gnome

Dat kmot goed :)
Weer een avond vullend programma :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Overigens gister uit verveling maar 1 van mijn accounts geactiveerd. Bezigheidstherapie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
johnnyv.nl schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:01:
[...]

Och, ze geven de Horde elves terwijl 99% van de Horde elves gay vindt, dus ik verwacht alles...
Neem dan Murlocs daar heeft iedereen een kolerehekel aan :P met hun irritante geluidjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Kan iemand mij even voorzien van zijn europese WoW.exe? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hom3r schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:05:
[...]

Neem dan Murlocs daar heeft iedereen een kolerehekel aan :P met hun irritante geluidjes
Murlocs zijn geweldig, ik wil nog altijd de Blizzcon murloc pet hebben.
cls schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:06:
Warez :X

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 12-04-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

cls schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:06:
Die staat gewoon op je cd's / dvd. Succes met zoeken of reinstallen.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Huh? Waarom zou dat warez zijn? WoW is gewoon legaal te downloaden en je hebt zoiezo keys nodig om online te kunnen komen. Enige probleem dat ik heb is dat ik vast zit met deze US client die ik EU wil hebben. En de patcher doet moeilijk met patchen omdat ik een US WoW.exe heb..
Wouter schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:11:
[...]

Die staat gewoon op je cd's / dvd. Succes met zoeken of reinstallen.
Ik heb dus mijn CD's nog neit binnen en ik wil alvast gaan spelen met een guest pass die ik van een vriend heb gekregen.. Tot ik morgen of overmorgen mn cd's binnen krijg en hem naar full kan activaten.

[ Voor 42% gewijzigd door danslo op 12-04-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik ga straks ook maar WoW aanschaffen, en op hoop van zegen vanaaf installen en kijken of alles werkt met mijn onboard GPU.

Anyways, ik ben erg blauw als het aankomt op MMORPGs, zeker met de hoeveelheid spells en bttons die je in sommige filmpjes ziet.
Nu moet ik een hele nieuwe character beginnen, maar weet niet waar ik moet starten.
Op het eerste oog dacht ik voor Hunter te gaan, maar nu blijkt dat deze ook weer zijn pet moet besturen met allerlei commands en spells, dus dat is een no-go.
Verder leek het stealthen met een Rogue me wel leuk, alleen is dat juist weer mellee terwijl ik ranged de voorkeur geef.
Iemand een beetje onderbouwend advies over welke class in mijn geval het gunstigst zal uitpakken?
Ik weet dat het heel persoonlijk is en dat het belangrijkste is als je maar lol hebt, maar wil toch een beetje goed beginnen aangezien ik een totale nub ben op dit gebied.

/edit :
En dan nog een vraag. Ik wil dus testen of de game uerhaupt fatsoenlijk werkt op mijn systeem.
Kan ik eerst die 10daagse guestpass, die als het goed is in de package zit, gebruiken alvorens ik mijn maand "gratis" spelen aktiveer?

[ Voor 12% gewijzigd door RaDKiLL op 12-04-2006 12:15 ]

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Je begint met 3 knopjes ofzo, en 1 t/m 3 indrukken moet jou vast wel lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
RaDKiLL schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:13:
Ik ga straks ook maar WoW aanschaffen, en op hoop van zegen vanaaf installen en kijken of alles werkt met mijn onboard GPU.

Anyways, ik ben erg blauw als het aankomt op MMORPGs, zeker met de hoeveelheid spells en bttons die je in sommige filmpjes ziet.
Nu moet ik een hele nieuwe character beginnen, maar weet niet waar ik moet starten.
Op het eerste oog dacht ik voor Hunter te gaan, maar nu blijkt dat deze ook weer zijn pet moet besturen met allerlei commands en spells, dus dat is een no-go.
Verder leek het stealthen met een Rogue me wel leuk, alleen is dat juist weer mellee terwijl ik ranged de voorkeur geef.
Iemand een beetje onderbouwend advies over welke class in mijn geval het gunstigst zal uitpakken?
Ik weet dat het heel persoonlijk is en dat het belangrijkste is als je maar lol hebt, maar wil toch een beetje goed beginnen aangezien ik een totale nub ben op dit gebied.
Het is niet zo dat je ineens alle spells enzo hebt. Je begint echt maar met een stuk of 3-5. Dat worden er in de loop van het spelen meer dus kun je er langzaam aan wennen.

Mijn advies: kijk welke 2-3 klassen je het leukst lijken en speel elke tot zeg level 10, kies vervolgens een waar je verder mee gaat. (wel een beetje oneerlijk voor de hunter, want je krijgt je pet pas op lvl 10 :P )

Hunter vergt imho wel wat meer oefening om goed te spelen dan veel andere classes omdat je nogal kwetsbaar bent als je het fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Probeer gewoon meerdere klasses, het valt allemaal reuzen mee. Iedere klasse begint met 2-4 buttons, en bijvoorbeeld een hunter krijgt op lvl 10 pas zijn pet (die echt heel eenvoudig te besturen is). WoW heeft echt een hele lage instapdrempel, dus kies wat je het meest aanspreekt dan zal je zien dat je zo met je klasse om kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

/edit :
En dan nog een vraag. Ik wil dus testen of de game uerhaupt fatsoenlijk werkt op mijn systeem.
Kan ik eerst die 10daagse guestpass, die als het goed is in de package zit, gebruiken alvorens ik mijn maand "gratis" spelen aktiveer?
Ik ben ook met Wow begonnen als m'n eerste MMORPG. Lees de beginners guide door op www.worldofwarcraft.com. Zoek een class uit die je leuk lijkt. Zoek een server uit waar mensen zitten die je kent, of als je geen WoW-spelers kent, begin een horde char op Xavius, daar zit een GoT-guild waaraan je veel kan hebben.

