Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.303 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
het ging gister over epic mounts.....

even een vraagje hierover.. ik heb 6 maanden geleden mijn carrot on a stick weggesmeten toen ik een epic mount kreeg. (was al snel genoeg en het gerucht was toen dat de boost opties niet werkten op een epic mount)

kan je dat ding ooit nog een keer krijgen? of is het jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:41:
Nee, dat gaat niet lukken. 512 is het minimum, en eigenlijk heeft WoW pas genoeg aan 1024 Mb.
Denk dattie bedoelt dat de kaart 128 mb videogeheugen heeft ;p

x300 is wel heel minimaal hoor volgens mij, maar daar moet het wel mee lukken met wat tuning and de grafische opties wat lager. Zorg dus idd wel dat je minimaal 512 mb geheugen hebt, liefst nog hoger zodat je niet 3 minuten staat te ratelen als je Orgrimmar of Ironforge in moet (de hoofdsteden).

Kun je anders de rest van je specs ook posten?
blackadder75 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:42:

even een vraagje hierover.. ik heb 6 maanden geleden mijn carrot on a stick weggesmeten toen ik een epic mount kreeg. (was al snel genoeg en het gerucht was toen dat de boost opties niet werkten op een epic mount)

Je kan een GM vragen om het ding te restoren, ze kunnen zien dat je de quest gedaan hebt en er dus recht op hebt. Je kan een GM krijgen die zegt pech gehad, dan gewoon nog eens proberen bij een andere :)

Let wel op dat je maar een beperkt aantal items per karakter kan laten restoren tenzij echt bewezen wordt dat je bijv gehacked bent en je hele char leeggehaald is.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:58
Nee, dat gaat niet lukken. 512 is het minimum, en eigenlijk heeft WoW pas genoeg aan 1024 Mb.
Hij heeft het over zijn videokaart, welke mijn inziens voldoende is.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:12

Jammer maar helaas ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij 128MB video geheugen bedoeld. ;) In dat geval lijkt het me met deze video-kaart geen probleem om WoW te spelen. Er zijn mensen die het met veel minder spelen iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:01:
[...]

Ik ben geen enchanter en op het moment dat ik dat ding krijg had ik deze leathers nog in mijn backpack zitten (gekregen van een friend) dus er maar ff op gegooid. En op de zeis zit ook extra damage natuurlijk. Daarnaast vind ik die robe erg lelijk op mijn orc :Y)
Klopt maar op die robe zijn imo toch wat beter kwa spelldmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook wel eens van die schitterende drama posten op de realm forums? Op mijn realm nu al 22 pagina's met daarin vooral flames tegen mijn guild, echt schitterend! Mijn gemoed schiet bijna vol. En het vermaakt me op stage ook al twee dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:40:
[...]

Spirit mana regen gaat pas in als je 5 seconden niets cast, spirit is gewoon compleet nutteloos voor locks.
grind jij nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

Jawel, maar mobs zijn meestal dood binnen 5 seconden...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Saccrifice VW en grinden tot je een ons weegt?

En anders gaat dat miniscule beetje spi dat je kunt bemachtigen (en ten koste gaat van andere dingen waar je veel meer aan hebt, ook bij grinden) je echt niet vooruithelpen hoor..

L2P was de afkorting geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hadden:

Ik heb een lvl 41 warrior, als ik men whirlwind attack doe krijg ik 1 zwaai om me heen en voor de rest zie ik alleen maar een rode spiraal... de attack werkt wel maar opzich wil ik de rest ook wel zien aangezien het er gruwelijk coowl uit ziet!!

Maar goed iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:15:
Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hadden:

Ik heb een lvl 41 warrior, als ik men whirlwind attack doe krijg ik 1 zwaai om me heen en voor de rest zie ik alleen maar een rode spiraal... de attack werkt wel maar opzich wil ik de rest ook wel zien aangezien het er gruwelijk coowl uit ziet!!

Maar goed iemand een idee??
Working as intended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhh waarom zie ik dan andere mensen wel gewoon 5 keer omzich heen zwaaien? (elke keer trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
probeer eens te springen + WW, dan duurt de animatie wat langer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Maegrim schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:20:
probeer eens te springen + WW, dan duurt de animatie wat langer :p
Ga naar Southern Barrens, bij The Great Lift, zorg dat je rage hebt, spring van de klif en druk op WW. Langer dan dat wordt het niet :)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wouter schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:22:
[...]

Ga naar Southern Barrens, bij The Great Lift, zorg dat je rage hebt, spring van de klif en druk op WW. Langer dan dat wordt het niet :)
De animatie word niet langer nee, maar hij word wat kleiner na de sprong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:18:
[...]

euhh waarom zie ik dan andere mensen wel gewoon 5 keer omzich heen zwaaien? (elke keer trouwens)
Wat jij bedoelt is waarschijnlijk de proc van Ravager van Herod in SM. Dan draai je idd een paar keer om je as als die proc afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
RaseriaN schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:24:
[...]

De animatie word niet langer nee, maar hij word wat kleiner na de sprong :P
Ja plat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:27:
[...]

