Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.052 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Hom3r schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:28:
als Female krijg je veel meer voor elkaar in Wow O-)
dit is echt waar. ik heb al meerdere malen gewoon wat goud toegestopt gekregen en dat was altijd als ik een lekker uitziende female lvl 1 had aangemaakt met een leuke naam. (Pretty) of (Frederique)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
blackadder75 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:01:
[...]

dit is echt waar. ik heb al meerdere malen gewoon wat goud toegestopt gekregen en dat was altijd als ik een lekker uitziende female lvl 1 had aangemaakt met een leuke naam. (Pretty) of (Frederique)
Hehe hoe vaak ik al niet geholpen ben door lieve Orcjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Whuzz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:05:
[...]
Dus als ik een Athlon 64 3700+, en 1 GB geheugen koop (plus bijbehorend mobo), dan kan ik met de huidige videokaart (9700pro) wel behoorlijk spelen?
Dat zou mooi zijn, dan kan ik de uitbreiding in twee stappen doen en dus de videokaart later vervangen.
Dat is _niet_ correct :P
Waarom? Nou, als je nu een hagelnieuw moederbord koopt, waarmee je nog enigszins mee vooruit kunt, zal daar geen AGP-slot meer opzitten. Je kunt uiteraard wel een moederbord kopen met AGP, maar als je dan een nieuwe videokaart wilt kopen, moet die ook weer AGP zijn, en die worden niet zoveel meer gemaakt helaas. Maw, nog even doorsparen, en dan de hele zooi in 1 keer kopen, lijkt mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09
Miles Teg schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:31:
[...]

Waarom? Nou, als je nu een hagelnieuw moederbord koopt, waarmee je nog enigszins mee vooruit kunt, zal daar geen AGP-slot meer opzitten. Je kunt uiteraard wel een moederbord kopen met AGP, maar als je dan een nieuwe videokaart wilt kopen, moet die ook weer AGP zijn, en die worden niet zoveel meer gemaakt helaas. Maw, nog even doorsparen, en dan de hele zooi in 1 keer kopen, lijkt mij het beste.
Ooit gehoord van de Asrock DUAL SATA2 met PCIE én AGP?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:14

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

[...]

Asrock schijnt een net moederbord te hebben welke zowel PCI-e 16x als AGP ondersteund. Ik weet niet zogauw het type nummer, maar dat is wel op www.asrock.com terug te vinden en er lopen topics hier op GOT over dit moederbord.

Maar inderdaad het een en ander moet je wel in goede overweging nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door _Dune_ op 14-04-2006 16:34 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Anoniem: 28168 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:55:
[...]
Ach ja, omdat een bekende nederlander het doet is het natuurlijk volkomen normaal |:(
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Trouwens, na enig gezeur in de guild om Warlock damage ging ik eens voluit (geen wonder dat ik hierna ongeveer 2 minuten stond te tanken, gelukkig kunnen warlocks dat ook best aardig :P) :
Idd, al die focus op damage meters, terwijl warlocks ook een zekere support rol hebben, ik ben zo gespecced dat ik minder damage doe maar langer leef en dus minder snel healing nodig heb, als ik me destruction spec dan doe ik heel wat meer damage maar ben ik echt een drain op de priests (had ik net zo goed een mage kunnen beginnen :P)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-03 17:08
Waarom kunnen mages niet healen :P

Zo irritant....

en ik kan geen goeie healing potions vinden, ben lvl 38 human mage :9

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 16:12
Narf717 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:06:
Waarom kunnen mages niet healen :P

Zo irritant....

en ik kan geen goeie healing potions vinden, ben lvl 38 human mage :9
-> auction house.

En neem first aid, kun je ook healen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-05 12:30
superbassie schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:28:
[...]

Zo heb ik het idee dat ik Alliance had moeten rollen op Burning Blade. In AV bijvoorbeeld, kom ik er gister in, waren ze een half uur bezig en bleek dat er geeneens een raid was :S zulk soort dingen. Horde speelt totaal niet samen, vandaar dat Alliance _altijd_ AV wint (BB is één van de weinige realms waar Allies AV 9/10 winnen).

Ohja, wat ook wel jammer is is dat de items die je kan kopen met exalted naar mijn idee veels te duur zijn :S 140g voor TUF bv...
Gras is groener aan de overkant ;)

En die 140g is een schijntje. TUF is belachelijk goed i.v.m. soortgelijke wapens.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 14:17

Whuzz

Dodgeball!

Wuh, je hebt gelijk. Ik had er even niet bij stilgestaan dat ik mijn AGP kaart uiteraard niet meer kan gebruiken. Nieuwe mobo heeft nog wel PCI, maar geen AGP meer. Tnx voor de reminder, anders had ik misschien de zooi al besteld ;)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

blouweKip schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:54:
[...]

Idd, al die focus op damage meters, terwijl warlocks ook een zekere support rol hebben, ik ben zo gespecced dat ik minder damage doe maar langer leef en dus minder snel healing nodig heb, als ik me destruction spec dan doe ik heel wat meer damage maar ben ik echt een drain op de priests (had ik net zo goed een mage kunnen beginnen :P)
Onze priests vinden het maar saai als ik niet meega naar Molten Core, en dus niet van vrijwel alle trashmobs aggro pull.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-03 17:08
Hydra schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:30:
[...]

-> auction house.

En neem first aid, kun je ook healen :)
Woah thx :D

ik heb nu 520 gold, dus ik kan eventueel ook van andere kopen hehe :D voor die first aid stuff, maar auction house zal wel handiger zijn op het moment... al moet ik die nog ff zien te vinden ^^ maar thx man :Y)

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Narf717 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:45:
[...]

ik heb nu 520 gold, dus ik kan eventueel ook van andere kopen hehe :D voor die first aid stuff, maar auction house zal wel handiger zijn op het moment... al moet ik die nog ff zien te vinden ^^ maar thx man :Y)
Ebay gold :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139075

Whuzz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:42:
[...]

Wuh, je hebt gelijk. Ik had er even niet bij stilgestaan dat ik mijn AGP kaart uiteraard niet meer kan gebruiken. Nieuwe mobo heeft nog wel PCI, maar geen AGP meer. Tnx voor de reminder, anders had ik misschien de zooi al besteld ;)
]
Of je koopt gewoon dat mobo van Asrock dat PCI-express en AGP ondersteund. Heb het zelf ook, draait als een tierelier hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

[...]

520G op lvl 38 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 02-05 14:17

Whuzz

Dodgeball!

@ Fr33z: dat is een optie, maar ik koop liever een mobo dat verder alles heeft dat ik wil en ook goed mee kan de toekomst in, dan dat ik alleen vanwege die AGP noodzaak consessies moet doen...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:46
superbassie schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:28:
[...]

Zo heb ik het idee dat ik Alliance had moeten rollen op Burning Blade. In AV bijvoorbeeld, kom ik er gister in, waren ze een half uur bezig en bleek dat er geeneens een raid was :S zulk soort dingen. Horde speelt totaal niet samen, vandaar dat Alliance _altijd_ AV wint (BB is één van de weinige realms waar Allies AV 9/10 winnen).

Ohja, wat ook wel jammer is is dat de items die je kan kopen met exalted naar mijn idee veels te duur zijn :S 140g voor TUF bv...
lol, dat valt ook wel mee heb ik het idee.. hoewel laatste paar weken ik idd vaak in de guildchat zie "guys we are winning av". :p Wat is je ingame nick, dan weet ik wanneer ik je keihard moet ganken. >:)

Edit: ok, ik zie al, Trevass. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Thijs op 14-04-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139075

_Dune_ schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:37:
[...]

Veel gehoorde klachten, vooral dat WoW alleen nog maar een grind, hak en slag game is geworden. Nagenoeg iedereen gaat voor de Epics en is alleen maar bezig met items verzamlen. Ik heb ook meegedaan aan de USA beta, en vanaf toen het mogelijk was op de EU servers. Blizzard had heel mooie plannen, maar van de orginele verhaallijn blijft weinig over. Om echt mee te kunnen komen heb je epic gear nodig waarvoor je echt veel te veel tijd in moet steken voordat je iets dergelijks bijelkaar hebt.

Dergelijke epic spullen zou je ook veel meer door quests moeten kunnen krijgen, aangezien lang niet iedereen de tijd heeft om 4 a 5 uur door te brengen in een instance. Opzich vind ik het nog een leuk spel, maar ik weet niet hoelang ik dit nog volhoud.

