Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Okyah schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:54:
[...]
Hehe, ik heb een jaar geleden ofzo hetzelfde gehad. Toen werd er gezegd dat bij de aankomende epix mounts geen speed-increase verkregen kon worden. Nja, m'n carrot verkocht, blijkt inene dat het toch wel werkt 8)7 In-game mailtje gestuurd naar een GM, toen is me verteld dat dit maar 1 keer kon/mocht per account, nja, maar wel gedaan :) Ik weet echt niet iets anders dat ik terug zal moeten krijgen. Plus ik denk dat als je het een jaar of 2 nog eens vraagt, dat het dan echt wel nog een keertje mag ;)

In het kort > je kan hem terug krijgen, maar daarna ben je alles dat je kwijt bent ook echt kwijt!
ik heb al een keer mijn felcloth leggings terug gevraagd via die manier.... die had ik in een dronken bui denk ik gevendord.. dus die ene keer heb ik al gedaan..

maar goed, ik ga het gewoon aanvragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaDKiLL schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:14:
[...]

IC, dus als iemand je invite moet je wél de install CDs/DVDs hebben?
In dat geval kan ik de game vast aanschaffen en bekijken of hij werkt. Mocht dit het geval zijn dan kan ik mijn maand activeren en anders wachten met het activeren tot ik mijn gamesbak terug heb.

Nogmaals, ik ben absoluut niet uit op iets illegaals of goedkoop aan een trialkey te kunnen komen.
Inderdaad. Je maakt dan je account aan met je guestkey.. mocht het goed draaien, dan kan je na die 10 dagen (of eerder) je guest account activeren met de "echte" key van WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:21:
[...]

Hij vraagt om damage gear, niet om healing gear ;)

Afgezien daarvan dropt Cenarion in MC en heb je het er indirect dus wél over :)
AU 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:50
Heb je nu speciaal een paar dagen terug zitten bladeren om te kijken hoeveel oh's en ah's er gepost waren als reactie? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
blackadder75 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:13:
[...]

hier ben ik het echt ZOOOOO erg niet mee eens.

Een undead lock is so dun en skinny.... daar zie je je mooie epix niet op. Wij hebben 2 orc warlocks en 3 undead warlocks allemaal in full tier 1-2 of ander AQ epix.

als je eenmaal aan de jurk gewend bent (en die hebben undead ook) zie je gewoon alles veel beter. grote demon horns... .. dikke gloves.. vette belt... coole headmask etc...

een Orc (bijna) full Nemesis.... daar STAAT wat.....

(ik geef toe dat ie een beetje sullig op zijn dreadsteed zit) Maar je kan ook op je AV frostwolf en dat ziet er dan WEL cool uit
dat heb ik met dwarfs alles ziet er daar zo vet op uit lekker breed echt gaaf _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Bosmonster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:24:
[...]

Heb je nu speciaal een paar dagen terug zitten bladeren om te kijken hoeveel oh's en ah's er gepost waren als reactie? :X
Wie wil er een Koekje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij bovenstaand bericht wilde ik u gelijk geven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:28:
[...]

Bij bovenstaand bericht wilde ik u gelijk geven _/-\o_
Hahahaha ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:25:
[...]

dat heb ik met dwarfs alles ziet er daar zo vet op uit lekker breed echt gaaf _/-\o_
Orcs in plate :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Vanavond nog ff 50k xp erbij halen met m'n priest en dan gelijk holy speccen, grinden doe ik na m'n lvl 60 toch niet meer en heeeeeeeeeel misschien moet ik wel mee MC in. Lvl 40+ blue/green gear ftw !

Alleen nog de BoE's, voor de rest aangevuld met sta/spi gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

blackadder75 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:21:
[...]

ik heb al een keer mijn felcloth leggings terug gevraagd via die manier.... die had ik in een dronken bui denk ik gevendord.. dus die ene keer heb ik al gedaan..

maar goed, ik ga het gewoon aanvragen....
Succes... ik heb mijn 1-time reinbursement al eens gebruikt en heb nu weer iets wat ik terug wil en het gebeurd NIET. Na 10tallen tickets bevatten de laaste:

"I hereby ask you to stop making tickets about this issue. We are bound by rules which prohibits us from restoring the item. We already restored an item at your request and we cannot restore more than one item per account" - vrije vertaling, zit nog op stage

GM's zijn dus kennelijk echte mensen die ook wel eens pissed worden :P

[ Voor 6% gewijzigd door Wouter185 op 11-04-2006 16:33 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:52:
Hm instances zijn weer reset, dus vanavond BWL maar weer doen. Veel nieuwe recruits sinds vorige week dus dat kan wel weer leuk worden. In AQ is Fankriss nog steeds niet dood. 7% op onze beste poging tot nu toe. Sindsdien zijn we andere strategieën aan het proberen, maar het heeft nog wel wat fine-tuning nodig.
instances reset?? allemaal ook mc en onyxia ? dan weet ik wel wat ik vanavond ga doen.
Wouter schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:31:
[...]

Succes... ik heb mijn 1-time reinbursement al eens gebruikt en heb nu weer iets wat ik terug wil en het gebeurd NIET. Na 10tallen tickets bevatten de laaste:

"I hereby ask you to stop making tickets about this issue. We are bound by rules which prohibits us from restoring the item. We already restored an item at your request and we cannot restore more than one item per account" - vrije vertaling, zit nog op stage

goed dat ik het weet dan ga ik dus niet mn carrot terug vragen jammer dan voor die speed.
Dan hou ik die restore liever tegoed.
Laatst ging erbij ons wat mis met het toewijzen van loot (de verkeerde persoon kreeg de loot) toen kregen we van de gm ook te horen dat je maar 1 x per masterlooter dingen ongedaan mag maken.

[ Voor 48% gewijzigd door MantaMania op 11-04-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:32:
[...]

instances reset?? allemaal ook mc en onyxia ? dan weet ik wel wat ik vanavond ga doen.
Hij speelt in de US :) Die hebben vandaag maintenance dus instance resets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:33:
[...]

Hij speelt in de US :) Die hebben vandaag maintenance dus instance resets.
jammer, omdat het de laatste tijd wel meer gebeurt dacht ik een leuke kans te zien om nog ff snel mn boots van gehennas te halen die willen maar niet droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:32:
[...]