Wat jij bedoelt is waarschijnlijk de proc van Ravager van Herod in SM. Dan draai je idd een paar keer om je as als die proc afgaat.
O wat een Irritant wapen is dat zeg, je kan die actie niet annuleren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Hom3r schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:30:
[...]

O wat een Irritant wapen is dat zeg, je kan die actie niet annuleren :(
Op mn paladin ging dat prima, gewoon proberen een spell te casten ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
pt0x schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:43:
Hallo,

Ik heb eigenlijk een simpele vraag.
Binnen een maandje wil ik mijn Radeon 9700 pro vervangen voor iets beters voor rond de 200 euro.

Op het moment kijk ik naar de X1600 pro en een 6600GT kaart.
Kunnen jullie als mede WoW freaks mij vertellen of jullie positieve of negatieve ervanringen hebben met deze kaarten. het gaat specifiek om wow. verder speel ik geen games meer (daarom ook een mid range kaart en niet high end)

Als er andere kaarten zijn binnen deze prijsklasse (X800 non pro ofzo) laat me dan even weten.
Het moet trouwens wel AGP zijn.

thanks!
ik gebruikte die 6600GT tot volle tevredenheid. alle spellen die ik speel (WoW , oblivion , shooters als Far Cry) kon ik spelen op alle opties aan met in mij ogen goeie fps.

ik ben echter geen expert en ook niet iemand die pas met het allerbeste tevreden is. ik vind dit al zo ongelooflijk mooi........

edit ik lees net andere replies dat ze met een 6600 op alles op low spelen. ik denk dat ik me dus vergist heb en dat ik een betere kaart dan 6600 heb, want ik speel echt op 1280/1024 met alles op maximaal

[ Voor 10% gewijzigd door blackadder75 op 11-04-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:45:
Ik heb gisteren eindelijk mijn SoulHarvester gekregen :D

bijna lvl 52 nu :) het gaat de goede kant op!

Nu nog een leuke enchant erop en dit wapen kan wel eventjes mee, ik wilde eigenlijk demonslaying voor de leuke glow maar mijn enchanter raadde me +int aan.

Demonslaying is ook niet echt nuttig op mijn level denk ik?
Demonslaying is nooit nuttig op welk level dan ook... voor een caster dan... je gaat normaal toch nooit melee-en? Als je dat al doet betekent het dat je makkelijke mobs aan het killen bent, bv farmen... of voor de lol... dus dan kan je het ook wel zonder dat enchantment af. daarom is een bonus op damage, int, of iets anders waar je wat aan hebt altijd beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Maegrim schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:31:
[...]

Op mn paladin ging dat prima, gewoon proberen een spell te casten ;p
Op mijn warrior namelijk niet, springen esc niks gewoon niet testoppen. Leuk in een Instance maar in pvp super irritant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
blackadder75 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:43:
[...]

Demonslaying is nooit nuttig op welk level dan ook... voor een caster dan... je gaat normaal toch nooit melee-en? Als je dat al doet betekent het dat je makkelijke mobs aan het killen bent, bv farmen... of voor de lol... dus dan kan je het ook wel zonder dat enchantment af. daarom is een bonus op damage, int, of iets anders waar je wat aan hebt altijd beter
Demon is "Bling Bling" dat is het meer niet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Koop een +9 int op je normale wapen. Heb je de Brightwood/Staff of Dominance oid dan zet je er spell dmg of 22 int op.

Ik heb sinds vorige week Headmasters Charge (met 22 int natuurlijk). Aangezien ik MT lock ben heb ik nu ook een blije Priest/Druid/Shaman in mijn groep =). Oh ja, een blije tank ook, 91 int FTW!

Was een leuke run, Robe of the Void viel en dus de staff. We hadden net ervoor op TS afgesproken dat als de staff viel dat het een lock staff is.... ergo een blije Mino!

[ Voor 4% gewijzigd door Minotic op 11-04-2006 12:51 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Hehe, ik heb een jaar geleden ofzo hetzelfde gehad. Toen werd er gezegd dat bij de aankomende epix mounts geen speed-increase verkregen kon worden. Nja, m'n carrot verkocht, blijkt inene dat het toch wel werkt 8)7 In-game mailtje gestuurd naar een GM, toen is me verteld dat dit maar 1 keer kon/mocht per account, nja, maar wel gedaan :) Ik weet echt niet iets anders dat ik terug zal moeten krijgen. Plus ik denk dat als je het een jaar of 2 nog eens vraagt, dat het dan echt wel nog een keertje mag ;)

In het kort > je kan hem terug krijgen, maar daarna ben je alles dat je kwijt bent ook echt kwijt!

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:58
Hoe zit dat eigenlijk met die epic items die in ZG droppen?

Bij ons wordt er vaak gezegt dat alleen bepaalde groepen op mogen rollen (bv druid - warlock - priest). Ik ben de naam even kwijt dus ik kan ook niet zoeken. Waarvoor zijn deze dingen?