De battle grounds vindt ik ook jammer, er wordt ingame nauwelijks meer geraid, tenminste niet op de server waar ik zit. Om een battle ground in te komen sta je ook weer zo 45min of langer in een wacht rij. Nee, er gaat gewoon veel te veel tijd in zitten. Tijd die een normaal werkend persoon gewoon niet heeft, ja of je hebt geen sociaalleven. :/
Dit is echt erg herkenbaar. Ik speel op een PvP server(sylvanas) maar ik word soms helemaal gek van wow nu ik lvl60 ben. Eerst was het erg cool om elkaar te helpen en quests te doen, maar nu is iedreen bijna lvl60. Ik vind de battlegrounds niet echt vet, ben meer van de PvE stuff denk ik. Maar 35% van m'n server doet alleen maar AV, en iets van 55% van de overige lvl60s zit in grote endgame guilds die altijd MC/ZG/BWL/AQ doen. Nooit raids op grote steden wat erg vet zou zijn, en belangrijker: het is echt te lastig geworden om een leuke party te vinden. Bijna iedereen die niet in zp'n grote guild MC doet of PvPt is behoorlijk noobish op deze server, en het lukt me maar in 1/4 van de gevallen om een instances(strat etc) te completen.
Ik snap best dat mensen hierdoor genoeg krijgen van WoW. Heb zelf ook zo;n moment gehad dat ik helemaal gek werd van de "hunt for the epixx" die iedereen leek te voeren, en het gebrek aan samenwerking. Ben toen 3maanden gestopt.
Blizzard zou echt meer met die quests en verhaallijen op lvl60 moeten proberen te dpen. Pluspunt is wel dat de quests sinds Storms of Azeroth-patch nu meer Goud opleveren, dit is al een kleine impuls
om meer quests te gaan doen

[Just my 2 cents ..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143400

Thijs schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:24:
[...]

lol, dat valt ook wel mee heb ik het idee.. hoewel laatste paar weken ik idd vaak in de guildchat zie "guys we are winning av". :p Wat is je ingame nick, dan weet ik wanneer ik je keihard moet ganken. >:)

Tsssssssssssk. :+

Gisteren Nef gedaan, omdat we geen d0rf priest bij ons hadden (WTB!) duurde het langer dan normaal. :') Het is dan ook uiteindelijk gelukt, alleen weer geen Judgement. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Me broertje en ik zaten te partyen ...
en toen ging me broertje tegen een druid duelen (ze waren allebij level 14)

En de druid had net gewonnen (druid was in bear form)
maar me broertje ging dood!!!? (hij moest met zijn geest terug lopen)

hoe kan dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Thanatos schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:28:
[...]

Helpt niet. Wie weet een oplossing? (zie vorige pagina bovenaan voor probleem)
Wat heb je nu precies gedaan? De installatie vanaf de CD werkt blijkbaar niet, maar kopieren van de bestanden op de CD's naar de harde schijf ook niet? Zo niet, dan is de CD of je CD/DVD-RW/ROM stuk. Dus dan is je oplossing duidelijk, teruggaan naar de winkel of Blizz een mail sturen.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24
Wat is een goed wapen voor een nieuwe lvl 60 rogue? Ik ben combat specced en ik gebruik nu nog steeds mijn Thrash Blade en Dire Nail of Power (poison). Ik heb nu bijna de Argent Avenger, maar omdat dat ding vrij snel is en de damage range zelfs lager is dan de Thrash Blade zal hij wel zuigen in de main hand. Ik heb ruim 700g, dus ik b.v. een Krol Blade kopen... wat zijn andere wapens die middels quests te vinden zijn, of relatief simpele drops? Ik doe op het moment alleen Strat, BRS, DM en Scholo.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:34:
Wat is een goed wapen voor een nieuwe lvl 60 rogue? Ik ben combat specced en ik gebruik nu nog steeds mijn Thrash Blade en Dire Nail of Power (poison). Ik heb nu bijna de Argent Avenger, maar omdat dat ding vrij snel is en de damage range zelfs lager is dan de Thrash Blade zal hij wel zuigen in de main hand. Ik heb ruim 700g, dus ik b.v. een Krol Blade kopen... wat zijn andere wapens die middels quests te vinden zijn, of relatief simpele drops? Ik doe op het moment alleen Strat, BRS, DM en Scholo.
allakhazam en thottbot zijn je vrienden.
http://www.thottbot.com/?...=;c3=gt;v3=;e=;sort=level

http://www.thottbot.com/?...=;c3=gt;v3=;e=;sort=level

En je hebt het maar voor het uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
[...]

ik heb nu 520 gold
Ik mag hopen dat die 0 daar teveel staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

sword combat => Dal Rend set van Rend uit UBRS
beste pre mc zwaard combo voor sword rogue

dus lekker hele tijd ubrs runs doen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Hydra schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:22:

Je hebt niet heel veel fantasie wat betreft namen enzo he? ;)
nah, zo ben ik herkenbaar dus vind ik leuker voor pvp en pve. En ik ben al helemaal geen fan van de tig 'random' names die plat nederlands zijn, cs kiddies die stoer proberen over te komen met names in tags: |lnoobl| of onorgineel zoals hordekiller,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20
[quote]Gohan-san schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:46:
[quote]_Dune_ schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:18:
[...]

bla
ik vraag mij af spelen jullie op een PVP server of op een RPPVP.

ik speel zelf op "the ventures co" (RPPVP) Horde side.
ben daar in oktober als n00b begonnen, een vriend van mij zei dat RPpvp cool was dus nou ja het zal wel. ben zelf niet echt RP maar zoals je zelf ook zegt, wanneer ik zie dat iemand in trouble is even een Fire Blast er op en klaar.
maar ik zie ook vaker dat ik ook weleens geholpen word en andersom.

als ik het forum zo een beetje volg, is denk al dat kiddie gedrag meer bij PVP server dan op RPPVP servers. dus wellicht kan je eens en RP server proberen en kijken of dat meer bevalt :)

sommige mensen gaan wel erg ver in het RP gedeelte maar goed daar moet je even doorheen prikken, in PUG is het meestal gezellig, en ik heb door nog nooit iemand gehad die zei dat er te weinig RP gedaan moest worden in Party's

alleen de naming policy is een beetje streng, maar ach.

Spellhawk lvl 56 Troll Mage <Shadowstalker Tribe>
toon volledige bericht
Ik ben na level 60 gekapt met Venture Co. De wijze waarop daar PVP gespeelt wordt is ronduit belachelijk. Alliance heeft 2 fixed teams, en die bepalen wat ze spelen. Juist, nur Warsong Gulch omdat ze daarmee 99% van de tijd kunnen winnen omdat ze georganiseerd zijn. Is hun opponent van goede kwaliteit, Fates Encompassed bv, /afk en requeuen met een andere raidleader.

Erg jammer van mijn lvl 60 chars daar. Als met 1.11 fee based transfers komen zal ik mijn chars samenvoegen op een server die me wel bevalt, Daggerspine (of na de migration Outland!).

@Hooli-gan: hoe zit het met de migration? Moven veel Daggerspine guilds?

Ik zou nog wel eens een NE priest willen maken op een server waar wel degelijke Alliance PVP guilds zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Voor combat rogue zeer zeker Dal'rend set. Lekker UBRS farmen, wie weet krijg je dan meteen Eye of Rend en je Shadowcraft chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zeker klant van ige.com ofzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Kaap schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:10:
[...]
Zeker klant van ige.com ofzo :o
Mwah, guildie van mij heeft ook belachelijk veel gold. Slimme handelaar die nonstop de AH afspeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik heb nu dus een beestje (hunter), maar kan iemand mij vertellen waar ik vlees kan halen voor het beestje? Ik ben een nightelf en zie het niet zo zitten om iedere keer naar het begin terug te moeten rennen voor die lvl varkentjes zodat ik vlees krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:36:
Ik heb nu dus een beestje (hunter), maar kan iemand mij vertellen waar ik vlees kan halen voor het beestje? Ik ben een nightelf en zie het niet zo zitten om iedere keer naar het begin terug te moeten rennen voor die lvl varkentjes zodat ik vlees krijg.
Vrijwel alle beasts die je dood maakt kunnen het droppen. Mijn hunter alt is nu 28 en heeft nog nooit vlees hoeven kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:34

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Je kan het ook kopen bij verschillende vendors en anders wat in elkaar koken, lvl je je cooking skill ook direct.
Petje is wel de moeite waard om er bij te houden, perfecte tank als je solo aant questen/farmen/grinden/whatever bent

Heb zelf net een LBRS worg gehaald, voor zen furious howl, altijd leuk voor een aimed shot of multi shot.
macroootje er aan vast gebonden en schiet dus nu altijd multishot met een furious howl der aan vast ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 20:54
Imodium schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:34:
[...]