Een hunter pet is niet moeilijk te besturen, neem dat maar van me aan. Dat leer je wel naarmate je levelt. Hunter is tevens een goede solo-class.

Alsvast een tip: geef je character niet op voordat je level 20 bent.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/edit :
Als je een Hunter wilt ga er dan voor! de eerste 10 levels heb je toch geen pet. Op level1 heb je als ik het goed heb 3 buttons.

1 Melee
2 Boog
3 speciale aanval

Naarmate je vorderd krijg je meer buttons maar daar leer je stuk voor stuk me om gaan. En voor de pet het zelfde ( follow, attack & stay) & (Passive, Defensive & Aggresive) meer is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Of je start easy mode (een paladin ;) )

Grapje he, nofi :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ook met een GB WoW.exe kan je niet patchen omdat de patcher toch allemaal checksums uitvoert. Nu komt mijn laatste vraag, is er uberhaupt wel een europese WoW client van het net te plukken(en dus niet warez) zoals je dat legaal kan doen net als de US client? Ik heb me dus laten vertellen van wel maar het is nergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Eu versie is naar mijn weten niet te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
http://wow.allakhazam.com/profile.html?575265

Dit is mijn warrior, nu heb ik een vraagje ik ben exhalted bij AV. Is het nu de moeite waard om te upgraden van AR naar TuF voor mij of niet.

in eerste instantie heb ik het niet gedaan omdat ik liever een OeB wilde, echter deze is nu al die tijd nog maar 1x gedropped voor ons in MC. en ik heb er niet meer echt het geloof in dat deze snel wel gaat droppen.

Let trouwens niet op de 2 1h swords in de profile, dat heb ik gister even uitgeprobeerd om te kijken hoeveel DPS ik zou missen tussen dual wield en 2h AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:21:

Maar je hebt wel gelijk. Voor een beginnende speler en vooraal een beginnende WoWert is een class met veel escape opties, heals en en niet al te moeilijk combat systeem wel het beste. Getuige een aantal presentaties op BlizzCon vorig jaar was het ook de bedoeling van Blizzard om de Paladin de makkelijkste class om te spelen te maken.

Als hij liever ranged wil dan is een Mage ook een goed begin. Sheep en Frostnova zorgen voor veel bescherming tegen mobs en het principe is simpel. Plus hij speelt een class die nog wel eens voor een instance run gevraagd wordt. Daar gaat hij als Hunter wat meer problemen mee hebben ;)

Voor wat meer sfeer kan hij voor een Warlock kiezen, speelt wel iets geavanceerder dan een mage maar ze hebben leuke class quests.

Melee is overigens wel makkelijker om mee te beginnen. Vooral Rogue is zsm twee redelijke zwaardjes en SS raggen de eerste 20 levels :) Warrior is ook redelijk recht toe recht aan maar tanken vereist wat meer kennis van het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:21:

Hmm.. IMHO is hunter Easy-Mode, pala is ook makkelijk, hunter is nog veel makkelijker. Ik vind het de makkelijkste class die ik ooit gespeeld heb.
Zeker als je eenmaal je pet hebt is het goed te doen. Solo met beasmastery is TE makkelijk. Elites solo-en van soms 2-3 lvls hoger (mits non-caster). PvP tegen een melee: eitje, ze kunnen domweg niet/amper bij je komen. Heb je eenmaal Viper sting, dan zijn casters (PvE en PvP) opeens ook een eitje. Heb je een Orc hunter, dan zijn rogues helemaal een lachertje.

Paladin kan het in een gevecht zeker lang volhouden, maar als het te lang duurt moet hij zijn cooldowns gebruiken, bubble of zelfs LoH. Een hunter kan gewoon doorgaan omdat hij niet van die lange cooldowns hoeft te gebruiken.

En vern**k je het, dan kun je altijd nog Ferign Death proberen (voornamelijk PvE, maar in PvP willen de minder ervaren tegenstanders er ook nog wel eens intrappen)

Ik weet niet hoe dat boven lvl 40 is, maar dit is tot nu toe mijn ervaring. Ik moet wel zeggen dat mijn hunter mijn nieuwste char is, na een rogue, lock, pala, warrior en priest, dus ik heb al wel enige ervaring.

@ Radkill:
Je moet je niet later 'intimideren' door al die knopjes. Zoals hierboven al gezegd, je leert met alle spells/attacks omgaan. Je word niet gelijk in het diepe gegooid, het begint met een paar knoppen, en om de zoveel lvls komen daar een paar bij. En wat betreft de knopjes voor een pet: Daar zou ik me helemaal al niet druk om maken. Veel van die knopjes gebruik je amper, en pet skills kunnen (zeker in het begin) automatisch.
Overigens, (bijna) alles in WoW is makkelijk te leren, dus ik zou er gewoon voor gaan om te nemen wat jij leuk vind. Je moet er ook even bij nadenken dat je op lvl 60 ook nog een hele tijd met die char moet doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
kan iemand mij vertellen hoe mages de Blackwing Technician's in BWL aan moeten pakken?