Ze droppen volgens mij bij elke baas, naast een blauw item vaak.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Primal Hakkari's <insert item here>
Girdle, Aegis, Tabard, Kossack, Stanchion, Armsplints dacht ik dat het was ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 11-04-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furio schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:50:
Koop een +9 int op je normale wapen. Heb je de Brightwood/Staff of Dominance oid dan zet je er spell dmg of 22 int op.

Ik heb sinds vorige week Headmasters Charge (met 22 int natuurlijk). Aangezien ik MT lock ben heb ik nu ook een blije Priest/Druid/Shaman in mijn groep =). Oh ja, een blije tank ook, 91 int FTW!

Was een leuke run, Robe of the Void viel en dus de staff. We hadden net ervoor op TS afgesproken dat als de staff viel dat het een lock staff is.... ergo een blije Mino!
Ik heb de Argent Crusader +22 int. Ik vind dat een goedkopere combo dan Glowing voor een non High end player.

Ik heb gisteren avond in BWL een staff ontvangen (naam ben ik kwijt want ik sliep half) De staff dropte van de boss na Firemaw ben niet goed in namen (Ebonroc..dacht ik) Een hele verbetering voor mijn Druid^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:00:
Hoe zit dat eigenlijk met die epic items die in ZG droppen?

Bij ons wordt er vaak gezegt dat alleen bepaalde groepen op mogen rollen (bv druid - warlock - priest). Ik ben de naam even kwijt dus ik kan ook niet zoeken. Waarvoor zijn deze dingen?

Ze droppen volgens mij bij elke baas, naast een blauw item vaak.
Ze zijn nodig voor de ZG enchant voor head en leg items, en voor de quests om je armor pieces te krijgen. Bij ons in de guild is het enchant > armor, want de meesten hebben toch al beter. Helaas staat er nergens bij welke Primal Hakkari voor welke enchant is, dus dat is altijd weer leuk alt+tabben.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:02:
Ik heb de Argent Crusader +22 int. Ik vind dat een goedkopere combo dan Glowing voor een non High end player.

Ik heb gisteren avond in BWL een staff ontvangen (naam ben ik kwijt want ik sliep half) De staff dropte van de boss na Firemaw ben niet goed in namen (Ebonroc..dacht ik) Een hele verbetering voor mijn Druid^^
Shadow Wing Focus Staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

RaseriaN schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:49:
[...]

Hallo pt0x! Beetje naar je zin in La Onda? ;)

Even zonder gekheid, heb zelf een 6600GT en hij doet het erg goed in WoW!
Kan goed BG'en en raiden zonder haperingen of fpsdrops (rond de 40-60 maar wel redelijk hoge instellingen).

Volgens mij is de X1600 wel weer een stapje meer als een 6600GT en als ik jou was zou ik toch maar zo hoog mogelijk inspringen met je vidkaart.
Wie weet word de expansion wel uberzwaar en daar zit je dan met een oude kaart ;)
Yow :D wie ben jij dan ! ;)

nyw. ik speel nu met mijn 9700pro op 1280x1024 met 4x aa en 4 x AF met in BWL en ZG drops naar 10fps. ik wil met deze resolutie omgeveer 40 standaard hebben.

gaat dit lukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog de primal hakkari bindings gekregen uit zg ^^
Eindelijk na vele maanden zwoegen mijn zg enchant.

(nu nog een tier 2 head/leg waar ik hem op ga zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

pt0x schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:10:
[...]

Yow :D wie ben jij dan ! ;)

nyw. ik speel nu met mijn 9700pro op 1280x1024 met 4x aa en 4 x AF met in BWL en ZG drops naar 10fps. ik wil met deze resolutie omgeveer 40 standaard hebben.

gaat dit lukken ?
Raserian, van The Ironforge Alliance ;)

Volgens mij trouwens wel lukken hoor om met een 6600GT die reso te halen en 40FPS.
Ligt er maar helemaal aan wat de rest van je pc is, met mn P4-2.4GHz en 1GB RAM heb ik weinig tot geen drops (of we zijn die labpacks aan het doen in dat blauwe stuk... op een of andere manier vind mn computer dat stukje maar eng :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Heb een P4-2.53 met 1GB en een 6600GT.

Draait prima met alles high, maar als ik dan met 40 man raids bezig ben vind ie het niet zo leuk meer (40 chars, een berg mobs en natuurlijk heel veel effecten :)), dus ik draai alles low. Merk niet zo heel veel verschil.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:07:
[...]

Saccrifice VW en grinden tot je een ons weegt?

En anders gaat dat miniscule beetje spi dat je kunt bemachtigen (en ten koste gaat van andere dingen waar je veel meer aan hebt, ook bij grinden) je echt niet vooruithelpen hoor..

L2P was de afkorting geloof ik :P
het ging erom dat spi nutteloos was volgens jou en dat is natuurlijk niet, maar ik ben het met je eens dat je beter wat anders kan halen als lock maar tis zeker niet nutteloos.
On_E schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:04:
[...]

Jawel, maar mobs zijn meestal dood binnen 5 seconden...
precies en bij de volgende mob wil jij dus dat je mana weer is volgelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:27:

precies en bij de volgende mob wil jij dus dat je mana weer is volgelopen ;)
Inderdaad, dus doe ik Life Tap/Cannibalize of Life Tap/Bandage.