[...]

goed dat ik het weet dan ga ik dus niet mn carrot terug vragen jammer dan voor die speed.
Dan hou ik die restore liever tegoed.
Laatst ging erbij ons wat mis met het toewijzen van loot (de verkeerde persoon kreeg de loot) toen kregen we van de gm ook te horen dat je maar 1 x per masterlooter dingen ongedaan mag maken.
Edit: Je speelt US servers, nvm me.

[ Voor 17% gewijzigd door rodie83 op 11-04-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Bestaan er ook fixed AV's? Of is dat wat moeilijk vanwege lvl verschil (51-60)
Ben iig zeker van plan om fixed AB's en WSG's te doen. Scheelt me weer heel wat 'heal me' shouts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Ik heb een half jaar terug eens mn halve gear gevendored, en allemaal terug gekregen. Je krijgt per account één keer de mogelijkheid om een itemloss accident teruggedraait te krijgen. Een bij elkaar behorende groep items dus.

Beetje zonde om het voor één dingetje te doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Bosmonster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:06:
[...]

Dan heb jij of een mega rest van je systeem, of stelt niet zulke hoge eisen aan framerate...

Ik heb een 6600GT en 1GB, maar met 40 man valt mn framerate terug naar 10-15 per seconde als ik alles op high zet en dat is echt niet speelbaar als je snel wilt kunnen reageren.
Tip: kijk dan even naar de lucht en je framerate knalt meteen weer op max, rond de 60fps oftewel naar de grond kijken lukt ook. Doe ik altijd als ik IF binnenvlieg en mijn systeem schokt wegens kelderende fps.
Kameraad van me met 512MB verkoopt als zijn stuff in Darnassus en komt nooit naar IF omdat die stad gewoon niet speelbaar is met zijn config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik kom uberhaupt nooit in IF, ik ben Horde.

Maar voor die paar hitches boeit het me niet, het gaat mij om raids. En daar kan ik moeilijk de hele tijd naar de grond kijken ;)

Overigens heb ik geen enkele probleem met steden invliegen e.d. Loopt allemaal als een trein.

WoW is voor mij niet anders dan een FPS, framerate > graphics.

Waarschijnlijk zou ik met een 7900GTX nog steeds alles op low draaien :P

[ Voor 64% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

Ik kan op tijd reageren met 5 frames per seconde :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 11-04-2006 17:01 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
On_E schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:01:
Ik kan op tijd reageren met 5 frames per seconde :Y)
Ik wil toch wel zo snel mogelijk mijn iceblock inrammen als ik aggro krijg van een wyrmguard in bwl...
fps > graphics.
Zelfde bij nef, AoE'en van die phase 3 op 20%, ik deed 1x arcane explosion en had 10-15 sec lag...

@ raserian. AQ40 zal wel actief starten als 80% of meer van alle coreraiders echt alles uit mc heeft, dan heb je al weer een avond meer om AQ40 te doen..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

jarnotjuh schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:07:
[...]

Ik wil toch wel zo snel mogelijk mijn iceblock inrammen als ik aggro krijg van een wyrmguard in bwl...
fps > graphics.
Zelfde bij nef, AoE'en van die phase 3 op 20%, ik deed 1x arcane explosion en had 10-15 sec lag...

@ raserian. AQ40 zal wel actief starten als 80% of meer van alle coreraiders echt alles uit mc heeft, dan heb je al weer een avond meer om AQ40 te doen..
Tsja, met alles op low heb ik nog 5-15 FPS in 40-man raids, dus ik ben eraan gewend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wouter schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:31:
[...]

Wat ben jij toch ook een zeurpiet Wouter.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:55:
kan iemand me nou eens uitleggen waarom stamina nou belangrijker is als int. ik snap dat je met life tap je health kan omzetten in stamina. maar als je toch heel veel int hebt ( bijvoorbeeld je pakt gewoon een priest set met heel veeel mana ofzo :P ), waarom zou je dat dan doen ( life tappen ). Nou ben ik nog niet zo ver dat ik al molten core of BWL instances heb gedaan dus misschien ligt het daar aan dat de ' battles' daar veel langer duren. maar als ik in de huidige instances zit, bijvoorbeeld sunken temple. dan is het enige wat life tap doet een flinke deuk in mijn DPS slaan. is er een soort omslagpunt dat naarmate een gevecht langer duurt dat lifetap wel beter is als een flinke sloot mana of niet ? ( bazen in ST duren maximaal 2 minuten achter elkaar )
je snapt het zelf al

boss fight duurt 10 minuten............

op een gegeven moment is je mana gewoon op. of je nu met 5,000 of 10,000 (theorie) begint op = op

op het moment dat je 0 mana hebt maakt het NIET MEER UIT of je nu 5,000 of 10,000 max hebt. Je komt TOCH niet meer aan die max. de hele rest van de fight zul je moeten doen met lifetap en drankjes.... ( en in de praktijk zul je dan de rest van de fight tussen de 0 en de 4000 mana hebben)

als je dus veel HEALTH hebt kun je binnen veilige marges meer life tappen. de healers healen je wel weer bij... en je gebruikt bandages.

om dit te snappen moet je het soms even echt goed analyseren en je zult zien hoe waar het is.... en dus dat health > mana

inderdaad vooral in end game raids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Is er eigenlijk iets vergelijkbaars als Warsong Gulch of Arathi Basin? Ik heb nu één keer eerder in Warsong gezeten (wat erg gaaf was :D) maar moest toen 55 minuten wachten eer ik er in mocht. Ik probeer er nu weer in te gaan, maar dat schiet niet op. Ben nu al 45 minuten aan het wachten terwijl hij aangeeft dat er een wachtrij van 7 minuten staat.
Gaat dit eigenlijk sneller als je een hoger level bent? Ik ben nu level 20, maar kan me wel voorstellen dat er niet veel mensen van rond de level 20 de battlegrounds in gaan.

Mijn warrior gaat ook eindelijk beetje goed. Ik vind alleen het levelen traag gaat in vergelijking met bijvoorbeeld mijn hunter. Is dat mijn verbeelding of is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Zou iemand daar al lvl 60 zijn? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
ik hoop het niet voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
http://www.youtube.com/watch?v=gg0DgJsurUU

Swords rogue @ nefarian !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een site waar quests enzo mooi staan aangegeven? Zodat ik niet een gigantisch end ga lopen terwijl er genoeg in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:13:
weet iemand een site waar quests enzo mooi staan aangegeven? Zodat ik niet een gigantisch end ga lopen terwijl er genoeg in de buurt is.
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Weet iemand of het mogelijk is om characters van een account over te zetten naar een ander account?
Dus dat je bijvoorbeeld 4 characters hebt op account één en dat je daarvan bijvoorbeeld character 1 en 2 wilt overzetten naar een nieuw aangemaakte account twee... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Onmogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Virax op 11-04-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Laatst online: 24-06-2023
En hoe weet je dat zo zeker?
Het is voor Blizzard alleen maar voordelig, omdat ze dan geld vangen van 2 accounts, in plaats van 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Laatst online: 16-09 18:16
MysticSnake schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:06:
[...]