AoE werkt niet echt want ze doen te veel ranged damage terug, sheepen lijkt mij ook niet de oplossing omdat er iets van 15 van die Blackwing Technician's komen.
moeten ze soms getanked worden?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:47
joostve schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:59:
kan iemand mij vertellen hoe mages de Blackwing Technician's in BWL aan moeten pakken?

AoE werkt niet echt want ze doen te veel ranged damage terug, sheepen lijkt mij ook niet de oplossing omdat er iets van 15 van die Blackwing Technician's komen.
Mwha.. gewoon rondjes blijven lopen.. die AoE die ze doen is heel traag.. als je mages gewoon rondjes om ze heen blijven lopen met IAE gaan ze zo neer.

Eerst de warlocks slachten, dan die Technicians asap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12

Tank rondjes laten rennen zodat ze hem niet kunnen raken (en demo shout/piercing howl/thunderclap spam). Healers die hem de-poisonnen en healen als het nodig is (healers moeten af en toe ook rondjes rennen want ze krijgen makkelijk aggro). Moeilijkste eraan is de pull imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:39:
[...]

Maar je hebt wel gelijk. Voor een beginnende speler en vooraal een beginnende WoWert is een class met veel escape opties, heals en en niet al te moeilijk combat systeem wel het beste. Getuige een aantal presentaties op BlizzCon vorig jaar was het ook de bedoeling van Blizzard om de Paladin de makkelijkste class om te spelen te maken.

Als hij liever ranged wil dan is een Mage ook een goed begin. Sheep en Frostnova zorgen voor veel bescherming tegen mobs en het principe is simpel. Plus hij speelt een class die nog wel eens voor een instance run gevraagd wordt. Daar gaat hij als Hunter wat meer problemen mee hebben ;)

Voor wat meer sfeer kan hij voor een Warlock kiezen, speelt wel iets geavanceerder dan een mage maar ze hebben leuke class quests.

Melee is overigens wel makkelijker om mee te beginnen. Vooral Rogue is zsm twee redelijke zwaardjes en SS raggen de eerste 20 levels :) Warrior is ook redelijk recht toe recht aan maar tanken vereist wat meer kennis van het systeem.
is dit echt zo bellaberd met een hunter? Ik speel zelf nu twee dagen hunter en vind het zeer vermakelijk. Ik heb de plugin smartpet waardoor ik simpel petatk en mijn hunter mark op zelfde button heb. Nu tankt mijn pet alles en ik schiet hte overhoop heerlijk :D vandaag lvl 16 worden hoop ik en dan als ik bijna 20 ben me account opwaarderen naar full. Speel nu nog met mijn trial key aangezien ik eerst wilde weten of het draaide. Het draait redelijk alleen weet ik nu wel dat ik ff meer geheugen ga halen asap :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:46:
[...]

Hmm.. IMHO is hunter Easy-Mode, pala is ook makkelijk, hunter is nog veel makkelijker. Ik vind het de makkelijkste class die ik ooit gespeeld heb.
Zeker als je eenmaal je pet hebt is het goed te doen. Solo met beasmastery is TE makkelijk. Elites solo-en van soms 2-3 lvls hoger (mits non-caster). PvP tegen een melee: eitje, ze kunnen domweg niet/amper bij je komen.
Imp Blessing of Freedom (16 secs) owns Hunters.

Paladin: easy to play, difficult to master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je horde of alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten er op Bladefist (Horde) nog mensen zijn die hun overschot aan runecloth kwijt willen, mogen jullie het altijd mailen naar mij (Kitiara).

Ben namelijk aan het sparen voor exalted met Darkspear Trolls, wil zo'n hippe raptor kopen :9
We hielden er als mages gewoon zoveel mogelijk een schaapje.
Eerst de warlocks down, die hebben een heel vervelende rain of fire. Beetje chaotisch maar goed.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Zoneseek schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:39:

Als hij liever ranged wil dan is een Mage ook een goed begin. Sheep en Frostnova zorgen voor veel bescherming tegen mobs en het principe is simpel. Plus hij speelt een class die nog wel eens voor een instance run gevraagd wordt.
Ja voor water en Eten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:02:
[...]

bah moet ik inene werk doen tussen het forum browsen door >_< :P

anyway, dat agi belangrijk was wist ik wel, maar vroeg me af want ik las dat het wel wat uitmaakt of je daggers of sword bent
Ik zeg Crit voor Swords en AP voor daggers...

- Daggers :
Door talents heb je sowieso al hele hoge critchance en wil je dus dat je crits ramhoog zijn, dat doe je dus door AP gear aan te trekken voor daggers.

- Sword:
Doordat de damagerange van swords vrij hoog zijn heb je dus ook hele hoge crits, mits hij crit.. omdat je vaker hogere cijfers wilt moet je dus gaan zorgen dat je meer +crit gear hebt.

Ik hoop dat als je Combat bent, dat je wel Precision hebt gespecced want dit is een soort van gratis +5 to hit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

RaseriaN schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:33:
[...]

Ik zeg Crit voor Swords en AP voor daggers...

- Daggers :
Door talents heb je sowieso al hele hoge critchance en wil je dus dat je crits ramhoog zijn, dat doe je dus door AP gear aan te trekken voor daggers.