Geen SPI voor nodig hoor…

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:27:
[...]

het ging erom dat spi nutteloos was volgens jou en dat is natuurlijk niet, maar ik ben het met je eens dat je beter wat anders kan halen als lock maar tis zeker niet nutteloos.
spi is nutteloos voor een lock is wat ik zei, je hebt ook niet voor niks een 1-tier talent om je spi in sta om te zetten :P

Warlock is +dmg en +sta, op een derde plaats wat +int, maar dat krijg je overal meestal wel gratis bij op cloth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:11:
Gisteren nog de primal hakkari bindings gekregen uit zg ^^
Eindelijk na vele maanden zwoegen mijn zg enchant.

(nu nog een tier 2 head/leg waar ik hem op ga zetten)
Ik zit al tijden te wachten op Legplates of Blazing Light. Ondertussen ben ik een Libram of Protection aan het farmen, al wil dat nog niet heel erg opschieten. Stomme droprates in DM North!

En twee weken terug, de eerste raid die ik miste, dropt mijn broek |:( ..toen kwam ik erachter dat ik toch wel erg verslaafd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die drop rates sucken idd echt wel van die librams.
Bij ons op de realm (stormscale) gaan de heftige libs (focus/prot) voor 400/500g van de hand echt aso prijzen.

Vandaar dat als we ons vervelen dat we kijken of we een paar man kunnen scoren om voor de fun wat te farmen in dm.

Gisteren dus met 3 man door west heen geweest en gelukkig vonden we er 1, die focus kan mooi gebruikt worden door de lock die meeging die was uber happy.

Wel erg zonde dat we die hond niet dood hebben gekregen was wel erg cool geweest met 3 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
drop rates vindt ik heel wisselend per gebied eigenlijk ook per instance, ene keer wordt er niets gedropt dan droppen altijd wat. tenminste heb gehad bij gnomeran, the zoram strand, the scarlet monastery etc hele rare dropt ene droppen alle hoofd bazan en de andere keer geen een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren op onze 2e Raggy kill: Eye of Sulfuras :o
1 hele blije dps warrior in de guild nu :)
Nog even een paar Ingots en dan kunnen we gaan craften.

Voor mij ook geen slechte run..
Bracers of Might, Dragon's Blood Cape & Essence of the Pure Flame
En dan had ik zondag nog Heavy Dark Iron Ring

/target DKP
/wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:38:
drop rates vindt ik heel wisselend per gebied eigenlijk ook per instance, ene keer wordt er niets gedropt dan droppen altijd wat. tenminste heb gehad bij gnomeran, the zoram strand, the scarlet monastery etc hele rare dropt ene droppen alle hoofd bazan en de andere keer geen een.
Even voor de duidelijkheid:

1 Je vind de droprates afwisselend.
2 Dit heb je ondevonden in GN, ZS & SM.
3 De ene keer droppen alle dungeonbosses rare items en de andere keer droppen ze niks. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm.. Essence of the Pure Flame? Is dat niet een beetje zonde van je DKP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kost bij ons 3 dkp, zodat het niet al te vaak gedisenchant wordt. Hoewel, is tegenwoordig wel beter voor Nexus Crystals, maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:47:
Hmm.. Essence of the Pure Flame? Is dat niet een beetje zonde van je DKP?
Weet je hoe makkelijk het aggro houden is met dat ding equiped op groepen mobs?
Drillborer Disk, Essence of the Pure Flame, Thorns.. bijna 40 damage per hit wat je reflect!
Een keertje Demo shout en ze blijven aan je plakken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexus Crystals is ook niet alles, onze guildbank stroomt er van over. laat ik het zo zeggen, geven we er elke member er 20 dan nog houden we over. Nexus Crystals zijn gewoon stom, gaat te hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
wie vis er trouwens hier wel eens?, ik vis er regelmatig leuke dingen op. En wie heeft die vis quest ook al gedaan zo ja is die moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:42:
[...]
Even voor de duidelijkheid:

1 Je vind de droprates afwisselend.
2 Dit heb je ondevonden in GN, ZS & SM.
3 De ene keer droppen alle dungeonbosses rare items en de andere keer droppen ze niks. :+
Vergeet Deadmines niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zoneseek, ik ben overgestapt naar The Ancients - ik hoop je binnenkort eens in een BG te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:55:
wie vis er trouwens hier wel eens?, ik vis er regelmatig leuke dingen op. En wie heeft die vis quest ook al gedaan zo ja is die moeilijk?
Tijdens het levelen van m'n main heb ik goudgeld verdiend met verkopen van savory deviate delights. Toen nog 50s per stuk waard. Dus ja, ik heb aardig wat gevist ;)

De quest is niet moeilijk, alleen veel gereis. Zou je dus ook aanraden om die pas na lvl 40 te doen, wanneer je een mount hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:58:
[...]

