Anoniem: 49147 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 08:35:
Ik heb even een vraagje over een quest die ik doe. Ik ben een dwerg en doe nu een quest in Loch Modan. Ik moet voor Stormspike een schild halen bij Furen Longbeard in Stormwind. Maar ik weet geen weg van Loch Modan naar Stormwind, naast misschien door de badlands enzo, maar ik ben pas lvl14 en was met 5 minuten dood... Kan ik deze quest gewoon nog niet doen?
Hoe je het moet doen: (Ga naar stap 7 als je al een vlieg pad hebt naar Ironforge...)
1. Zorg ervoor dat je Hearthstone ingesteld staat op de Inn in de plaats waar je het meest quest.
2. Zorg ervoor dat je al met de Gryphon Master in TheIsamar, Loch Modan hebt gesproken. (Geen vlucht nemen, gewoon tegen hem praten als hij nog een groen uitroepteken boven zijn hoofd heeft.)
3. In het zuidwesten van Loch Modan vind je een passage naar Dun Morogh, waarin zich Ironforge bevindt. Dit is een grote stad net zoals Stormwind. ([b]Normaal gezien zouden langst de weg bij splitsingen borden staan met pijltjes, ga er met je muis over zodat je kan zien waar Ironforge / Loch Modan is[b], op de grote Wereld Map uitgezoomd (M) zie je duidelijk waar Ironforge zich bevind.)
4. Eens je door de passage bent geweest volg je het pad naar het Westen en ga je vervolgens ongeveer in het midden van de map naar het noorden.
5. Nu kom je Ironforge binnen, praat daar tegen een Guard en vraag waar de Gryphon Master is, hij zal een pijltje op je radar zetten en een vlag op je ingezoomde map (M)
6. Zorg ervoor dat je met die Gryphon Master spreekt zodat als je ooit eens in Ironforge moet zijn (ongetwijfeld zal je er nog wel moeten komen) je gemakkelijk er naar toe kunt vliegen in plaats van te lopen. (Geen vlucht nemen, gewoon tegen hem praten als hij nog een groen uitroepteken boven zijn hoofd heeft.)
7. Gebruik vervolgens even je ingezoomde map (M) om te zien hoe je naar de Deeprun Tram raakt, deze is verbonden met de Tinker Town, Ironforge en aan de andere kant met Dwarven District, Stormwind.
8. Je wandelt dus van The Great Forge via Hall Of Explorers of The Military Ward naar Tinker Town, vervolgens stap je door het portaal.
9. Nu ben je in de Deeprun Tram, wacht nu gewoon tot er een tram aankomt en ga er op staan als deze tot stilstand komt. Spring er onder weg niet uit!
10. Als hij aankomt stap je af en wandel je door het portaal, nu ben je in Dwarven District, Stormwind.
11. Kijk in de quest waar die npc zich precies bevind en gebruik de ingezoomde map (M) om te zien waar dat ligt in Stormwind.
12. Als je uiteindelijk klaar bent ga je weer naar een Guard om te vragen waar de Gryphon Master is.
13. Je gaat er dus naartoe voor het geval je nog eens in Stormwind moet zijn.
14. Gebruik vervolgens je Hearthstone om terug te keren naar het gebied waar je het meest quest.
Dus de volgende keer moet het makkelijker gaan? Ja.
1. Spreek tegen de Gryphon Master in TheIsamar, Loch Modan of waar je ook bent.
2. Nu kan je tegen een laag prijsje op de map klikken naar waar je wilt vliegen, klik dan op Stormwind of waar je wilt zijn.
3. Enjoy!
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 149249 op 15-04-2006 09:19
]