Het is voor Blizzard alleen maar voordelig, omdat ze dan geld vangen van 2 accounts, in plaats van 1.
Onmogelijk.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bosmonster. ik ben al 4 dagen niet meer hier op geweest. Dus JA ik kijk terug.

Edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

MysticSnake schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:06:
[...]
Er zijn weinig dingen die ik zeker weet maar dit weet ik toch wel heel zeker, en anders moet je zelf maar eens de voorwaarden en policies doorlezen op de website van WoW (een van mijn favo hobbies ;)) en mocht je het daar niet kunnen vinden kun je altijd nog een van de voorgaande 69 topics doorlezen waarin de vraag ook plus minus 100x is gesteld en beantwoord ;)

Edit:
En zowiezo zitten er dikke nadelen aan:
* Persoon die nooit WoW heeft gedaan koopt WoW, krijgt een level 60 char van een vriendje die een ander char leveled en is uitgespeeld met zn "oude" level 60 char. Dan krijg je dus van die n00bs die mee gaan in instances terwijl ze nooit hebben gespeeld (en trust me, de mensen die zelf hun char geleveled hebben zijn in sommige gevallen al erg genoeg).

* Het is voor Blizzard NOG voordeliger als je WoW koopt en het hele char eerst moet levelen alvorens je de endgame stuff gaat doen ;). Je zal vermoedelijk langer spelen als je eerst level 60 moet worden en dan endgame gaat doen dan dat je meteen endgame gaat doen :).

[ Voor 36% gewijzigd door Virax op 11-04-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overzetten van chars naar een andere account zal misschien nog geimplementeerd worden in een van de toekomstige patches of in de expantion, maar zal dan wel hoogstwaarschijnlijk een betalende feature worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
ViRaX schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:25:
[...]

Edit:
En zowiezo zitten er dikke nadelen aan:
* Persoon die nooit WoW heeft gedaan koopt WoW, krijgt een level 60 char van een vriendje die een ander char leveled en is uitgespeeld met zn "oude" level 60 char. Dan krijg je dus van die n00bs die mee gaan in instances terwijl ze nooit hebben gespeeld (en trust me, de mensen die zelf hun char geleveled hebben zijn in sommige gevallen al erg genoeg).
Ja, die zijn er idd nogsteeds.
Nogsteeds zie ik wel eens in IF een yell voorbij komen "does anyone know howto play this char, plz whisper me.."
Ebay :z

Ik vraag me er dan ook altijd bij af, waarom? Je hebt geen skill(en sommige hebben dat nogsteeds als ze het toch zelf gelvl'ed hebben), je weet niet wat je moet doen in instances, enz enz. Dat vern**kt heel het speelplezier.

Net als bij jou raserian, als ik op je rogue speel dan buttonbash ik wat en na 10 min aanklooien weet je ongv wat je doet. Maar met mijn lvl 6 rogue heb ik echt veel meer lol dan met de jouwe...

Ik vraag me nog serieus af hoeveel die transfers gaan kosten, als het ech tmeer als 10 euro is dan reroll ik wel alle chars. Hmm, die paladin laat dan maar zitten... :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Yay, de Twin Emperors zijn neer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
OK we (de guild) heeft een probleem.
Maandag na de patch (1.10) is onyxia down gegaan. Maar nu opeens krijgen we haar niet meer down.....
Fase 1 is geen probleem, geen dode of wat dan ook.
Maar Fase2 is het probleem. We krijgen meestal 2-4 DeepBreaths op onze kop....
Wat wij doen in die fase is allemaal uit elkaar gaan staan en dan DoT's gebruiken en ranged damage doen. Maar wel allemaal blijven staan. Fase2 duurt ook erg lang omdat maar de helft van de raid dus in de range zit om damage te doen.
Is dat goed? Want ik heb nu ook gehoord dat je gewoon met zijn alle achter ony aan moet gaan en gewoon keihard moet DPSen. omdat als ze telang weinig DPS krijgt dat ze DB's gaat doen en als er het te lang duurt dat ze DB's gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Ze is moeilijker geworden.. Ik heb eerder in raids gezeten met 15 man op onyxia...
Verder deed mijn eigen guild hem met 25 man voor de patch. Nu gebruiken we ~35 man, kwestie van goed uitspreiden in phase 2 (natuurlijk de mages en locks / hunters met full mana naar pase2).

En Deep Breath krijg je bijna altijd wel, 2 tips:

- gebruik alle mogelijke dots, niet genoeg dots is vragen om een DB
- zorg dat mensen zich goed verspreiden over de map
- komt er een deep breath, res dan niet van zijn hoofd weg maar naar de weerszijden daarvan. Als hij in jou richting kijkt moet je maken dat je wegkomt want daar zijn zijn diepe adem je raken.

Wat we zelf welleens gedaan hebben is het maken van een groepje met ~5 spelers met goede fire resistance en veel life om vervolgens een DB uit te lokken, dat was na de bugged patch en het werkte prima. Je moet wel zorgen dat de rest van de raid vervolgens goed over de map beweegt. Niet echt alledaagse tactics en requires veel teamplay. Heb er ook nog nooit iets over gelezen, maar de bottom line is dat je weet waar de DB zal landen zodat je weet waar je heen moet vluchten.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Ik ben inmiddels met mijn NE Hunter @ Bladefist EU level 29, maar ik weet niet of ik voorlopig lvl 30 wil worden. Weet iemand die @ BF speelt hoe de WSG daar is? Het schijnt voor dat level aardig kut te zijn...

En ehm, ik hoop dat ik na de maintenance van vannacht PVP Rank2 ben (Insignia of the Alliance \o/ )

Ik heb nu zo'n 250 tot 300 honorable kills, weet iemand hoeveel honor je moet hebben voor rank2 op BF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
mimic schreef op woensdag 12 april 2006 @ 03:57:
Ik ben inmiddels met mijn NE Hunter @ Bladefist EU level 29, maar ik weet niet of ik voorlopig lvl 30 wil worden. Weet iemand die @ BF speelt hoe de WSG daar is? Het schijnt voor dat level aardig kut te zijn...