Tijdens het levelen van m'n main heb ik goudgeld verdiend met verkopen van savory deviate delights. Toen nog 50s per stuk waard. Dus ja, ik heb aardig wat gevist ;)

De quest is niet moeilijk, alleen veel gereis. Zou je dus ook aanraden om die pas na lvl 40 te doen, wanneer je een mount hebt.
50s per stuk :x

die dingen heb ik verkocht voor 8g per 5 :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ik vis wel eens. Lvl 180 momenteel. En welke quest bedoel je precies. Heb er nu twee specifiek voor vissen gedaan, maar heb wel oren naar een volgende. Toch leuk zo nu en dan ff relaxen aan het water en wat vis eruit trekken.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik vis all the time, vis quest is easy.
Heb fishing 300 en al 2x de fishing contest gewonnen :D

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:52:
Nexus Crystals is ook niet alles, onze guildbank stroomt er van over. laat ik het zo zeggen, geven we er elke member er 20 dan nog houden we over. Nexus Crystals zijn gewoon stom, gaat te hard :P
Wij hebben er wel wat in de bank, maar er is ook veel vraag naar. Iedereen moet die hebben voor NR enchants (sommigen willen FR) op de cloak, en voor +15 agility op gloves. Op mijn server is helaas nog geen +healing power voor gloves, anders zijn dat ook weer 3 klassen die weer Nexus Crystals willen hebben.

edit: ben begonnen met vissen voor de War Effort, en fishing skill is nu 279 ofzo. Ging redelijk hard, en ik had een goede reden om te vissen. Als ik ooit zin/tijd heb maak ik het wel eens 300 :p

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:58:
[...]

ik hou toch van lopen, ik kom regelmatig in gebieden waar ik niets zoeken heb. heb al filcht pads die lvl 40 lui nog geen eens hebben dus reizen boeit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teehee, gisteren in BWL voor m'n holy pala Herald of Woe voor de minimum 20DKP mee kunnen nemen omdat niemand anders m wilde. :+ Eindelijk Vendorstrike kunnen DE'n want die nexus heb ik toch wel nodig voor m'n +healing op gloves. (formula pas 1x gedropt op onze server |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Dampie schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:59:
[...]

Ik vis wel eens. Lvl 180 momenteel. En welke quest bedoel je precies. Heb er nu twee specifiek voor vissen gedaan, maar heb wel oren naar een volgende. Toch leuk zo nu en dan ff relaxen aan het water en wat vis eruit trekken.
ik moet beide quest nog met vissen, dus heb er ruim de tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
En waar zijn die questen te vinden ? Die vis questen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Qoriox schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:21:
Bij de lokale visboer op de markt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
zover ik het had uitgezocht 1 begon in iron force naast de het mage gebied, daarna in buurt van duskwellow marsh de 2e quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

[...]

Weet je hoe makkelijk het aggro houden is met dat ding equiped op groepen mobs?
Drillborer Disk, Essence of the Pure Flame, Thorns.. bijna 40 damage per hit wat je reflect!
Een keertje Demo shout en ze blijven aan je plakken 8)
Vergeet de fire shield van de Imp niet =). Waarom vergeten mensen locks toch zo snel na de summon =)

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar tot je de AQ enchants wil doen. Even +30 healing power to gloves voor alle Shamans, Druids en Priests, dan gaat het hard met die krengen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Voor aggro had ik er nog niet aan gedacht nee :) Als lock ben je altijd meer bezig met aggro verlagen ipv verhogen :P

NExus crystals gaat wel hard als je vaak MC blijft runnen bijvoorbeeld, maar mensen eigenlijk maar voor hele specifieke items gaan of hun sets al (bijna) compleet hebben. Als we veel over hebben ergens van gaat het overigens inderdaad naar de AH, om de guild-bankrekening te spekken. Tanks krijgen hun repairbills vergoed bijvoorbeeld en er worden ook vaak potions e.d. ingekocht voor nieuwe boss-attempts.

Onze bank loopt ook over van de tier 1 bracers/belts :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het met de progress op C'Thun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:36:
Phase 2 nog meer bugged than ever.

Phase 1 lijkt iets simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:36:
volgens mij nog niet echt verder, schijnt toch wel moeilijk te zijn :) ..maja, wij blijven nog altijd (sinds begin dat gates open gingen meer dan maand geleden) op huhuran al steken :S C'Thun is beetje ver weg voor mij atm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Furio schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:25:
[...]

Vergeet de fire shield van de Imp niet =). Waarom vergeten mensen locks toch zo snel na de summon =)
Laat me raden jij heb ook een macro voor mensen die je /w of je ze kan summonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

remcio schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:25:
[...]

zover ik het had uitgezocht 1 begon in iron force naast de het mage gebied, daarna in buurt van duskwellow marsh de 2e quest
Je kan ook nog twee vis quests ophalen in Auberdine. Daar zit een poppetje waar je eerst wat buzz boxes voor moet repareren. Daarna geeft ie een vis quest af. Ook staat er een NPC bij het water waar je ook nog voor moet vissen.