Gras is groener aan de overkant ;)

En die 140g is een schijntje. TUF is belachelijk goed i.v.m. soortgelijke wapens.
Ok, maar ik wil ook Frostwolf hebben -> 600g en The Immovable Object -> 70g en Don Julio's Band -> 70g...ok, je hoeft ze niet in één keer te kopen, maar het tikt toch wel aardig aan ;) en sinds 1.10 patch is het al helemaal niet makkelijk meer om exalted te worden en dan is het minste wat ze kunnen doen toch wel de prijzen iets omlaag doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:27
TepelStreeltje schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:08:
[...]

Je kan het ook kopen bij verschillende vendors en anders wat in elkaar koken, lvl je je cooking skill ook direct.
Petje is wel de moeite waard om er bij te houden, perfecte tank als je solo aant questen/farmen/grinden/whatever bent

Heb zelf net een LBRS worg gehaald, voor zen furious howl, altijd leuk voor een aimed shot of multi shot.
macroootje er aan vast gebonden en schiet dus nu altijd multishot met een furious howl der aan vast ^^
he daz toevallig, ik heb hem er ook net uit gehaald, en was op zoek naar zon macro. Kan je me die geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 02-05 16:08
superbassie schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:55:
[...]

Ok, maar ik wil ook Frostwolf hebben -> 600g en The Immovable Object -> 70g en Don Julio's Band -> 70g...ok, je hoeft ze niet in één keer te kopen, maar het tikt toch wel aardig aan ;) en sinds 1.10 patch is het al helemaal niet makkelijk meer om exalted te worden en dan is het minste wat ze kunnen doen toch wel de prijzen iets omlaag doen?
Sinds patch 1.10 is het juist belachelijk makkelijk om exhalted te worden. Gewoon de raid joinen en een beetje de tegenstanders killen en de reputation vliegt je om de oren.

[ Voor 3% gewijzigd door Slamdance op 14-04-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 16:44
Ga langs een fishing trainer en cooking trainer, leer beide, koop een hengel, en daar is je vlees :) Cooking kun je zelfs enkel met vis helemaal naar 300 brengen. Enkel van 165 naar 175 ofzo heb je iets van lion meat nodig, verder heb ik het zelf enkel met vis naar 300 gekregen :)
(check thottbot voor de nodige recipies en waar je de juiste vis kunt vangen)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ShittyOldMan schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 23:21:
[...]

Ga langs een fishing trainer en cooking trainer, leer beide, koop een hengel, en daar is je vlees :) Cooking kun je zelfs enkel met vis helemaal naar 300 brengen. Enkel van 165 naar 175 ofzo heb je iets van lion meat nodig, verder heb ik het zelf enkel met vis naar 300 gekregen :)
(check thottbot voor de nodige recipies en waar je de juiste vis kunt vangen)
Ik heb vis gekocht voor me vogel maar dat wilde die niet. Is dat koken niet gelijk een profession die je dan kies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net met Illuminati op de eerste try Majordomo verslagen :D

Raggy ging wat slechter, whipe bij de eerste sons op 69%
Was ook helemaal geen serieuze try, en we weten zelf wel dat dps niet goed zat, maar wat is het toch imposant om die gast voor de eerste keer recht voor je eigen neus te zien staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nee. je kunt 2 "main" profs nemen. skinning engineering mining enz.
En 3 sec profs (first aid cooking en fiishing)

trouwens leuke site voor allerlij pet-weetjes plaatjes en feitjes
http://petopia.brashendeavors.net/

Skills zijn geloof ik niet meer helemaal uptodate, maar whatever :)

[ Voor 46% gewijzigd door heuveltje op 15-04-2006 01:19 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Yay, weer twee trans items erbij, belt en boots! Wel ff door al m'n DKP heen helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Anoniem: 136453 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:32:
[...]

Mwah, guildie van mij heeft ook belachelijk veel gold. Slimme handelaar die nonstop de AH afspeurt.
Verschil is dat deze jongen de AH nog nooit heeft gevonden : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:39
Ben nu 2~3 dagen bezig met spelen en heb een lvl17 warlock(en lvl7 rogue) het bevalt me heel erg hehehehe en ik heb ook heel lieve guildm8s die me vaker willen helpen dan ik hulp wil hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49147

Ik heb even een vraagje over een quest die ik doe. Ik ben een dwerg en doe nu een quest in Loch Modan. Ik moet voor Stormspike een schild halen bij Furen Longbeard in Stormwind. Maar ik weet geen weg van Loch Modan naar Stormwind, naast misschien door de badlands enzo, maar ik ben pas lvl14 en was met 5 minuten dood... Kan ik deze quest gewoon nog niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Anoniem: 49147 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 08:35:
Ik heb even een vraagje over een quest die ik doe. Ik ben een dwerg en doe nu een quest in Loch Modan. Ik moet voor Stormspike een schild halen bij Furen Longbeard in Stormwind. Maar ik weet geen weg van Loch Modan naar Stormwind, naast misschien door de badlands enzo, maar ik ben pas lvl14 en was met 5 minuten dood... Kan ik deze quest gewoon nog niet doen?
Natuurlijk, je kan doen wat je wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49147

BladePHQ schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 08:40:
[...]

Natuurlijk, je kan doen wat je wil :)
zeer behulpzaam ... NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173555

Gewoon via de deeprun tram gaan achter in IF ? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Je kan, als je terug gaat naar Ironforge, via de Deeprun Tram in Stormwind uitkomen, zonder uberhaupt via de Badlands te gaan

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90915

Vlieg naar IF en neem dan de tram naar Stormwind.

Edit - Triplepost ofzo :P .

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 90915 op 15-04-2006 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Hoe je het moet doen: (Ga naar stap 7 als je al een vlieg pad hebt naar Ironforge...)

1. Zorg ervoor dat je Hearthstone ingesteld staat op de Inn in de plaats waar je het meest quest.
2. Zorg ervoor dat je al met de Gryphon Master in TheIsamar, Loch Modan hebt gesproken. (Geen vlucht nemen, gewoon tegen hem praten als hij nog een groen uitroepteken boven zijn hoofd heeft.)
3. In het zuidwesten van Loch Modan vind je een passage naar Dun Morogh, waarin zich Ironforge bevindt. Dit is een grote stad net zoals Stormwind. ([b]Normaal gezien zouden langst de weg bij splitsingen borden staan met pijltjes, ga er met je muis over zodat je kan zien waar Ironforge / Loch Modan is[b], op de grote Wereld Map uitgezoomd (M) zie je duidelijk waar Ironforge zich bevind.)
4. Eens je door de passage bent geweest volg je het pad naar het Westen en ga je vervolgens ongeveer in het midden van de map naar het noorden.
5. Nu kom je Ironforge binnen, praat daar tegen een Guard en vraag waar de Gryphon Master is, hij zal een pijltje op je radar zetten en een vlag op je ingezoomde map (M)
6. Zorg ervoor dat je met die Gryphon Master spreekt zodat als je ooit eens in Ironforge moet zijn (ongetwijfeld zal je er nog wel moeten komen) je gemakkelijk er naar toe kunt vliegen in plaats van te lopen. (Geen vlucht nemen, gewoon tegen hem praten als hij nog een groen uitroepteken boven zijn hoofd heeft.)
7. Gebruik vervolgens even je ingezoomde map (M) om te zien hoe je naar de Deeprun Tram raakt, deze is verbonden met de Tinker Town, Ironforge en aan de andere kant met Dwarven District, Stormwind.
8. Je wandelt dus van The Great Forge via Hall Of Explorers of The Military Ward naar Tinker Town, vervolgens stap je door het portaal.
9. Nu ben je in de Deeprun Tram, wacht nu gewoon tot er een tram aankomt en ga er op staan als deze tot stilstand komt. Spring er onder weg niet uit!
10. Als hij aankomt stap je af en wandel je door het portaal, nu ben je in Dwarven District, Stormwind.
11. Kijk in de quest waar die npc zich precies bevind en gebruik de ingezoomde map (M) om te zien waar dat ligt in Stormwind.
12. Als je uiteindelijk klaar bent ga je weer naar een Guard om te vragen waar de Gryphon Master is.
13. Je gaat er dus naartoe voor het geval je nog eens in Stormwind moet zijn.
14. Gebruik vervolgens je Hearthstone om terug te keren naar het gebied waar je het meest quest.