- Sword:
Doordat de damagerange van swords vrij hoog zijn heb je dus ook hele hoge crits, mits hij crit.. omdat je vaker hogere cijfers wilt moet je dus gaan zorgen dat je meer +crit gear hebt.

Ik hoop dat als je Combat bent, dat je wel Precision hebt gespecced want dit is een soort van gratis +5 to hit ;)
zoals ik al zei, 20/31 sword combat :P dus ja precision
mja crits zijn leuk, maar ik prefereer zo hoog mogelijke white damage
evis gebruik pas nadat ik een 3 point slice & dice aan heb gezet en dan ook afhanelijk van de mob (kidney shot)

dus in principe is voor sword crit/agi en dan pas attackpower en stamina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

is dit echt zo bellaberd met een hunter? Ik speel zelf nu twee dagen hunter en vind het zeer vermakelijk. Ik heb de plugin smartpet waardoor ik simpel petatk en mijn hunter mark op zelfde button heb. Nu tankt mijn pet alles en ik schiet hte overhoop heerlijk vandaag lvl 16 worden hoop ik en dan als ik bijna 20 ben me account opwaarderen naar full. Speel nu nog met mijn trial key aangezien ik eerst wilde weten of het draaide. Het draait redelijk alleen weet ik nu wel dat ik ff meer geheugen ga halen asap
Mooi!!! Dat werkt dus?
Heb de game namelijk inmiddels op mijn buro liggen en vroeg me af of ik niet eerst die tiendaagse friendinvite kon misbruiken om te kijken of het en hoe het allemaal werkt.

Ik ben er in ieder geval nog niet helemaal uit welke class het nou wordt, al heb ik van meerdere mensen gehoord dat de Paladin idd wel lekker speelt.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
RaDKiLL schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:50:
[...]

Mooi!!! Dat werkt dus?
Heb de game namelijk inmiddels op mijn buro liggen en vroeg me af of ik niet eerst die tiendaagse friendinvite kon misbruiken om te kijken of het en hoe het allemaal werkt.

Ik ben er in ieder geval nog niet helemaal uit welke class het nou wordt, al heb ik van meerdere mensen gehoord dat de Paladin idd wel lekker speelt.
Ja dat kan wel :) Maar dan moet je wel een creditcard nummer invullen. Die had ik dus niet dus heb ik Blizzard ff gemailed, en die zeiden verkapt min of meer dat ik maar iets moest invullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

dommerick schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:17:
[...]

is dit echt zo bellaberd met een hunter? Ik speel zelf nu twee dagen hunter en vind het zeer vermakelijk. Ik heb de plugin smartpet waardoor ik simpel petatk en mijn hunter mark op zelfde button heb. Nu tankt mijn pet alles en ik schiet hte overhoop heerlijk :D vandaag lvl 16 worden hoop ik en dan als ik bijna 20 ben me account opwaarderen naar full. Speel nu nog met mijn trial key aangezien ik eerst wilde weten of het draaide. Het draait redelijk alleen weet ik nu wel dat ik ff meer geheugen ga halen asap :)
opzich ben je niet echt een class die nodig is in instances maar een groep vinden is nog wel te doen hoor. Priests hebben het vaak makkelijk want die zijn meestal nog nodig als laatste. Maar groepen kan je best vinden hoor en als je een goeie speler bent en mensen kennen je gaat dat steeds beter.
RaDKiLL schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:50:
[...]

Mooi!!! Dat werkt dus?

zoals als meer hebben gezegt probeer gewoon alle classes even je hebt vaak wel een bepaald gevoel bij een bepaald character en ga vooral spelen wat je zelf leuk vind.
Opzich zijn er geen hele moeilijke of makkelijke classes alles start makkelijk met 2 of 3 knoppen en leer je geleidelijk aan.

[ Voor 30% gewijzigd door MantaMania op 12-04-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:51:
[...]

Ja dat kan wel :) Maar dan moet je wel een creditcard nummer invullen. Die had ik dus niet dus heb ik Blizzard ff gemailed, en die zeiden verkapt min of meer dat ik maar iets moest invullen :P
Als dat niet werkt kun je ook Auto incasso doen en een fictief nummer invullen... werkt ook^^ Zo heeft een vriend zijn trial gekregen.

Je moet spelen wat je zelf leuk lijkt en niet wat andere mensen zeggen. Alles begint makkelijk en je leert vanzelf hoe je met die class moet spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
dommerick schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:17:
[...]

is dit echt zo bellaberd met een hunter?
Veel mensen hebben liever geen hunter in een 5 man party, vooral omdat dat toch vaak mensen zijn die niet echt goed met de class om kunnen gaan. Mijn eerste lvl 60 was ook een hunter en ik had grote problemen om in 5 man party's terecht te komen, als we dan eenmaal aan het spelen waren kreeg ik echter wel vaak complimenten dat ik vaak wipes voorkwam (pet beschermt main-healer). Veel mensen zeggen dat hunter easy-mode is, dat is zo in solo pve, maar in groups is het behoorlijk ingewikkeld om alles goed te laten lopen, vooral door de pet verpesten veel hunters vaak een hoop in instances en daarom zijn ze niet geliefd, terwijl als ze goed gespeeld worden ze heel nuttig kunnen zijn. Persoonlijk is mijn favo. 5 man groepsindeling (ik speel nu een lvl 60 mage):
-Warrior (tank)
-Resto. Druid (main healer, verkies ik boven een priest)
-Shaman/Paladin (rezzer / secondary healer)
-Mage (crowdcontrol / dmg-dealer)
-Hunter (mits goed gespeeld, gaat zelden dood, vereist heel weinig healing, goede healers bescherming doormiddel van pet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

World of Warcraft Dupe Method for 1.10
Duplicate Gold/Items in World of Warcraft!