Ga die in IF eens opzoeken, die heb ik nog niet gedaan.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet maar 1 vis quest (heb geen hoog level) die krijg je in auberdine... aan het water onder de flight master

Over proffessions gesproken. Zijn er ook Cooking recepies met een FR buff?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

Voor zover ik weet is er 1 fish quest nodig om van 225-300 te kunnen vissen.
Toevallig afgelopen week gedaan toen ik me verveelde. (Normaal gesproken vis ik alleen als ik bij mn vriendin ben want dat is het enige wat haar pc zon beetje aankan qua WoW)

Je moet 4 vissen opvissen die je vrij snel vangt als je in het goede gebied bent, verspreid over de beide continenten.

Om het het handigst te doen zet je je HS op Stormwind, vervolgens reis je naar menethil, Daar zit ergens op een eilandje Nat Pagle die geeft je de quest. Quest krijg je geloof ik pas als je exact 225 fishing hebt net als First Aid.

Vervolgens ga je eerst in Ferales in een riviertje en op het strand bij de horde stad onder maraudon de twee vissen vangen, HS naar stormwind, Op het strand bij swamp of sorrows vis vangen en bij op het strand onder Booty Bay oid zit de laatste.

Ik vond ze allemaal vrij snel zonder een lure te gebruiken, maar bij feralas kan je beter zorgen dat je een lure hebt want ik had daar onnoemelijk vaak dat de vis er vandoor ging. een lure +100 zou daar zeker helpen (kan je overigens in feathermoon kopen als je alliance bent).

Voor de precieze details kan je op allakhazam kijken en zoeken naar de quest nat pagle, angler extreme.

Zorg wel dat je je skill eerst upt naar 226 of hoger voordat je weer bij Nat weggaat na het voltooien van de quest, er is (of misschien wel was) een bug dat je anders op 225 blijft vastzitten en niet doorkan naar 300.

[ Voor 1% gewijzigd door Flashpoint op 11-04-2006 15:43 . Reden: typo ]

Member of OPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furio schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:25:
[...]

Idd.. maar die imp is slim en cast Fire shield direct als ik geraakt word.. en..hmm.. druids moet je nog wel eens een /poke geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:57:
Zoneseek, ik ben overgestapt naar The Ancients - ik hoop je binnenkort eens in een BG te zien :)
Ah, nice, nog een GoT-er op Genjuros :)

BGs doen we niet zoveel meer. Te slechte ervaringen met /afk-ers en als we een paar matches achter elkaar wonnen schoot de queue van instant ineens naar 30 minuten :) We doen meer outdoor pvp in Cenarion Hold, de ORB's en de AQ Gates campen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phase 2 nog meer bugged than ever.

Phase 1 lijkt iets simpeler.
Wij zijn helaas nog maar bij Sartura, door onrust binnen het guild al 3 weken (ruim) geen AQ40 gedaan :S

Je kent het guild denk ik wel, Mirage op Bladefist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
zijn er hier overstappers naar Mazrigos? begint hier ook redelijk drukker te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm instances zijn weer reset, dus vanavond BWL maar weer doen. Veel nieuwe recruits sinds vorige week dus dat kan wel weer leuk worden. In AQ is Fankriss nog steeds niet dood. 7% op onze beste poging tot nu toe. Sindsdien zijn we andere strategieën aan het proberen, maar het heeft nog wel wat fine-tuning nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19
Ik heb een 6600GT en speel met alles op het hoogste op 1600x1200 en ik heb nooit ook maar kleine FPS schokjes (nee ook niet met een 40man raid in BWL tijdens Razorgore, of in AV, of wat dan ook).
WoW speelt goed op eigenlijk alle videokaarten, de grootste bottleneck is geheugen.
Ook al heb je een 7900 GTX en een AMD FX-60 processor, als je 512MB geheugen hebt zul je altijd blijven schokken. Ik heb 2 gig en schok nooit, en raad dan ook iedereen aan om in ieder geval 1 gig geheugen te nemen als je wil WoWen.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me nou eens uitleggen waarom stamina nou belangrijker is als int. ik snap dat je met life tap je health kan omzetten in stamina. maar als je toch heel veel int hebt ( bijvoorbeeld je pakt gewoon een priest set met heel veeel mana ofzo :P ), waarom zou je dat dan doen ( life tappen ). Nou ben ik nog niet zo ver dat ik al molten core of BWL instances heb gedaan dus misschien ligt het daar aan dat de ' battles' daar veel langer duren. maar als ik in de huidige instances zit, bijvoorbeeld sunken temple. dan is het enige wat life tap doet een flinke deuk in mijn DPS slaan. is er een soort omslagpunt dat naarmate een gevecht langer duurt dat lifetap wel beter is als een flinke sloot mana of niet ? ( bazen in ST duren maximaal 2 minuten achter elkaar )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand hier moonkin druid ? met een aardige set ?

Ik ben nu wat +damage armor aan het sparen zodat ik kan switchen feral > moonkin...
Bijna alles wat ik heb is cloth, er is niet veel leather + damage armor..

weet iemand hier goede armor specifiek voor moonkins ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
stamina = hp
1 hp = 1,21 mana (improved lifetap)
veel hp = leven
warlock = hp regen

warlock = stamina

Je komt als warlock niet zonder mana door Life Tap. Met je hp-regen en eventueel HS kun je eenvoudig health regenereren, geen mana.