Dus de volgende keer moet het makkelijker gaan? Ja.

1. Spreek tegen de Gryphon Master in TheIsamar, Loch Modan of waar je ook bent.
2. Nu kan je tegen een laag prijsje op de map klikken naar waar je wilt vliegen, klik dan op Stormwind of waar je wilt zijn.
3. Enjoy! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 149249 op 15-04-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 16:44
Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 23:34:
[...]

Ik heb vis gekocht voor me vogel maar dat wilde die niet.
Je kunt dacht ik onder character info -> tabblad Pet, kijken wat het dieet is van je pet, wat hij dus wel en niet lust.
Is dat koken niet gelijk een profession die je dan kies?
Cooking kun je enkel leren bij een cooking trainer, waar je tevens recepten kunt leren. Deze recepten kun je ook hier en daar kopen of krijgen met quests. Vishandelaren (fishing supplies) hebben bijv. soms visrecepten. Als je dan de juiste ingredienten hebt kun je ze bakken met een cooking fire (vuurkorfen in ironforge zijn ook prima, of een open haard bij een inn, of zelf een maken met flint&tinder).

Maar als je pet geen vis lust kom je alsnog niet ver. Ik heb zelf als hunter altijd een cat.

Nog twee buitengewoon nuttige pagina's met hunter info:
http://www.goodintentionsguild.info/petinfo
http://www.goodintentionsguild.info/hunters

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Thijs schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:24:
[...]

Whaa, zo lang je niet met een mage komt is het goed 8)7

offtopic:
eerst ff Laintime kijken voor inspiratie, en dan als warrior hard geganked worden :( sad truth about warriors ;(

ok, AV vanmorgen:
Trevass has joined the battle
*ik check even map en scores*
You have left the battle

Zo gaat het meestal, start flaming >:)

[ Voor 14% gewijzigd door superbassie op 15-04-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 01:05:
Net met Illuminati op de eerste try Majordomo verslagen :D

Raggy ging wat slechter, whipe bij de eerste sons op 69%
Was ook helemaal geen serieuze try, en we weten zelf wel dat dps niet goed zat, maar wat is het toch imposant om die gast voor de eerste keer recht voor je eigen neus te zien staan :)
Zitten jullie op de Agramar server?

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

motormuus schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:51:
[...]

Zitten jullie op de Agramar server?
Nee, Shattered hand, zoals ook duidelijk te zien is in mijn sig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 23:34:
[...]

Ik heb vis gekocht voor me vogel maar dat wilde die niet. Is dat koken niet gelijk een profession die je dan kies?
Cooking is een secondary profession. Je kunt 2 primary professions nemen (mining/engineering of wat dan ook) en alle 3 de secondaries. Cooking, Fishing en First Aid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Slamdance schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:09:
[...]

Sinds patch 1.10 is het juist belachelijk makkelijk om exhalted te worden. Gewoon de raid joinen en een beetje de tegenstanders killen en de reputation vliegt je om de oren.
Misschien als je steeds AV wint jah, maar je wilt niet weten hoe lang het duurt als je gewoon nooit AV wint ;) ik moet het hebben van miss een paar honderd rep per dag...ben je wel uren bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
superbassie schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:15:
[...]

Misschien als je steeds AV wint jah, maar je wilt niet weten hoe lang het duurt als je gewoon nooit AV wint ;) ik moet het hebben van miss een paar honderd rep per dag...ben je wel uren bezig
Nou, dan is het nu toch juíst makkelijker geworden voor jou. Hiervoor haalde je je rep binnen met AV winnen of spullen inleveren van gekillde horde/allies. Nu met het killen van horde/allies. Winnen hoeft niet zo nodig, als je je kills maar binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:24
Voor de guildmembers van Cuore Scuro @ Xavius:

Aangezien niet iedereen ons eigen forum leest en de meeste uit de guild onder andere ook hier vandaan komen, post ik het volgende ff hier.

Er is sinds vandaag een nieuwe regeling met betrekking van het opschonen van de guild.
ALLE members die vanaf heden 10 dagen of langer afwezig zijn ZONDER reden zullen zonder pardon gekickt worden uit de guild.

Zie het niet als een negatief iets, maar meer als een opschoning. Je kunt altijd weer terug de guild in mocht je weer een actieve speler worden.

Meer info m.b.t dit verhaal kun je hier vinden.

--

Degene die hier niets mee te maken hebben, excuses dat het op deze manier moet gebeuren. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41
Beste mensen,

sinds een tijdje heb ik een vervelend probleem. Als ik in een instance bijvoorbeeld de healer speel en dan dus veel een bepaalde cast gebruik ( in mijn geval is dat Flash of light rank 4,5 of 6 ) dan heb ik om de zoveel casts het probleem dat er een 'globale' cooldown komt waardoor ik gedurende 12 seconden niks meer kan casten.

Ik dacht eerst dat het een probleem was met scholomance omdat ik dit het eerste opmerkte in deze instance echter ik heb het nu ook al een keertje gehad MC. Om het een en ander te verduidelijken:

Afbeeldingslocatie: http://img234.imageshack.us/img234/2889/strangeproblem3pw.th.jpg

De addons die ik gebruik zijn CT en CT_Raid. Vraag is dan dus of iemand anders dit probleem ok wel eens heeft en waar dit dan aan ligt (en of het eventueel op te lossen valt).

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 02-05 16:08
[...]

Ik ben inmiddels volledig exhalted, en ik heb geen een keer gewonnen in AV :S Echt alliance is zo bagger op mijn server. De laatste 50% van revered heb ik dus in een paar dagen tijd bij elkaar gegrind in AV na de patch, echt belachelijk gewoon hoe makkelijk dat nu gaat. Enige waar je voor meot zorgen dat je in een raid zit, en verder is het gewoon een kwestie van veel kills krijgen :)
Als je healer bent dan heal je gewoon de mensen die de kills maken daardoor krijg jij ook je rep punt voor de kill die hun maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Heb voor de eerste keer WSG gedaan :) Meteen 12 HK's.. Geinig dat wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Slamdance schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 20:15:
[...]

Ik ben inmiddels volledig exhalted, en ik heb geen een keer gewonnen in AV :S Echt alliance is zo bagger op mijn server. De laatste 50% van revered heb ik dus in een paar dagen tijd bij elkaar gegrind in AV na de patch, echt belachelijk gewoon hoe makkelijk dat nu gaat. Enige waar je voor meot zorgen dat je in een raid zit, en verder is het gewoon een kwestie van veel kills krijgen :)
Als je healer bent dan heal je gewoon de mensen die de kills maken daardoor krijg jij ook je rep punt voor de kill die hun maken.
Tja, ik kom er ook nog weleens :P bijna 5k van de 21k nu...
Vandaag alle AV's verloren, maar aardig wat kills dus iig honor en rep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Wat ik wel een leuke BG vind om te doen is Arathi Bassin, dit omdat je eigenlijk als Rogue gewoon bij een van de targets in stealth kan gaan staan te wachten. En als je dan ook nog een healende class als compagnon bij je hebt word het helemaal leuk. :) Met AV en WSG heb ik niet zo veel ervaring. Wat ik wel weet is dat ik toch eens ga proberen om exalted te worden met de Frostwolf clan, dit vanwege Don Julio's Band en The Lobotomizer :P Blijven toch leuke rewards voor een Rogue _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Webgnome schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:49:
sinds een tijdje heb ik een vervelend probleem. Als ik in een instance bijvoorbeeld de healer speel en dan dus veel een bepaalde cast gebruik ( in mijn geval is dat Flash of light rank 4,5 of 6 ) dan heb ik om de zoveel casts het probleem dat er een 'globale' cooldown komt waardoor ik gedurende 12 seconden niks meer kan casten.
Gebeurt het ook als je in Ironforge wat staat te testen? Is het elke zoveel casts? Want ik denk dat je gewoon een counterspell of een shield bash op je gekregen hebt, en als je die krijgt terwijl je aan het casten bent wordt de school die je aan het casten bent voor 10 of 12 seconden gelocked. Als Paladin heb je alleen maar de Holy spellschool, dus zijn al je spells geblokt :).
Ik dacht eerst dat het een probleem was met scholomance omdat ik dit het eerste opmerkte in deze instance echter ik heb het nu ook al een keertje gehad MC.
Als het in MC bij Shazzrah was kan dat prima. Shazzrah doet nog wel eens een AoE counterspell :).

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41
_Squatt_ schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 22:32:
[...]