En ehm, ik hoop dat ik na de maintenance van vannacht PVP Rank2 ben (Insignia of the Alliance \o/ )

Ik heb nu zo'n 250 tot 300 honorable kills, weet iemand hoeveel honor je moet hebben voor rank2 op BF?
dat redt je wel maar het gaat niet om je HK maar om je Honor die je haalt, dus hoeveel honor heb je ? ;)

Btw Ik hoop vandaag rank 8 tehalen O-) 135K H deze week moet wel lukken denk ik >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Hom3r op 12-04-2006 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Dat heb ik een keer in anderhalve dag gehaald :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Maegrim schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:18:
Dat heb ik een keer in anderhalve dag gehaald :>
schouderklopje voor jouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van de pvpers een manier om snel veel rep met AV te krijgen? probeer met me alt op die manier nog wat leuke items te scoren en hoor vaak dan mensen in paar dagen al revered zijn en snel exhalted, maar duurt mij een eeuwigheid. had paar maanden terug me main char naar andere guild gezet en vind beetje lullig als ik dan met me alt in dezelfde guild nu dan makkelijk items score (gezien toen ik weg ging we maar bij Garr waren in MC en zij nu bij raggy zijn).
hou er rekening mee, AV winnen is er voor mij niet bij, of de horde heeft een offday en verdrijnt spontaan waardoor het 40 alliance tegen 20horde is ofzo :p sowieso wel lastig, met me main ben ik vaker online gezien we om elke tijd wel een raid kunnen hebben, waardoor ik minder in queries zit met me rogue :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:05
Over PVP gesproken...

Welke item set heeft jullie voorkeur om te verdienen? De nieuwe dungeon 2 sets
of de rank 7 - 10 set? Voor mijn warrior zou heroism de betere keuze zijn, terwijl
ik er voor mijn shadowpriest nog niet uit ben... zowel virtuous is leuk, maar de
7-10 set heeft ook goeie modifiers die niet terug te vinden zijn op virtuous...

Als ik het puur objectief bekijk dan moet je voor beide sowieso ongeveer dezelfde
tijd spenderen om ze te krijgen. Subjectief: dan ziet de rank 7-10 set voor mijn
priest er meer 'evil' uit dan Virtuous >:)

Waarschijnlijk zal ik maar voor een combo gaan van Virtuous, rank7-10 en misschien
nog een paar losse items.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
paradoXical schreef op woensdag 12 april 2006 @ 01:03:
Ze is moeilijker geworden.. Ik heb eerder in raids gezeten met 15 man op onyxia...
Verder deed mijn eigen guild hem met 25 man voor de patch. Nu gebruiken we ~35 man, kwestie van goed uitspreiden in phase 2 (natuurlijk de mages en locks / hunters met full mana naar pase2).

En Deep Breath krijg je bijna altijd wel, 2 tips:

- gebruik alle mogelijke dots, niet genoeg dots is vragen om een DB
- zorg dat mensen zich goed verspreiden over de map
- komt er een deep breath, res dan niet van zijn hoofd weg maar naar de weerszijden daarvan. Als hij in jou richting kijkt moet je maken dat je wegkomt want daar zijn zijn diepe adem je raken.

Wat we zelf welleens gedaan hebben is het maken van een groepje met ~5 spelers met goede fire resistance en veel life om vervolgens een DB uit te lokken, dat was na de bugged patch en het werkte prima. Je moet wel zorgen dat de rest van de raid vervolgens goed over de map beweegt. Niet echt alledaagse tactics en requires veel teamplay. Heb er ook nog nooit iets over gelezen, maar de bottom line is dat je weet waar de DB zal landen zodat je weet waar je heen moet vluchten.
Maar even over de DOTS. we staan zo verspreid en blijven daar ook staan dat sommige niet in de range komen om hun DOT erop te doen. Dus soms zitten er maar 5-6 DOTS op. das maar een half rijtje!
De groepen voor de whelps staan meestal wel wat dichterbij elkaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:10

chromeeh

the Gnome

blackadder75 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:36:
[...]

je snapt het zelf al

boss fight duurt 10 minuten............

op een gegeven moment is je mana gewoon op. of je nu met 5,000 of 10,000 (theorie) begint op = op

op het moment dat je 0 mana hebt maakt het NIET MEER UIT of je nu 5,000 of 10,000 max hebt. Je komt TOCH niet meer aan die max. de hele rest van de fight zul je moeten doen met lifetap en drankjes.... ( en in de praktijk zul je dan de rest van de fight tussen de 0 en de 4000 mana hebben)

als je dus veel HEALTH hebt kun je binnen veilige marges meer life tappen. de healers healen je wel weer bij... en je gebruikt bandages.

om dit te snappen moet je het soms even echt goed analyseren en je zult zien hoe waar het is.... en dus dat health > mana

inderdaad vooral in end game raids
Klopt het max mana maakt niet uit hoeveel je ook hebt...
Of je nu 500, 1500 of 5000 hebt. Alleen en goed getimede life-tap kan wel een verschil maken in de uitkomst van de battle, dat je nog net ff een Shadow-Bolt etc. kunt casten voor een final blow :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:35:
[...]

Maar even over de DOTS. we staan zo verspreid en blijven daar ook staan dat sommige niet in de range komen om hun DOT erop te doen. Dus soms zitten er maar 5-6 DOTS op. das maar een half rijtje!
De groepen voor de whelps staan meestal wel wat dichterbij elkaar :(
loop dan gewoon even in ranged en weer terug, das het voordeel van een dot, cast het en het zit er weer voor een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:38:
[...]

loop dan gewoon even in ranged en weer terug, das het voordeel van een dot, cast het en het zit er weer voor een tijdje.
dots, more dots, hit it like you mean it :X

anyway, heb nog steeds ony niet gedaan na de patch :( ben er steeds niet als ze ony gaan doen :/

gisteren helaas nef niet neer kunnen krijgen :/ (blue/black) naja deze week weer nieuwe kansen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:37:
[...]

Klopt het max mana maakt niet uit hoeveel je ook hebt...
Of je nu 500, 1500 of 5000 hebt. Alleen en goed getimede life-tap kan wel een verschil maken in de uitkomst van de battle, dat je nog net ff een Shadow-Bolt etc. kunt casten voor een final blow :)
Hier ben ik het wel met je eens maar toch ga ik liever een gevecht in met 5000mana als met 4000mana.