M.a.w. het boeit niet of je nu 5000 of 6000 mana hebt, maar wel of je 4000 hp of 5000 hp hebt.

Bovendien als je DS hebt is een saccrificed voidwalker gewoon oneindig hp EN mana door improved lifetap. Sacc VW is 3% health, sacc felhunter is maar 2% mana :)

[ Voor 75% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

DeadKennedy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:54:
Ik heb een 6600GT en speel met alles op het hoogste op 1600x1200 en ik heb nooit ook maar kleine FPS schokjes (nee ook niet met een 40man raid in BWL tijdens Razorgore, of in AV, of wat dan ook).
WoW speelt goed op eigenlijk alle videokaarten, de grootste bottleneck is geheugen.
Ook al heb je een 7900 GTX en een AMD FX-60 processor, als je 512MB geheugen hebt zul je altijd blijven schokken. Ik heb 2 gig en schok nooit, en raad dan ook iedereen aan om in ieder geval 1 gig geheugen te nemen als je wil WoWen.
denk je dat het nut heeft een videokaart met 512 mb geheugen te nemen in dat geval ? kan me er wel wat bij voorstellen. maar dan moet de keuze dus standaard op de X1600 vallen.

@Resarian oja =] met mij wel lekker hoor, daar ook ? ken jullie guild inhoudelijk niet zo erg goed..
cya ingame enzo..

[ Voor 8% gewijzigd door pt0x op 11-04-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=25557630,noline]( bazen in ST duren maximaal 2 minuten achter elkaar )
Zeker als je begint in MC, dan duren de bazen (met uitzondering van Ragnaros) een stuk langer dan 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:52:
Hm instances zijn weer reset, dus vanavond BWL maar weer doen. Veel nieuwe recruits sinds vorige week dus dat kan wel weer leuk worden. In AQ is Fankriss nog steeds niet dood. 7% op onze beste poging tot nu toe. Sindsdien zijn we andere strategieën aan het proberen, maar het heeft nog wel wat fine-tuning nodig.
Fankriss is een leuk gevecht, vooral met die Enraged snakes nu :) We hebben het gelukkig nu zodanig onder de knie dat we niet meer dan 5 man verliezen, if at all.

- 3 tankjes bij de bug spawns, demo shout spam
- 2 tankjes op fankriss
- 2 tanks ffa om snakes op te vangen.

Gewoon full dps op fankriss met rogues en ranged, zodra er een snake spawned pak ik of de andere tank hem op, leidt hem naar fankriss toe en worden ze gefocussed door de rogs en ranged dps voordat ze Enragen. Niet vergeten dat je de snakes kan stunnen, dus hammer of LOL en kidney shots drop als het te lang duurt. Dan terug naar Fankriss tot de volgende snake spawned. Rinse repeat en op het eind lekker een paar miljoen bugs AoE-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DeadKennedy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:54:
Dan heb jij of een mega rest van je systeem, of stelt niet zulke hoge eisen aan framerate...

Ik heb een 6600GT en 1GB, maar met 40 man valt mn framerate terug naar 10-15 per seconde als ik alles op high zet en dat is echt niet speelbaar als je snel wilt kunnen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:45:
[...]

Ah, nice, nog een GoT-er op Genjuros :)

BGs doen we niet zoveel meer. Te slechte ervaringen met /afk-ers en als we een paar matches achter elkaar wonnen schoot de queue van instant ineens naar 30 minuten :) We doen meer outdoor pvp in Cenarion Hold, de ORB's en de AQ Gates campen ;)
Nou kwam ik Penn laatst wel tegen in WSG, dat was even Sulfuras slikken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Bosmonster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:02:
stamina = hp
1 hp = 1,21 mana (improved lifetap)
veel hp = leven
warlock = hp regen

warlock = stamina

Je komt als warlock niet zonder mana door Life Tap. Met je hp-regen en eventueel HS kun je eenvoudig health regenereren, geen mana.

M.a.w. het boeit niet of je nu 5000 of 6000 mana hebt, maar wel of je 4000 hp of 5000 hp hebt.

Bovendien als je DS hebt is een saccrificed voidwalker gewoon oneindig hp EN mana door improved lifetap. Sacc VW is 3% health, sacc felhunter is maar 2% mana :)
Yup en veel stam is langer leven in Bg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:59:
Is iemand hier moonkin druid ? met een aardige set ?

Ik ben nu wat +damage armor aan het sparen zodat ik kan switchen feral > moonkin...
Bijna alles wat ik heb is cloth, er is niet veel leather + damage armor..

weet iemand hier goede armor specifiek voor moonkins ?
Cenarion set^^^

Zoek iets met +INT aagezien moonkin een caster met veer armor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:06:
[...]

Fankriss is een leuk gevecht, vooral met die Enraged snakes nu :) We hebben het gelukkig nu zodanig onder de knie dat we niet meer dan 5 man verliezen, if at all.

- 3 tankjes bij de bug spawns, demo shout spam
- 2 tankjes op fankriss
- 2 tanks ffa om snakes op te vangen.