Gebeurt het ook als je in Ironforge wat staat te testen? Is het elke zoveel casts? Want ik denk dat je gewoon een counterspell of een shield bash op je gekregen hebt, en als je die krijgt terwijl je aan het casten bent wordt de school die je aan het casten bent voor 10 of 12 seconden gelocked. Als Paladin heb je alleen maar de Holy spellschool, dus zijn al je spells geblokt :).

[...]

Als het in MC bij Shazzrah was kan dat prima. Shazzrah doet nog wel eens een AoE counterspell :).
ik al als ik het weer heb eens bekijken of het daar aan ligt zou best eens kunnen :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Anoniem: 130680 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 22:18:
Wat ik wel een leuke BG vind om te doen is Arathi Bassin, dit omdat je eigenlijk als Rogue gewoon bij een van de targets in stealth kan gaan staan te wachten. En als je dan ook nog een healende class als compagnon bij je hebt word het helemaal leuk. :) Met AV en WSG heb ik niet zo veel ervaring. Wat ik wel weet is dat ik toch eens ga proberen om exalted te worden met de Frostwolf clan, dit vanwege Don Julio's Band en The Lobotomizer :P Blijven toch leuke rewards voor een Rogue _/-\o_
Tja, ik wil bij alle drie exalted worden :P AV voor TuF, Don Julio en Frotswolf Howler; AB voor Defilers Plate Shoulders; WSG voor Beserker Bracers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Wij hebben even een Paasbreakje dus geen raiden mogelijk. Ipv gaan we natuurlijk lekker PvP-en met een groepje guildies en wat bekenden. Dat is helaas tegen het zere been van de "echte" PvP-ers op Genjuros.

Wat volgt is deze conversatie met de persoon die deze week rank 14 zal krijgen:

http://www.affliction.co....tail/notorious_rank14.jpg

Maar even url van gemaakt, groot plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:10
Hey mensen!

Ik zit al een tijdje met een (nogal irritant, tbh) probleem, en dat is dat ik vaak tijdens WoW een mp3'tje draai op de achtergrond, met winamp. Nu is het zo, dat ik dan vaak het volume van het spel iets zachter heb staan, zodat de mp3's wat beter doorkomen. op zich werkt dit prima, maar ik wil nog wel eens alt-tabben van WoW naar windows en weer terug, om even wat op te zoeken ofzo, en dat is dan ook gelijk mijn probleem. het geluid in WoW staat zodra ik er weer in zit ongeveer 6x zo hard, ook veel harder dan het maximale van de schuifbar. Zodra ik de schuifbar ook maar een millimeter verplaats in WoW is het geluid weer normaal, maar ik moet toch elke keer naar opties om het aan te passen.

Heeft iemand hier nog meer last van, of last van gehad, of weet iemand mischien wel een oplossing?

Het gaat hier om een Soundblaster Audigy 2.

Bedankt!

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:24
Anoniem: 114195 schreef op zondag 16 april 2006 @ 00:20:
Wij hebben even een Paasbreakje dus geen raiden mogelijk. Ipv gaan we natuurlijk lekker PvP-en met een groepje guildies en wat bekenden. Dat is helaas tegen het zere been van de "echte" PvP-ers op Genjuros.

pro ^^ ik zou volgende week ook PvPen :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
Visgek24 schreef op zondag 16 april 2006 @ 00:34:
Hey mensen!

Ik zit al een tijdje met een (nogal irritant, tbh) probleem, en dat is dat ik vaak tijdens WoW een mp3'tje draai op de achtergrond, met winamp. Nu is het zo, dat ik dan vaak het volume van het spel iets zachter heb staan, zodat de mp3's wat beter doorkomen. op zich werkt dit prima, maar ik wil nog wel eens alt-tabben van WoW naar windows en weer terug, om even wat op te zoeken ofzo, en dat is dan ook gelijk mijn probleem. het geluid in WoW staat zodra ik er weer in zit ongeveer 6x zo hard, ook veel harder dan het maximale van de schuifbar. Zodra ik de schuifbar ook maar een millimeter verplaats in WoW is het geluid weer normaal, maar ik moet toch elke keer naar opties om het aan te passen.

Heeft iemand hier nog meer last van, of last van gehad, of weet iemand mischien wel een oplossing?

Het gaat hier om een Soundblaster Audigy 2.

Bedankt!
Ik heb het probleem ook, ik heb titanpanel geinstalleerd en toen was het deels weg. Nu kan je heel snel meteen je volume aanpassen. Want je zou kunnen proberen is een driver update natuurlijk.

Ik meot echt nog veel leren met me hunter. Was gister in BRD, sta bij de general. Ik jump aan de linkerkant naar beneden en toen dacht ik aan dismiss pet :Y) . Gevolg, die 2 fire elementals, general +5 mobs, en het groepje links op ons... :P
Dat was de eerste keer dat ik met me hunter een serieuze instance deed. En ik als mage maar lopen klagen over de noobhutners die niet dismissen...

Even vraagje nog: Wat is nu ECHT belangrijk voor een hunter? Ik ga wel voor agi en sta, maarja. Een hunter zonder mana doet bijna geen dmg...
Dus ik zat AGI -> STA / INT gemengt met de keus op INT eerst omdat je in endgame toch doodgaat als je aggro krijgt... Hoe zit dat zo'n beetje?
Doe ik met me mage ook, eerst spelldmg, dan int en dan sta, dood ga je toch... :+

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
[...]

av is echt de saaiste battleground
en voor de honor hoef je het helemaal niet te doen
zeker niet in een raid
dan krijg je als iemand 5x is gekilled 0 honor

ik heb het ff door gelezen maar waar gaat het die gast nou om
dat ie niet de beste is ofzo?
want hij heeft het maar over standings en rank 14
dat van rank 14 begrijp ik nog wel dat is de hoogste rank in het honor system maar wat bedoelt ie met standing 1

[ Voor 47% gewijzigd door Mili op 16-04-2006 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb met wow dat ik af en toe een soort kraak in me geluid heb. Dan weer een half uur niet, en dan weer opeens wel. Niet heel iri maar wel vaag. Nog meer mensen met dit prob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

"you dont deserve rank 14" lekker stoer praten omdat je een paar dagen met je fixed guild team wat randoms aan het bashen bent :/ ga toch weg man :P
Tuurlijk de gene die ut meest speelt krijgt de hoogste standing ;p maar ga niet doen alsof je een hardcore pvp'er bent en die gast zo'n beetje de grond in praten....bedoel jij doet ut maar ff met een ab spree, die gast is al maanden bezig om rank 14 te halen.

Dat je de meeste cp haalt met je guild groepje is cool (zou ook niet anders moeten anders zuig je gewoon) maar dat je zo "stoer" gaat praten vind ik best zielig eik.
Vooral omdat het maar voor ff is en niet rank 14 zoals die gast.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpiefox op 16-04-2006 03:27 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
En ik vond WSG al cool :+ Heb m'n eerste instance meegemaakt (deadmines) en dat was echt gaaf :) Helaas moesten 2 mensen weg dus hebben we hem niet helemaal af kunnen maken (we waren tot het einde gekomen van die kamer waar je zo dat ijzer naar beneden ziet smelten ofzo :)) Heb me erg vermaakt en meteen een vrienden erbij, top spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Dat je de meeste cp haalt met je guild groepje is cool (zou ook niet anders moeten anders zuig je gewoon) maar dat je zo "stoer" gaat praten vind ik best zielig eik.
Wow, ik ben verbaasd dat mensen het voor zon hk grinder opnemen (want ja, dat ben je als je rank 14 bent), prima dat hij pvp wil spelen maar andere mensen hun pvp lol niet gunnen omdat ie niet mee kan met het belachelijke honor systeem dat blizzard heeft opgezet vind ik wat ver gaan, verbaasd me niets dat zoveel hogere rank pvp'ers (nofi) geen guild hebben als er meer met zon instelling zijn :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 00:09
blouweKip schreef op zondag 16 april 2006 @ 05:47:
[...]