Works in Patch 1.10!
- Works on ALL 1.10 Realms. Not private/emulation servers. The real ones.
- This is not the old instance dupe. You can do this dupe day or night, 24/7.
- Dupe up to 6 items at a time. Duping process usually takes 2minutes. You can also dupe gold!
- You will NOT get banned for using this.
- 30-day Money-Back Guarantee!
- This is not a fake method, like ones posted on subscription sites. This is real.
- Click Here for dupe video where I dupe 20+ epics in less than 10minutes.

- ONLY $19.99!! Once payment is received you will INSTANTLY receive an email with download instructions. Please note that we only accept Visa & Mastercard Credit/Debit cards.
Op DW is sinds een week de prijs van manapotions van 12~18G naar 5G gezakt.(per 5)
Wij kochten ze aan het begin aan mass in om ze door te verkopen, maar voor elke 50 die je koopt komen er weer 50 terug.

Nog 700 in de bank, iemand interesse? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe dat dupe werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:51
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:46:
[...]

Zeker als je eenmaal je pet hebt is het goed te doen. Solo met beasmastery is TE makkelijk. Elites solo-en van soms 2-3 lvls hoger (mits non-caster). PvP tegen een melee: eitje, ze kunnen domweg niet/amper bij je komen. Heb je eenmaal Viper sting, dan zijn casters (PvE en PvP) opeens ook een eitje. Heb je een Orc hunter, dan zijn rogues helemaal een lachertje.

Paladin kan het in een gevecht zeker lang volhouden, maar als het te lang duurt moet hij zijn cooldowns gebruiken, bubble of zelfs LoH. Een hunter kan gewoon doorgaan omdat hij niet van die lange cooldowns hoeft te gebruiken.

En vern**k je het, dan kun je altijd nog Ferign Death proberen (voornamelijk PvE, maar in PvP willen de minder ervaren tegenstanders er ook nog wel eens intrappen)

Ik weet niet hoe dat boven lvl 40 is, maar dit is tot nu toe mijn ervaring. Ik moet wel zeggen dat mijn hunter mijn nieuwste char is, na een rogue, lock, pala, warrior en priest, dus ik heb al wel enige ervaring.

@ Radkill:
Je moet je niet later 'intimideren' door al die knopjes. Zoals hierboven al gezegd, je leert met alle spells/attacks omgaan. Je word niet gelijk in het diepe gegooid, het begint met een paar knoppen, en om de zoveel lvls komen daar een paar bij. En wat betreft de knopjes voor een pet: Daar zou ik me helemaal al niet druk om maken. Veel van die knopjes gebruik je amper, en pet skills kunnen (zeker in het begin) automatisch.
Overigens, (bijna) alles in WoW is makkelijk te leren, dus ik zou er gewoon voor gaan om te nemen wat jij leuk vind. Je moet er ook even bij nadenken dat je op lvl 60 ook nog een hele tijd met die char moet doen.
Heb jij een hunter op lvl60? Aangezien je het wel heel makkelijk maakt. Een goede pallie is nauwelijks te verslaan voor een hunter, aangezien ze met een mooie epic 2hander flinke damage kunnen doen en oneindig lang kunnen blijven leven. Viper sting is een lachertje, kan zo worden dispelled. Ik gebruik daarom altijd maar viper sting rank 1, zodat het dispellen ze meer mana kost.

Een goede rogue kan nog steeds met al zijn stuns en crippling poison je verslaan, mits hij erg goed is. Over het algemeen kan ik als tier1 (met 2 tier2) hunter, iedere tier2 rogue wel aan.

Warriors zijn een eitje inderdaad, niet zo moeilijk om die aan te pakken.

Priests vind ik bijzonder lastig, bijna even moeilijk als een pally, en met mages/warlocks hangt het er een beetje vanaf wie de eerste grote crit doet. Vooral bij warlocks kan het lastig zijn omdat ze behoorlijk wat health hebben en erg goede crowd controls.

Hunter is idd in pve erg makkelijk, maar voor pvp zou ik zeggen easy to learn, hard to master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik niet... Het vern**kt het spel.

[ Voor 69% gewijzigd door Azqi op 12-04-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:07:
Nou ja, dit ben ik wel met je eens.

Echter kan ik het me niet voorstellen dat zoiets werkt, volgens mij is het gewoon een berichtje in d ehoop dat mensen geld over gaan maken om zelf geld te verdienen.

En als je dan geld overmaakt krijgt je gewoon een mailtje dat je gepwnend bent en je centen kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Azqi schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:59:
[...]

Op DW is sinds een week de prijs van manapotions van 12~18G naar 5G gezakt.(per 5)
Wij kochten ze aan het begin aan mass in om ze door te verkopen, maar voor elke 50 die je koopt komen er weer 50 terug.