Gewoon full dps op fankriss met rogues en ranged, zodra er een snake spawned pak ik of de andere tank hem op, leidt hem naar fankriss toe en worden ze gefocussed door de rogs en ranged dps voordat ze Enragen. Niet vergeten dat de de snakes kan stunnen, dus hammer of LOL en kidney shots drop als het te lang duurt. Dan terug naar Fankriss tot de volgende snake spawned. Rinse repeat en op het eind lekker een paar miljoen bugs AoE-en :)
Hammer of LOL? Haha schitterend :D , werkt goed in combinatie met de Hammer of GG.

^^dat is exact de strategie die we de laatste twee pogingen hebben geprobeerd. Echter door de nodige guild drama al twee weken geen Fankriss attempts gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:15:
orc warlocks zien er imho niet uit ;p
enige wat ze meehebben is die stun resist racial, maar verder :P

vind het ongeveer hetzelfde als met gnome locks, vind die er ook niet uitzien, vind gnomes niet echt een race waarvan je denkt, nou dat zullen me toch goede warlocks worden. Had ik persoonlijk zelf meer aan dwarves gedacht ;p

Als ik horde was geweest, was ik denk ik toch UD lock geworden, zien er gewoon veel beter uit dan orcs in cloth
hier ben ik het echt ZOOOOO erg niet mee eens.

Een undead lock is so dun en skinny.... daar zie je je mooie epix niet op. Wij hebben 2 orc warlocks en 3 undead warlocks allemaal in full tier 1-2 of ander AQ epix.

als je eenmaal aan de jurk gewend bent (en die hebben undead ook) zie je gewoon alles veel beter. grote demon horns... .. dikke gloves.. vette belt... coole headmask etc...

een Orc (bijna) full Nemesis.... daar STAAT wat.....

(ik geef toe dat ie een beetje sullig op zijn dreadsteed zit) Maar je kan ook op je AV frostwolf en dat ziet er dan WEL cool uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:18:
[...]

Ga je nu telkes posten hoeveel geld en welk chars met welke lvl's je hebt? :|
problemen mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:07:
[...]

Nou kwam ik Penn laatst wel tegen in WSG, dat was even Sulfuras slikken :X
Ja die randomed nog wel eens met 2-3 guildies. Als ik een healer krijg wil ik ook nog wel es spelen hoor, mag je ook op een Ashkandi zuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:09:
[...]

Cenarion set^^^

Zoek iets met +INT aagezien moonkin een caster met veer armor is.
Volkomen onzin. Er dropt zowel in BWL als MC vrijwel geen balance georienteerd leather. Daarvoor moet je toch richting AQ20/40.

Voor feral dingen heb je in MC en BWL wel een paar drops die een aanzienlijke verbetering vormen. Wil je full hybrid - ga voor de rank 13 PvP set of de Genesis set van AQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:15:
[...]

Ja die randommen nog wel eens met 2-3 guildies. Als ik een healer krijg wil ik ook nog wel es spelen hoor, mag je ook op een Ashkandi zuigen ;)
Meestal heb ik een rogue in Bloodfang bij me om mn DPS een beetje te compenseren :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Het kan irritant overkomen, daar geef ik Jarnotjuh gelijk in..
Post wat meer dan alleen je lvl en gold, maak er een verhaaltje van... post leuke dingen die je tegenkomt. Dus een echt post en geen statusoverzicht ;)

@Ontopic, hoop dat wij snel met AQ40 gaan beginnen... heb er opzich wel zin in! :P
Hele nieuwe instance, nog niks van gezien.. nieuwe bazen en loot en items...hmmm
Als ik alleen al iedereen hoor over Huhuran, Emp's, Fankriss enzo krijg ik wel kriebels om het ook te gaan proberen :)

[ Voor 30% gewijzigd door RaseriaN op 11-04-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:15:
[...]

Volkomen onzin. Er dropt zowel in BWL als MC vrijwel geen balance georienteerd leather. Daarvoor moet je toch richting AQ20/40.

Voor feral dingen heb je in MC en BWL wel een paar drops die een aanzienlijke verbetering vormen. Wil je full hybrid - ga voor de rank 13 PvP set of de Genesis set van AQ.
Nu zeg je dingen die ikniet gezegd heb... ik heb gezegd dat ik cenarion een redelijke caster set vind. Zit mooie intellect op en de thorns buff (is volgens mij balance)

En de woorden MC en BWL heb je me helmaal niet horen zeggen..

IMHO ga naar Pearl en koop een bril met +22 reading enchant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:20:
[...]

Nu zeg je dingen die ikniet gezegd heb... ik heb gezegd dat ik cenarion een redelijke caster set vind. Zit mooie intellect op en de thorns buff (is volgens mij balance)

En de woorden MC en BWL heb je me helmaal niet horen zeggen..

IMHO ga naar Pearl en koop een bril met +22 reading enchant
Hij vraagt om damage gear, niet om healing gear ;)

Afgezien daarvan dropt Cenarion in MC en heb je het er indirect dus wél over :)

[ Voor 9% gewijzigd door rodie83 op 11-04-2006 16:22 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.