Hoef je toch wat later over te stappen op je lifetap, wat toch ten koste gaat van je hp en wat weer tot pot's/healthstones/heals zal leiden. Scheelt je priest misschien weer een heal en dus mana die dan mooi op iemand anders kan gebruiken.

Ik ben wel met je eens dat je mana toch wel opgaat, maar 5000 mana is toch een heel stuk lekkerder als 500 :Y) Zeker als je als lock er hp voor gaat inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mimic schreef op woensdag 12 april 2006 @ 03:57:

mja lvl 29 is wel veel twinkteams van flawed. ikzelf heb wsg nooit gedaan op die levels, want toen was het er niet, dus ik heb eigenlijk niet echt een idee ervan.

aantal honor wat je nodig hebt voor rank 2, geen idee, ligt eraan hoeveel honor de rest ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:56:
[...]

Hier ben ik het wel met je eens maar toch ga ik liever een gevecht in met 5000mana als met 4000mana.

Hoef je toch wat later over te stappen op je lifetap, wat toch ten koste gaat van je hp en wat weer tot pot's/healthstones/heals zal leiden. Scheelt je priest misschien weer een heal en dus mana die dan mooi op iemand anders kan gebruiken.

Ik ben wel met je eens dat je mana toch wel opgaat, maar 5000 mana is toch een heel stuk lekkerder als 500 :Y) Zeker als je als lock er hp voor gaat inleveren.
500 mana = 1x CoA en dan de lifetab :p mmmm doe mij maar 5000 dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

We hebben Ony nu verschillende malen gedaan na 1.10 en ik merk weinig tot geen verandering hoor. De eerste try, op patchday, was wel een beetje buggy, maar Deep Breath's kan je makkelijk ontwijken door naar de zijkanten te lopen. Ook wat FR wil wel helpen, hoewel dit voor non-MT's niet nodig is.

Gewoon doen wat je altijd doet, ze is niet moeilijker geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter185 op 12-04-2006 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:49:
[...]

dots, more dots, hit it like you mean it :X

anyway, heb nog steeds ony niet gedaan na de patch :( ben er steeds niet als ze ony gaan doen :/

gisteren helaas nef niet neer kunnen krijgen :/ (blue/black) naja deze week weer nieuwe kansen
wij hadden ook blue/black. Na een whipe op 1% (volgens mij 0,00001%) in de tweede try netjes neer gegaan. Lekker me NW robe kunnen looten \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:47
Wij ook blue/black gisteren, eerste keer dat we 'hem' probeerden.. Is blue/black dan zo lastige combo? Volgends /1 in BWL gisteren hadden we geluk dat we blue/black hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik heb het gevoel, dat ik weer aan een weaponupgrade toe ben, ik ben inmiddels lvl 57, bijna full Fury spec dualwield warrior, met op het moment 2x http://www.thottbot.com/?i=6222.

Nu ben ik uiteraard ook Blacksmith, weaponsmith zelfs en neig ik naar Master Axesmith voor 2x http://www.thottbot.com/?i=14278 Maar een dramatische verbetering is het niet, 15 agi is toch ook ong. +1% crit?

wie heeft er een alternatief? hoeven niet 2 dezelfde te zijn en te halen uit instances alle 5man instances of AH worlddrops.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:10

chromeeh

the Gnome

[...]

Ik doelde het meer in de richting van een low lvl lock...
Ben nu sinds gister avond een lvl 31 lock en moet zeggen dat met een beetje opletten nooit helemaal zonder mana kom te zitten ook niet tegen Elites, en anders Life Tap + Mana potions :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

BzR, DFU en PW zijn gister op bloodscalp ff gewiped op majordomo... maaarrrr we gaan m pwnen ;)

Deze week weer een verse MC voor de boeg, lekker DKP sparen zodat ik finkles lava pwner kan gaan claimen ;)

Gister dus met 3 mages, 2 prots en een hele zwik newbies majordomo gedaan, zowaar tot aan de laatste anderhalve add toe gekomen, op 2 tries. Nie verkeerd moet ik zeggen...

Mocht je overigens als prot warrior in tier0(.5) op bloodscalp nog een leuke guild zoeken, KeeZ is bereikbaar ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ik ben nu een lvl 41 warrior en tanken gaat me prima af.
Maar welke 1H en shield zijn nu echt fijn om mee te tanken?

Als drop in een instance of worlddrop, en die ik dus wel tot lvl 60 goed kan doorgebruiken.
Of moet ik gewoon iedere x lvl's nieuwe gear? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Daar mis je een belangrijke link: Life Tap/heals is een manier voor de healers om toch ook indirect DPS te doen met hun heals. Zij kunnen je met een goedkope regeneration weer bijna tot volle mana laten komen. Dit soort interactie zorgt voor max dps in raids.

Ik zeg ook niet dat je int compleet moet negeren. Zo'n 5K is wel het minimum op lvl 60. Maar wat wel zo is is dat je dat bijna gratis krijgt bij cloth items.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 12-04-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
onyxia is wel degelijk gevoeliger geworden tov deep breaths.

voor patch 0. patch day 10-15 :s(niet neer).

nu 1 of 2. Maar dan gaat ze wel neer we weten wat te doen dus. Maar fase 3 lijkt makkelijker geworden minder fear.(of wij beter).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Dirk IJntema schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:36:
Ik heb het gevoel, dat ik weer aan een weaponupgrade toe ben, ik ben inmiddels lvl 57, bijna full Fury spec dualwield warrior, met op het moment 2x http://www.thottbot.com/?i=6222.

Nu ben ik uiteraard ook Blacksmith, weaponsmith zelfs en neig ik naar Master Axesmith voor 2x http://www.thottbot.com/?i=14278 Maar een dramatische verbetering is het niet, 15 agi is toch ook ong. +1% crit?

wie heeft er een alternatief? hoeven niet 2 dezelfde te zijn en te halen uit instances alle 5man instances of AH worlddrops.
Alsjeblieft, laat die 2x Dawn's Edge hangen. haal dan 2x Bone Slicing Hatchet (BSH, Maleki the Palid dropt die in Stratholme, UD side). Die zijn gratis en beter.