Nog 700 in de bank, iemand interesse? :'(
eerlijk gezegd ben ik stiekem wel blij met mensen die zich met deze duistere praktijken bezig houden. Mijn potions zijn daardoor lekker cheap en praktisch elke warrior in onze guild heeft nu een quel serrar omdat de boeken dropten naar 700g (waren eerst 5000g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Azqi schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:07:
[...]

Valt wel iets mee, boe epics blijven behoorlijk duur en ze zijn meestal toch behoorlijk inferieur aan bop epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:37
DarkShadow schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:15:
[...]

eerlijk gezegd ben ik stiekem wel blij met mensen die zich met deze duistere praktijken bezig houden. Mijn potions zijn daardoor lekker cheap en praktisch elke warrior in onze guild heeft nu een quel serrar omdat de boeken dropten naar 700g (waren eerst 5000g)
Mja maar in principe is het niet de bedoeling dat elke warrior met een QS rondloopt?
Juist daarom is de droprate van het benodigde boek zo laag, om het 'uniek' en pokkeduur te houden.

Als iedereen zomaar een QS boek kan oppikken kan je er net zo goed een normale
instance drop van maken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede hunter (die ik graag zie in 5man groepen, en veel bijdraagt aan de groep):
  • Heeft verstand van pullen, en feigned bij bad pulls.
  • Doet lekkere DPS zonder aggro te trekken.
  • Beschermt clothies die wel aggro trekken met pets en traps.
  • Gebruikt traps tijdens de pull om mobs buiten het gevecht te houden.
Een slechte hunter (die je vaak ziet in PuGs en kunt missen als kiespijn):
  • Staat te schieten op een niet-getankte mob, trekt aggro en gaat dood. Of nog erger: rent weg/loopt achteruit als ie aggro krijgt, en pullt adds.
  • Dismissed zijn pet niet als er van randjes wordt gesprongen (meestal een wipe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kapoen schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:18:
[...]

Mja maar in principe is het niet de bedoeling dat elke warrior met een QS rondloopt?
Juist daarom is de droprate van het benodigde boek zo laag, om het 'uniek' en pokkeduur te houden.

Als iedereen zomaar een QS boek kan oppikken kan je er net zo goed een normale
instance drop van maken.
Mjah mits die warrior wel in een guild zit die Onyxia kan killen, anders heb je er nog geen ruk aan dus zo common is het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:05:
[...]

Heb jij een hunter op lvl60? Aangezien je het wel heel makkelijk maakt. Een goede pallie is nauwelijks te verslaan voor een hunter, aangezien ze met een mooie epic 2hander flinke damage kunnen doen en oneindig lang kunnen blijven leven. Viper sting is een lachertje, kan zo worden dispelled. Ik gebruik daarom altijd maar viper sting rank 1, zodat het dispellen ze meer mana kost.
Nee, ik heb geen hunter op lvl 60, daarom zei ik ook dat ik niet weet hoe het boven lvl 40 is, en dat het mijn ervaring tot nu toe is.
Een goede rogue kan nog steeds met al zijn stuns en crippling poison je verslaan, mits hij erg goed is. Over het algemeen kan ik als tier1 (met 2 tier2) hunter, iedere tier2 rogue wel aan.

Warriors zijn een eitje inderdaad, niet zo moeilijk om die aan te pakken.

Priests vind ik bijzonder lastig, bijna even moeilijk als een pally, en met mages/warlocks hangt het er een beetje vanaf wie de eerste grote crit doet. Vooral bij warlocks kan het lastig zijn omdat ze behoorlijk wat health hebben en erg goede crowd controls.
Tock zou ik zeggen dat Viper Sting op warlocks imho wel handig is. Kan door hun zelf niet weggehaald worden. Ze hebben vaak geen hele grote manapool, dus moeten ze lifetappen om een spell te kunnen casten.
Ook heb ik het idee dat veel mensen vergeten Viper Sting weg te halen. Uiteraard zal dit minder voorkomen op lvl 60, maar toch.
Hunter is idd in pve erg makkelijk, maar voor pvp zou ik zeggen easy to learn, hard to master.
True.

Maar nogmaals, wat ik daar poste waren mijn ervaringen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kaap schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:25:
[...]
Mjah mits die warrior wel in een guild zit die Onyxia kan killen, anders heb je er nog geen ruk aan dus zo common is het nou ook weer niet.
ach vaak genoeg wordt er een prijsje gemaakt om mee te mogen naar een ony kill voor een qs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

DarkShadow schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:16:
[...]

Valt wel iets mee, boe epics blijven behoorlijk duur en ze zijn meestal toch behoorlijk inferieur aan bop epics.
Denk eens aan elementium ore... Het werkt ook met goud. Het ramt de hele gamemechanics door elkaar. Epic mount... lol... dure enchants no problem etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
De vraag is alleen: hoeveel van die statement is waar?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:31:
[...]

ach vaak genoeg wordt er een prijsje gemaakt om mee te mogen naar een ony kill voor een qs
of je matst gewoon iemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Azqi schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:41:
[...]
Denk eens aan elementium ore... Het werkt ook met goud. Het ramt de hele gamemechanics door elkaar. Epic mount... lol... dure enchants no problem etc....
Daarom verkopen wij ook BoP items :)
Stel iemand wil een sword van garr, dan komt hij erin voor de kill, dropt zijn sword dan krijgt hij hem en betaald 300G-500G, dropt het sword niet, pech volgende keer beter. Soms nemen we mensen langs alle bosses, en als ze een drop willen betalen ze ervoor (vooropgesteld dat niemand in de guild hem wil).

