Voor zover ik weet is er 1 fish quest nodig om van 225-300 te kunnen vissen.
Toevallig afgelopen week gedaan toen ik me verveelde. (Normaal gesproken vis ik alleen als ik bij mn vriendin ben want dat is het enige wat haar pc zon beetje aankan qua WoW)
Je moet 4 vissen opvissen die je vrij snel vangt als je in het goede gebied bent, verspreid over de beide continenten.
Om het het handigst te doen zet je je HS op Stormwind, vervolgens reis je naar menethil, Daar zit ergens op een eilandje Nat Pagle die geeft je de quest. Quest krijg je geloof ik pas als je exact 225 fishing hebt net als First Aid.
Vervolgens ga je eerst in Ferales in een riviertje en op het strand bij de horde stad onder maraudon de twee vissen vangen, HS naar stormwind, Op het strand bij swamp of sorrows vis vangen en bij op het strand onder Booty Bay oid zit de laatste.
Ik vond ze allemaal vrij snel zonder een lure te gebruiken, maar bij feralas kan je beter zorgen dat je een lure hebt want ik had daar onnoemelijk vaak dat de vis er vandoor ging. een lure +100 zou daar zeker helpen (kan je overigens in feathermoon kopen als je alliance bent).
Voor de precieze details kan je op allakhazam kijken en zoeken naar de quest nat pagle, angler extreme.
Zorg wel dat je je skill eerst upt naar 226 of hoger voordat je weer bij Nat weggaat na het voltooien van de quest, er is (of misschien wel was) een bug dat je anders op 225 blijft vastzitten en niet doorkan naar 300.
[
Voor 1% gewijzigd door
Flashpoint op 11-04-2006 15:43
. Reden: typo ]