Nog beter is BSH in je offhand en in je mainhand een lekker traag wapentje... speed tussen de 2,5 en 3. Daarmee heb je veel meer plezier. Kijk bijvoorbeeld eens naar een Axe of the Deep Woods. Die's erg lekker. Als je toegang hebt tot Onyxia met je warrior raad ik je Deathbringer aan, die heb ik zelf ook op m'n DW warrior i.c.m. een BSH. Daarmee haal je echt sicke crits voor een 1hander. Je snelle offhand zorgt wel voor rage-generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

kevinp schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:58:
onyxia is wel degelijk gevoeliger geworden tov deep breaths.

voor patch 0. patch day 10-15 :s(niet neer).

nu 1 of 2. Maar dan gaat ze wel neer we weten wat te doen dus. Maar fase 3 lijkt makkelijker geworden minder fear.(of wij beter).
Na de patch hebben we ook encounters gehad zonder DB! En sommige encounters met 2 DB's. Ook bij sommige encounters werd er bijna achter elkaar door gefeared, en bij andere bijna niet.
Volgens mij heeft het te maken met de mate van DPS. Ik weet het niet zeker...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee hoe dat zit met ony!

ben haast nooit meer in die raid voor ony, ik laat hoop alts voor mij in de plaats staan in de raid. enigste waar ik nog op uit ben is me TIER2 shoulders van chroma...
Dragonstalker ftw. Owjah die nieuwe ring uit AB van 3e boss dacht ik is ook stukje beter als Quick striker ring dus...... :)
en misschien die gun van Neferian maar dat heeft niet echt prioriteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

ReCreator schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:05:
[...]

Na de patch hebben we ook encounters gehad zonder DB! En sommige encounters met 2 DB's. Ook bij sommige encounters werd er bijna achter elkaar door gefeared, en bij andere bijna niet.
Volgens mij heeft het te maken met de mate van DPS. Ik weet het niet zeker...
Zo'n gevoel hebben wij ook. Slackende DPS = DB's & Fears nonstop, Snoeiharde DPS = (nagenoeg) geen DB's & Fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wouter schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:07:
[...]

Zo'n gevoel hebben wij ook. Slackende DPS = DB's & Fears nonstop, Snoeiharde DPS = (nagenoeg) geen DB's & Fears.
het feit dat wij altijd slackende huntards hebben spreekt dit tegen :P we hebben zelden of nooit db's :P

wat is beter voor een sword combat rogue, +crit of agi/attackpower ?

en waarom heb ik het gevoel dat ik zoveel mis op gelijke level mobs :/

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 12-04-2006 10:14 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:14:
[...]

het feit dat wij altijd slackende huntards hebben spreekt dit tegen :P we hebben zelden of nooit db's :P

wat is beter voor een sword combat rogue, +crit of agi/attackpower ?

en waarom heb ik het gevoel dat ik zoveel mis op gelijke level mobs :/
Omg Bokkie...

Agi = AP+Crit, dus ga voor Agi. Daarna AP en Crit, daarna Sta. Dat zoveel mist is omdat je missrate redelijk hoog ligt. Probeer eens wat +hit items te verzamelen.

Slackende rogues ook altijd :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:51:
ik ben nu een lvl 41 warrior en tanken gaat me prima af.
Maar welke 1H en shield zijn nu echt fijn om mee te tanken?

Als drop in een instance of worlddrop, en die ik dus wel tot lvl 60 goed kan doorgebruiken.
Of moet ik gewoon iedere x lvl's nieuwe gear? :)
Aegis of the Scarlet Commander voor jou, en Sword of Omen heb je dan als questreward want je bent Horde neem ik aan?

Dat voldoet wel even tot Maraudon -> Thrash Blade en Sunken Temple -> Crest of Supremacy, of anders gewoon een random groen/blauw/paars schildje tot Draconian Deflector, tank wapen maakt niet zoveel uit. Ik heb het liefste een sneller wapen (2.3 speed en lager) voor HS spam na 5 Sunders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een leuke LBRS run gehad, hoewel mijn reden dat ik er was (de gemstones) niet dropte, lootte ik wel de Shadowcraft Belt, Five of Elements en Frenzied Striker... Lekker allemaal verkocht en 100g rijker. Niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:19:
[...]

Aegis of the Scarlet Commander voor jou, en Sword of Omen heb je dan als questreward want je bent Horde neem ik aan?

Dat voldoet wel even tot Maraudon -> Thrash Blade en Sunken Temple -> Crest of Supremacy, of anders gewoon een random groen/blauw/paars schildje tot Draconian Deflector, tank wapen maakt niet zoveel uit. Ik heb het liefste een sneller wapen (2.3 speed en lager) voor HS spam na 5 Sunders :)
oké, dat wapen had ik toen niet als reward gekozen, was voor de neck gegaan.

ik tank nu met Hand of Righteousness :D
Gaat behoorlijk lekker, wapen crit voor 339. Mobs blijven aan me plakken :)

Heb 80g geboden op Wall of the Dead Die zal zodra Xavius weer up is in mn mail moeten zitten.

edit:
outbid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Gisteren ragnaros op 54% voor de 1e submerge |:( daarna down, 4 seconden voor de 2e submerge :o

Vaag gevecht gisteren, meer dps na de sons dan voor de sons...

[ Voor 22% gewijzigd door ImdaMned op 12-04-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:46
ImdaMned schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:27:
Gisteren ragnaros op 54% voor de 1e submerge |:( daarna down, 4 seconden voor de 2e submerge :o

Vaag gevecht gisteren, meer dps na de sons dan voor de sons...
Veel warriors mee? zoja: na 19% = execute range ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
iemand tips voor die first aid upgrade q te doen in Dustwallow Marsh? vind dat een retestuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Hurtebise schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:31:
iemand tips voor die first aid upgrade q te doen in Dustwallow Marsh? vind dat een retestuk.
iemand met je meevragen die voor jou kijkt welke NPC healing nodig heeft en daarbij op en neer gaat springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
kan je die q niet met 2 tegelijkertijd doen? of iemand anders die first aid kan en meehelpt te healen (ook al doet die de q niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinShady
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:30
Druk op V, krijg je namen boven de mobs, dus ook of ze crit etc. zijn. Lekker in het midden gaan staan en die bandage op een hotkey zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik zie in game en hier op het forum vaak de term PUG , wat betekent dat eigenlijk?

en damn man dit gaat echt hard, telkens als ik op F5 ram weer 3 nieuwe berichten :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

PuG = Pick up Group. Dus een groep met mensen die je niet of nauwelijk kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wouter schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:40:
PuG = Pick up Group. Dus een groep met mensen die je niet of nauwelijk kent.
En vaak de grootste idioten. Zo hebben we gister UBRS kunnen resetten omdat een hunter zijn pet niet dismisste.
Het werd nog gezegd door de raidleader maar de hunter springt naar beneden bij rend en nefarius en de pet rend lekker rond alles te pullen. en toen kreeg iemand een knockback zodat de sequence gestart werd. :(

daarna een run gedaan zonder hunters >:) en dat ging prima.
Ik weet het, niet alle hunters zijn mongolen. :>

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Soms heb je van die gevechten, dan wou je echt dat je Fraps geinstalleerd had.