Wow, ik ben verbaasd dat mensen het voor zon hk grinder opnemen (want ja, dat ben je als je rank 14 bent), prima dat hij pvp wil spelen maar andere mensen hun pvp lol niet gunnen omdat ie niet mee kan met het belachelijke honor systeem dat blizzard heeft opgezet vind ik wat ver gaan, verbaasd me niets dat zoveel hogere rank pvp'ers (nofi) geen guild hebben als er meer met zon instelling zijn :P
Nee het punt is dat die guild überaso doet. Die jongen is inderdaad maanden bezig om rank 14 te halen, en moet nu omdat die guild achterlijk veel pvp't nóg een week 24/7 pvp'en om rank 14 te halen. Die guild haalt daar verder niks uit (zoals die jongen ook zegt, het is belachelijk om op rank 4 ofzo standing 1 te staan, dan ben je de week er na misschien rank 6, en dat interesseert ze toch niks) terwijl het voor die jongen die rank 14 zou worden de wereld betekent.
Op zo'n manier trap je als aso guild met mentaliteit "we doen lekker toch wel wat we zelf willen en daar verander je niks aan" toch weer een week van het leven van die jongen aan duigen.
Ik heb mezelf ook een aantal keren ingehouden qua honor halen, aangezien ik maar voor rank 11 ging, en wat anderen voor rank 13/14, dan wil ik best even een dag niet pvp'en zodat zij makkelijk standing 1-5 halen en ik 10 oid. Gewoon een kwestie van anderen ook wat gunnen, zeker als het zoveel werk is als rank 14 halen (geloof me, als je rank 13 en 83% bent zoals die gast van dit verhaaltje, dan zit je er ECHT HELEMAAL doorheen, en dan flip je als een guild ineens voor de lol 24/7 gaat pvp'en en standing 1-10 in neemt, ik vind dat hij zich HEEL NETJES heeft uitgedrukt in zijn whispers, ik had me niet zo in kunnen houden tegenover die pedante eikels uit Zoneseek's guild)

[ Voor 3% gewijzigd door DeadKennedy op 16-04-2006 06:49 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Mjah ik zou uit eerbetoon ook die week niet PVPén om iemand die in zijn laatste week voor rank 14 zit dat toch te gunnen. Als je hem dat niet gunt, ben je in mijn ogen een echte retard. Ik zie dat je een raider bent, ik vermoed bij deze dus gezien je post 1 met zon echte bar slechte 1337 attitude. ZOMG WE KILLED TEH NEFARION!!!ONEONE BBQ! WE ARE TEH 1337! :r

Triest hoor, zoiets gun je iemand toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

sorry hoor maar er is elke week wel iemand bezig met laatste week voor rank 14, of rank 13 of whatever

dat die gast rank 14 wil halen moet hij helemaal zelf weten, dus je mag alleen pvp'en als je voor rank gaat? rot toch op man. bovendien als je zo erg loopt te huilen voor je rank 14 kan je beter stoppen met de game, want de kans is groot dat ie dat toch doet zodra die rank 14 heeft

Als ie rank 13 heeft is ie
1 al een dikke honor grinder
2 zit ie in een pvp team

maw als een PVE high end raid guild meer pvp't dan een hardcore PVP grind team, denk ik eerder dat het aan het pvp grind team ligt dan aan de mensen die een keertje wat anders willen doen
Jumpiefox schreef op zondag 16 april 2006 @ 03:26:
"you dont deserve rank 14" lekker stoer praten omdat je een paar dagen met je fixed guild team wat randoms aan het bashen bent :/ ga toch weg man :P
:O wat denk je dat die gast met zijn uber pvp team doet? als die tegen een alliance grind team staat is het kwestie van welk team het eerst /afk doet om zo snel mogelijk weer in de queue te staan
Tuurlijk de gene die ut meest speelt krijgt de hoogste standing ;p maar ga niet doen alsof je een hardcore pvp'er bent en die gast zo'n beetje de grond in praten....bedoel jij doet ut maar ff met een ab spree, die gast is al maanden bezig om rank 14 te halen.
dat moet ie helemaal zelf weten dat ie daar zijn energie in stopt
zoals ook de casuals altijd whinen op de realm forum "it's just a game"

[ Voor 47% gewijzigd door Bokkie op 16-04-2006 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:27
DarkShadow schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:59:
[...]

he daz toevallig, ik heb hem er ook net uit gehaald, en was op zoek naar zon macro. Kan je me die geven?
tepelstreeltje, geen reactie? Ik wil die macro echt graag hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Nog even wat vraagjes omtrent wapenkeuze: Zoals gezegd lijkt de Dal'Rend set de beste pre-MC oplossing voor een combat rogue. Als ik echter NU een goede upgrade wil hebben, dan is de AH de beste oplossing lijkt me. Krol Blade vind ik nogal overpriced, maar ik zag de Mass of McGowan. Ik ben nu sword-specced maar ik was toch van plan een re-spec te doen, dan kan ik natuurlijk meteen mijn punten van sword specialization naar mace specialization doen. Ik zie echter zelden combat rogues met een mace, wat is de reden daarvan? Ik ben human dus voor beide wapens heb ik een racial passive voordeel. In mijn off-hand blijf ik een zwaard houden. Heeft de sword specialization ook effect op de off-hand? Dan zou ik dus zowel sword als mace spec moeten hebben en da's niet lekker...

Heeft het trouwens zin om non-stats enhancing enchants zoals fiery of crusader (as opposed to +15 agility o.i.d.) op een off-hand weapon te doen? Ik heb net de Argent Avenger gekregen en alleen al vanwege de looks wil ik hem een tijdje houden; een leuke enchant moet er dan wel op natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-04-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dr. Strangelove schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:19:
Nog even wat vraagjes omtrent wapenkeuze: Zoals gezegd lijkt de Dal'Rend set de beste pre-MC oplossing voor een combat rogue. Als ik echter NU een goede upgrade wil hebben, dan is de AH de beste oplossing lijkt me. Krol Blade vind ik nogal overpriced, maar ik zag de Mass of McGowan. Ik ben nu sword-specced maar ik was toch van plan een re-spec te doen, dan kan ik natuurlijk meteen mijn punten van sword specialization naar mace specialization doen. Ik zie echter zelden combat rogues met een mace, wat is de reden daarvan? Ik ben human dus voor beide wapens heb ik een racial passive voordeel. In mijn off-hand blijf ik een zwaard houden. Heeft de sword specialization ook effect op de off-hand? Dan zou ik dus zowel sword als mace spec moeten hebben en da's niet lekker...

Heeft het trouwens zin om non-stats enhancing enchants zoals fiery of crusader (as opposed to +15 agility o.i.d.) op een off-hand weapon te doen? Ik heb net de Argent Avenger gekregen en alleen al vanwege de looks wil ik hem een tijdje houden; een leuke enchant moet er dan wel op natuurlijk.
mace spec is leuk, maar vele verkiezen de damage output potentie van de swordspec boven de mace spec

verder zijn er weinig endgame maces die goed zijn met de laatste patch zijn er een paar die weer in aanmerking komen, maar als je niet raid, is mass of mcgowan je endgame wapen als mace rogue

offhand mja als je swords dual wield zou ik voor 2x agi gaan, meeste voordeel
als je dan een proc enchant neemt zou ik hem op je mainhand zetten, meeste kans op een proc of een retesnelle offhand (1.5 of sneller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Mja, maar demonslaying ziet er zo stoer uit op een Argent Avenger ;)

Ik las trouwens dat agility een green glow heeft, maar dat dat niet zichtbaar is op de Avenger. Kan iemand dat bevestigen?

Lastige met die mace spec is dus eigenlijk dat ik waarschijnlijk weer snel terugswap naar een sword spec, want UBRS moet ik sowieso nog een paar keer doen... Maar ja, ik heb nog steeds niets beters dan mijn Thrash Blade als main en dat is gewoon treurig :(

[ Voor 17% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-04-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Als je als PvP team MINDER "honor" haalt dan een PvE team dan lijkt het me duidelijk dat je rank 14 niet waard bent. Ergo, je bent een fucking prutser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Als je afhankelijk bent van je tegenstander om het te halen lijk je het niet te verdienen. Zo zie ik het, maar ik weet geen ruk van PvP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dr. Strangelove schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:50:
Mja, maar demonslaying ziet er zo stoer uit op een Argent Avenger ;)

Ik las trouwens dat agility een green glow heeft, maar dat dat niet zichtbaar is op de Avenger. Kan iemand dat bevestigen?