Quel'serrar mensen mogen gewoon gratis mee, en wij hebben ook elke sulfuras aan alliance side gemaakt, en 2/4 thunderfuries (1 voor horde, dat was een leuke rel ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

M1lamb3r schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:44:
De vraag is alleen: hoeveel van die statement is waar?
Weinig.
Van het forum van een website die zich met dat soort dingen bezig houd begrijp ik dat die complete site fake is, de .exe zou niet meer zijn dan een plaatje.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ook dat zal gebeuren :) heb geen idee

wel zie ik vaak genoeg requests van warriors op verschillende realm fora waar gevraagd wordt of ze mee mogen met een ony kill voor hun qs

wordt zowat altijd positief op gereageerd, soms gratis soms tegen betaling etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, principieel fout aan de ene kant, aan de andere kant:

-Om de week een enkele Black Diamond voor 90g op de AH.
-Nauwelijks Focus, Rapidity of Protection librams op de AH, zo wel kosten ze 400-500g
-Elke raiddag brand ik er zo 15 potions (health en buff) doorheen. Die mogen best wat goedkoper van mij :)

En dan nog een unkillable C'thun en Ouro en nauwelijks gold van de bazen die we wel kunnen killen, je wordt snel arm hoor. Ik ga zoiets zelf niet misbruiken, maar van het "resultaat" zal ik gretig gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
tegen betaling? vind ik eerlijk gezegd wat verregaand. ben je even ripoff als blizz zelf. lang leve de commercie, ook in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warlock is in PVE 10 keer zo makkelijk als een hunter.

Tis ook meteen 10 keer zo saai, DOT DOT DOT beetje wanden en *ploef*... mob valt dood neer.
Mocht je een add krijgen gewoon fearen, als het er teveel zijn gewoon je VW saccen en rennen.
Ga je dood? soulstone en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:12:

Tis ook meteen 10 keer zo saai, DOT DOT DOT beetje wanden en *ploef*... mob valt dood neer.
Mocht je een add krijgen gewoon fearen, als het er teveel zijn gewoon je VW saccen en rennen.
beetje min tegen over een Lock....

Maar is dat niet met alle classes zo? Als je weet wat je moet doen gaat dat toch ook op de automatisch piloot. En meestal zit je Ss op een healer...

[ Voor 4% gewijzigd door Hom3r op 12-04-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:17:
[...]

beetje min tegen over een Lock....

Maar is dat niet met alle classes zo als je weet wat je moet doen gaat dat toch ook op de automatisch piloot
Tuurlijk, maar iedereen die zegt dat hunters easymode zijn moeten maar eens een warlock proberen.
Moeilijkste is de 1e paar levels zonder je voidwalker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Zo kan ik iedere class wel in 3 regels uitleggen... Warlock is toch wel ff meer dan dat (als je goed en efficient wilt spelen).

Warlocks is een van de meest complexe classes om goed te kunnen spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 12-04-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:20:
[...]

Tuurlijk, maar iedereen die zegt dat hunters easymode zijn moeten maar eens een warlock proberen.
ik heb een lvl 60 hunter en een lvl 60 warlock en ik kan nou niet zeggen dat hunter zoveel moeilijker is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:20:
[...]

Vw is klote want die houd slecht aggro, dus na een paar dots heb jij aggro als warlock en dan is het de zaak je zelf overeind tehouden. Dus easy mode ben ik niet met je eens. Maar ja wat weet ik er van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Roll een lock en verbaas jezelf.

WoW is een makkelijk spel, maar een Warlock is toch echt wel de meest complexe class om goed te beheersen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:25:
[...]

WoW is een makkelijk spel, maar een Warlock is toch echt wel de meest complexe class om goed te beheersen.
Ik heb een warlock, en om te zeggen dat een warlock een hele complexe class is gaat mij veel te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:25:
[...]

In mijn mening zijn alle classes moeilijk te beheersen. Het ligt geheel aan de persoon die de char bestuurd. Ik ben gewend om in ieder spel een caster te zijn meestal een met een pet. Ik had meer moeite om melee onder de knie te krijgen. De lock vind ik simpel.

Net als auto of motor rijden, de een kan het en de ander niet. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
haha wel leuk dat alle lock spelers meteen er boven op zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb best wel veen mmorpgs gespeeld ... en ik moet zeggen dat WoW best wel vaak down is!! nu weer ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:32:
[...]

Ik heb een warlock, en om te zeggen dat een warlock een hele complexe class is gaat mij veel te ver.
Tsja, ik heb wat andere classes gespeeld als lvl 60 op de test server, en geeneen had zoveel cast bars nodig als mijn lock.

Met een rogue bv. had ik aan 2 extra bars genoeg, met mijn lock heb ik 4 extra bars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heel complex misschien niet, maar in WoW wel de meest complexe heb ik het idee.

Ik vind het in ieder geval de leukste class om mee te spelen :) Als je een class beschrijft zoals jij het hierboven doet, maak je iedere class saai natuurlijk. Dan moet je fijn wat anders gaan spelen >:)

Down? Merk er niks van :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online
[...]