Gisteren in WSG kwam ik 2 full health warriors tegen, een klein minuutje later waren ze allebei dood en had ik nog 55% health :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmmm, gelekte 1.11 notes?
> http://forums.worldofwarc...177&p=1&tmp=1#post7869177 en dan een paar posts omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb de warrior changes al gezien. ERRRUG lekker :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit zo is gaarne een copy paste.. kan hier namelijk alleen op dit forum komen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:03:
[...]

Als dit zo is gaarne een copy paste.. kan hier namelijk alleen op dit forum komen. :'(
A friend in my guild translated these non mage patch notes. I don't know how accurate they are or if the notes are even real but I thought I would share, he left out the mage notes btw which is fine as they have already been translated.

Within Eastern Plaguelands, there will be a new 40 man instance. The entrance may be found deep within Stratholme. You will be able to find the gates to this new instance (which I can't translate the name to) on the left side of Baron Rivendare's Slaughterhouse. This new instance will be a city floating in the air.

There will be 4 areas. A hatred zone, death magic zone, death rider zone, and a spider zone. There will be 18 monster bosses. Prepare your frost resistance.

There will be a new set of epic gear for each class. By completing a series of quests for this new instance, players will have access to this 8 piece set.

-All debuff removal spells will have the mana cost reduced. Lower rank skills will have less mana requirements than a higher rank of the same skill. However, lower rank skills may not remove higher level debuffs. For example, rank 1 of a priest's dispel magic ability can only remove buffs/debuffs that are up to level 50.
-Fixed a bug where players will not be able to use their abilities after being MC'ed.
-A lot of tool tips are updated.
-Hakkar's sons no longer yield Zandalar Rep.
-Fixed a bug where under special circumstances a spell is cast, if the target leaves the range of the spell, the spellcaster will be stuck in the spellcasting motion.
-Damage from passive skills now generate the correct amount of threat and will receive the proper threat buffs from talents and items. (guessing they mean thorns)
-The guards in Silithus will no longer put players who are ooc into combat when they use their aoe skills (i.e. cleave attack and demoralizing shout). Casting redemption, resurrection, etc. will no longer cause these guards to attack you.
-All flightmasters throughout the world have been slightly buffed. The flightmaster's guardians can no longer be crowd controlled. -Totems will now correctly generate threat. A certain shaman skill will no longer cause the threat of totems to raise the shaman's threat.
-Corrected certain water zones that allowed breathing despite not having air bubbles.
PVP Battle Grounds The amount of honor acquired from winning or losing the game will greatly decrease. However, whenever a point is scored, the amount of honor gained will be greatly increased. If there aren't enough players for a game, there will be no rep or honor gain from this game at all.

Druids

Abolish Poison - Mana cost slightly decreased. But will no longer be able to cure poisons above level 50.
Destroy - Fixed a bug where this move will be dodged, parried, or blocked. (no clue what this skill is - direct translation)

Hunter

Feign Death - Fixed a bug where a Damage of Time will cause the FD to be resisted
Distracting Shot - This shot will not have a mocking effect as opposed to generating a high amount of threat.
Viper Sting - Will now correctly receive a bonus from spell damage.
Multi-Shot - Will now correctly receive a bonus from spell damage.
Scatter Shot - Is now a skill available to all hunters at level 30.
New Talent - Calm - will replace scatter shot. Using this skill will instantaneously reset the cooldown for aimed shot, multi-shot, and arcane-shot. 10 minute cooldown

Mage

- Due to the many changes, all talent points will be refunded. Blah blah blah
- Evocation trainable at lvl 20.
- Arcane explosion instant without talents, talent removed.
- Mana shield redesigned, now reduces damage taken by the mage, but has a 30 charge limit. While mana shield is up, mage is not affected by mana burn or mana drain, but those attacks will destroy mana shield very fast.
- Frost chills will now suffer from the 15 second diminishing effects.
- Frost spells will now correctly receive damage bonus from curse of elements.
- Lower ranks of polymorph will not affect higher level targets.
- Counterspell cooldown lowered.
- Flamestrike direct damage increased, DoT lowered, total damage remains the same.
- Arcane power now creates a cooldown equal to its duration, preventing it from being used together with trinkets like ToEP and ZHC. - Dampen Magic and Amplify magic now will decrease or increase magic and healing effects by percentage.
- Detect magic duration increased.
- Ice armor wnow reduces all physical damage taken, increases frost resistance, and reduces damage taken from frost spells. While ice armor is in effect, chill effects on the mage is reduced, all melee attacks against the mage will cause the attacker's attack and movement speed to be reduced.
- Mage armor now reduces all spell damage received, increases all magic resistances. While mage armor is up, all hostile spells have a chance to be reflected. Mage armor can't be dispelled or purged.
- Fire ward will now absorb a higher amount of fire damage. While fire ward is up, mage will not be affected by impact or blastwave slowing effect. - Frost ward will now absorb a higher amount of damage. While frost ward is up, mage will not be affected by frost nova or frostbite, and will be immune to freeze traps.
- Frostbolt's chill effect will now slow less, but will last longer.
- Lower rank spells have a lower chance to proc frostbite, ice armor will no longer proc frostbite.
- New spell: Steal magic. When activated, next non-AoE spell cast on the mage can be stolen, and its effects canceled, but if the spell is resisted, it can't be stolen. If the spell is stolen, the mage can cast that spell once, damage will be equal to damage received by the mage, not affected by damage gear or effects, but can be affected by arcane power. Holy spells can't be stolen.
- Clearcasting can no longer be dispelled or purged. Fixed bug where clearcasting would not be used up.

Paladin

Hammer of Justice - Effect upgraded, can no longer be resisted.
Divine Favor - fixed a bug where the buff would not disappear
Judgement of Crusader - Now properly receives bonus from spell damage
Judgement - When a target is being judged, he cannot vanish or stealth. (WTF!!!!!!!!!!!!!)
Redemption - You will no longer be able to use lower ranks of this skill once higher ranks are learned.
Divine Intervention - Can no longer be used on MC'ed units (Razorgore???)