Lastige met die mace spec is dus eigenlijk dat ik waarschijnlijk weer snel terugswap naar een sword spec, want UBRS moet ik sowieso nog een paar keer doen... Maar ja, ik heb nog steeds niets beters dan mijn Thrash Blade als main en dat is gewoon treurig :(
mja ik ben nu 58 met me rogue en ook nog steeds thrash in main, hanzo in off, beide met een +4 dmg enchant

zelf ga ik voor dalrends set en als tijdens een baron run de Skullforger reaver dropt, neem ik die tot ik dalrends dus heb

nu respeccen is zonde van je gold, imho, maar je kan het altijd proberen natuurlijk :)
zelf ga ik geen wapen van ah trekken op dit moment omdat dat gewoon teveel gold kost en je met wat instance runs relatief gemakkelijk een upgrade kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Ik vind het persoonlijk ongelofelijk matig om die jongen van zijn rank 14 af te houden. Hij spendeert maanden om zover te komen en nou gaan jullie het voor hem verpesten. Het is opzich een principe kwestie dat degene die het meest speelt ook gewoon de meeste honor krijgt, maar dit is gewoon belachelijk. Hou dit nog een weekje of 2 vol en meneer kapt met spelen met een kutgevoel. Leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dr. Strangelove schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:58:
Als je afhankelijk bent van je tegenstander om het te halen lijk je het niet te verdienen. Zo zie ik het, maar ik weet geen ruk van PvP ;)
Je bent altijd afhankelijk van je tegenstander :)
Maar ik denk dat de cleu is, dat dit juist geen tegenstander is. :)

En ik vind het belachelijk dat je niet zou mogen pvp'en omdat meneer al aan het pvp'en is :?
En als hij dan volgende week zijn GM heeft gehaald, mag je nog steeds niet pvp'en omdat iemand anders dan op rank 13 zit en 14 wil worden.

Das hetzelfde als 1 raidguild tegen de andere guilds zegt dat ze effe moeten stoppen met aq40, want wij willen de eerste zijn die C'thun dood krijgt.

Op onze server is de a/h ratio so fucked dat wsg alliance een 45minuten wacht tijd heeft en aan horde kant 45sec. Dus elk team wat er aan alliance bijkomt vermindert idd de honor voor de Rank13.
Maar das zijn probleem ! Als jij gewoon wat wilt spelen volgens de normale regels en zonder verder dingen te verzieken, moet dat toch kunnen :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Je bent altijd afhankelijk van je tegenstander :)
Maar ik denk dat de cleu is, dat dit juist geen tegenstander is. :)
Let me rephrase :)

Als je van de welwillendheid van je tegenstanders afhankelijk bent verdien je het niet.

Het honor system zorgt ervoor dat mensen hun medespelers in de eigen factie als tegenstanders zien i.p.v. de andere factie. M.i. is dat het grote probleem aan het honor system, het zorgt niet voor een 'wij-zij' gevoel bij Alliance vs Horde. Ik heb ook geen enkele reden om te gaan PvPen op mijn PvE server; ik weet dat ik er zo gruwelijk veel tijd in moet gaan steken gezien de competitie aan alliance kant dat het me toch niks oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
-=BoKKiE=- schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:34:
[...]

mja ik ben nu 58 met me rogue en ook nog steeds thrash in main, hanzo in off, beide met een +4 dmg enchant

zelf ga ik voor dalrends set en als tijdens een baron run de Skullforger reaver dropt, neem ik die tot ik dalrends dus heb

nu respeccen is zonde van je gold, imho, maar je kan het altijd proberen natuurlijk :)
zelf ga ik geen wapen van ah trekken op dit moment omdat dat gewoon teveel gold kost en je met wat instance runs relatief gemakkelijk een upgrade kan halen
Wat jij zegt is wat er in mijn achterhoofd ook speelt. De Skullforge heb ik al eens laten schieten vanwege teveel competitie tijdens de roll, maar dat is natuurlijk een optie. En als ik afwisselend UBRS / Baron runs doe een week lang moet dat natuurlijk wel iets gaan opleveren.

Het geld boeit me niet zo, de McGowan kost me 100g ongeveer maar ik dat verdien ik snel terug; ik heb ook ruim 700 in de bank met zo'n 300 aan mats in inventory.

Ik heb de Argent Avenger even bekeken in de Model Viewer, maar die is enigszins bugged denk ik, zowel de Avenger als Teebu's Longsword zien er incorrect uit. De enchant is wel zichtbaar maar ik weet niet of dat ook ingame is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

Compleet belachelijk om van andere mensen te vragen of ze even willen stoppen met pvp'en omdat meneertje zelf geen leven heeft. Als je rank 14 wilt halen, dan zul je, net zoals hij zegt gewoon het meeste moeten pvp'en. Dat hij dat dan niet kan bijhouden is zijn probleem; dan is hij rank 14 gewoon niet waardig (terzijde gelaten wat voor een belachelijk massaal honor farming blizzard eigenlijk heeft opgezet, maar je hoort mij er niet over klagen, ik hoef alleen maar exalted met defilers en frostwolf en ben ik ook weer blij).

Zit verder zwaar te overwegen om te stoppen. Sinds de patch is world of warcraft een beetje uitgegroeid tot een elitair spel alleen bedoeld voor high-end level 60ers. Als je niet in een high end guild zit ben je de lul. Niemand wil 5 man scholomance of baron doen; al de mensen die ergens mee bezig zijn op de server houden zich of met pvp ofwel met endgame instances bezig. Een hele lange tijd ben ik trouw gebleven aan mijn guild op bladefist (Heritage), maar werd een beetje moe van het gezeik van veel pubertjes over items, en het totale gemis van inzet bij velen. Dat was niet de druppel, het was uiteindelijk de terugkomst van onze GM die er bij mij voor gezorgd heeft dat ik adieu moest zeggen. Vond het zelf altijd een leider zonder tact en veel geschreeuw; met een beetje beter leiderschap hadden we allang MC op farm kunnen hebben (we hadden praktisch alles op farm behalve ragnaros, maar mensen werden altijd moe na drie tries en begonnen te zaniken dat ze bang werden voor alle repair costs, ze geen fire res potions meer hadden, etc.. ik bedoel je zit in endgame pve guild dan farm je toch voor geld/mats..?) Verder merk ik dat ik (alleen maar mijn eigen schuld), een beetje voor een eigen kutreputatie gezorgd heb. Ik kan er niet tegen als mensen arrogant lopen doen en zich heel erg snubbish gaan gedragen (van oeh kijk ons wij hebben nef op farm en jullie zijn nog met MC bezig, stelletje losers! valt ook te zien aan hoe je vrienden spelen), dan kan ik nog wel eens uitvallen. En dan zal je net zien dat net die ene persoon die je verrotgescholden hebt natuurlijk in de guild zit waar je zo graag bij wil. (hipocrisie van mijn kant uit, ik geef het toe, ik ben gewoon fout geweest, klaar). Dus wanneer er migration is naar Outland pak ik mijn characters, level 60 mage en level 60 warlock, neem ze lekker mee, en ik apply bij non-bladefist guilds die van de andere server afkomen. Als ik niet binnen 1 a 2 weken een guild vind kap ik ermee. Ik realiseer mij dat ik geen engeltje ben, maar imo is niemand dat echt, en ik ben nou ook weer niet zo onaardig dat ik iedereens leven loop te verzieken. Het zijn net die paar momenten dat je uitvalt die je later ten koste komen te staan.

Momenteel geniet ik van leuke groepen die naar scholomance/baron/UBRS gaan. Sommige mensen snappen niet dat ik mijn plezier daar uit kan halen (vooral mensen van high-end guilds), maar ik ben toch guildless (heb nu sinds 2 dagen mijn eigen guild, maar dat is meer voor labeling/fun purposes), en scholomance is helemaal niet zo saai als iedereen beweert. Het helpt ook heel erg lekker om je rep met argent dawn omhoog te krikken. PvP vind ik leuk; maar niet zo tegen de fixed alliance AB raids bij ons op de server (biffolina dwarf priest, ook zo'n hopeloos ventje dat 24/7 BGs farmt). Meestal als we tegen hem moeten spelen dan probeer ik een groepje te vinden om hem te mass zergen en zijn leven in AB wat onaangenamer te maken. Er is een vaste AB PvP groep aan de horde kant, maar die spelen niet al te graag met andere mensen (weinig behoefte om een 2e groep te creeren schijnt er niet te zijn). Zelf heb ik een aantal keer zowel met alswel zonder succes mijn eigen horde raiding groepje opgesteld, maar er zit nou eenmaal geen vastheid in omdat je toch altijd met veel randoms zit. In ieder geval /afk ik nooit (tenzij het echt een noodgeval is), en zit ik gewoon de battle uit (tenslotte geeft biffo wel lekkere honor, en blijft het grappig als ik hem soul/life drain en tegelijkertijd mijn /thank /farewell /spit macro op hem gooi).