Klopt, ik zag laatst ook een lock die moeite had met een lvl 60 elite mob die ik afmaak met 1 vinger in m'n neus. En hier op het forum hoor ik al van spi-locks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:37:
[...]

Tsja, ik heb wat andere classes gespeeld als lvl 60 op de test server, en geeneen had zoveel cast bars nodig als mijn lock.

Met een rogue bv. had ik aan 2 extra bars genoeg, met mijn lock heb ik 4 extra bars.
Hoeveelheid castbars zegt natuurlijk verbazingwekkend weinig.
Ja, op lvl 30 had ik al 3 castbars vol, waarvan ik 70% niet gebruikte.
Enigste beetje complexe aspect van het warlock zijn is aggro management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:40:
[...]

Ik heb aan alle WoW bars aan niet eens genoeg. En gebruik het allemaal. Zegt dat wel wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:37:
[...]

Goede locks zijn erg schaars... Bij ons in de guild komen die het minst door de recruitement fase en dat zal niet zijn omdat het zo makkelijk is. Misschien wel om te levellen, maar in Raid niet.

Ik heb geen lock trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:41:
[...]

Ik heb aan alle WoW bars aan niet eens genoeg. En gebruik het allemaal. Zegt dat wel wat dan?
Op mn hunter heb ik 6 bars vol staan, wil dat nu zeggen dat mn hunter complexer is dan mn warlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

[...]

Dat jij 70% niet gebruikt is je eigen mankement IMO.

Ik gebruik vrijwel al mijn spells en abilities, alleen Firestone niet eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:39:
[...]

Klopt, ik zag laatst ook een lock die moeite had met een lvl 60 elite mob die ik afmaak met 1 vinger in m'n neus. En hier op het forum hoor ik al van spi-locks.
Hahah het houd je nogal bezig he... Heb je er wel van kunnen slapen of dat ook niet?

Zijn we met zijn allen even blij dat we niet met elkaars char hoeven te spelen! Let it go man! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

On_E schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:42:
[...]

Dat jij 70% niet gebruikt is je eigen mankement IMO.

Ik gebruik vrijwel al mijn spells en abilities, alleen Firestone niet eigenlijk...
CoW spaaaaaaammmmmmm :Y)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online
Het is een feit dat Warlock een van de complexere classes is om goed te spelen (en wordt ook meestal niet optimaal gespeeld dus).

Dat jij dat niet vind kan 3 dingen betekenen:

- Je hebt nog nooit een lock tot lvl 60 gespeeld
- Je bent waanzinnig goed en hebt het zelf niet door
- Je bent eigenlijk zoals het merendeel van de locks en speelt je lock maar op x% van capaciteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:43:
[...]

Hahah het houd je nogal bezig he... Heb je er wel van kunnen slapen of dat ook niet?

Zijn we met zijn allen even blij dat we niet met elkaars char hoeven te spelen! Let it go man! :*)
Neuh, juist niet... spi-locks zijn juist de dorpsgekken in de lock-channels. Dus lach me rot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe kom je er nou toch bij ?

Met alle respect, maar een lock goed spelen is toch echt veel meer dan aggromanagement alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Hunter Pets jongen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

Whatever :)

Snap niet dat ik er intrap hier :p

[ Voor 159% gewijzigd door Ryceck op 12-04-2006 15:49 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:45:
Het is een feit dat Warlock een van de complexere classes is om goed te spelen (en wordt ook meestal niet optimaal gespeeld dus).

Dat jij dat niet vind kan 3 dingen betekenen:

- Je hebt nog nooit een lock tot lvl 60 gespeeld
- Je bent waanzinnig goed en hebt het zelf niet door
- Je bent eigenlijk zoals het merendeel van de locks en speelt je lock maar op x% van capaciteit
Vertel mij nou eens wat zo moeilijk is om 3 DOTS op de mob te pompen, beetje wanden omdat je anders aggro krijgt. DOTS even verversen, als je het aandurft een shadowbolt pompen en herhaal het hele process.

Wil je het enigzins spannend maken fear je de mob af en toe om vervolgens te looten.
Nou, complex zeg.

In WoW zitten geen complexe classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ryceck schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:48:
[...]

Excuses voor mijn onwetendheid meneer.....

(aka: PULEEAASSEEEEE)
Ik bedoelde het niet denigrerend, maar CoW op een hunter pet = forget about it en op naar die Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:46:
[...]

Neuh, juist niet... spi-locks zijn juist de dorpsgekken in de lock-channels. Dus lach me rot :P
tja.....

Ik voel me niet aangesproken hoor, omdat ik toevallig een chest item heb waar spirit op zit maakt mij nog heen [evil]spi-lock[/evil] :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:48:
[...]

Vertel mij nou eens wat zo moeilijk is om 3 DOTS op de mob te pompen, beetje wanden omdat je anders aggro krijgt. DOTS even verversen, als je het aandurft een shadowbolt pompen en herhaal het hele process.

Wil je het enigzins spannend maken fear je de mob af en toe om vervolgens te looten.
Nou, complex zeg.

Geen van onze pets houdt aggro met 3 DOTs.

Fear kan breken door damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:48:
[...]

Nou, complex zeg.

Probeer is pvp ;) en kom dan maar bij me terug

Trouwens jij stuurt ook je pet en gaat schiet ook tot hij neergaat

[ Voor 7% gewijzigd door Hom3r op 12-04-2006 15:51 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.