Priest

Touch of Weakness - Different ranks of this skill will no longer stack.
Blessed Recovery will now 5/10/15% healed over time instead of the original 8/16/25%.
Feedback - The shadow damage that this skill does will now slightly increase.
Desperate Prayer - Will not properly receive bonus from +healing items and talents.
Ressurection - You will no longer be able to use lower ranks of this skill once higher ranks are learned.
Mind Control - When the target takes damage from the caster, there will be a chance that the mind control will break.

Rogue

Rupture - Fixed a bug where this skill was dodged, parried, or blocked.
Sap - Fixed a bug where lightning shield will break stealth when the rogue casts sap.
Blind - can now be properly resisted (WTF!!!)
Adrenaline Rush - while the amount regenerated will not change, the matter of regeneration will change (meaning not 40 every tick).

Shaman

- Due to the many changes, all talent points will be refunded. Blah blah blah I'll do this later

Warlock

Summon - When the target is "too close" to the warlock, he/she may not be summoned Shadowburn
- Fixed a bug where the warlock would not receive a soul shard when the target receives too much damage from shadowburn.
Soul Link - When your pet takes damage, the warlock will now appropriately take a portion of the damage.

Warrior

Whirlwind - Corrected so that the next 3 attacks will receive the +hit bonus
2h Specialization- Now increases the chance to hit by 1/1/2/2/3% and damage increased by 1/2/3/4/5%.
Enrage - This talent has been redesigned. When enraged, the warrior's damage will increased by 8/16/24/32/40%. Each successful hit will reduce this by 1/2/3/4/5%. Effect lasts 12 seconds.
Bloodrage - This talent has been redesigned. When the warrior is victim to a crushing blow, his maximum life will increase by 2/4/6%.
Duel Wield Specialization - In addition to the damage gain, the warrior's chances to hit will also be increased by 1/2/3/4/5%.
Charge - Fixed a bug where the warrior can charge a target who is out of range. In addition, charge will now remove all movement impairing effects on the warrior.
Intercept - Fixed a bug where the warrior can intercept a target who is out of range. In addition, charge will now remove all movement impairing effects on the warrior.
Berserker Rage - The warrior is immune to fear but is still susceptible to damage
Death Wish - The warrior is immune to fear but is still susceptible to damage
Recklessness - The warrior is immune to fear but is still susceptible to damage Mortal Strike - Will now properly affect life-leeching abilities (i.e. shadow embrace).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die warrior patch notes echt zijn, spring ik een gat in de lucht.
Vooral +5% to hit op DW spec., heel mooi, ik zie nu al de eerste warriors rond rennen met 24% to hit, zieke rage generation heb je dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
M1lamb3r schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:31:
[...]

Veel warriors mee? zoja: na 19% = execute range ;)
Mjah, na de sons 4 locks (allemaal geloof ik) en 1 a 2 warriors geloof ik... Verklaard echt het executen niet hoor : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:05
Warrior buffed... 1 april is toch al voorbij? 8)7 ;)

Prachtig als het waar is natuurlijk, het moest er ooit van komen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat een redelijk percentage is voor een guild die voor de eerste keer rag probeert?

Vorige week hebben we een eerste try gedaan en toen kregen we de sons op 56%.

Is dit redelijk? of gewoon normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:23:
Iemand een idee wat een redelijk percentage is voor een guild die voor de eerste keer rag probeert?

Vorige week hebben we een eerste try gedaan en toen kregen we de sons op 56%.

Is dit redelijk? of gewoon normaal?
redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

holy crap ik als lvl 56 mage (eerste main) ziet die patch note er echt sweet uit.
ben nu een arcane mage, en Arcane explosion + evocation geen talents meer maar trainable SWEET.

kan je weer wat makkelijk arcane + frost gaan :D nou blizzard laat die patch dan volgende week maar komen :p (duurt wel langer maar ik mag wel dromen toch? :P)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Hom3r schreef op woensdag 12 april 2006 @ 07:40:
[...]

dat redt je wel maar het gaat niet om je HK maar om je Honor die je haalt, dus hoeveel honor heb je ? ;)

Btw Ik hoop vandaag rank 8 tehalen O-) 135K H deze week moet wel lukken denk ik >:)
w00t! Corporal Mimiczor! :D

Gelijk maar even een Insignia of the Alliance gehaald 8)

Afbeeldingslocatie: http://leetmimic.nl/wow/corporal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:03
Ik heb nu de us client gedownload om zo met mn test account te kunnen spelen.(guest pass).. maar ik moet dus mn realmlist veranderen en overal staat: set realmlist eu1.wow.battle.net
Maar dan zegt ie can't connect... Kan iemand even zijn realmlist posten?
Ik heb ook dit gedaan:
Open realmlist.wtf, maak er dit van ''set realmlist eu1.wow.battle.net''

Maar dan ben je nog niet klaar. Je moet WinMPQ downloaden van http://shadowflare.gameproc.com/dwnload.html (effe naar beneden scrollen)

Daarmee open je interface.MPQ in map Data. Je krijgt nu heel veel bestanden maar je moet gewoon HELEMAAL naar beneden scrollen en het bestandje wow.ini openen. US moet GB worden en de laatste 1 moet een 3 worden.
Opslaan, ook interface opslaan, klaar!
maar nog steeds unable to connect

[ Voor 53% gewijzigd door danslo op 12-04-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken de genoemde druid skill niet. (zal dan wel in feral zitten)

Als de pacth waar is dan ga ik de Jasper Link of frost resistance inslaan.. die gaan nu weg voor 5g maar als de Frost resistance een vereiste word zullen ze voor 50g+ weg gaan en dat noem ik easy money })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
oh zucht :D ik heb nog versie 1.1.0.. WoW update tot daar en daarna niet meer.. Wat is de huidige versie? 1.9.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
cls schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:39:
oh zucht :D ik heb nog versie 1.1.0.. WoW update tot daar en daarna niet meer.. Wat is de huidige versie? 1.9.4?
Vandaag komt 1.10.1 uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Hmmm ik had 1.10 ipv 1.1 wat ik dus dacht.. en nog steeds zegt ie unable to connect, ik heb realmlist aangepast en die interface.mpq ... ik snap het niet :S
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.