Nu zit ik nog alleen nog met een vraag mbt migration; migration zou plaatsvinden van 17/04 t/m 21/04, alleen toen waren er geruchten dat het delayed zou zijn. Net de fora afgestroopt en er staat niks over een delay; ook als ik kijk bij planned migrations staat er nog steeds vanuit bladefist naar outland 17/.04 t/m 21/04... Heeft iemand een officiele verklaring hierover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 99613 schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:35:
Compleet belachelijk om van andere mensen te vragen of ze even willen stoppen met pvp'en omdat meneertje zelf geen leven heeft. Als je rank 14 wilt halen, dan zul je, net zoals hij zegt gewoon het meeste moeten pvp'en. Dat hij dat dan niet kan bijhouden is zijn probleem; dan is hij rank 14 gewoon niet waardig (terzijde gelaten wat voor een belachelijk massaal honor farming blizzard eigenlijk heeft opgezet, maar je hoort mij er niet over klagen, ik hoef alleen maar exalted met defilers en frostwolf en ben ik ook weer blij).
Zo werkt het dus niet. Het honorsysteem werkt niet voor 100% op wie de meeste tijd erin steekt. Je moet ook nog wel goed zijn, dus de bg's winnen. Deze jongen spendeert maanden 24/7 om rank 14 te halen, hij is nu al rank 13 en dan heb je het echt over idiote hoeveelheden tijd die daarin zijn gaan zitten. Dan komt in de week dat hij rank 14 denkt te gaan halen een pve guild met allemaal über-gear (daar kan de pvp-gear bij lange na niet tegenop) in guildgroepen de bg's farmen. Ze zijn allemaal lage ranks dus ze zullen nooit hoger dan rank 6 komen (vanaf dan kan je max. 1 rank per week omhoog). Ze hebben die hoge standing dus nergens voor nodig maar ze halen zo idioot veel honor dat die rank 13 gozer geen schijn van kans heeft om de 1e plaats die week te halen, en die heeft hij wel nodig om rank 14 te halen die week. Ik kan me goed voorstellen dat die pve guild gewoon lol wil hebben in de bg's deze week en niet voor 1 persoon wil stoppen met spelen, maar ik kan me ook de kant van die rank 13 persoon heeeeel goed voorstellen omdat hij ontzettend hard heeft gewerkt (ja, zo mag je pvp wel noemen vanaf rank 11) om rank 14 te halen, waar hij dus daadwerkelijk de 1e plaats deze week voor nodig heeft, en dan komt er een imba guild die de honor niet nodig heeft ervoor zorgen dat hem dat niet gaat lukken. Dat zou ik ook echt zwaar klote vinden. En ik vind dat de guild iig wel zo mogen laten merken dat ze dat begrijpen en hem niet zo de grond intrappen als in dat gesprek dat werd gevoerd.
heuveltje schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:07:
En ik vind het belachelijk dat je niet zou mogen pvp'en omdat meneer al aan het pvp'en is :?
En als hij dan volgende week zijn GM heeft gehaald, mag je nog steeds niet pvp'en omdat iemand anders dan op rank 13 zit en 14 wil worden.

Das hetzelfde als 1 raidguild tegen de andere guilds zegt dat ze effe moeten stoppen met aq40, want wij willen de eerste zijn die C'thun dood krijgt.
Dit is dus ook niet waar. Bij het C'thun verhaal gaat het over een directe tegenstander die daadwerkelijk iets heeft aan wat ze doen (zij willen ook als eerste C'thun omver krijgen). Maar bij het pvp verhaal over de rank 13 gast heb je het niet over directe concurrenten. Deze mensen hebben een lage rank en hebben daarom helemaal niks aan meer dan 100k honor omdat ze toch maar max. rank 6 halen of 1 rank omhoog kunnen gaan die week, meer honor is dan nutteloos en verdwijnt voor deze mensen in het niets. Echter, ze eindigen dan wel op de plaatsen 1, 2, 3, 4, etc. die week. Plekken die voor hun volkomen nutteloos zijn, maar die die rank 13 nodig had en nu niet kan halen omdat mensen met imba gear teveel honor halen (waar voor hem niet tegenop de boksen is).

[ Voor 24% gewijzigd door UltraR-pc op 16-04-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Jeuj ik heb mijn allakhazam dingetje werkend! :)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?1165166

mijn hunter :)

(nieuw topic? :* )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 99613 schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:35:
Nu zit ik nog alleen nog met een vraag mbt migration; migration zou plaatsvinden van 17/04 t/m 21/04, alleen toen waren er geruchten dat het delayed zou zijn. Net de fora afgestroopt en er staat niks over een delay; ook als ik kijk bij planned migrations staat er nog steeds vanuit bladefist naar outland 17/.04 t/m 21/04... Heeft iemand een officiele verklaring hierover ?
http://forums-en.wow-euro...2056&p=1&tmp=1#post932056

bovenaan staat:
Update April 12th, 11:30 CEST
For technical reasons all opening of new realms has been put on hold until further notice. This means we won't be able to open the destination realms for the migration as planned, and the migration will thus be delayed at least one week.

We'll post an update and new dates as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

UltraR-pc schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:44:
[...]

Zo werkt het dus niet. Het honorsysteem werkt niet voor 100% op wie de meeste tijd erin steekt. Je moet ook nog wel goed zijn, dus de bg's winnen. Deze jongen spendeert maanden 24/7 om rank 14 te halen, hij is nu al rank 13 en dan heb je het echt over idiote hoeveelheden tijd die daarin zijn gaan zitten. Dan komt in de week dat hij rank 14 denkt te gaan halen een pve guild met allemaal über-gear (daar kan de pvp-gear bij lange na niet tegenop) in guildgroepen de bg's farmen. Ze zijn allemaal lage ranks dus ze zullen nooit hoger dan rank 6 komen (vanaf dan kan je max. 1 rank per week omhoog). Ze hebben die hoge standing dus nergens voor nodig maar ze halen zo idioot veel honor dat die rank 13 gozer geen schijn van kans heeft om de 1e plaats die week te halen, en die heeft hij wel nodig om rank 14 te halen die week. Ik kan me goed voorstellen dat die pve guild gewoon lol wil hebben in de bg's deze week en niet voor 1 persoon wil stoppen met spelen, maar ik kan me ook de kant van die rank 13 persoon heeeeel goed voorstellen omdat hij ontzettend hard heeft gewerkt (ja, zo mag je pvp wel noemen vanaf rank 11) om rank 14 te halen, waar hij dus daadwerkelijk de 1e plaats deze week voor nodig heeft, en dan komt er een imba guild die de honor niet nodig heeft ervoor zorgen dat hem dat niet gaat lukken. Dat zou ik ook echt zwaar klote vinden. En ik vind dat de guild iig wel zo mogen laten merken dat ze dat begrijpen en hem niet zo de grond intrappen als in dat gesprek dat werd gevoerd.
die guild gaat niet pvp'en om ZIJN rank 14 te verkloten, als ie dat denkt, heeft ie meer kapsones dan welke endgame raid guild die C'thun op farm heeft bij wijze van spreke dan ook

die guild gaat pvp'en omdat ze het leuk vinden. <- bold ja

btw als je op die manier een gesprek aangaat over rank 14 en dat een ander die honor 'niet nodig' is imo ook een hele verkeerde insteek, maar dat is een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
-=BoKKiE=- schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:52:
[...]

die guild gaat niet pvp'en om ZIJN rank 14 te verkloten, als ie dat denkt, heeft ie meer kapsones dan welke endgame raid guild die C'thun op farm heeft bij wijze van spreke dan ook

die guild gaat pvp'en omdat ze het leuk vinden. <- bold ja

btw als je op die manier een gesprek aangaat over rank 14 en dat een ander die honor 'niet nodig' is imo ook een hele verkeerde insteek, maar dat is een ander verhaal
I know, het honorsysteem zuigt enorm, maar dat is een ander verhaal. Ik zeg ook niet dat ze het expres doen om zijn rank te verknallen, maar ze doen het wel, expres of niet. En nu hij ze daarvan op de hoogte heeft gesteld (op een nette manier, gezien het feit dat hij waarschijnlijk helemaal strontziek is van pvp ondertussen aangezien hij rank 13 is) vind ik het niet meer dan normaal dat je daar dan rekening mee houd, of tenminste tegen die gast zegt dat je het vervelend voor hem vind in plaats van zo neerbuigend te doen zoals zoneseek nu doet in dat gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 21:30

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Vollig \o/

Al mag de startposting wel es geupdate worden, er staat nog steeds geen nederlandse guild voor mijn server bij ;(

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.